img

Hacı Ömer BEYDOĞAN

  • Eğitim Fakültesi
  • Eğitim Bilimleri
  • Eğitim Programları ve Öğretim

Genel Bilgiler

Metrikler

UNIS
Yayın
85
Atıf
113
h-index
5
Proje
12
WoS
Yayın
4
Atıf
7
h-index
1
BM Sürdürülebilir Kalkınma Amaçları
Alınan Eğitimler
Doktora/Sanatta Yeterlilik/Tıpta Uzmanlık, Türkiye, Atatürk Üniversitesi, Kazım Karabekir Eğitim Fakültesi, , 1990, 1993
Yüksek Lisans, Türkiye, Gazi Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, Sınıf Eğitimi (Yl) (Tezli), 1986, 1988
Lisans, Türkiye, Gazi Üniversitesi, Gazi Eğitim Fakültesi, Eğitim Bilimleri Bölümü, 1981, 1985
Araştırma Alanları
Eğitim Programları ve Öğretim, Eğitimde Ölçme ve Değerlendirme, Eğitim/Öğretim Teknolojileri, , Eğitim Programları ve Öğretim
Yıllara Göre Yayın Sayıları
Yıllara Göre Atıf Sayıları
Doktora/Sanatta Yeterlilik/Tıpta Uzmanlık, Türkiye, Atatürk Üniversitesi, Kazım Karabekir Eğitim Fakültesi, , 1990, 1993
Yüksek Lisans, Türkiye, Gazi Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, Sınıf Eğitimi (Yl) (Tezli), 1986, 1988
Lisans, Türkiye, Gazi Üniversitesi, Gazi Eğitim Fakültesi, Eğitim Bilimleri Bölümü, 1981, 1985
Kayıt Yok
İngilizce, ÜDS, 70, Bahar, 2008
Kayıt Yok
[UAK] Eğitim Bilimleri Eğitim Bilimleri Eğitim Programları ve Öğretim
[UAK] Eğitim Bilimleri Eğitim Bilimleri Eğitimde Ölçme ve Değerlendirme
[UAK] Eğitim Bilimleri Eğitim Bilimleri Eğitim/Öğretim Teknolojileri
[UAK] Eğitim Bilimleri Eğitim Programları ve Öğretim
[UAK] Eğitim Bilimleri Eğitim Programları ve Öğretim Eğitim Programları ve Öğretim
2014-2018, Doçent, Tam Zamanlı, Ahi Evran Üniversitesi, Eğitim Fakültesi, Eğitim Bilimleri, Türkiye
2013-, Doçent, Tam Zamanlı, Ahi Evran Üniversitesi, Eğitim Fakültesi, Eğitim Bilimleri, Türkiye
2018-2021, Anabilim Dalı Başkanı, Kırşehir Ahi Evran Üniversitesi, Türkiye
2004-2007, Bölüm Başkanı, Kırşehir Ahi Evran Üniversitesi, Türkiye
Şeyma Dülgeroğlu, Yüksek Lisans, Okul öncesi öğretmenlerinin matematik eğitimine yönelik öz yeterlilik algılarının bazı değişkenler açısından incelenmesi, Kırşehir Ahi Evran Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, Eğitim Bilimleri Ana Bilim Dalı, 2022, (Asıl Danışman)
Bayram Alper Altınok, Yüksek Lisans, Rehberlik ve psikolojik danışmanlık öğrencilerinin empatik eğilimleri ile iletişim becerileri arasındaki ilişkinin eğitim programları açısından incelenmesi, Kırşehir Ahi Evran Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, Eğitim Bilimleri Ana Bilim Dalı, 2022, (Asıl Danışman)
Davut Yıldırım, Yüksek Lisans, Artırılmış gerçeklik ile zenginleştirilmiş mevsimler materyallerinin okul öncesi dönem çocuklarının dil ve kavram gelişimine etkisi, Kırşehir Ahi Evran Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, Eğitim Bilimleri Ana Bilim Dalı, 2019, (Asıl Danışman)
Tahsin Deveci, Yüksek Lisans, Başarılı ve başarısız algılanan öğrencilere karşı öğretmenlerin tutum ve davranışları, Ahi Evran Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, Eğitim Bilimleri Ana Bilim Dalı, 2014, (Asıl Danışman)
Özge Ercan, Yüksek Lisans, Çoklu zekâ kuramına dayalı öğretim etkinliklerinin 8. sınıf öğrencilerinin matematik dersi ?permütasyon ve olasılık? ünitesindeki akademik başarılarına etkisi, Gazi Üniversitesi, Eğitim Bilimleri Enstitüsü, İlköğretim Ana Bilim Dalı, 2008, (Asıl Danışman)
Nihat Çalışkan, Doktora, Sınıf öğretmenlerinin sözel olmayan davranışlarının değerlendirilmesi, Atatürk Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, Eğitim Bilimleri Ana Bilim Dalı, 2003, (Asıl Danışman)
Gürbüz Ocak, Doktora, İlköğretim okulları 3. sınıf hayat bilgisi ders içeriğinin öğretmen görüşlerine göre, bazı değişkenler açısından yeterlilik düzeyi (standart belirleme - Erzurum ili örneği), Atatürk Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, Eğitim Bilimleri Ana Bilim Dalı, 2003, (Asıl Danışman)
Tuba Nur Üngan, Yüksek Lisans, Bilgisayar kullanımına ilişkin öğretmen tutumlarının değerlendirilmesi, Atatürk Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, Eğitim Bilimleri Ana Bilim Dalı, 2001, (Asıl Danışman)
Ali Murat Begimgil, Yüksek Lisans, Öğretim sürecinde motivasyonu etkileyen faktörlerin işe koşulma düzeyi, Atatürk Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, Eğitim Bilimleri Ana Bilim Dalı, 2000, (Asıl Danışman)
Ensar Şahiner, Yüksek Lisans, Türk eğitim sisteminde ilköğretimin Avrupa ilköğretim sistemiyle yapı ve işleyiş açısından karşılaştırılması, Atatürk Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, Eğitim Bilimleri Ana Bilim Dalı, 2000, (Asıl Danışman)
Temel Topal, Yüksek Lisans, İlköğretim birinci kademe öğrenme-öğretme sürecinde öğretmenlerin ölçme ve değerlendirme tekniklerini etkin kullanabilme düzeylerinin belirlenmesi, Atatürk Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, Eğitim Bilimleri Ana Bilim Dalı, 1999, (Asıl Danışman)
Erdoğan Köse, Yüksek Lisans, Eğitim fakültesi sınıf öğretmenliği bölümlerinde uygulanan matematik öğretim programlarının ilköğretim matematik programına uygunluğunun değerlendirilmesi (Sınıf öğretmenleri ve sınıf öğretmenliği bölümü öğrencilerinin.., Atatürk Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, Eğitim Bilimleri Ana Bilim Dalı, 1997, (Asıl Danışman)
2018-2019, EĞİTİMDE ARAŞTIRMA YÖNTEMLERİ VE ARAŞTIRMA ETİĞİ, Doktora/Sanatta Yeterlilik/Tıpta Uzmanlık
2017-2018, Öğretim İlke ve Yöntemleri, Lisans
2017-2018, Eğitim istatistiği, Lisans
2017-2018, Eğitimde Ölçme ve Değerlendirme, Lisans
2017-2018, Eğitimde araştırma yöntemleri ve araştırma etiği, Yüksek Lisans
2017-2018, Öğrenme-öğretme model ve yaklaşımları, Doktora/Sanatta Yeterlilik/Tıpta Uzmanlık
2015-2016, Eğitim İstatistiği, Doktora/Sanatta Yeterlilik/Tıpta Uzmanlık
2015-2016, ÖĞRETİM İLKE YÖNTEMLERİ, ÖLÇME DEĞERLENDİRME, PROGRAM GELİŞTİRME, ÖĞRETMENLİK MESLEĞİNE GİRİŞ, EĞİT, Doktora/Sanatta Yeterlilik/Tıpta Uzmanlık
2014-2015, ÖĞRETİM İLKE YÖNTEMLERİ, ÖLÇME DEĞERLENDİRME, PROGRAM GELİŞTİRME, ÖĞRETMENLİK MESLEĞİNE GİRİŞ, EĞİT, Doktora/Sanatta Yeterlilik/Tıpta Uzmanlık
2013-2014, Eğitim İstatistiği, Doktora/Sanatta Yeterlilik/Tıpta Uzmanlık
2013-2014, Öğretim İlke Yöntemleri, Ölçme Değerlendirme, Program Geliştirme, Öğretmenlik Mesleğine Giriş, Eğit, Yüksek Lisans
2011-2012, Eğitim İstatistiği, Doktora/Sanatta Yeterlilik/Tıpta Uzmanlık
2011-2012, Öğretim İlke Yöntemleri, Ölçme Değerlendirme, Program Geliştirme, Öğretmenlik Mesleğine Giriş, Eğit, Yüksek Lisans
Kayıt Yok
Ortaöğretim Öğrencilerinin Eğitim-Öğretimden Beklentileri Ölçeğinin Geliştirilmesi Yükseköğretim Kurumları Tarafından Destekli Bilimsel Araştırma Projesi: Araştırmacı , 2018-2020
Teknolojik Bağımlılıklar ve Sosyal İlişki Yükseköğretim Kurumları Tarafından Destekli Bilimsel Araştırma Projesi: Araştırmacı , 2018-2019
Teknoloji Bağımlılığı ve Etkileri Yükseköğretim Kurumları Tarafından Destekli Bilimsel Araştırma Projesi: Araştırmacı , 2017-2017  
ÖĞRENCİLERİN EĞİTİM FAKÜLTELERİNİN ÖĞRETİM HİZMET KALİTESİNDEN MEMNUNİYET DÜZEYLERİ Yükseköğretim Kurumları Tarafından Destekli Bilimsel Araştırma Projesi: Yürütücü , 2017-2017  
ÖGRETMEN ADAYI ÖĞRENCİLERİN ÖLÇME DEGERLENDİRME ANLAYIŞ VE TUTUMLARININ İNCELENMESİ Yükseköğretim Kurumları Tarafından Destekli Bilimsel Araştırma Projesi: Yürütücü , 2017-2017  
Türkçe Dersi Dinleme Becerisini Değerlendirmede Kullanılan Ölçme Araçları Üzerine Bir İnceleme Yükseköğretim Kurumları Tarafından Destekli Bilimsel Araştırma Projesi: Araştırmacı , 2016-2017  
EĞİTİM FAKÜLTESİ ÖĞRENCİLERİNİN ÖĞRETİM ELEMANI MEMNUNİYETİNİ ETKİLEYEN DEĞİŞKENLER Yükseköğretim Kurumları Tarafından Destekli Bilimsel Araştırma Projesi: Yürütücü , 2016-2016
Üniversite İmaj Algı Ölçeği Yükseköğretim Kurumları Tarafından Destekli Bilimsel Araştırma Projesi: Yürütücü , 2016-2016
MATEMATİK ÖĞRETMENLERİNİN ÖĞRENCİLERİ BİÇİMLENDİRME VE YETİŞTİRME SÜRECİNE KATKI DÜZEYLERİNİN DÖNÜT-DÜZELTME ALGILARINA GÖRE İNCELENMESİ Yükseköğretim Kurumları Tarafından Destekli Bilimsel Araştırma Projesi: Yürütücü , 2016-2016  
Öğretmen Adaylarının Öğrencileri Tanıma Yeterliğini Kazanma Düzeyleri Yükseköğretim Kurumları Tarafından Destekli Bilimsel Araştırma Projesi: Araştırmacı , 2016-2016  
Öğretmen adaylarının öğretmen yeterliklerini kazanma düzeyleri Yükseköğretim Kurumları Tarafından Destekli Bilimsel Araştırma Projesi: Araştırmacı , 2016-2016  
Çoklu uyarana dayalı öğretimin öğrencilerin kavram öğrenmelerine etkisi Yükseköğretim Kurumları Tarafından Destekli Bilimsel Araştırma Projesi: Yürütücü , 2011-2015
Kayıt Yok
BEYDOĞAN, H.Ö., BEYDOĞAN, G.Ş. (2024) "Likert Tipi Ölçek Geliştirme Sürecinde Yaşanan Güçlüler ve Çözüm Önerileri", Karadeniz Sosyal Bilimler Dergisi, 16 (30) pp. 202-228 [TR Dizin] Link  
BEYDOĞAN, H.Ö., Çavdar, L. (2023) "Türkiye’de Yapılan Bilgisayarsız Bilgisayar Bilim Araştırmaları: Bir Sistematik Alan yazın Taraması", Kazım Karabekir Eğitim Fakültesi Dergisi, (50) pp. 47-59 [TR Dizin] Link  
BEYDOĞAN, H.Ö. (2022) "Yabancı Dil Öğretiminde Drama Etkinliklerinin Konuşma Becerisi Üzerine Etkisi", GEFAD, 42 (1) pp. 845-871 [TR Dizin] Link DOI   
BEYDOĞAN, H.Ö., Çokyaman, M. (2022) "Yabancı Dil Öğretiminde Drama Etkinliklerinin Konuşma Becerisi Üzerine Etkisi", Gazi Eğitim Fakültesi Dergisi, 41 (3) pp. 845-871 [TR Dizin] Link DOI  
BEYDOĞAN, H.Ö. (2022) "Dijitalleşme Sürecinde Okul Temeli Program Geliştirme", Gaziantep Üniversitesi Eğitim Bilimleri Dergisi, 6 (1) pp. 41-58 Link  
BEYDOĞAN, H.Ö., Yalçınkaya, G.D. (2019) "COMPARATIVE ANALYSIS OF 5TH GRADE ENGLISH LANGUAGE TEACHINGCURRICULUM AND 5TH GRADE ENGLISH LANGUAGE INTENSIVE CURRICULUM", InternationalJOURNAL OF SOCIAL, HUMANITIESAND ADMINISTRATIVE SCIENCES, 5 (20) pp. 1040-1050 Link DOI  
Şahan, E., BEYDOĞAN, H.Ö. (2019) "Postmodernist Bir Yaklaşımla Çocuk Gelişimi Öğrencilerine Yönelik Estetik Farkındalık Uygulaması", International Social Sciences Studies Journal, 5 (3) pp. 4894-4903 [TR Dizin]  
BEYDOĞAN, H.Ö. (2018) "Öğrencilerin Memnuniyet Düzeyleri Açısından Eğitim Fakültelerinde Verilen Öğretim Hizmet Kalitesinin Karşılaştırılması", Ahi Evran Üniversitesi Kırşehir Eğitim Fakültesi Dergisi, 19 (3) pp. 2521-2540 [TR Dizin] Link DOI  
BEYDOĞAN, H.Ö. (2018) "Öğrencilerin Memnuniyet Düzeyleri Açısından EğitimFakültelerinde Verilen Öğretim Hizmet Kalitesinin Karşılaştırılmas", KEFAD, 19 (3) pp. 2521-2540 [TR Dizin] DOI  
BEYDOĞAN, H.Ö. (2018) "Middle School Mathematics Teachers’xx Opinions on Feedback", INTERNATIONAL JOURNAL OF ASSESSMENT TOOLS IN EDUCATION, 5 (1) pp. 33-49 DOI    
Erbay, Ş., BEYDOĞAN, H.Ö. (2017) "Eğitimcilerin Eğitim Araştırmalarına Yönelik Tutumları", KIRŞEHİR EĞİTİM FAKÜLTESİ DERGİSİ, 18 (3) pp. 33-49 [TR Dizin] Link   
BEYDOĞAN, H.Ö. (2017) "Satisfaction Level of Faculty of Education Students with the Service Quality of Teaching", The Turkish Online Journal of Educational Technology – November 2017, (0) pp. 877-890  
HAYRAN, Z., BEYDOĞAN, H.Ö. (2017) "Nitelikli Çocuk Kitaplarının Öğrencilerin Bilişsel İşlevleri Kullanma Düzeylerine Etkisi", İlköğretim Online (elektronik), 16 (4) pp. 1589-1599 [SCI]  
Beydoğan, G.Ş., BEYDOĞAN, H.Ö. (2017) "Öğrenci üniversite imaj ölçeği", Akademik Sosyal Araştırmalar Dergisi, 5 (44) pp. 74-88  
Şahin, C., BEYDOĞAN, H.Ö. (2016) "Öğretmenlerin öğrencileri tanıma yeterliliği ölçeği Geçerlik güvenirlik çalışması", 21.Yüzyılda Eğitim ve Toplum, 5 (14) pp. 177-198 [TR Dizin]  
BEYDOĞAN, H.Ö. (2016) "Öğretmen Adaylarına Yönelik Dönüt Düzeltme AlgıÖlçeği", Kırşehir Eğitim Fakültesi Dergisi, 17 (2) pp. 297-314 [TR Dizin]  
BEYDOĞAN, H.Ö., HAYRAN, Z. (2016) "Ortaokul öğrencilerinin kavramları anlamlandırma eğilimleri", Milli Eğitim Eğitim ve Toplum Bilimler Dergisi, (210) pp. 303-318 [TR Dizin]  
BEYDOĞAN, H.Ö. (2016) "Variables Affecting Education Faculty Students Satisfactions About Their Instructors", THETURKISH ONLINEJOURNALOFEDUCATIONALTECHNOLOGY, (0) pp. 1300-1308 [AHCI]  
BEYDOĞAN, H.Ö., HAYRAN, Z. (2015) "Çoklu Ortama Dayalı Öğrenmenin Öğrencilerin Kavram Öğrenme Düzeylerine ve Tutumlarına Etkisi", Eurasian Journal of Educational Research, (60) pp. 261-280 [AHCI]  
BEYDOĞAN, H.Ö., Şebnem, B.G. (2015) "UNIVERSITY STUDENTS SELF REGULATEDLEARNING PROFIENCY SCALE I", INTERNATIONAL JOURNAL of ACADEMIC RESEARCH, 7 (2) pp. 371-383 [AHCI] DOI  
BEYDOĞAN, H.Ö., HAYRAN, Z. (2015) "The Effect of Multimedia-Based Learning on the Concept Learning Levels and Attitudes of Students,", EURASIAN JOURNAL OF EDUCATIONAL RESEARCH, 0 (60) pp. 261-279 [SCI Expanded] DOI   
BEYDOĞAN, H.Ö. (2012) "Akıcı Okuma yeterliklerine Göre Öğrencilerin Okuma Anlama Stratejilerini Kullanma Düzeyleri", Eğitim ve Bilim, 37 (163) pp. 1-14 [SSCI]  
BEYDOĞAN, H.Ö. (2012) "Okullarda uygulanan sosyal ve kültürel etkinliklerin öğrencilerin değer edinimine etkisi.", Gaziantep Üniversity Journal of Social Sciences, 11 (4) pp. 1171-1204 [TR Dizin]  
BEYDOĞAN, H.Ö. (2012) "Evaluation of pre service teacher s attitudes towards peer assessment", International Journal of Academic Research Part B, 4 (6) pp. 60-69 [SCI]  
BEYDOĞAN, H.Ö. (2012) "Öğrencilerin akıcı okumalarına göre okuma-anlama stratejilerini kullanma düzeyleri", Eğitim ve Bilim, 37 (66) pp. 1-13 [SSCI]  
BEYDOĞAN, H.Ö. (2012) "Öğretmenlerin yazılı anlatıma ilişkin geliştirdikleri düşünce ve eğilimler", Ahi Evran Üniversitesi Kırşehir Eğitim Fakültesi Dergisi, 13 (2) pp. 177-204 [TR Dizin]   
BEYDOĞAN, H.Ö. (2011) "Zihin haritası destekli bilişsel hazırlığın öğrencilerin bilgilendirici yazma yeterliği üzerine etkisi", Ahi Evran Üniversitesi Kırşehir Eğitim Fakültesi Dergisi, 12 (4) pp. 1-23 [TR Dizin]  
BEYDOĞAN, H.Ö. (2011) "İnstructıonal technology and material development course motivatıon scale", WORLD CONFERENCE ON EDUCATIONAL TECHNOLOGY RESEARCHES-2011, 28 (0) pp. 515-521 DOI   
BEYDOĞAN, H.Ö. (2010) "Okuma anlamayı etkileyen stratejiler", Milli Eğitim Dergisi, (185) pp. 8-21 [TR Dizin]  
BEYDOĞAN, H.Ö., Bayındır, G. (2010) "Effect of concept map supported teaching approaches from rules to sample and sample to rules to grammar teaching.", INNOVATION AND CREATIVITY IN EDUCATION, 2 (2) pp. 3954-3964 [SSCI] DOI   
BEYDOĞAN, H.Ö. (2010) "Grafiksel Düzenlemelerin Öğrencilerin Okuma Anlama Düzeylerine Etkisi", Milli Eğitim Dergisi, 40 (188) pp. 202-217 [TR Dizin]  
BEYDOĞAN, H.Ö. (2009) "Okuma Anlama Sürecinde İşe Koşulan Stratejiler ve Bu Stratejiler Kapsamında Kullanılan Taktikler", Milli Eğitim dergisi, 38 (181) pp. 65-81  
BEYDOĞAN, H.Ö. (2009) "Lise öğrencilerinin öğrenme stillerine göre okuma-anlama sürecinde ayırt etme stratejilerini kullanma düzeyleri.", Kefad, 10 (1) p. 67 [TR Dizin]  
BEYDOĞAN, H.Ö. (2007) "Derinliğine ve yüzeysel öğrenmede kavram haritaları ve şemaların işlevi", Milli Eğitim Dergisi, 35 (173) pp. 258-270 [TR Dizin]   
BEYDOĞAN, H.Ö. (2006) "Ailelerin Eğitim Öğretim Sürecine katılımına Yönelik Modeller ve Yaklaşımlar", Kırşehir Eğitim Fakültesi Dergisi, 7 (1) pp. 75-90  
BEYDOĞAN, H.Ö. (2006) "Lise felsefe öğretim programının öğretmen ve öğrenci görüşleri çerçevesinde değerlendirilmesi", Kefad, 7 (2) p. 1732 [TR Dizin]  
Ocak, G., BEYDOĞAN, H.Ö. (2005) "İlköğretim Okulları 3 Sınıf Hayat Bilgisi Ders İçeriğinin Amaçlarla Tutarlılık ve Öğrenci Seviyesine Uygunluk Açısından Yeterlilik Düzeyi", Kırşehir Eğitim Fakültesi Dergisi., 6 (1) pp. 109-132  
BEYDOĞAN, H.Ö. (2003) "Öğretim sürecinde düşünme becerilerinin geliştiirlmesi", Kırşehir Eğitim Fakültesi Dergisi, 4 (1) pp. 159-167  
BEYDOĞAN, H.Ö. (2002) "Öğretim stratejilerindeki değişmeler ve öğretmenlerin değişen rolleri", Çağdaş Eğitim Dergisi, 27 (287) pp. 34-39  
BEYDOĞAN, H.Ö. (2000) "Okulöncesine Öğretmen Yetiştirme", Öğretmenlik Mesleği: Türkiye, Almanya ve Kıbrıs'ta Öğretmen Yetiştirme, 1 (1) pp. 72-101 [TR Dizin]  
BEYDOĞAN, H.Ö., Şahin, A. (2000) "Dilbilgisi öğretiminde kavram haritası ve Düz metne dayalı Öğretim materyallerinin Öğrencilerin Öğrenme Düzeyine Etkisinin karşılaştırılması", Araf Dergi, 1 (5) pp. 68-81 [TR Dizin]  
BEYDOĞAN, H.Ö., Şahin, Ç. (2000) "İlköğretim okullarında ev ödevinin amacına ulaşma düzey", Eğitim Bilimler Kongresi, 2 (1) pp. 177-188 [TR Dizin]  
Akkaya, A., BEYDOĞAN, H.Ö. (2020) "İlkokullarda Yetiştirme Programının Öğretmen, Okul Yöneticisi Ve Veli Görüşlerine Göre Değerlendirilmesi", EJER Congress 2020 Conference Proceedings , (pp. 1007-1016), Diyarbakır, Türkiye, (Aralık 2020
BEYDOĞAN, H.Ö. (2018) "Yeterlik Temelli Eğitim Çıktılarının Ölçülmesinde Alternatif Değerlendirme Yaklaşımları ve Yöntemler", ICQH2018 International Conference on Quality in Higher Education , (pp. 369-378), İstanbul, Türkiye, (Aralık 2018
BEYDOĞAN, H.Ö., Yıldırım, D. (2018) "Okul Öncesi Dönemde Artırılmış Gerçeklik İle Zenginleştirilmiş Mevsimler Materyallerinin Kavram ve Dil Gelişimine Etkisi", EJERCONGRESS 2018 , (pp. 740-749), Antalya, Türkiye, (Kasım 2018
Beydoğan, G.Ş., BEYDOĞAN, H.Ö. (2017) "Öğretim Elemanlarının Üniversite İmaj Algısının Kolektif Yeterlikleri Üzerine Etkisi", 3nd International Congress on Political, Economic and Social Studies (ICPESS), , (pp. 214-230), Ankara, Türkiye, (Aralık 2017
BEYDOĞAN, H.Ö. (2017) "Öğrencilerin ölçme değerlendirme dersindeki yaşantılarının yansıtıcı düşünme bağlamında ele alınması", IV th İnternatıonal Eurasıan Educatıonal Research Congress Ejercongress , (pp. 357-367), Denizli, (Kasım 2017
BEYDOĞAN, H.Ö. (2017) "Öğretmen Adayı Öğrencilerin ve Öğretmenlerin Ölçme Değerlendirme Anlayışlarının İncelenmesi", 485 2nd International Congress on Political, Economic and Social Studies (ICPESS) , (pp. 483-501), Bosnia, Bosna Hersek, (Kasım 2017
BEYDOĞAN, H.Ö. (2017) "Satısfactıon level of faculty of educatıon students wıth theServıce qualıty of teachıng", International Conference on New Horizons in Education Conference INTE , (pp. 3-19), Berlin, Almanya, (Kasım 2017
Beydoğan, G.Ş., BEYDOĞAN, H.Ö. (2017) "Öğretim Elemanlarının Üniversite İmaj Algısının Kolektif Yeterlikleri Üzerine Etkisi 1", 3nd International Congress on Political, Economic and Social Studies (ICPESS) Ankara , Ankara, Türkiye, (Ekim 2017
BEYDOĞAN, H.Ö., Şahin, C. (2017) "Öğrencilerin ölçme değerlendirme dersindeki yaşantılarının yansıtıcı düşünme bağlamında ele alınması", IV th İnternatıonal Eurasıan Educatıonal Research Congress Ejercongress 2017 , Denizli, Türkiye, (Haziran 2017
BEYDOĞAN, H.Ö. (2017) "Satısfactıon Level of Faculty of Educatıon Students Wıth The Service Qualıty of Teaching", internetıonal Conferenece on New Horızons in Educatıon Jully17-19 in Berlin , Berlin, Almanya, (Haziran 2017
BEYDOĞAN, H.Ö. (2017) "Öğretmen Adayı Öğrencilerin ve Öğretmenlerin Ölçme Değerlendirme Anlayışlarının İncelenmesi1", 2nd International Congress on Political, Economic and Social Studies (ICPESS , Bosna, Bosna Hersek, (Nisan 2017
BEYDOĞAN, H.Ö., AYTEKİN, C., Arıcan, M., Beydoğan, G.Ş. (2016) "Ortaokul Matematik Öğretmenlerinin Dönütün İşlevsel Kullanımına İlişkin Görüşleri", ICCI EPOK 2016 İnternatıonal Conference on Currıculum and İnstructıon , Antalya, Türkiye, (Aralık 2016
BEYDOĞAN, H.Ö., Arıcan, M., AYTEKİN, C. (2016) "Ortaokul matematik öğretmenlerinin öğrencilere dönüt verme düzeyleri", İnternatıonal Eurasıon Educatıonal Research Congress , (pp. 499-507), Ankara, Türkiye, (Aralık 2016
Beydoğan, G.Ş., BEYDOĞAN, H.Ö. (2016) "Öğrenci üniversite imaj ölçeği", İnternatıonal Eurasıon Educatıonal Research Congress , (pp. 509-518), Ankara, (Aralık 2016
BEYDOĞAN, H.Ö. (2016) "Variables affecting educatıon faculty students s satıcfactıons about their instructıons", nternatıonal Conference on New Horizons iı Educatıon , (pp. 444-451), Wien, Avusturya, (Aralık 2016
BEYDOĞAN, H.Ö. (2016) "Öğrenmeyi Düzenleme Yeterliklerine Göre Öğretmen Adaylarının Öğretim Elemanı Davranışına İlişkin Değer Algıları", İnternational Congresss of Educatıon Research , (pp. 121-132), Çanakkale, Türkiye, (Kasım 2016
Şahin, C., BEYDOĞAN, H.Ö. (2016) "Pedagojik Sertifika Programı Öğrencilerinin Umutsuzluk Düzeyleri ile Öğretmenlik Mesleğine Yönelik Tutumları Arasındaki İlişkinin İncelenmesi", İnternational Congresss of Educatıon Research , (pp. 2114-2125), Çanakkale, Türkiye, (Kasım 2016
ÜNAL, M., ŞİMŞEK, H., Şahin, C., BEYDOĞAN, H.Ö., ŞİMŞEK, A.S. (2016) "Profenciency level of prospective teachers in planning performing and managing teaching learning process", ICCI EPOK 2016 İnternatıonal Conferences on Curriculum and İnstructıon , Antalya, Türkiye, (Ekim 2016
Şahin, C., BEYDOĞAN, H.Ö., Bolat, N., MORKOYUNLU, Z. (2016) "Prospective teachers Levels of Competance at Cognising students", ICCI EPOK 2016 İnternatıonal Conferences on Curriculum and Instructıon , Antalya, Türkiye, (Ekim 2016
Şahin, C., BEYDOĞAN, H.Ö. (2016) "Pedagojik formasyon eğitimi sertifika programı öğrencilerinin umutsuuzluk düzeyleri ile öğretmenlik mesleğine yönelik tutumları arasındaki ilişikinin incelenmesi", VIII.İnternatıonal Congress of Educatonal Resarch , Çanakkale, Türkiye, (Temmuz 2016
BEYDOĞAN, H.Ö. (2016) "variable affecting educatıon faculty studentss satısfactıons about their instructors", İnternatıonal Conferences on New Horizons in eEducatıon , Vienna, Avusturya, (Haziran 2016
KUZU, Y., BEYDOĞAN, H.Ö. (2016) "8 sınıf matematik Öğretmen Kılavuz Kitaplarında Kullanılan Alternatif Ölçme Değerlendirme Araçlarının İncelenmesi", İnternatıonal Eurasıon Educatıonal Research Congress , Ankara, Türkiye, (Mayıs 2016
Erbay, Ş., BEYDOĞAN, H.Ö. (2016) "Eğitimcilerin Eğitim Araştırmlarına Yönelik Tutumları", İnternatıonal Eurasıon Educatıonal Research Congress , Ankara, Türkiye, (Mayıs 2016
BEYDOĞAN, H.Ö., AYTEKİN, C., Arıcan, M. (2016) "ortaokul matematik öğretmenlerinin öğrencilere dönüt verme düzeyleri", III.rd İnternetıonla Eurasıan Educatıonal Research Congress , Muğla, Türkiye, (Mart 2016
Beydoğan, G.Ş., BEYDOĞAN, H.Ö. (2016) "Öğrenci üniversite imaj ölçeği", III rd.İnternatıonal Eurassıan Educatıonal Research Congress , Muğla, Türkiye, (Mart 2016
BEYDOĞAN, H.Ö. (2016) "Öğrenmeyi düzenleme yeterliklerine göre öğrwetmen adaylarının öğretim elemeanı davranış değer algıları", VIII.İnterneatıonal Congress of Educatıonal Research , Çanakkale, Türkiye, (Mart 2016
BEYDOĞAN, H.Ö., HAYRAN, Z. (2015) "Ortaokul 5 Sınıflarda Çoklu Ortama Dayalı Öğretimin Öğrencilerin Kavramları Adlandırma ve Anlamlandırma Eğilimleri", II. İnternatıonal Eurasian Educatıonal research Congress , (Haziran 2015
HAYRAN, Z., BEYDOĞAN, H.Ö. (2013) "Nitelikli çocuk kitaplarının öğrencilerin bilişsel karşılaştırma yeterliğini kullanma düzeylerine etkisi", Türkçenin (Özet kitapçığı) Eğitimi ve Öğretimi Kurultayı , Türkiye, (Temmuz 2013
BEYDOĞAN, H.Ö., TAY, B., HAYRAN, Z. (2012) "İlköğretim öğrencilerinin sosyal bilimler dersinde geçen kavramlara yükledikleri anlamalar", II. Ulusal sınıf Öğretmenliği eğitimi Sempozyum bilidiri özetleri , Rize, Türkiye, (Ağustos 2012
BEYDOĞAN, H.Ö., Şahin, Ç. (2001) "İlköğretim okullarında ev ödevlerinin amacına ulaşma düzeyi", 3.Eğitim Bilimleri Kongresi , Erzurum, Türkiye, (Nisan 2001
BEYDOĞAN, H.Ö. (2017) "Okullarda Ölçme ve Değerlendirme", Ankara/Türkiye : Nobel Yayıncılık, ISBN: ISBN 978-605-320-620-0 
BEYDOĞAN, H.Ö. (2001) "Öğretimde planlama ve değerlendirme", Erzurum/Türkiye : Eser Matbacılık,  
BEYDOĞAN, H.Ö. (2001) "Öğretimi Planlama Değerlendirme", Erzurum/Türkiye : Eser Ofset, ISBN: 978-994-491-73-9 
BEYDOĞAN, H.Ö. (1998) "Çocuklarda kavram öğrenme ve kavram öğretme", Erzurum/Türkiye : Atatürk Üniversitesi, Kazım Karabekir Eğitim Fakültesi Matbaası, ISBN: 978-994-491-73-9 
BEYDOĞAN, H.Ö. (1998) "Okullarda Ölçme Değerlendirme", Erzurum/Türkiye : Eser Ofset, ISBN: 978-994-491-73-9 
BEYDOĞAN, H.Ö. (2018) "Investigation of the Assessment and Evaluation Perceptionsof in-Service and Pre-Service Teachers", Kitap: An Overview ofTechnology, Guidanceand Leadership inTerms of Education, Londra/İngiltere : Cambridge Scholars Publishing, Bölüm Sayfaları: 81 / 90, ISBN: ISBN (10): 1-5275-0850-1 
BEYDOĞAN, H.Ö. (2018) "Eğitim ve Kültür", Kitap: Eğitim Bilimine Giriş, Ankara/Türkiye : Pegem A, Bölüm Sayfaları: 98 / 128, ISBN: 978-605-241-417-0 
Ocak, G., Çoban, A., Özdemir, S.M., BEYDOĞAN, H.Ö., Özbek, R., Şahin, A., Duman, B. (2017) "Öğrenme Etkinliklerinin Planlanması", Kitap: Öğretim İlke yöntemleri, Ankara/Türkiye : PegemA, Bölüm Sayfaları: 131 / 167, ISBN: 978-605-318-988-6 
BEYDOĞAN, H.Ö. (2016) "Eğitimin İşlevleri", Kitap: Eğitim Bilimine Giriş, Ankara/Türkiye : PegemA kademi, Bölüm Sayfaları: 103 / 131, ISBN: 978-605-318-642-7 
BEYDOĞAN, H.Ö. (2016) "Öğrenme Sürecinin Planlanıp Değerlendirilmesi", Kitap: Eğitim Psikolojisi Gelişim Öğrenme Öğretim, Ankara/Türkiye : Nobel Yayıncılık, Bölüm Sayfaları: 427 / 448, ISBN: 978-605-320-485-5 
BEYDOĞAN, H.Ö., HAYRAN, Z. (2016) "Dinleme/izleme türlerinin öğrenmeye etkisi", Kitap: Kuram ve Uygulama Bağlamında Türkçe Öğretimi, Ankara/Türkiye : Anı yayıncılık, Bölüm Sayfaları: 112 / 134, ISBN: 978-605-170-119-6 
BEYDOĞAN, H.Ö. (2009) "“Eğitimin İşlevleri", Kitap: Eğitim Bilimine Giriş, Ankara/Türkiye : Pegem A, Bölüm Sayfaları: 103 / 132, ISBN: 978-605-318-642-7 
BEYDOĞAN, H.Ö. (2008) "Öğrenme Etkinliklerinin Planlanması", Kitap: Öğretim ilke Ve Yöntemleri, Ankara/Türkiye : PegemA, Bölüm Sayfaları: 121 / 163, ISBN: 978-994-491-73-9 
Kayıt Yok
Kayıt Yok
(Ulusal - Bilimsel Dergi) Milli Eğitim Eğitim ve Sosyal Bilimler Dergisi, 2016
Kayıt Yok
Atıflar
Atıf Sayılarına Göre Yayınlar
A: SCI/SSCI/AHCI, B: ESCI, C: Scopus, D: Uluslararası Alan Index, E: Diğer Uluslararası, F: TR Dizin, G: Uluslararası Kitap, H: Ulusal Kitap, I: Diğer Ulusal, J: Toplam
Sıra Yayın A B C D E F G H I J
1 The Effect of Multimedia-Based Learning on the Concept Learning Levels and Attitudes of Students, 2 2 0 2 3 1 1 0 0 11
2 Öğretimde planlama ve değerlendirme 0 0 0 0 0 2 6 0 0 8
3 Okuma anlamayı etkileyen stratejiler 0 0 0 2 0 3 1 0 0 6
4 Öğretim sürecinde düşünme becerilerinin geliştiirlmesi 0 0 0 0 1 2 3 0 0 6
5 İlköğretim Okulları 3 Sınıf Hayat Bilgisi Ders İçeriğinin Amaçlarla Tutarlılık ve Öğrenci Seviyesine Uygunluk Açısından Yeterlilik Düzeyi 0 0 0 1 2 2 0 0 0 5
6 Okullarda Ölçme Değerlendirme 0 0 0 0 0 0 5 0 0 5
7 Öğretimi Planlama Değerlendirme 0 0 0 0 1 2 2 0 0 5
8 Çocuklarda kavram öğrenme ve kavram öğretme 0 0 0 0 0 0 4 0 0 4
9 Derinliğine ve yüzeysel öğrenmede kavram haritaları ve şemaların işlevi 0 0 0 1 1 2 0 0 0 4
10 Öğrencilerin akıcı okumalarına göre okuma-anlama stratejilerini kullanma düzeyleri 2 0 0 1 0 0 1 0 0 4
11 Öğretim ilke Ve Yöntemleri 0 0 0 1 1 0 1 1 0 4
12 Zihin haritası destekli bilişsel hazırlığın öğrencilerin bilgilendirici yazma yeterliği üzerine etkisi 1 0 0 1 1 1 0 0 0 4
13 Ailelerin Eğitim Öğretim Sürecine katılımına Yönelik Modeller ve Yaklaşımlar 0 0 0 0 0 2 1 0 0 3
14 Dilbilgisi öğretiminde kavram haritası ve Düz metne dayalı Öğretim materyallerinin Öğrencilerin Öğrenme Düzeyine Etkisinin karşılaştırılması 0 0 0 0 0 0 3 0 0 3
15 İnstructıonal technology and material development course motivatıon scale 1 0 0 1 0 1 0 0 0 3
16 Okullarda uygulanan sosyal ve kültürel etkinliklerin öğrencilerin değer edinimine etkisi. 0 0 0 1 0 2 0 0 0 3
17 Öğretmen Adaylarına Yönelik Dönüt Düzeltme AlgıÖlçeği 0 0 0 1 2 0 0 0 0 3
18 Öğretmenlerin öğrencileri tanıma yeterliliği ölçeği Geçerlik güvenirlik çalışması 1 0 0 0 0 1 1 0 0 3
19 Akıcı Okuma yeterliklerine Göre Öğrencilerin Okuma Anlama Stratejilerini Kullanma Düzeyleri 1 0 0 0 0 0 1 0 0 2
20 Çoklu Ortama Dayalı Öğrenmenin Öğrencilerin Kavram Öğrenme Düzeylerine ve Tutumlarına Etkisi 1 0 0 0 1 0 0 0 0 2
21 Effect of concept map supported teaching approaches from rules to sample and sample to rules to grammar teaching. 0 1 0 1 0 0 0 0 0 2
22 Eğitim Bilimine Giriş 0 0 0 0 0 0 2 0 0 2
23 Grafiksel Düzenlemelerin Öğrencilerin Okuma Anlama Düzeylerine Etkisi 0 0 0 0 1 1 0 0 0 2
24 Lise öğrencilerinin öğrenme stillerine göre okuma-anlama sürecinde ayırt etme stratejilerini kullanma düzeyleri. 1 0 0 0 0 1 0 0 0 2
25 Öğretim stratejilerindeki değişmeler ve öğretmenlerin değişen rolleri 0 0 0 1 0 1 0 0 0 2
26 Eğitim Bilimine Giriş 0 0 0 0 0 0 1 0 0 1
27 Eğitimcilerin Eğitim Araştırmalarına Yönelik Tutumları 0 0 0 0 0 1 0 0 0 1
28 İlköğretim okullarında ev ödevinin amacına ulaşma düzey 0 0 0 1 0 0 0 0 0 1
29 İlköğretim okullarında ev ödevlerinin amacına ulaşma düzeyi 0 0 0 1 0 0 0 0 0 1
30 İlköğretim öğrencilerinin sosyal bilimler dersinde geçen kavramlara yükledikleri anlamalar 0 0 0 0 0 1 0 0 0 1
31 Lise felsefe öğretim programının öğretmen ve öğrenci görüşleri çerçevesinde değerlendirilmesi 0 0 0 0 0 1 0 0 0 1
32 Middle School Mathematics Teachers’xx Opinions on Feedback 0 0 0 1 0 0 0 0 0 1
33 Okullarda Ölçme ve Değerlendirme 0 0 0 0 0 0 1 0 0 1
34 Okulöncesine Öğretmen Yetiştirme 0 0 0 0 0 0 1 0 0 1
35 Okuma Anlama Sürecinde İşe Koşulan Stratejiler ve Bu Stratejiler Kapsamında Kullanılan Taktikler 0 0 0 1 0 0 0 0 0 1
36 Ortaokul öğrencilerinin kavramları anlamlandırma eğilimleri 0 0 0 0 1 0 0 0 0 1
37 Öğrenci üniversite imaj ölçeği 0 0 0 0 0 1 0 0 0 1
38 Öğrenci üniversite imaj ölçeği 0 0 0 0 1 0 0 0 0 1
39 Öğrencilerin Memnuniyet Düzeyleri Açısından Eğitim Fakültelerinde Verilen Öğretim Hizmet Kalitesinin Karşılaştırılması 0 0 0 0 1 0 0 0 0 1
40 Öğretmenlerin yazılı anlatıma ilişkin geliştirdikleri düşünce ve eğilimler 0 0 0 0 0 1 0 0 0 1
Kayıt Yok
Kayıt Yok
Kayıt Yok
Kayıt Yok
Kayıt Yok
Birlikte çalışılan kişi Aktif Dönem Çalışma Sayısı
Kırşehir Ahi Evran Üniversitesi
2012 - 2017 8
Cengiz Şahin
Ahi Evran Üniversitesi
2016 - 2017 6
Gizem Şebnem Beydoğan
-
2016 - 2017 6
Ahi Evran Üniversitesi
2016 3
Muhammet Arıcan
Ahi Evran Üniversitesi
2016 3
Çavuş Şahin
Çanakkale Onsekiz Mart Üniversitesi
2000 - 2001 2
Şeyma Erbay
Ahi Evran Üniversitesi
2016 - 2017 2
Gürbüz Ocak
Afyon Kocatepe Üniversitesi
2005 - 2017 2
Cumhuriyet Üniversitesi
2016 1
Kırşehir Ahi Evran Üniversitesi
2012 1
Kırşehir Ahi Evran Üniversitesi
2024 1
Ahi Evran Üniversitesi
2016 1
Ahi Evran Üniversitesi
2016 1
Ahi Evran Üniversitesi
2016 1
Ahi Evran Üniversitesi
2016 1
Abdullah Şahin
-
2000 1
Ramazan Özbek
İnönü Üniversitesi
2017 1
Bilal Duman
Muğla Sıtkı Koçman Üniversitesi
2017 1
Ahmet Çoban
Dicle Üniversitesi
2017 1
Neslihan Bolat
Ahi Evran Üniversitesi
2016 1
Abdurrahman Şahin
Pamukkale Üniversitesi
2017 1
Soner Mehmet Özdemir
Mersin Üniversitesi
2017 1
Ahmet Akkaya
-
2020 1
Beydoğan Gizem Şebnem
-
2015 1
Davut Yıldırım
-
2018 1
Enver Şahan
-
2019 1
Gülen Dağıstan Yalçınkaya
-
2019 1
Gürsel Bayındır
-
2010 1
Lokman Çavdar
-
2023 1
Murat Çokyaman
-
2022 1
2024 için Puan Bazlı Sıralamalar
Sıra (Araştırma Alanı İçinde)
402.
78392 araştırmacı içinde
Sıra (Temel Alan İçinde)
232.
9948 araştırmacı içinde
Sıra (Bilim Alanı İçinde)
55.
362 araştırmacı içinde
Alan Adı Alandaki Toplam Öğretim Elemanı Sayısı
TÜBİTAK Araştırma Alanı Sosyal Bilimler 78392
YÖKSİS Temel Alan Eğitim Bilimleri Temel Alanı 9948
YÖKSİS Bilim Alanı Eğitim Programları ve Öğretim 362
Anahtar Kelimeler Eğitim Programları ve Öğretim, Eğitimde Ölçme ve Değerlendirme, Eğitim/Öğretim Teknolojileri
Performans Kriteri 2015 2016 2017 2018 2019 2020 2021 2022 2023 2024
Ağırlıklı Puan 150 295 275 120 30 10 0 45 4 15
Sıra (Araştırma Alanı İçinde) 322 . 215 . 276 . 426 . 511 . 519 . - 580 . 606 . 402 .
Sıra (Temel Alan İçinde) 176 . 87 . 120 . 229 . 301 . 315 . - 327 . 377 . 232 .
Sıra (Bilim Alanı İçinde) 22 . 8 . 8 . 43 . 70 . 69 . - 70 . 96 . 55 .
Sıra (Anahtar Kelime (1)) 20 . 7 . 7 . 35 . 65 . 63 . - 62 . 85 . 50 .
Sıra (Anahtar Kelime (2)) - - - - - - - - - -
Sıra (Anahtar Kelime (3)) - - - - - - - - - -
Toplam Yayın 3 21 13 7 2 1 0 3 1 1
Toplam Makale 3 4 4 3 2 0 0 3 1 1
Toplam Kitap 0 2 2 1 0 0 0 0 0 0
Toplam Bildiri 0 15 7 3 0 1 0 0 0 0
Makale (SCI) 3 1 1 0 0 0 0 0 0 0
Makale (Uluslararası) 0 0 1 2 2 0 0 1 0 0
Makale (Ulusal) 0 3 2 1 0 0 0 2 1 1
Kitap Yazarlığı 0 0 1 0 0 0 0 0 0 0
Kitap Bölümü Yazarlığı 0 2 1 1 0 0 0 0 0 0
Bildiri (Uluslararası) 0 15 7 3 0 1 0 0 0 0
Bildiri (Ulusal) 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0
Atıfları ve Metrikleri
Atıfları ve Metrikleri