Doktora/Sanatta Yeterlilik/Tıpta Uzmanlık, Türkiye, Ankara Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, İşletme (Dr), 2010, 2014 |
Yüksek Lisans, Türkiye, Sakarya Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, İşletme (Yl) (Tezsiz), 2006, 2009 |
Lisans, Türkiye, Karadeniz Teknik Üniversitesi, İktisadi ve İdari Bilimler Fakültesi, Maliye Bölümü, 1997, 2001 |
Doktora/Sanatta Yeterlilik/Tıpta Uzmanlık, Türkiye, Ankara Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, İşletme (Dr), 2010, 2014 |
Yüksek Lisans, Türkiye, Sakarya Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, İşletme (Yl) (Tezsiz), 2006, 2009 |
Lisans, Türkiye, Karadeniz Teknik Üniversitesi, İktisadi ve İdari Bilimler Fakültesi, Maliye Bölümü, 1997, 2001 |
Kayıt Yok |
İngilizce, KPDS, 71, Bahar, 2010 |
Kayıt Yok |
[UAK] Sosyal, Beşeri ve İdari Bilimler Muhasebe Finansal Muhasebe |
[UAK] Sosyal, Beşeri ve İdari Bilimler Muhasebe Denetim |
[UAK] Sosyal, Beşeri ve İdari Bilimler Muhasebe Muhasebe Teorisi |
2014-, Doktor Öğretim Üyesi, Tam Zamanlı, Kırşehir Ahi Evran Üniversitesi, İktisadi ve İdari Bilimler Fakültesi, Maliye Bölümü, Türkiye |
2007-, Öğretim Görevlisi, Tam Zamanlı, Ahi Evran Üniversitesi, Mucur Meslek Yüksekokulu, Muhasebe ve Vergi Uygulamaları Bölümü, Türkiye |
Kayıt Yok |
Kayıt Yok |
2024-2025, Kamu Mali Denetimi, Lisans |
2024-2025, Hukukun Temel Kavramları, Lisans |
2024-2025, Genel Muhasebe-I, Lisans |
2024-2025, Dönem Sonu Muhasebe İşlemleri, Lisans |
2024-2025, Vergi Uygulamaları, Lisans |
2024-2025, Mali Tablolar Analizi, Lisans |
2024-2025, Genel Muhasebe 2, Lisans |
2024-2025, Anayasa Hukuku, Lisans |
Kayıt Yok |
Öğrencilerin Muhasebe Dersine Yönelik Tutumlarının Farklı Değişkenler Açısından İncelenmesi Yükseköğretim Kurumları Tarafından Destekli Bilimsel Araştırma Projesi: Yürütücü , 2016-2016 |
MUCUR MYO TEKNİK PROGRAMLAR LABORATUVAR ALT YAPI GELİŞTİRME PROJESİ Yükseköğretim Kurumları Tarafından Destekli Bilimsel Araştırma Projesi: Araştırmacı , 2013-2014 |
Kayıt Yok |
YÜKSEL, M. (2022) "Ticari Faaliyetlerde Teslim Ve/veya Hizmet Öncesi Belge Düzeni Ve Muhasebe Kayıtları Açısından Önemli Hususlar", Vergi Dünyası Dergisi, (490) pp. 38-48 [TR Dizin] Link ![]() ![]() |
YÜKSEL, M. (2018) "SPONSORLUK VE REKLAM FAALİYETLERİNİN MUHASEBE VE VERGİ UYGULAMALARI AÇISINDAN İNCELENMESİ", Kırşehir Ahi Evran Üniversitesi İktisadi ve İdari Bilimler Fakültesi Dergisi, 2 (2) pp. 111-126 Link ![]() |
GÜNEŞ, E., YÜKSEL, M., KAYA, H.P. (2017) "Muhasebe Eğitimi Alan Lisans Öğrencilerinin Bilgi ve İletişim Teknolojilerine Yönelik Tutumları", Ahi Evran Üniversitesi Kırşehir Eğitim Fakültesi Dergisi (KEFAD), 18 (1) pp. 367-382 [TR Dizin] ![]() ![]() |
YÜKSEL, M., OLPAK, Y.Z. (2014) "Facebook’un eğitimde kullanılması: Muhasebe eğitiminde bir uygulama", Ahi Evran Üniversitesi Kırşehir Eğitim Fakültesi Dergisi, 15 (1) pp. 171-186 Link ![]() |
YÜKSEL, M., OLPAK, Y.Z. (2016) "Öğrencilerin muhasebe dersine yönelik tutumlarının farklı değişkenler açısından incelenmesi", International Conference on Humanities and Cultural Studies , Prag, Çek Cumhuriyeti, (Kasım 2016) ![]() |
Kayıt Yok |
Kayıt Yok |
Kayıt Yok |
Kayıt Yok |
Kayıt Yok |
Kayıt Yok |
Kayıt Yok |
Sıra | Yayın | A | B | C | D | E | F | G | H | I | J |
1 | Muhasebe Eğitimi Alan Lisans Öğrencilerinin Bilgi ve İletişim Teknolojilerine Yönelik Tutumları | 0 | 0 | 0 | 0 | 2 | 6 | 0 | 0 | 0 | 8 |
2 | Facebook’un eğitimde kullanılması: Muhasebe eğitiminde bir uygulama | 0 | 0 | 0 | 2 | 0 | 4 | 1 | 0 | 0 | 7 |
Kayıt Yok |
Kayıt Yok |
Kayıt Yok |
Birlikte çalışılan kişi | Aktif Dönem | Çalışma Sayısı |
![]() ![]() |
2014 - 2016 | 2 |
![]() ![]() |
2017 | 1 |
![]() ![]() |
2017 | 1 |
Alan Adı | Alandaki Toplam Öğretim Elemanı Sayısı | |
TÜBİTAK Araştırma Alanı | Sosyal Bilimler | 78462 |
YÖKSİS Temel Alan | Sosyal-Beşeri ve İdari Bilimler Temel Alanı | 33493 |
YÖKSİS Bilim Alanı | Muhasebe | 1273 |
Anahtar Kelimeler | Finansal Muhasebe, Denetim, Muhasebe Teorisi |
Performans Kriteri | 2015 | 2016 | 2017 | 2018 | 2019 | 2020 | 2021 | 2022 | 2023 | 2024 | 2025 |
Ağırlıklı Puan | 0 | 5 | 15 | 15 | 0 | 0 | 0 | 15 | 0 | 0 | 0 |
Sıra (Araştırma Alanı İçinde) | - | 508 . | 540 . | 525 . | - | - | - | 632 . | - | - | - |
Sıra (Temel Alan İçinde) | - | 418 . | 435 . | 456 . | - | - | - | 548 . | - | - | - |
Sıra (Bilim Alanı İçinde) | - | 106 . | 107 . | 124 . | - | - | - | 133 . | - | - | - |
Sıra (Anahtar Kelime (1)) | - | 88 . | 86 . | 103 . | - | - | - | 107 . | - | - | - |
Sıra (Anahtar Kelime (2)) | - | 62 . | 76 . | 89 . | - | - | - | 89 . | - | - | - |
Sıra (Anahtar Kelime (3)) | - | 24 . | 26 . | 26 . | - | - | - | 29 . | - | - | - |
Toplam Yayın | 0 | 1 | 1 | 1 | 0 | 0 | 0 | 1 | 0 | 0 | 0 |
Toplam Makale | 0 | 0 | 1 | 1 | 0 | 0 | 0 | 1 | 0 | 0 | 0 |
Toplam Kitap | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 |
Toplam Bildiri | 0 | 1 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 |
Makale (SCI) | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 |
Makale (Uluslararası) | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 |
Makale (Ulusal) | 0 | 0 | 1 | 1 | 0 | 0 | 0 | 1 | 0 | 0 | 0 |
Kitap Yazarlığı | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 |
Kitap Bölümü Yazarlığı | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 |
Bildiri (Uluslararası) | 0 | 1 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 |
Bildiri (Ulusal) | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 |