Yüksek Lisans, Türkiye, Kırşehir Ahi Evran Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, Eğitim Programları ve Öğretim (Yl) (Tezli), 2014, 2020 |
Lisans, Türkiye, Hacettepe Üniversitesi, Eğitim Fakültesi, Yabancı Diller Eğitimi Bölümü, 2000, 2005 |
Yüksek Lisans, Türkiye, Kırşehir Ahi Evran Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, Eğitim Programları ve Öğretim (Yl) (Tezli), 2014, 2020 |
Lisans, Türkiye, Hacettepe Üniversitesi, Eğitim Fakültesi, Yabancı Diller Eğitimi Bölümü, 2000, 2005 |
Nilüfer KAMAN, Yüksek Lisans, İngilizce öğretiminde ters yüz sınıf modelinin etkililiğine yönelik deneysel bir çalışma, Kırşehir Ahi Evran Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, Eğitim Bilimleri Ana Bilim Dalı, 2020 |
İngilizce, YDS, 82, 2021 Yaban, 2021 |
İngilizce, KPDS, 83, Bahar, 2009 |
Kayıt Yok |
[UAK] Eğitim Bilimleri İngiliz Dili Eğitimi |
2009-, Okutman, Tam Zamanlı, Ahi Evran Üniversitesi, Kaman Meslek Yüksekokulu, Türkiye |
Kayıt Yok |
Kayıt Yok |
Kayıt Yok |
Kayıt Yok |
Kayıt Yok |
Kayıt Yok |
Kayıt Yok |
KAMAN, N., ŞİMŞEK, H. (2019) "İngilizce Öğretiminde Ters Yüz Sınıf Modelinin Etkililiğine Yönelik Deneysel Bir Çalışma", 1.Uluslararası Kapadokya Sosyal Bilimler Öğrenci Kongresi , (pp. 1-624), Nevşehir, Türkiye, (Aralık 2019) ![]() |
Kayıt Yok |
Kayıt Yok |
Kayıt Yok |
Kayıt Yok |
Kayıt Yok |
Kayıt Yok |
Kayıt Yok |
Kayıt Yok |
Kayıt Yok |
Kayıt Yok |
Birlikte çalışılan kişi | Aktif Dönem | Çalışma Sayısı |
![]()
-
|
2019 | 1 |
Alan Adı | Alandaki Toplam Öğretim Elemanı Sayısı | |
TÜBİTAK Araştırma Alanı | Sosyal Bilimler | 78320 |
YÖKSİS Temel Alan | Eğitim Bilimleri Temel Alanı | 10352 |
YÖKSİS Bilim Alanı | İngiliz Dili Eğitimi | 1206 |
Anahtar Kelimeler | - |
Performans Kriteri | 2015 | 2016 | 2017 | 2018 | 2019 | 2020 | 2021 | 2022 | 2023 | 2024 | 2025 |
Ağırlıklı Puan | 0 | 0 | 0 | 0 | 5 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 |
Sıra (Araştırma Alanı İçinde) | - | - | - | - | 534 . | - | - | - | - | - | - |
Sıra (Temel Alan İçinde) | - | - | - | - | 326 . | - | - | - | - | - | - |
Sıra (Bilim Alanı İçinde) | - | - | - | - | 71 . | - | - | - | - | - | - |
Toplam Yayın | 0 | 0 | 0 | 0 | 1 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 |
Toplam Makale | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 |
Toplam Kitap | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 |
Toplam Bildiri | 0 | 0 | 0 | 0 | 1 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 |
Makale (SCI) | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 |
Makale (Uluslararası) | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 |
Makale (Ulusal) | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 |
Kitap Yazarlığı | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 |
Kitap Bölümü Yazarlığı | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 |
Bildiri (Uluslararası) | 0 | 0 | 0 | 0 | 1 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 |
Bildiri (Ulusal) | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 |