img
Doç. Dr. Yasemin KUZU

Doç. Dr. Yasemin KUZU

  • Eğitim Fakültesi
  • Eğitim Bilimleri
  • Eğitimde Ölçme ve Değerlendirme

Genel Bilgiler

Metrikler

UNIS
Yayın
45
Atıf
51
h-index
4
Proje
6
Google Scholar
Yayın
22
Atıf
195
h-index
8
BM Sürdürülebilir Kalkınma Amaçları
Alınan Eğitimler
Doktora/Sanatta Yeterlilik/Tıpta Uzmanlık, Türkiye, Hacettepe Üniversitesi, Eğitim Bilimleri Enstitüsü, Eğitimde Ölçme ve Değerlendirme (Dr), 2015, 2021
Yüksek Lisans, Türkiye, Ahi Evran Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, Eğitim Programları ve Öğretim (Yl) (Tezli), 2013, 2015
Yüksek Lisans, Türkiye, Ahi Evran Üniversitesi, Fen Bilimleri Enstitüsü, Matematik (Yl) (Tezli), 2009, 2012
Lisans, Türkiye, Atatürk Üniversitesi, Kazım Karabekir Eğitim Fakültesi, Ortaöğretim Fen ve Matematik Alanlar Eğitimi Bölümü, 2004, 2009
Araştırma Alanları
Eğitimde Ölçme ve Değerlendirme
Yıllara Göre Yayın Sayıları
Yıllara Göre Atıf Sayıları
Doktora/Sanatta Yeterlilik/Tıpta Uzmanlık, Türkiye, Hacettepe Üniversitesi, Eğitim Bilimleri Enstitüsü, Eğitimde Ölçme ve Değerlendirme (Dr), 2015, 2021
Yüksek Lisans, Türkiye, Ahi Evran Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, Eğitim Programları ve Öğretim (Yl) (Tezli), 2013, 2015
Yüksek Lisans, Türkiye, Ahi Evran Üniversitesi, Fen Bilimleri Enstitüsü, Matematik (Yl) (Tezli), 2009, 2012
Lisans, Türkiye, Atatürk Üniversitesi, Kazım Karabekir Eğitim Fakültesi, Ortaöğretim Fen ve Matematik Alanlar Eğitimi Bölümü, 2004, 2009
Yasemin KUZU, Yüksek Lisans, Öğretmen adaylarının problem çözme becerileri ile eleştirel düşünme eğilimleri arasındaki ilişkinin incelenmesi: Ahi Evran Üniversitesi örneği, Ahi Evran Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, Eğitim Bilimleri Ana Bilim Dalı, 2015
Yasemin KUZU, Yüksek Lisans, Bir Sturm-Liouville probleminin bazı özellikleri ve Green Fonksiyonu, Ahi Evran Üniversitesi, Fen Bilimleri Enstitüsü, Matematik Ana Bilim Dalı, 2012
İngilizce, ÜDS, 66, 2009-ÜDS S, 2009
Seminer, Ahi Şehri Kırşehir Projesi, Kırşehir Yusuf Demir Bilim Sanat Merkezi, 03-04-2023, 05-05-2023
Seminer, Özel Yetenekli Çocuğum Var Ebeveyn Eğitim Programı, Kırşehir Yusuf Demir Bilim Sanat Merkezi, 14-12-2021, 11-01-2022
Seminer, Ahi Yeterliliğe Dayalı Eğitim Projesi (AYDEP), Kırşehir Ahi Evran Üniversitesi, 04-02-2020, 04-02-2020
Kongre Düzenleme, II. International Symposium on the Philosophical Heritage of the Turkic Peoples, Kırşehir Ahi Evran Üniversitesi, 24-10-2019, 26-10-2019
Çalıştay, Kırşehir 2023 Eğitim Vizyonu Çalıştayı, Kırşehir Neşet Ertaş Kültür ve Sanat Merkezi, 10-01-2019, 11-01-2019
Kongre Düzenleme, II. Uluslararası Türk Halklarının Felsefî Mirası Sempozyumu, Kırşehir Ahi Evran Üniversitesi Kongre Merkezi, 24-10-2019, 26-10-2019
Çalıştay, Ulusal Göçmen Eğitimi Çalıştayı, Kırşehir Neşet Ertaş Kültür ve Sanat Merkezi, 26-04-2018, 27-04-2018
Burs, Yurt İçi Doktora Burs Programı, TÜBİTAK, 01-09-2017, 01-06-2018
Çalışma, Catania Universitesi Bünyesinde Deneyim Paylaşımı, Catania Üniversitesi (Universita degli Studi di Catania), İtalya, 22-04-2013, 28-04-2013
Burs, Yurt İçi Yüksek Lisans Burs Programı, TÜBİTAK, 01-09-2010, 01-06-2011
[UAK] Eğitim Bilimleri Eğitimde Ölçme ve Değerlendirme Eğitimde Ölçme ve Değerlendirme
2016-, Araştırma Görevlisi, Tam Zamanlı, Ahi Evran Üniversitesi, Eğitim Fakültesi, Eğitim Bilimleri Bölümü, Türkiye
2016-2016, Araştırma Görevlisi, Tam Zamanlı, Hacettepe Üniversitesi, Eğitim Bilimleri Enstitüsü, Eğitimde Ölçme ve Değerlendirme (Dr), Türkiye
2013-2016, Araştırma Görevlisi, Tam Zamanlı, Ahi Evran Üniversitesi, Eğitim Fakültesi, Eğitim Bilimleri Bölümü, Türkiye
2018-, Kalite Komisyon Üyeliği, Kırşehir Ahi Evran Üniversitesi, Türkiye
2014-2015, Bologna Koordinatörü, Ahi Evran Üniversitesi, Türkiye
İbrahim Esendemir, Yüksek Lisans, Pisa Okul Anketlerinde İlk Sıralarda Yer Alan Bazı Ülkelerle Türkiye'de Okul Yöneticiliği (Güney Kore, Hollanda, İrlanda ve Türkiye Karşılaştırması), Kırşehir Ahi Evran Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, Eğitim Bilimleri Ana Bilim Dalı, 2023, (Asıl Danışman)
Mine Duran, Yüksek Lisans, Öğretmen adaylarının bağımsız çalışabilme ve sorumluluk alabilme yetkinliği ile yaşam boyu öğrenme eğilimleri arasındaki ilişkinin incelenmesi, Burdur Mehmet Akif Ersoy Üniversitesi, Eğitim Bilimleri Enstitüsü, Eğitim Bilimleri Ana Bilim Dalı, 2023, (Asıl Danışman)
Mustafa Kara, Yüksek Lisans, Matematik Eğitiminde Ters Yüz Eğitim Modelinin Akademik Başarıya Etkisinin İncelenmesi: Bir Meta-Analiz Çalışması, Kırşehir Ahi Evran Üniversitesi, Fen Bilimleri Enstitüsü, Matematik ve Fen Bilimleri Ana Bilim Dalı, 2023, (Asıl Danışman)
2023-2024, Yüksek Lisans Tezi, Yüksek Lisans
2023-2024, Yüksek Lisans Uzmanlık Alan Dersi, Yüksek Lisans
2023-2024, Eğitimde Ölçme ve Değerlendirme, Lisans
2023-2024, Eğitime Giriş, Lisans
2022-2023, Eğitimde Ölçme ve Değerlendirme, Lisans
2021-2022, Psikolojik Ölçme Araçlarının Geliştirilmesi, Lisans
2021-2022, İstatistik II, Lisans
2021-2022, Ölçme ve Değerlendirme, Lisans
Kayıt Yok
Öğretmen adaylarının motivasyon ve matematik kaygı düzeylerinin incelenmesi (Ulusal) Yükseköğretim Kurumları Tarafından Destekli Bilimsel Araştırma Projesi: Araştırmacı , 2018-2019
Ulusal ve uluslararası geniş ölçekli sınavların çeşitli değişkenler açısından incelenmesi (Ulusal) Yükseköğretim Kurumları Tarafından Destekli Bilimsel Araştırma Projesi: Araştırmacı , 2018-2020
Etkinlik davranış kalıbına göre öğretmen adaylarının değerlendirilmesi (Ulusal) Yükseköğretim Kurumları Tarafından Destekli Bilimsel Araştırma Projesi: Araştırmacı , 2017-2017
Öğretmen adaylarının matematik kavramına yönelik metafor algıları (Ulusal) Yükseköğretim Kurumları Tarafından Destekli Bilimsel Araştırma Projesi: Araştırmacı , 2016-2018
İlköğretim matematik öğretmen adaylarının istatistiksel düşünme becerileri (Ulusal) Yükseköğretim Kurumları Tarafından Destekli Bilimsel Araştırma Projesi: Araştırmacı , 2016-2017
Öğretmen adaylarının organizasyon huy kalıbına göre değerlendirilmesi (Ulusal) Yükseköğretim Kurumları Tarafından Destekli Bilimsel Araştırma Projesi: Araştırmacı , 2016-2016
Kayıt Yok
YÜCEL, F.H., KUZU, Y. (2023) "Bibliometric Analysis of Higher Education Restructuring", Journal of Humanities and Social Sciences, 6 (2) pp. 587-604 DOI    
Mermer, Ş.E., KUZU, Y., Kelecioğlu, H. (2023) "Determination of Type I Error and Power Rate in Differential Item Functioning By Several Methods", TAY Journal, 7 (3) pp. 902-921 Link DOI    
KUZU, Y., Altıparmak, E.Ş. (2023) "Investigation of the Relationship Between Preservice Teachers' Lifelong Learning Skills and Game Perceptions", Journal of Teacher Education and Lifelong Learning, 5 (2) pp. 628-643 DOI    
Sıvacı, S.Y., KUZU, Y. (2023) "Scaling the Needs Assessment Approach of Senate Members at Specialized Universities with Rank-Order Judgments", Journal of Ahmet Kelesoglu Education Faculty, 5 (3) pp. 1515-1535 DOI    
KUZU, Y., Gelbal, S. (2023) "Investigation of Differential Item and Step Functioning Procedures in Polytomus Items", Journal of Measurement and Evaluation in Education and Psychology, 14 (3) pp. 200-221 [ESCI] DOI    
KUZU, Y. (2023) "Scaling of Problems in Distance Education with Pairwise Comparison Method", The Journal of International Education Science, 10 (36) pp. 77-101 DOI  
KUZU, Y., KUZU, O. (2022) "A Bibliometric Analysis of Studies on Educational Games", Ahi Evran Universitesi Sosyal Bilimler Enstitusu Dergisi, 8 (3) pp. 724-740 [TR Dizin] DOI     
ŞİMŞEK, H., KUZU, Y., Elyıldırım, E., Mermer, Ş.E. (2022) "Öğrenci Merkezli Eğitim: Bir Ölçek Geliştirme Çalışması", Yuzuncu Yil Universitesi Egitim Fakultesi Dergisi, (0) pp. 88-107 [TR Dizin] DOI    
KUZU, Y. (2020) "Üniversiteyi Yeni Kazanan Öğrencilerin Pandemi Kaynaklı Uzaktan Eğitime İlişkin Hazırbulunuşlukları ve Görüşleri", Birey ve Toplum Sosyal Bilimler Dergisi, 10 (2) pp. 103-135 DOI    
KUZU, Y. (2020) "Eğitim Yöneticileri ve Öğretmenlerin Akademisyen Kavramına İlişkin Metafor Algıları", Mehmet Akif Ersoy Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi, (53) pp. 557-582 [TR Dizin] Link DOI     
KUZU, Y., KUZU, O., Gelbal, S. (2019) "TEOG ve LGS Sistemlerinin Öğrenci, Öğretmen ve Veli Görüşleri Açısından İncelenmesi", Ahi Evran Universitesi Sosyal Bilimler Enstitusu Dergisi, 5 (1) pp. 112-130 [TR Dizin] DOI    
KUZU, O., KUZU, Y., Sıvacı, S.Y. (2018) "Preservice teachers’ attitudes and metaphor perceptions towards Mathematics", Cukurova University Faculty of Education Journal, 47 (2) pp. 897-931 [ESCI] DOI    
KUZU, Y., Sıvacı, S.Y., KUZU, O. (2018) "Üniversite tercihlerini etkileyen faktörlerin ikili karşılaştırması", Atatürk Üniversitesi Kazım Karabekir Eğitim Fakültesi Dergisi, (37) pp. 128-156 Link    
Sıvacı, S.Y., KUZU, Y. (2017) "Bağımsız Çalışabilme ve Sorumluluk Alabilme Yetkinliği Ölçeğinin Geliştirilmesi.", Ahi Evran Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi, 3 (2) pp. 155-167 Link   
KUZU, O., ÇALIŞKAN, N., KUZU, Y. (2017) "Evaluation of teacher candidates according to the organization people pattern", College Student Journal, 51 (4) pp. 561-569 Link    
ÇALIŞKAN, N., KUZU, O., KUZU, Y. (2017) "The Development of a Behavior Patterns Rating Scale for Preservice Teachers", Journal of Education and Learning, 6 (1) pp. 130-142 DOI    
KUZU, Y. (2023) "Update in Academic Promotion: Criteria for Associate Profession", 14th International İstanbul Scientific Research Congress on Humanities and Social Sciences , (pp. 417), Türkiye, (Eylül 2023
KUZU, Y., Gelbal, S. (2021) "Çok Kategorili Puanlanan Maddelerde Değişen Adım Fonksiyonu Belirleme Yöntemlerinin İncelenmesi", 7. Uluslararası Eğitimde ve Psikolojide Ölçme ve Değerlendirme Kongresi , (pp. 404-407), Türkiye, (Ekim 2021 
KUZU, Y. (2019) "Öğretmenlerin Akademisyen Kavramına İlişkin Metafor Algıları", IV. Uluslararası El Ruha Sosyal Bilimler Kongresi , (pp. 17), Şanlıurfa, Türkiye, (Şubat 2019
Mermer, Ş.E., KUZU, Y., Kelecioğlu, H. (2018) "Değişen Madde Fonksiyonunda Tip I Hata ve Güç Oranının Farklı Yöntemlere Göre Belirlenmesi", 4. International Academic Research Congress , (pp. 58), Antalya, Türkiye, (Aralık 2018
KUZU, Y., KUZU, O., Gelbal, S. (2018) "Teog ve Lgs Sisteminin Öğrenci, Öğretmen ve Veli Görüşleri Açısından İncelenmesi", 4. International Academic Research Congress , (pp. 55), Antalya, Türkiye, (Aralık 2018 
KUZU, O., Sıvacı, S.Y., KUZU, Y. (2017) "İlköğretim Matematik Öğretmeni Adaylarının Oran ve Orantı Konusunda Soru Hazırlama Becerileri", 1st International Symposium on Social Sciences and Educational Research (ISCER) , (pp. 200), Antalya, Türkiye, (Kasım 2017 
KUZU, Y., Sıvacı, S.Y., KUZU, O., Yağmur, G.U. (2017) "Üniversite Tercihini Etkileyen Faktörlerin İkili Karşılaştırması", 1st International Symposium on Social Sciences and Educational Research (ISCER) , (pp. 201), Antalya, Türkiye, (Kasım 2017
ÇALIŞKAN, N., KUZU, Y., KUZU, O. (2017) "Öğretmen Adaylarının Etkinlik Davranış Kalıbına Göre Değerlendirilmesi", 2nd International Academic Research Congress (INES) , (pp. 94), Antalya, Türkiye, (Ekim 2017 
KUZU, O., KUZU, Y., Sıvacı, S.Y. (2017) "Matematik Öğretmen Adaylarının Alan ve Meslek Bilgisi Derslerine Yönelik Tutum ve Metaforları", IV. International Eurasian Educational Research Congress (EJER) , (pp. 1131-1132), Denizli, Türkiye, (Mayıs 2017 
Sıvacı, S.Y., KUZU, Y., Akdoğan, D. (2017) "Öğretmen Adaylarının Bağımsız Çalışabilme ve Sorumluluk Alabilme Yetkinliği ile Girişimci Kişilik Özellikleri Arasındaki İlişkinin İncelenmesi", 26 th International Conference on Educational Sciences (ICES) , (pp. 306-308), Antalya, Türkiye, (Nisan 2017
KUZU, O., Sıvacı, S.Y., KUZU, Y. (2017) "Teacher Candidates’ Attitudes and Views Towards Content Knowledge and Teaching Profession Knowledge Courses", 26th International Conference on Educational Sciences (ICES) , (pp. 2680-2682), Antalya, Türkiye, (Nisan 2017 
Sıvacı, S.Y., KUZU, O., KUZU, Y. (2016) "Aday Öğretmenlerde Mesleki Tutumun Mesleğe ilişkin Metaforik Algıya Etkisi", 4. International Conference on Curriculum and Instruction (ICCI) , (pp. 826-834), Antalya, Türkiye, (Aralık 2016 
KUZU, O., KUZU, Y., Sıvacı, S.Y. (2016) "Matematiğe Yönelik Tutumlar ile Matematik Kavramına İlişkin Sahip Olunan Metaforlar Arasındaki İlişki", 3rd International Eurasian Educational Research Congress (EJER 2016) , (pp. 566-571), Muğla, Türkiye, (Kasım 2016
ÇALIŞKAN, N., KUZU, O., KUZU, Y. (2016) "Öğretmen adaylarına yönelik organizasyon huy kalıbı değerlendirme ölçeği", I. International Academic Research Congress(INES) , (pp. 44), Antalya, Türkiye, (Kasım 2016 
Sıvacı, S.Y., KUZU, O., KUZU, Y. (2016) "Aday öğretmenlerin öğretmenlik mesleğine yönelik tutumlarının öğretmenlik mesleğine ilişkin metaforları üzerindeki etkisi", 4. International Conference on Curriculum and Instuction (ICCI) , (pp. 690-962), Antalya, Türkiye, (Ekim 2016 
KUZU, O., KUZU, Y., Sıvacı, S.Y. (2016) "Öğretmen Adaylarının Matematik Kavramına Yönelik Metafor Algıları", 12. Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi , (pp. 155), Trabzon, Türkiye, (Eylül 2016 
KUZU, Y., BEYDOĞAN, H.Ö. (2016) "8 Sınıf Matematik Öğretmen Kılavuz Kitaplarında Kullanılan Alternatif Ölçme Değerlendirme Araçlarının İncelenmesi", 3rd International Eurasian Educational Research Congress (EJER 2016) , (pp. 1273-1274), Muğla, Türkiye, (Haziran 2016
KUZU, O., ÇALIŞKAN, N., KUZU, Y. (2016) "Evaluation of Teacher Candidates According to the Organization People Pattern", 4. International Symposium on New Issues in Teacher Education (ISNITE) , Savonlinna, Finlandiya, (Haziran 2016
KUZU, O., KUZU, Y., Sıvacı, S.Y. (2016) "Matematiğe Yönelik Tutumlar İle Matematik Kavramına İlişkin Sahip Olunan Metaforlar Arasındaki İlişki", 3rd International Eurasian Educational Research Congress (EJER 2016) , (pp. 1160-1161), Muğla, Türkiye, (Haziran 2016 
Sıvacı, S.Y., KUZU, Y. (2016) "Öğretmen Adaylarının Bağımsız Çalışabilme ve Sorumluluk Alabilme Yetkinliği Ölçeğinin Geliştirilmesi ve Öğretmen Adaylarının Bağımsız Çalışabilme ve Sorumluluk Alabilme Yetkinlik Düzeyinin Çeşitli Değişkenler Açısından İncelenmesi", 3rd International Eurasian Educational Research Congress (EJER 2016) , (pp. 328-329), Muğla, Türkiye, (Haziran 2016
Sıvacı, S.Y., KUZU, Y. (2014) "The Pedagogical Formation Study Certificate Programme Students Relationship Between The General Proficiencies of Teaching Profession and Critical Thinking Tendency", 5th International Conference on New Horizons (INTE 2014) , Paris, Fransa, (Haziran 2014
KUZU, Y., Sıvacı, S.Y. (2014) "Problem Çözme Becerisi ve Eleştirel Düşünme Eğilimi Arasındaki İlişki", 3. Ulusal Eğitim Programları ve Öğretim Kongresi , (pp. 203), Gaziantep, Türkiye, (Mayıs 2014
KUZU, O., KUZU, Y., Kadakal, M. (2012) "Some Properties of a Sturm Liouville Type Problem and The Green Function", I. International Conference on Analysis and Applied Mathematics (ICAAM) , Gümüşhane, Türkiye, (Eylül 2012 
Kayıt Yok
KUZU, Y., MartÍnez-Juste, S. (2023) "Mathematics Curricula and Approaches in Spain", Kitap: Countries’ Mathematics Curricula and Approaches, Ankara/Türkiye : Vizetek, Bölüm Sayfaları: 117 / 131, ISBN: 978-625-94310-0-0 
KUZU, Y. (2023) "İdeal Eğitim Uygulamalarında Çevrimiçi Otantik Değerlendirme Araçları", Kitap: Cumhuriyet'in 100. Yılında Eğitimde İdealler Üzerine, Ankara/Türkiye : EĞİTİM YAYINEVİ, Bölüm Sayfaları: 429 / 441, ISBN: 978-625-6489-40-0 
KUZU, Y. (2022) "Ortalamalar Arası Farkın Test Edilmesi", Kitap: Adım Adım Uygulamalı İstatistik, Ankara/Türkiye : Pegem Akademi Yayıncılık, Bölüm Sayfaları: 105 / 155, ISBN: 978-625-8044-61-4  
KUZU, Y. (2022) "Eğitimde Ölçme ve Değerlendirmede Güncel Sorunlar: Uzaktan Değerlendirme", Kitap: Eğitimde Güncel Sorunlar Üzerine, Ankara/Türkiye : NOBEL AKADEMİ YAYINCILIK, Bölüm Sayfaları: 519 / 536, ISBN: 978-625-427-152-6 
KUZU, O., Sıvacı, S.Y., KUZU, Y. (2018) "Metaphors Related to the Elements of Education", Kitap: Recent Researches in Education, Newcastle/İngiltere : Cambridge Scholars Publishing, Bölüm Sayfaları: 612 / 627, ISBN: 978-1-5275-1303-7 
Sıvacı, S.Y., KUZU, Y. (2016) "The Relationship Between Generic Competencies of Teaching Profession and Critical Thinking Tendencies of Pedagogical Formation Training Certificate Program Students", Kitap: Developments in Educational Sciences, Sofya/Bulgaristan : St Kliment Ohridski University Press, Bölüm Sayfaları: 664 / 672, ISBN: 978-954-07-4139-0 
Kayıt Yok
Kayıt Yok
Kayıt Yok
Kayıt Yok
(2017) "Yurt İçi Doktora Bursu" TÜBİTAK
(2010) "Yurt İçi Yüksek Lisans Bursu" TÜBİTAK
Kayıt Yok
Kayıt Yok
Kayıt Yok
Kayıt Yok
Birlikte çalışılan kişi Aktif Dönem Çalışma Sayısı
Kırşehir Ahi Evran Üniversitesi
2012 - 2022 21
Sadık Yüksel Sıvacı
Burdur Mehmet Akif Ersoy Üniversitesi
2014 - 2023 19
Ahi Evran Üniversitesi
2016 - 2017 5
Selahattin Gelbal
Hacettepe Üniversitesi
2018 - 2023 4
Şeyma Erbay Mermer
Bilecik Şeyh Edebali Üniversitesi
2018 - 2023 3
Hülya Kelecioğlu
Hacettepe Üniversitesi
2018 - 2023 2
-
2023 1
Ahi Evran Üniversitesi
2016 1
-
2022 1
Mahir Kadakal
Giresun Üniversitesi
2012 1
Dilan Akdoğan
-
2017 1
Eda Elyıldırım
-
2022 1
Esin Şimşek Altıparmak
-
2023 1
Gökhan Uğur Yağmur
-
2017 1
Sergio MartÍnez-Juste
-
2023 1
Alan Adı Alandaki Toplam Öğretim Elemanı Sayısı
TÜBİTAK Araştırma Alanı Sosyal Bilimler 78368
YÖKSİS Temel Alan Eğitim Bilimleri Temel Alanı 9825
YÖKSİS Bilim Alanı Eğitimde Ölçme ve Değerlendirme 125
Anahtar Kelimeler Eğitimde Ölçme ve Değerlendirme
Performans Kriteri 2015 2016 2017 2018 2019 2020 2021 2022 2023 2024
Ağırlıklı Puan 0 92 75 85 20 30 5 110 180 0
Sıra (Araştırma Alanı İçinde) - 412 . 474 . 459 . 524 . 497 . 621 . 515 . 425 . -
Sıra (Temel Alan İçinde) - 256 . 280 . 264 . 313 . 297 . 380 . 263 . 218 . -
Sıra (Bilim Alanı İçinde) - 20 . 22 . 23 . 32 . 30 . 46 . 21 . 13 . -
Sıra (Anahtar Kelime (1)) - 15 . 17 . 19 . 27 . 25 . 36 . 17 . 11 . -
Toplam Yayın 0 10 9 5 2 2 1 4 9 0
Toplam Makale 0 0 3 2 1 2 0 2 6 0
Toplam Kitap 0 1 0 1 0 0 0 2 2 0
Toplam Bildiri 0 9 6 2 1 0 1 0 1 0
Makale (SCI) 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0
Makale (Uluslararası) 0 0 2 1 0 0 0 0 6 0
Makale (Ulusal) 0 0 1 1 1 2 0 2 0 0
Kitap Yazarlığı 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0
Kitap Bölümü Yazarlığı 0 1 0 1 0 0 0 2 2 0
Bildiri (Uluslararası) 0 8 6 2 1 0 1 0 1 0
Bildiri (Ulusal) 0 1 0 0 0 0 0 0 0 0
Atıfları ve Metrikleri
Atıfları ve Metrikleri