Doktora/Sanatta Yeterlilik/Tıpta Uzmanlık, Türkiye, Gazi Üniversitesi, Eğitim Bilimleri Enstitüsü, Eğitim Teknolojileri (Dr), 2008, 2014 |
Yüksek Lisans, Türkiye, Gazi Üniversitesi, Eğitim Bilimleri Enstitüsü, Bilgisayar ve Öğretim Teknolojileri Eğitimi (Yl) (Tezli), 2006, 2008 |
Lisans, Türkiye, Gazi Üniversitesi, Gazi Eğitim Fakültesi, Bilgisayar ve Öğretim Teknolojileri Eğitimi Bölümü, 2002, 2006 |
Doktora/Sanatta Yeterlilik/Tıpta Uzmanlık, Türkiye, Gazi Üniversitesi, Eğitim Bilimleri Enstitüsü, Eğitim Teknolojileri (Dr), 2008, 2014 |
Yüksek Lisans, Türkiye, Gazi Üniversitesi, Eğitim Bilimleri Enstitüsü, Bilgisayar ve Öğretim Teknolojileri Eğitimi (Yl) (Tezli), 2006, 2008 |
Lisans, Türkiye, Gazi Üniversitesi, Gazi Eğitim Fakültesi, Bilgisayar ve Öğretim Teknolojileri Eğitimi Bölümü, 2002, 2006 |
Kayıt Yok |
İngilizce, YÖKDİL, 65, 2018 |
İngilizce, ÜDS, 61, Bahar, 2008 |
İngilizce, KPDS, 60, Bahar, 2008 |
Kayıt Yok |
[UAK] Eğitim Bilimleri Bilgisayar ve Öğretim Teknolojileri Eğitimi Bilişim Teknolojileri Eğitimi |
[UAK] Eğitim Bilimleri Bilgisayar ve Öğretim Teknolojileri Eğitimi Öğretim Tasarımı |
[UAK] Eğitim Bilimleri Bilgisayar ve Öğretim Teknolojileri Eğitimi Eğitim Teknolojileri |
[UAK] Eğitim Bilimleri Bilgisayar ve Öğretim Teknolojileri Eğitimi Bilgisayar ve Öğretim Teknolojileri Eğitimi |
2016-, Yardımcı Doçent, Tam Zamanlı, Ahi Evran Üniversitesi, Teknik Bilimler Meslek Yüksekokulu, Bilgisayar Teknolojileri Bölümü, Türkiye |
2014-2016, Öğretim Görevlisi (Dr), Tam Zamanlı, Ahi Evran Üniversitesi, Meslek Yüksekokulu, Bilgisayar Teknolojileri Bölümü, Türkiye |
2009-2014, Öğretim Görevlisi, Tam Zamanlı, Ahi Evran Üniversitesi, Meslek Yüksekokulu, Bilgisayar Teknolojileri Bölümü, Türkiye |
2024-, Arş. Uyg. Merkezi Müdürü, Kırşehir Ahi Evran Üniversitesi, Türkiye |
2015-2016, Bölüm Başkanı, Türkiye |
Hülya Şahin, Yüksek Lisans, Ortaokul Öğrencilerin Siber Zorbalık Düzeyleri ile Ailelerin Dijital Ebeveynlik Farkındalıklarının İncelenmesi, Kırşehir Ahi Evran Üniversitesi, Fen Bilimleri Enstitüsü, Bilgisayar ve Öğretim Teknolojileri Eğitimi Ana Bilim Dalı, 2023, (Asıl Danışman) |
2021-2022, Yönlendiriciler I, Ön Lisans |
2021-2022, Açık Kaynak İşletim Sistemleri, Ön Lisans |
2021-2022, Grafik ve Animasyon II, Ön Lisans |
2021-2022, Web Tasarımının Temelleri, Ön Lisans |
2021-2022, Öğretim Teknolojilerinde Yeni Eğilimler ve Yaklaşımlar, Yüksek Lisans |
2019-2020, YÖNLENDİRİCİLER I, Ön Lisans |
2019-2020, GRAFİK VE ANİMASYON SİSTEMLERİ II, Ön Lisans |
2019-2020, AÇIK KAYNAK İŞLETİM SİSTEMLERİ, Ön Lisans |
2019-2020, WEB TASARIMININ TEMELLERİ, Ön Lisans |
2018-2019, YÖNLENDİRİCİLER I, Ön Lisans |
2018-2019, WEB TASARIMININ TEMELLERİ, Ön Lisans |
2018-2019, WEB EDİTÖRÜ, Ön Lisans |
2018-2019, GRAFİK VE ANİMASYON SİSTEMLERİ II, Ön Lisans |
2018-2019, GRAFİK VE ANİMASYON SİSTEMLERİ, Ön Lisans |
2018-2019, GENİŞ ALAN AĞLARI, Ön Lisans |
2018-2019, AÇIK KAYNAK İŞLETİM SİSTEMLERİ, Ön Lisans |
2017-2018, YÖNLENDİRİCİLER II, Ön Lisans |
2017-2018, YÖNLENDİRİCİLER I, Ön Lisans |
2017-2018, WEB TASARIMININ TEMELLERİ, Ön Lisans |
2017-2018, WEB EDİTÖRÜ, Ön Lisans |
2017-2018, GRAFİK VE ANİMASYON SİSTEMLERİ II, Ön Lisans |
2017-2018, GRAFİK VE ANİMASYON SİSTEMLERİ, Ön Lisans |
2017-2018, Web Tasarımının Temelleri, Ön Lisans |
2017-2018, GRAFİK VE ANİMASYON SİSTEMLERİ II, Ön Lisans |
2017-2018, AÇIK KAYNAK İŞLETİM SİSTEMLERİ, Ön Lisans |
2017-2018, GENİŞ ALAN AĞLARI, Ön Lisans |
2016-2017, YÖNLENDİRİCİLER II, Ön Lisans |
2016-2017, YÖNLENDİRİCİLER I, Ön Lisans |
2016-2017, WEB TASARIMININ TEMELLERİ, Ön Lisans |
2016-2017, WEB EDİTÖRÜ, Ön Lisans |
2016-2017, GRAFİK VE ANİMASYON SİSTEMLERİ II, Ön Lisans |
2016-2017, GRAFİK VE ANİMASYON SİSTEMLERİ, Ön Lisans |
2015-2016, İNTERNET PROGRAMCILIĞI II, Ön Lisans |
2015-2016, İNTERNET PROGRAMCILIĞI II, Ön Lisans |
2015-2016, İNTERNET PROGRAMCILIĞI I, Ön Lisans |
2015-2016, YÖNLENDİRİCİLER II, Ön Lisans |
2015-2016, YÖNLENDİRİCİLER I, Ön Lisans |
2015-2016, YAZILIM KURULUMU VE YÖNETİMİ, Ön Lisans |
2015-2016, WEB TASARIMININ TEMELLERİ, Ön Lisans |
2015-2016, WEB EDİTÖRÜ, Ön Lisans |
2015-2016, GRAFİK VE ANİMASYON SİSTEMLERİ II, Ön Lisans |
2015-2016, GRAFİK VE ANİMASYON SİSTEMLERİ, Ön Lisans |
2015-2016, AÇIK KAYNAK İŞLETİM SİSTEMLERİ, Ön Lisans |
2015-2016, YÖNLENDİRİCİLER II, Ön Lisans |
2015-2016, YÖNLENDİRİCİLER I, Ön Lisans |
2015-2016, İNTERNET PROGRAMCILIĞI II, Ön Lisans |
2015-2016, İNTERNET PROGRAMCILIĞI I, Ön Lisans |
2015-2016, WEB EDİTÖRÜ, Ön Lisans |
2015-2016, GRAFİK VE ANİMASYON SİSTEMLERİ, Ön Lisans |
2014-2015, AÇIK KAYNAK İŞLETİM SİSTEMLERİ, Ön Lisans |
2014-2015, YÖNLENDİRİCİLER II, Ön Lisans |
2014-2015, YÖNLENDİRİCİLER I, Ön Lisans |
2014-2015, İNTERNET PROGRAMCILIĞI II, Ön Lisans |
2014-2015, İNTERNET PROGRAMCILIĞI I, Ön Lisans |
2014-2015, WEB EDİTÖRÜ, Ön Lisans |
2013-2014, İNTERNET PROGRAMCILIĞI II, Ön Lisans |
2013-2014, İNTERNET PROGRAMCILIĞI II, Ön Lisans |
2013-2014, İNTERNET PROGRAMCILIĞI I, Ön Lisans |
2013-2014, YÖNLENDİRİCİLER II, Ön Lisans |
2013-2014, YÖNLENDİRİCİLER I, Ön Lisans |
2013-2014, YAZILIM KURULUMU VE YÖNETİMİ, Ön Lisans |
2013-2014, WEB TASARIMININ TEMELLERİ, Ön Lisans |
2013-2014, WEB EDİTÖRÜ, Ön Lisans |
2013-2014, GRAFİK VE ANİMASYON SİSTEMLERİ II, Ön Lisans |
2013-2014, GRAFİK VE ANİMASYON SİSTEMLERİ, Ön Lisans |
2013-2014, AÇIK KAYNAK İŞLETİM SİSTEMLERİ, Ön Lisans |
2013-2014, GENİŞ ALAN AĞLARI, Ön Lisans |
2013-2014, YÖNLENDİRİCİLER II, Ön Lisans |
2013-2014, YÖNLENDİRİCİLER I, Ön Lisans |
2013-2014, YAZILIM KURULUMU VE YÖNETİMİ, Ön Lisans |
2013-2014, İNTERNET PROGRAMCILIĞI II, Ön Lisans |
2013-2014, İNTERNET PROGRAMCILIĞI I, Ön Lisans |
2013-2014, WEB EDİTÖRÜ, Ön Lisans |
2013-2014, GRAFİK VE ANİMASYON SİSTEMLERİ, Ön Lisans |
2013-2014, Açık Kaynak İşletim Sistemleri, Ön Lisans |
2013-2014, Yönlendiriciler II, Ön Lisans |
2013-2014, Yönlendiriciler I, Ön Lisans |
2013-2014, İnternet Programcılığı I, Ön Lisans |
2013-2014, GRAFİK VE ANİMASYON SİSTEMLERİ, Ön Lisans |
2013-2014, Web Editörü, Ön Lisans |
2013-2014, İnternet Programcılığı II, Ön Lisans |
2012-2013, YÖNLENDİRİCİLER II, Ön Lisans |
2012-2013, YÖNLENDİRİCİLER I, Ön Lisans |
2012-2013, YAZILIM KURULUMU VE YÖNETİMİ, Ön Lisans |
2012-2013, WEB TASARIMININ TEMELLERİ, Ön Lisans |
2012-2013, WEB EDİTÖRÜ, Ön Lisans |
2012-2013, GRAFİK VE ANİMASYON SİSTEMLERİ II, Ön Lisans |
2012-2013, GRAFİK VE ANİMASYON SİSTEMLERİ, Ön Lisans |
2012-2013, AÇIK KAYNAK İŞLETİM SİSTEMLERİ, Ön Lisans |
2012-2013, YÖNLENDİRİCİLER II, Ön Lisans |
2012-2013, YÖNLENDİRİCİLER I, Ön Lisans |
2012-2013, YAZILIM KURULUMU VE YÖNETİMİ, Ön Lisans |
2012-2013, İNTERNET PROGRAMCILIĞI II, Ön Lisans |
2012-2013, İNTERNET PROGRAMCILIĞI I, Ön Lisans |
2012-2013, WEB EDİTÖRÜ, Ön Lisans |
2012-2013, Geniş Alan Ağları, Ön Lisans |
2012-2013, Yazılım Kurulumu ve Yönetimi, Ön Lisans |
2012-2013, Açık Kaynak İşletim Sistemleri, Ön Lisans |
2012-2013, Yönlendiriciler II, Ön Lisans |
2012-2013, Yönlendiriciler I, Ön Lisans |
2011-2012, YÖNLENDİRİCİLER I, Ön Lisans |
2011-2012, WEB TASARIMININ TEMELLERİ, Ön Lisans |
2011-2012, WEB EDİTÖRÜ, Ön Lisans |
2011-2012, GRAFİK VE ANİMASYON SİSTEMLERİ II, Ön Lisans |
2011-2012, GRAFİK VE ANİMASYON SİSTEMLERİ, Ön Lisans |
2011-2012, AÇIK KAYNAK İŞLETİM SİSTEMLERİ, Ön Lisans |
2011-2012, YÖNLENDİRİCİLER II, Ön Lisans |
2011-2012, YÖNLENDİRİCİLER I, Ön Lisans |
2011-2012, YAZILIM KURULUMU VE YÖNETİMİ, Ön Lisans |
2011-2012, WEB EDİTÖRÜ, Ön Lisans |
2011-2012, GRAFİK VE ANİMASYON SİSTEMLERİ, Ön Lisans |
2011-2012, Geniş Alan Ağları, Ön Lisans |
2011-2012, Yazılım Kurulumu ve Yönetimi, Ön Lisans |
2011-2012, Açık Kaynak İşletim Sistemleri, Ön Lisans |
2011-2012, Yönlendiriciler II, Ön Lisans |
2011-2012, Yönlendiriciler I, Ön Lisans |
2011-2012, Web Editörü, Ön Lisans |
2010-2011, YAZILIM KURULUMU VE YÖNETİMİ, Ön Lisans |
2010-2011, WEB TASARIMININ TEMELLERİ, Ön Lisans |
2010-2011, WEB EDİTÖRÜ, Ön Lisans |
2010-2011, GRAFİK VE ANİMASYON SİSTEMLERİ II, Ön Lisans |
2010-2011, GRAFİK VE ANİMASYON SİSTEMLERİ, Ön Lisans |
2010-2011, WEB EDİTÖRÜ, Ön Lisans |
2010-2011, Açık Kaynak İşletim Sistemleri, Ön Lisans |
2010-2011, Yönlendiriciler II, Ön Lisans |
2010-2011, Yönlendiriciler I, Ön Lisans |
2009-2010, WEB EDİTÖRÜ, Ön Lisans |
2009-2010, GRAFİK VE ANİMASYON SİSTEMLERİ, Ön Lisans |
2009-2010, Web Editörü, Ön Lisans |
2008-2009, WEB EDİTÖRÜ, Ön Lisans |
2008-2009, GRAFİK VE ANİMASYON SİSTEMLERİ, Ön Lisans |
Kayıt Yok |
Ön Lisans Bilgisayar Bölümü Öğrencilerinin Bilgisayar Programlama Öğrenmedeki Zorluklarının Belirlenmesi Yükseköğretim Kurumları Tarafından Destekli Bilimsel Araştırma Projesi: Yürütücü , 2023-2024 |
Doğadan İlham Aldım TÜBA ve TÜBİTAK Destekli Proje: Yürütücü , 2021 |
Doğadan İlham Aldım TÜBA ve TÜBİTAK Destekli Proje: Yürütücü , 2021-2022 |
Avrupa Yetişkin Eğitimi Gündemi Diğer Kamu Kuruluşları (Yükseköğretim Kurumları Hariç): Eğitmen , 2020 |
Bilişimle Üretim Orta Ölçek Pilot Uygulaması Diğer Kamu Kuruluşları (Yükseköğretim Kurumları Hariç): Araştırmacı , 2020-2020 |
İlköğretim öğrencilerine yönelik programlama öğretiminde fiziksel programlama araçlarının etkisi Yükseköğretim Kurumları Tarafından Destekli Bilimsel Araştırma Projesi: Yürütücü , 2018-2020 |
Artırılmış Gerçeklikle Zenginleştirilmiş Sınıflar TÜBA ve TÜBİTAK Destekli Proje: Eğitmen , 2018-2018 |
Tasarım Tabanlı Araştırma Yöntemi ile Sınıf Öğretmenlerine Yönelik Eğitsel Robotik Uygulamaları TÜBA ve TÜBİTAK Destekli Proje: Yürütücü , 2018-2018 |
Eğitsel robotik ve somut programlama araçlarının karşılaştırılması ve ilköğretim müfredatına yönelik örnek STEM uygulamaları geliştirilmesi. Yükseköğretim Kurumları Tarafından Destekli Bilimsel Araştırma Projesi: Yürütücü , 2017-2017 |
Öğretimsel bir araç olarak robotlar: eğitimde robotların kullanımı Yükseköğretim Kurumları Tarafından Destekli Bilimsel Araştırma Projesi: Yürütücü , 2017-2017 |
Bilişim Garaj Akademisi Robotik (S4A ile Arduino) Öğretmen Eğitimi Özel Kuruluşlar: Eğitmen , 2017-2017 |
ÖĞRETİM TASARIMI SÜRECİNİN BİR PARÇASI OLARAK BÜYÜK VERİ VE VERİ MADENCİLİĞİ YÖNTEMLERİ Yükseköğretim Kurumları Tarafından Destekli Bilimsel Araştırma Projesi: Yürütücü , 2016-2016 |
Kayıt Yok |
KESKİNKILIÇ, F., Kalelioğlu, F. (2023) "Önlisans Bilgisayar Bölümü Öğrencilerinin Bilgisayar Programlamaya Yönelik Kaygılarının İncelenmesi", 10. INTERNATIONAL EURASIAN EDUCATIONAL RESEARCH CONGRESS , Ankara, Türkiye, (Haziran 2023) |
KESKİNKILIÇ, F. (2022) "Disiplinler Arası Bir Doğa Eğitimi Projesinin Ortaokul Öğrencilerinin STEM'e Yönelik Tutumlarına Etkisi", IXth International Eurasian Educational Research Congress , Türkiye, (Haziran 2022) |
KESKİNKILIÇ, F. (2022) "İlköğretim Öğrencilerine Yönelik Programlama Öğretiminde Fiziksel Programlama Araçlarının Etkisi", IXth International Eurasian Educational Research Congress , Türkiye, (Haziran 2022) |
KESKİNKILIÇ, F., Kalelioğlu, F. (2019) "Programlama Öğretiminde Karşılaşılan Zorluklar ve Çözüm Önerileri.", 13th International Computer and Instructional Technologies Symposium (ICITS 2019) , Türkiye, (Haziran 2019) |
KESKİNKILIÇ, F. (2018) "Primary School Teachers’ Views on Robotics Education", 16th InternationalBBCC Conference on Sustainable Development, Culture, Education. , (Aralık 2018) |
KESKİNKILIÇ, F. (2018) "The Effect of Online Video Support on the Academic Achievement of Students in Wide Area Networks Lessons.", 16th International BBCC Conference on SustainableDevelopment, Culture, Education. , (Aralık 2018) |
KESKİNKILIÇ, F. (2018) "İlköğretim Fen Bilgisi Dersi Kazanımlarına Yönelik Robotik Etkinlikler", X.Uluslarası Eğitim Araştırmaları Kongresi. , (Mayıs 2018) |
KESKİNKILIÇ, F. (2018) "İlköğretim Öğrencilerine Yönelik Mikro Denetleyici Temelli Robotik Aktivitelere Girişte Elektrik Kavramlarının Önemi ve Bu Kavramların Öğretimine Yönelik Öneriler.", X.Uluslarası Eğitim Araştırmaları Kongresi. , (Mayıs 2018) |
KESKİNKILIÇ, F., Yazağan, A. (2017) "Öğretimsel Bir Araç Olarak Robotlar: Eğitim Uygulamalarında Robotların Kullanımı", 11.th International Computer Instructional Technologies Symposium , (Haziran 2017) |
Yazağan, A., KESKİNKILIÇ, F. (2017) "Programlama Derslerinde Çevrimiçi Video Desteği Kullanımı ile Öğrencilerin Eğitsel İnternet Kullanım Özyeterlik İnançları Arasındaki İlişkinin İncelenmesi", 11. International Computer Instructional Technologies Symposium , (Haziran 2017) |
KESKİNKILIÇ, F., Boyraz, A. (2017) "Öğretimsel Bir Araç Olarak Robotlar: Eğitim Uygulamalarında Robotların Kullanımı", 11. International Computer Instructional Technologies Symposium , Malatya, Türkiye, (Mayıs 2017) |
Boyraz, A., KESKİNKILIÇ, F. (2017) "Programlama Derslerinde Çevrimiçi Video Desteği Kullanımı ile Öğrencilerin Eğitsel İnternet Kullanım Özyeterlik İnançları Arasındaki İlişkinin İncelenmesi", 11. International Computer Instructional Technologies Symposium , Malatya, Türkiye, (Mayıs 2017) |
KESKİNKILIÇ, F. (2016) "Öğretim Tasarımı Sürecinin Bir Parçası Olarak Büyük Veri ve Veri Madenciliği Yöntemleri", 10th International Computer and Instructional Technologies Symposium (ICITS) , (pp. 346-350), Rize, Türkiye, (Mayıs 2016) |
KESKİNKILIÇ, F. (2012) "BİLİŞİM TEKNOLOJİLERİ ÖĞRETMENLERİNİN YETRLİLİKLERİNİN OKUL MÜDÜRLERİNİN GÖRÜŞÜNE GÖRE DEĞERLENDİRİLMESİ", ULUSLARARASI ÖĞRETMEN YETİŞTİRME POLİTİKALARI SEMPOZYUMU , (Mayıs 2012) |
KESKİNKILIÇ, F. (2010) "EĞİTSEL İÇERİKLİ WEB SİTELERİNİN METİN TASARIM UNSURLARI AÇISINDAN DEĞERLENDİRİLMESİ", 10. ULUSLAR ARASI EĞİTİM TEKNOLOJİLERİ KONGRESİ , (Nisan 2010) |
Özdemir, S., KESKİNKILIÇ, F. (2019) "Çocuklar İçin Akıllı Cihaz Tasarımı.", Ankara/Türkiye : ODTÜ Yayıncılık, ISBN: 978-605-9856-97-3 |
KESKİNKILIÇ, F. (2023) "Dünyada ve Türkiye’de Dijital Dönüşüme Genel Bakış", Kitap: Dijital Dönüşüm ve sosyal Etkileşim. Eğitim, Toplum, Kültür, Sanat, Sağlık, Türkiye : Necmettin Erbakan Üniversitesi Yayınları, Bölüm Sayfaları: 3 / 34, ISBN: 978- |
KESKİNKILIÇ, F., Karataş, S. (2020) "Dünyada ve Türkiye'de Açık ve Uzaktan Öğrenmenin Gelişimi", Kitap: Açık ve Uzaktan Öğrenme, Ankara/Türkiye : Pegem Akademi, Bölüm Sayfaları: 29 / 56, ISBN: 978-625-7052-90-0 |
KESKİNKILIÇ, F., Karataş, S. (2020) "Dünyada ve Türkiye’de Açık ve Uzaktan Öğrenmenin Gelişimi", Kitap: Açık ve Uzaktan Öğrenme, Türkiye : Pegem Akademi, Bölüm Sayfaları: 30 / 57, ISBN: 9786257052900 |
Kalelioğlu, F., KESKİNKILIÇ, F. (2020) "Bilgisayar Bilimi Eğitimi için Öğretim Yöntemleri", Kitap: Bilgi İşlemsel Düşünmeden Programlamaya, : Pegem Akademi, Bölüm Sayfaları: 155 / 178, ISBN: 978-605-241-111-7 |
KESKİNKILIÇ, F. (2019) "Eğitim ve Teknoloji", Kitap: Eğitime Giriş, : Pegem akademi, Bölüm Sayfaları: / , ISBN: 978-605-241-417-0 |
Kalelioğlu, F., KESKİNKILIÇ, F. (2017) "Bilgisayar Bilimi Eğitimi için Öğretim Yöntemleri", Kitap: Bilgi İşlemsel Düşünmeden Programlamaya, Ankara/Türkiye : Pegem akademi, Bölüm Sayfaları: 155 / 178, ISBN: 9786052411117 |
Kayıt Yok |
Kayıt Yok |
(Uluslararası - Bilimsel Dergi) Eğitim Teknolojisi Kuram ve Uygulama (ETKU), 2017 |
(Ulusal - Bilimsel Dergi) Eğitim Teknolojileri Kuram ve Uygulama, 0 |
Kayıt Yok |
Sıra | Yayın | A | B | C | D | E | F | G | H | I | J |
1 | Bilgi İşlemsel Düşünmeden Programlamaya | 0 | 0 | 0 | 2 | 0 | 2 | 0 | 0 | 0 | 4 |
2 | Bilgi İşlemsel Düşünmeden Programlamaya | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 2 | 0 | 0 | 0 | 2 |
3 | Eğitsel İçerikli Web Sitelerinin Metin Tasarım Unsurları Açısından Değerlendirilmesi | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 2 | 0 | 0 | 0 | 2 |
(2009) "Teşekkür belgesi" MİLLİ EĞİTİM BAKANLIĞI |
(2008) "Teşekkür belgesi" MİLLİ EĞİTİM BAKANLIĞI |
Kayıt Yok |
Kayıt Yok |
Kayıt Yok |
Birlikte çalışılan kişi | Aktif Dönem | Çalışma Sayısı |
Serçin Karataş
Gazi Üniversitesi
|
2011 - 2023 | 4 |
Filiz Kalelioğlu
Başkent Üniversitesi
|
2017 - 2023 | 4 |
Aslı Boyraz
Recep Tayyip Erdoğan Üniversitesi
|
2017 | 2 |
Aslı Yazağan
-
|
2017 | 2 |
-
|
2023 | 1 |
Kırşehir Ahi Evran Üniversitesi
|
2023 | 1 |
-
|
2023 | 1 |
Selçuk Özdemir
Gazi Üniversitesi
|
2019 | 1 |
Cengiz Taşkaya
-
|
2023 | 1 |
Alan Adı | Alandaki Toplam Öğretim Elemanı Sayısı | |
TÜBİTAK Araştırma Alanı | Sosyal Bilimler | 78392 |
YÖKSİS Temel Alan | Eğitim Bilimleri Temel Alanı | 9948 |
YÖKSİS Bilim Alanı | Bilgisayar ve Öğretim Teknolojileri Eğitimi | 661 |
Anahtar Kelimeler | Bilgisayar ve Öğretim Teknolojileri Eğitimi, Öğretim Tasarımı, Eğitim Teknolojileri |
Performans Kriteri | 2015 | 2016 | 2017 | 2018 | 2019 | 2020 | 2021 | 2022 | 2023 | 2024 |
Ağırlıklı Puan | 0 | 10 | 54 | 30 | 125 | 40 | 0 | 20 | 105 | 15 |
Sıra (Araştırma Alanı İçinde) | - | 496 . | 493 . | 516 . | 416 . | 489 . | - | 605 . | 505 . | 402 . |
Sıra (Temel Alan İçinde) | - | 338 . | 300 . | 316 . | 214 . | 287 . | - | 351 . | 282 . | 232 . |
Sıra (Bilim Alanı İçinde) | - | 104 . | 87 . | 95 . | 48 . | 83 . | - | 103 . | 67 . | 60 . |
Sıra (Anahtar Kelime (1)) | - | 71 . | 54 . | 56 . | 26 . | 49 . | - | 61 . | 42 . | 44 . |
Sıra (Anahtar Kelime (2)) | - | - | - | - | - | - | - | - | - | - |
Sıra (Anahtar Kelime (3)) | - | - | - | - | - | - | - | - | - | - |
Toplam Yayın | 0 | 1 | 5 | 4 | 3 | 1 | 0 | 2 | 6 | 1 |
Toplam Makale | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 4 | 1 |
Toplam Kitap | 0 | 0 | 1 | 0 | 2 | 1 | 0 | 0 | 1 | 0 |
Toplam Bildiri | 0 | 1 | 4 | 4 | 1 | 0 | 0 | 2 | 1 | 0 |
Makale (SCI) | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 |
Makale (Uluslararası) | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 3 | 1 |
Makale (Ulusal) | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 1 | 0 |
Kitap Yazarlığı | 0 | 0 | 0 | 0 | 1 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 |
Kitap Bölümü Yazarlığı | 0 | 0 | 1 | 0 | 1 | 1 | 0 | 0 | 1 | 0 |
Bildiri (Uluslararası) | 0 | 1 | 2 | 4 | 1 | 0 | 0 | 2 | 1 | 0 |
Bildiri (Ulusal) | 0 | 0 | 2 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 |