Doktora/Sanatta Yeterlilik/Tıpta Uzmanlık, Türkiye, Gazi Üniversitesi, Eğitim Bilimleri Enstitüsü, Bilgisayar ve Öğretim Teknolojileri Eğitimi (Dr), 2012, 2015 |
Yüksek Lisans, Türkiye, Hacettepe Üniversitesi, Fen Bilimleri Enstitüsü, Bilgisayar ve Öğretim Teknolojileri Eğitimi (Yl) (Tezli), 2009, 2011 |
Lisans, Türkiye, Eskişehir Osmangazi Üniversitesi, Eğitim Fakültesi, Bilgisayar ve Öğretim Teknolojileri Eğitimi Bölümü, 2004, 2008 |
Doktora/Sanatta Yeterlilik/Tıpta Uzmanlık, Türkiye, Gazi Üniversitesi, Eğitim Bilimleri Enstitüsü, Bilgisayar ve Öğretim Teknolojileri Eğitimi (Dr), 2012, 2015 |
Yüksek Lisans, Türkiye, Hacettepe Üniversitesi, Fen Bilimleri Enstitüsü, Bilgisayar ve Öğretim Teknolojileri Eğitimi (Yl) (Tezli), 2009, 2011 |
Lisans, Türkiye, Eskişehir Osmangazi Üniversitesi, Eğitim Fakültesi, Bilgisayar ve Öğretim Teknolojileri Eğitimi Bölümü, 2004, 2008 |
Kayıt Yok |
İngilizce, YÖKDİL, 70, 2018 |
İngilizce, ÜDS, 66, 2010 |
İngilizce, ÜDS, 67, 2007 |
Çalıştay, Eğitim Modüllerini ve Bileşenlerini Değerlendirme Çalıştayı, Point Hotel, Türkiye, 24-04-2018, 28-04-2018 |
Sertifika, LEGO Education STEM, Grand Ankara Hotel, Türkiye, 18-11-2017, 18-11-2017 |
Çalıştay, Bilgisayar Destekli Nitel Veri Analizi Nvivo 10 Programının Tanıtımı ve Uygulamaları Çalıştayı, Ahi Evran Üniversitesi, Türkiye, 29-11-2013, 01-12-2013 |
[UAK] Eğitim Bilimleri Bilgisayar ve Öğretim Teknolojileri Eğitimi Eğitim Teknolojileri |
[UAK] Eğitim Bilimleri Bilgisayar ve Öğretim Teknolojileri Eğitimi Bilişim Teknolojileri Eğitimi |
[UAK] Eğitim Bilimleri Bilgisayar ve Öğretim Teknolojileri Eğitimi Öğretim Tasarımı |
2019-, Doçent, Tam Zamanlı, Kırşehir Ahi Evran Üniversitesi, Teknik Bilimler Meslek Yüksekokulu, Bilgisayar Teknolojileri Bölümü, Bilgisayar ve Öğretim Teknolojileri Eğitimi, Türkiye |
2016-, Doktor Öğretim Üyesi, Tam Zamanlı, Kırşehir Ahi Evran Üniversitesi, Teknik Bilimler Meslek Yüksekokulu, Bilgisayar Teknolojileri Bölümü, Türkiye |
2013-2016, Öğretim Görevlisi, Tam Zamanlı, Kırşehir Ahi Evran Üniversitesi, Mucur Meslek Yüksekokulu, Bilgisayar Teknolojileri Bölümü, Türkiye |
2016-, Bölüm Başkanı, Kırşehir Ahi Evran Üniversitesi, Türkiye |
2014-2015, Myo/Yüksekokul Müdür Yardımcısı, Kırşehir Ahi Evran Üniversitesi, Türkiye |
Kayıt Yok |
2018-2019, ARAŞTIRMA YÖNTEM VE TEKNİKLERİ, Ön Lisans |
2018-2019, İNTERNET PROGRAMCILIĞI - I, Ön Lisans |
2018-2019, İNTERNET PROGRAMCILIĞI - II, Ön Lisans |
2017-2018, Araştırma Yöntem ve Teknikleri, Ön Lisans |
2017-2018, İnternet Programcılığı - II, Ön Lisans |
2017-2018, İnternet Programcılığı - I, Ön Lisans |
2016-2017, Araştırma Yöntem ve Teknikleri, Ön Lisans |
2016-2017, İnternet Programcılığı - II, Ön Lisans |
2016-2017, İnternet Programcılığı - I, Ön Lisans |
2015-2016, Bilgisayar Donanımı, Ön Lisans |
2015-2016, Bilgisayar - II, Lisans |
2015-2016, Bilgisayar - I, Lisans |
2014-2015, Araştırma Yöntem ve Teknikleri, Ön Lisans |
2014-2015, Görsel Programlama - II, Ön Lisans |
2014-2015, Görsel Programlama - I, Ön Lisans |
2014-2015, Bilgisayar Donanımı, Ön Lisans |
2014-2015, Bilgisayar - II, Lisans |
2014-2015, Bilgisayar - I, Lisans |
2013-2014, Öğretim Tasarımı, Lisans |
2013-2014, Web Tasarımı, Lisans |
2013-2014, Araştırma Yöntem ve Teknikleri, Ön Lisans |
2013-2014, Görsel Programlama - I, Ön Lisans |
2013-2014, Bilgisayar Donanımı, Ön Lisans |
2013-2014, Bilgisayar - II, Lisans |
2012-2013, Bilgisayar Donanımı, Ön Lisans |
2012-2013, Bilgisayar - II, Lisans |
2012-2013, Bilgisayar - I, Lisans |
2012-2013, Web Editörü, Ön Lisans |
Kayıt Yok |
Artırılmış Gerçeklikle Zenginleştirilmiş Kitap Geliştirilmesi Yükseköğretim Kurumları Tarafından Destekli Bilimsel Araştırma Projesi: Yürütücü , 2023-2024 |
Özel Yetenekli Öğrencilerin Eğitiminde Dijital Araçlarla Desteklenen Steam Uygulamaları-II TÜBA ve TÜBİTAK Destekli Proje: Uzman , 2022 |
Eğitimde Artırılmış Gerçeklik Kullanımı ve Uygulama Geliştirme Yükseköğretim Kurumları Tarafından Destekli Bilimsel Araştırma Projesi: Yürütücü , 2022-2023 |
Tersyüz Sınıf Modeli ve Oyunlaştırma Yönteminin Eğitimde Kullanımı Yükseköğretim Kurumları Tarafından Destekli Bilimsel Araştırma Projesi: Araştırmacı , 2022-2024 |
Doğadan İlham Aldım TÜBA ve TÜBİTAK Destekli Proje: Eğitmen , 2021-2022 |
Özel Yetenekli Öğrencilerin Eğitiminde Dijital Araçlarla Desteklenen Steam Uygulamaları TÜBA ve TÜBİTAK Destekli Proje: Uzman , 2021-2022 |
Öğretmenimin Oyunu TÜBA ve TÜBİTAK Destekli Proje: Eğitmen , 2021-2022 |
Ahiler Diyarı Bilimle Şenleniyor TÜBA ve TÜBİTAK Destekli Proje: Eğitmen , 2020-2021 |
Enerji Akademisi TÜBA ve TÜBİTAK Destekli Proje: Araştırmacı , 2018-2019 |
Tasarım Tabanlı Araştırma Yöntemi Ile Sınıf Öğretmenlerine Yönelik Eğitsel Robotik Uygulamaları TÜBA ve TÜBİTAK Destekli Proje: Eğitmen , 2018-2018 |
Artırılmış Gerçeklikle Zenginleştirilmiş Sınıflar TÜBA ve TÜBİTAK Destekli Proje: Yürütücü , 2018-2018 |
Mobil Öğrenme Tutumunun Çeşitli Değişkenler Açısından İncelenmesi Yükseköğretim Kurumları Tarafından Destekli Bilimsel Araştırma Projesi: Yürütücü , 2018-2019 |
Inclusive Education Teacher Training Module (Kapsayıcı Eğitim Öğretmen Eğitimi Modülü) Diğer Uluslararası Kurum ve Kuruluşlar: Eğitmen , 2017-2018 |
Önlisans Öğrencilerinin Nomofobi Düzeylerinin Belirlenmesi: Ahi Evran Üniversitesi Örneği Yükseköğretim Kurumları Tarafından Destekli Bilimsel Araştırma Projesi: Yürütücü , 2017-2018 |
Tersyüz Sınıf Modelinin Önlisans Düzeyinde Uygulanması ve Değerlendirilmesi Yükseköğretim Kurumları Tarafından Destekli Bilimsel Araştırma Projesi: Araştırmacı , 2017-2017 |
Çocuklara Kodlama Öğretiminde Kullanılabilecek Blok Temelli Ortamların Karşılaştırılması Yükseköğretim Kurumları Tarafından Destekli Bilimsel Araştırma Projesi: Yürütücü , 2017-2017 |
Fen Eğitiminde Artırtılmış Gerçeklik Kullanımı Hakkında Öğrenci Görüşleri Yükseköğretim Kurumları Tarafından Destekli Bilimsel Araştırma Projesi: Yürütücü , 2016-2016 |
Eğitim Ortamlarında Artırılmış Gerçeklik Uygulamalarının Kullanımı Yükseköğretim Kurumları Tarafından Destekli Bilimsel Araştırma Projesi: Yürütücü , 2016-2017 |
Kayıt Yok |
SIRAKAYA, M., ALSANCAK-SIRAKAYA, D. (2022) "A case study: what attracts teachers to augmented reality", Participatory Educational Research (Per), 9 (6) pp. 192-205 DOI |
SIRAKAYA, M., ALSANCAK-SIRAKAYA, D. (2022) "Augmented reality in STEM education: a systematic review", INTERACTIVE LEARNING ENVIRONMENTS, 30 (8) pp. 1556-1569 [SSCI] DOI |
SIRAKAYA, M., ALSANCAK-SIRAKAYA, D. (2021) "Mobil öğrenme hazırbulunuşluğunun akıllı telefon kullanımına göre incelenmesi", Mehmet Akif Ersoy Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi, (57) pp. 362-381 [TR Dizin] Link |
SIRAKAYA, M., ALSANCAK-SIRAKAYA, D., Korkmaz, Ö. (2020) "The Impact of STEM Attitude and Thinking Style on Computational Thinking Determined via Structural Equation Modeling", JOURNAL OF SCIENCE EDUCATION AND TECHNOLOGY, 29 (4) pp. 561-572 [SSCI] DOI |
İbili, E., Günbatar, M.S., SIRAKAYA, M. (2020) "Bilgi-işlemsel Düşünme Becerilerinin İncelenmesi: Meslek Liseleri Örneği", Kastamonu Eğitim Dergisi, 28 (2) pp. 1067-1078 [TR Dizin] Link |
SIRAKAYA, M. (2019) "Technology Acceptance of Primary and Secondary School Teachers", İnönü Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi, 20 (2) pp. 578-590 [TR Dizin] DOI |
SIRAKAYA, M., ALSANCAK-SIRAKAYA, D. (2019) "The Effect of Augmented Reality Training on Teachers’ Individual Innovativeness", Journal of Teacher Education Lifelong Learning, 1 (1) pp. 32-44 Link |
SIRAKAYA, M. (2019) "İlkokul ve Ortaokul Öğretmenlerinin Teknoloji Kabul Durumları", İnönü Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi, 20 (2) pp. 578-590 [TR Dizin] Link DOI |
SIRAKAYA, M. (2018) "Kodlama eğitimine yönelik öğrenci görüşleri", Ondokuz Mayıs Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi, 37 (2) pp. 79-90 [TR Dizin] Link DOI |
SIRAKAYA, M. (2018) "Ön lisans öğrencilerinin nomofobi düzeylerinin akıllı telefon kullanım durumlarına göre incelenmesi", Mersin Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi, 14 (2) pp. 714-727 [TR Dizin] Link DOI |
SIRAKAYA, M., ALSANCAK-SIRAKAYA, D. (2018) "Artırılmış gerçekliğin fen eğitiminde kullanımının tutum ve motivasyona etkisi", Kastamonu Üniversitesi Kastamonu Eğitim Dergisi, 26 (3) pp. 887-896 [TR Dizin] Link DOI |
SIRAKAYA, M., Çakmak, E.K. (2018) "Effects of augmented reality on student achievement and self-efficacy in vocational education and training", International Journal for Research in Vocational Education and Training (IJRVET), 5 (1) pp. 1-18 Link DOI |
SIRAKAYA, M., Çakmak, E.K. (2018) "The effect of augmented reality use on achievement, misconception and course engagement", Contemporary Educational Technology, 9 (3) pp. 297-314 Link DOI |
SIRAKAYA, M., ALSANCAK-SIRAKAYA, D. (2018) "Trends in educational augmented reality studies: A systematic review", Malaysian Online Journal of Educational Technology, 6 (2) pp. 60-74 Link DOI |
SIRAKAYA, M., Çakmak, E.K. (2018) "Investigating student attitudes toward augmented reality", Malaysian Online Journal of Educational Technology, 6 (1) pp. 30-44 Link |
SIRAKAYA, M., ALSANCAK-SIRAKAYA, D. (2017) "Ön lisans öğrencilerinin mobil öğrenme tutumlarının çeşitli değişkenler açısından incelenmesi", Gazi Üniversitesi Gazi Eğitim Fakültesi Dergisi, 37 (3) pp. 1085-1114 [TR Dizin] Link DOI |
SIRAKAYA, M. (2016) "Artırılmış gerçekliğin uygulamalı eğitimde kullanımı: Anakart montajı", Kırşehir Eğitim Fakültesi Dergisi, 17 (3) pp. 301-316 [TR Dizin] Link |
SIRAKAYA, M., ALSANCAK-SIRAKAYA, D., Çakmak, E.K. (2015) "Uzaktan eğitim öğrencilerinin çevrimiçi sınava yönelik tutum düzeylerinin incelenmesi", Kastamonu Üniversitesi Kastamonu Eğitim Dergisi, 23 (1) pp. 87-104 [TR Dizin] Link |
SIRAKAYA, M., Çakır, H. (2014) "Öğretmen adaylarının çevrimiçi bilgi arama stratejilerinin belirlenmesi", Kırşehir Eğitim Fakültesi Dergisi, 15 (2) pp. 191-206 [TR Dizin] Link |
SIRAKAYA, M., Seferoğlu, S.S. (2013) "Öğretmen adaylarının problemli internet kullanımlarının incelenmesi", Hacettepe Universitesi Egitim Fakultesi Dergisi-Hacettepe University Journal of Education, 28 (1) pp. 356-368 [SSCI] Link |
SIRAKAYA, M., Seferoglu, S.S. (2013) "INVESTIGATION OF PROBLEMATIC INTERNET USAGE OF TEACHER CANDIDATES", HACETTEPE UNIVERSITESI EGITIM FAKULTESI DERGISI-HACETTEPE UNIVERSITY JOURNAL OF EDUCATION, 28 (1) pp. 356-368 [ESCI] |
ALSANCAK-SIRAKAYA, D., SIRAKAYA, M. (2023) "Lise Öğrencilerinin Sanal Risk Algılarının Çeşitli Değişkenler Açısından İncelenmesi", 4th International Mediterranean Scientific Research And Innovation Congress , Adana, Türkiye, (Aralık 2023) |
ALSANCAK-SIRAKAYA, D., SIRAKAYA, M. (2023) "Ortaokul Öğrencilerinin Bilgi İşlemsel Düşünme Becerilerinin Değerlendirilmesi", 4th International Mediterranean Scientific Research And Innovation Congress , Adana, Türkiye, (Aralık 2023) |
ALSANCAK-SIRAKAYA, D., SIRAKAYA, M. (2023) "Lise Öğrencilerinin Sosyal Medya Mahremiyetini Koruma Becerilerinin İncelenmesi", 4th International Istanbul Current Scientific Research Congress , İstanbul, Türkiye, (Mayıs 2023) |
SIRAKAYA, M., ALSANCAK-SIRAKAYA, D. (2023) "Önlisans Öğrencilerinin Dijital Yeterliklerinin İncelenmesi", 4th International Istanbul Current Scientific Research Congress , İstanbul, Türkiye, (Mayıs 2023) |
SIRAKAYA, M., ALSANCAK-SIRAKAYA, D. (2022) "Artırılmış Gerçeklik Eğitiminin Öğretmenlerin Teknoloji Kabul Düzeylerine Etkisi", İnternational Educational Technology Conference , (pp. 14-19), Girne, Kuzey Kıbrıs Türk Cumhuriyeti, (Aralık 2022) |
ALSANCAK-SIRAKAYA, D., SIRAKAYA, M. (2022) "Çevrimiçi Mahremiyet Farkındalığının Çeşitli Değişkenler Açısından İncelenmesi", 6. Uluslararası Eğitim ve Yenilikçi Bilimler Kongresi , (pp. 559-567), Burdur, Türkiye, (Aralık 2022) |
ALSANCAK-SIRAKAYA, D., SIRAKAYA, M. (2022) "Eğitim Ortamlarında Oyunlaştırma Ve Ters Yüz Sınıf Modelinin Kullanılması", 6. Uluslararası Eğitim ve Yenilikçi Bilimler Kongresi , (pp. 568-573), Burdur, (Aralık 2022) |
ALSANCAK-SIRAKAYA, D., SIRAKAYA, M. (2022) "Öğretmenlerin Oyunlaştırma Hakkındaki Görüşleri", İnternational Educational Technology Conference , (pp. 257-262), Girne, Kuzey Kıbrıs Türk Cumhuriyeti, (Aralık 2022) |
SIRAKAYA, M., ALSANCAK-SIRAKAYA, D. (2019) "Artırılmış gerçeklik eğitiminin öğretmenlerin bireysel yenilikçilikleri üzerindeki etkisi", 7. Uluslararası Öğretim Teknolojileri ve Öğretmen Eğitimi Sempozyumu , (pp. 325-326), Antalya, Türkiye, (Aralık 2019) |
SIRAKAYA, M., Çakmak, E.K. (2019) "Eğitimde Artırılmış Gerçeklik Deneyimleri: Öğretmenler ve Öğrenciler Ne Düşünüyor?", 13. Uluslararası Bilgisayar ve Öğretim Teknolojileri Sempozyumu , (pp. 381-390), (Aralık 2019) |
ALSANCAK-SIRAKAYA, D., SIRAKAYA, M. (2019) "Oyunlaştırma Konusunda Yapılan Çalışmalardaki Eğilimler", 13. Uluslararası Bilgisayar ve Öğretim Teknolojileri Sempozyumu , (pp. 585-593), (Aralık 2019) |
SIRAKAYA, M., ALSANCAK-SIRAKAYA, D. (2018) "Mobil öğrenme çalışmalarındaki eğilimler", IV. INES Internatıonal Academic Research Congress , (pp. 2815-2822), Antalya, Türkiye, (Aralık 2018) |
ALSANCAK-SIRAKAYA, D., SIRAKAYA, M. (2018) "Öğretmen adaylarının problem çözme düzeylerinin incelenmesi", IV. INES Internatıonal Academic Research Congress , (pp. 2823-2830), Antalya, Türkiye, (Aralık 2018) |
SIRAKAYA, M., ALSANCAK-SIRAKAYA, D. (2018) "Ön lisans öğrencilerinin mobil öğrenme hazırbuluşluğunun akıllı telefon kullanım durumlarına göre incelenmesi", 12. Uluslararası Bilgisayar ve Öğretim Teknolojileri Eğitimi Sempozyumu , (pp. 194), İzmir, (Ağustos 2018) |
ALSANCAK-SIRAKAYA, D., SIRAKAYA, M., Seferoğlu, S.S. (2018) "Türkiye’de yapılan mobil öğrenme çalışmaları bize ne söylüyor?", 12. Uluslararası Bilgisayar ve Öğretim Teknolojileri Eğitimi Sempozyumu , (pp. 180), İzmir, (Ağustos 2018) |
SIRAKAYA, M., ALSANCAK-SIRAKAYA, D. (2018) "Digital games and child: A case analysis with positive and negative examples", International Child and Information Safety Congress , (pp. 34-35), Ankara, Türkiye, (Nisan 2018) |
ALSANCAK-SIRAKAYA, D., SIRAKAYA, M. (2018) "Programlama temelleri dersinin tersyüz sınıf modeliyle öğretimine yönelik öğrenci görüşleri", X. Uluslararası Eğitim Araştırmaları Kongresi , Nevşehir, (Nisan 2018) |
SIRAKAYA, M. (2018) "Robotik eğitimine yönelik öğrenci görüşleri", X. Uluslararası Eğitim Araştırmaları Kongresi , Nevşehir, (Nisan 2018) |
SIRAKAYA, M., ALSANCAK-SIRAKAYA, D. (2017) "Ön Lisans Öğrencilerinin Nomofobi Düzeylerinin Akıllı Telefon Kullanım Durumlarına Göre İncelenmesi", 3th Cyprus International Educational Research Congress , (pp. 107-108), Gazimağusa, Kuzey Kıbrıs Türk Cumhuriyeti, (Aralık 2017) |
BALTACI, Ö., SIRAKAYA, M., Cansız, C. (2017) "Problemli İnternet Kullanımıyla Mutluluk Arasındaki İlişkinin İncelenmesi", II. International Academic Research Congress , (pp. 291), Antalya, Türkiye, (Kasım 2017) |
SIRAKAYA, M., ALSANCAK-SIRAKAYA, D. (2017) "Ortaokul Öğrencilerinin Kodlama Eğitimine Yönelik Görüşleri", 5th International Instructional Technologies Teacher Education Symposium , İzmir, (Ekim 2017) |
ALSANCAK-SIRAKAYA, D., SIRAKAYA, M. (2017) "Tersyüz Sınıf Modelinin Problem Çözme Becerisine Etkisi: Önlisans Örneği", 5th International Instructional Technologies Teacher Education Symposium , İzmir, (Ekim 2017) |
SIRAKAYA, M. (2017) "Çocuklara Kodlama Öğretiminde Kullanılabilecek Blok Temelli Ortamların Karşılaştırılması", 11th International Computer Instructional Technologies Symposium , (pp. 175-176), Malatya, (Ağustos 2017) |
SIRAKAYA, M., Çakmak, E.K. (2016) "Fen Eğitiminde Artırtılmış Gerçeklik Kullanımı Hakkında Öğrenci Görüşleri", IV. International Instructional Technologies Teacher Education Symposium , (pp. 38), Elazığ, (Aralık 2016) |
ALSANCAK-SIRAKAYA, D., SIRAKAYA, M. (2016) "Ters Yüz Sınıf Modelinde Denetim Odağının Öğrencilerin Başarısı Üzerine Etkisi", IV. International Instructional Technologies Teacher Education Symposium , (pp. 39), Elazığ, (Aralık 2016) |
Şahin, C., SIRAKAYA, M. (2016) "Lise Öğrencilerinin İnternet Bağımlılığı ile Anne Baba Tutumları Arasındaki İlişkinin İncelenmesi", 3.Uluslararası Avrasya Eğitim Araştırmaları Kongresi , (pp. 134-141), Muğla, Türkiye, (Kasım 2016) |
SIRAKAYA, M., ALSANCAK-SIRAKAYA, D. (2016) "Trends in Educational Augmented Reality Studies", III. International Dynamic, Explorative and Active Learning Conference , Samsun, (Kasım 2016) |
SIRAKAYA, M. (2016) "Eğitim Ortamlarında Artırılmış Gerçeklik Uygulamalarının Kullanımı", 10. Uluslararası Bilgisayar ve Öğretim Teknolojileri Sempozyumu , Rize, (Mayıs 2016) |
SIRAKAYA, M., Çakmak, E.K. (2016) "Ortaokul Öğrencilerinin Artırılmış Gerçeklik Uygulamalarına Karşı Olan Tutumlarının Çeşitli Değişkenler Açısından İncelenmesi", 10. Uluslararası Bilgisayar ve Öğretim Teknolojileri Sempozyumu , Rize, (Mayıs 2016) |
BAŞARMAK, U., SIRAKAYA, M. (2016) "Öğretmen Adaylarının Çevrimiçi Öğrenmeye İlişkin Hazır Bulunuşluk Durumlarının İncelenmesi", 10. Uluslararası Bilgisayar ve Öğretim Teknolojileri Sempozyumu , (pp. 1014-1021), Rize, (Mayıs 2016) |
SIRAKAYA, M. (2015) "Edmodo Eğitsel Sosyal Ağ Sitesi", 8th International Computer InstructionalTechnologies Symposium , (pp. 165-169), Edirne, (Ekim 2015) |
SIRAKAYA, M. (2015) "Öğretmen Adaylarının Edmodo Hakkındaki Görüşleri", 8th International Computer InstructionalTechnologies Symposium , (pp. 170-174), Edirne, (Ekim 2015) |
SIRAKAYA, M., BAŞARMAK, U., BALTACI, Ö. (2015) "Analysis of teacher candidates educational internet self efficacy beliefs in terms of various variables", International Conference on New Horizons in Education 2014 , (pp. 3094-3101), Paris, Fransa, (Ocak 2015) |
SIRAKAYA, M., ALSANCAK-SIRAKAYA, D. (2014) "Eğitim Uygulamaları İçin Yeni Fırsat Bulut Bilişim", Uluslararası Eğitimde Değişim ve Yeni Yönelimler Sempozyumu , (pp. 356-363), Konya, Türkiye, (Mart 2014) |
ALSANCAK-SIRAKAYA, D., SIRAKAYA, M., Çakmak, E.K. (2013) "Çevrimiçi Sınava Yönelik Tutum Ölçeği Geçerlik ve Güvenirlik Çalışması", 1st International Instructional Technologies Teacher Education Symposium , Trabzon, Türkiye, (Haziran 2013) |
SIRAKAYA, M., ALSANCAK-SIRAKAYA, D., Çakmak, E.K. (2013) "Uzaktan Eğitim Öğrencilerinin Çevrimiçi Sınava Yönelik Tutum Düzeylerinin İncelenmesi", 1st International Instructional Technologies Teacher Education Symposium , (pp. 28), Trabzon, Türkiye, (Haziran 2013) |
Kayaduman, H., SIRAKAYA, M., Seferoğlu, S.S. (2011) "Eğitimde Fatih Projesinin Öğretmen Yeterlikleri Açısından İncelenmesi", VIII. Akademik Bilişim , (pp. 123-129), Malatya, Türkiye, (Şubat 2011) |
Akıncı, A., SIRAKAYA, M., Yıldırım, D., Tüzün, H. (2011) "Eğitsel Bilgisayar Oyunlarının Eğitim Ortamlarına Entegrasyonu", 4th International Computer and Instructional Technologies Symposium , (pp. 57-62), Konya, Türkiye, (Şubat 2011) |
Kayıt Yok |
ALSANCAK-SIRAKAYA, D., SIRAKAYA, M. (2023) "Investigation Of STEM Attitude Of Secondary School Students In Terms Of Various Variables", Kitap: Advanced and Contemporary Studies in Educational Sciences, İzmir/Türkiye : Duvar Publications, Bölüm Sayfaları: 50 / 62, ISBN: 978-625-6643-25-3 |
SIRAKAYA, M., ALSANCAK-SIRAKAYA, D. (2023) "Bilgi İşlemsel Düşünme Becerisinin Geliştirilmesinde Kullanılabilecek Yöntem ve Araçlar", Kitap: Eğitim Bilimlerinde Güncel Yaklaşımlar, İzmir/Türkiye : Duvar Yayınları, Bölüm Sayfaları: 177 / 191, ISBN: 978-625-6585-03-4 |
SIRAKAYA, M. (2023) "S-STEM ve Teknoloji", Kitap: Sosyal Bilgiler ile Bütünleştirilmiş STEM (S- STEM), Ankara/Türkiye : Anı Yayıncılık, Bölüm Sayfaları: 59 / 76, ISBN: 978-605-170-910-9 |
SIRAKAYA, M. (2020) "Çevrimiçi Öğrenmede Artırılmış Gerçeklik Uygulamaları", Kitap: Çevrimiçi Öğrenme: Farklı Bakış Açıları, : Pegem Akademi, Bölüm Sayfaları: 281 / 296, ISBN: 978-625-7052-24-5 |
SIRAKAYA, M., Seferoğlu, S.S. (2018) "Çocukların çevrim-içi ortamlarda karşılaştıkları riskler ve güvenli internet kullanımı", Kitap: Eğitim teknolojileri okumaları 2018, Ankara/Türkiye : Pegem Akademi, Bölüm Sayfaları: 191 / 210, ISBN: 978-605-241-510-8 |
SIRAKAYA, M. (2018) "Eğitimde artırılmış gerçeklik kullanımı ve uygulama geliştirme", Kitap: Eğitimde Teknoloji Uygulamaları, Ankara/Türkiye : Pegem Akademi, Bölüm Sayfaları: 120 / 146, ISBN: 9786052412381 |
SIRAKAYA, M., Seferoğlu, S.S. (2016) "Öğrenme ortamlarında yeni bir araç: Bir eğitlence uygulaması olarak artırılmış gerçeklik", Kitap: Eğitim Teknolojileri Okumaları 2016, Adapazarı/Türkiye : TOJET ve Sakarya Üniversitesi, Bölüm Sayfaları: 417 / 438, ISBN: 978-605-318-448-5 |
Tüzün, H., Akıncı, A., Yıldırım, D., SIRAKAYA, M. (2013) "Bilgisayar oyunları ve öğrenme", Kitap: Öğretim Teknolojilerinin Temelleri Teoriler Araştırmalar Eğilimler, Ankara/Türkiye : Pegem Akademi Yayıncılık, Bölüm Sayfaları: 571 / 588, ISBN: 9786053644576 |
Kayıt Yok |
(Uluslararası - Dergi) Participatory Educational Research, 2016, Konuk Editör, Yayın Sayısı:1 |
(Uluslararası - Dergi) Participatory Educational Research, 2016, Konuk Editör, Yayın Sayısı:1 |
(Ulusal - Bilimsel Dergi) Kırşehir Eğitim Fakültesi Dergisi, 2017 |
(Uluslararası - Bilimsel Dergi) Bartın Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi, 2017 |
(Uluslararası - Bilimsel Dergi) Kuramsal Eğitimbilim Dergisi, 2017 |
(Uluslararası - Bilimsel Dergi) Kalem Uluslararsı Eğitim ve İnsan Bilimleri Dergisi, 2017 |
(Uluslararası - Bilimsel Dergi) Gazi Üniversitesi Gazi Eğitim Fakültesi Dergisi, 2017 |
Kayıt Yok |
(2023) "Türkiye Adresli Uluslararası Bilimsel Yayınları (SSCI) Teşvik Ödülü" |
(2020) "Türkiye Adresli Uluslararası Bilimsel Yayınları (SSCI) Teşvik Ödülü" TÜBİTAK |
(2013) "TÜBİTAK Türkiye Adresli Uluslararası Bilimsel Yayınları (SSCI) Teşvik Ödülü" TÜBİTAK |
(2012) "Başarı Belgesi" MİLLİ EĞİTİM BAKANLIĞI |
Kayıt Yok |
Kayıt Yok |
Kayıt Yok |
Birlikte çalışılan kişi | Aktif Dönem | Çalışma Sayısı |
Kırşehir Ahi Evran Üniversitesi
|
2013 - 2023 | 35 |
Ebru Kılıç Çakmak
Gazi Üniversitesi
|
2013 - 2019 | 9 |
Süleyman Sadi Seferoğlu
Hacettepe Üniversitesi
|
2011 - 2018 | 5 |
Ahi Evran Üniversitesi
|
2015 - 2017 | 2 |
Ahi Evran Üniversitesi
|
2015 - 2016 | 2 |
Ahmet Akıncı
Mustafa Kemal Üniversitesi
|
2011 - 2013 | 2 |
Denizer Yıldırım
Ankara Üniversitesi
|
2011 - 2013 | 2 |
Hakan Tüzün
Hacettepe Üniversitesi
|
2011 - 2013 | 2 |
Cengiz Şahin
Ahi Evran Üniversitesi
|
2016 | 1 |
Halil Kayaduman
Adıyaman Üniversitesi
|
2011 | 1 |
Özgen Korkmaz
Amasya Üniversitesi
|
2020 | 1 |
Emin İbili
Afyonkarahisar Sağlık Bilimleri Üniversitesi
|
2020 | 1 |
Hasan Çakır
Gazi Üniversitesi
|
2014 | 1 |
Mustafa Serkan Günbatar
Van Yüzüncü Yıl Üniversitesi
|
2020 | 1 |
Mustafa SIRAKAYA
KIRŞEHİR AHİ EVRAN ÜNİVERSİTESİ
|
2019 | 1 |
Cansu Cansız
-
|
2017 | 1 |
S. Sadi Seferoglu
-
|
2013 | 1 |
Alan Adı | Alandaki Toplam Öğretim Elemanı Sayısı | |
TÜBİTAK Araştırma Alanı | Sosyal Bilimler | 78378 |
YÖKSİS Temel Alan | Eğitim Bilimleri Temel Alanı | 9889 |
YÖKSİS Bilim Alanı | Bilgisayar ve Öğretim Teknolojileri Eğitimi | 657 |
Anahtar Kelimeler | Eğitim Teknolojileri, Bilişim Teknolojileri Eğitimi, Öğretim Tasarımı |
Performans Kriteri | 2015 | 2016 | 2017 | 2018 | 2019 | 2020 | 2021 | 2022 | 2023 | 2024 |
Ağırlıklı Puan | 15 | 100 | 40 | 250 | 55 | 105 | 15 | 110 | 160 | 0 |
Sıra (Araştırma Alanı İçinde) | 458 . | 406 . | 510 . | 294 . | 487 . | 426 . | 611 . | 515 . | 449 . | - |
Sıra (Temel Alan İçinde) | 312 . | 248 . | 314 . | 128 . | 279 . | 233 . | 371 . | 265 . | 235 . | - |
Sıra (Bilim Alanı İçinde) | 103 . | 55 . | 99 . | 15 . | 78 . | 59 . | 100 . | 67 . | 49 . | - |
Sıra (Anahtar Kelime (1)) | 63 . | 32 . | 54 . | 5 . | 42 . | 32 . | 58 . | 40 . | 18 . | - |
Sıra (Anahtar Kelime (2)) | 49 . | 24 . | 47 . | 5 . | 35 . | 25 . | 56 . | 31 . | 17 . | - |
Sıra (Anahtar Kelime (3)) | 39 . | 18 . | 31 . | 2 . | 27 . | 19 . | 38 . | 20 . | 10 . | - |
Toplam Yayın | 1 | 9 | 6 | 16 | 5 | 3 | 1 | 6 | 7 | 0 |
Toplam Makale | 1 | 1 | 1 | 7 | 2 | 2 | 1 | 2 | 0 | 0 |
Toplam Kitap | 0 | 1 | 0 | 2 | 0 | 1 | 0 | 0 | 3 | 0 |
Toplam Bildiri | 0 | 7 | 5 | 7 | 3 | 0 | 0 | 4 | 4 | 0 |
Makale (SCI) | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 1 | 0 | 1 | 0 | 0 |
Makale (Uluslararası) | 0 | 0 | 0 | 4 | 0 | 1 | 0 | 1 | 0 | 0 |
Makale (Ulusal) | 1 | 1 | 1 | 3 | 2 | 0 | 1 | 0 | 0 | 0 |
Kitap Yazarlığı | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 |
Kitap Bölümü Yazarlığı | 0 | 1 | 0 | 2 | 0 | 1 | 0 | 0 | 3 | 0 |
Bildiri (Uluslararası) | 0 | 7 | 5 | 7 | 3 | 0 | 0 | 4 | 4 | 0 |
Bildiri (Ulusal) | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 |