img
 Sultan Selen KULA

Sultan Selen KULA

  • Eğitim Fakültesi
  • Eğitim Bilimleri
  • Hayat Boyu Öğrenme ve Yetişkin Eğitimi

Genel Bilgiler

Metrikler

UNIS
Yayın
65
Atıf
138
h-index
5
Proje
3
BM Sürdürülebilir Kalkınma Amaçları
Alınan Eğitimler
Doktora/Sanatta Yeterlilik/Tıpta Uzmanlık, Türkiye, Gazi Üniversitesi, Eğitim Bilimleri Enstitüsü, Eğitim Programları ve Öğretim (Dr), 2012, 2018
Yüksek Lisans, Türkiye, Hacettepe Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, Eğitim Programları ve Öğretim (Yl) (Tezli), 2009, 2012
Lisans, Türkiye, Hacettepe Üniversitesi, Eğitim Fakültesi, Temel Eğitim Bölümü, 2004, 2008
Araştırma Alanları
Yıllara Göre Yayın Sayıları
Yıllara Göre Atıf Sayıları
Doktora/Sanatta Yeterlilik/Tıpta Uzmanlık, Türkiye, Gazi Üniversitesi, Eğitim Bilimleri Enstitüsü, Eğitim Programları ve Öğretim (Dr), 2012, 2018
Yüksek Lisans, Türkiye, Hacettepe Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, Eğitim Programları ve Öğretim (Yl) (Tezli), 2009, 2012
Lisans, Türkiye, Hacettepe Üniversitesi, Eğitim Fakültesi, Temel Eğitim Bölümü, 2004, 2008
Kayıt Yok
İngilizce, ÜDS, 71, 2009-ÜDS İ, 2009
Çalıştay, YÖN Çalıştayı, Kırşehir Ahi Evran Üniversitesi Kültür ve Kongre Merkezi, 26-12-2023, 28-12-2023
Çalıştay, Türkiye Yüzyılı Din Öğretimi Kırşehir İl Çalıştayı, Kırşehir Ahi Evran Üniversitesi Kongre Merkezi, 13-12-2023, 13-12-2023
Çalıştay, Aile Çalıştayı, Kırşehir Aile ve Sosyal Hizmetler İl Müdürlügü, 20-09-2023, 20-09-2023
Sertifika, Taslak Ders Kitabı İnceleme ve Değerlendirme Eğitimi, Uzaktan Eğitim Kapısı, 15-08-2022, 18-08-2022
Kongre Düzenleme, II. International Symposium on the Philosophical Heritage of the Turkic Peoples, Kırşehir Ahi Evran Üniversitesi, 24-10-2019, 26-10-2019
Seminer, Eğitimde Farklı Yaklaşımlar, Öğretmen Bedia Köksal Güler İlkokulu, 24-06-2019, 28-06-2019
Çalıştay, Kırşehir 2023 Eğitim Vizyonu Çalıştayı, Kırşehir Neşet Ertaş Kültür Merkezi, 10-01-2019, 11-01-2019
Kongre Düzenleme, 1. Ulusal Eğitim Araştırmaları Öğrenci Kongresi, Kırşehir Ahi Evran Üniversitesi Eğitim Fakültesi, 23-11-2018, 24-11-2018
Kongre Düzenleme, Ulusal Göçmen Eğitimi Çalıştayı, Kırşehir Ahi Evran Üniversitesi, 26-04-2018, 27-04-2018
Çalıştay, WILEY Author Workshop, Kırşehir Ahi Evran Üniversitesi, 31-10-2017, 31-10-2017
Çalıştay, Bilgisayar Destekli Nitel Veri Analizi Nvivo 10 Program Tanıtımı ve Uygulamaları, Kırşehir Ahi Evran Üniversitesi, 29-11-2013, 30-11-2013
Seminer, Bilgilendirme ve Eğitim Semineri, Kırşehir Ahi Evran Üniversitesi, 28-03-2012, 28-03-2012
Sertifika, 1st International Conference of Living Theorists- Howard Gardner, Mehmet Akif Ersoy University Continuing Education Center, 23-05-2009, 24-05-2009
Seminer, Etkili Öğretim Uygulamaları- 2. Bahar Sempozyumu, İhsan Doğramacı Vakfı Özel Bilkent İlköğretim Okulu- Ankara, 29-03-2008, 29-03-2008
Sertifika, Yaratıcı Drama Eğitmenliği/ Liderliği Programı, Ankara Çağdaş Drama Derneği, 21-10-2007, 03-02-2008
Seminer, Etkili Öğretim Uygulamaları-1. Bahar Sempozyumu, İhsan Doğramacı Vakfı Özel Bilkent İlköğretim Okulu- Ankara, 31-03-2007, 31-03-2007
[UAK] Eğitim Bilimleri Eğitim Programları ve Öğretim
2022-, Doçent, Tam Zamanlı, Kırşehir Ahi Evran Üniversitesi, Eğitim Fakültesi, Eğitim Bilimleri Bölümü, Türkiye
2019-, Doktor Öğretim Üyesi, Tam Zamanlı, Ahi Evran Üniversitesi, Eğitim Fakültesi, Eğitim Bilimleri Bölümü, Türkiye
2012-, Araştırma Görevlisi, Tam Zamanlı, Ahi Evran Üniversitesi, Eğitim Fakültesi, Eğitim Bilimleri Bölümü, Türkiye
2023-, Eğitimde Kalite Güvence Sistemi Koordinatörlüğü Üyesi, Kırşehir Ahi Evran Üniversitesi, Türkiye
2021-, Kurum İç Değerlendirme Komisyon Üyeliği, Kırşehir Ahi Evran Üniversitesi, Türkiye
2020-, Eğitimde Kalite Güvence Sistemi Müfredat Destek Ofisi Başkan Yardımcısı, Kırşehir Ahi Evran Üniversitesi, Türkiye
2020-, Yönetim Kurulu Üyeliği, Kırşehir Ahi Evran Üniversitesi, Türkiye
2020-2023, Yönetim Kurulu Üyeliği, Kırşehir Ahi Evran Üniversitesi, Türkiye
2020-2023, Arş. Uyg. Merkezi Müdür Yardımcısı, Ahi Evran Üniversitesi, Türkiye
2020-2024, Arş. Uyg. Merkezi Müdür Yardımcısı, Ahi Evran Üniversitesi, Türkiye
2019-, Anabilim Dalı Başkanı, Ahi Evran Üniversitesi, Türkiye
2018-, Sosyal, Kültürel ve Spor Faaliyetler Komisyon Üyeliği, Kırşehir Ahi Evran Üniversitesi, Türkiye
Ahmet Ulaş Eliküçük, Yüksek Lisans, LİSE ÖĞRENCİLERİNİN MATEMATİK KAYGISI VE BİLİŞSEL ESNEKLİKLERİNİN İNCELENMESİ, Kırşehir Ahi Evran Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, Eğitim Bilimleri Ana Bilim Dalı, 2023, (Asıl Danışman)
Hatice Ceren Oğuz, Yüksek Lisans, Sınıf öğretmenlerinin teknolojik pedagojik alan bilgisi düzeyleri ve uzaktan eğitim sürecinde fen bilimleri dersi bağlamında görüşlerinin belirlenmesi, Kırşehir Ahi Evran Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, Temel Eğitim Ana Bilim Dalı, 2022, (Asıl Danışman)
Sema Balaban Gönen, Yüksek Lisans, Okul öncesi eğitimde psikolojik danışma ve rehberlik ihtiyaçları, Kırşehir Ahi Evran Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, Eğitim Bilimleri Ana Bilim Dalı, 2021, (Asıl Danışman)
2023-2024, Topluma Hizmet Uygulamaları, Lisans
2023-2024, Yüksek Lisans Semineri, Yüksek Lisans
2023-2024, Uzmanlık Alan Dersi, Yüksek Lisans
2023-2024, Yüksek Lisans Tezi, Yüksek Lisans
2023-2024, Öğretmenlik Uygulaması 1, Lisans
2023-2024, Öğretim İlke ve Yöntemleri, Lisans
2023-2024, Yetişkin Eğitimi Ve Hayat Boyu Öğrenme, Lisans
2023-2024, Kapsayıcı Eğitim, Lisans
2022-2023, Öğretmenlik Uygulaması-1, Lisans
2022-2023, Öğretim İlke ve Yöntemleri, Lisans
2022-2023, Yüksek Lisans Semineri, Yüksek Lisans
2022-2023, Yüksek Lisans Tezi, Yüksek Lisans
2022-2023, Rehberlik ve Psikolojik Danışmada Alan Çalışması, Lisans
2022-2023, Okullarda Rehberlik ve Psikolojik Danışma Uygulamaları, Lisans
2022-2023, Uzmanlık Alan Dersi, Yüksek Lisans
2022-2023, Yetişkin Eğitimi Ve Hayat Boyu Öğrenme, Lisans
2022-2023, Kapsayıcı Eğitim, Lisans
2021-2022, Öğretmenlik Uygulaması, Lisans
2021-2022, Eğitim Psikolojisi, Lisans
2021-2022, Topluma Hizmet Uygulamaları, Lisans
2021-2022, Yüksek Lisans Uzmanlık Alan Dersi, Yüksek Lisans
2021-2022, Yüksek Lisans Tezi, Yüksek Lisans
2021-2022, Yetişkin Eğitimi ve Hayat Boyu Öğrenme, Lisans
2021-2022, Kapsayıcı Eğitim, Lisans
2020-2021, Kurum Deneyimi (PDR), Lisans
2020-2021, Rehberlik ve Psikolojik Danışmada Alan Çalışması, Lisans
2020-2021, Topluma Hizmet Uygulamaları, Lisans
2020-2021, Yetişkin Eğitimi ve Hayat Boyu Öğrenme, Lisans
2020-2021, Eğitime Giriş, Lisans
2020-2021, Eğitim Psikolojisi, Lisans
2019-2020, Öğretim İlke ve Yöntemleri, Lisans
2019-2020, Eğitimde Program Geliştirme, Lisans
2019-2020, Eğitimde Araştırma Yöntemleri, Lisans
2019-2020, Kurum Deneyimi (PDR), Lisans
2019-2020, Topluma Hizmet Uygulamaları, Lisans
2019-2020, Eğitime Giriş, Lisans
2019-2020, Eğitim Psikolojisi, Lisans
2019-2020, Mukayeseli Eğitim, Yüksek Lisans
2018-2019, Kurum Deneyimi (PDR), Lisans
2018-2019, Öğretmenlik Uygulaması-2 (Okul Öncesi Öğretmenliği), Lisans
2018-2019, Eğitim Psikolojisi, Lisans
2018-2019, Öğretmenlik Uygulaması-1 (Sınıf Öğretmenliği), Lisans
2018-2019, Topluma Hizmet Uygulamaları, Lisans
2018-2019, Eğitime Giriş, Lisans
2017-2018, Kaynak Tarama ve Rapor Yazma, Lisans
Kayıt Yok
ORTAOKUL ÖĞRENCİLERİNİN MATEMATİK DERSLERİNDE YAŞADIKLARI CAN SIKINTISININ ÖZ YETERLİK KAYNAKLARI VE MATEMATİK KAYGISI İLE İLİŞKİSİ Yükseköğretim Kurumları Tarafından Destekli Bilimsel Araştırma Projesi: Yürütücü , 2018-2021  
SINIF ÖĞRETMENLERİNİN VE ÖĞRETMEN ADAYLARININ ÜNİVERSİTE-OKUL İŞ BİRLİĞİNE İLİŞKİN BEKLENTİLERİNİN BELİRLENMESİ Yükseköğretim Kurumları Tarafından Destekli Bilimsel Araştırma Projesi: Araştırmacı , 2018-2019  
OKULUMDA RİSK YOK TÜBA ve TÜBİTAK Destekli Proje: Uzman , 2015-2016  
Kayıt Yok
KULA, S.S., ÖZASLAN, D. (2023) "İlkokul İngilizce Ders Kitaplarının Kapsayıcı Eğitim Bağlamında Değerlendirilmesi", Ahi Evran Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi, 9 (2) pp. 457-476 [TR Dizin] Link DOI   
Usta, S.Y., KULA, S.S. (2023) "Mesleki Eğitimde Gelişimsel Bibliyoterapinin Kullanılması: Öğretmenlik Algısına Yansımalar", Mehmet Akif Ersoy Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi, 2023 (66) pp. 26-50 [TR Dizin] Link DOI    
KULA, S.S., Karakuş, R. (2023) "Farklılaştırılmış Öğretim İle İlgili Lisansüstü Tezlerin Analizi", Uluslararası Psiko-Sosyal Eğitim Araştırmaları Dergisi, 3 (4) pp. 1-19 Link  
KULA, S.S. (2023) "The Relationship between Lifelong Learning and Attitudes towards the Teaching Profession of Pre-service Teachers", Acta Educationis Generalis, 13 (1) pp. 55-73 Link DOI  
KULA, S.S. (2022) "The predictive relationship between pre-service teachers’ self-efficacy belief, attitudes towards teaching profession and teaching motivation", International Journal of Contemporary Educational Research, 9 (4) pp. 705-718 Link DOI   
KULA, S.S. (2022) "The Relationships between the Academic Boredom and Lifelong Learning Tendency", International Journal of Progressive Education, 18 (3) pp. 12-24 Link DOI  
KULA, S.S., AYTAÇ, T. (2022) "Comparative Analysis of Democratic Attitude and Value Perceptions of School Administrators, Teachers, Preservice Teachers and Students: A Meta-Analysis Study", International Journal of Psychology and Education Studies, 9 (1) pp. 244-261 Link DOI   
KULA, S.S., Akbulut, Ö.F. (2021) "Öğretmen Adaylarının Çocuğa Yönelik Şiddeti Önlemeye İlişkin Önerilerinin İncelenmesi", Bolu Abant İzzet Baysal Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi, 21 (3) pp. 978-993 [TR Dizin] Link DOI   
GENÇTANIRIM-KURT, D., Zorbaz, O., Zorbaz, S.D., Kılıç, Ö.U., Avcı, D., KULA, S.S., Gürlen, E. (2021) "Riskli Davranışların Önlenmesi: Okul Psikolojik Danışmanlarına Yönelik Bir Program", Ahi Evran Üniversitesi Kırşehir Eğitim Fakültesi Dergisi, 22 (2) pp. 816-859 [TR Dizin] DOI  
KULA, S.S. (2021) "The effects of reciprocal teaching on the perceived reading comprehension self-efficacy of 2nd-grade pupils: Reflections of the pupils and their teacher", African Educational Research Journal, 9 (3) pp. 679-686 Link DOI  
KULA, S.S. (2021) "Mind games with the views of classroom teachers", International Journal of Research in Education and Science, 7 (3) pp. 747-766 Link DOI   
KULA, S.S., Akbulut, Ö.F. (2021) "Determination of Pre-service Teachers' Sensitivity to Violence Against Children", Eurasian Journal of Educational Research, 21 (92) pp. 185-210 [ESCI] DOI  
KULA, S.S., DEMİRCİ-GÜLER, M.P. (2021) "University-school cooperation: Perspectives of pre-service teachers, practice teachers and faculty members", Asian Journal of University Education, 17 (1) pp. 47-62 Link DOI   
AYTAÇ, T., KULA, S.S. (2020) "The Effect of Student-Centered Approaches on Students’ Creative Thinking Skills: A Meta-Analysis Study", International Journal of Contemporary Educational Research (IJCER), 7 (2) pp. 62-80 Link DOI  
AYTAÇ, T., KULA, S.S. (2020) "The Effect of Student-Centered Approaches on Students' Creative Thinking Skills: A Meta-Analysis Study", International Journal of Contemporary Educational Research, 7 (2) pp. 62-80 Link DOI  
ŞİMŞEK, H., KULA, S.S., Özçakır, B., CEYLAN-ÇELİKER, T. (2020) "The Relation Between Academic Boredom of Students with Mathematics Self-efficacy and Mathematics Anxiety", Acta Didactica Napocensia, 13 (2) pp. 30-42 DOI  
KULA, S.S., Akbulut, Ö.F. (2020) "Öğretmen Adaylarının Çocuğa Yönelik Şiddete İlişkin Duyarlıkları İle Empatik Eğilimleri Arasındaki İlişki (The Relationship Between Pre-Service Teachers’ Sensitivity to Violence Against Children and Empathic Tendencies)", Trakya Eğitim Dergisi, 10 (3) pp. 917-932 [TR Dizin] Link DOI  
ŞİMŞEK, H., GENÇTANIRIM-KURT, D., KULA, S.S. (2020) "A School-based adjustment program based on ecological approach for immigrant students in primary schools living in Turkey", Elemantary Education Online, 19 (4) pp. 2551-2563 [TR Dizin] Link DOI   
KULA, S.S., Budak, Y. (2020) "The effects of reciprocal teaching on reading comrehension, retention on learning and self-efficacy perception (Karşılıklı öğretimin okuduğunu anlamaya, öğrenme kalıcılığına ve öz yeterlikalgısına etkisi)", Pegem Eğitim ve Öğretim Dergisi (PEGEGOG), 10 (2) pp. 493-522 Link DOI   
KULA, S.S., Budak, Y. (2020) "Self-efficacy Perceptions Scale for Reading Comprehension of 4th Grade Students in Primary School: Validity and Reliability Study (İlkokul 4. Sınıf Öğrencilerinin Okuduğunu Anlamaya İlişkin Öz Yeterlik Algıları Ölçeği: Geçerlik ve Güvenirlik Çalışması)", Bartın University Journal of Faculty of Education, 9 (1) pp. 106-120 [TR Dizin] Link  
KULA, S.S. (2020) "ZEKÂ OYUNLARININ İLKOKUL 2. SINIFÖĞRENCİLERİNE YANSIMALARI:BİR EYLEM ARAŞTIRMASI (THE REFLECTIONS OF MIND GAMES ONPRIMARY SCHOOL STUDENTS’:AN ACTION RESEARCH)", Milli Eğitim Dergisi, 49 (225) pp. 253-282 [TR Dizin] Link  
KULA, S.S., Tekkol, İ.A. (2019) "Investigation of Narrative Texts Used by Fourth Grade Primary SchoolStudents (İlkokul 4. Sınıf Öğrencilerinin Kullandıkları Öyküleyici Metinlerin İncelenmesi)", Eurasian Journal of Educational Research, 81 (0) pp. 165-188 [ESCI] Link DOI   
ŞİMŞEK, H., KULA, S.S., BALTACI, Ö. (2019) "Üniversite Öğrencilerinin Derslerdeki Can Sıkıntısı Yaşantılarının İncelemesi (Examination of University Students’xx Boredom Experiences in Lessons)", İnönü Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi, 20 (1) pp. 178-190 [TR Dizin] Link DOI   
KULA, S.S., DEMİRCİ-GÜLER, M.P. (2019) "Sınıf Öğretmenlerinin İnterneti Eğitim Amaçlı Kullanma Durumları (Internet Usage of Classroom Teachers for Educational Purposes)", Yüzüncü Yıl Eğitim Fakültesi Dergisi, 16 (1) pp. 620-647 [TR Dizin] Link DOI  
ŞİMŞEK, H., KULA, S.S. (2018) "Türkiye’nin Göçmen Politikasında İhmal Edilen Boyut: Eğitsel Uyum Programı", Ahi Evran Üniversitesi İktisadi ve İdari Bilimler Fakültesi Dergisi, 2 (2) pp. 5-21 Link  
Budak, Y., GENÇTANIRIM-KURT, D., KULA, S.S. (2018) "BİLİŞSEL GELİŞİMDE FARKLI BİR GÖRÜŞ GELİŞTİREN HENRY WALLON VE JEAN PIAGET’NİN GÖRÜŞLERİNİN KARŞILAŞTIRILMALI OLARAK İNCELENMESİ", Mehmet Akif Ersoy Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi, 2018 (48) pp. 415-436 [TR Dizin] Link DOI   
Budak, Y., KULA, S.S. (2017) "Sınıf Öğretmeni Adaylarının Öğretmenlik Mesleğine İlişkin Algıları", Ahi Evran Üniversitesi Kırşehir Eğitim Fakültesi Dergisi, 18 (2) pp. 311-329 [TR Dizin] Link   
KULA, S.S., Budak, Y., TAŞDEMİR, M. (2015) "İlkokul 4 Sınıf Öğrencilerinin Noktalama Kurallarını Öğrenme Düzeyi", Uluslararası Avrasya Sosyal Bilimler Dergisi, 18 (0) pp. 58-80 Link  
TAŞDEMİR, M., ÇALIŞKAN, N., KULA, S.S. (2014) "ÖĞRETMEN ADAYLARININ ÖĞRENME YAKLAŞIMLARI", The Journal of Academic Social Science Studies, 28 (0) pp. 39-53 Link DOI   
KULA, S.S., Özdemir, M.Ç. (2013) "Opinions of academic staff about 2013 higher education law draft the case of ahi evran university", Journal of Higher Education and Science, 2 (0) pp. 117-127 [TR Dizin] Link DOI  
KULA, S.S., Demirel, M. (2012) "Okul ve Sınıf Rehber Öğretmenlerinin İlköğretim ve Ortaöğretim Kurumları Sınıf Rehberlik Programına İlişkin Görüşleri", Hacettepe Universitesi Egitim Fakultesi Dergisi-Hacettepe University Journal of Education, 2 (0) pp. 244-255 [SSCI]  
KULA, S.S., ÖZASLAN, D. (2023) "Pedagojik Formasyon Eğitimi Alan Yetişkinlerin Hayat Boyu Öğrenme Motivasyonlarının İncelenmesi", 11. Uluslararası Eğitim Programları ve Öğretim Kongresi , Aydın, Türkiye, (Kasım 2023
KULA, S.S., Karakuş, R. (2022) "Farklılaştırılmış Öğretim İle İlgili Lisansüstü Tezlerin Analizi", X. Uluslararası Eğitim Programları ve Öğretim Kongresi , (pp. 196-197), Ankara, Türkiye, (Ekim 2022
Oğuz, H.C., DEMİRCİ-GÜLER, M.P., KULA, S.S. (2021) "Sınıf Öğretmenlerinin Pandemi Sürecinde Uygulanan Uzaktan Eğitime Yönelik Görüşleri", 19. Uluslararası Sınıf Öğretmenliği Eğitimi Sempozyumu , Türkiye, (Kasım 2021
KULA, S.S. (2020) "Yaratıcı Düşünme Becerileri İle İlgili Lisansüstü Tezlerin İncelenmesi: Türkiye Örneği (An Investigation of Graduate Dissertations About Creative Thinking Skills: The Caseof Turkey)", International Pegem Conference on Education , (pp. 1176-1182), Türkiye, (Aralık 2020
KULA, S.S. (2020) "Güncel bir Kavram Olarak Kapsayıcı Eğitime Öğretmen Adaylarının Bakış Açısı", VIIth International EurasianEducational Research Congress Online , (pp. 770-784), Türkiye, (Kasım 2020
KULA, S.S., Akbulut, Ö.F. (2019) "Öğretmen Adaylarının Çocuğa Yönelik Şiddete Duyarlıkları İle Empatik Eğilimleri Arasındaki İlişki", VIth INTERNATIONAL EURASIAN EDUCATIONAL RESEARCH CONGRESS (EJER 2019) , (pp. 1571-1572), Ankara, Türkiye, (Temmuz 2019
KULA, S.S., Akbulut, Ö.F. (2019) "Öğretmen Adaylarının Çocuğa Yönelik Şiddete Duyarlıklarının Belirlenmesi", VIth International Eurasian Educational Research Congress (EJER 2019) , (pp. 1569-1570), Ankara, Türkiye, (Temmuz 2019
ŞİMŞEK, H., KULA, S.S., Özçakır, B., CEYLAN-ÇELİKER, T. (2019) "The Relation Between Academic Boredom Of Secondary School Students in Mathematics Lessons And Sources of Methematics Self-efficacy and Mathematics Anxiety", International Conference on New Horizons (INTE-2019) , (pp. 176), Prag, Çek Cumhuriyeti, (Temmuz 2019
ŞİMŞEK, H., KULA, S.S. (2018) "Neglected Dimension of Turkey’s Immigration Policies: Educational Adjustment Program", 1st International Congress on “People, Power and Politics” , (pp. 59), Kırşehir, Türkiye, (Ekim 2018
KULA, S.S., Budak, Y. (2018) "Karşılıklı Öğretim Tekniğine İlişkin Öğrenci Görüşleri (The Students Views About The Reciprocal Teaching)", Uluslararası Öğrenme, Öğretim ve Eğitim Araştırmaları Kongresi (ILTER) , (pp. 20), Amasya, Türkiye, (Eylül 2018
DEMİRCİ-GÜLER, M.P., KULA, S.S. (2018) "Sınıf Öğretmenlerinin Eğitim Fakülteleri Ile Okulların İş Birliğine İlişkin Beklentileri (Expectations of Primary School Teachers Regarding the Cooperation Between Faculties of Education and Schools)", Öğrenme, Öğretim ve Eğitim Araştırmaları Kongresi (ILTER) , (pp. 608), Amasya, Türkiye, (Eylül 2018
Tekkol, İ.A., KULA, S.S. (2018) "Sınıf Öğretmeni Adaylarının Sınıf Kitaplıkları ve Okul Kütüphanelerine İlişkin Görüşlerinin İncelenmesi", 17. Uluslararası Sınıf Öğretmenliği Sempozyumu , (pp. 173-174), Ankara, Türkiye, (Mayıs 2018
ŞİMŞEK, H., KULA, S.S., BALTACI, Ö. (2018) "Üniversite Öğrencilerinin Derslerdeki Can Sıkıntısı Yaşantılarının İncelenmesi", International Education and Social Science Congress , (pp. 45), Antalya, Türkiye, (Mayıs 2018
ŞİMŞEK, H., GENÇTANIRIM-KURT, D., KULA, S.S. (2017) "Türkiye’de Yaşayan İlkokul Kademesindeki Göçmen Öğrenciler İçin Ekolojik Yaklaşıma Dayalı Okul Temelli Bir Uyum Programı Önerisi", Education Conference (EDUCCON) , (pp. 15), Ankara, Türkiye, (Aralık 2017
ÜNAL, M., KULA, S.S. (2017) "2004 YILINDA UYGULANAN MEB PROGRAM GELİŞTİRME MODELİNE İLİŞKİN ÖĞRENCİLERİN GÖRÜŞLERİNİ İNCELEYEN NİTEL BİR ÇALIŞMA", INTERNATIONAL SYMPOSIUM OF EDUCATION AND VALUES (ISOEVA) , (pp. 362-363), Muğla, Türkiye, (Ekim 2017
KULA, S.S., DEMİRCİ-GÜLER, M.P. (2017) "Sınıf Öğretmenlerinin İnternet Kullanım Durumlarının İncelenmesi", 3. Uluslararası Sosyal Bilimler Sempozyumu , (pp. 80), Kahramanmaraş, Türkiye, (Ekim 2017
KULA, S.S., Budak, Y. (2017) "Türkiye’de Karşılıklı Öğretim Çalışmaları", Uluslararası Sosyal Bilgiler Eğitimi Sempozyumu VI (USBES 2017) , (pp. 80-81), Eskişehir, Türkiye, (Haziran 2017
KULA, S.S., Tekkol, İ.A. (2017) "İlkokul 4. Sınıf Öğrencilerinin Öyküleyici Metinlerinin Çeşitli Değişkenler Açısından İncelenmesi", International Congress of Eurasian Social Sciences (ICOESS) , (pp. 87-88), Alanya/ Antalya, Türkiye, (Nisan 2017
ÜNAL, M., KULA, S.S. (2017) "Öğrencilerin Pedagojik Beklentilerinin Farklı Değişkenler Açısından İncelenmesi", International Congress of Eurasian Social Sciences (ICOESS) , (pp. 259), Alanya/ Antalya, Türkiye, (Nisan 2017
KULA, S.S., Budak, Y., TAŞDEMİR, M. (2014) "Tam Öğrenme Modeline Göre İlkokul 4. Sınıf Öğrencilerinin Noktalama Kurallarını Öğrenme Düzeyi", International Conference on New Horizons in Education , Paris, Fransa, (Haziran 2014
KULA, S.S., TAŞDEMİR, M. (2013) "Evaluation of Pre-service Teachers' Academic Self-Efficacy Levels in Terms of Some Certain Variables", World Conference on Learning, Teaching & Educational Leadership , (pp. 686-690), Barcelona, İspanya, (Ekim 2013
KULA, S.S., TAŞDEMİR, M., ÇALIŞKAN, N. (2013) "Eğitim Fakültesi Son Sınıf Öğrencilerinin Öğrenme Yaklaşımları", ULEAD 2013 Annual Congress: International Congress on Research in Education , (pp. 164), Nevşehir, Türkiye, (Mayıs 2013
Demirel, M., KULA, S.S. (2012) "The Evaluation of Classroom Guidance Activities in Primary Schools", World Conference on Learning, Teaching & Educational Leadership , (pp. 1598-1602), Brussel, Belçika, (Ekim 2012
Demirel, M., KULA, S.S. (2012) "Okul ve Sınıf Rehber Öğretmenlerinin İlköğretim ve Ortaöğretim Kurumları Sınıf Rehberlik Programına İlişkin Görüşleri", International Conference on Interdisciplinary Research In Education (ICOINE 2012) , Kuzey Kıbrıs Türk Cumhuriyeti, (Haziran 2012
Demirel, M., KULA, S.S. (2010) "Türkiye’deki İlköğretim Programlarına Düşünme Becerileri Açısından Eleştirel Bir Bakış", International Conference on New Trends in Education and Their Implicatons , (pp. 1081-1086), Antalya, Türkiye, (Kasım 2010
Demirel, M., Abay, M.G., KULA, S.S. (2010) "Türkiye ve Almanya’daki İlköğretim Dördüncü Sınıf İngilizce Dersi Öğretim Programlarının Karşılaştırılması (Bremen Örneği)", 1. Ulusal Eğitim Programları ve Öğretim Kongresi , Balıkesir, Türkiye, (Mayıs 2010
Kayıt Yok
KULA, S.S. (2024) "Öğrenci Merkezli ve Yapılandırmacı Yaklaşımlar", Kitap: Eğitim Psikolojisi, Ankara/Türkiye : Akademisyen Yayınevi, Bölüm Sayfaları: 187 / 208, ISBN: 978-625-6965-61-4 
KULA, S.S. (2023) "İlköğretim Ders Kitaplarında Kadının Konumlandırılması", Kitap: Dünde Bugünde Yarında Kadın, Ankara/Türkiye : Nobel Akademik Yayıncılık, Bölüm Sayfaları: 243 / 262, ISBN: 978-625-397-575-3 
KULA, S.S. (2023) "Kapsayıcı Eğitimde Öğretim Tasarımı", Kitap: Herkes İçin Kapsayıcı Eğitim, Ankara/Türkiye : Vizetek Yayıncılık, Bölüm Sayfaları: 155 / 182, ISBN: 978-625-8499-87-2 
KULA, S.S. (2023) "Kapsayıcı Eğitime Giriş", Kitap: Herkes İçin Kapsayıcı Eğitim, Ankara/Türkiye : Vizetek Yayıncılık, Bölüm Sayfaları: 1 / 18, ISBN: 978-625-8499-87-2 
KULA, S.S. (2021) "Mutlu ve Başarılı Çocuk Yetiştirme", Kitap: Kadın ve Aile, Ankara/Türkiye : Nobel Akademik Yayıncılık, Bölüm Sayfaları: 371 / 400, ISBN: 978-625-439-860-5 
KULA, S.S. (2021) "Çalışma Yaşamına İlk Adım", Kitap: Kariyer Planlama ve Geliştirme: Kuram, Uygulama, Yöntem, Ankara/Türkiye : Anı Yayıncılık, Bölüm Sayfaları: 269 / 294, ISBN: 978-605-170-609-2 
KULA, S.S. (2021) "Karşılaştırmalı Eğitim Programları: Öğrenme ve Öğretim", Kitap: Karşılaştırmalı Eğitim: Tematik Bir Yaklaşım, Ankara/Türkiye : Pegem Akademi, Bölüm Sayfaları: 310 / 330, ISBN: 978-625-7676-21-2 
KULA, S.S. (2015) "Öğretim Stratejileri", Kitap: Öğretim İlke ve Yöntemleri, Ankara : Pegem Akademi, Bölüm Sayfaları: 329 / 356, ISBN: 9786053648307 
Kayıt Yok
(Uluslararası - Kitap) Herkes İçin Kapsayıcı Eğitim, 2023, Editör
Kayıt Yok
Kayıt Yok
Atıflar
Atıf Sayılarına Göre Yayınlar
A: SCI/SSCI/AHCI, B: ESCI, C: Scopus, D: Uluslararası Alan Index, E: Diğer Uluslararası, F: TR Dizin, G: Uluslararası Kitap, H: Ulusal Kitap, I: Diğer Ulusal, J: Toplam
Sıra Yayın A B C D E F G H I J
1 ZEKÂ OYUNLARININ İLKOKUL 2. SINIFÖĞRENCİLERİNE YANSIMALARI:BİR EYLEM ARAŞTIRMASI (THE REFLECTIONS OF MIND GAMES ONPRIMARY SCHOOL STUDENTS’:AN ACTION RESEARCH) 0 0 0 6 2 10 13 0 0 31
2 Türkiye’nin Göçmen Politikasında İhmal Edilen Boyut: Eğitsel Uyum Programı 0 0 0 0 3 15 8 0 0 26
3 BİLİŞSEL GELİŞİMDE FARKLI BİR GÖRÜŞ GELİŞTİREN HENRY WALLON VE JEAN PIAGET’NİN GÖRÜŞLERİNİN KARŞILAŞTIRILMALI OLARAK İNCELENMESİ 0 0 0 1 2 1 5 0 0 9
4 Mind games with the views of classroom teachers 0 0 0 4 3 0 0 0 0 7
5 The Effect of Student-Centered Approaches on Students' Creative Thinking Skills: A Meta-Analysis Study 1 0 0 1 4 0 1 0 0 7
6 İlkokul 4 Sınıf Öğrencilerinin Noktalama Kurallarını Öğrenme Düzeyi 0 0 0 1 1 3 0 0 0 5
7 Sınıf Öğretmeni Adaylarının Öğretmenlik Mesleğine İlişkin Algıları 0 0 0 1 3 1 0 0 0 5
8 The effects of reciprocal teaching on the perceived reading comprehension self-efficacy of 2nd-grade pupils: Reflections of the pupils and their teacher 1 0 0 1 3 0 0 0 0 5
9 Öğretmen Adaylarının Çocuğa Yönelik Şiddete İlişkin Duyarlıkları İle Empatik Eğilimleri Arasındaki İlişki (The Relationship Between Pre-Service Teachers’ Sensitivity to Violence Against Children and Empathic Tendencies) 0 0 0 0 1 0 3 0 0 4
10 Self-efficacy Perceptions Scale for Reading Comprehension of 4th Grade Students in Primary School: Validity and Reliability Study (İlkokul 4. Sınıf Öğrencilerinin Okuduğunu Anlamaya İlişkin Öz Yeterlik Algıları Ölçeği: Geçerlik ve Güvenirlik Çalışması) 0 0 0 3 1 0 0 0 0 4
11 Sınıf Öğretmenlerinin İnterneti Eğitim Amaçlı Kullanma Durumları (Internet Usage of Classroom Teachers for Educational Purposes) 0 0 0 0 2 2 0 0 0 4
12 University-school cooperation: Perspectives of pre-service teachers, practice teachers and faculty members 0 0 0 1 3 0 0 0 0 4
13 A School-based adjustment program based on ecological approach for immigrant students in primary schools living in Turkey 0 0 0 1 0 1 1 0 0 3
14 Güncel bir Kavram Olarak Kapsayıcı Eğitime Öğretmen Adaylarının Bakış Açısı 0 0 0 1 0 0 2 0 0 3
15 The effects of reciprocal teaching on reading comrehension, retention on learning and self-efficacy perception (Karşılıklı öğretimin okuduğunu anlamaya, öğrenme kalıcılığına ve öz yeterlikalgısına etkisi) 0 0 0 1 2 0 0 0 0 3
16 Comparative Analysis of Democratic Attitude and Value Perceptions of School Administrators, Teachers, Preservice Teachers and Students: A Meta-Analysis Study 0 0 0 0 1 1 0 0 0 2
17 Evaluation of Pre-service Teachers' Academic Self-Efficacy Levels in Terms of Some Certain Variables 0 0 0 1 1 0 0 0 0 2
18 Investigation of Narrative Texts Used by Fourth Grade Primary SchoolStudents (İlkokul 4. Sınıf Öğrencilerinin Kullandıkları Öyküleyici Metinlerin İncelenmesi) 0 0 0 0 1 1 0 0 0 2
19 Okul ve Sınıf Rehber Öğretmenlerinin İlköğretim ve Ortaöğretim Kurumları Sınıf Rehberlik Programına İlişkin Görüşleri 0 0 0 1 1 0 0 0 0 2
20 Öğretim İlke ve Yöntemleri 0 0 0 0 0 0 2 0 0 2
21 The Relation Between Academic Boredom of Students with Mathematics Self-efficacy and Mathematics Anxiety 0 0 0 0 2 0 0 0 0 2
22 Üniversite Öğrencilerinin Derslerdeki Can Sıkıntısı Yaşantılarının İncelemesi (Examination of University Students’xx Boredom Experiences in Lessons) 0 0 0 0 2 0 0 0 0 2
23 Determination of Pre-service Teachers' Sensitivity to Violence Against Children 0 0 0 1 0 0 0 0 0 1
24 ÖĞRETMEN ADAYLARININ ÖĞRENME YAKLAŞIMLARI 0 0 0 1 0 0 0 0 0 1
25 Riskli Davranışların Önlenmesi: Okul Psikolojik Danışmanlarına Yönelik Bir Program 0 0 0 0 0 0 1 0 0 1
26 The Evaluation of Classroom Guidance Activities in Primary Schools 0 0 0 0 1 0 0 0 0 1
(2022) "Bilim Teşvik Ödülü" KIRŞEHİR AHİ EVRAN ÜNİVERSİTESİ
(2012) "Yayın Teşvik Ödülü" TÜBİTAK
Kayıt Yok
Kayıt Yok
Kayıt Yok
Kayıt Yok
Birlikte çalışılan kişi Aktif Dönem Çalışma Sayısı
Kırşehir Ahi Evran Üniversitesi
2017 - 2020 8
Yusuf Budak
Gazi Üniversitesi
2014 - 2020 8
Ahi Evran Üniversitesi
2013 - 2015 5
Kırşehir Ahi Evran Üniversitesi
2017 - 2021 5
Melek Demirel
Hacettepe Üniversitesi
2010 - 2012 5
Ömer Faruk Akbulut
-
2019 - 2021 5
Kırşehir Ahi Evran Üniversitesi
2017 - 2021 4
Kırşehir Ahi Evran Üniversitesi
2020 - 2022 3
İlkay Aşkın Tekkol
Kastamonu Üniversitesi
2017 - 2019 3
Kırşehir Ahi Evran Üniversitesi
2023 2
Ahi Evran Üniversitesi
2017 2
Ahi Evran Üniversitesi
2013 - 2014 2
Kırşehir Ahi Evran Üniversitesi
2018 - 2019 2
Kırşehir Ahi Evran Üniversitesi
2019 - 2020 2
Bilal Özçakır
Kırşehir Ahi Evran Üniversitesi
2019 - 2020 2
Rabia Karakuş
-
2022 - 2023 2
Eda Gürlen
-
2021 1
Meltem Gümüştekin Abay
Özyeğin Üniversitesi
2010 1
Selen Demirtaş Zorbaz
Ankara Üniversitesi
2021 1
Özlem Ulaş Kılıç
Giresun Üniversitesi
2021 1
Dilek Avcı
Hacettepe Üniversitesi
2021 1
Semiha Yüksek Usta
-
2023 1
Osman Zorbaz
-
2021 1
Mehmet Çağatay Özdemir
Gazi Üniversitesi
2013 1
Hatice Ceren Oğuz
-
2021 1
2024 için Puan Bazlı Sıralamalar
Sıra (Araştırma Alanı İçinde)
377.
78392 araştırmacı içinde
Sıra (Temel Alan İçinde)
208.
9948 araştırmacı içinde
Sıra (Bilim Alanı İçinde)
44.
362 araştırmacı içinde
Alan Adı Alandaki Toplam Öğretim Elemanı Sayısı
TÜBİTAK Araştırma Alanı Sosyal Bilimler 78392
YÖKSİS Temel Alan Eğitim Bilimleri Temel Alanı 9948
YÖKSİS Bilim Alanı Eğitim Programları ve Öğretim 362
Anahtar Kelimeler Eğitim Programları ve Öğretim, Hayat Boyu Öğrenme, Eğitim Psikolojisi
Performans Kriteri 2015 2016 2017 2018 2019 2020 2021 2022 2023 2024
Ağırlıklı Puan 55 0 45 55 60 140 225 50 142 40
Sıra (Araştırma Alanı İçinde) 417 . - 502 . 491 . 481 . 391 . 403 . 575 . 468 . 377 .
Sıra (Temel Alan İçinde) 270 . - 308 . 291 . 273 . 203 . 184 . 322 . 247 . 208 .
Sıra (Bilim Alanı İçinde) 60 . - 61 . 62 . 59 . 32 . 18 . 69 . 55 . 44 .
Sıra (Anahtar Kelime (1)) - - - - - - - - - -
Sıra (Anahtar Kelime (2)) - - - - - - - - - -
Sıra (Anahtar Kelime (3)) - - - - - - - - - -
Toplam Yayın 2 0 7 7 6 10 10 4 7 1
Toplam Makale 1 0 1 2 3 8 6 3 4 0
Toplam Kitap 1 0 0 0 0 0 3 0 2 1
Toplam Bildiri 0 0 6 5 3 2 1 1 1 0
Makale (SCI) 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0
Makale (Uluslararası) 1 0 0 1 1 4 4 3 3 0
Makale (Ulusal) 0 0 1 1 2 4 2 0 1 0
Kitap Yazarlığı 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0
Kitap Bölümü Yazarlığı 1 0 0 0 0 0 3 0 2 1
Bildiri (Uluslararası) 0 0 6 5 3 2 1 1 0 0
Bildiri (Ulusal) 0 0 0 0 0 0 0 0 1 0
Atıfları ve Metrikleri
Atıfları ve Metrikleri