Proje Ekibi |
Yusuf Ziya OLPAK
Türkiye Projedeki Rolü: Araştırmacı |
Mustafa YAĞCI
Kırşehir Ahi Evran Üniversitesi, Türkiye Projedeki Rolü: Yürütücü |
Cengiz ŞAHİN
Türkiye Projedeki Rolü: Araştırmacı |
Dr. Öğr. Üyesi Murat IŞIK
Türkiye Projedeki Rolü: Araştırmacı |
Proje Türü | Yükseköğretim Kurumları Tarafından Destekli Bilimsel Araştırma Projesi |
Proje No | EGT.A3.17.008 |
Proje Konusu | Bu proje kapsamında öğretmen adaylarının mobil öğrenmeye yönelik tutumları ile teknopedagojik eğitim yeterlikleri arasındaki ilişki incelenmiştir. Betimsel tarama modeli ile yürütülen araştırmanının çalışma grubunu 2016-2017 Eğitim-Öğretim Yılı Bahar döneminde iki tane Devlet Üniversitesinin 10 farklı öğretmen yetiştirme programının son sınıflarında öğrenim gören toplam 397 öğretmen adayı oluşturmaktadır. Sonuçlar öğretmen adaylarının teknopedagojik alan bilgisi açısından kendilerini ileri düzeyde yeterli gördüklerini, mobil öğrenmeye yönelik tutumlarının ise orta düzeyde olduğunu göstermektedir. Öğretmen adaylarının mobil öğrenmeye yönelik tutumları ve teknopedagojik alan bilgileri ile cinsiyet ve bölüm değişkenleri arasında anlamlı bir farklılık bulunmamıştır. Araştırmada elde edilen bulgular öğretmen adaylarının teknopedagojik alan bilgileri ile mobil öğrenmeye yönelik tutumları arasında pozitif yönde ve orta düzeyde bir ilişki olduğunu ortaya koymuştur. Bu vesileyle araştırma ekibi olarak, Ahi Evran Üniversitesi’nce Bilimsel Araştırma Projeleri Koordinasyon Birimi (BAP) tarafından EGT.A3.17.008 numaralı proje ile desteklenen bu araştırmaya verdiği destekten ötürü BAP birimine teşekkür ederiz. |
Proje Durumu | Tamamlandı |
Başlangıç Tarihi | 11-04-2017 |
Bitiş Tarihi | 14-12-2017 |
Anahtar Kelimeler | Teknopedagojik içerik bilgisi, mobil öğrenme, eğitimde teknoloji entegrasyonu |