Doktora/Sanatta Yeterlilik/Tıpta Uzmanlık, Türkiye, Ankara Üniversitesi, Eğitim Bilimleri Enstitüsü, Eğitim Ekonomisi ve Planlaması (Dr), 2014, 2020 |
Yüksek Lisans, Türkiye, Marmara Üniversitesi, Eğitim Bilimleri Enstitüsü, Eğitim Yönetimi ve Denetimi (Yl) (Tezli), 2009, 2013 |
Lisans, Türkiye, Süleyman Demirel Üniversitesi, Teknik Eğitim Fakültesi, Elektronik ve Bilgisayar Eğitimi Bölümü, 2000, 2005 |
Doktora/Sanatta Yeterlilik/Tıpta Uzmanlık, Türkiye, Ankara Üniversitesi, Eğitim Bilimleri Enstitüsü, Eğitim Ekonomisi ve Planlaması (Dr), 2014, 2020 |
Yüksek Lisans, Türkiye, Marmara Üniversitesi, Eğitim Bilimleri Enstitüsü, Eğitim Yönetimi ve Denetimi (Yl) (Tezli), 2009, 2013 |
Lisans, Türkiye, Süleyman Demirel Üniversitesi, Teknik Eğitim Fakültesi, Elektronik ve Bilgisayar Eğitimi Bölümü, 2000, 2005 |
Kayıt Yok |
İngilizce, YÖKDİL, 73, 17 Mart 20, 2018 |
Kayıt Yok |
[UAK] Eğitim Bilimleri Eğitim Yönetimi Eğitim Yönetimi |
2024-, Doçent, Tam Zamanlı, Kırşehir Ahi Evran Üniversitesi, Eğitim Fakültesi, Eğitim Bilimleri Bölümü, Türkiye |
2023-2024, Doktor Öğretim Üyesi, Tam Zamanlı, Kırşehir Ahi Evran Üniversitesi, Eğitim Fakültesi, Eğitim Bilimleri Bölümü, Türkiye |
2020-2023, Doktor Öğretim Üyesi, Tam Zamanlı, Kırşehir Ahi Evran Üniversitesi, Kaman Uygulamalı Bilimler Yüksekokulu, Yönetim Bilişim Sistemleri Bölümü, Türkiye |
2018-2020, Öğretim Görevlisi, Tam Zamanlı, Kırşehir Ahi Evran Üniversitesi, Kaman Uygulamalı Bilimler Yüksekokulu, Yönetim Bilişim Sistemleri Bölümü, Türkiye |
2023-, Enstitü Müdür Yardımcısı, Kırşehir Ahi Evran Üniversitesi, Türkiye |
2020-, Arş. Uyg. Merkezi Müdürü, Kırşehir Ahi Evran Üniversitesi, Türkiye |
2018-2023, Myo/Yüksekokul Müdür Yardımcısı, Kırşehir Ahi Evran Üniversitesi, Türkiye |
2018-2020, Bölüm Başkanı, Kırşehir Ahi Evran Üniversitesi, Türkiye |
Kayıt Yok |
2022-2023, Bilgisayar Ağları ve Güvenlik, Lisans |
2022-2023, E-Ticaret, Lisans |
2022-2023, Temel Bilgi Teknolojisi Kullanımı, Lisans |
2022-2023, Yönetim Bilişim Sistemleri, Lisans |
2022-2023, Öğretim İlke ve Yöntemleri, Lisans |
2022-2023, Eğitim Psikolojisi, Lisans |
2022-2023, Arama Motoru Optimizasyonu, Lisans |
2022-2023, Bilişim Projeleri Yönetimi, Lisans |
2022-2023, Algoritma ve Programlamaya Giriş, Lisans |
2021-2022, Arama Motoru Optimizasyonu, Lisans |
2021-2022, Bilişim Projeleri Yönetimi, Lisans |
2021-2022, Algoritma ve Programlamaya Giriş, Lisans |
2021-2022, Bilgisayar Ağları ve Güvenlik, Lisans |
2021-2022, E-Ticaret, Lisans |
2021-2022, Yönetim Bilişim Sistemleri, Lisans |
2020-2021, Algoritma ve Programlamaya Giriş, Lisans |
2020-2021, Bilişim Projeleri Yönetimi, Lisans |
2020-2021, Arama Motoru Optimizasyonu, Lisans |
2019-2020, Algoritma ve Programlamaya Giriş, Lisans |
2019-2020, Veritabanı Yönetimine Giriş, Lisans |
2019-2020, Bilgisayar Ağları ve Güvenlik, Lisans |
2019-2020, Temel Bilgi Teknolojisi Kullanımı, Lisans |
2019-2020, Yönetim Bilişim Sistemleri, Lisans |
2019-2020, Ahilik Kültürü ve Meslek Ahlakı, Lisans |
2019-2020, Bilişim Projeleri Yönetimi, Lisans |
2019-2020, Algoritma ve Programlamaya Giriş, Lisans |
2019-2020, Bilgisayar Donanım ve İşletim Sistemleri, Lisans |
2018-2019, Temel Bilgi Teknolojisi Kullanımı, Lisans |
2018-2019, Yönetim Bilişim Sistemleri, Lisans |
2018-2019, Algoritma ve Programlamaya Giriş, Lisans |
2018-2019, Bilgisayar Donanım ve İşletim Sistemleri, Lisans |
Kayıt Yok |
Kayıt Yok |
Kayıt Yok |
BAHAT, İ. (2024) "The Quality Issues in Higher Education of Turkey: Insights from the Experiences of Faculty Members and Students at State Universities", Yükseköğretim Dergisi, 14 (1) pp. 131-150 [ESCI] Link DOI |
BAHAT, İ., Karakütük, K. (2024) "The Quality Issues in Higher Education of Türkiye: Insights from the Experiences of Faculty Members and Students at State Universities", Yükseköğretim Dergisi, 14 (1) pp. 131-150 [ESCI] Link DOI |
BAHAT, İ. (2023) "Beyond the Screen: An In-Depth Examination of Social Media Habits Among University Students", International Journal of Psychology and Educational Studies, 10 (4) pp. 928-941 Link DOI |
BAHAT, İ., Karakütük, K. (2023) "Higher Education Quality Indicators: A Scale Development Study", Journal of Teacher Education and Lifelong Learning, 5 (2) pp. 555-574 Link DOI |
BAHAT, İ. (2023) "The Relationship Between Academic Procrastination, General Procrastination and Patience: A Study on University Students", Journal Of Social Sciences and Education, 6 (0) pp. 86-110 Link DOI |
BAHAT, İ. (2023) "The Impact Of Socioeconomic Status and School Type On Access to Higher Education", International Journal of Education Technology and Scientific Researches, 8 (23) pp. 1767-1799 Link DOI |
BAHAT, İ., IŞIK, M. (2023) "The Relationship Between Teachers' School Happiness, Organizational Commitment, and Self-Efficacy", Journal of Human and Social Sciences, 6 (0) pp. 279-308 Link DOI |
BAHAT, İ., Ernas, S., IŞIK, M. (2023) "The Phenomenon of Voluntary Dropout: An Investigation into Management Information Systems Students", Pegem Journal of Education and Instruction, 13 (4) pp. 330-343 [Scopus] Link DOI |
IŞIK, M., Ernas, S., BAHAT, İ. (2023) "Exploring Internationalization In Turkish Higher Education: Insights From International Students", International Journal of Eurasian Education and Culture, 8 (21) pp. 802-823 Link DOI |
BAHAT, İ., Ernas, S. (2023) "Student Perspectives on Teaching Ethics in Higher Education", International Journal of Education, Technology and Science, 3 (2) pp. 319-341 Link |
IŞIK, M., BAHAT, İ., Öncüler, İ., Özdemir, A. (2021) "İstanbul İli Beylikdüzü İlçesinde Yaşayan Göçmen Öğrencilerin Deneyimlerinin İncelenmesi", Milli Eğitim, 50 (1) pp. 925-950 [TR Dizin] Link DOI |
Işık, M., BAHAT, İ. (2021) "Examination of student perceptions about helicopter parental attitudes", International Journal of Curriculum and Instruction, 13 (3) pp. 2128-2149 Link DOI |
IŞIK, M., BAHAT, İ. (2021) "Teknoloji Bağlamında Eğitimde Fırsat Eşitsizliği: Eğitime Erişime Yönelik Sorunlar ve Çözüm Önerileri", Ahi Evran Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi, 7 (2) pp. 498-517 [TR Dizin] Link DOI |
Işık, M., BAHAT, İ. (2021) "Future Expectations of Higher Education Students: The Case of Kırşehir Ahi Evran University", E-International Journal of Educational Research, 12 (2) pp. 17-35 Link DOI |
Işık, M., BAHAT, İ. (2021) "Analyzing School Attachment of Secondary School Students’ for Regards to Various Variables", Education Quarterly Reviews, (0) pp. 571-583 Link DOI |
Işık, M., BAHAT, İ. (2021) "COVID 19: Eğitimde Yeni Arayışlar", Üniversite Araştırmaları Dergisi (Online), 4 (1) pp. 82-89 [TR Dizin] Link |
IŞIK, M., BAHAT, İ., Öncüler, İ., Özdemİr, A. (2021) "EXAMINING THE EXPERIENCES OF MIGRANT STUDENTS LIVING IN BEYLİKDÜZÜ DISTRICT OF İSTANBUL", Milli Egitim, 50 (0) pp. 925-950 DOI |
Işık, M., BAHAT, İ. (2019) "Farklı Kariyer Evrelerindeki Öğretmenlerin Sürekli Öğrenen Okul Oluşturmaya İlişkin Zihni Modelleri", Mersin Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi, 15 (2) pp. 555-580 Link DOI |
Işık, M., BAHAT, İ. (2019) "Hesapverebilirlik Bağlamında MEBİM 147 Hakkında Eğitim Yöneticilerinin Görüşleri", Marmara Üniversitesi Atatürk Eğitim Fakültesi Eğitim Bilimleri Dergisi, 49 (49) pp. 50-68 [TR Dizin] Link DOI |
Özgenel, M., IŞIK, M., BAHAT, İ. (2019) "Öğretmenlik İmajı: Bir Ölçek Geliştirme Çalışması", Ankara Universitesi Egitim Bilimleri Fakultesi Dergisi, 52 (3) pp. 871-892 Link DOI |
IŞIK, M., BAHAT, İ. (2018) "Okul Yöneticilerinin Öğretmen Liderleri Algıları Üzerine Nitel Bir Araştırma", The Journal of International Educational Sciences, 5 (14) pp. 31-56 Link DOI |
Ömür, Y.E., BAHAT, İ., Ernas, S. (2017) "An Analysis of fundamental high schools in the context of equality in education", International Online Journal of Educational Sciences, 9 (2) pp. 401-419 Link DOI |
BAHAT, İ. (2023) "Kırşehir Ahi Evran Üniversitesi'nde EFQM Mükemmellik Modeli Uygulaması: Bir İyi Uygulama Örneği", 6. Uluslararası Yükseköğretim Çalışmaları Konferansı , İstanbul, Türkiye, (Ekim 2023) |
BAHAT, İ. (2023) "Toplumsal Sınıfın Yükseköğretim Tercihlerine ve Erişimine Etkisi: Kırşehir Ahi Evran Üniversitesi Örneği", International Education Congress - 2023 , (pp. 982-984), Ankara, Türkiye, (Ekim 2023) |
BAHAT, İ. (2023) "Akademik Erteleme, Genel Erteleme Ve Sabır Arasındaki İlişki Üniversite Öğrencileri Üzerine Bir İnceleme", 14th International Congress on New Trends in Education , Aydın, Türkiye, (Eylül 2023) |
BAHAT, İ., Ernas, S., IŞIK, M. (2022) "Türk Yükseköğretiminin Uluslararasılaşma Çabalarının Etkililiğine Yönelik Bir Araştırma", International Education Congress - 2022 , (pp. 480-482), Antalya, Türkiye, (Kasım 2022) |
IŞIK, M., Ernas, S., BAHAT, İ. (2022) "Yükseköğretimde Yeni Arayışlar: Yatay Geçiş", International Education Congress - 2022 , (pp. 487-488), Antalya, Türkiye, (Kasım 2022) |
BAHAT, İ., IŞIK, M. (2021) "Uzaktan Öğretim Yönetim Sistemi ve Güvenli Ölçme Uygulaması Seçme: Sistematik Bir İnceleme", 5. Uluslararası Yükseköğretim Çalışmaları Konferansı , (pp. 73-85), İstanbul, Türkiye, (Aralık 2021) |
IŞIK, M., BAHAT, İ. (2019) "Türkiye yükseköğretim sisteminden öğrenci beklentileri ve karşılanma düzeyi", 4. Uluslararası Yükseköğretim Çalışmaları Konferansı , (pp. 129-131), Çanakkale, Türkiye, (Ekim 2019) |
IŞIK, M., BAHAT, İ. (2018) "Hesapverilebilirlik Bağlamında MEBİM 147 Hakkında Eğitim Yöneticilerinin Görüşleri", 1. ULUSLARARASI EĞİTİMDE YENİ ARAYIŞLAR KONGRESİ , (pp. 170-173), İstanbul, Türkiye, (Mayıs 2018) |
Ömür, Y.E., BAHAT, İ., Ernas, S. (2016) "Eğitimde eşitliğe ilişkin temel liselere ilişkin bir çözümleme", 25. Ulusal Eğitim Bilimleri Kongresi , (pp. 190), Antalya, Türkiye, (Nisan 2016) |
BAHAT, İ. (2023) "Yükseköğretimde Nitelik", Ankara/Türkiye : Nobel Yayınevi, ISBN: 978-625-398-933-0 |
BAHAT, İ. (2023) "Kadınların İş Yaşantısında Karşılaştıkları Kariyer Engelleri: MEB Kadın Yöneticileri", Kitap: Dünde, Bugünde, Yarında Kadın, Ankara/Türkiye : Nobel Yayınevi, Bölüm Sayfaları: 207 / 242, ISBN: 978-625-397-575-3 |
BAHAT, İ. (2023) "Eğitimin Sınırlarını Aşmak: Yükseköğretimde Kalite Güvencesi", Kitap: Eğitim Bilimleri Alanında Uluslararası Teori, Araştırma ve Derlemeler - Ekim 2023, Ankara/Türkiye : Serüven Yayınevi, Bölüm Sayfaları: 371 / 388, ISBN: 978-625-6760-22-6 |
Ernas, S., BAHAT, İ. (2023) "Eğitimin Bireysel ve Toplumsal Yararları", Kitap: Eğitim Bilimleri Araştırmaları - III, Gaziantep/Türkiye : Özgür Yayınları, Bölüm Sayfaları: 1 / 19, ISBN: 978-975-447-650-7 |
BAHAT, İ., Ömür, Y.E. (2023) "Eğitimin Ekonomik Temelleri", Kitap: Eğitime Giriş, Ankara/Türkiye : PEGEM AKADEMİ, Bölüm Sayfaları: 173 / 200, ISBN: 978-625-6829-99-2 |
BAHAT, İ. (2021) "Kriz Yönetiminde Bir Araç Teknoloji Liderliği", Kitap: Eğitim & Bilim 2021 - II, İstanbul/Türkiye : Efe Akademi Yayınevi, Bölüm Sayfaları: 209 / 222, ISBN: 978-625-8496-25-3 |
Kayıt Yok |
Kayıt Yok |
Kayıt Yok |
Üye, Eğitimde Mükemmellik Derneği, 2021- |
Üye, Yükseköğretim Çalışmaları Derneği, 2019- |
Sıra | Yayın | A | B | C | D | E | F | G | H | I | J |
1 | COVID 19: Eğitimde Yeni Arayışlar | 0 | 0 | 0 | 3 | 0 | 3 | 0 | 0 | 0 | 6 |
2 | Öğretmenlik İmajı: Bir Ölçek Geliştirme Çalışması | 0 | 0 | 0 | 2 | 1 | 2 | 1 | 0 | 0 | 6 |
3 | Teknoloji Bağlamında Eğitimde Fırsat Eşitsizliği: Eğitime Erişime Yönelik Sorunlar ve Çözüm Önerileri | 0 | 0 | 0 | 0 | 1 | 3 | 1 | 0 | 0 | 5 |
4 | Farklı Kariyer Evrelerindeki Öğretmenlerin Sürekli Öğrenen Okul Oluşturmaya İlişkin Zihni Modelleri | 0 | 0 | 0 | 1 | 0 | 1 | 0 | 0 | 0 | 2 |
5 | Analyzing School Attachment of Secondary School Students’ for Regards to Various Variables | 0 | 0 | 0 | 0 | 1 | 0 | 0 | 0 | 0 | 1 |
6 | İstanbul İli Beylikdüzü İlçesinde Yaşayan Göçmen Öğrencilerin Deneyimlerinin İncelenmesi | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 1 | 0 | 0 | 0 | 1 |
7 | Okul Yöneticilerinin Öğretmen Liderleri Algıları Üzerine Nitel Bir Araştırma | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 1 | 0 | 0 | 0 | 1 |
Kayıt Yok |
Kayıt Yok |
Kayıt Yok |
Kayıt Yok |
Birlikte çalışılan kişi | Aktif Dönem | Çalışma Sayısı |
Kırşehir Ahi Evran Üniversitesi
|
2018 - 2023 | 13 |
Sevgi Ernas
Ankara Üniversitesi
|
2016 - 2023 | 8 |
Metin Işık
-
|
2019 - 2021 | 6 |
Yunus Emre Ömür
İstanbul 29 Mayıs Üniversitesi
|
2016 - 2023 | 3 |
Kasım Karakütük
Ankara Üniversitesi
|
2023 - 2024 | 2 |
Aytaç Özdemir
Yaşar Acar Fen Lisesi
(Turkey)
|
2021 | 2 |
İrfan Öncüler
Beylikdüzü Koç Ortaokulu
(Turkey)
|
2021 | 2 |
Mustafa Özgenel
İstanbul Sabahattin Zaim Üniversitesi
|
2019 | 1 |
Alan Adı | Alandaki Toplam Öğretim Elemanı Sayısı | |
TÜBİTAK Araştırma Alanı | Sosyal Bilimler | 78368 |
YÖKSİS Temel Alan | Eğitim Bilimleri Temel Alanı | 9825 |
YÖKSİS Bilim Alanı | Eğitim Yönetimi | 319 |
Anahtar Kelimeler | Eğitim Yönetimi, Eğitim Politikaları |
Performans Kriteri | 2015 | 2016 | 2017 | 2018 | 2019 | 2020 | 2021 | 2022 | 2023 | 2024 |
Ağırlıklı Puan | 0 | 2 | 15 | 20 | 50 | 0 | 129 | 10 | 400 | 15 |
Sıra (Araştırma Alanı İçinde) | - | 502 . | 534 . | 524 . | 494 . | - | 497 . | 615 . | 218 . | 359 . |
Sıra (Temel Alan İçinde) | - | 346 . | 339 . | 327 . | 284 . | - | 265 . | 359 . | 77 . | 200 . |
Sıra (Bilim Alanı İçinde) | - | 106 . | 89 . | 85 . | 72 . | - | 71 . | 114 . | 11 . | 64 . |
Sıra (Anahtar Kelime (1)) | - | 90 . | 75 . | 75 . | 61 . | - | 58 . | 95 . | 11 . | 54 . |
Sıra (Anahtar Kelime (2)) | - | - | - | - | - | - | - | - | - | - |
Toplam Yayın | 0 | 1 | 1 | 2 | 4 | 0 | 8 | 2 | 16 | 1 |
Toplam Makale | 0 | 0 | 1 | 1 | 3 | 0 | 6 | 0 | 8 | 1 |
Toplam Kitap | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 1 | 0 | 5 | 0 |
Toplam Bildiri | 0 | 1 | 0 | 1 | 1 | 0 | 1 | 2 | 3 | 0 |
Makale (SCI) | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 |
Makale (Uluslararası) | 0 | 0 | 1 | 0 | 2 | 0 | 3 | 0 | 8 | 1 |
Makale (Ulusal) | 0 | 0 | 0 | 1 | 1 | 0 | 3 | 0 | 0 | 0 |
Kitap Yazarlığı | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 1 | 0 |
Kitap Bölümü Yazarlığı | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 1 | 0 | 4 | 0 |
Bildiri (Uluslararası) | 0 | 0 | 0 | 1 | 1 | 0 | 1 | 2 | 3 | 0 |
Bildiri (Ulusal) | 0 | 1 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 |