Doktora/Sanatta Yeterlilik/Tıpta Uzmanlık, Türkiye, Hacettepe Üniversitesi, Eğitim Bilimleri Enstitüsü, Eğitimde Ölçme ve Değerlendirme (Dr), 2015, 2021 |
Yüksek Lisans, Türkiye, Ahi Evran Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, Eğitim Programları ve Öğretim (Yl) (Tezli), 2013, 2015 |
Yüksek Lisans, Türkiye, Ahi Evran Üniversitesi, Fen Bilimleri Enstitüsü, Matematik (Yl) (Tezli), 2009, 2012 |
Lisans, Türkiye, Atatürk Üniversitesi, Kazım Karabekir Eğitim Fakültesi, Ortaöğretim Fen ve Matematik Alanlar Eğitimi Bölümü, 2004, 2009 |
Doktora/Sanatta Yeterlilik/Tıpta Uzmanlık, Türkiye, Hacettepe Üniversitesi, Eğitim Bilimleri Enstitüsü, Eğitimde Ölçme ve Değerlendirme (Dr), 2015, 2021 |
Yüksek Lisans, Türkiye, Ahi Evran Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, Eğitim Programları ve Öğretim (Yl) (Tezli), 2013, 2015 |
Yüksek Lisans, Türkiye, Ahi Evran Üniversitesi, Fen Bilimleri Enstitüsü, Matematik (Yl) (Tezli), 2009, 2012 |
Lisans, Türkiye, Atatürk Üniversitesi, Kazım Karabekir Eğitim Fakültesi, Ortaöğretim Fen ve Matematik Alanlar Eğitimi Bölümü, 2004, 2009 |
İngilizce, ÜDS, 66, 2009-ÜDS S, 2009 |
Seminer, sınıf içi ölçme değerlendirmede yeni yaklaşımlar, Boztepe İlçe Milli Eğitim Müdürlüğü, 12-12-2023, 12-12-2023 |
Çalıştay, Türkiye Yüzyılı Taslak Öğretim Programları Üçüncü Çalıştayı, Ankara Kızılcahamam, 07-12-2023, 10-12-2023 |
Kongre Düzenleme, II. International Symposium on the Philosophical Heritage of the Turkic Peoples, Kırşehir Ahi Evran Üniversitesi, 24-10-2019, 26-10-2019 |
Seminer, Özel Yetenekli Çocuğum Var Ebeveyn Eğitim Programı, Kırşehir Yusuf Demir Bilim Sanat Merkezi, 14-12-2021, 11-01-2022 |
Seminer, Ahi Şehri Kırşehir Projesi, Kırşehir Yusuf Demir Bilim Sanat Merkezi, 03-04-2023, 05-05-2023 |
Çalışma, Catania Universitesi Bünyesinde Deneyim Paylaşımı, Catania Üniversitesi (Universita degli Studi di Catania), İtalya, 22-04-2013, 28-04-2013 |
Burs, Yurt İçi Doktora Burs Programı, TÜBİTAK, 01-09-2017, 01-06-2018 |
Burs, Yurt İçi Yüksek Lisans Burs Programı, TÜBİTAK, 01-09-2010, 01-06-2011 |
Seminer, Ahi Yeterliliğe Dayalı Eğitim Projesi (AYDEP), Kırşehir Ahi Evran Üniversitesi, 04-02-2020, 04-02-2020 |
Çalıştay, Ulusal Göçmen Eğitimi Çalıştayı, Kırşehir Neşet Ertaş Kültür ve Sanat Merkezi, 26-04-2018, 27-04-2018 |
Çalıştay, Kırşehir 2023 Eğitim Vizyonu Çalıştayı, Kırşehir Neşet Ertaş Kültür ve Sanat Merkezi, 10-01-2019, 11-01-2019 |
Kongre Düzenleme, II. Uluslararası Türk Halklarının Felsefî Mirası Sempozyumu, Kırşehir Ahi Evran Üniversitesi Kongre Merkezi, 24-10-2019, 26-10-2019 |
[UAK] Eğitim Bilimleri Eğitimde Ölçme ve Değerlendirme Eğitimde Ölçme ve Değerlendirme |
2024-, Doçent, Tam Zamanlı, Kırşehir Ahi Evran Üniversitesi, Eğitim Fakültesi, Eğitim Bilimleri Bölümü, Türkiye |
2023-, Doktor Öğretim Üyesi, Tam Zamanlı, Kırşehir Ahi Evran Üniversitesi, Eğitim Fakültesi, Eğitim Bilimleri Bölümü, Türkiye |
2016-, Araştırma Görevlisi, Tam Zamanlı, Ahi Evran Üniversitesi, Eğitim Fakültesi, Eğitim Bilimleri Bölümü, Türkiye |
2016-2016, Araştırma Görevlisi, Tam Zamanlı, Hacettepe Üniversitesi, Eğitim Bilimleri Enstitüsü, Eğitimde Ölçme ve Değerlendirme (Dr), Türkiye |
2013-2016, Araştırma Görevlisi, Tam Zamanlı, Ahi Evran Üniversitesi, Eğitim Fakültesi, Eğitim Bilimleri Bölümü, Türkiye |
2021-2022, "Eğitimde Yeterliğe Dayalı Kalite Güvence Sistemi Yönergesi" Uyarınca, Fakültemiz Program ve Sınav K, Kırşehir Ahi Evran Üniversitesi, Türkiye |
2020-, "Eğitimde Yeterliğe Dayalı Kalite Güvence Sistemi Yönergesi" Uyarınca, 13.10.2020 Tarihinden İtibare, Kırşehir Ahi Evran Üniversitesi, Türkiye |
2014-2015, Bologna Koordinatörü, Ahi Evran Üniversitesi, Türkiye |
2024-2025, Yüksek Lisans Uzmanlık Alan Dersi, Yüksek Lisans |
2024-2025, Yüksek Lisans Tezi, Yüksek Lisans |
2024-2025, Bilimsel Araştırma Yöntemleri, Lisans |
2024-2025, Eğitimde Ölçme Değerlendirme, Lisans |
2024-2025, Eğitimde Araştırma Yöntemleri, Lisans |
2023-2024, Yüksek Lisans Tezi, Yüksek Lisans |
2023-2024, Yüksek Lisans Uzmanlık Alan Dersi, Yüksek Lisans |
2023-2024, Eğitimde Ölçme ve Değerlendirme, Lisans |
2023-2024, Bilimsel Araştırmalarda Veri Analizi ve İstatistik, Yüksek Lisans |
2023-2024, Eğitime Giriş, Lisans |
2023-2024, Eğitimde Araştırma Yöntemleri, Lisans |
2023-2024, Topluma Hizmet Uygulamaları, Lisans |
2022-2023, Eğitimde Ölçme ve Değerlendirme, Lisans |
2021-2022, Psikolojik Ölçme Araçlarının Geliştirilmesi, Lisans |
2021-2022, İstatistik II, Lisans |
2021-2022, Ölçme ve Değerlendirme, Lisans |
Kayıt Yok |
Kayıt Yok |
Kayıt Yok |
Kayıt Yok |
Kayıt Yok |
Kayıt Yok |
Kayıt Yok |
Kayıt Yok |
(2017) "Yurt İçi Doktora Bursu" TÜBİTAK |
(2010) "Yurt İçi Yüksek Lisans Bursu" TÜBİTAK |
Kayıt Yok |
Kayıt Yok |
Birlikte çalışılan kişi | Aktif Dönem | Çalışma Sayısı |
![]()
Kırşehir Ahi Evran Üniversitesi
|
2012 - 2022 | 21 |
![]()
Sadık Yüksel Sıvacı
![]() |
2014 - 2024 | 20 |
![]() ![]() |
2016 - 2017 | 5 |
![]()
Selahattin Gelbal
![]() |
2018 - 2024 | 5 |
![]()
Şeyma Erbay Mermer
![]() |
2018 - 2023 | 3 |
![]()
Hülya Kelecioğlu
![]() |
2018 - 2023 | 2 |
![]()
-
|
2023 | 1 |
![]() ![]() |
2016 | 1 |
![]()
-
|
2022 | 1 |
![]()
Mahir Kadakal
![]() |
2012 | 1 |
![]()
Mustafa Kılınç
-
|
2024 | 1 |
![]()
Dilan Akdoğan
-
|
2017 | 1 |
![]()
Eda Elyıldırım
-
|
2022 | 1 |
![]()
Esin Şimşek Altıparmak
-
|
2023 | 1 |
![]()
Gökhan Uğur Yağmur
-
|
2017 | 1 |
![]()
İbrahim Esendemir
-
|
2024 | 1 |
![]()
İbrahim Uğur Orhan
-
|
2024 | 1 |
![]()
Sergio MartÍnez-Juste
-
|
2023 | 1 |
Alan Adı | Alandaki Toplam Öğretim Elemanı Sayısı | |
TÜBİTAK Araştırma Alanı | Sosyal Bilimler | 78285 |
YÖKSİS Temel Alan | Eğitim Bilimleri Temel Alanı | 10704 |
YÖKSİS Bilim Alanı | Eğitimde Ölçme ve Değerlendirme | 150 |
Anahtar Kelimeler | Eğitimde Ölçme ve Değerlendirme |
Performans Kriteri | 2015 | 2016 | 2017 | 2018 | 2019 | 2020 | 2021 | 2022 | 2023 | 2024 | 2025 |
Ağırlıklı Puan | 0 | 92 | 75 | 85 | 20 | 30 | 5 | 115 | 180 | 20 | 0 |
Sıra (Araştırma Alanı İçinde) | - | 419 . | 487 . | 464 . | 535 . | 510 . | 618 . | 524 . | 425 . | 533 . | - |
Sıra (Temel Alan İçinde) | - | 256 . | 270 . | 251 . | 311 . | 296 . | 388 . | 259 . | 215 . | 332 . | - |
Sıra (Bilim Alanı İçinde) | - | 24 . | 26 . | 29 . | 37 . | 35 . | 54 . | 26 . | 18 . | 52 . | - |
Sıra (Anahtar Kelime (1)) | - | 20 . | 23 . | 25 . | 31 . | 28 . | 41 . | 21 . | 14 . | 37 . | - |
Toplam Yayın | 0 | 10 | 9 | 5 | 2 | 2 | 1 | 5 | 9 | 3 | 0 |
Toplam Makale | 0 | 0 | 3 | 2 | 1 | 2 | 0 | 2 | 6 | 0 | 0 |
Toplam Kitap | 0 | 1 | 0 | 1 | 0 | 0 | 0 | 2 | 2 | 0 | 0 |
Toplam Bildiri | 0 | 9 | 6 | 2 | 1 | 0 | 1 | 1 | 1 | 3 | 0 |
Makale (SCI) | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 |
Makale (Uluslararası) | 0 | 0 | 2 | 1 | 0 | 0 | 0 | 0 | 6 | 0 | 0 |
Makale (Ulusal) | 0 | 0 | 1 | 1 | 1 | 2 | 0 | 2 | 0 | 0 | 0 |
Kitap Yazarlığı | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 |
Kitap Bölümü Yazarlığı | 0 | 1 | 0 | 1 | 0 | 0 | 0 | 2 | 2 | 0 | 0 |
Bildiri (Uluslararası) | 0 | 8 | 6 | 2 | 1 | 0 | 1 | 1 | 1 | 3 | 0 |
Bildiri (Ulusal) | 0 | 1 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 |