img
img
Dr. Öğr. Üyesi Fatma KESKİNKILIÇ

Dr. Öğr. Üyesi Fatma KESKİNKILIÇ

  • Teknik Bilimler Meslek Yüksekokulu
  • Bilgisayar Teknolojileri
  • Bilgisayar Teknolojisi Pr.

Genel Bilgiler

Metrikler

UNIS
Yayın
32
Atıf
8
h-index
2
Proje
12
Google Scholar
Yayın
16
Atıf
69
h-index
4
BM Sürdürülebilir Kalkınma Amaçları
Alınan Eğitimler
Doktora, Türkiye, Gazi Üniversitesi, Eğitim Bilimleri Enstitüsü, Eğitim Teknolojileri (Dr), 2008, 2014
Yüksek Lisans, Türkiye, Gazi Üniversitesi, Eğitim Bilimleri Enstitüsü, Bilgisayar ve Öğretim Teknolojileri Eğitimi (Yl) (Tezli), 2006, 2008
Lisans, Türkiye, Gazi Üniversitesi, Gazi Eğitim Fakültesi, Bilgisayar ve Öğretim Teknolojileri Eğitimi Bölümü, 2002, 2006
Araştırma Alanları
Bilişim Teknolojileri Eğitimi, Öğretim Tasarımı, Eğitim Teknolojileri, Bilgisayar ve Öğretim Teknolojileri Eğitimi
Yıllara Göre Yayın Sayıları
Yıllara Göre Atıf Sayıları
Doktora, Türkiye, Gazi Üniversitesi, Eğitim Bilimleri Enstitüsü, Eğitim Teknolojileri (Dr), 2008, 2014
Yüksek Lisans, Türkiye, Gazi Üniversitesi, Eğitim Bilimleri Enstitüsü, Bilgisayar ve Öğretim Teknolojileri Eğitimi (Yl) (Tezli), 2006, 2008
Lisans, Türkiye, Gazi Üniversitesi, Gazi Eğitim Fakültesi, Bilgisayar ve Öğretim Teknolojileri Eğitimi Bölümü, 2002, 2006
Kayıt Yok
İngilizce, ÜDS, 61, Bahar, 2008
İngilizce, KPDS, 60, Bahar, 2008
İngilizce, YÖKDİL, 65, 2018
Sertifika, the AI First Developer Program, Ankara, Türkiye, 02-09-2024, 27-12-2024
[UAK] Eğitim Bilimleri Bilgisayar ve Öğretim Teknolojileri Eğitimi Bilişim Teknolojileri Eğitimi
[UAK] Eğitim Bilimleri Bilgisayar ve Öğretim Teknolojileri Eğitimi Öğretim Tasarımı
[UAK] Eğitim Bilimleri Bilgisayar ve Öğretim Teknolojileri Eğitimi Eğitim Teknolojileri
[UAK] Eğitim Bilimleri Bilgisayar ve Öğretim Teknolojileri Eğitimi Bilgisayar ve Öğretim Teknolojileri Eğitimi
2016-, Yardımcı Doçent, Tam Zamanlı, Ahi Evran Üniversitesi, Teknik Bilimler Meslek Yüksekokulu, Bilgisayar Teknolojileri Bölümü, Türkiye
2014-2016, Öğretim Görevlisi (Dr), Tam Zamanlı, Ahi Evran Üniversitesi, Meslek Yüksekokulu, Bilgisayar Teknolojileri Bölümü, Türkiye
2009-2014, Öğretim Görevlisi, Tam Zamanlı, Ahi Evran Üniversitesi, Meslek Yüksekokulu, Bilgisayar Teknolojileri Bölümü, Türkiye
2024-, Arş. Uyg. Merkezi Müdürü, Kırşehir Ahi Evran Üniversitesi, Türkiye
2015-2016, Bölüm Başkanı, Türkiye
2021-2022, Güz Dönemi, Yönlendiriciler I, Ön Lisans
2021-2022, Güz Dönemi, Açık Kaynak İşletim Sistemleri, Ön Lisans
2021-2022, Güz Dönemi, Grafik ve Animasyon II, Ön Lisans
2021-2022, Güz Dönemi, Web Tasarımının Temelleri, Ön Lisans
2021-2022, Güz Dönemi, Öğretim Teknolojilerinde Yeni Eğilimler ve Yaklaşımlar, Yüksek Lisans
2019-2020, Güz Dönemi, YÖNLENDİRİCİLER I, Ön Lisans
2019-2020, Güz Dönemi, GRAFİK VE ANİMASYON SİSTEMLERİ II, Ön Lisans
2019-2020, Güz Dönemi, AÇIK KAYNAK İŞLETİM SİSTEMLERİ, Ön Lisans
2019-2020, Güz Dönemi, WEB TASARIMININ TEMELLERİ, Ön Lisans
2018-2019, Güz Dönemi, YÖNLENDİRİCİLER I, Ön Lisans
2018-2019, Güz Dönemi, WEB TASARIMININ TEMELLERİ, Ön Lisans
2018-2019, Güz Dönemi, WEB EDİTÖRÜ, Ön Lisans
2018-2019, Güz Dönemi, GRAFİK VE ANİMASYON SİSTEMLERİ II, Ön Lisans
2018-2019, Güz Dönemi, GRAFİK VE ANİMASYON SİSTEMLERİ, Ön Lisans
2018-2019, Güz Dönemi, GENİŞ ALAN AĞLARI, Ön Lisans
2018-2019, Güz Dönemi, AÇIK KAYNAK İŞLETİM SİSTEMLERİ, Ön Lisans
2017-2018, Güz Dönemi, YÖNLENDİRİCİLER II, Ön Lisans
2017-2018, Güz Dönemi, YÖNLENDİRİCİLER I, Ön Lisans
2017-2018, Güz Dönemi, WEB TASARIMININ TEMELLERİ, Ön Lisans
2017-2018, Güz Dönemi, WEB EDİTÖRÜ, Ön Lisans
2017-2018, Güz Dönemi, GRAFİK VE ANİMASYON SİSTEMLERİ II, Ön Lisans
2017-2018, Güz Dönemi, GRAFİK VE ANİMASYON SİSTEMLERİ, Ön Lisans
2017-2018, Güz Dönemi, Web Tasarımının Temelleri, Ön Lisans
2017-2018, Güz Dönemi, GRAFİK VE ANİMASYON SİSTEMLERİ II, Ön Lisans
2017-2018, Güz Dönemi, AÇIK KAYNAK İŞLETİM SİSTEMLERİ, Ön Lisans
2017-2018, Güz Dönemi, GENİŞ ALAN AĞLARI, Ön Lisans
2016-2017, Güz Dönemi, YÖNLENDİRİCİLER II, Ön Lisans
2016-2017, Güz Dönemi, YÖNLENDİRİCİLER I, Ön Lisans
2016-2017, Güz Dönemi, WEB TASARIMININ TEMELLERİ, Ön Lisans
2016-2017, Güz Dönemi, WEB EDİTÖRÜ, Ön Lisans
2016-2017, Güz Dönemi, GRAFİK VE ANİMASYON SİSTEMLERİ II, Ön Lisans
2016-2017, Güz Dönemi, GRAFİK VE ANİMASYON SİSTEMLERİ, Ön Lisans
2015-2016, Güz Dönemi, İNTERNET PROGRAMCILIĞI II, Ön Lisans
2015-2016, Güz Dönemi, İNTERNET PROGRAMCILIĞI II, Ön Lisans
2015-2016, Güz Dönemi, İNTERNET PROGRAMCILIĞI I, Ön Lisans
2015-2016, Güz Dönemi, YÖNLENDİRİCİLER II, Ön Lisans
2015-2016, Güz Dönemi, YÖNLENDİRİCİLER I, Ön Lisans
2015-2016, Güz Dönemi, YAZILIM KURULUMU VE YÖNETİMİ, Ön Lisans
2015-2016, Güz Dönemi, WEB TASARIMININ TEMELLERİ, Ön Lisans
2015-2016, Güz Dönemi, WEB EDİTÖRÜ, Ön Lisans
2015-2016, Güz Dönemi, GRAFİK VE ANİMASYON SİSTEMLERİ II, Ön Lisans
2015-2016, Güz Dönemi, GRAFİK VE ANİMASYON SİSTEMLERİ, Ön Lisans
2015-2016, Güz Dönemi, AÇIK KAYNAK İŞLETİM SİSTEMLERİ, Ön Lisans
2015-2016, Güz Dönemi, YÖNLENDİRİCİLER II, Ön Lisans
2015-2016, Güz Dönemi, YÖNLENDİRİCİLER I, Ön Lisans
2015-2016, Güz Dönemi, İNTERNET PROGRAMCILIĞI II, Ön Lisans
2015-2016, Güz Dönemi, İNTERNET PROGRAMCILIĞI I, Ön Lisans
2015-2016, Güz Dönemi, WEB EDİTÖRÜ, Ön Lisans
2015-2016, Güz Dönemi, GRAFİK VE ANİMASYON SİSTEMLERİ, Ön Lisans
2014-2015, Güz Dönemi, AÇIK KAYNAK İŞLETİM SİSTEMLERİ, Ön Lisans
2014-2015, Güz Dönemi, YÖNLENDİRİCİLER II, Ön Lisans
2014-2015, Güz Dönemi, YÖNLENDİRİCİLER I, Ön Lisans
2014-2015, Güz Dönemi, İNTERNET PROGRAMCILIĞI II, Ön Lisans
2014-2015, Güz Dönemi, İNTERNET PROGRAMCILIĞI I, Ön Lisans
2014-2015, Güz Dönemi, WEB EDİTÖRÜ, Ön Lisans
2013-2014, Güz Dönemi, İNTERNET PROGRAMCILIĞI II, Ön Lisans
2013-2014, Güz Dönemi, İNTERNET PROGRAMCILIĞI II, Ön Lisans
2013-2014, Güz Dönemi, İNTERNET PROGRAMCILIĞI I, Ön Lisans
2013-2014, Güz Dönemi, YÖNLENDİRİCİLER II, Ön Lisans
2013-2014, Güz Dönemi, YÖNLENDİRİCİLER I, Ön Lisans
2013-2014, Güz Dönemi, YAZILIM KURULUMU VE YÖNETİMİ, Ön Lisans
2013-2014, Güz Dönemi, WEB TASARIMININ TEMELLERİ, Ön Lisans
2013-2014, Güz Dönemi, WEB EDİTÖRÜ, Ön Lisans
2013-2014, Güz Dönemi, GRAFİK VE ANİMASYON SİSTEMLERİ II, Ön Lisans
2013-2014, Güz Dönemi, GRAFİK VE ANİMASYON SİSTEMLERİ, Ön Lisans
2013-2014, Güz Dönemi, AÇIK KAYNAK İŞLETİM SİSTEMLERİ, Ön Lisans
2013-2014, Güz Dönemi, GENİŞ ALAN AĞLARI, Ön Lisans
2013-2014, Güz Dönemi, YÖNLENDİRİCİLER II, Ön Lisans
2013-2014, Güz Dönemi, YÖNLENDİRİCİLER I, Ön Lisans
2013-2014, Güz Dönemi, YAZILIM KURULUMU VE YÖNETİMİ, Ön Lisans
2013-2014, Güz Dönemi, İNTERNET PROGRAMCILIĞI II, Ön Lisans
2013-2014, Güz Dönemi, İNTERNET PROGRAMCILIĞI I, Ön Lisans
2013-2014, Güz Dönemi, WEB EDİTÖRÜ, Ön Lisans
2013-2014, Güz Dönemi, GRAFİK VE ANİMASYON SİSTEMLERİ, Ön Lisans
2013-2014, Güz Dönemi, Açık Kaynak İşletim Sistemleri, Ön Lisans
2013-2014, Güz Dönemi, Yönlendiriciler II, Ön Lisans
2013-2014, Güz Dönemi, Yönlendiriciler I, Ön Lisans
2013-2014, Güz Dönemi, İnternet Programcılığı I, Ön Lisans
2013-2014, Güz Dönemi, GRAFİK VE ANİMASYON SİSTEMLERİ, Ön Lisans
2013-2014, Güz Dönemi, Web Editörü, Ön Lisans
2013-2014, Güz Dönemi, İnternet Programcılığı II, Ön Lisans
2012-2013, Güz Dönemi, YÖNLENDİRİCİLER II, Ön Lisans
2012-2013, Güz Dönemi, YÖNLENDİRİCİLER I, Ön Lisans
2012-2013, Güz Dönemi, YAZILIM KURULUMU VE YÖNETİMİ, Ön Lisans
2012-2013, Güz Dönemi, WEB TASARIMININ TEMELLERİ, Ön Lisans
2012-2013, Güz Dönemi, WEB EDİTÖRÜ, Ön Lisans
2012-2013, Güz Dönemi, GRAFİK VE ANİMASYON SİSTEMLERİ II, Ön Lisans
2012-2013, Güz Dönemi, GRAFİK VE ANİMASYON SİSTEMLERİ, Ön Lisans
2012-2013, Güz Dönemi, AÇIK KAYNAK İŞLETİM SİSTEMLERİ, Ön Lisans
2012-2013, Güz Dönemi, YÖNLENDİRİCİLER II, Ön Lisans
2012-2013, Güz Dönemi, YÖNLENDİRİCİLER I, Ön Lisans
2012-2013, Güz Dönemi, YAZILIM KURULUMU VE YÖNETİMİ, Ön Lisans
2012-2013, Güz Dönemi, İNTERNET PROGRAMCILIĞI II, Ön Lisans
2012-2013, Güz Dönemi, İNTERNET PROGRAMCILIĞI I, Ön Lisans
2012-2013, Güz Dönemi, WEB EDİTÖRÜ, Ön Lisans
2012-2013, Güz Dönemi, Geniş Alan Ağları, Ön Lisans
2012-2013, Güz Dönemi, Yazılım Kurulumu ve Yönetimi, Ön Lisans
2012-2013, Güz Dönemi, Açık Kaynak İşletim Sistemleri, Ön Lisans
2012-2013, Güz Dönemi, Yönlendiriciler II, Ön Lisans
2012-2013, Güz Dönemi, Yönlendiriciler I, Ön Lisans
2011-2012, Güz Dönemi, YÖNLENDİRİCİLER I, Ön Lisans
2011-2012, Güz Dönemi, WEB TASARIMININ TEMELLERİ, Ön Lisans
2011-2012, Güz Dönemi, WEB EDİTÖRÜ, Ön Lisans
2011-2012, Güz Dönemi, GRAFİK VE ANİMASYON SİSTEMLERİ II, Ön Lisans
2011-2012, Güz Dönemi, GRAFİK VE ANİMASYON SİSTEMLERİ, Ön Lisans
2011-2012, Güz Dönemi, AÇIK KAYNAK İŞLETİM SİSTEMLERİ, Ön Lisans
2011-2012, Güz Dönemi, YÖNLENDİRİCİLER II, Ön Lisans
2011-2012, Güz Dönemi, YÖNLENDİRİCİLER I, Ön Lisans
2011-2012, Güz Dönemi, YAZILIM KURULUMU VE YÖNETİMİ, Ön Lisans
2011-2012, Güz Dönemi, WEB EDİTÖRÜ, Ön Lisans
2011-2012, Güz Dönemi, GRAFİK VE ANİMASYON SİSTEMLERİ, Ön Lisans
2011-2012, Güz Dönemi, Geniş Alan Ağları, Ön Lisans
2011-2012, Güz Dönemi, Yazılım Kurulumu ve Yönetimi, Ön Lisans
2011-2012, Güz Dönemi, Açık Kaynak İşletim Sistemleri, Ön Lisans
2011-2012, Güz Dönemi, Yönlendiriciler II, Ön Lisans
2011-2012, Güz Dönemi, Yönlendiriciler I, Ön Lisans
2011-2012, Güz Dönemi, Web Editörü, Ön Lisans
2010-2011, Güz Dönemi, YAZILIM KURULUMU VE YÖNETİMİ, Ön Lisans
2010-2011, Güz Dönemi, WEB TASARIMININ TEMELLERİ, Ön Lisans
2010-2011, Güz Dönemi, WEB EDİTÖRÜ, Ön Lisans
2010-2011, Güz Dönemi, GRAFİK VE ANİMASYON SİSTEMLERİ II, Ön Lisans
2010-2011, Güz Dönemi, GRAFİK VE ANİMASYON SİSTEMLERİ, Ön Lisans
2010-2011, Güz Dönemi, WEB EDİTÖRÜ, Ön Lisans
2010-2011, Güz Dönemi, Açık Kaynak İşletim Sistemleri, Ön Lisans
2010-2011, Güz Dönemi, Yönlendiriciler II, Ön Lisans
2010-2011, Güz Dönemi, Yönlendiriciler I, Ön Lisans
2009-2010, Güz Dönemi, WEB EDİTÖRÜ, Ön Lisans
2009-2010, Güz Dönemi, GRAFİK VE ANİMASYON SİSTEMLERİ, Ön Lisans
2009-2010, Güz Dönemi, Web Editörü, Ön Lisans
2008-2009, Güz Dönemi, WEB EDİTÖRÜ, Ön Lisans
2008-2009, Güz Dönemi, GRAFİK VE ANİMASYON SİSTEMLERİ, Ön Lisans
Kayıt Yok
Ön Lisans Bilgisayar Bölümü Öğrencilerinin Bilgisayar Programlama Öğrenmedeki Zorluklarının Belirlenmesi Yükseköğretim Kurumları Tarafından Destekli Bilimsel Araştırma Projesi: Yürütücü , 2023-2025
Doğadan İlham Aldım TÜBA ve TÜBİTAK Destekli Proje: Yürütücü , 2021  
Doğadan İlham Aldım TÜBA ve TÜBİTAK Destekli Proje: Yürütücü , 2021-2022  
Avrupa Yetişkin Eğitimi Gündemi Diğer Kamu Kuruluşları (Yükseköğretim Kurumları Hariç): Eğitmen , 2020  
Bilişimle Üretim Orta Ölçek Pilot Uygulaması Diğer Kamu Kuruluşları (Yükseköğretim Kurumları Hariç): Araştırmacı , 2020-2020  
İlköğretim öğrencilerine yönelik programlama öğretiminde fiziksel programlama araçlarının etkisi Yükseköğretim Kurumları Tarafından Destekli Bilimsel Araştırma Projesi: Yürütücü , 2018-2020  
Artırılmış Gerçeklikle Zenginleştirilmiş Sınıflar TÜBA ve TÜBİTAK Destekli Proje: Eğitmen , 2018-2018  
Tasarım Tabanlı Araştırma Yöntemi ile Sınıf Öğretmenlerine Yönelik Eğitsel Robotik Uygulamaları TÜBA ve TÜBİTAK Destekli Proje: Yürütücü , 2018-2018  
Eğitsel robotik ve somut programlama araçlarının karşılaştırılması ve ilköğretim müfredatına yönelik örnek STEM uygulamaları geliştirilmesi. Yükseköğretim Kurumları Tarafından Destekli Bilimsel Araştırma Projesi: Yürütücü , 2017-2017  
Öğretimsel bir araç olarak robotlar: eğitimde robotların kullanımı Yükseköğretim Kurumları Tarafından Destekli Bilimsel Araştırma Projesi: Yürütücü , 2017-2017
Bilişim Garaj Akademisi Robotik (S4A ile Arduino) Öğretmen Eğitimi Özel Kuruluşlar: Eğitmen , 2017-2017  
ÖĞRETİM TASARIMI SÜRECİNİN BİR PARÇASI OLARAK BÜYÜK VERİ VE VERİ MADENCİLİĞİ YÖNTEMLERİ Yükseköğretim Kurumları Tarafından Destekli Bilimsel Araştırma Projesi: Yürütücü , 2016-2016
Kayıt Yok
Diğer hakemli uluslararası dergilerde yayınlanan makale
Keskinkılıç, F. (2024) "Effect of STEM Training with Educational Robotics Applications Designed for Classroom Teachers on the STEM Awareness and Attitudes of Teachers", International Journal of Computer Science Education in Schools, 6 (3) pp. 67-77 DOI   
Keskinkılıç, F., Ünal, M. (2023) "Evaluation of Nature-Integrated STEM Activities from the Students’ Perspectives", Journal of Teacher Education and Lifelong Learning, 5 (2) pp. 838-857 Link DOI     
Keskinkılıç, F., Karataş, S. (2023) "The Relationship Between Readability and Text Design in Educational Websites1", Kastamonu Egitim Dergisi, 31 (4) pp. 600-610 DOI    
Keskinkılıç, F. (2023) "Evaluation of Nature-Based Production Activities with Computer Science for Middle School Students: The Sample of the Inspired by Nature Project", International Journal of Educational Research Review, 8 (4) pp. 853-863 DOI    
Ulusal alan endekslerinde (TR Dizin, ULAKBİM) yayınlanan makale
Keskinkılıç, F., Kalelioğlu, F. (2024) "Ön Lisans Bilgisayar Bölümü Öğrencilerinin Programlama Kaygılarının Çeşitli Değişkenler Açısından İncelenmesi", Uludağ Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi, 37 (3) pp. 1092-1110 [] Link DOI     
Keskinkılıç, F. (2024) "BİLGİ İŞLEMSEL DÜŞÜNME ÇERÇEVESİNDE ROBOTİK TURNUVALARA KATILAN TAKIM KOÇU ÖĞRETMENLERİN GÖRÜŞLERİ: FLL EXPLORE ÖRNEĞİ", Türkiye Sosyal Araştırmalar Dergisi, 28 (3) pp. 882-897 [] Link DOI     
Keskinkılıç, F., Karataş, S. (2011) "Eğitsel İçerikli Web Sitelerinin Metin Tasarım Unsurları Açısından Değerlendirilmesi", Eğitim Teknolojileri ve Araştırma Dergisi, 2 (1) []   
Diğer hakemli ulusal dergilerde yayınlanan makale
Taşkaya, C., Büyükturan, B., Keskinkılıç, F., Büyükturan, Ö. (2023) "Examining the Relationship Between Smartphone Addiction and Depression, Sleep, Quality of Life, And Pain Among University Students During the Covid-19 Pandemic", Black Sea Journal of Health Science, 6 (1) pp. 140-146 DOI    
Olpak, Y.Z., Keskinkılıç, F. (2025) "Ön lisans Öğrencilerinin Yapay Zekâ Okuryazarlığı Üzerine Bir Araştırma", The 22th International Scientific Research Congress-Social ans Education-(UBAK) , Ankara, Türkiye, (Mart 2025) 
Şahin, H., Keskinkılıç, F. (2025) "Ortaokul Öğrencilerinin Siber Zorbalık Düzeyleri ile Ailelerin Dijital Ebeveynlik Farkındalıklarının İncelenmesi", Emerging New Technologies in Education: Shaping the Future of Learning , Çanakkale, Türkiye, (Şubat 2025) 
Keskinkılıç, F., Kalelioğlu, F. (2023) "Önlisans Bilgisayar Bölümü Öğrencilerinin Bilgisayar Programlamaya Yönelik Kaygılarının İncelenmesi", 10. INTERNATIONAL EURASIAN EDUCATIONAL RESEARCH CONGRESS , Ankara, Türkiye, (Haziran 2023) 
Keskinkılıç, F. (2022) "Disiplinler Arası Bir Doğa Eğitimi Projesinin Ortaokul Öğrencilerinin STEM'e Yönelik Tutumlarına Etkisi", IXth International Eurasian Educational Research Congress , Türkiye, (Haziran 2022) 
Keskinkılıç, F. (2022) "İlköğretim Öğrencilerine Yönelik Programlama Öğretiminde Fiziksel Programlama Araçlarının Etkisi", IXth International Eurasian Educational Research Congress , Türkiye, (Haziran 2022) 
Keskinkılıç, F., Kalelioğlu, F. (2019) "Programlama Öğretiminde Karşılaşılan Zorluklar ve Çözüm Önerileri.", 13th International Computer and Instructional Technologies Symposium (ICITS 2019) , Türkiye, (Haziran 2019) 
Keskinkılıç, F. (2018) "Primary School Teachers’ Views on Robotics Education", 16th InternationalBBCC Conference on Sustainable Development, Culture, Education. , (Aralık 2018) 
Keskinkılıç, F. (2018) "The Effect of Online Video Support on the Academic Achievement of Students in Wide Area Networks Lessons.", 16th International BBCC Conference on SustainableDevelopment, Culture, Education. , (Aralık 2018) 
Keskinkılıç, F. (2018) "İlköğretim Fen Bilgisi Dersi Kazanımlarına Yönelik Robotik Etkinlikler", X.Uluslarası Eğitim Araştırmaları Kongresi. , (Mayıs 2018) 
Keskinkılıç, F. (2018) "İlköğretim Öğrencilerine Yönelik Mikro Denetleyici Temelli Robotik Aktivitelere Girişte Elektrik Kavramlarının Önemi ve Bu Kavramların Öğretimine Yönelik Öneriler.", X.Uluslarası Eğitim Araştırmaları Kongresi. , (Mayıs 2018) 
Keskinkılıç, F., Yazağan, A. (2017) "Öğretimsel Bir Araç Olarak Robotlar: Eğitim Uygulamalarında Robotların Kullanımı", 11.th International Computer Instructional Technologies Symposium , (Haziran 2017) 
Yazağan, A., Keskinkılıç, F. (2017) "Programlama Derslerinde Çevrimiçi Video Desteği Kullanımı ile Öğrencilerin Eğitsel İnternet Kullanım Özyeterlik İnançları Arasındaki İlişkinin İncelenmesi", 11. International Computer Instructional Technologies Symposium , (Haziran 2017) 
Keskinkılıç, F., Boyraz, A. (2017) "Öğretimsel Bir Araç Olarak Robotlar: Eğitim Uygulamalarında Robotların Kullanımı", 11. International Computer Instructional Technologies Symposium , Malatya, Türkiye, (Mayıs 2017) 
Boyraz, A., Keskinkılıç, F. (2017) "Programlama Derslerinde Çevrimiçi Video Desteği Kullanımı ile Öğrencilerin Eğitsel İnternet Kullanım Özyeterlik İnançları Arasındaki İlişkinin İncelenmesi", 11. International Computer Instructional Technologies Symposium , Malatya, Türkiye, (Mayıs 2017)  
Keskinkılıç, F. (2016) "Öğretim Tasarımı Sürecinin Bir Parçası Olarak Büyük Veri ve Veri Madenciliği Yöntemleri", 10th International Computer and Instructional Technologies Symposium (ICITS) , (pp. 346-350), Rize, Türkiye, (Mayıs 2016) 
Keskinkılıç, F. (2012) "BİLİŞİM TEKNOLOJİLERİ ÖĞRETMENLERİNİN YETRLİLİKLERİNİN OKUL MÜDÜRLERİNİN GÖRÜŞÜNE GÖRE DEĞERLENDİRİLMESİ", ULUSLARARASI ÖĞRETMEN YETİŞTİRME POLİTİKALARI SEMPOZYUMU , (Mayıs 2012)  
Keskinkılıç, F. (2010) "EĞİTSEL İÇERİKLİ WEB SİTELERİNİN METİN TASARIM UNSURLARI AÇISINDAN DEĞERLENDİRİLMESİ", 10. ULUSLAR ARASI EĞİTİM TEKNOLOJİLERİ KONGRESİ , (Nisan 2010)  
Kayıt Yok
Kayıt Yok
(Uluslararası - Bilimsel Dergi) Eğitim Teknolojisi Kuram ve Uygulama (ETKU), 2017
(Ulusal - Bilimsel Dergi) Eğitim Teknolojileri Kuram ve Uygulama, 0
Kayıt Yok
Kayıt Yok
Atıf Sayılarına Göre Yayınlar
A: SCI/SSCI/AHCI, B: ESCI, C: Scopus, D: Uluslararası Alan Index, E: Diğer Uluslararası, F: TR Dizin, G: Uluslararası Kitap, H: Ulusal Kitap, I: Diğer Ulusal, J: Toplam
Kayıt Yok
Kayıt Yok
Kayıt Yok
Birlikte çalışılan kişi Aktif Dönem Çalışma Sayısı
Filiz Kalelioğlu
Başkent Üniversitesi
2017 - 2024 5
Serçin Karataş
Gazi Üniversitesi
2011 - 2023 4
Aslı Boyraz
Recep Tayyip Erdoğan Üniversitesi
2017 2
Aslı Yazağan
-
2017 2
Kırşehir Ahi Evran Üniversitesi
2023 1
Kırşehir Ahi Evran Üniversitesi
2023 1
Kırşehir Ahi Evran Üniversitesi
2023 1
Kırşehir Ahi Evran Üniversitesi
2025 1
Selçuk Özdemir
Gazi Üniversitesi
2019 1
Cengiz Taşkaya
-
2023 1
Hülya Şahin
-
2025 1
2025 için Puan Bazlı Sıralamalar
Araştırma Alanı
470.
79055 araştırmacı içinde
Temel Alan
293.
11191 araştırmacı içinde
Bilim Alanı
73.
742 araştırmacı içinde
Alan Adı Alandaki Toplam Öğretim Elemanı Sayısı
TÜBİTAK Araştırma Alanı Sosyal Bilimler 79055
YÖKSİS Temel Alan Eğitim Bilimleri Temel Alanı 11191
YÖKSİS Bilim Alanı Bilgisayar ve Öğretim Teknolojileri Eğitimi 742
Anahtar Kelimeler Bilgisayar ve Öğretim Teknolojileri Eğitimi, Öğretim Tasarımı, Eğitim Teknolojileri
Performans Kriteri 2015 2016 2017 2018 2019 2020 2021 2022 2023 2024 2025
Ağırlıklı Puan 0 10 54 30 125 120 0 20 105 45 10
Araştırma Alanı - 505 . 507 . 518 . 438 . 424 . - 619 . 496 . 519 . 470 .
Temel Alan - 337 . 289 . 309 . 218 . 216 . - 343 . 284 . 315 . 293 .
Bilim Alanı - 106 . 82 . 94 . 46 . 54 . - 101 . 57 . 86 . 73 .
Anahtar Kelime (1) - 74 . 58 . 61 . 27 . 34 . - 69 . 42 . 65 . 51 .
Anahtar Kelime (2) - - - - - - - - - - -
Anahtar Kelime (3) - - - - - - - - - - -
Toplam Yayın 0 1 5 4 3 3 0 2 6 3 2
Toplam Makale 0 0 0 0 0 0 0 0 4 3 0
Makale (SCI) 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0
Makale (Uluslararası) 0 0 0 0 0 0 0 0 3 1 0
Makale (Ulusal) 0 0 0 0 0 0 0 0 1 2 0
Toplam Kitap 0 0 1 0 2 3 0 0 1 0 0
Kitap Yazarlığı 0 0 0 0 1 0 0 0 0 0 0
Kitap Bölümü Yazarlığı 0 0 1 0 1 3 0 0 1 0 0
Toplam Bildiri 0 1 4 4 1 0 0 2 1 0 2
Bildiri (Uluslararası) 0 1 2 4 1 0 0 2 1 0 2
Bildiri (Ulusal) 0 0 2 0 0 0 0 0 0 0 0
Atıfları ve Metrikleri
Atıfları ve Metrikleri