Doktora/Sanatta Yeterlilik/Tıpta Uzmanlık, Türkiye, Orta Doğu Teknik Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, İlköğretim (Dr), 2013 |
Yüksek Lisans, Türkiye, Ankara Üniversitesi, Eğitim Bilimleri Enstitüsü, Matematik Eğitimi (Yl) (Tezli), 2008, 2011 |
Lisans, Türkiye, Hacettepe Üniversitesi, Eğitim Fakültesi, Matematik ve Fen Bilimleri Eğitimi Bölümü, 2004, 2008 |
Yüksek Lisans, Türkiye, Ankara Üniversitesi, Eğitim Bilimleri Enstitüsü, Matematik Eğitimi (Yl) (Tezli), 2008, 2011 |
Lisans, Türkiye, Hacettepe Üniversitesi, Eğitim Fakültesi, Matematik ve Fen Bilimleri Eğitimi Bölümü, 2004, 2008 |
Doktora/Sanatta Yeterlilik/Tıpta Uzmanlık, Türkiye, Orta Doğu Teknik Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, İlköğretim (Dr), 2013 |
Kayıt Yok |
İngilizce, KPDS, 79, Güz, 2010 |
Kayıt Yok |
[UAK] Eğitim Bilimleri İlköğretim Matematik Eğitimi |
2009-, Araştırma Görevlisi, Tam Zamanlı, Ahi Evran Üniversitesi, Eğitim Fakültesi, Matematik ve Fen Bilimleri Eğitimi Bölümü, Türkiye |
Kayıt Yok |
Kayıt Yok |
Kayıt Yok |
Kayıt Yok |
ORTAOKUL ÖĞRENCİLERİNİN MATEMATİK DERSLERİNDE YAŞADIKLARI CAN SIKINTISININ ÖZ YETERLİK KAYNAKLARI VE MATEMATİK KAYGISI İLE İLİŞKİSİ Yükseköğretim Kurumları Tarafından Destekli Bilimsel Araştırma Projesi: Araştırmacı , 2018-2021 |
İlköğretim İkinci Kademede Görev Alan Matematik Öğretmenlerine Dinamik Matematik Yazılımı Tanıtımı Geogebra Örneği Yükseköğretim Kurumları Tarafından Destekli Bilimsel Araştırma Projesi: Araştırmacı , 2009-2011 |
Kayıt Yok |
ŞİMŞEK, H., KULA, S.S., Özçakır, B., CEYLAN-ÇELİKER, T. (2020) "The Relation Between Academic Boredom of Students with Mathematics Self-Efficacy and Mathematics Anxiety", Acta Didactica Napocensia, 13 (2) pp. 30-42 DOI |
Aktümen, M., Horzum, T., CEYLAN-ÇELİKER, T. (2013) "Modeling and Visualization Process of the Curve of Pen Point by GeoGebra", European Journal of Contemporary Education, 4 (2) pp. 88-99 DOI |
Aktümen, M., Yıldız, A., Horzum, T., CEYLAN-ÇELİKER, T. (2011) "İlköğretim matematik öğretmenlerinin GeoGebra yazılımının derslerde uygulanabilirliği hakkındaki görüşleri", Türk Bilgisayar ve Matematik Eğitimi Dergisi, 2 (2) pp. 103-120 [TR Dizin] Link DOI |
CEYLAN-ÇELİKER, T., Bostan, M.I. (2021) "7. Sınıf örüntü ve ilişkiler konusu öğrenme sürecinin söylemsel açıdan incelenmesi", 14. Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi , Burdur, Türkiye, (Mayıs 2021) |
ŞİMŞEK, H., KULA, S.S., Özçakır, B., CEYLAN-ÇELİKER, T. (2019) "The Relation Between Academic Boredom Of Secondary School Students in Mathematics Lessons And Sources of Methematics Self-efficacy and Mathematics Anxiety", International Conference on New Horizons in Education (INTE 2019) , Prag, Çek Cumhuriyeti, (Temmuz 2019) |
AYTEKİN, C., CEYLAN-ÇELİKER, T. (2013) "Sınıf Öğretmeni Adaylarının Farklı Toplama Çıkarma Algoritmaları Üzerine Yorumları", 12. MATEMATİK SEMPOZYUMU [TOPLUMDA MATEMATİK] , Ankara, Türkiye, (Mayıs 2013) |
Aktümen, M., Horzum, T., CEYLAN-ÇELİKER, T. (2010) "Önünde engel bulunan bir kalemin ucunun izinin parametrik denkleminin hesaplanması ve Geogebra ile görselleştirme", 9. Matematik Sempozyumu Sergi ve Şenlikleri , Trabzon, Türkiye, (Ekim 2010) |
Olkun, S., Şaldırdak, B., Çakmaktepe, M., Yılmaz, Ç., CEYLAN-ÇELİKER, T., Kasar, N., Azimi, H., Peynircioğlu, A. (2009) "A study on elementary school students’ Speed of Multiplication", The International Conference on Primary Education , Hong Kong, (Kasım 2009) |
CEYLAN-ÇELİKER, T., Yılmaz, Ç., Çakmaktepe, M. (2009) "2002-2008 Yılları Arasında Türkiye’de Yayınlanan Dergilerde Bulunan Matematik Eğitimi ile İlgili Makalelerin Teknik Analizi", I. Ulusal Matematik Eğitimi Öğrenci Kongresi , Kocaeli, Türkiye, (Mayıs 2009) |
Şaldırdak, B., Çakmaktepe, M., Yılmaz, Ç., CEYLAN-ÇELİKER, T., Kasar, N., Peynircioğlu, A., Olkun, S. (2009) "İlköğretim Öğrencilerinin Çarpma İşlemini Yapma Hızları Üzerine Bir Çalışma", 8. Ulusal Sınıf Öğretmenliği Eğitimi Sempozyumu , Eskişehir, Türkiye, (Mayıs 2009) |
Kayıt Yok |
CEYLAN-ÇELİKER, T., Horzum, T., Yıldız, A., CEYLAN-ÇELİKER, T. (2010) "Bir dinamik matematik yazılımı: Geogebra ve ilköğretim 6-8. sınıf matematik dersleri için örnek etkinlikler", Kırşehir/Türkiye : Yok, ISBN: 978-605-125-189-9 |
Kayıt Yok |
Kayıt Yok |
Kayıt Yok |
Kayıt Yok |
Kayıt Yok |
Kayıt Yok |
Kayıt Yok |
Kayıt Yok |
Birlikte çalışılan kişi | Aktif Dönem | Çalışma Sayısı |
Tuğba Horzum
Necmettin Erbakan Üniversitesi
|
2010 - 2013 | 4 |
Muharrem Aktümen
-
|
2010 - 2013 | 3 |
Çiğdem Yılmaz
-
|
2009 | 3 |
Mehmet Çakmaktepe
-
|
2009 | 3 |
Kırşehir Ahi Evran Üniversitesi
|
2019 - 2020 | 2 |
Kırşehir Ahi Evran Üniversitesi
|
2019 - 2020 | 2 |
Avni Yıldız
Zonguldak Bülent Ecevit Üniversitesi
|
2010 - 2011 | 2 |
Bilal Özçakır
Alanya Alaaddin Keykubat Üniversitesi
|
2019 - 2020 | 2 |
Sinan Olkun
Ankara Üniversitesi
|
2009 | 2 |
Aslı Peynircioğlu
-
|
2009 | 2 |
Banu Şaldırdak
-
|
2009 | 2 |
Neslihan Kasar
-
|
2009 | 2 |
-
|
2013 | 1 |
Mıne Isıksal Bostan
-
|
2021 | 1 |
Hadi Azimi
-
|
2009 | 1 |
Alan Adı | Alandaki Toplam Öğretim Elemanı Sayısı | |
TÜBİTAK Araştırma Alanı | Sosyal Bilimler | 78368 |
YÖKSİS Temel Alan | Eğitim Bilimleri Temel Alanı | 9825 |
YÖKSİS Bilim Alanı | İlköğretim Matematik Eğitimi | 191 |
Anahtar Kelimeler | - |
Performans Kriteri | 2015 | 2016 | 2017 | 2018 | 2019 | 2020 | 2021 | 2022 | 2023 | 2024 |
Ağırlıklı Puan | 0 | 0 | 0 | 0 | 5 | 15 | 2 | 0 | 0 | 0 |
Sıra (Araştırma Alanı İçinde) | - | - | - | - | 539 . | 512 . | 624 . | - | - | - |
Sıra (Temel Alan İçinde) | - | - | - | - | 328 . | 311 . | 383 . | - | - | - |
Sıra (Bilim Alanı İçinde) | - | - | - | - | 56 . | 41 . | 79 . | - | - | - |
Toplam Yayın | 0 | 0 | 0 | 0 | 1 | 1 | 1 | 0 | 0 | 0 |
Toplam Makale | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 1 | 0 | 0 | 0 | 0 |
Toplam Kitap | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 |
Toplam Bildiri | 0 | 0 | 0 | 0 | 1 | 0 | 1 | 0 | 0 | 0 |
Makale (SCI) | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 |
Makale (Uluslararası) | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 1 | 0 | 0 | 0 | 0 |
Makale (Ulusal) | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 |
Kitap Yazarlığı | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 |
Kitap Bölümü Yazarlığı | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 |
Bildiri (Uluslararası) | 0 | 0 | 0 | 0 | 1 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 |
Bildiri (Ulusal) | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 1 | 0 | 0 | 0 |