Doktora/Sanatta Yeterlilik/Tıpta Uzmanlık, Türkiye, Erciyes Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, İngiliz Dili ve Edebiyatı (Dr), 2023 |
Yüksek Lisans, Türkiye, Erciyes Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, İngiliz Dili ve Edebiyatı (Yl) (Tezli), 2018, 2023 |
Lisans, Türkiye, Erciyes Üniversitesi, Edebiyat Fakültesi, İngiliz Dili ve Edebiyatı Bölümü, 2009, 2013 |
Lisans, Türkiye, Dicle Üniversitesi, Ziya Gökalp Eğitim Fakültesi, Yabancı Diller Eğitimi Bölümü, 2007, 2009 |
Yüksek Lisans, Türkiye, Erciyes Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, İngiliz Dili ve Edebiyatı (Yl) (Tezli), 2018, 2023 |
Lisans, Türkiye, Erciyes Üniversitesi, Edebiyat Fakültesi, İngiliz Dili ve Edebiyatı Bölümü, 2009, 2013 |
Lisans, Türkiye, Dicle Üniversitesi, Ziya Gökalp Eğitim Fakültesi, Yabancı Diller Eğitimi Bölümü, 2007, 2009 |
Doktora/Sanatta Yeterlilik/Tıpta Uzmanlık, Türkiye, Erciyes Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, İngiliz Dili ve Edebiyatı (Dr), 2023 |
Kayıt Yok |
Kayıt Yok |
Kayıt Yok |
[UAK] Filoloji Dünya Dilleri ve Edebiyatları İngiliz Dili ve Edebiyatı |
2024-, Öğretim Görevlisi, Tam Zamanlı, Kırşehir Ahi Evran Üniversitesi, Fen-Edebiyat Fakültesi, Mütercim ve Tercümanlık Bölümü, Türkiye |
2018-, Öğretim Görevlisi, Tam Zamanlı, Kırşehir Ahi Evran Üniversitesi, Yabancı Diller Yüksekokulu, Mütercim ve Tercümanlık Bölümü, Türkiye |
2013-2016, Okutman, Yarı Zamanlı, Erciyes Üniversitesi, Yabancı Diller Yüksekokulu, Temel İngilizce Bölümü, Türkiye |
2024-2027, Myo/Yüksekokul Müdür Yardımcısı, Kırşehir Ahi Evran Üniversitesi, Türkiye |
2024-2027, Bölüm Başkanı, Kırşehir Ahi Evran Üniversitesi, Türkiye |
Kayıt Yok |
2022-2023, İngilizce Hazırlık (Main Course), Lisans |
2021-2022, Mesleki İngilizce III, Lisans |
2021-2022, Mesleki İngilizce I, Lisans |
2021-2022, Yabancı Dil I, Lisans |
2020-2021, Yabancı Dil II, Lisans |
2020-2021, Yabancı Dil II, Ön Lisans |
2020-2021, Mesleki Yabancı Dil II, Ön Lisans |
2020-2021, Mesleki Yabancı Dil I, Ön Lisans |
2020-2021, Yabancı Dil I, Ön Lisans |
2019-2020, Mesleki İngilizce IV, Lisans |
2019-2020, Mesleki İngilizce II, Lisans |
2019-2020, Yabancı Dil II, Lisans |
2019-2020, Mesleki İngilzce III, Lisans |
2019-2020, Mesleki İngilizce I, Lisans |
2019-2020, Yabancı Dil I, Lisans |
2018-2019, Mesleki İngilizce III, Lisans |
2018-2019, MESLEKİ YABANCI DİL: İNGİLİZCE, Lisans |
2018-2019, AKADEMİK İNGİLİZCE, Lisans |
2018-2019, Mesleki Yabancı Dil: Almanca, Lisans |
2018-2019, YABANCI DİL II, Lisans |
2018-2019, YABANCI DİLDE OKUMA VE KONUŞMA II, Lisans |
2018-2019, MESLEKİ İNGİLİZCE II, Lisans |
2018-2019, MESLEKİ YABANCI DİL I, Lisans |
2018-2019, MESLEKİ YABANCI DİL, Lisans |
2018-2019, Yabancı Dilde Okuma ve Konuşma I, Lisans |
2018-2019, Yabancı Dil II, Lisans |
2018-2019, Yabancı Dil II, Lisans |
2018-2019, Yabancı Dil I, Lisans |
2017-2018, İngilizce Hazırlık (Main Course), Lisans |
Kayıt Yok |
Kayıt Yok |
Kayıt Yok |
Kayıt Yok |
Mescigil, M., Solmaz, F., Taş, S. (2023) "PARALLELISM BETWEEN STYLISTICS AND LITERARY VIEWS IN ‘A SUITABLE BOY’", The 3rd International ILTERG Conference , Nevşehir, Türkiye, (Haziran 2023) |
Mescigil, M., Taş, S., Solmaz, F. (2023) "RHETORIC POWER TO FLOUT THE TABOOS: CHRISTIANS AND SARACENS IN GUI DE WAREWIC AND IN BOEVE DE HAUMTONE", The 3rd International ILTERG Conference , Nevşehir, Türkiye, (Haziran 2023) |
Taş, S., Solmaz, F., Mescigil, M. (2023) "A CLASSROOM RESEARCH ON THE IMPACT OF TEACHERS’ QUESTIONING IN ESL CLASSROOMS", ISTEC 2023 International Science and Technology Conference , (pp. 1), Roma, İtalya, (Ağustos 2023) |
Kimsesiz, F., Mescigil, M. (2022) "Investigating the Cognate Awareness of EFL Teachers in Benefitting from Turkish-English Cognates in teaching English Vocabulary", International LET-In (LEarning & Teaching INnovations) Conference 2022 , (pp. 108-113), Ankara, Türkiye, (Aralık 2022) |
Taş, S., Solmaz, F., Mescigil, M. (2022) "THAT/ZERO-THAT ALTERNATION WITH ‘I THINK’ IN FORMAL/INFORMAL REGISTER", INCSOS 8th International Congress on Social Sciences , Türkiye, (Ekim 2022) |
Mescigil, M., Akbaş, E., Akçeşme, İ.B. (2021) "PROVIDING INSIGHT INTO EPISTEMIC VIOLENCE IN HAROLD PINTER’S WORKS THE CARETAKER, BETRAYAL AND ASHES TO ASHES VIA CORPUS STYLISTIC AND LITERARY ANALYSES", PALA Nottingham 2021 Programme , Nottingham, İngiltere, (Temmuz 2021) |
Mescigil, M. (2019) "Politic of Rhetoric Usage: William Wordsworth’s Preface to Lyrical Ballads and Samuel Taylor Coleridge’s Biographia Literaria", 19. Uluslarararası Deyişbilim Sempozyumu (19th International Stylistics Symposium) , (pp. 94-101), Isparta, Türkiye, (Aralık 2019) |
Kayıt Yok |
Mescigil, M. (2020) "The Effect of Teachers' Attitudes on Classroom Management and Students' Success", Kitap: Studies on Management and Leadership, Türkiye : Efe Akademi |
Kayıt Yok |
Kayıt Yok |
Kayıt Yok |
Kayıt Yok |
Kayıt Yok |
Kayıt Yok |
Kayıt Yok |
Kayıt Yok |
Birlikte çalışılan kişi | Aktif Dönem | Çalışma Sayısı |
Kırşehir Ahi Evran Üniversitesi
|
2022 - 2023 | 4 |
Kırşehir Ahi Evran Üniversitesi
|
2022 - 2023 | 4 |
Kırşehir Ahi Evran Üniversitesi
|
2022 | 1 |
Erdem Akbaş
Erciyes Üniversitesi
|
2021 | 1 |
İfakat Banu Akçeşme
Erciyes Üniversitesi
|
2021 | 1 |
Alan Adı | Alandaki Toplam Öğretim Elemanı Sayısı | |
TÜBİTAK Araştırma Alanı | Sosyal Bilimler | 78682 |
YÖKSİS Temel Alan | Filoloji Temel Alanı | 6005 |
YÖKSİS Bilim Alanı | Dünya Dilleri ve Edebiyatları | 2396 |
Anahtar Kelimeler | İngiliz Dili ve Edebiyatı |
Performans Kriteri | 2015 | 2016 | 2017 | 2018 | 2019 | 2020 | 2021 | 2022 | 2023 | 2024 |
Ağırlıklı Puan | 0 | 0 | 0 | 0 | 10 | 40 | 5 | 15 | 15 | 0 |
Sıra (Araştırma Alanı İçinde) | - | - | - | - | 535 . | 487 . | 618 . | 603 . | 572 . | - |
Sıra (Temel Alan İçinde) | - | - | - | - | 250 . | 173 . | 288 . | 265 . | 255 . | - |
Sıra (Bilim Alanı İçinde) | - | - | - | - | 118 . | 78 . | 134 . | 122 . | 130 . | - |
Sıra (Anahtar Kelime (1)) | - | - | - | - | 64 . | 43 . | 76 . | 61 . | 66 . | - |
Toplam Yayın | 0 | 0 | 0 | 0 | 1 | 1 | 1 | 2 | 3 | 0 |
Toplam Makale | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 |
Toplam Kitap | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 1 | 0 | 0 | 0 | 0 |
Toplam Bildiri | 0 | 0 | 0 | 0 | 1 | 0 | 1 | 2 | 3 | 0 |
Makale (SCI) | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 |
Makale (Uluslararası) | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 |
Makale (Ulusal) | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 |
Kitap Yazarlığı | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 |
Kitap Bölümü Yazarlığı | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 1 | 0 | 0 | 0 | 0 |
Bildiri (Uluslararası) | 0 | 0 | 0 | 0 | 1 | 0 | 1 | 2 | 3 | 0 |
Bildiri (Ulusal) | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 |