img
Öğr. Gör. Songül TAŞ

Öğr. Gör. Songül TAŞ

  • Yabancı Diller Yüksekokulu
  • Yabancı Diller
  • Yabancı Diller

Genel Bilgiler

Metrikler

UNIS
Yayın
17
Atıf
0
h-index
0
Proje
1
BM Sürdürülebilir Kalkınma Amaçları
Alınan Eğitimler
Lisans, Türkiye, Anadolu Üniversitesi, Eğitim Bilimleri Enstitüsü, İngilizce Eğitimi (Dr), 2019, 2023
Lisans, Türkiye, Anadolu Üniversitesi, Eğitim Bilimleri Enstitüsü, Yabancı Diller Eğitimi (Dr), 2019
Yüksek Lisans, Türkiye, Mardin Artuklu Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, Siyaset Bilimi ve Uluslararası İlişkiler (Yl) (Tezli), 2015, 2019
Lisans, Türkiye, Orta Doğu Teknik Üniversitesi, Eğitim Fakültesi, Yabancı Diller Eğitimi Bölümü, 2008, 2012
Araştırma Alanları
İngiliz Dili Eğitimi
Yıllara Göre Yayın Sayıları
Yıllara Göre Atıf Sayıları
Lisans, Türkiye, Anadolu Üniversitesi, Eğitim Bilimleri Enstitüsü, İngilizce Eğitimi (Dr), 2019, 2023
Yüksek Lisans, Türkiye, Mardin Artuklu Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, Siyaset Bilimi ve Uluslararası İlişkiler (Yl) (Tezli), 2015, 2019
Lisans, Türkiye, Orta Doğu Teknik Üniversitesi, Eğitim Fakültesi, Yabancı Diller Eğitimi Bölümü, 2008, 2012
Lisans, Türkiye, Anadolu Üniversitesi, Eğitim Bilimleri Enstitüsü, Yabancı Diller Eğitimi (Dr), 2019
Kayıt Yok
İngilizce, YDS, 91, 2022/1 Yab, 2022
İngilizce, YÖKDİL, 100, 2019
İngilizce, KPDS, 96, Bahar, 2012
Kayıt Yok
[UAK] Eğitim Bilimleri İngiliz Dili Eğitimi İngiliz Dili Eğitimi
2016-, Öğretim Görevlisi, Tam Zamanlı, Ahi Evran Üniversitesi, Yabancı Diller Yüksekokulu, Türkiye
2013-2016, Okutman, Tam Zamanlı, Mardin Artuklu Üniversitesi, Rektörlük, Türkiye
2018-2019, Bölüm Başkanı, Ahi Evran Üniversitesi, Türkiye
Kayıt Yok
2023-2024, Mesleki İngilizce II, Lisans
2023-2024, Yabancı Dil II, Lisans
2023-2024, Yabancı Dil I, Lisans
2023-2024, Yabancı Dil II, Ön Lisans
2023-2024, Yabancı Dil I, Ön Lisans
2022-2023, Yabancı Dil II, Lisans
2022-2023, Yabancı Dil I, Lisans
2022-2023, Yabancı Dil II, Ön Lisans
2022-2023, Yabancı Dil I, Ön Lisans
2021-2022, İngilizce Konuşma Pratikleri, Lisans
2021-2022, İngilizce Hazırlık, Lisans
2021-2022, Yabancı Dil II, Lisans
2021-2022, Yabancı Dil I, Lisans
2020-2021, İngilizce Hazırlık, Lisans
2020-2021, İngilizce Konuşma Pratikleri, Lisans
2020-2021, Mesleki İngilizce II, Lisans
2019-2020, İngilizce Hazırlık, Lisans
2019-2020, Mesleki Yabancı Dil II, Ön Lisans
2019-2020, Mesleki Yabancı Dil I, Ön Lisans
2019-2020, Ybancı Dil II, Ön Lisans
2019-2020, Yabancı Dil I, Ön Lisans
2018-2019, İngilizce hazırlık, Lisans
2017-2018, ingilizce hazırlık, Lisans
2016-2017, ingilizce hazırlık, Lisans
2015-2016, ingilizce hazırlık, Lisans
2014-2015, Yabancı Dil I, Lisans
2014-2015, İngilizce, Lisans
2013-2014, İngilizce, Lisans
Kayıt Yok
Comenius Birleşmiş Milletler, Dünya Bankası, UNESCO, Avrupa Birliği ve Avrupa Konseyi Destekli Proje: Eğitmen  
Kayıt Yok
SOLMAZ, F., TAŞ, S., Kalın, İ.M. (2023) "A Study on Teacher Practices, Perceptions, and Attitudes Towards Written Corrective Feedback", The Reading Matrix: An International Online Journal, 23 (1) pp. 18-31 Link  
Güneş, H., TAŞ, S. (2023) "PRIMARY LEVEL ENGLISH LANGUAGE TEACHING CURRICULA OF GREECE AND TURKEY: A COMPARATIVE STUDY", International Journal of Education, Technology and Science (IJETS), 3 (1) pp. 16-32 Link  
Güneş, H., TAŞ, S. (2023) "PRIMARY LEVEL ENGLISH LANGUAGE TEACHING CURRICULA OF GREECE AND TURKEY: A COMPARATIVE STUDY", International Journal of Education, Technology and Science (IJETS), 3 (1) pp. 16-32 Link  
Subaşı, G., TAŞ, S., SOLMAZ, F. (2022) "Using ICT Tools in Distant EFL Classes: The Voice of Teachers and Students", The Turkish Online Journal of Educational Technology, 21 (4) pp. 1-17 Link  
Uğurlu, M., TAŞ, S. (2020) "The Representation of Cultures in English Language Textbooks: A Comparison of Three Textbooks Used in Turkey", Ahi Evran Akademi, 1 (2) pp. 54-67 Link  
SOLMAZ, F., TAŞ, S. (2023) "Turkish EFL Students’ Willingness To Communicate in Onlıne and Face-to-Face Contexts", SCOFOLA’23 "Challenges and Innovative Solutions in Foreign Language Teaching" , (pp. 9), Zonguldak, Türkiye, (Eylül 2023
TAŞ, S., SOLMAZ, F., MESCİGİL, M. (2023) "A CLASSROOM RESEARCH ON THE IMPACT OF TEACHERS’ QUESTIONING IN ESL CLASSROOMS", ISTEC 2023 International Science and Technology Conference , (pp. 1), Roma, İtalya, (Ağustos 2023
MESCİGİL, M., SOLMAZ, F., TAŞ, S. (2023) "PARALLELISM BETWEEN STYLISTICS AND LITERARY VIEWS IN ‘A SUITABLE BOY’", The 3rd International ILTERG Conference , Nevşehir, Türkiye, (Haziran 2023
MESCİGİL, M., TAŞ, S., SOLMAZ, F. (2023) "RHETORIC POWER TO FLOUT THE TABOOS: CHRISTIANS AND SARACENS IN GUI DE WAREWIC AND IN BOEVE DE HAUMTONE", The 3rd International ILTERG Conference , Nevşehir, Türkiye, (Haziran 2023
TAŞ, S., SOLMAZ, F., MESCİGİL, M. (2022) "THAT/ZERO-THAT ALTERNATION WITH ‘I THINK’ IN FORMAL/INFORMAL REGISTER", INCSOS 8th International Congress on Social Sciences , Türkiye, (Ekim 2022
Subaşı, G., TAŞ, S., SOLMAZ, F. (2022) "Using ICT Tools in Distant EFL Classes: The Voice of Teachers and Students", ITEC 2022 ( International Teacher Education Conference) , (pp. 1-17), Türkiye, (Ekim 2022
TAŞ, S. (2015) "A Study on Gender Differences in Compliments and Compliment Responses", Uluslararası Dil Eğitimi ve Öğretimi Sempozyumu (UDES) , Nevşehir, Türkiye, (Mayıs 2015
Kayıt Yok
TAŞ, S., SOLMAZ, F., Akbaş, M. (2023) "USING DIGITAL TOOLS IN ELT: A FRAMEWORK FOR EFL TEACHERS", Kitap: Course Content Design and Materials Development in ELT, Ankara/Türkiye : Eğiten Kitap, Bölüm Sayfaları: 329 / 365, ISBN: 978-605-2234 
KİMSESİZ, F., TAŞ, S. (2022) "A Practical Frame: Infographics in Advancing Reading Skills in EFL Classes", Kitap: A Contemporary Perspective on English Language Teaching, Ankara/Türkiye : Nobel Yayıncılık, Bölüm Sayfaları: 135 / 154, ISBN: 978-625-427-447-3 
KİMSESİZ, F., TAŞ, S. (2022) "A Practical Frame: Infographics in Advancing Reading Skills in EFL Classes", Kitap: A Contemporary Perspective on English Language Teaching, Ankara/Türkiye : Nobel Yayınevi, Bölüm Sayfaları: 135 / 154, ISBN: 978-625-427-447-3 
TAŞ, S., DEMİRDAŞ, B. (2020) "The Relationship between Moral Leadership and Personality Types and Role of Social Morality", Kitap: Studies on Management and Leadership, İstanbul/Türkiye : Efe Akademi, Bölüm Sayfaları: 51 / 72, ISBN: 978-625-7957-22-9 
TAŞ, S., Uğurlu, M. (2019) "Dil Eğitiminde Teknoloji ve Sosyal Medya Etkisi", Kitap: Sosyal Medya ve Etkileri, Ankara/Türkiye : Gece Akademi, Bölüm Sayfaları: 95 / 106, ISBN: 978-605-288-955-8 
Kayıt Yok
Kayıt Yok
Kayıt Yok
Kayıt Yok
Atıflar
Atıf bilgisi bulunmamaktadır
Kayıt Yok
Kayıt Yok
Kayıt Yok
Kayıt Yok
Kayıt Yok
Birlikte çalışılan kişi Aktif Dönem Çalışma Sayısı
Kırşehir Ahi Evran Üniversitesi
2022 - 2023 9
Kırşehir Ahi Evran Üniversitesi
2022 - 2023 4
Kırşehir Ahi Evran Üniversitesi
2022 2
Hilal Güneş
Muğla Sıtkı Koçman Üniversitesi
2023 2
Mustafa Uğurlu
Kırşehir Ahi Evran Üniversitesi
2019 - 2020 2
Gonca Subaşı
Anadolu Üniversitesi
2022 2
Kırşehir Ahi Evran Üniversitesi
2020 1
İmran Mollaoğlu Kalın
Bingöl Üniversitesi
2023 1
Münevver Akbaş
-
2023 1
Alan Adı Alandaki Toplam Öğretim Elemanı Sayısı
TÜBİTAK Araştırma Alanı Sosyal Bilimler 78368
YÖKSİS Temel Alan Eğitim Bilimleri Temel Alanı 9825
YÖKSİS Bilim Alanı İngiliz Dili Eğitimi 1026
Anahtar Kelimeler İngiliz Dili Eğitimi
Performans Kriteri 2015 2016 2017 2018 2019 2020 2021 2022 2023 2024
Ağırlıklı Puan 5 0 0 0 40 55 0 65 110 0
Sıra (Araştırma Alanı İçinde) 466 . - - - 504 . 473 . - 560 . 495 . -
Sıra (Temel Alan İçinde) 323 . - - - 294 . 275 . - 306 . 282 . -
Sıra (Bilim Alanı İçinde) 49 . - - - 54 . 53 . - 55 . 55 . -
Sıra (Anahtar Kelime (1)) 45 . - - - 47 . 43 . - 46 . 47 . -
Toplam Yayın 1 0 0 0 1 2 0 4 8 0
Toplam Makale 0 0 0 0 0 1 0 1 3 0
Toplam Kitap 0 0 0 0 1 1 0 1 1 0
Toplam Bildiri 1 0 0 0 0 0 0 2 4 0
Makale (SCI) 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0
Makale (Uluslararası) 0 0 0 0 0 0 0 1 3 0
Makale (Ulusal) 0 0 0 0 0 1 0 0 0 0
Kitap Yazarlığı 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0
Kitap Bölümü Yazarlığı 0 0 0 0 1 1 0 1 1 0
Bildiri (Uluslararası) 1 0 0 0 0 0 0 2 4 0
Bildiri (Ulusal) 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0
Atıfları ve Metrikleri
Atıfları ve Metrikleri