Yüksek Lisans, Türkiye, Gazi Üniversitesi, Fen Bilimleri Enstitüsü, Mimarlık (Yl) (Tezli), 2014, 2018 |
Yüksek Lisans, Türkiye, Gazi Üniversitesi, Fen Bilimleri Enstitüsü, Mimarlık (Yl) (Tezli), 2014, 2018 |
Kayıt Yok |
Kayıt Yok |
Kayıt Yok |
[UAK] Mimarlık, Planlama ve Tasarım Mimarlık |
2017-, Araştırma Görevlisi, Tam Zamanlı, Ahi Evran Üniversitesi, Mühendislik-Mimarlık Fakültesi, Mimarlık Bölümü, Türkiye |
2024-, Kalite Komisyon Üyeliği, Ahi Evran Üniversitesi, Türkiye |
2022-2023, Komisyon Üyeliği, Gazi Üniversitesi, Türkiye |
Kayıt Yok |
Kayıt Yok |
Kayıt Yok |
Empowering Youth Work Towards the European Green Deal (ERASMUS Gençlik Programı KA2 Stratejik Ortaklıklar AB Projesi) Birleşmiş Milletler, Dünya Bankası, UNESCO, Avrupa Birliği ve Avrupa Konseyi Destekli Proje: Araştırmacı , 2022-2024 |
Kayıt Yok |
Özman, G.Ö., ÖZDEMİR, M., Selçuk, S.A. (2024) "Exploring Interlocking Systems Through the Design of Joint-Based Pop-Up Structures", Nexus Network Journal, 26 (0) pp. 213-228 [SCI Expanded] Link DOI |
ÖZDEMİR, M., Selçuk, S.A., Çügen, H.F. (2022) "The Geometric Patterns of İzzettin Keykavus Tomb", Nexus Network Journal, (0) [SCI Expanded] DOI |
ÖZDEMİR, M., Selçuk, S.A. (2021) "Mimarlıkta Makine Öğrenmesi: Bibliyometrik Bir Analiz", Online Journal of Art and Design, 9 (4) pp. 194-207 Link |
ÖZDEMİR, M., Yıldırım, M.T. (2018) "PRODUCTION OF THREE-DIMENSIONAL FORM ALTERNATIVES FROM ICONIC BUILDING PLANS IN PARAMETRIC DESIGN ENVIRONMENT", Gazi University Journal of Science Part B: Art, Humanıtıes, Desıgn And Plannıng, 6 (1) pp. 19-30 |
ÖZDEMİR, M., Selçuk, S.A. (2022) "Machine Learning Applications for Energy Efficient Built Environments", International (Bio)Climate Change Symposium 2022 – (BCCS 2022) , Türkiye, (Mart 2022) |
ÖZDEMİR, M., Selçuk, S.A. (2021) "Geometric Patterns of Islamic Architecture: Regeneration of Patterns In Digital Environment", International Congress on the Phenomenological Aspects of Civil Engineering PACE2021 , Türkiye, (Haziran 2021) |
Kayıt Yok |
ÖZDEMİR, M., Özerol, G., Selçuk, S.A. (2022) "Hands-On Basics of Digital Design Education: Experiential Learning With Origami", Kitap: Research and Evaluations in the Field of Architecture and Engineering, : LAP LAMBERT Academic Publishing, Bölüm Sayfaları: 0 / 0, ISBN: 978-620-5-49819-4 |
ÖZDEMİR, M., Selçuk, S.A. (2021) "Mimarlıkta Makine Öğrenmesi Uygulamaları Üzerine Bir Değerlendirme", Kitap: Mimarlık Alanında Farklı Yaklaşımlar, : Nobel, Bölüm Sayfaları: 0 / 0, ISBN: 978-625-7566-84-1 |
Kayıt Yok |
Kayıt Yok |
Kayıt Yok |
Kayıt Yok |
Kayıt Yok |
Kayıt Yok |
Kayıt Yok |
Kayıt Yok |
Birlikte çalışılan kişi | Aktif Dönem | Çalışma Sayısı |
Semra Arslan Selçuk
Gazi Üniversitesi
|
2021 - 2024 | 7 |
Gizem Özerol
Amasya Üniversitesi
|
2022 - 2024 | 2 |
Mehmet Tayfun Yıldırım
-
|
2018 | 1 |
Hasan Fevzi Çügen
-
|
2022 | 1 |
Alan Adı | Alandaki Toplam Öğretim Elemanı Sayısı | |
TÜBİTAK Araştırma Alanı | Fen ve Mühendislik | 50645 |
YÖKSİS Temel Alan | Mimarlık-Planlama-Tasarım | 4200 |
YÖKSİS Bilim Alanı | Mimarlık | 2389 |
Anahtar Kelimeler | - |
Performans Kriteri | 2015 | 2016 | 2017 | 2018 | 2019 | 2020 | 2021 | 2022 | 2023 | 2024 |
Ağırlıklı Puan | 0 | 0 | 0 | 15 | 0 | 0 | 65 | 100 | 0 | 50 |
Sıra (Araştırma Alanı İçinde) | - | - | - | 656 . | - | - | 614 . | 592 . | - | 399 . |
Sıra (Temel Alan İçinde) | - | - | - | 225 . | - | - | 171 . | 152 . | - | 106 . |
Sıra (Bilim Alanı İçinde) | - | - | - | 152 . | - | - | 111 . | 90 . | - | 74 . |
Toplam Yayın | 0 | 0 | 0 | 1 | 0 | 0 | 3 | 3 | 0 | 1 |
Toplam Makale | 0 | 0 | 0 | 1 | 0 | 0 | 1 | 1 | 0 | 1 |
Toplam Kitap | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 1 | 1 | 0 | 0 |
Toplam Bildiri | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 1 | 1 | 0 | 0 |
Makale (SCI) | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 1 | 0 | 1 |
Makale (Uluslararası) | 0 | 0 | 0 | 1 | 0 | 0 | 1 | 0 | 0 | 0 |
Makale (Ulusal) | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 |
Kitap Yazarlığı | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 |
Kitap Bölümü Yazarlığı | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 1 | 1 | 0 | 0 |
Bildiri (Uluslararası) | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 1 | 1 | 0 | 0 |
Bildiri (Ulusal) | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 |