Yüksek Lisans, Türkiye, Hacettepe Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, Eğitim Programları ve Öğretim (Yl) (Tezli), 2000, 2002 |
Doktora/Sanatta Yeterlilik/Tıpta Uzmanlık, Türkiye, Ankara Üniversitesi, Eğitim Bilimleri Enstitüsü, Güzel Sanatlar Eğitimi (Dr), 2004, 2010 |
Lisans, Türkiye, Hacettepe Üniversitesi, Eğitim Fakültesi, Temel Eğitim Bölümü, 1996, 1997 |
Doktora/Sanatta Yeterlilik/Tıpta Uzmanlık, Türkiye, Ankara Üniversitesi, Eğitim Bilimleri Enstitüsü, Güzel Sanatlar Eğitimi (Dr), 2004, 2010 |
Yüksek Lisans, Türkiye, Hacettepe Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, Eğitim Programları ve Öğretim (Yl) (Tezli), 2000, 2002 |
Lisans, Türkiye, Hacettepe Üniversitesi, Eğitim Fakültesi, Temel Eğitim Bölümü, 1996, 1997 |
Kayıt Yok |
İngilizce, YÖKDİL, 71, 05 Mart 20, 2017 |
Değerlendirme, Eğitimde Farklı Yaklaşımlar, Kırşehir Milli Eğitim Müdürlüğü, 24-06-2019, 28-06-2019 |
Konuşmalarım, İlköğretim Kongresi-"İlköğretim Programları ve Öğretimi", Panel, Hacettepe Üniversitesi/Beytepe Kampüsü, Mehmet Akif Salonu, 15-11-2007, 15-11-2007 |
[UAK] Eğitim Bilimleri Türkçe Eğitimi Türkçe Eğitimi |
2011-, Doktor Öğretim Üyesi, Tam Zamanlı, Ahi Evran Üniversitesi, Eğitim Fakültesi, Türkçe ve Sosyal Bilimler Eğitimi Bölümü, Türkiye |
2015-2016, Bölüm Başkan Yardımcısı, Ahi Evran Üniversitesi, Türkiye |
Zülal Ünal, Yüksek Lisans, ORTAOKUL ÖĞRENCİLERİNİN DİNLEME/İZLEME STARTEJİLERİ KULLANIM SIKLIĞININ ÇEŞİTLİ DEĞİŞKENLER AÇISINDA, Kırşehir Ahi Evran Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, Türkçe ve Sosyal Bilgiler Ana Bilim Dalı, 2023, (Asıl Danışman) |
İhsan Er, Yüksek Lisans, Türkçe öğretmenlerinin ölçme ve değerlendirmeye yönelik tutumlarının incelenmesi (Şanlıurfa il örneğ, Kırşehir Ahi Evran Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, Türkçe ve Sosyal Bilimler Eğitimi Ana Bilim Dalı, 2023, (Asıl Danışman) |
Didem Balcı İyigör, Yüksek Lisans, Ortaokul öğrencilerinin dil bilgisine yönelik tutumlarının incelenmesi, Kırşehir Ahi Evran Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, Türkçe ve Sosyal Bilimler Eğitimi Ana Bilim Dalı, 2021, (Asıl Danışman) |
Mehmet Er, Yüksek Lisans, Ortaokul öğrencilerinin Türkçe dersi öz yeterlik algıları, Kırşehir Ahi Evran Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, Türkçe ve Sosyal Bilimler Eğitimi Ana Bilim Dalı, 2019, (Asıl Danışman) |
Ömer Faruk Karayel, Yüksek Lisans, Çetin Öner'in çocuk romanlarında kullanılan karakter geliştirme yöntemleri üzerine bir inceleme, Ahi Evran Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, Sosyal Bilgiler ve Türkçe Eğitimi Ana Bilim Dalı, 2018, (Asıl Danışman) |
2022-2023, AE ANLAMA TEKNİKLERİ II: DİNLEME EĞİTİMİ, Lisans |
2022-2023, AE KELİME ÖĞRETİMİ, Lisans |
2022-2023, ÇG/ÇOCUK EDEBİYATI, Lisans |
2022-2023, AE/ÇOCUK EDEBİYATI, Lisans |
2022-2023, ANLATIM TEKNİKLERİ I: KONUŞMA EĞİTİMİ, Lisans |
2022-2023, AE TÜRKÇE ÖĞRETİMİNDE SINAV HAZIRLAMA VE DEĞERLENDİRME, Lisans |
2022-2023, PF/ÖĞRETMENLİK UYGULAMASI I, Lisans |
2022-2023, 117521703 YÜKSEK LİSANS TEZİ, Yüksek Lisans |
2022-2023, 117512702 UZMANLIK ALANI, Yüksek Lisans |
2022-2023, YÜKSEK LİSANS SEMİNER, Yüksek Lisans |
2021-2022, AE ANLAMA TEKNİKLERİ II: DİNLEME EĞİTİMİ, Lisans |
2021-2022, AE/ÇOCUK EDEBİYATI, Lisans |
2021-2022, ÇG/ÇOCUK EDEBİYATI, Lisans |
2021-2022, AE KELİME ÖĞRETİMİ, Lisans |
2021-2022, ÖĞRETMENLİK UYGULAMASI I, Lisans |
2021-2022, 117512702 UZMANLIK ALANI, Yüksek Lisans |
2021-2022, 117521703 YÜKSEK LİSANS TEZİ, Yüksek Lisans |
2021-2022, ÖĞRETMENLİK UYGULAMASI II, Lisans |
2021-2022, AE TÜRKÇE ÖĞRETİMİNDE SINAV HAZIRLAMA VE DEĞERLENDİRME, Lisans |
2021-2022, ANLATIM TEKNİKLERİ I: KONUŞMA EĞİTİMİ, Lisans |
2021-2022, YÜKSEK LİSANS SEMİNER, Yüksek Lisans |
2020-2021, AE ANLAMA TEKNİKLERİ II: DİNLEME EĞİTİMİ, Lisans |
2020-2021, AE ÇOCUK EDEBİYATI, Lisans |
2020-2021, OKUL DENEYİMİ, Lisans |
2020-2021, 117512702 UZMANLIK ALANI, Yüksek Lisans |
2020-2021, 117521703 YÜKSEK LİSANS TEZİ, Yüksek Lisans |
2020-2021, ANLATIM TEKNİKLERİ I: KONUŞMA EĞİTİMİ, Lisans |
2020-2021, AE TÜRKÇE ÖĞRETİMİNDE SINAV HAZIRLAMA VE DEĞERLENDİRME, Lisans |
2020-2021, ÖĞRETMENLİK UYGULAMASI, Lisans |
2020-2021, YÜKSEK LİSANS SEMİNER, Yüksek Lisans |
2019-2020, ANLAMA TEKNİKLERİ II: DİNLEME EĞİTİMİ, Lisans |
2019-2020, ÇOCUK EDEBİYATI, Lisans |
2019-2020, AE ÇOCUK EDEBİYATI, Lisans |
2019-2020, OKUL DENEYİMİ, Lisans |
2019-2020, UZMANLIK ALANI, Yüksek Lisans |
2019-2020, YÜKSEK LİSANS TEZİ, Yüksek Lisans |
2019-2020, ANLATIM TEKNİKLERİ I: KONUŞMA EĞİTİMİ, Lisans |
2019-2020, AE TÜRKÇE ÖĞRETİMİNDE SINAV HAZIRLAMA VE DEĞERLENDİRME, Lisans |
2019-2020, ÖĞRETMENLİK UYGULAMASI, Lisans |
2019-2020, YÜKSEK LİSANS SEMİNER, Yüksek Lisans |
2018-2019, ANLAMA TEKNİKLERİ II: DİNLEME EĞİTİMİ, Lisans |
2018-2019, TÖ ÇOCUK EDEBİYATI, Lisans |
2018-2019, OKUL DENEYİMİ, Lisans |
2018-2019, ANLATIM TEKNİKLERİ I: KONUŞMA EĞİTİMİ, Lisans |
2018-2019, T.E. SINIF EĞİTİMİ/ÇOCUK EDEBİYATI, Lisans |
2018-2019, TEÖ 701 UZMANLIK ALANI, Yüksek Lisans |
2018-2019, TEÖ 702 YÜKSEK LİSANS TEZİ, Yüksek Lisans |
2018-2019, ÖĞRETMENLİK UYGULAMASI, Lisans |
2018-2019, YÜKSEK LİSANS SEMİNER, Yüksek Lisans |
2017-2018, ANLAMA TEKNİKLERİ II: DİNLEME EĞİTİMİ, Lisans |
2017-2018, TÖ ÇOCUK EDEBİYATI, Lisans |
2017-2018, TEÖ 701 UZMANLIK ALANI, Yüksek Lisans |
2017-2018, TEÖ 702 YÜKSEK LİSANS TEZİ, Yüksek Lisans |
2017-2018, ANLATIM TEKNİKLERİ I: KONUŞMA EĞİTİMİ, Lisans |
2017-2018, T.E. SINIF EĞİTİMİ/ÇOCUK EDEBİYATI, Lisans |
2017-2018, ÖĞRETMENLİK UYGULAMASI, Lisans |
2016-2017, ANLAMA TEKNİKLERİ II: DİNLEME EĞİTİMİ, Lisans |
2016-2017, TÖ ÇOCUK EDEBİYATI, Lisans |
2016-2017, OKUL DENEYİMİ, Lisans |
2016-2017, ANLATIM TEKNİKLERİ I: KONUŞMA EĞİTİMİ, Lisans |
2016-2017, T.E. SINIF EĞİTİMİ/ÇOCUK EDEBİYATI, Lisans |
2016-2017, ÖĞRETMENLİK UYGULAMASI, Lisans |
2016-2017, SEÇMELİ GK-II: TÜRKÇENİN ÇAĞDAŞ SORUNLARI, Lisans |
2016-2017, TEÖ 701 UZMANLIK ALANI, Yüksek Lisans |
2016-2017, TEÖ 702 YÜKSEK LİSANS TEZİ, Yüksek Lisans |
2015-2016, ANLAMA TEKNİKLERİ II: DİNLEME EĞİTİMİ, Lisans |
2015-2016, TÖ ÇOCUK EDEBİYATI, Lisans |
2015-2016, OKUL DENEYİMİ, Lisans |
2015-2016, ANLATIM TEKNİKLERİ I: KONUŞMA EĞİTİMİ, Lisans |
2015-2016, İSÖ ÇOCUK EDEBİYATI, Lisans |
2015-2016, SEÇMELİ GK-II: TÜRKÇENİN ÇAĞDAŞ SORUNLARI, Lisans |
2015-2016, ÖĞRETMENLİK UYGULAMASI, Lisans |
2015-2016, TEÖ 702 YÜKSEK LİSANS TEZİ, Yüksek Lisans |
2015-2016, TEÖ 701 UZMANLIK ALANI, Yüksek Lisans |
2014-2015, ANLAMA TEKNİKLERİ II: DİNLEME EĞİTİMİ, Lisans |
2014-2015, TÖ ÇOCUK EDEBİYATI, Lisans |
2014-2015, İSÖ ÇOCUK EDEBİYATI, Lisans |
2014-2015, OKUL DENEYİMİ, Lisans |
2014-2015, ANLATIM TEKNİKLERİ I: KONUŞMA EĞİTİMİ, Lisans |
2014-2015, OÖ ÇOCUK EDEBİYATI, Lisans |
2014-2015, SEÇMELİ GK-II: TÜRKÇENİN ÇAĞDAŞ SORUNLARI, Lisans |
2014-2015, ÖĞRETMENLİK UYGULAMASI, Lisans |
2013-2014, Anlama Teknikleri II: Dinleme Eğitimi, Lisans |
2013-2014, TÖ Çocuk Edebiyatı, Lisans |
2013-2014, Topluma Hizmet Uygulamaları, Lisans |
2013-2014, OÖ Bitirme Tezi Danışmanlığı, Lisans |
2013-2014, Okul Deneyimi, Lisans |
2013-2014, İSÖ ÇOCUK EDEBİYATI, Lisans |
2013-2014, OÖ Çocuk Edebiyatı, Lisans |
2013-2014, Öğretmenlik Uygulaması, Lisans |
2013-2014, Seçmeli GK-II: Türkçenin Çağdaş Sorunları, Lisans |
2013-2014, Anlatım Teknikleri I: Konuşma Eğitimi, Lisans |
2012-2013, Anlama Teknikleri II: Dinleme Eğitimi, Lisans |
2012-2013, TÖ Çocuk Edebiyatı, Lisans |
2012-2013, Topluma Hizmet Uygulamaları, Lisans |
2012-2013, OÖ Bitirme Tezi Danışmanlığı, Lisans |
2012-2013, Okul Deneyimi, Lisans |
2012-2013, Anlatım Teknikleri I: Konuşma Eğitimi, Lisans |
2012-2013, İSÖ Çocuk Edebiyatı, Lisans |
2012-2013, OÖ Çocuk Edebiyatı, Lisans |
2012-2013, Öğretmenlik Uygulaması, Lisans |
2011-2012, Anlama Teknikleri II: Dinleme Eğitimi, Lisans |
2011-2012, TÖ Çocuk Edebiyatı, Lisans |
2011-2012, Yazılı Anlatım I, Lisans |
2011-2012, Sözlü Anlatım I, Lisans |
2011-2012, Okul Deneyimi, Lisans |
2011-2012, Topluma Hizmet Uygulamaları, Lisans |
2011-2012, Anlatım Teknikleri I: Konuşma Eğitimi, Lisans |
2011-2012, Yazılı Anlatım II, Lisans |
2011-2012, Sözlü Anlatım II, Lisans |
2011-2012, İSÖ Çocuk Edebiyatı, Lisans |
2011-2012, OÖ Çocuk Edebiyatı, Lisans |
2011-2012, Öğretmenlik Uygulaması, Lisans |
2011-2012, OÖ Bitirme Tezi Danışmanlığı, Lisans |
2010-2011, Yazılı Anlatım II, Lisans |
2010-2011, Sözlü Anlatım II, Lisans |
2010-2011, Türk Dili-II: Cümle ve Metin Bilgisi, Lisans |
2010-2011, Öğretmenlik Uygulaması, Lisans |
2010-2011, İSÖ Çocuk Edebiyatı, Lisans |
2010-2011, OÖ Çocuk Edebiyatı, Lisans |
Kayıt Yok |
İlkokul Öğrencilerine Okutulan Çocuk Kitaplarının Atasözleri Bakımından İncelenmesi (Ulusal) Yükseköğretim Kurumları Tarafından Destekli Bilimsel Araştırma Projesi: Yürütücü , 2017-2017 |
ÖGRETMEN ADAYI ÖĞRENCİLERİN ÖLÇME DEGERLENDİRME ANLAYIŞ VE TUTUMLARININ İNCELENMESİ (Ulusal) Yükseköğretim Kurumları Tarafından Destekli Bilimsel Araştırma Projesi: Araştırmacı , 2017-2017 |
Ögretmen Adayı Öğrencilerin ve Öğretmenlerin Ölçme Degerlendirme Anlayışlarının İncelenmesi (Ulusal) Yükseköğretim Kurumları Tarafından Destekli Bilimsel Araştırma Projesi: Araştırmacı , 2017-2017 |
Üniversite Öğrencilerinin Yaşam Amaçları, Eğitsel Hedefleri, Kariyer Beklentileri, İnternet Bağımlılıkları ve Memnuniyet Durumları (Ulusal) Yükseköğretim Kurumları Tarafından Destekli Bilimsel Araştırma Projesi: Araştırmacı , 2017-2017 |
Ortaokul 6. Sınıf Türkçe Dersi Basılı Öğretim Materyallerinde Konuşma Becerisini Öğretim Sürecinde Değerlendirmede Kullanılan Ölçme Araçları (Ulusal) Yükseköğretim Kurumları Tarafından Destekli Bilimsel Araştırma Projesi: Yürütücü , 2016-2016 |
Ortaokul 6 Sınıf Türkçe Dersi Basılı Öğretim Materyallerinde Konuşma Becerisini Değerlendirmede Öğretim Sürecinde Kullanılan Ölçme Araçları (Ulusal) Yükseköğretim Kurumları Tarafından Destekli Bilimsel Araştırma Projesi: Yürütücü , 2016-2016 |
Çocuk Romanlarının Kişilerarası İletişim Çatışmaları Bakımından İncelenmesi (Ulusal) Yükseköğretim Kurumları Tarafından Destekli Bilimsel Araştırma Projesi: Yürütücü , 2016-2016 |
Eğitim Fakültesi Öğrencilerinin Argüman Kurma Becerileri İle Eleştirel Düşünme, Yaratıcı Düşünme ve Problem Çözme Becerileri Arasındaki İlişkilerin Bazı Değişkenler Açısından İncelenmesi (Ulusal) Yükseköğretim Kurumları Tarafından Destekli Bilimsel Araştırma Projesi: Araştırmacı , 2016-2016 |
Türkçe Dersi Dinleme Becerisini Değerlendirmede Kullanılan Ölçme Araçları Üzerine Bir İnceleme (Ulusal) Yükseköğretim Kurumları Tarafından Destekli Bilimsel Araştırma Projesi: Yürütücü , 2016-2017 |
Çoklu uyarana dayalı öğretimin öğrencilerin kavram öğrenmelerine etkisi (Ulusal) Yükseköğretim Kurumları Tarafından Destekli Bilimsel Araştırma Projesi: Araştırmacı , 2011-2015 |
Nitelikli Çocuk Kitaplarının Öğrencilerin Bilişsel Gelişimine Etkisi (Ulusal) Yükseköğretim Kurumları Tarafından Destekli Bilimsel Araştırma Projesi: Yürütücü , 2011-2013 |
Çoklu Ortama Dayalı Öğrenmenin Öğrencilerin Kavram Öğrenme Düzeylerine ve Tutumlarına Etkisi (Ulusal) Yükseköğretim Kurumları Tarafından Destekli Bilimsel Araştırma Projesi: Araştırmacı , 2011-2014 |
Kayıt Yok |
Er, M., Hayran, Z. (2020) "Ortaokul Öğrencilerinin Yazma Eğilimlerinin Çeşitli Değişkenler Bakımından İncelenmesi", EJER CONGRESS 2020 , (pp. 1578-1579), Eskişehir, Türkiye, (Ekim 2020) |
Hayran, Z. (2019) "Öğretmen Adaylarının Eleştirel Okuma Özyeterlik Algılarının İncelenmesi", 12th INTERNATIONALTURKISH EDUCATION AND TEACHINGCONFERENCE , İzmir, Türkiye, (Ekim 2019) |
Hayran, Z. (2019) "Öğrencilerin Kitap Okuma Alışkanlıkları (Kırşehir İl Örneği)", Vth INTERNATIONAL EURASIANEDUCATIONAL RESEARCH CONGRESS , (pp. 2490-2491), Ankara, Türkiye, (Temmuz 2019) |
Hayran, Z. (2018) "Öğretmen Adaylarının Konuşma Öz Yeterliklerinin İncelenmesi", V. International Eurasian Educational Research Congress/EJER Congress 2018 , (Haziran 2018) |
Hayran, Z. (2017) "Investigation of Teacher Opinions on Measurement Tools Used to Evaluate Listening-Monitoring Skills", INTE 2017 International Conference on New Horizons in Education , (pp. 302-308), Berlin, Almanya, (Kasım 2017) |
Hayran, Z. (2017) "İlkokul Öğrencilerine Okutulan Çocuk Kitaplarının Atasözleri Bakımından İncelenmesi", 16. Uluslararası Sınıf Öğretmenliği Eğitimi Sempozyumu USOS 2017 , Girne, Kuzey Kıbrıs Türk Cumhuriyeti, (Mayıs 2017) |
Hayran, Z. (2017) "Dinleme/İzleme Becerisini Değerlendirmede Kullanılan Ölçme Araçları", II. INES Uluslararası Akademik Araştırmalar Kongresi-INES 2017 , (pp. 360), Alanya-Antalya, Türkiye, (Ekim 2017) |
Hayran, Z. (2016) "Ortaokul 6 Sınıf Türkçe Dersi Basılı Öğretim Materyallerinde Konuşma Becerisini Değerlendirmede Öğretim Sürecinde Kullanılan Ölçme Araçları", IIIrd International Eurasian Educational Research Congress / III. Uluslararası Avrasya Eğitim Araştırmaları Kongresi , (pp. 2122-2123), Muğla, Türkiye, (Haziran 2016) |
Hayran, Z. (2016) "Survey of Children’s Novels in Terms of Interpersonal Communication Conflicts", INTE 2016 International Conference on New Horizons in Education , (pp. 425-435), Viyana, Avusturya, (Aralık 2016) |
Beydoğan, H.Ö., Hayran, Z. (2015) "Ortaokul 5 Sınıflarda Çoklu Ortama Dayalı Öğretimin Öğrencilerin Kavramları Adlandırma ve Anlamlandırma Eğilimleri", Eurasian Educational Research Congress 2015 / 2. Avrasya Eğitim Araştırmaları Kongresi 2015 , Ankara, Türkiye, (Kasım 2015) |
Hayran, Z., Beydoğan, H.Ö. (2015) "Dinleme İzleme Türlerinin Öğrenmeye Etkisi", 8. Uluslararası Türkçenin Eğitimi-Öğretimi Kurultayı , İstanbul, Türkiye, (Ağustos 2015) |
Hayran, Z., Beydoğan, H.Ö. (2013) "Nitelikli Çocuk Kitaplarının Öğrencilerin Bilişsel Karşılaştırma Yeterliğini Kullanma Düzeylerine Etkisi", 6. Uluslararası Türkçenin Eğitimi-Öğretimi Kurultayı , Niğde, Türkiye, (Ekim 2013) |
Hayran, Z. (2012) "İlköğretim 6 Sınıf Türkçe Derslerinde İşe Koşulan Dinleme Türleri", V. Uluslararası Türkçenin Eğitimi-Öğretimi Kurultayı , Mersin, Türkiye, (Temmuz 2012) |
Hayran, Z. (2011) "İlköğretim 5.Sınıf Türkçe Derslerinde Metin Türlerinin Okuma Becerisine Etkisi", III. ULUSLARARASI TÜRKÇENiN EĞİTİMİ-ÖĞRETİMİ KURULTAYI (III. UTEOK) , (pp. 199-210), İzmir, Türkiye, (Ekim 2011) |
Hayran, Z. (2011) "Türkçe Öğretiminde Bulmacaların Sözvarlığına Etkisi", Prof. Dr. Cahit Kavcar Türkçe Eğitimi Çalıştayı , (pp. 413-426), Ankara, Türkiye, (Aralık 2011) |
Hayran, Z. (2009) "Ayla Çınaroğlu'nun Al Takkeli Dev ile Mor Takkeli Dev Öyküsünün Kavram Gelişimi Bakımından Değerlendirilmesi", Çocuk ve Gençlik Edebiyatında Ayla Çınaroğlu Sempozyumu , Eskişehir, Türkiye, (Şubat 2009) |
Hayran, Z. (2007) "Türkçe Öğretiminde Çocuk Yazınının Yeri", II. Ulusal Çocuk ve Gençlik Edebiyatı Sempozyumu , (pp. 67-76), Ankara, Türkiye, (Mayıs 2007) |
Kayıt Yok |
Hayran, Z. (2020) "Çocuk Edebiyatı Tarihi", Kitap: Çocuk Edebiyatı (Okuma Kültürünün Temelleri), Ankara/Türkiye : Nobel Akademik Yayıncılık |
Hayran, Z. (2017) "Gözlemci Görüşlerine Göre Dinleme/İzleme Becerisini Değerlendirmede Kullanılan Ölçme Araçları", Kitap: Eğitim Araştırmaları 2017, Konya/Türkiye : ÇİZGİ KİTABEVİ |
Hayran, Z., Beydoğan, H.Ö. (2016) "Dinleme/İzleme Türlerinin Öğrenmeye Etkisi", Kitap: Kuram ve Uygulama Bağlamında Türkçe Eğitimi, Ankara/Türkiye : Anı Yayıncılık |
Hayran, Z., Beydoğan, H.Ö. (2014) "Nitelikli Çocuk Kitaplarının Öğrencilerin Bilişsel Karşılaştırma Yeterliğini Kullanma Düzeylerine Etkisi", Kitap: Türkçe Eğitiminde Kuramsal ve Uygulamalı Çalışmalar, Ankara/Türkiye : PEGEM AKADEMİ |
Kayıt Yok |
Kayıt Yok |
(Uluslararası - Bilimsel Dergi) Hacettepe Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi, 2018 |
(Ulusal - Bilimsel Dergi) Ahi Evran Üniversitesi Kırşehir Eğitim Fakültesi Dergisi, 2013 |
Üye, Hacettepe Üniversitesi Mezunlar Derneği (HÜMED), 2003- |
Sıra | Yayın | A | B | C | D | E | F | G | H | I |
1 |
Çok Uyaranlı Eğitim Ortamlarının Öğrencilerin Kavram Gelişimine Etkisi
Eğitim ve Bilim
|
2 | 0 | 0 | 1 | 9 | 0 | 0 | 0 | 12 |
2 |
Türkçe Öğretiminde Çocuk Yazınının Yeri
|
0 | 0 | 0 | 1 | 0 | 0 | 0 | 0 | 1 |
(2012) "TÜBİTAK Yayın teşvik" |
Kayıt Yok |
Kayıt Yok |
Kayıt Yok |
Birlikte çalışılan kişi | Aktif Dönem | Çalışma Sayısı |
Kırşehir Ahi Evran Üniversitesi
|
2013 - 2017 | 8 |
Mehmet Er
-
|
2020 - 2021 | 2 |
Alan Adı | Alandaki Toplam Öğretim Elemanı Sayısı | |
TÜBİTAK Araştırma Alanı | Sosyal Bilimler | 78249 |
YÖKSİS Temel Alan | Eğitim Bilimleri Temel Alanı | 8598 |
YÖKSİS Bilim Alanı | Türkçe Eğitimi | 545 |
Anahtar Kelimeler | Türkçe Eğitimi |
Performans Kriteri | 2015 | 2016 | 2017 | 2018 | 2019 | 2020 | 2021 | 2022 | 2023 | 2024 |
Ağırlıklı Puan | 25 | 90 | 105 | 5 | 10 | 60 | 30 | 0 | 0 | 0 |
Sıra (Araştırma Alanı İçinde) | 445 . | 412 . | 443 . | 537 . | 537 . | 471 . | 593 . | - | - | - |
Sıra (Temel Alan İçinde) | 307 . | 259 . | 249 . | 342 . | 320 . | 274 . | 359 . | - | - | - |
Sıra (Bilim Alanı İçinde) | 81 . | 50 . | 54 . | 92 . | 122 . | 83 . | 113 . | - | - | - |
Sıra (Anahtar Kelime (1)) | 78 . | 45 . | 48 . | 88 . | 118 . | 83 . | 108 . | - | - | - |
Toplam Yayın | 3 | 5 | 7 | 1 | 2 | 3 | 2 | 0 | 0 | 0 |
Toplam Makale | 1 | 2 | 3 | 0 | 0 | 1 | 2 | 0 | 0 | 0 |
Toplam Kitap | 0 | 1 | 1 | 0 | 0 | 1 | 0 | 0 | 0 | 0 |
Toplam Bildiri | 2 | 2 | 3 | 1 | 2 | 1 | 0 | 0 | 0 | 0 |
Makale (SCI) | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 |
Makale (Uluslararası) | 1 | 1 | 3 | 0 | 0 | 1 | 0 | 0 | 0 | 0 |
Makale (Ulusal) | 0 | 1 | 0 | 0 | 0 | 0 | 2 | 0 | 0 | 0 |
Kitap Yazarlığı | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 |
Kitap Bölümü Yazarlığı | 0 | 1 | 1 | 0 | 0 | 1 | 0 | 0 | 0 | 0 |
Bildiri (Uluslararası) | 2 | 2 | 3 | 1 | 2 | 1 | 0 | 0 | 0 | 0 |
Bildiri (Ulusal) | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 |