Eğitim Bilimleri ve Öğretmen Yetiştirme Temel alanı. Lisans/Yüksek Lisans/Doktora: Eğitim Programları ve Öğretim. Prof.Dr. Kırşehir Ahi Evran Üniversitesi Eğitim _Fakültesi.
Doktora/Sanatta Yeterlilik/Tıpta Uzmanlık, Türkiye, Hacettepe Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, İlköğretimde Program Geliştirme ve Öğretim (Dr), 1989, 1995 |
Yüksek Lisans, Türkiye, Gazi Üniversitesi, Gazi Eğitim Fakültesi, Eğitim Bilimleri Bölümü, 1986, 1988 |
Lisans, Türkiye, Gazi Üniversitesi, Gazi Eğitim Fakültesi, Eğitim Bilimleri Bölümü, 1983, 1985 |
Ön Lisans, Türkiye, Gazi Üniversitesi, Kırşehir Eğitim Yüksekokulu, Sınıf Öğretmenliği Pr., 1981, 1983 |
Doktora/Sanatta Yeterlilik/Tıpta Uzmanlık, Türkiye, Hacettepe Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, İlköğretimde Program Geliştirme ve Öğretim (Dr), 1989, 1995 |
Yüksek Lisans, Türkiye, Gazi Üniversitesi, Gazi Eğitim Fakültesi, Eğitim Bilimleri Bölümü, 1986, 1988 |
Lisans, Türkiye, Gazi Üniversitesi, Gazi Eğitim Fakültesi, Eğitim Bilimleri Bölümü, 1983, 1985 |
Ön Lisans, Türkiye, Gazi Üniversitesi, Kırşehir Eğitim Yüksekokulu, Sınıf Öğretmenliği Pr., 1981, 1983 |
Kayıt Yok |
İngilizce, ÜDS, 72, Güz, 2008 |
Kayıt Yok |
[UAK] Eğitim Bilimleri Eğitim Programları ve Öğretim Eğitim Programları ve Öğretim |
2016-, Profesör, Tam Zamanlı, Ahi Evran Üniversitesi, Eğitim Fakültesi, Eğitim Bilimleri Bölümü, Eğitim Bilimleri, Türkiye |
2011-2016, Doçent, Tam Zamanlı, Ahi Evran Üniversitesi, Eğitim Fakültesi, Eğitim Bilimleri Bölümü, Eğitim Bilimleri, Türkiye |
2006-2011, Doktor Öğretim Üyesi, Tam Zamanlı, Ahi Evran Üniversitesi, Eğitim Fakültesi, Eğitim Bilimleri Bölümü, Türkiye |
1995-2006, Doktor Öğretim Üyesi, Tam Zamanlı, Gazi Üniversitesi, Kırşehir Eğitim Fakültesi, Rehberlik ve Psikolojik Danışmanlık Pr., Türkiye |
1986-2006, Öğretim Görevlisi, Tam Zamanlı, Gazi Üniversitesi, Kırşehir Eğitim Yüksekokulu, Türkiye |
2016-2019, Fakülte Yönetim Kurulu Üyeliği, Ahi Evran Üniversitesi, Türkiye |
2011-2015, Bilimsel Araştırma Projeleri Koordinasyon Birimi Koordinatörü, Ahi Evran Üniversitesi, Türkiye |
2011-2014, Fakülte Yönetim Kurulu Üyeliği, Ahi Evran Üniversitesi, Türkiye |
2011-2015, Yrd Doç Bilimsel Yayyınları İnc Kurul Üyeliği, Ahi Evran Üniversitesi, Türkiye |
2011-2015, Fakülte Yönetim Kurulu Üyeliği, Ahi Evran Üniversitesi, Türkiye |
2011-2015, Fakülte Kurulu Üyeliği, Ahi Evran Üniversitesi, Türkiye |
2007-2012, Enstitü Yönetim Kurulu Üyeliği, Ahi Evran Üniversitesi, Türkiye |
2002-2003, Dekan Yardımcısı, Ahi Evran Üniversitesi, Türkiye |
1998-2002, Bölüm Başkanı, Ahi Evran Üniversitesi, Türkiye |
1997-1998, Bölüm Başkanı, Ahi Evran Üniversitesi, Türkiye |
1996-, Abd Başkanı, Ahi Evran Üniversitesi, Türkiye |
1995-2000, Pormasyon Programı Yöneticiliği 4 Program, Ahi Evran Üniversitesi, Türkiye |
1995-1997, Bölüm Başkanı, Ahi Evran Üniversitesi, Türkiye |
Musa Sargın, Doktora, İlkokul zekâ oyunları dersi öğretim programının tasarlanması, uygulanması ve değerlendirmesi, Kırşehir Ahi Evran Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, Eğitim Bilimleri Ana Bilim Dalı, 2024, (Asıl Danışman) |
Ali Cemal Köksal, Yüksek Lisans, ORTAOKULDAKİ YÜKSEK AKADEMİK BAŞARIYA KATKIYA DÖNÜK UYGULAMALAR HAKKINDA BİR DURUM ÇALIŞMASI (KIRŞEHİR İLİ ÖRNEĞİ), Kırşehir Ahi Evran Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, Eğitim Bilimleri Ana Bilim Dalı, 2024, (Asıl Danışman) |
Hamide Kübra İnan, Yüksek Lisans, Ortaokul (8. sınıf) görsel sanatlar öğretim programının öğretmen görüşlerine göre değerlendirilmesi, Kırşehir Ahi Evran Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, Eğitim Bilimleri Ana Bilim Dalı, 2023, (Asıl Danışman) |
Başak İlhan, Yüksek Lisans, İlkokul 4. sınıf düzeyinde on kök değerin varlığının ders materyalleri ve öğretmen görüşleri doğrultusunda incelenmesi, Kırşehir Ahi Evran Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, Eğitim Bilimleri Ana Bilim Dalı, 2023, (Asıl Danışman) |
Ömer Kaya, Yüksek Lisans, Probleme Dayalı Öğrenme Modelinin Mesleki ve Teknik Liselerdeki Mesleki Yabancı Dil Dersi Erişisine Katkısı, Kırşehir Ahi Evran Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, Eğitim Bilimleri Ana Bilim Dalı, 2023, (Asıl Danışman) |
Yakup Durmuş, Yüksek Lisans, Yabancı Dil Kaygı Düzeyi Üzerinde Birer Yordayıcı Olarak Ortaokul Öğrencilerinin Ders Memnuniyeti, Motivasyonları Ve Tutumlarının İncelenmesi, Kırşehir Ahi Evran Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, Eğitim Programları ve Öğretimi Ana Bilim Dalı, 2023, (Asıl Danışman) |
Songül Berilgen, Yüksek Lisans, Teknoloji ve tasarım öğretmenlerinin ölçme ve değerlendirmeye yönelik tutumları, Kırşehir Ahi Evran Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, Eğitim Bilimleri Ana Bilim Dalı, 2022, (Asıl Danışman) |
Merve Cihan, Yüksek Lisans, Okul öncesi eğitimde drama yönteminin toplama ve çıkarma işlemi öğretimine katkısının incelenmesi, Kırşehir Ahi Evran Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, Eğitim Bilimleri Ana Bilim Dalı, 2022, (Asıl Danışman) |
Tuğba Ulucan Kurt, Yüksek Lisans, Ortaokul öğrencilerinin yabancı dil öğrenimine yönelik kaygı, öz-yeterlik ve başarı durumlarının incelenmesi, Kırşehir Ahi Evran Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, Eğitim Bilimleri Ana Bilim Dalı, 2021, (Asıl Danışman) |
Emine Birgili, Yüksek Lisans, Okul öncesi öğretmenlerinin eğitim programı dışında başvurmuş oldukları ekstra faaliyetlerin analizi, Kırşehir Ahi Evran Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, Eğitim Bilimleri Ana Bilim Dalı, 2021, (Asıl Danışman) |
Serdar Aktaş, Yüksek Lisans, Ortaokul beşinci sınıf matematik programının öğretmen görüşlerine göre değerlendirilmesi: Bir durum çalışması, Kırşehir Ahi Evran Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, Eğitim Bilimleri Ana Bilim Dalı, 2020, (Asıl Danışman) |
Volkan Keskinkılıç, Yüksek Lisans, Ortaokul 6.sınıf matematik dersi geometri öğrenme alanında gösterip yaptırma yönteminin öğrenci başarısına ve kalıcılığına etkisi, Kırşehir Ahi Evran Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, Eğitim Bilimleri Ana Bilim Dalı, 2019, (Asıl Danışman) |
Mehmet Yıldırım, Yüksek Lisans, 4– 12. sınıf öğrencilerinin matematiğe ilişkin algıları: Metaforik bir yaklaşım (Giresun ili örneği), Kırşehir Ahi Evran Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, Eğitim Bilimleri Ana Bilim Dalı, 2019, (Asıl Danışman) |
Mülazım Bahar, Yüksek Lisans, Kaynaştırma öğrencisi bulunan sınıfların empatik eğilimlerinin incelenmesi, Ahi Evran Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, Eğitim Bilimleri Ana Bilim Dalı, 2018, (Asıl Danışman) |
Yunus Geçer, Yüksek Lisans, Öğretmenlerin internet kullanımı özyeterlik inançları ve bilgisayara yönelik tutumlarına Fatih projesinin etkisi (Kırşehir ili örneği), Ahi Evran Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, Eğitim Bilimleri Ana Bilim Dalı, 2016, (Asıl Danışman) |
Cem Şahin, Yüksek Lisans, Hikayelerle desteklenmiş yabancı dil öğretiminin 5 ve 8.sınıflar düzeylerinde kelime dağarcığı, okuduğunu anlama ve yabancı dile karşı tutumuna etkisi, Ahi Evran Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, Eğitim Bilimleri Ana Bilim Dalı, 2016, (Asıl Danışman) |
Osman Emir Şenel, Yüksek Lisans, İletişimci yaklaşım ve dilbilgisi-çeviri metodunun yabancı dilde başarıya ve öz yeterliğe etkileri, Ahi Evran Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, Eğitim Bilimleri Ana Bilim Dalı, 2016, (Asıl Danışman) |
Musa Sargın, Yüksek Lisans, İlkokul programında yer alan serbest etkinlikler dersinde öğretmenlerin kendilerini yeterli görme düzeyleri (Şırnak ili örneği), Ahi Evran Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, Eğitim Bilimleri Ana Bilim Dalı, 2014, (Asıl Danışman) |
Elif Pınar Coşkun, Yüksek Lisans, Bilgisayar destekli eğitimde Dyned programının ilköğretim İngilizce dersini desteklemesi hakkındaki öğretmen görüşleri: Kırşehir ili örneği, Ahi Evran Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, Eğitim Programları ve Öğretimi Ana Bilim Dalı, 2013, (Asıl Danışman) |
Hülya Ağın Haykır, Yüksek Lisans, İlköğretim 6, 7 ve 8. sınıf öğrencilerinin okuduğunu anlama becerisi ile yazılı anlatım becerisi arasındaki ilişki, Ahi Evran Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, Eğitim Bilimleri Ana Bilim Dalı, 2012, (Asıl Danışman) |
Turan Başkonuş, Yüksek Lisans, İlköğretim I. kademe sosyal bilgiler programında yer alan ölçme ve değerlendirme araç ve yöntemlerinin kullanılma düzeyleri, Ahi Evran Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, Diğer, 2011, (Asıl Danışman) |
Bayram Tay, Doktora, Sosyal bilgiler öğretimi kapsamında ilköğretim öğrencilerinde nedensellik kavramının gelişimi, Gazi Üniversitesi, Eğitim Bilimleri Enstitüsü, İlköğretim Sosyal Bilgiler Öğretmenliği Ana Bilim Dalı, 2007, (Asıl Danışman) |
2023-2024, Eğitimde Program Geliştirme: Kuram ve Uygulama, Doktora/Sanatta Yeterlilik/Tıpta Uzmanlık |
2023-2024, PROGRAM DEĞERLENDİRME, Yüksek Lisans |
2021-2022, Öğretim İlke ve Yöntemleri, Lisans |
2021-2022, Eğitimde Program Geliştirme, Lisans |
2021-2022, Eğitimde Proje Hazırlama, Lisans |
2021-2022, Mukayeseli Eğitim, Yüksek Lisans |
2020-2021, Eğitimdse Program Değerlendirme, Doktora/Sanatta Yeterlilik/Tıpta Uzmanlık |
2019-2020, Eğitimde Ölçme ve Değerlendirme, Lisans |
2015-2016, EĞİTİMDE PROGRAM GELİŞTİRME, Yüksek Lisans |
2015-2016, EĞİTİM BİLİMİNE GİRİŞ, Lisans |
2015-2016, BİLİMSEL ARAŞTIRMA YÖNTEMLERİ, Lisans |
2015-2016, ÖĞRETİM İLKE VE YÖNTEMLERİ, Lisans |
2015-2016, EĞİTİMDE PROGRAM GELİŞTİRME, Yüksek Lisans |
2015-2016, ÖLÇME VE DEĞERLENDİRME, Lisans |
2014-2015, BİRLEŞTİRİLMİŞ SINIFLARDA ÖĞRETİM, Lisans |
2014-2015, PROGRAM DEĞERLENDİRME, Yüksek Lisans |
Kayıt Yok |
Öğretmenlerin Etkisi Olan Ödül Uygulamaları Hakkında Öğretmen Adayı Deneyimleri: Bir Durum Saptaması Yükseköğretim Kurumları Tarafından Destekli Bilimsel Araştırma Projesi: Yürütücü , 2016-2016 |
Sınıf Öğretmenlerinin Fen ve Teknoloji Dersi Pedagojik Alan Bilgisi İhtiyaçlarının Belirlenmesi Yükseköğretim Kurumları Tarafından Destekli Bilimsel Araştırma Projesi: Yürütücü , 2011-2012 |
Türkiyede Ailelerin Eğitim İhtiyaçları Projesi Diğer Kamu Kuruluşları (Yükseköğretim Kurumları Hariç): Araştırmacı , 2008-2009 |
Kayıt Yok |
TAŞDEMİR, M. (2022) "EĞİTİM PROGRAMI İDEOLOJİLERİ", Turk Yurdu, 111 (413) pp. 10-13 Link |
TAŞDEMİR, M. (2021) "EĞİTİMDE ARTAN BİR AÇMAZ: ÖĞRETİP EĞİTEMEDİKLERİMİZ", Türk Yurdu, (409) Link |
Torunoğlu, H., TAŞDEMİR, M. (2020) "Bilim ve Sanat Merkezlerinin Mezun ve Veli Gözüyle Değerlendirilmesi", Turkish Studies-Educational Sciences, (3) pp. 2117-2136 DOI |
TAŞDEMİR, M., Sargın, M. (2020) "SEÇMELİ ZEKÂ OYUNLARI DERSİ ÖĞRETİM PROGRAMININ ÖĞRETMENLER TARAFINDAN DEĞERLENDİRİLMESİ (Bir Durum Çalışması)", Elektronik Sosyal Bilimler Dergisi, 19 (75) pp. 1444-1460 [TR Dizin] DOI |
Dağıstan, A., TAŞDEMİR, M. (2019) "ORTAOKUL DÜZEYİNDE YABANCI DİL AĞIRLIKLIPROGRAMLARIN DEĞERLENDİRİLMESİ", Turkish Studies - Educational Sciences, 14 (6) pp. 2977-2994 [TR Dizin] Link DOI |
ŞAHAN, E., TAŞDEMİR, M. (2019) "SINAV SONUÇLARININ AÇIK OLARAK DUYURULMASINA İLİŞKİN ÖĞRENCİ GÖRÜŞLERİ:YÜKSEKÖĞRETİMDE BİR DURUM ÇALIŞMASI", Uluslararası Sosyal Araştırmalar DergisiCilt: 12 Sayı: 68 Yıl: 2019, 12 (68) pp. 936-945 |
Yıldırım, M., TAŞDEMİR, M. (2019) "4 – 12. SINIF ÖĞRENCİLERİNİN MATEMATİĞE İLİŞKİN ALGILARI: METAFORİK BİR YAKLAŞIM (GİRESUN İLİ ÖRNEĞİ)1", Route Educational and Social Science Journal, 6 (9) pp. 136-157 |
KART, M., TAŞDEMİR, M. (2019) "EĞİTİM SENDİKALARI RAPORLARINA GÖRE ÖĞRETİM PROGRAMLARININ DEĞERLENDİRİLMESİ", Turkish Studies-Educational Sciences, 14 (4) pp. 1423-1454 [TR Dizin] DOI |
Keskinkılıç, V., TAŞDEMİR, M. (2019) "ORTAOKUL 6.SINIF MATEMATİK DERSİ GEOMETRİÖĞRENME ALANINDA GÖSTERİP YAPTIRMA YÖNTEMİNİNÖĞRENCİ BAŞARISINA VE KALICILIĞINA ETKİSİ", Route Educational and Social Science Journal, 6 (9) pp. 61-80 Link |
ŞAHAN, E., TAŞDEMİR, M. (2019) "ORTAOKUL FEN BİLGİSİ PROGRAMININDEĞERLENDİRİLMESİ: OKUL FARKLILIKLARI AÇISINDANBİR DURUM ÇALIŞMASI", Turkish Studies, 14 (4) pp. 2659-2683 [SCI] Link DOI |
TAŞDEMİR, M., Şahin, C., TAŞDEMİR, F., Kılıç, E., Dağıstan, A., Dağdelen, S. (2018) "İLKOKUL İNGİLİZCE ÖĞRETİM PROGRAMLARINA İLİŞKİN ÖĞRETMEN GÖRÜŞLERİ", Eğitim ve Öğretim Araştırmaları DergisiJournal of Research in Education and Teaching, 7 (3) pp. 121-130 Link |
TAŞDEMİR, M., TAŞDEMİR, F., Şahin, C., Dağdelen, S., Kılıç, E., Dağıstan, A. (2018) "VELİ ALGISI VE BEKLENTİSİ", Eğitim ve Öğretim Araştırmaları DergisiJournal of Research in Education and Teaching, 7 (3) pp. 27-39 Link |
TAŞDEMİR, M., TAŞDEMİR, F., Dağıstan, A., Dağdelen, S., Şahin, C., Kılıç, E. (2018) "MEB 5. SINIF MATEMATİK DERS KİTABININ ÖĞRETMEN GÖRÜŞLERİNE GÖREDEĞERLENDİRİLMESİ", Eğitim ve Öğretim Araştırmaları DergisiJournal of Research in Education and Teaching, 7 (2) pp. 68-79 Link |
TAŞDEMİR, M., TAŞDEMİR, F., Kılıç, E., Dağıstan, A., Şahin, C., Dağdelen, S. (2018) "SINIFIN MOBİLİZASYONUNA İLİŞKİN ÖĞRETMEN VE ÖĞRENCİ GÖRÜŞLERİNİNDEĞERLENDİRİLMESİ", Eğitim ve Öğretim Araştırmaları DergisiJournal of Research in Education and Teaching, 7 (2) pp. 186-198 Link |
TAŞDEMİR, M., Geçer, Y. (2017) "Öğretmenlerin Bilgisayar Tutumlarına FATİH Projesinin EtkisiThe Effect Of FATİH Project On Teachers’ Attitudes Towards Computer", Kırşehir Eğitim Fakültesi Dergisi (KEFAD), 18 (3) pp. 280-296 Link |
TAŞDEMİR, M., Geçer, Y. (2017) "THE EFFECT OF FATİH PROJECT ON TEACHERS’ SELF-EFFICACY BELIEFS ABOUTEDUCATIONAL INTERNET USAGEÖĞRETMENLERİN EĞİTSEL İNTERNET KULLANIMI ÖZYETERLİK İNANÇLARINA FATİHPROJESİNİN ETKİSİ", International Journal Of Eurasia Social Sciences, 8 (30) pp. 1416-1432 Link |
TAŞDEMİR, M., TAŞDEMİR, F., Keskinkılıç, V., Köksal, A.C., Şahin, C. (2017) "BİREYSELLEŞTİRİLMİŞ EĞİTİM PROGRAMLARI ÜZERİNE BİR DURUM ÇALIŞMASI:KIRŞEHİR İLİ ÖRNEĞİ", Eğitim ve Öğretim Araştırmaları DergisiJournal of Research in Education and Teaching, 6 (3) pp. 199-209 Link |
TAŞDEMİR, M., TAŞDEMİR, F., Keskinkılıç, V., Köksal, A.C., Şahin, C. (2017) "BİREYSELLEŞTİRİLMİŞ EĞİTİM PROGRAMLARI ÜZERİNE BİR DURUM ÇALIŞMASI:KIRŞEHİR İLİ ÖRNEĞİ", Eğitim ve Öğretim Araştırmaları DergisiJournal of Research in Education and Teaching, 6 (3) pp. 199-209 Link |
TAŞDEMİR, M., TAŞDEMİR, F., Keskinkılıç, V., Köksal, A.C., Şahin, C. (2017) "İLKOKUL ÖĞRETMENLERİNİN KAYNAŞTIRMA ÖĞRENCİLERİNE YAKLAŞIMLARINA İLİŞKİN OLUMSUZLUKLAR", Eğitim ve Öğretim Araştırmaları DergisiJournal of Research in Education and Teaching, 6 (2) pp. 402-411 Link |
TAŞDEMİR, M., TAŞDEMİR, F., Keskinkılıç, V., Köksal, A.C., Şahin, C. (2017) "SINIF ÖĞRETMENLERİNİN AKADEMİK GERİLİĞİ OLAN ÖĞRENCİLERLE BİREYSEL İLİŞKİBİÇİMLERİ", Eğitim ve Öğretim Araştırmaları DergisiJournal of Research in Education and Teaching, 6 (2) pp. 419-430 Link |
TAŞDEMİR, M., TAŞDEMİR, F., Keskinkılıç, V., Köksal, A.C., Şahin, C. (2017) "SINIF ÖĞRETMENLERİNİN AKADEMİK GERİLİĞİ OLAN ÖĞRENCİLERLE BİREYSEL İLİŞKİBİÇİMLERİ", Eğitim ve Öğretim Araştırmaları DergisiJournal of Research in Education and Teaching, 6 (2) pp. 419-430 Link |
TAŞDEMİR, M., TAŞDEMİR, F., Keskinkılıç, V., Köksal, A.C., Şahin, C. (2017) "İLKOKUL ÖĞRETMENLERİNİN KAYNAŞTIRMA ÖĞRENCİLERİNE YAKLAŞIMLARINAİLİŞKİN OLUMSUZLUKLAR", Eğitim ve Öğretim Araştırmaları Dergisi, 6 (2) pp. 402-411 Link |
TAŞDEMİR, M., TAŞDEMİR, F., Geçer, Y. (2016) "Öğretmen Adaylarının Düşünme Türleri Bilgi Düzeyleri", KEFAD, 17 (3) pp. 377-395 |
TAŞDEMİR, M., TAŞDEMİR, F. (2016) "Ödül ve Etkisi Üzerine Deneyimler", International Journal Of Eurasia Social Sciences, 7 (23) pp. 172-190 |
TAŞDEMİR, M., TAŞDEMİR, F. (2016) "Ölçme ve Değerlendirme Uygulamaları Hakkında Öğretmen Adayı Görüşlerinin Metafor Yoluyla Analizi", TURKISH STUDIES, 11 (9) pp. 775-802 Link DOI |
TAŞDEMİR, M., TAŞDEMİR, F., Keskin, Ş., Pektaş, F.B.E. (2016) "ATANMIŞ ADAY ÖĞRETMENLERİN DÜŞÜNCE BİÇİMLERİ BİLGİ DÜZEYLERİ KIRŞEHİR ÖRNEĞİ", Eğitim ve Öğretim Araştırmaları Dergisi, 5 (2) pp. 132-139 Link |
TAŞDEMİR, M., TAŞDEMİR, F., Buyuran, N., Cesur, S. (2016) "ÖĞRETMENLERİN İNSAN İLİŞKİLERİ HAKKINDA ADAY ÖĞRETMEN GÖRÜŞLERİ", Eğitim ve Öğretim Araştırmaları Dergisi, 5 (2) pp. 196-207 Link |
TAŞDEMİR, M., TAŞDEMİR, F., Pektaş, F.B.E., Buyuran, N., Cesur, S. (2016) "ÖĞRETMENLERİN OKULLARDAKİ DİSİPLİN UYGULAMALARI HAKKINDAÖĞRETMEN ADAYI GÖRÜŞLERİ", Eğitim ve Öğretim Araştırmaları Dergisi, 5 (2) pp. 218-229 Link |
TAŞDEMİR, M., TAŞDEMİR, F. (2016) "Öğretmen Adaylarının Bilimsel Araştırma Kavramına Yükledikleri Metaforlar", KEFAD, 17 (1) pp. 419-438 Link |
TAŞDEMİR, M., Bulut, A.S. (2015) "Ev Okulu Uygulaması Üzerine Bir Durum Çalışması Kuram ve Özel Eğitimde Uygulama", International Journal of Eurasia Social Sciences, 6 (19) pp. 138-157 |
KULA, S.S., Budak, Y., TAŞDEMİR, M. (2015) "İlkokul 4 Sınıf Öğrencilerinin Noktalama Kurallarını Öğrenme Düzeyi", Uluslararası Avrasya Sosyal Bilimler Dergisi, 6 (18) pp. 58-80 |
TAŞDEMİR, M. (2015) "Okul ve Okul Programı Felsefesinin Değerlendirmesinde Wıles And Bondı nin Yaklaşımı", Elektronik Sosyal Bilimler Dergisi, 14 (54) pp. 19-45 [TR Dizin] Link DOI |
TAŞDEMİR, M. (2015) "Öğretmen Adaylarının Türk Mili Eğitim Sistemi Üzerine Algıladıkları Sorunlar", Turkısh Studies, 10 (7) pp. 881-898 Link |
TAŞDEMİR, M., Musa, S. (2015) "Serbest Etkinlikler Dersinde Sınıf Öğretmenlerin Kendilerini Yeterli Görme Düzeyleri", Turkish Studies, 10 (3) pp. 933-954 [TR Dizin] Link DOI |
KULA, S.S., TAŞDEMİR, M. (2014) "Evaluation of Pre service Teachers Academic Self Efficacy Levels in Terms of Some Certain Variables", Procedia Social and Behavioral Sciences., (145) pp. 686-690 Link DOI |
TAŞDEMİR, M. (2014) "Birleştirilmiş Sınıflar Hakkında Sınıf Öğretmeni Adaylarının Görüşleri Beklenti ve Metaforlar", Turkısh Studies, 9 (2) pp. 1459-1475 [TR Dizin] Link |
TAŞDEMİR, M., Gülen, D. (2014) "Çocuklara Sorumluluk Kazandırmada Ebeveynlerin BHTG Yaklaşımını Uygulama Durumları Bir Durum Çalışması", Turkish Studies, 9 (8) pp. 47-71 [TR Dizin] Link |
TAŞDEMİR, M. (2014) "Kendini Değerlendirme Akran Değerlendirme ve Öğretmen Değerlendirmenin Yazılı Sınav Sonuçlarına Etkisi ve Başarı Yordayıcılığı", Turkish Studies, 9 (5) pp. 1911-2919 [TR Dizin] Link |
TAŞDEMİR, M., ÇALIŞKAN, N., KULA, S.S. (2014) "Learning Approaches of Prospective Teachers", The Journal of Academic Social Science Studies, (28) pp. 39-53 Link DOI |
TAŞDEMİR, M., Hülya, A.H. (2013) "Öğrencilerinin Yazılı Anlatım Becerilerinin Bazı Değişkenler Açısından İncelenmesi", Journal of Qafqaz University, 1 (1) pp. 82-92 Link DOI |
TAŞDEMİR, A., TAŞDEMİR, M. (2013) "Teachers Opinions Of Concepts Emphasised İn National Papers Concerning Science And Technology Curriculum", Energy Education Science and Technology Part B: Social and Educational Studies, 5 (1) pp. 11-24 [SSCI] Link |
TAŞDEMİR, M. (2012) "Yazokulu ve Normal Öğretim Uygulaması Üzerine Bir Araştırma", Hacettepe Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi (H.Ü.Journal of Education), 43 (0) pp. 436-447 [SSCI] Link |
TAŞDEMİR, M., TAŞDEMİR, A. (2011) "İlköğretim Müfredatındaki Fen ve Dil Temelli Derslerin Disiplinler arası Bir Yaklaşımla İncelenmesi", Fırat Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi, 21 (1) pp. 217-232 Link |
TAŞDEMİR, M. (2011) "İlköğretimde Kaynaştırma Uygulaması Üzerine Bir Durum Çalışması", The journal of Qafqaz, 32 (0) pp. 125-133 Link DOI |
TAŞDEMİR, M., TAŞDEMİR, A. (2011) "Öğretmen Adaylarının Bilimsel Araştırmaları İnceleme Yeterlikleri", Selçuk Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi, 26 (0) pp. 343-353 Link |
TAŞDEMİR, M. (2010) "A Comparation of Multiple Choice Tets and True False Tets Used in Evaluating Student Progress", Journal of Instructional Psychlogy, 37 (3) pp. 258-266 |
TAŞDEMİR, M. (2010) "Ders Kitaplarının Kullanımında Anlama Stratejilerinin Kullanımı İle Başarı Arasındaki İlişki Üzerine Bir Durum Çalışması", Türk Eğitim Bilimleri Dergisi, 8 (4) pp. 913-947 [TR Dizin] Link |
TAŞDEMİR, M., TAŞDEMİR, A. (2010) "Okullarda Başarı ve Başarısızlık Olgusu Tipik Öğrenci Davranışları Yönü ile Bir Durum araştırması", Uludağ Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi, 23 (2) pp. 471-503 Link |
TAY, B., Şefika, K., TAŞDEMİR, M. (2010) "The Development of Causality Concept of Primary SchoolStudents in the Instruction of Social StudiesSosyal Bilgiler Öğretimi Kapsamında İlköğretim Öğrencilerinde Nedensellik Kavramının Gelişimi", Elementary Education Online/ İlköğretimonline, 9 (1) pp. 241-255 Link |
TAŞDEMİR, M. (2010) "The Effects of The REAP Reading Comprehension Technique on Students Success", Socıal Behavıor and Personalıty, 38 (4) pp. 553-560 [SSCI] Link DOI |
TAŞDEMİR, M. (2010) "Yazokulu Uygulamasın Nedenine İlişkin Öğrenci Görüşleri", Elektronik Sosyal Bilimler Dergisi, 9 (31) pp. 28-40 [TR Dizin] Link |
TAŞDEMİR, M. (2009) "An Evaluation of Compulsory Education Primary in Turkish National Education in Joinning Processes at the Europe Union", Kırşehir Eğitim Fakültesi Dergisi, 10 (2) pp. 101-110 [TR Dizin] Link |
TAŞDEMİR, M. (2009) "Açık Sistem Anlayışında Öğretmen Eğitimi", Türk Yurdu, 29 (262) pp. 61-66 |
TAŞDEMİR, M. (2009) "İlköğretimde Değerler Eğitimi ve Bu Değerlerin Alevi Bektaşi Değerleri ile İlişkisi", Türk Kültürü ve Hacı Bektaş Velî Araştırma Dergisi, (51) pp. 295-326 [AHCI] |
TAŞDEMİR, A., Yıldırım, K., TAŞDEMİR, M. (2009) "The Influence of Portfolio Evaluation Which is Employed in The Process of Cooperative Learning on Student Success", Egitimde Kuram ve Uygulama / Journal of Theory and Practice in Education, 5 (1) pp. 53-66 Link |
TAŞDEMİR, M., TAŞDEMİR, A. (2008) "A Comparison of Turkish Primary School Students Achievement in Science and Maths Subjects", Journal of Qafqaz University, 22 (1) pp. 190-198 Link |
TAŞDEMİR, M. (2007) "Mesleki sürecin bazı Boyutlarına İlişkin Sınıf Öğretmenlerinin Görüşleri", Sakarya Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi, (14) pp. 161-174 Link |
TAŞDEMİR, M. (2007) "Sınıf Öğretmenlerinin Okul Meslektaşları ve Kendi Mesleki Yeterliklerini Algılamaları", Milli Eğitim Dergisi, 36 (174) pp. 171-192 [TR Dizin] Link |
TAŞDEMİR, M. (2007) "The Principles of Collectivism Application in Compulsory Education Curriculum in Turkey", Gazi Üniversitesi Kırşehir Eğitim Fakültesi Dergisi, 7 (1) pp. 15-20 [TR Dizin] Link |
TAŞDEMİR, M. (2006) "Sınıf Öğretmenlerinin Planlama Yeterliklerini Algılama Düzeyleri", Türk Eğitim Bilimleri Dergisi, 4 (3) pp. 287-307 Link |
TAŞDEMİR, M. (2005) "Eğitsel Bir Materyal Olarak Çocuk Hikaye ve Romanlarının Nitelik Düzeyi", Milli Eğitim Dergisi, 34 (168) pp. 7-29 [TR Dizin] Link |
TAŞDEMİR, M. (2001) "İlköğretim Öğretmenliği Eğitim Programının Değerlendirmesi", Türkiye Sosyal Araştırmalar Dergisi, (1) pp. 143-151 |
TAŞDEMİR, M. (1996) "Sınıf Öğretmeni Adaylarının Formasyon Öğretmenlik Meslek Bilgisi Yeterlikleri", Milli Eğitim Dergisi, (132) pp. 56-60 [TR Dizin] |
TAŞDEMİR, M. (1996) "Sınıf Öğretmeni Yetiştirme Programının Değerlendirilmesi", Çağdaş Eğitim, (225) |
TAŞDEMİR, M. (1995) "Çocuğun Dil Gelişimi ve Dili Kullanması", Çağdaş Eğitim, (213) |
TAŞDEMİR, M. (1994) "İlkokullarda Konuşma Öğretimi", Erciyes, (204) |
TAŞDEMİR, M. (1994) "Okullarımızda Kaynak Yardımcı Kaynak Dergiler Problemi", Çağdaş Eğitim, (203) |
TAŞDEMİR, M. (1993) "Öğretimin Dili Ve Ders Kitapları", Erciyes, (186) |
Kaya, Ö., TAŞDEMİR, M. (2024) "PROBLEME DAYALI ÖĞRENME MODELİNİN MESLEKİ VE TEKNİK LİSELERDEKİ MESLEKİ YABANCI DİL ERİŞİSİNE KATKISI", 10. ULUSLARARASI AKADEMİK ÖĞRENCİ ÇALIŞMALARI KONGRESİ 17-18 MAYIS 2025 İstanbul , (pp. 55), İstanbul, Türkiye, (Mayıs 2024) |
Sargın, M., TAŞDEMİR, M. (2024) "EVALUATION OF PRIMARY SCHOOL MIND GAMES EDUCATION BY PARENTS* (A CASE STUDY) İLKOKUL ZEKÂ OYUNLARI EĞİTİMİNİN VELİLER TARAFINDAN DEĞERLENDİRİLMESİ (BİR DURUM ÇALIŞMASI)", 2. ULUSLARARASI 21. YY EĞİTİM ARAŞTIRMALARI KONGRESİ 25-27 HAZİRAN 2024 BURDUR/TURKEY , (pp. 154), Burdur, Türkiye, (Nisan 2024) |
TAŞDEMİR, M., İlhan, B. (2024) "İLKOKUL 4.SINIF İNSAN HAKLARI, YURTTAŞLIK VE DEMOKRASİ DERSİ KAYNAK MATERYALLERİNDE ON KÖK DEĞERİN VARLIĞI ÜZERİNE BİR ÇALIŞMA", ISARC 7. INTERNATIONAL MARMARA SCIENTIFIC RESEARCH AND INNOVATION CONGRESS , (pp. 546-555), Gaziantep, Türkiye, (Mart 2024) |
Durmuş, Y., TAŞDEMİR, M., TAŞDEMİR, A. (2024) "ORTAOKUL ÖĞRENCİLERİNİN YABANCI DİL MOTİVASYON VE TUTUMLARININ ÇOKLU DEĞİŞKENLER AÇISINDAN İNCELENMESİ", ISARC 7. INTERNATIONAL MARMARA SCIENTIFIC RESEARCH AND INNOVATION CONGRESS 27-28 JANUARY 2024 ISTANBUL , (pp. 764-774), İstanbul, Türkiye, (Ocak 2024) |
İnan, H.K.Ö., TAŞDEMİR, M. (2022) "İLKÖĞRETİM II. KADEME (8.SINIF) GÖRSEL SANATLAR ÖĞRETİM PROGRAMININ ÖĞRETMEN GÖRÜŞLERİNE GÖRE DEĞERLENDİRİLMESİ", ANADOLU 11TH INTERNATIONAL CONFERENCE ON SOCIAL SCIENCES , (pp. 1889-1910), Diyarbakir, Türkiye, (Aralık 2022) |
Cihan, M., TAŞDEMİR, M. (2022) "OKUL ÖNCESİ EĞİTİMDE DRAMA YÖNTEMİNİN TOPLAMA VE ÇIKARMA İŞLEMİ ÖĞRETİMİNE KATKISININ İNCELENMESİ / INVESTIGATION OF THE CONTRIBUTION OF TEACHING ADDITION AND SUBTRACTION THROUGH DRAMA METHOD TO PRESCHOOL STUDENTS", 7th INTERNATIONAL ZEUGMA CONFERENCE ON SCIENTIFIC RESEARCH, January 21-23, 2022 , (pp. 186-207), Gaziantep, Türkiye, (Şubat 2022) |
Cihan, M., TAŞDEMİR, M. (2022) "Investıgatıon Of The Contrıbutıon Of Teachıng Addıtıon And Subtractıon Through Drama Method To Preschool Students.", 7th Internatıonal Zeugma Conference On Scıentıfıc Researches,January 21-23, 2022 , Gaziantep, Türkiye, (Ocak 2022) |
Belirgen, S., TAŞDEMİR, M. (2021) "The Attitude of the Technology and Design Teachers to Measurement and Evaluation.", The 8th International Congress on Curriculum and Instruction (ICCI –EPOK) Burdur, 2021-EPOK 2021- , (pp. 151-152), Burdur, Türkiye, (Mart 2021) |
Keskinkılıç, V., TAŞDEMİR, M. (2020) "Ortaokul 6.Sınıf Matematik Dersi Geometri Öğrenme Alanında Gösterip Yaptırma Yönteminin Öğrenci Başarısına Ve Kalıcılığına Etkisi.", 3. ULUSLARARASI EĞİTİM BİLİMLERİ VE SOSYAL BİLİMLER SEMPOZYUMU (RESSCONGRESS- 25-27 HAZİRAN 2019 , Nevşehir, Türkiye, (Haziran 2020) |
Yıldırım, M., TAŞDEMİR, M. (2019) "4 – 12. Sınıf Öğrencı̇lerı̇nı̇n Matematı̇ğe İ ̇ lı̇şkı̇n Algıları: Metaforı̇k Bı̇r Yaklaşım (Gı̇resun İ ̇ lı̇ Örneğı̇)", . 3. ULUSLARARASI EĞİTİM BİLİMLERİ VE SOSYAL BİLİMLER SEMPOZYUMU (RESSCONGRESS- 2019) , Nevşehir, Türkiye, (Haziran 2019) |
Birgili, E., TAŞDEMİR, M. (2019) "Okul Öncesi Öğretmenlerinin Eğitim Programı Dışında Başvurmuş Oldukları Ekstra Faaliyetlerin Analizi", 3. ULUSLARARASI EĞİTİM BİLİMLERİ VE SOSYAL BİLİMLER SEMPOZYUMU (RESSCONGRESS- 2019) , Nevşehir, Türkiye, (Haziran 2019) |
TAŞDEMİR, M., Şahin, C. (2017) "(10815) Hikâyelerle Desteklenmiş Yabancı Dil Öğretiminin 5 ve 8. Sınıflar Düzeylerinde Kelime Dağarcığı,Okuduğunu Anlama ve Yabancı Dile Karşı Tutuma Etkisi", IV nd International Eurasian Educational Research Congress4.Uluslararası Avrasya Eğitim Araştırmaları Kongresi 11 - 14 Mayıs 2017 Pamukkale ÜniversitesiDENİZLİ , (pp. 1697-1698), Denizli, Türkiye, (Haziran 2017) |
TAŞDEMİR, F., TAŞDEMİR, M., Şahin, C., ŞENEL, O.E. (2017) "Akademik Geriliği Olan Öğrencilere Karşı Sınıf Öğretmenlerin Öğretim Yaklaşımları", IV nd International Eurasian Educational Research Congress4.Uluslararası Avrasya Eğitim Araştırmaları Kongresi , (pp. 1102-1103), Denizli, Türkiye, (Haziran 2017) |
TAŞDEMİR, M., TAŞDEMİR, F., Şahin, C., ŞENEL, O.E. (2017) "Akademik Geriliği Olan Öğrencilere Karşı Sınıf Öğretmenlerin Öğretim Yaklaşımları", V nd International Eurasian Educational Research Congress4.Uluslararası Avrasya Eğitim Araştırmaları Kongresi11 - 14 Mayıs 2017 Pamukkale ÜniversitesiDENİZLİI , (pp. 1102-1103), Denizli, Türkiye, (Haziran 2017) |
TAŞDEMİR, M., ŞENEL, O.E. (2017) "İletişimci Yaklaşım Ve Dilbilgisi-Çeviri Metodunun Yabancı Dilde Başarıya Ve Öz Yeterliğe Etkileri", IV nd International Eurasian Educational Research Congress4.Uluslararası Avrasya Eğitim Araştırmaları Kongresi11 - 14 Mayıs 2017 Pamukkale ÜniversitesiDENİZLİ , (pp. 1699-1700), Denizli, Türkiye, (Haziran 2017) |
TAŞDEMİR, M., TAŞDEMİR, F., Keskinkılıç, V., Köksal, A.C., Şahin, C. (2017) "BİREYSELLEŞTİRİLMİŞ EĞİTİM PROGRAMLARI ÜZERİNE BİR DURUM ÇALIŞMASI:KIRŞEHİR İLİ ÖRNEĞİ", 8th International Congress on New Trends in Education8’inci Uluslararası Eğitimde Yeni Yönelimler Kongresi 18 - 20 May/Mayıs, Porto Bello Hotel, Antalya- Turkey , (pp. 122-123), Antalya, Türkiye, (Mayıs 2017) |
TAŞDEMİR, M., TAŞDEMİR, F., Keskinkılıç, V., Köksal, A.C., Şahin, C. (2017) "BİREYSELLEŞTİRİLMİŞ EĞİTİM PROGRAMLARI ÜZERİNE BİR DURUM ÇALIŞMASI:KIRŞEHİR İLİ ÖRNEĞİ", 8th International Congress on New Trends in Education8’inci Uluslararası Eğitimde Yeni Yönelimler Kongresi 18 - 20 May/Mayıs, Porto Bello Hotel, Antalya- Turkey , (pp. 122-123), Antalya, Türkiye, (Mayıs 2017) |
TAŞDEMİR, M., TAŞDEMİR, F., Keskinkılıç, V., Köksal, A.C., Şahin, C. (2017) "İLKOKUL ÖĞRETMENLERİNİN KAYNAŞTIRMA ÖĞRENCİLERİNE YAKLAŞIMLARINAİLİŞKİN OLUMSUZLUKLAR", 8th International Congress on New Trends in Education8’inci Uluslararası Eğitimde Yeni Yönelimler Kongresi 18 - 20 May/Mayıs, Porto Bello Hotel, Antalya- Turkey , (pp. 121), Antalya, Türkiye, (Mayıs 2017) |
TAŞDEMİR, M., TAŞDEMİR, F., Keskinkılıç, V., Köksal, A.C., Şahin, C. (2017) "İLKOKUL ÖĞRETMENLERİNİN KAYNAŞTIRMA ÖĞRENCİLERİNE YAKLAŞIMLARINAİLİŞKİN OLUMSUZLUKLAR", 8th International Congress on New Trends in Education8’inci Uluslararası Eğitimde Yeni Yönelimler Kongresi 18 - 20 May/Mayıs, Porto Bello Hotel, Antalya- Turkey , Antalya, Türkiye, (Mayıs 2017) |
TAŞDEMİR, M., TAŞDEMİR, F., Keskinkılıç, V., Köksal, A.C., Şahin, C. (2017) "SINIF ÖĞRETMENLERİNİN AKADEMİK GERİLİĞİ OLAN ÖĞRENCİLERLE BİREYSEL İLİŞKİBİÇİMLERİ", 8th International Congress on New Trends in Education8’inci Uluslararası Eğitimde Yeni Yönelimler Kongresi 18 - 20 May/Mayıs, Porto Bello Hotel, Antalya- Turkey , Antalya, Türkiye, (Mayıs 2017) |
TAŞDEMİR, M., TAŞDEMİR, F., Keskinkılıç, V., Köksal, A.C., Şahin, C. (2017) "SINIF ÖĞRETMENLERİNİN AKADEMİK GERİLİĞİ OLAN ÖĞRENCİLERLE BİREYSEL İLİŞKİBİÇİMLERİ", 8th International Congress on New Trends in Education8’inci Uluslararası Eğitimde Yeni Yönelimler Kongresi 18 - 20 May/Mayıs, Porto Bello Hotel, Antalya- Turkey , (pp. 122), Antalya, Türkiye, (Mayıs 2017) |
TAŞDEMİR, M., TAŞDEMİR, F., Geçer, Y. (2016) "Öğretmen Adaylarının Düşünme Türlerine İlişkin Bilgi Düzeyleri Bir Durum Saptaması", IIIrd Internatıonal Eurasıan Educatıonal Research Congress 3. Uluslararası Avrasya Eğitim Araştırmaları Kongresi. , (pp. 300-303), Muğla, Türkiye, (Kasım 2016) |
TAŞDEMİR, M., TAŞDEMİR, F., Geçer, Y. (2016) "Öğretmen Adaylarının Düşünme Türlerine İlişkin Bilgi Düzeyleri Bir Durum Saptaması", ııı.ULUSLAR ARASI EJER , (Haziran 2016) |
Geçer, Y., TAŞDEMİR, M. (2016) "Öğretmenlerin Eğitsel İnternet Kullanımı Öz Yeterlik İnançlarına FATİH Projesinin Etkisi", IIIrd Internatıonal Eurasıan Educatıonal Research Congress 3. Uluslararası Avrasya Eğitim Araştırmaları Kongresi. , Muğla, Türkiye, (Haziran 2016) |
TAŞDEMİR, M., TAŞDEMİR, F., Keskin, Ş., Pektaş, F.B.E. (2016) "Atanmış Aday Öğretmenlerin Düşünce Biçimleri Bilgi Düzeyleri Kırşehir Örneğ", 7th International Congress on New Trends in Education ICONTE 2016 , Antalya, Türkiye, (Mayıs 2016) |
TAŞDEMİR, M., TAŞDEMİR, F., Pektaş, F.B.E., Buyuran, N., Cesur, S. (2016) "Okullardaki Disiplin Kuralları Hakkında Öğretmen Adayı Görüşleri", 7th International Congress on New Trends in Education ICONTE 2016 , Antalya, Türkiye, (Mayıs 2016) |
TAŞDEMİR, M., TAŞDEMİR, F., Geçer, Y. (2016) "Öğretmen Cezalandırmaları Öğretmen Adayı Deneyimleri", IIIrd Internatıonal Eurasıan Educatıonal Research Congress 3. Uluslararası Avrasya Eğitim Araştırmaları Kongresi. , Muğla, Türkiye, (Mayıs 2016) |
TAŞDEMİR, M., TAŞDEMİR, F. (2016) "Öğretmenlerin Etikisi Olan Ödül Uygulamaları Hakkında Öğretmen Adayları Deneyimleri", Günümüz eğitimini yarınlara hazırlamak: Geleceğin eğitimcileri. XVIII. ULUSLARARASI AMSE-AMCE-WAER KONGRESİ , Eskişehir, Türkiye, (Mayıs 2016) |
TAŞDEMİR, M., TAŞDEMİR, F., Buyuran, N., Cesur, S. (2016) "Öğretmenlerin İnsan İlişkileri Hakkında Aday Öğretmen Görüşleri", 7th International Congress on New Trends in Education ICONTE 2016 , Antalya, Türkiye, (Mayıs 2016) |
TAŞDEMİR, M., TAŞDEMİR, F. (2016) "Ölçme ve Değerlendirme Yeterliğinden Yoksun Öğretmenler Hakkında Öğretmen Adayı Görüşlerinin Metaforlar Yoluyla İncelenmesi", Günümüz eğitimini yarınlara hazırlamak: Geleceğin eğitimcileri. XVIII. ULUSLARARASI AMSE-AMCE-WAER KONGRESİ , Eskişehir, Türkiye, (Mayıs 2016) |
TAŞDEMİR, M., Musa, S. (2014) "Sınıf Öğretmenlerinin Serbest Etkinlikler Dersine İlişkin Görüş ve Sorunları Bir Durum Çalışması Şırnak İli Örneği", 9th International Balkans Education and Science Congress. , (pp. 231-235), Edirne, Türkiye, (Ekim 2014) |
KULA, S.S., Budak, Y., TAŞDEMİR, M. (2014) "Tam Öğrenme Modeline Göre İlkokul 4 Sınıf Öğrencilerinin Noktalama Kurallarını Öğrenme Düzeyi", International Conference on New Horizons in Education (INTE 2014). , Paris, Fransa, (Haziran 2014) |
KULA, S.S., TAŞDEMİR, M. (2013) "Evaluation of Pre service Teachers Academic Self Efficacy Levels in Terms of Some Certain Variables", (WCLTA) World Conference on Learning, Teaching & Educational Leadership , Barcelona, İspanya, (Ekim 2013) |
KULA, S.S., TAŞDEMİR, M., ÇALIŞKAN, N. (2013) "Eğitim Fakültesi Son Sınıf Öğrencilerinin Öğrenme Yaklaşımları", Multi-paradigmatic Transformative Research in Education: Challenges and Opportunities, ULEAD 2013 Annual Congress:ICRE , Ürgüp/Nevşehir, Türkiye, (Mayıs 2013) |
Pınar, C.E., TAŞDEMİR, M. (2013) "The States Of Englısh Teachers Usıng Dyned Programme", Multi-paradigmatic Transformative Research in Education: Challenges and Opportunities, ULEAD 2013 Annual Congress:ICRE , Ürgüp/Nevşehir, Türkiye, (Mayıs 2013) |
Turan, B., Deniz, A., TAŞDEMİR, M. (2011) "Ahi Evran Üniversitesi Eğitim Fakültesi Son Sınıf Öğrencilerinin Gelecek Beklentileri", 2nd International Conference on New Trends in Education and Their Implications , Antalya, Türkiye, (Ekim 2011) |
TAŞDEMİR, M., TAŞDEMİR, A. (2011) "İlköğretimde Kaynaştırma Uygulaması Üzerine Bir Durum Çalışması Kırşehir Örneği", First International Conference on New Trends in Education and Their Implications , Antalya, Türkiye, (Ekim 2011) |
ÜNAL, M., TAŞDEMİR, M. (2011) "Ortaöğretimde Uygulamaya Konulan Ağırlıklı Yabancı Dil Öğretim Programının Öğrenci ve Öğretmen Görüşlerine Göre Değerlendirilmesi Evaluation of New Extended Foreign Language Teaching Program Applied in 2005 in High Schools Considering the Opinions of Teachers and Students", INCCUI-2011 The First International Congress on Curriculum and Instruction, ANADOLU UNIVERSTY , Eskişehir, Türkiye, (Ekim 2011) |
TAŞDEMİR, M., TAŞDEMİR, A. (2011) "Teachers Metaphors on K 8 Currıculum in Turkey İlköğretım Programı Üzerıne Öğretmen Metaforları", 2nd International Conference on New Trends in Education and Their Implications , Antalya, Türkiye, (Ekim 2011) |
TAŞDEMİR, A., TAŞDEMİR, M. (2011) "Ulusal Gazetelerde Çıkan Haberlerde 2004 2007 İlköğretim Fen ve Teknoloji Dersi Programları ile ilgili Vurgu Yapılan Noktaların Öğretmen Görüşleriyle İrdelenmesi An Investigation of Underlined Points According to Teachers Opinion Related to the Primary Science and Technology Programs in The News of National Newspapers 2004 2007", INCCUI-2011 The First International Congress on Curriculum and Instruction, ANADOLU UNIVERSTY , Eskişehir, Türkiye, (Ekim 2011) |
TAŞDEMİR, A., TAŞDEMİR, M. (2011) "Metaphors 0n Teachıng Process and Teachers Produced by The Teachers Öğretmenlık ve Öğretım Sürecı Üzerıne Öğretmen Meteforları", 2nd International Conference on New Trends in Education and Their Implications , Antalya, Türkiye, (Nisan 2011) |
TAŞDEMİR, A., TAŞDEMİR, M. (2010) "Türkçe Öğretmeni Adaylarının Bilimsel Araştırmaları İnceleme Yeterlikleri", First International Conference on New Trends in Education and Their Implications , Antalya, (Kasım 2010) |
ÜNAL, M., TAŞDEMİR, M. (2010) "A Case Study to Evaluate Erasmus Student Mobılıty Program of Europeanunıon Regardıng Students Opınıon", The Second International Congress of Educational Research "Social Entrepreneurship Democratic Participation and Educational Research , Antalya, Türkiye, (Mayıs 2010) |
TAŞDEMİR, M., Dağıstan, A., Yıldırım, M. (2019) "7-11 YAŞ ÇOCUKLARA SORUMLULUK BİLİNCİ KAZANDIRMA AİLE EĞİTİMİ TASLAK PROGRAMI", İstanbul/Türkiye : Gamze yayıncılık, ISBN: 978-605-80767-2-3 |
TAŞDEMİR, M. (2012) "Birleştirilmiş sınıflarda Öğretim", Ankara/Türkiye : Pegem, ISBN: 978-605-364-248-0 |
TAŞDEMİR, M. (2011) "Eğitimde Ölçme ve Değerlendirme", Kırşehir/Türkiye : Sohbet, ISBN: 978-605-87439-1-5 |
TAŞDEMİR, M. (2003) "Eğitimde Planlama ve Değerlendirme", Ankara/Türkiye : Ocak, ISBN: 975-422-176-6 |
TAŞDEMİR, M. (2000) "Birleştirilmiş Sınıflarda Öğretim", Ankara/Türkiye : Ocak, ISBN: 975-422-168-5 |
TAŞDEMİR, M. (2000) "Eğitimde Planlama ve Değerlendirme", Ankara/Türkiye : Ocak, ISBN: 975-422-176-6 |
TAŞDEMİR, M., BALOĞLU, N., Topcan, C. (2000) "Milli Eğitimin Yasal Temelleri", Ankara/Türkiye : Ocak Yayınları, ISBN: 975-422-182-0 |
TAŞDEMİR, M. (2000) "Öğretim İlke ve Yöntemleri", Ankara/Türkiye : Nobel, ISBN: 978-605-395-030-1 |
TAŞDEMİR, M. (2015) "Öğretim Modelleri", Kitap: Öğretim İlke ve Yöntemleri, Ankara/Türkiye : Pegem, Bölüm Sayfaları: 151 / 191, ISBN: 9786053648307 |
TAŞDEMİR, M. (2011) "Öğretimin Planlanması", Kitap: Öğretim İlke ve Yöntemleri, Ankara/Türkiye : Anı Yayıncılık, Bölüm Sayfaları: 177 / 217, ISBN: 6054434046 |
TAŞDEMİR, M. (2007) "Öğretimin Planlanması", Kitap: Öğretim İlke ve Yöntemleri, Ankara/Türkiye : Maya Akademi, Bölüm Sayfaları: 177 / 217, ISBN: 978-605-5985-27-1 |
TAŞDEMİR, M. (2003) "Sistem Olarak Okul", Kitap: Öğretmenlik Mesleğine Giriş, Ankara/Türkiye : Asil, Bölüm Sayfaları: 275 / 310, ISBN: 975-8784-06-4 |
TAŞDEMİR, M., ÇALIŞKAN, N. (2000) "Almanca Öğretmenlerinin Yetiştirilmesi.(İçinde. Türkiye Almanya ve Kıbrıs'ta Öğretmen Yetiştirme).", Ankara/Türkiye : CTB Yayınları, ISBN: 1 |
Kayıt Yok |
Kayıt Yok |
(Uluslararası - Bilimsel Dergi) Avrasya Sosyal Bilimler Dergisi, 2017 |
(Uluslararası - Bilimsel Dergi) Uludağ Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi, 2017 |
(Uluslararası - Bilimsel Dergi) Eğitim Programları ve Öğretim Dergisi/ International Journal of Curriculum and InstructionalStudies (IJOCIS), 2016 |
(Uluslararası - Bilimsel Dergi) Pegem Eğitim ve Öğretim, 2016 |
(Uluslararası - Bilimsel Dergi) TUBITAK ULAKBIM Sosyal ve Beşeri Bilimler Database, Proquest, EBSCO Host, Index Copernicus, Arastirmax and Academia Social Sciences Index (ASOS), 2016 |
(Uluslararası - Bilimsel Dergi) PEGEM EĞİTİM VE ÖĞRETM DERGİSİ, 2014 |
(Uluslararası - Bilimsel Dergi) KASTAMONU EĞİTİM DERGİSİ, 0 |
(Ulusal - Bilimsel Dergi) SAKARYA ÜNİVERSİTESİ EĞİTİM FAKÜLTESİ DERGİSİ, 0 |
(Ulusal - Bilimsel Dergi) KEFAD, 0 |
(Uluslararası - Bilimsel Dergi) Kuramsal Eğitimbilim Dergisi, 0 |
(Uluslararası - Bilimsel Dergi) SOCİAL BEHAVİOR AND PERSONALTİY, 0 |
(Uluslararası - Bilimsel Dergi) International Journal Of Eurasia Social Sciences, 0 |
(Uluslararası - Bilimsel Dergi) TURKISH STUDİES, 0 |
Üye, EPÖDER, 2009- |
(2012) "YAYIN TEŞVİK" TÜBİTAK |
(2011) "YAYIN TEŞVİK" TÜBİTAK |
(2010) "YAYIN TEŞVİK" TÜBİTAK |
Kayıt Yok |
Kayıt Yok |
Kayıt Yok |
Birlikte çalışılan kişi | Aktif Dönem | Çalışma Sayısı |
Kırşehir Ahi Evran Üniversitesi
|
2016 - 2018 | 33 |
Cem Şahin
-
|
2017 - 2018 | 19 |
Volkan Keskinkılıç
-
|
2017 - 2020 | 14 |
Kırşehir Ahi Evran Üniversitesi
|
2008 - 2024 | 12 |
Ali Cemal Köksal
-
|
2017 | 12 |
Yunus Geçer
-
|
2016 - 2017 | 7 |
Ahi Evran Üniversitesi
|
2013 - 2015 | 6 |
Aybike Dağıstan
-
|
2018 - 2019 | 6 |
Elif Kılıç
-
|
2018 | 4 |
Nursemin Buyuran
-
|
2016 | 4 |
Sonay Cesur
-
|
2016 | 4 |
Suna Dağdelen
-
|
2018 | 4 |
Kırşehir Ahi Evran Üniversitesi
|
2000 - 2014 | 3 |
Ahi Evran Üniversitesi
|
2017 | 3 |
Fatma Betül Erol Pektaş
-
|
2016 | 3 |
Kırşehir Ahi Evran Üniversitesi
|
2019 | 2 |
Ahi Evran Üniversitesi
|
2010 - 2011 | 2 |
Yusuf Budak
Gazi Üniversitesi
|
2014 - 2015 | 2 |
Mehmet Yıldırım
-
|
2019 | 2 |
Musa Sargın
-
|
2020 - 2024 | 2 |
Sargın Musa
-
|
2014 - 2015 | 2 |
Şenol Keskin
-
|
2016 | 2 |
Ahi Evran Üniversitesi
|
2010 | 1 |
Kırşehir Ahi Evran Üniversitesi
|
2019 | 1 |
-
|
2000 | 1 |
Kasım Yıldırım
Muğla Sıtkı Koçman Üniversitesi
|
2009 | 1 |
Merve Cihan
-
|
2022 | 1 |
Ağın Haykır Hülya
-
|
2013 | 1 |
Akdal Deniz
-
|
2011 | 1 |
Aybike Suna Bulut
-
|
2015 | 1 |
Başak İlhan
-
|
2024 | 1 |
Başkonuş Turan
-
|
2011 | 1 |
Cemal Topcan
-
|
2000 | 1 |
Coşkun Elif Pınar
-
|
2013 | 1 |
Dağıstan Gülen
-
|
2014 | 1 |
Emine Birgili
-
|
2019 | 1 |
Fatna Betül Erol Pektaş
-
|
2016 | 1 |
Hamide Kübra Örnek İnan
-
|
2022 | 1 |
Hayriye Torunoğlu
-
|
2020 | 1 |
Kurnaz Şefika
-
|
2010 | 1 |
Merve Cihan
-
|
2022 | 1 |
Murat Yıldırım
-
|
2019 | 1 |
Ömer Kaya
-
|
2024 | 1 |
Songül Belirgen
-
|
2021 | 1 |
Yakup Durmuş
-
|
2024 | 1 |
Alan Adı | Alandaki Toplam Öğretim Elemanı Sayısı | |
TÜBİTAK Araştırma Alanı | Sosyal Bilimler | 78378 |
YÖKSİS Temel Alan | Eğitim Bilimleri Temel Alanı | 9889 |
YÖKSİS Bilim Alanı | Eğitim Programları ve Öğretim | 358 |
Anahtar Kelimeler | Eğitim Programları ve Öğretim |
Performans Kriteri | 2015 | 2016 | 2017 | 2018 | 2019 | 2020 | 2021 | 2022 | 2023 | 2024 |
Ağırlıklı Puan | 75 | 155 | 170 | 60 | 205 | 35 | 9 | 45 | 0 | 30 |
Sıra (Araştırma Alanı İçinde) | 398 . | 351 . | 381 . | 484 . | 337 . | 494 . | 617 . | 580 . | - | 356 . |
Sıra (Temel Alan İçinde) | 252 . | 195 . | 198 . | 287 . | 152 . | 293 . | 377 . | 328 . | - | 197 . |
Sıra (Bilim Alanı İçinde) | 50 . | 36 . | 29 . | 61 . | 23 . | 61 . | 86 . | 70 . | - | 45 . |
Sıra (Anahtar Kelime (1)) | 44 . | 29 . | 25 . | 52 . | 21 . | 55 . | 69 . | 62 . | - | 41 . |
Toplam Yayın | 5 | 16 | 18 | 4 | 10 | 2 | 2 | 4 | 0 | 4 |
Toplam Makale | 5 | 7 | 8 | 4 | 6 | 2 | 1 | 1 | 0 | 0 |
Toplam Kitap | 0 | 0 | 0 | 0 | 1 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 |
Toplam Bildiri | 0 | 9 | 10 | 0 | 3 | 0 | 1 | 3 | 0 | 4 |
Makale (SCI) | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 |
Makale (Uluslararası) | 5 | 5 | 1 | 4 | 6 | 1 | 0 | 0 | 0 | 0 |
Makale (Ulusal) | 0 | 2 | 7 | 0 | 0 | 1 | 1 | 1 | 0 | 0 |
Kitap Yazarlığı | 0 | 0 | 0 | 0 | 1 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 |
Kitap Bölümü Yazarlığı | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 |
Bildiri (Uluslararası) | 0 | 9 | 10 | 0 | 3 | 0 | 1 | 3 | 0 | 4 |
Bildiri (Ulusal) | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 |