Lisans, Türkiye, Anadolu Üniversitesi, Eğitim Bilimleri Enstitüsü, İngilizce Eğitimi (Dr), 2019 |
Lisans, Türkiye, Orta Doğu Teknik Üniversitesi, Eğitim Fakültesi, Yabancı Diller Eğitimi Bölümü, 2011, 2015 |
Lisans, Türkiye, Orta Doğu Teknik Üniversitesi, Eğitim Fakültesi, Yabancı Diller Eğitimi Bölümü, 2011, 2015 |
Lisans, Türkiye, Anadolu Üniversitesi, Eğitim Bilimleri Enstitüsü, İngilizce Eğitimi (Dr), 2019 |
Kayıt Yok |
İngilizce, YDS, 96, 2019 |
İngilizce, YÖKDİL, 97, 2018 |
Kayıt Yok |
[UAK] Eğitim Bilimleri İngiliz Dili Eğitimi |
2018-, Öğretim Görevlisi, Tam Zamanlı, Kırşehir Ahi Evran Üniversitesi, Yabancı Diller Yüksekokulu, Mütercim ve Tercümanlık Bölümü, Türkiye |
Kayıt Yok |
Kayıt Yok |
2020-2021, YABANCI DİL II, Ön Lisans |
2020-2021, YABANCI DİLDE OKUMA VE KONUŞMA II, Lisans |
2020-2021, YABANCI DİL I, Ön Lisans |
2020-2021, YABANCI DİL I, Lisans |
2019-2020, YABANCI DİL-II: İNGİLİZCE, Lisans |
2019-2020, YABANCI DİLDE OKUMA VE KONUŞMA II, Lisans |
2019-2020, MESLEKİ YABANCI DİL II, Lisans |
2019-2020, MESLEKİ YABANCI DİL I, Lisans |
2019-2020, YABANCI DİLDE OKUMA VE KONUŞMA I, Lisans |
2019-2020, YABANCI DİL: I INGİLİZCE, Lisans |
2018-2019, Mesleki İngilizce-II, Ön Lisans |
2018-2019, Mesleki İngilizce-I, Ön Lisans |
2018-2019, Yabancı Dil-I: İngilizce, Lisans |
2018-2019, Mesleki İngilizce-I, Lisans |
2018-2019, Mesleki İngilizce-II, Lisans |
2018-2019, Yabancı Dil-II: İngilizce, Lisans |
2017-2018, Yabancı Dil-II: İngilizce, Lisans |
2017-2018, Yabancı Dil-II: İngilizce, Ön Lisans |
Kayıt Yok |
Kayıt Yok |
Kayıt Yok |
SOLMAZ, F., TAŞ, S., Kalın, İ.M. (2023) "A Study on Teacher Practices, Perceptions, and Attitudes Towards Written Corrective Feedback", The Reading Matrix: An International Online Journal, 23 (1) pp. 18-31 Link |
Subaşı, G., TAŞ, S., SOLMAZ, F. (2022) "Using ICT Tools in Distant EFL Classes: The Voice of Teachers and Students", The Turkish Online Journal of Educational Technology, 21 (4) pp. 1-17 Link |
SOLMAZ, F., TAŞ, S. (2023) "Turkish EFL Students’ Willingness To Communicate in Onlıne and Face-to-Face Contexts", SCOFOLA’23 "Challenges and Innovative Solutions in Foreign Language Teaching" , (pp. 9), Zonguldak, Türkiye, (Eylül 2023) |
TAŞ, S., SOLMAZ, F., MESCİGİL, M. (2023) "A CLASSROOM RESEARCH ON THE IMPACT OF TEACHERS’ QUESTIONING IN ESL CLASSROOMS", ISTEC 2023 International Science and Technology Conference , (pp. 1), Roma, İtalya, (Ağustos 2023) |
TAŞ, S., SOLMAZ, F., MESCİGİL, M. (2022) "THAT/ZERO-THAT ALTERNATION WITH ‘I THINK’ IN FORMAL/INFORMAL REGISTER", INCSOS 8th International Congress on Social Sciences , Türkiye, (Ekim 2022) |
KİMSESİZ, F., SOLMAZ, F. (2022) "The Beliefs, Attitudes, and Approaches of Parents on Teaching English to Young Learners at the Primary School Level", 2nd International Symposium on Social Justice in ELT : "Promoting Social Issues in Language Education" , (pp. 31), Sinop, Türkiye, (Ekim 2022) |
Subaşı, G., TAŞ, S., SOLMAZ, F. (2022) "Using ICT Tools in Distant EFL Classes: The Voice of Teachers and Students", ITEC 2022 ( International Teacher Education Conference) , (pp. 1-17), Türkiye, (Ekim 2022) |
Mollaoğlu, İ., SOLMAZ, F. (2020) "Students` Perceptions on Integration of Mobile Learning Platform “Edmodo” In Writing Course", International Conference on Research in Education and Social Sciences (ICRESS 2020) , (pp. 139-150), Konya, Türkiye, (Kasım 2020) |
Mollaoğlu, İ., SOLMAZ, F. (2020) "The Willingness of Middle School Teachers to Become School Administarotrs: The Case of Kırşehir Province", International Conference on Research in Education and Social Sciences (ICRESS 2020) , (pp. 291-308), Konya, Türkiye, (Kasım 2020) |
Kayıt Yok |
TAŞ, S., SOLMAZ, F., Akbaş, M. (2023) "USING DIGITAL TOOLS IN ELT: A FRAMEWORK FOR EFL TEACHERS", Kitap: Course Content Design and Materials Development in ELT, Ankara/Türkiye : Eğiten Kitap, Bölüm Sayfaları: 329 / 365, ISBN: 978-605-2234 |
Kayıt Yok |
Kayıt Yok |
Kayıt Yok |
Kayıt Yok |
Kayıt Yok |
Kayıt Yok |
Kayıt Yok |
Kayıt Yok |
Birlikte çalışılan kişi | Aktif Dönem | Çalışma Sayısı |
Kırşehir Ahi Evran Üniversitesi
|
2022 - 2023 | 7 |
İmran Mollaoğlu
Bingöl Üniversitesi
|
2020 - 2023 | 3 |
Kırşehir Ahi Evran Üniversitesi
|
2022 - 2023 | 2 |
Gonca Subaşı
Anadolu Üniversitesi
|
2022 | 2 |
Kırşehir Ahi Evran Üniversitesi
|
2022 | 1 |
Münevver Akbaş
-
|
2023 | 1 |
Alan Adı | Alandaki Toplam Öğretim Elemanı Sayısı | |
TÜBİTAK Araştırma Alanı | Sosyal Bilimler | 78392 |
YÖKSİS Temel Alan | Eğitim Bilimleri Temel Alanı | 9948 |
YÖKSİS Bilim Alanı | İngiliz Dili Eğitimi | 1066 |
Anahtar Kelimeler | İngilizce |
Performans Kriteri | 2015 | 2016 | 2017 | 2018 | 2019 | 2020 | 2021 | 2022 | 2023 | 2024 |
Ağırlıklı Puan | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 20 | 0 | 30 | 65 | 0 |
Sıra (Araştırma Alanı İçinde) | - | - | - | - | - | 509 . | - | 595 . | 545 . | - |
Sıra (Temel Alan İçinde) | - | - | - | - | - | 306 . | - | 341 . | 319 . | - |
Sıra (Bilim Alanı İçinde) | - | - | - | - | - | 66 . | - | 68 . | 78 . | - |
Sıra (Anahtar Kelime (1)) | - | - | - | - | - | - | - | - | - | - |
Toplam Yayın | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 2 | 0 | 4 | 4 | 0 |
Toplam Makale | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 1 | 1 | 0 |
Toplam Kitap | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 1 | 0 |
Toplam Bildiri | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 2 | 0 | 3 | 2 | 0 |
Makale (SCI) | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 |
Makale (Uluslararası) | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 1 | 1 | 0 |
Makale (Ulusal) | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 |
Kitap Yazarlığı | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 |
Kitap Bölümü Yazarlığı | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 1 | 0 |
Bildiri (Uluslararası) | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 2 | 0 | 3 | 2 | 0 |
Bildiri (Ulusal) | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 |