Doktora/Sanatta Yeterlilik/Tıpta Uzmanlık, Türkiye, Gazi Üniversitesi, Eğitim Bilimleri Enstitüsü, Bilgisayar ve Öğretim Teknolojileri Eğitimi (Dr), 2010, 2013 |
Yüksek Lisans, Türkiye, Gazi Üniversitesi, Eğitim Bilimleri Enstitüsü, Bilgisayar ve Öğretim Teknolojileri Eğitimi (Yl) (Tezli), 2007, 2010 |
Lisans, Türkiye, Gazi Üniversitesi, Gazi Eğitim Fakültesi, Bilgisayar ve Öğretim Teknolojileri Eğitimi Bölümü, 2003, 2007 |
Doktora/Sanatta Yeterlilik/Tıpta Uzmanlık, Türkiye, Gazi Üniversitesi, Eğitim Bilimleri Enstitüsü, Bilgisayar ve Öğretim Teknolojileri Eğitimi (Dr), 2010, 2013 |
Yüksek Lisans, Türkiye, Gazi Üniversitesi, Eğitim Bilimleri Enstitüsü, Bilgisayar ve Öğretim Teknolojileri Eğitimi (Yl) (Tezli), 2007, 2010 |
Lisans, Türkiye, Gazi Üniversitesi, Gazi Eğitim Fakültesi, Bilgisayar ve Öğretim Teknolojileri Eğitimi Bölümü, 2003, 2007 |
Kayıt Yok |
İngilizce, YÖKDİL, 81, 2017 |
İngilizce, YDS, 65, 2015 |
Kayıt Yok |
[UAK] Eğitim Bilimleri Bilgisayar ve Öğretim Teknolojileri Eğitimi Açık ve Uzaktan Öğrenme |
[UAK] Eğitim Bilimleri Bilgisayar ve Öğretim Teknolojileri Eğitimi Uzaktan Eğitim Tasarımı ve Yönetimi |
[UAK] Eğitim Bilimleri Bilgisayar ve Öğretim Teknolojileri Eğitimi Öğretim Tasarımı |
2021-, Doçent, Tam Zamanlı, Kırşehir Ahi Evran Üniversitesi, Eğitim Fakültesi, Bilgisayar ve Öğretim Teknolojileri Eğitimi Bölümü, Türkiye |
2015-2021, Doktor Öğretim Üyesi, Tam Zamanlı, Ahi Evran Üniversitesi, Eğitim Fakültesi, Bilgisayar ve Öğretim Teknolojileri Eğitimi Bölümü, Türkiye |
2013-2014, Öğretim Görevlisi, Tam Zamanlı, Ahi Evran Üniversitesi, Mucur Meslek Yüksekokulu, Bilgisayar Teknolojileri Bölümü, Türkiye |
2007-2013, Öğretim Görevlisi, Tam Zamanlı, Ahi Evran Üniversitesi, Mucur Meslek Yüksekokulu, Bilgisayar Teknolojileri Bölümü, Türkiye |
2024-, Bölüm Başkanı, Kırşehir Ahi Evran Üniversitesi, Türkiye |
2017-, Fakülte Yönetim Kurulu Üyeliği, Ahi Evran Üniversitesi, Türkiye |
2017-, Fakülte Kurulu Üyeliği, Ahi Evran Üniversitesi, Türkiye |
2017-, Dekan Yardımcısı, Ahi Evran Üniversitesi, Türkiye |
2015-2018, Bölüm Başkanı, Ahi Evran Üniversitesi, Türkiye |
2013-2014, Bölüm Başkanı, Ahi Evran Üniversitesi, Türkiye |
Meltem Şen, Yüksek Lisans, ÜNİVERSİTE ÖĞRENCİLERİNİN YAPAY ZEKÂYA YÖNELİK TUTUMLARI İLE BİLGİSAYARCA DÜŞÜNME BECERİLERİ ARASINDAKİ İLİŞKİNİN İNCELENMESİ, Kırşehir Ahi Evran Üniversitesi, Fen Bilimleri Enstitüsü, Bilgisayar ve Öğretim Teknolojileri Eğitimi Ana Bilim Dalı, 2024, (Asıl Danışman) |
Gürkan Ürkmez, Yüksek Lisans, Ortaokul öğrencilerinin dijital oyun bağımlılığının, dijital oyun oynama motivasyonu ve akademik erteleme davranışı ile ilişkisi, Kırşehir Ahi Evran Üniversitesi, Fen Bilimleri Enstitüsü, Bilgisayar ve Öğretim Teknolojileri Eğitimi Ana Bilim Dalı, 2024, (Asıl Danışman) |
Sultan Tunç, Yüksek Lisans, Öğretmen Adaylarının Sosyal Medya Bağımlılıklarının Farklı Değişkenler Açısından İncelenmesi, Kırşehir Ahi Evran Üniversitesi, Fen Bilimleri Enstitüsü, Bilgisayar ve Öğretim Teknolojileri Eğitimi Ana Bilim Dalı, 2023, (Asıl Danışman) |
Sema Nur Çil, Yüksek Lisans, Öğretmen adaylarının bireysel yenilikçilik özellikleri ve değişime dirençleri arasındaki ilişkinin incelenmesi, Kırşehir Ahi Evran Üniversitesi, Fen Bilimleri Enstitüsü, Bilgisayar ve Öğretim Teknolojileri Eğitimi Ana Bilim Dalı, 2023, (Asıl Danışman) |
Sıdıka Seda Olpak, Yüksek Lisans, Öğretmen Adaylarının Siber Zorbalık Yapma ve Siber Zorbalık Mağduriyet Durumlarının Farklı Değişkenler Açısından İncelenmesi, Kırşehir Ahi Evran Üniversitesi, Fen Bilimleri Enstitüsü, Bilgisayar ve Öğretim Teknolojileri Eğitimi Ana Bilim Dalı, 2022, (Asıl Danışman) |
2021-2022, Öğretim Teknolojileri, Lisans |
2021-2022, Veri Tabanı Yönetim Sistemi, Lisans |
2021-2022, Bilgisayar Ağları ve İletişim, Lisans |
2021-2022, Öğretim Tasarımı Kuram ve Uygulamalar, Yüksek Lisans |
2021-2022, Web Tasarımı, Lisans |
2021-2022, Bilişim Teknolojileri, Lisans |
2021-2022, Öğretim Teknolojilerinde Yeni Eğilimler ve Yaklaşımlar, Yüksek Lisans |
2021-2022, Öğretim Materyalleri Tasarım ve Değerlendirmesi, Yüksek Lisans |
2020-2021, ÖĞRETMENLİK UYGULAMASI, Lisans |
2020-2021, TOPLUMA HİZMET UYGULAMALARI, Lisans |
2020-2021, VERİTABANI YÖNETİM SİSTEMİ, Lisans |
2020-2021, ÖĞRETİM TASARIMI, Lisans |
2020-2021, PROGRAMLAMA DİLLERİ II, Lisans |
2020-2021, BİLİMSEL ARAŞTIRMA YÖNTEMLERİ, Lisans |
2020-2021, WEB TASARIMI, Lisans |
2020-2021, İNTERNET TABANLI PROGRAMLAMA, Lisans |
2020-2021, PROGRAMLAMA DİLLERİ I, Lisans |
2020-2021, BİLİŞİM TEKNOLOJİLERİ, Lisans |
2019-2020, PROGRAMLAMA DİLLERİ II, Lisans |
2019-2020, İNTERNET TABANLI PROGRAMLAMA, Lisans |
2019-2020, PROGRAMLAMA DİLLERİ I, Lisans |
2019-2020, BİLİŞİM TEKNOLOJİLERİ, Lisans |
2018-2019, PROGRAMLAMA DİLLERİ II, Lisans |
2018-2019, İNTERNET TABANLI PROGRAMLAMA, Lisans |
2018-2019, PROGRAMLAMA DİLLERİ I, Lisans |
2017-2018, PROGRAMLAMA DİLLERİ II, Lisans |
2017-2018, BİLİMSEL ARAŞTIRMA YÖNTEMLERİ, Lisans |
2017-2018, WEB TASARIMI, Lisans |
2017-2018, İNTERNET TABANLI PROGRAMLAMA, Lisans |
2017-2018, BİLGİSAYAR-I, Lisans |
2016-2017, EĞİTİMDE GRAFİK VE CANLANDIRMA, Lisans |
2016-2017, ÖĞRETİM TASARIMI, Lisans |
2016-2017, EĞİTİMDE BİLİŞİM TEKNOLOJİLERİ-II, Lisans |
2016-2017, BİLGİSAYAR DONANIMI, Lisans |
2016-2017, İNTERNET TABANLI PROGRAMLAMA, Lisans |
2016-2017, EĞİTİMDE BİLİŞİM TEKNOLOJİLERİ-I, Lisans |
2016-2017, WEB TASARIMI, Lisans |
2015-2016, ÖĞRETİM TASARIMI, Lisans |
2015-2016, EĞİTİMDE GRAFİK VE CANLANDIRMA, Lisans |
2015-2016, EĞİTİMDE BİLİŞİM TEKNOLOJİLERİ-II, Lisans |
2015-2016, İNTERNET TABANLI PROGRAMLAMA, Lisans |
2015-2016, BİLGİSAYAR DONANIMI, Lisans |
2015-2016, EĞİTİMDE BİLİŞİM TEKNOLOJİLERİ-I, Lisans |
2015-2016, BİLİMSEL ARAŞTIRMA YÖNTEMLERİ, Lisans |
2015-2016, BİLGİSAYAR-I, Lisans |
2014-2015, EĞİTİMDE GRAFİK VE CANLANDIRMA, Lisans |
2014-2015, ÖĞRETİM TASARIMI, Lisans |
2014-2015, VERİ TABANI YÖNETİM SİSTEMİ, Lisans |
2014-2015, BİLGİSAYAR AĞLARI VE İLETİŞİM, Lisans |
2013-2014, İNTERNET PROGRAMCILIĞI I, Ön Lisans |
2013-2014, WEB TASARIMININ TEMELLERİ, Ön Lisans |
2013-2014, WEB PROJESİ YÖNETİMİ, Ön Lisans |
2013-2014, İNTERNET PROGRAMCILIĞI II, Ön Lisans |
2012-2013, İNTERNET PROGRAMCILIĞI I, Ön Lisans |
2012-2013, WEB TASARIMININ TEMELLERİ, Ön Lisans |
2012-2013, ÖĞRETİM TASARIMI, Lisans |
2012-2013, BİLİMSEL ARAŞTIRMA YÖNTEMLERİ, Lisans |
2012-2013, İÇERİK YÖNETİM SİSTEMİ, Ön Lisans |
2012-2013, WEB PROJESİ YÖNETİMİ, Ön Lisans |
2012-2013, İNTERNET PROGRAMCILIĞI II, Ön Lisans |
2011-2012, İNTERNET TABANLI PROGRAMLAMA, Lisans |
2011-2012, İNTERNET PROGRAMCILIĞI II, Ön Lisans |
2011-2012, WEB TASARIMININ TEMELLERİ, Ön Lisans |
2011-2012, WEB PROJESİ YÖNETİMİ, Ön Lisans |
2011-2012, İNTERNET PROGRAMCILIĞI I, Ön Lisans |
2011-2012, WEB EDİTÖRÜ, Ön Lisans |
2010-2011, WEB EDİTÖRÜ, Ön Lisans |
2010-2011, İNTERNET PROGRAMCILIĞI II, Ön Lisans |
2010-2011, WEB TASARIMININ TEMELLERİ, Ön Lisans |
2010-2011, İNTERNET PROGRAMCILIĞI I, Ön Lisans |
2009-2010, İNTERNET PROGRAMCILIĞI II, Ön Lisans |
Kayıt Yok |
Kayıt Yok |
OLPAK, Y.Z., YAĞCI, M. (2022) "Using big data in education: Curriculum review with educational data mining", Journal of Teacher Education and Lifelong Learning, 4 (2) pp. 181-195 Link DOI |
OLPAK, Y.Z. (2022) "Community of inquiry framework: Research trends between 2000-2020", Online Learning, 26 (1) pp. 350-368 [ESCI] Link DOI |
YAĞCI, M., OLPAK, Y.Z., Gül, K., Olpak, S.S. (2022) "Educational data mining: Predicting candidates’ placement status in physical education and sports education program", Journal of Information and Communication Technologies, 4 (1) pp. 110-127 Link DOI |
OLPAK, Y.Z., ATEŞ, H. (2022) "Review of trends in the use of mobile learning in teacher education", Journal of Information and Communication Technologies, 4 (1) pp. 1-25 Link DOI |
OLPAK, Y.Z., Yılmaz, R. (2022) "Review of trends in peer instruction: Bibliometric mapping analysis and systematic review", Journal of Learning and Teaching in Digital Age, 7 (1) pp. 42-50 Link DOI |
OLPAK, Y.Z., Arıcan, M. (2021) "Turkish-addressed social sciences citation index articles: What does the big picture tell us?", International Journal of Educational Research Open, (0) Link DOI |
Yıldız, A., OLPAK, Y.Z., BALTACI, S. (2019) "The effect of peer instruction on conceptual and operational approaches preferred in problem solutions", Journal of International Cooperation and Development, 2 (1) pp. 27-33 Link |
OLPAK, Y.Z., BALTACI, S., Arıcan, M. (2018) "Investigating the effects of peer instruction on preservice mathematics teachers’ achievements in statistics and probability", Education and Information Technologies, 23 (6) pp. 2323-2340 [SSCI] Link DOI |
OLPAK, Y.Z., Arıcan, M., BALTACI, S. (2018) "Öğretmen adaylarının öğrenme yaklaşımlarının ve bireysel yenilikçilik özelliklerinin akran öğretimine yönelik memnuniyetlerine etkisi", Yüzüncü Yıl Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi, 15 (1) pp. 525-551 [TR Dizin] Link DOI |
OLPAK, Y.Z., ATEŞ, H. (2018) "Pre-service science teachers’ perceptions toward additional instructional strategies in biology laboratory applications: Blended learning", Science Education International, 29 (2) pp. 88-95 DOI |
OLPAK, Y.Z. (2018) "Akran öğretimi: Grup büyüklüğünün öğrencilerin akademik başarılarına ve görüşlerine etkisi", Ahi Evran Üniversitesi Kırşehir Eğitim Fakültesi Dergisi, 19 (1) pp. 406-422 Link |
OLPAK, Y.Z., Çakmak, E.K. (2018) "Examining the reliability and validity of a Turkish version of the community of inquiry survey", Online Learning, 22 (1) pp. 147-161 [ESCI] Link |
Yılmaz, F.G.K., OLPAK, Y.Z., Yılmaz, R. (2018) "The effect of the metacognitive support via pedagogical agent on self-regulation skills", Journal of Educational Computing Research, 56 (2) pp. 159-180 [SSCI] Link DOI |
Çakmak, E.K., OLPAK, Y.Z. (2018) "Uzaktan eğitim öğrencilerinin sosyal bulunuşluk algılarını yordayan öğrenme stratejileri", Bartın Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi, 7 (1) pp. 276-295 [TR Dizin] Link DOI |
OLPAK, Y.Z., Yılmaz, F.G.K., Yılmaz, R. (2017) "Development of a student evaluation form toward peer instruction", Turkish Online Journal of Distance Education, (0) pp. 839-845 Link |
Yılmaz, R., OLPAK, Y.Z. (2016) "Revize edilmiş işlemsel uzaklık ölçeğinin uyarlama çalışması", Bartın Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi, 5 (3) pp. 718-731 [TR Dizin] Link DOI |
OLPAK, Y.Z., YAĞCI, M., BAŞARMAK, U. (2016) "Determination of perception of community of inquiry", Educational Research and Reviews, 11 (12) pp. 1085-1092 Link DOI |
OLPAK, Y.Z., Korucu, A.T. (2016) "Investigation of the relationship between learning approaches and academic engagement of teacher candidates", Journal of Learning and Teaching in Digital Age, 1 (1) pp. 55-62 Link |
Korucu, A.T., OLPAK, Y.Z. (2015) "Öğretmen adaylarının bireysel yenilikçilik özelliklerinin farklı değişkenler açısından incelenmesi", Eğitim Teknolojisi Kuram ve Uygulama, 5 (1) pp. 111-127 [TR Dizin] Link |
OLPAK, Y.Z., Çakmak, E.K. (2014) "Çevrimiçi öğrenme ortamlarında farklı geribildirim stratejilerinin öğrencilerin sosyal bilişsel ve öğretimsel bulunuşluk algıları ile akademik başarılarına etkisi", Ahi Evran Üniversitesi Kırşehir Eğitim Fakültesi Dergisi, 15 (2) pp. 243-261 Link |
OLPAK, Y.Z., Çakmak, E.K. (2014) "Çevrimiçi öğrenme ortamlarında kullanılan farklı etkileşim araçlarının öğrencilerin başarılarına ve sosyal bulunuşluk algılarına etkisi", Eğitim Teknolojisi Kuram ve Uygulama, 4 (2) pp. 58-76 [TR Dizin] Link |
OLPAK, Y.Z., Korucu, A.T. (2014) "Öğretmen adaylarının öğrenme yaklaşımları ile denetim odakları arasındaki ilişkinin incelenmesi", Eğitim Teknolojisi Kuram ve Uygulama, 4 (2) pp. 77-91 [TR Dizin] Link |
YÜKSEL, M., OLPAK, Y.Z. (2014) "Facebook’un eğitimde kullanılması: Muhasebe eğitiminde bir uygulama", Ahi Evran Üniversitesi Kırşehir Eğitim Fakültesi Dergisi, 15 (1) pp. 171-186 Link |
OLPAK, Y.Z., Korucu, A.T. (2014) "Öğrencilerin ders çalışma yaklaşımlarının farklı değişkenler açısından incelenmesi", Ahi Evran Üniversitesi Kırşehir Eğitim Fakültesi Dergisi, 15 (1) pp. 333-347 Link |
OLPAK, Y.Z., Çakmak, E.K. (2009) "E öğrenme ortamları için sosyal bulunuşluk ölçeğinin uyarlama çalışması", Yüzüncü Yıl Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi, 6 (1) pp. 142-160 Link |
OLPAK, Y.Z. (2024) "A review on artificial intelligence", EJONS 17th International Congress “Artifical Intelligence and Society: Theory to Practice” , Konya, Türkiye, (Eylül 2024) |
OLPAK, Y.Z., YAĞCI, M. (2024) "ADAPTATION OF THE ARTIFICIAL INTELLIGENCE ANXIETY SCALE TO TURKISH: INITIAL RESULTS", EJONS 17th International Congress “Artifical Intelligence and Society: Theory to Practice” , Konya, Türkiye, (Eylül 2024) |
OLPAK, Y.Z., YAĞCI, M. (2024) "Adaptation of the artificial intelligence self-efficacy scale to Turkish: Initial results", International Yeditepe Scientific Research Congress , Istanbul, Türkiye, (Eylül 2024) |
BALTACI, S., Yıldız, A., OLPAK, Y.Z. (2019) "Akran öğretimi modelinin analitik geometri derslerinde kullanımından yansımalar: Uzayda doğrular ve düzlemler örneği", 4th International Symposium of Turkish Computer and Mathematics Education , Çeşme/İzmir, Türkiye, (Eylül 2019) |
OLPAK, Y.Z., BALTACI, S., Yıldız, A. (2019) "Matematik öğretmen adaylarının akran öğretimi yöntemine yönelik görüşleri: Konikler örneği", 13th International Computer and Instructional Technologies Symposium , Kırşehir, Türkiye, (Mayıs 2019) |
Yıldız, A., OLPAK, Y.Z., BALTACI, S. (2019) "The effect of peer instruction on conceptual and operational approaches preferred in problem solutions", 8th International Conference on Academic Studies in Human Education and Social Sciences , Tiran, Arnavutluk, (Mart 2019) |
OLPAK, Y.Z., Özçakır, B. (2018) "Ahi Yeterliliğe Dayalı Eğitim Projesi: Pilot uygulamaya ilişkin öğrenci görüşleri", 6th International Instructional Technologies and Teacher Education Symposium , Edirne, Türkiye, (Eylül 2018) |
OLPAK, Y.Z., Arıcan, M., BALTACI, S. (2018) "Öğretmen adaylarının öğrenme yaklaşımlarının ve bireysel yenilikçilik özelliklerinin akran öğretimine yönelik memnuniyetlerine etkisi", 12nd International Computer and Instructional Technologies Symposium , İzmir, Türkiye, (Mayıs 2018) |
YAĞCI, M., OLPAK, Y.Z., Şahin, C. (2017) "Examining the attitudes of preservice teachers toward mobile learning in terms of technopedagogical content knowledge", 17th International Educational Technology Conference , Boston, Amerika Birleşik Devletleri, (Ağustos 2017) |
OLPAK, Y.Z., Yılmaz, F.G.K., Yılmaz, R. (2017) "Development of a student evaluation form toward peer instruction", 8th International Conference on New Horizons in Education , Berlin, Almanya, (Temmuz 2017) |
OLPAK, Y.Z., Çakmak, E.K., YAĞCI, M. (2017) "Development of internet-based classroom response system for peer instruction and examination of students’ views", 8th International Conference on New Horizons in Education , Berlin, Almanya, (Temmuz 2017) |
Arıcan, M., OLPAK, Y.Z., BALTACI, S. (2017) "Examining the effect of peer instruction on preservice science teachers’ mathematics achievement", 5th International Congress on Social Sciences , Madrid, Türkiye, (Temmuz 2017) |
OLPAK, Y.Z., BALTACI, S., Arıcan, M. (2017) "Investigating the effect of two different accountability scoring mechanisms on preservice mathematics teachers’ mathematics achievements", 5th International Congress on Social Sciences , Madrid, İspanya, (Temmuz 2017) |
OLPAK, Y.Z., ATEŞ, H., Ateş, Y.T. (2017) "Investigation of pre-service teachers’ attitudes towards recycling", 6th International Conference on Education , Zagreb, Hırvatistan, (Temmuz 2017) |
OLPAK, Y.Z. (2017) "Akran öğretimi: Web tasarımı dersi uygulama sonuçları", 11th International Computer and Instructional Technologies Symposium , Malatya, Türkiye, (Mayıs 2017) |
YÜKSEL, M., OLPAK, Y.Z. (2016) "Öğrencilerin muhasebe dersine yönelik tutumlarının farklı değişkenler açısından incelenmesi", International Conference on Humanities and Cultural Studies , Prag, Çek Cumhuriyeti, (Kasım 2016) |
OLPAK, Y.Z., Çakmak, E.K. (2016) "Development of an online learning management system and investigation of its usability", III. International Dynamic, Explorative and Active Learning Conference , Samsun, Türkiye, (Eylül 2016) |
OLPAK, Y.Z., ATEŞ, H. (2016) "Determination of pre-service science teachers’ perceptions towards supplementary instructional strategies in biology laboratory applications", II. International Congress Students Engagement in School: Perspectives of Psychology and Education , Lizbon, Portekiz, (Temmuz 2016) |
Korucu, A.T., OLPAK, Y.Z. (2016) "Farklı hazır bulunuşluk düzeyindeki öğrenenlerin e-öğrenme sürecine ilişkin görüşleri", 3rd International Eurasian Educational Research Congress , Muğla, Türkiye, (Haziran 2016) |
OLPAK, Y.Z., Çakmak, E.K. (2016) "Öğrencilerin araştırma topluluğu algılarının farklı değişkenler açısından incelenmesi", 10th International Computer and Instructional Technologies Symposium , Rize, Türkiye, (Mayıs 2016) |
OLPAK, Y.Z., Korucu, A.T. (2016) "The prediction level of individual innovation characteristics on students’ attitudes towards internet usage and their digital empowerments", 10th International Computer and Instructional Technologies Symposium , Rize, Türkiye, (Mayıs 2016) |
OLPAK, Y.Z., Korucu, A.T. (2015) "Examination of the relationship between teachers candidate’s learning approaches and academic engagement", II. International Dynamic, Explorative and Active Learning Conference , Amasya, Türkiye, (Kasım 2015) |
YAĞCI, M., OLPAK, Y.Z. (2015) "Eşzamansız etkileşim araçları ile desteklenen programlama dilleri dersinin farklı öğrenme yaklaşımına sahip öğrencilerin akademik başarılarına ve motivasyonlarına etkisi", 9th International Computer and Instructional Technologies Symposium , Afyonkarahisar, Türkiye, (Mayıs 2015) |
Korucu, A.T., OLPAK, Y.Z. (2015) "Öğretmen adaylarının siber zorbalığa ilişkin duyarlılıklarının farklı değişkenler açısından incelenmesi", 9th International Computer and Instructional Technologies Symposium , Afyonkarahisar, Türkiye, (Mayıs 2015) |
OLPAK, Y.Z. (2015) "Ülkemizde öğrenme yaklaşımları ile ilgili yapılan çalışmalardaki genel eğilim", 15th International Educational Technology Conference , İstanbul, Türkiye, (Mayıs 2015) |
OLPAK, Y.Z., Çakmak, E.K. (2014) "Araştırma topluluğu oluşturmada ve devam ettirmede kullanılabilecek stratejiler ve örnek bir uygulama", 2nd International Instructional Technologies and Teacher Education Symposium , Afyonkarahisar, Türkiye, (Mayıs 2014) |
OLPAK, Y.Z., Korucu, A.T. (2014) "Öğrencilerin mobil teknolojilere ilişkin ön bilgi düzeylerinin farklı değişkenler açısından incelenmesi", International Conference On Education In Mathematics, Science and Technology , Konya, Türkiye, (Mayıs 2014) |
Korucu, A.T., OLPAK, Y.Z. (2014) "Öğrencilerin öğrenme yaklaşımları ile düşünme stilleri arasındaki ilişkinin incelenmesi", International Conference on Education in Mathematics, Science and Technology , Konya, Türkiye, (Mayıs 2014) |
Korucu, A.T., OLPAK, Y.Z. (2014) "Öğretmen adaylarının bireysel yenilikçilik özelliklerinin farklı değişkenler açısından incelenmesi", 2nd International Instructional Technologies and Teacher Education Symposium , Afyonkarahisar, Türkiye, (Mayıs 2014) |
Üstündağ, M.T., GÜNEŞ, E., OLPAK, Y.Z. (2013) "Lisansüstü eğitimde teknoloji kullanımının önemi ve öğretimi - Örnek uygulama ve sonuçları", 1st International Instructional Technologies and Teacher Education Symposium , Trabzon, Türkiye, (Haziran 2013) |
Kayıt Yok |
OLPAK, Y.Z. (2024) "Eğitsel Veri Madenciliği", Kitap: Alternatif Eğitim Modelleri ve Dijital Dünyanın İzleri, Ankara/Türkiye : UBAK Publishing House, Bölüm Sayfaları: 81 / 110, ISBN: 978-625-8151-26-8 |
OLPAK, Y.Z. (2021) "Eğitim Yazılımları", Kitap: Öğretim Teknolojileri, Ankara/Türkiye : Vize Yayıncılık, Bölüm Sayfaları: 213 / 235, ISBN: 978-625-7103-47-3 |
OLPAK, Y.Z. (2020) "Araştırma Topluluğu Çerçevesi", Kitap: Çevrimiçi Öğrenme Farklı Bakış Açıları, : Pegem Akademi, Bölüm Sayfaları: 33 / 47, ISBN: 978-625-7052-24-5 |
OLPAK, Y.Z. (2020) "Çevrimiçi Öğrenme Ortamlarında Farklı Etkileşim Türleri", Kitap: Çevrimiçi Öğrenme Farklı Bakış Açıları, : Pegem Akademi, Bölüm Sayfaları: 143 / 158, ISBN: 978-625-7052-24-5 |
Kayıt Yok |
Kayıt Yok |
(Uluslararası - Bilimsel Dergi) Uludağ Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi, 2018 |
(Uluslararası - Bilimsel Dergi) Kalem Uluslararası Eğitim ve İnsan Bilimleri Dergisi, 2017 |
(Ulusal - Bilimsel Dergi) Kırşehir Eğitim Fakültesi Dergisi, 2017 |
(Uluslararası - Bilimsel Dergi) Eğitim Teknolojisi Kuram ve Uygulama, 2017 |
(Uluslararası - Bilimsel Dergi) Eğitim Teknolojisi Kuram ve Uygulama, 2016 |
(Uluslararası - Bilimsel Dergi) Ondokuz Mayıs Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi, 2016 |
(Uluslararası - Bilimsel Dergi) Bartın Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi, 2016 |
Kayıt Yok |
Kayıt Yok |
Kayıt Yok |
Kayıt Yok |
Kayıt Yok |
Birlikte çalışılan kişi | Aktif Dönem | Çalışma Sayısı |
Ağah Tuğrul Korucu
Necmettin Erbakan Üniversitesi
|
2014 - 2016 | 11 |
Kırşehir Ahi Evran Üniversitesi
|
2017 - 2019 | 9 |
Ebru Kılıç Çakmak
Gazi Üniversitesi
|
2009 - 2018 | 9 |
Kırşehir Ahi Evran Üniversitesi
|
2015 - 2024 | 8 |
Muhammet Arıcan
Kırşehir Ahi Evran Üniversitesi
|
2017 - 2021 | 6 |
Ramazan Yılmaz
Bartın Üniversitesi
|
2016 - 2022 | 5 |
Kırşehir Ahi Evran Üniversitesi
|
2016 - 2022 | 4 |
Avni Yıldız
Zonguldak Bülent Ecevit Üniversitesi
|
2019 | 4 |
Fatma Gizem Karaoğlan Yılmaz
Bartın Üniversitesi
|
2017 - 2018 | 3 |
Ahi Evran Üniversitesi
|
2014 - 2016 | 2 |
Ahi Evran Üniversitesi
|
2013 | 1 |
Ahi Evran Üniversitesi
|
2016 | 1 |
Cengiz Şahin
Ahi Evran Üniversitesi
|
2017 | 1 |
Mutlu Tahsin Üstündağ
Gazi Üniversitesi
|
2013 | 1 |
Kağan Gül
-
|
2022 | 1 |
Bilal Özçakır
Kırşehir Ahi Evran Üniversitesi
|
2018 | 1 |
Sıdıka Seda Olpak
-
|
2022 | 1 |
Yeşim Taktat Ateş
-
|
2017 | 1 |
Alan Adı | Alandaki Toplam Öğretim Elemanı Sayısı | |
TÜBİTAK Araştırma Alanı | Sosyal Bilimler | 78392 |
YÖKSİS Temel Alan | Eğitim Bilimleri Temel Alanı | 9948 |
YÖKSİS Bilim Alanı | Bilgisayar ve Öğretim Teknolojileri Eğitimi | 661 |
Anahtar Kelimeler | Açık ve Uzaktan Öğrenme, Uzaktan Eğitim Tasarımı ve Yönetimi, Öğretim Tasarımı |
Performans Kriteri | 2015 | 2016 | 2017 | 2018 | 2019 | 2020 | 2021 | 2022 | 2023 | 2024 |
Ağırlıklı Puan | 50 | 85 | 50 | 190 | 30 | 40 | 55 | 75 | 0 | 55 |
Sıra (Araştırma Alanı İçinde) | 422 . | 421 . | 497 . | 356 . | 511 . | 489 . | 573 . | 550 . | - | 362 . |
Sıra (Temel Alan İçinde) | 275 . | 263 . | 303 . | 167 . | 301 . | 287 . | 335 . | 298 . | - | 194 . |
Sıra (Bilim Alanı İçinde) | 75 . | 62 . | 90 . | 29 . | 91 . | 83 . | 82 . | 78 . | - | 47 . |
Sıra (Anahtar Kelime (1)) | 21 . | 17 . | 26 . | 9 . | 29 . | 30 . | 29 . | 23 . | - | 14 . |
Sıra (Anahtar Kelime (2)) | 17 . | 13 . | 23 . | 3 . | 26 . | 24 . | 23 . | 14 . | - | 11 . |
Sıra (Anahtar Kelime (3)) | 28 . | 21 . | 26 . | 4 . | 35 . | 35 . | 24 . | 25 . | - | 11 . |
Toplam Yayın | 5 | 9 | 8 | 9 | 4 | 1 | 2 | 5 | 0 | 4 |
Toplam Makale | 1 | 3 | 1 | 7 | 1 | 0 | 1 | 5 | 0 | 0 |
Toplam Kitap | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 1 | 1 | 0 | 0 | 1 |
Toplam Bildiri | 4 | 6 | 7 | 2 | 3 | 0 | 0 | 0 | 0 | 3 |
Makale (SCI) | 0 | 0 | 0 | 2 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 |
Makale (Uluslararası) | 0 | 1 | 1 | 3 | 0 | 0 | 1 | 5 | 0 | 0 |
Makale (Ulusal) | 1 | 2 | 0 | 2 | 1 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 |
Kitap Yazarlığı | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 |
Kitap Bölümü Yazarlığı | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 1 | 1 | 0 | 0 | 1 |
Bildiri (Uluslararası) | 4 | 6 | 7 | 2 | 3 | 0 | 0 | 0 | 0 | 3 |
Bildiri (Ulusal) | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 |