img
Dr. Öğr. Üyesi Vildan GÜNEŞ

Dr. Öğr. Üyesi Vildan GÜNEŞ

  • İktisadi ve İdari Bilimler Fakültesi
  • İşletme
  • Üretim Yönetimi ve Pazarlama

Genel Bilgiler

Metrikler

UNIS
Yayın
22
Atıf
15
h-index
2
Proje
2
BM Sürdürülebilir Kalkınma Amaçları
Alınan Eğitimler
Doktora/Sanatta Yeterlilik/Tıpta Uzmanlık, Türkiye, Sakarya Üniversitesi, İşletme Enstitüsü, Üretim Yönetimi ve Pazarlama (Dr), 2011, 2020
Yüksek Lisans, Türkiye, Sakarya Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, Üretim Yönetimi ve Pazarlama (Yl) (Tezli), 2008, 2010
Lisans, Türkiye, Anadolu Üniversitesi, İşletme Fakültesi, İşletme Bölümü, 2004, 2008
Araştırma Alanları
Tüketici Davranışları, Pazarlama İletişimi, Müşteri İlişkileri Yönetimi
Yıllara Göre Yayın Sayıları
Yıllara Göre Atıf Sayıları
Doktora/Sanatta Yeterlilik/Tıpta Uzmanlık, Türkiye, Sakarya Üniversitesi, İşletme Enstitüsü, Üretim Yönetimi ve Pazarlama (Dr), 2011, 2020
Yüksek Lisans, Türkiye, Sakarya Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, Üretim Yönetimi ve Pazarlama (Yl) (Tezli), 2008, 2010
Lisans, Türkiye, Anadolu Üniversitesi, İşletme Fakültesi, İşletme Bölümü, 2004, 2008
Kayıt Yok
İngilizce, KPDS, 57, Güz, 2010
Sertifika, Karma Yöntem Araştırmalarının Tasarlanması, Uygulanması ve Raporlanması, Çevrimiçi, 29-11-2023, 29-11-2023
Sertifika, Pazarlama Psikolojisi ve Nöropazarlama Eğitimi, Çevrimiçi, 11-04-2023, 13-04-2023
Kongre Düzenleme, 26. Pazarlama Kongresi, Kırşehir, 23-06-2022, 25-06-2022
Kongre Düzenleme, 1. Uluslararası 11. Sağlık ve Hastane Yöneticiliği Kongresi, Trabzon, 13-10-2017, 15-10-2017
[UAK] Sosyal, Beşeri ve İdari Bilimler Pazarlama Tüketici Davranışları
[UAK] Sosyal, Beşeri ve İdari Bilimler Pazarlama Pazarlama İletişimi
[UAK] Sosyal, Beşeri ve İdari Bilimler Pazarlama Müşteri İlişkileri Yönetimi
2023-, Doktor Öğretim Üyesi, Tam Zamanlı, Kırşehir Ahi Evran Üniversitesi, İktisadi ve İdari Bilimler Fakültesi, İşletme Bölümü, Türkiye
2013-, Araştırma Görevlisi, Tam Zamanlı, Kırşehir Ahi Evran Üniversitesi, İktisadi ve İdari Bilimler Fakültesi, İşletme Bölümü, Türkiye
2023-, Üretim Yönetimi ve Pazarlama Anabilim Dalı Başkanı, Kırşehir Ahi Evran Üniversitesi, Türkiye
2023-, Bölüm Başkan Yardımcısı, Kırşehir Ahi Evran Üniversitesi, Türkiye
2023-, Birim Yatay- Dikey Geçiş Komisyon Üyeliği, Kırşehir Ahi Evran Üniversitesi, Türkiye
2023-, Kurum İç Değerlendirme Raporu Hazırlama Komisyon Üyesi, Kırşehir Ahi Evran Üniversitesi, Türkiye
2023-, Efqm Sosyal Bilimler Enstitüsü Birim Komisyon Üyesi, Kırşehir Ahi Evran Üniversitesi, Türkiye
2023-, Efqm İktisadi İdari Bilimler Fakültesi Birim Komisyon Üyesi, Kırşehir Ahi Evran Üniversitesi, Türkiye
2022-, Efqm Üniversite Kalite Komisyon Üyesi, Kırşehir Ahi Evran Üniversitesi, Türkiye
Sariye Demet Dulkadir, Yüksek Lisans, KRİZ DÖNEMLERİNDE HEDONİK VE FAYDACI TÜKETİM KALIPLARININ BİPOLAR TÜKETİM ÇERÇEVESİNDE İNCELENMESİ, Kırşehir Ahi Evran Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, İşletme Ana Bilim Dalı, 2024, (Asıl Danışman)
Esra Sağıroğlu, Yüksek Lisans, İkinci El Ürün Alım-Satım Süreçlerinde Pazarlama Karmasının İncelenmesi:E-Ticaret Platfromları Üzerine Bir Çalışma, Kırşehir Ahi Evran Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, İşletme Ana Bilim Dalı, 2023, (Asıl Danışman)
2024-2025, Pazarlama Stratejileri, Doktora/Sanatta Yeterlilik/Tıpta Uzmanlık
2024-2025, Pazarlama Teorileri, Yüksek Lisans
2024-2025, Pazarlama İlkeleri, Lisans
2024-2025, Pazarlama Araştırmaları, Lisans
2024-2025, Satış Yönetimi, Lisans
2023-2024, Pazarlama Teorileri, Yüksek Lisans
2023-2024, Perakende Yönetimi, Yüksek Lisans
2023-2024, Reklamcılık, Lisans
2023-2024, Pazarlama İlkeleri, Lisans
2023-2024, Pazarlama İletişimi, Doktora/Sanatta Yeterlilik/Tıpta Uzmanlık
2023-2024, Tüketici Davranışları Teorisi, Yüksek Lisans
2023-2024, Tüketici Davranışları, Lisans
2023-2024, Pazarlama Yönetimi, Lisans
2023-2024, Spor Pazarlaması, Lisans
2022-2023, Tüketici Davranışları Teorisi, Yüksek Lisans
2022-2023, Pazarlama Yönetimi, Lisans
2022-2023, Elektronik Pazarlama, Lisans
2022-2023, Sosyal Bilimlerde Araştırma Yöntemleri, Lisans
2022-2023, Araştırma Yöntem ve Teknikleri, Lisans
2021-2022, Perakendecilik, Lisans
2020-2021, Pazarlama Yönetimi, Lisans
Kayıt Yok
Kentlerin Markalaşma Süreci Üzerine Uygulamalı Bir Araştırma: Kırşehir'in Marka Kent Olma Potansiyellerinin Tanımlanması ve Geleceğe Dönük Stratejilerin Belirlenmesi Yükseköğretim Kurumları Tarafından Destekli Bilimsel Araştırma Projesi: Araştırmacı , 2015-2016  
Göz Takip Sisteminin Pazarlama Araştırmalarında Kullanımı: Kırşehir'de ki Marketlerde Bir Uygulama Yükseköğretim Kurumları Tarafından Destekli Bilimsel Araştırma Projesi: Araştırmacı , 2015-2016  
Kayıt Yok
GÜNEŞ, V. (2023) "Tüketicilerin Zihninde Yer Edinen Reklam Müzikleri: Vernel Reklamlarına Yönelik Örnek Olay İncelemesi", İletişim Kuram ve Araştırma Dergisi, (65) pp. 18-35 [TR Dizin] DOI    
Akgül, D., GÜNEŞ, V. (2023) "Minority Stress of Workers as Internal Customers: A Case Study in Turkey", Athens Journal of Business & Economics, 9 (1) pp. 109-130 Link DOI   
GÜNEŞ, V. (2023) "Tüketirken Davranışlarımızla Çevreyi Korumak için Neler Yapıyoruz? Nitel Bir Araştırma", Pazarlama ve Pazarlama Araştırmaları Dergisi, 16 (1) pp. 1-36 [TR Dizin] Link    
Akgül, D., GÜNEŞ, V. (2019) "How Consumers Browse Dishwashıng Detergent Shelves in Stores? An Eye-Tracking Research", Business & Management Studies: An international Journal, 7 (5) pp. 2723-2741 [TR Dizin] Link DOI  
Akgül, D., GÜNEŞ, V. (2019) "Teknoloji Kullanım Endişesi Tüketicinin Teknoloji Kabulünü Etkiler mi?", Turkish Journal of Marketing, 4 (2) pp. 131-149 Link DOI   
GÜNEŞ, V. (2016) "Postmodern Pazarlama Unsurlarının Sanal Oyunlar Üzerinden Tüketicide Bıraktığı Etki Pokemon Go Örneği", Süleyman Demirel Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi, (0) pp. 347-359  
GÜNEŞ, V. (2023) "Sanal Mağazaların Yükselen Trendi: Dijital Stil Danışmanı", 10. ULUSLARARASI İLETİŞİM GÜNLERİ / DİJİTAL KAPİTALİZM VE İLETİŞİM SEMPOZYUMU , (pp. 436-450), İstanbul, Türkiye, (Ekim 2023
GÜNEŞ, V. (2023) "Tüketicilerle Güçlü Bağlar Kurmanın Yolu Olarak Transmedya: "Yumoş Deterjan Çok İyi Çıktı!" Kampanya Analizi", 3. Uluslararası Medya ve Toplum Sempozyumu , İstanbul, Türkiye, (Mayıs 2023
GÜNEŞ, V. (2022) "Tüketim Çağında Planlı Eskitme Stratejisi: Apple Ürünlerinin İncelenmesi", 21. Uluslararası İşletmecilik Kongresi , (pp. 776-788), Kahramanmaraş, Türkiye, (Kasım 2022
GÜNEŞ, V., Akgül, D. (2017) "How Being A Parent Consumer Effects Browsing Diaper Shelves In The Stores A Heat Map Analyze", Humanities And Social Sciences Conference , Dubrovnik, Hırvatistan, (Aralık 2017
Akgül, D., GÜNEŞ, V. (2017) "We Track Your Eye How We Browse Clothing Brands’ Advertisements", Humanities And Social Sciences Conference , Dubrovnik, Hırvatistan, (Aralık 2017
Akgül, D., GÜNEŞ, V. (2017) "AĞIZ-DİŞ SAĞLIĞI ÜRÜNLERİNDE MARKET İÇİ RAF DÜZENİNİN TÜKETİCİ DİKKATİ ÜZERİNDEKİ ETKİSİ", 11. Uluslararası Sağlık ve Hastane İdaresi Kongresi , Trabzon, (Ekim 2017
GÜNEŞ, V., EZME-GÜRLEK, A.T., Kocaoğlu, M. (2016) "A City Branding Practice Based On The CityCharacters Defined By City Dwellers Kirsehir Turkey", IV AGP International Humanities and Social Sciences Conference , (pp. 201-205), Berlin, Almanya, (Aralık 2016
Kocaoğlu, M., EZME-GÜRLEK, A.T., GÜNEŞ, V. (2016) "A Research On Branding City Process Identifying Branding City Potentials AndCreating Future Strategies For Kirsehir", 5th Annual Conference on Humanities and Social Sciences , (Aralık 2016
EZME-GÜRLEK, A.T., GÜNEŞ, V., Kocaoğlu, M. (2016) "Urban Issues Citizens Satisfaction and Branding City Strategies The Case Of Kirsehir", 5th Annual Conference on Humanities and Social Sciences , (Aralık 2016
GÜNEŞ, V. (2016) "postmodern pazarlama Unsurlarının Sanal Oyunlar Üzerinden Tüketicide Bıraktığı Etki Pokemon Go Örneği", Congress on International Economic and Administrative Perspectives (CIEP) New Regional Visions , (Eylül 2016
Akgül, D., GÜNEŞ, V. (2015) "Renkler Anlamları Ve Marka Bilinirliği Üzerindeki Etkisi Kırşehir Örneği", 14. Ulusal İşletmecilik Kongresi , (pp. 95-102), Aksaray, Türkiye, (Mayıs 2015
GÜNEŞ, V., Altunışık, R. (2009) "Çocukların Satın Alma Davranışlarında Çizgi Film Karakterlerinin Rolü Üzerine Bir Araştırma", 15.Ulusal Pazarlama Kongresi , (pp. 227-239), Türkiye, (Ekim 2009
Kayıt Yok
GÜNEŞ, V. (2022) "Faydacı Tüketici", Kitap: Tüketici Tipolojileri, Türkiye : Nobel akademik yayıcılık, Bölüm Sayfaları: 9 / 25, ISBN: 978-625-398-084-9 
GÜNEŞ, V. (2021) "Pazarlamada Yeni Trend/Boyut: Paylaşım Ekonomisi", Kitap: Sektörlerde Stratejik Pazarlama, Türkiye : Nobel yayınevi, Bölüm Sayfaları: 245 / 264, ISBN: 978-625439-775-2 
GÜNEŞ, V. (2020) "Elektronik Ticarette Etik", Kitap: İşletmelerde Etik Yaklaşımlar, Türkiye : Dora Yayın evi, Bölüm Sayfaları: 291 / 318, ISBN: 978-605-247-220-0 
GÜNEŞ, V. (2020) "Hizmet Kalitesi", Kitap: Müşteri Şikayet Yönetimi, Türkiye : Nobel Yayın, Bölüm Sayfaları: 185 / 247, ISBN: 978-625-402-363-7 
Kayıt Yok
Kayıt Yok
Kayıt Yok
Üye, Pazarlama ve Pazarlama Araştırmaları Derneği, 2020-
Atıflar
Atıf Sayılarına Göre Yayınlar
A: SCI/SSCI/AHCI, B: ESCI, C: Scopus, D: Uluslararası Alan Index, E: Diğer Uluslararası, F: TR Dizin, G: Uluslararası Kitap, H: Ulusal Kitap, I: Diğer Ulusal, J: Toplam
(2010) "BİLİMSEL ÇALIŞMA ÖDÜLÜ" BİLİM SANAYİ VE TEKNOLOJİ BAKANLIĞI
Kayıt Yok
Kayıt Yok
Kayıt Yok
Kayıt Yok
Birlikte çalışılan kişi Aktif Dönem Çalışma Sayısı
Deniz Akgül
Kırşehir Ahi Evran Üniversitesi
2015 - 2023 7
Ahi Evran Üniversitesi
2016 3
Mustafa Kocaoğlu
Ahi Evran Üniversitesi
2016 3
Remzi Altunışık
Sakarya Üniversitesi
2009 1
Alan Adı Alandaki Toplam Öğretim Elemanı Sayısı
TÜBİTAK Araştırma Alanı Sosyal Bilimler 78368
YÖKSİS Temel Alan Sosyal-Beşeri ve İdari Bilimler Temel Alanı 33180
YÖKSİS Bilim Alanı Pazarlama 1424
Anahtar Kelimeler Tüketici Davranışları, Pazarlama İletişimi, Müşteri İlişkileri Yönetimi
Performans Kriteri 2015 2016 2017 2018 2019 2020 2021 2022 2023 2024
Ağırlıklı Puan 3 50 25 0 30 80 40 50 65 0
Sıra (Araştırma Alanı İçinde) 468 . 454 . 524 . - 514 . 449 . 586 . 575 . 540 . -
Sıra (Temel Alan İçinde) 388 . 365 . 426 . - 450 . 374 . 496 . 499 . 460 . -
Sıra (Bilim Alanı İçinde) 122 . 108 . 143 . - 130 . 81 . 140 . 141 . 107 . -
Sıra (Anahtar Kelime (1)) 103 . 93 . 120 . - 103 . 68 . 119 . 116 . 93 . -
Sıra (Anahtar Kelime (2)) 60 . 38 . 57 . - 53 . 36 . 62 . 51 . 42 . -
Sıra (Anahtar Kelime (3)) - - - - - - - - - -
Toplam Yayın 1 5 3 0 2 2 1 2 5 0
Toplam Makale 0 1 0 0 2 0 0 0 3 0
Toplam Kitap 0 0 0 0 0 2 1 1 0 0
Toplam Bildiri 1 4 3 0 0 0 0 1 2 0
Makale (SCI) 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0
Makale (Uluslararası) 0 1 0 0 1 0 0 0 1 0
Makale (Ulusal) 0 0 0 0 1 0 0 0 2 0
Kitap Yazarlığı 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0
Kitap Bölümü Yazarlığı 0 0 0 0 0 2 1 1 0 0
Bildiri (Uluslararası) 0 4 3 0 0 0 0 1 2 0
Bildiri (Ulusal) 1 0 0 0 0 0 0 0 0 0
Atıfları ve Metrikleri
Atıfları ve Metrikleri