| Doktora/Sanatta Yeterlilik/Tıpta Uzmanlık, Türkiye, Bolu Abant İzzet Baysal Üniversitesi, Lisansüstü Eğitim Enstitüsü, Özel Eğitim Anabilim Dalı, 2018, 2024 | 
| Yüksek Lisans, Türkiye, Abant İzzet Baysal Üniversitesi, Eğitim Bilimleri Enstitüsü, Zihinsel Engellilerin Eğitimi (Yl) (Tezli), 2014, 2017 | 
| Lisans, Türkiye, Kafkas Üniversitesi, Eğitim Fakültesi, Temel Eğitim Bölümü, 2009, 2013 | 
| Doktora/Sanatta Yeterlilik/Tıpta Uzmanlık, Türkiye, Bolu Abant İzzet Baysal Üniversitesi, Lisansüstü Eğitim Enstitüsü, Özel Eğitim Anabilim Dalı, 2018, 2024 | 
| Yüksek Lisans, Türkiye, Abant İzzet Baysal Üniversitesi, Eğitim Bilimleri Enstitüsü, Zihinsel Engellilerin Eğitimi (Yl) (Tezli), 2014, 2017 | 
| Lisans, Türkiye, Kafkas Üniversitesi, Eğitim Fakültesi, Temel Eğitim Bölümü, 2009, 2013 | 
| Kayıt Yok | 
| Kayıt Yok | 
| Kayıt Yok | 
| [UAK] Eğitim Bilimleri Özel Eğitim Zihin Engelliler Eğitimi | 
| [UAK] Eğitim Bilimleri Zihin Engelliler Eğitimi Zihin Engelliler Eğitimi | 
| 2025-, Doktor Öğretim Üyesi, Tam Zamanlı, Kırşehir Ahi Evran Üniversitesi, Eğitim Fakültesi, Özel Eğitim Bölümü, Zihin Engellilerin Eğitimi Anabilim Dalı, Türkiye | 
| 2018-, Araştırma Görevlisi, Tam Zamanlı, Kırşehir Ahi Evran Üniversitesi, Eğitim Fakültesi, Özel Eğitim Bölümü, Türkiye | 
| Kayıt Yok | 
| Kayıt Yok | 
| Kayıt Yok | 
| Kayıt Yok | 
| Kayıt Yok | 
| Kayıt Yok | 
| Kayıt Yok | 
| Kayıt Yok | 
| Kayıt Yok | 
| Kayıt Yok | 
| Kayıt Yok | 
| Kayıt Yok | 
| Kayıt Yok | 
| Kayıt Yok | 
| Kayıt Yok | 
| Birlikte çalışılan kişi | Aktif Dönem | Çalışma Sayısı | 
|   
											Elif Sazak Duman
									  Bolu Abant İzzet Baysal Üniversitesi | 0205 - 2025 | 10 | 
|   
											Yusuf Alpdoğan
									  Van Yüzüncü Yıl Üniversitesi | 2021 - 2023 | 6 | 
|   
											Yunus Emre Yiğit
									  Necmettin Erbakan Üniversitesi | 2023 | 2 | 
|   
																							Kırşehir Ahi Evran Üniversitesi
										
				 | 2024 | 1 | 
|   
											Müzeyyen Eldeniz Çetin
									  Bolu Abant İzzet Baysal Üniversitesi | 2023 | 1 | 
|   
											Nihal Şen
									 
											-
										
				 | 2019 | 1 | 
|   
											Kadriye Yıldız
									 
											-
										
				 | 0205 | 1 | 
|   
											Nermin Çetinkaya
									 
											-
										
				 | 0205 | 1 | 
|   
											Sevcan Kaptan
									 
											-
										
				 | 0205 | 1 | 
| Alan Adı | Alandaki Toplam Öğretim Elemanı Sayısı | |
| TÜBİTAK Araştırma Alanı | Sosyal Bilimler | 79048 | 
| YÖKSİS Temel Alan | Eğitim Bilimleri Temel Alanı | 11113 | 
| YÖKSİS Bilim Alanı | Zihin Engelliler Eğitimi | 211 | 
| Anahtar Kelimeler | Zihin Engelliler Eğitimi | |
| Performans Kriteri | 2015 | 2016 | 2017 | 2018 | 2019 | 2020 | 2021 | 2022 | 2023 | 2024 | 2025 | 
| Ağırlıklı Puan | 2 | 5 | 5 | 0 | 5 | 15 | 17 | 70 | 115 | 40 | 5 | 
| Sıra (Araştırma Alanı İçinde) | 479 . | 508 . | 556 . | - | 551 . | 531 . | 600 . | 567 . | 488 . | 520 . | 425 . | 
| Sıra (Temel Alan İçinde) | 310 . | 346 . | 337 . | - | 328 . | 309 . | 374 . | 300 . | 275 . | 323 . | 263 . | 
| Sıra (Bilim Alanı İçinde) | 53 . | 56 . | 63 . | - | 62 . | 57 . | 73 . | 63 . | 38 . | 78 . | 44 . | 
| Sıra (Anahtar Kelime (1)) | 41 . | 47 . | 49 . | - | 43 . | 39 . | 56 . | 45 . | 31 . | 48 . | 36 . | 
| Toplam Yayın | 1 | 1 | 1 | 0 | 1 | 1 | 2 | 4 | 4 | 1 | 1 | 
| Toplam Makale | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 1 | 1 | 1 | 2 | 0 | 0 | 
| Toplam Kitap | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 1 | 2 | 1 | 0 | 
| Toplam Bildiri | 1 | 1 | 1 | 0 | 1 | 0 | 1 | 2 | 0 | 0 | 1 | 
| Makale (SCI) | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 
| Makale (Uluslararası) | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 2 | 0 | 0 | 
| Makale (Ulusal) | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 1 | 1 | 1 | 0 | 0 | 0 | 
| Kitap Yazarlığı | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 
| Kitap Bölümü Yazarlığı | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 1 | 2 | 1 | 0 | 
| Bildiri (Uluslararası) | 0 | 1 | 1 | 0 | 1 | 0 | 0 | 2 | 0 | 0 | 1 | 
| Bildiri (Ulusal) | 1 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 1 | 0 | 0 | 0 | 0 | 
 Atıfları ve Metrikleri
			Atıfları ve Metrikleri
		 Atıfları ve Metrikleri
			Atıfları ve Metrikleri