Lisans, Türkiye, Anadolu Üniversitesi, Eğitim Bilimleri Enstitüsü, Bilgisayar ve Öğretim Teknolojileri Öğretmenliği (Dr), 2013, 2019 |
Yüksek Lisans, Türkiye, Anadolu Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, Uzaktan Eğitim (Yl) (Tezli), 2008, 2018 |
Lisans, Türkiye, Anadolu Üniversitesi, Eğitim Fakültesi, Bilgisayar ve Öğretim Teknolojileri Eğitimi Bölümü, 2004, 2008 |
Lisans, Türkiye, Anadolu Üniversitesi, Eğitim Bilimleri Enstitüsü, Bilgisayar ve Öğretim Teknolojileri Öğretmenliği (Dr), 2013, 2019 |
Yüksek Lisans, Türkiye, Anadolu Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, Uzaktan Eğitim (Yl) (Tezli), 2008, 2018 |
Lisans, Türkiye, Anadolu Üniversitesi, Eğitim Fakültesi, Bilgisayar ve Öğretim Teknolojileri Eğitimi Bölümü, 2004, 2008 |
Kayıt Yok |
İngilizce, YDS, 75, 2022/1 Yab, 2022 |
İngilizce, YDS, 80, 2016-YDS S, 2016 |
İngilizce, YDS, 71, 2013-YDS S, 2013 |
İngilizce, KPDS, 76, Güz, 2011 |
İngilizce, ÜDS, 62, 2011-ÜDS İ, 2011 |
İngilizce, KPDS, 76, 2011-KPDS , 2011 |
İngilizce, ÜDS, 68, Güz, 2007 |
Kayıt Yok |
[UAK] Eğitim Bilimleri Bilgisayar ve Öğretim Teknolojileri Eğitimi Bilgisayar ve Öğretim Teknolojileri Eğitimi |
2023-, Doktor Öğretim Üyesi, Tam Zamanlı, Ahi Evran Üniversitesi, Kaman Uygulamalı Bilimler Yüksekokulu, Yönetim Bilişim Sistemleri Bölümü, Türkiye |
2021-, Doktor Öğretim Üyesi, Tam Zamanlı, Muş Alparslan Üniversitesi, Uygulamalı Bilimler Fakültesi, Bilişim Sistemleri ve Teknolojileri Bölümü, Türkiye |
2019-2021, Doktor Öğretim Üyesi, Tam Zamanlı, Mehmet Akif Ersoy Üniversitesi, Bucak Zeliha Tolunay Uygulamalı Teknoloji ve İşletmecilik Yüksekokulu, Bilgisayar Teknolojisi ve Bilişim Sistemleri Bölümü, Türkiye |
2014-2019, Araştırma Görevlisi, Tam Zamanlı, Anadolu Üniversitesi, Eğitim Fakültesi, Bilgisayar ve Öğretim Teknolojileri Eğitimi Bölümü, Türkiye |
2008-2014, Araştırma Görevlisi, Tam Zamanlı, Mehmet Akif Ersoy Üniversitesi, Eğitim Fakültesi, Bilgisayar ve Öğretim Teknolojileri Eğitimi Bölümü, Türkiye |
Kayıt Yok |
Kayıt Yok |
2022-2023, Eğitimde Nitel Araştırma Yöntem ve Uygulamaları, Yüksek Lisans |
2022-2023, Web Tasarımı ve Programlama, Lisans |
2022-2023, Veri Tabanı Yönetim Sistemleri, Lisans |
2022-2023, Öğrenme Teknolojileri, Lisans |
2022-2023, Bilişim Sistemleri ve Teknolojileri I, Lisans |
2021-2022, Bilişim Sistemleri ve Teknolojileri II, Lisans |
2021-2022, Öğrenme Teknolojileri, Lisans |
2021-2022, Bilişim Sistemleri ve Teknolojileri I, Lisans |
Kayıt Yok |
Öğretmen Adayları ile Çevrimiçi Öğrenme Ortamında Deprem Farkındalık Eğitimi (Ulusal) TÜBA ve TÜBİTAK Destekli Proje: , 2023-2023 |
Kullanıcı Tarafından Oluşturulan Sayfalarının Heutagogy Tabanlı Arayüz Tasarımı (Ulusal) Yükseköğretim Kurumları Tarafından Destekli Bilimsel Araştırma Projesi: Araştırmacı , 2016-2018 |
Ebeveynlerin Dijital Vatandaş Yetiştirme Yeterliklerini Geliştirmeye Yönelik Bir Eğitim Ortamının Geliştirilmesi (Ulusal) TÜBA ve TÜBİTAK Destekli Proje: Bursiyer , 2015-2018 |
Kayıt Yok |
Yaman, N.D., Karademir, A., Yaman, F. (2023) "An Investigation of the Parental Mediation Situations of Preschool Children’s Parents", Anadolu Universitesi Egitim Bilimleri Enstitusu Dergisi, 13 (2) pp. 218-245 DOI |
Yaman, F., Yaman, N.D. (2023) "Teacher Candidates' Attitudes Towards Emergency Remote Education and Their Evaluations of the Education Process", Kastamonu Education Journal, 31 (2) pp. 254-264 Link DOI |
Dulkadir, R., Yaman, N.D., Yaman, F. (2023) "Children's Technology Use during the Pandemic Period", Anadolu Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi, 7 (4) pp. 970-986 Link DOI |
Yaman, N.D., Yurdakul, I.K. (2022) "Exploring Parental Mediation of Internet Use Through Young Children's Perspective", Education and Information Technologies, 27 (6) pp. 7451-7469 [SSCI] DOI |
Yaman, F., Yaman, N.D. (2021) "Öğretim Teknolojileri Dersinin Öğretmen Adaylarının Tekno-Pedagojik Yeterliklerine Etkisi", Mehmet Akif Ersoy Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi, (60) pp. 22-49 [TR Dizin] Link |
Dindar, M., Dulkadir, N. (2018) "#IUseTwitterBecause: content analytic study of a trending topic in Twitter", Information Technology & People, 31 (1) pp. 256-277 [SSCI] DOI |
Demir, E.B.K., Mercimek, B., Dulkadir, N., Odabaşı, H.F. (2017) "How Do the Faculty Members Go for Trolls: A View from an Emerging Country", TOJDE, 18 (3) pp. 66-83 Link DOI |
Çoklar, A.N., Dulkadir, N., Yurdakul, I.K. (2017) "Information literacy and digital nativity as determinants of online information search strategies", Computers in Human Behavior, 70 (0) pp. 1-9 [SSCI] DOI |
Yaman, N.D. (2016) "Açık ve uzaktan öğretimde t öğrenme", Açıköğretim Uygulamaları ve Araştırmaları Dergisi, 2 (2) pp. 50-71 Link |
Mercimek, B., Dulkadir, N., Kelek, A., Odabaşı, H.F. (2016) "Dijital Dünyanın Yeni Gerçeği Troller", Trakya Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi, 6 (1) pp. 67-77 Link |
Şahin, F., Çaka, C., Dulkadir, N., Odabaşı, H.F., Kuzu, A. (2016) "Mesleki Gelişim ve Araştırma Toplulukları Bağlamında Bir Model Önerisi", Sakarya Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi, 31 (0) pp. 128-151 [TR Dizin] Link |
Şendağ, S., Erol, O., Sezgin, S., Dulkadir, N. (2015) "Preservice Teachers Critical Thinking Dispositions and Web 2 0 Competencies", Contemporary Educational Technology, 6 (3) pp. 172-187 Link |
Gülsoy, V.G.B., Dulkadir, N., Sezgin, S. (2013) "Böte Öğretmen Adaylarının Öğretmen ve Öğretme Süreçleriyle İlgili Zihinsel İmgeleri MAKÜ Örneği", Eğitim ve Öğretim Araştırmaları Dergisi, 2 (4) pp. 105-112 Link |
Yaman, F., Yaman, N.D. (2023) "ChatBotlar’ın Eğitimde Kullanımına İlişkin Öğretmen Adaylarının Görüşleri", 16th International Symposium on Computer and Instructional Technologies , Eskişehir, Türkiye, (Ekim 2023) |
Yaman, F., Yaman, N.D. (2022) "Uzaktan Eğitim Tutum Ölçeği: Geçerlik ve Güvenirlik Çalışması", 5th International Open and Distance Learning Conference , Eskişehir, Türkiye, (Aralık 2022) |
Yaman, F., Yaman, N.D., Dulkadir, R. (2021) "Pandemi Döneminde Çocukların Teknoloji Kullanımının ve Etkilerinin Değerlendirilmesi", 14. Uluslararası Bilgisayar ve Öğretim Teknolojileri Eğitimi Sempozyumu , Rize, Türkiye, (Aralık 2021) |
Çolak, C., Çiçek, M., Dulkadir, N., Yurdakul, I.K. (2019) "Açık ve Uzaktan Öğrenme Alanında 2014-2019 Yılları Arasında Yayınlanan Nitel Araştırmaların İçerik Analizi", International Open Distance Learning Conference (IODL) , Eskişehir, Türkiye, (Kasım 2019) |
Dulkadir, N., Yurdakul, I.K. (2019) "Çocukların İnternet Kullanımında Ebeveyn Arabuluculuğu Ölçeği: Geçerlik ve Güvenirlik Çalışması", 13th International Computer Instructional Technologies Symposium (13. Uluslararası Bilgisayar ve Öğretim Teknolojileri Sempozyumu) , Kırşehir, Türkiye, (Ekim 2019) |
Dulkadir, N., Yaman, F., Yurdakul, I.K. (2018) "Öğretmen Adaylarının Çevrimiçi Gerçeklik ve Dijital Yerlilik Algısı Arasındaki İlişkinin İncelenmesi", 12. Uluslararası Bilgisayar ve Öğretim Teknolojileri Eğitimi Sempozyumu , İzmir/Özdere, Türkiye, (Temmuz 2018) |
Dulkadir, N., Kurubacak, G. (2018) "Kullanıcı Tarafından Oluşturulan Web Sayfa İçeriklerinin Hetagoji Tabanlı Özelleştirilmesi", International Computer Instructional Technologies Symposium (ICITS 2018) , İzmir, Türkiye, (Mayıs 2018) |
Dulkadir, N., Yaman, F., Yurdakul, I.K. (2017) "Sosyal Bilgiler Öğretmen Adaylarının Teknoloji Kabul Ve Kullanım Durumlarının İncelenmesi", 6. Uluslararası Sosyal Bilgiler Eğitimi Sempozyumu , Eskişehir, Türkiye, (Aralık 2017) |
Dulkadir, N., Yaman, F., Yurdakul, I.K. (2017) "Çevrimiçi Gerçeklik Ölçeği: Geçerlik ve Güvenirlik Çalışması", Uluslararası Eğitim Teknolojileri Sempozyumu (UETS) , Sivas, Türkiye, (Aralık 2017) |
Çolak, C., Dulkadir, N., Yurdakul, I.K. (2017) "Öğretmen Adaylarının Dijital Yerlilik Algıları", 5. Uluslararası Öğretim Teknolojileri ve Öğretmen Eğitimi Sempozyumu , İzmir, Türkiye, (Aralık 2017) |
Dulkadir, N., Yurdakul, I.K. (2017) "Çocukların İnternet Kullanımına Dayalı Ebeveynlerin Arabuluculuk Durumları", 5th International Instructional Technologies Teacher Education Symposium - ITTES 2017 , (Aralık 2017) |
Yaman, N.D., İslamoğlu, H., Kuzu, A. (2016) "Eğitimde Bilgi İşlemsel Düşünme Uygulamaları", 10th International Computer and Instructional Technologies Symposium , (pp. 170), Rize, Türkiye, (Temmuz 2016) |
Dindar, M., Yaman, N.D. (2016) "Content Analysis of#IUseTwitterBecause Trending Topic in Twitter", 10th International Computer and Instructional Technologies Symposium , (pp. 56), Rize, Türkiye, (Temmuz 2016) |
Yaman, N.D., Çaka, C., Odabaşı, H.F., Kuzu, A. (2015) "Öğretim Üyelerinin Çevrimiçi Öğrenme Ortamlarında Sosyal Bulunuşluk Göstergelerinin Araştırma Topluluğu Modeli Çerçevesinde Belirlenmesi", 9th International Computer & Instructional Technologies Symposium , (pp. 82), Afyon, Türkiye, (Haziran 2015) |
Yaman, N.D., Çolak, C., Yurdakul, I.K. (2015) "Öğretmen Adaylarının Bit Kullanım Durumları Açısından Profilleri", International Teacher Education Conference 2015 , (pp. 210), Petersburg, Rusya Federasyonu, (Kasım 2015) |
Yaman, N.D., Dursun, Ö.Ö., Odabaşı, H.F. (2014) "Uzaktan Eğitimde Sosyal Ağların Kritik Rolleri", 8th International Computer & Instructional Technologies Symposium , Edirne, Türkiye, (Kasım 2014) |
Dulkadir, N., Dursun, Ö.Ö., Odabaşı, H.F. (2014) "Uzaktan Eğitimde Sosyal Ağların Kritik Rolleri", 8. Uluslararası Bilgisayar ve Öğretim Teknolojileri Sempozyumu (ICITS) , Edirne, Türkiye, (Eylül 2014) |
Sezgin, S., Erol, O., Dulkadir, N., Karakaş, A. (2011) "Bilgisayar ve Öğretim Teknolojileri BÖTE öğrencilerinin Facebook kullanım amaçları ve eğitsel bağlamda kullanımı ile ilgili görüşleri MAKÜ örneği", 11thInternational Educational Technology Conference , (pp. 1379-1384), İstanbul, Türkiye, (Mayıs 2011) |
Yaman, N.D., Kurubacak, G., Yüzer, T.V. (2009) "THE POWER OF WEB 2.0 TECHNOLOGIES: BUILDING A TRANSFORMATIVE FRAMEWORK IN DISTANCE EDUCATION", 9th International Educational Technology Conference (IETC2009) , (pp. 636-642), Ankara, Türkiye, (Temmuz 2009) |
Kayıt Yok |
Yaman, F., Yaman, N.D. (2022) "Interactive Course Design in Online Learning Environments", Kitap: Handbook of Research on Managing and Designing Online Courses in Synchronous and Asynchronous Environments, Amerika Birleşik Devletleri : IGI Global |
Yurdakul, I.K., Dulkadir, N. (2021) "NVivo ile Rapor Oluşturma", Kitap: Nitel Veri Analizinde Adım Adım NVivo Kullanımı, Ankara/Türkiye : Anı Yayıncılık |
Demir, K., Çaka, C., Dulkadir, N., İslamoğlu, H., Kuzu, A. (2017) "Examining the Current Definitions of Computational Thinking", Kitap: Teaching Computational Thinking in Primary Education, Amerika Birleşik Devletleri : IGI Global |
Yaman, N.D. (2016) "Bilgisayar Destekli Nitel Veri Analizi", Kitap: Nitel Veri Analizinde Adım Adım NVivo Kullanımı, Ankara/Türkiye : Anı Yayıncılık |
Yaman, N.D. (2016) "NVivo Çalışma Alanı ve Proje Oluşturma", Kitap: Nitel Veri Analizinde Adım Adım NVivo Kullanımı, Ankara/Türkiye : Anı Yayıncılık |
Çolak, C., Dulkadir, N. (2016) "NVivo ile Veri Analizinde İlinti Oluşturma", Kitap: Nitel Veri Analizinde Adım Adım NVivo Kullanımı, Ankara/Türkiye : Anı Yayıncılık |
Dursun, Ö.Ö., Dulkadir, N., Meşe, C. (2015) "Etkileşim kavramı ve öğrenme ortamlarına yansımaları", Kitap: Eğitim Teknolojileri Okumaları 2015, Ankara/Türkiye : Ayrıntı Yayınları |
Kayıt Yok |
Kayıt Yok |
Kayıt Yok |
Kayıt Yok |
Sıra | Yayın | A | B | C | D | E | F | G | H | I |
1 |
Information literacy and digital nativity as determinants of online information search strategies
Computers in Human Behavior
|
48 | 23 | 0 | 8 | 2 | 2 | 0 | 0 | 83 |
2 |
#IUseTwitterBecause: content analytic study of a trending topic in Twitter
Information Technology & People
|
11 | 3 | 0 | 0 | 0 | 1 | 0 | 0 | 15 |
3 |
Preservice Teachers Critical Thinking Dispositions and Web 2 0 Competencies
Contemporary Educational Technology
|
1 | 0 | 0 | 3 | 1 | 0 | 0 | 0 | 5 |
4 |
Dijital Dünyanın Yeni Gerçeği Troller
Trakya Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
|
1 | 0 | 0 | 0 | 4 | 0 | 0 | 0 | 5 |
5 |
Bilgisayar ve Öğretim Teknolojileri BÖTE öğrencilerinin Facebook kullanım amaçları ve eğitsel bağlamda kullanımı ile ilgili görüşleri MAKÜ örneği
|
0 | 0 | 0 | 2 | 1 | 0 | 0 | 0 | 3 |
6 |
Exploring Parental Mediation of Internet Use Through Young Children's Perspective
Education and Information Technologies
|
3 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 3 |
7 |
Mesleki Gelişim ve Araştırma Toplulukları Bağlamında Bir Model Önerisi
Sakarya Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
|
0 | 0 | 0 | 0 | 1 | 0 | 0 | 0 | 1 |
8 |
Öğretim Teknolojileri Dersinin Öğretmen Adaylarının Tekno-Pedagojik Yeterliklerine Etkisi
Mehmet Akif Ersoy Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
|
0 | 0 | 0 | 0 | 1 | 0 | 0 | 0 | 1 |
Kayıt Yok |
Kayıt Yok |
Kayıt Yok |
(Uluslararası) Özgün bireysel etkinlik/Diğer: NVivo ile Nitel Veri Analizi, 06-10-2016 |
Birlikte çalışılan kişi | Aktif Dönem | Çalışma Sayısı |
Muş Alparslan Üniversitesi
|
2017 - 2023 | 11 |
Işıl Kabakçı Yurdakul
Anadolu Üniversitesi
|
2015 - 2022 | 11 |
Hatice Ferhan Odabaşı
Anadolu Üniversitesi
|
2014 - 2017 | 6 |
Abdullah Kuzu
Antalya Akev Üniversitesi
|
2015 - 2017 | 4 |
Canan Çolak
Giresun Üniversitesi
|
2015 - 2019 | 4 |
Cansu Çaka
Muğla Sıtkı Koçman Üniversitesi
|
2015 - 2017 | 3 |
Sezan Sezgin
Mehmet Akif Ersoy Üniversitesi
|
2011 - 2015 | 3 |
Özcan Özgür Dursun
Anadolu Üniversitesi
|
2014 - 2015 | 3 |
Kırşehir Ahi Evran Üniversitesi
|
2021 - 2023 | 2 |
Hakan İslamoğlu
Recep Tayyip Erdoğan Üniversitesi
|
2016 - 2017 | 2 |
Gülsün Kurubacak
Anadolu Üniversitesi
|
2009 - 2018 | 2 |
Muhterem Dindar
-
|
2016 - 2018 | 2 |
Osman Erol
Mehmet Akif Ersoy Üniversitesi
|
2011 - 2015 | 2 |
Barış Mercimek
Siirt Üniversitesi
|
2016 - 2017 | 2 |
Mithat Çiçek
Giresun Üniversitesi
|
2019 | 1 |
Abdulhamit Karademir
Muş Alparslan Üniversitesi
|
2023 | 1 |
Ali Karakaş
Mehmet Akif Ersoy Üniversitesi
|
2011 | 1 |
Serkan Şendağ
Mersin Üniversitesi
|
2015 | 1 |
Can Meşe
Bozok Üniversitesi
|
2015 | 1 |
Tevfik Volkan Yüzer
-
|
2009 | 1 |
Ahmet Naci Çoklar
Necmettin Erbakan Üniversitesi
|
2017 | 1 |
Aydın Kelek
Trakya Üniversitesi
|
2016 | 1 |
Ferhan Şahin
Ağrı İbrahim Çeçen Üniversitesi
|
2016 | 1 |
Vesile Gül Başer Gülsoy
Mehmet Akif Ersoy Üniversitesi
|
2013 | 1 |
Kadir Demir
Dokuz Eylül Üniversitesi
|
2017 | 1 |
Elif Buğra Kuzu Demir
Dokuz Eylül Üniversitesi
|
2017 | 1 |
Alan Adı | Alandaki Toplam Öğretim Elemanı Sayısı | |
TÜBİTAK Araştırma Alanı | Sosyal Bilimler | 78759 |
YÖKSİS Temel Alan | Eğitim Bilimleri Temel Alanı | 9072 |
YÖKSİS Bilim Alanı | Bilgisayar ve Öğretim Teknolojileri Eğitimi | 618 |
Anahtar Kelimeler | Bilgisayar ve Öğretim Teknolojileri Eğitimi, Bilişim Teknolojileri Eğitimi, Eğitim Teknolojileri |
Performans Kriteri | 2015 | 2016 | 2017 | 2018 | 2019 | 2020 | 2021 | 2022 | 2023 | 2024 |
Ağırlıklı Puan | 65 | 95 | 85 | 100 | 15 | 0 | 17 | 95 | 50 | 0 |
Sıra (Araştırma Alanı İçinde) | 407 . | 407 . | 463 . | 442 . | 527 . | - | 607 . | 521 . | 542 . | - |
Sıra (Temel Alan İçinde) | 267 . | 254 . | 268 . | 251 . | 316 . | - | 372 . | 277 . | 330 . | - |
Sıra (Bilim Alanı İçinde) | 62 . | 60 . | 67 . | 57 . | 99 . | - | 98 . | 66 . | 84 . | - |
Sıra (Anahtar Kelime (1)) | 29 . | 38 . | 39 . | 31 . | 50 . | - | 53 . | 38 . | 54 . | - |
Sıra (Anahtar Kelime (2)) | - | - | - | - | - | - | - | - | - | - |
Sıra (Anahtar Kelime (3)) | - | - | - | - | - | - | - | - | - | - |
Toplam Yayın | 4 | 6 | 6 | 4 | 2 | 0 | 2 | 3 | 4 | 0 |
Toplam Makale | 1 | 3 | 2 | 1 | 0 | 0 | 1 | 1 | 3 | 0 |
Toplam Kitap | 1 | 1 | 0 | 1 | 0 | 0 | 0 | 1 | 0 | 0 |
Toplam Bildiri | 2 | 2 | 4 | 2 | 2 | 0 | 1 | 1 | 1 | 0 |
Makale (SCI) | 0 | 0 | 1 | 1 | 0 | 0 | 0 | 1 | 0 | 0 |
Makale (Uluslararası) | 1 | 0 | 1 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 3 | 0 |
Makale (Ulusal) | 0 | 3 | 0 | 0 | 0 | 0 | 1 | 0 | 0 | 0 |
Kitap Yazarlığı | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 |
Kitap Bölümü Yazarlığı | 1 | 1 | 0 | 1 | 0 | 0 | 0 | 1 | 0 | 0 |
Bildiri (Uluslararası) | 2 | 2 | 4 | 2 | 2 | 0 | 0 | 1 | 1 | 0 |
Bildiri (Ulusal) | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 1 | 0 | 0 | 0 |