Lisans, Türkiye, Anadolu Üniversitesi, Eğitim Bilimleri Enstitüsü, İngilizce Eğitimi (Dr), 2019, 2023 |
Lisans, Türkiye, Anadolu Üniversitesi, Eğitim Bilimleri Enstitüsü, Yabancı Diller Eğitimi (Dr), 2019 |
Yüksek Lisans, Türkiye, Mardin Artuklu Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, Siyaset Bilimi ve Uluslararası İlişkiler (Yl) (Tezli), 2015, 2019 |
Lisans, Türkiye, Orta Doğu Teknik Üniversitesi, Eğitim Fakültesi, Yabancı Diller Eğitimi Bölümü, 2008, 2012 |
Lisans, Türkiye, Anadolu Üniversitesi, Eğitim Bilimleri Enstitüsü, İngilizce Eğitimi (Dr), 2019, 2023 |
Yüksek Lisans, Türkiye, Mardin Artuklu Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, Siyaset Bilimi ve Uluslararası İlişkiler (Yl) (Tezli), 2015, 2019 |
Lisans, Türkiye, Orta Doğu Teknik Üniversitesi, Eğitim Fakültesi, Yabancı Diller Eğitimi Bölümü, 2008, 2012 |
Lisans, Türkiye, Anadolu Üniversitesi, Eğitim Bilimleri Enstitüsü, Yabancı Diller Eğitimi (Dr), 2019 |
Kayıt Yok |
İngilizce, YDS, 91, 2022/1 Yab, 2022 |
İngilizce, YÖKDİL, 100, 2019 |
İngilizce, KPDS, 96, Bahar, 2012 |
Kayıt Yok |
[UAK] Eğitim Bilimleri İngiliz Dili Eğitimi İngiliz Dili Eğitimi |
2016-, Öğretim Görevlisi, Tam Zamanlı, Ahi Evran Üniversitesi, Yabancı Diller Yüksekokulu, Türkiye |
2013-2016, Okutman, Tam Zamanlı, Mardin Artuklu Üniversitesi, Rektörlük, Türkiye |
2018-2019, Bölüm Başkanı, Ahi Evran Üniversitesi, Türkiye |
Kayıt Yok |
2023-2024, Mesleki İngilizce II, Lisans |
2023-2024, Yabancı Dil II, Lisans |
2023-2024, Yabancı Dil I, Lisans |
2023-2024, Yabancı Dil II, Ön Lisans |
2023-2024, Yabancı Dil I, Ön Lisans |
2022-2023, Yabancı Dil II, Lisans |
2022-2023, Yabancı Dil I, Lisans |
2022-2023, Yabancı Dil II, Ön Lisans |
2022-2023, Yabancı Dil I, Ön Lisans |
2021-2022, İngilizce Konuşma Pratikleri, Lisans |
2021-2022, İngilizce Hazırlık, Lisans |
2021-2022, Yabancı Dil II, Lisans |
2021-2022, Yabancı Dil I, Lisans |
2020-2021, İngilizce Hazırlık, Lisans |
2020-2021, İngilizce Konuşma Pratikleri, Lisans |
2020-2021, Mesleki İngilizce II, Lisans |
2019-2020, İngilizce Hazırlık, Lisans |
2019-2020, Mesleki Yabancı Dil II, Ön Lisans |
2019-2020, Mesleki Yabancı Dil I, Ön Lisans |
2019-2020, Ybancı Dil II, Ön Lisans |
2019-2020, Yabancı Dil I, Ön Lisans |
2018-2019, İngilizce hazırlık, Lisans |
2017-2018, ingilizce hazırlık, Lisans |
2016-2017, ingilizce hazırlık, Lisans |
2015-2016, ingilizce hazırlık, Lisans |
2014-2015, Yabancı Dil I, Lisans |
2014-2015, İngilizce, Lisans |
2013-2014, İngilizce, Lisans |
Kayıt Yok |
Comenius Birleşmiş Milletler, Dünya Bankası, UNESCO, Avrupa Birliği ve Avrupa Konseyi Destekli Proje: Eğitmen |
Kayıt Yok |
SOLMAZ, F., TAŞ, S., Kalın, İ.M. (2023) "A Study on Teacher Practices, Perceptions, and Attitudes Towards Written Corrective Feedback", The Reading Matrix: An International Online Journal, 23 (1) pp. 18-31 Link |
Güneş, H., TAŞ, S. (2023) "PRIMARY LEVEL ENGLISH LANGUAGE TEACHING CURRICULA OF GREECE AND TURKEY: A COMPARATIVE STUDY", International Journal of Education, Technology and Science (IJETS), 3 (1) pp. 16-32 Link |
Güneş, H., TAŞ, S. (2023) "PRIMARY LEVEL ENGLISH LANGUAGE TEACHING CURRICULA OF GREECE AND TURKEY: A COMPARATIVE STUDY", International Journal of Education, Technology and Science (IJETS), 3 (1) pp. 16-32 Link |
Subaşı, G., TAŞ, S., SOLMAZ, F. (2022) "Using ICT Tools in Distant EFL Classes: The Voice of Teachers and Students", The Turkish Online Journal of Educational Technology, 21 (4) pp. 1-17 Link |
Uğurlu, M., TAŞ, S. (2020) "The Representation of Cultures in English Language Textbooks: A Comparison of Three Textbooks Used in Turkey", Ahi Evran Akademi, 1 (2) pp. 54-67 Link |
SOLMAZ, F., TAŞ, S. (2023) "Turkish EFL Students’ Willingness To Communicate in Onlıne and Face-to-Face Contexts", SCOFOLA’23 "Challenges and Innovative Solutions in Foreign Language Teaching" , (pp. 9), Zonguldak, Türkiye, (Eylül 2023) |
TAŞ, S., SOLMAZ, F., MESCİGİL, M. (2023) "A CLASSROOM RESEARCH ON THE IMPACT OF TEACHERS’ QUESTIONING IN ESL CLASSROOMS", ISTEC 2023 International Science and Technology Conference , (pp. 1), Roma, İtalya, (Ağustos 2023) |
MESCİGİL, M., SOLMAZ, F., TAŞ, S. (2023) "PARALLELISM BETWEEN STYLISTICS AND LITERARY VIEWS IN ‘A SUITABLE BOY’", The 3rd International ILTERG Conference , Nevşehir, Türkiye, (Haziran 2023) |
MESCİGİL, M., TAŞ, S., SOLMAZ, F. (2023) "RHETORIC POWER TO FLOUT THE TABOOS: CHRISTIANS AND SARACENS IN GUI DE WAREWIC AND IN BOEVE DE HAUMTONE", The 3rd International ILTERG Conference , Nevşehir, Türkiye, (Haziran 2023) |
TAŞ, S., SOLMAZ, F., MESCİGİL, M. (2022) "THAT/ZERO-THAT ALTERNATION WITH ‘I THINK’ IN FORMAL/INFORMAL REGISTER", INCSOS 8th International Congress on Social Sciences , Türkiye, (Ekim 2022) |
Subaşı, G., TAŞ, S., SOLMAZ, F. (2022) "Using ICT Tools in Distant EFL Classes: The Voice of Teachers and Students", ITEC 2022 ( International Teacher Education Conference) , (pp. 1-17), Türkiye, (Ekim 2022) |
TAŞ, S. (2015) "A Study on Gender Differences in Compliments and Compliment Responses", Uluslararası Dil Eğitimi ve Öğretimi Sempozyumu (UDES) , Nevşehir, Türkiye, (Mayıs 2015) |
Kayıt Yok |
TAŞ, S., SOLMAZ, F., Akbaş, M. (2023) "USING DIGITAL TOOLS IN ELT: A FRAMEWORK FOR EFL TEACHERS", Kitap: Course Content Design and Materials Development in ELT, Ankara/Türkiye : Eğiten Kitap, Bölüm Sayfaları: 329 / 365, ISBN: 978-605-2234 |
KİMSESİZ, F., TAŞ, S. (2022) "A Practical Frame: Infographics in Advancing Reading Skills in EFL Classes", Kitap: A Contemporary Perspective on English Language Teaching, Ankara/Türkiye : Nobel Yayıncılık, Bölüm Sayfaları: 135 / 154, ISBN: 978-625-427-447-3 |
KİMSESİZ, F., TAŞ, S. (2022) "A Practical Frame: Infographics in Advancing Reading Skills in EFL Classes", Kitap: A Contemporary Perspective on English Language Teaching, Ankara/Türkiye : Nobel Yayınevi, Bölüm Sayfaları: 135 / 154, ISBN: 978-625-427-447-3 |
TAŞ, S., DEMİRDAŞ, B. (2020) "The Relationship between Moral Leadership and Personality Types and Role of Social Morality", Kitap: Studies on Management and Leadership, İstanbul/Türkiye : Efe Akademi, Bölüm Sayfaları: 51 / 72, ISBN: 978-625-7957-22-9 |
TAŞ, S., Uğurlu, M. (2019) "Dil Eğitiminde Teknoloji ve Sosyal Medya Etkisi", Kitap: Sosyal Medya ve Etkileri, Ankara/Türkiye : Gece Akademi, Bölüm Sayfaları: 95 / 106, ISBN: 978-605-288-955-8 |
Kayıt Yok |
Kayıt Yok |
Kayıt Yok |
Kayıt Yok |
Kayıt Yok |
Kayıt Yok |
Kayıt Yok |
Kayıt Yok |
Birlikte çalışılan kişi | Aktif Dönem | Çalışma Sayısı |
Kırşehir Ahi Evran Üniversitesi
|
2022 - 2023 | 9 |
Kırşehir Ahi Evran Üniversitesi
|
2022 - 2023 | 4 |
Kırşehir Ahi Evran Üniversitesi
|
2022 | 2 |
Hilal Güneş
Muğla Sıtkı Koçman Üniversitesi
|
2023 | 2 |
Mustafa Uğurlu
Kırşehir Ahi Evran Üniversitesi
|
2019 - 2020 | 2 |
Gonca Subaşı
Anadolu Üniversitesi
|
2022 | 2 |
Kırşehir Ahi Evran Üniversitesi
|
2020 | 1 |
İmran Mollaoğlu Kalın
Bingöl Üniversitesi
|
2023 | 1 |
Münevver Akbaş
-
|
2023 | 1 |
Alan Adı | Alandaki Toplam Öğretim Elemanı Sayısı | |
TÜBİTAK Araştırma Alanı | Sosyal Bilimler | 78392 |
YÖKSİS Temel Alan | Eğitim Bilimleri Temel Alanı | 9948 |
YÖKSİS Bilim Alanı | İngiliz Dili Eğitimi | 1066 |
Anahtar Kelimeler | İngiliz Dili Eğitimi |
Performans Kriteri | 2015 | 2016 | 2017 | 2018 | 2019 | 2020 | 2021 | 2022 | 2023 | 2024 |
Ağırlıklı Puan | 5 | 0 | 0 | 0 | 40 | 55 | 0 | 65 | 110 | 0 |
Sıra (Araştırma Alanı İçinde) | 467 . | - | - | - | 501 . | 475 . | - | 560 . | 500 . | - |
Sıra (Temel Alan İçinde) | 320 . | - | - | - | 292 . | 274 . | - | 307 . | 277 . | - |
Sıra (Bilim Alanı İçinde) | 49 . | - | - | - | 54 . | 53 . | - | 54 . | 56 . | - |
Sıra (Anahtar Kelime (1)) | 45 . | - | - | - | 47 . | 43 . | - | 45 . | 48 . | - |
Toplam Yayın | 1 | 0 | 0 | 0 | 1 | 2 | 0 | 4 | 8 | 0 |
Toplam Makale | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 1 | 0 | 1 | 3 | 0 |
Toplam Kitap | 0 | 0 | 0 | 0 | 1 | 1 | 0 | 1 | 1 | 0 |
Toplam Bildiri | 1 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 2 | 4 | 0 |
Makale (SCI) | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 |
Makale (Uluslararası) | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 1 | 3 | 0 |
Makale (Ulusal) | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 1 | 0 | 0 | 0 | 0 |
Kitap Yazarlığı | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 |
Kitap Bölümü Yazarlığı | 0 | 0 | 0 | 0 | 1 | 1 | 0 | 1 | 1 | 0 |
Bildiri (Uluslararası) | 1 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 2 | 4 | 0 |
Bildiri (Ulusal) | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 |