Doktora/Sanatta Yeterlilik/Tıpta Uzmanlık, Türkiye, Sakarya Üniversitesi, Eğitim Bilimleri Enstitüsü, Beden Eğitimi ve Spor Eğitimi (Dr), 2015, 2018 |
Yüksek Lisans, Türkiye, Gazi Üniversitesi, Sağlık Bilimleri Enstitüsü, Spor Yönetim Bilimleri (Yl) (Tezli), 2010, 2014 |
Lisans, Türkiye, Gazi Üniversitesi, Kırşehir Beden Eğitimi ve Spor Yüksekokulu, Beden Eğitimi ve Spor Öğretmenliği Pr., 2005, 2010 |
Ön Lisans, Türkiye, Süleyman Demirel Üniversitesi, Bucak Hikmet Tolunay Meslek Yüksekokulu, Bilgisayar Teknolojisi ve Programlama Pr., 2001, 2004 |
Doktora/Sanatta Yeterlilik/Tıpta Uzmanlık, Türkiye, Sakarya Üniversitesi, Eğitim Bilimleri Enstitüsü, Beden Eğitimi ve Spor Eğitimi (Dr), 2015, 2018 |
Yüksek Lisans, Türkiye, Gazi Üniversitesi, Sağlık Bilimleri Enstitüsü, Spor Yönetim Bilimleri (Yl) (Tezli), 2010, 2014 |
Lisans, Türkiye, Gazi Üniversitesi, Kırşehir Beden Eğitimi ve Spor Yüksekokulu, Beden Eğitimi ve Spor Öğretmenliği Pr., 2005, 2010 |
Ön Lisans, Türkiye, Süleyman Demirel Üniversitesi, Bucak Hikmet Tolunay Meslek Yüksekokulu, Bilgisayar Teknolojisi ve Programlama Pr., 2001, 2004 |
Kayıt Yok |
İngilizce, YÖKDİL, 55, 2023/2 Ele, 2023 |
Kayıt Yok |
[UAK] Spor Bilimleri Beden Eğitimi ve Spor Eğitimi Beden Eğitimi ve Spor Pedagojisi |
2024-, Doçent, Tam Zamanlı, Kırşehir Ahi Evran Üniversitesi, Spor Bilimleri Fakültesi, Beden Eğitimi ve Spor Eğitimi, Türkiye |
2019-, Doktor Öğretim Üyesi, Tam Zamanlı, Kırşehir Ahi Evran Üniversitesi, Beden Eğitimi ve Spor Yüksekokulu, Beden Eğitimi ve Spor Bölümü, Türkiye |
2015-2019, Öğretim Görevlisi, Tam Zamanlı, Ahi Evran Üniversitesi, Beden Eğitimi ve Spor Yüksekokulu, Beden Eğitimi ve Spor Eğitimi Bölümü, Türkiye |
2022-2023, Dekan Yardımcısı, Kırşehir Ahi Evran Üniversitesi, Türkiye |
2021-2022, Enstitü Müdür Yardımcısı, Kırşehir Ahi Evran Üniversitesi, Türkiye |
Burakcan Yardimciel, Yüksek Lisans, Fitness salonlarında yapılan fiziksel aktivitenin insanların öznel iyi oluş durumları üzerine etkisi, Kırşehir Ahi Evran Üniversitesi, Sağlık Bilimleri Enstitüsü, Beden Eğitimi ve Spor Ana Bilim Dalı, 2024, (Asıl Danışman) |
Ahmet Vahap Deniz, Yüksek Lisans, Spor yapma durumlarına göre 10, 11 ve 12. sınıf öğrencilerinin internet bağımlılık düzeylerinin ve sosyal beceri düzeylerinin bazı değişkenlere göre incelenmesi (Kırşehir il örneği), Kırşehir Ahi Evran Üniversitesi, Sağlık Bilimleri Enstitüsü, Beden Eğitimi ve Spor Ana Bilim Dalı, 2023, (Asıl Danışman) |
Hilal Gürel, Yüksek Lisans, Beden eğitimi ve spor öğretmenlerinin etik değerlere yatkınlık durumları ile kişisel değerleri bazı değişkenler açısından incelenmesi, Kırşehir Ahi Evran Üniversitesi, Sağlık Bilimleri Enstitüsü, Beden Eğitimi ve Spor Ana Bilim Dalı, 2023, (Asıl Danışman) |
Omar Ibrahım Ahmed, Yüksek Lisans, Spor yapan ve yapmayan ortaokul öğrencilerin hırs düzeyleri ile bilişsel zekâ düzeylerinin incelenmesi, Kırşehir Ahi Evran Üniversitesi, Sağlık Bilimleri Enstitüsü, Beden Eğitimi ve Spor Öğretimi Ana Bilim Dalı, 2023, (Asıl Danışman) |
2023-2024, Yüksek Lisans Uzmanlık Alan Dersi, Yüksek Lisans |
2023-2024, Yüksek Lisans Tezi, Yüksek Lisans |
2023-2024, Sporda İletişim ve Kişiler Arası İlişkiler, Yüksek Lisans |
2022-2023, Yüksek Lisans Uzmanlık Alan Dersi, Yüksek Lisans |
2022-2023, Doğa Sporları, Lisans |
2022-2023, Spor Felsefesi ve Tarihi, Lisans |
2022-2023, Öğretmenlik Uygulaması 1, Lisans |
2022-2023, Özel Eğitim ve Kaynaştırma, Lisans |
2022-2023, Beden Eğitim - Spor Öğrenme ve Öğretim Yaklaşımları, Lisans |
2021-2022, Yüksek Lisans Tezi, Yüksek Lisans |
2021-2022, Yüksek Lisans Seminer, Yüksek Lisans |
2021-2022, Büyüme ve Motor Gelişim, Yüksek Lisans |
2021-2022, Yüksek Lisans Uzmanlık Alan Dersi, Yüksek Lisans |
2021-2022, Sporda Liderlik, Yüksek Lisans |
2021-2022, Öğretmenlik Uygulaması 2, Lisans |
2021-2022, Doğa Sporları, Lisans |
2021-2022, Spor Felsefesi ve Tarihi, Lisans |
2021-2022, Öğretmenlik Uygulaması, Lisans |
2021-2022, Beden Eğitimi ve Spor Öğretimi, Lisans |
2021-2022, Beden Eğitim - Spor Öğrenme ve Öğretim Yaklaşımları, Lisans |
2021-2022, Kapsayıcı Eğitim, Lisans |
2021-2022, Özel Eğitim ve Kaynaştırma, Lisans |
2020-2021, Büyüme ve Motor Gelişim, Yüksek Lisans |
2020-2021, Yüksek Lisans Seminer, Yüksek Lisans |
2020-2021, Yüksek Lisans Tezi, Yüksek Lisans |
2020-2021, Spor Felsefesi ve Tarihi, Lisans |
2020-2021, Öğretmenlik Uygulaması, Lisans |
2020-2021, Beden Eğitimi ve Spor Öğretim Programları, Lisans |
2020-2021, Özel Eğitim, Lisans |
2020-2021, Doğa Sporları (İzcilik), Lisans |
2020-2021, Beden Eğitimi ve Spor Tarihi, Lisans |
2020-2021, Beden Eğitimi ve Spor Öğretimi, Lisans |
2020-2021, Kapsayıcı Eğitim, Lisans |
2020-2021, Beden Eğitim - Spor Öğrenme ve Öğretim Yaklaşımları, Lisans |
2020-2021, SEÇMELİ BİREYSEL SPORLAR-II: ORYANTİRİNG VE TREKKİNG, Lisans |
2020-2021, Herkes İçin Spor, Lisans |
2020-2021, Sporda Liderlik, Yüksek Lisans |
2020-2021, Beden Eğitimi- Spor Öğrenme ve Öğretim Yaklaşımları, Lisans |
2019-2020, Spor Felsefesi ve Tarihi, Lisans |
2019-2020, Beden Eğitimi ve Sporda Öğretim Metodları, Lisans |
2019-2020, Öğretmenlik Uygulaması, Lisans |
2019-2020, Araştırma Projesi, Lisans |
2019-2020, Okul Deneyimi, Lisans |
2019-2020, Doğa Sporları (İzcilik), Lisans |
2019-2020, Ahilik Kültürü ve Meslek Ahlakı, Lisans |
Kayıt Yok |
Otizmli Çocuklarda Egzersiz Temelli Fiziksel Aktivitelerin Motor Becerilere Etkisi Diğer Kamu Kuruluşları (Yükseköğretim Kurumları Hariç): Araştırmacı , 2023-2024 |
Yoga temelli egzersizlerin algılanan stres, yaşam doyumu ve yaşam kalitesi üzerine etkisi Yükseköğretim Kurumları Tarafından Destekli Bilimsel Araştırma Projesi: Araştırmacı , 2022-2023 |
Robotik STEM Uygulamalarının İlkokul Öğrencilerinin Problem Çözme Becerileri Üzerine Etkileri Yükseköğretim Kurumları Tarafından Destekli Bilimsel Araştırma Projesi: Araştırmacı , 2018-2019 |
Kayıt Yok |
AKDAL, D., ÇİRİŞ, V., Soykan, Ö., Başkonuş, T. (2023) "Otizmli Çocuklarda Egzersiz Temelli Fiziksel Aktivitelerin Motor Becerilere Etkisi", International Congresses on Education 2023 (ERPA 2023) , Balıkesir, Türkiye, (Eylül 2023) |
ÇİRİŞ, V., Uyar, M.B. (2023) "ÖĞRETMEN ADAYLARININ ZİHİNSEL ENGELLİ BİREYLERDE SPORUN ETKİLERİNE YÖNELİK FARKINDALIKLARININ FARKLI DEĞİŞKENLER AÇISINDAN İNCELENMESİ (KIRŞEHİR AHİ EVRAN ÜNİVERSİTESİ ÖRNEĞİ)", 7th INTERNATIONAL CONGRESS OF EURASIAN SOCIAL SCIENCES , Muğla, Türkiye, (Mayıs 2023) |
ÇİRİŞ, V., Gürel, H., Ahmad, O. (2022) "FARKLI ORTAÖĞRETİM KURUMLARINDA BEDEN EĞİTİMİ VE SPOR DERSİNE GİREN ÖĞRENCİLERİN FAİRPLAY KONUSUNA YAKLAŞIMLARININ İNCELENMESİ", 20. Uluslararası Spor Bilimleri Kongresi , Antalya, Türkiye, (Aralık 2022) |
ÇİRİŞ, V., Deniz, A.V. (2022) "Spor Bilimleri Fakültesi Özel Yetenek Sınavına Başvuran Sporcu Öğrencilerin Kaygı Düzeylerinin Bazı Değişkenlere Göre İncelenmesi", International Congresses on Education 2022 (ERPA 2022) , Lefkoşa, Kuzey Kıbrıs Türk Cumhuriyeti, (Eylül 2022) |
Çutuk, S., ÇİRİŞ, V., Kaçay, Z., Çutuk, Z.A. (2020) "Üniversite Öğrencilerinde Benlik Saygısı ve Yaşam Doyumunun İncelenmesi", VI. Uluslararası TURKCESS Eğitim ve Sosyal Bilimler Kongresi , İstanbul, Türkiye, (Kasım 2020) |
Başkonuş, T., ÇİRİŞ, V. (2020) "Ebeveynlerin Beden Eğitimi ve Spor Dersine Yönelik Tutumlarının İncelenmesi.", Uluslararası İnsani Bilimler ve Eğitim Bilimleri Kongresi (ICHES 2020). , (pp. 59-60), Antalya, Türkiye, (Ekim 2020) |
ÇİRİŞ, V. (2020) "Öğretmen adaylarının oyun ve fiziksel etkinlikler dersine yönelik tutumlarının incelenmesi", Erpa 2020 International Congresses on Education , Belgrad, Sırbistan, (Haziran 2020) |
ÇİRİŞ, V., Başkonuş, T. (2020) "Lise Öğrencilerinin Beden Eğitimi Dersine Yönelik Tutumlarının İncelenmesi", ERPA International Congresses on Education 2020 , (pp. 31), Belgrad, Sırbistan, (Nisan 2020) |
ÇİRİŞ, V., ÇETİNKAYA, T. (2019) "ÜNİVERSİTE ÖĞRENCİLERİNİN SAĞLIKLI YAŞAM BİÇİMİ DAVRANIŞLARI DÜZEYLERİNİN ÇEŞİTLİ DEĞİŞKENLER AÇISINDAN İNCELENMESİ: AHİ EVRAN ÜNİVERSİTESİ ÖRNEĞİ", 17. Uluslararası Spor Bilimleri Kongresi , Antalya, Türkiye, (Kasım 2019) |
ÇETİNKAYA, T., ÇİRİŞ, V. (2019) "ÜNİVERSİTE ÖĞRENCİLERİNİN YABANCI DİL KAYGI DÜZEYLERİNİN ÇEŞİTLİ DEĞİŞKENLER AÇISINDAN İNCELENMESİ: AHİ EVRAN ÜNİVERSİTESİ ÖRNEĞİ", 17. Uluslararası Spor Bilimleri Kongresi , Antalya, Türkiye, (Kasım 2019) |
ÇİRİŞ, V., SARICA, R. (2019) "Beden Eğitimi Spor Yüksekokulu Öğrencilerinin Sosyal Beceri Düzeyleri İle Sosyal Medya Bağımlıkları Arasındaki İlişkinin İncelenmesi: Kırşehir Ahi Evran Üniversitesi", ERPA International Congresses on Education 2019 , (pp. 291-294), Sakarya, Türkiye, (Temmuz 2019) |
SARICA, R., ÇİRİŞ, V. (2019) "Kırşehir Ahi Evran Üniversitesi Beden Eğitimi ve Spor Yüksekokulu Öğrencilerinin Sosyal Ağları Kullanım Amaçları", ERPA International Congresses on Education 2019 , (pp. 42), Sakarya, Türkiye, (Haziran 2019) |
ÇİRİŞ, V., Çolakoğlu, T. (2017) "Spor yapan ve yapmayan ortaokul öğrencilerinin sosyal beceri düzeylerinin karşılaştırılması", 15. Uluslararası Spor Bilimleri Kongresi 15-18 Kasım. , Antalya, Türkiye, (Kasım 2017) |
Samar, E., Beyleroğlu, M., ÇİRİŞ, V. (2016) "Beden Eğitimi Öğretmenlerinin Tükenmişlik ve İş Doyum Düzeyleri İle İlgili Çoklu Değişken Analizi (Kırşehir İl Örneği)", 14. Uluslararası Spor Bilimleri Kongresi , (pp. 764), Antalya, Türkiye, (Kasım 2016) |
ÇİRİŞ, V., Çalık, F. (2020) "Lise Öğrencilerin Liderlik Özellikleri", Londra/İngiltere : Lambert Academic Publishing, ISBN: 620280372X |
ÇİRİŞ, V. (2022) "Beden Eğitimi ve Spor Bilimlerinin Tarihi", Kitap: Tüm Spor Bilimleri Programları İçin Beden Eğitimi ve Sporun Temellerine Güncel Bakış, Ankara/Türkiye : Gazi Kitabevi, Bölüm Sayfaları: 13 / 37, ISBN: 978-625-8275-30-8 |
Başkonuş, T., ÇİRİŞ, V. (2021) "Ebeveynlerin spora yönelik tutumlarının incelenmesi", Kitap: Güncel eğitim bilimleri araştırmaları, Lyon/Fransa : Livre de Lyon., Bölüm Sayfaları: 187 / 201, ISBN: 978-2-38236-102-3 |
ÇİRİŞ, V., Çalık, F. (2020) "11. VE 12. SINIF ÖĞRENCİLERİNİN SOSYAL BECERİ DÜZEYLERİNİN LİDERLİK ÖZELLİKLERİNE ETKİSİNİN SPOR YAPMA DURUMU AÇISINDAN İNCELENMESİ", Kitap: SPORDA YENİLİK VE GELİŞMELER, Ankara/Türkiye : İKSAD, Bölüm Sayfaları: 63 / 88, ISBN: 978-625-7897-16-7 |
Kayıt Yok |
Kayıt Yok |
Kayıt Yok |
Kayıt Yok |
Sıra | Yayın | A | B | C | D | E | F | G | H | I | J |
1 | The effect of liquid losses in trainings during competition period on some biochemical values of u18 male judokas ( age 15-17) | 1 | 0 | 0 | 5 | 3 | 0 | 2 | 0 | 0 | 11 |
2 | Multıvarıate Analysıs of Physıcal Educatıon Teachers Burnout and Job Satısfactıon Levels (Kırşehir Province Example) | 0 | 0 | 0 | 0 | 1 | 0 | 0 | 0 | 0 | 1 |
Kayıt Yok |
Kayıt Yok |
Kayıt Yok |
Kayıt Yok |
Birlikte çalışılan kişi | Aktif Dönem | Çalışma Sayısı |
Turan Başkonuş
Bandırma Onyedi Eylül Üniversitesi
|
2019 - 2023 | 11 |
Fehmi Çalık
Sakarya Üniversitesi
|
2017 - 2020 | 3 |
Malik Beyleroğlu
Sakarya Üniversitesi
|
2016 - 2019 | 3 |
Turan Başkonuş
-
|
2017 - 2022 | 3 |
Kırşehir Ahi Evran Üniversitesi
|
2021 - 2022 | 2 |
Kırşehir Ahi Evran Üniversitesi
|
2019 | 2 |
Kırşehir Ahi Evran Üniversitesi
|
2019 | 2 |
Selman Çutuk
Nişantaşı Üniversitesi
|
2020 | 2 |
Zülbiye Kaçay
Çanakkale Onsekiz Mart Üniversitesi
|
2020 | 2 |
Zeynep Akkuş Çutuk
Trakya Üniversitesi
|
2020 | 2 |
Ezgi Samar
Artvin Çoruh Üniversitesi
|
2016 - 2019 | 2 |
Mustafa Burak Uyar
-
|
2023 | 2 |
Kırşehir Ahi Evran Üniversitesi
|
2022 | 1 |
Kırşehir Ahi Evran Üniversitesi
|
2023 | 1 |
-
|
2023 | 1 |
Kırşehir Ahi Evran Üniversitesi
|
2022 | 1 |
Mehmet Soyal
İstanbul Esenyurt Üniversitesi
|
2017 | 1 |
Fikret Soyer
Sakarya Üniversitesi
|
2017 | 1 |
Nuri Muhammet Çelik
Batman Üniversitesi
|
2017 | 1 |
Hasan Abanoz
Çanakkale Onsekiz Mart Üniversitesi
|
2019 | 1 |
Didem Ayhan
Bandırma Onyedi Eylül Üniversitesi
|
2021 | 1 |
Tekin Çolakoğlu
-
|
2017 | 1 |
Ahmet Vahap Deniz
-
|
2022 | 1 |
Elif Tuğçe Kavas
-
|
2017 | 1 |
Hilal Gürel
-
|
2022 | 1 |
Omar Ahmad
-
|
2022 | 1 |
Öner Soykan
-
|
2023 | 1 |
Özlem Bebek
-
|
2017 | 1 |
Tolga Mert Ramazanoğlu
-
|
2017 | 1 |
Alan Adı | Alandaki Toplam Öğretim Elemanı Sayısı | |
TÜBİTAK Araştırma Alanı | Sosyal Bilimler | 78368 |
YÖKSİS Temel Alan | Spor Bilimleri Temel Alanı | 2668 |
YÖKSİS Bilim Alanı | Beden Eğitimi ve Spor Eğitimi | 333 |
Anahtar Kelimeler | Beden Eğitimi ve Spor Pedagojisi |
Performans Kriteri | 2015 | 2016 | 2017 | 2018 | 2019 | 2020 | 2021 | 2022 | 2023 | 2024 |
Ağırlıklı Puan | 0 | 5 | 60 | 0 | 45 | 255 | 75 | 85 | 75 | 0 |
Sıra (Araştırma Alanı İçinde) | - | 499 . | 489 . | - | 499 . | 276 . | 551 . | 540 . | 530 . | - |
Sıra (Temel Alan İçinde) | - | 187 . | 170 . | - | 175 . | 67 . | 169 . | 176 . | 211 . | - |
Sıra (Bilim Alanı İçinde) | - | 75 . | 52 . | - | 56 . | 17 . | 63 . | 70 . | 73 . | - |
Sıra (Anahtar Kelime (1)) | - | 58 . | 42 . | - | 39 . | 14 . | 49 . | 45 . | 50 . | - |
Toplam Yayın | 0 | 1 | 4 | 0 | 5 | 12 | 3 | 5 | 6 | 0 |
Toplam Makale | 0 | 0 | 3 | 0 | 1 | 6 | 2 | 2 | 4 | 0 |
Toplam Kitap | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 2 | 1 | 1 | 0 | 0 |
Toplam Bildiri | 0 | 1 | 1 | 0 | 4 | 4 | 0 | 2 | 2 | 0 |
Makale (SCI) | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 |
Makale (Uluslararası) | 0 | 0 | 2 | 0 | 1 | 5 | 2 | 1 | 4 | 0 |
Makale (Ulusal) | 0 | 0 | 1 | 0 | 0 | 1 | 0 | 1 | 0 | 0 |
Kitap Yazarlığı | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 1 | 0 | 0 | 0 | 0 |
Kitap Bölümü Yazarlığı | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 1 | 1 | 1 | 0 | 0 |
Bildiri (Uluslararası) | 0 | 1 | 1 | 0 | 4 | 4 | 0 | 2 | 2 | 0 |
Bildiri (Ulusal) | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 |