Doktora/Sanatta Yeterlilik/Tıpta Uzmanlık, Türkiye, Ankara Üniversitesi, Eğitim Bilimleri Enstitüsü, Eğitimin Sosyal ve Tarihi Temelleri (Dr), 2010, 2016 |
Yüksek Lisans, Türkiye, Ankara Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, Bilim Tarihi (Yl) (Tezli), 2007, 2009 |
Lisans, Türkiye, Ankara Üniversitesi, Dil ve Tarih Coğrafya Fakültesi, Felsefe Bölümü, 2003, 2007 |
Doktora/Sanatta Yeterlilik/Tıpta Uzmanlık, Türkiye, Ankara Üniversitesi, Eğitim Bilimleri Enstitüsü, Eğitimin Sosyal ve Tarihi Temelleri (Dr), 2010, 2016 |
Yüksek Lisans, Türkiye, Ankara Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, Bilim Tarihi (Yl) (Tezli), 2007, 2009 |
Lisans, Türkiye, Ankara Üniversitesi, Dil ve Tarih Coğrafya Fakültesi, Felsefe Bölümü, 2003, 2007 |
Kayıt Yok |
İngilizce, KPDS, 61, 2009-KPDS , 2009 |
Değerlendirme, Ahi Evran Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi, 2021, 04-05-2021, 08-05-2021 |
Değerlendirme, Seval Yinilmez Akagündüz, Kırşehir Ahi Evran Üniversitesi, 26-05-2021 |
Değerlendirme, Dokuz Eylül Üniversitesi Atatürk İlkeleri ve İnkılâp Tarihi Enstitüsü Çağdaş Türkiye Tarihi Araştırm, 2020, 20-07-2020, 06-08-2020 |
Değerlendirme, Turkish History Education Journal, 2020, 9(1), 05-01-2020, 10-05-2021 |
Değerlendirme, Anadolu Journal of Educational Sciences International, 2020, Sayı:1, Cilt: 10, ss. 273-302, 02-10-2020, 12-10-2020 |
Konuşmalarım, Seval Yinilmez Akagündüz, Bil Koleji Kırşehir Kampüsü, 16-10-2020, 16-10-2020 |
Değerlendirme, Turkish Studies, 2019, 14(4), 15-11-2019, 22-11-2019 |
Değerlendirme, Kahramanmaraş Sütçü İmam Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi, 2019, 10-06-2019, 10-06-2019 |
Değerlendirme, Ankara Üniversitesi Eğitim Bilimleri Fakültesi Dergisi, 2019, 52(3), s. 967-988, 15-09-2019, 25-09-2019 |
Konuşmalarım, Seval Yinilmez Akagündüz, Kırşehir Bilim ve Sanat Merkezi, 22-05-2019, 22-05-2019 |
Kurs, Seval Yinilmez Akagündüz, Kırşehir Ahi Evran Üniversitesi, 09-01-2019, 09-01-2019 |
Değerlendirme, Uluslararası İnsan Çalışmaları Dergisi, 2018, Sayı:2, 15-05-2018, 22-05-2018 |
Kurs, Seval Yinilmez Akagündüz, Kırşehir, 07-05-2018, 07-05-2018 |
Ürün, Seval Yinilmez Akagündüz, Ankara Üniversitesi Eğitim Bilimleri Fakültesi, 25-03-2015, 25-03-2016 |
Kongre Düzenleme, Seval Yinilmez Akagündüz, Ankara Üniversitesi, Eğitim Bilimleri Fakültesi, 21-11-2013, 22-11-2013 |
Konuşmalarım, Seval Yinilmez, Kastamonu Üniversitesi/UNESCO, 16-11-2009, 16-11-2009 |
Sertifika, Seval Yinilmez, Bursa/Uludağ Üniversitesi, 19-07-2008, 30-07-2008 |
[UAK] Sosyal, Beşeri ve İdari Bilimler Felsefe Eğitim Felsefesi |
[UAK] Sosyal, Beşeri ve İdari Bilimler Felsefe Ahlak Felsefesi |
2021-, Doçent, Tam Zamanlı, Kırşehir Ahi Evran Üniversitesi, Fen-Edebiyat Fakültesi, Felsefe Bölümü, Türkiye |
2017-, Doktor Öğretim Üyesi, Tam Zamanlı, Ahi Evran Üniversitesi, Fen-Edebiyat Fakültesi, Felsefe Bölümü, Türkiye |
2010-2016, Araştırma Görevlisi, Tam Zamanlı, Ankara Üniversitesi, Eğitim Bilimleri Fakültesi, Eğitim Bilimleri Bölümü, Türkiye |
2009-2010, Araştırma Görevlisi, Tam Zamanlı, Ahi Evran Üniversitesi, Fen-Edebiyat Fakültesi, Felsefe Bölümü, Türkiye |
2018-, Komisyon Üyeliği, Kırşehir Ahi Evran Üniversitesi, Türkiye |
2018-, Farabi Koordinatörü, Kırşehir Ahi Evran Üniversitesi, Türkiye |
2018-, Bologna Koordinatörü, Kırşehir Ahi Evran Üniversitesi, Türkiye |
2017-, Bölüm Başkan Yardımcısı, Kırşehir Ahi Evran Üniversitesi, Türkiye |
2017-, Anabilim Dalı Başkanı, Kırşehir Ahi Evran Üniversitesi, Türkiye |
Zeynep Dilan Köysüren, Yüksek Lisans, İnsan Felsefesi Bağlamında Jean Jacques Rousseau ve Simone de Beauvor'de Kadına Analitik Bakış, Kırşehir Ahi Evran Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, Antropoloji Ana Bilim Dalı, 2024, (Asıl Danışman) |
2020-2021, Descartes, Lisans |
2020-2021, Bitirme Ödevi-II, Lisans |
2020-2021, Analitik Felsefe, Lisans |
2020-2021, Sistematik Felsefe Semineri, Lisans |
2020-2021, Eğitim Felsefesi, Lisans |
2020-2021, Ortaçağ Felsefesi, Lisans |
2020-2021, Felsefe Tarihi Semineri, Lisans |
2020-2021, Felsefe Tarihi Metinleri-I, Lisans |
2020-2021, Bitirme Ödevi-I, Lisans |
2020-2021, Zihin Felsefesi, Lisans |
2020-2021, Bilim Tarihi Semineri, Lisans |
2020-2021, Bilgi Felsefesi, Lisans |
2020-2021, Ortaçağ Felsefesi, Lisans |
2020-2021, Varlık Felsefesi, Lisans |
2020-2021, Felsefe Tarihi Metinleri-II, Lisans |
2020-2021, İlkçağ Felsefesi, Lisans |
2020-2021, Bilim Tarihi, Lisans |
2019-2020, Analitik Felsefe, Lisans |
2019-2020, Sistematik Felsefe Semineri, Lisans |
2019-2020, Eğitim Felsefesi, Lisans |
2019-2020, Ortaçağ Felsefesi, Lisans |
2019-2020, Felsefe Tarihi Semineri, Lisans |
2019-2020, Felsefe Tarihi Metinleri-II, Lisans |
2019-2020, Felsefe Tarihi Metinleri-I, Lisans |
2019-2020, Zihin Felsefesi, Lisans |
2019-2020, Bilim Tarihi Semineri, Lisans |
2019-2020, Bilim Tarihi, Lisans |
2019-2020, Bilgi Felsefesi, Lisans |
2019-2020, Varlık Felsefesi, Lisans |
2018-2019, Felsefe Tarihi Semineri, Lisans |
2018-2019, Bilgi Felsefesi, Lisans |
2018-2019, Ortaçağ Felsefesi, Lisans |
2018-2019, Felsefe Tarihi Metinleri-I, Lisans |
2018-2019, Varlık Felsefesi, Lisans |
2018-2019, Felsefe Tarihi Metinleri- II, Lisans |
2018-2019, Bilim Tarihi, Lisans |
2017-2018, Bilim Tarihi, Lisans |
2017-2018, Felsefe Tarihi Metinleri-I, Lisans |
2017-2018, Bilim Tarihi, Lisans |
Kayıt Yok |
AHMED ŞEM'Î'NİN "HULÂSATÜ'L-AHLÂK" ADLI ESERİNİN GÜNÜMÜZ TÜRKÇESİNE ÇEVİRİSİ VE ESERİN AHLAK FELSEFESİ BAĞLAMINDA İNCELENMESİ Yükseköğretim Kurumları Tarafından Destekli Bilimsel Araştırma Projesi: Yürütücü , 2018-2020 |
Kayıt Yok |
YİNİLMEZ-AKAGÜNDÜZ, S., AKAGÜNDÜZ, Ü. (2023) "Milaslı Gad Franko’nun “Muallimlere” Adlı Eserinden Hareketle Düşünce Eğitimi ile Ahlâk Eğitimine Felsefi Bir Bakış", Cumhuriyet Tarihi Araştırmaları Dergisi, 19 (39) pp. 1367-1403 [ESCI] |
YİNİLMEZ-AKAGÜNDÜZ, S. (2023) "Rousseau’nun Emile adlı eserinde hareketle yeni dünyanın özne çocuğuna felsefi yolculuk", Kesit Akademi, 9 (37) pp. 167-184 Link DOI |
YİNİLMEZ-AKAGÜNDÜZ, S., AKAGÜNDÜZ, Ü. (2023) "A Philosophical Overview of Thought Education and Moral Education Based on the Work "Muallimlere" by Gad Franko of Milas", CTAD-CUMHURIYET TARIHI ARASTIRMALARI DERGISI, 19 (39) pp. 1367-1403 [ESCI] |
Alabaş, R., YİNİLMEZ-AKAGÜNDÜZ, S. (2021) "THE ETHICAL VALUE OF HUMAN AND ENVIRONMENTAL RELATIONS: THE PLACE OF ENVIRONMENTAL ETHICS IN GEOGRAPHY CURRICULUM AND TEXTBOOKS IN TURKEY", IJETSAR, 6 (16) pp. 1851-1906 Link DOI |
YİNİLMEZ-AKAGÜNDÜZ, S. (2021) "An Exemplary Book On The Training Of The Mind Through The Eyes Of A Doctor: Terbiyye-i Akliyye And Philosophical Investigation", Turkish History Education Journal, 10 (1) pp. 72-87 [TR Dizin] DOI |
YİNİLMEZ-AKAGÜNDÜZ, S., Soylu, A. (2021) "Reflections of the “Human Nature” Problematic in the Professional Identity of Pre-Service Teachers within the Context of the Philosophy of Education Course", International Journal of Eurasian Education and Culture, 6 (12) pp. 286-331 DOI |
YİNİLMEZ-AKAGÜNDÜZ, S. (2020) "Cumhuriyet’in İlk Yıllarında Yurttaşlık Eğitimi: Cumhuriyet Çocuklarına Malûmât-ı Vataniye Ders Kitabı Örneği", Turkish History Education Journal, 9 (1) pp. 109-131 [TR Dizin] Link DOI |
YİNİLMEZ-AKAGÜNDÜZ, S. (2020) "Citizenship Consciousness and Moral Values in Civics Textbooks in Turkey (1924-1945)", Educational Policy Analysis and Strategic Research, 15 (4) pp. 69-85 [TR Dizin] DOI |
YİNİLMEZ-AKAGÜNDÜZ, S., DOĞAN, A. (2020) "Çağımızın Ahlak Eğitimi Anlayışıyla Ahmed Şem’î’nin Hülâsatü’l Ahlâk Adlı Eserin Değerlendirilmesi", Ankara Universitesi Egitim Bilimleri Fakultesi Dergisi, 53 (1) pp. 55-86 [TR Dizin] Link DOI |
DOĞAN, A., YİNİLMEZ-AKAGÜNDÜZ, S. (2019) "Ahmed Şem’î’nin “Hülâsatü’l-Ahlâk” Adlı Eseri ve Ahlaka Dair Görüşleri", Turkish Studies - Language and Literature, 14 (4) pp. 2261-2294 [TR Dizin] Link DOI |
YİNİLMEZ-AKAGÜNDÜZ, S. (2017) "Cumhuriyet’in İlk Yıllarından Günümüze Ders Kitaplarında Ahlak Eğitimi", Cumhuriyet Tarihi Araştırmaları Dergisi (CTAD), 13 (26) pp. 149-180 [ESCI] Link |
AKAGÜNDÜZ, Ü., YİNİLMEZ-AKAGÜNDÜZ, S. (2017) "İmece Dergisi ve Dergideki Toplum Temalı Yazıların Bibliyografik Künyesi (1961-1965)", The Journal of Academic Social Sciences (ASOS JOURNAL), 5 (60) pp. 189-208 DOI |
YİNİLMEZ-AKAGÜNDÜZ, S. (2017) "II. Meşrutiyet Dönemi Ahlak Eğitimine Örnek Bir Ders Kitabı: İbtidailere Malumat-I Ahlakiyye ve Medeniyye", Kesit Akademi, 3 (7) pp. 240-257 DOI |
YİNİLMEZ-AKAGÜNDÜZ, S. (2017) "Moral education in textbooks from the first years of republic to present", CTAD-CUMHURIYET TARIHI ARASTIRMALARI DERGISI, 13 (26) pp. 149-180 |
YİNİLMEZ-AKAGÜNDÜZ, S. (2016) "Mehmet Emin Erişirgil’in “Terbiye ve Felsefe” Adlı Makalesinden Hareketle Günümüzde Eğitim-Felsefe İlişkisi Üzerine Bir İnceleme", TUHED, 5 (2) pp. 630-642 [TR Dizin] Link |
YİNİLMEZ-AKAGÜNDÜZ, S., AKAGÜNDÜZ, Ü. (2013) "Cumhuriyet Dönemi Düşünürlerinden Sabahattin Eyuboğlu’nda Felsefi Bakış", Folklor/Edebiyat, 19 (76) pp. 21-30 [TR Dizin] Link |
YİNİLMEZ-AKAGÜNDÜZ, S. (2013) "Osmanlı Devclet'nde Okutulan İlk Fizik Ders Kitabı: Usûl-i Hikmet-i Tabiiye (Doğa Felsefesine Giriş)", TUHED, 2 (2) pp. 58-77 [TR Dizin] Link |
YİNİLMEZ-AKAGÜNDÜZ, S. (2011) "Eğitim Sistemimizin Düşünsel Tıkanışı Hakkında Bir Değerlendirme", Yeniden İmece, 8 (32) pp. 23-25 |
AKAGÜNDÜZ, Ü., YİNİLMEZ-AKAGÜNDÜZ, S. (2011) "Çok Yönlü Bir Fikir Adamının Geçmişe Bakışı: Sabahattin Eyuboğlu ve Tarih", Folklor/Edebiyat, 17 (68) pp. 187-206 [TR Dizin] Link |
Topdemir, H.G., YİNİLMEZ-AKAGÜNDÜZ, S. (2009) "Galieo'nun Bilimsel Çalışmaları Üzerine Bir Değerlendirme", Kutadgubilig: Felsefe - Bilim Araştırmaları Dergisi, (15) pp. 195-208 [TR Dizin] Link |
Er, H., YİNİLMEZ-AKAGÜNDÜZ, S. (2021) "Ontolojik Temsilden Epistemik İnşaya Rasyonalizmin Dönüşümü", UYSAD 7. ULUSLARARASI YÖNETİM VE SOSYAL BİLİMLER KONGRESİ , İstanbul, Türkiye, (Mayıs 2021) |
YİNİLMEZ-AKAGÜNDÜZ, S. (2021) "Deontological Ethics and Kant's Moral Philosophy", II. International Ethics Congress , (pp. 258-268), Ankara, Türkiye, (Şubat 2021) |
DOĞAN, A., YİNİLMEZ-AKAGÜNDÜZ, S. (2019) "Ahmed Şem’î’nin “Hülâsatü’l-Ahlâk” Adlı Eseri ve Ahlaka Dair Görüşleri", INCSOS 5. Uluslararası Sosyal Bilimler Kongresi , Üsküp, Makedonya, (Haziran 2019) |
YİNİLMEZ-AKAGÜNDÜZ, S. (2017) "Ayşe Sıdıka Hanım ve ”Usul-ı Talim ve Terbiye Dersleri” Adlı Ders Kitabından Hareketle Dönemin Ahlak Eğitimi Anlayışında Felsefi Yansımalar", 6. Uluslararası Sosyal Bilgiler Eğitmi Sempozyumu , (pp. 525-526), Eskişehir, Türkiye, (Haziran 2017) |
YİNİLMEZ-AKAGÜNDÜZ, S., AKAGÜNDÜZ, Ü. (2017) "1960 Askeri Müdahalesi Sonrasında Yazılan Yurttaşlık Bilgisi Ders Kitaplarında İyi Yurttaş İdeali", VI. Uluslararası Sosyal Bilgiler Eğitimi Sempozyumu , (pp. 577-578), Eskişehir, Türkiye, (Mayıs 2017) |
YİNİLMEZ-AKAGÜNDÜZ, S. (2016) "Çok Partili Siyasi Yaşama Geçildikten Sonra Yazılan Yurttaşlık Bilgisi Ders Kitaplarında Halkı Aydınlatma Araçları", IV. Uluslararası Tarih Eğitimi Sempozyumu , (pp. 741-746), Muğla, Türkiye, (Aralık 2016) |
YİNİLMEZ-AKAGÜNDÜZ, S. (2016) "Yurt Bilgisi Ders Kitaplarında Yurttaşlık Bilinci ve Ahlaki Değerler (1924-1925)", USBES, Uluslararası Sosyal Bilimler Sempozyumu , (pp. 317-318), Denizli, Türkiye, (Nisan 2016) |
AKAGÜNDÜZ, Ü., YİNİLMEZ-AKAGÜNDÜZ, S. (2012) "Osmanlı Devleti'nde İlköğretim Tarih Ders Kitaplarına Bir Örnek: Hülasa-i Tarih-i Osmani", Türk Kültür Coğrafyasında Eğitim Bilimleri Araştırmaları , (pp. 74), Sinop, Türkiye, (Kasım 2012) |
YİNİLMEZ-AKAGÜNDÜZ, S., AKAGÜNDÜZ, Ü. (2012) "Türkiye Cumhuriyet'inde Ahlak Eğitiminin Analitik Felsefe Bağlamında İrdelenmesi", Türk Kültür Coğrafyasında Eğitim Bilimleri Araştırmaları , (pp. 75), Sinop, Türkiye, (Kasım 2012) |
YİNİLMEZ-AKAGÜNDÜZ, S. (2010) "Darülfunun'da Batı Algısına Bakış: Usûl-i Hikmet-i Tabiiye Örneği", CIEPO, Uluslararası Osmanlı Öncesi ve Dönemi Osmanlı Araştırmaları Dergisi , Van, Türkiye, (Ağustos 2010) |
YİNİLMEZ-AKAGÜNDÜZ, S. (2010) "Sapare Aude: Yüreklice Düşünen Bir Bilgin Galileo", VII. Ulusal Mantık, Matematik ve Felsefe Sempozyumu , (pp. 317-325), Foça/İzmir, Türkiye, (Mart 2010) |
YİNİLMEZ-AKAGÜNDÜZ, S. (2017) "Ahlaklı Yurttaş", İstanbul/Türkiye : Yeni İnsan Yayınevi, ISBN: 978-975-2498-28-0 |
Topdemir, H.G., YİNİLMEZ-AKAGÜNDÜZ, S. (2013) "Galileo-Dünyayı Döndüren Adam", İstanbul/Türkiye : Say Yayınları, ISBN: 978-975-468-822-1 |
YİNİLMEZ-AKAGÜNDÜZ, S. (2021) "Felsefe, Kadın ve II. Meşrutiyet Döneminde Kadın Üzerine Bir Yazı: Felsefe Muhasebeleri: Kadın Felsefenin Mevzuu Olabilir Mi?", Kitap: Kadının Değişen Dünyası, İstanbul/Türkiye : Kronik Yayınevi, Bölüm Sayfaları: 146 / 169, ISBN: 978-625-7631-33-4 |
Er, H., YİNİLMEZ-AKAGÜNDÜZ, S. (2021) "Ontolojik Temsilden Epistemik İnşaya Felsefenin Dönüşümü", Kitap: Social and Education Sciences, Ankara/Türkiye : Duvar Kitabevi, Bölüm Sayfaları: 179 / 194, ISBN: 978-625-7502-80-1 |
YİNİLMEZ-AKAGÜNDÜZ, S. (2020) "Antikçağ’dan Ahlak Eğitimine Örnek Bir Kitap: Nikomakhos’a Etik", Kitap: Eğitime Adanmış Yarım Asır: Prof. Dr. Tayip Duman’a Armağan, Ankara/Türkiye : Pegem Akademi, Bölüm Sayfaları: 756 / 772, ISBN: 978-625-72228-58-9 |
YİNİLMEZ-AKAGÜNDÜZ, S. (2012) "Uygarlığa Yüz Çeviren Düşünür: Jean Jacques Rousseau", Kitap: Özne, Bilim ve Felsefe Yazıları, Rousseau, Konya/Türkiye : Çizgi Kitapevi, Bölüm Sayfaları: 113 / 125, ISBN: 978-605-4639-32-8 |
Kayıt Yok |
Kayıt Yok |
Kayıt Yok |
Kayıt Yok |
Kayıt Yok |
Kayıt Yok |
Kayıt Yok |
Kayıt Yok |
Birlikte çalışılan kişi | Aktif Dönem | Çalışma Sayısı |
Kırşehir Ahi Evran Üniversitesi
|
2011 - 2023 | 8 |
Kırşehir Ahi Evran Üniversitesi
|
2019 - 2020 | 3 |
Hüseyin Gazi Topdemir
Muğla Sıtkı Koçman Üniversitesi
|
2009 - 2013 | 2 |
Hasan Er
-
|
2021 | 2 |
Ramazan Alabaş
-
|
2021 | 1 |
Ayşe Soylu
Niğde Ömer Halisdemir Üniversitesi
|
2021 | 1 |
Alan Adı | Alandaki Toplam Öğretim Elemanı Sayısı | |
TÜBİTAK Araştırma Alanı | Sosyal Bilimler | 78392 |
YÖKSİS Temel Alan | Sosyal-Beşeri ve İdari Bilimler Temel Alanı | 33237 |
YÖKSİS Bilim Alanı | Felsefe | 852 |
Anahtar Kelimeler | Eğitim Felsefesi, Ahlak Felsefesi |
Performans Kriteri | 2015 | 2016 | 2017 | 2018 | 2019 | 2020 | 2021 | 2022 | 2023 | 2024 |
Ağırlıklı Puan | 0 | 19 | 160 | 0 | 20 | 85 | 140 | 0 | 35 | 0 |
Sıra (Araştırma Alanı İçinde) | - | 487 . | 388 . | - | 521 . | 446 . | 488 . | - | 575 . | - |
Sıra (Temel Alan İçinde) | - | 397 . | 292 . | - | 461 . | 369 . | 399 . | - | 489 . | - |
Sıra (Bilim Alanı İçinde) | - | 97 . | 29 . | - | 105 . | 53 . | 49 . | - | 106 . | - |
Sıra (Anahtar Kelime (1)) | - | 19 . | 4 . | - | 22 . | 11 . | 7 . | - | 23 . | - |
Sıra (Anahtar Kelime (2)) | - | 30 . | 7 . | - | 39 . | 18 . | 13 . | - | 38 . | - |
Toplam Yayın | 0 | 3 | 6 | 0 | 2 | 4 | 7 | 0 | 2 | 0 |
Toplam Makale | 0 | 1 | 3 | 0 | 1 | 3 | 3 | 0 | 2 | 0 |
Toplam Kitap | 0 | 0 | 1 | 0 | 0 | 1 | 2 | 0 | 0 | 0 |
Toplam Bildiri | 0 | 2 | 2 | 0 | 1 | 0 | 2 | 0 | 0 | 0 |
Makale (SCI) | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 |
Makale (Uluslararası) | 0 | 0 | 3 | 0 | 1 | 3 | 3 | 0 | 2 | 0 |
Makale (Ulusal) | 0 | 1 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 |
Kitap Yazarlığı | 0 | 0 | 1 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 |
Kitap Bölümü Yazarlığı | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 1 | 2 | 0 | 0 | 0 |
Bildiri (Uluslararası) | 0 | 2 | 2 | 0 | 1 | 0 | 2 | 0 | 0 | 0 |
Bildiri (Ulusal) | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 |