img
Öğr. Gör. Fatma SOLMAZ

Öğr. Gör. Fatma SOLMAZ

  • Fen Edebiyat Fakültesi
  • Mütercim ve Tercümanlık
  • İngilizce Mütercim ve Tercümanlık

Genel Bilgiler

Metrikler

UNIS
Yayın
10
Atıf
0
h-index
0
BM Sürdürülebilir Kalkınma Amaçları
Alınan Eğitimler
Lisans, Türkiye, Anadolu Üniversitesi, Eğitim Bilimleri Enstitüsü, İngilizce Eğitimi (Dr), 2019
Lisans, Türkiye, Orta Doğu Teknik Üniversitesi, Eğitim Fakültesi, Yabancı Diller Eğitimi Bölümü, 2011, 2015
Araştırma Alanları
Yıllara Göre Yayın Sayıları
Yıllara Göre Atıf Sayıları
Lisans, Türkiye, Orta Doğu Teknik Üniversitesi, Eğitim Fakültesi, Yabancı Diller Eğitimi Bölümü, 2011, 2015
Lisans, Türkiye, Anadolu Üniversitesi, Eğitim Bilimleri Enstitüsü, İngilizce Eğitimi (Dr), 2019
Kayıt Yok
İngilizce, YDS, 96, 2019
İngilizce, YÖKDİL, 97, 2018
Kayıt Yok
[UAK] Eğitim Bilimleri İngiliz Dili Eğitimi
2018-, Öğretim Görevlisi, Tam Zamanlı, Kırşehir Ahi Evran Üniversitesi, Yabancı Diller Yüksekokulu, Mütercim ve Tercümanlık Bölümü, Türkiye
Kayıt Yok
Kayıt Yok
2020-2021, YABANCI DİL II, Ön Lisans
2020-2021, YABANCI DİLDE OKUMA VE KONUŞMA II, Lisans
2020-2021, YABANCI DİL I, Ön Lisans
2020-2021, YABANCI DİL I, Lisans
2019-2020, YABANCI DİL-II: İNGİLİZCE, Lisans
2019-2020, YABANCI DİLDE OKUMA VE KONUŞMA II, Lisans
2019-2020, MESLEKİ YABANCI DİL II, Lisans
2019-2020, MESLEKİ YABANCI DİL I, Lisans
2019-2020, YABANCI DİLDE OKUMA VE KONUŞMA I, Lisans
2019-2020, YABANCI DİL: I INGİLİZCE, Lisans
2018-2019, Mesleki İngilizce-II, Ön Lisans
2018-2019, Mesleki İngilizce-I, Ön Lisans
2018-2019, Yabancı Dil-I: İngilizce, Lisans
2018-2019, Mesleki İngilizce-I, Lisans
2018-2019, Mesleki İngilizce-II, Lisans
2018-2019, Yabancı Dil-II: İngilizce, Lisans
2017-2018, Yabancı Dil-II: İngilizce, Lisans
2017-2018, Yabancı Dil-II: İngilizce, Ön Lisans
Kayıt Yok
Kayıt Yok
Kayıt Yok
SOLMAZ, F., TAŞ, S., Kalın, İ.M. (2023) "A Study on Teacher Practices, Perceptions, and Attitudes Towards Written Corrective Feedback", The Reading Matrix: An International Online Journal, 23 (1) pp. 18-31 Link  
Subaşı, G., TAŞ, S., SOLMAZ, F. (2022) "Using ICT Tools in Distant EFL Classes: The Voice of Teachers and Students", The Turkish Online Journal of Educational Technology, 21 (4) pp. 1-17 Link  
SOLMAZ, F., TAŞ, S. (2023) "Turkish EFL Students’ Willingness To Communicate in Onlıne and Face-to-Face Contexts", SCOFOLA’23 "Challenges and Innovative Solutions in Foreign Language Teaching" , (pp. 9), Zonguldak, Türkiye, (Eylül 2023
TAŞ, S., SOLMAZ, F., MESCİGİL, M. (2023) "A CLASSROOM RESEARCH ON THE IMPACT OF TEACHERS’ QUESTIONING IN ESL CLASSROOMS", ISTEC 2023 International Science and Technology Conference , (pp. 1), Roma, İtalya, (Ağustos 2023
TAŞ, S., SOLMAZ, F., MESCİGİL, M. (2022) "THAT/ZERO-THAT ALTERNATION WITH ‘I THINK’ IN FORMAL/INFORMAL REGISTER", INCSOS 8th International Congress on Social Sciences , Türkiye, (Ekim 2022
KİMSESİZ, F., SOLMAZ, F. (2022) "The Beliefs, Attitudes, and Approaches of Parents on Teaching English to Young Learners at the Primary School Level", 2nd International Symposium on Social Justice in ELT : "Promoting Social Issues in Language Education" , (pp. 31), Sinop, Türkiye, (Ekim 2022
Subaşı, G., TAŞ, S., SOLMAZ, F. (2022) "Using ICT Tools in Distant EFL Classes: The Voice of Teachers and Students", ITEC 2022 ( International Teacher Education Conference) , (pp. 1-17), Türkiye, (Ekim 2022
Mollaoğlu, İ., SOLMAZ, F. (2020) "Students` Perceptions on Integration of Mobile Learning Platform “Edmodo” In Writing Course", International Conference on Research in Education and Social Sciences (ICRESS 2020) , (pp. 139-150), Konya, Türkiye, (Kasım 2020
Mollaoğlu, İ., SOLMAZ, F. (2020) "The Willingness of Middle School Teachers to Become School Administarotrs: The Case of Kırşehir Province", International Conference on Research in Education and Social Sciences (ICRESS 2020) , (pp. 291-308), Konya, Türkiye, (Kasım 2020
Kayıt Yok
TAŞ, S., SOLMAZ, F., Akbaş, M. (2023) "USING DIGITAL TOOLS IN ELT: A FRAMEWORK FOR EFL TEACHERS", Kitap: Course Content Design and Materials Development in ELT, Ankara/Türkiye : Eğiten Kitap, Bölüm Sayfaları: 329 / 365, ISBN: 978-605-2234 
Kayıt Yok
Kayıt Yok
Kayıt Yok
Kayıt Yok
Atıflar
Atıf bilgisi bulunmamaktadır
Kayıt Yok
Kayıt Yok
Kayıt Yok
Kayıt Yok
Kayıt Yok
Birlikte çalışılan kişi Aktif Dönem Çalışma Sayısı
Kırşehir Ahi Evran Üniversitesi
2022 - 2023 7
İmran Mollaoğlu
Bingöl Üniversitesi
2020 - 2023 3
Kırşehir Ahi Evran Üniversitesi
2022 - 2023 2
Gonca Subaşı
Anadolu Üniversitesi
2022 2
Kırşehir Ahi Evran Üniversitesi
2022 1
Münevver Akbaş
-
2023 1
Alan Adı Alandaki Toplam Öğretim Elemanı Sayısı
TÜBİTAK Araştırma Alanı Sosyal Bilimler 78392
YÖKSİS Temel Alan Eğitim Bilimleri Temel Alanı 9948
YÖKSİS Bilim Alanı İngiliz Dili Eğitimi 1066
Anahtar Kelimeler İngilizce
Performans Kriteri 2015 2016 2017 2018 2019 2020 2021 2022 2023 2024
Ağırlıklı Puan 0 0 0 0 0 20 0 30 65 0
Sıra (Araştırma Alanı İçinde) - - - - - 509 . - 595 . 545 . -
Sıra (Temel Alan İçinde) - - - - - 306 . - 341 . 319 . -
Sıra (Bilim Alanı İçinde) - - - - - 66 . - 68 . 78 . -
Sıra (Anahtar Kelime (1)) - - - - - - - - - -
Toplam Yayın 0 0 0 0 0 2 0 4 4 0
Toplam Makale 0 0 0 0 0 0 0 1 1 0
Toplam Kitap 0 0 0 0 0 0 0 0 1 0
Toplam Bildiri 0 0 0 0 0 2 0 3 2 0
Makale (SCI) 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0
Makale (Uluslararası) 0 0 0 0 0 0 0 1 1 0
Makale (Ulusal) 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0
Kitap Yazarlığı 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0
Kitap Bölümü Yazarlığı 0 0 0 0 0 0 0 0 1 0
Bildiri (Uluslararası) 0 0 0 0 0 2 0 3 2 0
Bildiri (Ulusal) 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0
Atıfları ve Metrikleri
Atıfları ve Metrikleri