img
img
Prof. Dr. Hüseyin ŞİMŞEK

Prof. Dr. Hüseyin ŞİMŞEK

  • Eğitim Fakültesi
  • Eğitim Bilimleri
  • Eğitim Programları ve Öğretim

Genel Bilgiler

Metrikler

UNIS
Yayın
127
Atıf
518
h-index
11
Proje
16
Scopus
Yayın
8
Atıf
12
h-index
2
Google Scholar
Yayın
72
Atıf
1946
h-index
24
BM Sürdürülebilir Kalkınma Amaçları
Alınan Eğitimler
Doktora/Sanatta Yeterlilik/Tıpta Uzmanlık, Türkiye, Ankara Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, Eğitim Programları ve Öğretim (Dr), 1996, 2002
Yüksek Lisans, Türkiye, Van Yüzüncü Yıl Üniversitesi, Eğitim Bilimleri Enstitüsü, Eğitim Bilimleri (Yl) (Tezli), 1992, 1995
Lisans, Türkiye, Ankara Üniversitesi, İlahiyat Fakültesi, İlahiyat Pr., 1986, 1991
Araştırma Alanları
Yükseköğretim Çalışmaları
Yıllara Göre Yayın Sayıları
Yıllara Göre Atıf Sayıları
Doktora/Sanatta Yeterlilik/Tıpta Uzmanlık, Türkiye, Ankara Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, Eğitim Programları ve Öğretim (Dr), 1996, 2002
Yüksek Lisans, Türkiye, Van Yüzüncü Yıl Üniversitesi, Eğitim Bilimleri Enstitüsü, Eğitim Bilimleri (Yl) (Tezli), 1992, 1995
Lisans, Türkiye, Ankara Üniversitesi, İlahiyat Fakültesi, İlahiyat Pr., 1986, 1991
Hüseyin ŞİMŞEK, Doktora, Tanzimat ve mutlakiyet dönemi çocuk dergilerinin eğitim açısından incelenmesi, Ankara Üniversitesi, Eğitim Fakültesi, Eğitim Programları ve Öğretim, 2002
Hüseyin ŞİMŞEK, Yüksek Lisans, İlköğretim sistemimiz (1923-1950) üzerine yapı, amaç ve muhteva yönünden bir tahlil, Yüzüncü Yıl Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, Eğitim Bilimleri, 1995
İngilizce, ÜDS, 67, Bahar, 2006
İngilizce, KPDS, 70, 2006 Kasım, 2006
Almanca, KPDS, 66, Bahar, 1998
Kayıt Yok
[UAK] Eğitim Bilimleri Eğitim Bilimleri Yükseköğretim Çalışmaları
2020-, Profesör, Tam Zamanlı, Kırşehir Ahi Evran Üniversitesi, Eğitim Fakültesi, Eğitim Bilimleri Bölümü, Türkiye
2015-, Doçent, Tam Zamanlı, Ahi Evran Üniversitesi, Eğitim Fakültesi, Eğitim Bilimleri Bölümü, Eğitim Bilimleri, Türkiye
2013-, Yardımcı Doçent, Tam Zamanlı, Ahi Evran Üniversitesi, Eğitim Fakültesi, Eğitim Bilimleri Bölümü, Türkiye
2003-, Yardımcı Doçent, Tam Zamanlı, Harran Üniversitesi, Eğitim Fakültesi, Eğitim Bilimleri Bölümü, Türkiye
2002-, Araştırma Görevlisi, Tam Zamanlı, Yüzüncü Yıl Üniversitesi, Eğitim Fakültesi, Türkiye
1996-, Araştırma Görevlisi, Tam Zamanlı, Ankara Üniversitesi, Eğitim Bilimleri Fakültesi, Eğitim Programları ve Öğretim Bölümü, Türkiye
1993-, Araştırma Görevlisi, Tam Zamanlı, Yüzüncü Yıl Üniversitesi, Eğitim Fakültesi, Eğitim Bilimleri Bölümü, Türkiye
2023-2026, Anabilim Dalı Başkanı, Kırşehir Ahi Evran Üniversitesi, Türkiye
2023-, Yönetim Kurulu Üyeliği, Kırşehir Ahi Evran Üniversitesi, Türkiye
2023-, Dekan, Kırşehir Ahi Evran Üniversitesi, Türkiye
2023-, Rektör Yardımcısı, Kırşehir Ahi Evran Üniversitesi, Türkiye
2019-2020, Anabilim Dalı Başkanı, Kırşehir Ahi Evran Üniversitesi, Türkiye
2019-2025, Bölüm Başkanı, Kırşehir Ahi Evran Üniversitesi, Türkiye
2019-2019, Bölüm Başkanı, Kırşehir Ahi Evran Üniversitesi, Eğitim Fakültesi, Eğitim Bilimleri Bölümü, Türkiye
2018-2024, Enstitü Müdürü, Kırşehir Ahi Evran Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, Türkiye
2017-, Yönetim Kurulu Üyeliği, Ahi Evran Üniversitesi, Türkiye
2016-, Yönetim Kurulu Üyeliği, Ahi Evran Üniversitesi, Türkiye
2015-2018, Enstitü Müdürü, Ahi Evran Üniversitesi, Türkiye
2015-, Rektör Danışmanı, Kırşehir Ahi Evran Üniversitesi, Türkiye
2015-, Bilimsel Araştırma Projeleri Koordinasyon Birimi Koordinatörü, Ahi Evran Üniversitesi, Rektörlük, Türkiye
2015-, Enstitü Müdürü, Ahi Evran Üniversitesi, Türkiye
2015-, Bölüm Başkanı, Ahi Evran Üniversitesi, Türkiye
2013-2016, Anabilim Dalı Başkanı, Ahi Evran Üniversitesi, Türkiye
2013-2015, Anabilim Dalı Başkanı, Ahi Evran Üniversitesi, Türkiye
2008-2011, Bölüm Başkanı, Harran Üniversitesi, Türkiye
Yasemin Çiçek, Doktora, Türkiye ve Almanya ortaöğretim İngilizce öğretim programlarının, ders kitaplarının ve öğretim uygulamalarının kapsayıcı eğitim bağlamında karşılaştırılması, Kırşehir Ahi Evran Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, Eğitim Bilimleri Ana Bilim Dalı, 2025, (Asıl Danışman)
Süheyla Güler, Yüksek Lisans, YURT DIŞINDAKİ TÜRK OKULLARINDA GÖREV YAPMIŞ ÖĞRETMENLERİN MESLEKİ UYGULAMALARINDA KARŞILAŞTIĞI SORUNLAR VE ÇÖZÜM STRATEJİLERİ, Kırşehir Ahi Evran Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, Eğitim Bilimleri Ana Bilim Dalı, 2025, (Asıl Danışman)
Süheyla Güler, Yüksek Lisans, YURT DIŞINDAKİ TÜRK OKULLARINDA GÖREV YAPMIŞ ÖĞRETMENLERİN MESLEKİ UYGULAMALARINDA KARŞILAŞTIĞI SORUNLAR VE ÇÖZÜM STRATEJİLERİ, Kırşehir Ahi Evran Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, Eğitim Bilimleri Ana Bilim Dalı, 2025, (Asıl Danışman)
Sevim Kaya Ülger, Yüksek Lisans, Ortaokul öğrencilerinin yetenek yönetimi açısından derin çalışma potansiyeli, Kırşehir Ahi Evran Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, Eğitim Bilimleri Ana Bilim Dalı, 2024, (Asıl Danışman)
Sercan Duran, Yüksek Lisans, Farklılaştırılmış öğretim yaklaşımının 4. sınıf öğrencilerinin İngilizce dersi akademik başarısına ve motivasyonlarına etkisi, Kırşehir Ahi Evran Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, Eğitim Bilimleri Ana Bilim Dalı, 2024, (Asıl Danışman)
Suna Dağdelen, Doktora, Kapsayıcı eğitim bağlamında göçmen öğrencilerin akademik başarı ve sosyal becerilerinin geliştirilmesine yönelik bir model çalışması, Kırşehir Ahi Evran Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, Eğitim Bilimleri Ana Bilim Dalı, 2023, (Asıl Danışman)
Mehmet Kart, Doktora, Yükseköğretimde üst düzey yeterlik tanımlama sorunsalı ve yeni bir yeterlik modeli geliştirilmesi, Kırşehir Ahi Evran Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, Eğitim Bilimleri Ana Bilim Dalı, 2022, (Asıl Danışman)
Emine Deniz Kayhan, Yüksek Lisans, Üniversite öğrencilerinin öz yönelimli öğrenme becerileri ile kişilik özellikleri arasındaki ilişki, Kırşehir Ahi Evran Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, Eğitim Bilimleri Ana Bilim Dalı, 2022, (Asıl Danışman)
Dildar Özaslan, Doktora, Eğitimde Kalite Güvence Sistemi Bağlamında Yükseköğretime Yönelik Yeterlik Temelli Program Tasarımı: Özgün Bir Model Önerisi, Kırşehir Ahi Evran Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, Eğitim Bilimleri Ana Bilim Dalı, 2022, (Asıl Danışman)
Ethem Erbaş, Yüksek Lisans, Örtük program uygulaması olarak öğretimsel okul sokağı uygulamasının öğretmen görüşlerine göre değerlendirilmesi, Kırşehir Ahi Evran Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, Eğitim Bilimleri Ana Bilim Dalı, 2021, (Asıl Danışman)
Nilüfer Kaman, Yüksek Lisans, İngilizce öğretiminde ters yüz sınıf modelinin etkililiğine yönelik deneysel bir çalışma, Kırşehir Ahi Evran Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, Eğitim Bilimleri Ana Bilim Dalı, 2020, (Asıl Danışman)
Fırat Çöplü, Yüksek Lisans, Göçmen öğrenciler için okul uyum programı geliştirmeye yönelik bir taslak çalışması, Kırşehir Ahi Evran Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, Eğitim Bilimleri Ana Bilim Dalı, 2019, (Asıl Danışman)
Nursemin Buyuran, Yüksek Lisans, Öğretmen eğitiminde standartlaşma ve eğitim fakültelerinin akreditasyon sürecine hazır olma durumu, Kırşehir Ahi Evran Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, Eğitim Bilimleri Ana Bilim Dalı, 2019, (Asıl Danışman)
Aydın Yurttutan, Yüksek Lisans, Göçmen öğrencilerin sosyal becerileri ve okula uyumları, Kırşehir Ahi Evran Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, Eğitim Bilimleri Ana Bilim Dalı, 2019, (Asıl Danışman)
Oğuzhan Gökşen, Yüksek Lisans, Ücretli öğretmenlerin yaşadığı sorunlara ilişkin nitel bir araştırma, Kırşehir Ahi Evran Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, Eğitim Bilimleri Ana Bilim Dalı, 2019, (Asıl Danışman)
Fatma Betül Erol Pektaş, Yüksek Lisans, Pedagojik formasyon eğitimi alan öğretmen adaylarının Türkiye yükseköğretim yeterlikleri çerçevesinde eğitim bilimleri ve öğretmen yetiştirme temel alan yeterlikleri algı düzeylerinin incelenmesi, Kırşehir Ahi Evran Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, Eğitim Bilimleri Ana Bilim Dalı, 2019, (Asıl Danışman)
Engin Evni, Yüksek Lisans, Sosyal ağların öğrenme-öğretme ortamında kullanımı ve öğretmenlerin mesleki gelişimindeki rolü, Kırşehir Ahi Evran Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, Eğitim Bilimleri Ana Bilim Dalı, 2018, (Asıl Danışman)
Tuğba Yiğit, Yüksek Lisans, Uygulamalar ve sorunlar bağlamında Türkiye'de sığınmacı çocukların eğitimi: Kırşehir ve Nevşehir örneği, Ahi Evran Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, Eğitim Bilimleri Ana Bilim Dalı, 2015, (Asıl Danışman)
Sevda Katıtaş, Yüksek Lisans, İlköğretim ikinci kademe öğrencilerinde okula yabancılaşma ve okulu bırakma eğilimi: Şanlıurfa ili örneği, Harran Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, Eğitim Bilimleri Ana Bilim Dalı, 2012, (Asıl Danışman)
Ali Demir, Yüksek Lisans, İlköğretim II. kademe öğrencilerinin sosyal bilgiler dersine ilişkin tutumları ile akademik başarıları arasındaki ilişki(Şanlıurfa ili örneği), Harran Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, Eğitim Bilimleri Ana Bilim Dalı, 2010, (Asıl Danışman)
Halit Zeren, Yüksek Lisans, İlköğretim okulu müdürlerinin dönüşümcü liderlik stilleri ile bu okullarda görevli öğretmenlerin örgütsel bağlılığı arasındaki ilişki (Ş.urfa ili örneği), Harran Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, Eğitim Bilimleri Ana Bilim Dalı, 2007, (Asıl Danışman)
2022-2023, EĞİTİMDE PROGRAM GELİŞTİRME, Lisans
2022-2023, KALİTE GÜVENCE SİSTEMLERİ, Lisans
2018-2019, ÇOK KÜLTÜRLÜ EĞİTİM, Doktora/Sanatta Yeterlilik/Tıpta Uzmanlık
2017-2018, İLERİ ARAŞTIRMA YÖNTEMLERİ VE YAYIN ETİĞİ, Doktora/Sanatta Yeterlilik/Tıpta Uzmanlık
2017-2018, EĞİTİMDE ÇAĞDAŞ AKIMLAR, Yüksek Lisans
2016-2017, Türk Eğitim Tarihi, Lisans
2016-2017, Eğitim Reformları, Yüksek Lisans
2016-2017, EĞİTİMDE ÇAĞDAŞ AKIMLAR, Yüksek Lisans
2016-2017, ÇAĞDAŞ EĞİTİM AKIMLARI, Lisans
2016-2017, TOPLUMA HİZMET UYGULAMALARI, Lisans
2016-2017, BİLİMSEL ARAŞTIRMA YÖNTEM VE TEKNİKLERİ, Lisans
2015-2016, EĞİTİMDE ÇAĞDAŞ YAKLAŞIMLAR VE ÇAĞDAŞ EĞİTİM AKIMLARI, Yüksek Lisans
2015-2016, ÖZEL EĞİTİM, Lisans
2015-2016, ÖZEL EĞİTİM, Lisans
2015-2016, EĞİTİM BİLİMİNE GİRİŞ, Lisans
2015-2016, EĞİTİMDE ÇAĞDAŞ YAKLAŞIMLAR Ve ÇAĞDAŞ EĞİTİM AKIMLARI, Yüksek Lisans
2015-2016, ÖZEL EĞİTİM, Lisans
2014-2015, EĞİTİM BİLİMİNE GİRİŞ, Lisans
2014-2015, TÜRK EĞİTİM TARİHİ, Lisans
2014-2015, TÜRK EĞİTİM TARİHİ, Lisans
2014-2015, EĞİTİM BİLİMİNE GİRİŞ, Lisans
2013-2014, MUKAYESELİ EĞİTİM, Yüksek Lisans
2013-2014, EĞİTİM REFORMLARI, Yüksek Lisans
2013-2014, BİLİM TARİHİ, Lisans
2013-2014, ÖZEL EĞİTİM, Lisans
2013-2014, ÇAĞDAŞ EĞİTİM AKIMLARI, Lisans
2013-2014, EĞİTİM BİLİMİNE GİRİŞ, Lisans
2013-2014, TÜRK EĞİTİM TARİHİ, Lisans
2012-2013, EĞİTİM PSİKOLOJİSİ, Lisans
2012-2013, TÜRK EĞİTİM TARİHİ, Lisans
Kayıt Yok
Kalite Altyapısını Güçlendirme Projesi TÜBA ve TÜBİTAK Destekli Proje: Yürütücü , 2025-2026
Ortaokul Öğrencilerinin Matematik Derslerinde Yaşadıkları Can Sıkıntısının Öz Yeterlik Kaynakları Ve Matematik Kaygısı İle İlişkisi Yükseköğretim Kurumları Tarafından Destekli Bilimsel Araştırma Projesi: Araştırmacı , 2018-2020  
Osmanlıdan Cumhuriyete Değerlerin Dönüşümü Yükseköğretim Kurumları Tarafından Destekli Bilimsel Araştırma Projesi: Yürütücü , 2018-2019
ÖĞRETMEN EĞİTİMİNDE STANDARTLAŞMA VE EĞİTİM FAKÜLTELERİNİN AKREDİTASYON SÜRECİNE HAZIR OLMA DURUMU Yükseköğretim Kurumları Tarafından Destekli Bilimsel Araştırma Projesi: Yürütücü , 2017-2018  
Lise Öğrencilerinde Gelecek Beklentisi ve Özgüven Algısı Yükseköğretim Kurumları Tarafından Destekli Bilimsel Araştırma Projesi: Yürütücü , 2017-2017
TÜRKİYE BİLİMSEL VE TEKNOLOJİK ARAŞTIRMA KURUMU BAŞKANLIĞI Bilim İnsanı Destekleme Daire Başkanlığı TÜBA ve TÜBİTAK Destekli Proje: Proje Hakemliği , 2016-2016  
Çok Kültürlü Gruplarda Eğitim ve Sorunları Yükseköğretim Kurumları Tarafından Destekli Bilimsel Araştırma Projesi: Yürütücü , 2016-2016
21. Yüzyıl Vizyonu Için Dezavantajlı Bir Grup Olarak Sıgınmacı Çocukların Egitimi (Örnek Uygulamalar ve Model Arayışı) Yükseköğretim Kurumları Tarafından Destekli Bilimsel Araştırma Projesi: Yürütücü , 2016-2018  
Öğretmen adaylarının öğretmen yeterliklerini kazanma düzeyleri Yükseköğretim Kurumları Tarafından Destekli Bilimsel Araştırma Projesi: Yürütücü , 2016-2016  
UYGULAMALAR VE SORUNLAR BAĞLAMINDA TÜRKİYEDE SIĞINMACI ÇOCUKLARIN EĞİTİMİ:(KIRŞEHİR,KONYA,NEVŞEHİR ÖRNEĞİ) Yükseköğretim Kurumları Tarafından Destekli Bilimsel Araştırma Projesi: Yürütücü , 2015-2016  
ÇEŞİTLİ YÖNLERİYLE İSLAM MEDENİYETİ Özel Kuruluşlar: Araştırmacı , 2015-2016  
Eğitimde İş Birliği Protokolü çerçevesinde Müfredat ve Ders Kitapları Hazırlama Projesi TÜBA ve TÜBİTAK Destekli Proje: Araştırmacı , 2014-2016  
Güneydoğu Anadolu Bölgesindeki Lise Öğrencilerinde Okula Yabancılaşma ve Okul Terki İlişkisi TÜBA ve TÜBİTAK Destekli Proje: Yürütücü , 2012-2014  
Güneydoğu Anadolu Bölgesindeki Lise Öğrencilerinde Sosyal Bütünleşme Düzeyi ve Gelecek Beklentisi TÜBA ve TÜBİTAK Destekli Proje: Yürütücü , 2009-2010  
Öğretmen Yetiştirmede Nitelik Arayışı Öğretmenliğe Yatkınlık Ölçeği Geliştirme Yükseköğretim Kurumları Tarafından Destekli Bilimsel Araştırma Projesi: Yürütücü , 2004-2005  
Bölgesel Kalkınma İçin Eğitim Tesislerinin Güçlendirilmesi Projesi Diğer Kamu Kuruluşları (Yükseköğretim Kurumları Hariç): Araştırmacı  
Kayıt Yok
Dağdelen, S., Şimşek, H. (2024) "Göçmen Eğitiminde Sürdürülebilirlik: Süreç Temelli Bütünleşik Uyum Modeli", Göç Araştırmaları Dergisi, 10 (1) pp. 87-124 Link DOI    
Kart, M., Şimşek, H. (2024) "Defining competencies in curriculum and instruction and developing a new competency model", Humanities & Social Sciences Communications, 11 (1496) pp. 1-11 [SSCI] Link   
Şimşek, H., Ünal, M., Özaslan, D., Mermer, Ş.E. (2022) "Lise Öğrencilerinde Gelecek Beklentisi ve Öz Güven İlişkisi", Yuzunci Yil Universitesi Egitim Fakultesi Dergisi, (0) pp. 387-409 [TR Dizin] DOI     
Şimşek, H., Kuzu, Y., Elyıldırım, E., Mermer, Ş.E. (2022) "Öğrenci Merkezli Eğitim: Bir Ölçek Geliştirme Çalışması", Yuzuncu Yil Universitesi Egitim Fakultesi Dergisi, (1) pp. 88-107 [TR Dizin] DOI     
Murat, Ç., Şimşek, H. (2022) "Eğitsel Dijital Oyunların 8. Sınıf Öğrencilerinin İngilizce Ders Başarısı Ve Güdülenmelerine Etkisi", Bolu Abant İzzet Baysal Eğitim Fakültesi Dergisi, 22 (2) pp. 708-722 [TR Dizin] Link DOI       
Özüdoğru, G., Şimşek, H. (2021) "A Qualitative Research on Competency- Based Learning Management System and Its Effectiveness", Ani Publishing and Consulting Company, (27) pp. 257-278 [TR Dizin] DOI  
Şimşek, H., Çavdar, L. (2021) "BİR ÖĞRENME YÖNETİM SİSTEMİ OLARAK AYDEP’İN SİSTEM KABUL EDİLEBİLİRLİK MODELİNE GÖRE İNCELENMESİ", Ahi Evran Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi (AEÜSBED), 7 (2) pp. 698-717 [TR Dizin] Link      
Şimşek, H., Çavdar, L. (2021) "BİR ÖĞRENME YÖNETİM SİSTEMİ OLARAK AYDEP'İN SİSTEM KABUL EDİLEBİLİRLİK MODELİNE GÖRE İNCELENMESİ", Ahi Evran Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi, 7 (2) pp. 698-717 [TR Dizin] DOI  
Şimşek, H., Özaslan, D. (2021) "Yabancı Dil Olarak İngilizce Öğretiminde Kullanılan Öğrenci Merkezli Yöntem ve Tekniklerin Akademik Başarıya Etkisi: Bir Meta-Analiz Çalışması", Ankara Universitesi Egitim Bilimleri Fakultesi Dergisi, 54 (2) pp. 599-626 [TR Dizin] DOI    
Özüdoğru, G., Şimşek, H. (2021) "Yeterlik Temelli Bir Öğrenme Yönetim Sistemi ve Etkililiğine Yönelik Nitel Bir Araştırma", Eğitimde Nitel Araştırmalar Dergisi, 27 (12) pp. 257-278 [TR Dizin] Link   
Şimşek, H., Özüdoğru, G. (2021) "A Qualitative Research on Competency-Based Learning Management System and Its Effectiveness", Eğitimde Nitel Araştırmalar Dergisi, 2021 (27) [TR Dizin] DOI     
Şimşek, H., Çavdar, L. (2021) "BİR ÖĞRENME YÖNETİM SİSTEMİ OLARAK AYDEP’İN SİSTEM KABUL EDİLEBİLİRLİK MODELİNE GÖRE İNCELENMESİ", Ahi Evran Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi, 7 (2) [TR Dizin] DOI  
Şimşek, H., Özaslan, D. (2021) "İngilizce Öğretiminde Kullanılan Öğrenci Merkezli Yöntem ve Tekniklerin Akademik Başarıya Etkisi: Bir Meta Analiz Çalışması", Ankara Üniversitesi Eğitim Bilimleri Fakültesi Dergisi, 54 (2) [TR Dizin] DOI  
Şimşek, H., Özaslan, D. (2021) "İngilizce Öğretiminde Kullanılan Öğrenci Merkezli Yöntem ve Tekniklerin Akademik Başarıya Etkisi: Bir Meta Analiz Çalışması", Ankara Üniversitesi Eğitim Bilimleri Fakültesi Dergisi, 54 (2) pp. 599-626 [TR Dizin] Link   
Şimşek, H., Kula, S.S., Özçakır, B., Ceylan-Çeliker, T. (2020) "The Relation Between Academic Boredom of Students with Mathematics Self-efficacy and Mathematics Anxiety", Acta Didactica Napocensia, 13 (2) pp. 30-42 DOI    
Kart, M., Şimşek, H. (2020) "Türk Eğitim Sisteminde Değer Arayışı: Yenilenen (2017) İlköğretim Programları Hangi Değerleri Kazandırıyor?", Değerler Eğitimi Dergisi, 18 (40) pp. 9-44 Link DOI      
Şimşek, H., Gençtanırım-Kurt, D., Kula, S.S. (2020) "A School-based adjustment program based on ecological approach for immigrant students in primary schools living in Turkey", Elemantary Education Online, 19 (4) pp. 2551-2563 [TR Dizin] Link DOI  
Şimşek, H., Gençtanırım-Kurt, D., Kula, S.S. (2020) "A School-based adjustment program based on ecological approach for immigrant students in primary schools living in Turkey", İlköğretim Online (elektronik), 19 (4) pp. 2551-2563 [TR Dizin] Link DOI  
Şimşek, H., Gençtanırım-Kurt, D., Kula, S.S. (2020) "A School-based adjustment program based on ecological approach for immigrant students in primary schools living in Turkey", İlköğretim Online (elektronik), 19 (4) pp. 2551-2563 [TR Dizin] DOI      
Kart, M., Şimşek, H. (2020) "Türk Eğitim Sisteminde Değer Arayışı: Yenilenen (2017) İlköğretim Programları Hangi Değerleri Kazandırıyor?", Değerler Eğitimi Dergisi, 18 (40) [TR Dizin] DOI  
Kart, M., Şimşek, H. (2019) "Çokkültürlü Eğitim Mümkün Mü?", Niğde Ömer Halisdemir Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi, 1 (2) pp. 1-11 Link    
Şimşek, H., Dağıstan, A., Şahin, C., Koçyiğit, E., Dağıstan, Y.G., Kart, M., Dağdelen, S. (2019) "Kapsayıcı Eğitim Bağlamında Türkiye’de İlköğretim Programlarında Çokkültürlülüğün İzleri", Ahi Evran Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi, 5 (2) pp. 312-331 [TR Dizin] Link DOI      
Koçyiğit, E., Şimşek, H. (2019) "KAPSAYICI EĞİTİM BAĞLAMINDA TÜRKİYE’DE ORTAÖĞRETİM PROGRAMLARINDA ÇOKKÜLTÜRLÜLÜĞÜN İZLERİ", KURAM ve UYGULAMADASOSYAL BİLİMLER DERGİSİ, 3 (2) pp. 75-90 [TR Dizin] Link   
Şimşek, H., İlhan, E. (2019) "Yükseköğretimde İnsani Becerilerin Öğrenenlere Kazandırılması İçin Öz Yönelimli Öğrenme Modeli", OPUS Uluslararası Toplum Araştırmaları Dergisi, 14 (20) pp. 1896-1935 [TR Dizin] DOI  
Şimşek, H., İlhan, E. (2019) "Yükseköğretimde İnsani Becerilerin Öğrenenlere Kazandırılması İçin Öz Yönelimli Öğrenme Modeli", OPUS Uluslararası Toplum Araştırmaları Dergisi, 9 (0) pp. 1-40 [TR Dizin] Link DOI     
Şimşek, H., İslim, Ö.F., Öztürk, N. (2019) "Yükseköğretimde Kalite Arayışında Bir Gösterge Olarak Öğrenci Memnuniyeti: Bir Ölçek Geliştirme Çalışması", Trakya Eğitim Dergisi, 9 (3) pp. 380-395 [TR Dizin] Link     
Şimşek, H., Çetinkaya, F.F., Aytekin, C. (2019) "Örgütsel Kalite Göstergesi Olarak Çalışan Memnuniyeti: Bir Ölçek Geliştirme Çalışması", Fırat Üniversitesi Sosyal Bilimleri Dergisi, 29 (2) pp. 233-245 [TR Dizin] Link   
Şimşek, H., Aytekin, C., Çetinkaya, F.F. (2019) "Örgütsel Kalite Göstergesi Olarak Çalışan Memnuniyeti:Bir Ölçek Geliştirme Çalışması", Fırat Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi, 29 (2) pp. 233-246     
Şimşek, H., Kula, S.S., Baltacı, Ö. (2019) "Üniversite Öğrencilerinin Derslerdeki Can Sıkıntısı Yaşantılarının İncelemesi", İnönü Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi, 20 (1) pp. 178-190 [TR Dizin] DOI      
Şimşek, H., Koçyiğit, E., Kart, M., Dağıstan, A., Yalçınkaya, G.D., Dağdelen, S. (2019) "Kapsayıcı Eğitim Bağlamında Türkiye’de İlköğretim Programlarında Çokkültürlülüğün İzleri", Ahi Evran Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi, 5 (2) [TR Dizin] DOI  
Şimşek, H., İlhan, E. (2019) "Yükseköğretimde İnsani Becerilerin Öğrenenlere Kazandırılması İçin Öz Yönelimli Öğrenme Modeli", OPUS Uluslararası Toplum Araştırmaları Dergisi, 14 (20) [TR Dizin] DOI  
Şimşek, H. (2018) "19. Yüzyıl Çocuk ve Eğitim Yazınında Örnek Bir Dergi: Sadakat Dergisi ve Eğitsel Yaklaşımı", Değerler Eğtimi Dergisi, 36 (16) pp. 179-202 [TR Dizin]     
Şimşek, H., Kula, S.S. (2018) "Türkiye’nin Göçmen Politikasında İhmal Edilen Boyut: Eğitsel Uyum Programı", Ahi Evran Üniversitesi İktisadi ve İdari Bilimler Fakültesi Dergisi, 2 (2) pp. 5-21 Link    
Şimşek, H., Çöplü, F. (2018) "Lise Öğrencilerinin Riskli Davranışlar Gösterme Düzeyleri İle Okula Bağlanma Düzeyleri Arasındaki İlişkinin İncelenmesi", Ahi Evran Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi, 4 (1) pp. 18-30 [TR Dizin] DOI      
Şimşek, H., Şahinkaya, N., Aytekin, C. (2017) "İlköğretim Öğrencilerinin Matematik Kaygılarının ve Matematik Dersine Yönelik Tutumlarının Çeşitli Değişkenler Açısından İncelenmesi", Necatibey Eğitim Fakültesi Elektronik Fen ve Matematik Eğitimi Dergisi, 11 (2) pp. 82-108 [TR Dizin] Link DOI     
Şimşek, H., Aytekin, C., Şahinkaya, N. (2017) "İlköğretim Öğrencilerinin Matematik Kaygılarının VeMatematik Dersine Yönelik Tutumlarının ÇeşitliDeğişkenler Açısından İncelenmesi", Necatibey Eğitim Fakültesi Elektronik Fen ve Matematik Eğitimi Dergisi, 11 (2) pp. 82-108   
Şimşek, H., Çöplü, F. (2017) "The relation between the school attachment levels and parent attachment levels of high school students", Turkish Online Journal of Educational Technology, 2017 (0) pp. 546-554     
Şimşek, H. (2015) "Mehmet Ali Paşa Döneminde Mısır da Eğitim", Kırşehir Eğitim Fakültesi Dergisi, 17 (2) [TR Dizin]  
Şimşek, H. (2015) "Geleneksel Çocuk Oyunları ile Değerler Eğitimi", Değerler Eğitimi Dergisi, (0) [TR Dizin]  
Şimşek, H. (2015) "Okul Öncesi Dönem Çocuklarının Oyun Algılarının İncelenmesi", YYÜ Eğitim Fakültesi Dergisi, (0) [TR Dizin]  
Şimşek, H., Abuzar, C., Yeğin, İ.H., Şimşek, A.S., Demir, A. (2015) "Okula Yabancılaşma Ölçeği", Ahievran Üniversitesi Kırşehir Eğitim Fakültesi Dergisi, 16 (4) pp. 309-322 [TR Dizin] Link     
Şimşek, H., Akdemir, Ö.A. (2015) "Üniversite Öğrencilerinde Okula Yabancılaşma", Current Research in Education, (0)     
Şimşek, H. (2015) "Ailenin Dönüşümü ve Aile Sorumluluğu Bağlamında Etüd Merkezlerini Yeniden Düşünmek", Kastamonu Eğitim Dergisi, 23 (2) pp. 365-384 [TR Dizin] Link      
Şimşek, H., Sevda, K. (2014) "İlköğretim İkinci Kademe Öğrencilerinde Okula Yabancılaşmanın Çeşitli Değişkenler Açısından İncelenmesi Şanlıurfa İli Örneği", Kırşehir Eğitim Fakültesi Dergisi, 15 (1) pp. 81-99 [TR Dizin] Link     
Şimşek, H. (2014) "Private schools in the Ottoman State and New information on the history of the first Turkish private school", Bilig, 68 (1) pp. 209-230   
Şimşek, H. (2014) "Osmanlı Devletinde Özel Okullar ve İlk Türk Özel Okulunun Tarihçesine Dair Yeni Bilgiler", Bilig, 68 (14) pp. 209-230 [SSCI] Link      
Şimşek, H. (2014) "Osmanlı Döneminde Kısa Süreli Öğretmen Yetiştirme Uygulamaları Darulameliyat ve Taşrada Öğretmen yetiştirme", Yüzüncü Yıl Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi, 11 (1) pp. 76-94     
Şimşek, H., Akdemir, Ö. (2014) "Üniversite Öğrencilerinde Okula Yabancılaşma", Curr Res Educ, 1 (1) pp. 1-12 [TR Dizin]  
Şimşek, H. (2013) "Bir İmparatorluk Refleksi Olarak 19 Yüzyılda Eğitsel Etkileşim ve Sonuçları", Kırşehir Eğitim Fakültesi Dergisi, 14 (3) pp. 75-94 [TR Dizin]     
Şimşek, H., Şimşek, A.S. (2013) "Social integration level of high school students in the Southeastern Anatolia Region", Milli Egitim, 1 (198) pp. 73-96   
Şimşek, H. (2013) "Eğitim ve Oyun Bağlamında 19 Yüzyılda Türk Çocukluk Anlayışında Değişmeler", Değerler Eğitimi Dergisi, 11 (25) pp. 215-249 Link     
Şimşek, H., Şimşek, A.S. (2013) "Güneydoğu Anadolu Bölgesindeki Lise Öğrencilerinde Sosyal Bütünleşme Düzeyi", Milli Eğitim, 42 (198) pp. 73-96 [TR Dizin]       
Şimşek, H., Sevda, Ş. (2013) "İlköğretim İkinci Kademe Öğrencilerinde Okulu Bırakma Eğilimi ve Nedenleri: Şanlıurfa Örneği", Abant İzzet Baysal Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi, 12 (2) pp. 41-72 [TR Dizin]      
Hırça, N., Şimşek, H. (2013) "Öğretmen Adaylarının Fen Konularına Yönelik Tekno Pedagojik Bilgi Bütünleştirmelerinin Geliştirilmesi ve Değerlendirilmesi", Necatibey Eğitim Fakültesi Elektronik Fen ve Matematik Eğitimi Dergisi, 7 (1) pp. 57-83     
Şimşek, H. (2013) "Üniversite Öğrencilerinin Okulu Bırakma Eğilimleri ve Nedenleri", Kuramsal Eğitim Bilim, 6 (2) pp. 242-271     
Şimşek, H. (2012) "Güneydoğu Anadolu Bölgesindeki Lise Öğrencilerinin Gelecek Beklentileri ve Gelecek Beklentilerini Etkileyen Faktörler", Kuramsal Eğitim Bilim, 5 (1) pp. 90-109 [TR Dizin]     
Şimşek, H., Hırça, N. (2012) "İlköğretim Fen Ve Teknoloji Öğretmenlerinin Öğretim Yöntem Ve Tekniklerini Tercih ve Uygulama Düzeyleri", Mustafa Kemal Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi, 9 (18) pp. 249-268 [TR Dizin]    
Şimşek, H., Hırça, N., Çoşkun, S., Civelek, E. (2012) "İlköğretim fen ve teknoloji öğretmenlerinin öğretim yöntem ve tekniklerini tercih ve uygulama düzeyleri Şanlıurfa ili örneği", Mustafa Kemal Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi, (0) [TR Dizin]    
Şimşek, H., Demir, A. (2012) "İlköğretim II Kademe Öğrencilerinin Sosyal Bilgiler Dersine Yönelik Tutumları ve Başarıları Arasındaki İlişki", İnönü Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi, 13 (2) pp. 1-20     
Şimşek, H., Balay, R., Şimşek, A.S. (2012) "İlköğretim Sınıf Öğretmenlerinde Mesleki Yabancılaşma", Eğitim Bilimleri Araştırmaları Dergisi, 2 (1) pp. 53-72 [TR Dizin]     
Şimşek, H. (2011) "Lise Öğrencilerinde Okulu Bırakma Eğilimi ve Nedenleri", Eğitim Bilimleri Araştırmaları Dergisi, 1 (2) pp. 27-47 [TR Dizin]     
Şimşek, H. (2010) "Osmanlı Dönemi Eğitim Sorunları Yol Güvenliği Trafik ve Okul ServisçiliğineDair Tarihsel Bir İnceleme", Kuramsal Eğitim Bilim, 3 (1) pp. 135-147     
Şimşek, H., Adıgüzel, A. (2010) "Yeni ilköğretim 1 5 Sınıflar Programının Algılanma ve Benimsenmesi Düzeyi", İnönü Üniversitesi, Eğitim Fakültesi Dergisi, 11 (2) pp. 207-228      
Şimşek, H. (2009) "Eğitim Tarihi Araştırmalarında Yöntem Sorunu", Ankara Üniversitesi Eğitim Bilimleri Fakültesi Dergisi, 42 (1) pp. 33-51 [TR Dizin]       
Şimşek, H. (2009) "Ortaçağ İslam Dünyasında Bilim ve Gelişmesi", İSTEM, 7 (14) pp. 33-51    
Akpinar, Y., Şimşek, H. (2006) "Xlearning object organization behaviors in a home-made learning content management system", Turkish Online Journal of Distance Education, 7 (4) pp. 36-54  
Şimşek, H. (2005) "Ortaöğretim Alan Öğretmenliği Tezsiz Yüksek Lisans Programına Devam Eden Öğrencilerin Öğretmenlik Mesleğine Yönelik Tutumları", Yüzüncü Yıl Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi, 2 (1) pp. 1-26 [TR Dizin]    
Şimşek, H. (2004) "19 Osmanlı Dönemi İlkokullarında Sıbyan Mekteplerinde Disiplin Anlayışı ve Uygulamaları", Milli Eğitim, 160 (162) pp. 1-14   
Şimşek, H. (2002) "19 Yüzyılda Türk Çocuk Dergiciliği ve Eğitsel İşlevleri Üzerine", Milli Eğitim, 150 (151) pp. 113-123 [TR Dizin]    
Şimşek, H., Özaslan, D. (2022) "Eğitim Sistemlerinde Kalite Arayışı Olarak Öğrenme Yönetim Sistemleri: Özgün Bir Model Olarak AYDEP", TRB2 Uluslararası Eğitim Bilimleri Kongresi , Van, Türkiye, (Haziran 2022
Özaslan, D., Şimşek, H. (2021) "Türkiye ve İngiltere'deki Eğitim Programları ve Öğretim Yüksek Lisans Programlarının Karşılaştırmalı Analizi", 3. Uluslararası Kapadokya Sosyal Bilimler Öğrenci Kongresi , Türkiye, (Haziran 2021
Kart, M., Şimşek, H. (2019) "Çokkültürlü Eğitim Mümkün Mü?", Uluslararası Kapadokya Sosyal Bilimler Öğrenci Kongresi , Niğde, Türkiye, (Aralık 2019
Kart, M., Şimşek, H. (2019) "Türk Eğitim Sisteminde Değer Arayışı: Yenilenen (2017) İlköğretim Programları Hangi Değerleri Kazandırıyor", Uluslararasi Kapadokya Sosyal Bilimler Öğrenci Kongresi , (pp. 102-103), Niğde, Türkiye, (Aralık 2019
Şimşek, H., Kula, S.S., Özçakır, B., Ceylan-Çeliker, T. (2019) "The relation between academic boredom of secondary school students in mathematics lessons and sources of mathematics self-efficacy and mathematics anxiety", International Conference on New Horizons in Education (INTE 2019) , (pp. 176), Prag, Çek Cumhuriyeti, (Temmuz 2019 
Şimşek, H. (2019) "Göçmen Öğrenciler İçin Taslak Uyum Programı: Yarını Düşünmek", Uluslararası Göç ve Eğitim Konferansı , (Nisan 2019
Şimşek, H., İlhan, E. (2018) "Yükseköğretimde İnsani Becerilerin Öğrenenlere Kazandırılması için Öz Yönelimli Öğrenme Modeli", International Conference on Quality in Higher Education , İstanbul, Türkiye, (Aralık 2018
Şimşek, H., Kula, S.S. (2018) "Neglected Dimension of Turkey’s Immigration Policies: Educational Adjustment Program", 1st International Congress on “People, Power and Politics” , (pp. 59), Kırşehir, Türkiye, (Ekim 2018
Şimşek, H., Baltacı, Ö., Erbay, Ş. (2018) "Akademik rekabetçi tutum ölçeği", III. INES Education and Social Science Congress , Alanya, Türkiye, (Eylül 2018
Şimşek, H., Kula, S.S., Baltacı, Ö. (2018) "Üniversite Öğrencilerinin Derslerdeki Can Sıkıntısı Yaşantılarının İncelenmesi", International Education and Social Science Congress , (pp. 45), Antalya, Türkiye, (Mayıs 2018
Şimşek, H., Özçakır, B. (2018) "Ortaokul Öğrencilerinin Ödev İle İlgili Görüşlerinin İncelenmesi", X. Uluslararası Eğitim Araştırmaları Kongresi , Nevşehir, Türkiye, (Nisan 2018
Şimşek, H., Ünal, M. (2018) "Lise Öğrencilerinde Gelecek Beklentisi ve Özgüven Ilişkisi", International Congress on Science and Education 2018 (ICSE2018) , (Mart 2018
Şimşek, H., Kart, M. (2018) "Öğretim Programlarında Değerler Eğitimi: 2005 ve 2017 Yılları İlköğretim Seviyesi Öğretim Programlarının Karşılaştırılması", Uluslararası Bilim ve Eğitim Kongresi , (pp. 84), Afyon, Türkiye, (Mart 2018
Şimşek, H., Gençtanırım-Kurt, D., Kula, S.S. (2017) "Türkiye’de Yaşayan İlkokul Kademesindeki Göçmen Öğrenciler İçin Ekolojik Yaklaşıma Dayalı Okul Temelli Bir Uyum Programı Önerisi", Education Conference (EDUCCON) , (pp. 15), Ankara, Türkiye, (Aralık 2017
Arslan, E., Sucu, M., Özsürmeli, M., Mısırlıoğlu, S., Büyükkurt, S., Şimşek, H., Özen, Ö., Akçalı, M., Özlü, F., Yıldızdaş, H.Y., Demir, S.C., Evrüke, İ.C. (2017) "Sakrokoksigeal teratom: Tek bir merkezin 3 yıllık deneyimi", Maternal-Fetal tıp ve Perinatoloji derneği, Ultrasonografi Kursu, 2017 , İstanbul, Türkiye, (Kasım 2017
Şimşek, H., Çöplü, F. (2017) "LİSE ÖĞRENCİLERİNİN OKULA BAĞLANMA DÜZEYLERİ İLE ANNE-BABAYA BAĞLANMA DÜZEYLERİ ARASINDAKİ İLİŞKİ", International Conference on New Horizons in Education , Berlin, Almanya, (Temmuz 2017
Şimşek, H. (2017) "Sınıfında Yabancı Uyruklu Öğrenci Bulunan Öğretmenlerin yaşadıkları Sorunlar ve Çözüm Stratejileri", International Conference on New Horizons in Education , (Temmuz 2017
Şimşek, H., Erbay, Ş. (2017) "Lise öğrencilerinde gelecek beklentisi ve özgüven algısı", 2. ULUSLARARASI SOSYAL BİLİMLER SEMPOZYUMU , (Mayıs 2017
Şimşek, H., Evni, E. (2017) "Sosyal Ağların Öğrenme Ortamında Kullanımı ve Öğretmen Görüşleri", ULEAD 2017 , (pp. 64), (Nisan 2017
Ünal, M., Şimşek, H., Şahin, C., Beydoğan, H.Ö., Şimşek, A.S. (2016) "Öğretmen adaylarının öğretme öğrenme sürecini planlama uygulama ve yönetme yeterliklerini kazanma düzeyleri", 4. International Conference on Curriculum and Instruction , (Aralık 2016
Ünal, M., Şimşek, H., Şahin, C., Beydoğan, H.Ö., Şimşek, A.S. (2016) "Öğretmen Adaylarının Öğretme Öğrenme Sürecini Planlama Uygulama ve Değerlendirme Yeterlikleri Algı Düzeyleri", 4. Uluslararası Eğitim Programları ve Öğretim Kongresi , (pp. 69), Antalya, Türkiye, (Ekim 2016
Şimşek, H., Ünal, M., Şahin, C., Beydoğan, H.Ö., Şimşek, A.S. (2016) "Öğretmen Adaylarının Öğretme Öğrenme Sürecini Planlama Uygulama ve Değerlendirme Yeterlikleri Algı Düzeyleri", 4.Uluslararası Eğitim Programları ve Öğretim Kongresi , (Ekim 2016
Ünal, M., Şimşek, H., Şahin, C., Beydoğan, H.Ö., Şimşek, A.S. (2016) "Öğretmen adaylarının öğretme öğrenme sürecini planlama uygulama ve yönetme yeterliklerini kazanma düzeyleri", 4. Uluslararası Eğitim Programları ve Öğretim Kongresi (ICCI/EPOK-2016) Antalya , (Ekim 2016
Şimşek, H. (2016) "Dezavantajlı Bir Grup Olarak Sığınmacı Çocukların Eğitiminde Yeni Yönelimler", International Conference on New Horizons in Education , (Temmuz 2016  
Şimşek, H. (2016) "Çok Kültürlü Gruplarda Eğitim ve Sorunları", IIIrd Internatıonal Eurasıan Educatıonal Research Congress , (Mayıs 2016
Şimşek, H. (2016) "Güneydoğu liselerinde okula yabancılaşma", IIIrd Internatıonal Eurasıan Educatıonal Research Congress Muğla Sıtkı Koçman University Muğla , (Mayıs 2016
Şimşek, H. (2015) "Okul Terkinin Yordayıcıları", 24. ULUSAL EĞİTİM BİLİMLERİ KONGRESİ , Türkiye, (Nisan 2015
Şimşek, H., Akdemir, Ö.A. (2012) "Üniversite Öğrencilerinin Okula Yabancılaşma Algıları ve Nedenleri Harran Üniversitesi Örneği", Uygulamalı Eğitim Kongresi , (Eylül 2012
Akpinar, Y., Şimşek, H. (2005) "Development of a learning content management system based on interactive learning object approach", ITHET 2005: 6th International Conference on Information Technology Based Higher Education and Training, 2005 , (Aralık 2005) 
Şimşek, H., Akpinar, Y. (2005) "Overcoming scormification difficulties in implementing a learning content management system", ITHET 2005: 6th International Conference on Information Technology Based Higher Education and Training, 2005 , (Aralık 2005) 
Akpinar, Y., Bal, V., Şimşek, H. (2004) "An E-learning content development system on the web: BU-LCMS", Proceedings of the Fifth International Conference on Information Technology Based Higher Education and Training, ITHET 2004 , (pp. 239-243), (Aralık 2004) 
Karlı, B., Bilgiç, A., Şimşek, H., Yalçın, G.E. (2010) "Bölgesel Kalkınmayı Güçlendirmek İçin Eğitim Tesislerinin Geliştirilmesi Analizi Yerel Yönetimlerin Kurumsal Eğitim İhtiyaç Analizi Çalışması", Türkiye : T.C. Başbakanlık GAP Bölge Kalkınma İdaresi Başkanlığı. Şanlıurfa,  
Şimşek, H. (2010) "EĞİTİMDE PROGRAM GELİŞTİRME VE ÖĞRETİM", : Elif Matbaası, ISBN: 9786058900202 
Şimşek, H. (2024) "EĞİTİM KALİTE GÜVENCE SİSTEMİ İÇİN BİR MODEL: SÜREÇ TEMELLİ YAKLAŞIM", Kitap: Eğitimde Kalite Güvence Sistemi, Konya/Türkiye : Necmettin Erbakan University Press (NEU PRESS), Bölüm Sayfaları: 25 / 84, ISBN: 978-625-6208-96-4 
Şimşek, H., Özaslan, D. (2023) "Kapsayıcı Eğitim Programları", Kitap: KAPSAYICI EĞİTİM, Ankara : Vizetek Yayınevi, Bölüm Sayfaları: 133 / 154, ISBN: 978-625-8187-90-08  
Şimşek, H. (2023) "Kapsayıcı Eğitimin Kavramsal Çerçevesi", Kitap: KAPSAYICI EĞİTİM, Ankara/Türkiye : Vizetek Yayınevi, Bölüm Sayfaları: 45 / 84, ISBN: 978-625-8187-90-08 
Şimşek, H. (2023) "CACABEY MEDRESESİ", Kitap: Türk Maarif Ansiklopedisi, Ankara : Türkiye Maarif Vakfı, Bölüm Sayfaları: 1 / 1, ISBN: 978-625-8187-90-08 
Şimşek, H. (2023) "ÇOCUKLARA MAHSUS GAZETE", Kitap: Türk Maarif Ansiklopedisi, Ankara : Türkiye Maarif Vakfı, Bölüm Sayfaları: 1 / 1, ISBN: 978-625-8187-90-08 
Şimşek, H., Gurbetoğlu, A., Macun, B.K. (2023) "ÇOCUK DERGİLERİ ve GAZETELERİ", Kitap: Türk Maarif Ansiklopedisi, Ankara : Türkiye Maarif Vakfı, Bölüm Sayfaları: 1 / 5, ISBN: https://turkmaarifansiklopedisi.org.tr/ 
Şimşek, H. (2022) "TÜRKİYE'DE GÖÇMEN, MÜLTECİ VE SIĞINMACILARA YÖNELİK KAPSAYICI EĞİTİM POLİTİKALARI, EĞİTİM PROGRAMLARI VE UYGULAMALARI", Kitap: KAPSAYICI EĞİTİM, Çanakkale/Türkiye : Paradigma Akademi, Bölüm Sayfaları: 107 / 134, ISBN: 978-625-8187-90-08 
Şimşek, H. (2021) "GÜVENLİ TOPLUM İNŞASINDA KADIN", Kitap: KADIN VE AİLE, Ankara/Türkiye : NOBEL, Bölüm Sayfaları: 401 / 424, ISBN: 978-625-439-860-5 
Elma, C., Aytaç, T. (2020) "Dezavantajlı Grupların ve Öğrencilerin Eğitim Hak ve Sorumlulukları", Kitap: Eğitim Hukuku, Ankara/Türkiye : Pegem Akademi, Bölüm Sayfaları: 249 / 284, ISBN: 978-625-7880-58-9 
Şimşek, H., Gurbetoğlu, A., Özkan, R., Aydın, R., Beşirli, H., Poyraz, C., Karacabey, M.F., Talas, M. (2019) "EĞİTİMDE İMKAN VE FIRSAT EŞİTLİĞİ", Kitap: EĞİTİM SOSYOLOJİSİ, Ankara/Türkiye : PEGEM AKADEMİ, Bölüm Sayfaları: 263 / 297, ISBN: 978-605-241-982-3 
Şimşek, H., Yayla, A., Yılmaz, K., Tunç, B., Bülbül, T. (2019) "ÖĞRETMENLİK MESLEĞİ VE ÖĞRETMEN YETİŞTİRMEDE GÜNCEL GELİŞMELER", Kitap: EĞİTİME GİRİŞ, Ankara/Türkiye : PEGEM, Bölüm Sayfaları: 249 / 276, ISBN: 9786052414248 
Şimşek, H. (2019) "Eğitimde Kapsayıcı Politika ve Göçmenler", Kitap: Türkiye’de Göçmen Kapsayıcılığı, Ankara/Türkiye : Pegem Akademi, Bölüm Sayfaları: 141 / 207, ISBN: 9786050370249 
Şimşek, H. (2018) "Öğretmenlik Mesleği ve Öğretmen Yetiştirmede Güncel Gelişmeler", Kitap: EĞİTİME GİRİŞ, Ankara/Türkiye : PEGEM AKADEMİ, Bölüm Sayfaları: 251 / 275, ISBN: 978-605-241-8 
Şimşek, H. (2018) "EĞİTİMİN DİĞER BİLİMLERLE İLİŞKİSİ", Kitap: EĞİTİME GİRİŞ, Ankara/Türkiye : PEGEM AKADEMİ, Bölüm Sayfaları: / , ISBN: 978-605-318-586-4 
Şimşek, H. (2018) "19. Yüzyılda Osmanlı Toplumunda Çocukluk Anlayışı ve Çocuk Hakları Üzerine", Kitap: Türk Eğitim Tarihi Araştırmaları, Eğitim ve Kültür Yazıları, Türkiye : PEGEM, Bölüm Sayfaları: / ,   
Demircan, A., Bakkal, A., Bulut, H.İ., Akdemir, H., Şulul, K., Akgündüz, M., Ekinci, M., Keskin, Y.Z., Akpınar, H., Şimşek, H., Tenik, A., Güler, G., Kahyaoğlu, Y., Polat, M. (2017) "İlim ve Kültür/Dini İlimler/Tefsir", Kitap: Çeşitli Yönleriyle İslam Medeniyeti, İstanbul/Türkiye : Siyer Yayınları, Bölüm Sayfaları: 439 / 459, ISBN: 978-605-4620 
Şimşek, H. (2017) "EĞİTİM SİSTEMİNDE ÖĞRETMENİN ROLÜ VE ÖĞRETMENLİK MESLEĞİ", Kitap: EĞİTİM BİLİMİNE GİRİŞ/EĞİTİM SİSTEMİNDE ÖĞRETMENİN ROLÜ VE ÖĞRETMENLİK MESLEĞİ, Türkiye : Pegem Akademi, Bölüm Sayfaları: / , ISBN: 9786055885953   
Şimşek, H. (2016) "ÖĞRETMEN YETİŞTİRME", Kitap: EĞİTİM BİLİMİNE GİRİŞ, Anakara : Pegem AKADEMİ, Bölüm Sayfaları: 261 / 288, ISBN: 978-605-318-586-4 
Şimşek, H. (2016) "EĞİTİMİN TARİHİ TEMELLERİ", Kitap: EĞİTİM BİLİMİNE GİRİŞ, Ankara : Pegem AKADEMİ, Bölüm Sayfaları: 147 / 180, ISBN: 978-605-318-586-4 
Şimşek, H. (2016) "YAPILANDIRMACI KURAM", Kitap: EĞİTİM PSİKOLOJİSİ, Ankara/Türkiye : NOBEL, Bölüm Sayfaları: / , ISBN: 978-605-320-485-5 
Şimşek, H. (2015) "OSMANLIDAN CUMHURİYETE TÜRK ÜNİVERSİTELERİNİN TARİHSEL GELİŞMİ", Kitap: Dünyada ve Türkiye de Üniversite, Türkiye : Bayburt Üniversitesi, Bölüm Sayfaları: 401 / 424, ISBN: 978­605­9945­12­7 
Şimşek, H. (2011) "NECMETTİN TOZLUDA İNSAN, DEĞER VE AİLE ÜÇGENİNDE EĞİTSEL İDEALLER", Kitap: EĞİTİMDEN FELSEFEYE, Van/Türkiye : Yüzüncü Yıl Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Yayınları, Bölüm Sayfaları: 139 / 168,  
Aydın, R., Öztürk, C., Fındıkci, İ., Gurbetoğlu, A., Ergün, M., Şimşek, H., Büyükkarcı, S. (2011) "TÜRK EĞİTİM SİSTEMİNDE ÖĞRETMEN YETİŞTİRME SERÜVENİ: ELEŞTİREL BİR BAKIŞ", Kitap: Prof. Dr. YAHYA AKYÜZ'E ARMAĞAN TÜRK EĞİTİM TARİHİ ARAŞTIRMALARI, EĞİTİM VE KÜLTÜR YAZILARI, Ankara/Türkiye : Bilgi Üniversitesi yayınları, Bölüm Sayfaları: 347 / 362, ISBN: 978-605-364-165-0 
Şimşek, H., Yayla, A. (2006) "Bilhan'ın Eğitim Felsefesi ve Eğitim Sosyolojisi Üzerine", Kitap: FELSEFE EĞİTİM SANAT SAFFET BİLHAN ARMAĞANI, Ankara/Türkiye : HECE YAYINCILIK, Bölüm Sayfaları: 41 / 47, ISBN: 975-8988-69-7 
Şimşek, H., Yayla, A. (2006) "SAFFET BİLHAN VE DOĞU FELSEFESİ", Kitap: FELSEFE, EĞİTİM SANAT, Ankara/Türkiye : HECE, Bölüm Sayfaları: 41 / 47,  
Kayıt Yok
(Uluslararası - Kitap) EĞİTİMDE KALİTE GÜVENCE SİSTEMİ, 2024, Editör
(Uluslararası - Kitap) KAPSAYICI EĞİTİM, 2023, Editör
(Ulusal - Dergi) Kırşehir Ahi Evran Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi, 2022, Yrd. Editör, Yayın Sayısı:1
(Uluslararası - Dergi) Ahi Evran Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi (AEÜSBED), 2018, Yrd. Editör, Yayın Sayısı:1
(Uluslararası - Dergi) Ahi Evran Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi (AEÜSBED), 2018, Yrd. Editör, Yayın Sayısı:1
(Ulusal - Dergi) Ahi Evran Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi (AEÜSBED), 2017, Editör, Yayın Sayısı:1
(Ulusal - Dergi) Ahi Evran Üniversitesi Kırşehir Eğitim Fakültesi Dergisi, 2015, Yrd. Editör, Yayın Sayısı:1
(Ulusal - Dergi) Ahievran Üniversitesi Kırşehir Eğitim Fakültesi Dergisi, 2015, Editör, Yayın Sayısı:1
(Ulusal - Dergi) Ahievran Üniversitesi Kırşehir Eğitim Fakültesi Dergisi, 2015, Editör, Yayın Sayısı:1
(Ulusal - Dergi) Ahievran Üniversitesi Kırşehir Eğitim Fakültesi Dergisi, 2014, Editör, Yayın Sayısı:1
(Ulusal - Dergi) Ahievran Üniversitesi Kırşehir Eğitim Fakültesi Dergisi, 2014, Editör, Yayın Sayısı:1
(Ulusal - Dergi) Ahi Evran Üniversitesi Kırşehir Eğitim Fakültesi Dergisi, 2014, Editör, Yayın Sayısı:1
(Ulusal - Dergi) Ahievran Üniversitesi Kırşehir Eğitim Fakültesi, 2013, Editör, Yayın Sayısı:1
(Ulusal - Bilimsel Dergi) Uludağ Üniversitesi Fen-Edebiyat Fakültesi Sosyal Bilimler Dergisi, 2018
(Ulusal - Bilimsel Dergi) BALKAN ARAŞTIRMA ENSTİTÜSÜ DERGİSİ – BAED, 2017
(Ulusal - Bilimsel Dergi) Ahi Evran Üniversitesi Kırşehir Eğitim Fakültesi, 2017
(Ulusal - Bilimsel Dergi) YÜZÜNCÜ YIL ÜNİVERSİTESİ EĞİTİM FAKÜLTESİ DERGİSİ, 2017
(Ulusal - Bilimsel Dergi) Ahievran Üniversitesi Kırşehir Eğitim Fakültesi, 2016
(Ulusal - Bilimsel Dergi) Değerler Eğitimi Dergisi, 2016
(Ulusal - Bilimsel Dergi) Milli Eğitim, 2016
(Ulusal - Bilimsel Dergi) Yüzüncü Yıl Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi, 2016
Kayıt Yok
Kayıt Yok
Atıflar
Atıf Sayılarına Göre Yayınlar
A: SCI/SSCI/AHCI, B: ESCI, C: Scopus, D: Uluslararası Alan Index, E: Diğer Uluslararası, F: TR Dizin, G: Uluslararası Kitap, H: Ulusal Kitap, I: Diğer Ulusal, J: Toplam
Sıra Yayın A B C D E F G H I J
1 Eğitim Tarihi Araştırmalarında Yöntem Sorunu 1 0 0 0 15 22 11 0 0 49
2 Ortaöğretim Alan Öğretmenliği Tezsiz Yüksek Lisans Programına Devam Eden Öğrencilerin Öğretmenlik Mesleğine Yönelik Tutumları 0 0 0 8 10 19 1 3 0 41
3 İlköğretim Fen Ve Teknoloji Öğretmenlerinin Öğretim Yöntem Ve Tekniklerini Tercih ve Uygulama Düzeyleri 0 0 0 5 7 15 8 0 0 35
4 Üniversite Öğrencilerinde Okula Yabancılaşma 0 0 0 9 5 12 6 0 0 32
5 İlköğretim Sınıf Öğretmenlerinde Mesleki Yabancılaşma 0 0 0 5 10 14 1 0 0 30
6 Kapsayıcı Eğitim Bağlamında Türkiye’de İlköğretim Programlarında Çokkültürlülüğün İzleri 0 0 0 8 5 1 16 0 0 30
7 Lise Öğrencilerinde Okulu Bırakma Eğilimi ve Nedenleri 0 0 0 3 9 7 9 1 0 29
8 Türkiye’nin Göçmen Politikasında İhmal Edilen Boyut: Eğitsel Uyum Programı 0 0 0 1 4 15 9 0 0 29
9 Güneydoğu Anadolu Bölgesindeki Lise Öğrencilerinin Gelecek Beklentileri ve Gelecek Beklentilerini Etkileyen Faktörler 0 0 0 0 11 11 3 0 0 25
10 İlköğretim İkinci Kademe Öğrencilerinde Okulu Bırakma Eğilimi ve Nedenleri: Şanlıurfa Örneği 0 0 0 1 6 7 2 2 0 18
11 İlköğretim İkinci Kademe Öğrencilerinde Okula Yabancılaşmanın Çeşitli Değişkenler Açısından İncelenmesi Şanlıurfa İli Örneği 0 0 0 2 1 8 3 1 0 15
12 19 Yüzyılda Türk Çocuk Dergiciliği ve Eğitsel İşlevleri Üzerine 0 0 0 0 5 2 2 2 0 11
13 İlköğretim Öğrencilerinin Matematik Kaygılarının ve Matematik Dersine Yönelik Tutumlarının Çeşitli Değişkenler Açısından İncelenmesi 0 0 0 3 4 4 0 0 0 11
14 EĞİTİM BİLİMİNE GİRİŞ/EĞİTİM SİSTEMİNDE ÖĞRETMENİN ROLÜ VE ÖĞRETMENLİK MESLEĞİ 0 0 0 1 0 1 8 0 0 10
15 Kapsayıcı Eğitim Bağlamında Türkiye’de İlköğretim Programlarında Çokkültürlülüğün İzleri 0 0 0 1 1 0 8 0 0 10
16 Üniversite Öğrencilerinde Okula Yabancılaşma 0 0 0 2 4 4 0 0 0 10
17 Üniversite Öğrencilerinin Okulu Bırakma Eğilimleri ve Nedenleri 0 0 0 1 3 1 5 0 0 10
18 Eğitim ve Oyun Bağlamında 19 Yüzyılda Türk Çocukluk Anlayışında Değişmeler 0 0 0 0 0 4 5 0 0 9
19 İlköğretim fen ve teknoloji öğretmenlerinin öğretim yöntem ve tekniklerini tercih ve uygulama düzeyleri Şanlıurfa ili örneği 0 0 0 1 3 4 1 0 0 9
20 Öğretmen Adaylarının Fen Konularına Yönelik Tekno Pedagojik Bilgi Bütünleştirmelerinin Geliştirilmesi ve Değerlendirilmesi 0 0 0 0 3 3 3 0 0 9
21 Osmanlı Devletinde Özel Okullar ve İlk Türk Özel Okulunun Tarihçesine Dair Yeni Bilgiler 0 0 0 0 1 2 5 0 0 8
22 Osmanlı Döneminde Kısa Süreli Öğretmen Yetiştirme Uygulamaları Darulameliyat ve Taşrada Öğretmen yetiştirme 0 0 0 0 1 3 4 0 0 8
23 KAPSAYICI EĞİTİM BAĞLAMINDA TÜRKİYE’DE ORTAÖĞRETİM PROGRAMLARINDA ÇOKKÜLTÜRLÜLÜĞÜN İZLERİ 0 0 0 1 2 1 2 0 0 6
24 Okula Yabancılaşma Ölçeği 0 0 0 1 2 3 0 0 0 6
25 A School-based adjustment program based on ecological approach for immigrant students in primary schools living in Turkey 0 0 0 2 0 2 1 0 0 5
26 A School-based adjustment program based on ecological approach for immigrant students in primary schools living in Turkey 0 0 0 1 1 1 1 0 0 4
27 Çokkültürlü Eğitim Mümkün Mü? 0 0 0 0 2 0 2 0 0 4
28 19. Yüzyıl Çocuk ve Eğitim Yazınında Örnek Bir Dergi: Sadakat Dergisi ve Eğitsel Yaklaşımı 0 0 0 0 0 0 3 0 0 3
29 Bir İmparatorluk Refleksi Olarak 19 Yüzyılda Eğitsel Etkileşim ve Sonuçları 0 0 0 0 0 1 2 0 0 3
30 Eğitsel Dijital Oyunların 8. Sınıf Öğrencilerinin İngilizce Ders Başarısı Ve Güdülenmelerine Etkisi 0 0 0 0 1 2 0 0 0 3
31 Lise Öğrencilerinin Riskli Davranışlar Gösterme Düzeyleri İle Okula Bağlanma Düzeyleri Arasındaki İlişkinin İncelenmesi 0 0 0 1 1 0 1 0 0 3
32 Overcoming scormification difficulties in implementing a learning content management system 0 0 3 0 0 0 0 0 0 3
33 Türk Eğitim Sisteminde Değer Arayışı: Yenilenen (2017) İlköğretim Programları Hangi Değerleri Kazandırıyor? 0 0 0 0 0 0 3 0 0 3
34 Türkiye’de Göçmen Kapsayıcılığı 0 0 0 0 0 0 3 0 0 3
35 Üniversite Öğrencilerinin Derslerdeki Can Sıkıntısı Yaşantılarının İncelemesi 0 0 0 0 1 2 0 0 0 3
36 Yükseköğretimde İnsani Becerilerin Öğrenenlere Kazandırılması İçin Öz Yönelimli Öğrenme Modeli 0 0 0 0 0 0 3 0 0 3
37 Ortaçağ İslam Dünyasında Bilim ve Gelişmesi 0 0 0 0 0 1 1 0 0 2
38 The Relation Between Academic Boredom of Students with Mathematics Self-efficacy and Mathematics Anxiety 0 0 0 0 2 0 0 0 0 2
39 Türk Eğitim Sisteminde Değer Arayışı: Yenilenen (2017) İlköğretim Programları Hangi Değerleri Kazandırıyor? 0 0 0 0 1 0 1 0 0 2
40 Yabancı Dil Olarak İngilizce Öğretiminde Kullanılan Öğrenci Merkezli Yöntem ve Tekniklerin Akademik Başarıya Etkisi: Bir Meta-Analiz Çalışması 0 0 0 0 1 0 1 0 0 2
41 Yükseköğretimde İnsani Becerilerin Öğrenenlere Kazandırılması İçin Öz Yönelimli Öğrenme Modeli 0 0 0 0 0 0 2 0 0 2
42 Yükseköğretimde İnsani Becerilerin Öğrenenlere Kazandırılması İçin Öz Yönelimli Öğrenme Modeli 0 0 0 0 0 0 2 0 0 2
43 A Qualitative Research on Competency- Based Learning Management System and Its Effectiveness 0 0 0 0 1 0 0 0 0 1
44 A School-based adjustment program based on ecological approach for immigrant students in primary schools living in Turkey 0 0 0 0 0 0 1 0 0 1
45 Ailenin Dönüşümü ve Aile Sorumluluğu Bağlamında Etüd Merkezlerini Yeniden Düşünmek 0 0 0 0 0 1 0 0 0 1
46 An E-learning content development system on the web: BU-LCMS 0 0 1 0 0 0 0 0 0 1
47 Dünyada ve Türkiye de Üniversite 0 0 0 0 0 0 1 0 0 1
48 EĞİTİME GİRİŞ 0 0 0 0 0 0 1 0 0 1
49 EĞİTİME GİRİŞ 0 0 0 0 0 0 1 0 0 1
50 Güneydoğu Anadolu Bölgesindeki Lise Öğrencilerinde Sosyal Bütünleşme Düzeyi 0 0 0 0 0 1 0 0 0 1
51 İlköğretim Öğrencilerinin Matematik Kaygılarının VeMatematik Dersine Yönelik Tutumlarının ÇeşitliDeğişkenler Açısından İncelenmesi 0 0 0 0 1 0 0 0 0 1
52 Osmanlı Dönemi Eğitim Sorunları Yol Güvenliği Trafik ve Okul ServisçiliğineDair Tarihsel Bir İnceleme 0 0 0 0 1 0 0 0 0 1
53 Örgütsel Kalite Göstergesi Olarak Çalışan Memnuniyeti: Bir Ölçek Geliştirme Çalışması 0 0 0 1 0 0 0 0 0 1
54 Private schools in the Ottoman State and New information on the history of the first Turkish private school 0 0 1 0 0 0 0 0 0 1
55 Prof. Dr. YAHYA AKYÜZ'E ARMAĞAN TÜRK EĞİTİM TARİHİ ARAŞTIRMALARI, EĞİTİM VE KÜLTÜR YAZILARI 0 0 0 0 0 0 1 0 0 1
56 Türkiye’de Yaşayan İlkokul Kademesindeki Göçmen Öğrenciler İçin Ekolojik Yaklaşıma Dayalı Okul Temelli Bir Uyum Programı Önerisi 0 0 0 0 1 0 0 0 0 1
57 Xlearning object organization behaviors in a home-made learning content management system 0 0 1 0 0 0 0 0 0 1
58 Yükseköğretimde Kalite Arayışında Bir Gösterge Olarak Öğrenci Memnuniyeti: Bir Ölçek Geliştirme Çalışması 0 0 0 1 0 0 0 0 0 1
Kayıt Yok
Kayıt Yok
Kayıt Yok
Kayıt Yok
Birlikte çalışılan kişi Aktif Dönem Çalışma Sayısı
Kırşehir Ahi Evran Üniversitesi
2017 - 2020 10
Kırşehir Ahi Evran Üniversitesi
2018 - 2024 9
Kırşehir Ahi Evran Üniversitesi
2012 - 2016 7
Kırşehir Ahi Evran Üniversitesi
2021 - 2023 7
Kırşehir Ahi Evran Üniversitesi
2016 - 2022 6
Kırşehir Ahi Evran Üniversitesi
2017 - 2019 4
Kırşehir Ahi Evran Üniversitesi
2017 - 2020 4
Ahi Evran Üniversitesi
2016 4
Cengiz Şahin
Ahi Evran Üniversitesi
2016 4
Şeyma Erbay Mermer
Kırşehir Ahi Evran Üniversitesi
2017 - 2022 4
Elif İlhan
Ankara Hacı Bayram Veli Üniversitesi
2018 - 2019 4
Kırşehir Ahi Evran Üniversitesi
2021 3
Kırşehir Ahi Evran Üniversitesi
2018 - 2019 3
Ahmet Yayla
Yüzüncü Yıl Üniversitesi
2006 - 2019 3
Lokman Çavdar
Erciyes Üniversitesi
2021 3
Ali Gurbetoğlu
İstanbul Sabahattin Zaim Üniversitesi
2011 - 2023 3
Necati Hırça
Bartın Üniversitesi
2012 - 2013 3
Bilal Özçakır
Alanya Alaaddin Keykubat Üniversitesi
2018 - 2020 3
Fırat Çöplü
Kırşehir Ahi Evran Üniversitesi (Turkey)
2017 - 2018 3
Yavuz Akpinar
Boğaziçi Üniversitesi (Turkey)
2005 - 2006 3
Elif Koçyiğit
-
2019 3
Suna Dağdelen
-
2019 - 2024 3
Kırşehir Ahi Evran Üniversitesi
2019 2
Kırşehir Ahi Evran Üniversitesi
2019 - 2020 2
Rafet Aydın
Burdur Mehmet Akif Ersoy Üniversitesi
2011 - 2019 2
Öznur Ataş Akdemir
Fırat Üniversitesi
2012 - 2015 2
Nihan Şahinkaya
İstanbul Medeniyet Üniversitesi
2017 2
Ali Demir
-
2012 - 2015 2
Aybike Dağıstan
-
2019 2
Niğde Ömer Halisdemir Üniversitesi
2019 1
Harran Üniversitesi
2012 1
Kırşehir Ahi Evran Üniversitesi
2020 1
-
2022 1
Selim Büyükkurt
-
2017 1
Hayati Beşirli
Ankara Hacı Bayram Veli Üniversitesi
2019 1
Yusuf Ziya Keskin
Harran Üniversitesi
2017 1
Büşra Koçak Macun
-
2023 1
Hacer Yapıcıoğlu Yıldızdaş
-
2017 1
Nilay Öztürk
Kırşehir Ahi Evran Üniversitesi
2019 1
Ömer Faruk İslim
Kırşehir Ahi Evran Üniversitesi
2019 1
İsmail Cüneyt Evrüke
-
2017 1
Süleyman Cansun Demir
-
2017 1
Abdulbaki Bilgiç
Atatürk Üniversitesi
2010 1
Ali Bakkal
Akdeniz Üniversitesi
2017 1
Binali Tunç
Mersin Üniversitesi
2019 1
Mustafa Akçalı
-
2017 1
Hüseyin Akpınar
Harran Üniversitesi
2017 1
Mahmut Polat
Harran Üniversitesi
2017 1
Mehmet Fatih Karacabey
Harran Üniversitesi
2019 1
Önder Özen
-
2017 1
Cengiz Poyraz
İstanbul Üniversitesi-Cerrahpaşa
2019 1
Mehmet Özsürmeli
-
2017 1
Bahri Karlı
Süleyman Demirel Üniversitesi
2010 1
Mustafa Ergün
-
2011 1
Mustafa Ekinci
Harran Üniversitesi
2017 1
Ferda Özlü
-
2017 1
Ersoy Civelek
-
2012 1
Erol Arslan
-
2017 1
Mete Sucu
-
2017 1
Abdullah Adıgüzel
Düzce Üniversitesi
2010 1
İlhami Fındıkci
-
2011 1
Murat Akgündüz
Harran Üniversitesi
2017 1
Mustafa Talas
Niğde Ömer Halisdemir Üniversitesi
2019 1
Güneş Eren Yalçın
Harran Üniversitesi
2010 1
Kasım Şulul
Harran Üniversitesi
2017 1
Gül Güler
Harran Üniversitesi
2017 1
Yasin Kahyaoğlu
Harran Üniversitesi
2017 1
Ali Tenik
Harran Üniversitesi
2017 1
Cevat Elma
Ondokuz Mayıs Üniversitesi
2020 1
Hikmet Akdemir
Harran Üniversitesi
2017 1
Süleyman Büyükkarcı
-
2011 1
Tuncer Bülbül
Trakya Üniversitesi
2019 1
Halil İbrahim Bulut
İstanbul Üniversitesi
2017 1
Cemil Öztürk
-
2011 1
Adnan Demircan
İstanbul Üniversitesi
2017 1
Kürşad Yılmaz
Kütahya Dumlupınar Üniversitesi
2019 1
V. Bal
Boğaziçi Üniversitesi (Turkey)
2004 1
Y. Akpinar
Boğaziçi Üniversitesi (Turkey)
2004 1
Ahmet Salih Şimşek
-
2015 1
Celil Abuzar
-
2015 1
Cem Şahin
-
2019 1
Çokyaman Murat
-
2022 1
Eda Elyıldırım
-
2022 1
Engin Evni
-
2017 1
Gülen Dağıstan Yalçınkaya
-
2019 1
İbrahim Hüseyin Yeğin
-
2015 1
Katıtaş Sevda
-
2014 1
Öznur Akdemir
-
2014 1
Selahattin Mısırlıoğlu
-
2017 1
Sevda Çoşkun
-
2012 1
Şahin Sevda
-
2013 1
Yalçınkaya Gülen Dağıstan
-
2019 1
Alan Adı Alandaki Toplam Öğretim Elemanı Sayısı
TÜBİTAK Araştırma Alanı Sosyal Bilimler 79052
YÖKSİS Temel Alan Eğitim Bilimleri Temel Alanı 10820
YÖKSİS Bilim Alanı Eğitim Bilimleri 948
Anahtar Kelimeler Yükseköğretim Çalışmaları, Eğitim Tarihi, Eğitimin Sosyal ve Tarihi Temelleri
Performans Kriteri 2015 2016 2017 2018 2019 2020 2021 2022 2023 2024 2025
Ağırlıklı Puan 102 165 138 210 270 130 177 87 0 105 0
Sıra (Araştırma Alanı İçinde) 382 . 347 . 421 . 333 . 283 . 413 . 447 . 555 . - 452 . -
Sıra (Temel Alan İçinde) 214 . 191 . 215 . 146 . 105 . 210 . 231 . 285 . - 257 . -
Sıra (Bilim Alanı İçinde) 65 . 44 . 50 . 38 . 17 . 65 . 62 . 99 . - 71 . -
Sıra (Anahtar Kelime (1)) 7 . 4 . 6 . 2 . 2 . 10 . 8 . 22 . - 10 . -
Sıra (Anahtar Kelime (2)) - - - - - - - - - - -
Sıra (Anahtar Kelime (3)) - - - - - - - - - - -
Toplam Yayın 6 10 10 13 17 7 11 5 0 3 0
Toplam Makale 4 0 2 3 11 6 9 3 0 2 0
Toplam Kitap 1 3 2 3 2 1 1 1 0 1 0
Toplam Bildiri 1 7 6 7 4 0 1 1 0 0 0
Makale (SCI) 0 0 0 0 0 0 0 0 0 1 0
Makale (Uluslararası) 3 0 2 3 3 2 1 3 0 1 0
Makale (Ulusal) 1 0 0 0 8 4 8 0 0 0 0
Kitap Yazarlığı 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0
Kitap Bölümü Yazarlığı 1 3 2 3 2 1 1 1 0 1 0
Bildiri (Uluslararası) 0 7 5 7 4 0 0 0 0 0 0
Bildiri (Ulusal) 1 0 1 0 0 0 1 1 0 0 0
Atıfları ve Metrikleri
Atıfları ve Metrikleri