Doktora/Sanatta Yeterlilik/Tıpta Uzmanlık, Türkiye, Ankara Üniversitesi, Eğitim Bilimleri Enstitüsü, Eğitim Teknolojisi (Dr), 2014, 2019 |
Yüksek Lisans, Türkiye, Ankara Üniversitesi, Eğitim Bilimleri Enstitüsü, Eğitim Teknolojisi (Yl) (Tezli), 2011, 2014 |
Lisans, Türkiye, Selçuk Üniversitesi, Ahmet Keleşoğlu Eğitim Fakültesi, Bilgisayar ve Öğretim Teknolojileri Öğretmenliği Pr., 2007, 2011 |
Doktora/Sanatta Yeterlilik/Tıpta Uzmanlık, Türkiye, Ankara Üniversitesi, Eğitim Bilimleri Enstitüsü, Eğitim Teknolojisi (Dr), 2014, 2019 |
Yüksek Lisans, Türkiye, Ankara Üniversitesi, Eğitim Bilimleri Enstitüsü, Eğitim Teknolojisi (Yl) (Tezli), 2011, 2014 |
Lisans, Türkiye, Selçuk Üniversitesi, Ahmet Keleşoğlu Eğitim Fakültesi, Bilgisayar ve Öğretim Teknolojileri Öğretmenliği Pr., 2007, 2011 |
Kayıt Yok |
İngilizce, YÖKDİL, 91, 2023/1 Yük, 2023 |
İngilizce, YÖKDİL, 86, 05 Mart 20, 2017 |
İngilizce, YDS, 63, 2016-YDS S, 2016 |
İngilizce, ÜDS, 67, 2010-ÜDS S, 2010 |
Değerlendirme, Social Sciences Citation Index, Kırşehir, 01-06-2022 |
Değerlendirme, Social Sciences Citation Index, Kırşehir, 01-10-2022 |
Kongre Düzenleme, 3. Uluslararası Kapadokya Sosyal Bilimler Öğrenci Kongresi, Kırşehir, 16-06-2021, 18-06-2021 |
Sertifika, Eğitim Araştırmalarında Farklı İstatistiksel Analizler, Muğla, 13-09-2021, 17-09-2021 |
Değerlendirme, Social Sciences Citation Index, Kırşehir, 14-06-2021 |
Değerlendirme, TR Dizin tarafından indekslenen dergilerde hakemlik, Kırşehir, 22-10-2019 |
Değerlendirme, Education Full Text (H. W. Wilson) Database Coverage List, Kırşehir, 22-10-2019 |
Değerlendirme, Education Full Text (H. W. Wilson) Database Coverage List, Kırşehir, 22-10-2019 |
Değerlendirme, ERIC - Education Resources Information Center, Kırşehir, 22-10-2019 |
Değerlendirme, Education Full Text (H. W. Wilson) Database Coverage List, Kırşehir, 22-10-2019 |
Değerlendirme, Education Full Text (H. W. Wilson) Database Coverage List, Kırşehir, 22-10-2019 |
Kongre Düzenleme, 13. Uluslararası Bilgisayar ve Öğretim Teknolojileri Sempozyumu (ICITS 2019), Kırşehir, 02-05-2019, 04-05-2019 |
Sertifika, Alan Uzmanlarıyla Nitel Temelli Araştırmalara Yolculuk II (NITAY-II), Bursa, 08-09-2017, 15-09-2017 |
Sertifika, Sosyal Bilimlerde Bilimsel Araştırma Projesi Hazırlama Eğitimi, Kırkkale, 14-12-2016, 16-12-2016 |
Çalıştay, Bilişim Eğitimcilerinin Yetiştirilmesi ve İstihdamı, Ankara, 25-05-2016, 26-05-2016 |
Kurs, Temel Bilgisayar Kullanımı Eğitim Programı, Ankara, 30-01-2014, 31-01-2014 |
[UAK] Eğitim Bilimleri Bilgisayar ve Öğretim Teknolojileri Eğitimi Bilişim Teknolojileri Eğitimi |
[UAK] Eğitim Bilimleri Bilgisayar ve Öğretim Teknolojileri Eğitimi Eğitim Teknolojileri |
[UAK] Eğitim Bilimleri Bilgisayar ve Öğretim Teknolojileri Eğitimi Öğretim Tasarımı |
2018-, Araştırma Görevlisi, Tam Zamanlı, Ahi Evran Üniversitesi, Eğitim Fakültesi, Bilgisayar ve Öğretim Teknolojileri Eğitimi Bölümü, Türkiye |
2013-2018, Araştırma Görevlisi, Tam Zamanlı, Ankara Üniversitesi, Eğitim Bilimleri Fakültesi, Bilgisayar ve Öğretim Teknolojileri Eğitimi Bölümü, Türkiye |
2013-2013, Araştırma Görevlisi, Tam Zamanlı, Kırşehir Ahi Evran Üniversitesi, Eğitim Fakültesi, Bilgisayar ve Öğretim Teknolojileri Eğitimi Bölümü, Türkiye |
2023-, Arş. Uyg. Merkezi Müdür Yardımcısı, Kırşehir Ahi Evran Üniversitesi, Türkiye |
2023-, Eğitimde Kalite Güvence Sistemi Koordinatörlüğü Sistem Destek Ofisi Üyesi, Kırşehir Ahi Evran Üniversitesi, Türkiye |
2022-, Efqm Kalite Komisyon Üyesi, Kırşehir Ahi Evran Üniversitesi, Türkiye |
2022-, Anadolu Üniversiteler Birliği Üniversite KoordinatörlüĞü Üyesi, Kırşehir Ahi Evran Üniversitesi, Türkiye |
2021-, Eğitimde Kalite Güvence Sistemi Koordinatörlüğü (13b/4 Görevlendirme), Kırşehir Ahi Evran Üniversitesi, Türkiye |
2020-2021, FaküLte Ders ve Sınav KoordinatörlüĞü Birim Sorumlusu, Kırşehir Ahi Evran Üniversitesi, Türkiye |
2020-, FaküLte Uzaktan Eğitim KoordinatörlüĞü Üyesi, Kırşehir Ahi Evran Üniversitesi, Türkiye |
2018-, Öys-Öğretim Teknolojileri Destek Ofisi Üyesi, Kırşehir Ahi Evran Üniversitesi, Türkiye |
2017-2018, Ebf Web Tasarım Komisyonu, Ankara Üniversitesi, Türkiye |
2013-2015, Ebf Eğitim-Öğretim KoordinatörlüĞü, Ankara Üniversitesi, Türkiye |
Nur Balcı Sulak, Yüksek Lisans, Evlilik Doyumu ve Sosyal Medya Kıskançlığı Arasındaki İlişkinin Çeşitli Demografik Değişkenler Açısından İncelenmesi, Biruni Üniversitesi, Lisansüstü Eğitim Enstitüsü, Psikolojik Danışma ve Rehberlik Ana Bilim Dalı, 2024, (Asıl Danışman) |
Ayşen Yağmur, Yüksek Lisans, Sınıf Öğretmenlerinin Dijital Okuryazarlık Düzeylerinin Belirlenmesi Ve Sebeplerinin İncelenmesi, Kırşehir Ahi Evran Üniversitesi, Fen Bilimleri Enstitüsü, Bilgisayar ve Öğretim Teknolojileri Eğitimi Ana Bilim Dalı, 2022, (Asıl Danışman) |
2023-2024, Çevrimiçi İşbirlikli Öğrenme; Kuram ve Uygulama, Yüksek Lisans |
2023-2024, Öğretim Teknolojileri, Lisans |
2023-2024, Bilişim Teknolojileri, Lisans |
2022-2023, Bilişim Teknolojileri, Lisans |
2021-2022, Bilimsel Araştırma Yöntemleri, Lisans |
2021-2022, Özel Öğretim Yöntemleri 1, Lisans |
2021-2022, Bilişim Teknolojileri, Lisans |
2020-2021, Bilişim Teknolojileri, Lisans |
2019-2020, Eğitimde Bilişim Teknolojileri II, Lisans |
2019-2020, Öğretmenlik Uygulaması, Lisans |
2017-2018, Bilgisayar II, Lisans |
2017-2018, Bilgisayar I, Lisans |
2016-2017, Bilgisayar II, Lisans |
2016-2017, Bilgisayar I, Lisans |
2015-2016, Bilgisayar II, Lisans |
2015-2016, Bilgisayar I, Lisans |
2013-2014, Bilgisayar I, Lisans |
Kayıt Yok |
Dijital Dünyada Siber Kimlik Farkındalığı II TÜBA ve TÜBİTAK Destekli Proje: Yürütücü , 2022-2022 |
Tarih Dersinin Öğretimine Yönelik Artırılmış Gerçeklik Destekli Pedagojik Bir Yaklaşımın Geliştirilmesi Yükseköğretim Kurumları Tarafından Destekli Bilimsel Araştırma Projesi: Araştırmacı , 2022-2022 |
Dijital Dünyada Siber Kimlik Farkındalığı TÜBA ve TÜBİTAK Destekli Proje: Yürütücü , 2021-2021 |
Sınıf Öğretmeni Adaylarıyla Sanal Gerçeklik Ortamı Tasarlıyorum TÜBA ve TÜBİTAK Destekli Proje: Eğitmen , 2021-2021 |
Kayıt Yok |
SANCAR-ÖZER, R., Demirbacak, D.A. (2023) "Virtual Reality Technology in Education: Trends in Turkey", Ahi Evran University Journal of Kırşehir Education Faculty, 24 (2) pp. 1253-1284 [TR Dizin] Link DOI |
SANCAR-ÖZER, R., Demirbacak, D.A., Kuşcu, E., Yıldırım, K.F.B. (2023) "A study of an online cyber identity course designed on the basis of the community of inquiry model", Journal of Educational Technology and Online Learning, 6 (1) pp. 132-145 DOI |
SANCAR-ÖZER, R. (2023) "Cyber identity: determining the meaning-making process of university students in terms of the phenomenological perspective", EDUCATIONAL MEDIA INTERNATIONAL, 60 (1) pp. 13-13 [ESCI] DOI |
SANCAR-ÖZER, R., Demirbacak, D.A. (2023) "Learning from expert or own practice: reflectively editing video cases for professional development", REFLECTIVE PRACTICE, 24 (2) pp. 15-182 [ESCI] DOI |
SANCAR-ÖZER, R. (2022) "Examination of the relationship between the attitudes of teacher candidates towards technology and their opinions of distance education", Journal of Educational Technology and Online Learning, 5 (4) pp. 890-900 Link DOI |
Kuşcu, E., SANCAR-ÖZER, R. (2022) "Öğretim üyeleri ve öğrencilerin Covid 19 sürecindeki acil uzaktan eğitime ilişkin anlamlandırmalarının karşılaştırmalı incelenmesi", Educational Academic Research, 47 (1) pp. 93-107 [TR Dizin] Link DOI |
Demirbacak, D.A., SANCAR-ÖZER, R. (2022) "Professional Identity Development During Video Cases Discussions: Does It Make a Difference Whether Teacher Candidates Focus Their Own Videos or Experts’ Videos?", International Journal of Contemporary Educational Research, 9 (4) p. 738 DOI |
SANCAR-ÖZER, R., Deryakulu, D. (2022) "Editing video cases to facilitate preservice teachers' self-reflection on their instructional decisions", REFLECTIVE PRACTICE, 23 (4) pp. 16-482 [ESCI] DOI |
Atal, D., SANCAR-ÖZER, R. (2021) "Bıkkınlık, endişe, mutluluk ve heyecan: Bilişim teknolojileri öğretmenlerinin hissettikleri duygular.", Ahi Bilge Eğitim Dergisi (ABED), 2 (2) pp. 105-119 Link |
SANCAR-ÖZER, R., Atal, D., Deryakulu, D. (2021) "A new framework for teachers’ professional development", Teaching and Teacher Education, 101 (1) pp. 1-12 [SSCI] Link DOI |
SANCAR-ÖZER, R., Atal, D. (2021) "Türkiye’de Öğretmenlerin Mesleki Gelişimi Nasıl Araştırılıyor?", Muğla Sıtkı Koçman Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi, 8 (1) pp. 339-354 [TR Dizin] Link DOI |
Atal, D., SANCAR-ÖZER, R. (2021) "Öğretmenlerin Mesleki Gelişimlerine Odaklanan Araştırmalar Ne Söylüyor?", Erzincan Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi, 23 (1) pp. 166-186 [TR Dizin] DOI |
SANCAR-ÖZER, R., Deryakulu, D. (2020) "Video-Duruma Dayalı Öğretimde Bir Yöntem: Öğretmen Adaylarının Kendi Deneyimlerinin Kurgulanması ve Tartışılması", Ankara Üniversitesi Eğitim Bilimleri Fakültesi Dergisi, 53 (2) pp. 515-548 [TR Dizin] Link DOI |
SANCAR-ÖZER, R., Deryakulu, D. (2020) "Learning to Teach: Ethnomethodological Analysis of Pre-Service Teachers’ Instructional Decisions", Journal of Qualitative Research in Education, 8 (3) pp. 1029-1058 [ESCI] Link DOI |
SANCAR, R., DERYAKULU, D. (2020) "Öğretmeyi Öğrenmek: Öğretmen Adaylarının Öğretimsel Kararlarının Etnometodolojik Çözümlenmesi*", Eğitimde Nitel Araştırmalar Dergisi, 8 (3) pp. 1029-1058 [TR Dizin] DOI |
Atal, D., SANCAR-ÖZER, R. (2020) "Özel okullarda Bilişim Teknolojileri (BT) öğretmeni olmak", Ahi Evran Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi, 6 (2) pp. 657-671 [TR Dizin] Link DOI |
Atal, D., SANCAR-ÖZER, R., Deryakulu, D. (2019) "BT Öğretmenlerinin Çevrimiçi Forumlarda Tartıştıkları Konuların Karşılaştırılması: Türkiye-İngiltere Örneği", Eğitim Teknolojisi Kuram ve Uygulama, 9 (1) pp. 50-72 [TR Dizin] Link DOI |
Deryakulu, D., SANCAR-ÖZER, R., Ursavaş, Ö.F. (2019) "Video Kapılma Ölçeğinin Uyarlama, Geçerlik ve Güvenirlik Çalışması", Eğitim Teknolojisi Kuram ve Uygulama, 9 (1) pp. 154-168 [TR Dizin] Link DOI |
Şen, M., SANCAR-ÖZER, R. (2024) "Eğitimde Yapay Zeka Kullanımının Çevrimiçi İşbirlikli Öğrenme Bağlamında İncelenmesi", 17. Uluslararası Bilgisayar ve Öğretim Teknolojileri Sempozyumu , Kastamonu, Türkiye, (Ekim 2024) |
SANCAR-ÖZER, R. (2022) "Öğretmen Adaylarının Teknolojiye Yönelik Tutumları ile Uzaktan Eğitim Sürecini Değerlendirme Düzeyleri Arasındaki İlişkinin İncelenmesi", International Conference on Educational Technology and Online Learning , Balıkesir, Türkiye, (Haziran 2022) |
SANCAR-ÖZER, R. (2022) "Siber Kimlik: Üniversite Öğrencilerinin Anlam Oluşturma Süreçleri", International Conference on Educational Technology and Online Learning , Balıkesir, Türkiye, (Haziran 2022) |
SANCAR-ÖZER, R., Deryakulu, D. (2021) "Bilgisayar ve Öğretim Teknolojileri Eğitimi Bölümü Öğrencilerinin Bölüm Tercihi Süreçlerinin İncelenmesi", 8. Uluslararası Öğretim Teknolojileri ve Öğretmen Eğitimi Sempozyumu (ITTES 2021) , Trabzon, Türkiye, (Kasım 2021) |
Atal, D., SANCAR-ÖZER, R. (2021) "Sınıf Öğretmeni Adaylarının Sanal Gerçeklik Teknolojisiyle İlgili Değişen Vizyonları", 8. Uluslararası Öğretim Teknolojileri ve Öğretmen Eğitimi Sempozyumu (ITTES 2021) , Trabzon, Türkiye, (Kasım 2021) |
Atal, D., SANCAR-ÖZER, R. (2021) "Boredom, Anxiety, Happiness, and Excitement: Emotionsof Information and Communication Technology Teachers", 14th International Computer and Instructional Technologies Symposium , Rize, Türkiye, (Ekim 2021) |
SANCAR-ÖZER, R., Atal, D. (2021) "Virtual Reality Technology in Education: Research in Turkey", 14th International Computer and Instructional Technologies Symposium , Rize, Türkiye, (Ekim 2021) |
Kuşcu, E., SANCAR-ÖZER, R. (2021) "Öğretim üyeleri ve öğrencilerin Covid 19 sürecindeki acil uzaktan eğitime ilişkin algıları: metaforlara dayalı bir inceleme", The International Conference of Educational Technology and Online Learning , Balıkesir, Türkiye, (Eylül 2021) |
SANCAR-ÖZER, R., Bilgin, E., Güneş, A., Sanin, E., Şanlı, M. (2019) "Bilgisayar ve Öğretim Teknolojileri Eğitimi Bölümünde Lisansüstü Eğitimde Öğrenciler", 13. Uluslararası Bilgisayar ve Öğretim Teknolojileri Sempozyumu , (Ekim 2019) |
Atal, D., SANCAR-ÖZER, R. (2019) "Özel Okullarda Bilişim Teknolojileri Öğretmeni Olmak", 13. Uluslararası Bilgisayar ve Öğretim Teknolojileri Sempozyumu , Kırşehir, Türkiye, (Ekim 2019) |
SANCAR-ÖZER, R., Atal, D., Deryakulu, D. (2018) "Öğretmen Eğitiminde Profesyonel Gelişime Yönelik Yapılan Araştırmaların İncelenmesi: Alanyazın Taraması", 6. Uluslararası Öğretim Teknolojileri ve Öğretmen Eğitimi Sempozyumu , Edirne, Türkiye, (Aralık 2018) |
Atal, D., SANCAR-ÖZER, R., Deryakulu, D. (2018) "BÖTE Bölümü Öğrencilerinden Akranlarına Mektup Var", 6. Uluslararası Öğretim Teknolojileri ve Öğretmen Eğitimi Sempozyumu , Edirne, Türkiye, (Eylül 2018) |
SANCAR-ÖZER, R., Atal, D., Deryakulu, D. (2018) "Öğretmen Adaylarının Bilinçli Dikkat Farkındalık Düzeyleri ile Video Duruma Kapılma Düzeyleri Arasındaki İlişkinin Belirlenmesi", 6. Uluslararası Öğretim Teknolojileri ve Öğretmen Eğitimi Sempozyumu , Edirne, Türkiye, (Eylül 2018) |
Atal, D., SANCAR-ÖZER, R., Deryakulu, D. (2018) "Kamu Spotu Tasarımı ile Geliştirilen Materyallerin Süreç ve Kazanımlar Açısından Değerlendirilmesi", 10. Uluslararası Bilgisayar ve Öğretim Teknolojileri Sempozyumu , (Mayıs 2018) |
SANCAR-ÖZER, R., Deryakulu, D. (2018) "Öğretmen Adaylarının Mobil Teknoloji Kullanım Tercihleri ve Mobil Öğrenmeye Yönelik Hazırbulunuşlukları Arasındaki İlişki", 12. Uluslararası Bilgisayar ve Öğretim Teknolojileri Sempozyumu , İzmir, Türkiye, (Mayıs 2018) |
SANCAR-ÖZER, R., Altıok, S. (2018) "“Çocuğunu Dijitalleştiren Ebeveynler ve Kamera Önünde Yaşayan Çocuklar: YouTube Üzerine Bir Durum Çalışması”", Uluslararası Çocuk ve Bilgi Güvenliği Kongresi ”Dijital Oyunlar” , (Nisan 2018) |
Altıok, S., SANCAR-ÖZER, R. (2018) "Çocuk YouTuberlar Tarafından Paylaşılan Dijital Oyunlara Yönelik Videoların İçerik ve Aldıkları Geri Bildirimler (Yorumlar) Açısından İncelenmesi “Merhaba! YouTube Kanalıma Hoş Geldiniz.”", Uluslararası Çocuk ve Bilgi Güvenliği Kongresi ”Dijital Oyunlar” , (Nisan 2018) |
SANCAR-ÖZER, R., Deryakulu, D. (2017) "Bilgisayar ve Öğretim Teknolojileri Eğitimi Bölümünde Çalışmakta Olan Öğretim Üyelerinin Akademik Çalışma Konularının İncelenmesi.", 5. Uluslararası Öğretim Teknolojileri ve Öğretmen Eğitimi Sempozyumu , (pp. 353-361), İzmir, Türkiye, (Aralık 2017) |
SANCAR-ÖZER, R., Deryakulu, D. (2017) "Bilgisayar ve Öğretim Teknolojileri Eğitimi Bölümü Öğrencilerinin Bilgisayar Öğretmenliği Öz-Yeterlik İnançları ile Çevrim İçi Teknolojilere Yönelik Öz-Yeterlik İnançları Arasındaki İlişki", 11. Uluslararası Bilgisayar ve Öğretim Teknolojileri Sempozyumu, , (pp. 538-544), Malatya, Türkiye, (Kasım 2017) |
Deryakulu, D., SANCAR-ÖZER, R. (2017) "The Relationships among Attitudes toward Teaching, Liking of Children and Occupational Anxieties of Prospective Teachers", Pixel International Conferences: The Future of Education , (pp. 431-435), Florence, İtalya, (Haziran 2017) |
Deryakulu, D., Atal, D., SANCAR-ÖZER, R. (2016) "Pre Service ICT Teachers Occupational Anxieties A Comparison", International Journal of Arts Sciences (IJAS) International Conference for Teaching and Education , (Mart 2016) |
SANCAR-ÖZER, R., Atal, D., Deryakulu, D. (2016) "Pre service ICT Teachers Opinions about School Experience", International Journal of Arts Sciences (IJAS) International Conference for Teaching and Education , Malta, (Mart 2016) |
SANCAR-ÖZER, R., Atal, D., Deryakulu, D. (2015) "Video Usage of Turkish ICT Teachers Pitfalls and Recommendations", International Journal of Arts Sciences (IJAS) International Conference for Teaching and Education , (Ekim 2015) |
SANCAR-ÖZER, R., Atal, D., Deryakulu, D. (2015) "Bilişim Teknolojileri Öğretmenlerinin Derslerde Video Kullanım Durumları", Uluslararası Öğretim Teknolojileri ve Öğretmen Yetiştirme Sempozyumu (ITTES 2015) , (Eylül 2015) |
Deryakulu, D., Atal, D., SANCAR-ÖZER, R. (2015) "Reuse of Online Discussions Presenting All Previous Postings May Cause Lurking", 3rd International Conference on E-Learning and E-Educational Technology , (Nisan 2015) |
SANCAR-ÖZER, R., Deryakulu, D. (2014) "Associations Between Computer Lab Environments and Students Attitudes Towards Computers and Computer Courses", International Conference on Computing Education Information Technology , Abu Dhabi, Birleşik Arap Emirlikleri, (Mayıs 2014) |
Kayıt Yok |
Bardakcı, S., SANCAR-ÖZER, R. (2024) "E-Öğrenme, Öğretim Tasarımı ve Kültür", Kitap: E-Öğrenmede Sosyo-Psikolojik Değişkenler, İstanbul/Türkiye : Efe Akademi, Bölüm Sayfaları: 233 / 254, ISBN: 978-625-392-112-5 |
SANCAR-ÖZER, R., Demirbacak, D.A., ATEŞ, H. (2023) "The Use of Virtual Reality in Education for Sustainable Development", Kitap: Designing Context-Rich Learning by Extending Reality, : IGI Global, Bölüm Sayfaları: 298 / 318, ISBN: 9781668476444 |
GÜNEŞ, E., SANCAR-ÖZER, R. (2023) "Reklamlar ve Reklamlarda Mesaj Tasarımı", Kitap: Erken Çocukluk Eğitiminde Uygulamalarla Medya Okuryazarlığı, : Nobel Akademik Yayıncılık, Bölüm Sayfaları: 271 / 292, ISBN: 978-625-398-883-8 |
SANCAR-ÖZER, R., Yılmaz, M.M. (2023) "Çizgi Film ve Animasyonlar", Kitap: Erken Çocukluk Eğitiminde Uygulamalarla Medya Okuryazarlığı, : Nobel Akademik Yayıncılık, Bölüm Sayfaları: / , ISBN: 978-625-398-883-8 |
SANCAR-ÖZER, R. (2022) "Siber Kimlik: Kimliğin Dönüşümü ve Eğitim Öğretim Süreçlerine Yansımaları", Kitap: Eğitim ve Değişim, Ankara/Türkiye : Pegem Akademi, Bölüm Sayfaları: 55 / 69, ISBN: 978-625-8325-82-9 |
SANCAR-ÖZER, R., Demirbacak, D.A., ATEŞ, H. (2022) "Sürdürülebilir Çevre Eğitiminde Sanal Gerçeklik Teknolojisinin Kullanımı", Kitap: Pedagojiden Uygulamaya Yansımalar: Teknolojinin Öğretim Ortamlarında Kullanımı, Ankara/Türkiye : Pegem Akademi Yayıncılık, Bölüm Sayfaları: 200 / 222, ISBN: 978-625-6357-52-5 |
SANCAR-ÖZER, R. (2021) "Etnometodolojik Desen", Kitap: Bilimsel Araştırma Becerileri ve Araştırmada Güncel Desenler, Ankara/Türkiye : Pegem Akademi, Bölüm Sayfaları: 315 / 336, ISBN: 978-625-7582-62-9 |
Atal, D., SANCAR-ÖZER, R., Aydın, M., Aydın, M. (2021) "Web Tabanlı Sanal Gerçeklik Geliştirme Ortamları", Kitap: Eğitim Teknolojileri Okumaları 2021, Ankara/Türkiye : Pegem Akademi, Bölüm Sayfaları: 653 / 674, ISBN: 978-625-8044-24-9 |
Deryakulu, D., Atal, D., SANCAR-ÖZER, R. (2020) "Analojik Düşünme", Kitap: Dijital Teknoloji Aracılı Düşünme Öğretimi, Türkiye : Pegem Akademi, Bölüm Sayfaları: 57 / 78, ISBN: 9786257880992 |
Deryakulu, D., Atal, D., SANCAR-ÖZER, R. (2020) "Davranış Genetiği ve Eğitim Teknolojisi Açısından Doğurguları", Kitap: Eğitim Teknolojileri Okumaları 2020, Ankara/Türkiye : Pegem Akademi, Bölüm Sayfaları: 183 / 208, ISBN: 978-625-7228-62-6 |
Deryakulu, D., Atal, D., SANCAR-ÖZER, R. (2019) "Eğitimsel Sinirbilim ve Eğitim Teknolojisi Açısından Doğurguları", Kitap: Eğitim Teknolojileri Okumaları 2019, Ankara/Türkiye : Pegem Akademi, Bölüm Sayfaları: 331 / 348, ISBN: 978-605-037-061-4 |
SANCAR-ÖZER, R., Deryakulu, D. (2019) "Sayısal Video Kaydından Video-Durumlara: Ne, Ne İle ve Nasıl Tasarlanmalı?", Kitap: Eğitim Teknolojileri Okumaları 2019, Ankara/Türkiye : Pegem Akademi, Bölüm Sayfaları: 531 / 557, ISBN: 978-605-037-061-4 |
SANCAR-ÖZER, R., Deryakulu, D. (2018) "Video-Durumlar ve Öğretmen Eğitimi", Kitap: Eğitim Teknolojileri Okumaları 2018, Ankara/Türkiye : Pegem Akademi, Bölüm Sayfaları: 565 / 583, ISBN: 978-605-241-510-8 |
Kayıt Yok |
(Uluslararası - Kitap) Erken Çocukluk Eğitiminde Uygulamalarla Medya Okuryazarlığı, 2023, Editör |
Kayıt Yok |
Kayıt Yok |
(2024) "Akademik Başarı Ödülleri" KIRŞEHİR AHİ EVRAN ÜNİVERSİTESİ |
(2023) "Akademik Başarı Ödülleri" KIRŞEHİR AHİ EVRAN ÜNİVERSİTESİ |
(2021) "SSCI Makale Yayını Teşvik Ödülü" TÜBİTAK |
Kayıt Yok |
Kayıt Yok |
Kayıt Yok |
Birlikte çalışılan kişi | Aktif Dönem | Çalışma Sayısı |
Deniz Atal Demirbacak
Ankara Üniversitesi
|
2015 - 2023 | 29 |
Deniz Deryakulu
Ankara Üniversitesi
|
2014 - 2022 | 26 |
Ebru Kuşcu
Biruni Üniversitesi
|
2021 - 2023 | 3 |
Kırşehir Ahi Evran Üniversitesi
|
2022 - 2023 | 2 |
Serhat Altıok
Kırıkkale Üniversitesi
|
2018 | 2 |
-
|
2023 | 1 |
Ömer Faruk Ursavaş
Recep Tayyip Erdoğan Üniversitesi
|
2019 | 1 |
Kadriye Funda Barutçu Yıldırım
Orta Doğu Teknik Üniversitesi
|
2023 | 1 |
Melek Merve Yılmaz
-
|
2023 | 1 |
Salih Bardakcı
-
|
2024 | 1 |
Muharrem Aydın
-
|
2021 | 1 |
Merve Aydın
-
|
2021 | 1 |
Deniz DERYAKULU
ANKARA ÜNİVERSİTESİ
|
2020 | 1 |
Raziye SANCAR
KIRŞEHİR AHİ EVRAN ÜNİVERSİTESİ
|
2020 | 1 |
Atilla Güneş
-
|
2019 | 1 |
Eda Sanin
-
|
2019 | 1 |
Elif Bilgin
-
|
2019 | 1 |
Melis Şanlı
-
|
2019 | 1 |
Meltem Şen
-
|
2024 | 1 |
Alan Adı | Alandaki Toplam Öğretim Elemanı Sayısı | |
TÜBİTAK Araştırma Alanı | Sosyal Bilimler | 78368 |
YÖKSİS Temel Alan | Eğitim Bilimleri Temel Alanı | 9825 |
YÖKSİS Bilim Alanı | Bilgisayar ve Öğretim Teknolojileri Eğitimi | 655 |
Anahtar Kelimeler | Bilişim Teknolojileri Eğitimi, Eğitim Teknolojileri, Öğretim Tasarımı |
Performans Kriteri | 2015 | 2016 | 2017 | 2018 | 2019 | 2020 | 2021 | 2022 | 2023 | 2024 |
Ağırlıklı Puan | 17 | 23 | 16 | 56 | 74 | 130 | 186 | 149 | 179 | 0 |
Sıra (Araştırma Alanı İçinde) | 454 . | 481 . | 533 . | 488 . | 470 . | 399 . | 440 . | 476 . | 426 . | - |
Sıra (Temel Alan İçinde) | 311 . | 325 . | 338 . | 291 . | 263 . | 211 . | 215 . | 225 . | 219 . | - |
Sıra (Bilim Alanı İçinde) | 101 . | 95 . | 112 . | 79 . | 69 . | 51 . | 37 . | 52 . | 40 . | - |
Sıra (Anahtar Kelime (1)) | 48 . | 48 . | 55 . | 41 . | 31 . | 21 . | 13 . | 24 . | 14 . | - |
Sıra (Anahtar Kelime (2)) | 62 . | 55 . | 63 . | 49 . | 34 . | 28 . | 13 . | 31 . | 14 . | - |
Sıra (Anahtar Kelime (3)) | 38 . | 38 . | 37 . | 27 . | 23 . | 14 . | 8 . | 13 . | 7 . | - |
Toplam Yayın | 3 | 3 | 3 | 8 | 5 | 5 | 11 | 8 | 7 | 0 |
Toplam Makale | 0 | 0 | 0 | 0 | 2 | 3 | 4 | 4 | 4 | 0 |
Toplam Kitap | 0 | 0 | 0 | 1 | 1 | 2 | 2 | 2 | 3 | 0 |
Toplam Bildiri | 3 | 3 | 3 | 7 | 2 | 0 | 5 | 2 | 0 | 0 |
Makale (SCI) | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 1 | 0 | 0 | 0 |
Makale (Uluslararası) | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 2 | 1 | 3 | 4 | 0 |
Makale (Ulusal) | 0 | 0 | 0 | 0 | 2 | 1 | 2 | 1 | 0 | 0 |
Kitap Yazarlığı | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 |
Kitap Bölümü Yazarlığı | 0 | 0 | 0 | 1 | 1 | 2 | 2 | 2 | 3 | 0 |
Bildiri (Uluslararası) | 2 | 2 | 1 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 |
Bildiri (Ulusal) | 1 | 1 | 2 | 7 | 2 | 0 | 5 | 2 | 0 | 0 |