Doktora/Sanatta Yeterlilik/Tıpta Uzmanlık, Türkiye, Gazi Üniversitesi, Eğitim Bilimleri Enstitüsü, , 2008, 2013 |
Yüksek Lisans, Türkiye, Gazi Üniversitesi, Eğitim Bilimleri Enstitüsü, , 2004, 2007 |
Lisans, Türkiye, Süleyman Demirel Üniversitesi, Burdur Eğitim Fakültesi, , 1997, 2001 |
Doktora/Sanatta Yeterlilik/Tıpta Uzmanlık, Türkiye, Gazi Üniversitesi, Eğitim Bilimleri Enstitüsü, , 2008, 2013 |
Yüksek Lisans, Türkiye, Gazi Üniversitesi, Eğitim Bilimleri Enstitüsü, , 2004, 2007 |
Lisans, Türkiye, Süleyman Demirel Üniversitesi, Burdur Eğitim Fakültesi, , 1997, 2001 |
Kayıt Yok |
İngilizce, ÜDS, 68, Güz, 2007 |
Kayıt Yok |
[UAK] Eğitim Bilimleri Temel Eğitim Okul Öncesi Eğitimi |
2015-, Yardımcı Doçent, Tam Zamanlı, Ahi Evran Üniversitesi, Eğitim Fakültesi, Temel Eğitim Bölümü, Türkiye |
2010-, Öğretim Görevlisi, Tam Zamanlı, Ahi Evran Üniversitesi, Sağlık Yüksekokulu, Çocuk Gelişimi Bölümü, Türkiye |
2015-2015, Bölüm Başkanı, Ahi Evran Üniversitesi, Türkiye |
2015-, Anabilim Dalı Başkanı, Ahi Evran Üniversitesi, Türkiye |
Kayıt Yok |
Kayıt Yok |
Kayıt Yok |
Kayıt Yok |
(Uluslararası - Kitap) TÜRKİYE'DE OKUL ÖNCESİ EĞİTİMDE ÖNCELİKLİ MESELELER ÜZERİNE - 1, 2024, Editör |
(Uluslararası - Bilimsel Dergi) International Journal Of Eurasia Social Sciences, 2016 |
Kayıt Yok |
Kayıt Yok |
Sıra | Yayın | A | B | C | D | E | F | G | H | I | J |
1 | Preschool Children’s Science Motivation and Process Skills during Inquiry-Based STEM Activities | 0 | 0 | 0 | 9 | 0 | 0 | 4 | 0 | 0 | 13 |
2 | Eğitim Bilimlerinde Yenilikler ve Nicelik Arayışı | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 1 | 0 | 0 | 1 |
3 | Eğitime Adanmış Yarım Asır | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 1 | 0 | 0 | 1 |
4 | ÖĞRETMEN ADAYLARININ GÖZÜNDEN GÖÇMEN ÇOCUKLARA YÖNELİK ERKEN ÇOCUKLUK EĞİTİMİNİN KALİTESİ | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 1 | 0 | 0 | 1 |
5 | TÜRKİYE’DEKİ OKUL ÖNCESİ EĞİTİM PROGRAMI GÜNCELLEMESİ: ÖĞRETMENLERİN GÜNCELLEME HAKKINDAKİ İLK GÖRÜŞLERİ NELERDİR? | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 1 | 0 | 0 | 1 |
Kayıt Yok |
Kayıt Yok |
Kayıt Yok |
Birlikte çalışılan kişi | Aktif Dönem | Çalışma Sayısı |
![]()
Kırşehir Ahi Evran Üniversitesi
|
2016 - 2020 | 3 |
![]()
Kırşehir Ahi Evran Üniversitesi
|
2016 - 2020 | 3 |
![]()
Ahmet Sami Konca
![]() |
2016 - 2020 | 3 |
![]()
Refika Olgan
![]() |
2016 - 2017 | 3 |
![]()
Tayip Duman
![]() |
2017 - 2021 | 2 |
![]()
-
|
2019 | 1 |
![]()
-
|
2022 | 1 |
![]()
-
|
2021 | 1 |
![]()
Mesut Saçkes
![]() |
2015 | 1 |
![]()
Elif İlhan
-
|
2022 | 1 |
![]()
Hasan DİLEK
Kırşehir Ahi Evran Üniversitesi
|
2025 | 1 |
![]()
Ebru Kılıçaslan
-
|
2015 | 1 |
![]()
Kübra Macar
-
|
2022 | 1 |
![]()
Meltem Polat
-
|
2022 | 1 |
Alan Adı | Alandaki Toplam Öğretim Elemanı Sayısı | |
TÜBİTAK Araştırma Alanı | Sosyal Bilimler | 78285 |
YÖKSİS Temel Alan | Eğitim Bilimleri Temel Alanı | 10704 |
YÖKSİS Bilim Alanı | Temel Eğitim | 440 |
Anahtar Kelimeler | Okul Öncesi Eğitimi |
Performans Kriteri | 2015 | 2016 | 2017 | 2018 | 2019 | 2020 | 2021 | 2022 | 2023 | 2024 | 2025 |
Ağırlıklı Puan | 5 | 57 | 60 | 15 | 5 | 130 | 30 | 70 | 0 | 90 | 0 |
Sıra (Araştırma Alanı İçinde) | 482 . | 454 . | 502 . | 534 . | 550 . | 412 . | 593 . | 569 . | - | 463 . | - |
Sıra (Temel Alan İçinde) | 311 . | 291 . | 285 . | 318 . | 326 . | 207 . | 364 . | 301 . | - | 265 . | - |
Sıra (Bilim Alanı İçinde) | 74 . | 60 . | 51 . | 79 . | 81 . | 30 . | 84 . | 58 . | - | 49 . | - |
Sıra (Anahtar Kelime (1)) | 26 . | 18 . | 24 . | 41 . | 42 . | 11 . | 37 . | 29 . | - | 22 . | - |
Toplam Yayın | 1 | 5 | 5 | 1 | 1 | 3 | 2 | 3 | 0 | 2 | 0 |
Toplam Makale | 0 | 0 | 0 | 1 | 0 | 1 | 2 | 2 | 0 | 1 | 0 |
Toplam Kitap | 0 | 1 | 1 | 0 | 0 | 1 | 0 | 1 | 0 | 1 | 0 |
Toplam Bildiri | 1 | 4 | 4 | 0 | 1 | 1 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 |
Makale (SCI) | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 1 | 0 |
Makale (Uluslararası) | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 1 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 |
Makale (Ulusal) | 0 | 0 | 0 | 1 | 0 | 0 | 2 | 2 | 0 | 0 | 0 |
Kitap Yazarlığı | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 1 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 |
Kitap Bölümü Yazarlığı | 0 | 1 | 1 | 0 | 0 | 0 | 0 | 1 | 0 | 1 | 0 |
Bildiri (Uluslararası) | 1 | 3 | 4 | 0 | 1 | 1 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 |
Bildiri (Ulusal) | 0 | 1 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 |