Lisans, Türkiye, Cumhuriyet Üniversitesi, Eğitim Fakültesi, Matematik ve Fen Bilimleri Eğitimi Bölümü, 2003, 2007 |
Doktora/Sanatta Yeterlilik/Tıpta Uzmanlık, Türkiye, Hacettepe Üniversitesi, Eğitim Bilimleri Enstitüsü, Eğitim Programları ve Öğretim (Dr), 2011, 2016 |
Yüksek Lisans, Türkiye, Gaziosmanpaşa Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, Eğitim Bilimleri (Yl) (Tezli), 2007, 2009 |
Doktora/Sanatta Yeterlilik/Tıpta Uzmanlık, Türkiye, Hacettepe Üniversitesi, Eğitim Bilimleri Enstitüsü, Eğitim Programları ve Öğretim (Dr), 2011, 2016 |
Yüksek Lisans, Türkiye, Gaziosmanpaşa Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, Eğitim Bilimleri (Yl) (Tezli), 2007, 2009 |
Lisans, Türkiye, Cumhuriyet Üniversitesi, Eğitim Fakültesi, Matematik ve Fen Bilimleri Eğitimi Bölümü, 2003, 2007 |
Kayıt Yok |
İngilizce, ÜDS, 78, 2008 Ekim , 2008 |
Sertifika, ProQuest Veri Tabanları Eğitim Sertifikası, Kırşehir, 30-03-2017, 30-03-2017 |
Sertifika, III. COPEAM Forumu Eğitime Katılım Belgesi, Ankara, 24-02-2015, 25-02-2015 |
Çalıştay, Üstün Yetenekliler Eğitiminde Etkili Öğretim Stratejileri Çalıştay Katılım Belgesi, Ankara, 18-05-2015, 20-05-2015 |
Kurs, Bilimsel Yayıncılık Kursu Katılım Belgesi, Ankara, 14-03-2015, 14-03-2015 |
Kongre Düzenleme, 34th International Society for Teacher Education (ISfTE) Conference Organizing Committee, Antalya, 22-04-2014, 25-04-2014 |
Çalıştay, Özel Güvenlik Eğitimlerinin Geliştirilmesi Projesi (ÖZGEP) Çalıştay Katılım Belgesi, Bolu, 14-06-2014, 16-06-2014 |
Sertifika, TÜBİTAK Proje Yazım Eğitimi Katılım Belgesi, Ankara, 19-06-2014, 21-06-2014 |
Sertifika, SPSS Paket Programında Regresyon Modelleri ve Uygulamaları Eğitim Katılım Belgesi, Ankara, 06-05-2013, 13-05-2013 |
Sertifika, Lisans Yan Alan: İlköğretim Matematik Öğretmenliği, Sivas, 09-09-2003, 18-06-2007 |
[UAK] Eğitim Bilimleri Eğitim Programları ve Öğretim Eğitim Programları ve Öğretim |
2023-, Doçent, Tam Zamanlı, Kırşehir Ahi Evran Üniversitesi, Eğitim Fakültesi, Eğitim Bilimleri Bölümü, Türkiye |
2017-, Doktor Öğretim Üyesi, Tam Zamanlı, Kırşehir Ahi Evran Üniversitesi, Eğitim Fakültesi, Eğitim Bilimleri Bölümü, Türkiye |
2016-2017, Araştırma Görevlisi, Tam Zamanlı, Ahi Evran Üniversitesi, Eğitim Fakültesi, Eğitim Bilimleri Bölümü, Türkiye |
2011-2016, Araştırma Görevlisi, Tam Zamanlı, Hacettepe Üniversitesi, Eğitim Fakültesi, Eğitim Bilimleri Bölümü, Türkiye |
2010-2011, Araştırma Görevlisi, Tam Zamanlı, Ahi Evran Üniversitesi, Eğitim Fakültesi, Eğitim Bilimleri Bölümü, Türkiye |
2021-, Eğitimde Kalite Güvence Sistemi-Birim Müfredat Geliştirme ve Değerlendirme Komisyon Başkanı, Kırşehir Ahi Evran Üniversitesi, Türkiye |
2017-, Bölüm Başkan Yardımcısı, Kırşehir Ahi Evran Üniversitesi, Türkiye |
2017-, Birim Kalite Temsilcisi, Kırşehir Ahi Evran Üniversitesi, Türkiye |
Leyla Şahin, Yüksek Lisans, Web 2.0 araçlarının ortaokul beşinci sınıf öğrencilerinin kelime öğrenimine ve İngilizce dersine yön, Kırşehir Ahi Evran Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, Eğitim Bilimleri Ana Bilim Dalı, 2022, (Asıl Danışman) |
Eda Elyıldırım, Yüksek Lisans, Okul öncesi öğretmenlerinin uzaktan eğitim deneyimleri: Bir karma yöntem çalışması, Kırşehir Ahi Evran Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, Eğitim Bilimleri Ana Bilim Dalı, 2022, (Asıl Danışman) |
2023-2024, Rehberlikte Program Geliştirme, Lisans |
2023-2024, Öğrenme Psikolojisi, Lisans |
2023-2024, Eğitime Giriş, Lisans |
2023-2024, Disiplinler Arası Eğitim Programlarının İncelenmesi, Yüksek Lisans |
2023-2024, Yüksek Lisans Uzmanlık Alan Dersi, Yüksek Lisans |
2023-2024, Yüksek Lisans Tezi, Yüksek Lisans |
2022-2023, Disiplinler Arası Eğitim Programlarının İncelenmesi, Yüksek Lisans |
2022-2023, Yüksek Lisans Tezi, Yüksek Lisans |
2022-2023, Yüksek Lisans Uzmanlık Alan Dersi, Yüksek Lisans |
2022-2023, Öğretim İlke ve Yöntemleri, Lisans |
2022-2023, Eğitimde Program Geliştirme, Lisans |
2022-2023, Öğrenme Psikolojisi, Lisans |
2022-2023, Okullarda RPD Uygulamaları 1, Lisans |
2022-2023, Program Araştırmalarının Analizi, Doktora/Sanatta Yeterlilik/Tıpta Uzmanlık |
2022-2023, Topluma Hizmet Uygulamaları, Lisans |
2021-2022, Öğretim İlke ve Yöntemleri, Lisans |
2021-2022, Eğitimde Program Geliştirme, Lisans |
2021-2022, Öğrenme Psikolojisi, Lisans |
2021-2022, Okullarda RPD Uygulamaları 1, Lisans |
2021-2022, RPD'de Program Geliştirme, Lisans |
2021-2022, Disiplinler Arası Eğitim Programlarının İncelenmesi, Yüksek Lisans |
2021-2022, Yüksek Lisans Uzmanlık Alan Dersi, Yüksek Lisans |
2021-2022, Yüksek Lisans Tezi, Yüksek Lisans |
2021-2022, Topluma Hizmet Uygulamaları, Lisans |
2021-2022, Okullarda RPD Uygulamaları 2, Lisans |
2021-2022, Rehberlikte Program Geliştirme, Lisans |
2021-2022, Rehberlik ve Psikolojik Danışmada Alan Çalışması, Lisans |
2020-2021, Öğretmenlik Uygulaması, Lisans |
2020-2021, Eğitimde Program Geliştirme, Lisans |
2020-2021, Öğrenme Psikolojisi, Lisans |
2020-2021, Topluma Hizmet Uygulamaları, Lisans |
2020-2021, Kaynak Tarama ve Rapor Yazma, Lisans |
2020-2021, Kurum Deneyimi, Lisans |
2020-2021, Öğretmenlik Uygulaması-II, Lisans |
2020-2021, Öğrenme-Öğretme Süreçleri, Yüksek Lisans |
2020-2021, Yüksek Lisans Uzmanlık Alan Dersi, Yüksek Lisans |
2020-2021, Yüksek Lisans Tezi, Yüksek Lisans |
2019-2020, Öğretim İlke ve Yöntemleri, Lisans |
2019-2020, Öğrenme Psikolojisi, Lisans |
2019-2020, Topluma Hizmet Uygulamaları, Lisans |
2019-2020, Disiplinler Arası Eğitim Programlarının İncelenmesi, Yüksek Lisans |
2019-2020, Eğitimde Araştırma Yöntemleri, Lisans |
2019-2020, Öğrenme-Öğretme Süreçleri, Yüksek Lisans |
2019-2020, Rehberlikte Program Geliştirme, Lisans |
2019-2020, Kurum Deneyimi, Lisans |
2019-2020, Yüksek Lisans Uzmanlık Alan Dersi, Yüksek Lisans |
2019-2020, Yüksek Lisans Tezi, Yüksek Lisans |
2018-2019, Öğretmenlik Uygulaması, Lisans |
2018-2019, Topluma Hizmet Uygulamaları, Lisans |
2018-2019, Karşılaştırmalı Eğitim, Lisans |
2018-2019, Öğretim İlke ve Yöntemleri, Lisans |
2018-2019, Disiplinler Arası Eğitim Programlarının İncelenmesi, Yüksek Lisans |
2018-2019, Öğrenme Psikolojisi, Lisans |
2018-2019, Öğrenme-Öğretme Süreçleri, Yüksek Lisans |
2018-2019, Kurum Deneyimi, Lisans |
2018-2019, Rehberlikte Program Geliştirme, Lisans |
2017-2018, Eğitim Bilimine Giriş, Lisans |
2017-2018, Öğrenme Güçlükleri, Lisans |
2017-2018, Program Değerlendirme, Yüksek Lisans |
2017-2018, Kaynak Tarama ve Rapor Yazma, Lisans |
2017-2018, Eğitim Psikolojisi, Lisans |
2017-2018, Öğrenme Psikolojisi, Lisans |
2017-2018, Kurum Deneyimi, Lisans |
2016-2017, Bireysel Çalışma Teknikleri, Lisans |
Kayıt Yok |
Özel Güvenlik Eğitimlerinin Geliştirilmesi Projesi (Ulusal) Diğer Kamu Kuruluşları (Yükseköğretim Kurumları Hariç): Araştırmacı , 2013-2014 |
Kayıt Yok |
Başar, T. (2022) "İlkokul 4. Sınıf Öğrencilerinin Fen Bilimleri Dersindeki Başarılarının Yordayıcısı Olarak Öz Düzenleme Becerileri", Kırıkkale Üniversitesi Eğitim Dergisi, 2 (1) pp. 16-27 Link |
Başar, T., Elyıldırım, E. (2022) "The Role of Multimedia in Concept Learning from the Parents’ Perspective", Journal of Learning and Teaching in Digital Age, 7 (1) pp. 16-29 DOI |
Başar, T., Şahin, L. (2022) "Technology Integration in Teaching English as a Foreign Language: A Content Analysis Study", Journal of Educational Technology and Online Learning, 5 (1) pp. 204-222 DOI |
Başar, T., Elyıldırım, E. (2022) "Okul Öncesi Öğretmenlerinin Fen Okuryazarlık Düzeyleri ile Fen Öğretimine Yönelik Tutumlarının İncelenmesi", Ahi Evran Üniversitesi Kırşehir Eğitim Fakültesi Dergisi, 23 (1) pp. 1268-1302 Link DOI |
Elyıldırım, E., Başar, T. (2022) "Okul Öncesi Öğretmenlerinin Uzaktan Eğitim Algıları Ölçeğinin Geliştirilmesi: Geçerlik ve Güvenirlik Çalışması", Ahi Evran Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi, 8 (2) pp. 461-479 [TR Dizin] DOI |
Başar, T., Dilek, H., Polat, M., Macar, K. (2022) "Okul Öncesi Öğretmenlerinin Yaşadıkları Duygu Durumlarının Mesleki Tükenmişlik Düzeylerini Yordama Gücü", Yaşadıkça Eğitim, 36 (3) pp. 775-793 [TR Dizin] DOI |
Başar, T. (2022) "The Effect of Digital Stories on 3rd Graders' Achievement, Attitudes and Motivation in Science Lesson", Participatory Educational Research, 9 (5) pp. 127-142 DOI |
Başar, T. (2021) "Evaluation of Middle-School 6th Grade Mathematics Curriculum", International Journal of Progressive Education, 17 (2) pp. 139-154 DOI |
Başar, T. (2021) "2018 Fen Bilimleri Dersi Öğretim Programı’nda Yer Alan Kazanımların Bilimsel Süreç Becerileri Açısından Analizi", Erzincan Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi, 23 (1) pp. 218-235 [TR Dizin] Link DOI |
Başar, T., Berilgen, S. (2021) "Determination of Curriculum Literacy Levels of School Administrators", Kastamonu Eğitim Dergisi, 29 (2) pp. 348-361 [TR Dizin] Link DOI |
Armut, M., Başar, T., Özüdoğru, G. (2020) "Technology in foreign language teaching: A needs analysis", Acta Didactica Napocensia, 13 (2) pp. 332-346 DOI |
Başar, T., Yavaşlı, M. (2020) "Yazarlık ve Yazma Becerileri Dersi Öğretim Programı’nın Öğretmen Görüşleri Doğrultusunda Değerlendirilmesi", Ana Dili Eğitimi Dergisi, 8 (2) pp. 270-291 [TR Dizin] Link |
Başar, T., Demiral, Ü. (2020) "2013, 2017 ve 2018 Fen Bilimleri Dersi Öğretim Programlarının Karşılaştırılması", Uludağ Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi, 33 (1) pp. 261-292 [TR Dizin] DOI |
Başar, T., Yağcı, E. (2018) "Teacher views on the curriculum of elementary school third grade science course", Uluslararası Eğitim Programları ve Öğretim Çalışmaları Dergisi, 8 (1) pp. 59-82 [TR Dizin] Link DOI |
Başar, T., Yağcı, E. (2017) "Evaluation of the Curriculum of Elementary School Third Grade Science Course", EURASIA Journal of Mathematics Science and Technology Education, 13 (8) pp. 4609-4633 [SSCI] Link DOI |
Tekkol, İ.A., Başar, T., Şen, Z., Turan, S. (2017) "Öğrenmede İnsanı Odağa Almak: Beyin Araştırmaları Doğrultusunda Bir Tartışma", Kastamonu Eğitim Dergisi, 25 (3) pp. 1187-1202 [TR Dizin] Link |
Yağcı, E., Başar, T., Aşkın, İ. (2016) "Hayat Bilgisi Dersinin Fen ve Teknoloji Dersindeki Öğrenme Düzeyini Yordama Gücü", Pegem Eğitim ve Öğretim Dergisi, 6 (1) pp. 61-72 [TR Dizin] Link DOI |
Başar, T., Aşkın, İ., Gelbal, S. (2016) "Tam Öğrenme Yaklaşımının Öğrencilerin Akademik Başarıları Üzerindeki Etkisi: Bir Meta-Analiz Çalışması", Eğitimde ve Psikolojide Ölçme ve Değerlendirme Dergisi, 7 (2) pp. 355-371 [TR Dizin] Link DOI |
Şen, Z., Başar, T., Aşkın, İ., Turan, S. (2015) "Brain-Based Learning Studies in Turkey: A Review for Methodological Analysis", TED EĞİTİM VE BİLİM, 40 (181) pp. 41-56 [SSCI] DOI |
Şahin, L., Başar, T. (2021) "The Role of Web 2.0 Tools in Teaching English as A Foreign Language", 8th International Conference on Instructional Technology and Teacher Education , Trabzon, Türkiye, (Kasım 2021) |
Elyıldırım, E., Başar, T. (2021) "Pre-School Teachers' Perspectives on Distance Education", 8th International Conference on Instructional Technology and Teacher Education , Trabzon, Türkiye, (Kasım 2021) |
Başar, T. (2021) "İlkokul 4. Sınıf Öğrencilerinin Dijital Okuryazarlık Düzeylerinin Çeşitli Değişkenler Açısından İncelenmesi", 14th International Computer and Instructional Technologies Symposium , Rize, Türkiye, (Ekim 2021) |
Başar, T. (2021) "Dijital Okuryazarlık ile İlgili Yapılmış Lisansüstü Tezlerin İncelenmesi: Bir İçerik Analizi Çalışması", 19. Uluslararası Sınıf Öğretmenliği Eğitimi Sempozyumu , (Aralık 2021) |
Başar, T. (2021) "2018 Teknoloji ve Tasarım Dersi Öğretim Programı Kazanımlarının Revize Edilmiş Bloom Taksonomisine Göre Analizi", VIIIth International Eurasian Educational Research Congress , Aksaray, Türkiye, (Temmuz 2021) |
Tekkol, İ.A., Başar, T. (2021) "Classroom Education Graduate Students’ Perspectives of Primary School Turkish Course Curriculum", 8th International Congress on Curriculum and Instruction Curriculum Studies in Life Long Learning , Burdur, Türkiye, (Mart 2021) |
Başar, T., Tekkol, İ.A. (2021) "An Investigation the Relation Between Preservice Teachers’ Emotional Literacy Levels and Their Communication Skill Levels", 4th International New York Conference on Evolving Trends in Interdisciplinary Research & Practices , New York, Amerika Birleşik Devletleri, (Mayıs 2021) |
Başar, T. (2018) "2018 Fen Bilimleri Dersi Öğretim Programı’nda Yer Alan Kazanımların Bilimsel Süreç Becerileri Açısından İncelenmesi", 17. Uluslararası Sınıf Öğretmenliği Sempozyumu , Ankara, Türkiye, (Mayıs 2018) |
Tekkol, İ.A., Başar, T. (2017) "İlkokul 1. Sınıf Türkçe Dersi Öğretim Programının Değerlendirilmesine Yönelik Çalışmaların İncelenmesi", 5. Uluslarararası Eğitim Programları ve Öğretim Kongresi , Muğla, Türkiye, (Ekim 2017) |
Kısa, N., Başar, T., Yağcı, E. (2015) "Identifying the Qualities Needed to Become A Qualified Instructor by the Help of Pairwise Comparison Method", International Business & Education Conferences , London, İngiltere, (Haziran 2015) |
Kısa, N., Başar, T. (2014) "Determining the Relationship Between Teacher's Perception About Organizational Justice and Job Satisfaction by Meta-Analysis", Conference of the International Journal of Arts and Sciences , Boston, Amerika Birleşik Devletleri, (Mayıs 2014) |
Şen, Z., Başar, T., Aşkın, İ., Turan, S. (2014) "Brain Based Learning Studies in Turkey: A Review for Methodological Analysis", 34th International Society for Teacher Education Conference , Antalya, Türkiye, (Nisan 2014) |
Yağcı, E., Başar, T., Tekkol, İ.A. (2012) "Hayat Bilgisi Dersinin Öğrencileri Fen ve Teknoloji Dersine Hazırlamadaki Etkisi", 2. Ulusal Eğitim Programları ve Öğretim Kongresi , Bolu, Türkiye, (Eylül 2012) |
Kayıt Yok |
Tekkol, İ.A., Başar, T. (2018) "Investigation of the Dissertations and Articles about First Grade Turkish Course Curriculum", Kitap: New Horizons in Educational Sciences - II, : Lambert Academic Publishing |
Kayıt Yok |
Kayıt Yok |
(Ulusal - Bilimsel Dergi) Ahi Evran Üniversitesi Kırşehir Eğitim Fakültesi Dergisi, 2018 |
(Ulusal - Bilimsel Dergi) Ahi Evran Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi, 2018 |
(Uluslararası - Bilimsel Dergi) Academy Journal of Educational Sciences, 2018 |
(Ulusal - Bilimsel Dergi) Ahi Evran Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi, 2017 |
(Ulusal - Bilimsel Dergi) Ankara Üniversitesi Eğitim Bilimleri Fakültesi Dergisi, 2017 |
(Uluslararası - Diğer) 26. ULUSLARARARASI EĞİTİM BİLİMLERİ KONGRESİ, 2017 |
(Ulusal - Bilimsel Dergi) Ahi Evran Üniversitesi Kırşehir Eğitim Fakültesi Dergisi, 2017 |
Kayıt Yok |
Sıra | Yayın | A | B | C | D | E | F | G | H | I |
1 |
2013, 2017 ve 2018 Fen Bilimleri Dersi Öğretim Programlarının Karşılaştırılması
Uludağ Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
|
0 | 0 | 0 | 7 | 3 | 4 | 0 | 0 | 14 |
2 |
Hayat Bilgisi Dersinin Fen ve Teknoloji Dersindeki Öğrenme Düzeyini Yordama Gücü
Pegem Eğitim ve Öğretim Dergisi
|
0 | 0 | 0 | 3 | 0 | 4 | 0 | 0 | 7 |
3 |
2018 Fen Bilimleri Dersi Öğretim Programı’nda Yer Alan Kazanımların Bilimsel Süreç Becerileri Açısından Analizi
Erzincan Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
|
0 | 0 | 0 | 1 | 4 | 1 | 0 | 0 | 6 |
4 |
Technology Integration in Teaching English as a Foreign Language: A Content Analysis Study
Journal of Educational Technology and Online Learning
|
0 | 0 | 0 | 5 | 0 | 1 | 0 | 0 | 6 |
5 |
Öğrenmede İnsanı Odağa Almak: Beyin Araştırmaları Doğrultusunda Bir Tartışma
Kastamonu Eğitim Dergisi
|
0 | 0 | 0 | 1 | 0 | 3 | 0 | 0 | 4 |
6 |
Brain-Based Learning Studies in Turkey: A Review for Methodological Analysis
TED EĞİTİM VE BİLİM
|
0 | 0 | 0 | 1 | 1 | 1 | 1 | 0 | 4 |
7 |
Determination of Curriculum Literacy Levels of School Administrators
Kastamonu Eğitim Dergisi
|
0 | 0 | 0 | 1 | 0 | 2 | 0 | 0 | 3 |
8 |
Evaluation of the Curriculum of Elementary School Third Grade Science Course
EURASIA Journal of Mathematics Science and Technology Education
|
0 | 0 | 0 | 2 | 0 | 1 | 0 | 0 | 3 |
9 |
Okul Öncesi Öğretmenlerinin Yaşadıkları Duygu Durumlarının Mesleki Tükenmişlik Düzeylerini Yordama Gücü
Yaşadıkça Eğitim
|
0 | 0 | 0 | 1 | 0 | 2 | 0 | 0 | 3 |
10 |
Okul Öncesi Öğretmenlerinin Fen Okuryazarlık Düzeyleri ile Fen Öğretimine Yönelik Tutumlarının İncelenmesi
Ahi Evran Üniversitesi Kırşehir Eğitim Fakültesi Dergisi
|
0 | 0 | 0 | 1 | 0 | 1 | 0 | 0 | 2 |
11 |
Tam Öğrenme Yaklaşımının Öğrencilerin Akademik Başarıları Üzerindeki Etkisi: Bir Meta-Analiz Çalışması
Eğitimde ve Psikolojide Ölçme ve Değerlendirme Dergisi
|
0 | 0 | 0 | 1 | 0 | 0 | 0 | 0 | 1 |
12 |
Evaluation of Middle-School 6th Grade Mathematics Curriculum
International Journal of Progressive Education
|
0 | 0 | 0 | 1 | 0 | 0 | 0 | 0 | 1 |
13 |
The Effect of Digital Stories on 3rd Graders' Achievement, Attitudes and Motivation in Science Lesson
Participatory Educational Research
|
0 | 0 | 0 | 1 | 0 | 0 | 0 | 0 | 1 |
14 |
Yazarlık ve Yazma Becerileri Dersi Öğretim Programı’nın Öğretmen Görüşleri Doğrultusunda Değerlendirilmesi
Ana Dili Eğitimi Dergisi
|
0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 1 | 0 | 0 | 1 |
(2018) "TÜBİTAK Yayın Teşvik Ödülü" |
(2007) "TÜBİTAK 2210-A Genel Yurt İçi Yüksek Lisans Burs Programı" |
Kayıt Yok |
Kayıt Yok |
Kayıt Yok |
Birlikte çalışılan kişi | Aktif Dönem | Çalışma Sayısı |
İlkay Aşkın Tekkol
Kastamonu Üniversitesi
|
2012 - 2021 | 10 |
Esed Yağcı
Hacettepe Üniversitesi
|
2012 - 2018 | 5 |
Eda Elyıldırım
-
|
2021 - 2022 | 4 |
Zeynep Şen
Hacettepe Üniversitesi
|
2014 - 2017 | 3 |
Sevgi Turan
Hacettepe Üniversitesi
|
2014 - 2017 | 3 |
Nuray Kısa
Niğde Üniversitesi
|
2014 - 2015 | 2 |
Leyla Şahin
-
|
2021 - 2022 | 2 |
-
|
2020 | 1 |
-
|
2022 | 1 |
-
|
2020 | 1 |
Kırşehir Ahi Evran Üniversitesi
|
2020 | 1 |
Selahattin Gelbal
Hacettepe Üniversitesi
|
2016 | 1 |
Kübra Macar
-
|
2022 | 1 |
Meltem Polat
-
|
2022 | 1 |
Meral Yavaşlı
-
|
2020 | 1 |
Songül Berilgen
-
|
2021 | 1 |
Alan Adı | Alandaki Toplam Öğretim Elemanı Sayısı | |
TÜBİTAK Araştırma Alanı | Sosyal Bilimler | 78249 |
YÖKSİS Temel Alan | Eğitim Bilimleri Temel Alanı | 8598 |
YÖKSİS Bilim Alanı | Eğitim Programları ve Öğretim | 299 |
Anahtar Kelimeler | Eğitim Programları ve Öğretim |
Performans Kriteri | 2015 | 2016 | 2017 | 2018 | 2019 | 2020 | 2021 | 2022 | 2023 | 2024 |
Ağırlıklı Puan | 55 | 30 | 70 | 60 | 0 | 45 | 85 | 105 | 0 | 0 |
Sıra (Araştırma Alanı İçinde) | 415 . | 472 . | 478 . | 482 . | - | 486 . | 538 . | 512 . | - | - |
Sıra (Temel Alan İçinde) | 277 . | 319 . | 281 . | 287 . | - | 287 . | 308 . | 266 . | - | - |
Sıra (Bilim Alanı İçinde) | 58 . | 75 . | 49 . | 58 . | - | 52 . | 53 . | 44 . | - | - |
Sıra (Anahtar Kelime (1)) | 55 . | 67 . | 44 . | 49 . | - | 48 . | 43 . | 38 . | - | - |
Toplam Yayın | 2 | 2 | 3 | 3 | 0 | 3 | 10 | 7 | 0 | 0 |
Toplam Makale | 1 | 2 | 2 | 1 | 0 | 3 | 3 | 7 | 0 | 0 |
Toplam Kitap | 0 | 0 | 0 | 1 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 |
Toplam Bildiri | 1 | 0 | 1 | 1 | 0 | 0 | 7 | 0 | 0 | 0 |
Makale (SCI) | 1 | 0 | 1 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 |
Makale (Uluslararası) | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 1 | 1 | 4 | 0 | 0 |
Makale (Ulusal) | 0 | 2 | 1 | 1 | 0 | 2 | 2 | 3 | 0 | 0 |
Kitap Yazarlığı | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 |
Kitap Bölümü Yazarlığı | 0 | 0 | 0 | 1 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 |
Bildiri (Uluslararası) | 1 | 0 | 1 | 1 | 0 | 0 | 7 | 0 | 0 | 0 |
Bildiri (Ulusal) | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 |