img
img
Prof. Dr. Tezcan KARTAL

Prof. Dr. Tezcan KARTAL

  • Faculty Of Education
  • Matematik ve Fen Bilimleri Eğitimi
  • Fen Bilgisi Eğitimi

General Information

Metrics

UNIS
Publication
109
Citation
514
h-index
11
Project
13
WoS
Publication
13
Citation
141
h-index
6
Scopus
Publication
10
Citation
203
h-index
8
Google Scholar
Publication
97
Citation
1349
h-index
20
UN Sustainable Development Goals
Education History
Doctorate, Turkey, Gazi Üniversitesi, Eğitim Bilimleri Enstitüsü, Fen Bilgisi Eğitimi (Dr), 2009, 2013
Postgraduate, Turkey, Selçuk Üniversitesi, Fen Bilimleri Enstitüsü, İlköğretim Fen Bilgisi Öğretmenliği (Yl) (Tezli), 2004, 2007
Undergraduate, Turkey, Selçuk Üniversitesi, Ahmet Keleşoğlu Eğitim Fakültesi, Fen Bilgisi Öğretmenliği Pr. (İö), 2000, 2004
Research Fields
Publication Numbers by Years
Number of Citations by Years
Doctorate, Turkey, Gazi Üniversitesi, Eğitim Bilimleri Enstitüsü, Fen Bilgisi Eğitimi (Dr), 2009, 2013
Postgraduate, Turkey, Selçuk Üniversitesi, Fen Bilimleri Enstitüsü, İlköğretim Fen Bilgisi Öğretmenliği (Yl) (Tezli), 2004, 2007
Undergraduate, Turkey, Selçuk Üniversitesi, Ahmet Keleşoğlu Eğitim Fakültesi, Fen Bilgisi Öğretmenliği Pr. (İö), 2000, 2004
No Records
English, ÜDS, 65, 2009
Workshop, Türkiye Yüzyılı Maarif Modeli İlköğretim Fen Bilimleri (5-8) Öğretim Programı Eğitici Eğitimi Kursu, Ankara İli, Gölbaşı İlçesi Mogan Mesleki ve Teknik Anadolu Lisesi Uygulama Oteli, 29-07-2024, 02-08-2024
Workshop, Fen Bilimleri Dersi Öğretim Programı Hizmet İçi Eğitim Faaliyeti: Eğiticilerin Eğitimi, Aksaray Hizmetiçi Eğitim Enstitüsü ve ASO, 06-06-2024, 07-06-2024
Workshop, Fen Bilimleri Dersi Öğretim Programı Hizmet İçi Eğitim Faaliyeti: Eğiticilerin Eğitimi, Konya/Mevlana Öğretmen Evi, 23-05-2024, 24-05-2024
Workshop, Ders Kitapları Hazırlık Çalıştayı: Türkiye Yüzyılı Maarif Modeli, Ankara / Kızılcahamam, 06-05-2024, 10-05-2024
Workshop, Türkiye Yüzyılı Maarif Modeli: Öğretim Programları Geliştirme Çalıştayı, Kızılcahamam / ANKARA, 15-01-2024, 20-01-2024
Workshop, Türkiye Yüzyılı Maarif Modeli, Kızılcahamam / ANKARA, 17-12-2023, 20-12-2023
Workshop, K12 Öğretim Programları Geliştirme Çalıştayı: Türkiye Yüzyılı, Kızılcahamam / ANKARA, 17-11-2023, 19-11-2023
Workshop, Türkiye Yüzyılı Maarif Modeli, Kızılcahamam / ANKARA, 07-12-2023, 10-12-2023
Workshop, K12 Öğretim Programları Geliştirme Çalıştayı: Türkiye Yüzyılı Modeli, Kızılcahamam / ANKARA, 26-10-2023, 29-10-2023
Workshop, Fen Bilimleri Öğretimine Yönelik Girişimcilik Eğitimi (FÖYGE), Kırıkkale Üniversitesi, Türkiye, 03-02-2020, 07-02-2020
Seminar, Eğitimde Farklı Yaklaşımlar, KIrşehir Cacabey Orta Okulu (MEB), Türkiye, 24-06-2019, 28-06-2019
Workshop, Springer Nature Yazar Çalıştayı, Kırşehir Ahi Evran Üniversitesi-Fen Edebiyat Fakültesi Konferans Salonu, Kırşehir, 29-11-2018, 29-11-2018
Workshop, Eğitimde Fatih Projesi-Eğitim Teknolojileri Zirvesi, The Green Park Otel-Ankara, Türkiye, 04-11-2016, 05-11-2016
Workshop, Fen Bilimleri Öğretmenlerinin Sosyobilimsel Konuların Öğretimi Konusunda Yetiştirilmesi: Bir Profesy, Akdeniz Üniversitesi-Antalya, Türkiye, 29-01-2016, 30-01-2016
Workshop, Fen Bilgisi Öğretmen Adaylarının Teknolojik Pedagojik Alan Bilgisi (TPAB) Temelli Sorgulayıcı Öğreti, Kırıkkale Üniversitesi-Kırıkkale, Türkiye, 07-09-2015, 11-09-2015
Workshop, Sınıf Öğretmeni Adaylarına Yönelik, İnteraktif Öğretim Etkinliklerinin Geliştirilmesi ve Öğretim Ort, Kırıkkale Üniversitesi-Kırıkkale, Türkiye, 08-09-2014, 12-09-2014
Workshop, Fen ve Teknoloji Öğretmenlerine Teknolojik Pedagojik Alan Bilgisi Kazandırma Amaçlı Eğitim Uygulamal, Gazi Üniversitesi-Ankara, Türkiye, 18-08-2013, 25-08-2013
Workshop, Bilgisayar Destekli Nitel Veri Analizi: Nvivo 10 Programının Tanıtımı ve Uygulamaları, Ahi Evran Üniversitesi-Kırşehir, Türkiye, 25-10-2013, 27-10-2013
Workshop, 18. Milli Eğitim Şurası İl Çalışmaları, Merkez Cumhuriyet İlköğretim Okulu-Kırşehir, Türkiye, 26-07-2010, 30-07-2010
Workshop, 18. Milli Eğitim Şurası, Ankara-Kızılcahamam, Türkiye, 01-11-2010, 05-11-2010
Workshop, 1st Turkish Doctoral Symposium in Science Education, Kırşehir-Ahi Evran Üniversitesi, Türkiye, 28-08-2009, 30-08-2009
[UAK]
2024-, Professor, Full time, Kırşehir Ahi Evran Üniversitesi, Eğitim Fakültesi, Matematik ve Fen Bilimleri Eğitimi Bölümü, Turkey
2018-, Associate Professor, Full time, Kırşehir Ahi Evran Üniversitesi, Eğitim Fakültesi, Matematik ve Fen Bilimleri Eğitimi Bölümü, Matematik ve Fen Bilimleri Eğitimi, Turkey
2014-2018, Doctor Lecturer, Full time, Kırşehir Ahi Evran Üniversitesi, Eğitim Fakültesi, Matematik ve Fen Bilimleri Eğitimi Bölümü, Turkey
2008-2014, Research Assistant, Full time, Kırşehir Ahi Evran Üniversitesi, Eğitim Fakültesi, Matematik ve Fen Bilimleri Eğitimi Bölümü, Turkey
2023-, Anabilim Dalı Başkanı, Kırşehir Ahi Evran Üniversitesi, Turkey
2017-2020, Anabilim Dalı Başkanı, Ahi Evran Üniversitesi, Turkey
2014-2017, Farabi Koordinatörü, Ahi Evran Üniversitesi, Turkey
2014-2017, Erasmus Koordinatörü, Ahi Evran Üniversitesi, Turkey
Doğan Gönen, Postgraduate, Öğretmen adaylarının pandemi sonrası fen öğretimi ve çevrimiçi öğrenme yeterlik inançlarının incelenmesi, Kırşehir Ahi Evran Üniversitesi, Fen Bilimleri Enstitüsü, Matematik ve Fen Bilimleri Eğitimi Ana Bilim Dalı, 2024, (Principal Consultant)
Öznur Karadeniz, Postgraduate, Fen Bilgisi Öğretmen Adaylarının Kuvvet ve Hareket Konusundaki Kavram Yanılgılarının İncelenmesi, Kırşehir Ahi Evran Üniversitesi, Fen Bilimleri Enstitüsü, Matematik ve Fen Bilimleri Eğitimi Ana Bilim Dalı, 2024, (Principal Consultant)
İbrahim Berk Göktekin, Postgraduate, Öğretmen adaylarının internet bağımlılığı ve sosyal kaygı düzeylerinin incelenmesi, Kırşehir Ahi Evran Üniversitesi, Fen Bilimleri Enstitüsü, Matematik ve Fen Bilimleri Eğitimi Ana Bilim Dalı, 2024, (Principal Consultant)
Sadık Selçuk Yılmaz, Postgraduate, Ortaokul öğrencilerinin STEM eğitimine ilişkin görüşlerinin incelenmesi, Kırşehir Ahi Evran Üniversitesi, Fen Bilimleri Enstitüsü, Matematik ve Fen Bilimleri Ana Bilim Dalı, 2024, (Principal Consultant)
İbrahim Serdar Kızıltepe, Doctorate, Teknoloji Destekli Laboratuvar Uygulamalarının Kuvvet ve Hareket Konusundaki Kavramsal Değişime Etkisi, Kırşehir Ahi Evran Üniversitesi, Fen Bilimleri Enstitüsü, Matematik ve Fen Bilimleri Eğitimi Ana Bilim Dalı, 2023, (Principal Consultant)
Cansu Handan Hacıoğlu, Postgraduate, Sosyobilimsel konularda argümantasyona dayalı öğretimin etkileri: GDO örneği, Kırşehir Ahi Evran Üniversitesi, Fen Bilimleri Enstitüsü, Matematik ve Fen Bilimleri Eğitimi Ana Bilim Dalı, 2022, (Principal Consultant)
Süleyman Yılmaz, Postgraduate, Öğretmen adaylarının sorgulama becerilerinin fen öğretimi yeterlik inançları ve karşılaşılan engeller açısından incelenmesi, Kırşehir Ahi Evran Üniversitesi, Fen Bilimleri Enstitüsü, Matematik ve Fen Bilimleri Eğitimi Ana Bilim Dalı, 2021, (Principal Consultant)
İbrahim Serdar Kızıltepe, Postgraduate, Öğretmen adaylarının epistemolojik ve fen öğretimi yeterlik inançları açısından teknoloji kabullerinin incelenmesi, Kırşehir Ahi Evran Üniversitesi, Fen Bilimleri Enstitüsü, Matematik ve Fen Bilimleri Eğitimi Ana Bilim Dalı, 2020, (Principal Consultant)
İrem Dilek, Postgraduate, Fen bilgisi öğretmen adaylarının teknolojik pedagojik alan bilgisi gelişiminde mikro öğretimin etkisi, Kırşehir Ahi Evran Üniversitesi, Fen Bilimleri Enstitüsü, Matematik ve Fen Bilimleri Eğitimi Ana Bilim Dalı, 2019, (Principal Consultant)
Fatıma Gül Yerli, Postgraduate, Fen bilimleri öğretmenlerinin madde ve ısı konusundaki pedagojik alan bilgilerinin araştırılması, Ahi Evran Üniversitesi, Fen Bilimleri Enstitüsü, İlköğretim Ana Bilim Dalı, 2016, (Principal Consultant)
2021-2022, Fizik I, Undergraduate
2021-2022, Fen Öğretimi Laboratuvar Uygulamaları I, Undergraduate
2021-2022, Fen Eğitiminde İleri Nicel Araştırma Yöntemleri, Doctorate
2021-2022, Bilimsel Araştırma Teknikleri ve Yayın Etiği, Postgraduate
2021-2022, Fen Öğretimi Laboratuvar Uygulamaları II, Undergraduate
2021-2022, Fizik II, Undergraduate
2021-2022, Fen Eğitiminde İleri Nitel Araştırma Yöntemleri ve Veri Analizi, Doctorate
2021-2022, Fen Öğretiminde Kavram Öğretimi ve Kavram Yanılgıları, Postgraduate
No Records
Teknoloji destekli laboratuvar uygulamalarının kuvvet ve hareket konusundaki kavramsal değişime etkisi Scientific Research Project Supported by Higher Education Institutions: Executive , 2024-2026  
Türkiye Yüzyılı Maarif Modeli Other Public Institutions (Excluding Higher Education Institutions): Researcher , 2023-2024  
Fizik Deneylerinin Öğrenme Stilleri Perspektifinde Bilimsel Süreç Becerilerine, Bilimin Doğasına ve Laboratuvar Kullanımına Yönelik İnançları Üzerine Etkileri Scientific Research Project Supported by Higher Education Institutions: Executive , 2023-2024  
2237-A-FEN BİLİMLERİ ÖĞRETİMİNE YÖNELİK GiRİŞİMCİLİK EĞİTİMİ (FÖYGE) TÜBA and TÜBİTAK Supported Project: , 2020-2020  
Öğretmen Adaylarının Epistemolojik ve Pedagojik İnançlarının Teknoloji Kabulleri Üzerindeki Etkisi Scientific Research Project Supported by Higher Education Institutions: Researcher , 2018-2019  
Kimyasal Tepkimeler Konusunda Fen Bilimleri Öğretmen Adaylarının Orantısal Akıl Yürütme Becerilerinin İncelenmesi Scientific Research Project Supported by Higher Education Institutions: Executive , 2018-2019  
Mikro Öğretim Uygulamalarının Öğretmen Adaylarının Öz Yeterlik İnanç ve Teknoloji Entegrasyon Algı Düzeylerine Etkisi Scientific Research Project Supported by Higher Education Institutions: Researcher , 2017-2017  
FEN ÖĞRETMEN ADAYLARININ SOSYO-BİLİMSEL KONULARDA YAPMIŞ OLDUKLARI MUHAKEMELERDE RİSK ALGILARININ ETKİLERİ Scientific Research Project Supported by Higher Education Institutions: Researcher , 2015-2017  
OKUL BİNASINDA BİR ÖĞRENME ÇEVRESİNİN TASARIMI:TARİHSEL ARAÇ-GEREÇLERİN KULLANIMI Scientific Research Project Supported by Higher Education Institutions: Researcher , 2014-2016  
ÖĞRETMEN ADAYLARININ TEKNOLOJİK PEDAGOJİK ALAN BİLGİSİ GELİŞİMİNE MİKRO ÖĞRETİM UYGULAMALARININ ETKİSİ Scientific Research Project Supported by Higher Education Institutions: Executive , 2014-2016  
ÖĞRETMEN ADAYLARININ ÖĞRETMENLİK ÖZ YETERLİLİKLERİNİN İNCELENMESİ Scientific Research Project Supported by Higher Education Institutions: Researcher , 2011-2016  
Okuldışı Öğrenme Ortamlarının Fen ve Teknoloji Okuryazarlığı Üzerine Etkileri Scientific Research Project Supported by Higher Education Institutions: Researcher , 2011-2012  
Bilgisayar Destekli Öğretimin 7 Sınıf Öğrencilerinin Maddenin İç Yapısına Yolculuk Konusunu Anlamalarına Olan Etkisi Scientific Research Project Supported by Higher Education Institutions: Researcher , 2004-2006  
No Records
KARTAL, T. (2024) "The Influence of Pedagogical and Epistemological Beliefs on Preservice Teachers’ Technology Acceptance in Turkey: A Structural Equation Modeling", Croatian Journal of Education, 26 (2) pp. 607-650 [SSCI] Link DOI       
Şeker, R., KARTAL, T., TAŞDEMİR, A., Kızıltepe, İ.S. (2023) "Examining Adolescents’ Technology Addiction Levels Before and After COVID-19 Pandemic", J Educ Sci Environ Health, 9 (4) pp. 330-347 DOI    
Gönç, T., KARTAL, T., Kırındı, T. (2023) "Öğretmen yeterlik inançlarının teknolojik pedagojik alan bilgilerini yordama gücü: Hiyerarşik çoklu regresyon analizi", Trakya Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi, 25 (1) pp. 1-28 [TR Dizin] Link DOI     
Kızıltepe, İ.S., KARTAL, T. (2022) "Öğretmen Adaylarının Öğretim Yeterlik İnançlarının İncelenmesi: Çok Değişkenli Varyans Analizi", Trakya Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi, 24 (1) pp. 409-434 [TR Dizin] Link    
Hacıoğlu, C.H., KARTAL, T. (2022) "Argümantasyon Tabanlı Öğrenme Yaklaşımının Sosyobilimsel Konulara Yönelik Öğrenci Tutumları Üzerine Etkisi", Fen Bilimleri Öğretimi Dergisi, 10 (1) pp. 64-83 [TR Dizin] Link     
ÇİRİŞ, V., Başkonuş, T., KARTAL, T., TAŞDEMİR, A. (2022) "A Study on Digital Game Addictions of Adolescents in the COVID-19 Pandemic", Journal of Education in Science, Environment and Health, 8 (2) pp. 168-186 Link DOI    
KARTAL, T., Kızıltepe, İ.S., KARTAL, B. (2022) "Extending Technology Acceptance Model with Scientific Epistemological and Science Teaching Efficacy Beliefs: A Study with Preservice Teachers", Journal of Education in Science, Environment and Health, 8 (1) pp. 1-16 DOI    
Kızıltepe, İ.S., KARTAL, T. (2021) "Öğretmen Adaylarının Epistemolojik İnançlarının Çoklu Değişkenler Açısından İncelenmesi", Ahi Evran Üniversitesi Kırşehir Eğitim Fakültesi Dergisi, 22 (3) pp. 2036-2069 Link DOI    
KARTAL, T., Dilek, İ. (2021) "Developing Pre-Service Elementary Science Teachers’ Science Teaching Efficacy Beliefs Through Microteaching by Promoting Efficacy Sources", International Journal on Social and Education Sciences, 3 (4) pp. 710-731 DOI    
KARTAL, T., Dilek, İ. (2021) "Preservice Science Teachers’ TPACK Development in A Technology-Enhanced Science Teaching Method Course", Journal of Education in Science, Environment and Health, 7 (4) pp. 339-353 Link    
KARTAL, T., KARTAL, B. (2019) "Examining strategies used by pre-service science teachers in stoichiometry problems in terms of proportional reasoning", Çukurova University Faculty of Education Journal, 48 (1) pp. 910-944 [ESCI] Link DOI      
KARTAL, T., Yamak, H., Kavak, N. (2017) "Fen Bilgisi Öğretmen Adaylarının Mesleki Tutumlarının Gelişiminde Mikro Öğretimin Etkisi", Uludağ Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi, 30 (2) pp. 881-907    
KARTAL, T., Yamak, H., Kavak, N. (2017) "Mikro Öğretimin Fen Bilgisi Öğretmen Adaylarının Pedagojik Alan Bilgileri Üzerindeki Etkisi", Kırşehir Eğitim Fakültesi Dergisi, 18 (3) pp. 740-771 Link    
KARTAL, T., AFACAN, Ö. (2017) "Examining Turkish Pre-service Science Teachers’ TechnologicalPedagogical Content Knowledge (TPACK) Based on Demographic Variables", Journal of Turkish Science Education, 14 (1) pp. 1-22 Link DOI     
Kılınç, A., Kelly, T., Eroğlu, B., DEMİRAL, Ü., KARTAL, T., Sönmez, A., Demirbağ, M. (2017) "Stickers to Facts Imposers Democracy Advocators and Committed Impartialists Preservice Science Teachers' Beliefs About Teacher s Roles in Socioscientific Discourses", International Journal of Science and Mathematics Education, 15 (2) pp. 195-213 [SSCI] Link DOI       
Kılınç, A., DEMİRAL, Ü., KARTAL, T. (2017) "Resistance to dialogic discourse in SSI teaching: The effects of an argumentation‐based workshop, teaching practicum, and induction on a preservice science teacher", Journal of Research in Science Teaching, 54 (6) pp. 764-789 [SSCI] Link DOI       
Şeker, R., KARTAL, T. (2017) "The Effect of Computer-Assisted Instruction on Students’ Achievement in Science Education", TURKISH JOURNAL OF EDUCATION, 6 (1) pp. 17-29 Link DOI      
DEMİRAL, Ü., KARTAL, T. (2016) "Okul Öncesi Öğretmen Adaylarının Bilimsel Düşünme Becerilerine İlişkin Görüşleri Problemler ve Çözüm Önerileri", International Journal of Eurasia Social Sciences, 7 (25) pp. 332-365 [TR Dizin] Link   
KARTAL, T., KARTAL, B., Uluay, G. (2016) "Technological pedagogical content knowledge self assessment scale (TPACK-SAS) for pre service teachers: Development validity and reliability", International Journal of Eurasia Social Sciences, 7 (23) pp. 1-36 [TR Dizin] Link      
Kılınç, A., AFACAN, Ö., POLAT, D., DEMİRCİ-GÜLER, M.P., Yıldırım, K., DEMİRAL, Ü., Eroğlu, B., KARTAL, T., Sönmez, A., İşeri, B., GÖRGÜLÜ, Ö. (2014) "Preservice science teachers' belief system about teaching a socioscientific issue", Turkish Journal of Science Education, 11 (3) pp. 79-102 Link DOI      
Hastürk, H.G., Öztürk, N., Demir, R., KARTAL, T. (2014) "Farklı Eğitim Kademelerinde Öğrenim Gören Öğrencilerin Bilimin Doğası İle İlgili Görüşleri", Tarih Okulu Dergisi (TOD), 4 (18) pp. 671-688 [TR Dizin] Link DOI      
TAŞDEMİR, A., KARTAL, T., Özdemir, A.M. (2014) "Using Science Centers and Museums in Teacher Training in Turkey", ASIA-PACIFIC EDUCATION RESEARCHER, 23 (1) pp. 61-72 [SSCI] DOI       
Kılınç, A., KARTAL, T., Eroğlu, B., DEMİRAL, Ü., AFACAN, Ö., POLAT, D., DEMİRCİ-GÜLER, M.P., GÖRGÜLÜ, Ö. (2013) "Preservice Science Teachers' Efficacy Regarding a Socioscientific Issue: A Belief System Approach", Research in Science Education, 43 (6) pp. 2455-2475 [SSCI] DOI       
Kılınç, A., Yeşiltaş, N., KARTAL, T., DEMİRAL, Ü., Eroğlu, B. (2013) "School Students Conceptions about Biodiversity Loss Definitions Reasons Results and Solutions", Research in Science Education, 43 (6) pp. 2277-2307 [SSCI] DOI       
Taşdemir, A., KARTAL, T. (2013) "Survey of the science and primary school teachers candidates' scientific attitudes in terms of multi-variables", Journal of Turkish Science Education, 10 (1) pp. 44-55   
TAŞDEMİR, A., KARTAL, T. (2013) "Survey of the Science and Class Teacher Candidates’ Scientific Attitudes in Terms of Multi-Variables", Journal of Turkish Science Education, 10 (1) pp. 44-55 Link     
KARTAL, T., Kayacan, K., Selvi, M. (2013) "Öğretmen Adaylarının Bilimsel Tutum ve Bilişötesi Öğrenme Stratejilerine İlişkin Farkındalık Düzeylerinin Çoklu Değişkenler Açısından İncelenmesi", The Journal of Academic Social Science Studies, 6 (1) pp. 913-939   
KARTAL, T., TAŞDEMİR, A. (2012) "Fen Bilgisi Öğretmen Adaylarının Öğretmenlik Mesleğine İlişkin Görüşleri", Abant İzzet Baysal Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi, 12 (2) pp. 73-96 [TR Dizin]     
Fettahlıoğlu, P., Öztürk, N., Dağ, M.Y., KARTAL, T., Ekici, G. (2012) "Fen Bilgisi Öğretmenlerinin Öğretmenlik Öz-Yeterlik İnanç Düzeylerine Göre Öğretim Programının Boyutları Hakkındaki Görüşlerinin Değerlendirilmesi", Necatibey Eğitim Fakültesi Elektronik Fen ve Matematik Eğitimi Dergisi, 6 (2) pp. 103-134 Link   
KARTAL, T., AFACAN, Ö. (2012) "Pedagojik Formasyon Eğitimi Alan Öğretmen Adaylarının Öğretmenlik Mesleğine İlişkin Tutumlarının İncelenmesi", Mehmet Akif Ersoy Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi, 12 (24) pp. 76-96 [TR Dizin]    
KARTAL, T. (2012) "İlköğretim Fen Bilgisi Öğretmen Adaylarının Eleştirel Düşünme Eğilimlerinin İncelenmesi", Kırşehir Eğitim Fakültesi Dergisi, 13 (2) pp. 279-297    
Öztürk, N., Altan, E.B., KARTAL, T., Demir, R., Ekici, G. (2011) "Evaluation of Prospective Science Teachers’ Computer Self-Efficacy", Western Anatolian Journal of Educational Science, (0) pp. 181-188 Link     
Öztürk, N., Ekici, G., Altan, E.B., KARTAL, T., Demir, R. (2011) "Investigation of Prospective Science Teachers’ Attitudes Towards Computers in Terms of Different Variables", Western Anatolian Journal of Educational Science, (0) pp. 277-284 Link     
Demir, R., KARTAL, T., Ekici, G., Öztürk, N., Altan, E.B. (2011) "Station Technique: A Sample Lesson Activity on Cells.", Western Anatolian Journal of Educational Science, (0) pp. 383-390    
KARTAL, T., Ekici, G., Demir, R., Altan, E.B., Öztürk, N. (2011) "The Expectations of Post Graduate Students from Academic Staff Members: The Example of Educational Sciences Institution", Western Anatolia Journal of Educational Sciences, (0) pp. 423-430 Link   
Altan, E.B., Demir, R., Öztürk, N., Ekici, G., KARTAL, T. (2011) "Use Of Science Logs in Determining The Relation Between Science and Technology and Daily Life", Western Anatolia Journal of Educational Sciences, (0) pp. 517-524    
Kızıltepe, İ.S., KARTAL, T. (2024) "The development of a four-tier misconception diagnostic test on force and motion", II. International Marmara Scientific Studies Congress , (pp. 45-58), İstanbul, Turkey, (December 2024 
Kızıltepe, İ.S., KARTAL, T. (2024) "The examination of the relationship between pre-service teacher intentions to use artificial intelligence and their pedagogical beliefs", II. International Marmara Scientific Studies Congress , (pp. 59-72), İstanbul, Turkey, (December 2024 
Gönen, D., KARTAL, T. (2024) "Cross-sectional investigation of preservice teachers' self-efficacy beliefs towards science teaching", International Perge Scientific Studies Congress , (pp. 1-12), Antalya, Turkey, (July 2024 
Gönen, D., KARTAL, T. (2024) "Investigation of preservice teachers' self-efficacy beliefs towards online learning", International Perge Scientific Studies Congress , (pp. 13-25), Antalya, Turkey, (July 2024 
KARTAL, T., Kızıltepe, İ.S. (2024) "The effect of confirmatory physics experiments on the development of beliefs about the nature of science", II. International Fırat Scientific Research Conference , (pp. 52-61), Elazığ, Turkey, (February 2024 
KARTAL, T., Kızıltepe, İ.S. (2024) "The effect of laboratory experiments on the self-efficacy development of pre-service science teachers", II. International Fırat Scientific Research Conference , (pp. 41-51), Elazığ, Turkey, (February 2024 
TAŞDEMİR, A., KARTAL, T., Kızıltepe, İ.S. (2023) "Investigation of high school students' digital game addictions", ASES VII. International Social Sciences Congress , (pp. 108-123), İstanbul, Turkey, (December 2023 
Kızıltepe, İ.S., KARTAL, T. (2023) "Investigation of the relationship between preservice teachers' self-efficacy and epistemological beliefs", ASES VII. International Social Sciences Congress , (pp. 95-107), İstanbul, Turkey, (December 2023 
Kızıltepe, İ.S., KARTAL, T. (2023) "The effect of use of virtual laboratory in teaching physics concepts on the development of technological pedagogical content knowledge", Ases International Kayseri Scientific Research Conference , (pp. 2-16), Kayseri, Turkey, (September 2023 
Kızıltepe, İ.S., KARTAL, T. (2023) "The effect of using technology in concept teaching on constructivist beliefs", Ases International Kayseri Scientific Research Conference , (pp. 16-25), Kayseri, Turkey, (September 2023 
Kızıltepe, İ.S., KARTAL, T. (2023) "Sanal Laboratuvar Uygulamalarının Teknoloji ile Fen Öğretimi Özyeterlik İnançları ve Web 2.0 Araçları Kullanım Niyetine Etkisi: Fizik Deneyleri Örneği", X. International Eurasian Educational Research Congress , (pp. 737-740), Ankara, Turkey, (July 2023 
Kızıltepe, İ.S., KARTAL, T. (2023) "Fen Kavramlarının Öğretiminde Sanal Laboratuvar Uygulamalarının Web 2.0 Araçlarına Yönelik Yeterlik İnançları Üzerine Etkisi", X. International Eurasian Educational Research Congress , (pp. 731-734), Ankara, Turkey, (June 2023 
KARTAL, T., KARTAL, B. (2022) "Etkili Öğretim İçin Teknoloji Gerekli Mi? : Öğretmen Adaylarının Perspektifinden Bir Çalışma", IX th International Eurasian Educational Research Congress , (pp. 139-157), İzmir, Turkey, (June 2022 
KARTAL, B., KARTAL, T. (2022) "Matematik ve Fen Bilimleri Öğretmen Adaylarının Covid-19 Pandemisinde Uzaktan Eğitime İlişkin Deneyimleri", IX th International Eurasian Educational Research Congress , (pp. 1590-1607), İzmir, Turkey, (June 2022 
Hacıoğlu, C.H., KARTAL, T. (2022) "Sosyobilimsel Bir Konunun Öğretiminde Ortaokul Öğrencilerinin Tartışmacı Tutumlarının İncelenmesi: GDO Örneği", IX th International Eurasian Educational Research Congress , (pp. 176-190), İzmir, Turkey, (June 2022 
KARTAL, B., KARTAL, T. (2021) "Preservice teachers’ teacher efficacy beliefs and attitudes towards STEM", 5th International New York Conference on Evolving Trends in Interdisciplinary Research & Practices , (pp. 380-389), New York, United States, (October 2021  
KARTAL, B., KARTAL, T. (2021) "Preservice teachers’ understandings of science, technology, and mathematics and the relationships among these disciplines", 5th International New York Conference on Evolving Trends in Interdisciplinary Research & Practices , (pp. 390-401), New York, United States, (October 2021  
Yılmaz, S., KARTAL, T. (2020) "Examining Pre-Service Teachers’ Beliefs Related To Inquiry Skills", II. International Conference on Science, Mathematics, Entrepreneurship and Technology Education , (pp. 166-167), Bursa, Turkey, (November 2020  
KARTAL, T., KARTAL, B. (2020) "The examination of pre-service science and mathematics teachers’ attitudes towards the integration of science, mathematics, and technology in terms of pedagogical beliefs", II. International Conference on Science, Mathematics, Entrepreneurship and Technology Education , (pp. 290-291), Bursa, Turkey, (November 2020  
KARTAL, T., TAŞDEMİR, A. (2019) "Examining Preservice Science Teachers’ Beliefs Related to Teaching The Topic of “Pressure”", Ondokuz Mayıs Üniversitesi Uluslararası 100. Yıl Eğitim Sempozyumu , (pp. 231-244), Samsun, Turkey, (December 2019 
KARTAL, B., KARTAL, T. (2019) "Pre-service teachers’ prospective technology use and their beliefs", Ondokuz Mayıs Üniversitesi Uluslararası 100. Yıl Eğitim Sempozyumu , (pp. 323-335), Samsun, Turkey, (December 2019  
Kızıltepe, İ.S., KARTAL, T. (2019) "The Examination of Pre-Service Science Teachers’ Scientific Epistemological Beliefs", Ondokuz Mayıs Üniversitesi Uluslararası 100. Yıl Eğitim Sempozyumu , (pp. 24-33), Samsun, Turkey, (December 2019  
TAŞDEMİR, A., KARTAL, T. (2019) "The Examining of the Relationship Between Attitude Towards STEM and Entrepreneurship Skills of Pre-Service Primary School and Science Teachers", Ondokuz Mayıs Üniversitesi Uluslararası 100. Yıl Eğitim Sempozyumu , (pp. 12-22), Samsun, Turkey, (December 2019  
Kızıltepe, İ.S., KARTAL, T. (2019) "The Investigation of External Variables in Technology Acceptance Model: Analysis of Variance", Ondokuz Mayıs Üniversitesi Uluslararası 100. Yıl Eğitim Sempozyumu , (pp. 34-45), Samsun, Turkey, (December 2019  
KARTAL, B., KARTAL, T. (2018) "Examining pre-service teachers’ technology acceptance", IV. International Symposium on Education and Social Sciences in Turkish Cultural Geography , (pp. 12-20), Baku, Azerbaijan, (December 2018  
KARTAL, T., KARTAL, B. (2018) "Examining pre-service science teachers’ proportional reasoning on the problems related to chemical reactions", IV. International Symposium on Education and Social Sciences in Turkish Cultural Geography , Azerbaijan, (July 2018  
KARTAL, T. (2018) "Examining Pre-Service Teachers’ Knowledge and Belief System: What Kind of A Relationship Is There?", IV. International Symposium on Education and Social Sciences in Turkish Cultural Geography , Baku, Azerbaijan, (June 2018  
KARTAL, T. (2018) "Fen Bilimleri Öğretmen Adaylarının Teknolojik Pedagojik Alan Bilgisi (TPAB) Gelişimlerinin İncelenmesi", X. Uluslararası Eğitim Araştırmaları Kongresi , Baku, Azerbaijan, (April 2018 
KARTAL, T., Dilek, İ. (2018) "Mikro Öğretim Uygulamalarının Teknolojik Pedagojik Alan Bilgisi ve İnanç Gelişimine Etkisi: Yaşanan Problemler ve Çözüm Önerileri", X. Uluslararası Eğitim Araştırmaları Kongresi , (April 2018 
KARTAL, T., KARTAL, B., Kızıltepe, İ.S. (2018) "Öğretmen adaylarının epistemolojik ve pedagojik inançlarının incelenmesi", X. Uluslararası Eğitim Araştırmaları Kongresi , (April 2018 
KARTAL, T., DEMİRAL, Ü., Kılınç, A. (2016) "Preservice science teachers first experiences with socio scientific discourse: The problems and possible solutions", National Association for Research in Science Teaching (NARST) , (February 2016 
DEMİRAL, Ü., KARTAL, T. (2014) "Okul Öncesi Öğretmen Adaylarının Bilimsel Düşünme Becerilerine İlişkin Görüşleri", 4. Uluslararası Okul Öncesi Eğitimi Kongresi , (December 2014
DEMİRAL, Ü., KARTAL, T., Kılınç, A., Sönmez, A., AFACAN, Ö., POLAT, D., DEMİRCİ-GÜLER, M.P., Yıldırım, K., Eroğlu, B. (2014) "Fen Bilgisi Öğretmen Adaylarının GDO’lu Besinlerin Öğretimi Sırasında Alacakları Roller", Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi , Turkey, (September 2014
AFACAN, Ö., KARTAL, T. (2014) "Fen Bilgisi Öğretmen Adaylarının Teknolojik Pedagojik Alan Bilgilerinin (TPAB) İncelenmesi", Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi , Turkey, (September 2014
TAŞDEMİR, A., KARTAL, T. (2014) "The Awareness of Pre-Service Teachers About Living Things as A Fundamental Concept on Teaching Socioscientific Issues", International Conference on Education in Mathematics, Science Technology (ICEMST) , (pp. 46), (June 2014 
TAŞDEMİR, A., KARTAL, T. (2014) "Fen Bilgisi Öğretmen Adaylarının Mesleki Yeterliklerini Arttırmaya Yönelik Beklentileri", International Eurasian Educational Research Congress , (pp. 1024-1025), (May 2014
TAŞDEMİR, A., KARTAL, T., ÜNAL, M. (2014) "Fen Bilgisi Öğretmenliği Lisans Programına Yönelik Stratejik Bir Planlama", International Eurasian Educational Research Congress , (pp. 990-991), (May 2014
Kılınç, A., KARTAL, T., GÖRGÜLÜ, Ö., POLAT, D., DEMİRCİ-GÜLER, M.P., AFACAN, Ö., Yıldırım, K., Eroğlu, B., DEMİRAL, Ü., Önal, N.T. (2012) "Student science teachers’ self-efficacy beliefs about teaching a socio-scientific issue", American Educational Research Association (AERA) , (October 2012 
POLAT, D., Kılınç, A., GÖRGÜLÜ, Ö., KARTAL, T., DEMİRAL, Ü., AFACAN, Ö., DEMİRCİ-GÜLER, M.P., İşeri, B., Soysal, D., Sönmez, A., Önal, N.T. (2012) "Fen ve Biyoloji Öğretmenleri Sosyobilimsel konulara ve bu konuların öğretimine nasıl yaklaşıyor? Pratikler, faydalar, sorunlar ve öneriler üzerine nitel bir çalışma", Ulusal Fen ve Matematik Eğitimi Kongresi , (pp. 632-636), Turkey, (June 2012
Kılınç, A., Soysal, D., İşeri, B., Önal, N.T., Seymen, H., Sönmez, A., Eroğlu, B., KARTAL, T., DEMİRAL, Ü., Yıldırım, K., POLAT, D., DEMİRCİ-GÜLER, M.P., AFACAN, Ö., GÖRGÜLÜ, Ö. (2012) "Öğretmen adaylarının sosyobilimsel bir konunun öğretimi ile ilgili öz yeterlilikleri ve seçecekleri öğretim metotları", Ulusal Fen ve Matematik Eğitimi Kongresi , (pp. 632-635), Turkey, (June 2012
DEMİRCİ-GÜLER, M.P., AFACAN, Ö., Kılınç, A., DEMİRAL, Ü., POLAT, D., KARTAL, T., Eroğlu, B., Önal, N.T., Sönmez, A. (2012) "Sosyobilimsel tartışmalarda öğretmen olarak hangi pozisyonu almak istersin? Fen ve Teknoloji öğretmen adaylarının düşünceleri", Ulusal Fen ve Matematik Eğitimi Kongresi , (pp. 632-637), Turkey, (June 2012
TAŞDEMİR, A., KARTAL, T., TAŞDEMİR, M. (2012) "Öğretmen Adaylarının Öğretmelik Uygulamasına İlişkin Görüş ve Beklentileri", 11. Ulusal Sınıf Öğretmenliği Eğitimi Sempozyumu , (pp. 121-122), Turkey, (May 2012 
KARTAL, T., Geren, N.Ö., Ekici, G. (2012) "Developing Pedagogical Content Knowledge in Preservice Science Teachers Through Microteaching Lesson Study", 4th World Conference On Educational Sciences , (pp. 2753-2758), Barcelona, (January 2012    
TAŞDEMİR, A., KUŞ, Z., KARTAL, T. (2012) "Out-of-the- school learning environments in values education:science centres and museums", 4th World Conference on Educational Sciences , (pp. 2765-2771), Kırşehir, Turkey, (January 2012    
KARTAL, T., Kaya, V.H., Öztürk, N., Ekici, G. (2012) "The Exploration of the Attitudes of the Science Teacher Candidates Towards Teaching Profession.", 4th World Conference on Educational Sciences. , (pp. 2759-2764), Barcelona, (January 2012    
TAŞDEMİR, A., KARTAL, T., KUŞ, Z. (2012) "The use of out-of-the-school learning environments for the formation of scientific attitudes in teacher training programmes.", 4th World Conference on Educational Sciences , (pp. 2747-2752), Barcelona, (January 2012    
Kaya, V.H., KARTAL, T., Altuk, Y.G. (2011) "Türkiye, Amerika ve İngiltere’de Lisansüstü Eğitim: Fen Eğitimi ve Karşılaştırılması", Lisansüstü Eğitim Sempozyumu , (pp. 220-232), Turkey, (December 2011 
Hastürk, H.G., Öztürk, N., Demir, R., KARTAL, T. (2011) "Opinions of The Students from Different Grade Levels About The Nature of Science", International Congress on Curriculum and Instruction , (pp. 293-295), (October 2011 
Öztürk, N., Hastürk, H.G., KARTAL, T., Demir, R. (2011) "Teachers’ Opinions about the Assessment and Evaluation Methods Employed in Elementary School Science and Technology Teaching Programs (4th-5thgrades)", International Congress on Curriculum and İnstruction , (pp. 470-472), (October 2011 
KARTAL, T., Demir, R., Öztürk, N., Hastürk, H.G. (2011) "The Thematic Tendencies of Graduate Dissertations in Science Education", International Congress on Curriculum and Instruction , (pp. 402-404), (October 2011 
KARTAL, T., Kaya, V.H. (2011) "The Perception of Primary Education’s Students About Science And Technology", World Conference on New Trends in Science Education , (pp. 193), (September 2011
TAŞDEMİR, A., KARTAL, T., Aslan, O. (2011) "Sınıf Öğretmeni Adaylarının Bilimin Doğasını Oluşturan Temel İlkeleri Algılama Durumları", Ulusal Sınıf Öğretmenliği Eğitimi Sempozyumu , (pp. 348-349), Turkey, (May 2011
Şeker, R., KARTAL, T. (2011) "The Effects of the Computer Aided Teaching to the 7th Grade Students' Comprehension of “A Journey to the Interior Structure of The Matter" Subject.", 13th International Conference ICT in The Education of The Balkan Countries , (pp. 391-397), Varna, Bulgaria, (February 2011
KARTAL, T., Öztürk, N., Hastürk, H.G. (2011) "Misconceptions of Science Teacher Candidates about Heat and Temperature", 3rd World Conference on Educational Sciences , (pp. 2758-2763), Istanbul, Turkey, (January 2011     
KARTAL, T., Kayacan, K. (2010) "Eğitim Fakültesi Öğrencilerinin Çoklu Değişkenler Açısından Bilişsel Farkındalıklarının İncelenmesi", IX. Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi , (pp. 247), Turkey, (September 2010
KARTAL, T., Hastürk, H.G., Öztürk, N. (2010) "Fen Bilgisi Öğretmen Adaylarının Isı ve Sıcaklık Konusundaki Kavram Yanılgıları", IX. Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi , (pp. 224), Turkey, (September 2010
KARTAL, T., Urtekin, A. (2010) "Fen Bilgisi Öğretmenlerinin İlköğretim 4. Sınıf Fen Ve Teknoloji Derslerinde Öğrenci Başarısına Etkisi", Ulusal Eğitim Programları ve Öğretim Kongresi , (pp. 48-53), Turkey, (September 2010
Güçlü, N., KARTAL, T., Mete, F. (2010) "İlköğretim Fen ve Teknoloji Programında Değerlendirme Boyutuna İlişkin Öğretmen Görüşleri", Ulusal Eğitim Programları ve Öğretim Kongresi , (pp. 428-433), Turkey, (September 2010
No Records
Çelik, H., KARTAL, T. (2025) "Fen Bilimleri Dersi Öğretim Programının (Maarif Modeli) Temel Başlıkları ve Yapısı", Kitap: Fen Bilimleri Dersi Öğretim Programı: Fen Bilimleri Öğretmen ve Öğretmen Adayları İçin MEB 2024 (Maarif Modeli) Analizi, Ankara/Turkey : Pegem Akademi, Bölüm Sayfaları: 1 / 38, ISBN: 978-625-5964-23-6 
KARTAL, T., Kızıltepe, İ.S. (2024) "Fen Öğretiminde Kavramsal Becerilerin Geliştirilmesi", Kitap: Bütüncül Eğitim Yaklaşımına Göre Etkinlik Temelli Fen Öğretimi, Ankara/Turkey : Eğiten, Bölüm Sayfaları: 43 / 84, ISBN: 978-625-6221-84-0 
KARTAL, T. (2024) "Fizik-1 konu ve kavramlarında sıkça görülen kavram yanılgıları", Kitap: Fizik 1 Problem Çözümleri, Ankara/Turkey : Nobel Akademik Yayıncılık, Bölüm Sayfaları: 205 / 230, ISBN: 978-625-371-807-7 
Kızıltepe, İ.S., KARTAL, T. (2024) "Etkili öğretim", Kitap: İşte aranan uzman öğretmen: Beceriler, roller ve sorumluluklar, Ankara/Turkey : Nobel Akademik Yayıncılık, Bölüm Sayfaları: 67 / 94, ISBN: 123456789 
KARTAL, B., KARTAL, T. (2024) "Öğretimi ters yüz etmek", Kitap: İşte aranan uzman öğretmen: Beceriler, roller ve sorumluluklar, Ankara/Turkey : Nobel Akademik Yayıncılık, Bölüm Sayfaları: 471 / 486, ISBN: 123456789 
KARTAL, T., TAŞDEMİR, A. (2023) "Fizik kavramlarının öğretiminde sanal laboratuvar uygulamaları ve ideal öğrenme ortamı", Kitap: Cumhuriyet’in 100. Yılında Eğitimde İdealler Üzerine, Ankara/Turkey : Eğitim, Bölüm Sayfaları: 199 / 236, ISBN: 978-625-6489-40-0 
TAŞDEMİR, A., KARTAL, T. (2023) "Fen eğitiminde yenilikçi yaklaşımlara göre ideal uygulama ve koşullar", Kitap: Cumhuriyet’in 100. Yılında Eğitimde İdealler Üzerine, Ankara/Turkey : Eğitim, Bölüm Sayfaları: 37 / 68, ISBN: 978-625-6489-40-0 
KARTAL, T. (2023) "Fizik-1 konu ve kavramlarında sıkça görülen kavram yanılgıları", Kitap: Fizik 1, Ankara/Turkey : Nobel Akademik Yayıncılık, Bölüm Sayfaları: 293 / 332, ISBN: 978-625-397-846-4 
TAŞDEMİR, A., KARTAL, T. (2022) "Öğretmen Eğitiminde Teknoloji Entegrasyonu: TPAB Modeli", Kitap: Eğitimin Güncel Sorunları Üzerine, Ankara/Turkey : Nobel Akademik Yayıncılık, Bölüm Sayfaları: 47 / 77, ISBN: 78-625-427-152-6 
KARTAL, B., KARTAL, T., TAŞDEMİR, A. (2022) "How and why teachers implement STEM? A journey to teacher beliefs and teaching practices", Kitap: Internalization of STEM education, : ISTES Organization, Bölüm Sayfaları: 41 / 74, ISBN: 978-1-952092-15-2 
KARTAL, T. (2020) "Fizik-3 Konuları Kapsamında Karşılaşılan Kavram Yanılgıları", Kitap: Fizik 3 Problemlerinin ve Alternatif Soruların Çözümleri, Ankara/Turkey : Nobel Akademik Yayıncılık, Bölüm Sayfaları: 163 / 178, ISBN: 978-625-406-255-1 
KARTAL, T. (2019) "Fizik-3 Konuları Kapsamında Karşılaşılan Kavram Yanılgıları", Kitap: Fizik-3, Ankara/Turkey : Nobel Akademik Yayıncılık, Bölüm Sayfaları: 267 / 307, ISBN: 978-605-033-030-4 
KARTAL, T. (2018) "Sosyobilimsel Konu Temelli Fen Öğretimi", Kitap: Güncel Yaklaşım ve Yöntemlerle Etkinlik Destekli Fen Öğretimi, Ankara/Turkey : Pegem Akademi, Bölüm Sayfaları: 496 / 521, ISBN: 978-605-241-258-9 
KARTAL, T. (2017) "Fen Eğitiminde Teknoloji Entegrasyonu", Kitap: Fen Bilimleri Öğretimi: Yaklaşımlar ve Kazanımlar Doğrultusunda Uygulama Örnekleri, Ankara/Turkey : Pegem Akademi, Bölüm Sayfaları: 165 / 199, ISBN: 978-605-241-066-0 
KARTAL, T. (2014) "Sorgulamaya Dayalı Öğrenme-Öğretme Yaklaşımı", Kitap: Etkinlik Örnekleriyle Güncel Öğrenme-Öğretme Yaklaşımları-1, Ankara/Turkey : Pegem Akademi, Bölüm Sayfaları: 471 / 520, ISBN: 978-605-318-003-6 
No Records
(International - Journal) Forum for Education Studies, 2024, Editor, Publication Count:1
(National - Journal) Fen Bilimleri Öğretimi Dergisi, 2021, Asst. Editor, Publication Count:1
(International - Journal) SCIREA Journal of Education, 2019, Editorial Board Membership, Publication Count:1
(National - Journal) Kırşehir Eğitim Fakültesi Dergisi, 2016, Editor, Publication Count:1
(National - Scientific Journals) Kırşehir Eğitim Fakültesi Dergisi, 2017
(National - Scientific Journals) Uludağ Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi, 2017
(International - Scientific Journals) International Journal of Eurasia Social Sciences, 2017
(National - Scientific Journals) Kırşehir Eğitim Fakültesi Dergisi, 2016
(International - Scientific Journals) International Journal of Eurasia Social Sciences, 2016
(National - Scientific Journals) Abant İzzet Baysal Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi, 2016
(National - Scientific Journals) Uludağ Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi, 2016
(International - Scientific Journals) Africa Education Review, 2016
Member, Fen Eğitimi ve Araştırmaları Derneği, 2021-
Citations
Publications by Citation Count
A: SCI/SSCI/AHCI, B: ESCI, C: Scopus, D: International Field Index, E: Other International, F: TR Index, G: International Book, H: National Book, I: Other National, J: Total
Sıra Yayın A B C D E F G H I J
1 Resistance to dialogic discourse in SSI teaching: The effects of an argumentation‐based workshop, teaching practicum, and induction on a preservice science teacher 39 10 11 12 11 0 7 0 0 91
2 Pedagojik Formasyon Eğitimi Alan Öğretmen Adaylarının Öğretmenlik Mesleğine İlişkin Tutumlarının İncelenmesi 0 0 0 21 10 23 2 0 0 56
3 İlköğretim Fen Bilgisi Öğretmen Adaylarının Eleştirel Düşünme Eğilimlerinin İncelenmesi 0 0 0 15 12 16 3 0 0 46
4 School Students Conceptions about Biodiversity Loss Definitions Reasons Results and Solutions 19 7 4 7 2 0 1 0 0 40
5 Misconceptions of Science Teacher Candidates about Heat and Temperature 5 4 6 5 7 0 0 0 0 38
6 Preservice Science Teachers' Efficacy Regarding a Socioscientific Issue: A Belief System Approach 11 6 6 8 2 0 2 0 0 35
7 Stickers to Facts Imposers Democracy Advocators and Committed Impartialists Preservice Science Teachers' Beliefs About Teacher s Roles in Socioscientific Discourses 9 3 4 8 0 1 2 0 0 28
8 Developing Pedagogical Content Knowledge in Preservice Science Teachers Through Microteaching Lesson Study 0 0 0 3 13 5 1 0 0 23
9 Examining Turkish Pre-service Science Teachers’ TechnologicalPedagogical Content Knowledge (TPACK) Based on Demographic Variables 0 0 12 6 1 1 1 0 0 21
10 Using Science Centers and Museums in Teacher Training in Turkey 3 2 4 3 0 2 0 0 0 15
11 Preservice science teachers' belief system about teaching a socioscientific issue 0 0 9 2 0 0 0 0 0 11
12 Fen Bilgisi Öğretmen Adaylarının Öğretmenlik Mesleğine İlişkin Görüşleri 0 0 0 4 3 3 0 0 0 10
13 The Effect of Computer-Assisted Instruction on Students’ Achievement in Science Education 0 0 0 1 1 8 0 0 0 10
14 Out-of-the- school learning environments in values education:science centres and museums 1 2 0 0 1 1 3 0 0 8
15 Technological pedagogical content knowledge self assessment scale (TPACK-SAS) for pre service teachers: Development validity and reliability 0 0 0 3 1 3 1 0 0 8
16 The use of out-of-the-school learning environments for the formation of scientific attitudes in teacher training programmes. 1 0 0 3 0 0 3 0 0 7
17 Extending Technology Acceptance Model with Scientific Epistemological and Science Teaching Efficacy Beliefs: A Study with Preservice Teachers 0 0 0 2 3 0 1 0 0 6
18 Preservice Science Teachers’ TPACK Development in A Technology-Enhanced Science Teaching Method Course 0 0 0 4 1 1 0 0 0 6
19 The Exploration of the Attitudes of the Science Teacher Candidates Towards Teaching Profession. 1 1 0 4 0 0 0 0 0 6
20 A Study on Digital Game Addictions of Adolescents in the COVID-19 Pandemic 0 0 0 2 2 0 1 0 0 5
21 Farklı Eğitim Kademelerinde Öğrenim Gören Öğrencilerin Bilimin Doğası İle İlgili Görüşleri 0 0 0 0 3 2 0 0 0 5
22 Mikro Öğretimin Fen Bilgisi Öğretmen Adaylarının Pedagojik Alan Bilgileri Üzerindeki Etkisi 0 0 0 1 0 2 2 0 0 5
23 Survey of the science and primary school teachers candidates' scientific attitudes in terms of multi-variables 0 0 5 0 0 0 0 0 0 5
24 Fen Bilimleri Öğretimi: Yaklaşımlar ve Kazanımlar Doğrultusunda Uygulama Örnekleri 0 0 0 0 0 3 1 0 0 4
25 Etkinlik Örnekleriyle Güncel Öğrenme-Öğretme Yaklaşımları-1 0 0 0 0 1 1 1 0 0 3
26 Öğretmen Adaylarının Bilimsel Tutum ve Bilişötesi Öğrenme Stratejilerine İlişkin Farkındalık Düzeylerinin Çoklu Değişkenler Açısından İncelenmesi 0 0 0 1 1 1 0 0 0 3
27 Station Technique: A Sample Lesson Activity on Cells. 0 0 0 1 1 1 0 0 0 3
28 Evaluation of Prospective Science Teachers’ Computer Self-Efficacy 0 0 0 2 0 0 0 0 0 2
29 Examining strategies used by pre-service science teachers in stoichiometry problems in terms of proportional reasoning 2 0 0 0 0 0 0 0 0 2
30 Fen Bilgisi Öğretmenlerinin Öğretmenlik Öz-Yeterlik İnanç Düzeylerine Göre Öğretim Programının Boyutları Hakkındaki Görüşlerinin Değerlendirilmesi 0 0 0 2 0 0 0 0 0 2
31 Öğretmen Adaylarının Epistemolojik İnançlarının Çoklu Değişkenler Açısından İncelenmesi 0 0 0 1 0 0 1 0 0 2
32 Argümantasyon Tabanlı Öğrenme Yaklaşımının Sosyobilimsel Konulara Yönelik Öğrenci Tutumları Üzerine Etkisi 0 0 0 0 0 0 1 0 0 1
33 Examining pre-service teachers’ technology acceptance 0 0 0 0 0 1 0 0 0 1
34 Fen Bilgisi Öğretmen Adaylarının Mesleki Tutumlarının Gelişiminde Mikro Öğretimin Etkisi 0 0 0 0 0 0 1 0 0 1
35 Fen ve Biyoloji Öğretmenleri Sosyobilimsel konulara ve bu konuların öğretimine nasıl yaklaşıyor? Pratikler, faydalar, sorunlar ve öneriler üzerine nitel bir çalışma 0 0 0 1 0 0 0 0 0 1
36 Internalization of STEM education 0 0 0 0 0 0 1 0 0 1
37 Okul Öncesi Öğretmen Adaylarının Bilimsel Düşünme Becerilerine İlişkin Görüşleri Problemler ve Çözüm Önerileri 0 0 0 0 0 0 1 0 0 1
38 Öğretmen Adaylarının Öğretmelik Uygulamasına İlişkin Görüş ve Beklentileri 0 0 0 0 1 0 0 0 0 1
39 Survey of the Science and Class Teacher Candidates’ Scientific Attitudes in Terms of Multi-Variables 0 0 0 1 0 0 0 0 0 1
No Records
No Records
No Records
No Records
No Records
Birlikte çalışılan kişi Aktif Dönem Çalışma Sayısı
Kırşehir Ahi Evran Üniversitesi
2011 - 2023 19
İbrahim Serdar Kızıltepe
-
2018 - 2024 19
Kırşehir Ahi Evran Üniversitesi
2016 - 2024 14
Nurhan Öztürk
Sinop Üniversitesi
2010 - 2014 14
Kırşehir Ahi Evran Üniversitesi
2012 - 2017 13
Ahmet Kılınç
Uludağ Üniversitesi
2012 - 2017 11
Ahi Evran Üniversitesi
2012 - 2017 10
Ramazan Demir
-
2011 - 2014 9
Barış Eroğlu
Aksaray Üniversitesi
2012 - 2017 8
Gülay Ekici
Gazi Üniversitesi
2011 - 2012 8
Ahi Evran Üniversitesi
2012 - 2014 7
Ahi Evran Üniversitesi
2012 - 2014 7
Hanife Gamze Hastürk
Gaziosmanpaşa Üniversitesi
2010 - 2014 6
Arzu Sönmez
-
2012 - 2017 6
Ahi Evran Üniversitesi
2012 - 2014 5
Esra Bozkurt Altan
Sinop Üniversitesi
2011 5
Nagihan Tanık Önal
Erciyes Üniversitesi
2012 4
Kasım Yıldırım
Muğla Sıtkı Koçman Üniversitesi
2012 - 2014 4
Renan Şeker
Necmettin Erbakan Üniversitesi
2011 - 2023 3
Büşra İşeri
-
2012 - 2014 3
İrem Dilek
-
2018 - 2021 3
Volkan Hasan Kaya
-
2011 - 2012 3
Ahi Evran Üniversitesi
2012 2
Havva Yamak
Gazi Üniversitesi
2017 2
Nusret Kavak
Gazi Üniversitesi
2017 2
Kadriye Kayacan
Necmettin Erbakan Üniversitesi
2010 - 2013 2
Cansu Handan Hacıoğlu
-
2022 2
Davut Soysal
-
2012 2
Doğan Gönen
-
2024 2
Ahi Evran Üniversitesi
2012 1
Ahi Evran Üniversitesi
2014 1
-
2022 1
Nezahat Güçlü
Gazi Üniversitesi
2010 1
Pınar Fettahlıoğlu
Çukurova Üniversitesi
2012 1
Mehmet Demirbağ
Uludağ Üniversitesi
2017 1
Gülşah Uluay
Ahi Evran Üniversitesi
2016 1
Filiz Mete
Bülent Ecevit Üniversitesi
2010 1
Oktay Aslan
Necmettin Erbakan Üniversitesi
2011 1
Alper Murat Özdemir
Nevşehir Hacı Bektaş Veli Üniversitesi
2014 1
Harun Çelik
-
2025 1
Talip Kırındı
-
2023 1
Mahmut Selvi
Gazi Üniversitesi
2013 1
Adem Taşdemir
Kırşehir Ahi Evran Üniversitesi (Turkey)
2013 1
Ahmet Urtekin
-
2010 1
Hatice Seymen
-
2012 1
Manolya Yücel Dağ
-
2012 1
Namık Yeşiltaş
-
2013 1
Süleyman Yılmaz
-
2020 1
Tansu Gönç
-
2023 1
Thomas Kelly
-
2017 1
Turan Başkonuş
-
2022 1
Yasemin Gödek Altuk
-
2011 1
2024 için Puan Bazlı Sıralamalar
Sıra (Araştırma Alanı İçinde)
229.
78383 araştırmacı içinde
Sıra (Temel Alan İçinde)
94.
10096 araştırmacı içinde
Sıra (Bilim Alanı İçinde)
15.
460 araştırmacı içinde
Alan Adı Alandaki Toplam Öğretim Elemanı Sayısı
TÜBİTAK Araştırma Alanı Sosyal Bilimler 78383
YÖKSİS Temel Alan Eğitim Bilimleri Temel Alanı 10096
YÖKSİS Bilim Alanı Fen Bilgisi Eğitimi 460
Anahtar Kelimeler Fen Bilgisi Eğitimi
Performans Kriteri 2015 2016 2017 2018 2019 2020 2021 2022 2023 2024 2025
Ağırlıklı Puan 10 30 205 75 110 50 65 170 160 270 0
Sıra (Araştırma Alanı İçinde) 465 . 477 . 343 . 469 . 433 . 482 . 568 . 463 . 446 . 229 . -
Sıra (Temel Alan İçinde) 314 . 318 . 168 . 269 . 230 . 282 . 330 . 210 . 240 . 94 . -
Sıra (Bilim Alanı İçinde) 97 . 110 . 23 . 74 . 52 . 78 . 87 . 42 . 53 . 15 . -
Sıra (Anahtar Kelime (1)) - - - - - - - - - - -
Toplam Yayın 2 2 7 7 7 3 5 9 10 11 0
Toplam Makale 0 2 6 0 1 0 3 4 2 1 0
Toplam Kitap 0 0 1 1 1 1 0 2 2 4 0
Toplam Bildiri 2 0 0 6 5 2 2 3 6 6 0
Makale (SCI) 0 0 2 0 0 0 0 0 0 1 0
Makale (Uluslararası) 0 2 3 0 1 0 3 2 1 0 0
Makale (Ulusal) 0 0 1 0 0 0 0 2 1 0 0
Kitap Yazarlığı 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0
Kitap Bölümü Yazarlığı 0 0 1 1 1 1 0 2 2 4 0
Bildiri (Uluslararası) 2 0 0 6 5 2 2 3 6 6 0
Bildiri (Ulusal) 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0
Atıfları ve Metrikleri
Atıfları ve Metrikleri