Lisans, Türkiye, Gaziantep Üniversitesi, Eğitim Bilimleri Enstitüsü, Eğitim Bilimleri (Dr), 2009, 2016 |
Lisans, Türkiye, Orta Doğu Teknik Üniversitesi, Eğitim Fakültesi, Bilgisayar ve Öğretim Teknolojileri Eğitimi Bölümü, 2002, 2007 |
Lisans, Türkiye, Gaziantep Üniversitesi, Eğitim Bilimleri Enstitüsü, Eğitim Bilimleri (Dr), 2009, 2016 |
Lisans, Türkiye, Orta Doğu Teknik Üniversitesi, Eğitim Fakültesi, Bilgisayar ve Öğretim Teknolojileri Eğitimi Bölümü, 2002, 2007 |
Kayıt Yok |
İngilizce, ÜDS, 76, 2009-ÜDS S, 2009 |
İngilizce, KPDS, 82, 2007 Mayıs, 2007 |
Değerlendirme, TÜBİTAK / Dış Danışmanlık, Online, 14-07-2023, 28-07-2023 |
Değerlendirme, Milli Eğitim Bakanlığı / Talim ve Terbiye Kurulu Başkanlığı, Online, 13-03-2023, 20-04-2023 |
Değerlendirme, TÜBİTAK / Dış Danışmanlık, Online, 28-09-2022, 15-10-2022 |
Değerlendirme, TÜBİTAK / Panelistlik, Online, 20-01-2022, 03-02-2022 |
Değerlendirme, Milli Eğitim Bakanlığı Talim ve Terbiye Kurulu Başkanlığı, Online https://kitapinceleme.meb.gov.tr/, 14-12-2022, 27-12-2022 |
Çalıştay, Usturlap İle Yapılan Zaman, Konum, Uzaklık, Yükseklik, Derinlik ve Genişlik Hesaplamalarının Bilgisa, 5. Uluslararası Türk Bilgisayar ve Matematik Eğitimi (TÜRKBİLMAT-5) Sempozyumu- Alanya/ANTALYA, 28-10-2021, 30-10-2021 |
Çalıştay, Rubu Tahtası İle Yapılan Matematiksel İşlemlerin Bilgisayar Destekli Ortamda Simülasyonu, 5. Uluslararası Türk Bilgisayar ve Matematik Eğitimi (TÜRKBİLMAT-5) Sempozyumu -Alanya / ANTALYA, 28-10-2021, 30-10-2021 |
Seminer, Eğitimde Farklı Yaklaşımlar Konulu Hizmet İçi Eğitim Programı (Kırşehir İl Milli Eğitim Müdürlüğü), Kırşehir, 24-06-2019, 28-06-2019 |
Çalıştay, MEB 2023 Eğitim Vizyonu Çalıştayı, Kırşehir, 10-01-2019, 11-01-2019 |
[UAK] Eğitim Bilimleri Eğitim Programları ve Öğretim |
2024-, Doçent, Tam Zamanlı, Kırşehir Ahi Evran Üniversitesi, Eğitim Fakültesi, Eğitim Bilimleri Bölümü, Eğitim Programları ve Öğretimi Anabilim Dalı, Türkiye |
2022-, Kırşehir Ahi Evran Üniversitesi / Spor Bilimleri Fakültesi Eğitimde Kalite Güvence Sistemi Üyeliği, Kırşehir Ahi Evran Üniversitesi, Türkiye |
2021-, Kırşehir Ahi Evran Üniversitesi / Sağlık Bilimleri Enstitüsü / Aydep Öğrenme Yönetim Sistemi Sorumlu, Kırşehir Ahi Evran Üniversitesi, Türkiye |
2021-, Kırşehir Ahi Evran Üniversitesi / Kalite Güvence Sistemi / Kurum İç Değerlendirme Komisyonu / Toplum, Kırşehir Ahi Evran Üniversitesi, Türkiye |
2020-, Kırşehir Ahi Evran Üniversitesi/ Beden Eğitimi ve Spor Yüksekokulu Müdürlüğü / Beden Eğitimi ve Spor, Kırşehir Ahi Evran Üniversitesi, Türkiye |
2020-, Kırşehir Ahi Evran Üniversitesi / Sağlık Bilimleri Enstitüsü / Aydep Öğrenme Yönetim Sistemi Sorumlu, Kırşehir Ahi Evran Üniversitesi, Türkiye |
2020-, Kırşehir Ahi Evran Üniversitesi / Sağlık Bilimleri Enstitüsü /Birim Eğitimde Kalite Güvence Sistemi , Kırşehir Ahi Evran Üniversitesi, Türkiye |
2020-, Kırşehir Ahi Evran Üniversitesi/ Beden Eğitimi ve Spor Yüksekokulu Müdürlüğü / Birim Eğitimde Kalite, Kırşehir Ahi Evran Üniversitesi, Türkiye |
2020-, Kırşehir Ahi Evran Üniversitesi / Ahi Yeterliliğe Dayalı Eğitim Projesi (Aydep) Koordinatörlüğü / Öl, Kırşehir Ahi Evran Üniversitesi, Türkiye |
2018-2019, Kırşehir Ahi Evran Üniversitesi/ Beden Eğitimi ve Spor Yüksekokulu/ Birim Kalite Komisyonu Üyeliği, Kırşehir Ahi Evran Üniversitesi, Türkiye |
Üzeyir Aydın, Yüksek Lisans, Usturlap aletinin inşası sürecinde ortaya çıkan bağlamların matematik öğretim programı açısından incelenmesi, Kırşehir Ahi Evran Üniversitesi, Fen Bilimleri Enstitüsü, Matematik ve Fen Bilimleri Eğitimi Ana Bilim Dalı, 2022, (Asıl Danışman) |
Kadir Savranoğlu, Yüksek Lisans, Güneş saatinin kullanımı sürecinde ortaya çıkan matematiksel bağlamların matematik programı açısından incelenmesi, Kırşehir Ahi Evran Üniversitesi, Fen Bilimleri Enstitüsü, Matematik ve Fen Bilimleri Eğitimi Ana Bilim Dalı, 2022, (Asıl Danışman) |
2022-2023, Karşılaştırmalı Eğitim, Lisans |
2022-2023, Eğitim Sosyolojisi, Lisans |
2022-2023, Öğretmenlik Uygulaması-I, Lisans |
2022-2023, Türk Eğitim Sistemi ve Okul Yönetimi, Lisans |
2022-2023, Öğretim Teknolojileri, Lisans |
2022-2023, Öğretim Teknolojileri ve Materyal Tasarımı, Lisans |
2022-2023, Sınıf Yönetimi, Lisans |
2022-2023, Bilişim Teknolojileri, Lisans |
2022-2023, Spor Yönetiminde Araştırma ve Proje-I, Lisans |
2022-2023, Beden Eğitimi ve Sporda Ölçme ve Değerlendirme, Yüksek Lisans |
2022-2023, Eğitimde Program Geliştirme, Lisans |
2022-2023, Eğitime Giriş, Lisans |
2022-2023, Kapsayıcı Eğitim, Lisans |
2022-2023, Eğitimde Ahlak ve Etik, Lisans |
2021-2022, Sınıf Yönetimi (Bahar), Lisans |
2021-2022, Ölçme ve Değerlendirme, Lisans |
2021-2022, Bilgisayar II, Lisans |
2021-2022, Karşılaştırmalı Eğitim, Lisans |
2021-2022, Okullarda Rehberlik, Lisans |
2021-2022, Öğretmenlik Uygulaması-II, Lisans |
2021-2022, Eğitim Tarihi, Lisans |
2021-2022, Türk Eğitim Sistemi ve Okul Yönetimi (Bahar), Lisans |
2021-2022, Eğitimde Ölçme ve Değerlendirme, Lisans |
2021-2022, Kapsayıcı Eğitim, Lisans |
2021-2022, Türk Eğitim Tarihi, Lisans |
2021-2022, Eğitim Felsefesi (Bahar), Lisans |
2021-2022, Eğitim Psikolojisi, Lisans |
2021-2022, Okullarda Rehberlik - (Eğitim Fakültesi), Lisans |
2021-2022, Rehberlik - (Eğitim Fakültesi), Lisans |
2021-2022, Öğretmenlik Uygulaması-I, Lisans |
2021-2022, Türk Eğitim Sistemi ve Okul Yönetimi, Lisans |
2021-2022, Eğitimde Program Geliştirme, Lisans |
2021-2022, Eğitimde Ahlak ve Etik, Lisans |
2021-2022, Sınıf Yönetimi, Lisans |
2021-2022, Öğretim Teknolojileri ve Materyal Gelişimi, Lisans |
2021-2022, Öğretim Teknolojileri, Lisans |
2021-2022, Bilişim Teknolojileri, Lisans |
2021-2022, Eğitim Sosyolojisi, Lisans |
2021-2022, Eğitime Giriş, Lisans |
2021-2022, Eğitim Felsefesi, Lisans |
2020-2021, Seçmeli MB-II: Eğitimde Proje Geliştirme, Lisans |
2020-2021, Öğretmenlik Uygulaması, Lisans |
2020-2021, Araştırma Projesi, Lisans |
2020-2021, Yetişkin Eğitimi ve Hayat Boyu Öğrenme, Lisans |
2020-2021, Türk Eğitim Sistemi Ve Okul Yönetimi, Lisans |
2020-2021, Eğitimde Ölçme ve Değerlendirme, Lisans |
2020-2021, İnsan Hakları ve Demokrasi Eğitimi, Lisans |
2020-2021, Serbest Zaman Eğitimi, Lisans |
2020-2021, Türk Eğitim Tarihi, Lisans |
2020-2021, Ölçme ve Değerlendirme, Lisans |
2020-2021, Eğitim Psikolojisi, Lisans |
2020-2021, Eğitim Psikolojisi, Lisans |
2020-2021, Türk Eğitim Sistemi ve Okul Yönetimi, Lisans |
2020-2021, Rehberlik, Lisans |
2020-2021, Eğitimde Program Geliştirme, Lisans |
2020-2021, Eğitimde Ahlak ve Etik, Lisans |
2020-2021, Sınıf Yönetimi, Lisans |
2020-2021, Öğretim Teknolojileri ve Materyal Tasarımı, Lisans |
2020-2021, Öğretim Teknolojileri, Lisans |
2020-2021, Öğretim İlke ve Yöntemleri, Lisans |
2020-2021, Bilişim Teknolojileri, Lisans |
2020-2021, Eğitim Sosyolojisi, Lisans |
2020-2021, Eğitime Giriş, Lisans |
2020-2021, Eğitim Bilimine Giriş, Lisans |
2019-2020, Seçmeli MB-II: Eğitimde Proje Geliştirme, Lisans |
2019-2020, Öğretmenlik Uygulaması, Lisans |
2019-2020, Araştırma Projesi, Lisans |
2019-2020, Sınıf Yönetimi, Lisans |
2019-2020, Okul Deneyimi, Lisans |
2019-2020, Kapsayıcı Eğitim (Bahar Dönemi), Lisans |
2019-2020, Türk Eğitim Tarihi, Lisans |
2019-2020, Ölçme ve Değerlendirme, Lisans |
2019-2020, Eğitim Felsefesi, Lisans |
2019-2020, Rehberlik - (Eğitim Fakültesi), Lisans |
2019-2020, Özel Öğretim Yöntemleri - (Eğitim Fakültesi), Lisans |
2019-2020, Kapsayıcı Eğitim, Lisans |
2019-2020, Türk Eğitim Sistemi ve Okul Yönetimi, Lisans |
2019-2020, Eğitim Sosyolojisi, Lisans |
2019-2020, Eğitime Giriş, Lisans |
2019-2020, Eğitim Bilimine Giriş, Lisans |
2019-2020, Rehberlik - (Eğitim Fakültesi), Lisans |
2018-2019, Ölçme ve Değerlendirme, Lisans |
2018-2019, Eğitim Felsefesi, Lisans |
2018-2019, Okul Deneyimi, Lisans |
2018-2019, Sınıf Yönetimi, Lisans |
2018-2019, Seçmeli MB-II: Eğitimde Proje Geliştirme, Lisans |
2018-2019, Öğretmenlik Uygulaması- (Eğitim Fakültesi), Lisans |
2018-2019, Araştırma Projesi, Lisans |
2018-2019, Eğitim Bilimine Giriş, Lisans |
2018-2019, Eğitime Giriş, Lisans |
2018-2019, Eğitim Sosyolojisi, Lisans |
2018-2019, Türk Eğitim Sistemi ve Okul Yönetimi, Lisans |
2018-2019, Bilişim Teknolojileri, Lisans |
2018-2019, Bilgisayar I, Lisans |
2018-2019, Temel Bilgi Teknolojisi Kullanımı, Lisans |
2017-2018, Temel Bilgi Teknolojisi Kullanımı, Lisans |
2017-2018, Öğretmenlik Uygulaması, Lisans |
2017-2018, Araştırma Projesi, Lisans |
2017-2018, Sınıf Yönetimi, Lisans |
2017-2018, Ölçme ve Değerlendirme, Lisans |
2017-2018, Bilgisayar II, Lisans |
Kayıt Yok |
MATEMATİK ÖĞRETMENİ ADAYLARININ 4 MOTORLU VE BİYONİK KUŞKANATLI DRONE'LARIN MEKANİZMALARINDA GÖZLEMLEDİKLERİ MATEMATİKSEL KAVRAMLARIN BETİMLENMESİ Yükseköğretim Kurumları Tarafından Destekli Bilimsel Araştırma Projesi: Araştırmacı , 2021-2023 |
Ortaöğretim Öğrencilerinin Eğitim-Öğretimden Beklentileri Ölçeğinin Geliştirilmesi Yükseköğretim Kurumları Tarafından Destekli Bilimsel Araştırma Projesi: Yürütücü , 2018-2020 |
Probability Explorer Programının İlköğretim Matematik Öğretmen Adaylarının Olasılıkla İlgili Plan Hazırlama Becerilerine Etkisi Yükseköğretim Kurumları Tarafından Destekli Bilimsel Araştırma Projesi: Araştırmacı , 2017-2017 |
8. Sınıf Öğrencilerinin Sınav Kaygısı ve Tükenmişliklerinin İncelenmesi: Kırşehir İli Örneği Yükseköğretim Kurumları Tarafından Destekli Bilimsel Araştırma Projesi: Araştırmacı , 2017-2017 |
Kayıt Yok |
SARICA, R. (2022) "A Digital Learning – Teaching Platform Experienced During the Pandemic: An Educational Project Based on Ahi Competence (AYDEP)", Acta Didactica Napocensia, 15 (2) pp. 55-82 Link DOI |
SARICA, R., Özbay, Ö. (2022) "Investigating Digital Addiction Level of Pre-Service Teachers", Ahi Evran Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi, 8 (3) pp. 1031-1046 [TR Dizin] Link DOI |
SARICA, R. (2021) "A Study on Teachers’ Curriculum Literacy", Ahi Evran Üniversitesi Kırşehir Eğitim Fakültesi Dergisi- Ahi Evran University Journal of Kırşehir Education Faculty, 22 (1) pp. 132-170 Link DOI |
SARICA, R. (2020) "Analysis of Postgraduate Theses Related to STEM Education in Turkey: A Meta-Synthesis Study", Acta Didactica Napocensia, 13 (2) pp. 1-29 Link DOI |
SARICA, R., Çetin, B. (2020) "The Process of Inquiry-Based Teaching Practices from the Perspective of Prospective Mathematics Teachers", Acta Educationis Generalis, 10 (3) pp. 1-33 Link DOI |
SARICA, R. (2020) "Ortaöğretim Öğrencilerinin Eğitim-Öğretimden Beklentileri Ölçeğinin Geliştirilmesi (OÖEÖBÖ): Geçerlik-Güvenirlik Çalışması", Turkish Studies - Educational Sciences, 15 (2) pp. 1165-1187 [TR Dizin] Link DOI |
AYTEKİN, C., SARICA, R., Aytekin, T. (2019) "İlköğretim Matematik Öğretmen Adaylarının Üstün Yetenekli/Zekâlı Öğrencilerle İlgili Görüşleri", Sakarya Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi, 19 (2) pp. 30-54 Link |
Özbay, Ö., SARICA, R. (2019) "Ters Yüz Sınıfa Yönelik Gerçekleştirilen Çalışmaların Eğilimleri: Bir Sistematik Alanyazın Taraması", Ahi Evran Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi, 5 (2) pp. 332-348 [TR Dizin] Link DOI |
SARICA, R. (2019) "2017-2018 Eğitim-Öğretim Yılında Değiştirilen Üniversite Giriş Sınav Sisteminin Ortaöğretim 12. Sınıf Öğrencilerinin Görüşleri Doğrultusunda Değerlendirilmesi", Manas Sosyal Araştırmalar Dergisi / Manas Journal of Social Studies, 8 (1) pp. 822-846 [TR Dizin] Link DOI |
SARICA, R. (2019) "Destekleme ve Yetiştirme Kurslarına (DYK) Yönelik Öğretmen Görüşleri", Milli Eğitim, 48 (221) pp. 91-122 Link |
SARICA, R., Özpolat, E.T. (2018) "Aday Öğretmen Yetiştirme Sürecine İlişkin Aday Öğretmen Görüşleri (Gaziantep-Osmaniye İlleri Örneği)", Tarih Okulu Dergisi (TOD)- Journal of History School, 37 (2) pp. 186-217 [TR Dizin] Link DOI |
SARICA, R. (2018) "Yenilenen Ortaöğretim Beden Eğitimi ve Spor Dersi Öğretim Programlarının Değerler Eğitimi Bağlamında İncelenmesi", Ahi Evran Üniversitesi Kırşehir Eğitim Fakültesi Dergisi, 19 (3) pp. 2068-2091 Link DOI |
Çetin, B., Güler, N., SARICA, R. (2016) "Using Generalizability Theory to Examine Different Concept Map Scoring Methods", Eurasian Journal of Educational Research, (66) pp. 211-228 Link DOI |
SARICA, R., Çetin, B. (2012) "Öğretimde Kavram Haritaları Kullanımının Öğrencilerin Akademik Başarısına ve Kalıcılığa Etkisi", İlköğretim Online, 11 (2) pp. 306-318 [TR Dizin] Link |
Bagçeci, B., Döş, B., SARICA, R. (2011) "İlköğretim Öğrencilerinin Üstbilişsel Farkındalık Düzeyleri ile Akademik Başarısı Arasındaki İlişkinin İncelenmesi", Mustafa Kemal Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi, 8 (16) pp. 551-566 [TR Dizin] Link |
Savranoğlu, K., AYTEKİN, C., SARICA, R. (2021) "Farklı Matematiksel Kavramlara Dayalı Güneş Saatlerinin İncelenmesi", 5. Uluslararası Türk Bilgisayar ve Matematik Eğitimi (TÜRKBİLMAT-5) Sempozyumu , (pp. 345-347), Antalya, Türkiye, (Ekim 2021) |
Aydın, Ü., AYTEKİN, C., SARICA, R. (2021) "Potential of Usage of Astrolabes in Mathematics Education", International Online Conference on Mathematics Education , (pp. 118-119), İstanbul, Türkiye, (Mayıs 2021) |
Savranoğlu, K., AYTEKİN, C., SARICA, R. (2021) "Using the Mathematical Contexts of Sundials in Mathematics Education", International Online Conference on Mathematics Education , (pp. 122), İstanbul, Türkiye, (Mayıs 2021) |
SARICA, R. (2019) "Developing the Expectation Scale of Secondary School Students from Education: A Validity-Reliability Study", 7th International Congress on Curriculum and Instruction (ICCI-EPOK) , (pp. 448-449), Ankara, Türkiye, (Ekim 2019) |
SARICA, R. (2019) "Ortaokul Matematik Ders Kitaplarının STEM Bağlamında İncelenmesi", 4. Uluslararası Türk Bilgisayar ve Matematik Eğitimi (TÜRKBİLMAT-4) Sempozyumu , (pp. 283-284), İzmir, Türkiye, (Eylül 2019) |
ÇİRİŞ, V., SARICA, R. (2019) "Beden Eğitimi Spor Yüksekokulu Öğrencilerinin Sosyal Beceri Düzeyleri İle Sosyal Medya Bağımlıkları Arasındaki İlişkinin İncelenmesi: Kırşehir Ahi Evran Üniversitesi", ERPA International Congresses on Education 2019 , (pp. 291-294), Sakarya, Türkiye, (Temmuz 2019) |
SARICA, R., ÇİRİŞ, V. (2019) "Kırşehir Ahi Evran Üniversitesi Beden Eğitimi ve Spor Yüksekokulu Öğrencilerinin Sosyal Ağları Kullanım Amaçları", ERPA International Congresses on Education 2019 , (pp. 42), Sakarya, Türkiye, (Haziran 2019) |
SARICA, R. (2019) "Güncellenen Ortaöğretim Bilgisayar Bilimi Dersi Öğretim Programı Kazanımlarının Yenilenmiş Bloom Taksonomisine Göre Analizi", 13. Uluslararası Bilgisayar ve Öğretim Teknolojileri Sempozyumu (ICITS 2019) , (pp. 192-193), Kırşehir, Türkiye, (Mayıs 2019) |
SARICA, R., AYTEKİN, C. (2019) "Microsoft Hololens Teknolojisinin Matematik Öğretiminde Kullanılmasına Yönelik Bir Araştırma", 13. Uluslararası Bilgisayar ve Öğretim Teknolojileri Sempozyumu (ICITS 2019) , (pp. 190-191), Kırşehir, Türkiye, (Mayıs 2019) |
SARICA, R. (2018) "Değişen Üniversite Giriş Sınav Sisteminin Ortaöğretim 12. Sınıf Öğrencilerinin Görüşleri Doğrultusunda Değerlendirilmesi", X. Uluslararası Eğitim Araştırmaları Kongresi , (pp. 133), Nevşehir, Türkiye, (Nisan 2018) |
SARICA, R. (2018) "Yenilenen Ortaöğretim Beden Eğitimi ve Spor Dersi Öğretim Programlarının Değerler Eğitimi Bağlamında İncelenmesi", X. Uluslararası Eğitim Araştırmaları Kongresi , (pp. 69), Nevşehir, Türkiye, (Nisan 2018) |
SARICA, R. (2017) "Destekleme ve Yetiştirme Kursları ile İlgili Öğretmen Görüşleri", IX. Uluslararası Eğitim Araştırmaları Kongresi , (pp. 129), Ordu, Türkiye, (Mayıs 2017) |
SARICA, R. (2017) "Eğitim Bilişim Ağına (EBA) İlişkin Öğretmen Görüşleri", IX. Uluslararası Eğitim Araştırmaları Kongresi , (pp. 243), Ordu, Türkiye, (Mayıs 2017) |
AYTEKİN, C., SARICA, R., Aytekin, T. (2017) "İlköğretim Matematik Öğretmen Adaylarının Üstün Yetenekli/Zekâlı Öğrencilerin Belirlenmesine Yönelik Görüşleri", International Talented and Gifted Conference: New Approaches and Educational Practices , (pp. 40), Ankara, Türkiye, (Mayıs 2017) |
SARICA, R., AYTEKİN, C., Aytekin, T. (2017) "Üstün Yetenekli/Zekâlı Öğrencilerin Belirlenmesine Yönelik Öğretmen Görüşlerinin İncelenmesi", International Talented and Gifted Conference: New Approaches and Educational Practices , (pp. 43), Ankara, Türkiye, (Mayıs 2017) |
SARICA, R., Özpolat, E.T. (2016) "Aday Öğretmen Yetiştirme Sürecine İlişkin Aday Öğretmen Görüşleri (Gaziantep-Osmaniye İlleri Örneği)", 4. Uluslararası Eğitim Programları ve Öğretim Kongresi , (pp. 625-627), Antalya, Türkiye, (Ekim 2016) |
SARICA, R. (2016) "Students’ Opinions about the Use of Interactive Whiteboards", 14th International Teacher Education for Sustainable Development, Culture and Education "Innovations and Challenges of Teacher Education for Sustainable Development" , (pp. 441-451), Konya, Türkiye, (Eylül 2016) |
SARICA, R. (2016) "Teachers’ Opinions About Morpa Campus", 14th International Teacher Education for Sustainable Development, Culture and Education "Innovations and Challenges of Teacher Education for Sustainable Development" , (pp. 452-463), Konya, Türkiye, (Eylül 2016) |
SARICA, R., Çetin, B., Bozkurt, A. (2016) "Investigation of Effect' Research-Based Instruction Practices in Measurement and Evaluation Course", 14th International Teacher Education for Sustainable Development, Culture and Education "Innovations and Challenges of Teacher Education for Sustainable Development" , (pp. 85), Konya, Türkiye, (Mayıs 2016) |
SARICA, R. (2016) "Teachers' Views about Problems of Turkish Education System", 14th International Teacher Education for Sustainable Development, Culture and Education "Innovations and Challenges of Teacher Education for Sustainable Development" , (pp. 84), Konya, Türkiye, (Mayıs 2016) |
Bagçeci, B., Kahramanoğlu, R., SARICA, R., Yiğit, C., Özpolat, E.T., Döş, B. (2011) "Anadolu Öğretmen Liselerinde Okutulan Öğretmenlik Mesleğine Giriş Dersinin Öğrenci Görüşlerine Göre Değerlendirilmesi", I. Uluslararası Eğitim Programları ve Öğretim Kongresi , Eskişehir, Türkiye, (Ekim 2011) |
Bagçeci, B., Döş, B., Özpolat, E.T., Kahramanoğlu, R., SARICA, R., Yiğit, C. (2011) "İlköğretim Hayat Bilgisi Programının Değerlendirilmesi: Üreticilik ve Tüketicilik Vurgusu", I. Uluslararası Eğitim Programları ve Öğretim Kongresi , (pp. 107-109), Eskişehir, Türkiye, (Ekim 2011) |
Bagçeci, B., Kahramanoğlu, R., SARICA, R. (2011) "Cumhuriyetten Günümüze Sınıf Öğretmeni Yetiştirme Programlarında Yer Alan Öğretmenlik Meslek Bilgisi Derslerine Genel Bakış", 20. Eğitim Bilimleri Kurultayı , (pp. 421-423), Burdur, Türkiye, (Eylül 2011) |
Kayıt Yok |
SARICA, R. (2023) "Çizgi Filmlerde Kadının Konumlandırılması", Kitap: Dünde Bugünde Yarında Kadın, Türkiye : NOBEL AKADEMİK YAYINCILIK, Bölüm Sayfaları: 263 / 285, ISBN: 978-625-397-575-3 |
Kızılkaya, A., SARICA, R. (2023) "Fransa Eğitim ve Öğretmen Yetiştirme sistemleri", Kitap: Dünya Ülkelerinden Örneklerle Karşılaştırmalı Eğitim ve Öğretmen Yetiştirme Sistemlerine Bakış I, Ankara/Türkiye : Pegem Akademi, Bölüm Sayfaları: 1095 / 1134, ISBN: 978-625-6810-88-4 |
Kızılkaya, A., SARICA, R. (2023) "İspanya Eğitim ve Öğretmen Yetiştirme Sistemleri", Kitap: Dünya Ülkelerinden Örneklerle Karşılaştırmalı Eğitim ve Öğretmen Yetiştirme Sistemlerine Bakış II, Ankara/Türkiye : Pegem Akademi, Bölüm Sayfaları: 3 / 45, ISBN: 978-625-6810-90-7 |
SARICA, R. (2023) "Kapsayıcı Eğitimin Dayandığı Kuramsal Temeller", Kitap: Herkes İçin Kapsayıcı Eğitim, : VizeTek Yayıncılık, Bölüm Sayfaları: / , ISBN: 978-625-8499-86-??? |
SARICA, R., ATASOY, M., VAR, L. (2022) "Milli Değerlerin Öğretimine Yönelik Öğretmen Tutumlarının Çeşitli Değişkenler Açısından İncelenmesi", Kitap: Beden Eğitimi ve Sporda Güncel Araştırmalar, Ankara/Türkiye : Gazi Kitabevi, Bölüm Sayfaları: 121 / 140, ISBN: 978-625-8374-40-7 |
SARICA, R. (2022) "Kapsayıcı Öğretmenler Yetiştirmek", Kitap: Kapsayıcı Eğitim Pedagoji, Teori ve Uygulama Perspektifleri, Ankara/Türkiye : Anı Yayıncılık, Bölüm Sayfaları: 77 / 108, ISBN: 978-605-170-809-6 |
SARICA, R. (2021) "Eğitimde Program Geliştirme Modellerini Kavrama", Kitap: Eğitim Programı Okuryazarlığı, Türkiye : Pegem Akademi, Bölüm Sayfaları: 118 / 152, ISBN: 978-625-7582-92-6 |
SARICA, R. (2021) "Eğitimde Yapay Zeka: Kavramsal Temeller", Kitap: Eğitimde Zeki ve Esnek Teknolojiler, Türkiye : Pegem Akademi, Bölüm Sayfaları: 1 / 34, ISBN: 978-625-7676-18-2 |
SARICA, R. (2021) "Alternatif Bir Eğitim Modeli: Evde Eğitim", Kitap: Evde Eğitim ve Öğretim İçin Teknoloji Kullanımı Teori, Uygulamalar ve Geleceğe Bakış, Türkiye : Pegem Akademi, Bölüm Sayfaları: 1 / 29, ISBN: 978-625-7676-17-5 |
SARICA, R. (2020) "Geri Bildirim", Kitap: Etkili Öğretim Stratejileri, Türkiye : PEGEM AKADEMİ, Bölüm Sayfaları: 251 / 278, ISBN: 978-625-7228-12-1 |
Kayıt Yok |
Kayıt Yok |
Kayıt Yok |
Kayıt Yok |
Kayıt Yok |
Kayıt Yok |
Kayıt Yok |
Kayıt Yok |
Birlikte çalışılan kişi | Aktif Dönem | Çalışma Sayısı |
Kırşehir Ahi Evran Üniversitesi
|
2017 - 2021 | 7 |
Birsen Bagçeci
Gaziantep Üniversitesi
|
2011 | 4 |
Esen Turan Özpolat
Adıyaman Üniversitesi
|
2011 - 2018 | 4 |
Bayram Çetin
Gaziantep Üniversitesi
|
2012 - 2020 | 4 |
Bülent Döş
Gaziantep Üniversitesi
|
2011 | 3 |
Recep Kahramanoğlu
Gaziantep Üniversitesi
|
2011 | 3 |
Tuğba Aytekin
-
|
2017 - 2019 | 3 |
Kırşehir Ahi Evran Üniversitesi
|
2019 | 2 |
Özkan Özbay
Artvin Çoruh Üniversitesi
|
2019 - 2022 | 2 |
Ayşegül Kızılkaya
-
|
2023 | 2 |
Celal Yiğit
-
|
2011 | 2 |
Kadir Savranoğlu
-
|
2021 | 2 |
Kırşehir Ahi Evran Üniversitesi
|
2022 | 1 |
-
|
2022 | 1 |
Neşe Güler
İzmir Demokrasi Üniversitesi
|
2016 | 1 |
Ali Bozkurt
-
|
2016 | 1 |
Üzeyir Aydın
-
|
2021 | 1 |
Alan Adı | Alandaki Toplam Öğretim Elemanı Sayısı | |
TÜBİTAK Araştırma Alanı | Sosyal Bilimler | 78410 |
YÖKSİS Temel Alan | Eğitim Bilimleri Temel Alanı | 10021 |
YÖKSİS Bilim Alanı | Eğitim Programları ve Öğretim | 369 |
Anahtar Kelimeler | Eğitim Programları ve Öğretim, Eğitim/Öğretim Teknolojileri, Eğitim Politikaları |
Performans Kriteri | 2015 | 2016 | 2017 | 2018 | 2019 | 2020 | 2021 | 2022 | 2023 | 2024 |
Ağırlıklı Puan | 0 | 50 | 20 | 40 | 95 | 85 | 150 | 110 | 160 | 0 |
Sıra (Araştırma Alanı İçinde) | - | 456 . | 527 . | 505 . | 444 . | 444 . | 475 . | 519 . | 444 . | - |
Sıra (Temel Alan İçinde) | - | 297 . | 333 . | 306 . | 242 . | 247 . | 249 . | 267 . | 233 . | - |
Sıra (Bilim Alanı İçinde) | - | 69 . | 69 . | 65 . | 51 . | 46 . | 38 . | 49 . | 47 . | - |
Sıra (Anahtar Kelime (1)) | - | - | - | - | - | - | - | - | - | - |
Sıra (Anahtar Kelime (2)) | - | - | - | - | - | - | - | - | - | - |
Sıra (Anahtar Kelime (3)) | - | - | - | - | - | - | - | - | - | - |
Toplam Yayın | 0 | 6 | 4 | 4 | 10 | 4 | 7 | 4 | 4 | 0 |
Toplam Makale | 0 | 1 | 0 | 2 | 4 | 3 | 1 | 2 | 0 | 0 |
Toplam Kitap | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 1 | 3 | 2 | 4 | 0 |
Toplam Bildiri | 0 | 5 | 4 | 2 | 6 | 0 | 3 | 0 | 0 | 0 |
Makale (SCI) | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 |
Makale (Uluslararası) | 0 | 1 | 0 | 1 | 0 | 2 | 1 | 1 | 0 | 0 |
Makale (Ulusal) | 0 | 0 | 0 | 1 | 4 | 1 | 0 | 1 | 0 | 0 |
Kitap Yazarlığı | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 |
Kitap Bölümü Yazarlığı | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 1 | 3 | 2 | 4 | 0 |
Bildiri (Uluslararası) | 0 | 5 | 4 | 2 | 6 | 0 | 3 | 0 | 0 | 0 |
Bildiri (Ulusal) | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 |