| Doktora, Türkiye, Ankara Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, Türkçenin Eğitimi ve Öğretimi (Dr), 2009, 2014 |
| Yüksek Lisans, Türkiye, Uludağ Üniversitesi, Eğitim Bilimleri Enstitüsü, Türkçe Eğitimi (Yl) (Tezli), 2007, 2009 |
| Lisans, Türkiye, Gazi Üniversitesi, Kırşehir Eğitim Fakültesi, Türkçe Öğretmenliği Pr. (İö), 2002, 2006 |
| Doktora, Türkiye, Ankara Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, Türkçenin Eğitimi ve Öğretimi (Dr), 2009, 2014 |
| Yüksek Lisans, Türkiye, Uludağ Üniversitesi, Eğitim Bilimleri Enstitüsü, Türkçe Eğitimi (Yl) (Tezli), 2007, 2009 |
| Lisans, Türkiye, Gazi Üniversitesi, Kırşehir Eğitim Fakültesi, Türkçe Öğretmenliği Pr. (İö), 2002, 2006 |
| Kayıt Yok |
| İngilizce, ÜDS, 62, 2007 Mart , 2007 |
| Araştırma, A Comparative Study of The Teaching Practice of First Language Preservice Teachers: England and Tur, University of Reading, Reading, Berkshire, United Kingdom, 01-10-2019, 01-09-2020 |
| [UAK] Eğitim Bilimleri Türkçe Eğitimi Türkçe Eğitimi |
| 2014-, Doktor Öğretim Üyesi, Tam Zamanlı, Ahi Evran Üniversitesi, Eğitim Fakültesi, Türkçe ve Sosyal Bilimler Eğitimi Bölümü, Türkiye |
| 2008-2014, Araştırma Görevlisi, Tam Zamanlı, Ahi Evran Üniversitesi, Eğitim Fakültesi, Türkçe ve Sosyal Bilimler Eğitimi Bölümü, Türkiye |
| Kayıt Yok |
| 2022-2023, Güz Dönemi, Türkçe Ders Kitaplarının Hazırlanması ve İncelenmesi, Yüksek Lisans |
| 2022-2023, Güz Dönemi, Dilbilimi, Lisans |
| 2022-2023, Güz Dönemi, Dil Bilgisi Öğretimi, Lisans |
| 2022-2023, Güz Dönemi, Öğretmenlik Uygulaması, Lisans |
| 2021-2022, Güz Dönemi, Türkçe Ders Kitaplarının Hazırlanması ve İncelenmesi, Yüksek Lisans |
| 2021-2022, Güz Dönemi, Dil Edinimi, Lisans |
| 2021-2022, Güz Dönemi, Dil Bilgisi Öğretimi, Lisans |
| 2020-2021, Güz Dönemi, Yazma Eğitimi, Lisans |
| 2020-2021, Güz Dönemi, Metindilbilim, Lisans |
| 2020-2021, Güz Dönemi, Dilbilimi, Lisans |
| 2020-2021, Güz Dönemi, Dil Edinimi, Lisans |
| 2020-2021, Güz Dönemi, Türkçe Ders Kitaplarının Hazırlanması ve İncelenmesi, Yüksek Lisans |
| 2018-2019, Güz Dönemi, Okul Deneyimi, Lisans |
| 2018-2019, Güz Dönemi, Özel Öğretim Yöntemleri I, Lisans |
| 2018-2019, Güz Dönemi, Anlama Teknikleri II: Dinleme Eğitimi, Lisans |
| 2016-2017, Güz Dönemi, Türkçe Ders Kitaplarının Hazırlanması ve İncelenmesi, Yüksek Lisans |
| 2016-2017, Güz Dönemi, Özel Öğretim Yöntemleri I, Lisans |
| 2016-2017, Güz Dönemi, Okul Deneyimi, Lisans |
| 2016-2017, Güz Dönemi, Anlatma Teknikleri II: Yazma Eğitimi, Lisans |
| 2016-2017, Güz Dönemi, Genel Dilbilimi, Lisans |
| 2016-2017, Güz Dönemi, Öğretmenlik Uygulaması, Lisans |
| 2016-2017, Güz Dönemi, Özel Öğretim Yöntemleri I, Lisans |
| 2015-2016, Güz Dönemi, Okul Deneyimi, Lisans |
| 2015-2016, Güz Dönemi, Anlatma Teknikleri II: Yazma Eğitimi, Lisans |
| 2015-2016, Güz Dönemi, Genel Dilbilimi, Lisans |
| 2015-2016, Güz Dönemi, Öğretmenlik Uygulaması, Lisans |
| 2015-2016, Güz Dönemi, Bilimsel Araştırma Yöntemleri, Lisans |
| 2015-2016, Güz Dönemi, Özel Öğretim Yöntemleri I, Lisans |
| Kayıt Yok |
| Kayıt Yok |
|
Çağlayan-Dilber, N.
(2022) "Bir Yazma Öğretimi Modeli Öz Düzenlemeli Strateji Gelişimi", Ankara/Türkiye : Akademisyen Kitabevi, ISBN: 978-625-8299-40-3 |
| Kayıt Yok |
| (Uluslararası - Kitap) Türkçe Eğitiminde Temel Kavramlar, 2023, Editör |
| (Uluslararası - Kitap) Türkçe Eğitiminde Temel Kavramlar, 2023, Editör |
| Kayıt Yok |
| Kayıt Yok |
| Kayıt Yok |
| Sıra | Yayın | A | B | C | D | E | F | G | H | I | J |
| 1 | Türkçe Derslerinde Sözedimlerin Öğretimi Üzerine Bir Değerlendirme | 0 | 0 | 0 | 3 | 1 | 2 | 0 | 0 | 0 | 6 |
| 2 | Karikatürle Yazma Çalışmalarının Ortaokul Öğrencilerinin Yaratıcı Yazma Başarısına Etkisi | 0 | 0 | 0 | 1 | 0 | 1 | 2 | 0 | 0 | 4 |
| 3 | Dilbilim Kavramları Işığında Türkçe Öğretimi | 0 | 0 | 0 | 2 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 2 |
| 4 | Öğretmen Adaylarının Dinlediklerini Özetleme Becerileri | 0 | 0 | 0 | 1 | 0 | 1 | 0 | 0 | 0 | 2 |
| 5 | Yabancılara Türkçe Öğretimi Üzerine Yazılan Kaynak Kitaplara İlişkin Bir İnceleme | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 2 | 0 | 0 | 0 | 2 |
| 6 | İlköğretim 6. Sınıf Türkçe Kitaplarındaki Kelime Grupları ve Öğretimi Üzerine Bir Değerlendirme | 0 | 0 | 0 | 1 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 1 |
| 7 | Ortaokul Öğrencilerinin Kavramsal Ulamları Üzerine Bir Çalışma Prototip Kuramı Çerçevesinde | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 1 | 0 | 0 | 0 | 1 |
| Kayıt Yok |
| Kayıt Yok |
| Kayıt Yok |
| Birlikte çalışılan kişi | Aktif Dönem | Çalışma Sayısı |
|
Seda Gülsüm Gökmen
|
2011 - 2017 | 2 |
|
Tuğçe Bayrak Gökkaya
-
|
2022 | 2 |
|
Kırşehir Ahi Evran Üniversitesi
|
2010 | 1 |
|
Süleyman Eroğlu
|
2009 | 1 |
|
Mustafa Cemiloğlu
Kıbrıs İlim Üniversitesi
|
2009 | 1 |
|
Emrullah Et
T.C. Milli Eğitim Bakanlığı
|
2022 | 1 |
|
Gonca Gül Taşdemir
-
|
2021 | 1 |
| Alan Adı | Alandaki Toplam Öğretim Elemanı Sayısı | |
| TÜBİTAK Araştırma Alanı | Sosyal Bilimler | 79055 |
| YÖKSİS Temel Alan | Eğitim Bilimleri Temel Alanı | 11191 |
| YÖKSİS Bilim Alanı | Türkçe Eğitimi | 651 |
| Anahtar Kelimeler | Türkçe Eğitimi | |
| Performans Kriteri | 2015 | 2016 | 2017 | 2018 | 2019 | 2020 | 2021 | 2022 | 2023 | 2024 | 2025 |
| Ağırlıklı Puan | 0 | 13 | 30 | 15 | 0 | 0 | 15 | 160 | 135 | 0 | 0 |
| Araştırma Alanı | - | 502 . | 531 . | 533 . | - | - | 605 . | 479 . | 466 . | - | - |
| Temel Alan | - | 335 . | 312 . | 323 . | - | - | 376 . | 212 . | 256 . | - | - |
| Bilim Alanı | - | 81 . | 83 . | 92 . | - | - | 127 . | 49 . | 59 . | - | - |
| Anahtar Kelime (1) | - | 78 . | 78 . | 89 . | - | - | 120 . | 48 . | 56 . | - | - |
| Toplam Yayın | 0 | 2 | 4 | 1 | 0 | 0 | 1 | 4 | 7 | 0 | 0 |
| Toplam Makale | 0 | 0 | 1 | 1 | 0 | 0 | 1 | 1 | 2 | 0 | 0 |
| Makale (SCI) | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 |
| Makale (Uluslararası) | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 2 | 0 | 0 |
| Makale (Ulusal) | 0 | 0 | 1 | 1 | 0 | 0 | 1 | 1 | 0 | 0 | 0 |
| Toplam Kitap | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 2 | 2 | 0 | 0 |
| Kitap Yazarlığı | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 1 | 0 | 0 | 0 |
| Kitap Bölümü Yazarlığı | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 1 | 2 | 0 | 0 |
| Toplam Bildiri | 0 | 2 | 3 | 0 | 0 | 0 | 0 | 1 | 3 | 0 | 0 |
| Bildiri (Uluslararası) | 0 | 1 | 3 | 0 | 0 | 0 | 0 | 1 | 3 | 0 | 0 |
| Bildiri (Ulusal) | 0 | 1 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 |