Lisans, Türkiye, Anadolu Üniversitesi, Açıköğretim Fakültesi, Halkla İlişkiler ve Tanıtım Bölümü, 2017 |
Doktora/Sanatta Yeterlilik/Tıpta Uzmanlık, Türkiye, Gazi Üniversitesi, Eğitim Bilimleri Enstitüsü, Eğitim Yönetimi ve Denetimi (Dr), 2014, 2021 |
Yüksek Lisans, Türkiye, Ahi Evran Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, Eğitim Yönetimi ve Denetimi (Yl) (Tezli), 2009, 2012 |
Lisans, Türkiye, Gazi Üniversitesi, Gazi Eğitim Fakültesi, Yabancı Diller Eğitimi Bölümü, 2004, 2008 |
Doktora/Sanatta Yeterlilik/Tıpta Uzmanlık, Türkiye, Gazi Üniversitesi, Eğitim Bilimleri Enstitüsü, Eğitim Yönetimi ve Denetimi (Dr), 2014, 2021 |
Yüksek Lisans, Türkiye, Ahi Evran Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, Eğitim Yönetimi ve Denetimi (Yl) (Tezli), 2009, 2012 |
Lisans, Türkiye, Gazi Üniversitesi, Gazi Eğitim Fakültesi, Yabancı Diller Eğitimi Bölümü, 2004, 2008 |
Lisans, Türkiye, Anadolu Üniversitesi, Açıköğretim Fakültesi, Halkla İlişkiler ve Tanıtım Bölümü, 2017 |
Çiğdem ŞAHİN, Yüksek Lisans, İlköğretim İngilizce öğretmenlerinin etkili sınıf yönetimi davranışlarının öğretmen ve öğrenci algılarına göre değerlendirilmesi, Ahi Evran Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, Eğitim Bilimleri Ana Bilim Dalı, 2012 |
İngilizce, KPDS, 90, Güz, 2010 |
Sertifika, 65+ için Dijital Kapsayıcılık Projesi Eğitici Eğitimi, İstanbul (Online), 21-11-2021, 28-11-2021 |
Kurs, European University Foundation (EUF) Avrupa Üniversite, Prag, Çek Cumhuriyeti, 24-06-2019, 26-06-2019 |
Kurs, University of Jordan / Ürdün Üniversitesi, Amman, Ürdün, 16-07-2019, 20-07-2019 |
Çalıştay, Wiley, Ahi Evran Üniversitesi, Kırşehir, 31-10-2017, 31-10-2017 |
Kurs, Türk Loydu, Ahi Evran Üniversitesi, Kırşehir, 25-01-2016, 25-01-2016 |
Kurs, Polaris Srls, Vasto, İtalya, 22-08-2016, 28-08-2016 |
Seminer, Yükseköğretim Kurulu Başkanlığı, Dokuz Eylül Üniversitesi, İzmir, 14-11-2013, 15-11-2013 |
Çalışma, Gazi Üniversitesi, Gazi Üniversitesi, Ankara, 19-02-2008, 08-04-2008 |
Sertifika, Ankara Üniversitesi Avrupa Toplulukları Araştırma ve Uygulama Merkezi (ATAUM), Ankara Üniversitesi, Ankara, 06-10-2008, 19-01-2009 |
Sertifika, Büyük Kolej, Büyük Kolej, Ankara, 03-05-2008, 03-05-2008 |
Sertifika, Jagiellonian University, Krakow, Polonya, 20-02-2007, 17-06-2007 |
[UAK] Eğitim Bilimleri Eğitim Bilimleri |
2024-, Doktor Öğretim Üyesi, Tam Zamanlı, Kırşehir Ahi Evran Üniversitesi, Spor Bilimleri Fakültesi, Beden Eğitimi ve Spor Bölümü, Türkiye |
2011-, Öğretim Görevlisi, Tam Zamanlı, Ahi Evran Üniversitesi, Rektörlük, Türkiye |
Kayıt Yok |
Kayıt Yok |
2023-2024, Özel Öğretim Yöntemleri, Lisans |
2023-2024, Eğitim Psikolojisi, Lisans |
2023-2024, Sporda İletişim Becerileri, Lisans |
2023-2024, Sporda İletişim ve Halkla İlişkiler, Lisans |
2023-2024, Türk Eğitim Sistemi ve Okul Yönetimi, Lisans |
2022-2023, Sınıf Yönetimi, Lisans |
Kayıt Yok |
Sınıf İçi Lider Öğretmenlik Becerileri Algı Ölçeğinin Geliştirilerek Öğretmenlerin Sınıf İçi Lider Öğretmenlik Becerileri Algılarının Bazı Değişkenler Açısından İncelenmesi Yükseköğretim Kurumları Tarafından Destekli Bilimsel Araştırma Projesi: Araştırmacı , 2016-2017 |
Nonformal and informal strategies and methods for improve the competencies of home caregivers for ante preschool children PARENTS SCHOOL Okul öncesi Çocuklara Evde Bakım Sağlayan Yetişkinlerin Yetkinliklerini Artırmaya Yönelik Formal ve İnformal Strateji Diğer Uluslararası Kurum ve Kuruluşlar: Yürütücü , 2015-2017 |
Nonformal and informal strategies and methods for improve the competencies of home caregivers for ante preschool children PARENTS SCHOOL Okul öncesi Çocuklara Evde Bakım Sağlayan Yetişkinlerin Yetkinliklerini Artırmaya Yönelik Formal ve İnformal Strateji Birleşmiş Milletler, Dünya Bankası, UNESCO, Avrupa Birliği ve Avrupa Konseyi Destekli Proje: Araştırmacı , 2015-2017 |
Kayıt Yok |
ÖZDEMİR, H.Ö., ŞAHİN, Ç. (2022) "Sociodemographic Investigation of the Relationship Between Burnout and Quality of Work Life: The Case of Kirsehir Province Mucur District", Journal of Business Administration and Social Studies, 6 (0) pp. 1-11 DOI |
ŞAHİN, Ç., Sezgin, F. (2021) "Hizmet Öncesi Öğretmen Eğitimi İçin Mezun İstihdam Edilebilirlik Göstergeleri: Eğitim Yönetimi Akademisyenlerinin Bakış Açısı", Ahi Evran Üniversitesi Kırşehir Eğitim Fakültesi Dergisi, (0) Link |
ŞAHİN, Ç., İlhan, E. (2021) "Yükseköğretimin sosyal boyutu bağlamında uluslararası öğrencilerin üniversite yaşamına etkin katılımı", The 5th International Higher Education Studies Conference , Türkiye, (Ekim 2021) |
ŞAHİN, Ç., Sezgin, F. (2020) "Hizmet öncesi öğretmen eğitiminin mezun istihdam edilebilirlik göstergeleri bağlamında değerlendirilmesi: Eğitim yönetimi akademisyenlerinin görüşleri", EYFOR XI: Uluslararası Eğitim Yönetimi Forumu, Online , Türkiye, (Kasım 2020) |
GÜLBAHAR, B., ŞAHİN, Ç., TURPÇU, M. (2016) "Yükseköğretimde Öğrenci Memnuniyetiyle İlgili Nitel Bir Çalışma", 3. ULUSLARARASI AVRASYA EĞİTİM ARAŞTIRMALARI KONGRESİ (EJER ) , Muğla, Türkiye, (Mayıs 2016) |
ŞAHİN, Ç., ÇALIŞKAN, N. (2014) "İlköğretim ingilizce öğretmenlerinin etkili sınıf yönetimi davranışlarının öğretmen ve öğrenci algılarına göre değerlendirilmesi", EYFOR-V Eğitim Yönetimi Forumu , Konya, Türkiye, (Eylül 2014) |
Kayıt Yok |
Kayıt Yok |
Kayıt Yok |
(Ulusal - Dergi) Ahi Evran Akademi, 2022, Yayın Kurulu Üyeliği, Yayın Sayısı:1 |
Kayıt Yok |
Kayıt Yok |
(2022) "En Başarılı Doktora Tez Ödülü" GAZİ ÜNİVERSİTESİ |
Kayıt Yok |
Kayıt Yok |
Kayıt Yok |
Birlikte çalışılan kişi | Aktif Dönem | Çalışma Sayısı |
Ferudun Sezgin
Gazi Üniversitesi
|
2020 - 2021 | 2 |
Ahi Evran Üniversitesi
|
2016 | 1 |
Kırşehir Ahi Evran Üniversitesi
|
2022 | 1 |
Ahi Evran Üniversitesi
|
2016 | 1 |
-
|
2014 | 1 |
Kırşehir Ahi Evran Üniversitesi
|
2022 | 1 |
Elif İlhan
Ankara Hacı Bayram Veli Üniversitesi
|
2021 | 1 |
Alan Adı | Alandaki Toplam Öğretim Elemanı Sayısı | |
TÜBİTAK Araştırma Alanı | Sosyal Bilimler | 78368 |
YÖKSİS Temel Alan | Eğitim Bilimleri Temel Alanı | 9825 |
YÖKSİS Bilim Alanı | Eğitim Bilimleri | 971 |
Anahtar Kelimeler | Eğitim Yönetimi, Eğitim Politikaları, Eğitimin Sosyal ve Tarihi Temelleri |
Performans Kriteri | 2015 | 2016 | 2017 | 2018 | 2019 | 2020 | 2021 | 2022 | 2023 | 2024 |
Ağırlıklı Puan | 0 | 5 | 0 | 0 | 0 | 5 | 25 | 20 | 0 | 0 |
Sıra (Araştırma Alanı İçinde) | - | 499 . | - | - | - | 522 . | 601 . | 605 . | - | - |
Sıra (Temel Alan İçinde) | - | 343 . | - | - | - | 320 . | 361 . | 350 . | - | - |
Sıra (Bilim Alanı İçinde) | - | 145 . | - | - | - | 111 . | 136 . | 147 . | - | - |
Sıra (Anahtar Kelime (1)) | - | - | - | - | - | - | - | - | - | - |
Sıra (Anahtar Kelime (2)) | - | - | - | - | - | - | - | - | - | - |
Sıra (Anahtar Kelime (3)) | - | - | - | - | - | - | - | - | - | - |
Toplam Yayın | 0 | 1 | 0 | 0 | 0 | 1 | 2 | 1 | 0 | 0 |
Toplam Makale | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 1 | 1 | 0 | 0 |
Toplam Kitap | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 |
Toplam Bildiri | 0 | 1 | 0 | 0 | 0 | 1 | 1 | 0 | 0 | 0 |
Makale (SCI) | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 |
Makale (Uluslararası) | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 1 | 1 | 0 | 0 |
Makale (Ulusal) | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 |
Kitap Yazarlığı | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 |
Kitap Bölümü Yazarlığı | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 |
Bildiri (Uluslararası) | 0 | 1 | 0 | 0 | 0 | 1 | 1 | 0 | 0 | 0 |
Bildiri (Ulusal) | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 |