img

Doç. Dr. Zeynel HAYRAN

  • Eğitim Fakültesi
  • Türkçe ve Sosyal Bilimler Eğitimi
  • Türkçe Eğitimi

Genel Bilgiler

Metrikler

UNIS
Yayın
32
Atıf
13
h-index
1
Proje
12
BM Sürdürülebilir Kalkınma Amaçları
Alınan Eğitimler
Doktora/Sanatta Yeterlilik/Tıpta Uzmanlık, Türkiye, Ankara Üniversitesi, Eğitim Bilimleri Enstitüsü, Güzel Sanatlar Eğitimi (Dr), 2004, 2010
Yüksek Lisans, Türkiye, Hacettepe Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, Eğitim Programları ve Öğretim (Yl) (Tezli), 2000, 2002
Lisans, Türkiye, Hacettepe Üniversitesi, Eğitim Fakültesi, Temel Eğitim Bölümü, 1996, 1997
Araştırma Alanları
Türkçe Eğitimi
Yıllara Göre Yayın Sayıları
Yıllara Göre Atıf Sayıları
Doktora/Sanatta Yeterlilik/Tıpta Uzmanlık, Türkiye, Ankara Üniversitesi, Eğitim Bilimleri Enstitüsü, Güzel Sanatlar Eğitimi (Dr), 2004, 2010
Yüksek Lisans, Türkiye, Hacettepe Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, Eğitim Programları ve Öğretim (Yl) (Tezli), 2000, 2002
Lisans, Türkiye, Hacettepe Üniversitesi, Eğitim Fakültesi, Temel Eğitim Bölümü, 1996, 1997
Kayıt Yok
İngilizce, YÖKDİL, 71, 05 Mart 20, 2017
Değerlendirme, Eğitimde Farklı Yaklaşımlar, Kırşehir Milli Eğitim Müdürlüğü, 24-06-2019, 28-06-2019
Konuşmalarım, İlköğretim Kongresi-"İlköğretim Programları ve Öğretimi", Panel, Hacettepe Üniversitesi/Beytepe Kampüsü, Mehmet Akif Salonu, 15-11-2007, 15-11-2007
[UAK] Eğitim Bilimleri Türkçe Eğitimi Türkçe Eğitimi
2011-, Doktor Öğretim Üyesi, Tam Zamanlı, Ahi Evran Üniversitesi, Eğitim Fakültesi, Türkçe ve Sosyal Bilimler Eğitimi Bölümü, Türkiye
2015-2016, Bölüm Başkan Yardımcısı, Ahi Evran Üniversitesi, Türkiye
İhsan Er, Yüksek Lisans, Türkçe öğretmenlerinin ölçme ve değerlendirmeye yönelik tutumlarının incelenmesi (Şanlıurfa il örneği), Kırşehir Ahi Evran Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, Türkçe ve Sosyal Bilimler Eğitimi Ana Bilim Dalı, 2023, (Asıl Danışman)
Zülal Ünal, Yüksek Lisans, ORTAOKUL ÖĞRENCİLERİNİN DİNLEME/İZLEME STARTEJİLERİ KULLANIM SIKLIĞININ ÇEŞİTLİ DEĞİŞKENLER AÇISINDAN İNCELENMESİ, Kırşehir Ahi Evran Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, Türkçe ve Sosyal Bilgiler Ana Bilim Dalı, 2023, (Asıl Danışman)
Didem Balcı İyigör, Yüksek Lisans, Ortaokul öğrencilerinin dil bilgisine yönelik tutumlarının incelenmesi, Kırşehir Ahi Evran Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, Türkçe ve Sosyal Bilimler Eğitimi Ana Bilim Dalı, 2021, (Asıl Danışman)
Mehmet Er, Yüksek Lisans, Ortaokul öğrencilerinin Türkçe dersi öz yeterlik algıları, Kırşehir Ahi Evran Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, Türkçe ve Sosyal Bilimler Eğitimi Ana Bilim Dalı, 2019, (Asıl Danışman)
Ömer Faruk Karayel, Yüksek Lisans, Çetin Öner'in çocuk romanlarında kullanılan karakter geliştirme yöntemleri üzerine bir inceleme, Ahi Evran Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, Sosyal Bilgiler ve Türkçe Eğitimi Ana Bilim Dalı, 2018, (Asıl Danışman)
2022-2023, YÜKSEK LİSANS SEMİNER, Yüksek Lisans
2022-2023, 117512702 UZMANLIK ALANI, Yüksek Lisans
2022-2023, 117521703 YÜKSEK LİSANS TEZİ, Yüksek Lisans
2022-2023, PF/ÖĞRETMENLİK UYGULAMASI I, Lisans
2022-2023, AE TÜRKÇE ÖĞRETİMİNDE SINAV HAZIRLAMA VE DEĞERLENDİRME, Lisans
2022-2023, ANLATIM TEKNİKLERİ I: KONUŞMA EĞİTİMİ, Lisans
2022-2023, AE/ÇOCUK EDEBİYATI, Lisans
2022-2023, ÇG/ÇOCUK EDEBİYATI, Lisans
2022-2023, AE KELİME ÖĞRETİMİ, Lisans
2022-2023, AE ANLAMA TEKNİKLERİ II: DİNLEME EĞİTİMİ, Lisans
2021-2022, YÜKSEK LİSANS SEMİNER, Yüksek Lisans
2021-2022, ANLATIM TEKNİKLERİ I: KONUŞMA EĞİTİMİ, Lisans
2021-2022, AE TÜRKÇE ÖĞRETİMİNDE SINAV HAZIRLAMA VE DEĞERLENDİRME, Lisans
2021-2022, ÖĞRETMENLİK UYGULAMASI II, Lisans
2021-2022, 117521703 YÜKSEK LİSANS TEZİ, Yüksek Lisans
2021-2022, 117512702 UZMANLIK ALANI, Yüksek Lisans
2021-2022, ÖĞRETMENLİK UYGULAMASI I, Lisans
2021-2022, AE KELİME ÖĞRETİMİ, Lisans
2021-2022, ÇG/ÇOCUK EDEBİYATI, Lisans
2021-2022, AE/ÇOCUK EDEBİYATI, Lisans
2021-2022, AE ANLAMA TEKNİKLERİ II: DİNLEME EĞİTİMİ, Lisans
2020-2021, YÜKSEK LİSANS SEMİNER, Yüksek Lisans
2020-2021, ÖĞRETMENLİK UYGULAMASI, Lisans
2020-2021, AE TÜRKÇE ÖĞRETİMİNDE SINAV HAZIRLAMA VE DEĞERLENDİRME, Lisans
2020-2021, ANLATIM TEKNİKLERİ I: KONUŞMA EĞİTİMİ, Lisans
2020-2021, 117521703 YÜKSEK LİSANS TEZİ, Yüksek Lisans
2020-2021, 117512702 UZMANLIK ALANI, Yüksek Lisans
2020-2021, OKUL DENEYİMİ, Lisans
2020-2021, AE ÇOCUK EDEBİYATI, Lisans
2020-2021, AE ANLAMA TEKNİKLERİ II: DİNLEME EĞİTİMİ, Lisans
2019-2020, YÜKSEK LİSANS SEMİNER, Yüksek Lisans
2019-2020, ÖĞRETMENLİK UYGULAMASI, Lisans
2019-2020, AE TÜRKÇE ÖĞRETİMİNDE SINAV HAZIRLAMA VE DEĞERLENDİRME, Lisans
2019-2020, ANLATIM TEKNİKLERİ I: KONUŞMA EĞİTİMİ, Lisans
2019-2020, YÜKSEK LİSANS TEZİ, Yüksek Lisans
2019-2020, UZMANLIK ALANI, Yüksek Lisans
2019-2020, OKUL DENEYİMİ, Lisans
2019-2020, AE ÇOCUK EDEBİYATI, Lisans
2019-2020, ÇOCUK EDEBİYATI, Lisans
2019-2020, ANLAMA TEKNİKLERİ II: DİNLEME EĞİTİMİ, Lisans
2018-2019, YÜKSEK LİSANS SEMİNER, Yüksek Lisans
2018-2019, ÖĞRETMENLİK UYGULAMASI, Lisans
2018-2019, TEÖ 702 YÜKSEK LİSANS TEZİ, Yüksek Lisans
2018-2019, TEÖ 701 UZMANLIK ALANI, Yüksek Lisans
2018-2019, T.E. SINIF EĞİTİMİ/ÇOCUK EDEBİYATI, Lisans
2018-2019, ANLATIM TEKNİKLERİ I: KONUŞMA EĞİTİMİ, Lisans
2018-2019, OKUL DENEYİMİ, Lisans
2018-2019, TÖ ÇOCUK EDEBİYATI, Lisans
2018-2019, ANLAMA TEKNİKLERİ II: DİNLEME EĞİTİMİ, Lisans
2017-2018, ÖĞRETMENLİK UYGULAMASI, Lisans
2017-2018, T.E. SINIF EĞİTİMİ/ÇOCUK EDEBİYATI, Lisans
2017-2018, ANLATIM TEKNİKLERİ I: KONUŞMA EĞİTİMİ, Lisans
2017-2018, TEÖ 702 YÜKSEK LİSANS TEZİ, Yüksek Lisans
2017-2018, TEÖ 701 UZMANLIK ALANI, Yüksek Lisans
2017-2018, TÖ ÇOCUK EDEBİYATI, Lisans
2017-2018, ANLAMA TEKNİKLERİ II: DİNLEME EĞİTİMİ, Lisans
2016-2017, TEÖ 702 YÜKSEK LİSANS TEZİ, Yüksek Lisans
2016-2017, TEÖ 701 UZMANLIK ALANI, Yüksek Lisans
2016-2017, SEÇMELİ GK-II: TÜRKÇENİN ÇAĞDAŞ SORUNLARI, Lisans
2016-2017, ÖĞRETMENLİK UYGULAMASI, Lisans
2016-2017, T.E. SINIF EĞİTİMİ/ÇOCUK EDEBİYATI, Lisans
2016-2017, ANLATIM TEKNİKLERİ I: KONUŞMA EĞİTİMİ, Lisans
2016-2017, OKUL DENEYİMİ, Lisans
2016-2017, TÖ ÇOCUK EDEBİYATI, Lisans
2016-2017, ANLAMA TEKNİKLERİ II: DİNLEME EĞİTİMİ, Lisans
2015-2016, TEÖ 701 UZMANLIK ALANI, Yüksek Lisans
2015-2016, TEÖ 702 YÜKSEK LİSANS TEZİ, Yüksek Lisans
2015-2016, ÖĞRETMENLİK UYGULAMASI, Lisans
2015-2016, SEÇMELİ GK-II: TÜRKÇENİN ÇAĞDAŞ SORUNLARI, Lisans
2015-2016, İSÖ ÇOCUK EDEBİYATI, Lisans
2015-2016, ANLATIM TEKNİKLERİ I: KONUŞMA EĞİTİMİ, Lisans
2015-2016, OKUL DENEYİMİ, Lisans
2015-2016, TÖ ÇOCUK EDEBİYATI, Lisans
2015-2016, ANLAMA TEKNİKLERİ II: DİNLEME EĞİTİMİ, Lisans
2014-2015, ÖĞRETMENLİK UYGULAMASI, Lisans
2014-2015, SEÇMELİ GK-II: TÜRKÇENİN ÇAĞDAŞ SORUNLARI, Lisans
2014-2015, OÖ ÇOCUK EDEBİYATI, Lisans
2014-2015, ANLATIM TEKNİKLERİ I: KONUŞMA EĞİTİMİ, Lisans
2014-2015, OKUL DENEYİMİ, Lisans
2014-2015, İSÖ ÇOCUK EDEBİYATI, Lisans
2014-2015, TÖ ÇOCUK EDEBİYATI, Lisans
2014-2015, ANLAMA TEKNİKLERİ II: DİNLEME EĞİTİMİ, Lisans
2013-2014, OÖ Bitirme Tezi Danışmanlığı, Lisans
2013-2014, Topluma Hizmet Uygulamaları, Lisans
2013-2014, TÖ Çocuk Edebiyatı, Lisans
2013-2014, Anlama Teknikleri II: Dinleme Eğitimi, Lisans
2013-2014, Anlatım Teknikleri I: Konuşma Eğitimi, Lisans
2013-2014, Seçmeli GK-II: Türkçenin Çağdaş Sorunları, Lisans
2013-2014, Öğretmenlik Uygulaması, Lisans
2013-2014, OÖ Çocuk Edebiyatı, Lisans
2013-2014, İSÖ ÇOCUK EDEBİYATI, Lisans
2013-2014, Okul Deneyimi, Lisans
2012-2013, Öğretmenlik Uygulaması, Lisans
2012-2013, OÖ Çocuk Edebiyatı, Lisans
2012-2013, İSÖ Çocuk Edebiyatı, Lisans
2012-2013, Anlatım Teknikleri I: Konuşma Eğitimi, Lisans
2012-2013, Okul Deneyimi, Lisans
2012-2013, OÖ Bitirme Tezi Danışmanlığı, Lisans
2012-2013, Topluma Hizmet Uygulamaları, Lisans
2012-2013, TÖ Çocuk Edebiyatı, Lisans
2012-2013, Anlama Teknikleri II: Dinleme Eğitimi, Lisans
2011-2012, OÖ Bitirme Tezi Danışmanlığı, Lisans
2011-2012, Öğretmenlik Uygulaması, Lisans
2011-2012, OÖ Çocuk Edebiyatı, Lisans
2011-2012, İSÖ Çocuk Edebiyatı, Lisans
2011-2012, Sözlü Anlatım II, Lisans
2011-2012, Yazılı Anlatım II, Lisans
2011-2012, Anlatım Teknikleri I: Konuşma Eğitimi, Lisans
2011-2012, Topluma Hizmet Uygulamaları, Lisans
2011-2012, Okul Deneyimi, Lisans
2011-2012, Sözlü Anlatım I, Lisans
2011-2012, Yazılı Anlatım I, Lisans
2011-2012, TÖ Çocuk Edebiyatı, Lisans
2011-2012, Anlama Teknikleri II: Dinleme Eğitimi, Lisans
2010-2011, OÖ Çocuk Edebiyatı, Lisans
2010-2011, İSÖ Çocuk Edebiyatı, Lisans
2010-2011, Öğretmenlik Uygulaması, Lisans
2010-2011, Türk Dili-II: Cümle ve Metin Bilgisi, Lisans
2010-2011, Sözlü Anlatım II, Lisans
2010-2011, Yazılı Anlatım II, Lisans
Kayıt Yok
İlkokul Öğrencilerine Okutulan Çocuk Kitaplarının Atasözleri Bakımından İncelenmesi (Ulusal) Yükseköğretim Kurumları Tarafından Destekli Bilimsel Araştırma Projesi: Yürütücü , 2017-2017
ÖGRETMEN ADAYI ÖĞRENCİLERİN ÖLÇME DEGERLENDİRME ANLAYIŞ VE TUTUMLARININ İNCELENMESİ (Ulusal) Yükseköğretim Kurumları Tarafından Destekli Bilimsel Araştırma Projesi: Araştırmacı , 2017-2017
Ögretmen Adayı Öğrencilerin ve Öğretmenlerin Ölçme Degerlendirme Anlayışlarının İncelenmesi (Ulusal) Yükseköğretim Kurumları Tarafından Destekli Bilimsel Araştırma Projesi: Araştırmacı , 2017-2017
Üniversite Öğrencilerinin Yaşam Amaçları, Eğitsel Hedefleri, Kariyer Beklentileri, İnternet Bağımlılıkları ve Memnuniyet Durumları (Ulusal) Yükseköğretim Kurumları Tarafından Destekli Bilimsel Araştırma Projesi: Araştırmacı , 2017-2017
Ortaokul 6. Sınıf Türkçe Dersi Basılı Öğretim Materyallerinde Konuşma Becerisini Öğretim Sürecinde Değerlendirmede Kullanılan Ölçme Araçları (Ulusal) Yükseköğretim Kurumları Tarafından Destekli Bilimsel Araştırma Projesi: Yürütücü , 2016-2016
Ortaokul 6 Sınıf Türkçe Dersi Basılı Öğretim Materyallerinde Konuşma Becerisini Değerlendirmede Öğretim Sürecinde Kullanılan Ölçme Araçları (Ulusal) Yükseköğretim Kurumları Tarafından Destekli Bilimsel Araştırma Projesi: Yürütücü , 2016-2016
Çocuk Romanlarının Kişilerarası İletişim Çatışmaları Bakımından İncelenmesi (Ulusal) Yükseköğretim Kurumları Tarafından Destekli Bilimsel Araştırma Projesi: Yürütücü , 2016-2016
Eğitim Fakültesi Öğrencilerinin Argüman Kurma Becerileri İle Eleştirel Düşünme, Yaratıcı Düşünme ve Problem Çözme Becerileri Arasındaki İlişkilerin Bazı Değişkenler Açısından İncelenmesi (Ulusal) Yükseköğretim Kurumları Tarafından Destekli Bilimsel Araştırma Projesi: Araştırmacı , 2016-2016
Türkçe Dersi Dinleme Becerisini Değerlendirmede Kullanılan Ölçme Araçları Üzerine Bir İnceleme (Ulusal) Yükseköğretim Kurumları Tarafından Destekli Bilimsel Araştırma Projesi: Yürütücü , 2016-2017
Çoklu uyarana dayalı öğretimin öğrencilerin kavram öğrenmelerine etkisi (Ulusal) Yükseköğretim Kurumları Tarafından Destekli Bilimsel Araştırma Projesi: Araştırmacı , 2011-2015
Nitelikli Çocuk Kitaplarının Öğrencilerin Bilişsel Gelişimine Etkisi (Ulusal) Yükseköğretim Kurumları Tarafından Destekli Bilimsel Araştırma Projesi: Yürütücü , 2011-2013
Çoklu Ortama Dayalı Öğrenmenin Öğrencilerin Kavram Öğrenme Düzeylerine ve Tutumlarına Etkisi (Ulusal) Yükseköğretim Kurumları Tarafından Destekli Bilimsel Araştırma Projesi: Araştırmacı , 2011-2014
Kayıt Yok
Hayran, Z. (2021) "Öğrencilerin Kitap Okuma Alışkanlıkları (Kırşehir İl Örneği)", Turkish Studies-Educational Sciences, 16 (1) pp. 347-360 [TR Dizin] Link DOI  
Er, M., Hayran, Z. (2021) "Ortaokul Öğrencilerinin Türkçe Dersi Öz Yeterlik Algıları", Elektronik Sosyal Bilimler Dergisi, 20 (77) pp. 1-16 [TR Dizin] Link DOI    
Hayran, Z. (2020) "Examining the Speaking Self-Efficacy of Pre-service Teachers Concerning Different Variables", Eurasian Journal of Educational Research, 20 (90) pp. 1-18 Link DOI    
Hayran, Z., Beydoğan, H.Ö. (2017) "The Impact of Qualified Children s Books on Students Ability to Use Cognitive Functions (Nitelikli Çocuk Kitaplarının Öğrencilerin Bilişsel İşlevleri Kullanma Yeterliğine Etkisi)", İlköğretim Online, 16 (4) pp. 1589-1599 [TR Dizin] Link DOI  
Hayran, Z. (2017) "Investigation of Teacher Opinions on Measurement Tools Used to Evaluate Listening/Monitoring Skills", TOJET (The Turkish Online Journal of Educational Technology), (0) pp. 304-310 Link  
Hayran, Z. (2017) "Proverbs and Idioms in Children’s Books", Journal of Education and Training Studies, 5 (12) pp. 8-13 Link DOI  
Beydoğan, H.Ö., Hayran, Z. (2016) "Ortaokul Öğrencilerinin Kavramları Anlamlandırma Eğilimleri", Milli Eğitim, (210) pp. 303-318 [TR Dizin] Link   
Hayran, Z. (2016) "Survey of Children s Novels in Terms of Interpersonal Communication Conflict", TOJET (The Turkish Online Journal of Educational Technology), (0) pp. 585-590 Link  
Beydoğan, H.Ö., Hayran, Z. (2015) "The Effect of Learning Based on Multimedia on the Concept Learning Levels and Attitudes of Students", Eğitim Araştırmaları, (60) pp. 261-280 DOI  
Hayran, Z. (2010) "Çok Uyaranlı Eğitim Ortamlarının Öğrencilerin Okuma Becerisine Etkisi", Çağdaş Eğitim, (376) pp. 31-37  
Hayran, Z. (2010) "Çok Uyaranlı Eğitim Ortamlarının Öğrencilerin Kavram Gelişimine Etkisi", Eğitim ve Bilim, 35 (158) pp. 128-142 [SSCI]   
Er, M., Hayran, Z. (2020) "Ortaokul Öğrencilerinin Yazma Eğilimlerinin Çeşitli Değişkenler Bakımından İncelenmesi", EJER CONGRESS 2020 , (pp. 1578-1579), Eskişehir, Türkiye, (Ekim 2020
Hayran, Z. (2019) "Öğretmen Adaylarının Eleştirel Okuma Özyeterlik Algılarının İncelenmesi", 12th INTERNATIONALTURKISH EDUCATION AND TEACHINGCONFERENCE , İzmir, Türkiye, (Ekim 2019
Hayran, Z. (2019) "Öğrencilerin Kitap Okuma Alışkanlıkları (Kırşehir İl Örneği)", Vth INTERNATIONAL EURASIANEDUCATIONAL RESEARCH CONGRESS , (pp. 2490-2491), Ankara, Türkiye, (Temmuz 2019
Hayran, Z. (2018) "Öğretmen Adaylarının Konuşma Öz Yeterliklerinin İncelenmesi", V. International Eurasian Educational Research Congress/EJER Congress 2018 , (Haziran 2018
Hayran, Z. (2017) "Investigation of Teacher Opinions on Measurement Tools Used to Evaluate Listening-Monitoring Skills", INTE 2017 International Conference on New Horizons in Education , (pp. 302-308), Berlin, Almanya, (Kasım 2017
Hayran, Z. (2017) "İlkokul Öğrencilerine Okutulan Çocuk Kitaplarının Atasözleri Bakımından İncelenmesi", 16. Uluslararası Sınıf Öğretmenliği Eğitimi Sempozyumu USOS 2017 , Girne, Kuzey Kıbrıs Türk Cumhuriyeti, (Mayıs 2017
Hayran, Z. (2017) "Dinleme/İzleme Becerisini Değerlendirmede Kullanılan Ölçme Araçları", II. INES Uluslararası Akademik Araştırmalar Kongresi-INES 2017 , (pp. 360), Alanya-Antalya, Türkiye, (Ekim 2017
Hayran, Z. (2016) "Ortaokul 6 Sınıf Türkçe Dersi Basılı Öğretim Materyallerinde Konuşma Becerisini Değerlendirmede Öğretim Sürecinde Kullanılan Ölçme Araçları", IIIrd International Eurasian Educational Research Congress / III. Uluslararası Avrasya Eğitim Araştırmaları Kongresi , (pp. 2122-2123), Muğla, Türkiye, (Haziran 2016
Hayran, Z. (2016) "Survey of Children’s Novels in Terms of Interpersonal Communication Conflicts", INTE 2016 International Conference on New Horizons in Education , (pp. 425-435), Viyana, Avusturya, (Aralık 2016
Beydoğan, H.Ö., Hayran, Z. (2015) "Ortaokul 5 Sınıflarda Çoklu Ortama Dayalı Öğretimin Öğrencilerin Kavramları Adlandırma ve Anlamlandırma Eğilimleri", Eurasian Educational Research Congress 2015 / 2. Avrasya Eğitim Araştırmaları Kongresi 2015 , Ankara, Türkiye, (Kasım 2015
Hayran, Z., Beydoğan, H.Ö. (2015) "Dinleme İzleme Türlerinin Öğrenmeye Etkisi", 8. Uluslararası Türkçenin Eğitimi-Öğretimi Kurultayı , İstanbul, Türkiye, (Ağustos 2015
Hayran, Z., Beydoğan, H.Ö. (2013) "Nitelikli Çocuk Kitaplarının Öğrencilerin Bilişsel Karşılaştırma Yeterliğini Kullanma Düzeylerine Etkisi", 6. Uluslararası Türkçenin Eğitimi-Öğretimi Kurultayı , Niğde, Türkiye, (Ekim 2013
Hayran, Z. (2012) "İlköğretim 6 Sınıf Türkçe Derslerinde İşe Koşulan Dinleme Türleri", V. Uluslararası Türkçenin Eğitimi-Öğretimi Kurultayı , Mersin, Türkiye, (Temmuz 2012
Hayran, Z. (2011) "İlköğretim 5.Sınıf Türkçe Derslerinde Metin Türlerinin Okuma Becerisine Etkisi", III. ULUSLARARASI TÜRKÇENiN EĞİTİMİ-ÖĞRETİMİ KURULTAYI (III. UTEOK) , (pp. 199-210), İzmir, Türkiye, (Ekim 2011
Hayran, Z. (2011) "Türkçe Öğretiminde Bulmacaların Sözvarlığına Etkisi", Prof. Dr. Cahit Kavcar Türkçe Eğitimi Çalıştayı , (pp. 413-426), Ankara, Türkiye, (Aralık 2011
Hayran, Z. (2009) "Ayla Çınaroğlu'nun Al Takkeli Dev ile Mor Takkeli Dev Öyküsünün Kavram Gelişimi Bakımından Değerlendirilmesi", Çocuk ve Gençlik Edebiyatında Ayla Çınaroğlu Sempozyumu , Eskişehir, Türkiye, (Şubat 2009
Hayran, Z. (2007) "Türkçe Öğretiminde Çocuk Yazınının Yeri", II. Ulusal Çocuk ve Gençlik Edebiyatı Sempozyumu , (pp. 67-76), Ankara, Türkiye, (Mayıs 2007
Kayıt Yok
Hayran, Z. (2020) "Çocuk Edebiyatı Tarihi", Kitap: Çocuk Edebiyatı (Okuma Kültürünün Temelleri), Ankara/Türkiye : Nobel Akademik Yayıncılık  
Hayran, Z. (2017) "Gözlemci Görüşlerine Göre Dinleme/İzleme Becerisini Değerlendirmede Kullanılan Ölçme Araçları", Kitap: Eğitim Araştırmaları 2017, Konya/Türkiye : ÇİZGİ KİTABEVİ  
Hayran, Z., Beydoğan, H.Ö. (2016) "Dinleme/İzleme Türlerinin Öğrenmeye Etkisi", Kitap: Kuram ve Uygulama Bağlamında Türkçe Eğitimi, Ankara/Türkiye : Anı Yayıncılık  
Hayran, Z., Beydoğan, H.Ö. (2014) "Nitelikli Çocuk Kitaplarının Öğrencilerin Bilişsel Karşılaştırma Yeterliğini Kullanma Düzeylerine Etkisi", Kitap: Türkçe Eğitiminde Kuramsal ve Uygulamalı Çalışmalar, Ankara/Türkiye : PEGEM AKADEMİ  
Kayıt Yok
Kayıt Yok
(Uluslararası - Bilimsel Dergi) Hacettepe Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi, 2018
(Ulusal - Bilimsel Dergi) Ahi Evran Üniversitesi Kırşehir Eğitim Fakültesi Dergisi, 2013
Üye, Hacettepe Üniversitesi Mezunlar Derneği (HÜMED), 2003-
Atıflar
Atıf Sayılarına Göre Yayınlar
A: SCI/SSCI/AHCI, B: ESCI, C: Scopus, D: Uluslararası Alan Index, E: TR Dizin, F: Uluslararası Kitap, G: Ulusal Kitap, H: Diğer Makale, I: Toplam
Sıra Yayın A B C D E F G H I
1
Çok Uyaranlı Eğitim Ortamlarının Öğrencilerin Kavram Gelişimine Etkisi
Eğitim ve Bilim
2 0 0 1 9 0 0 0 12
2
Türkçe Öğretiminde Çocuk Yazınının Yeri
0 0 0 1 0 0 0 0 1
(2012) "TÜBİTAK Yayın teşvik"
Kayıt Yok
Kayıt Yok
Kayıt Yok
Kayıt Yok
Birlikte çalışılan kişi Aktif Dönem Çalışma Sayısı
Kırşehir Ahi Evran Üniversitesi
2013 - 2017 8
Mehmet Er
-
2020 - 2021 2
Alan Adı Alandaki Toplam Öğretim Elemanı Sayısı
TÜBİTAK Araştırma Alanı Sosyal Bilimler 78759
YÖKSİS Temel Alan Eğitim Bilimleri Temel Alanı 9072
YÖKSİS Bilim Alanı Türkçe Eğitimi 575
Anahtar Kelimeler Türkçe Eğitimi
Performans Kriteri 2015 2016 2017 2018 2019 2020 2021 2022 2023 2024
Ağırlıklı Puan 25 90 105 5 10 60 30 0 0 0
Sıra (Araştırma Alanı İçinde) 447 . 412 . 443 . 537 . 532 . 469 . 594 . - - -
Sıra (Temel Alan İçinde) 307 . 259 . 250 . 344 . 321 . 273 . 359 . - - -
Sıra (Bilim Alanı İçinde) 80 . 49 . 54 . 92 . 120 . 82 . 111 . - - -
Sıra (Anahtar Kelime (1)) 77 . 44 . 48 . 89 . 116 . 82 . 107 . - - -
Toplam Yayın 3 5 7 1 2 3 2 0 0 0
Toplam Makale 1 2 3 0 0 1 2 0 0 0
Toplam Kitap 0 1 1 0 0 1 0 0 0 0
Toplam Bildiri 2 2 3 1 2 1 0 0 0 0
Makale (SCI) 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0
Makale (Uluslararası) 1 1 3 0 0 1 0 0 0 0
Makale (Ulusal) 0 1 0 0 0 0 2 0 0 0
Kitap Yazarlığı 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0
Kitap Bölümü Yazarlığı 0 1 1 0 0 1 0 0 0 0
Bildiri (Uluslararası) 2 2 3 1 2 1 0 0 0 0
Bildiri (Ulusal) 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0
Atıfları ve Metrikleri
Atıfları ve Metrikleri