img
img
Dr. Öğr. Üyesi Vildan GÜNEŞ

Dr. Öğr. Üyesi Vildan GÜNEŞ

  • İktisadi ve İdari Bilimler Fakültesi
  • İşletme
  • Üretim Yönetimi ve Pazarlama

Genel Bilgiler

Metrikler

UNIS
Yayın
22
Atıf
15
h-index
2
Proje
2
BM Sürdürülebilir Kalkınma Amaçları
Alınan Eğitimler
Doktora/Sanatta Yeterlilik/Tıpta Uzmanlık, Türkiye, Sakarya Üniversitesi, İşletme Enstitüsü, Üretim Yönetimi ve Pazarlama (Dr), 2011, 2020
Yüksek Lisans, Türkiye, Sakarya Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, Üretim Yönetimi ve Pazarlama (Yl) (Tezli), 2008, 2010
Lisans, Türkiye, Anadolu Üniversitesi, İşletme Fakültesi, İşletme Bölümü, 2004, 2008
Araştırma Alanları
Tüketici Davranışları, Pazarlama İletişimi, Müşteri İlişkileri Yönetimi
Yıllara Göre Yayın Sayıları
Yıllara Göre Atıf Sayıları
Doktora/Sanatta Yeterlilik/Tıpta Uzmanlık, Türkiye, Sakarya Üniversitesi, İşletme Enstitüsü, Üretim Yönetimi ve Pazarlama (Dr), 2011, 2020
Yüksek Lisans, Türkiye, Sakarya Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, Üretim Yönetimi ve Pazarlama (Yl) (Tezli), 2008, 2010
Lisans, Türkiye, Anadolu Üniversitesi, İşletme Fakültesi, İşletme Bölümü, 2004, 2008
Kayıt Yok
İngilizce, KPDS, 57, Güz, 2010
Sertifika, Karma Yöntem Araştırmalarının Tasarlanması, Uygulanması ve Raporlanması, Çevrimiçi, 29-11-2023, 29-11-2023
Kongre Düzenleme, 1. Uluslararası 11. Sağlık ve Hastane Yöneticiliği Kongresi, Trabzon, 13-10-2017, 15-10-2017
Kongre Düzenleme, 26. Pazarlama Kongresi, Kırşehir, 23-06-2022, 25-06-2022
Sertifika, Pazarlama Psikolojisi ve Nöropazarlama Eğitimi, Çevrimiçi, 11-04-2023, 13-04-2023
[UAK] Sosyal, Beşeri ve İdari Bilimler Pazarlama Tüketici Davranışları
[UAK] Sosyal, Beşeri ve İdari Bilimler Pazarlama Pazarlama İletişimi
[UAK] Sosyal, Beşeri ve İdari Bilimler Pazarlama Müşteri İlişkileri Yönetimi
2023-, Doktor Öğretim Üyesi, Tam Zamanlı, Kırşehir Ahi Evran Üniversitesi, İktisadi ve İdari Bilimler Fakültesi, İşletme Bölümü, Türkiye
2013-, Araştırma Görevlisi, Tam Zamanlı, Kırşehir Ahi Evran Üniversitesi, İktisadi ve İdari Bilimler Fakültesi, İşletme Bölümü, Türkiye
2025-, İşletme Bölümü Program Güncelleme Komisyon Üyesi, Kırşehir Ahi Evran Üniversitesi, Türkiye
2025-, İşletme Bölümü Akreditasyon Komisyon Üyesi, Kırşehir Ahi Evran Üniversitesi, Türkiye
2025-, Yatay Dikey Geçiş ve Yaz Okulu Muafiyet Komisyonu Üyesi, Kırşehir Ahi Evran Üniversitesi, Türkiye
2023-, Üretim Yönetimi ve Pazarlama Anabilim Dalı Başkanı, Kırşehir Ahi Evran Üniversitesi, Türkiye
2023-, Bölüm Başkan Yardımcısı, Kırşehir Ahi Evran Üniversitesi, Türkiye
2023-, Birim Yatay- Dikey Geçiş Komisyon Üyeliği, Kırşehir Ahi Evran Üniversitesi, Türkiye
2023-, Kurum İç Değerlendirme Raporu Hazırlama Komisyon Üyesi, Kırşehir Ahi Evran Üniversitesi, Türkiye
2023-, Efqm Sosyal Bilimler Enstitüsü Birim Komisyon Üyesi, Kırşehir Ahi Evran Üniversitesi, Türkiye
2023-, Efqm İktisadi İdari Bilimler Fakültesi Birim Komisyon Üyesi, Kırşehir Ahi Evran Üniversitesi, Türkiye
2022-, Efqm Üniversite Kalite Komisyon Üyesi, Kırşehir Ahi Evran Üniversitesi, Türkiye
2024-2025, Pazarlama Stratejileri, Doktora/Sanatta Yeterlilik/Tıpta Uzmanlık
2024-2025, Pazarlama Teorileri, Yüksek Lisans
2024-2025, Pazarlama İlkeleri, Lisans
2024-2025, Pazarlama Araştırmaları, Lisans
2024-2025, Satış Yönetimi, Lisans
2023-2024, Pazarlama Teorileri, Yüksek Lisans
2023-2024, Perakende Yönetimi, Yüksek Lisans
2023-2024, Reklamcılık, Lisans
2023-2024, Pazarlama İlkeleri, Lisans
2023-2024, Pazarlama İletişimi, Doktora/Sanatta Yeterlilik/Tıpta Uzmanlık
2023-2024, Tüketici Davranışları Teorisi, Yüksek Lisans
2023-2024, Tüketici Davranışları, Lisans
2023-2024, Pazarlama Yönetimi, Lisans
2023-2024, Spor Pazarlaması, Lisans
2022-2023, Tüketici Davranışları Teorisi, Yüksek Lisans
2022-2023, Pazarlama Yönetimi, Lisans
2022-2023, Elektronik Pazarlama, Lisans
2022-2023, Sosyal Bilimlerde Araştırma Yöntemleri, Lisans
2022-2023, Araştırma Yöntem ve Teknikleri, Lisans
2021-2022, Perakendecilik, Lisans
2020-2021, Pazarlama Yönetimi, Lisans
Kayıt Yok
Güneş, V. (2023) "Sanal Mağazaların Yükselen Trendi: Dijital Stil Danışmanı", 10. ULUSLARARASI İLETİŞİM GÜNLERİ / DİJİTAL KAPİTALİZM VE İLETİŞİM SEMPOZYUMU , (pp. 436-450), İstanbul, Türkiye, (Ekim 2023) 
Güneş, V. (2023) "Tüketicilerle Güçlü Bağlar Kurmanın Yolu Olarak Transmedya: "Yumoş Deterjan Çok İyi Çıktı!" Kampanya Analizi", 3. Uluslararası Medya ve Toplum Sempozyumu , İstanbul, Türkiye, (Mayıs 2023) 
Güneş, V. (2022) "Tüketim Çağında Planlı Eskitme Stratejisi: Apple Ürünlerinin İncelenmesi", 21. Uluslararası İşletmecilik Kongresi , (pp. 776-788), Kahramanmaraş, Türkiye, (Kasım 2022) 
Güneş, V., Akgül, D. (2017) "How Being A Parent Consumer Effects Browsing Diaper Shelves In The Stores A Heat Map Analyze", Humanities And Social Sciences Conference , Dubrovnik, Hırvatistan, (Aralık 2017) 
Akgül, D., Güneş, V. (2017) "We Track Your Eye How We Browse Clothing Brands’ Advertisements", Humanities And Social Sciences Conference , Dubrovnik, Hırvatistan, (Aralık 2017) 
Akgül, D., Güneş, V. (2017) "AĞIZ-DİŞ SAĞLIĞI ÜRÜNLERİNDE MARKET İÇİ RAF DÜZENİNİN TÜKETİCİ DİKKATİ ÜZERİNDEKİ ETKİSİ", 11. Uluslararası Sağlık ve Hastane İdaresi Kongresi , Trabzon, (Ekim 2017) 
Güneş, V., Ezme-Gürlek, A.T., Kocaoğlu, M. (2016) "A City Branding Practice Based On The CityCharacters Defined By City Dwellers Kirsehir Turkey", IV AGP International Humanities and Social Sciences Conference , (pp. 201-205), Berlin, Almanya, (Aralık 2016) 
Kocaoğlu, M., Ezme-Gürlek, A.T., Güneş, V. (2016) "A Research On Branding City Process Identifying Branding City Potentials AndCreating Future Strategies For Kirsehir", 5th Annual Conference on Humanities and Social Sciences , (Aralık 2016) 
Ezme-Gürlek, A.T., Güneş, V., Kocaoğlu, M. (2016) "Urban Issues Citizens Satisfaction and Branding City Strategies The Case Of Kirsehir", 5th Annual Conference on Humanities and Social Sciences , (Aralık 2016) 
Güneş, V. (2016) "postmodern pazarlama Unsurlarının Sanal Oyunlar Üzerinden Tüketicide Bıraktığı Etki Pokemon Go Örneği", Congress on International Economic and Administrative Perspectives (CIEP) New Regional Visions , (Eylül 2016) 
Akgül, D., Güneş, V. (2015) "Renkler Anlamları Ve Marka Bilinirliği Üzerindeki Etkisi Kırşehir Örneği", 14. Ulusal İşletmecilik Kongresi , (pp. 95-102), Aksaray, Türkiye, (Mayıs 2015) 
Güneş, V., Altunışık, R. (2009) "Çocukların Satın Alma Davranışlarında Çizgi Film Karakterlerinin Rolü Üzerine Bir Araştırma", 15.Ulusal Pazarlama Kongresi , (pp. 227-239), Türkiye, (Ekim 2009) 
Kayıt Yok
Kayıt Yok
Kayıt Yok
Kayıt Yok
Üye, Pazarlama ve Pazarlama Araştırmaları Derneği, 2020-
Kayıt Yok
Atıf Sayılarına Göre Yayınlar
A: SCI/SSCI/AHCI, B: ESCI, C: Scopus, D: Uluslararası Alan Index, E: Diğer Uluslararası, F: TR Dizin, G: Uluslararası Kitap, H: Ulusal Kitap, I: Diğer Ulusal, J: Toplam
(2010) "BİLİMSEL ÇALIŞMA ÖDÜLÜ" BİLİM SANAYİ VE TEKNOLOJİ BAKANLIĞI
Kayıt Yok
Kayıt Yok
Kayıt Yok
Birlikte çalışılan kişi Aktif Dönem Çalışma Sayısı
Deniz Akgül
Kırşehir Ahi Evran Üniversitesi
2015 - 2023 7
Ahi Evran Üniversitesi
2016 3
Mustafa Kocaoğlu
Ahi Evran Üniversitesi
2016 3
Remzi Altunışık
Sakarya Üniversitesi
2009 1
Alan Adı Alandaki Toplam Öğretim Elemanı Sayısı
TÜBİTAK Araştırma Alanı Sosyal Bilimler 78285
YÖKSİS Temel Alan Sosyal-Beşeri ve İdari Bilimler Temel Alanı 33733
YÖKSİS Bilim Alanı Pazarlama 1446
Anahtar Kelimeler Tüketici Davranışları, Pazarlama İletişimi, Müşteri İlişkileri Yönetimi
Performans Kriteri 2015 2016 2017 2018 2019 2020 2021 2022 2023 2024 2025
Ağırlıklı Puan 3 50 25 0 30 80 40 50 65 0 0
Sıra (Araştırma Alanı İçinde) 484 . 461 . 537 . - 525 . 462 . 583 . 589 . 540 . - -
Sıra (Temel Alan İçinde) 394 . 377 . 431 . - 451 . 380 . 487 . 505 . 468 . - -
Sıra (Bilim Alanı İçinde) 121 . 110 . 149 . - 132 . 79 . 142 . 140 . 112 . - -
Sıra (Anahtar Kelime (1)) 102 . 94 . 125 . - 107 . 65 . 122 . 117 . 96 . - -
Sıra (Anahtar Kelime (2)) 56 . 38 . 61 . - 56 . 37 . 66 . 57 . 45 . - -
Sıra (Anahtar Kelime (3)) - - - - - - - - - - -
Toplam Yayın 1 5 3 0 2 2 1 2 5 0 0
Toplam Makale 0 1 0 0 2 0 0 0 3 0 0
Toplam Kitap 0 0 0 0 0 2 1 1 0 0 0
Toplam Bildiri 1 4 3 0 0 0 0 1 2 0 0
Makale (SCI) 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0
Makale (Uluslararası) 0 1 0 0 1 0 0 0 1 0 0
Makale (Ulusal) 0 0 0 0 1 0 0 0 2 0 0
Kitap Yazarlığı 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0
Kitap Bölümü Yazarlığı 0 0 0 0 0 2 1 1 0 0 0
Bildiri (Uluslararası) 0 4 3 0 0 0 0 1 2 0 0
Bildiri (Ulusal) 1 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0
Atıfları ve Metrikleri
Atıfları ve Metrikleri