Lisans, Türkiye, Gazi Üniversitesi, Kırşehir Eğitim Fakültesi, Sınıf Öğretmenliği Pr., 1988, 1994 |
Lisans, Türkiye, Gazi Üniversitesi, Kırşehir Eğitim Fakültesi, Sınıf Öğretmenliği Pr., 1988, 1994 |
Kayıt Yok |
Kayıt Yok |
Kayıt Yok |
[UAK] Eğitim Bilimleri Temel Eğitim İlk Okuma Yazma ve Türkçe Eğitimi |
[UAK] Eğitim Bilimleri Temel Eğitim Resim/Resim-İş Eğitimi |
[UAK] Eğitim Bilimleri Temel Eğitim Hayat Bilgisi Eğitimi |
2002-, Öğretim Görevlisi, Tam Zamanlı, Ahi Evran Üniversitesi, Eğitim Fakültesi, Temel Eğitim Bölümü, Türkiye |
Kayıt Yok |
Kayıt Yok |
2021-2022, İLKOKULDA DRAMA, Lisans |
2021-2022, DRAMA, Lisans |
2021-2022, SOSYAL BECERİ ÖĞRETİMİ, Lisans |
2021-2022, ÖĞRETMENLİK UYGULAMASI, Lisans |
2020-2021, İLKOKULDA DRAMA, Lisans |
2020-2021, DRAMA, Lisans |
2020-2021, TOPLUMA HİZMET UYGULAMASI, Lisans |
2020-2021, İLKÖĞRETİMDE KAYNAŞTIRMA, Lisans |
2020-2021, GÜZEL YAZI TEKNİKLERİ, Lisans |
2020-2021, SOSYAL BECERİ ÖĞRETİMİ, Lisans |
2020-2021, ÖĞRETMENLİK UYGULAMASI, Lisans |
2019-2020, İLKOKULDA DRAMA, Lisans |
2019-2020, DRAMA, Lisans |
2019-2020, SOSYAL BECERİ ÖĞRETİMİ, Lisans |
2019-2020, TOPLUMA HİZMET UYGULAMASI, Lisans |
2019-2020, İLKÖĞRETİMDE KAYNAŞTIRMA, Lisans |
2019-2020, OKUL DENEYİMİ, Lisans |
2019-2020, GÜZEL YAZI TEKNİKLERİ, Lisans |
2019-2020, ÖĞRETMENLİK UYGULAMASI, Lisans |
2016-2017, Öğretmenlik Uygulaması, Lisans |
2016-2017, Okul Deneyimi, Lisans |
2016-2017, Güzel Yazı, Lisans |
2016-2017, ilköğretimde kaynaştırma, Lisans |
2016-2017, Drama, Lisans |
Kayıt Yok |
Kayıt Yok |
Kayıt Yok |
TAŞDEMİR, M., TAŞDEMİR, F., Keskinkılıç, V., Köksal, A.C., Şahin, C. (2017) "BİREYSELLEŞTİRİLMİŞ EĞİTİM PROGRAMLARI ÜZERİNE BİR DURUM ÇALIŞMASI:KIRŞEHİR İLİ ÖRNEĞİ", Eğitim ve Öğretim Araştırmaları DergisiJournal of Research in Education and Teaching, 6 (3) pp. 199-209 Link |
TAŞDEMİR, M., TAŞDEMİR, F., Keskinkılıç, V., Köksal, A.C., Şahin, C. (2017) "İLKOKUL ÖĞRETMENLERİNİN KAYNAŞTIRMA ÖĞRENCİLERİNE YAKLAŞIMLARINA İLİŞKİN OLUMSUZLUKLAR", Eğitim ve Öğretim Araştırmaları DergisiJournal of Research in Education and Teaching, 6 (2) pp. 402-411 Link |
TAŞDEMİR, M., TAŞDEMİR, F., Keskinkılıç, V., Köksal, A.C., Şahin, C. (2017) "SINIF ÖĞRETMENLERİNİN AKADEMİK GERİLİĞİ OLAN ÖĞRENCİLERLE BİREYSEL İLİŞKİBİÇİMLERİ", Eğitim ve Öğretim Araştırmaları DergisiJournal of Research in Education and Teaching, 6 (2) pp. 419-430 Link |
TAŞDEMİR, M., TAŞDEMİR, F., Geçer, Y. (2016) "Öğretmen Adaylarının Düşünme Türleri Bilgi Düzeyleri", KEFAD, 17 (3) pp. 377-395 [TR Dizin] Link |
TAŞDEMİR, M., TAŞDEMİR, F. (2016) "Ödül ve Etkisi Üzerine Deneyimler", International Journal of Eurasia Social Sciences, 7 (23) pp. 172-190 [TR Dizin] Link |
TAŞDEMİR, M., TAŞDEMİR, F., Keskin, Ş., Bektaş, F.B.E. (2016) "Atanmış Aday Öğretmenlerin Düşünce Biçimleri Bilgi Düzeyleri Kırşehir Örneği", Eğitim ve Öğretim Araştırmaları Dergisi, 5 (2) pp. 132-139 Link |
TAŞDEMİR, M., TAŞDEMİR, F., Buyuran, N., Cesur, S. (2016) "Öğretmenlerin İnsan İlişkileri Hakkında Aday Öğretmen Görüşleri", Eğitim ve Öğretim Araştırmaları Dergisi, 5 (2) pp. 196-207 Link |
TAŞDEMİR, M., TAŞDEMİR, F., Bektaş, F.B.E., Buyuran, N., Cesur, S. (2016) "Öğretmenlerin Okullardaki Disiplin Uygulamaları Hakkında Öğretmen Adayı Görüşleri", Eğitim ve Öğretim Araştırmaları Dergisi, 5 (2) pp. 218-229 Link |
TAŞDEMİR, M., TAŞDEMİR, F. (2016) "Öğretmen Adaylarının Bilimsel Araştırma Kavramına Yükledikleri Metaforlar", KEFAD, 17 (1) pp. 419-438 [TR Dizin] Link |
TAŞDEMİR, M., TAŞDEMİR, F. (2016) "Ölçme ve Değerlendirme Uygulamaları Hakkında Öğretmen Adayı Görüşlerinin Metafor Yoluyla Analizi", TURKISH STUDIES, 11 (8) pp. 775-802 [TR Dizin] Link DOI |
TAŞDEMİR, F., TAŞDEMİR, M., Şahin, C., ŞENEL, O.E. (2017) "Akademik Geriliği Olan Öğrencilere Karşı Sınıf Öğretmenlerin Öğretim Yaklaşımları", IV nd International Eurasian Educational Research Congress4.Uluslararası Avrasya Eğitim Araştırmaları Kongresi , (pp. 1102-1103), Denizli, Türkiye, (Haziran 2017) |
TAŞDEMİR, M., TAŞDEMİR, F., Keskinkılıç, V., Köksal, A.C., Şahin, C. (2017) "BİREYSELLEŞTİRİLMİŞ EĞİTİM PROGRAMLARI ÜZERİNE BİR DURUM ÇALIŞMASI:KIRŞEHİR İLİ ÖRNEĞİ", 8th International Congress on New Trends in Education8’inci Uluslararası Eğitimde Yeni Yönelimler Kongresi 18 - 20 May/Mayıs, Porto Bello Hotel, Antalya- Turkey , (pp. 122-123), Antalya, Türkiye, (Mayıs 2017) |
TAŞDEMİR, M., TAŞDEMİR, F., Keskinkılıç, V., Köksal, A.C., Şahin, C. (2017) "İLKOKUL ÖĞRETMENLERİNİN KAYNAŞTIRMA ÖĞRENCİLERİNE YAKLAŞIMLARINAİLİŞKİN OLUMSUZLUKLAR", 8th International Congress on New Trends in Education8’inci Uluslararası Eğitimde Yeni Yönelimler Kongresi 18 - 20 May/Mayıs, Porto Bello Hotel, Antalya- Turkey , (pp. 121), Antalya, Türkiye, (Mayıs 2017) |
TAŞDEMİR, M., TAŞDEMİR, F., Keskinkılıç, V., Köksal, A.C., Şahin, C. (2017) "SINIF ÖĞRETMENLERİNİN AKADEMİK GERİLİĞİ OLAN ÖĞRENCİLERLE BİREYSEL İLİŞKİBİÇİMLERİ", 8th International Congress on New Trends in Education8’inci Uluslararası Eğitimde Yeni Yönelimler Kongresi 18 - 20 May/Mayıs, Porto Bello Hotel, Antalya- Turkey , (pp. 122), Antalya, Türkiye, (Mayıs 2017) |
TAŞDEMİR, M., TAŞDEMİR, F., Geçer, Y. (2016) "Öğretmen Adaylarının Düşünme Türlerine İlişkin Bilgi Düzeyleri Bir Durum Saptaması", III nd International Eurasian Educational Research Congress, 3.Uluslararası Avrasya Eğitim Araştırmaları Kongresi , (pp. 299-303), Türkiye, (Kasım 2016) |
TAŞDEMİR, M., TAŞDEMİR, F., Keskin, Ş., Bektaş, F.B.E. (2016) "Atanmış Aday Öğretmenlerin Düşünce Biçimleri Bilgi Düzeyleri Kırşehir Örneği", 7th International Congress On New Trends İn Education Iconte 2016 , (pp. 104-105), Antalya, Türkiye, (Mayıs 2016) |
TAŞDEMİR, M., TAŞDEMİR, F., Bektaş, F.B.E., Buyuran, N., Cesur, S. (2016) "Okullardaki Disiplin Kuralları Hakkında Öğretmen Adayı Görüşleri", 7th International Congress on New Trends in Education ICONTE 2016, , Antalya, Türkiye, (Mayıs 2016) |
TAŞDEMİR, M., TAŞDEMİR, F., Geçer, Y. (2016) "Öğretmen Cezalandırmaları Öğretmen Adayı Deneyimleri", III nd International Eurasian Educational Research Congress, 3.Uluslararası Avrasya Eğitim Araştırmaları Kongresi , Muğla, Türkiye, (Mayıs 2016) |
TAŞDEMİR, M., TAŞDEMİR, F. (2016) "Öğretmenlerin Etikisi Olan Ödül Uygulamaları Hakkında Öğretmen Adayları Deneyimleri", XVIII. Uluslararası AMSE-AMCE-WAER Kongresi Eskişehir 2016 , Eskişehir, (Mayıs 2016) |
TAŞDEMİR, M., TAŞDEMİR, F., Buyuran, N., Cesur, S. (2016) "Öğretmenlerin İnsan İlişkileri Hakkında Aday Öğretmen Görüşleri", 7th International Congress on New Trends in Education ICONTE 2016 , Antalya, Türkiye, (Mayıs 2016) |
TAŞDEMİR, M., TAŞDEMİR, F. (2016) "Ölçme Ve Değerlendirme Yeterliğinden Yoksun Öğretmenler Hakkında Öğretmen Adayı Görüşlerinin Metaforlar Yoluyla İncelenmesi", XVIII. Uluslararası AMSE-AMCE-WAER Kongresi Eskişehir 2016 , Eskişehir, Türkiye, (Mayıs 2016) |
Kayıt Yok |
Kayıt Yok |
Kayıt Yok |
Kayıt Yok |
Kayıt Yok |
Kayıt Yok |
Kayıt Yok |
Kayıt Yok |
Kayıt Yok |
Kayıt Yok |
Birlikte çalışılan kişi | Aktif Dönem | Çalışma Sayısı |
Ahi Evran Üniversitesi
|
2016 - 2017 | 21 |
Cem Şahin
-
|
2017 | 7 |
Ali Cemal Köksal
-
|
2017 | 6 |
Volkan Keskinkılıç
-
|
2017 | 6 |
Fatma Betül Erol Bektaş
-
|
2016 | 4 |
Nursemin Buyuran
-
|
2016 | 4 |
Sonay Cesur
-
|
2016 | 4 |
Yunus Geçer
-
|
2016 | 3 |
Şenol Keskin
-
|
2016 | 2 |
Ahi Evran Üniversitesi
|
2017 | 1 |
Alan Adı | Alandaki Toplam Öğretim Elemanı Sayısı | |
TÜBİTAK Araştırma Alanı | Sosyal Bilimler | 78392 |
YÖKSİS Temel Alan | Eğitim Bilimleri Temel Alanı | 9948 |
YÖKSİS Bilim Alanı | Temel Eğitim | 548 |
Anahtar Kelimeler | İlk Okuma Yazma ve Türkçe Eğitimi, Resim/Resim-İş Eğitimi, Hayat Bilgisi Eğitimi |
Performans Kriteri | 2015 | 2016 | 2017 | 2018 | 2019 | 2020 | 2021 | 2022 | 2023 | 2024 |
Ağırlıklı Puan | 0 | 145 | 65 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 |
Sıra (Araştırma Alanı İçinde) | - | 361 . | 482 . | - | - | - | - | - | - | - |
Sıra (Temel Alan İçinde) | - | 205 . | 289 . | - | - | - | - | - | - | - |
Sıra (Bilim Alanı İçinde) | - | 25 . | 54 . | - | - | - | - | - | - | - |
Sıra (Anahtar Kelime (1)) | - | 5 . | 16 . | - | - | - | - | - | - | - |
Sıra (Anahtar Kelime (2)) | - | 2 . | 1 . | - | - | - | - | - | - | - |
Sıra (Anahtar Kelime (3)) | - | 4 . | 18 . | - | - | - | - | - | - | - |
Toplam Yayın | 0 | 14 | 7 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 |
Toplam Makale | 0 | 7 | 3 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 |
Toplam Kitap | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 |
Toplam Bildiri | 0 | 7 | 4 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 |
Makale (SCI) | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 |
Makale (Uluslararası) | 0 | 3 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 |
Makale (Ulusal) | 0 | 4 | 3 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 |
Kitap Yazarlığı | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 |
Kitap Bölümü Yazarlığı | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 |
Bildiri (Uluslararası) | 0 | 7 | 4 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 |
Bildiri (Ulusal) | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 |