img
Prof. Dr. Mustafa YAĞCI

Prof. Dr. Mustafa YAĞCI

  • Mühendislik-Mimarlık Fakültesi
  • Bilgisayar Mühendisliği
  • Bilgisayar Yazılımı

Genel Bilgiler

Metrikler

UNIS
Yayın
72
Atıf
763
h-index
10
Proje
33
WoS
Yayın
10
Atıf
168
h-index
5
Scopus
Yayın
11
Atıf
306
h-index
4
Google Scholar
Yayın
66
Atıf
1279
h-index
17
BM Sürdürülebilir Kalkınma Amaçları
Alınan Eğitimler
Lisans, Türkiye, Kırıkkale Üniversitesi, Mühendislik ve Mimarlık Fakültesi, Bilgisayar Mühendisliği Bölümü, 2022, 2023
Doktora/Sanatta Yeterlilik/Tıpta Uzmanlık, Türkiye, Sakarya Üniversitesi, Fen Bilimleri Enstitüsü, Elektronik ve Bilgisayar Eğitimi (Dr), 2009, 2012
Yüksek Lisans, Türkiye, Gazi Üniversitesi, Fen Bilimleri Enstitüsü, Elektronik Bilgisayar Eğitimi (Yl) (Tezli), 2001, 2005
Lisans, Türkiye, Gazi Üniversitesi, Teknik Eğitim Fakültesi, Elektronik ve Bilgisayar Eğitimi Bölümü, 1992, 1996
Araştırma Alanları
Makine Öğrenmesi, Veri Madenciliği, Bilgisayar ve Öğretim Teknolojileri Eğitimi
Yıllara Göre Yayın Sayıları
Yıllara Göre Atıf Sayıları
Lisans, Türkiye, Kırıkkale Üniversitesi, Mühendislik ve Mimarlık Fakültesi, Bilgisayar Mühendisliği Bölümü, 2022, 2023
Doktora/Sanatta Yeterlilik/Tıpta Uzmanlık, Türkiye, Sakarya Üniversitesi, Fen Bilimleri Enstitüsü, Elektronik ve Bilgisayar Eğitimi (Dr), 2009, 2012
Yüksek Lisans, Türkiye, Gazi Üniversitesi, Fen Bilimleri Enstitüsü, Elektronik Bilgisayar Eğitimi (Yl) (Tezli), 2001, 2005
Lisans, Türkiye, Gazi Üniversitesi, Teknik Eğitim Fakültesi, Elektronik ve Bilgisayar Eğitimi Bölümü, 1992, 1996
Kayıt Yok
İngilizce, YDS, 67, Güz, 2014
Sertifika, Cisco Networking Academy-Certificate of Course Completion, Orta Doğu Teknik Universitesi, 12-01-2021, 30-04-2021
Kongre Düzenleme, Bilgisayar ve Ögretim Teknolojileri Sempozyumu, Kırşehir, Türkiye, 02-05-2019, 04-05-2019
Değerlendirme, T.C.TTÜBİTAK Araştırma Destek Programları Başkanlığı, TÜBİTAK - BAŞKANLIK Tunus Cad. No:80 06100 Kavaklıdere / ANKARA, Ankara, 12-12-2017, 12-12-2017
Değerlendirme, MEB Talim Terbiye Kurulu, MEB Talim Terbiye Kurulu, Ankara, 25-08-2016, 25-08-2016
Çalıştay, Bilgisayar Destekli Nitel Veri Analizi, Ahi Evran Üniversitesi, Kırşehir, 29-11-2013, 01-12-2013
[UAK] Mühendislik Bilgisayar Bilimleri ve Mühendisliği Makine Öğrenmesi
[UAK] Mühendislik Bilgisayar Bilimleri ve Mühendisliği Veri Madenciliği
[UAK] Eğitim Bilimleri Bilgisayar ve Öğretim Teknolojileri Eğitimi Bilgisayar ve Öğretim Teknolojileri Eğitimi
2024-, Profesör, Tam Zamanlı, Kırşehir Ahi Evran Üniversitesi, Mühendislik-Mimarlık Fakültesi, Bilgisayar Mühendisliği Bölümü, Türkiye
2019-, Doçent, Tam Zamanlı, Kırşehir Ahi Evran Üniversitesi, Mühendislik-Mimarlık Fakültesi, Bilgisayar Mühendisliği Bölümü, Bilgisayar ve Öğretim Teknolojileri Eğitimi, Türkiye
2017-2019, Doktor Öğretim Üyesi, Tam Zamanlı, Ahi Evran Üniversitesi, Mühendislik-Mimarlık Fakültesi, Bilgisayar Mühendisliği Bölümü, Türkiye
2012-2017, Doktor Öğretim Üyesi, Tam Zamanlı, Ahi Evran Üniversitesi, Eğitim Fakültesi, Bilgisayar ve Öğretim Teknolojileri Eğitimi Bölümü, Türkiye
1997-2012, Öğretim Görevlisi, Tam Zamanlı, Ahi Evran Üniversitesi, Meslek Yüksekokulu, Teknik Programlar Bölümü, Türkiye
2024-2027, Arş. Uyg. Merkezi Müdürü, Kırşehir Ahi Evran Üniversitesi, Türkiye
2023-2026, Anabilim Dalı Başkanı, Kırşehir Ahi Evran Üniversitesi, Türkiye
2021-2027, Bölüm Başkanı, Kırşehir Ahi Evran Üniversitesi, Türkiye
2018-2021, Bölüm Başkanı, Kırşehir Ahi Evran Üniversitesi, Türkiye
2016-2017, Dekan Yardımcısı, Ahi Evran Üniversitesi, Türkiye
2014-2017, Bölüm Başkanı, Ahi Evran Üniversitesi, Türkiye
2014-2016, Bölüm Başkanı, Ahi Evran Üniversitesi, Türkiye
Husam Abd Alı Shlaka Shlaka, Yüksek Lisans, Beyin MR Görüntülerinden Transfer Öğrenme Yöntemleri İle Tümörlerin Tespit Edilmesi Ve Sınıflandırılması, Kırşehir Ahi Evran Üniversitesi, Fen Bilimleri Enstitüsü, İleri Teknolojiler Ana Bilim Dalı, 2023, (Asıl Danışman)
Husseın Salım Husseın Husseın, Yüksek Lisans, A new method for covid-19 recognition by analyzing x-ray images using a convolutional neural network, Kırşehir Ahi Evran Üniversitesi, Fen Bilimleri Enstitüsü, İleri Teknolojiler Ana Bilim Dalı, 2022, (Asıl Danışman)
Engin Güzel, Yüksek Lisans, Hareketli insan yüzü tespit ve takibi yapabilen İHA uygulaması, Kırşehir Ahi Evran Üniversitesi, Fen Bilimleri Enstitüsü, İleri Teknolojiler Ana Bilim Dalı, 2022, (Asıl Danışman)
Alı Abbas Jasım Jasım, Yüksek Lisans, Gerçek zamanlı yüz maskesi algılama uyarı sistemi, Kırşehir Ahi Evran Üniversitesi, Fen Bilimleri Enstitüsü, İleri Teknolojiler Ana Bilim Dalı, 2022, (Asıl Danışman)
Karrar Ismael Mohammed Allaw, Yüksek Lisans, Derin öğrenme tabanlı geliştirilmiş yüz ifadesi tanıma sistemi, Kırşehir Ahi Evran Üniversitesi, Fen Bilimleri Enstitüsü, İleri Teknolojiler Ana Bilim Dalı, 2022, (Asıl Danışman)
Mustafa Manal Noorı Al-Tekreetı, Yüksek Lisans, Classification and prediction retinal oct images by CNN algorithm, Kırşehir Ahi Evran Üniversitesi, Fen Bilimleri Enstitüsü, İleri Teknolojiler Ana Bilim Dalı, 2022, (Asıl Danışman)
Ahmed Nazar Thannoon Hmatanı, Yüksek Lisans, TÜRKİYE'DEKİ IRAKLI ÖĞRENCİLERİN SEVİYESİNİ TAHMİN ETMEK İÇİN VERİ MADENCİLİĞİ TEKNOLOJİSİNİ KULLANMAK, Kırşehir Ahi Evran Üniversitesi, Fen Bilimleri Enstitüsü, İleri Teknolojiler Ana Bilim Dalı, 2022, (Asıl Danışman)
Çağrı Seyfeli, Yüksek Lisans, KABLOSUZ EEG ÖLÇÜMÜNE DAYALI BEYİN BİLGİSAYAR ARAYÜZÜ TASARIMI VE UYGULAMASI, Kırşehir Ahi Evran Üniversitesi, Fen Bilimleri Enstitüsü, İleri Teknolojiler Ana Bilim Dalı, 2020, (Asıl Danışman)
Gamze Yılmaz, Yüksek Lisans, Türkçe metinden konuşma sentezlemeye yönelik yapılan çalışmaların incelenmesi, Kırşehir Ahi Evran Üniversitesi, Fen Bilimleri Enstitüsü, İleri Teknolojiler Ana Bilim Dalı, 2019, (Asıl Danışman)
Seçkin Tunç, Yüksek Lisans, Sanal gerçeklik ortamlarında kişilerin etkileşim ve izlenme kaygılarının belirlenmesi, Kırşehir Ahi Evran Üniversitesi, Fen Bilimleri Enstitüsü, Bilgisayar ve Öğretim Teknolojileri Ana Bilim Dalı, 2018, (Asıl Danışman)
2023-2024, İleri Mikrodenetleyici Uygulamaları, Yüksek Lisans
2023-2024, Yüksek Lisans Tezi, Yüksek Lisans
2023-2024, İleri Veri Madenciliği, Yüksek Lisans
2023-2024, Araştırma Projesi, Lisans
2023-2024, Mikroişlemcili Sistemler ve Laboratuvar Uygulamaları, Lisans
2023-2024, Web Programlama, Lisans
2022-2023, Mikroişlemcili Sistemler ve Laboratuvar Uygulamaları, Lisans
2022-2023, Web Programlama, Lisans
2021-2022, Robotik, Lisans
2021-2022, Veri Madenciliği, Yüksek Lisans
2021-2022, Web Programlama, Lisans
2021-2022, Mikroişlemcili Sistemler ve Laboratuvarları, Lisans
2019-2020, Robotik, Yüksek Lisans
2019-2020, İleri Mikrodenetleyici Sistemleri, Yüksek Lisans
2019-2020, Web Programlama, Lisans
2018-2019, MİKROİŞLEMCİLER ve İLERİ MİKRODENTLEYİCİ UYGULAMALARI, Yüksek Lisans
2018-2019, ROBOTİK, Yüksek Lisans
2017-2018, Uzmanlık Alan Dersi, Yüksek Lisans
2017-2018, Yüksek Lisans Tezi, Yüksek Lisans
2017-2018, Yapay Sinir Ağları, Yüksek Lisans
2017-2018, İleri Mikrodenetleyici Uygulamaları, Yüksek Lisans
2017-2018, Eğitimde Bilişim Teknolojileri I, Lisans
2017-2018, Eğitimde Bilişim Teknolojileri II, Lisans
2017-2018, Veri Tabanı Yön. Sist., Lisans
2017-2018, Programlama Dilleri II, Lisans
2017-2018, Programlama Dilleri I, Lisans
2017-2018, İnternet Tabanlı Prog., Lisans
2016-2017, Uzmanlık Alan Dersi, Yüksek Lisans
2016-2017, Yüksek Lisans Tezi, Yüksek Lisans
2016-2017, VERİ TABANI YÖN. SİST., Lisans
2016-2017, Proje Geliştirme ve Yönetimi II, Lisans
2016-2017, Proje Geliştirme ve Yönetimi I, Lisans
2016-2017, Programlama Dilleri II, Lisans
2016-2017, Programlama Dilleri I, Lisans
2016-2017, İnternet Tabanlı Prog., Lisans
2015-2016, Uzmanlık Alan Dersi, Yüksek Lisans
2015-2016, Yüksek Lisans Tezi, Yüksek Lisans
2015-2016, Eğitimde Bilişim Teknolojileri I, Lisans
2015-2016, Eğitimde Bilişim Teknolojileri II, Lisans
2015-2016, Veri Tabanı Yön. Sist., Lisans
2015-2016, Programlama Dilleri II, Lisans
2015-2016, Programlama Dilleri I, Lisans
2015-2016, İnternet Tabanlı Prog., Lisans
2014-2015, EĞİTİMDE BİLİŞİM TEKNOLOJİLERİ I, Lisans
2014-2015, VERİ TABANI YÖN. SİST., Lisans
2014-2015, INTERNET PROGRAMCILIĞI II, Lisans
2014-2015, INTERNET PROGRAMCILIĞI I, Lisans
2014-2015, PROGRAMLAMA DİLLERİ II, Lisans
2014-2015, PROGRAMLAMA DİLLERİ I, Lisans
2013-2014, EĞİTİMDE BİLİŞİM TEKNOLOJİLERİ I, Lisans
2013-2014, VERİ TABANI YÖN. SİST., Lisans
2013-2014, INTERNET PROGRAMCILIĞI II, Lisans
2013-2014, INTERNET PROGRAMCILIĞI I, Lisans
2013-2014, PROGRAMLAMA DİLLERİ II, Lisans
2013-2014, PROGRAMLAMA DİLLERİ I, Lisans
2012-2013, EĞİTİMDE BİLİŞİM TEKNOLOJİLERİ I, Lisans
2012-2013, VERİ TABANI YÖN. SİST., Lisans
2012-2013, INTERNET PROGRAMCILIĞI II, Lisans
2012-2013, INTERNET PROGRAMCILIĞI I, Lisans
2012-2013, PROGRAMLAMA DİLLERİ II, Lisans
2012-2013, PROGRAMLAMA DİLLERİ I, Lisans
2011-2012, SİSTEM ANALİZ VE TAS., Lisans
2011-2012, GÖRSEL PROG. II, Lisans
2011-2012, GÖRSEL PROG. I, Lisans
2011-2012, VERİ TABANI YÖN. SİST., Lisans
2010-2011, SİSTEM ANALİZ VE TAS., Lisans
2010-2011, GÖRSEL PROG. II, Lisans
2010-2011, GÖRSEL PROG. I, Lisans
2010-2011, VERİ TABANI YÖN. SİST., Lisans
2009-2010, SİSTEM ANALİZ VE TAS., Lisans
2009-2010, GÖRSEL PROG. II, Lisans
2009-2010, GÖRSEL PROG. I, Lisans
2009-2010, VERİ TABANI YÖN. SİST., Lisans
Kayıt Yok
Bilgisayar Beyin Arayüzü (BBA) ile İnme Hastalarına Umut Işığı : Yürütücü , 2024-2025
İnternet güvenliği ve çevre dosyu uygulamalar Birleşmiş Milletler, Dünya Bankası, UNESCO, Avrupa Birliği ve Avrupa Konseyi Destekli Proje: Uzman , 2023  
Adli Bilişimde İmza Sahteciliği Tespiti Yükseköğretim Kurumları Tarafından Destekli Bilimsel Araştırma Projesi: Yürütücü , 2022-2024  
Piezo Sensörler ile Araç hız ölçüm Yükseköğretim Kurumları Tarafından Destekli Bilimsel Araştırma Projesi: Araştırmacı , 2022-2023  
Kablosuz EEG Ölçümlerine Dayalı Beyin Bilgisayar Arayüzü Tasarımı ve Uygulaması Yükseköğretim Kurumları Tarafından Destekli Bilimsel Araştırma Projesi: Yürütücü , 2020-2022  
CNC Sistemleri İçin İşlem Sırası Optimizasyonu Yükseköğretim Kurumları Tarafından Destekli Bilimsel Araştırma Projesi: Araştırmacı , 2018-2018  
Bilgisayar uyarlamalı Test Sistemi Geliştirilmesi ve Değerlendirilmesi Yükseköğretim Kurumları Tarafından Destekli Bilimsel Araştırma Projesi: Yürütücü , 2018-2019  
Çoklu Duyusal Buton ile Güvenli Kapı Kilidi Yükseköğretim Kurumları Tarafından Destekli Bilimsel Araştırma Projesi: Araştırmacı , 2018-2019  
Çoklu Duyusal Buton ile Güvenli Kapı Kilidi Yükseköğretim Kurumları Tarafından Destekli Bilimsel Araştırma Projesi: Araştırmacı , 2018-2018  
Web Ortamlı Problem Tabanlı Programlama Öğretiminde Düşünme Stillerinin Akademik Başarı ve Tutuma Etkisi Yükseköğretim Kurumları Tarafından Destekli Bilimsel Araştırma Projesi: Yürütücü , 2018  
Sosyal Medya Bağımlılığı Ölçeği: Geçerlik ve Güvenirlik Çalışması Yükseköğretim Kurumları Tarafından Destekli Bilimsel Araştırma Projesi: Araştırmacı , 2017-2017  
Sosyal Medya Bağımlılığı Ölçeği: Geçerlik ve Güvenirlik Çalışması Yükseköğretim Kurumları Tarafından Destekli Bilimsel Araştırma Projesi: Araştırmacı , 2017-2017  
Düşük Maliyetli 3D Mini CNC Tasarımı ve Eğitimde Kullanılması Yükseköğretim Kurumları Tarafından Destekli Bilimsel Araştırma Projesi: Araştırmacı , 2017-2018  
Düşük Maliyetli 3D Mini CNC Tasarımı ve Eğitimde Kullanılması Yükseköğretim Kurumları Tarafından Destekli Bilimsel Araştırma Projesi: Araştırmacı , 2017-2017  
Bilgisayar programlamaya giriş dersinde bireysel yenilikçilik özelliklerinin başarıya ve memnuniyete etkisi: bir web ortamlı harmanlanmış öğrenme tecrübesi Yükseköğretim Kurumları Tarafından Destekli Bilimsel Araştırma Projesi: Yürütücü , 2017-2018  
Öğretmen Adaylarının Mobil Öğrenmeye Yönelik Tutumlarının Teknopedagojik Eğitim Yeterlikleri Açısından İncelenmesi Yükseköğretim Kurumları Tarafından Destekli Bilimsel Araştırma Projesi: Yürütücü , 2017-2018  
Öğretmen Adaylarının Mobil Öğrenmeye Yönelik Tutumlarının Teknopedagojik Eğitim Yeterlikleri Açısından İncelenmesi Yükseköğretim Kurumları Tarafından Destekli Bilimsel Araştırma Projesi: Yürütücü , 2017-2017  
Bilgisayar programlamaya giriş dersinde bireysel yenilikçilik özelliklerinin başarıya ve memnuniyete etkisi: bir web ortamlı harmanlanmış öğrenme tecrübesi Yükseköğretim Kurumları Tarafından Destekli Bilimsel Araştırma Projesi: Yürütücü , 2017-2017  
Böte Bölümü Öğrencilerinin Öğretimde Bilgi Ve İletişim Teknolojilerine Yönelik Tutumlarının Teknopedagojik Eğitim Yeterlikleri Açısından İncelenmesi Yükseköğretim Kurumları Tarafından Destekli Bilimsel Araştırma Projesi: Yürütücü , 2017-2017  
Akran Öğretimi İçin İnternet Tabanlı Sınıf Yanıt Sistemi Geliştirilmesi Yükseköğretim Kurumları Tarafından Destekli Bilimsel Araştırma Projesi: Araştırmacı , 2017-2018  
Akran Öğretimi İçin İnternet Tabanlı Sınıf Yanıt Sistemi Geliştirilmesi Yükseköğretim Kurumları Tarafından Destekli Bilimsel Araştırma Projesi: Araştırmacı , 2017-2017  
Akran Öğretimi İçin İnternet Tabanlı Sınıf Yanıt Sistemi Geliştirilmesi Yükseköğretim Kurumları Tarafından Destekli Bilimsel Araştırma Projesi: Araştırmacı , 2017-2017  
Düşük Maliyetli Mobil Destekli Akıllı Ev Sistemi Yükseköğretim Kurumları Tarafından Destekli Bilimsel Araştırma Projesi: Yürütücü , 2016-2017  
Düşük Maliyetli Mobil Destekli Akıllı Ev Sistemi Yükseköğretim Kurumları Tarafından Destekli Bilimsel Araştırma Projesi: Yürütücü , 2016-2016  
Effect of learning approaches of information technologies (IT) preservice teachers on their attitude toward programing Yükseköğretim Kurumları Tarafından Destekli Bilimsel Araştırma Projesi: Yürütücü , 2016-2016  
Ortaokul öğrencilerinin bilgi teknolojilerinden yararlanma düzeyleri Yükseköğretim Kurumları Tarafından Destekli Bilimsel Araştırma Projesi: Yürütücü , 2016-2016  
Proje tabanlı öğrenme kapsamında eğitim yazılımı geliştirilmesi ve uygulanması. Yükseköğretim Kurumları Tarafından Destekli Bilimsel Araştırma Projesi: Yürütücü , 2015-2017  
Proje tabanlı öğrenme kapsamında eğitim yazılımı geliştirilmesi ve uygulanması. Yükseköğretim Kurumları Tarafından Destekli Bilimsel Araştırma Projesi: Yürütücü , 2015-2016  
ÖĞRETMEN ADAYLARININ ÖĞRETİM TEKNOLOJİLERİ VE MATERYAL GELİŞTİRME YETERLİLİKLERİNİN BELİRLENMESİ Yükseköğretim Kurumları Tarafından Destekli Bilimsel Araştırma Projesi: Araştırmacı , 2014-2016  
Öğretmen adaylarının materyal tasarım yeterliklerinin belirlenmesi ölçek geliştirme Yükseköğretim Kurumları Tarafından Destekli Bilimsel Araştırma Projesi: Araştırmacı , 2014-2016  
Web Tabanlı Öğrenme Ortamı Geliştirilmesi ve Web Tabanlı Öğretim Ortamında Yapılan Öğretimin Öğrencilerin Akademik Başarılarına Etkisinin Araştırılması Yükseköğretim Kurumları Tarafından Destekli Bilimsel Araştırma Projesi: Yürütücü , 2013-2015  
Web Tabanlı Öğrenme Ortamı Geliştirilmesi ve Web Tabanlı Öğretim Ortamında Yapılan Öğretimin Öğrencilerin Akademik Başarılarına Etkisinin Araştırılması Yükseköğretim Kurumları Tarafından Destekli Bilimsel Araştırma Projesi: Yürütücü , 2013-2016  
UYGULANABİLİR ÇEVRİM İÇİ SINAV SİSTEMİ GELİŞTİRİLMESİ VE KAĞIT KALEM SINAVLARINA GÖRE ÖĞRENCİLERİN AKADEMİK BAŞARILARINA OLAN ETKİSİNİN ARAŞTIRILMASI Yükseköğretim Kurumları Tarafından Destekli Bilimsel Araştırma Projesi: Araştırmacı , 2012-2014  
Kayıt Yok
YAĞCI, M. (2024) "AKADEMİK BAŞARININ VERİ MADENCİLİĞİ YÖNTEMLERİYLE TAHMİN EDİLMESİ", Mühendislik Bilimleri ve Tasarım Dergisi, 12 (2) pp. 443-454 [TR Dizin] DOI     
YAĞCI, M., Aygül, M.E. (2024) "Derin Öğrenme Tabanlı Gerçek Zamanlı Vücut Hareketlerinden Duygu Analizi Modeli", Gazi Üniversitesi Fen Bilimleri Dergisi Part C: Tasarım ve Teknoloji, 12 (2) pp. 664-674 [TR Dizin] DOI    
ERGÜN, F., YAĞCI, M. (2024) "RELATIONSHIP BETWEEN VITAMIN AND ANTIOXIDANT ACTIVITIES OF ROSEHIP SPECIES GROWN IN THE SAME ECOLOGICAL CONDITIONS", JOURNAL OF ANIMAL AND PLANT SCIENCES-JAPS, 34 (2) pp. 351-361 [SCI Expanded] DOI     
YAĞCI, M. (2023) "Evaluating knowledge levels of students with a Computerized Adaptive Test", Journal of Teacher Education and Lifelong Learning, 5 (2) pp. 921-932 Link   
Erdogus, F.D., Firat, T.A., YAĞCI, M., Kepenekci, I. (2023) "Determination Of The Activity Of Entomopathogenic Nematode, Steinernema carpocapsae (Rhabditida: Steinernematidae) on Ephestia cautella (Walker) (Lepidoptera: Phycitidae)", KSU TARIM VE DOGA DERGISI-KSU JOURNAL OF AGRICULTURE AND NATURE, 26 (1) pp. 70-75 [ESCI] DOI  
OLPAK, Y.Z., YAĞCI, M. (2022) "Using Big Data in Education: Curriculum Review with Educational Data Mining", Journal of Teacher Education and Lifelong Learning, 4 (2) pp. 181-195 Link   
YAĞCI, M., OLPAK, Y.Z., Gül, K., Olpak, S.S. (2022) "Educational Data Mining: Predicting Candidates’ Placement Status in Physical Education and Sports Education Program", Bilgi ve İletişim Teknolojileri Dergisi, 4 (4) pp. 110-127 Link DOI   
YAĞCI, M. (2022) "Educational data mining: prediction of students' academic performance using machine learning algorithms", SMART LEARNING ENVIRONMENTS, 9 (1) pp. 1-19 [ESCI] Link DOI      
Yılmaz, G., YAĞCI, M. (2022) "Türkçe Metinden Konuşma Sentezlemeye Yönelik Yapılan Çalışmaların İncelenmesi", Mühendislik Bilimleri ve Tasarım Dergisi, 10 (1) pp. 286-296 [TR Dizin] Link    
Güzel, E., YAĞCI, M. (2021) "Hareketli İnsan Yüzü Tespit ve Takibi Yapabilen İHA Uygulaması", Düzce Üniversitesi Bilim ve Teknoloji Dergisi, 9 (6) pp. 383-394 [TR Dizin] Link DOI    
Güner, H.E., YAĞCI, M., Azak, A. (2021) "The Effects Of Educational Computer Assisted Games Method On Students’ Success Achievement In Computer Technology And Software Course", Türk Akademik Yayınlar Dergisi (TAY Journal), 5 (1) pp. 118-133 Link  
YAĞCI, M. (2020) "The Effect of Web Pedagogical Content Knowledge and Study Approach on Academic Achievement in Web-Based Learning", CUKUROVA UNIVERSITY FACULTY OF EDUCATION JOURNAL, 49 (1) pp. 382-399 [ESCI] DOI     
YAĞCI, M. (2019) "A valid and reliable tool for examining computational thinking skills", EDUCATION AND INFORMATION TECHNOLOGIES, 24 (1) pp. 929-951 [SSCI] Link DOI      
YAĞCI, M. (2018) "Web‐mediated problem‐based learning and computer programming: Effects of thinking style on academic achievement and attitude", COMPUTER APPLICATIONS IN ENGINEERING EDUCATION, 26 (6) pp. 2012-2025 [SCI Expanded] DOI    
YAĞCI, M. (2018) "A Study on Computational Thinking and High School Students’ Computational Thinking Skill Levels", International Online Journal of Educational Sciences, 10 (2) pp. 81-96    
YAĞCI, M. (2018) "Impact of the individual innovativeness characteristics on success and contentment at the computer programming course: A web-based blended learning experience", Malaysian Online Journal of Educational Technology, 6 (4) pp. 29-39 Link DOI    
YAĞCI, M. (2018) "Web-Mediated Problem-Based Learning and Computer Programming: Effects of Study Approach on Academic Achievement and Attitude", JOURNAL OF EDUCATIONAL COMPUTING RESEARCH, 56 (2) pp. 272-292 [SSCI] Link DOI      
YAĞCI, M. (2017) "Öğretmen Adaylarının Mobil Öğrenime Yönelik Tutumlarının Teknopedagojik Alan Bilgisi Açısından İncelenmesi", Mehmet Akif Ersoy Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi, 1 (44) pp. 543-563 [TR Dizin] Link DOI     
Şahin, C., YAĞCI, M. (2017) "Sosyal Medya Bağımlılığı Ölçeği- Yetişkin Formu: Geçerlilik ve Güvenirlik Çalışması", Ahi Evran Üniversitesi Kırşehir Eğitim Fakültesi Dergisi, 18 (1) pp. 523-538 [TR Dizin] Link    
YAĞCI, M. (2017) "A Web-based Blended Learning Environment for Programming Languages: Students’ Opinions", Journal of Education and Training Studies, 5 (3) pp. 211-218 DOI    
YAĞCI, M. (2017) "Tarih Öğretiminde Bilgisayar Destekli Öğretimin Akademik Başarıya, Öğrenilenlerin Kalıcılığına ve Bilgisayara Karşı Tutuma Etkisi", Bartın Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi, 6 (1) pp. 102-113 [TR Dizin] DOI     
YAĞCI, M. (2016) "Effect of information technologies (It) pre-service teachers’ learning approaches on their attitude towards programing", Turkish Online Journal of Educational Technology, 2016 (0) pp. 794-802    
YAĞCI, M. (2016) "Blended Learning Experience In A Programming Language Course And The Effect Of The Thinking Styles Of The Students On Success And Motivation", The Turkish Online Journal of Educational Technology, 15 (4) pp. 32-45 Link     
YAĞCI, M., BAŞARMAK, U. (2016) "Lise Öğrencilerinin Bilgi Teknolojilerinden Yararlanma Düzeyleri", Ahi Evran Üniversitesi Kırşehir Eğitim Fakültesi Dergisi, 17 (2) pp. 565-579    
OLPAK, Y.Z., YAĞCI, M., BAŞARMAK, U. (2016) "Determination of perception of community of inquiry", Educational Research and Reviews, 11 (12) pp. 1085-1092 DOI    
YAĞCI, M. (2016) "Lise Öğretmenlerinin Fatih Projesinin Uygulanma Düzeyine Yönelik Görüşleri Ve Derslerine Yansıtma Yeterlikleri Kırşehir İli Örneği", International Journal Of Eurasia Social Sciences, 7 (23) pp. 191-205    
YAĞCI, M. (2016) "Pedagojik Formasyon Eğitimi Alan Öğretmen Adaylarının Teknopedagojik Eğitim Yeterliliklerinin Çeşitli Değişkenler Açısından İncelenmesi", Kastamonu Eğitim Dergisi, 24 (3) pp. 973-988 [TR Dizin]    
YAĞCI, M. (2016) "Effect of attitudes of information technologies (IT) preservice teachers and computer programming (CP) students toward programming on their perception regarding their self sufficiency for programming", International Journal of Human Sciences, 13 (1) pp. 1418-1432 Link DOI    
YAĞCI, M. (2016) "Effects of pre service information technologies IT teachers thinking styles on their use of information and communication technology ICT", Educational Research and Reviews, 11 (2) pp. 48-58 Link DOI    
YAĞCI, M. (2015) "BÖTE Bölümü Öğretmen Adaylarının Ders Çalışma Yaklaşımlarının İncelenmesi ve Akademik Başarıya Etkisi", Ahi Evran Üniversitesi Kırşehir Eğitim Fakültesi Dergisi, 16 (3) pp. 261-275    
YAĞCI, M., IŞIK, M. (2015) "Ortaöğretim Öğrencilerinin Sosyal Ağ Kullanım Düzeylerinin Çeşitli Değişkenler Açısından İncelenmesi", International Journal Of Eurasia Social Sciences, 6 (21) pp. 136-148   
YAĞCI, M., Ekiz, H., Gelbal, S. (2015) "Yeni Bir Çevrimiçi Sınav Modeli Geliştirilmesi ve Uygulanması", Ahi Evran Üniversitesi Kırşehir Eğitim Fakültesi Dergisi, 16 (1) pp. 269-288     
YAĞCI, M., ALSANCAK-SIRAKAYA, D., ÖZÜDOĞRU, G. (2015) "The Investigation of Attitude and Readiness of Information and Communication Technologies Pre service Teachers Toward Web Based Learning", INTERNATIONAL CONFERENCE ON NEW HORIZONS IN EDUCATION, INTE 2014, 174 (0) pp. 1099-1106 Link DOI     
YAĞCI, M., ÜNAL, M. (2014) "Designing and Implementing an Adaptive Online Examination System", 5TH WORLD CONFERENCE ON EDUCATIONAL SCIENCES, 116 (0) pp. 3079-3083 Link DOI     
ÜNAL, M., YAĞCI, M. (2014) "Self Evaluation of Students Language in the Frame of Information and Communication Technologies", 5TH WORLD CONFERENCE ON EDUCATIONAL SCIENCES, 116 (0) pp. 3090-3095 Link DOI     
YAĞCI, M. (2013) "Designing a web-based learning environment and its effect on students' academic success and their attitudes", Energy Education Science and Technology Part B: Social and Educational Studies, 5 (1) pp. 225-234   
YAĞCI, M., Güler, İ. (2011) "Muayenehane Otomasyonu Tasarım Aşamaları Ve Gerçekleştirilmesi", Selçuk Üniversitesi Teknik Online Dergisi, 10 (3) pp. 241-258    
AKMAN-YAMAN, C., Kurtvuran, S.S., YAĞCI, M. (2023) "The Use of Machine Learning Methods in Forged Signature Detection", Cukurova 10th International Scientific Researches Conference , Adana, Türkiye, (Nisan 2023
Alubady, H., YAĞCI, M. (2023) "A new method for covid-19 recognition by analyzing x-ray images using a convolutional neural network", 4. international eurasian conference on science engineering and technology , (Ocak 2023
Hmatami, A., YAĞCI, M. (2023) "Türkiye’deki Irak’lı öğrencilerin seviyesini tahmin etmek için veri madenciliği teknolojisini kullanmak", 4. international eurasian conference on science engineering and technology , (Ocak 2023
YAĞCI, M., IŞIK, M., YALÇINKAYA, M.A., Avcı, H. (2022) "Online Alışveriş Siteleri Üzerinden Duygu Analizi Ile Tüketici Güven Endeksi Oluşturma", ICASEM IV ( Uluslararası Uygulamalı Bilimler, Mühendislik ve Matematik Kongresi) , Türkiye, (Aralık 2022
YALÇINKAYA, M.A., YAĞCI, M., IŞIK, M. (2022) "Optik İşaret Tanıma Teknikleriyle Sınav Kağıtlarının Değerlendirilmesi", ICASEM IV ( Uluslararası Uygulamalı Bilimler, Mühendislik ve Matematik Kongresi) , Türkiye, (Aralık 2022
YALÇINKAYA, M.A., Koç, M., YAĞCI, M., IŞIK, M., Küçüksille, E.U. (2022) "Predicting Used Car Prices With Machine Learning Algorithms", ICASEM IV ( Uluslararası Uygulamalı Bilimler, Mühendislik ve Matematik Kongresi) , Türkiye, (Aralık 2022
Al-Tekreeti, M.M.N., YAĞCI, M. (2022) "Classification And Prediction Retinal Oct Images by CNN Algorithm", 2022 International Symposium on Multidisciplinary Studies and Innovative Technologies (ISMSIT) , (pp. 424-428), Ankara, Türkiye, (Kasım 2022  
Karrar, I.M., YAĞCI, M. (2022) "Deep Learning-Based Advanced Facial Expression Recognition System", 5th International Conference on Data Science and Applications (ICONDATA’22) , Muğla, Türkiye, (Kasım 2022
Jasim, A.A., YAĞCI, M. (2022) "Real-Time Face Mask Detection with Alert System", 5th International Conference on Data Science and Applications (ICONDATA’22) , Muğla, Türkiye, (Kasım 2022
Shlaka, H.A., YALÇINKAYA, M.A., YAĞCI, M. (2022) "DETECTION AND CLASSIFICATION OF TUMORS FROM BRAIN MR IMAGES WITH TRANSFER LEARNING METHODS", Ases International Scientific Research Conference , Türkiye, (Ekim 2022
Güzel, E., YAĞCI, M. (2021) "Hareketli İnsan Yüzü Tespit ve Takibi Yapabilen İha Uygulaması", International Conference on Artificial Intelligence and Applied Mathematics in Engineering , Antalya, Türkiye, (Aralık 2021
YAĞCI, M., Akpınar, A. (2020) "VERİ MERKEZİ BİLGİ GÜVENLİĞİ VE ETKİN SIEM YÖNETİMİ", IETC 2020 , (Aralık 2020
YAĞCI, M. (2020) "Design and Prototype of the Transformable Unmanned Ground Vehicle", International Conference on Advanced Technologies (ICAT'20) , (pp. 160), İstanbul, Türkiye, (Eylül 2020
IŞIK, M., YAĞCI, M. (2017) "THE IMPLANTATİON OF ISHİHARA PSEUDOİSOCHROMATİC PLATES THROUGH A COMPUTER DİSPLAY", International Science and Technology Conference , Boston, Amerika Birleşik Devletleri, (Ağustos 2017
IŞIK, M., YAĞCI, M. (2017) "USING A SMART HOME AUTOMATION FOR EDUCATION OF SENSORS AND TRANSDUCERS COURSES", International Science and Technology Conference , (Ağustos 2017
OLPAK, Y.Z., Çakmak, E.K., YAĞCI, M. (2017) "DEVELOPMENT OF INTERNET-BASED CLASSROOM RESPONSE SYSTEM FOR PEER INSTRUCTION AND EXAMINATION OF STUDENTS’ VIEWS", International Conference on New Horizons in Education , (Temmuz 2017 
BAŞARMAK, U., YAĞCI, M. (2017) "Teacher Candidates’ Use of Instructional Technology and MaterialDevelopment Self Efficacy Processing Scale: A Study Of DevelopingScale", 8th World Conference on Educational Sciences (WCES 2016) , (pp. 584-591), Madrid, İspanya, (Haziran 2017 
GÜNEŞ, E., BAŞARMAK, U., YAĞCI, M. (2016) "A Case Study of Project-based Learning for Teaching Educational Software Development", International Conference on New Horizons in Education , (Aralık 2016
IŞIK, M., YAĞCI, M. (2016) "A Smart Home Automation Through Arduino Platforms For Education", International Conference on Science, Technology, Engineering and Management , (pp. 51-53), Barcelona, İspanya, (Aralık 2016 
IŞIK, M., YAĞCI, M. (2016) "Applying Ishihara Pseudoisochromatic Plates on a Computer", 2ND INTERNATIONAL CONGRESS ON THE WORLD OF TECHNOLOGY AND ADVANCED MATERIAL , Kırşehir, Türkiye, (Eylül 2016 
IŞIK, M., YAĞCI, M. (2016) "Realise and Design of Application Development Kit for PIC", 2ND INTERNATIONAL CONGRESS ON THE WORLD OF TECHNOLOGY AND ADVANCED MATERIAL , Kırşehir, Türkiye, (Eylül 2016  
YAĞCI, M. (2016) "Efficiency and Tendency of The Educational Computer Games in Education A Document Review", International Conference On New Horizons In Education , (pp. 836-845), (Temmuz 2016  
YAĞCI, M. (2016) "Sınıf Öğretmenlerinin Bilişim Teknolojileri Yeterlik Düzeylerinin İncelenmesi", 10.International Computer Instructional Technologies Symposium , (Mayıs 2016
YAĞCI, M., BAŞARMAK, U. (2016) "Teacher Candidates Using Instructional Technology and Material Development Self Efficacy Processing Scale A Study of Developing Scale", 8 th World Conference on Educational Sciences , Madrid, İspanya, (Şubat 2016
YAĞCI, M. (2015) "Bilişim Suçları ve Kırşehir İlinde Bilişim Suçları Kapsamında Yaşanan Olayların İncelenmesi Alınabilecek Tedbirler", International Educational Technology Conference 2015 , (pp. 138-156), (Mayıs 2015 
YAĞCI, M., OLPAK, Y.Z. (2015) "Eşzamansız Etkileşim Araçları İle Desteklenen Programlama Dilleri Dersinin Farklı Öğrenme Yaklaşımına Sahip Öğrencilerin Akademik Başarılarına Ve Motivasyonlarına Etkisi", 9th International Computer Instructional Technologies Symposium , (pp. 185-191), Afyon, Türkiye, (Mayıs 2015 
YAĞCI, M., ÖZÜDOĞRU, G., ALSANCAK-SIRAKAYA, D. (2014) "Web tabanlı bir öğrenme ortamı geliştirilmesi", International Conference on New Horizons in Education 2014 , (pp. 319-323), Paris, Fransa, (Haziran 2014 
YAĞCI, M., ÜNAL, M. (2013) "Designing and implementing an adaptive online examination system", 5th World Conference on Educational Sciences - WCES 2013 , Roma, İtalya, (Şubat 2013
ÜNAL, M., YAĞCI, M. (2013) "Self Evaluation of Students Language in the Frame of Information and Communication Technologies", 5th World Conference on Educational Sciences -WCES 2013 , Roma, İtalya, (Şubat 2013
YAĞCI, M. (2022) "Tasarımdan Uygulamaya Dinamik Web Siteleri için PHP ve MySQL", : NOBEL AKADEMİK YAYINCILIK, ISBN: 9786254270345 
YAĞCI, M. (2023) "DİJİTAL DÖNÜŞÜM TEKNOLOJİLERİ", Kitap: Dijital Dönüşüm ve Sosyal Etkileşim, : Necmettin Erbakan Üniversitesi Yayınları, Bölüm Sayfaları: 229 / 242, ISBN: 978- 
Akpınar, A., YAĞCI, M. (2023) "BİLGİ GÜVENLİĞİ VE OLAY YÖNETİMİ ÇÖZÜMLERİNİN ETKİN KULLANIMI", Kitap: Mühendislik Alanında Gelişmeler 2, : Platanus Publishing, Bölüm Sayfaları: 455 / 471, ISBN: 978-625-6517-82-0 
YAĞCI, M. (2021) "Development of an Artificial Intelligence Based Computerized Adaptive Scale and Applicability Test", Kitap: Trends in Data Engineering Methods for Intelligent Systems, Barcelona/İspanya : Springer, Bölüm Sayfaları: 292 / 303, ISBN: ISSN: 2367-4512 ISSN (Electronic): 2367-4520  
YAĞCI, M., BAŞARMAK, U. (2020) "Bilgisayar Donanım", Kitap: Eğitimde bilişim teknolojileri I II, Ankara : Pegem Akademi, Bölüm Sayfaları: 1 / 24, ISBN: 978-605-318-384-6  
YAĞCI, M., Taşdemir, Ş., Ünver, M. (2013) "Sunumu Yapma", Kitap: Araştırma Yöntemleri ve Teknikleri, Konya : Eğitim Kitabevi, Bölüm Sayfaları: / , ISBN: 978-605-5176-31-0 
Kayıt Yok
(Uluslararası - Kitap) Alternatif Eğitim Modelleri ve Dijital Dünyanın İzleri, 2024, Editör
(Uluslararası - Dergi) International Journal of Intelligent Systems and Applications in Engineering, 2016, Yrd. Editör, Yayın Sayısı:1
(Ulusal - Dergi) Ahi Evran Üniversitesi Kırşehir Eğitim Fakültesi Dergisi, 2015, Yrd. Editör, Yayın Sayısı:1
(Ulusal - Bilimsel Dergi) Kırşehir Eğitim Fakültesi Dergisi, 2016
(Uluslararası - Bilimsel Dergi) Educational Research and Reviews, 2016
Üye, Kırşehir Ahi Evran Üniversitesi Eğitimde Kalite Güvence Sistemi Koordinatörlüğü Üyesi, 2020-
Üye, Kırşehir Ahi Evran Üniversitesi Mühendislik-Mimarlık Fakültesi Akademik Değerlendirme Birim Komisyon Üyesi, 2018-
Yönetim Kurulu Üyesi, Kırşehir Ahi Evran Üniversitesi Mühendislik Mimarlık Fakültesi, 2017-2019
Yönetim Kurulu Üyesi, Ahi Evran Üniversitesi Eğitim Fakültesi, 2015-2017
Atıflar
Atıf Sayılarına Göre Yayınlar
A: SCI/SSCI/AHCI, B: ESCI, C: Scopus, D: Uluslararası Alan Index, E: Diğer Uluslararası, F: TR Dizin, G: Uluslararası Kitap, H: Ulusal Kitap, I: Diğer Ulusal, J: Toplam
Sıra Yayın A B C D E F G H I J
1 Sosyal Medya Bağımlılığı Ölçeği- Yetişkin Formu: Geçerlilik ve Güvenirlik Çalışması 0 0 40 49 37 99 0 0 0 225
2 Educational data mining: prediction of students' academic performance using machine learning algorithms 58 39 45 37 8 10 0 0 0 197
3 A valid and reliable tool for examining computational thinking skills 25 12 6 11 14 12 2 0 0 82
4 Blended Learning Experience In A Programming Language Course And The Effect Of The Thinking Styles Of The Students On Success And Motivation 0 0 7 10 7 18 1 0 0 43
5 Determination of perception of community of inquiry 1 0 0 10 16 11 1 0 0 39
6 A Study on Computational Thinking and High School Students’ Computational Thinking Skill Levels 1 0 3 7 6 18 0 0 0 35
7 Designing and Implementing an Adaptive Online Examination System 2 8 1 11 5 10 0 0 0 35
8 Effect of attitudes of information technologies (IT) preservice teachers and computer programming (CP) students toward programming on their perception regarding their self sufficiency for programming 0 0 3 7 2 17 0 0 0 29
9 Tarih Öğretiminde Bilgisayar Destekli Öğretimin Akademik Başarıya, Öğrenilenlerin Kalıcılığına ve Bilgisayara Karşı Tutuma Etkisi 0 0 1 6 0 16 0 0 0 23
10 Pedagojik Formasyon Eğitimi Alan Öğretmen Adaylarının Teknopedagojik Eğitim Yeterliliklerinin Çeşitli Değişkenler Açısından İncelenmesi 0 0 0 2 0 9 0 0 0 11
11 Web-Mediated Problem-Based Learning and Computer Programming: Effects of Study Approach on Academic Achievement and Attitude 4 5 0 0 2 0 0 0 0 10
12 Impact of the individual innovativeness characteristics on success and contentment at the computer programming course: A web-based blended learning experience 0 0 0 2 2 2 0 0 0 6
13 A Web-based Blended Learning Environment for Programming Languages: Students’ Opinions 0 0 0 0 1 4 0 0 0 5
14 Web‐mediated problem‐based learning and computer programming: Effects of thinking style on academic achievement and attitude 3 1 0 0 1 0 0 0 0 4
15 Öğretmen Adaylarının Mobil Öğrenime Yönelik Tutumlarının Teknopedagojik Alan Bilgisi Açısından İncelenmesi 0 0 0 0 0 2 1 0 0 3
16 The Investigation of Attitude and Readiness of Information and Communication Technologies Pre service Teachers Toward Web Based Learning 1 0 0 1 0 1 0 0 0 3
17 Yeni Bir Çevrimiçi Sınav Modeli Geliştirilmesi ve Uygulanması 0 0 0 1 0 2 0 0 0 3
18 BÖTE Bölümü Öğretmen Adaylarının Ders Çalışma Yaklaşımlarının İncelenmesi ve Akademik Başarıya Etkisi 0 0 0 0 0 2 0 0 0 2
19 Effects of pre service information technologies IT teachers thinking styles on their use of information and communication technology ICT 0 0 0 1 0 0 1 0 0 2
20 Self Evaluation of Students Language in the Frame of Information and Communication Technologies 0 1 0 1 0 0 0 0 0 2
21 Applying Ishihara Pseudoisochromatic Plates on a Computer 0 0 0 0 0 1 0 0 0 1
22 Araştırma Yöntemleri ve Teknikleri 0 0 0 1 0 0 0 0 0 1
23 Designing and implementing an adaptive online examination system 0 0 0 1 0 0 0 0 0 1
24 Lise Öğrencilerinin Bilgi Teknolojilerinden Yararlanma Düzeyleri 0 0 0 0 0 1 0 0 0 1
(2023) "Yüksek Onur Belgesi" KIRIKKALE ÜNİVERSİTESİ
(2019) "Yayın Teşvik" TÜBİTAK
(2019) "Yayın Teşvik" TÜBİTAK
(2017) "Teşekkür Belgesi" KIRŞEHİR AHİ EVRAN ÜNİVERSİTESİ
(2016) "Research World Excellent Paper Award" Research World
Kayıt Yok
Kayıt Yok
Kayıt Yok
Kayıt Yok
Birlikte çalışılan kişi Aktif Dönem Çalışma Sayısı
Ahi Evran Üniversitesi
2015 - 2022 9
Ahi Evran Üniversitesi
2016 - 2020 6
Ahi Evran Üniversitesi
2015 - 2022 5
-
2022 4
Ahi Evran Üniversitesi
2013 - 2014 4
Ahi Evran Üniversitesi
2014 - 2015 2
Ahi Evran Üniversitesi
2014 - 2015 2
Ali Akpınar
-
2020 - 2023 2
Engin Güzel
-
2021 2
-
2023 1
Ahi Evran Üniversitesi
2016 1
-
2024 1
Mahmut Ünver
Kırıkkale Üniversitesi
2013 1
İnan Güler
Gazi Üniversitesi
2011 1
Cengiz Şahin
Ahi Evran Üniversitesi
2017 1
Ebru Kılıç Çakmak
Gazi Üniversitesi
2017 1
Ecir Uğur Küçüksille
-
2022 1
Kağan Gül
-
2022 1
Şakir Taşdemir
Selçuk Üniversitesi
2013 1
Gamze Yılmaz
-
2022 1
Sümeyye Sena Kurtvuran
-
2023 1
Ahmed Hmatami
-
2023 1
Akif Azak
-
2021 1
Ali Abbas Jasim
-
2022 1
Fatma Dolunay Erdogus
-
2023 1
Halil Erbil Güner
-
2021 1
Husam Abdali Shlaka
-
2022 1
Hussein Alubady
-
2023 1
Hüseyin Avcı
-
2022 1
Hüseyin Ekiz
-
2015 1
Ilker Kepenekci
-
2023 1
Ismael Mohamed Karrar
-
2022 1
Mehmet Koç
-
2022 1
Muhammed Erkam Aygül
-
2024 1
Mustafa Manal Noori Al-Tekreeti
-
2022 1
Selahattin Gelbal
-
2015 1
Sıdıka Seda Olpak
-
2022 1
Tugba Akdeniz Firat
-
2023 1
2024 için Puan Bazlı Sıralamalar
Sıra (Araştırma Alanı İçinde)
294.
78368 araştırmacı içinde
Sıra (Temel Alan İçinde)
138.
9825 araştırmacı içinde
Sıra (Bilim Alanı İçinde)
39.
655 araştırmacı içinde
Alan Adı Alandaki Toplam Öğretim Elemanı Sayısı
TÜBİTAK Araştırma Alanı Sosyal Bilimler 78368
YÖKSİS Temel Alan Eğitim Bilimleri Temel Alanı 9825
YÖKSİS Bilim Alanı Bilgisayar ve Öğretim Teknolojileri Eğitimi 655
Anahtar Kelimeler Bilgisayar ve Öğretim Teknolojileri Eğitimi
Performans Kriteri 2015 2016 2017 2018 2019 2020 2021 2022 2023 2024
Ağırlıklı Puan 75 175 80 130 50 70 75 209 105 80
Sıra (Araştırma Alanı İçinde) 396 . 329 . 469 . 414 . 494 . 458 . 551 . 416 . 500 . 294 .
Sıra (Temel Alan İçinde) 253 . 176 . 275 . 221 . 284 . 261 . 314 . 170 . 287 . 138 .
Sıra (Bilim Alanı İçinde) 61 . 32 . 75 . 48 . 81 . 74 . 74 . 29 . 65 . 39 .
Sıra (Anahtar Kelime (1)) 29 . 17 . 44 . 25 . 43 . 41 . 43 . 14 . 41 . 28 .
Toplam Yayın 6 15 7 4 1 4 4 14 4 3
Toplam Makale 4 7 4 4 1 1 2 4 1 3
Toplam Kitap 0 0 0 0 0 1 1 1 2 0
Toplam Bildiri 2 8 3 0 0 2 1 9 1 0
Makale (SCI) 0 0 0 2 1 0 0 0 0 1
Makale (Uluslararası) 1 4 1 2 0 1 1 3 1 2
Makale (Ulusal) 3 3 3 0 0 0 1 1 0 0
Kitap Yazarlığı 0 0 0 0 0 0 0 1 0 0
Kitap Bölümü Yazarlığı 0 0 0 0 0 1 1 0 2 0
Bildiri (Uluslararası) 2 8 3 0 0 2 1 9 1 0
Bildiri (Ulusal) 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0
Atıfları ve Metrikleri
Atıfları ve Metrikleri