Yüksek Lisans, Türkiye, Ahi Evran Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, Eğitim Programları ve Öğretim (Yl) (Tezli), 2013, 2016 |
Lisans, Türkiye, Gazi Üniversitesi, Kırşehir Eğitim Fakültesi, Sınıf Öğretmenliği Pr., 2005, 2009 |
Yüksek Lisans, Türkiye, Ahi Evran Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, Eğitim Programları ve Öğretim (Yl) (Tezli), 2013, 2016 |
Lisans, Türkiye, Gazi Üniversitesi, Kırşehir Eğitim Fakültesi, Sınıf Öğretmenliği Pr., 2005, 2009 |
Mustafa ASLANDEREN, Yüksek Lisans, Esnaf ve sanatkârların ahilik değerlerine sahiplik düzeylerinin değerlendirilmesi (Kırşehir örneği), Ahi Evran Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, Eğitim Bilimleri Ana Bilim Dalı, 2016 |
İngilizce, YÖKDİL, 55, 2021 Yükse, 2021 |
Kayıt Yok |
[UAK] Eğitim Bilimleri Eğitim Bilimleri Eğitim Programları ve Öğretim |
[UAK] Eğitim Bilimleri Eğitim Programları ve Öğretim |
2017-, Öğretim Görevlisi, Tam Zamanlı, Ahi Evran Üniversitesi, Çiçekdağı Meslek Yüksekokulu, Çocuk Bakımı ve Gençlik Hizmetleri Bölümü, Türkiye |
Kayıt Yok |
Kayıt Yok |
Kayıt Yok |
Kayıt Yok |
Yapay Zeka Odaklı Pedagoji: Okul Öncesi Eğitimi Zenginleştiren Yenilikçi Mesleki Gelişim Modülleri TÜBA ve TÜBİTAK Destekli Proje: Araştırmacı , 2024 |
Kayıt Yok |
ASLANDEREN, M., Sagnak, H.Ç., Sağlam, M. (2024) "Okul Öncesi Öğretmenliği Programındaki Öğretim Teknolojileri Dersinin Yansıtıcı Değerlendirme Modeli ile Değerlendirilmesi", Ahi Evran Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi, 10 (3) pp. 543-562 [TR Dizin] DOI |
ASLANDEREN, M., Berkant, H.G. (2023) "Okul öncesi eğitiminde depremin öğretimine ilişkin öğretmen görüşleri", Eğitim Yansımaları, 7 (2) pp. 22-34 Link |
ASLANDEREN, M., Sagnak, H.Ç. (2023) "Teknoloji Entegrasyonu ile Yükseköğretimde Yüz Yüze ve Karma Öğretim Uygulamalarının Zenginleştirilmesi: Çiçekdağı MYO Örneği", Üniversite Araştırmaları Dergisi, 6 (2) pp. 171-181 [TR Dizin] Link DOI |
Yeşil, R., ŞAHAN, E., ASLANDEREN, M. (2018) "Ebeveynin Çocuk Eğitimi Konusundaki Yeterliklerinin Bazı Değişkenlere Göre İncelenmesi", Ahi Evran Üniversitesi Kırşehir Eğitim Fakültesi Dergisi, 19 (3) pp. 1828-1849 [TR Dizin] Link DOI |
Yeşil, R., ASLANDEREN, M., ŞAHAN, E. (2018) "Çocuk Eğitimi Yeterliği Ölçeğinin Geçerlik ve Güvenirlik Çalışması(Validity and Reliability Study of the Child Education Efficiency Scale)", International Online Journal of Educational Sciences, 10 (3) pp. 283-302 Link DOI |
Yeşil, R., ASLANDEREN, M. (2017) "Müşteri Değerlendirmeleriyle Esnaf ve Sanatkârların Ahilik Değerlerine Sahiplik Düzeylerinin İncelenmesi (Kırşehir Örneği)", Değerler Eğitimi Dergisi, 15 (34) pp. 217-249 [TR Dizin] Link |
Yeşil, R., ASLANDEREN, M. (2017) "AHİLİK DEĞERLERİ ÖLÇEĞİNİN GEÇERLİK VE GÜVENİRLİK ÇALIŞMASI", Turkish Studies (Elektronik), 12 (4) pp. 565-584 [TR Dizin] Link DOI |
ÇALIŞKAN, N., Yalçın, O., ASLANDEREN, M. (2017) "HUY KALIPLARI VE MESLEK SEÇİMİ: ANALİTİK YORDAMA", The Journal of Academic Social Science Studies, (54) pp. 57-64 [TR Dizin] DOI |
ASLANDEREN, M., Yeşil, R. (2016) "Esnaf Ve Sanatkârların Ahilik Değerlerine Sahiplik Düzeylerinin Değerlendirilmesi", Ahi Evran Üniversitesi Kırşehir Eğitim Fakültesi Dergisi, 17 (1) pp. 383-400 [TR Dizin] |
ÇALIŞKAN, N., ASLANDEREN, M. (2014) "Aile içi iletişim ve siber yaşam: Teorik bir çözümleme", Ahi Evran Üniversitesi Kırşehir Eğitim Fakültesi Dergisi, 15 (2) pp. 263-277 [TR Dizin] |
ÇALIŞKAN, N., Aydın, M., ASLANDEREN, M. (2014) "Empati ve Hayvanlarla İletişim", Ahi Evran Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi, (0) |
DEMİR, M.F., ATA, E.B., ASLANDEREN, M. (2024) "2024 OKUL ÖNCESİ EĞİTİM PROGRAMI KAZANIMLARININ ÇOCUK HAKLARI AÇISINDAN İNCELENMESİ", 2. ULUSLARARASI 21. YY EĞİTİM ARAŞTIRMALARI KONGRESİ 25-27 HAZİRAN 2024 BURDUR/TURKEY , Burdur, Türkiye, (Ağustos 2024) |
ASLANDEREN, M., ATA, E.B., DEMİR, M.F. (2024) "2024 Okul Öncesi Eğitim Programındaki Kazanımların Eleştirel Düşünme Becerilerini Kazandırmaya Uygunluğunun Değerlendirilmesi", 2. ULUSLARARASI 21. YY EĞİTİM ARAŞTIRMALARI KONGRESİ 25-27 HAZİRAN 2024 BURDUR/TURKEY , Burdur, Türkiye, (Ağustos 2024) |
ASLANDEREN, M., Ünal, D.P. (2023) "Öğretmenlik Meslek Kanunu ve Kariyer Basamakları Sınavına İlişkin Okulöncesi Öğretmenlerinin Görüşleri", EduCongress2023 , (pp. 1224-1240), Ankara, Türkiye, (Ekim 2023) |
ASLANDEREN, M., Koç, C. (2023) "Türkiye’de 2010-2023 Yılları Arasında Program Değerlendirme Konusunda Yapılan Çalışmaların Analizi", EDUCONGRESS 2023 , (pp. 23-31), Ankara, Türkiye, (Ekim 2023) |
Yeşil, R., ASLANDEREN, M. (2021) "AHİLİK SİSTEMİNDE SORUMLULUK EĞİTİMİ UYGULAMALARININ DEĞERLENDİRİLMESİ", Ahi Evran International Conference on Scientific Research (30 November-1-2 December 2021) , (pp. 116-132), Kırşehir, Türkiye, (Aralık 2021) |
ASLANDEREN, M., Yeşil, R. (2019) "Ahilik mesleki değerler eğitimi sürecinde denetim ve değerlendirme mekanizmasının incelenmesi", 1. Uluslararası Türk Halklarının Felsefi Mirası Sempozyumu , (pp. 159-178), Bişkek, Kırgızistan, (Ekim 2019) |
ASLANDEREN, M., Yeşil, R. (2018) "Ahilik Eğitim Modelindeki Değer Eğitimi Süreçlerinin İlke ve Yöntemler Açısından Analizi", III. INES International Education and Social Science Congress (28 April-01 May 2018) , (pp. 187-194), Antalya, Türkiye, (Ekim 2018) |
Yeşil, R., ASLANDEREN, M., ŞAHAN, E. (2018) "Ebeveynin Çocuk Eğitimi Yeterliklerini Belirleme Ölçeğinin Geçerlik Ve Güvenirlik Çalışması", III. INES International Education and Social Science Congress 2018 , (pp. 64), Antalya, Türkiye, (Haziran 2018) |
Yeşil, R., ŞAHAN, E., ASLANDEREN, M. (2018) "Ebeveynin Çocuk Eğitimi Konusundaki Yeterliklerinin Bazı Değişkenlere Göre İncelenmesi", X. Uluslararası Eğitim Araştırmaları Kongresi , Nevşehir, Türkiye, (Nisan 2018) |
ASLANDEREN, M., Yeşil, R. (2015) "Esnaf Ve Sanatkârların Ahilik Değerlerine Sahiplik Düzeylerinin Değerlendirilmesi", Ahi Evran Üniversitesi Kırşehir Eğitim Fakültesi Dergisi , (pp. 383-400), Niğde, Türkiye, (Nisan 2015) |
Yeşil, R., KART, M., ASLANDEREN, M. (2020) "Ahilik ve Değer Eğitimi Modeli ”ADEM”", Konya/Türkiye : Çizgi Yayınevi, ISBN: 978-605-196-338-9 |
ASLANDEREN, M., Baştuğ, S.D. (2023) "Dünyada Değerler Eğitimi", Kitap: Karakter ve Değerler Eğitimi Güncel Yaklaşımlar, Ankara/Türkiye : Pegem Akademi, Bölüm Sayfaları: 336 / 351, ISBN: 978-625-6764-21-7 |
Kayıt Yok |
Kayıt Yok |
Kayıt Yok |
Kayıt Yok |
Sıra | Yayın | A | B | C | D | E | F | G | H | I | J |
1 | Aile içi iletişim ve siber yaşam: Teorik bir çözümleme | 0 | 0 | 0 | 0 | 2 | 2 | 1 | 0 | 0 | 5 |
2 | Empati ve Hayvanlarla İletişim | 0 | 0 | 0 | 4 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 4 |
3 | Ebeveynin Çocuk Eğitimi Konusundaki Yeterliklerinin Bazı Değişkenlere Göre İncelenmesi | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 1 | 1 | 0 | 0 | 2 |
4 | Okul öncesi eğitiminde depremin öğretimine ilişkin öğretmen görüşleri | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 2 | 0 | 0 | 2 |
5 | AHİLİK DEĞERLERİ ÖLÇEĞİNİN GEÇERLİK VE GÜVENİRLİK ÇALIŞMASI | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 1 | 0 | 0 | 1 |
6 | Ahilik ve Değer Eğitimi Modeli ”ADEM” | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 1 | 0 | 0 | 1 |
7 | Çocuk Eğitimi Yeterliği Ölçeğinin Geçerlik ve Güvenirlik Çalışması(Validity and Reliability Study of the Child Education Efficiency Scale) | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 1 | 0 | 0 | 0 | 1 |
8 | Esnaf Ve Sanatkârların Ahilik Değerlerine Sahiplik Düzeylerinin Değerlendirilmesi | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 1 | 0 | 0 | 1 |
Kayıt Yok |
Kayıt Yok |
Kayıt Yok |
Kayıt Yok |
Birlikte çalışılan kişi | Aktif Dönem | Çalışma Sayısı |
Rüştü Yeşil
Sakarya Üniversitesi
|
2015 - 2021 | 12 |
Kırşehir Ahi Evran Üniversitesi
|
2018 | 4 |
Kırşehir Ahi Evran Üniversitesi
|
2014 - 2017 | 3 |
Kırşehir Ahi Evran Üniversitesi
|
2024 | 2 |
Kırşehir Ahi Evran Üniversitesi
|
2024 | 2 |
Hatice Çilsalar Sagnak
Yozgat Bozok Üniversitesi
|
2023 - 2024 | 2 |
Kırşehir Ahi Evran Üniversitesi
|
2020 | 1 |
Canan Koç
-
|
2023 | 1 |
Mehmet Sağlam
-
|
2024 | 1 |
Dilşat Peker Ünal
Yozgat Bozok Üniversitesi
|
2023 | 1 |
Sevgi Deniz Baştuğ
-
|
2023 | 1 |
Hasan Güner Berkant
Yozgat Bozok Üniversitesi
|
2023 | 1 |
Mehmet Aydın
-
|
2014 | 1 |
Osman Yalçın
-
|
2017 | 1 |
Alan Adı | Alandaki Toplam Öğretim Elemanı Sayısı | |
TÜBİTAK Araştırma Alanı | Sosyal Bilimler | 78383 |
YÖKSİS Temel Alan | Eğitim Bilimleri Temel Alanı | 10096 |
YÖKSİS Bilim Alanı | Eğitim Programları ve Öğretim | 377 |
Anahtar Kelimeler | Eğitim Programları ve Öğretim |
Performans Kriteri | 2015 | 2016 | 2017 | 2018 | 2019 | 2020 | 2021 | 2022 | 2023 | 2024 | 2025 |
Ağırlıklı Puan | 2 | 15 | 45 | 55 | 10 | 100 | 10 | 0 | 80 | 35 | 0 |
Sıra (Araştırma Alanı İçinde) | 473 . | 492 . | 502 . | 489 . | 533 . | 433 . | 623 . | - | 526 . | 457 . | - |
Sıra (Temel Alan İçinde) | 322 . | 333 . | 306 . | 289 . | 323 . | 239 . | 381 . | - | 313 . | 283 . | - |
Sıra (Bilim Alanı İçinde) | 84 . | 87 . | 61 . | 61 . | 76 . | 41 . | 87 . | - | 67 . | 68 . | - |
Sıra (Anahtar Kelime (1)) | - | - | - | - | - | - | - | - | - | - | - |
Toplam Yayın | 1 | 1 | 3 | 5 | 1 | 1 | 1 | 0 | 4 | 3 | 0 |
Toplam Makale | 0 | 1 | 3 | 2 | 0 | 0 | 0 | 0 | 2 | 1 | 0 |
Toplam Kitap | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 1 | 0 | 0 | 1 | 0 | 0 |
Toplam Bildiri | 1 | 0 | 0 | 3 | 1 | 0 | 1 | 0 | 1 | 2 | 0 |
Makale (SCI) | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 |
Makale (Uluslararası) | 0 | 0 | 0 | 1 | 0 | 0 | 0 | 0 | 2 | 1 | 0 |
Makale (Ulusal) | 0 | 1 | 3 | 1 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 |
Kitap Yazarlığı | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 1 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 |
Kitap Bölümü Yazarlığı | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 1 | 0 | 0 |
Bildiri (Uluslararası) | 0 | 0 | 0 | 3 | 1 | 0 | 1 | 0 | 1 | 2 | 0 |
Bildiri (Ulusal) | 1 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 |