Lisans, Türkiye, Anadolu Üniversitesi, Eğitim Bilimleri Enstitüsü, Bilgisayar ve Öğretim Teknolojileri Öğretmenliği (Dr), 2013, 2019 |
Yüksek Lisans, Türkiye, Anadolu Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, Uzaktan Eğitim (Yl) (Tezli), 2008, 2018 |
Lisans, Türkiye, Anadolu Üniversitesi, Eğitim Fakültesi, Bilgisayar ve Öğretim Teknolojileri Eğitimi Bölümü, 2004, 2008 |
[UAK] Eğitim Bilimleri Bilgisayar ve Öğretim Teknolojileri Eğitimi Bilgisayar ve Öğretim Teknolojileri Eğitimi |
2023-, Doktor Öğretim Üyesi, Tam Zamanlı, Ahi Evran Üniversitesi, Kaman Uygulamalı Bilimler Yüksekokulu, Yönetim Bilişim Sistemleri Bölümü, Türkiye |
2021-, Doktor Öğretim Üyesi, Tam Zamanlı, Muş Alparslan Üniversitesi, Uygulamalı Bilimler Fakültesi, Bilişim Sistemleri ve Teknolojileri Bölümü, Türkiye |
2019-2021, Doktor Öğretim Üyesi, Tam Zamanlı, Mehmet Akif Ersoy Üniversitesi, Bucak Zeliha Tolunay Uygulamalı Teknoloji ve İşletmecilik Yüksekokulu, Bilgisayar Teknolojisi ve Bilişim Sistemleri Bölümü, Türkiye |
2014-2019, Araştırma Görevlisi, Tam Zamanlı, Anadolu Üniversitesi, Eğitim Fakültesi, Bilgisayar ve Öğretim Teknolojileri Eğitimi Bölümü, Türkiye |
2008-2014, Araştırma Görevlisi, Tam Zamanlı, Mehmet Akif Ersoy Üniversitesi, Eğitim Fakültesi, Bilgisayar ve Öğretim Teknolojileri Eğitimi Bölümü, Türkiye |
2023-2024, Özel Öğretim Yöntemleri, Lisans |
2023-2024, Bilim ve Araştırma Etiği, Lisans |
2022-2023, Bilim ve Araştırma Etiği, Lisans |
2022-2023, Eğitimde Nitel Araştırma Yöntem ve Uygulamaları, Yüksek Lisans |
2022-2023, Web Tasarımı ve Programlama, Lisans |
2022-2023, Veri Tabanı Yönetim Sistemleri, Lisans |
2022-2023, Öğrenme Teknolojileri, Lisans |
2022-2023, Bilişim Sistemleri ve Teknolojileri I, Lisans |
2021-2022, Bilişim Sistemleri ve Teknolojileri II, Lisans |
2021-2022, Öğrenme Teknolojileri, Lisans |
2021-2022, Bilişim Sistemleri ve Teknolojileri I, Lisans |
Öğretmen Adayları ile Çevrimiçi Öğrenme Ortamında Deprem Farkındalık Eğitimi TÜBA ve TÜBİTAK Destekli Proje: , 2023-2023 |
Çocukların İnternet Kullanımında Ebeveyn Arabuluculuğunun İncelenmesi Yükseköğretim Kurumları Tarafından Destekli Bilimsel Araştırma Projesi: Araştırmacı , 2017-2018 |
Kullanıcı Tarafından Oluşturulan Web Sayfalarının Heutagogy Tabanlı Arayüz Tasarımı Yükseköğretim Kurumları Tarafından Destekli Bilimsel Araştırma Projesi: Araştırmacı , 2016-2017 |
Ebeveynlerin Dijital Vatandaş Yetiştirme Yeterliklerini Geliştirmeye Yönelik Bir Eğitim Ortamının Geliştirilmesi TÜBA ve TÜBİTAK Destekli Proje: Bursiyer , 2015-2018 |
DULKADİR, R., DULKADİR-YAMAN, N., YAMAN, F. (2023) "Children's Technology Use during the Pandemic Period", Anadolu Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi, 7 (4) pp. 970-986 Link DOI |
DULKADİR-YAMAN, N., Karademir, A., YAMAN, F. (2023) "An Investigation of the Parental Mediation Situations of Preschool Children’s Parents", Anadolu Universitesi Egitim Bilimleri Enstitusu Dergisi, 13 (2) pp. 218-245 DOI |
YAMAN, F., DULKADİR-YAMAN, N. (2023) "Teacher Candidates' Attitudes Towards Emergency Remote Education and Their Evaluations of the Education Process", Kastamonu Education Journal, 31 (2) pp. 254-264 Link DOI |
DULKADİR-YAMAN, N., Yurdakul, I.K. (2022) "Exploring Parental Mediation of Internet Use Through Young Children's Perspective", EDUCATION AND INFORMATION TECHNOLOGIES, 27 (6) pp. 7451-7469 [SSCI] DOI |
YAMAN, F., DULKADİR-YAMAN, N. (2021) "Öğretim Teknolojileri Dersinin Öğretmen Adaylarının Tekno-Pedagojik Yeterliklerine Etkisi", Mehmet Akif Ersoy Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi, (60) pp. 22-49 [TR Dizin] Link |
Dindar, M., DULKADİR-YAMAN, N. (2018) "#IUseTwitterBecause: content analytic study of a trending topic in Twitter", INFORMATION TECHNOLOGY & PEOPLE, 31 (1) pp. 256-277 [SSCI] DOI |
Demir, E.B.K., Mercimek, B., DULKADİR-YAMAN, N., Odabaşı, H.F. (2017) "How Do the Faculty Members Go for Trolls: A View from an Emerging Country", TURKISH ONLINE JOURNAL OF DISTANCE EDUCATION, 18 (3) pp. 66-83 Link DOI |
Çoklar, A.N., DULKADİR-YAMAN, N., Yurdakul, I.K. (2017) "Information literacy and digital nativity as determinants of online information search strategies", COMPUTERS IN HUMAN BEHAVIOR, 70 (0) pp. 1-9 [SSCI] DOI |
Şahin, F., Çaka, C., DULKADİR-YAMAN, N., Odabaşı, H.F., Kuzu, A. (2016) "Mesleki Gelişim ve Araştırma Toplulukları Bağlamında Bir Model Önerisi", Sakarya Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi, 31 (0) pp. 128-151 [TR Dizin] Link |
DULKADİR-YAMAN, N. (2016) "Açık ve uzaktan öğretimde t öğrenme", Açıköğretim Uygulamaları ve Araştırmaları Dergisi, 2 (2) pp. 50-71 Link |
Mercimek, B., DULKADİR-YAMAN, N., Kelek, A., Odabaşı, H.F. (2016) "Dijital Dünyanın Yeni Gerçeği Troller", Trakya Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi, 6 (1) pp. 67-77 Link |
Şendağ, S., Erol, O., Sezgin, S., DULKADİR-YAMAN, N. (2015) "Preservice Teachers Critical Thinking Dispositions and Web 2 0 Competencies", Contemporary Educational Technology, 6 (3) pp. 172-187 Link |
Gülsoy, V.G.B., DULKADİR-YAMAN, N., Sezgin, S. (2013) "Böte Öğretmen Adaylarının Öğretmen ve Öğretme Süreçleriyle İlgili Zihinsel İmgeleri MAKÜ Örneği", Eğitim ve Öğretim Araştırmaları Dergisi, 2 (4) pp. 105-112 Link |
DULKADİR-YAMAN, N. (2024) "Üniversite Öğrencilerinin Bilgi İşlemsel Düşünme Becerileri ve Programlama Öz-Yeterlikleri", International Computer and Instructional Technologies Symposium (ICITS) , Kastamonu, Türkiye, (Ekim 2024) |
DULKADİR-YAMAN, N., YAMAN, F. (2024) "Üniversite Öğrencilerinin Uzaktan Eğitim Motivasyon Durumları", International Computer and Instructional Technologies Symposium (ICITS) , Kastamonu, (Ekim 2024) |
YAMAN, F., DULKADİR-YAMAN, N. (2023) "ChatBotlar’ın Eğitimde Kullanımına İlişkin Öğretmen Adaylarının Görüşleri", 16th International Symposium on Computer and Instructional Technologies , Eskişehir, Türkiye, (Ekim 2023) |
YAMAN, F., DULKADİR-YAMAN, N. (2022) "Uzaktan Eğitim Tutum Ölçeği: Geçerlik ve Güvenirlik Çalışması", 5th International Open and Distance Learning Conference , Eskişehir, Türkiye, (Aralık 2022) |
YAMAN, F., DULKADİR-YAMAN, N., DULKADİR, R. (2021) "Pandemi Döneminde Çocukların Teknoloji Kullanımının ve Etkilerinin Değerlendirilmesi", 14. Uluslararası Bilgisayar ve Öğretim Teknolojileri Eğitimi Sempozyumu , Rize, Türkiye, (Aralık 2021) |
Çolak, C., Çiçek, M., DULKADİR-YAMAN, N., Yurdakul, I.K. (2019) "Açık ve Uzaktan Öğrenme Alanında 2014-2019 Yılları Arasında Yayınlanan Nitel Araştırmaların İçerik Analizi", International Open Distance Learning Conference (IODL) , Eskişehir, Türkiye, (Kasım 2019) |
DULKADİR-YAMAN, N., Yurdakul, I.K. (2019) "Çocukların İnternet Kullanımında Ebeveyn Arabuluculuğu Ölçeği: Geçerlik ve Güvenirlik Çalışması", 13th International Computer Instructional Technologies Symposium (13. Uluslararası Bilgisayar ve Öğretim Teknolojileri Sempozyumu) , Kırşehir, Türkiye, (Ekim 2019) |
DULKADİR-YAMAN, N., YAMAN, F., Yurdakul, I.K. (2018) "Öğretmen Adaylarının Çevrimiçi Gerçeklik ve Dijital Yerlilik Algısı Arasındaki İlişkinin İncelenmesi", 12. Uluslararası Bilgisayar ve Öğretim Teknolojileri Eğitimi Sempozyumu , İzmir/Özdere, Türkiye, (Temmuz 2018) |
DULKADİR-YAMAN, N., Kurubacak, G. (2018) "Kullanıcı Tarafından Oluşturulan Web Sayfa İçeriklerinin Hetagoji Tabanlı Özelleştirilmesi", International Computer Instructional Technologies Symposium (ICITS 2018) , İzmir, Türkiye, (Mayıs 2018) |
DULKADİR-YAMAN, N., YAMAN, F., Yurdakul, I.K. (2017) "Çevrimiçi Gerçeklik Ölçeği: Geçerlik ve Güvenirlik Çalışması", Uluslararası Eğitim Teknolojileri Sempozyumu (UETS) , Sivas, Türkiye, (Aralık 2017) |
DULKADİR-YAMAN, N., Yurdakul, I.K. (2017) "Çocukların İnternet Kullanımına Dayalı Ebeveynlerin Arabuluculuk Durumları", 5th International Instructional Technologies Teacher Education Symposium - ITTES 2017 , (Aralık 2017) |
Çolak, C., DULKADİR-YAMAN, N., Yurdakul, I.K. (2017) "Öğretmen Adaylarının Dijital Yerlilik Algıları", 5. Uluslararası Öğretim Teknolojileri ve Öğretmen Eğitimi Sempozyumu , İzmir, Türkiye, (Aralık 2017) |
DULKADİR-YAMAN, N., YAMAN, F., Yurdakul, I.K. (2017) "Sosyal Bilgiler Öğretmen Adaylarının Teknoloji Kabul Ve Kullanım Durumlarının İncelenmesi", 6. Uluslararası Sosyal Bilgiler Eğitimi Sempozyumu , Eskişehir, Türkiye, (Aralık 2017) |
Dindar, M., DULKADİR-YAMAN, N. (2016) "Content Analysis of#IUseTwitterBecause Trending Topic in Twitter", 10th International Computer and Instructional Technologies Symposium , (pp. 56), Rize, Türkiye, (Temmuz 2016) |
DULKADİR-YAMAN, N., İslamoğlu, H., Kuzu, A. (2016) "Eğitimde Bilgi İşlemsel Düşünme Uygulamaları", 10th International Computer and Instructional Technologies Symposium , (pp. 170), Rize, Türkiye, (Temmuz 2016) |
DULKADİR-YAMAN, N., Çolak, C., Yurdakul, I.K. (2015) "Öğretmen Adaylarının Bit Kullanım Durumları Açısından Profilleri", International Teacher Education Conference 2015 , (pp. 210), Petersburg, Rusya Federasyonu, (Kasım 2015) |
DULKADİR-YAMAN, N., Çaka, C., Odabaşı, H.F., Kuzu, A. (2015) "Öğretim Üyelerinin Çevrimiçi Öğrenme Ortamlarında Sosyal Bulunuşluk Göstergelerinin Araştırma Topluluğu Modeli Çerçevesinde Belirlenmesi", 9th International Computer & Instructional Technologies Symposium , (pp. 82), Afyon, Türkiye, (Haziran 2015) |
DULKADİR-YAMAN, N., Dursun, Ö.Ö., Odabaşı, H.F. (2014) "Uzaktan Eğitimde Sosyal Ağların Kritik Rolleri", 8th International Computer & Instructional Technologies Symposium , Edirne, Türkiye, (Kasım 2014) |
DULKADİR-YAMAN, N., Dursun, Ö.Ö., Odabaşı, H.F. (2014) "Uzaktan Eğitimde Sosyal Ağların Kritik Rolleri", 8. Uluslararası Bilgisayar ve Öğretim Teknolojileri Sempozyumu (ICITS) , Edirne, Türkiye, (Eylül 2014) |
Sezgin, S., Erol, O., DULKADİR-YAMAN, N., Karakaş, A. (2011) "Bilgisayar ve Öğretim Teknolojileri BÖTE öğrencilerinin Facebook kullanım amaçları ve eğitsel bağlamda kullanımı ile ilgili görüşleri MAKÜ örneği", 11thInternational Educational Technology Conference , (pp. 1379-1384), İstanbul, Türkiye, (Mayıs 2011) |
DULKADİR-YAMAN, N., Kurubacak, G., Yüzer, T.V. (2009) "THE POWER OF WEB 2.0 TECHNOLOGIES: BUILDING A TRANSFORMATIVE FRAMEWORK IN DISTANCE EDUCATION", 9th International Educational Technology Conference (IETC2009) , (pp. 636-642), Ankara, Türkiye, (Temmuz 2009) |
Kayıt Yok |
YAMAN, F., DULKADİR-YAMAN, N. (2022) "Interactive Course Design in Online Learning Environments", Kitap: Handbook of Research on Managing and Designing Online Courses in Synchronous and Asynchronous Environments, Amerika Birleşik Devletleri : IGI Global, Bölüm Sayfaları: 23 / 50, ISBN: 9781799887010 |
Yurdakul, I.K., DULKADİR-YAMAN, N. (2021) "NVivo ile Rapor Oluşturma", Kitap: Nitel Veri Analizinde Adım Adım NVivo Kullanımı, Ankara/Türkiye : Anı Yayıncılık, Bölüm Sayfaları: 433 / 475, ISBN: 978-605-170-520-2 |
Demir, K., Çaka, C., DULKADİR-YAMAN, N., İslamoğlu, H., Kuzu, A. (2017) "Examining the Current Definitions of Computational Thinking", Kitap: Teaching Computational Thinking in Primary Education, Amerika Birleşik Devletleri : IGI Global, Bölüm Sayfaları: 36 / 65, ISBN: 9781522532002 |
DULKADİR-YAMAN, N. (2016) "Bilgisayar Destekli Nitel Veri Analizi", Kitap: Nitel Veri Analizinde Adım Adım NVivo Kullanımı, Ankara/Türkiye : Anı Yayıncılık, Bölüm Sayfaları: 21 / 32, ISBN: 978-605-170-520-2 |
DULKADİR-YAMAN, N. (2016) "NVivo Çalışma Alanı ve Proje Oluşturma", Kitap: Nitel Veri Analizinde Adım Adım NVivo Kullanımı, Ankara/Türkiye : Anı Yayıncılık, Bölüm Sayfaları: 33 / 56, ISBN: 978-605-170-520-2 |
Çolak, C., DULKADİR-YAMAN, N. (2016) "NVivo ile Veri Analizinde İlinti Oluşturma", Kitap: Nitel Veri Analizinde Adım Adım NVivo Kullanımı, Ankara/Türkiye : Anı Yayıncılık, Bölüm Sayfaları: 247 / 310, ISBN: 978-605-170-520-2 |
Dursun, Ö.Ö., DULKADİR-YAMAN, N., Meşe, C. (2015) "Etkileşim kavramı ve öğrenme ortamlarına yansımaları", Kitap: Eğitim Teknolojileri Okumaları 2015, Ankara/Türkiye : Ayrıntı Yayınları, Bölüm Sayfaları: 195 / 212, ISBN: 978-605-318-126-2 |
Kayıt Yok |
Kayıt Yok |
Kayıt Yok |
Sıra | Yayın | A | B | C | D | E | F | G | H | I | J |
1 | Information literacy and digital nativity as determinants of online information search strategies | 49 | 24 | 0 | 8 | 2 | 2 | 2 | 0 | 0 | 87 |
2 | #IUseTwitterBecause: content analytic study of a trending topic in Twitter | 11 | 4 | 0 | 0 | 1 | 0 | 1 | 0 | 0 | 17 |
3 | Dijital Dünyanın Yeni Gerçeği Troller | 1 | 0 | 0 | 0 | 0 | 4 | 0 | 0 | 0 | 5 |
4 | Preservice Teachers Critical Thinking Dispositions and Web 2 0 Competencies | 1 | 0 | 0 | 3 | 0 | 1 | 0 | 0 | 0 | 5 |
5 | Bilgisayar ve Öğretim Teknolojileri BÖTE öğrencilerinin Facebook kullanım amaçları ve eğitsel bağlamda kullanımı ile ilgili görüşleri MAKÜ örneği | 0 | 0 | 0 | 2 | 0 | 1 | 0 | 0 | 0 | 3 |
6 | Exploring Parental Mediation of Internet Use Through Young Children's Perspective | 3 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 3 |
7 | Mesleki Gelişim ve Araştırma Toplulukları Bağlamında Bir Model Önerisi | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 1 | 0 | 0 | 0 | 1 |
8 | Öğretim Teknolojileri Dersinin Öğretmen Adaylarının Tekno-Pedagojik Yeterliklerine Etkisi | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 1 | 0 | 0 | 0 | 1 |
Kayıt Yok |
Kayıt Yok |
Alan Adı | Alandaki Toplam Öğretim Elemanı Sayısı | |
TÜBİTAK Araştırma Alanı | Sosyal Bilimler | 78392 |
YÖKSİS Temel Alan | Eğitim Bilimleri Temel Alanı | 9948 |
YÖKSİS Bilim Alanı | Bilgisayar ve Öğretim Teknolojileri Eğitimi | 661 |
Anahtar Kelimeler | Bilgisayar ve Öğretim Teknolojileri Eğitimi, Bilişim Teknolojileri Eğitimi, Eğitim Teknolojileri |
Performans Kriteri | 2015 | 2016 | 2017 | 2018 | 2019 | 2020 | 2021 | 2022 | 2023 | 2024 |
Ağırlıklı Puan | 65 | 95 | 85 | 100 | 15 | 0 | 17 | 95 | 50 | 10 |
Sıra (Araştırma Alanı İçinde) | 407 . | 411 . | 462 . | 446 . | 526 . | - | 611 . | 530 . | 560 . | 407 . |
Sıra (Temel Alan İçinde) | 260 . | 253 . | 270 . | 247 . | 316 . | - | 371 . | 279 . | 334 . | 237 . |
Sıra (Bilim Alanı İçinde) | 64 . | 59 . | 69 . | 58 . | 100 . | - | 99 . | 70 . | 91 . | 62 . |
Sıra (Anahtar Kelime (1)) | 33 . | 42 . | 42 . | 34 . | 58 . | - | 61 . | 42 . | 62 . | 46 . |
Sıra (Anahtar Kelime (2)) | - | - | - | - | - | - | - | - | - | - |
Sıra (Anahtar Kelime (3)) | - | - | - | - | - | - | - | - | - | - |
Toplam Yayın | 4 | 6 | 6 | 4 | 2 | 0 | 2 | 3 | 4 | 2 |
Toplam Makale | 1 | 3 | 2 | 1 | 0 | 0 | 1 | 1 | 3 | 0 |
Toplam Kitap | 1 | 1 | 0 | 1 | 0 | 0 | 0 | 1 | 0 | 0 |
Toplam Bildiri | 2 | 2 | 4 | 2 | 2 | 0 | 1 | 1 | 1 | 2 |
Makale (SCI) | 0 | 0 | 1 | 1 | 0 | 0 | 0 | 1 | 0 | 0 |
Makale (Uluslararası) | 1 | 0 | 1 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 3 | 0 |
Makale (Ulusal) | 0 | 3 | 0 | 0 | 0 | 0 | 1 | 0 | 0 | 0 |
Kitap Yazarlığı | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 |
Kitap Bölümü Yazarlığı | 1 | 1 | 0 | 1 | 0 | 0 | 0 | 1 | 0 | 0 |
Bildiri (Uluslararası) | 2 | 2 | 4 | 2 | 2 | 0 | 0 | 1 | 1 | 2 |
Bildiri (Ulusal) | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 1 | 0 | 0 | 0 |