Doktora/Sanatta Yeterlilik/Tıpta Uzmanlık, Türkiye, Sakarya Üniversitesi, İşletme Enstitüsü, Üretim Yönetimi ve Pazarlama (Dr), 2011, 2020 |
Yüksek Lisans, Türkiye, Sakarya Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, Üretim Yönetimi ve Pazarlama (Yl) (Tezli), 2008, 2010 |
Lisans, Türkiye, Anadolu Üniversitesi, İşletme Fakültesi, İşletme Bölümü, 2004, 2008 |
Doktora/Sanatta Yeterlilik/Tıpta Uzmanlık, Türkiye, Sakarya Üniversitesi, İşletme Enstitüsü, Üretim Yönetimi ve Pazarlama (Dr), 2011, 2020 |
Yüksek Lisans, Türkiye, Sakarya Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, Üretim Yönetimi ve Pazarlama (Yl) (Tezli), 2008, 2010 |
Lisans, Türkiye, Anadolu Üniversitesi, İşletme Fakültesi, İşletme Bölümü, 2004, 2008 |
Kayıt Yok |
İngilizce, KPDS, 57, Güz, 2010 |
Sertifika, Karma Yöntem Araştırmalarının Tasarlanması, Uygulanması ve Raporlanması, Çevrimiçi, 29-11-2023, 29-11-2023 |
Sertifika, Pazarlama Psikolojisi ve Nöropazarlama Eğitimi, Çevrimiçi, 11-04-2023, 13-04-2023 |
Kongre Düzenleme, 26. Pazarlama Kongresi, Kırşehir, 23-06-2022, 25-06-2022 |
Kongre Düzenleme, 1. Uluslararası 11. Sağlık ve Hastane Yöneticiliği Kongresi, Trabzon, 13-10-2017, 15-10-2017 |
[UAK] Sosyal, Beşeri ve İdari Bilimler Pazarlama Tüketici Davranışları |
[UAK] Sosyal, Beşeri ve İdari Bilimler Pazarlama Pazarlama İletişimi |
[UAK] Sosyal, Beşeri ve İdari Bilimler Pazarlama Müşteri İlişkileri Yönetimi |
2023-, Doktor Öğretim Üyesi, Tam Zamanlı, Kırşehir Ahi Evran Üniversitesi, İktisadi ve İdari Bilimler Fakültesi, İşletme Bölümü, Türkiye |
2013-, Araştırma Görevlisi, Tam Zamanlı, Kırşehir Ahi Evran Üniversitesi, İktisadi ve İdari Bilimler Fakültesi, İşletme Bölümü, Türkiye |
2023-, Üretim Yönetimi ve Pazarlama Anabilim Dalı Başkanı, Kırşehir Ahi Evran Üniversitesi, Türkiye |
2023-, Bölüm Başkan Yardımcısı, Kırşehir Ahi Evran Üniversitesi, Türkiye |
2023-, Birim Yatay- Dikey Geçiş Komisyon Üyeliği, Kırşehir Ahi Evran Üniversitesi, Türkiye |
2023-, Kurum İç Değerlendirme Raporu Hazırlama Komisyon Üyesi, Kırşehir Ahi Evran Üniversitesi, Türkiye |
2023-, Efqm Sosyal Bilimler Enstitüsü Birim Komisyon Üyesi, Kırşehir Ahi Evran Üniversitesi, Türkiye |
2023-, Efqm İktisadi İdari Bilimler Fakültesi Birim Komisyon Üyesi, Kırşehir Ahi Evran Üniversitesi, Türkiye |
2022-, Efqm Üniversite Kalite Komisyon Üyesi, Kırşehir Ahi Evran Üniversitesi, Türkiye |
Sariye Demet Dulkadir, Yüksek Lisans, KRİZ DÖNEMLERİNDE HEDONİK VE FAYDACI TÜKETİM KALIPLARININ BİPOLAR TÜKETİM ÇERÇEVESİNDE İNCELENMESİ, Kırşehir Ahi Evran Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, İşletme Ana Bilim Dalı, 2024, (Asıl Danışman) |
Esra Sağıroğlu, Yüksek Lisans, İkinci El Ürün Alım-Satım Süreçlerinde Pazarlama Karmasının İncelenmesi:E-Ticaret Platfromları Üzerine Bir Çalışma, Kırşehir Ahi Evran Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, İşletme Ana Bilim Dalı, 2023, (Asıl Danışman) |
2024-2025, Pazarlama Stratejileri, Doktora/Sanatta Yeterlilik/Tıpta Uzmanlık |
2024-2025, Pazarlama Teorileri, Yüksek Lisans |
2024-2025, Pazarlama İlkeleri, Lisans |
2024-2025, Pazarlama Araştırmaları, Lisans |
2024-2025, Satış Yönetimi, Lisans |
2023-2024, Pazarlama Teorileri, Yüksek Lisans |
2023-2024, Perakende Yönetimi, Yüksek Lisans |
2023-2024, Reklamcılık, Lisans |
2023-2024, Pazarlama İlkeleri, Lisans |
2023-2024, Pazarlama İletişimi, Doktora/Sanatta Yeterlilik/Tıpta Uzmanlık |
2023-2024, Tüketici Davranışları Teorisi, Yüksek Lisans |
2023-2024, Tüketici Davranışları, Lisans |
2023-2024, Pazarlama Yönetimi, Lisans |
2023-2024, Spor Pazarlaması, Lisans |
2022-2023, Tüketici Davranışları Teorisi, Yüksek Lisans |
2022-2023, Pazarlama Yönetimi, Lisans |
2022-2023, Elektronik Pazarlama, Lisans |
2022-2023, Sosyal Bilimlerde Araştırma Yöntemleri, Lisans |
2022-2023, Araştırma Yöntem ve Teknikleri, Lisans |
2021-2022, Perakendecilik, Lisans |
2020-2021, Pazarlama Yönetimi, Lisans |
Kayıt Yok |
Kentlerin Markalaşma Süreci Üzerine Uygulamalı Bir Araştırma: Kırşehir'in Marka Kent Olma Potansiyellerinin Tanımlanması ve Geleceğe Dönük Stratejilerin Belirlenmesi Yükseköğretim Kurumları Tarafından Destekli Bilimsel Araştırma Projesi: Araştırmacı , 2015-2016 |
Göz Takip Sisteminin Pazarlama Araştırmalarında Kullanımı: Kırşehir'de ki Marketlerde Bir Uygulama Yükseköğretim Kurumları Tarafından Destekli Bilimsel Araştırma Projesi: Araştırmacı , 2015-2016 |
Kayıt Yok |
GÜNEŞ, V. (2023) "Tüketicilerin Zihninde Yer Edinen Reklam Müzikleri: Vernel Reklamlarına Yönelik Örnek Olay İncelemesi", İletişim Kuram ve Araştırma Dergisi, (65) pp. 18-35 [TR Dizin] DOI |
Akgül, D., GÜNEŞ, V. (2023) "Minority Stress of Workers as Internal Customers: A Case Study in Turkey", Athens Journal of Business & Economics, 9 (1) pp. 109-130 Link DOI |
GÜNEŞ, V. (2023) "Tüketirken Davranışlarımızla Çevreyi Korumak için Neler Yapıyoruz? Nitel Bir Araştırma", Pazarlama ve Pazarlama Araştırmaları Dergisi, 16 (1) pp. 1-36 [TR Dizin] Link |
Akgül, D., GÜNEŞ, V. (2019) "How Consumers Browse Dishwashıng Detergent Shelves in Stores? An Eye-Tracking Research", Business & Management Studies: An international Journal, 7 (5) pp. 2723-2741 [TR Dizin] Link DOI |
Akgül, D., GÜNEŞ, V. (2019) "Teknoloji Kullanım Endişesi Tüketicinin Teknoloji Kabulünü Etkiler mi?", Turkish Journal of Marketing, 4 (2) pp. 131-149 Link DOI |
GÜNEŞ, V. (2016) "Postmodern Pazarlama Unsurlarının Sanal Oyunlar Üzerinden Tüketicide Bıraktığı Etki Pokemon Go Örneği", Süleyman Demirel Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi, (0) pp. 347-359 |
GÜNEŞ, V. (2023) "Sanal Mağazaların Yükselen Trendi: Dijital Stil Danışmanı", 10. ULUSLARARASI İLETİŞİM GÜNLERİ / DİJİTAL KAPİTALİZM VE İLETİŞİM SEMPOZYUMU , (pp. 436-450), İstanbul, Türkiye, (Ekim 2023) |
GÜNEŞ, V. (2023) "Tüketicilerle Güçlü Bağlar Kurmanın Yolu Olarak Transmedya: "Yumoş Deterjan Çok İyi Çıktı!" Kampanya Analizi", 3. Uluslararası Medya ve Toplum Sempozyumu , İstanbul, Türkiye, (Mayıs 2023) |
GÜNEŞ, V. (2022) "Tüketim Çağında Planlı Eskitme Stratejisi: Apple Ürünlerinin İncelenmesi", 21. Uluslararası İşletmecilik Kongresi , (pp. 776-788), Kahramanmaraş, Türkiye, (Kasım 2022) |
GÜNEŞ, V., Akgül, D. (2017) "How Being A Parent Consumer Effects Browsing Diaper Shelves In The Stores A Heat Map Analyze", Humanities And Social Sciences Conference , Dubrovnik, Hırvatistan, (Aralık 2017) |
Akgül, D., GÜNEŞ, V. (2017) "We Track Your Eye How We Browse Clothing Brands’ Advertisements", Humanities And Social Sciences Conference , Dubrovnik, Hırvatistan, (Aralık 2017) |
Akgül, D., GÜNEŞ, V. (2017) "AĞIZ-DİŞ SAĞLIĞI ÜRÜNLERİNDE MARKET İÇİ RAF DÜZENİNİN TÜKETİCİ DİKKATİ ÜZERİNDEKİ ETKİSİ", 11. Uluslararası Sağlık ve Hastane İdaresi Kongresi , Trabzon, (Ekim 2017) |
GÜNEŞ, V., EZME-GÜRLEK, A.T., Kocaoğlu, M. (2016) "A City Branding Practice Based On The CityCharacters Defined By City Dwellers Kirsehir Turkey", IV AGP International Humanities and Social Sciences Conference , (pp. 201-205), Berlin, Almanya, (Aralık 2016) |
Kocaoğlu, M., EZME-GÜRLEK, A.T., GÜNEŞ, V. (2016) "A Research On Branding City Process Identifying Branding City Potentials AndCreating Future Strategies For Kirsehir", 5th Annual Conference on Humanities and Social Sciences , (Aralık 2016) |
EZME-GÜRLEK, A.T., GÜNEŞ, V., Kocaoğlu, M. (2016) "Urban Issues Citizens Satisfaction and Branding City Strategies The Case Of Kirsehir", 5th Annual Conference on Humanities and Social Sciences , (Aralık 2016) |
GÜNEŞ, V. (2016) "postmodern pazarlama Unsurlarının Sanal Oyunlar Üzerinden Tüketicide Bıraktığı Etki Pokemon Go Örneği", Congress on International Economic and Administrative Perspectives (CIEP) New Regional Visions , (Eylül 2016) |
Akgül, D., GÜNEŞ, V. (2015) "Renkler Anlamları Ve Marka Bilinirliği Üzerindeki Etkisi Kırşehir Örneği", 14. Ulusal İşletmecilik Kongresi , (pp. 95-102), Aksaray, Türkiye, (Mayıs 2015) |
GÜNEŞ, V., Altunışık, R. (2009) "Çocukların Satın Alma Davranışlarında Çizgi Film Karakterlerinin Rolü Üzerine Bir Araştırma", 15.Ulusal Pazarlama Kongresi , (pp. 227-239), Türkiye, (Ekim 2009) |
Kayıt Yok |
GÜNEŞ, V. (2022) "Faydacı Tüketici", Kitap: Tüketici Tipolojileri, Türkiye : Nobel akademik yayıcılık, Bölüm Sayfaları: 9 / 25, ISBN: 978-625-398-084-9 |
GÜNEŞ, V. (2021) "Pazarlamada Yeni Trend/Boyut: Paylaşım Ekonomisi", Kitap: Sektörlerde Stratejik Pazarlama, Türkiye : Nobel yayınevi, Bölüm Sayfaları: 245 / 264, ISBN: 978-625439-775-2 |
GÜNEŞ, V. (2020) "Elektronik Ticarette Etik", Kitap: İşletmelerde Etik Yaklaşımlar, Türkiye : Dora Yayın evi, Bölüm Sayfaları: 291 / 318, ISBN: 978-605-247-220-0 |
GÜNEŞ, V. (2020) "Hizmet Kalitesi", Kitap: Müşteri Şikayet Yönetimi, Türkiye : Nobel Yayın, Bölüm Sayfaları: 185 / 247, ISBN: 978-625-402-363-7 |
Kayıt Yok |
Kayıt Yok |
Kayıt Yok |
Üye, Pazarlama ve Pazarlama Araştırmaları Derneği, 2020- |
Sıra | Yayın | A | B | C | D | E | F | G | H | I | J |
1 | Postmodern Pazarlama Unsurlarının Sanal Oyunlar Üzerinden Tüketicide Bıraktığı Etki Pokemon Go Örneği | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 6 | 2 | 2 | 0 | 10 |
2 | Renkler Anlamları Ve Marka Bilinirliği Üzerindeki Etkisi Kırşehir Örneği | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 2 | 0 | 0 | 0 | 2 |
3 | Minority Stress of Workers as Internal Customers: A Case Study in Turkey | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 1 | 0 | 0 | 1 |
4 | Teknoloji Kullanım Endişesi Tüketicinin Teknoloji Kabulünü Etkiler mi? | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 1 | 0 | 0 | 1 |
5 | We Track Your Eye How We Browse Clothing Brands’ Advertisements | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 1 | 0 | 0 | 1 |
(2010) "BİLİMSEL ÇALIŞMA ÖDÜLÜ" BİLİM SANAYİ VE TEKNOLOJİ BAKANLIĞI |
Kayıt Yok |
Kayıt Yok |
Kayıt Yok |
Birlikte çalışılan kişi | Aktif Dönem | Çalışma Sayısı |
Deniz Akgül
Kırşehir Ahi Evran Üniversitesi
|
2015 - 2023 | 7 |
Ahi Evran Üniversitesi
|
2016 | 3 |
Mustafa Kocaoğlu
Ahi Evran Üniversitesi
|
2016 | 3 |
Remzi Altunışık
Sakarya Üniversitesi
|
2009 | 1 |
Alan Adı | Alandaki Toplam Öğretim Elemanı Sayısı | |
TÜBİTAK Araştırma Alanı | Sosyal Bilimler | 78368 |
YÖKSİS Temel Alan | Sosyal-Beşeri ve İdari Bilimler Temel Alanı | 33180 |
YÖKSİS Bilim Alanı | Pazarlama | 1424 |
Anahtar Kelimeler | Tüketici Davranışları, Pazarlama İletişimi, Müşteri İlişkileri Yönetimi |
Performans Kriteri | 2015 | 2016 | 2017 | 2018 | 2019 | 2020 | 2021 | 2022 | 2023 | 2024 |
Ağırlıklı Puan | 3 | 50 | 25 | 0 | 30 | 80 | 40 | 50 | 65 | 0 |
Sıra (Araştırma Alanı İçinde) | 468 . | 454 . | 524 . | - | 514 . | 449 . | 586 . | 575 . | 540 . | - |
Sıra (Temel Alan İçinde) | 388 . | 365 . | 426 . | - | 450 . | 374 . | 496 . | 499 . | 460 . | - |
Sıra (Bilim Alanı İçinde) | 122 . | 108 . | 143 . | - | 130 . | 81 . | 140 . | 141 . | 107 . | - |
Sıra (Anahtar Kelime (1)) | 103 . | 93 . | 120 . | - | 103 . | 68 . | 119 . | 116 . | 93 . | - |
Sıra (Anahtar Kelime (2)) | 60 . | 38 . | 57 . | - | 53 . | 36 . | 62 . | 51 . | 42 . | - |
Sıra (Anahtar Kelime (3)) | - | - | - | - | - | - | - | - | - | - |
Toplam Yayın | 1 | 5 | 3 | 0 | 2 | 2 | 1 | 2 | 5 | 0 |
Toplam Makale | 0 | 1 | 0 | 0 | 2 | 0 | 0 | 0 | 3 | 0 |
Toplam Kitap | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 2 | 1 | 1 | 0 | 0 |
Toplam Bildiri | 1 | 4 | 3 | 0 | 0 | 0 | 0 | 1 | 2 | 0 |
Makale (SCI) | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 |
Makale (Uluslararası) | 0 | 1 | 0 | 0 | 1 | 0 | 0 | 0 | 1 | 0 |
Makale (Ulusal) | 0 | 0 | 0 | 0 | 1 | 0 | 0 | 0 | 2 | 0 |
Kitap Yazarlığı | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 |
Kitap Bölümü Yazarlığı | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 2 | 1 | 1 | 0 | 0 |
Bildiri (Uluslararası) | 0 | 4 | 3 | 0 | 0 | 0 | 0 | 1 | 2 | 0 |
Bildiri (Ulusal) | 1 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 |