img

Doç. Dr. Tarık BAŞAR

  • Eğitim Fakültesi
  • Eğitim Bilimleri
  • Eğitim Programları ve Öğretim

Genel Bilgiler

Metrikler

UNIS
Yayın
33
Atıf
56
h-index
4
Proje
1
Google Scholor
Yayın
18
Atıf
120
h-index
7
BM Sürdürülebilir Kalkınma Amaçları
Alınan Eğitimler
Lisans, Türkiye, Cumhuriyet Üniversitesi, Eğitim Fakültesi, Matematik ve Fen Bilimleri Eğitimi Bölümü, 2003, 2007
Doktora/Sanatta Yeterlilik/Tıpta Uzmanlık, Türkiye, Hacettepe Üniversitesi, Eğitim Bilimleri Enstitüsü, Eğitim Programları ve Öğretim (Dr), 2011, 2016
Yüksek Lisans, Türkiye, Gaziosmanpaşa Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, Eğitim Bilimleri (Yl) (Tezli), 2007, 2009
Araştırma Alanları
Eğitim Programları ve Öğretim
Yıllara Göre Yayın Sayıları
Yıllara Göre Atıf Sayıları
Doktora/Sanatta Yeterlilik/Tıpta Uzmanlık, Türkiye, Hacettepe Üniversitesi, Eğitim Bilimleri Enstitüsü, Eğitim Programları ve Öğretim (Dr), 2011, 2016
Yüksek Lisans, Türkiye, Gaziosmanpaşa Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, Eğitim Bilimleri (Yl) (Tezli), 2007, 2009
Lisans, Türkiye, Cumhuriyet Üniversitesi, Eğitim Fakültesi, Matematik ve Fen Bilimleri Eğitimi Bölümü, 2003, 2007
Kayıt Yok
İngilizce, ÜDS, 78, 2008 Ekim , 2008
Sertifika, ProQuest Veri Tabanları Eğitim Sertifikası, Kırşehir, 30-03-2017, 30-03-2017
Sertifika, III. COPEAM Forumu Eğitime Katılım Belgesi, Ankara, 24-02-2015, 25-02-2015
Çalıştay, Üstün Yetenekliler Eğitiminde Etkili Öğretim Stratejileri Çalıştay Katılım Belgesi, Ankara, 18-05-2015, 20-05-2015
Kurs, Bilimsel Yayıncılık Kursu Katılım Belgesi, Ankara, 14-03-2015, 14-03-2015
Kongre Düzenleme, 34th International Society for Teacher Education (ISfTE) Conference Organizing Committee, Antalya, 22-04-2014, 25-04-2014
Çalıştay, Özel Güvenlik Eğitimlerinin Geliştirilmesi Projesi (ÖZGEP) Çalıştay Katılım Belgesi, Bolu, 14-06-2014, 16-06-2014
Sertifika, TÜBİTAK Proje Yazım Eğitimi Katılım Belgesi, Ankara, 19-06-2014, 21-06-2014
Sertifika, SPSS Paket Programında Regresyon Modelleri ve Uygulamaları Eğitim Katılım Belgesi, Ankara, 06-05-2013, 13-05-2013
Sertifika, Lisans Yan Alan: İlköğretim Matematik Öğretmenliği, Sivas, 09-09-2003, 18-06-2007
[UAK] Eğitim Bilimleri Eğitim Programları ve Öğretim Eğitim Programları ve Öğretim
2023-, Doçent, Tam Zamanlı, Kırşehir Ahi Evran Üniversitesi, Eğitim Fakültesi, Eğitim Bilimleri Bölümü, Türkiye
2017-, Doktor Öğretim Üyesi, Tam Zamanlı, Kırşehir Ahi Evran Üniversitesi, Eğitim Fakültesi, Eğitim Bilimleri Bölümü, Türkiye
2016-2017, Araştırma Görevlisi, Tam Zamanlı, Ahi Evran Üniversitesi, Eğitim Fakültesi, Eğitim Bilimleri Bölümü, Türkiye
2011-2016, Araştırma Görevlisi, Tam Zamanlı, Hacettepe Üniversitesi, Eğitim Fakültesi, Eğitim Bilimleri Bölümü, Türkiye
2010-2011, Araştırma Görevlisi, Tam Zamanlı, Ahi Evran Üniversitesi, Eğitim Fakültesi, Eğitim Bilimleri Bölümü, Türkiye
2021-, Eğitimde Kalite Güvence Sistemi-Birim Müfredat Geliştirme ve Değerlendirme Komisyon Başkanı, Kırşehir Ahi Evran Üniversitesi, Türkiye
2017-, Bölüm Başkan Yardımcısı, Kırşehir Ahi Evran Üniversitesi, Türkiye
2017-, Birim Kalite Temsilcisi, Kırşehir Ahi Evran Üniversitesi, Türkiye
Leyla Şahin, Yüksek Lisans, Web 2.0 araçlarının ortaokul beşinci sınıf öğrencilerinin kelime öğrenimine ve İngilizce dersine yön, Kırşehir Ahi Evran Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, Eğitim Bilimleri Ana Bilim Dalı, 2022, (Asıl Danışman)
Eda Elyıldırım, Yüksek Lisans, Okul öncesi öğretmenlerinin uzaktan eğitim deneyimleri: Bir karma yöntem çalışması, Kırşehir Ahi Evran Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, Eğitim Bilimleri Ana Bilim Dalı, 2022, (Asıl Danışman)
2023-2024, Rehberlikte Program Geliştirme, Lisans
2023-2024, Öğrenme Psikolojisi, Lisans
2023-2024, Eğitime Giriş, Lisans
2023-2024, Disiplinler Arası Eğitim Programlarının İncelenmesi, Yüksek Lisans
2023-2024, Yüksek Lisans Uzmanlık Alan Dersi, Yüksek Lisans
2023-2024, Yüksek Lisans Tezi, Yüksek Lisans
2022-2023, Disiplinler Arası Eğitim Programlarının İncelenmesi, Yüksek Lisans
2022-2023, Yüksek Lisans Tezi, Yüksek Lisans
2022-2023, Yüksek Lisans Uzmanlık Alan Dersi, Yüksek Lisans
2022-2023, Öğretim İlke ve Yöntemleri, Lisans
2022-2023, Eğitimde Program Geliştirme, Lisans
2022-2023, Öğrenme Psikolojisi, Lisans
2022-2023, Okullarda RPD Uygulamaları 1, Lisans
2022-2023, Program Araştırmalarının Analizi, Doktora/Sanatta Yeterlilik/Tıpta Uzmanlık
2022-2023, Topluma Hizmet Uygulamaları, Lisans
2021-2022, Öğretim İlke ve Yöntemleri, Lisans
2021-2022, Eğitimde Program Geliştirme, Lisans
2021-2022, Öğrenme Psikolojisi, Lisans
2021-2022, Okullarda RPD Uygulamaları 1, Lisans
2021-2022, RPD'de Program Geliştirme, Lisans
2021-2022, Disiplinler Arası Eğitim Programlarının İncelenmesi, Yüksek Lisans
2021-2022, Yüksek Lisans Uzmanlık Alan Dersi, Yüksek Lisans
2021-2022, Yüksek Lisans Tezi, Yüksek Lisans
2021-2022, Topluma Hizmet Uygulamaları, Lisans
2021-2022, Okullarda RPD Uygulamaları 2, Lisans
2021-2022, Rehberlikte Program Geliştirme, Lisans
2021-2022, Rehberlik ve Psikolojik Danışmada Alan Çalışması, Lisans
2020-2021, Öğretmenlik Uygulaması, Lisans
2020-2021, Eğitimde Program Geliştirme, Lisans
2020-2021, Öğrenme Psikolojisi, Lisans
2020-2021, Topluma Hizmet Uygulamaları, Lisans
2020-2021, Kaynak Tarama ve Rapor Yazma, Lisans
2020-2021, Kurum Deneyimi, Lisans
2020-2021, Öğretmenlik Uygulaması-II, Lisans
2020-2021, Öğrenme-Öğretme Süreçleri, Yüksek Lisans
2020-2021, Yüksek Lisans Uzmanlık Alan Dersi, Yüksek Lisans
2020-2021, Yüksek Lisans Tezi, Yüksek Lisans
2019-2020, Öğretim İlke ve Yöntemleri, Lisans
2019-2020, Öğrenme Psikolojisi, Lisans
2019-2020, Topluma Hizmet Uygulamaları, Lisans
2019-2020, Disiplinler Arası Eğitim Programlarının İncelenmesi, Yüksek Lisans
2019-2020, Eğitimde Araştırma Yöntemleri, Lisans
2019-2020, Öğrenme-Öğretme Süreçleri, Yüksek Lisans
2019-2020, Rehberlikte Program Geliştirme, Lisans
2019-2020, Kurum Deneyimi, Lisans
2019-2020, Yüksek Lisans Uzmanlık Alan Dersi, Yüksek Lisans
2019-2020, Yüksek Lisans Tezi, Yüksek Lisans
2018-2019, Öğretmenlik Uygulaması, Lisans
2018-2019, Topluma Hizmet Uygulamaları, Lisans
2018-2019, Karşılaştırmalı Eğitim, Lisans
2018-2019, Öğretim İlke ve Yöntemleri, Lisans
2018-2019, Disiplinler Arası Eğitim Programlarının İncelenmesi, Yüksek Lisans
2018-2019, Öğrenme Psikolojisi, Lisans
2018-2019, Öğrenme-Öğretme Süreçleri, Yüksek Lisans
2018-2019, Kurum Deneyimi, Lisans
2018-2019, Rehberlikte Program Geliştirme, Lisans
2017-2018, Eğitim Bilimine Giriş, Lisans
2017-2018, Öğrenme Güçlükleri, Lisans
2017-2018, Program Değerlendirme, Yüksek Lisans
2017-2018, Kaynak Tarama ve Rapor Yazma, Lisans
2017-2018, Eğitim Psikolojisi, Lisans
2017-2018, Öğrenme Psikolojisi, Lisans
2017-2018, Kurum Deneyimi, Lisans
2016-2017, Bireysel Çalışma Teknikleri, Lisans
Kayıt Yok
Özel Güvenlik Eğitimlerinin Geliştirilmesi Projesi (Ulusal) Diğer Kamu Kuruluşları (Yükseköğretim Kurumları Hariç): Araştırmacı , 2013-2014
Kayıt Yok
Başar, T. (2022) "İlkokul 4. Sınıf Öğrencilerinin Fen Bilimleri Dersindeki Başarılarının Yordayıcısı Olarak Öz Düzenleme Becerileri", Kırıkkale Üniversitesi Eğitim Dergisi, 2 (1) pp. 16-27 Link   
Başar, T., Elyıldırım, E. (2022) "The Role of Multimedia in Concept Learning from the Parents’ Perspective", Journal of Learning and Teaching in Digital Age, 7 (1) pp. 16-29 DOI    
Başar, T., Şahin, L. (2022) "Technology Integration in Teaching English as a Foreign Language: A Content Analysis Study", Journal of Educational Technology and Online Learning, 5 (1) pp. 204-222 DOI    
Başar, T., Elyıldırım, E. (2022) "Okul Öncesi Öğretmenlerinin Fen Okuryazarlık Düzeyleri ile Fen Öğretimine Yönelik Tutumlarının İncelenmesi", Ahi Evran Üniversitesi Kırşehir Eğitim Fakültesi Dergisi, 23 (1) pp. 1268-1302 Link DOI    
Elyıldırım, E., Başar, T. (2022) "Okul Öncesi Öğretmenlerinin Uzaktan Eğitim Algıları Ölçeğinin Geliştirilmesi: Geçerlik ve Güvenirlik Çalışması", Ahi Evran Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi, 8 (2) pp. 461-479 [TR Dizin] DOI     
Başar, T., Dilek, H., Polat, M., Macar, K. (2022) "Okul Öncesi Öğretmenlerinin Yaşadıkları Duygu Durumlarının Mesleki Tükenmişlik Düzeylerini Yordama Gücü", Yaşadıkça Eğitim, 36 (3) pp. 775-793 [TR Dizin] DOI     
Başar, T. (2022) "The Effect of Digital Stories on 3rd Graders' Achievement, Attitudes and Motivation in Science Lesson", Participatory Educational Research, 9 (5) pp. 127-142 DOI    
Başar, T. (2021) "Evaluation of Middle-School 6th Grade Mathematics Curriculum", International Journal of Progressive Education, 17 (2) pp. 139-154 DOI    
Başar, T. (2021) "2018 Fen Bilimleri Dersi Öğretim Programı’nda Yer Alan Kazanımların Bilimsel Süreç Becerileri Açısından Analizi", Erzincan Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi, 23 (1) pp. 218-235 [TR Dizin] Link DOI     
Başar, T., Berilgen, S. (2021) "Determination of Curriculum Literacy Levels of School Administrators", Kastamonu Eğitim Dergisi, 29 (2) pp. 348-361 [TR Dizin] Link DOI     
Armut, M., Başar, T., Özüdoğru, G. (2020) "Technology in foreign language teaching: A needs analysis", Acta Didactica Napocensia, 13 (2) pp. 332-346 DOI    
Başar, T., Yavaşlı, M. (2020) "Yazarlık ve Yazma Becerileri Dersi Öğretim Programı’nın Öğretmen Görüşleri Doğrultusunda Değerlendirilmesi", Ana Dili Eğitimi Dergisi, 8 (2) pp. 270-291 [TR Dizin] Link     
Başar, T., Demiral, Ü. (2020) "2013, 2017 ve 2018 Fen Bilimleri Dersi Öğretim Programlarının Karşılaştırılması", Uludağ Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi, 33 (1) pp. 261-292 [TR Dizin] DOI     
Başar, T., Yağcı, E. (2018) "Teacher views on the curriculum of elementary school third grade science course", Uluslararası Eğitim Programları ve Öğretim Çalışmaları Dergisi, 8 (1) pp. 59-82 [TR Dizin] Link DOI     
Başar, T., Yağcı, E. (2017) "Evaluation of the Curriculum of Elementary School Third Grade Science Course", EURASIA Journal of Mathematics Science and Technology Education, 13 (8) pp. 4609-4633 [SSCI] Link DOI    
Tekkol, İ.A., Başar, T., Şen, Z., Turan, S. (2017) "Öğrenmede İnsanı Odağa Almak: Beyin Araştırmaları Doğrultusunda Bir Tartışma", Kastamonu Eğitim Dergisi, 25 (3) pp. 1187-1202 [TR Dizin] Link     
Yağcı, E., Başar, T., Aşkın, İ. (2016) "Hayat Bilgisi Dersinin Fen ve Teknoloji Dersindeki Öğrenme Düzeyini Yordama Gücü", Pegem Eğitim ve Öğretim Dergisi, 6 (1) pp. 61-72 [TR Dizin] Link DOI     
Başar, T., Aşkın, İ., Gelbal, S. (2016) "Tam Öğrenme Yaklaşımının Öğrencilerin Akademik Başarıları Üzerindeki Etkisi: Bir Meta-Analiz Çalışması", Eğitimde ve Psikolojide Ölçme ve Değerlendirme Dergisi, 7 (2) pp. 355-371 [TR Dizin] Link DOI     
Şen, Z., Başar, T., Aşkın, İ., Turan, S. (2015) "Brain-Based Learning Studies in Turkey: A Review for Methodological Analysis", TED EĞİTİM VE BİLİM, 40 (181) pp. 41-56 [SSCI] DOI    
Şahin, L., Başar, T. (2021) "The Role of Web 2.0 Tools in Teaching English as A Foreign Language", 8th International Conference on Instructional Technology and Teacher Education , Trabzon, Türkiye, (Kasım 2021
Elyıldırım, E., Başar, T. (2021) "Pre-School Teachers' Perspectives on Distance Education", 8th International Conference on Instructional Technology and Teacher Education , Trabzon, Türkiye, (Kasım 2021
Başar, T. (2021) "İlkokul 4. Sınıf Öğrencilerinin Dijital Okuryazarlık Düzeylerinin Çeşitli Değişkenler Açısından İncelenmesi", 14th International Computer and Instructional Technologies Symposium , Rize, Türkiye, (Ekim 2021
Başar, T. (2021) "Dijital Okuryazarlık ile İlgili Yapılmış Lisansüstü Tezlerin İncelenmesi: Bir İçerik Analizi Çalışması", 19. Uluslararası Sınıf Öğretmenliği Eğitimi Sempozyumu , (Aralık 2021
Başar, T. (2021) "2018 Teknoloji ve Tasarım Dersi Öğretim Programı Kazanımlarının Revize Edilmiş Bloom Taksonomisine Göre Analizi", VIIIth International Eurasian Educational Research Congress , Aksaray, Türkiye, (Temmuz 2021
Tekkol, İ.A., Başar, T. (2021) "Classroom Education Graduate Students’ Perspectives of Primary School Turkish Course Curriculum", 8th International Congress on Curriculum and Instruction Curriculum Studies in Life Long Learning , Burdur, Türkiye, (Mart 2021
Başar, T., Tekkol, İ.A. (2021) "An Investigation the Relation Between Preservice Teachers’ Emotional Literacy Levels and Their Communication Skill Levels", 4th International New York Conference on Evolving Trends in Interdisciplinary Research & Practices , New York, Amerika Birleşik Devletleri, (Mayıs 2021 
Başar, T. (2018) "2018 Fen Bilimleri Dersi Öğretim Programı’nda Yer Alan Kazanımların Bilimsel Süreç Becerileri Açısından İncelenmesi", 17. Uluslararası Sınıf Öğretmenliği Sempozyumu , Ankara, Türkiye, (Mayıs 2018
Tekkol, İ.A., Başar, T. (2017) "İlkokul 1. Sınıf Türkçe Dersi Öğretim Programının Değerlendirilmesine Yönelik Çalışmaların İncelenmesi", 5. Uluslarararası Eğitim Programları ve Öğretim Kongresi , Muğla, Türkiye, (Ekim 2017
Kısa, N., Başar, T., Yağcı, E. (2015) "Identifying the Qualities Needed to Become A Qualified Instructor by the Help of Pairwise Comparison Method", International Business & Education Conferences , London, İngiltere, (Haziran 2015
Kısa, N., Başar, T. (2014) "Determining the Relationship Between Teacher's Perception About Organizational Justice and Job Satisfaction by Meta-Analysis", Conference of the International Journal of Arts and Sciences , Boston, Amerika Birleşik Devletleri, (Mayıs 2014
Şen, Z., Başar, T., Aşkın, İ., Turan, S. (2014) "Brain Based Learning Studies in Turkey: A Review for Methodological Analysis", 34th International Society for Teacher Education Conference , Antalya, Türkiye, (Nisan 2014
Yağcı, E., Başar, T., Tekkol, İ.A. (2012) "Hayat Bilgisi Dersinin Öğrencileri Fen ve Teknoloji Dersine Hazırlamadaki Etkisi", 2. Ulusal Eğitim Programları ve Öğretim Kongresi , Bolu, Türkiye, (Eylül 2012
Kayıt Yok
Tekkol, İ.A., Başar, T. (2018) "Investigation of the Dissertations and Articles about First Grade Turkish Course Curriculum", Kitap: New Horizons in Educational Sciences - II, : Lambert Academic Publishing  
Kayıt Yok
Kayıt Yok
(Ulusal - Bilimsel Dergi) Ahi Evran Üniversitesi Kırşehir Eğitim Fakültesi Dergisi, 2018
(Ulusal - Bilimsel Dergi) Ahi Evran Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi, 2018
(Uluslararası - Bilimsel Dergi) Academy Journal of Educational Sciences, 2018
(Ulusal - Bilimsel Dergi) Ahi Evran Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi, 2017
(Ulusal - Bilimsel Dergi) Ankara Üniversitesi Eğitim Bilimleri Fakültesi Dergisi, 2017
(Uluslararası - Diğer) 26. ULUSLARARARASI EĞİTİM BİLİMLERİ KONGRESİ, 2017
(Ulusal - Bilimsel Dergi) Ahi Evran Üniversitesi Kırşehir Eğitim Fakültesi Dergisi, 2017
Kayıt Yok
Atıflar
Atıf Sayılarına Göre Yayınlar
; A: SCI/SSCI/AHCI, B: ESCI, C: Scopus, D: Uluslararası Alan Index, E: TR Dizin, F: Uluslararası Kitap, G: Ulusal Kitap, H: Diğer Makale, I: Toplam
Sıra Yayın A B C D E F G H I
1
2013, 2017 ve 2018 Fen Bilimleri Dersi Öğretim Programlarının Karşılaştırılması
Uludağ Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
0 0 0 7 3 4 0 0 14
2
Hayat Bilgisi Dersinin Fen ve Teknoloji Dersindeki Öğrenme Düzeyini Yordama Gücü
Pegem Eğitim ve Öğretim Dergisi
0 0 0 3 0 4 0 0 7
3
2018 Fen Bilimleri Dersi Öğretim Programı’nda Yer Alan Kazanımların Bilimsel Süreç Becerileri Açısından Analizi
Erzincan Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
0 0 0 1 4 1 0 0 6
4
Technology Integration in Teaching English as a Foreign Language: A Content Analysis Study
Journal of Educational Technology and Online Learning
0 0 0 5 0 1 0 0 6
5
Öğrenmede İnsanı Odağa Almak: Beyin Araştırmaları Doğrultusunda Bir Tartışma
Kastamonu Eğitim Dergisi
0 0 0 1 0 3 0 0 4
6
Brain-Based Learning Studies in Turkey: A Review for Methodological Analysis
TED EĞİTİM VE BİLİM
0 0 0 1 1 1 1 0 4
7
Determination of Curriculum Literacy Levels of School Administrators
Kastamonu Eğitim Dergisi
0 0 0 1 0 2 0 0 3
8
Evaluation of the Curriculum of Elementary School Third Grade Science Course
EURASIA Journal of Mathematics Science and Technology Education
0 0 0 2 0 1 0 0 3
9
Okul Öncesi Öğretmenlerinin Yaşadıkları Duygu Durumlarının Mesleki Tükenmişlik Düzeylerini Yordama Gücü
Yaşadıkça Eğitim
0 0 0 1 0 2 0 0 3
10
Okul Öncesi Öğretmenlerinin Fen Okuryazarlık Düzeyleri ile Fen Öğretimine Yönelik Tutumlarının İncelenmesi
Ahi Evran Üniversitesi Kırşehir Eğitim Fakültesi Dergisi
0 0 0 1 0 1 0 0 2
11
Tam Öğrenme Yaklaşımının Öğrencilerin Akademik Başarıları Üzerindeki Etkisi: Bir Meta-Analiz Çalışması
Eğitimde ve Psikolojide Ölçme ve Değerlendirme Dergisi
0 0 0 1 0 0 0 0 1
12
Evaluation of Middle-School 6th Grade Mathematics Curriculum
International Journal of Progressive Education
0 0 0 1 0 0 0 0 1
13
The Effect of Digital Stories on 3rd Graders' Achievement, Attitudes and Motivation in Science Lesson
Participatory Educational Research
0 0 0 1 0 0 0 0 1
14
Yazarlık ve Yazma Becerileri Dersi Öğretim Programı’nın Öğretmen Görüşleri Doğrultusunda Değerlendirilmesi
Ana Dili Eğitimi Dergisi
0 0 0 0 0 1 0 0 1
(2018) "TÜBİTAK Yayın Teşvik Ödülü"
(2007) "TÜBİTAK 2210-A Genel Yurt İçi Yüksek Lisans Burs Programı"
Kayıt Yok
Kayıt Yok
Kayıt Yok
Kayıt Yok
Birlikte çalışılan kişi Aktif Dönem Çalışma Sayısı
İlkay Aşkın Tekkol
Kastamonu Üniversitesi
2012 - 2021 10
Esed Yağcı
Hacettepe Üniversitesi
2012 - 2018 5
Eda Elyıldırım
-
2021 - 2022 4
Zeynep Şen
Hacettepe Üniversitesi
2014 - 2017 3
Sevgi Turan
Hacettepe Üniversitesi
2014 - 2017 3
Nuray Kısa
Niğde Üniversitesi
2014 - 2015 2
Leyla Şahin
-
2021 - 2022 2
-
2020 1
-
2022 1
-
2020 1
Kırşehir Ahi Evran Üniversitesi
2020 1
Selahattin Gelbal
Hacettepe Üniversitesi
2016 1
Kübra Macar
-
2022 1
Meltem Polat
-
2022 1
Meral Yavaşlı
-
2020 1
Songül Berilgen
-
2021 1
Alan Adı Alandaki Toplam Öğretim Elemanı Sayısı
TÜBİTAK Araştırma Alanı Sosyal Bilimler 78249
YÖKSİS Temel Alan Eğitim Bilimleri Temel Alanı 8598
YÖKSİS Bilim Alanı Eğitim Programları ve Öğretim 299
Anahtar Kelimeler Eğitim Programları ve Öğretim
Performans Kriteri 2015 2016 2017 2018 2019 2020 2021 2022 2023 2024
Ağırlıklı Puan 55 30 70 60 0 45 85 105 0 0
Sıra (Araştırma Alanı İçinde) 415 . 472 . 478 . 482 . - 486 . 538 . 512 . - -
Sıra (Temel Alan İçinde) 277 . 319 . 281 . 287 . - 287 . 308 . 266 . - -
Sıra (Bilim Alanı İçinde) 58 . 75 . 49 . 58 . - 52 . 53 . 44 . - -
Sıra (Anahtar Kelime (1)) 55 . 67 . 44 . 49 . - 48 . 43 . 38 . - -
Toplam Yayın 2 2 3 3 0 3 10 7 0 0
Toplam Makale 1 2 2 1 0 3 3 7 0 0
Toplam Kitap 0 0 0 1 0 0 0 0 0 0
Toplam Bildiri 1 0 1 1 0 0 7 0 0 0
Makale (SCI) 1 0 1 0 0 0 0 0 0 0
Makale (Uluslararası) 0 0 0 0 0 1 1 4 0 0
Makale (Ulusal) 0 2 1 1 0 2 2 3 0 0
Kitap Yazarlığı 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0
Kitap Bölümü Yazarlığı 0 0 0 1 0 0 0 0 0 0
Bildiri (Uluslararası) 1 0 1 1 0 0 7 0 0 0
Bildiri (Ulusal) 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0
Atıfları ve Metrikleri
Atıfları ve Metrikleri