img
img
Arş. Gör. Semra OMAK

Arş. Gör. Semra OMAK

  • Eğitim Fakültesi
  • Özel Eğitim
  • Zihin Engelliler Eğitimi

Genel Bilgiler

Metrikler

UNIS
Yayın
16
Atıf
0
h-index
0
BM Sürdürülebilir Kalkınma Amaçları
Alınan Eğitimler
Doktora/Sanatta Yeterlilik/Tıpta Uzmanlık, Türkiye, Bolu Abant İzzet Baysal Üniversitesi, Lisansüstü Eğitim Enstitüsü, Özel Eğitim Anabilim Dalı, 2018, 2024
Yüksek Lisans, Türkiye, Abant İzzet Baysal Üniversitesi, Eğitim Bilimleri Enstitüsü, Zihinsel Engellilerin Eğitimi (Yl) (Tezli), 2014, 2017
Lisans, Türkiye, Kafkas Üniversitesi, Eğitim Fakültesi, Temel Eğitim Bölümü, 2009, 2013
Araştırma Alanları
Zihin Engelliler Eğitimi, Zihin Engelliler Eğitimi
Yıllara Göre Yayın Sayıları
Yıllara Göre Atıf Sayıları
Doktora/Sanatta Yeterlilik/Tıpta Uzmanlık, Türkiye, Bolu Abant İzzet Baysal Üniversitesi, Lisansüstü Eğitim Enstitüsü, Özel Eğitim Anabilim Dalı, 2018, 2024
Yüksek Lisans, Türkiye, Abant İzzet Baysal Üniversitesi, Eğitim Bilimleri Enstitüsü, Zihinsel Engellilerin Eğitimi (Yl) (Tezli), 2014, 2017
Lisans, Türkiye, Kafkas Üniversitesi, Eğitim Fakültesi, Temel Eğitim Bölümü, 2009, 2013
Kayıt Yok
Kayıt Yok
Kayıt Yok
[UAK] Eğitim Bilimleri Özel Eğitim Zihin Engelliler Eğitimi
[UAK] Eğitim Bilimleri Zihin Engelliler Eğitimi Zihin Engelliler Eğitimi
2018-, Araştırma Görevlisi, Tam Zamanlı, Kırşehir Ahi Evran Üniversitesi, Eğitim Fakültesi, Özel Eğitim Bölümü, Türkiye
Kayıt Yok
Kayıt Yok
Kayıt Yok
Kayıt Yok
Kayıt Yok
Kayıt Yok
Alpdoğan, Y., Omak, S., Çetin, M.E. (2023) "Determination of the Difficulties Encountered by Special Education Teachers Carrying out Homeschooling Services.", International E-Journal of Educational Studies, 7 (15) pp. 436-452 Link DOI  
Alpdoğan, Y., Duman, E.S., Omak, S. (2023) "Investigation of Knowledge and Awareness of Family Physicians on Autism Spectrum Disorder in Turkey", Ahi Evran Üniversitesi Kırşehir Eğitim Fakültesi Dergisi, 24 (2) [TR Dizin] Link DOI  
Omak, S., Omak, S., Sazak, E. (2022) "Sınıfında OSB'li Öğrenci Bulunan Özel Eğitim Öğretmenlerinin Özel Alan Yeterliklerine İlişkin Görüşleri", Ahi Evran Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi, (0) [TR Dizin] DOI   
Omak, S. (2021) "Problem Davranışların Azaltılmasında İşlevsel İletişim Öğretiminin Kullanımı", Van Yüzüncü Yıl Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi, 18 (2) [TR Dizin]   
Omak, S., Duman, E.S. (2020) "Okul Öncesi Öğretmenlerinin Sınıflarındaki Gelişimsel Yetersizliği Olan ve Olmayan Çocuklarla Etkileşim Davranışlarının İncelenmesi", Van Yüzüncü Yıl Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi, 17 (1) [TR Dizin] DOI   
Omak, S., Duman, E.S. (2022) "A dialogic reading reading program for children with special needs: A systematic review.", AHI EVRAN 2nd International Conference on Scientific Research , (Kasım 2022
Omak, S., Alpdoğan, Y., Duman, E.S. (2022) "REVIEW OF STUDIES EXAMINING THE INTERACTION OF TEACHERS AND STUDENTS WITH SPECIAL NEEDS IN THE GENERAL EDUCATION CLASSROOM", AHI EVRAN 2nd International Conference on Scientific Research , Türkiye, (Kasım 2022
Omak, S., Alpdoğan, Y., Duman, E.S. (2021) "Sınıfında OSB’li öğrenci bulunan özel eğitim öğretmenlerinin özel alan yeterliklerine ilişkin görüşleri", 31. Ulusal Özel Eğitim Kongresi, Dokuz Eylül Üniversitesi, İzmir , (Ekim 2021
Şen, N., Omak, S. (2019) "Özel eğitim öğretmenlerinin matematik öğretiminde kullandıkları pekiştireç uygulamalarının belirlenmesi", VIth International Eurasian Educational Research Congress, Ankara Üniversitesi, Ankara. , (Haziran 2019
Omak, S., Duman, E.S. (2017) "Okul öncesi öğretmenlerin sınıflarındaki gelişim yetersizliği olan ve olmayan öğrencilerle etkileşim davranışlarının incelenmesi", 2. Uluslararası Çağdaş Eğitim Araştırmaları Kongresi, Muğla Sıtkı Koçman Üniversitesi, Muğla , (Eylül 2017
Duman, E.S., Omak, S. (2016) "Erken çocukluk döneminde yetersizliği olan çocuğa sahip anne ve babaların çocuklarıyla etkileşim durumlarına ilişkin görüşlerin incelenmesi", 3. Uluslararası Katılımlı Ulusal Disiplinlerarası Erken Çocuklukta Müdahale Kongresi, Anadolu Üniversitesi, Eskişehir , (Mart 2016
Kaptan, S., Çetinkaya, N., Yıldız, K., Omak, S., Duman, E.S. (0205) "Otizmli bireye verilen görevi yerine getirme davranışının öğretiminde aşamalı yardım yöntemi ile öğretimin etkililiği", 5. Ulusal Özel Eğitim Öğrenci Kongresi, Anadolu Üniversitesi, Eskişehir , (Mayıs 0205
Kayıt Yok
Akdal, D., Omak, S. (2024) "Yürütücü İşlevler ve Günlük ve Toplumsal Yaşam Becerileri", Kitap: Yürütücü İşlevler ve Özel Gereksinimli Bireyler, Ankara/Türkiye : Pegem Akademi, Bölüm Sayfaları: 143 / 164, ISBN: 978-625-6287-52-5 
Omak, S., Yiğit, Y.E., Alpdoğan, Y. (2023) "Gelişimsel Yetersizliği Olan Bireyler için Geçiş Değerlendirmesinde Kullanılan Yöntemler", Kitap: Eğitim Bilimleri Alanında Uluslararası Araştırmalar, Ankara/Türkiye : Platanus Publishing, Bölüm Sayfaları: 588 / 608, ISBN: 978-625-6971-45-5 
Omak, S., Alpdoğan, Y., Yiğit, Y.E. (2023) "Zihin Yetersizliği Olan Bireylerin Duygusal Özellikleri", Kitap: Eğitim Bilimleri Araştırmaları- II, Gaziantep/Türkiye : Özgür-Yayın-Dağıtım, Bölüm Sayfaları: 185 / 201, ISBN: 978-975-447-607-1 
Omak, S. (2022) "Yanlışsız Öğretim Yöntemleri ile Özbakım Becerilerinin Öğretimi", Kitap: Yanlışsız Öğretim Yöntemleri, Ankara : Pegem, Bölüm Sayfaları: / , ISBN: 978-625-8325-58-4 
Kayıt Yok
Kayıt Yok
Kayıt Yok
Kayıt Yok
Kayıt Yok
Atıflar
Atıf bilgisi bulunmamaktadır
Kayıt Yok
Kayıt Yok
Kayıt Yok
Kayıt Yok
Birlikte çalışılan kişi Aktif Dönem Çalışma Sayısı
Elif Sazak Duman
Bolu Abant İzzet Baysal Üniversitesi
0205 - 2023 9
Yusuf Alpdoğan
Van Yüzüncü Yıl Üniversitesi
2021 - 2023 6
Yunus Emre Yiğit
Necmettin Erbakan Üniversitesi
2023 2
Kırşehir Ahi Evran Üniversitesi
2024 1
Müzeyyen Eldeniz Çetin
Bolu Abant İzzet Baysal Üniversitesi
2023 1
Nihal Şen
-
2019 1
Kadriye Yıldız
-
0205 1
Nermin Çetinkaya
-
0205 1
Sevcan Kaptan
-
0205 1
Alan Adı Alandaki Toplam Öğretim Elemanı Sayısı
TÜBİTAK Araştırma Alanı Sosyal Bilimler 78669
YÖKSİS Temel Alan Eğitim Bilimleri Temel Alanı 10540
YÖKSİS Bilim Alanı Zihin Engelliler Eğitimi 194
Anahtar Kelimeler Zihin Engelliler Eğitimi
Performans Kriteri 2015 2016 2017 2018 2019 2020 2021 2022 2023 2024 2025
Ağırlıklı Puan 2 5 5 0 5 15 17 70 115 40 0
Sıra (Araştırma Alanı İçinde) 479 . 505 . 555 . - 536 . 520 . 608 . 566 . 492 . 512 . -
Sıra (Temel Alan İçinde) 320 . 349 . 339 . - 329 . 316 . 375 . 311 . 277 . 311 . -
Sıra (Bilim Alanı İçinde) 56 . 55 . 62 . - 60 . 56 . 70 . 61 . 37 . 76 . -
Sıra (Anahtar Kelime (1)) 42 . 43 . 46 . - 42 . 37 . 55 . 43 . 30 . 46 . -
Toplam Yayın 1 1 1 0 1 1 2 4 4 1 0
Toplam Makale 0 0 0 0 0 1 1 1 2 0 0
Toplam Kitap 0 0 0 0 0 0 0 1 2 1 0
Toplam Bildiri 1 1 1 0 1 0 1 2 0 0 0
Makale (SCI) 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0
Makale (Uluslararası) 0 0 0 0 0 0 0 0 2 0 0
Makale (Ulusal) 0 0 0 0 0 1 1 1 0 0 0
Kitap Yazarlığı 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0
Kitap Bölümü Yazarlığı 0 0 0 0 0 0 0 1 2 1 0
Bildiri (Uluslararası) 0 1 1 0 1 0 0 2 0 0 0
Bildiri (Ulusal) 1 0 0 0 0 0 1 0 0 0 0
Atıfları ve Metrikleri
Atıfları ve Metrikleri