Doktora/Sanatta Yeterlilik/Tıpta Uzmanlık, Türkiye, Ankara Üniversitesi, Eğitim Bilimleri Enstitüsü, Güzel Sanatlar Eğitimi (Dr), 2004, 2010 |
Yüksek Lisans, Türkiye, Hacettepe Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, Eğitim Programları ve Öğretim (Yl) (Tezli), 2000, 2002 |
Lisans, Türkiye, Hacettepe Üniversitesi, Eğitim Fakültesi, Temel Eğitim Bölümü, 1996, 1997 |
Doktora/Sanatta Yeterlilik/Tıpta Uzmanlık, Türkiye, Ankara Üniversitesi, Eğitim Bilimleri Enstitüsü, Güzel Sanatlar Eğitimi (Dr), 2004, 2010 |
Yüksek Lisans, Türkiye, Hacettepe Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, Eğitim Programları ve Öğretim (Yl) (Tezli), 2000, 2002 |
Lisans, Türkiye, Hacettepe Üniversitesi, Eğitim Fakültesi, Temel Eğitim Bölümü, 1996, 1997 |
Zeynel HAYRAN, Doktora, Çok Uyaranlı Eğitim Ortamlarının Öğrencilerin Kavram Gelişimine Etkisi, Ankara Üniversitesi, Eğitim Bilimleri Enstitüsü, Eğitimin Kültürel Temelleri/Güzel Sanatlar Eğitimi, 2010 |
Zeynel HAYRAN, Yüksek Lisans, İlkögretim Türkçe dersi öğretim programı içeriğinin düzenlenmesine ilişkin görüşler, Hacettepe Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, Eğitim Bilimleri/Eğitim Programları ve Öğretimi, 2002 |
Değerlendirme, Eğitimde Farklı Yaklaşımlar, Kırşehir Milli Eğitim Müdürlüğü, 24-06-2019, 28-06-2019 |
Konuşmalarım, İlköğretim Kongresi-"İlköğretim Programları ve Öğretimi", Panel, Hacettepe Üniversitesi/Beytepe Kampüsü, Mehmet Akif Salonu, 15-11-2007, 15-11-2007 |
[UAK] Eğitim Bilimleri Türkçe Eğitimi Türkçe Eğitimi |
2011-, Doktor Öğretim Üyesi, Tam Zamanlı, Ahi Evran Üniversitesi, Eğitim Fakültesi, Türkçe ve Sosyal Bilimler Eğitimi Bölümü, Türkiye |
2015-2016, Bölüm Başkan Yardımcısı, Ahi Evran Üniversitesi, Türkiye |
Zülal Ünal, Yüksek Lisans, ORTAOKUL ÖĞRENCİLERİNİN DİNLEME/İZLEME STARTEJİLERİ KULLANIM SIKLIĞININ ÇEŞİTLİ DEĞİŞKENLER AÇISINDAN İNCELENMESİ, Kırşehir Ahi Evran Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, Türkçe ve Sosyal Bilgiler Ana Bilim Dalı, 2024, (Asıl Danışman) |
İhsan Er, Yüksek Lisans, Türkçe öğretmenlerinin ölçme ve değerlendirmeye yönelik tutumlarının incelenmesi (Şanlıurfa il örneği), Kırşehir Ahi Evran Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, Türkçe ve Sosyal Bilimler Eğitimi Ana Bilim Dalı, 2023, (Asıl Danışman) |
Didem Balcı İyigör, Yüksek Lisans, Ortaokul öğrencilerinin dil bilgisine yönelik tutumlarının incelenmesi, Kırşehir Ahi Evran Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, Türkçe ve Sosyal Bilimler Eğitimi Ana Bilim Dalı, 2021, (Asıl Danışman) |
Mehmet Er, Yüksek Lisans, Ortaokul öğrencilerinin Türkçe dersi öz yeterlik algıları, Kırşehir Ahi Evran Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, Türkçe ve Sosyal Bilimler Eğitimi Ana Bilim Dalı, 2019, (Asıl Danışman) |
Ömer Faruk Karayel, Yüksek Lisans, Çetin Öner'in çocuk romanlarında kullanılan karakter geliştirme yöntemleri üzerine bir inceleme, Ahi Evran Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, Sosyal Bilgiler ve Türkçe Eğitimi Ana Bilim Dalı, 2018, (Asıl Danışman) |
2022-2023, YÜKSEK LİSANS SEMİNER, Yüksek Lisans |
2022-2023, 117512702 UZMANLIK ALANI, Yüksek Lisans |
2022-2023, 117521703 YÜKSEK LİSANS TEZİ, Yüksek Lisans |
2022-2023, PF/ÖĞRETMENLİK UYGULAMASI I, Lisans |
2022-2023, AE TÜRKÇE ÖĞRETİMİNDE SINAV HAZIRLAMA VE DEĞERLENDİRME, Lisans |
2022-2023, ANLATIM TEKNİKLERİ I: KONUŞMA EĞİTİMİ, Lisans |
2022-2023, AE/ÇOCUK EDEBİYATI, Lisans |
2022-2023, ÇG/ÇOCUK EDEBİYATI, Lisans |
2022-2023, AE KELİME ÖĞRETİMİ, Lisans |
2022-2023, AE ANLAMA TEKNİKLERİ II: DİNLEME EĞİTİMİ, Lisans |
2021-2022, YÜKSEK LİSANS SEMİNER, Yüksek Lisans |
2021-2022, ANLATIM TEKNİKLERİ I: KONUŞMA EĞİTİMİ, Lisans |
2021-2022, AE TÜRKÇE ÖĞRETİMİNDE SINAV HAZIRLAMA VE DEĞERLENDİRME, Lisans |
2021-2022, ÖĞRETMENLİK UYGULAMASI II, Lisans |
2021-2022, 117521703 YÜKSEK LİSANS TEZİ, Yüksek Lisans |
2021-2022, 117512702 UZMANLIK ALANI, Yüksek Lisans |
2021-2022, ÖĞRETMENLİK UYGULAMASI I, Lisans |
2021-2022, AE KELİME ÖĞRETİMİ, Lisans |
2021-2022, ÇG/ÇOCUK EDEBİYATI, Lisans |
2021-2022, AE/ÇOCUK EDEBİYATI, Lisans |
2021-2022, AE ANLAMA TEKNİKLERİ II: DİNLEME EĞİTİMİ, Lisans |
2020-2021, YÜKSEK LİSANS SEMİNER, Yüksek Lisans |
2020-2021, ÖĞRETMENLİK UYGULAMASI, Lisans |
2020-2021, AE TÜRKÇE ÖĞRETİMİNDE SINAV HAZIRLAMA VE DEĞERLENDİRME, Lisans |
2020-2021, ANLATIM TEKNİKLERİ I: KONUŞMA EĞİTİMİ, Lisans |
2020-2021, 117521703 YÜKSEK LİSANS TEZİ, Yüksek Lisans |
2020-2021, 117512702 UZMANLIK ALANI, Yüksek Lisans |
2020-2021, OKUL DENEYİMİ, Lisans |
2020-2021, AE ÇOCUK EDEBİYATI, Lisans |
2020-2021, AE ANLAMA TEKNİKLERİ II: DİNLEME EĞİTİMİ, Lisans |
2019-2020, YÜKSEK LİSANS SEMİNER, Yüksek Lisans |
2019-2020, ÖĞRETMENLİK UYGULAMASI, Lisans |
2019-2020, AE TÜRKÇE ÖĞRETİMİNDE SINAV HAZIRLAMA VE DEĞERLENDİRME, Lisans |
2019-2020, ANLATIM TEKNİKLERİ I: KONUŞMA EĞİTİMİ, Lisans |
2019-2020, YÜKSEK LİSANS TEZİ, Yüksek Lisans |
2019-2020, UZMANLIK ALANI, Yüksek Lisans |
2019-2020, OKUL DENEYİMİ, Lisans |
2019-2020, AE ÇOCUK EDEBİYATI, Lisans |
2019-2020, ÇOCUK EDEBİYATI, Lisans |
2019-2020, ANLAMA TEKNİKLERİ II: DİNLEME EĞİTİMİ, Lisans |
2018-2019, YÜKSEK LİSANS SEMİNER, Yüksek Lisans |
2018-2019, ÖĞRETMENLİK UYGULAMASI, Lisans |
2018-2019, TEÖ 702 YÜKSEK LİSANS TEZİ, Yüksek Lisans |
2018-2019, TEÖ 701 UZMANLIK ALANI, Yüksek Lisans |
2018-2019, T.E. SINIF EĞİTİMİ/ÇOCUK EDEBİYATI, Lisans |
2018-2019, ANLATIM TEKNİKLERİ I: KONUŞMA EĞİTİMİ, Lisans |
2018-2019, OKUL DENEYİMİ, Lisans |
2018-2019, TÖ ÇOCUK EDEBİYATI, Lisans |
2018-2019, ANLAMA TEKNİKLERİ II: DİNLEME EĞİTİMİ, Lisans |
2017-2018, ÖĞRETMENLİK UYGULAMASI, Lisans |
2017-2018, T.E. SINIF EĞİTİMİ/ÇOCUK EDEBİYATI, Lisans |
2017-2018, ANLATIM TEKNİKLERİ I: KONUŞMA EĞİTİMİ, Lisans |
2017-2018, TEÖ 702 YÜKSEK LİSANS TEZİ, Yüksek Lisans |
2017-2018, TEÖ 701 UZMANLIK ALANI, Yüksek Lisans |
2017-2018, TÖ ÇOCUK EDEBİYATI, Lisans |
2017-2018, ANLAMA TEKNİKLERİ II: DİNLEME EĞİTİMİ, Lisans |
2016-2017, TEÖ 702 YÜKSEK LİSANS TEZİ, Yüksek Lisans |
2016-2017, TEÖ 701 UZMANLIK ALANI, Yüksek Lisans |
2016-2017, SEÇMELİ GK-II: TÜRKÇENİN ÇAĞDAŞ SORUNLARI, Lisans |
2016-2017, ÖĞRETMENLİK UYGULAMASI, Lisans |
2016-2017, T.E. SINIF EĞİTİMİ/ÇOCUK EDEBİYATI, Lisans |
2016-2017, ANLATIM TEKNİKLERİ I: KONUŞMA EĞİTİMİ, Lisans |
2016-2017, OKUL DENEYİMİ, Lisans |
2016-2017, TÖ ÇOCUK EDEBİYATI, Lisans |
2016-2017, ANLAMA TEKNİKLERİ II: DİNLEME EĞİTİMİ, Lisans |
2015-2016, TEÖ 701 UZMANLIK ALANI, Yüksek Lisans |
2015-2016, TEÖ 702 YÜKSEK LİSANS TEZİ, Yüksek Lisans |
2015-2016, ÖĞRETMENLİK UYGULAMASI, Lisans |
2015-2016, SEÇMELİ GK-II: TÜRKÇENİN ÇAĞDAŞ SORUNLARI, Lisans |
2015-2016, İSÖ ÇOCUK EDEBİYATI, Lisans |
2015-2016, ANLATIM TEKNİKLERİ I: KONUŞMA EĞİTİMİ, Lisans |
2015-2016, OKUL DENEYİMİ, Lisans |
2015-2016, TÖ ÇOCUK EDEBİYATI, Lisans |
2015-2016, ANLAMA TEKNİKLERİ II: DİNLEME EĞİTİMİ, Lisans |
2014-2015, ÖĞRETMENLİK UYGULAMASI, Lisans |
2014-2015, SEÇMELİ GK-II: TÜRKÇENİN ÇAĞDAŞ SORUNLARI, Lisans |
2014-2015, OÖ ÇOCUK EDEBİYATI, Lisans |
2014-2015, ANLATIM TEKNİKLERİ I: KONUŞMA EĞİTİMİ, Lisans |
2014-2015, OKUL DENEYİMİ, Lisans |
2014-2015, İSÖ ÇOCUK EDEBİYATI, Lisans |
2014-2015, TÖ ÇOCUK EDEBİYATI, Lisans |
2014-2015, ANLAMA TEKNİKLERİ II: DİNLEME EĞİTİMİ, Lisans |
2013-2014, OÖ Bitirme Tezi Danışmanlığı, Lisans |
2013-2014, Topluma Hizmet Uygulamaları, Lisans |
2013-2014, TÖ Çocuk Edebiyatı, Lisans |
2013-2014, Anlama Teknikleri II: Dinleme Eğitimi, Lisans |
2013-2014, Anlatım Teknikleri I: Konuşma Eğitimi, Lisans |
2013-2014, Seçmeli GK-II: Türkçenin Çağdaş Sorunları, Lisans |
2013-2014, Öğretmenlik Uygulaması, Lisans |
2013-2014, OÖ Çocuk Edebiyatı, Lisans |
2013-2014, İSÖ ÇOCUK EDEBİYATI, Lisans |
2013-2014, Okul Deneyimi, Lisans |
2012-2013, Öğretmenlik Uygulaması, Lisans |
2012-2013, OÖ Çocuk Edebiyatı, Lisans |
2012-2013, İSÖ Çocuk Edebiyatı, Lisans |
2012-2013, Anlatım Teknikleri I: Konuşma Eğitimi, Lisans |
2012-2013, Okul Deneyimi, Lisans |
2012-2013, OÖ Bitirme Tezi Danışmanlığı, Lisans |
2012-2013, Topluma Hizmet Uygulamaları, Lisans |
2012-2013, TÖ Çocuk Edebiyatı, Lisans |
2012-2013, Anlama Teknikleri II: Dinleme Eğitimi, Lisans |
2011-2012, OÖ Bitirme Tezi Danışmanlığı, Lisans |
2011-2012, Öğretmenlik Uygulaması, Lisans |
2011-2012, OÖ Çocuk Edebiyatı, Lisans |
2011-2012, İSÖ Çocuk Edebiyatı, Lisans |
2011-2012, Sözlü Anlatım II, Lisans |
2011-2012, Yazılı Anlatım II, Lisans |
2011-2012, Anlatım Teknikleri I: Konuşma Eğitimi, Lisans |
2011-2012, Topluma Hizmet Uygulamaları, Lisans |
2011-2012, Okul Deneyimi, Lisans |
2011-2012, Sözlü Anlatım I, Lisans |
2011-2012, Yazılı Anlatım I, Lisans |
2011-2012, TÖ Çocuk Edebiyatı, Lisans |
2011-2012, Anlama Teknikleri II: Dinleme Eğitimi, Lisans |
2010-2011, OÖ Çocuk Edebiyatı, Lisans |
2010-2011, İSÖ Çocuk Edebiyatı, Lisans |
2010-2011, Öğretmenlik Uygulaması, Lisans |
2010-2011, Türk Dili-II: Cümle ve Metin Bilgisi, Lisans |
2010-2011, Sözlü Anlatım II, Lisans |
2010-2011, Yazılı Anlatım II, Lisans |
Kayıt Yok |
Kayıt Yok |
Er, M., HAYRAN, Z. (2020) "Ortaokul Öğrencilerinin Yazma Eğilimlerinin Çeşitli Değişkenler Bakımından İncelenmesi", EJER CONGRESS 2020 , (pp. 1578-1579), Eskişehir, Türkiye, (Ekim 2020) |
HAYRAN, Z. (2019) "Öğretmen Adaylarının Eleştirel Okuma Özyeterlik Algılarının İncelenmesi", 12th INTERNATIONALTURKISH EDUCATION AND TEACHINGCONFERENCE , İzmir, Türkiye, (Ekim 2019) |
HAYRAN, Z. (2019) "Öğrencilerin Kitap Okuma Alışkanlıkları (Kırşehir İl Örneği)", Vth INTERNATIONAL EURASIANEDUCATIONAL RESEARCH CONGRESS , (pp. 2490-2491), Ankara, Türkiye, (Temmuz 2019) |
HAYRAN, Z. (2018) "Öğretmen Adaylarının Konuşma Öz Yeterliklerinin İncelenmesi", V. International Eurasian Educational Research Congress/EJER Congress 2018 , (Haziran 2018) |
HAYRAN, Z. (2017) "Investigation of Teacher Opinions on Measurement Tools Used to Evaluate Listening-Monitoring Skills", INTE 2017 International Conference on New Horizons in Education , (pp. 302-308), Berlin, Almanya, (Kasım 2017) |
HAYRAN, Z. (2017) "Dinleme/İzleme Becerisini Değerlendirmede Kullanılan Ölçme Araçları", II. INES Uluslararası Akademik Araştırmalar Kongresi-INES 2017 , (pp. 360), Alanya-Antalya, Türkiye, (Ekim 2017) |
HAYRAN, Z. (2017) "İlkokul Öğrencilerine Okutulan Çocuk Kitaplarının Atasözleri Bakımından İncelenmesi", 16. Uluslararası Sınıf Öğretmenliği Eğitimi Sempozyumu USOS 2017 , Girne, Kuzey Kıbrıs Türk Cumhuriyeti, (Mayıs 2017) |
HAYRAN, Z. (2016) "Survey of Children’s Novels in Terms of Interpersonal Communication Conflicts", INTE 2016 International Conference on New Horizons in Education , (pp. 425-435), Viyana, Avusturya, (Aralık 2016) |
HAYRAN, Z. (2016) "Ortaokul 6 Sınıf Türkçe Dersi Basılı Öğretim Materyallerinde Konuşma Becerisini Değerlendirmede Öğretim Sürecinde Kullanılan Ölçme Araçları", IIIrd International Eurasian Educational Research Congress / III. Uluslararası Avrasya Eğitim Araştırmaları Kongresi , (pp. 2122-2123), Muğla, Türkiye, (Haziran 2016) |
BEYDOĞAN, H.Ö., HAYRAN, Z. (2015) "Ortaokul 5 Sınıflarda Çoklu Ortama Dayalı Öğretimin Öğrencilerin Kavramları Adlandırma ve Anlamlandırma Eğilimleri", Eurasian Educational Research Congress 2015 / 2. Avrasya Eğitim Araştırmaları Kongresi 2015 , Ankara, Türkiye, (Kasım 2015) |
HAYRAN, Z., BEYDOĞAN, H.Ö. (2015) "Dinleme İzleme Türlerinin Öğrenmeye Etkisi", 8. Uluslararası Türkçenin Eğitimi-Öğretimi Kurultayı , İstanbul, Türkiye, (Ağustos 2015) |
HAYRAN, Z., BEYDOĞAN, H.Ö. (2013) "Nitelikli Çocuk Kitaplarının Öğrencilerin Bilişsel Karşılaştırma Yeterliğini Kullanma Düzeylerine Etkisi", 6. Uluslararası Türkçenin Eğitimi-Öğretimi Kurultayı , Niğde, Türkiye, (Ekim 2013) |
HAYRAN, Z. (2012) "İlköğretim 6 Sınıf Türkçe Derslerinde İşe Koşulan Dinleme Türleri", V. Uluslararası Türkçenin Eğitimi-Öğretimi Kurultayı , Mersin, Türkiye, (Temmuz 2012) |
HAYRAN, Z. (2011) "Türkçe Öğretiminde Bulmacaların Sözvarlığına Etkisi", Prof. Dr. Cahit Kavcar Türkçe Eğitimi Çalıştayı , (pp. 413-426), Ankara, Türkiye, (Aralık 2011) |
HAYRAN, Z. (2011) "İlköğretim 5.Sınıf Türkçe Derslerinde Metin Türlerinin Okuma Becerisine Etkisi", III. ULUSLARARASI TÜRKÇENiN EĞİTİMİ-ÖĞRETİMİ KURULTAYI (III. UTEOK) , (pp. 199-210), İzmir, Türkiye, (Ekim 2011) |
HAYRAN, Z. (2009) "Ayla Çınaroğlu'nun Al Takkeli Dev ile Mor Takkeli Dev Öyküsünün Kavram Gelişimi Bakımından Değerlendirilmesi", Çocuk ve Gençlik Edebiyatında Ayla Çınaroğlu Sempozyumu , Eskişehir, Türkiye, (Şubat 2009) |
HAYRAN, Z. (2007) "Türkçe Öğretiminde Çocuk Yazınının Yeri", II. Ulusal Çocuk ve Gençlik Edebiyatı Sempozyumu , (pp. 67-76), Ankara, Türkiye, (Mayıs 2007) |
Kayıt Yok |
HAYRAN, Z. (2020) "Çocuk Edebiyatı Tarihi", Kitap: Çocuk Edebiyatı (Okuma Kültürünün Temelleri), Ankara/Türkiye : Nobel Akademik Yayıncılık, Bölüm Sayfaları: 51 / 86, ISBN: 978-625-406-762-4 |
HAYRAN, Z. (2017) "Gözlemci Görüşlerine Göre Dinleme/İzleme Becerisini Değerlendirmede Kullanılan Ölçme Araçları", Kitap: Eğitim Araştırmaları 2017, Konya/Türkiye : ÇİZGİ KİTABEVİ, Bölüm Sayfaları: 45 / 50, ISBN: 978-605-196-090-6 |
HAYRAN, Z., BEYDOĞAN, H.Ö. (2016) "Dinleme/İzleme Türlerinin Öğrenmeye Etkisi", Kitap: Kuram ve Uygulama Bağlamında Türkçe Eğitimi, Ankara/Türkiye : Anı Yayıncılık, Bölüm Sayfaları: 112 / 123, ISBN: 978-978-605-170-119-6 |
HAYRAN, Z., BEYDOĞAN, H.Ö. (2014) "Nitelikli Çocuk Kitaplarının Öğrencilerin Bilişsel Karşılaştırma Yeterliğini Kullanma Düzeylerine Etkisi", Kitap: Türkçe Eğitiminde Kuramsal ve Uygulamalı Çalışmalar, Ankara/Türkiye : PEGEM AKADEMİ, Bölüm Sayfaları: 655 / 665, ISBN: 978-605-364-741-6 |
Kayıt Yok |
Kayıt Yok |
(Uluslararası - Bilimsel Dergi) Hacettepe Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi, 2018 |
(Ulusal - Bilimsel Dergi) Ahi Evran Üniversitesi Kırşehir Eğitim Fakültesi Dergisi, 2013 |
Üye, Ankara Üniversitesi Mezunlar Derneği, 2023- |
Üye, Hacettepe Üniversitesi Mezunlar Derneği (HÜMED), 2003- |
Sıra | Yayın | A | B | C | D | E | F | G | H | I | J |
1 | Çok Uyaranlı Eğitim Ortamlarının Öğrencilerin Kavram Gelişimine Etkisi | 0 | 0 | 7 | 1 | 0 | 9 | 0 | 0 | 0 | 17 |
2 | The effect of multimedia-based learning on the concept learning levels and attitudes of students | 2 | 3 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 5 |
3 | The impact of multi stimuli educational environment on concept development of students | 3 | 2 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 5 |
4 | Examining the Speaking Self-Efficacy of Pre-service Teachers Concerning Different Variables | 0 | 1 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 1 |
5 | Türkçe Öğretiminde Çocuk Yazınının Yeri | 0 | 0 | 0 | 1 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 1 |
(2012) "TÜBİTAK Yayın teşvik" |
Kayıt Yok |
Kayıt Yok |
Kayıt Yok |
Birlikte çalışılan kişi | Aktif Dönem | Çalışma Sayısı |
Kırşehir Ahi Evran Üniversitesi
|
2013 - 2017 | 9 |
H. Ömer Beydoğan
Kırşehir Ahi Evran Üniversitesi
(Turkey)
|
2017 | 1 |
Omer H. Beydogan
Kırşehir Ahi Evran Üniversitesi
(Turkey)
|
2016 | 1 |
ER MEHMET
-
|
2021 | 1 |
Mehmet Er
-
|
2020 | 1 |
Alan Adı | Alandaki Toplam Öğretim Elemanı Sayısı | |
TÜBİTAK Araştırma Alanı | Sosyal Bilimler | 78368 |
YÖKSİS Temel Alan | Eğitim Bilimleri Temel Alanı | 9825 |
YÖKSİS Bilim Alanı | Türkçe Eğitimi | 607 |
Anahtar Kelimeler | Türkçe Eğitimi |
Performans Kriteri | 2015 | 2016 | 2017 | 2018 | 2019 | 2020 | 2021 | 2022 | 2023 | 2024 |
Ağırlıklı Puan | 25 | 90 | 105 | 5 | 10 | 75 | 30 | 0 | 0 | 0 |
Sıra (Araştırma Alanı İçinde) | 446 . | 414 . | 444 . | 539 . | 534 . | 454 . | 596 . | - | - | - |
Sıra (Temel Alan İçinde) | 303 . | 258 . | 252 . | 342 . | 323 . | 257 . | 356 . | - | - | - |
Sıra (Bilim Alanı İçinde) | 81 . | 50 . | 56 . | 94 . | 120 . | 75 . | 110 . | - | - | - |
Sıra (Anahtar Kelime (1)) | 78 . | 46 . | 50 . | 91 . | 116 . | 75 . | 106 . | - | - | - |
Toplam Yayın | 3 | 5 | 7 | 1 | 2 | 4 | 2 | 0 | 0 | 0 |
Toplam Makale | 1 | 2 | 3 | 0 | 0 | 2 | 2 | 0 | 0 | 0 |
Toplam Kitap | 0 | 1 | 1 | 0 | 0 | 1 | 0 | 0 | 0 | 0 |
Toplam Bildiri | 2 | 2 | 3 | 1 | 2 | 1 | 0 | 0 | 0 | 0 |
Makale (SCI) | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 |
Makale (Uluslararası) | 1 | 1 | 3 | 0 | 0 | 1 | 0 | 0 | 0 | 0 |
Makale (Ulusal) | 0 | 1 | 0 | 0 | 0 | 1 | 2 | 0 | 0 | 0 |
Kitap Yazarlığı | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 |
Kitap Bölümü Yazarlığı | 0 | 1 | 1 | 0 | 0 | 1 | 0 | 0 | 0 | 0 |
Bildiri (Uluslararası) | 2 | 2 | 3 | 1 | 2 | 1 | 0 | 0 | 0 | 0 |
Bildiri (Ulusal) | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 |