Doktora/Sanatta Yeterlilik/Tıpta Uzmanlık, Türkiye, Hacettepe Üniversitesi, Eğitim Bilimleri Enstitüsü, Eğitimde Ölçme ve Değerlendirme (Dr), 2015, 2021 |
Yüksek Lisans, Türkiye, Ahi Evran Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, Eğitim Programları ve Öğretim (Yl) (Tezli), 2013, 2015 |
Yüksek Lisans, Türkiye, Ahi Evran Üniversitesi, Fen Bilimleri Enstitüsü, Matematik (Yl) (Tezli), 2009, 2012 |
Lisans, Türkiye, Atatürk Üniversitesi, Kazım Karabekir Eğitim Fakültesi, Ortaöğretim Fen ve Matematik Alanlar Eğitimi Bölümü, 2004, 2009 |
Doktora/Sanatta Yeterlilik/Tıpta Uzmanlık, Türkiye, Hacettepe Üniversitesi, Eğitim Bilimleri Enstitüsü, Eğitimde Ölçme ve Değerlendirme (Dr), 2015, 2021 |
Yüksek Lisans, Türkiye, Ahi Evran Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, Eğitim Programları ve Öğretim (Yl) (Tezli), 2013, 2015 |
Yüksek Lisans, Türkiye, Ahi Evran Üniversitesi, Fen Bilimleri Enstitüsü, Matematik (Yl) (Tezli), 2009, 2012 |
Lisans, Türkiye, Atatürk Üniversitesi, Kazım Karabekir Eğitim Fakültesi, Ortaöğretim Fen ve Matematik Alanlar Eğitimi Bölümü, 2004, 2009 |
Yasemin KUZU, Yüksek Lisans, Öğretmen adaylarının problem çözme becerileri ile eleştirel düşünme eğilimleri arasındaki ilişkinin incelenmesi: Ahi Evran Üniversitesi örneği, Ahi Evran Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, Eğitim Bilimleri Ana Bilim Dalı, 2015 |
Yasemin KUZU, Yüksek Lisans, Bir Sturm-Liouville probleminin bazı özellikleri ve Green Fonksiyonu, Ahi Evran Üniversitesi, Fen Bilimleri Enstitüsü, Matematik Ana Bilim Dalı, 2012 |
İngilizce, ÜDS, 66, 2009-ÜDS S, 2009 |
Seminer, Ahi Şehri Kırşehir Projesi, Kırşehir Yusuf Demir Bilim Sanat Merkezi, 03-04-2023, 05-05-2023 |
Seminer, Özel Yetenekli Çocuğum Var Ebeveyn Eğitim Programı, Kırşehir Yusuf Demir Bilim Sanat Merkezi, 14-12-2021, 11-01-2022 |
Seminer, Ahi Yeterliliğe Dayalı Eğitim Projesi (AYDEP), Kırşehir Ahi Evran Üniversitesi, 04-02-2020, 04-02-2020 |
Kongre Düzenleme, II. International Symposium on the Philosophical Heritage of the Turkic Peoples, Kırşehir Ahi Evran Üniversitesi, 24-10-2019, 26-10-2019 |
Çalıştay, Kırşehir 2023 Eğitim Vizyonu Çalıştayı, Kırşehir Neşet Ertaş Kültür ve Sanat Merkezi, 10-01-2019, 11-01-2019 |
Kongre Düzenleme, II. Uluslararası Türk Halklarının Felsefî Mirası Sempozyumu, Kırşehir Ahi Evran Üniversitesi Kongre Merkezi, 24-10-2019, 26-10-2019 |
Çalıştay, Ulusal Göçmen Eğitimi Çalıştayı, Kırşehir Neşet Ertaş Kültür ve Sanat Merkezi, 26-04-2018, 27-04-2018 |
Burs, Yurt İçi Doktora Burs Programı, TÜBİTAK, 01-09-2017, 01-06-2018 |
Çalışma, Catania Universitesi Bünyesinde Deneyim Paylaşımı, Catania Üniversitesi (Universita degli Studi di Catania), İtalya, 22-04-2013, 28-04-2013 |
Burs, Yurt İçi Yüksek Lisans Burs Programı, TÜBİTAK, 01-09-2010, 01-06-2011 |
[UAK] Eğitim Bilimleri Eğitimde Ölçme ve Değerlendirme Eğitimde Ölçme ve Değerlendirme |
2016-, Araştırma Görevlisi, Tam Zamanlı, Ahi Evran Üniversitesi, Eğitim Fakültesi, Eğitim Bilimleri Bölümü, Türkiye |
2016-2016, Araştırma Görevlisi, Tam Zamanlı, Hacettepe Üniversitesi, Eğitim Bilimleri Enstitüsü, Eğitimde Ölçme ve Değerlendirme (Dr), Türkiye |
2013-2016, Araştırma Görevlisi, Tam Zamanlı, Ahi Evran Üniversitesi, Eğitim Fakültesi, Eğitim Bilimleri Bölümü, Türkiye |
2018-, Kalite Komisyon Üyeliği, Kırşehir Ahi Evran Üniversitesi, Türkiye |
2014-2015, Bologna Koordinatörü, Ahi Evran Üniversitesi, Türkiye |
İbrahim Esendemir, Yüksek Lisans, Pisa Okul Anketlerinde İlk Sıralarda Yer Alan Bazı Ülkelerle Türkiye'de Okul Yöneticiliği (Güney Kore, Hollanda, İrlanda ve Türkiye Karşılaştırması), Kırşehir Ahi Evran Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, Eğitim Bilimleri Ana Bilim Dalı, 2023, (Asıl Danışman) |
Mine Duran, Yüksek Lisans, Öğretmen adaylarının bağımsız çalışabilme ve sorumluluk alabilme yetkinliği ile yaşam boyu öğrenme eğilimleri arasındaki ilişkinin incelenmesi, Burdur Mehmet Akif Ersoy Üniversitesi, Eğitim Bilimleri Enstitüsü, Eğitim Bilimleri Ana Bilim Dalı, 2023, (Asıl Danışman) |
Mustafa Kara, Yüksek Lisans, Matematik Eğitiminde Ters Yüz Eğitim Modelinin Akademik Başarıya Etkisinin İncelenmesi: Bir Meta-Analiz Çalışması, Kırşehir Ahi Evran Üniversitesi, Fen Bilimleri Enstitüsü, Matematik ve Fen Bilimleri Ana Bilim Dalı, 2023, (Asıl Danışman) |
2023-2024, Yüksek Lisans Tezi, Yüksek Lisans |
2023-2024, Yüksek Lisans Uzmanlık Alan Dersi, Yüksek Lisans |
2023-2024, Eğitimde Ölçme ve Değerlendirme, Lisans |
2023-2024, Eğitime Giriş, Lisans |
2022-2023, Eğitimde Ölçme ve Değerlendirme, Lisans |
2021-2022, Psikolojik Ölçme Araçlarının Geliştirilmesi, Lisans |
2021-2022, İstatistik II, Lisans |
2021-2022, Ölçme ve Değerlendirme, Lisans |
Kayıt Yok |
Öğretmen adaylarının motivasyon ve matematik kaygı düzeylerinin incelenmesi (Ulusal) Yükseköğretim Kurumları Tarafından Destekli Bilimsel Araştırma Projesi: Araştırmacı , 2018-2019 |
Ulusal ve uluslararası geniş ölçekli sınavların çeşitli değişkenler açısından incelenmesi (Ulusal) Yükseköğretim Kurumları Tarafından Destekli Bilimsel Araştırma Projesi: Araştırmacı , 2018-2020 |
Etkinlik davranış kalıbına göre öğretmen adaylarının değerlendirilmesi (Ulusal) Yükseköğretim Kurumları Tarafından Destekli Bilimsel Araştırma Projesi: Araştırmacı , 2017-2017 |
Öğretmen adaylarının matematik kavramına yönelik metafor algıları (Ulusal) Yükseköğretim Kurumları Tarafından Destekli Bilimsel Araştırma Projesi: Araştırmacı , 2016-2018 |
İlköğretim matematik öğretmen adaylarının istatistiksel düşünme becerileri (Ulusal) Yükseköğretim Kurumları Tarafından Destekli Bilimsel Araştırma Projesi: Araştırmacı , 2016-2017 |
Öğretmen adaylarının organizasyon huy kalıbına göre değerlendirilmesi (Ulusal) Yükseköğretim Kurumları Tarafından Destekli Bilimsel Araştırma Projesi: Araştırmacı , 2016-2016 |
Kayıt Yok |
YÜCEL, F.H., KUZU, Y. (2023) "Bibliometric Analysis of Higher Education Restructuring", Journal of Humanities and Social Sciences, 6 (2) pp. 587-604 DOI |
Mermer, Ş.E., KUZU, Y., Kelecioğlu, H. (2023) "Determination of Type I Error and Power Rate in Differential Item Functioning By Several Methods", TAY Journal, 7 (3) pp. 902-921 Link DOI |
KUZU, Y., Altıparmak, E.Ş. (2023) "Investigation of the Relationship Between Preservice Teachers' Lifelong Learning Skills and Game Perceptions", Journal of Teacher Education and Lifelong Learning, 5 (2) pp. 628-643 DOI |
Sıvacı, S.Y., KUZU, Y. (2023) "Scaling the Needs Assessment Approach of Senate Members at Specialized Universities with Rank-Order Judgments", Journal of Ahmet Kelesoglu Education Faculty, 5 (3) pp. 1515-1535 DOI |
KUZU, Y., Gelbal, S. (2023) "Investigation of Differential Item and Step Functioning Procedures in Polytomus Items", Journal of Measurement and Evaluation in Education and Psychology, 14 (3) pp. 200-221 [ESCI] DOI |
KUZU, Y. (2023) "Scaling of Problems in Distance Education with Pairwise Comparison Method", The Journal of International Education Science, 10 (36) pp. 77-101 DOI |
KUZU, Y., KUZU, O. (2022) "A Bibliometric Analysis of Studies on Educational Games", Ahi Evran Universitesi Sosyal Bilimler Enstitusu Dergisi, 8 (3) pp. 724-740 [TR Dizin] DOI |
ŞİMŞEK, H., KUZU, Y., Elyıldırım, E., Mermer, Ş.E. (2022) "Öğrenci Merkezli Eğitim: Bir Ölçek Geliştirme Çalışması", Yuzuncu Yil Universitesi Egitim Fakultesi Dergisi, (0) pp. 88-107 [TR Dizin] DOI |
KUZU, Y. (2020) "Üniversiteyi Yeni Kazanan Öğrencilerin Pandemi Kaynaklı Uzaktan Eğitime İlişkin Hazırbulunuşlukları ve Görüşleri", Birey ve Toplum Sosyal Bilimler Dergisi, 10 (2) pp. 103-135 DOI |
KUZU, Y. (2020) "Eğitim Yöneticileri ve Öğretmenlerin Akademisyen Kavramına İlişkin Metafor Algıları", Mehmet Akif Ersoy Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi, (53) pp. 557-582 [TR Dizin] Link DOI |
KUZU, Y., KUZU, O., Gelbal, S. (2019) "TEOG ve LGS Sistemlerinin Öğrenci, Öğretmen ve Veli Görüşleri Açısından İncelenmesi", Ahi Evran Universitesi Sosyal Bilimler Enstitusu Dergisi, 5 (1) pp. 112-130 [TR Dizin] DOI |
KUZU, O., KUZU, Y., Sıvacı, S.Y. (2018) "Preservice teachers’ attitudes and metaphor perceptions towards Mathematics", Cukurova University Faculty of Education Journal, 47 (2) pp. 897-931 [ESCI] DOI |
KUZU, Y., Sıvacı, S.Y., KUZU, O. (2018) "Üniversite tercihlerini etkileyen faktörlerin ikili karşılaştırması", Atatürk Üniversitesi Kazım Karabekir Eğitim Fakültesi Dergisi, (37) pp. 128-156 Link |
Sıvacı, S.Y., KUZU, Y. (2017) "Bağımsız Çalışabilme ve Sorumluluk Alabilme Yetkinliği Ölçeğinin Geliştirilmesi.", Ahi Evran Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi, 3 (2) pp. 155-167 Link |
KUZU, O., ÇALIŞKAN, N., KUZU, Y. (2017) "Evaluation of teacher candidates according to the organization people pattern", College Student Journal, 51 (4) pp. 561-569 Link |
ÇALIŞKAN, N., KUZU, O., KUZU, Y. (2017) "The Development of a Behavior Patterns Rating Scale for Preservice Teachers", Journal of Education and Learning, 6 (1) pp. 130-142 DOI |
KUZU, Y. (2023) "Update in Academic Promotion: Criteria for Associate Profession", 14th International İstanbul Scientific Research Congress on Humanities and Social Sciences , (pp. 417), Türkiye, (Eylül 2023) |
KUZU, Y., Gelbal, S. (2021) "Çok Kategorili Puanlanan Maddelerde Değişen Adım Fonksiyonu Belirleme Yöntemlerinin İncelenmesi", 7. Uluslararası Eğitimde ve Psikolojide Ölçme ve Değerlendirme Kongresi , (pp. 404-407), Türkiye, (Ekim 2021) |
KUZU, Y. (2019) "Öğretmenlerin Akademisyen Kavramına İlişkin Metafor Algıları", IV. Uluslararası El Ruha Sosyal Bilimler Kongresi , (pp. 17), Şanlıurfa, Türkiye, (Şubat 2019) |
Mermer, Ş.E., KUZU, Y., Kelecioğlu, H. (2018) "Değişen Madde Fonksiyonunda Tip I Hata ve Güç Oranının Farklı Yöntemlere Göre Belirlenmesi", 4. International Academic Research Congress , (pp. 58), Antalya, Türkiye, (Aralık 2018) |
KUZU, Y., KUZU, O., Gelbal, S. (2018) "Teog ve Lgs Sisteminin Öğrenci, Öğretmen ve Veli Görüşleri Açısından İncelenmesi", 4. International Academic Research Congress , (pp. 55), Antalya, Türkiye, (Aralık 2018) |
KUZU, O., Sıvacı, S.Y., KUZU, Y. (2017) "İlköğretim Matematik Öğretmeni Adaylarının Oran ve Orantı Konusunda Soru Hazırlama Becerileri", 1st International Symposium on Social Sciences and Educational Research (ISCER) , (pp. 200), Antalya, Türkiye, (Kasım 2017) |
KUZU, Y., Sıvacı, S.Y., KUZU, O., Yağmur, G.U. (2017) "Üniversite Tercihini Etkileyen Faktörlerin İkili Karşılaştırması", 1st International Symposium on Social Sciences and Educational Research (ISCER) , (pp. 201), Antalya, Türkiye, (Kasım 2017) |
ÇALIŞKAN, N., KUZU, Y., KUZU, O. (2017) "Öğretmen Adaylarının Etkinlik Davranış Kalıbına Göre Değerlendirilmesi", 2nd International Academic Research Congress (INES) , (pp. 94), Antalya, Türkiye, (Ekim 2017) |
KUZU, O., KUZU, Y., Sıvacı, S.Y. (2017) "Matematik Öğretmen Adaylarının Alan ve Meslek Bilgisi Derslerine Yönelik Tutum ve Metaforları", IV. International Eurasian Educational Research Congress (EJER) , (pp. 1131-1132), Denizli, Türkiye, (Mayıs 2017) |
Sıvacı, S.Y., KUZU, Y., Akdoğan, D. (2017) "Öğretmen Adaylarının Bağımsız Çalışabilme ve Sorumluluk Alabilme Yetkinliği ile Girişimci Kişilik Özellikleri Arasındaki İlişkinin İncelenmesi", 26 th International Conference on Educational Sciences (ICES) , (pp. 306-308), Antalya, Türkiye, (Nisan 2017) |
KUZU, O., Sıvacı, S.Y., KUZU, Y. (2017) "Teacher Candidates’ Attitudes and Views Towards Content Knowledge and Teaching Profession Knowledge Courses", 26th International Conference on Educational Sciences (ICES) , (pp. 2680-2682), Antalya, Türkiye, (Nisan 2017) |
Sıvacı, S.Y., KUZU, O., KUZU, Y. (2016) "Aday Öğretmenlerde Mesleki Tutumun Mesleğe ilişkin Metaforik Algıya Etkisi", 4. International Conference on Curriculum and Instruction (ICCI) , (pp. 826-834), Antalya, Türkiye, (Aralık 2016) |
KUZU, O., KUZU, Y., Sıvacı, S.Y. (2016) "Matematiğe Yönelik Tutumlar ile Matematik Kavramına İlişkin Sahip Olunan Metaforlar Arasındaki İlişki", 3rd International Eurasian Educational Research Congress (EJER 2016) , (pp. 566-571), Muğla, Türkiye, (Kasım 2016) |
ÇALIŞKAN, N., KUZU, O., KUZU, Y. (2016) "Öğretmen adaylarına yönelik organizasyon huy kalıbı değerlendirme ölçeği", I. International Academic Research Congress(INES) , (pp. 44), Antalya, Türkiye, (Kasım 2016) |
Sıvacı, S.Y., KUZU, O., KUZU, Y. (2016) "Aday öğretmenlerin öğretmenlik mesleğine yönelik tutumlarının öğretmenlik mesleğine ilişkin metaforları üzerindeki etkisi", 4. International Conference on Curriculum and Instuction (ICCI) , (pp. 690-962), Antalya, Türkiye, (Ekim 2016) |
KUZU, O., KUZU, Y., Sıvacı, S.Y. (2016) "Öğretmen Adaylarının Matematik Kavramına Yönelik Metafor Algıları", 12. Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi , (pp. 155), Trabzon, Türkiye, (Eylül 2016) |
KUZU, Y., BEYDOĞAN, H.Ö. (2016) "8 Sınıf Matematik Öğretmen Kılavuz Kitaplarında Kullanılan Alternatif Ölçme Değerlendirme Araçlarının İncelenmesi", 3rd International Eurasian Educational Research Congress (EJER 2016) , (pp. 1273-1274), Muğla, Türkiye, (Haziran 2016) |
KUZU, O., ÇALIŞKAN, N., KUZU, Y. (2016) "Evaluation of Teacher Candidates According to the Organization People Pattern", 4. International Symposium on New Issues in Teacher Education (ISNITE) , Savonlinna, Finlandiya, (Haziran 2016) |
KUZU, O., KUZU, Y., Sıvacı, S.Y. (2016) "Matematiğe Yönelik Tutumlar İle Matematik Kavramına İlişkin Sahip Olunan Metaforlar Arasındaki İlişki", 3rd International Eurasian Educational Research Congress (EJER 2016) , (pp. 1160-1161), Muğla, Türkiye, (Haziran 2016) |
Sıvacı, S.Y., KUZU, Y. (2016) "Öğretmen Adaylarının Bağımsız Çalışabilme ve Sorumluluk Alabilme Yetkinliği Ölçeğinin Geliştirilmesi ve Öğretmen Adaylarının Bağımsız Çalışabilme ve Sorumluluk Alabilme Yetkinlik Düzeyinin Çeşitli Değişkenler Açısından İncelenmesi", 3rd International Eurasian Educational Research Congress (EJER 2016) , (pp. 328-329), Muğla, Türkiye, (Haziran 2016) |
Sıvacı, S.Y., KUZU, Y. (2014) "The Pedagogical Formation Study Certificate Programme Students Relationship Between The General Proficiencies of Teaching Profession and Critical Thinking Tendency", 5th International Conference on New Horizons (INTE 2014) , Paris, Fransa, (Haziran 2014) |
KUZU, Y., Sıvacı, S.Y. (2014) "Problem Çözme Becerisi ve Eleştirel Düşünme Eğilimi Arasındaki İlişki", 3. Ulusal Eğitim Programları ve Öğretim Kongresi , (pp. 203), Gaziantep, Türkiye, (Mayıs 2014) |
KUZU, O., KUZU, Y., Kadakal, M. (2012) "Some Properties of a Sturm Liouville Type Problem and The Green Function", I. International Conference on Analysis and Applied Mathematics (ICAAM) , Gümüşhane, Türkiye, (Eylül 2012) |
Kayıt Yok |
KUZU, Y., MartÍnez-Juste, S. (2023) "Mathematics Curricula and Approaches in Spain", Kitap: Countries’ Mathematics Curricula and Approaches, Ankara/Türkiye : Vizetek, Bölüm Sayfaları: 117 / 131, ISBN: 978-625-94310-0-0 |
KUZU, Y. (2023) "İdeal Eğitim Uygulamalarında Çevrimiçi Otantik Değerlendirme Araçları", Kitap: Cumhuriyet'in 100. Yılında Eğitimde İdealler Üzerine, Ankara/Türkiye : EĞİTİM YAYINEVİ, Bölüm Sayfaları: 429 / 441, ISBN: 978-625-6489-40-0 |
KUZU, Y. (2022) "Ortalamalar Arası Farkın Test Edilmesi", Kitap: Adım Adım Uygulamalı İstatistik, Ankara/Türkiye : Pegem Akademi Yayıncılık, Bölüm Sayfaları: 105 / 155, ISBN: 978-625-8044-61-4 |
KUZU, Y. (2022) "Eğitimde Ölçme ve Değerlendirmede Güncel Sorunlar: Uzaktan Değerlendirme", Kitap: Eğitimde Güncel Sorunlar Üzerine, Ankara/Türkiye : NOBEL AKADEMİ YAYINCILIK, Bölüm Sayfaları: 519 / 536, ISBN: 978-625-427-152-6 |
KUZU, O., Sıvacı, S.Y., KUZU, Y. (2018) "Metaphors Related to the Elements of Education", Kitap: Recent Researches in Education, Newcastle/İngiltere : Cambridge Scholars Publishing, Bölüm Sayfaları: 612 / 627, ISBN: 978-1-5275-1303-7 |
Sıvacı, S.Y., KUZU, Y. (2016) "The Relationship Between Generic Competencies of Teaching Profession and Critical Thinking Tendencies of Pedagogical Formation Training Certificate Program Students", Kitap: Developments in Educational Sciences, Sofya/Bulgaristan : St Kliment Ohridski University Press, Bölüm Sayfaları: 664 / 672, ISBN: 978-954-07-4139-0 |
Kayıt Yok |
Kayıt Yok |
Kayıt Yok |
Kayıt Yok |
(2017) "Yurt İçi Doktora Bursu" TÜBİTAK |
(2010) "Yurt İçi Yüksek Lisans Bursu" TÜBİTAK |
Kayıt Yok |
Kayıt Yok |
Kayıt Yok |
Birlikte çalışılan kişi | Aktif Dönem | Çalışma Sayısı |
Kırşehir Ahi Evran Üniversitesi
|
2012 - 2022 | 21 |
Sadık Yüksel Sıvacı
Burdur Mehmet Akif Ersoy Üniversitesi
|
2014 - 2023 | 19 |
Ahi Evran Üniversitesi
|
2016 - 2017 | 5 |
Selahattin Gelbal
Hacettepe Üniversitesi
|
2018 - 2023 | 4 |
Şeyma Erbay Mermer
Bilecik Şeyh Edebali Üniversitesi
|
2018 - 2023 | 3 |
Hülya Kelecioğlu
Hacettepe Üniversitesi
|
2018 - 2023 | 2 |
-
|
2023 | 1 |
Ahi Evran Üniversitesi
|
2016 | 1 |
-
|
2022 | 1 |
Mahir Kadakal
Giresun Üniversitesi
|
2012 | 1 |
Dilan Akdoğan
-
|
2017 | 1 |
Eda Elyıldırım
-
|
2022 | 1 |
Esin Şimşek Altıparmak
-
|
2023 | 1 |
Gökhan Uğur Yağmur
-
|
2017 | 1 |
Sergio MartÍnez-Juste
-
|
2023 | 1 |
Alan Adı | Alandaki Toplam Öğretim Elemanı Sayısı | |
TÜBİTAK Araştırma Alanı | Sosyal Bilimler | 78368 |
YÖKSİS Temel Alan | Eğitim Bilimleri Temel Alanı | 9825 |
YÖKSİS Bilim Alanı | Eğitimde Ölçme ve Değerlendirme | 125 |
Anahtar Kelimeler | Eğitimde Ölçme ve Değerlendirme |
Performans Kriteri | 2015 | 2016 | 2017 | 2018 | 2019 | 2020 | 2021 | 2022 | 2023 | 2024 |
Ağırlıklı Puan | 0 | 92 | 75 | 85 | 20 | 30 | 5 | 110 | 180 | 0 |
Sıra (Araştırma Alanı İçinde) | - | 412 . | 474 . | 459 . | 524 . | 497 . | 621 . | 515 . | 425 . | - |
Sıra (Temel Alan İçinde) | - | 256 . | 280 . | 264 . | 313 . | 297 . | 380 . | 263 . | 218 . | - |
Sıra (Bilim Alanı İçinde) | - | 20 . | 22 . | 23 . | 32 . | 30 . | 46 . | 21 . | 13 . | - |
Sıra (Anahtar Kelime (1)) | - | 15 . | 17 . | 19 . | 27 . | 25 . | 36 . | 17 . | 11 . | - |
Toplam Yayın | 0 | 10 | 9 | 5 | 2 | 2 | 1 | 4 | 9 | 0 |
Toplam Makale | 0 | 0 | 3 | 2 | 1 | 2 | 0 | 2 | 6 | 0 |
Toplam Kitap | 0 | 1 | 0 | 1 | 0 | 0 | 0 | 2 | 2 | 0 |
Toplam Bildiri | 0 | 9 | 6 | 2 | 1 | 0 | 1 | 0 | 1 | 0 |
Makale (SCI) | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 |
Makale (Uluslararası) | 0 | 0 | 2 | 1 | 0 | 0 | 0 | 0 | 6 | 0 |
Makale (Ulusal) | 0 | 0 | 1 | 1 | 1 | 2 | 0 | 2 | 0 | 0 |
Kitap Yazarlığı | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 |
Kitap Bölümü Yazarlığı | 0 | 1 | 0 | 1 | 0 | 0 | 0 | 2 | 2 | 0 |
Bildiri (Uluslararası) | 0 | 8 | 6 | 2 | 1 | 0 | 1 | 0 | 1 | 0 |
Bildiri (Ulusal) | 0 | 1 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 |