img
Öğr. Gör. Mahmut Sami DOĞANCI

Öğr. Gör. Mahmut Sami DOĞANCI

  • Kaman Meslek Yüksekokulu
  • Büro Hizmetleri ve Sekreterlik
  • Büro Yönetimi ve Yönetici Asistanlığı Pr.

Genel Bilgiler

Metrikler

UNIS
Yayın
3
Atıf
0
h-index
0
BM Sürdürülebilir Kalkınma Amaçları
Alınan Eğitimler
Yüksek Lisans, Türkiye, Ahi Evran Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, Türkçe Eğitimi (Yl) (Tezli), 2013, 2018
Lisans, Türkiye, Anadolu Üniversitesi, İktisat Fakültesi, Siyaset Bilimi ve Kamu Yönetimi Bölümü, 2009, 2021
Lisans, Türkiye, Ahi Evran Üniversitesi, Eğitim Fakültesi, Türkçe ve Sosyal Bilimler Eğitimi Bölümü, 2006, 2010
Araştırma Alanları
Türkçe Eğitimi
Yıllara Göre Yayın Sayıları
Yıllara Göre Atıf Sayıları
Lisans, Türkiye, Anadolu Üniversitesi, İktisat Fakültesi, Siyaset Bilimi ve Kamu Yönetimi Bölümü, 2009, 2021
Yüksek Lisans, Türkiye, Ahi Evran Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, Türkçe Eğitimi (Yl) (Tezli), 2013, 2018
Lisans, Türkiye, Ahi Evran Üniversitesi, Eğitim Fakültesi, Türkçe ve Sosyal Bilimler Eğitimi Bölümü, 2006, 2010
Mahmut Sami DOĞANCI, Yüksek Lisans, Ortaokul 6-8. sınıf Türkçe dersi basılı öğretim materyallerinin dinleme/izleme yöntem ve teknikleri bakımından incelenmesi, Kırşehir Ahi Evran Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, Türkçe ve Sosyal Bilimler Eğitimi Ana Bilim Dalı, 2019
Kayıt Yok
Kayıt Yok
[UAK] Eğitim Bilimleri Türkçe Eğitimi Türkçe Eğitimi
2016-, Öğretim Görevlisi, Tam Zamanlı, Kırşehir Ahi Evran Üniversitesi, Türkçe ve Yabancı Dil Öğretimi Uygulama ve Araştırma Merkezi, Türkiye
2013-2016, Uzman, Tam Zamanlı, Kırşehir Ahi Evran Üniversitesi, Meslek Yüksekokulu, Türkiye
Kayıt Yok
Kayıt Yok
Kayıt Yok
Kayıt Yok
Kayıt Yok
Kayıt Yok
Kayıt Yok
DOĞANCI, M.S., Doğancı, S. (2022) "Filistinli Göçmen Arap Şairlerin Yurda Dönüş Şiirleri", inönü üniversitesi islam ve yorum Vı sempozyumu , (pp. 83-97), İstanbul, Türkiye, (Aralık 2022
Doğancı, S., DOĞANCI, M.S. (2022) "Kazak Türkçesindeki Arapça Kelimelerin Fonetik Değişiminin Türkçe Öğrenen Kazak Öğrencilerinin Okuma Ve Yazma Becerisine Etkisi", UTAK ERZURUM KONGRESİ , Erzurum, Türkiye, (Mart 2022
DOĞANCI, M.S., Doğancı, S. (0020) "A1 ve A2 Seviyesindeki Arap öğrencilerin Türkçe Öğreniminde Karşılaştığı Ses Soruları", II. Uluslararası YABANCI DİL OLARAK TÜRKÇENİN ÖĞRETİMİ SEMPOZYUMU , İstanbul, Türkiye, (Aralık 0020
Kayıt Yok
Kayıt Yok
Kayıt Yok
Kayıt Yok
Kayıt Yok
Kayıt Yok
Atıflar
Atıf bilgisi bulunmamaktadır
Kayıt Yok
Kayıt Yok
Kayıt Yok
Kayıt Yok
Kayıt Yok
Birlikte çalışılan kişi Aktif Dönem Çalışma Sayısı
Seher Doğancı
Karamanoğlu Mehmetbey Üniversitesi
0020 - 2022 3
Alan Adı Alandaki Toplam Öğretim Elemanı Sayısı
TÜBİTAK Araştırma Alanı Sosyal Bilimler 78392
YÖKSİS Temel Alan Eğitim Bilimleri Temel Alanı 9948
YÖKSİS Bilim Alanı Türkçe Eğitimi 612
Anahtar Kelimeler Türkçe Eğitimi
Performans Kriteri 2015 2016 2017 2018 2019 2020 2021 2022 2023 2024
Ağırlıklı Puan 0 0 0 0 0 20 0 10 0 0
Sıra (Araştırma Alanı İçinde) - - - - - 509 . - 615 . - -
Sıra (Temel Alan İçinde) - - - - - 306 . - 360 . - -
Sıra (Bilim Alanı İçinde) - - - - - 95 . - 110 . - -
Sıra (Anahtar Kelime (1)) - - - - - 94 . - 106 . - -
Toplam Yayın 0 0 0 0 0 2 0 1 0 0
Toplam Makale 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0
Toplam Kitap 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0
Toplam Bildiri 0 0 0 0 0 2 0 1 0 0
Makale (SCI) 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0
Makale (Uluslararası) 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0
Makale (Ulusal) 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0
Kitap Yazarlığı 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0
Kitap Bölümü Yazarlığı 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0
Bildiri (Uluslararası) 0 0 0 0 0 2 0 1 0 0
Bildiri (Ulusal) 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0
Atıfları ve Metrikleri
Atıfları ve Metrikleri