img
Öz Düzenlemeli Strateji Gelişimi Öğretim Modelinin Ortaokul Öğrencilerinin Ürettikleri Karşılaştırmalı Metinlere Etkisi
Proje Ekibi
 Nilay ÇAĞLAYAN DİLBER Nilay ÇAĞLAYAN DİLBER
Kırşehir Ahi Evran Üniversitesi, Türkiye
Projedeki Rolü: Yürütücü
Proje Türü Yükseköğretim Kurumları Tarafından Destekli Bilimsel Araştırma Projesi
Proje No EGT.A3.16.022
Proje Konusu
Proje Durumu Tamamlandı
Başlangıç Tarihi 28-04-2016
Bitiş Tarihi 23-06-2017
Anahtar Kelimeler Yazma becerisi, öz düzenleme, strateji öğretimi, Öz Düzenlemeli Strateji Gelişimi modeli, metin yapısı, karşılaştırmalı metin
BM Sürdürülebilir Kalkınma Amaçları

Paylaş