Yüksek Lisans, Türkiye, Aksaray Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, Okul Öncesi Eğitimi (Yl) (Tezli), 2021, 2023 |
Ön Lisans, Türkiye, Anadolu Üniversitesi, Açıköğretim Fakültesi, Hukuk Bölümü, 2019, 2022 |
Yüksek Lisans, Türkiye, Bartın Üniversitesi, Eğitim Bilimleri Enstitüsü, Hayat Boyu Öğrenme ve Yetişkin Eğitimi (Yl) (Tezli), 2017, 2019 |
Lisans, Türkiye, Adnan Menderes Üniversitesi, Eğitim Fakültesi, Temel Eğitim Bölümü, 2010, 2014 |
Yüksek Lisans, Türkiye, Aksaray Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, Okul Öncesi Eğitimi (Yl) (Tezli), 2021, 2023 |
Ön Lisans, Türkiye, Anadolu Üniversitesi, Açıköğretim Fakültesi, Hukuk Bölümü, 2019, 2022 |
Yüksek Lisans, Türkiye, Bartın Üniversitesi, Eğitim Bilimleri Enstitüsü, Hayat Boyu Öğrenme ve Yetişkin Eğitimi (Yl) (Tezli), 2017, 2019 |
Lisans, Türkiye, Adnan Menderes Üniversitesi, Eğitim Fakültesi, Temel Eğitim Bölümü, 2010, 2014 |
Kayıt Yok |
Kayıt Yok |
Kayıt Yok |
[UAK] Eğitim Bilimleri Okul Öncesi Eğitimi Okul Öncesi Eğitimi |
Kayıt Yok |
2024-, Bölüm Müfredat Geliştirme Değerlendirme Komisyon Üyesi, Kırşehir Ahi Evran Üniversitesi, Türkiye |
2024-, Komisyon Üyeliği, Kırşehir Ahi Evran Üniversitesi, Türkiye |
2024-, Komisyon Üyeliği, Kırşehir Ahi Evran Üniversitesi, Türkiye |
2024-, Komisyon Üyeliği, Kırşehir Ahi Evran Üniversitesi, Türkiye |
2023-2024, Komisyon Üyeliği, Kırşehir Ahi Evran Üniversitesi, Türkiye |
2023-2024, Komisyon Üyeliği, Kırşehir Ahi Evran Üniversitesi, Türkiye |
2023-, Yönetim Kurulu Üyeliği, Kırşehir Ahi Evran Üniversitesi, Türkiye |
2020-2022, Komisyon Üyeliği, Kırşehir Ahi Evran Üniversitesi, Türkiye |
2020-2023, Yönetim Kurulu Üyeliği, Kırşehir Ahi Evran Üniversitesi, Türkiye |
2020-2021, Arş. Uyg. Merkezi Müdür Yardımcısı, Kırşehir Ahi Evran Üniversitesi, Türkiye |
2018-2021, Bölüm Başkanı, Kırşehir Ahi Evran Üniversitesi, Türkiye |
Kayıt Yok |
Kayıt Yok |
Kayıt Yok |
TÜBİTAK 4007 Afet Bölgesi Projeleri TÜBA ve TÜBİTAK Destekli Proje: Yardımcı Personel , 2023-2023 |
Kayıt Yok |
SAATÇİ, G., Saatçi, T., KÖSTEKÇİ, M. (2024) "Kahramanmaraş Depreminden Etkilenen Çocukların Deprem Kavramına İlişkin Metaforik Algıları", Avrasya Sağlık Bilimleri Dergisi, (0) [TR Dizin] DOI |
KÖSTEKÇİ, M., Saatçi, T. (2024) "Çocuk Gelişimi Öğrencilerinin Sosyal Medya Bağımlılıkları ve Gelişmeleri Kaçırma Korkuları (FOMO) Arasındaki İlişkinin İncelenmesi", Buca Eğitim Fakültesi Dergisi, 0 (60) pp. 1154-1172 [TR Dizin] Link DOI |
KÖSTEKÇİ, M., Günindi, Y. (2023) "OKUL ÖNCESİ ÖĞRETMENLERİ DENKLEMİNDE SUSKUNLUK VE ÖZ YETERLİLİK", Uluslararası V. Çocuk Gelişimi Kongresi ("Her Yüzüyle Çocuk") / 15-17 Kasım 2023 , (Kasım 2023) |
KÖSTEKÇİ, M., KOYUNCU, B., DAĞLI, E. (2022) "FÜTÜVVET ANLAYIŞI TEMELİNDE AHİLİK KÜLTÜRÜ İLE MAHSENLİ ALİ EFENDİ İLİŞKİSİ", Her Yönüyle Çiçekdağı Sempozyumu , (pp. 355-363), Kırşehir, Türkiye, (Kasım 2022) |
Kayıt Yok |
Kayıt Yok |
Kayıt Yok |
Kayıt Yok |
Kayıt Yok |
Kayıt Yok |
Sıra | Yayın | A | B | C | D | E | F | G | H | I | J |
1 | Kahramanmaraş Depreminden Etkilenen Çocukların Deprem Kavramına İlişkin Metaforik Algıları | 0 | 0 | 0 | 0 | 1 | 0 | 0 | 0 | 0 | 1 |
Kayıt Yok |
Kayıt Yok |
Kayıt Yok |
Kayıt Yok |
Birlikte çalışılan kişi | Aktif Dönem | Çalışma Sayısı |
Türkan Saatçi
-
|
2024 | 2 |
-
|
2022 | 1 |
-
|
2022 | 1 |
Kırşehir Ahi Evran Üniversitesi
|
2024 | 1 |
Yunus Günindi
-
|
2023 | 1 |
Alan Adı | Alandaki Toplam Öğretim Elemanı Sayısı | |
TÜBİTAK Araştırma Alanı | Sosyal Bilimler | 78383 |
YÖKSİS Temel Alan | Eğitim Bilimleri Temel Alanı | 10096 |
YÖKSİS Bilim Alanı | Okul Öncesi Eğitimi | 422 |
Anahtar Kelimeler | Okul Öncesi Eğitimi |
Performans Kriteri | 2015 | 2016 | 2017 | 2018 | 2019 | 2020 | 2021 | 2022 | 2023 | 2024 | 2025 |
Ağırlıklı Puan | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 3 | 3 | 30 | 0 |
Sıra (Araştırma Alanı İçinde) | - | - | - | - | - | - | - | 630 . | 603 . | 462 . | - |
Sıra (Temel Alan İçinde) | - | - | - | - | - | - | - | 372 . | 386 . | 288 . | - |
Sıra (Bilim Alanı İçinde) | - | - | - | - | - | - | - | 105 . | 110 . | 74 . | - |
Sıra (Anahtar Kelime (1)) | - | - | - | - | - | - | - | 89 . | 89 . | 60 . | - |
Toplam Yayın | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 1 | 1 | 2 | 0 |
Toplam Makale | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 2 | 0 |
Toplam Kitap | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 |
Toplam Bildiri | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 1 | 1 | 0 | 0 |
Makale (SCI) | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 |
Makale (Uluslararası) | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 |
Makale (Ulusal) | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 2 | 0 |
Kitap Yazarlığı | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 |
Kitap Bölümü Yazarlığı | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 |
Bildiri (Uluslararası) | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 |
Bildiri (Ulusal) | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 1 | 1 | 0 | 0 |