Yüksek Lisans, Türkiye, Hacettepe Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, Eğitim Programları ve Öğretim (Yl) (Tezli), 2009, 2012 |
Lisans, Türkiye, Hacettepe Üniversitesi, Eğitim Fakültesi, Temel Eğitim Bölümü, 2004, 2008 |
Doktora/Sanatta Yeterlilik/Tıpta Uzmanlık, Türkiye, Gazi Üniversitesi, Eğitim Bilimleri Enstitüsü, Eğitim Programları ve Öğretim (Dr), 2012, 2018 |
Doktora/Sanatta Yeterlilik/Tıpta Uzmanlık, Türkiye, Gazi Üniversitesi, Eğitim Bilimleri Enstitüsü, Eğitim Programları ve Öğretim (Dr), 2012, 2018 |
Yüksek Lisans, Türkiye, Hacettepe Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, Eğitim Programları ve Öğretim (Yl) (Tezli), 2009, 2012 |
Lisans, Türkiye, Hacettepe Üniversitesi, Eğitim Fakültesi, Temel Eğitim Bölümü, 2004, 2008 |
Kayıt Yok |
İngilizce, ÜDS, 71, 2009-ÜDS İ, 2009 |
Çalıştay, YÖN Çalıştayı, Kırşehir Ahi Evran Üniversitesi Kültür ve Kongre Merkezi, 26-12-2023, 28-12-2023 |
Çalıştay, Türkiye Yüzyılı Din Öğretimi Kırşehir İl Çalıştayı, Kırşehir Ahi Evran Üniversitesi Kongre Merkezi, 13-12-2023, 13-12-2023 |
Çalıştay, Aile Çalıştayı, Kırşehir Aile ve Sosyal Hizmetler İl Müdürlügü, 20-09-2023, 20-09-2023 |
Sertifika, Taslak Ders Kitabı İnceleme ve Değerlendirme Eğitimi, Uzaktan Eğitim Kapısı, 15-08-2022, 18-08-2022 |
Kongre Düzenleme, II. International Symposium on the Philosophical Heritage of the Turkic Peoples, Kırşehir Ahi Evran Üniversitesi, 24-10-2019, 26-10-2019 |
Seminer, Eğitimde Farklı Yaklaşımlar, Öğretmen Bedia Köksal Güler İlkokulu, 24-06-2019, 28-06-2019 |
Çalıştay, Kırşehir 2023 Eğitim Vizyonu Çalıştayı, Kırşehir Neşet Ertaş Kültür Merkezi, 10-01-2019, 11-01-2019 |
Kongre Düzenleme, 1. Ulusal Eğitim Araştırmaları Öğrenci Kongresi, Kırşehir Ahi Evran Üniversitesi Eğitim Fakültesi, 23-11-2018, 24-11-2018 |
Kongre Düzenleme, Ulusal Göçmen Eğitimi Çalıştayı, Kırşehir Ahi Evran Üniversitesi, 26-04-2018, 27-04-2018 |
Çalıştay, WILEY Author Workshop, Kırşehir Ahi Evran Üniversitesi, 31-10-2017, 31-10-2017 |
Çalıştay, Bilgisayar Destekli Nitel Veri Analizi Nvivo 10 Program Tanıtımı ve Uygulamaları, Kırşehir Ahi Evran Üniversitesi, 29-11-2013, 30-11-2013 |
Seminer, Bilgilendirme ve Eğitim Semineri, Kırşehir Ahi Evran Üniversitesi, 28-03-2012, 28-03-2012 |
Sertifika, 1st International Conference of Living Theorists- Howard Gardner, Mehmet Akif Ersoy University Continuing Education Center, 23-05-2009, 24-05-2009 |
Seminer, Etkili Öğretim Uygulamaları- 2. Bahar Sempozyumu, İhsan Doğramacı Vakfı Özel Bilkent İlköğretim Okulu- Ankara, 29-03-2008, 29-03-2008 |
Sertifika, Yaratıcı Drama Eğitmenliği/ Liderliği Programı, Ankara Çağdaş Drama Derneği, 21-10-2007, 03-02-2008 |
Seminer, Etkili Öğretim Uygulamaları-1. Bahar Sempozyumu, İhsan Doğramacı Vakfı Özel Bilkent İlköğretim Okulu- Ankara, 31-03-2007, 31-03-2007 |
[UAK] Eğitim Bilimleri Eğitim Programları ve Öğretim |
2022-, Doçent, Tam Zamanlı, Kırşehir Ahi Evran Üniversitesi, Eğitim Fakültesi, Eğitim Bilimleri Bölümü, Türkiye |
2019-, Doktor Öğretim Üyesi, Tam Zamanlı, Ahi Evran Üniversitesi, Eğitim Fakültesi, Eğitim Bilimleri Bölümü, Türkiye |
2012-, Araştırma Görevlisi, Tam Zamanlı, Ahi Evran Üniversitesi, Eğitim Fakültesi, Eğitim Bilimleri Bölümü, Türkiye |
2023-, Eğitimde Kalite Güvence Sistemi Koordinatörlüğü Üyesi, Kırşehir Ahi Evran Üniversitesi, Türkiye |
2021-, Kurum İç Değerlendirme Komisyon Üyeliği, Kırşehir Ahi Evran Üniversitesi, Türkiye |
2020-, Arş. Uyg. Merkezi Müdür Yardımcısı, Ahi Evran Üniversitesi, Türkiye |
2020-2023, Arş. Uyg. Merkezi Müdür Yardımcısı, Ahi Evran Üniversitesi, Türkiye |
2020-2023, Yönetim Kurulu Üyeliği, Kırşehir Ahi Evran Üniversitesi, Türkiye |
2020-, Yönetim Kurulu Üyeliği, Kırşehir Ahi Evran Üniversitesi, Türkiye |
2020-, Eğitimde Kalite Güvence Sistemi Müfredat Destek Ofisi Başkan Yardımcısı, Kırşehir Ahi Evran Üniversitesi, Türkiye |
2019-, Anabilim Dalı Başkanı, Ahi Evran Üniversitesi, Türkiye |
2018-, Sosyal, Kültürel ve Spor Faaliyetler Komisyon Üyeliği, Kırşehir Ahi Evran Üniversitesi, Türkiye |
Ahmet Ulaş Eliküçük, Yüksek Lisans, LİSE ÖĞRENCİLERİNİN MATEMATİK KAYGISI VE BİLİŞSEL ESNEKLİKLERİNİN İNCELENMESİ, Kırşehir Ahi Evran Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, Eğitim Bilimleri Ana Bilim Dalı, 2023, (Asıl Danışman) |
Hatice Ceren Oğuz, Yüksek Lisans, Sınıf öğretmenlerinin teknolojik pedagojik alan bilgisi düzeyleri ve uzaktan eğitim sürecinde fen bi, Kırşehir Ahi Evran Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, Temel Eğitim Ana Bilim Dalı, 2022, (Asıl Danışman) |
Sema Balaban Gönen, Yüksek Lisans, Okul öncesi eğitimde psikolojik danışma ve rehberlik ihtiyaçları, Kırşehir Ahi Evran Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, Eğitim Bilimleri Ana Bilim Dalı, 2021, (Asıl Danışman) |
2023-2024, Kapsayıcı Eğitim, Lisans |
2023-2024, Yetişkin Eğitimi Ve Hayat Boyu Öğrenme, Lisans |
2023-2024, Öğretim İlke ve Yöntemleri, Lisans |
2023-2024, Öğretmenlik Uygulaması 1, Lisans |
2023-2024, Yüksek Lisans Tezi, Yüksek Lisans |
2023-2024, Uzmanlık Alan Dersi, Yüksek Lisans |
2023-2024, Yüksek Lisans Semineri, Yüksek Lisans |
2023-2024, Topluma Hizmet Uygulamaları, Lisans |
2022-2023, Kapsayıcı Eğitim, Lisans |
2022-2023, Yetişkin Eğitimi Ve Hayat Boyu Öğrenme, Lisans |
2022-2023, Uzmanlık Alan Dersi, Yüksek Lisans |
2022-2023, Okullarda Rehberlik ve Psikolojik Danışma Uygulamaları, Lisans |
2022-2023, Rehberlik ve Psikolojik Danışmada Alan Çalışması, Lisans |
2022-2023, Yüksek Lisans Tezi, Yüksek Lisans |
2022-2023, Yüksek Lisans Semineri, Yüksek Lisans |
2022-2023, Öğretim İlke ve Yöntemleri, Lisans |
2022-2023, Öğretmenlik Uygulaması-1, Lisans |
2021-2022, Kapsayıcı Eğitim, Lisans |
2021-2022, Yetişkin Eğitimi ve Hayat Boyu Öğrenme, Lisans |
2021-2022, Yüksek Lisans Tezi, Yüksek Lisans |
2021-2022, Yüksek Lisans Uzmanlık Alan Dersi, Yüksek Lisans |
2021-2022, Topluma Hizmet Uygulamaları, Lisans |
2021-2022, Eğitim Psikolojisi, Lisans |
2021-2022, Öğretmenlik Uygulaması, Lisans |
2020-2021, Eğitim Psikolojisi, Lisans |
2020-2021, Eğitime Giriş, Lisans |
2020-2021, Yetişkin Eğitimi ve Hayat Boyu Öğrenme, Lisans |
2020-2021, Topluma Hizmet Uygulamaları, Lisans |
2020-2021, Rehberlik ve Psikolojik Danışmada Alan Çalışması, Lisans |
2020-2021, Kurum Deneyimi (PDR), Lisans |
2019-2020, Mukayeseli Eğitim, Yüksek Lisans |
2019-2020, Eğitim Psikolojisi, Lisans |
2019-2020, Eğitime Giriş, Lisans |
2019-2020, Topluma Hizmet Uygulamaları, Lisans |
2019-2020, Kurum Deneyimi (PDR), Lisans |
2019-2020, Eğitimde Araştırma Yöntemleri, Lisans |
2019-2020, Eğitimde Program Geliştirme, Lisans |
2019-2020, Öğretim İlke ve Yöntemleri, Lisans |
2018-2019, Eğitime Giriş, Lisans |
2018-2019, Topluma Hizmet Uygulamaları, Lisans |
2018-2019, Öğretmenlik Uygulaması-1 (Sınıf Öğretmenliği), Lisans |
2018-2019, Eğitim Psikolojisi, Lisans |
2018-2019, Öğretmenlik Uygulaması-2 (Okul Öncesi Öğretmenliği), Lisans |
2018-2019, Kurum Deneyimi (PDR), Lisans |
2017-2018, Kaynak Tarama ve Rapor Yazma, Lisans |
Kayıt Yok |
SINIF ÖĞRETMENLERİNİN VE ÖĞRETMEN ADAYLARININ ÜNİVERSİTE-OKUL İŞ BİRLİĞİNE İLİŞKİN BEKLENTİLERİNİN BELİRLENMESİ (Ulusal) Yükseköğretim Kurumları Tarafından Destekli Bilimsel Araştırma Projesi: Araştırmacı , 2018-2019 |
ORTAOKUL ÖĞRENCİLERİNİN MATEMATİK DERSLERİNDE YAŞADIKLARI CAN SIKINTISININ ÖZ YETERLİK KAYNAKLARI VE MATEMATİK KAYGISI İLE İLİŞKİSİ (Ulusal) Yükseköğretim Kurumları Tarafından Destekli Bilimsel Araştırma Projesi: Yürütücü , 2018-2021 |
OKULUMDA RİSK YOK (Ulusal) TÜBA ve TÜBİTAK Destekli Proje: Uzman , 2015-2016 |
Kayıt Yok |
Kula, S.S., Özaslan, D. (2023) "Pedagojik Formasyon Eğitimi Alan Yetişkinlerin Hayat Boyu Öğrenme Motivasyonlarının İncelenmesi", 11. Uluslararası Eğitim Programları ve Öğretim Kongresi , Aydın, Türkiye, (Kasım 2023) |
Kula, S.S., Karakuş, R. (2022) "Farklılaştırılmış Öğretim İle İlgili Lisansüstü Tezlerin Analizi", X. Uluslararası Eğitim Programları ve Öğretim Kongresi , (pp. 196-197), Ankara, Türkiye, (Ekim 2022) |
Oğuz, H.C., Güler, M.P.D., Kula, S.S. (2021) "Sınıf Öğretmenlerinin Pandemi Sürecinde Uygulanan Uzaktan Eğitime Yönelik Görüşleri", 19. Uluslararası Sınıf Öğretmenliği Eğitimi Sempozyumu , Türkiye, (Kasım 2021) |
Kula, S.S. (2020) "Güncel bir Kavram Olarak Kapsayıcı Eğitime Öğretmen Adaylarının Bakış Açısı", VIIth International EurasianEducational Research Congress Online , (pp. 770-784), Türkiye, (Kasım 2020) |
Kula, S.S. (2020) "Yaratıcı Düşünme Becerileri İle İlgili Lisansüstü Tezlerin İncelenmesi: Türkiye Örneği (An Investigation of Graduate Dissertations About Creative Thinking Skills: The Caseof Turkey)", International Pegem Conference on Education , (pp. 1176-1182), Türkiye, (Aralık 2020) |
Kula, S.S., Akbulut, Ö.F. (2019) "Öğretmen Adaylarının Çocuğa Yönelik Şiddete Duyarlıkları İle Empatik Eğilimleri Arasındaki İlişki", VIth INTERNATIONAL EURASIAN EDUCATIONAL RESEARCH CONGRESS (EJER 2019) , (pp. 1571-1572), Ankara, Türkiye, (Temmuz 2019) |
Kula, S.S., Akbulut, Ö.F. (2019) "Öğretmen Adaylarının Çocuğa Yönelik Şiddete Duyarlıklarının Belirlenmesi", VIth International Eurasian Educational Research Congress (EJER 2019) , (pp. 1569-1570), Ankara, Türkiye, (Temmuz 2019) |
Şimşek, H., Kula, S.S., Özçakır, B., Çeliker, T.C. (2019) "The Relation Between Academic Boredom Of Secondary School Students in Mathematics Lessons And Sources of Methematics Self-efficacy and Mathematics Anxiety", International Conference on New Horizons (INTE-2019) , (pp. 176), Prag, Çek Cumhuriyeti, (Temmuz 2019) |
Şimşek, H., Kula, S.S., Baltacı, Ö. (2018) "Üniversite Öğrencilerinin Derslerdeki Can Sıkıntısı Yaşantılarının İncelenmesi", International Education and Social Science Congress , (pp. 45), Antalya, Türkiye, (Mayıs 2018) |
Tekkol, İ.A., Kula, S.S. (2018) "Sınıf Öğretmeni Adaylarının Sınıf Kitaplıkları ve Okul Kütüphanelerine İlişkin Görüşlerinin İncelenmesi", 17. Uluslararası Sınıf Öğretmenliği Sempozyumu , (pp. 173-174), Ankara, Türkiye, (Mayıs 2018) |
Güler, M.P.D., Kula, S.S. (2018) "Sınıf Öğretmenlerinin Eğitim Fakülteleri Ile Okulların İş Birliğine İlişkin Beklentileri (Expectations of Primary School Teachers Regarding the Cooperation Between Faculties of Education and Schools)", Öğrenme, Öğretim ve Eğitim Araştırmaları Kongresi (ILTER) , (pp. 608), Amasya, Türkiye, (Eylül 2018) |
Şimşek, H., Kula, S.S. (2018) "Neglected Dimension of Turkey’s Immigration Policies: Educational Adjustment Program", 1st International Congress on “People, Power and Politics” , (pp. 59), Kırşehir, Türkiye, (Ekim 2018) |
Kula, S.S., Budak, Y. (2018) "Karşılıklı Öğretim Tekniğine İlişkin Öğrenci Görüşleri (The Students Views About The Reciprocal Teaching)", Uluslararası Öğrenme, Öğretim ve Eğitim Araştırmaları Kongresi (ILTER) , (pp. 20), Amasya, Türkiye, (Eylül 2018) |
Şimşek, H., Kurt, D.G., Kula, S.S. (2017) "Türkiye’de Yaşayan İlkokul Kademesindeki Göçmen Öğrenciler İçin Ekolojik Yaklaşıma Dayalı Okul Temelli Bir Uyum Programı Önerisi", Education Conference (EDUCCON) , (pp. 15), Ankara, Türkiye, (Aralık 2017) |
Ünal, M., Kula, S.S. (2017) "Öğrencilerin Pedagojik Beklentilerinin Farklı Değişkenler Açısından İncelenmesi", International Congress of Eurasian Social Sciences (ICOESS) , (pp. 259), Alanya/ Antalya, Türkiye, (Nisan 2017) |
Kula, S.S., Tekkol, İ.A. (2017) "İlkokul 4. Sınıf Öğrencilerinin Öyküleyici Metinlerinin Çeşitli Değişkenler Açısından İncelenmesi", International Congress of Eurasian Social Sciences (ICOESS) , (pp. 87-88), Alanya/ Antalya, Türkiye, (Nisan 2017) |
Ünal, M., Kula, S.S. (2017) "2004 YILINDA UYGULANAN MEB PROGRAM GELİŞTİRME MODELİNE İLİŞKİN ÖĞRENCİLERİN GÖRÜŞLERİNİ İNCELEYEN NİTEL BİR ÇALIŞMA", INTERNATIONAL SYMPOSIUM OF EDUCATION AND VALUES (ISOEVA) , (pp. 362-363), Muğla, Türkiye, (Ekim 2017) |
Kula, S.S., Güler, M.P.D. (2017) "Sınıf Öğretmenlerinin İnternet Kullanım Durumlarının İncelenmesi", 3. Uluslararası Sosyal Bilimler Sempozyumu , (pp. 80), Kahramanmaraş, Türkiye, (Ekim 2017) |
Kula, S.S., Budak, Y. (2017) "Türkiye’de Karşılıklı Öğretim Çalışmaları", Uluslararası Sosyal Bilgiler Eğitimi Sempozyumu VI (USBES 2017) , (pp. 80-81), Eskişehir, Türkiye, (Haziran 2017) |
Kula, S.S., Budak, Y., Taşdemir, M. (2014) "Tam Öğrenme Modeline Göre İlkokul 4. Sınıf Öğrencilerinin Noktalama Kurallarını Öğrenme Düzeyi", International Conference on New Horizons in Education , Paris, Fransa, (Haziran 2014) |
Kula, S.S., Taşdemir, M., Çalışkan, N. (2013) "Eğitim Fakültesi Son Sınıf Öğrencilerinin Öğrenme Yaklaşımları", ULEAD 2013 Annual Congress: International Congress on Research in Education , (pp. 164), Nevşehir, Türkiye, (Mayıs 2013) |
Kula, S.S., Taşdemir, M. (2013) "Evaluation of Pre-service Teachers' Academic Self-Efficacy Levels in Terms of Some Certain Variables", World Conference on Learning, Teaching & Educational Leadership , (pp. 686-690), Barcelona, İspanya, (Ekim 2013) |
Demirel, M., Kula, S.S. (2012) "Okul ve Sınıf Rehber Öğretmenlerinin İlköğretim ve Ortaöğretim Kurumları Sınıf Rehberlik Programına İlişkin Görüşleri", International Conference on Interdisciplinary Research In Education (ICOINE 2012) , Kuzey Kıbrıs Türk Cumhuriyeti, (Haziran 2012) |
Demirel, M., Kula, S.S. (2012) "The Evaluation of Classroom Guidance Activities in Primary Schools", World Conference on Learning, Teaching & Educational Leadership , (pp. 1598-1602), Brussel, Belçika, (Ekim 2012) |
Demirel, M., Kula, S.S. (2010) "Türkiye’deki İlköğretim Programlarına Düşünme Becerileri Açısından Eleştirel Bir Bakış", International Conference on New Trends in Education and Their Implicatons , (pp. 1081-1086), Antalya, Türkiye, (Kasım 2010) |
Demirel, M., Abay, M.G., Kula, S.S. (2010) "Türkiye ve Almanya’daki İlköğretim Dördüncü Sınıf İngilizce Dersi Öğretim Programlarının Karşılaştırılması (Bremen Örneği)", 1. Ulusal Eğitim Programları ve Öğretim Kongresi , Balıkesir, Türkiye, (Mayıs 2010) |
Kayıt Yok |
Kula, S.S. (2023) "İlköğretim Ders Kitaplarında Kadının Konumlandırılması", Kitap: Dünde Bugünde Yarında Kadın, Ankara/Türkiye : Nobel Akademik Yayıncılık |
Kula, S.S. (2023) "Kapsayıcı Eğitime Giriş", Kitap: Herkes İçin Kapsayıcı Eğitim, Ankara/Türkiye : Vizetek Yayıncılık |
Kula, S.S. (2023) "Kapsayıcı Eğitimde Öğretim Tasarımı", Kitap: Herkes İçin Kapsayıcı Eğitim, Ankara/Türkiye : Vizetek Yayıncılık |
Kula, S.S. (2021) "Karşılaştırmalı Eğitim Programları: Öğrenme ve Öğretim", Kitap: Karşılaştırmalı Eğitim: Tematik Bir Yaklaşım, Ankara/Türkiye : Pegem Akademi |
Kula, S.S. (2021) "Mutlu ve Başarılı Çocuk Yetiştirme", Kitap: Kadın ve Aile, Ankara/Türkiye : Nobel Akademik Yayıncılık |
Kula, S.S. (2021) "Çalışma Yaşamına İlk Adım", Kitap: Kariyer Planlama ve Geliştirme: Kuram, Uygulama, Yöntem, Ankara/Türkiye : Anı Yayıncılık |
Kula, S.S. (2015) "Öğretim Stratejileri", Kitap: Öğretim İlke ve Yöntemleri, Ankara : Pegem Akademi |
Kayıt Yok |
(Uluslararası - Kitap) Herkes İçin Kapsayıcı Eğitim, 2023, Editör |
Kayıt Yok |
Kayıt Yok |
Sıra | Yayın | A | B | C | D | E | F | G | H | I |
1 |
ZEKÂ OYUNLARININ İLKOKUL 2. SINIFÖĞRENCİLERİNE YANSIMALARI:BİR EYLEM ARAŞTIRMASI (THE REFLECTIONS OF MIND GAMES ONPRIMARY SCHOOL STUDENTS’:AN ACTION RESEARCH)
Milli Eğitim Dergisi
|
0 | 0 | 0 | 6 | 10 | 13 | 0 | 0 | 29 |
2 |
Türkiye’nin Göçmen Politikasında İhmal Edilen Boyut: Eğitsel Uyum Programı
Ahi Evran Üniversitesi İktisadi ve İdari Bilimler Fakültesi Dergisi
|
0 | 0 | 0 | 0 | 15 | 8 | 0 | 0 | 23 |
3 |
BİLİŞSEL GELİŞİMDE FARKLI BİR GÖRÜŞ GELİŞTİREN HENRY WALLON VE JEAN PIAGET’NİN GÖRÜŞLERİNİN KARŞILAŞTIRILMALI OLARAK İNCELENMESİ
Mehmet Akif Ersoy Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
|
0 | 0 | 0 | 1 | 1 | 5 | 0 | 0 | 7 |
4 |
Mind games with the views of classroom teachers
International Journal of Research in Education and Science
|
0 | 0 | 0 | 4 | 0 | 0 | 0 | 0 | 4 |
5 |
İlkokul 4 Sınıf Öğrencilerinin Noktalama Kurallarını Öğrenme Düzeyi
Uluslararası Avrasya Sosyal Bilimler Dergisi
|
0 | 0 | 0 | 1 | 3 | 0 | 0 | 0 | 4 |
6 |
Self-efficacy Perceptions Scale for Reading Comprehension of 4th Grade Students in Primary School: Validity and Reliability Study (İlkokul 4. Sınıf Öğrencilerinin Okuduğunu Anlamaya İlişkin Öz Yeterlik Algıları Ölçeği: Geçerlik ve Güvenirlik Çalışması)
Bartın University Journal of Faculty of Education
|
0 | 0 | 0 | 3 | 0 | 0 | 0 | 0 | 3 |
7 |
The Effect of Student-Centered Approaches on Students' Creative Thinking Skills: A Meta-Analysis Study
International Journal of Contemporary Educational Research
|
1 | 0 | 0 | 1 | 0 | 1 | 0 | 0 | 3 |
8 |
A School-based adjustment program based on ecological approach for immigrant students in primary schools living in Turkey
Elemantary Education Online
|
0 | 0 | 0 | 1 | 1 | 1 | 0 | 0 | 3 |
9 |
Güncel bir Kavram Olarak Kapsayıcı Eğitime Öğretmen Adaylarının Bakış Açısı
|
0 | 0 | 0 | 1 | 0 | 2 | 0 | 0 | 3 |
10 |
Öğretmen Adaylarının Çocuğa Yönelik Şiddete İlişkin Duyarlıkları İle Empatik Eğilimleri Arasındaki İlişki (The Relationship Between Pre-Service Teachers’ Sensitivity to Violence Against Children and Empathic Tendencies)
Trakya Eğitim Dergisi
|
0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 3 | 0 | 0 | 3 |
11 |
Sınıf Öğretmenlerinin İnterneti Eğitim Amaçlı Kullanma Durumları (Internet Usage of Classroom Teachers for Educational Purposes)
Yüzüncü Yıl Eğitim Fakültesi Dergisi
|
0 | 0 | 0 | 0 | 2 | 0 | 0 | 0 | 2 |
12 |
Öğretim İlke ve Yöntemleri
|
0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 2 | 0 | 0 | 2 |
13 |
Sınıf Öğretmeni Adaylarının Öğretmenlik Mesleğine İlişkin Algıları
Ahi Evran Üniversitesi Kırşehir Eğitim Fakültesi Dergisi
|
0 | 0 | 0 | 1 | 1 | 0 | 0 | 0 | 2 |
14 |
The effects of reciprocal teaching on the perceived reading comprehension self-efficacy of 2nd-grade pupils: Reflections of the pupils and their teacher
African Educational Research Journal
|
1 | 0 | 0 | 1 | 0 | 0 | 0 | 0 | 2 |
15 |
Comparative Analysis of Democratic Attitude and Value Perceptions of School Administrators, Teachers, Preservice Teachers and Students: A Meta-Analysis Study
International Journal of Psychology and Education Studies
|
0 | 0 | 0 | 0 | 1 | 0 | 0 | 0 | 1 |
16 |
Investigation of Narrative Texts Used by Fourth Grade Primary SchoolStudents (İlkokul 4. Sınıf Öğrencilerinin Kullandıkları Öyküleyici Metinlerin İncelenmesi)
Eurasian Journal of Educational Research
|
0 | 0 | 0 | 0 | 1 | 0 | 0 | 0 | 1 |
17 |
Determination of Pre-service Teachers' Sensitivity to Violence Against Children
Eurasian Journal of Educational Research
|
0 | 0 | 0 | 1 | 0 | 0 | 0 | 0 | 1 |
18 |
The effects of reciprocal teaching on reading comrehension, retention on learning and self-efficacy perception (Karşılıklı öğretimin okuduğunu anlamaya, öğrenme kalıcılığına ve öz yeterlikalgısına etkisi)
Pegem Eğitim ve Öğretim Dergisi (PEGEGOG)
|
0 | 0 | 0 | 1 | 0 | 0 | 0 | 0 | 1 |
19 |
Evaluation of Pre-service Teachers' Academic Self-Efficacy Levels in Terms of Some Certain Variables
|
0 | 0 | 0 | 1 | 0 | 0 | 0 | 0 | 1 |
20 |
University-school cooperation: Perspectives of pre-service teachers, practice teachers and faculty members
Asian Journal of University Education
|
0 | 0 | 0 | 1 | 0 | 0 | 0 | 0 | 1 |
21 |
ÖĞRETMEN ADAYLARININ ÖĞRENME YAKLAŞIMLARI
The Journal of Academic Social Science Studies
|
0 | 0 | 0 | 1 | 0 | 0 | 0 | 0 | 1 |
22 |
Okul ve Sınıf Rehber Öğretmenlerinin İlköğretim ve Ortaöğretim Kurumları Sınıf Rehberlik Programına İlişkin Görüşleri
Hacettepe Universitesi Egitim Fakultesi Dergisi-Hacettepe University Journal of Education
|
0 | 0 | 0 | 1 | 0 | 0 | 0 | 0 | 1 |
23 |
Riskli Davranışların Önlenmesi: Okul Psikolojik Danışmanlarına Yönelik Bir Program
Ahi Evran Üniversitesi Kırşehir Eğitim Fakültesi Dergisi
|
0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 1 | 0 | 0 | 1 |
(2022) "Bilim Teşvik Ödülü" KIRŞEHİR AHİ EVRAN ÜNİVERSİTESİ |
(2012) "Yayın Teşvik Ödülü" TÜBİTAK |
Kayıt Yok |
Kayıt Yok |
Kayıt Yok |
Birlikte çalışılan kişi | Aktif Dönem | Çalışma Sayısı |
Kırşehir Ahi Evran Üniversitesi
|
2017 - 2020 | 8 |
Yusuf Budak
Gazi Üniversitesi
|
2014 - 2020 | 8 |
Ahi Evran Üniversitesi
|
2013 - 2015 | 5 |
Kırşehir Ahi Evran Üniversitesi
|
2017 - 2021 | 5 |
Melek Demirel
Hacettepe Üniversitesi
|
2010 - 2012 | 5 |
Ömer Faruk Akbulut
-
|
2019 - 2021 | 5 |
Kırşehir Ahi Evran Üniversitesi
|
2017 - 2021 | 4 |
Kırşehir Ahi Evran Üniversitesi
|
2020 - 2022 | 3 |
İlkay Aşkın Tekkol
Kastamonu Üniversitesi
|
2017 - 2019 | 3 |
Kırşehir Ahi Evran Üniversitesi
|
2023 | 2 |
Ahi Evran Üniversitesi
|
2017 | 2 |
Ahi Evran Üniversitesi
|
2013 - 2014 | 2 |
Kırşehir Ahi Evran Üniversitesi
|
2018 - 2019 | 2 |
Kırşehir Ahi Evran Üniversitesi
|
2019 - 2020 | 2 |
Bilal Özçakır
Kırşehir Ahi Evran Üniversitesi
|
2019 - 2020 | 2 |
Rabia Karakuş
-
|
2022 - 2023 | 2 |
Eda Gürlen
-
|
2021 | 1 |
Meltem Gümüştekin Abay
Özyeğin Üniversitesi
|
2010 | 1 |
Selen Demirtaş Zorbaz
Ankara Üniversitesi
|
2021 | 1 |
Özlem Ulaş Kılıç
Giresun Üniversitesi
|
2021 | 1 |
Dilek Avcı
Hacettepe Üniversitesi
|
2021 | 1 |
Semiha Yüksek Usta
-
|
2023 | 1 |
Osman Zorbaz
-
|
2021 | 1 |
Mehmet Çağatay Özdemir
Gazi Üniversitesi
|
2013 | 1 |
Hatice Ceren Oğuz
-
|
2021 | 1 |
Alan Adı | Alandaki Toplam Öğretim Elemanı Sayısı | |
TÜBİTAK Araştırma Alanı | Sosyal Bilimler | 78249 |
YÖKSİS Temel Alan | Eğitim Bilimleri Temel Alanı | 8598 |
YÖKSİS Bilim Alanı | Eğitim Programları ve Öğretim | 299 |
Anahtar Kelimeler | Eğitim Programları ve Öğretim, Hayat Boyu Öğrenme, Eğitim Psikolojisi |
Performans Kriteri | 2015 | 2016 | 2017 | 2018 | 2019 | 2020 | 2021 | 2022 | 2023 | 2024 |
Ağırlıklı Puan | 55 | 0 | 45 | 55 | 60 | 140 | 225 | 50 | 142 | 0 |
Sıra (Araştırma Alanı İçinde) | 415 . | - | 503 . | 487 . | 487 . | 392 . | 398 . | 567 . | 442 . | - |
Sıra (Temel Alan İçinde) | 277 . | - | 305 . | 292 . | 272 . | 207 . | 185 . | 318 . | 239 . | - |
Sıra (Bilim Alanı İçinde) | 58 . | - | 57 . | 59 . | 58 . | 28 . | 18 . | 63 . | 52 . | - |
Sıra (Anahtar Kelime (1)) | - | - | - | - | - | - | - | - | - | - |
Sıra (Anahtar Kelime (2)) | - | - | - | - | - | - | - | - | - | - |
Sıra (Anahtar Kelime (3)) | - | - | - | - | - | - | - | - | - | - |
Toplam Yayın | 2 | 0 | 7 | 7 | 6 | 10 | 10 | 4 | 7 | 0 |
Toplam Makale | 1 | 0 | 1 | 2 | 3 | 8 | 6 | 3 | 4 | 0 |
Toplam Kitap | 1 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 3 | 0 | 2 | 0 |
Toplam Bildiri | 0 | 0 | 6 | 5 | 3 | 2 | 1 | 1 | 1 | 0 |
Makale (SCI) | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 |
Makale (Uluslararası) | 1 | 0 | 0 | 1 | 1 | 4 | 4 | 3 | 3 | 0 |
Makale (Ulusal) | 0 | 0 | 1 | 1 | 2 | 4 | 2 | 0 | 1 | 0 |
Kitap Yazarlığı | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 |
Kitap Bölümü Yazarlığı | 1 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 3 | 0 | 2 | 0 |
Bildiri (Uluslararası) | 0 | 0 | 6 | 5 | 3 | 2 | 1 | 1 | 0 | 0 |
Bildiri (Ulusal) | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 1 | 0 |