| Lisans, Türkiye, Anadolu Üniversitesi, Eğitim Bilimleri Enstitüsü, Bilgisayar ve Öğretim Teknolojileri Öğretmenliği (Dr), 2013, 2019 |
| Yüksek Lisans, Türkiye, Anadolu Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, Uzaktan Eğitim (Yl) (Tezli), 2008, 2018 |
| Lisans, Türkiye, Anadolu Üniversitesi, Eğitim Fakültesi, Bilgisayar ve Öğretim Teknolojileri Eğitimi Bölümü, 2004, 2008 |
| [UAK] Eğitim Bilimleri Bilgisayar ve Öğretim Teknolojileri Eğitimi Bilgisayar ve Öğretim Teknolojileri Eğitimi |
| 2023-, Doktor Öğretim Üyesi, Tam Zamanlı, Ahi Evran Üniversitesi, Kaman Uygulamalı Bilimler Yüksekokulu, Yönetim Bilişim Sistemleri Bölümü, Türkiye |
| 2021-, Doktor Öğretim Üyesi, Tam Zamanlı, Muş Alparslan Üniversitesi, Uygulamalı Bilimler Fakültesi, Bilişim Sistemleri ve Teknolojileri Bölümü, Türkiye |
| 2019-2021, Doktor Öğretim Üyesi, Tam Zamanlı, Mehmet Akif Ersoy Üniversitesi, Bucak Zeliha Tolunay Uygulamalı Teknoloji ve İşletmecilik Yüksekokulu, Bilgisayar Teknolojisi ve Bilişim Sistemleri Bölümü, Türkiye |
| 2014-2019, Araştırma Görevlisi, Tam Zamanlı, Anadolu Üniversitesi, Eğitim Fakültesi, Bilgisayar ve Öğretim Teknolojileri Eğitimi Bölümü, Türkiye |
| 2008-2014, Araştırma Görevlisi, Tam Zamanlı, Mehmet Akif Ersoy Üniversitesi, Eğitim Fakültesi, Bilgisayar ve Öğretim Teknolojileri Eğitimi Bölümü, Türkiye |
| 2023-2024, Güz Dönemi, Algoritma ve Programlamaya Giriş, Lisans |
| 2023-2024, Güz Dönemi, Bilgisayar Donanım ve İşletim Sistemleri, Lisans |
| 2023-2024, Güz Dönemi, Özel Öğretim Yöntemleri, Lisans |
| 2023-2024, Güz Dönemi, Bilim ve Araştırma Etiği, Lisans |
| 2022-2023, Güz Dönemi, Bilim ve Araştırma Etiği, Lisans |
| 2022-2023, Güz Dönemi, Eğitimde Nitel Araştırma Yöntem ve Uygulamaları, Yüksek Lisans |
| 2022-2023, Güz Dönemi, Web Tasarımı ve Programlama, Lisans |
| 2022-2023, Güz Dönemi, Veri Tabanı Yönetim Sistemleri, Lisans |
| 2022-2023, Güz Dönemi, Öğrenme Teknolojileri, Lisans |
| 2022-2023, Güz Dönemi, Bilişim Sistemleri ve Teknolojileri I, Lisans |
| 2021-2022, Güz Dönemi, Bilişim Sistemleri ve Teknolojileri II, Lisans |
| 2021-2022, Güz Dönemi, Öğrenme Teknolojileri, Lisans |
| 2021-2022, Güz Dönemi, Bilişim Sistemleri ve Teknolojileri I, Lisans |
| Kayıt Yok |
| Kayıt Yok |
| Kayıt Yok |
| Kayıt Yok |
| Kayıt Yok |
| Sıra | Yayın | A | B | C | D | E | F | G | H | I | J |
| 1 | Information literacy and digital nativity as determinants of online information search strategies | 51 | 21 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 76 |
| 2 | #IUseTwitterBecause: content analytic study of a trending topic in Twitter | 11 | 4 | 0 | 0 | 1 | 0 | 1 | 0 | 0 | 18 |
| 3 | Dijital Dünyanın Yeni Gerçeği Troller | 1 | 0 | 0 | 0 | 0 | 4 | 0 | 0 | 0 | 5 |
| 4 | Preservice Teachers Critical Thinking Dispositions and Web 2 0 Competencies | 1 | 0 | 0 | 3 | 0 | 1 | 0 | 0 | 0 | 5 |
| 5 | An Investigation of the Parental Mediation Situations of Preschool Children’s Parents | 0 | 0 | 0 | 0 | 2 | 1 | 1 | 0 | 0 | 4 |
| 6 | Bilgisayar ve Öğretim Teknolojileri BÖTE öğrencilerinin Facebook kullanım amaçları ve eğitsel bağlamda kullanımı ile ilgili görüşleri MAKÜ örneği | 0 | 0 | 0 | 2 | 0 | 1 | 0 | 0 | 0 | 3 |
| 7 | Exploring Parental Mediation of Internet Use Through Young Children's Perspective | 2 | 1 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 3 |
| 8 | Mesleki Gelişim ve Araştırma Toplulukları Bağlamında Bir Model Önerisi | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 1 | 0 | 0 | 0 | 1 |
| 9 | Öğretim Teknolojileri Dersinin Öğretmen Adaylarının Tekno-Pedagojik Yeterliklerine Etkisi | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 1 | 0 | 0 | 0 | 1 |
| Kayıt Yok |
| Alan Adı | Alandaki Toplam Öğretim Elemanı Sayısı | |
| TÜBİTAK Araştırma Alanı | Sosyal Bilimler | 79055 |
| YÖKSİS Temel Alan | Eğitim Bilimleri Temel Alanı | 11191 |
| YÖKSİS Bilim Alanı | Bilgisayar ve Öğretim Teknolojileri Eğitimi | 742 |
| Anahtar Kelimeler | Bilgisayar ve Öğretim Teknolojileri Eğitimi, Bilişim Teknolojileri Eğitimi, Eğitim Teknolojileri | |
| Performans Kriteri | 2015 | 2016 | 2017 | 2018 | 2019 | 2020 | 2021 | 2022 | 2023 | 2024 | 2025 |
| Ağırlıklı Puan | 65 | 175 | 125 | 60 | 15 | 0 | 57 | 95 | 50 | 10 | 90 |
| Araştırma Alanı | 418 . | 340 . | 436 . | 488 . | 548 . | - | 563 . | 544 . | 551 . | 554 . | 390 . |
| Temel Alan | 245 . | 177 . | 223 . | 279 . | 320 . | - | 337 . | 273 . | 338 . | 350 . | 218 . |
| Bilim Alanı | 61 . | 31 . | 47 . | 76 . | 98 . | - | 83 . | 69 . | 82 . | 99 . | 45 . |
| Anahtar Kelime (1) | 41 . | 19 . | 32 . | 46 . | 66 . | - | 54 . | 46 . | 66 . | 75 . | 29 . |
| Anahtar Kelime (2) | - | - | - | - | - | - | - | - | - | - | - |
| Anahtar Kelime (3) | - | - | - | - | - | - | - | - | - | - | - |
| Toplam Yayın | 4 | 8 | 7 | 3 | 2 | 0 | 3 | 3 | 4 | 2 | 5 |
| Toplam Makale | 1 | 3 | 2 | 1 | 0 | 0 | 1 | 1 | 3 | 0 | 3 |
| Makale (SCI) | 0 | 0 | 1 | 1 | 0 | 0 | 0 | 1 | 0 | 0 | 1 |
| Makale (Uluslararası) | 1 | 0 | 1 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 2 | 0 | 1 |
| Makale (Ulusal) | 0 | 3 | 0 | 0 | 0 | 0 | 1 | 0 | 1 | 0 | 1 |
| Toplam Kitap | 1 | 3 | 1 | 0 | 0 | 0 | 1 | 1 | 0 | 0 | 0 |
| Kitap Yazarlığı | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 |
| Kitap Bölümü Yazarlığı | 1 | 3 | 1 | 0 | 0 | 0 | 1 | 1 | 0 | 0 | 0 |
| Toplam Bildiri | 2 | 2 | 4 | 2 | 2 | 0 | 1 | 1 | 1 | 2 | 2 |
| Bildiri (Uluslararası) | 2 | 2 | 4 | 2 | 2 | 0 | 0 | 1 | 1 | 2 | 2 |
| Bildiri (Ulusal) | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 1 | 0 | 0 | 0 | 0 |