img
Dr. Öğr. Üyesi Fatma KESKİNKILIÇ

Dr. Öğr. Üyesi Fatma KESKİNKILIÇ

  • Teknik Bilimler Meslek Yüksekokulu
  • Bilgisayar Teknolojileri
  • Bilgisayar Teknolojisi Pr.

Genel Bilgiler

Metrikler

UNIS
Yayın
28
Atıf
8
h-index
2
Proje
12
Google Scholar
Yayın
13
Atıf
68
h-index
3
BM Sürdürülebilir Kalkınma Amaçları
Alınan Eğitimler
Doktora/Sanatta Yeterlilik/Tıpta Uzmanlık, Türkiye, Gazi Üniversitesi, Eğitim Bilimleri Enstitüsü, Eğitim Teknolojileri (Dr), 2008, 2014
Yüksek Lisans, Türkiye, Gazi Üniversitesi, Eğitim Bilimleri Enstitüsü, Bilgisayar ve Öğretim Teknolojileri Eğitimi (Yl) (Tezli), 2006, 2008
Lisans, Türkiye, Gazi Üniversitesi, Gazi Eğitim Fakültesi, Bilgisayar ve Öğretim Teknolojileri Eğitimi Bölümü, 2002, 2006
Araştırma Alanları
Bilişim Teknolojileri Eğitimi, Öğretim Tasarımı, Eğitim Teknolojileri, Bilgisayar ve Öğretim Teknolojileri Eğitimi
Yıllara Göre Yayın Sayıları
Yıllara Göre Atıf Sayıları
Doktora/Sanatta Yeterlilik/Tıpta Uzmanlık, Türkiye, Gazi Üniversitesi, Eğitim Bilimleri Enstitüsü, Eğitim Teknolojileri (Dr), 2008, 2014
Yüksek Lisans, Türkiye, Gazi Üniversitesi, Eğitim Bilimleri Enstitüsü, Bilgisayar ve Öğretim Teknolojileri Eğitimi (Yl) (Tezli), 2006, 2008
Lisans, Türkiye, Gazi Üniversitesi, Gazi Eğitim Fakültesi, Bilgisayar ve Öğretim Teknolojileri Eğitimi Bölümü, 2002, 2006
Kayıt Yok
İngilizce, YÖKDİL, 65, 2018
İngilizce, ÜDS, 61, Bahar, 2008
İngilizce, KPDS, 60, Bahar, 2008
Kayıt Yok
[UAK] Eğitim Bilimleri Bilgisayar ve Öğretim Teknolojileri Eğitimi Bilişim Teknolojileri Eğitimi
[UAK] Eğitim Bilimleri Bilgisayar ve Öğretim Teknolojileri Eğitimi Öğretim Tasarımı
[UAK] Eğitim Bilimleri Bilgisayar ve Öğretim Teknolojileri Eğitimi Eğitim Teknolojileri
[UAK] Eğitim Bilimleri Bilgisayar ve Öğretim Teknolojileri Eğitimi Bilgisayar ve Öğretim Teknolojileri Eğitimi
2016-, Yardımcı Doçent, Tam Zamanlı, Ahi Evran Üniversitesi, Teknik Bilimler Meslek Yüksekokulu, Bilgisayar Teknolojileri Bölümü, Türkiye
2014-2016, Öğretim Görevlisi (Dr), Tam Zamanlı, Ahi Evran Üniversitesi, Meslek Yüksekokulu, Bilgisayar Teknolojileri Bölümü, Türkiye
2009-2014, Öğretim Görevlisi, Tam Zamanlı, Ahi Evran Üniversitesi, Meslek Yüksekokulu, Bilgisayar Teknolojileri Bölümü, Türkiye
2024-, Arş. Uyg. Merkezi Müdürü, Kırşehir Ahi Evran Üniversitesi, Türkiye
2015-2016, Bölüm Başkanı, Türkiye
Hülya Şahin, Yüksek Lisans, Ortaokul Öğrencilerin Siber Zorbalık Düzeyleri ile Ailelerin Dijital Ebeveynlik Farkındalıklarının İncelenmesi, Kırşehir Ahi Evran Üniversitesi, Fen Bilimleri Enstitüsü, Bilgisayar ve Öğretim Teknolojileri Eğitimi Ana Bilim Dalı, 2023, (Asıl Danışman)
2021-2022, Yönlendiriciler I, Ön Lisans
2021-2022, Açık Kaynak İşletim Sistemleri, Ön Lisans
2021-2022, Grafik ve Animasyon II, Ön Lisans
2021-2022, Web Tasarımının Temelleri, Ön Lisans
2021-2022, Öğretim Teknolojilerinde Yeni Eğilimler ve Yaklaşımlar, Yüksek Lisans
2019-2020, YÖNLENDİRİCİLER I, Ön Lisans
2019-2020, GRAFİK VE ANİMASYON SİSTEMLERİ II, Ön Lisans
2019-2020, AÇIK KAYNAK İŞLETİM SİSTEMLERİ, Ön Lisans
2019-2020, WEB TASARIMININ TEMELLERİ, Ön Lisans
2018-2019, YÖNLENDİRİCİLER I, Ön Lisans
2018-2019, WEB TASARIMININ TEMELLERİ, Ön Lisans
2018-2019, WEB EDİTÖRÜ, Ön Lisans
2018-2019, GRAFİK VE ANİMASYON SİSTEMLERİ II, Ön Lisans
2018-2019, GRAFİK VE ANİMASYON SİSTEMLERİ, Ön Lisans
2018-2019, GENİŞ ALAN AĞLARI, Ön Lisans
2018-2019, AÇIK KAYNAK İŞLETİM SİSTEMLERİ, Ön Lisans
2017-2018, YÖNLENDİRİCİLER II, Ön Lisans
2017-2018, YÖNLENDİRİCİLER I, Ön Lisans
2017-2018, WEB TASARIMININ TEMELLERİ, Ön Lisans
2017-2018, WEB EDİTÖRÜ, Ön Lisans
2017-2018, GRAFİK VE ANİMASYON SİSTEMLERİ II, Ön Lisans
2017-2018, GRAFİK VE ANİMASYON SİSTEMLERİ, Ön Lisans
2017-2018, Web Tasarımının Temelleri, Ön Lisans
2017-2018, GRAFİK VE ANİMASYON SİSTEMLERİ II, Ön Lisans
2017-2018, AÇIK KAYNAK İŞLETİM SİSTEMLERİ, Ön Lisans
2017-2018, GENİŞ ALAN AĞLARI, Ön Lisans
2016-2017, YÖNLENDİRİCİLER II, Ön Lisans
2016-2017, YÖNLENDİRİCİLER I, Ön Lisans
2016-2017, WEB TASARIMININ TEMELLERİ, Ön Lisans
2016-2017, WEB EDİTÖRÜ, Ön Lisans
2016-2017, GRAFİK VE ANİMASYON SİSTEMLERİ II, Ön Lisans
2016-2017, GRAFİK VE ANİMASYON SİSTEMLERİ, Ön Lisans
2015-2016, İNTERNET PROGRAMCILIĞI II, Ön Lisans
2015-2016, İNTERNET PROGRAMCILIĞI II, Ön Lisans
2015-2016, İNTERNET PROGRAMCILIĞI I, Ön Lisans
2015-2016, YÖNLENDİRİCİLER II, Ön Lisans
2015-2016, YÖNLENDİRİCİLER I, Ön Lisans
2015-2016, YAZILIM KURULUMU VE YÖNETİMİ, Ön Lisans
2015-2016, WEB TASARIMININ TEMELLERİ, Ön Lisans
2015-2016, WEB EDİTÖRÜ, Ön Lisans
2015-2016, GRAFİK VE ANİMASYON SİSTEMLERİ II, Ön Lisans
2015-2016, GRAFİK VE ANİMASYON SİSTEMLERİ, Ön Lisans
2015-2016, AÇIK KAYNAK İŞLETİM SİSTEMLERİ, Ön Lisans
2015-2016, YÖNLENDİRİCİLER II, Ön Lisans
2015-2016, YÖNLENDİRİCİLER I, Ön Lisans
2015-2016, İNTERNET PROGRAMCILIĞI II, Ön Lisans
2015-2016, İNTERNET PROGRAMCILIĞI I, Ön Lisans
2015-2016, WEB EDİTÖRÜ, Ön Lisans
2015-2016, GRAFİK VE ANİMASYON SİSTEMLERİ, Ön Lisans
2014-2015, AÇIK KAYNAK İŞLETİM SİSTEMLERİ, Ön Lisans
2014-2015, YÖNLENDİRİCİLER II, Ön Lisans
2014-2015, YÖNLENDİRİCİLER I, Ön Lisans
2014-2015, İNTERNET PROGRAMCILIĞI II, Ön Lisans
2014-2015, İNTERNET PROGRAMCILIĞI I, Ön Lisans
2014-2015, WEB EDİTÖRÜ, Ön Lisans
2013-2014, İNTERNET PROGRAMCILIĞI II, Ön Lisans
2013-2014, İNTERNET PROGRAMCILIĞI II, Ön Lisans
2013-2014, İNTERNET PROGRAMCILIĞI I, Ön Lisans
2013-2014, YÖNLENDİRİCİLER II, Ön Lisans
2013-2014, YÖNLENDİRİCİLER I, Ön Lisans
2013-2014, YAZILIM KURULUMU VE YÖNETİMİ, Ön Lisans
2013-2014, WEB TASARIMININ TEMELLERİ, Ön Lisans
2013-2014, WEB EDİTÖRÜ, Ön Lisans
2013-2014, GRAFİK VE ANİMASYON SİSTEMLERİ II, Ön Lisans
2013-2014, GRAFİK VE ANİMASYON SİSTEMLERİ, Ön Lisans
2013-2014, AÇIK KAYNAK İŞLETİM SİSTEMLERİ, Ön Lisans
2013-2014, GENİŞ ALAN AĞLARI, Ön Lisans
2013-2014, YÖNLENDİRİCİLER II, Ön Lisans
2013-2014, YÖNLENDİRİCİLER I, Ön Lisans
2013-2014, YAZILIM KURULUMU VE YÖNETİMİ, Ön Lisans
2013-2014, İNTERNET PROGRAMCILIĞI II, Ön Lisans
2013-2014, İNTERNET PROGRAMCILIĞI I, Ön Lisans
2013-2014, WEB EDİTÖRÜ, Ön Lisans
2013-2014, GRAFİK VE ANİMASYON SİSTEMLERİ, Ön Lisans
2013-2014, Açık Kaynak İşletim Sistemleri, Ön Lisans
2013-2014, Yönlendiriciler II, Ön Lisans
2013-2014, Yönlendiriciler I, Ön Lisans
2013-2014, İnternet Programcılığı I, Ön Lisans
2013-2014, GRAFİK VE ANİMASYON SİSTEMLERİ, Ön Lisans
2013-2014, Web Editörü, Ön Lisans
2013-2014, İnternet Programcılığı II, Ön Lisans
2012-2013, YÖNLENDİRİCİLER II, Ön Lisans
2012-2013, YÖNLENDİRİCİLER I, Ön Lisans
2012-2013, YAZILIM KURULUMU VE YÖNETİMİ, Ön Lisans
2012-2013, WEB TASARIMININ TEMELLERİ, Ön Lisans
2012-2013, WEB EDİTÖRÜ, Ön Lisans
2012-2013, GRAFİK VE ANİMASYON SİSTEMLERİ II, Ön Lisans
2012-2013, GRAFİK VE ANİMASYON SİSTEMLERİ, Ön Lisans
2012-2013, AÇIK KAYNAK İŞLETİM SİSTEMLERİ, Ön Lisans
2012-2013, YÖNLENDİRİCİLER II, Ön Lisans
2012-2013, YÖNLENDİRİCİLER I, Ön Lisans
2012-2013, YAZILIM KURULUMU VE YÖNETİMİ, Ön Lisans
2012-2013, İNTERNET PROGRAMCILIĞI II, Ön Lisans
2012-2013, İNTERNET PROGRAMCILIĞI I, Ön Lisans
2012-2013, WEB EDİTÖRÜ, Ön Lisans
2012-2013, Geniş Alan Ağları, Ön Lisans
2012-2013, Yazılım Kurulumu ve Yönetimi, Ön Lisans
2012-2013, Açık Kaynak İşletim Sistemleri, Ön Lisans
2012-2013, Yönlendiriciler II, Ön Lisans
2012-2013, Yönlendiriciler I, Ön Lisans
2011-2012, YÖNLENDİRİCİLER I, Ön Lisans
2011-2012, WEB TASARIMININ TEMELLERİ, Ön Lisans
2011-2012, WEB EDİTÖRÜ, Ön Lisans
2011-2012, GRAFİK VE ANİMASYON SİSTEMLERİ II, Ön Lisans
2011-2012, GRAFİK VE ANİMASYON SİSTEMLERİ, Ön Lisans
2011-2012, AÇIK KAYNAK İŞLETİM SİSTEMLERİ, Ön Lisans
2011-2012, YÖNLENDİRİCİLER II, Ön Lisans
2011-2012, YÖNLENDİRİCİLER I, Ön Lisans
2011-2012, YAZILIM KURULUMU VE YÖNETİMİ, Ön Lisans
2011-2012, WEB EDİTÖRÜ, Ön Lisans
2011-2012, GRAFİK VE ANİMASYON SİSTEMLERİ, Ön Lisans
2011-2012, Geniş Alan Ağları, Ön Lisans
2011-2012, Yazılım Kurulumu ve Yönetimi, Ön Lisans
2011-2012, Açık Kaynak İşletim Sistemleri, Ön Lisans
2011-2012, Yönlendiriciler II, Ön Lisans
2011-2012, Yönlendiriciler I, Ön Lisans
2011-2012, Web Editörü, Ön Lisans
2010-2011, YAZILIM KURULUMU VE YÖNETİMİ, Ön Lisans
2010-2011, WEB TASARIMININ TEMELLERİ, Ön Lisans
2010-2011, WEB EDİTÖRÜ, Ön Lisans
2010-2011, GRAFİK VE ANİMASYON SİSTEMLERİ II, Ön Lisans
2010-2011, GRAFİK VE ANİMASYON SİSTEMLERİ, Ön Lisans
2010-2011, WEB EDİTÖRÜ, Ön Lisans
2010-2011, Açık Kaynak İşletim Sistemleri, Ön Lisans
2010-2011, Yönlendiriciler II, Ön Lisans
2010-2011, Yönlendiriciler I, Ön Lisans
2009-2010, WEB EDİTÖRÜ, Ön Lisans
2009-2010, GRAFİK VE ANİMASYON SİSTEMLERİ, Ön Lisans
2009-2010, Web Editörü, Ön Lisans
2008-2009, WEB EDİTÖRÜ, Ön Lisans
2008-2009, GRAFİK VE ANİMASYON SİSTEMLERİ, Ön Lisans
Kayıt Yok
Ön Lisans Bilgisayar Bölümü Öğrencilerinin Bilgisayar Programlama Öğrenmedeki Zorluklarının Belirlenmesi : Yürütücü , 2023-2024
Doğadan İlham Aldım TÜBA ve TÜBİTAK Destekli Proje: Yürütücü , 2021  
Doğadan İlham Aldım TÜBA ve TÜBİTAK Destekli Proje: Yürütücü , 2021-2022  
Avrupa Yetişkin Eğitimi Gündemi Diğer Kamu Kuruluşları (Yükseköğretim Kurumları Hariç): Eğitmen , 2020  
Bilişimle Üretim Orta Ölçek Pilot Uygulaması Diğer Kamu Kuruluşları (Yükseköğretim Kurumları Hariç): Araştırmacı , 2020-2020  
İlköğretim öğrencilerine yönelik programlama öğretiminde fiziksel programlama araçlarının etkisi Yükseköğretim Kurumları Tarafından Destekli Bilimsel Araştırma Projesi: Yürütücü , 2018-2020  
Artırılmış Gerçeklikle Zenginleştirilmiş Sınıflar TÜBA ve TÜBİTAK Destekli Proje: Eğitmen , 2018-2018  
Tasarım Tabanlı Araştırma Yöntemi ile Sınıf Öğretmenlerine Yönelik Eğitsel Robotik Uygulamaları TÜBA ve TÜBİTAK Destekli Proje: Yürütücü , 2018-2018  
Eğitsel robotik ve somut programlama araçlarının karşılaştırılması ve ilköğretim müfredatına yönelik örnek STEM uygulamaları geliştirilmesi. Yükseköğretim Kurumları Tarafından Destekli Bilimsel Araştırma Projesi: Yürütücü , 2017-2017  
Öğretimsel bir araç olarak robotlar: eğitimde robotların kullanımı Yükseköğretim Kurumları Tarafından Destekli Bilimsel Araştırma Projesi: Yürütücü , 2017-2017
Bilişim Garaj Akademisi Robotik (S4A ile Arduino) Öğretmen Eğitimi Özel Kuruluşlar: Eğitmen , 2017-2017  
ÖĞRETİM TASARIMI SÜRECİNİN BİR PARÇASI OLARAK BÜYÜK VERİ VE VERİ MADENCİLİĞİ YÖNTEMLERİ Yükseköğretim Kurumları Tarafından Destekli Bilimsel Araştırma Projesi: Yürütücü , 2016-2016
Kayıt Yok
KESKİNKILIÇ, F. (2024) "Effect of STEM Training with Educational Robotics Applications Designed for Classroom Teachers on the STEM Awareness and Attitudes of Teachers", International Journal of Computer Science Education in Schools, 6 (3) pp. 67-77 DOI  
KESKİNKILIÇ, F., ÜNAL, M. (2023) "Evaluation of Nature-Integrated STEM Activities from the Students’ Perspectives", Journal of Teacher Education and Lifelong Learning, 5 (2) pp. 838-857 Link DOI   
KESKİNKILIÇ, F., Karataş, S. (2023) "The Relationship Between Readability and Text Design in Educational Websites1", Kastamonu Egitim Dergisi, 31 (4) pp. 600-610 DOI   
KESKİNKILIÇ, F. (2023) "Evaluation of Nature-Based Production Activities with Computer Science for Middle School Students: The Sample of the Inspired by Nature Project", International Journal of Educational Research Review, 8 (4) pp. 853-863 DOI   
Taşkaya, C., BÜYÜKTURAN, B., KESKİNKILIÇ, F., BÜYÜKTURAN, Ö. (2023) "Examining the Relationship Between Smartphone Addiction and Depression, Sleep, Quality of Life, And Pain Among University Students During the Covid-19 Pandemic", Black Sea Journal of Health Science, 6 (1) pp. 140-146 DOI   
KESKİNKILIÇ, F., Karataş, S. (2011) "Eğitsel İçerikli Web Sitelerinin Metin Tasarım Unsurları Açısından Değerlendirilmesi", Eğitim Teknolojileri ve Araştırma Dergisi, 2 (1) [TR Dizin]   
KESKİNKILIÇ, F., Kalelioğlu, F. (2023) "Önlisans Bilgisayar Bölümü Öğrencilerinin Bilgisayar Programlamaya Yönelik Kaygılarının İncelenmesi", 10. INTERNATIONAL EURASIAN EDUCATIONAL RESEARCH CONGRESS , Ankara, Türkiye, (Haziran 2023
KESKİNKILIÇ, F. (2022) "Disiplinler Arası Bir Doğa Eğitimi Projesinin Ortaokul Öğrencilerinin STEM'e Yönelik Tutumlarına Etkisi", IXth International Eurasian Educational Research Congress , Türkiye, (Haziran 2022
KESKİNKILIÇ, F. (2022) "İlköğretim Öğrencilerine Yönelik Programlama Öğretiminde Fiziksel Programlama Araçlarının Etkisi", IXth International Eurasian Educational Research Congress , Türkiye, (Haziran 2022
KESKİNKILIÇ, F., Kalelioğlu, F. (2019) "Programlama Öğretiminde Karşılaşılan Zorluklar ve Çözüm Önerileri.", 13th International Computer and Instructional Technologies Symposium (ICITS 2019) , Türkiye, (Haziran 2019
KESKİNKILIÇ, F. (2018) "Primary School Teachers’ Views on Robotics Education", 16th InternationalBBCC Conference on Sustainable Development, Culture, Education. , (Aralık 2018
KESKİNKILIÇ, F. (2018) "The Effect of Online Video Support on the Academic Achievement of Students in Wide Area Networks Lessons.", 16th International BBCC Conference on SustainableDevelopment, Culture, Education. , (Aralık 2018
KESKİNKILIÇ, F. (2018) "İlköğretim Fen Bilgisi Dersi Kazanımlarına Yönelik Robotik Etkinlikler", X.Uluslarası Eğitim Araştırmaları Kongresi. , (Mayıs 2018
KESKİNKILIÇ, F. (2018) "İlköğretim Öğrencilerine Yönelik Mikro Denetleyici Temelli Robotik Aktivitelere Girişte Elektrik Kavramlarının Önemi ve Bu Kavramların Öğretimine Yönelik Öneriler.", X.Uluslarası Eğitim Araştırmaları Kongresi. , (Mayıs 2018
KESKİNKILIÇ, F., Yazağan, A. (2017) "Öğretimsel Bir Araç Olarak Robotlar: Eğitim Uygulamalarında Robotların Kullanımı", 11.th International Computer Instructional Technologies Symposium , (Haziran 2017
Yazağan, A., KESKİNKILIÇ, F. (2017) "Programlama Derslerinde Çevrimiçi Video Desteği Kullanımı ile Öğrencilerin Eğitsel İnternet Kullanım Özyeterlik İnançları Arasındaki İlişkinin İncelenmesi", 11. International Computer Instructional Technologies Symposium , (Haziran 2017
KESKİNKILIÇ, F., Boyraz, A. (2017) "Öğretimsel Bir Araç Olarak Robotlar: Eğitim Uygulamalarında Robotların Kullanımı", 11. International Computer Instructional Technologies Symposium , Malatya, Türkiye, (Mayıs 2017
Boyraz, A., KESKİNKILIÇ, F. (2017) "Programlama Derslerinde Çevrimiçi Video Desteği Kullanımı ile Öğrencilerin Eğitsel İnternet Kullanım Özyeterlik İnançları Arasındaki İlişkinin İncelenmesi", 11. International Computer Instructional Technologies Symposium , Malatya, Türkiye, (Mayıs 2017 
KESKİNKILIÇ, F. (2016) "Öğretim Tasarımı Sürecinin Bir Parçası Olarak Büyük Veri ve Veri Madenciliği Yöntemleri", 10th International Computer and Instructional Technologies Symposium (ICITS) , (pp. 346-350), Rize, Türkiye, (Mayıs 2016
KESKİNKILIÇ, F. (2012) "BİLİŞİM TEKNOLOJİLERİ ÖĞRETMENLERİNİN YETRLİLİKLERİNİN OKUL MÜDÜRLERİNİN GÖRÜŞÜNE GÖRE DEĞERLENDİRİLMESİ", ULUSLARARASI ÖĞRETMEN YETİŞTİRME POLİTİKALARI SEMPOZYUMU , (Mayıs 2012
KESKİNKILIÇ, F. (2010) "EĞİTSEL İÇERİKLİ WEB SİTELERİNİN METİN TASARIM UNSURLARI AÇISINDAN DEĞERLENDİRİLMESİ", 10. ULUSLAR ARASI EĞİTİM TEKNOLOJİLERİ KONGRESİ , (Nisan 2010
Özdemir, S., KESKİNKILIÇ, F. (2019) "Çocuklar İçin Akıllı Cihaz Tasarımı.", Ankara/Türkiye : ODTÜ Yayıncılık, ISBN: 978-605-9856-97-3  
KESKİNKILIÇ, F. (2023) "Dünyada ve Türkiye’de Dijital Dönüşüme Genel Bakış", Kitap: Dijital Dönüşüm ve sosyal Etkileşim. Eğitim, Toplum, Kültür, Sanat, Sağlık, Türkiye : Necmettin Erbakan Üniversitesi Yayınları, Bölüm Sayfaları: 3 / 34, ISBN: 978- 
KESKİNKILIÇ, F., Karataş, S. (2020) "Dünyada ve Türkiye'de Açık ve Uzaktan Öğrenmenin Gelişimi", Kitap: Açık ve Uzaktan Öğrenme, Ankara/Türkiye : Pegem Akademi, Bölüm Sayfaları: 29 / 56, ISBN: 978-625-7052-90-0 
KESKİNKILIÇ, F., Karataş, S. (2020) "Dünyada ve Türkiye’de Açık ve Uzaktan Öğrenmenin Gelişimi", Kitap: Açık ve Uzaktan Öğrenme, Türkiye : Pegem Akademi, Bölüm Sayfaları: 30 / 57, ISBN: 9786257052900 
Kalelioğlu, F., KESKİNKILIÇ, F. (2020) "Bilgisayar Bilimi Eğitimi için Öğretim Yöntemleri", Kitap: Bilgi İşlemsel Düşünmeden Programlamaya, : Pegem Akademi, Bölüm Sayfaları: 155 / 178, ISBN: 978-605-241-111-7 
KESKİNKILIÇ, F. (2019) "Eğitim ve Teknoloji", Kitap: Eğitime Giriş, : Pegem akademi, Bölüm Sayfaları: / , ISBN: 978-605-241-417-0 
Kalelioğlu, F., KESKİNKILIÇ, F. (2017) "Bilgisayar Bilimi Eğitimi için Öğretim Yöntemleri", Kitap: Bilgi İşlemsel Düşünmeden Programlamaya, Ankara/Türkiye : Pegem akademi, Bölüm Sayfaları: 155 / 178, ISBN: 9786052411117 
Kayıt Yok
Kayıt Yok
(Uluslararası - Bilimsel Dergi) Eğitim Teknolojisi Kuram ve Uygulama (ETKU), 2017
(Ulusal - Bilimsel Dergi) Eğitim Teknolojileri Kuram ve Uygulama, 0
Kayıt Yok
Atıflar
Atıf Sayılarına Göre Yayınlar
A: SCI/SSCI/AHCI, B: ESCI, C: Scopus, D: Uluslararası Alan Index, E: Diğer Uluslararası, F: TR Dizin, G: Uluslararası Kitap, H: Ulusal Kitap, I: Diğer Ulusal, J: Toplam
(2009) "Teşekkür belgesi" MİLLİ EĞİTİM BAKANLIĞI
(2008) "Teşekkür belgesi" MİLLİ EĞİTİM BAKANLIĞI
Kayıt Yok
Kayıt Yok
Kayıt Yok
Kayıt Yok
Birlikte çalışılan kişi Aktif Dönem Çalışma Sayısı
Serçin Karataş
Gazi Üniversitesi
2011 - 2023 4
Filiz Kalelioğlu
Başkent Üniversitesi
2017 - 2023 4
Aslı Boyraz
Recep Tayyip Erdoğan Üniversitesi
2017 2
Aslı Yazağan
-
2017 2
-
2023 1
Kırşehir Ahi Evran Üniversitesi
2023 1
-
2023 1
Selçuk Özdemir
Gazi Üniversitesi
2019 1
Cengiz Taşkaya
-
2023 1
2024 için Puan Bazlı Sıralamalar
Sıra (Araştırma Alanı İçinde)
359.
78368 araştırmacı içinde
Sıra (Temel Alan İçinde)
200.
9825 araştırmacı içinde
Sıra (Bilim Alanı İçinde)
59.
655 araştırmacı içinde
Alan Adı Alandaki Toplam Öğretim Elemanı Sayısı
TÜBİTAK Araştırma Alanı Sosyal Bilimler 78368
YÖKSİS Temel Alan Eğitim Bilimleri Temel Alanı 9825
YÖKSİS Bilim Alanı Bilgisayar ve Öğretim Teknolojileri Eğitimi 655
Anahtar Kelimeler Bilgisayar ve Öğretim Teknolojileri Eğitimi, Öğretim Tasarımı, Eğitim Teknolojileri
Performans Kriteri 2015 2016 2017 2018 2019 2020 2021 2022 2023 2024
Ağırlıklı Puan 0 10 54 30 125 40 0 20 105 15
Sıra (Araştırma Alanı İçinde) - 494 . 495 . 514 . 419 . 487 . - 605 . 500 . 359 .
Sıra (Temel Alan İçinde) - 338 . 301 . 317 . 216 . 288 . - 350 . 287 . 200 .
Sıra (Bilim Alanı İçinde) - 104 . 89 . 94 . 49 . 84 . - 102 . 65 . 59 .
Sıra (Anahtar Kelime (1)) - 68 . 52 . 55 . 25 . 48 . - 60 . 41 . 43 .
Sıra (Anahtar Kelime (2)) - - - - - - - - - -
Sıra (Anahtar Kelime (3)) - - - - - - - - - -
Toplam Yayın 0 1 5 4 3 1 0 2 6 1
Toplam Makale 0 0 0 0 0 0 0 0 4 1
Toplam Kitap 0 0 1 0 2 1 0 0 1 0
Toplam Bildiri 0 1 4 4 1 0 0 2 1 0
Makale (SCI) 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0
Makale (Uluslararası) 0 0 0 0 0 0 0 0 3 1
Makale (Ulusal) 0 0 0 0 0 0 0 0 1 0
Kitap Yazarlığı 0 0 0 0 1 0 0 0 0 0
Kitap Bölümü Yazarlığı 0 0 1 0 1 1 0 0 1 0
Bildiri (Uluslararası) 0 1 2 4 1 0 0 2 1 0
Bildiri (Ulusal) 0 0 2 0 0 0 0 0 0 0
Atıfları ve Metrikleri
Atıfları ve Metrikleri