img

Doç. Dr. Mustafa SIRAKAYA

  • Teknik Bilimler Meslek Yüksekokulu
  • Bilgisayar Teknolojileri
  • Bilgisayar Teknolojisi Pr.

Genel Bilgiler

BM Sürdürülebilir Kalkınma Amaçları
Alınan Eğitimler
Doktora/Sanatta Yeterlilik/Tıpta Uzmanlık, Türkiye, Gazi Üniversitesi, Eğitim Bilimleri Enstitüsü, Bilgisayar ve Öğretim Teknolojileri Eğitimi (Dr), 2012, 2015
Yüksek Lisans, Türkiye, Hacettepe Üniversitesi, Fen Bilimleri Enstitüsü, Bilgisayar ve Öğretim Teknolojileri Eğitimi (Yl) (Tezli), 2009, 2011
Lisans, Türkiye, Eskişehir Osmangazi Üniversitesi, Eğitim Fakültesi, Bilgisayar ve Öğretim Teknolojileri Eğitimi Bölümü, 2004, 2008
Araştırma Alanları
Eğitim Teknolojileri, Bilişim Teknolojileri Eğitimi, Öğretim Tasarımı
Yıllara Göre Yayın Sayıları
Yıllara Göre Atıf Sayıları
Doktora/Sanatta Yeterlilik/Tıpta Uzmanlık, Türkiye, Gazi Üniversitesi, Eğitim Bilimleri Enstitüsü, Bilgisayar ve Öğretim Teknolojileri Eğitimi (Dr), 2012, 2015
Yüksek Lisans, Türkiye, Hacettepe Üniversitesi, Fen Bilimleri Enstitüsü, Bilgisayar ve Öğretim Teknolojileri Eğitimi (Yl) (Tezli), 2009, 2011
Lisans, Türkiye, Eskişehir Osmangazi Üniversitesi, Eğitim Fakültesi, Bilgisayar ve Öğretim Teknolojileri Eğitimi Bölümü, 2004, 2008
Kayıt Yok
İngilizce, YÖKDİL, 70, 2018
İngilizce, ÜDS, 66, 2010
İngilizce, ÜDS, 67, 2007
Çalıştay, Eğitim Modüllerini ve Bileşenlerini Değerlendirme Çalıştayı, Point Hotel, Türkiye, 24-04-2018, 28-04-2018
Sertifika, LEGO Education STEM, Grand Ankara Hotel, Türkiye, 18-11-2017, 18-11-2017
Çalıştay, Bilgisayar Destekli Nitel Veri Analizi Nvivo 10 Programının Tanıtımı ve Uygulamaları Çalıştayı, Ahi Evran Üniversitesi, Türkiye, 29-11-2013, 01-12-2013
[UAK] Eğitim Bilimleri Bilgisayar ve Öğretim Teknolojileri Eğitimi Eğitim Teknolojileri
[UAK] Eğitim Bilimleri Bilgisayar ve Öğretim Teknolojileri Eğitimi Bilişim Teknolojileri Eğitimi
[UAK] Eğitim Bilimleri Bilgisayar ve Öğretim Teknolojileri Eğitimi Öğretim Tasarımı
2019-, Doçent, Tam Zamanlı, Kırşehir Ahi Evran Üniversitesi, Teknik Bilimler Meslek Yüksekokulu, Bilgisayar Teknolojileri Bölümü, Bilgisayar ve Öğretim Teknolojileri Eğitimi, Türkiye
2016-, Doktor Öğretim Üyesi, Tam Zamanlı, Kırşehir Ahi Evran Üniversitesi, Teknik Bilimler Meslek Yüksekokulu, Bilgisayar Teknolojileri Bölümü, Türkiye
2013-2016, Öğretim Görevlisi, Tam Zamanlı, Kırşehir Ahi Evran Üniversitesi, Mucur Meslek Yüksekokulu, Bilgisayar Teknolojileri Bölümü, Türkiye
2016-, Bölüm Başkanı, Kırşehir Ahi Evran Üniversitesi, Türkiye
2014-2015, Myo/Yüksekokul Müdür Yardımcısı, Kırşehir Ahi Evran Üniversitesi, Türkiye
Kayıt Yok
2018-2019, ARAŞTIRMA YÖNTEM VE TEKNİKLERİ, Ön Lisans
2018-2019, İNTERNET PROGRAMCILIĞI - I, Ön Lisans
2018-2019, İNTERNET PROGRAMCILIĞI - II, Ön Lisans
2017-2018, Araştırma Yöntem ve Teknikleri, Ön Lisans
2017-2018, İnternet Programcılığı - II, Ön Lisans
2017-2018, İnternet Programcılığı - I, Ön Lisans
2016-2017, Araştırma Yöntem ve Teknikleri, Ön Lisans
2016-2017, İnternet Programcılığı - II, Ön Lisans
2016-2017, İnternet Programcılığı - I, Ön Lisans
2015-2016, Bilgisayar Donanımı, Ön Lisans
2015-2016, Bilgisayar - II, Lisans
2015-2016, Bilgisayar - I, Lisans
2014-2015, Araştırma Yöntem ve Teknikleri, Ön Lisans
2014-2015, Görsel Programlama - II, Ön Lisans
2014-2015, Görsel Programlama - I, Ön Lisans
2014-2015, Bilgisayar Donanımı, Ön Lisans
2014-2015, Bilgisayar - II, Lisans
2014-2015, Bilgisayar - I, Lisans
2013-2014, Öğretim Tasarımı, Lisans
2013-2014, Web Tasarımı, Lisans
2013-2014, Araştırma Yöntem ve Teknikleri, Ön Lisans
2013-2014, Görsel Programlama - I, Ön Lisans
2013-2014, Bilgisayar Donanımı, Ön Lisans
2013-2014, Bilgisayar - II, Lisans
2012-2013, Bilgisayar Donanımı, Ön Lisans
2012-2013, Bilgisayar - II, Lisans
2012-2013, Bilgisayar - I, Lisans
2012-2013, Web Editörü, Ön Lisans
Kayıt Yok
Artırılmış Gerçeklikle Zenginleştirilmiş Kitap Geliştirilmesi : Yürütücü , 2023-2024
Tersyüz Sınıf Modeli ve Oyunlaştırma Yönteminin Eğitimde Kullanımı : Araştırmacı , 2022-2024
Eğitimde Artırılmış Gerçeklik Kullanımı ve Uygulama Geliştirme : Yürütücü , 2022-2023
Özel Yetenekli Öğrencilerin Eğitiminde Dijital Araçlarla Desteklenen Steam Uygulamaları-II (Ulusal) TÜBA ve TÜBİTAK Destekli Proje: Uzman , 2022
Öğretmenimin Oyunu (Ulusal) TÜBA ve TÜBİTAK Destekli Proje: Eğitmen , 2021-2022
Özel Yetenekli Öğrencilerin Eğitiminde Dijital Araçlarla Desteklenen Steam Uygulamaları (Ulusal) TÜBA ve TÜBİTAK Destekli Proje: Uzman , 2021-2022
Doğadan İlham Aldım (Ulusal) TÜBA ve TÜBİTAK Destekli Proje: Eğitmen , 2021-2022
Ahiler Diyarı Bilimle Şenleniyor (Ulusal) TÜBA ve TÜBİTAK Destekli Proje: Eğitmen , 2020-2021
Enerji Akademisi (Ulusal) TÜBA ve TÜBİTAK Destekli Proje: Araştırmacı , 2018-2019
Artırılmış Gerçeklikle Zenginleştirilmiş Sınıflar (Ulusal) TÜBA ve TÜBİTAK Destekli Proje: Yürütücü , 2018-2018
Tasarım Tabanlı Araştırma Yöntemi Ile Sınıf Öğretmenlerine Yönelik Eğitsel Robotik Uygulamaları (Ulusal) TÜBA ve TÜBİTAK Destekli Proje: Eğitmen , 2018-2018
Inclusive Education Teacher Training Module (Kapsayıcı Eğitim Öğretmen Eğitimi Modülü) (Uluslararası) Diğer Uluslararası Kurum ve Kuruluşlar: Eğitmen , 2017-2018
Mobil Öğrenme Tutumunun Çeşitli Değişkenler Açısından İncelenmesi (Ulusal) Yükseköğretim Kurumları Tarafından Destekli Bilimsel Araştırma Projesi: Yürütücü , 2018-2019
Önlisans Öğrencilerinin Nomofobi Düzeylerinin Belirlenmesi: Ahi Evran Üniversitesi Örneği (Ulusal) Yükseköğretim Kurumları Tarafından Destekli Bilimsel Araştırma Projesi: Yürütücü , 2017-2018
Tersyüz Sınıf Modelinin Önlisans Düzeyinde Uygulanması ve Değerlendirilmesi (Ulusal) Yükseköğretim Kurumları Tarafından Destekli Bilimsel Araştırma Projesi: Araştırmacı , 2017-2017
Çocuklara Kodlama Öğretiminde Kullanılabilecek Blok Temelli Ortamların Karşılaştırılması (Ulusal) Yükseköğretim Kurumları Tarafından Destekli Bilimsel Araştırma Projesi: Yürütücü , 2017-2017
Eğitim Ortamlarında Artırılmış Gerçeklik Uygulamalarının Kullanımı (Ulusal) Yükseköğretim Kurumları Tarafından Destekli Bilimsel Araştırma Projesi: Yürütücü , 2016-2017
Fen Eğitiminde Artırtılmış Gerçeklik Kullanımı Hakkında Öğrenci Görüşleri (Ulusal) Yükseköğretim Kurumları Tarafından Destekli Bilimsel Araştırma Projesi: Yürütücü , 2016-2016
Kayıt Yok
Sırakaya, M., Sırakaya, D.A. (2022) "Augmented reality in STEM education: a systematic review", Interactive Learning Environments, 30 (8) pp. 1556-1569 [SSCI] DOI     
Sırakaya, M., Sırakaya, D.A. (2022) "A case study: what attracts teachers to augmented reality", Participatory Educational Research (Per), 9 (6) pp. 192-205 DOI    
Sırakaya, M., Sırakaya, D.A. (2021) "Mobil öğrenme hazırbulunuşluğunun akıllı telefon kullanımına göre incelenmesi", Mehmet Akif Ersoy Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi, (57) pp. 362-381 [TR Dizin] Link     
Sırakaya, M., Sırakaya, D.A., Korkmaz, Ö. (2020) "The Impact of STEM Attitude and Thinking Style on Computational Thinking Determined via Structural Equation Modeling", Journal of Science Education and Technology, 29 (4) pp. 561-572 [SSCI] DOI     
İbili, E., Günbatar, M.S., Sırakaya, M. (2020) "Bilgi-işlemsel Düşünme Becerilerinin İncelenmesi: Meslek Liseleri Örneği", Kastamonu Eğitim Dergisi, 28 (2) pp. 1067-1078 [TR Dizin] Link    
Sırakaya, M., Sırakaya, D.A. (2019) "The Effect of Augmented Reality Training on Teachers’ Individual Innovativeness", Journal of Teacher Education Lifelong Learning, 1 (1) pp. 32-44 Link   
Sırakaya, M. (2019) "İlkokul ve Ortaokul Öğretmenlerinin Teknoloji Kabul Durumları", İnönü Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi, 20 (2) pp. 578-590 [TR Dizin] Link DOI    
SIRAKAYA, M. (2019) "Technology Acceptance of Primary and Secondary School Teachers", İnönü Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi, 20 (2) pp. 578-590 [TR Dizin] DOI   
Sırakaya, M., Sırakaya, D.A. (2018) "Trends in educational augmented reality studies: A systematic review", Malaysian Online Journal of Educational Technology, 6 (2) pp. 60-74 Link DOI     
Sırakaya, M., Sırakaya, D.A. (2018) "Artırılmış gerçekliğin fen eğitiminde kullanımının tutum ve motivasyona etkisi", Kastamonu Üniversitesi Kastamonu Eğitim Dergisi, 26 (3) pp. 887-896 [TR Dizin] Link DOI        
Sırakaya, M., Çakmak, E.K. (2018) "Effects of augmented reality on student achievement and self-efficacy in vocational education and training", International Journal for Research in Vocational Education and Training (IJRVET), 5 (1) pp. 1-18 Link DOI     
Sırakaya, M., Çakmak, E.K. (2018) "The effect of augmented reality use on achievement, misconception and course engagement", Contemporary Educational Technology, 9 (3) pp. 297-314 Link DOI       
Sırakaya, M. (2018) "Ön lisans öğrencilerinin nomofobi düzeylerinin akıllı telefon kullanım durumlarına göre incelenmesi", Mersin Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi, 14 (2) pp. 714-727 [TR Dizin] Link DOI     
Sırakaya, M., Çakmak, E.K. (2018) "Investigating student attitudes toward augmented reality", Malaysian Online Journal of Educational Technology, 6 (1) pp. 30-44 Link    
Sırakaya, M. (2018) "Kodlama eğitimine yönelik öğrenci görüşleri", Ondokuz Mayıs Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi, 37 (2) pp. 79-90 [TR Dizin] Link DOI    
Sırakaya, M., Sırakaya, D.A. (2017) "Ön lisans öğrencilerinin mobil öğrenme tutumlarının çeşitli değişkenler açısından incelenmesi", Gazi Üniversitesi Gazi Eğitim Fakültesi Dergisi, 37 (3) pp. 1085-1114 [TR Dizin] Link DOI      
Sırakaya, M. (2016) "Artırılmış gerçekliğin uygulamalı eğitimde kullanımı: Anakart montajı", Kırşehir Eğitim Fakültesi Dergisi, 17 (3) pp. 301-316 [TR Dizin] Link     
Sırakaya, M., Sırakaya, D.A., Çakmak, E.K. (2015) "Uzaktan eğitim öğrencilerinin çevrimiçi sınava yönelik tutum düzeylerinin incelenmesi", Kastamonu Üniversitesi Kastamonu Eğitim Dergisi, 23 (1) pp. 87-104 [TR Dizin] Link     
Sırakaya, M., Çakır, H. (2014) "Öğretmen adaylarının çevrimiçi bilgi arama stratejilerinin belirlenmesi", Kırşehir Eğitim Fakültesi Dergisi, 15 (2) pp. 191-206 [TR Dizin] Link     
Sırakaya, M., Seferoğlu, S.S. (2013) "Öğretmen adaylarının problemli internet kullanımlarının incelenmesi", Hacettepe Universitesi Egitim Fakultesi Dergisi-Hacettepe University Journal of Education, 28 (1) pp. 356-368 [SSCI] Link    
SIRAKAYA, M., Seferoglu, S.S. (2013) "INVESTIGATION OF PROBLEMATIC INTERNET USAGE OF TEACHER CANDIDATES", HACETTEPE UNIVERSITESI EGITIM FAKULTESI DERGISI-HACETTEPE UNIVERSITY JOURNAL OF EDUCATION, 28 (1) pp. 356-368 [ESCI]    
Sırakaya, D.A., Sırakaya, M. (2023) "Lise Öğrencilerinin Sanal Risk Algılarının Çeşitli Değişkenler Açısından İncelenmesi", 4th International Mediterranean Scientific Research And Innovation Congress , Adana, Türkiye, (Aralık 2023
Sırakaya, D.A., Sırakaya, M. (2023) "Ortaokul Öğrencilerinin Bilgi İşlemsel Düşünme Becerilerinin Değerlendirilmesi", 4th International Mediterranean Scientific Research And Innovation Congress , Adana, Türkiye, (Aralık 2023
Sırakaya, M., Sırakaya, D.A. (2023) "Önlisans Öğrencilerinin Dijital Yeterliklerinin İncelenmesi", 4th International Istanbul Current Scientific Research Congress , İstanbul, Türkiye, (Mayıs 2023
Sırakaya, D.A., Sırakaya, M. (2023) "Lise Öğrencilerinin Sosyal Medya Mahremiyetini Koruma Becerilerinin İncelenmesi", 4th International Istanbul Current Scientific Research Congress , İstanbul, Türkiye, (Mayıs 2023
Sırakaya, D.A., Sırakaya, M. (2022) "Öğretmenlerin Oyunlaştırma Hakkındaki Görüşleri", İnternational Educational Technology Conference , (pp. 257-262), Girne, Kuzey Kıbrıs Türk Cumhuriyeti, (Aralık 2022
Sırakaya, D.A., Sırakaya, M. (2022) "Çevrimiçi Mahremiyet Farkındalığının Çeşitli Değişkenler Açısından İncelenmesi", 6. Uluslararası Eğitim ve Yenilikçi Bilimler Kongresi , (pp. 559-567), Burdur, Türkiye, (Aralık 2022
Sırakaya, M., Sırakaya, D.A. (2022) "Artırılmış Gerçeklik Eğitiminin Öğretmenlerin Teknoloji Kabul Düzeylerine Etkisi", İnternational Educational Technology Conference , (pp. 14-19), Girne, Kuzey Kıbrıs Türk Cumhuriyeti, (Aralık 2022
Sırakaya, D.A., Sırakaya, M. (2022) "Eğitim Ortamlarında Oyunlaştırma Ve Ters Yüz Sınıf Modelinin Kullanılması", 6. Uluslararası Eğitim ve Yenilikçi Bilimler Kongresi , (pp. 568-573), Burdur, (Aralık 2022
Sırakaya, D.A., Sırakaya, M. (2019) "Oyunlaştırma Konusunda Yapılan Çalışmalardaki Eğilimler", 13. Uluslararası Bilgisayar ve Öğretim Teknolojileri Sempozyumu , (pp. 585-593), (Aralık 2019
Sırakaya, M., Çakmak, E.K. (2019) "Eğitimde Artırılmış Gerçeklik Deneyimleri: Öğretmenler ve Öğrenciler Ne Düşünüyor?", 13. Uluslararası Bilgisayar ve Öğretim Teknolojileri Sempozyumu , (pp. 381-390), (Aralık 2019
Sırakaya, M., Sırakaya, D.A. (2019) "Artırılmış gerçeklik eğitiminin öğretmenlerin bireysel yenilikçilikleri üzerindeki etkisi", 7. Uluslararası Öğretim Teknolojileri ve Öğretmen Eğitimi Sempozyumu , (pp. 325-326), Antalya, Türkiye, (Aralık 2019
Sırakaya, D.A., Sırakaya, M., Seferoğlu, S.S. (2018) "Türkiye’de yapılan mobil öğrenme çalışmaları bize ne söylüyor?", 12. Uluslararası Bilgisayar ve Öğretim Teknolojileri Eğitimi Sempozyumu , (pp. 180), İzmir, (Ağustos 2018  
Sırakaya, M., Sırakaya, D.A. (2018) "Ön lisans öğrencilerinin mobil öğrenme hazırbuluşluğunun akıllı telefon kullanım durumlarına göre incelenmesi", 12. Uluslararası Bilgisayar ve Öğretim Teknolojileri Eğitimi Sempozyumu , (pp. 194), İzmir, (Ağustos 2018 
Sırakaya, M. (2018) "Robotik eğitimine yönelik öğrenci görüşleri", X. Uluslararası Eğitim Araştırmaları Kongresi , Nevşehir, (Nisan 2018 
Sırakaya, D.A., Sırakaya, M. (2018) "Programlama temelleri dersinin tersyüz sınıf modeliyle öğretimine yönelik öğrenci görüşleri", X. Uluslararası Eğitim Araştırmaları Kongresi , Nevşehir, (Nisan 2018 
Sırakaya, D.A., Sırakaya, M. (2018) "Öğretmen adaylarının problem çözme düzeylerinin incelenmesi", IV. INES Internatıonal Academic Research Congress , (pp. 2823-2830), Antalya, Türkiye, (Aralık 2018
Sırakaya, M., Sırakaya, D.A. (2018) "Mobil öğrenme çalışmalarındaki eğilimler", IV. INES Internatıonal Academic Research Congress , (pp. 2815-2822), Antalya, Türkiye, (Aralık 2018
Sırakaya, M., Sırakaya, D.A. (2018) "Digital games and child: A case analysis with positive and negative examples", International Child and Information Safety Congress , (pp. 34-35), Ankara, Türkiye, (Nisan 2018 
Sırakaya, M., Sırakaya, D.A. (2017) "Ortaokul Öğrencilerinin Kodlama Eğitimine Yönelik Görüşleri", 5th International Instructional Technologies Teacher Education Symposium , İzmir, (Ekim 2017 
Sırakaya, D.A., Sırakaya, M. (2017) "Tersyüz Sınıf Modelinin Problem Çözme Becerisine Etkisi: Önlisans Örneği", 5th International Instructional Technologies Teacher Education Symposium , İzmir, (Ekim 2017 
Sırakaya, M. (2017) "Çocuklara Kodlama Öğretiminde Kullanılabilecek Blok Temelli Ortamların Karşılaştırılması", 11th International Computer Instructional Technologies Symposium , (pp. 175-176), Malatya, (Ağustos 2017 
Sırakaya, M., Sırakaya, D.A. (2017) "Ön Lisans Öğrencilerinin Nomofobi Düzeylerinin Akıllı Telefon Kullanım Durumlarına Göre İncelenmesi", 3th Cyprus International Educational Research Congress , (pp. 107-108), Gazimağusa, Kuzey Kıbrıs Türk Cumhuriyeti, (Aralık 2017
Baltacı, Ö., Sırakaya, M., Cansız, C. (2017) "Problemli İnternet Kullanımıyla Mutluluk Arasındaki İlişkinin İncelenmesi", II. International Academic Research Congress , (pp. 291), Antalya, Türkiye, (Kasım 2017
Sırakaya, M. (2016) "Eğitim Ortamlarında Artırılmış Gerçeklik Uygulamalarının Kullanımı", 10. Uluslararası Bilgisayar ve Öğretim Teknolojileri Sempozyumu , Rize, (Mayıs 2016  
Sırakaya, M., Çakmak, E.K. (2016) "Ortaokul Öğrencilerinin Artırılmış Gerçeklik Uygulamalarına Karşı Olan Tutumlarının Çeşitli Değişkenler Açısından İncelenmesi", 10. Uluslararası Bilgisayar ve Öğretim Teknolojileri Sempozyumu , Rize, (Mayıs 2016 
Başarmak, U., Sırakaya, M. (2016) "Öğretmen Adaylarının Çevrimiçi Öğrenmeye İlişkin Hazır Bulunuşluk Durumlarının İncelenmesi", 10. Uluslararası Bilgisayar ve Öğretim Teknolojileri Sempozyumu , (pp. 1014-1021), Rize, (Mayıs 2016 
Sırakaya, M., Çakmak, E.K. (2016) "Fen Eğitiminde Artırtılmış Gerçeklik Kullanımı Hakkında Öğrenci Görüşleri", IV. International Instructional Technologies Teacher Education Symposium , (pp. 38), Elazığ, (Aralık 2016 
Sırakaya, D.A., Sırakaya, M. (2016) "Ters Yüz Sınıf Modelinde Denetim Odağının Öğrencilerin Başarısı Üzerine Etkisi", IV. International Instructional Technologies Teacher Education Symposium , (pp. 39), Elazığ, (Aralık 2016
Sırakaya, M., Sırakaya, D.A. (2016) "Trends in Educational Augmented Reality Studies", III. International Dynamic, Explorative and Active Learning Conference , Samsun, (Kasım 2016
Şahin, C., Sırakaya, M. (2016) "Lise Öğrencilerinin İnternet Bağımlılığı ile Anne Baba Tutumları Arasındaki İlişkinin İncelenmesi", 3.Uluslararası Avrasya Eğitim Araştırmaları Kongresi , (pp. 134-141), Muğla, Türkiye, (Kasım 2016
Sırakaya, M. (2015) "Edmodo Eğitsel Sosyal Ağ Sitesi", 8th International Computer InstructionalTechnologies Symposium , (pp. 165-169), Edirne, (Ekim 2015 
Sırakaya, M. (2015) "Öğretmen Adaylarının Edmodo Hakkındaki Görüşleri", 8th International Computer InstructionalTechnologies Symposium , (pp. 170-174), Edirne, (Ekim 2015   
Sırakaya, M., Başarmak, U., Baltacı, Ö. (2015) "Analysis of teacher candidates educational internet self efficacy beliefs in terms of various variables", International Conference on New Horizons in Education 2014 , (pp. 497-504), Paris, Fransa, (Şubat 2015    
Sırakaya, M., Sırakaya, D.A. (2014) "Eğitim Uygulamaları İçin Yeni Fırsat Bulut Bilişim", Uluslararası Eğitimde Değişim ve Yeni Yönelimler Sempozyumu , (pp. 356-363), Konya, Türkiye, (Mart 2014  
Sırakaya, M., Sırakaya, D.A., Çakmak, E.K. (2013) "Uzaktan Eğitim Öğrencilerinin Çevrimiçi Sınava Yönelik Tutum Düzeylerinin İncelenmesi", 1st International Instructional Technologies Teacher Education Symposium , (pp. 28), Trabzon, Türkiye, (Haziran 2013
Sırakaya, D.A., Sırakaya, M., Çakmak, E.K. (2013) "Çevrimiçi Sınava Yönelik Tutum Ölçeği Geçerlik ve Güvenirlik Çalışması", 1st International Instructional Technologies Teacher Education Symposium , Trabzon, Türkiye, (Haziran 2013
Kayaduman, H., Sırakaya, M., Seferoğlu, S.S. (2011) "Eğitimde Fatih Projesinin Öğretmen Yeterlikleri Açısından İncelenmesi", VIII. Akademik Bilişim , (pp. 123-129), Malatya, Türkiye, (Şubat 2011   
Akıncı, A., Sırakaya, M., Yıldırım, D., Tüzün, H. (2011) "Eğitsel Bilgisayar Oyunlarının Eğitim Ortamlarına Entegrasyonu", 4th International Computer and Instructional Technologies Symposium , (pp. 57-62), Konya, Türkiye, (Şubat 2011  
Kayıt Yok
Sırakaya, M. (2023) "S-STEM ve Teknoloji", Kitap: Sosyal Bilgiler ile Bütünleştirilmiş STEM (S- STEM), Ankara/Türkiye : Anı Yayıncılık  
Sırakaya, M., Sırakaya, D.A. (2023) "Bilgi İşlemsel Düşünme Becerisinin Geliştirilmesinde Kullanılabilecek Yöntem ve Araçlar", Kitap: Eğitim Bilimlerinde Güncel Yaklaşımlar, İzmir/Türkiye : Duvar Yayınları  
Sırakaya, D.A., Sırakaya, M. (2023) "Investigation Of STEM Attitude Of Secondary School Students In Terms Of Various Variables", Kitap: Advanced and Contemporary Studies in Educational Sciences, İzmir/Türkiye : Duvar Publications  
Sırakaya, M. (2020) "Çevrimiçi Öğrenmede Artırılmış Gerçeklik Uygulamaları", Kitap: Çevrimiçi Öğrenme: Farklı Bakış Açıları, : Pegem Akademi  
Sırakaya, M. (2018) "Eğitimde artırılmış gerçeklik kullanımı ve uygulama geliştirme", Kitap: Eğitimde Teknoloji Uygulamaları, Ankara/Türkiye : Pegem Akademi  
Sırakaya, M., Seferoğlu, S.S. (2018) "Çocukların çevrim-içi ortamlarda karşılaştıkları riskler ve güvenli internet kullanımı", Kitap: Eğitim teknolojileri okumaları 2018, Ankara/Türkiye : Pegem Akademi  
Sırakaya, M., Seferoğlu, S.S. (2016) "Öğrenme ortamlarında yeni bir araç: Bir eğitlence uygulaması olarak artırılmış gerçeklik", Kitap: Eğitim Teknolojileri Okumaları 2016, Adapazarı/Türkiye : TOJET ve Sakarya Üniversitesi    
Tüzün, H., Akıncı, A., Yıldırım, D., Sırakaya, M. (2013) "Bilgisayar oyunları ve öğrenme", Kitap: Öğretim Teknolojilerinin Temelleri Teoriler Araştırmalar Eğilimler, Ankara/Türkiye : Pegem Akademi Yayıncılık  
Kayıt Yok
(Uluslararası - Dergi) Participatory Educational Research, 2016, Konuk Editör
(Uluslararası - Dergi) Participatory Educational Research, 2016, Konuk Editör
(Uluslararası - Bilimsel Dergi) Gazi Üniversitesi Gazi Eğitim Fakültesi Dergisi, 2017
(Uluslararası - Bilimsel Dergi) Kalem Uluslararsı Eğitim ve İnsan Bilimleri Dergisi, 2017
(Uluslararası - Bilimsel Dergi) Kuramsal Eğitimbilim Dergisi, 2017
(Uluslararası - Bilimsel Dergi) Bartın Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi, 2017
(Ulusal - Bilimsel Dergi) Kırşehir Eğitim Fakültesi Dergisi, 2017
Kayıt Yok
Atıflar
Atıf Sayılarına Göre Yayınlar
A: SCI/SSCI/AHCI, B: ESCI, C: Scopus, D: Uluslararası Alan Index, E: TR Dizin, F: Uluslararası Kitap, G: Ulusal Kitap, H: Diğer Makale, I: Toplam
Sıra Yayın A B C D E F G H I
1 Augmented reality in STEM education: a systematic review 55 45 0 38 32 13 0 5 188
2 INVESTIGATION OF PROBLEMATIC INTERNET USAGE OF TEACHER CANDIDATES 3 5 0 31 52 12 2 0 105
3 Eğitimde Fatih Projesinin Öğretmen Yeterlikleri Açısından İncelenmesi 0 0 0 10 42 8 0 0 60
4 The Impact of STEM Attitude and Thinking Style on Computational Thinking Determined via Structural Equation Modeling 21 2 0 0 20 10 0 0 53
5 The effect of augmented reality use on achievement, misconception and course engagement 0 0 0 11 22 8 1 0 42
6 Öğretmen adaylarının problemli internet kullanımlarının incelenmesi 0 0 0 6 13 1 0 0 20
7 Eğitim Teknolojileri Okumaları 2016 0 0 0 4 4 8 0 0 16
8 Trends in educational augmented reality studies: A systematic review 0 0 0 10 1 2 0 0 13
9 Mobil öğrenme çalışmalarındaki eğilimler 0 0 0 10 0 0 0 0 10
10 Artırılmış gerçekliğin fen eğitiminde kullanımının tutum ve motivasyona etkisi 0 0 0 2 3 4 0 0 9
11 Eğitim teknolojileri okumaları 2018 0 0 0 0 0 9 0 0 9
12 Öğretmen adaylarının çevrimiçi bilgi arama stratejilerinin belirlenmesi 0 0 0 3 5 0 0 0 8
13 Kodlama eğitimine yönelik öğrenci görüşleri 0 0 0 1 0 5 0 0 6
14 Ön lisans öğrencilerinin nomofobi düzeylerinin akıllı telefon kullanım durumlarına göre incelenmesi 0 0 0 0 3 3 0 0 6
15 Ön lisans öğrencilerinin mobil öğrenme tutumlarının çeşitli değişkenler açısından incelenmesi 0 0 0 1 2 2 0 0 5
16 Effects of augmented reality on student achievement and self-efficacy in vocational education and training 0 0 0 2 0 2 0 0 4
17 Eğitim Uygulamaları İçin Yeni Fırsat Bulut Bilişim 0 0 0 0 1 3 0 0 4
18 Investigating student attitudes toward augmented reality 0 0 0 3 0 1 0 0 4
19 Analysis of teacher candidates educational internet self efficacy beliefs in terms of various variables 1 1 0 1 0 0 0 0 3
20 Öğretim Teknolojilerinin Temelleri Teoriler Araştırmalar Eğilimler 0 0 0 0 1 2 0 0 3
21 Uzaktan eğitim öğrencilerinin çevrimiçi sınava yönelik tutum düzeylerinin incelenmesi 0 0 0 1 0 2 0 0 3
22 Eğitsel Bilgisayar Oyunlarının Eğitim Ortamlarına Entegrasyonu 0 0 0 1 1 0 0 0 2
23 Ortaokul Öğrencilerinin Artırılmış Gerçeklik Uygulamalarına Karşı Olan Tutumlarının Çeşitli Değişkenler Açısından İncelenmesi 0 0 0 0 2 0 0 0 2
24 Öğretmen Adaylarının Edmodo Hakkındaki Görüşleri 0 0 0 0 1 1 0 0 2
25 Artırılmış gerçekliğin uygulamalı eğitimde kullanımı: Anakart montajı 0 0 0 0 0 1 0 0 1
26 Eğitimde Teknoloji Uygulamaları 0 0 0 0 0 1 0 0 1
(2023) "Türkiye Adresli Uluslararası Bilimsel Yayınları (SSCI) Teşvik Ödülü"
(2020) "Türkiye Adresli Uluslararası Bilimsel Yayınları (SSCI) Teşvik Ödülü" TÜBİTAK
(2013) "TÜBİTAK Türkiye Adresli Uluslararası Bilimsel Yayınları (SSCI) Teşvik Ödülü" TÜBİTAK
(2012) "Başarı Belgesi" MİLLİ EĞİTİM BAKANLIĞI
Kayıt Yok
Kayıt Yok
Kayıt Yok
Kayıt Yok
Birlikte çalışılan kişi Aktif Dönem Çalışma Sayısı
Kırşehir Ahi Evran Üniversitesi
2013 - 2023 35
Ebru Kılıç Çakmak
Gazi Üniversitesi
2013 - 2019 9
Süleyman Sadi Seferoğlu
Hacettepe Üniversitesi
2011 - 2018 5
Ahi Evran Üniversitesi
2015 - 2017 2
Ahi Evran Üniversitesi
2015 - 2016 2
Ahmet Akıncı
Mustafa Kemal Üniversitesi
2011 - 2013 2
Denizer Yıldırım
Ankara Üniversitesi
2011 - 2013 2
Hakan Tüzün
Hacettepe Üniversitesi
2011 - 2013 2
Cengiz Şahin
Ahi Evran Üniversitesi
2016 1
Halil Kayaduman
Adıyaman Üniversitesi
2011 1
Özgen Korkmaz
Amasya Üniversitesi
2020 1
Emin İbili
Afyonkarahisar Sağlık Bilimleri Üniversitesi
2020 1
Hasan Çakır
Gazi Üniversitesi
2014 1
Mustafa Serkan Günbatar
Van Yüzüncü Yıl Üniversitesi
2020 1
Mustafa SIRAKAYA
KIRŞEHİR AHİ EVRAN ÜNİVERSİTESİ
2019 1
Cansu Cansız
-
2017 1
S. Sadi Seferoglu
-
013 1
Alan Adı Alandaki Toplam Öğretim Elemanı Sayısı
TÜBİTAK Araştırma Alanı Sosyal Bilimler 78449
YÖKSİS Temel Alan Eğitim Bilimleri Temel Alanı 9456
YÖKSİS Bilim Alanı Bilgisayar ve Öğretim Teknolojileri Eğitimi 640
Anahtar Kelimeler Eğitim Teknolojileri, Bilişim Teknolojileri Eğitimi, Öğretim Tasarımı
Performans Kriteri 2015 2016 2017 2018 2019 2020 2021 2022 2023 2024
Ağırlıklı Puan 15 100 40 250 55 105 15 110 160 0
Sıra (Araştırma Alanı İçinde) 456 . 401 . 507 . 295 . 491 . 426 . 612 . 513 . 445 . -
Sıra (Temel Alan İçinde) 314 . 250 . 313 . 130 . 280 . 234 . 372 . 264 . 233 . -
Sıra (Bilim Alanı İçinde) 99 . 55 . 95 . 15 . 78 . 58 . 101 . 64 . 48 . -
Sıra (Anahtar Kelime (1)) 62 . 31 . 52 . 5 . 43 . 35 . 57 . 39 . 19 . -
Sıra (Anahtar Kelime (2)) 48 . 24 . 47 . 5 . 36 . 28 . 57 . 32 . 18 . -
Sıra (Anahtar Kelime (3)) 38 . 17 . 30 . 2 . 26 . 19 . 37 . 19 . 10 . -
Toplam Yayın 1 9 6 16 5 3 1 6 7 0
Toplam Makale 1 1 1 7 2 2 1 2 0 0
Toplam Kitap 0 1 0 2 0 1 0 0 3 0
Toplam Bildiri 0 7 5 7 3 0 0 4 4 0
Makale (SCI) 0 0 0 0 0 1 0 1 0 0
Makale (Uluslararası) 0 0 0 4 0 1 0 1 0 0
Makale (Ulusal) 1 1 1 3 2 0 1 0 0 0
Kitap Yazarlığı 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0
Kitap Bölümü Yazarlığı 0 1 0 2 0 1 0 0 3 0
Bildiri (Uluslararası) 0 7 5 7 3 0 0 4 4 0
Bildiri (Ulusal) 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0
Atıfları ve Metrikleri
Atıfları ve Metrikleri