Doktora/Sanatta Yeterlilik/Tıpta Uzmanlık, Türkiye, Gazi Üniversitesi, Fen Bilimleri Enstitüsü, Mimarlık (Dr), 2022 |
Lisans, Türkiye, Anadolu Üniversitesi, Açıköğretim Fakültesi, Sosyoloji Bölümü, 2021 |
Yüksek Lisans, Türkiye, Eskişehir Teknik Üniversitesi, Lisansüstü Eğitim Enstitüsü, Bina Bilgisi (Yl) (Tezli), 2019, 2022 |
Lisans, Türkiye, Ondokuz Mayıs Üniversitesi, Mimarlık Fakültesi, Mimarlık Bölümü, 2015, 2018 |
Lisans, Türkiye, Atatürk Üniversitesi, Mimarlık ve Tasarım Fakültesi, Mimarlık Bölümü, 2014 |
Yüksek Lisans, Türkiye, Eskişehir Teknik Üniversitesi, Lisansüstü Eğitim Enstitüsü, Bina Bilgisi (Yl) (Tezli), 2019, 2022 |
Lisans, Türkiye, Ondokuz Mayıs Üniversitesi, Mimarlık Fakültesi, Mimarlık Bölümü, 2015, 2018 |
Doktora/Sanatta Yeterlilik/Tıpta Uzmanlık, Türkiye, Gazi Üniversitesi, Fen Bilimleri Enstitüsü, Mimarlık (Dr), 2022 |
Lisans, Türkiye, Anadolu Üniversitesi, Açıköğretim Fakültesi, Sosyoloji Bölümü, 2021 |
Lisans, Türkiye, Atatürk Üniversitesi, Mimarlık ve Tasarım Fakültesi, Mimarlık Bölümü, 2014 |
Kayıt Yok |
Kayıt Yok |
Kurs, Yapı Biyolojisi ve Ekolojisinin Temelleri Öğrenim Programı, İzmir, 09-10-2021, 10-10-2021 |
Sertifika, B1 Level English Course, Karabuk University Continuing Education Application and Research Center, 01-04-2021, 30-04-2021 |
Sertifika, A1 Level French Course, Karabuk University Continuing Education Application and Research Center, 01-04-2021, 30-04-2021 |
[UAK] Mimarlık, Planlama ve Tasarım Mimarlık |
2020-, Araştırma Görevlisi, Tam Zamanlı, Kırşehir Ahi Evran Üniversitesi, Mühendislik-Mimarlık Fakültesi, Mimarlık Bölümü, Türkiye |
2021-, Kalite Komisyon Üyeliği, Kırşehir Ahi Evran Üniversitesi, Türkiye |
Kayıt Yok |
Kayıt Yok |
Kayıt Yok |
Kayıt Yok |
Kayıt Yok |
ŞENTÜRK-SİPAHİ, G., Aycı, H. (2025) "EXAMINING THE RELATIONSHIP BETWEEN PUBLIC URBAN SPACE AND PERCEPTUAL RESPONSE", International Refereed Journal of Design and Architecture, (34) pp. 44-61 Link DOI ![]() ![]() |
ŞENTÜRK-SİPAHİ, G., Yamaçlı, R. (2021) "Geleceği İnşa Etmek: Konut Binalarında Gün Işığı ve COVID-19 Üzerine Bir Değerlendirme", Mimarlık Bilimleri ve Uygulamaları Dergisi, 6 (1) pp. 374-383 [TR Dizin] DOI ![]() ![]() ![]() |
Kayıt Yok |
Kayıt Yok |
ŞENTÜRK-SİPAHİ, G., Yamaçlı, R. (2021) "Sürdürülebilir Kalkınma Stratejisi Olarak Gün Işığı", Kitap: Sürdürülebilir Kalkınma Rolüyle Mimarlık 2, Türkiye : Eskişehir Teknik Üniversitesi, Bölüm Sayfaları: 145 / 150, ISBN: 978-605-69034-8-9 ![]() |
Kayıt Yok |
Kayıt Yok |
Kayıt Yok |
Kayıt Yok |
Kayıt Yok |
(2015) "Yüksek Onur Belgesi" ATATÜRK ÜNİVERSİTESİ |
Kayıt Yok |
(Ulusal) Özgün bireysel etkinlik/Diğer: DUR-MA MEKANI, El Çizimi ve Dijital Temsil Atölyesi, 23-10-2021 |
Birlikte çalışılan kişi | Aktif Dönem | Çalışma Sayısı |
![]()
Ruşen Yamaçlı
Eskişehir Teknik Üniversitesi
|
2021 | 2 |
![]()
Hilal Aycı
![]() |
2025 | 1 |
Alan Adı | Alandaki Toplam Öğretim Elemanı Sayısı | |
TÜBİTAK Araştırma Alanı | Fen ve Mühendislik | 51337 |
YÖKSİS Temel Alan | Mimarlık-Planlama-Tasarım | 4299 |
YÖKSİS Bilim Alanı | Mimarlık | 2445 |
Anahtar Kelimeler | - |
Performans Kriteri | 2015 | 2016 | 2017 | 2018 | 2019 | 2020 | 2021 | 2022 | 2023 | 2024 | 2025 |
Ağırlıklı Puan | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 44 | 0 | 0 | 0 | 0 |
Sıra (Araştırma Alanı İçinde) | - | - | - | - | - | - | 644 . | - | - | - | - |
Sıra (Temel Alan İçinde) | - | - | - | - | - | - | 193 . | - | - | - | - |
Sıra (Bilim Alanı İçinde) | - | - | - | - | - | - | 137 . | - | - | - | - |
Toplam Yayın | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 2 | 0 | 0 | 0 | 0 |
Toplam Makale | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 1 | 0 | 0 | 0 | 0 |
Toplam Kitap | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 1 | 0 | 0 | 0 | 0 |
Toplam Bildiri | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 |
Makale (SCI) | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 |
Makale (Uluslararası) | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 1 | 0 | 0 | 0 | 0 |
Makale (Ulusal) | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 |
Kitap Yazarlığı | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 |
Kitap Bölümü Yazarlığı | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 1 | 0 | 0 | 0 | 0 |
Bildiri (Uluslararası) | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 |
Bildiri (Ulusal) | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 |