Doktora/Sanatta Yeterlilik/Tıpta Uzmanlık, Türkiye, Hacettepe Üniversitesi, Eğitim Bilimleri Enstitüsü, İlköğretim (Dr), 2009, 2013 |
Yüksek Lisans, Türkiye, Hacettepe Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, İlköğretim (Yl) (Tezli), 2007, 2009 |
Lisans, Türkiye, Hacettepe Üniversitesi, Eğitim Fakültesi, Temel Eğitim Bölümü, 2003, 2007 |
Doktora/Sanatta Yeterlilik/Tıpta Uzmanlık, Türkiye, Hacettepe Üniversitesi, Eğitim Bilimleri Enstitüsü, İlköğretim (Dr), 2009, 2013 |
Yüksek Lisans, Türkiye, Hacettepe Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, İlköğretim (Yl) (Tezli), 2007, 2009 |
Lisans, Türkiye, Hacettepe Üniversitesi, Eğitim Fakültesi, Temel Eğitim Bölümü, 2003, 2007 |
Kayıt Yok |
İngilizce, YÖKDİL, 78, 2017 |
İngilizce, ÜDS, 73, Bahar, 2007 |
Araştırma, 5. uluslararası OKUL ÖNCES, KONGRESİ, ANKARA, Türkiye, 18-10-2017, 21-10-2017 |
Sertifika, GROWING UP WILD, NEBRASKA, ABD, Abd, 04-05-2016, 04-05-2016 |
Araştırma, Child, Youth, Family Studies, Nebraska, ABD, Abd, 26-01-2016, 02-09-2016 |
Araştırma, 25. ULUSAL ÖZEL EĞİTİM KONGRESİ 2-4 ARALIK, İSTANBUL, Türkiye, 02-12-2016, 04-12-2016 |
Araştırma, ULEAD EĞİTİM ARAŞTIRMALARI KONGRESİ-2016, RİZE, Türkiye, 13-10-2016, 15-10-2016 |
Çalıştay, 9. BİLKENT BAHAR SEMPOZYUMU-ETKİLİ ÖĞRETİM UYGULAMALARI, ANKARA-BİLKENT OKULLARRI, 18-04-2015, 18-04-2015 |
Araştırma, ICES’11Uluslarası Eğitim Araştırmaları Kongresi, Kıbrıs, ICES’11Uluslarası Eğitim Araştırmaları Kongresi, Kıbrıs, Kıbrıs, 22-06-2011, 25-06-2011 |
Çalışma, 7. TÜBİTAK BİLİM ŞENLİĞİ, TUBİTAK-ANKARA, Türkiye, 12-10-2007, 12-10-2007 |
Kurs, YARATICI DRAMA, ÇAĞDAŞ DRAMA DERNEĞİ, Türkiye, 11-01-2006, 28-02-2008 |
Sertifika, ULUSAL SINIF ÖĞRETMENLİĞİ KONGRESİ, ANKARA, 14-04-2006, 16-04-2016 |
[UAK] Eğitim Bilimleri Hayat Bilgisi Eğitimi Hayat Bilgisi Eğitimi |
2018-, Doçent, Tam Zamanlı, Ahi Evran Üniversitesi, Eğitim Fakültesi, Temel Eğitim, Türkiye |
2015-, Yardımcı Doçent, Tam Zamanlı, Ahi Evran Üniversitesi, Eğitim Fakültesi, Temel Eğitim Bölümü, Türkiye |
Kayıt Yok |
Leyla Yeniay Satılmış, Yüksek Lisans, Mesleğe yeni başlayan sınıf öğretmenlerinin sosyal bilgiler ve fen bilimleri derslerine ilişkin görü, Kırşehir Ahi Evran Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, Temel Eğitim Ana Bilim Dalı, 2023, (Asıl Danışman) |
Şule Aslan, Yüksek Lisans, Hayat bilgisi öğretiminde çizgi film ve animasyon kullanımına ilişkin öğretmen görüşleri, Kırşehir Ahi Evran Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, Temel Eğitim Ana Bilim Dalı, 2020, (Asıl Danışman) |
2023-2024, İNSAN HAKLARI VE DEMOKRASİ EĞİTİMİ, Lisans |
2017-2018, YARATICILIK VE GELİŞTİRİLMESİ, Lisans |
2017-2018, ANNE-BABA EĞİTİMİ, Lisans |
2017-2018, DRAMA, Lisans |
2017-2018, ILKOGRETIME HAZIRLIK VE ILKOGRETIM PROGRAMLARI, Lisans |
2016-2017, ANNE BABA EGITIMI, Lisans |
2016-2017, HAYAT BILGISI OGRETIMINDE OGRENME -OGRETME SURECLERI, Yüksek Lisans |
2016-2017, Yaratıcılık ve Geliştirilmesi, Lisans |
2016-2017, Drama, Lisans |
2016-2017, BİLİMSEL ARAŞTIRMA YÖNTEMLERİ, Lisans |
2016-2017, SOSYAL BİLGİLER ÖĞRETİMİNDE ÖĞRENME-ÖĞRETME SÜREÇLERİ, Yüksek Lisans |
2016-2017, ILKOGRETİME HAZIRLIK VE İLKÖĞRETİM PROGRAMLARI, Lisans |
2015-2016, OZEL EGITIM, Lisans |
2015-2016, YARATICILIK VE GELISTIRILMESI, Lisans |
2015-2016, YARATICILIK VE GELISTIRILMESI, Lisans |
2015-2016, OZEL EGITIM, Lisans |
2015-2016, COCUKLA ILETISIM, Lisans |
2015-2016, ANNE-BABA EGITIMI, Lisans |
2015-2016, Yaratıcılık ve Geliştirilmesi, Lisans |
2014-2015, OZEL EGITIM, Lisans |
2014-2015, OZEL EGITIM, Lisans |
Kayıt Yok |
Haklarını Öğrenir Hakkıyla Öğretirim-II (TÜBİTAK-4004) (Ulusal) TÜBA ve TÜBİTAK Destekli Proje: Eğitmen , 2020-2021 |
TEMEL EĞİTİM ÖĞRETMEN ADAYLARININ YARATICI DAVRANIŞLARININ FARKLI AÇILARDAN İNCELENMESİ (Ulusal) Yükseköğretim Kurumları Tarafından Destekli Bilimsel Araştırma Projesi: Yürütücü , 2018-2019 |
Okul Öncesi Eğitim ve İlkokul 1. Sınıf Hayat Bilgisi Programının Sarmallığının İncelenmesi (Ulusal) Yükseköğretim Kurumları Tarafından Destekli Bilimsel Araştırma Projesi: Yürütücü , 2017-2017 |
Predictors and Behavioral Outcomes of Parent Involvement among Low Income Families in US Elementary Schools (Ulusal) Yükseköğretim Kurumları Tarafından Destekli Bilimsel Araştırma Projesi: Yürütücü , 2017-2017 |
Okul Öncesi Dönem Çocuklarının Psiko-sosyal Davranışlarının Öğretmen, Ebeveyn ve Çocuk Karakterleri Açısından İncelenmesi (Ulusal) Yükseköğretim Kurumları Tarafından Destekli Bilimsel Araştırma Projesi: Yürütücü , 2017-2017 |
Okulöncesinden İlkokula Bir Okul Dışı Öğrenme Modeli: Orman Okulları (Ulusal) Yükseköğretim Kurumları Tarafından Destekli Bilimsel Araştırma Projesi: Yürütücü , 2016-2016 |
Exploring the Perceptions and Reflections of Student Teachers about "Creative School" in Early Childhood Education (Ulusal) Yükseköğretim Kurumları Tarafından Destekli Bilimsel Araştırma Projesi: Yürütücü , 2016-2016 |
KODA-KÖY OKULLARI DEĞİŞİM AĞI (Ulusal) Özel Kuruluşlar: Danışman , 2016 |
CROSS CULTURAL STUDIES IN EARLY CHILDHOOD EDUCATION (Uluslararası) Diğer Uluslararası Kurum ve Kuruluşlar: Araştırmacı , 2012-2017 |
COCUK DOSTU SEHIR ANKARA (Ulusal) Diğer Kamu Kuruluşları (Yükseköğretim Kurumları Hariç): Uzman , 2011-2015 |
Kayıt Yok |
Güldalı, Ş.U. (2023) "Examining Early Childhood Educators‟ Creative Behaviors with Regards to Different Variables", International Conference The Future of Education – 13th Edition held on 29 – 30 June 2023 in Florence (Italy) , Floransa, İtalya, (Temmuz 2023) |
Güldalı, Ş.U. (2019) "Explaining Elementary School Teachers’ Self-Efficacy Regarding Inclusive Education: A Mixed-Method Study", 3.AVRASYA SOSYAL BILIMLER KONGRESI , Türkiye, (Haziran 2019) |
Güldalı, Ş.U. (2019) "Erken Çocukluk Sosyal Alanda Bir Durum Çalışması: Kültürel Okuryazarlık", 3. AVRASYA SOSYAL BILIMLER KONGRESI , (Haziran 2019) |
Güldalı, Ş.U. (2019) "OKULÖNCESİ DÖNEM ÇOCUKLARININ OKULÖNCESİ EĞİTİM PROGRAMINDAKİ DEĞERLERİ KAZANMALARINA YÖNELİK ÖĞRETMEN GÖRÜŞLERİ", 3RD INTERNATIONAL SYMPOSIUM OF EDUCATION AND VALUES(3. Uluslararası Eğitim ve Değerler Sempozyumu-ISOEVA) , (pp. 316-324), (Kasım 2019) |
Güldalı, Ş.U. (2019) "Hayat Bilgisi Dersinde Aile", . Uluslararası Sosyal Bilgiler Eğitimi Sempozyumuna/8th International Symposium on Social Studies Education’a (USBES-ISSSE) , (Kasım 2019) |
Güldalı, Ş.U. (2019) "Hayat Bilgisi Dersi Öğretim Programında Sosyal Yetkinlik: Bir Karma Yöntem Çalışması", . Uluslararası Sosyal Bilgiler Eğitimi Sempozyumuna/8th International Symposium on Social Studies Education’a (USBES-ISSSE) , (Kasım 2019) |
Güldalı, Ş.U., Erbay, Ş., Baş, M. (2018) "The Predictors of Student Teachers’ Creative Classroom Behaviors from Primary Education: The Contributions of Game Self-Efficacy, Social Skills and Teaching and Learning Concept", 8th International Conference on Teaching, Education Learning (ICTEL), 07-08 June 2018, Rome, Italy , (Haziran 2018) |
Tay, B., Güldalı, Ş.U., Baş, M. (2017) "2009 ve 2015 Hayat Bilgisi Dersi Öğretim Programları ve 2017 Taslak Hayat Bilgisi Dersi Öğretim Programının Karşılaştırılması", 6th International Social Studies Education Symposium , Eskişehir, Türkiye, (Mayıs 2017) |
Celık, M.V., Garcıa, A., Acar, İ.H., Gönen, M.S., Raıkes, H., Korkmaz, A., Esteırach, J., Güldalı, Ş.U., Colgrove, A. (2017) "Family Context of Low-Income Young Children and Their Self-Regulation Skillsin the U.S. and Turkey", SRCD Biennial Meeting-SOCIETY FOR RESEARCH IN CHILD DEVELOPMENT , Austın, Texas, Amerika Birleşik Devletleri, (Nisan 2017) |
Güldalı, Ş.U., Acar, İ.H. (2017) "Validation and Reliability Study of the Parent-Teacher Relationship Scale in Early Childhood", 5. Uluslararası Okul Öncesi Eğitim Kongresi , (Ekim 2017) |
Güldalı, Ş.U., Acar, İ.H. (2017) "The Contributions of Parent-Teacher Relationship and Teacher-Child Relationships to Preschool Children’s Academic Behavior", Oxford Education Research Symposium , (Aralık 2017) |
Güldalı, Ş.U., Demirbaş, İ. (2017) "okul öncesi eğitim ve ilkokul 1. Sınıf hayat bilgisi programınınsarmallığının incelenmesi", 16. Uluslararası Sınıf Öğretmenliği Eğitimi Sempozyumu (USOS 2017) , (Mayıs 2017) |
Güldalı, Ş.U., Garcia, A., Esteirach, J., Raikes, H. (2017) "Predictors and Behavioral Outcomes of Parent Involvement among Low Income Families in US Elementary Schools", SRCD Biennial Meeting-SOCIETY FOR RESEARCH IN CHILD DEVELOPMENT , (Nisan 2017) |
Yıldız, T.G., Gönen, M.S., Erdem, A.U., Güldalı, Ş.U., Garcıa, A., Raıkes, H., Acar, İ.H., Davis, D., Özbay, İ., Yıldız, F.Ö., Dereli, F. (2017) "Relations between Development and Executive Functions in Low IncomeChildren: Turkey and US Preschoolers", SRCD Biennial Meeting-SOCIETY FOR RESEARCH IN CHILD DEVELOPMENT , (Nisan 2017) |
Güldalı, Ş.U., Demirbaş, İ., Yıldız, Z., Sönmez, K., Gafa, İ. (2017) "“OKUL ÖNCESİ ÖĞRETMEN ADAYLARININ SOSYAL BİLGİLER EĞİTİMİ VE UYGULAMALARINA İLİŞKİN GÖRÜŞLERİ”", Uluslararası Sosyal Bilgiler Eğitimi Sempozyumu (USBES6) , (Mayıs 2017) |
Acar, İ.H., Güldalı, Ş.U. (2017) "Children’s Temperament and Their Hyperactivity: The Moderating Role of Child Gender", 5. ULUSLARARASI OKUL ONCESI KONGRESI , (Ekim 2017) |
Güldalı, Ş.U., Kutlu, M. (2017) "İLKOKUL SINIF ÖĞRETMENİ ADAYLARININ OYUN ÖZ YETERLİLİKLERİNİN İNCELENMESİ", ULUSLARARASI AVRASYASOSYAL BİLİMLERKONGRESİ 2017 , Antalya, (Nisan 2017) |
Güldalı, Ş.U., Çiftçi, E. (2017) "TEMEL EĞİTİM ÖĞRETMENLERİNİN ÇOCUKLA İLETİŞİM YETERLİKLERİNİN İNCELENMESİ", ULUSLARARASI AVRASYASOSYAL BİLİMLERKONGRESİ 2017 , (Nisan 2017) |
Güldalı, Ş.U. (2017) "ERKEN ÇOCUKLUKTA SOSYAL BİLGİLER EĞİTİMİNİN BOYUTLARINI VE DİNAMİKLERİNİUYGULAMAYA ILİŞKİN ÖNERİLERLE DESTEKLEYEREK DEĞERLENDİRİLMESİ", ULUSLARARASI AVRASYASOSYAL BİLİMLERKONGRESİ 2017 , Antalya, Türkiye, (Nisan 2017) |
Güldalı, Ş.U., Acar, İ.H. (2017) "The contributions of Parent-Teacher Relationship and Teacher-Child Relationships to Preschool Children’s Academic Behavior", Oxford Education Research Symposium , (Aralık 2017) |
Esteirach, J., Ren, L., Güldalı, Ş.U., Acar, I.H., Raikes, H. (2016) "Effects of mobile technology useon preschoolers self regulation", University of Nebraska-Lincoln Early Childhood (CYFS) Conference April of 4th-6th, Nebraska, ABD. , Lincoln- Nebraska, Amerika Birleşik Devletleri, (Nisan 2016) |
Güldalı, Ş.U., Acar, I.H. (2016) "Exploring Perceptions and Reflections of Student Teachers about Creative School in Early Childhood Education", Syposium of Creativity in Education-Council of Creative Education, 7th-11th, November, Finland. , (Ekim 2016) |
Güldalı, Ş.U. (2015) "Elementary School Teachers’ Wiews On Game Based Learing", 5THWorld Conference on Learning, Teaching and Educational Leadership , (Ekim 2015) |
Güldalı, Ş.U. (2015) "Evaluation Life SCİENCE CURRİCULUM REGARDİNG OUTDOOR EDUCATION.", International Conference on New Horizons in Education , Barselona, İspanya, (Haziran 2015) |
Ucus, S., Hursen, C. (2015) "Elementary School Teachers' Views on Game-based Learning as a Teaching Method", , (pp. 401-409), (Ocak 2015) |
Güldalı, Ş.U. (2014) "Çocuk Kitaplarında Çocuk İmgelerinin ve Çocuk Sorunlarının İşlenişi Çocuk Hakları Bağlamında İnceleme", Eğitim Araştırmaları Kongresi (EJER) 24-26 Nisan 2014, İstanbul. , (Nisan 2014) |
Güldalı, Ş.U., Şahin, A.E. (2013) "Çocuk Hakları Sözleşmesinin İlköğretim Programındaki Yeri", V. Uluslararası Eğitim Araştırmaları Kongresi, , Çanakkale, Türkiye, (Eylül 2013) |
Altin, B.N., Oruc, S., Güldalı, Ş.U. (2011) "İki Boyutlu Görsel Materyallerin Ön örgütleyici olarak kullanılması Poster Bildiri", II. Uluslararası Sosyal Bilimler Sempozyumu. Çanakkale On Sekiz Mart Üniversitesi. , (Eylül 2011) |
Güldalı, Ş.U. (2011) "İlköğretim öğrencileri için çocuk hakları farkındalık ölçeğinin geliştirilmesi I Ulusal Çocuk Hakları Kongresi", I. Ulusal Çocuk Hakları Kongresi. , Türkiye, (Mayıs 2011) |
Güldalı, Ş.U. (2019) "GELISIME UYGUN EGITIM PROGRAMI ERKEN COCUKLUKTA EN IYI EGITIM UYGULAMALARI", : Nobel Yayınclılık |
Tosun, Z.D., Güldalı, Ş.U., Demir, F., Kıranbay, P. (2014) "Çocuk Dostu Şehir ANKARA(Yetişkin El Kitabı)", Türkiye : İz Yayıncılık |
Tosun, Z.D., Güldalı, Ş.U., Demir, F., Kıranbay, P. (2014) "COCUK DOSTU SEHIR ANKARA -ÇOCUKLAR İÇİN EL KİTABI", Ankara/Türkiye : İz Yayıncılık: Ankara. |
Güldalı, Ş.U. (2022) "TEME EĞİTİM DÖNEMİNDE ÇEVRE EĞİTİMİ", Ankara/Türkiye : NOBEL YAYINEVİ |
Güldalı, Ş.U. (2021) "ERKEN ÇOCUKLUKTA OKUL ve AİLE", Kitap: ERKEN ÇOCUKLUK DÖNEMİNDE ÇOCUĞUN DAVRANIŞINI ANLAMA VE YÖNLENDİRME, İstanbul/Türkiye : Hedef CS Yaıncılık |
Güldalı, Ş.U. (2020) "Sevgi ve Drama - Yolu Sevgiden Geçen Drama: Sevgi Değerinin Drama Yöntemiyle İşlenmesi", Kitap: İLKOKULDA DRAMA İLE DEĞERLER EĞİTİMİ UYGULAMALARI, Ankara/Türkiye : Pegem Akademi |
Güldalı, Ş.U. (2020) "Alternatif Yaklaşımlarla Çocuk Hakları Eğitimi", Kitap: Disiplinlerarası YaklaşımlaÇocuk Hakları(Çocuk Hakları EğitimineYönelik Uygulama Örnekleriyle), Ankara/Türkiye : Pegem Akademi |
Güldalı, Ş.U., Uçuş, N. (2020) "Çocukların Güvenlik Hakkı Bağlamında Kişisel Verilerinin Korunması", Kitap: Disiplinlerarası Yaklaşımla Çocuk Hakları, Ankara/Türkiye : Pegem Akademi |
Raıkes, H., Raikes, A., Garcıa, A., Esteirach, J., Enchienger, A., Güldalı, Ş.U., Escalente, E. (2019) "Non-parental Caregiving", Kitap: Handbook of Parenting, New York/Amerika Birleşik Devletleri : Routledge |
Tay, B., Güldalı, Ş.U. (2017) "Hayat Bilgisi Öğretiminde Okul Dışı Öğrenme Çevreleri", Kitap: Etkinlik Örnekleriyle Hayat Bilgisi Öğretimi, Ankara/Türkiye : PEGEM AKADEMI |
Güldalı, Ş.U. (2017) "OZEL GEREKSINIMLI COCUKLAR ICIN HAYAT BILGISI OGRETIMI", Kitap: ETKILIK ORNEKLERIYLE HAYAT BILGISI OGRETIMI, Ankara/Türkiye : PEGEM AKADEMI |
Güldalı, Ş.U. (2017) "COCUK HAKLARI EGITIMI", Kitap: INSAN HAKLARI VE DEMOKRASI EGITIMI, Ankara/Türkiye : PEGEM AKADEMI |
Güldalı, Ş.U., Tay, B. (2016) "Sosyal Bilgiler Öğretiminde Tiyatro Metinlerinden Yararlanma.", Kitap: Sosyal Bilgiler Öğretiminde Edebi Metinlerden Yararlanma, Türkiye : Pegem Akademi |
Tay, B., Güldalı, Ş.U. (2015) "Okul Dışı Sosyal Bilgiler Öğretiminde Özel Sektör Kuruluşları", Kitap: Okul Dışı Sosyal Bilgiler Öğretimi, Ankara/Türkiye : Ankara: Pegem Akademi. |
Kayıt Yok |
(Uluslararası - Kitap) TEMEL EĞİTİM DÖNEMİNDE ÇEVRE EĞİTİMİ, 2022, Editör |
(Uluslararası - Dergi) KIRŞEHİR EĞİTİM FAKÜLTESİ DERGİSİ, 2021, Editör |
(Ulusal - Dergi) KEFAD, 2020, |
(Uluslararası - Dergi) International Journal of Elementary Education(IJEEDU), 2019, |
(Uluslararası - Dergi) “International Journal of Elementary Education (IJEEDU), 2019, Konuk Editör |
(Ulusal - Dergi) Okul Oncesı Eğitimi Alan Editörlüğü, 2017, |
(Uluslararası - Kitap) ETKİNLİK ÖRNEKLERİYLE HAYAT BİLGİSİ ÖĞRETİMİ, 2017, Editör |
(Ulusal - Bilimsel Dergi) KEFAD, 2017 |
(Ulusal - Bilimsel Dergi) AVRASYA DERGISI, 2017 |
(Uluslararası - Bilimsel Dergi) AVRASYA DERGISI, 2016 |
(Uluslararası - Bilimsel Dergi) the International Journal of Progressive Education (IJPE)., 2016 |
(Ulusal - Bilimsel Dergi) KEFAD, 2016 |
Üye, The National Association for the Education of Young Children (NAEYC), 2020- |
Üye, SOCIETY FOR RESEARCH IN CHILD DEVELOPMENT, 2016- |
Üye, National Council for the Social Studies (NCSS), 2016- |
Üye, Başka Bir Okul Mümkün Derneği, 2015- |
Üye, International Play Association (IPA World), 2015- |
Üye, Çocuk İhmali ve İstismarını Önleme Derneği, 2014- |
Üye, Center on School, Family, and Community Partnerships INET, 2014- |
Sıra | Yayın | A | B | C | D | E | F | G | H | I |
1 |
İlköğretim çocuk kitaplarının resim içerik şekil bakımından incelenmesi Eğitim ve Bilim 36 160 250 265 SSCI
Eğitim ve Bilim.
|
0 | 0 | 0 | 15 | 31 | 8 | 0 | 0 | 54 |
2 |
Çocuk Hakları Sözleşmesi ne Yönelik Öğretmenlerin Ve Okul Yöneticilerinin Görüşleri
Adnan Menderes Üniversitesi Eğitim Fakültesi Eğitim Bilimleri Dergisi,
|
0 | 0 | 0 | 4 | 11 | 11 | 2 | 0 | 28 |
3 |
Elementary School Teachers' Views on Game-based Learning as a Teaching Method
PROCEEDINGS OF 5TH WORLD CONFERENCE ON LEARNING, TEACHING AND EDUCATIONAL LEADERSHIP
|
10 | 16 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 26 |
4 |
Teachers’xx Innovativeness and Teaching Approach: The Mediating Role of Creative Classroom Behaviors
Social Behavior and Personality: an international journal
|
4 | 4 | 0 | 9 | 1 | 0 | 0 | 0 | 18 |
5 |
Elementary School Teachers Views on Game based Learning as aTeaching Method Procedia Social and Behavioral Sciences
Procedia - Social and Behavioral Sciences
|
0 | 0 | 0 | 15 | 3 | 0 | 0 | 0 | 18 |
6 |
Okul Öncesi Eğitim Programı İle İlkokul Hayat Bilgisi Öğretim Programının Sarmallığının İncelenmesi
Mersin Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
|
0 | 0 | 0 | 4 | 8 | 3 | 0 | 0 | 15 |
7 |
Sınıf Öğretmeni Adaylarının ve Okul Öncesi Öğretmeni Adaylarının Özel Eğitime İlişkin Metaforik Algılarının İncelenmesi
Adıyaman Üniversitesi Eğitim Bilimleri Dergisi
|
0 | 0 | 0 | 5 | 8 | 2 | 0 | 0 | 15 |
8 |
A study of primary school students' children's books related to physical structures, content and illustrations
Egitim ve Bilim
|
4 | 9 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 13 |
9 |
Uygulanan Çocuk Hakları Eğitimi Programınına yönelik uygulama öğretmenin ve katılımcı Öğrencilerin Görüşleri International Journal of New Trends in Arts Sports Science Education
International Journal of New Trends in Arts, Sports Science Education
|
0 | 0 | 0 | 2 | 3 | 4 | 1 | 0 | 10 |
10 |
Examining the Association Between Executive Functions and Developmental Domains of Low-Income Children in the United States and Turkey
Psychological Reports
|
8 | 0 | 0 | 0 | 0 | 1 | 0 | 0 | 9 |
11 |
Okul Dışı Sosyal Bilgiler Öğretimi
|
0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 7 | 1 | 0 | 8 |
12 |
Dezavantajlı Çocukların Velilerine Uygun Olarak Hazırlanan Aile Katılım Etkinliklerinin AKE Değerlendirilmesi Nallıhan Örneği The Evaluation of Parental Involvement Activities for Disadvantaged Children Parents Nallıhan Sample e International Journal of Educational Research
e-International Journal of Educational Research.
|
0 | 0 | 0 | 1 | 1 | 5 | 0 | 0 | 7 |
13 |
Exploring the perceptions of student teachers about ‘creative school’ in early childhood education
Early Child Development and Care
|
0 | 2 | 0 | 2 | 1 | 2 | 0 | 0 | 7 |
14 |
Exploring Children s Perceptions and Metaphors on Children s Rights Ahi Evran Üniversitesi Kırşehir Eğitim Fakültesi Dergisi KEFAD Cilt 17 Sayı 3 Aralık 2016 Sayfa 811 833
Ahi Evran Üniversitesi Kırşehir Eğitim Fakültesi Dergisi (KEFAD)
|
0 | 0 | 0 | 2 | 4 | 1 | 0 | 0 | 7 |
15 |
INSAN HAKLARI VE DEMOKRASI EGITIMI
|
0 | 0 | 0 | 1 | 0 | 5 | 0 | 0 | 6 |
16 |
Etkinlik Örnekleriyle Hayat Bilgisi Öğretimi
|
0 | 0 | 0 | 0 | 1 | 4 | 0 | 0 | 5 |
17 |
Exploring Creativity in Social Studies Education for Elementary Grades: Teachers’ Opinions and Interpretations
Journal of Education and Learning
|
0 | 0 | 0 | 5 | 0 | 0 | 0 | 0 | 5 |
18 |
Parenting and Turkish children’s behaviour problems: the moderating role of qualities of parent–child relationship
Early Child Development and Care
|
0 | 0 | 0 | 3 | 0 | 1 | 0 | 0 | 4 |
19 |
2009 ve 2017 HAYAT BİLGİSİ ÖĞRETİM PROGRAMLARININ KARŞILAŞTIRILMASI
TÜRK AKADEMİK YAYINLAR DERGİSİ
|
0 | 0 | 0 | 1 | 2 | 1 | 0 | 0 | 4 |
20 |
Family context of low-income young children and their self-regulation in the United States and Turkey
Early Child Development and Care
|
3 | 0 | 0 | 1 | 0 | 0 | 0 | 0 | 4 |
21 |
Sosyal Bilgileri Okul Öncesi Dönem Çocuklarıyla Deneyimlemek:Erken Çocukluk Döneminde Sosyal Bilgiler Eğitiminin ÖneminiGözden Geçirme
KIRŞEHİR EĞİTİM FAKÜLTESİ DERGİSİ
|
0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 3 | 0 | 0 | 3 |
22 |
Preparation and Evaluation of Children s Rights Education Curriculum An Action Research Regarding on Protection Rights Module
The International Journal of Progressive Education
|
0 | 0 | 0 | 2 | 1 | 0 | 0 | 0 | 3 |
23 |
Ebeveyn-Öğretmen İlişkilerinin Değerlendirmesi : Ebeveyn-Öğretmen İlişki Ölçeğin
Journal of Turkish Studies
|
0 | 0 | 0 | 1 | 2 | 0 | 0 | 0 | 3 |
24 |
Metaphors of Pre school Teacher Candidates and Pre school Teachers about the Concept of Play and Toy International Journal of Psycho Educational Sciences
International Journal of Psycho-Educational Sciences
|
0 | 0 | 0 | 0 | 2 | 0 | 0 | 0 | 2 |
25 |
2009, 2015 VE 2017 HAYAT BİLGİSİ ÖĞRETİM PROGRAMLARININ YARATICI DÜŞÜNME AÇISINDAN KARŞILAŞTIRILMASI
International Journal Of Eurasia Social Sciences
|
0 | 0 | 0 | 0 | 1 | 0 | 0 | 0 | 1 |
26 |
Sosyal Bilgiler Öğretiminde Edebi Metinlerden Yararlanma
|
0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 1 | 0 | 0 | 1 |
27 |
Predictors and behavioural outcomes of parental involvement among low-income families in elementary schools, United States
Early Child Development and Care
|
0 | 0 | 0 | 1 | 0 | 0 | 0 | 0 | 1 |
28 |
GELISIME UYGUN EGITIM PROGRAMI ERKEN COCUKLUKTA EN IYI EGITIM UYGULAMALARI
|
0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 1 | 0 | 0 | 1 |
29 |
A New Model in Early Childhood Education in the United States: EDUCARE
The International Journal of Research in Teacher Education
|
0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 1 | 0 | 0 | 1 |
30 |
Nature of science lessons argumentation and scientific discussions among students in science class A case study in a successful school Journal of Education in Science Environment and Health JESEH 1 2 102 110
Journal of Education in Science, Environment and Health (JESEH), 1(2), 102-110.
|
0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 1 | 0 | 0 | 1 |
Kayıt Yok |
Kayıt Yok |
Kayıt Yok |
Kayıt Yok |
Birlikte çalışılan kişi | Aktif Dönem | Çalışma Sayısı |
İbrahim Hakkı Acar
Özyeğin Üniversitesi
|
2017 - 2020 | 15 |
Helen Raıkes
-
|
2017 - 2020 | 8 |
Aıleen Garcıa
-
|
2017 - 2020 | 7 |
Mübeccel Sara Gönen
Hacettepe Üniversitesi
|
2011 - 2020 | 6 |
Ahi Evran Üniversitesi
|
2015 - 2021 | 5 |
İrem Demirbaş
-
|
2017 | 5 |
Jan Esteirach
-
|
2016 - 2020 | 4 |
Aysel Korkmaz
Yozgat Bozok Üniversitesi
|
2017 - 2020 | 3 |
Ali Ekber Şahin
Hacettepe Üniversitesi
|
2011 - 2013 | 3 |
Amy Colgrove
-
|
2017 - 2020 | 3 |
Kırşehir Ahi Evran Üniversitesi
|
2017 - 2018 | 2 |
Mefharet Veziroğlu Çelik
İstanbul Medipol Üniversitesi
|
2020 | 2 |
Feyza Özkan Yıldız
Karamanoğlu Mehmetbey Üniversitesi
|
2017 - 2018 | 2 |
Tülin Güler Yıldız
Hacettepe Üniversitesi
|
2017 - 2018 | 2 |
Dawn Davis
-
|
2017 - 2018 | 2 |
Funda Demir
-
|
2014 | 2 |
Helen Raikes
-
|
2016 - 2017 | 2 |
Ibrahim Hakki Acar
-
|
2016 | 2 |
İbrahim Gafa
-
|
2017 | 2 |
Jan Esteırach
-
|
2017 | 2 |
Kadir Sönmez
-
|
2017 | 2 |
Pınar Kıranbay
-
|
2014 | 2 |
Zafer Devrim Tosun
-
|
2014 | 2 |
Zeki Yıldız
-
|
2017 | 2 |
Ayça Ülker Erdem
Hacettepe Üniversitesi
|
2018 | 1 |
Elif Öztürk
Giresun Üniversitesi
|
2015 | 1 |
Mehmet Uygun
Dumlupınar Üniversitesi
|
2011 | 1 |
Özge Erdoğan
Karadeniz Teknik Üniversitesi
|
2011 | 1 |
Hakan Dedeoğlu
Hacettepe Üniversitesi
|
2016 | 1 |
Fatih Dereli
Trakya Üniversitesi
|
2017 | 1 |
Şeyma Erbay
Kırşehir Ahi Evran Üniversitesi
|
2018 | 1 |
Mehmet Katrancı
Kırıkkale Üniversitesi
|
2011 | 1 |
İpek Karlıdağ
Yozgat Bozok Üniversitesi
|
2018 | 1 |
Mehmet Katranci
Hacettepe Üniversitesi
(Turkey)
|
2011 | 1 |
Mehmet Uygun
Hacettepe Üniversitesi
(Turkey)
|
2011 | 1 |
Mübeccel Gönen
Hacettepe Üniversitesi
(Turkey)
|
2011 | 1 |
Sükran Uçuş
Çanakkale Onsekiz Mart Üniversitesi
(Turkey)
|
2015 | 1 |
Şükran Uçuş
Hacettepe Üniversitesi
(Turkey)
|
2011 | 1 |
Abbie Raikes
-
|
2019 | 1 |
Aileen Garcia
-
|
2017 | 1 |
Amy Enchienger
-
|
2019 | 1 |
Ayca Ulker Erdem
-
|
2017 | 1 |
Bekir Necati Altin
-
|
2011 | 1 |
C Hursen
-
|
015 | 1 |
Elsa Escalente
-
|
2019 | 1 |
Esra Çiftçi
-
|
2017 | 1 |
İpek Özbay
-
|
2017 | 1 |
Jan Esteraich
-
|
2020 | 1 |
Lixien Ren
-
|
2016 | 1 |
Mefharet Vezıroglu Celık
-
|
2017 | 1 |
Melike Kutlu
-
|
2017 | 1 |
Nilgün Bakkaloğlu
-
|
2011 | 1 |
Nuriye Uçuş
-
|
2020 | 1 |
Siddika Oruc
-
|
2011 | 1 |
Sukran Ucus
-
|
015 | 1 |
Süleyman Yıldız
-
|
2017 | 1 |
Şule Aslan
-
|
2021 | 1 |
Alan Adı | Alandaki Toplam Öğretim Elemanı Sayısı | |
TÜBİTAK Araştırma Alanı | Sosyal Bilimler | 78249 |
YÖKSİS Temel Alan | Eğitim Bilimleri Temel Alanı | 8598 |
YÖKSİS Bilim Alanı | Hayat Bilgisi Eğitimi | 42 |
Anahtar Kelimeler | Hayat Bilgisi Eğitimi, Okul Öncesi Eğitimi, Sosyal Bilgiler Eğitimi |
Performans Kriteri | 2015 | 2016 | 2017 | 2018 | 2019 | 2020 | 2021 | 2022 | 2023 | 2024 |
Ağırlıklı Puan | 90 | 125 | 373 | 105 | 80 | 190 | 60 | 40 | 10 | 0 |
Sıra (Araştırma Alanı İçinde) | 380 . | 377 . | 189 . | 437 . | 467 . | 344 . | 563 . | 577 . | 574 . | - |
Sıra (Temel Alan İçinde) | 242 . | 225 . | 76 . | 244 . | 254 . | 166 . | 331 . | 328 . | 362 . | - |
Sıra (Bilim Alanı İçinde) | 6 . | 8 . | 2 . | 10 . | 13 . | 1 . | 19 . | 22 . | 30 . | - |
Sıra (Anahtar Kelime (1)) | 5 . | 7 . | 1 . | 9 . | 12 . | 1 . | 15 . | 17 . | 25 . | - |
Sıra (Anahtar Kelime (2)) | - | - | - | - | - | - | - | - | - | - |
Sıra (Anahtar Kelime (3)) | - | - | - | - | - | - | - | - | - | - |
Toplam Yayın | 5 | 8 | 27 | 3 | 7 | 5 | 2 | 1 | 1 | 0 |
Toplam Makale | 3 | 5 | 12 | 2 | 0 | 2 | 1 | 0 | 0 | 0 |
Toplam Kitap | 1 | 1 | 3 | 0 | 2 | 3 | 1 | 1 | 0 | 0 |
Toplam Bildiri | 1 | 2 | 12 | 1 | 5 | 0 | 0 | 0 | 1 | 0 |
Makale (SCI) | 0 | 0 | 1 | 2 | 0 | 1 | 0 | 0 | 0 | 0 |
Makale (Uluslararası) | 3 | 3 | 8 | 0 | 0 | 1 | 1 | 0 | 0 | 0 |
Makale (Ulusal) | 0 | 2 | 3 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 |
Kitap Yazarlığı | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 |
Kitap Bölümü Yazarlığı | 1 | 1 | 3 | 0 | 2 | 3 | 1 | 1 | 0 | 0 |
Bildiri (Uluslararası) | 1 | 2 | 12 | 1 | 5 | 0 | 0 | 0 | 1 | 0 |
Bildiri (Ulusal) | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 |