Yüksek Lisans, Türkiye, İstanbul Esenyurt Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, Klinik Psikoloji (Yl) (Tezsiz), 2019, 2020 |
Doktora/Sanatta Yeterlilik/Tıpta Uzmanlık, Türkiye, Gazi Üniversitesi, Eğitim Bilimleri Enstitüsü, Çocuk Gelişimi ve Eğitimi (Dr), 2011, 2015 |
Yüksek Lisans, Türkiye, Ankara Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, Eğitim Yönetimi ve Planlaması (Yl) (Tezli), 1990, 1995 |
Lisans, Türkiye, Gazi Üniversitesi, Gazi Eğitim Fakültesi, Eğitim Bilimleri Bölümü, 1985, 1988 |
Yüksek Lisans, Türkiye, İstanbul Esenyurt Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, Klinik Psikoloji (Yl) (Tezsiz), 2019, 2020 |
Doktora/Sanatta Yeterlilik/Tıpta Uzmanlık, Türkiye, Gazi Üniversitesi, Eğitim Bilimleri Enstitüsü, Çocuk Gelişimi ve Eğitimi (Dr), 2011, 2015 |
Yüksek Lisans, Türkiye, Ankara Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, Eğitim Yönetimi ve Planlaması (Yl) (Tezli), 1990, 1995 |
Lisans, Türkiye, Gazi Üniversitesi, Gazi Eğitim Fakültesi, Eğitim Bilimleri Bölümü, 1985, 1988 |
Kayıt Yok |
İngilizce, YDS, 57, 2022/3 Ele, 2022 |
Kayıt Yok |
[UAK] Eğitim Bilimleri Rehberlik ve Psikolojik Danışmanlık Rehberlik ve Psikolojik Danışmanlık |
[UAK] Sosyal, Beşeri ve İdari Bilimler Çocuk Gelişimi Çocuk Gelişimi Eğitimi |
[UAK] Sosyal, Beşeri ve İdari Bilimler Çocuk Gelişimi Okul Öncesi Eğitimi |
[UAK] Sosyal, Beşeri ve İdari Bilimler Gelişim Psikolojisi Kişilik Gelişimi |
[UAK] Sosyal, Beşeri ve İdari Bilimler Gelişim Psikolojisi Duygusal gelişim |
[UAK] Sosyal, Beşeri ve İdari Bilimler Gelişim Psikolojisi Sosyal Gelişim |
2018-, Doktor Öğretim Üyesi, Tam Zamanlı, Kırşehir Ahi Evran Üniversitesi, Eğitim Fakültesi, Eğitim Bilimleri Bölümü, Türkiye |
2015-2017, Öğretim Görevlisi (Dr), Tam Zamanlı, Ahi Evran Üniversitesi, Eğitim Fakültesi, Eğitim Bilimleri Bölümü, Türkiye |
2006-2015, Öğretim Görevlisi, Tam Zamanlı, Ahi Evran Üniversitesi, Eğitim Fakültesi, Eğitim Bilimleri Bölümü, Türkiye |
Kayıt Yok |
Aleyna Topaç, Yüksek Lisans, Lise öğrencilerinin öfke ifade tarzları ve psikolojik ihtiyaçları arasındaki ilişkinin incelenmesi, Kırşehir Ahi Evran Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, Eğitim Bilimleri Ana Bilim Dalı, 2024, (Asıl Danışman) |
Merve Çakar, Yüksek Lisans, Ergenlerde erken dönem uyumsuz şemalar ile riskli davranışlar arasındaki ilişkinin incelenmesi, Kırşehir Ahi Evran Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, Eğitim Bilimleri Ana Bilim Dalı, 2024, (Asıl Danışman) |
Ayşe Nur Şahin Kızılkaya, Yüksek Lisans, Ergenlerin algıladıkları helikopter ebeveyn tutumları ile psikolojik sağlamlık düzeyleri arasındaki ilişkinin incelenmesi, Kırşehir Ahi Evran Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, Eğitim Bilimleri Ana Bilim Dalı, 2024, (Asıl Danışman) |
Ziya Demir, Yüksek Lisans, Lise öğrencilerinin kariyer kaygılarında mesleki kararsızlık ve akılcı olmayan inançların rolü, Kırşehir Ahi Evran Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, Eğitim Bilimleri Ana Bilim Dalı, 2023, (Asıl Danışman) |
Zeynep Atasoy Karakaya, Yüksek Lisans, Lise öğrencilerinde akran zorbalığı ve intihar olasılığı arasındaki ilişkinin çeşitli değişkenler açısından incelenmesi, Kırşehir Ahi Evran Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, Eğitim Bilimleri Ana Bilim Dalı, 2023, (Asıl Danışman) |
Cansel Karadeniz, Yüksek Lisans, EVLİLİK DOYUMUNUN YORDAYICISI OLARAK TEMEL PSİKOLOJİK İHTİYAÇLAR VE SOSYAL MEDYA BAĞIMLILIĞI, Kırşehir Ahi Evran Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, Eğitim Bilimleri Ana Bilim Dalı, 2023, (Asıl Danışman) |
Hilal Yılmaz, Yüksek Lisans, Akış kuramına dayalı stresle başa çıkma grup programının pandemi döneminde ergenlerin stresle başa çıkma stratejilerine etkisi, Kırşehir Ahi Evran Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, Eğitim Bilimleri Ana Bilim Dalı, 2021, (Asıl Danışman) |
Gökhan Gümüş, Yüksek Lisans, Ergenlerde kendilik algısı ve kimlik gelişimi süreçlerinin akran zorbalığı ile ilişkisi, Kırşehir Ahi Evran Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, Eğitim Bilimleri Ana Bilim Dalı, 2020, (Asıl Danışman) |
2024-2025, GELİŞİM PSİKOLOJİSİ II (Ergenlik), Lisans |
2024-2025, DAVRANIŞ BOZUKLUKLARI I, Lisans |
2024-2025, OKULLARDA PDR UYGULAMALARI I, Lisans |
2024-2025, BİREYLE PSİKOLOJİK DANIŞMA UYGULAMASI I, Lisans |
2024-2025, ÇOCUK VE ERGENLERDE DAVRANIŞ BOZUKLUKLARI, Yüksek Lisans |
2023-2024, GELİŞİM PSİKOLOJİSİ I (Bebeklik ve Çocukluk), Lisans |
2023-2024, DAVRANIŞ BOZUKLUKLARI II, Lisans |
2023-2024, OKULLARDA RUH SAĞLIĞI, Lisans |
2023-2024, YAŞAM DÖNEMLERİ VE UYUM PROBLEMLERİ, Lisans |
2023-2024, BİREYLE PSİKOLOJİK DANIŞMA UYGULAMASI II, Lisans |
2023-2024, PROJEKTİF TEKNİKLER, Yüksek Lisans |
2023-2024, GELİŞİM PSİKOLOJİSİ II (Ergenlik), Lisans |
2023-2024, DAVRANIŞ BOZUKLUKLARI I, Lisans |
2023-2024, YETİŞKİNLİK VE YAŞLILIK PSİKOLOJİSİ, Lisans |
2023-2024, ÇOCUK VE ERGENLERDE DAVRANIŞ BOZUKLUKLARI, Yüksek Lisans |
2023-2024, BİREYLE PSİKOLOJİK DANIŞMA UYGULAMASI I, Lisans |
2022-2023, GELİŞİM PSİKOLOJİSİ I (Bebeklik ve Çocukluk), Lisans |
2022-2023, DAVRANIŞ BOZUKLUKLARI II, Lisans |
2022-2023, OKULLARDA RUH SAĞLIĞI, Lisans |
2022-2023, YAŞAM DÖNEMLERİ VE UYUM PROBLEMLERİ, Lisans |
2022-2023, BİREYLE PSİKOLOJİK DANIŞMA UYGULAMASI II, Lisans |
2022-2023, PROJEKTİF TEKNİKLER, Yüksek Lisans |
2022-2023, GELİŞİM PSİKOLOJİSİ II (ERGENLİK), Lisans |
2022-2023, DAVRANIŞ BOZUKLUKLARI I, Lisans |
2022-2023, YETİŞKİNLİK VE YAŞLILIK PSİKOLOJİSİ, Lisans |
2022-2023, PSİKOLOJİK TESTLER, Lisans |
2022-2023, ÇOCUK VE ERGENLERDE DAVRANIŞ BOZUKLUKLARI, Yüksek Lisans |
2021-2022, GELİŞİM PSİKOLOJİSİ I (Bebeklik ve Çocukluk), Lisans |
2021-2022, DAVRANIŞ BOZUKLUKLARI I, Lisans |
2021-2022, YAŞAM DÖNEMLERİ VE UYUM PROBLEMLERİ, Lisans |
2021-2022, OKULLARDA RUH SAĞLIĞI, Lisans |
2021-2022, BİREYLE PSİKOLOJİK DANIŞMA UYGULAMASI II, Lisans |
2021-2022, PROJEKTİF TEKNİKLER, Yüksek Lisans |
2021-2022, GELİŞİM PSİKOLOJİSİ II (Ergenlik), Lisans |
2021-2022, DAVRANIŞ BOZUKLUKLARI I, Lisans |
2021-2022, YETİŞKİNLİK VE YAŞLILIK PSİKOLOJİSİ, Lisans |
2021-2022, ÇOCUK VE ERGENLERDE DAVRANIŞ BOZUKLUKLARI, Lisans |
2021-2022, BİREYLE PSİKOLOJİK DANIŞMA UYGULAMASI II, Lisans |
2020-2021, GELİŞİM PSİKOLOJİSİ I (Bebeklik ve Çocukluk), Lisans |
2020-2021, DAVRANIŞ BOZUKLUKLARI II, Lisans |
2020-2021, OKULLARDA RUH SAĞLIĞI, Lisans |
2020-2021, YAŞAM DÖNEMLERİ VE UYUM PROBLEMLERİ, Lisans |
2020-2021, PROJEKTİF TEKNİKLER, Yüksek Lisans |
2020-2021, GELİŞİM PSİKOLOJİSİ II (ERGENLİK), Lisans |
2020-2021, DAVRANIŞ BOZUKLUKLARI I, Yüksek Lisans |
2020-2021, YETİŞKİNLİK VE YAŞLILIK PSİKOLOJİSİ, Lisans |
2020-2021, PSİKOLOJİYE GİRİŞ, Lisans |
2019-2020, GELİŞİM PSİKOLOJİSİ I (Bebeklik ve Çocukluk), Lisans |
2019-2020, YAŞAM DÖNEMLERİ VE UYUM PROBLEMLERİ, Lisans |
2019-2020, PROJEKTİF TEKNİKLER, Yüksek Lisans |
2019-2020, PSİKOLOJİYE GİRİŞ, Lisans |
2019-2020, GELİŞİM PSİKOLOJİSİ II (Ergenlik), Lisans |
2019-2020, PSİKOLOJİK TESTLER, Lisans |
2018-2019, GELİŞİM PSİKOLOJİSİ I (Bebeklik ve Çocukluk), Lisans |
2018-2019, YAŞAM DÖNEMLERİ VE UYUM PROBLEMLERİ, Lisans |
2018-2019, GELİŞİM PSİKOLOJİSİ II (Ergenlik), Lisans |
2018-2019, PSİKOLOJİYE GİRİŞ, Lisans |
Kayıt Yok |
İ.M.D.A.T (İntihar Ağına Tutun Projesi) Diğer Kamu Kuruluşları (Yükseköğretim Kurumları Hariç): Danışman , 2021-2023 |
Gözünden Anlarım( Madde Bağımlılığı İle Mücadele) Diğer Kamu Kuruluşları (Yükseköğretim Kurumları Hariç): Danışman , 2017-218 |
Orta Öğretim Öğrencilerinde Riskli Davranışların Yaygınlığının Belirlenmesi.Kırşehir Örneklemi Yükseköğretim Kurumları Tarafından Destekli Bilimsel Araştırma Projesi: Yürütücü , 2011-2013 |
Kayıt Yok |
Konieczn, E.J., TALU, E. (2024) "The Meaning of Symbolism of Colours in Fear-Themed Drawings of Polish and Turkish Children", Seminare Journal, 45 (45) pp. 147-165 DOI |
Yılmaz, H., TALU, E. (2022) "Ergenlerin Covıd-19 Pandemi Stresi Üzerine Akış Kuramına Dayalı Bir Psiko-Eğitim Programı: Deneysel Bir Çalışma", Ulusal Eğitim Akademisi Dergisi, 6 (2) pp. 156-174 Link DOI |
TALU, E., Gümüş, G. (2022) "TÜRKİYE’DE AKRAN ZORBALIĞININ ERGENLER ARASINDA YAYGINLIĞININ İNCELENMESİ: BİR META ANALİZ ÇALIŞMASI", Trakya Eğitim Dergisi, 12 (3) pp. 1673-1682 [TR Dizin] Link DOI |
Gümüş, G., TALU, E. (2022) "Ergenlerde Kendilik Algısı ve Akran Zorbalığı Düzeyleri Arasındaki İlişkinin İncelenmesi", Gelişim ve Psikoloji Dergisi, 3 (5) pp. 41-50 Link DOI |
TALU, E., GENÇTANIRIM-KURT, D. (2022) "COVID-19 SALGINININ ÇOCUKLAR ÜZERİNDEKİ AKADEMİK VE PSİKO-SOSYAL ETKİLERİ", Ahi Evran Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi, 8 (1) pp. 172-189 [TR Dizin] Link DOI |
Konieczn, E.J., TALU, E. (2022) "The Symbolism of Fear-Themed Drawings of Turkish and Polish Children", Educational Studies Review, 2 (40) pp. 111-138 Link DOI |
Konieczn, E.J., TALU, E. (2021) "SYMBOLS OF FEAR IN THE STUDIES OF DRAWINGS BY POLISH AND TURKISH CHILDREN", Kultura i Edukacja, 2 (132) pp. 172-185 Link DOI |
DİLEK, H., TALU, E. (2021) "OKUL ÖNCESİ REHBERLİK HİZMETLERİNİN DEĞERLENDİRİLMESİ", Erken Çocukluk Çalışmaları Dergisi5 Sayı 2 Ekim 2021 s.384, 5 (2) pp. 384-409 [TR Dizin] Link DOI |
TALU, E., Gümüş, G. (2021) "ERGENLERDE BENMERKEZCİ DÜŞÜNCE YAPISININ RİSKLİ DAVRANIŞLARA ETKİSİ", ULUSAL EĞİTİM AKADEMİSİ DERGİSİ, 5 (1) pp. 9-21 Link DOI |
TALU, E. (2021) "ERGENLERİN, ERGENLİK DÖNEMİNE İLİŞKİN ALGILARINA METAFORİK BİR BAKIŞ", International Journal of Eurasia Social Sciences, 12 (43) pp. 33-46 [TR Dizin] Link DOI |
TALU, E., Elmas, İ.A. (2020) "ERGENLERDE AKRAN ZORBALIĞINI KONU ALAN ‘‘KLASS’’ ADLI FİLMİN EKOLOJİK SİSTEMLER KURAMI AÇISINDAN İNCELENMESİ", Gelişim ve Psikoloji Dergisi, 1 (2) pp. 99-123 Link DOI |
TALU, E. (2020) "ERGENLERDE BEDEN İMAJI ALGISININ KİMLİK GELİŞİMİ SÜRECİNE ETKİSİ", İnönü Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi, 21 (2) pp. 1116-1135 [TR Dizin] Link DOI |
TALU, E., Yüzbaşıoğlu, F. (2020) "GELENEKSEL SOKAK OYUNLARININ ÇOCUK GELİŞİMİNE KATKILARININ "RAFADAN TAYFA" ÇİZGİ FİLMİ ÜZERİNDEN İNCELENMESİ", Ulusal Eğitim Akademisi Dergisi, 4 (2) pp. 148-162 Link DOI |
TALU, E., Gümüş, G. (2020) "ERGENLERDE AKRAN BASKISI VE RİSKLİ DAVRANIŞLAR ARASINDAKİ İLİŞKİNİN İNCELENMESİ", Ahi Evran Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi (AEÜSBED), 6 (2) pp. 390-403 Link DOI |
TALU, E. (2019) "BİR OYUNDAN ÖTESİ: ``MAVİ BALİNA’’ (THE BLUE WHALE) ADLI OYUNUN SHNEIDMAN’IN ``İNTİHAR KÜPÜ’’ MODELİ BAĞLAMINDA ANALİZİ", KIrşehir Eğitim Fakültesi Dergisi, 20 (3) pp. 3-35 [TR Dizin] Link DOI |
TALU, E. (2019) "HUZUR EVLERİNE İLİŞKİN TOPLUMSAL ALGI ÜZERİNE BİRİKİLEM: “BEYAZ MELEK” FİLMİ", The Journal of Academic Social Sciences, 7 (95) pp. 157-170 Link DOI |
TALU, E., Avcı, N. (2019) "ANNELERİN ÖZGECİ SUÇ KORKUSUNU ETKİLEYEN FAKTÖRLERİN İNCELENMESİ", Mehmet Akif Ersoy Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi, (51) pp. 262-287 [TR Dizin] Link DOI |
TALU, E., Avcı, N. (2019) "ÖZGECİ SUÇ KORKUSU ÖLÇEĞİNİN GELİŞTİRİLMESİ: GEÇERLİK VE GÜVENİRLİK ÇALIŞMASI", The Journal of Academic Social Science Studies, 12 (75) pp. 65-80 Link DOI |
TALU, E., Avcı, N. (2019) "ÖZGECİ SUÇ KORKUSU ÖLÇEĞİNİN GELİŞTİRİLMESİ: GEÇERLİK VE GÜVENİRLİK ÇALIŞMASI", The Journal of Academic Social Science Studies, 12 (75) pp. 65-80 Link DOI |
TALU, E. (2019) "REFLECTIONS OF FEARS OF CHILDREN TO DRAWINGS", European Journal of Educational Research, 8 (3) pp. 763-779 Link DOI |
Karadeniz, C., TALU, E. (2024) "Türkiye’de Evlilik Doyumu ile İlgili Yapılan Doktora Tezleri Üzerine Bir İnceleme", 25th International Congress on Psychological Counseling and Guidance , (pp. 217-218), Ankara, Türkiye, (Temmuz 2024) |
TALU, E., Çakar, M. (2024) "A REVIEW ON GRADUATE THESES REGARDING RISKY BEHAVIORS IN TURKEY", 2. ULUSLARARASI 21. YY EĞİTİM ARAŞTIRMALARI KONGRESİ , (pp. 103-104), Burdur, Türkiye, (Haziran 2024) |
Topaç, A., TALU, E. (2024) "A REVIEW ON GRADUATE THESES RELATED TO ANGER EXPRESSION STYLES IN TURKEY", 2. ULUSLARARASI 21. YY EĞİTİM ARAŞTIRMALARI KONGRESİ , (pp. 56-57), Burdur, Türkiye, (Haziran 2024) |
Karakaya, Z.A., TALU, E. (2023) "AKRAN ZORBALIĞININ ERGEN İNTİHARLARINDAKİ ROLÜ", 1st BİLSEL INTERNATIONAL WORLD SCIENCE AND RESEARCH CONGRESS , İstanbul, Türkiye, (Temmuz 2023) |
Yüzbaşıoğlu, F., TALU, E. (2023) "Özel Yetenekli Ergenlerde Özsaygı:Bir Sistematik Derleme ve Bibliyometrik Analiz", IX. Uluslararası TURKCESS Eğitim ve Sosyal Bilimler Kongresi , (pp. 299-301), İstanbul, Türkiye, (Mayıs 2023) |
TALU, E. (2022) "ÇOCUKLUK ÇAĞI TRAVMALARINDA OKUL PSİKOLOJİK DANIŞMANLARININ ROL VE GÖREV ALGILARINA YÖNELİK BİR İNCELEME", 3. ULUSLARARASI MULTİDİSİPLİNER ÇOCUK ÇALIŞMALARI KONGRESİ , (pp. 126-127), Ankara, Türkiye, (Eylül 2022) |
Şahin, A.N., TALU, E. (2022) "BİR EBEVEYNLİK TUTUMU OLARAK “HELİKOPTER EBEVEYNLİK"", IV. ULUSLARARASI KAPADOKYA SOSYAL BİLİMLER ÖĞRENCİ KONGRESİ , (pp. 186-188), Aksaray, Türkiye, (Ağustos 2022) |
Yılmaz, H., TALU, E. (2021) "ERGENLERDE PANDEMİ STRESİ İLE BAŞA ÇIKMA (BİR GRUPLA PSİKO-EĞİTİM PROGRAMI TASARIMI)", III.ULUSLARARASI KAPADOKYA SOSYAL BİLİMLER ÖĞRENCİ KONGRESİ (2021) , (pp. 195-197), Kırşehir, Türkiye, (Ağustos 2021) |
TALU, E., Yüzbaşıoğlu, F. (2019) "GELENEKSEL SOKAK OYUNLARININ ÇOCUK GELİŞİMİNE OLAN KATKILARININ ‘’RAFADAN TAYFA’’ ÇİZGİ FİLMİ ÜZERİNDEN İNCELENMESİ", 1. ULUSLARARASI OYUN KONGRESİ -2019 , (pp. 60-61), Gaziantep, Türkiye, (Kasım 2019) |
DİLEK, H., TALU, E. (2019) "Okul Öncesi Eğitim Paydaşlarının Rehberlik Hizmetleriyle İlgili Değerlendirmeleri", 6. Uluslararası Okul Öncesi Eğitimi Kongresi (6th International Early Childhood Education Congress)2019 , (pp. 81-82), Kars, Türkiye, (Ekim 2019) |
TALU, E. (2018) "İLKOKUL ÖĞRENCİLERİNİN ÇOCUKLUK ÇAĞI KORKULARININ RESİM ÇİZİMLERİNE YANSIMALARI", III. INES Education and Social Science Congress ( ESS - 2018 ) , (pp. 260), Antalya, Türkiye, (Haziran 2018) |
TALU, E. (2018) "İNTERNETTE ONLINE OYNANAN OYUNLARIN ÇOCUK RUH SAĞLIĞI ÜZERİNE ETKİLERİ; “MAVİ BALİNA” (BLUE WHALE)", III. INES Education and Social Science Congress ( ESS - 2018 ) , (pp. 259), Antalya, Türkiye, (Haziran 2018) |
TALU, E. (2018) "PSİKOLOJİK DANIŞMAN ADAYLARININ GÖZÜNDEN OKUL REHBERLİK SERVİSLERİNDE SUNULAN HİZMETLER", III. INES Education and Social Science Congress ( ESS - 2018 ) , (pp. 261), Antalya, Türkiye, (Haziran 2018) |
TALU, E. (2018) "Huzur Evlerine İlişkin Toplumsal Algı Üzerine Bir İkilem: Beyaz Melek” Filmi", 1st International Congress on New Horizons in Education and Social Sciences (ICES-2018) , (pp. 246), İstanbul, Türkiye, (Nisan 2018) |
TALU, E. (2018) "Öğretmenlerin Gözünden Ergenlik Dönemine İlişkin Metaforlar", 1st International Congress on New Horizons in Education and Social Sciences (ICES-2018) , (pp. 247), İstanbul, Türkiye, (Nisan 2018) |
TALU, E. (2017) "Mevlana’nın Düşüncelerinin Varoluşçu Psikoloji Kavramlarıyla İncelenmesi", II. İnternationa Academic Reserch Congress(2017) , Antalya, Türkiye, (Kasım 2017) |
TALU, E., BALTACI, Ö. (2017) "Psikolojik danışman adaylarının yaşamda anlam arayışları ile depresyon düzeyleri arasındaki ilişkinin incelenmesi", II. Internatıonal Academıc Research Congress , (pp. 161), Antalya, Türkiye, (Kasım 2017) |
TALU, E. (2017) "İnternetin Ergenlerde İntihar Eğilimine Etkisinin “ İntihar Odası (Suicide Room)“Filmi Üzerinden İncelenmesi", 2. International Scientific Researches Congress on Humanities and Social Sciences(2017) , (pp. 439), İstanbul, Türkiye, (Nisan 2017) |
TALU, E. (2017) "Üniversite Öğrencilerinin Suç Korkularını Etkileyen Faktörlerin Çeşitli DeğişkenlerAçısından İncelenmesi", 2. International Scientific Researches Congress on Humanities and Social Sciences(2017) , (pp. 238), İstanbul, Türkiye, (Nisan 2017) |
TALU, E., Çöplü, F. (2016) "PDR Öğrencilerinin Kamu Personeli Seçme Sınavı Kaygı Düzeyleri İle Tükenmişlik Düzeyleri Arasındaki İlişkinin Çeşitli Değişkenler Açısından İncelenmesi", III. Internatıonal Eurasıan Educatıonal Research Congress.(2016) , Muğla, Türkiye, (Temmuz 2016) |
TALU, E., Çöplü, F. (2016) "Üniversite Öğrencilerinin Romantik İlişkilerinde Akılcı Olmayan İnançları İle Psikolojik Sağlamlıkları Arasındaki İlişkinin İncelenmesi", VII. Uluslararası Eğitim Araştırmaları Kongresi(2016) , Çanakkale, Türkiye, (Mayıs 2016) |
TALU, E., GENÇTANIRIM-KURT, D. (2015) "Psikolojik Danışman Adaylarının Kariyer Tercihleri", 24. Ulusal Eğitim Bilimleri Kongresi(2015) , Niğde, Türkiye, (Nisan 2015) |
GENÇTANIRIM-KURT, D., BALTACI, Ö., TALU, E. (2013) "Üniversite Öğrencilerinde İnternet Bağımlılığının Yordanması", IAC Dünya Konferansı, XII. Ulusal Psikolojik Danışma ve Rehberlik Kongresi(2013) , İstanbul, Türkiye, (Eylül 2013) |
Üstün, F., TALU, E. (2009) "Meslek Yüksek Okullarında Okuyan Öğrencilerin Kaygı Düzeyleri Üzerine Bir Durum Çalışması", 1. Uluslararası Meslek Yüksekokulları Sempozyumu(2009) , Konya, Türkiye, (Temmuz 2009) |
TALU, E. (2022) "DÜŞÜNCEDEN – GİRİŞİME İNTİHARI ANLAMAK EDWIN S. SHNEIDMAN’IN GÖRÜŞLERİ ÜZERİNE BİR GÖZDEN GEÇİRME", Ankara/Türkiye : Vizetek Yayıncılık, ISBN: 978-625-8499-65-0 |
Demir, Z., TALU, E. (2023) "LİSE ÖĞRENCİLERİNİN MESLEKİ KARARSIZLIK VE AKILCI OLMAYAN İNANÇLARINDA CİNSİYET VE OKUL TÜRÜNÜN ROLÜ", Kitap: Eğitim Bilimleri Alanında Uluslararası Teori, Araştırma ve Derlemeler, Ankara/Türkiye : Serüven Yayınevi, Bölüm Sayfaları: 75 / 99, ISBN: 978-625-6644-14-4 |
TALU, E. (2023) "OKULA HAZIRBULUNUŞLUK", Kitap: EĞİTİM BİLİMLERİNDE İLERİ VE ÇAĞDAŞ ÇALIŞMALAR, İzmir/Türkiye : Duvar Yayınevi, Bölüm Sayfaları: 452 / 471, ISBN: 978-625-6585-76-8 |
TALU, E. (2023) "VAROLUŞÇU KURAM: Rollo May,Viktor E.Frankly,Irvın Yalom", Kitap: KİŞİLİK KURAMLARI Gerçek Yaşamdan Kişilik Analizi Örnekleriyle, Ankara/Türkiye : Pegem Akademi, Bölüm Sayfaları: 482 / 508, ISBN: 978-605-241-035-6 |
Karakaya, Z.A., TALU, E. (2023) "Lise Öğrencilerinde Akran Zorbalığı ve İntihar Olasılığı Arasındaki İlişkinin Zorba-Kurban Olma Durumuna Göre İncelenmesi", Kitap: TEORİ VE UYGULAMADA EĞİTİM BİLİMLERİ, Afyonkarahisar/Türkiye : Yaz Yayınevi, Bölüm Sayfaları: 271 / 317, ISBN: 978-625-6524-71-2 |
TALU, E. (2023) "Sosyal Medyanın Ergenlerde Beden İmajı ve Yeme Bozuklukları Üzerine Etkisi", Kitap: TEORİ VE UYGULAMADA EĞİTİM BİLİMLERİ, Afyonkarahisar/Türkiye : Yaz Yayınevi, Bölüm Sayfaları: 317 / 351, ISBN: 978-625-6524-71-2 |
Yılmaz, H., TALU, E. (2021) "AKIŞ KURAMINA DAYALI ÇEVRİM İÇİ PSİKOEĞİTİM PROGRAMININ ERGENLERİN COVID-19 PANDEMİ STRESİ ÜZERİNDEKİ ETKİSİNİN İNCELENMESİ", Kitap: Eğitim Bilimleri Alanında Uluslararası Araştırmalar VII, Konya/Türkiye : Eğitim Yayınevi, Bölüm Sayfaları: 185 / 206, ISBN: 978-625-8468-28-1 |
Gümüş, G., TALU, E. (2021) "Ergenlerde Kimlik Gelişimi Süreçlerinin Akran Zorbalığı ile İlişkisi", Kitap: Güncel Eğitim Bilimleri Araştırmaları IV, Ankara/Türkiye : Akademisyen Kitabevi, Bölüm Sayfaları: 91 / 118, ISBN: 9786257496452 |
TALU, E. (2020) "ERGEN INTIHARLARINA ETKI EDEN FAKTÖRLER ÜZERINE BIR ANALIZ :“INTIHAR ODASI” FILMI", Kitap: Eğitim Bilimlerinde Teori ve Araştırmalar II, Ankara/Türkiye : Gece Kitaplığı, Bölüm Sayfaları: 245 / 268, ISBN: 978-625-7319-21-8 |
TALU, E. (2020) "Ergen İntiharlarında Risk Faktörleri, Uyarı Sinyalleri ve Koruyucu Faktörlerin İncelenmesi .", Kitap: Güncel Psikoloji Araştırmaları II, Ankara/Türkiye : Akademisyen Kitabevi, Bölüm Sayfaları: 89 / 112, ISBN: 978-625-779-564-7 |
TALU, E. (2019) "Dijitalleşme ve Yeni Medya Araçlarının Günümüz Çocukluk İnşasına Yansımaları", Kitap: Eğitim Bilimleri Alanında Araştırma veDeğerlendirmeler, Ankara/Türkiye : Gece Akademi, Bölüm Sayfaları: 73 / 84, ISBN: 978-605-7631-28-2 |
AYDIN, D., TALU, E. (2016) "PSİKOLOJİK DANIŞMA VE REHBERLİKTE MESLEK ETİĞİ, ÖRGÜT VE PERSONEL", Kitap: PSİKOLOJİK DANIŞMA VE REHBERLİK, Ankara/Türkiye : PEGEM AKADEMİ, Bölüm Sayfaları: 299 / 330, ISBN: 978-605-318-012-8 |
Kayıt Yok |
Kayıt Yok |
(Ulusal - Bilimsel Dergi) Ahi Evran Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi, 2017 |
Üye, Ergenlik ve Gençlik Araştırmaları Derneği, 2020- |
Üye, Uluslararası Çocuk İstismarını Önleme Derneği, 2012- |
Kayıt Yok |
Kayıt Yok |
Kayıt Yok |
Kayıt Yok |
Birlikte çalışılan kişi | Aktif Dönem | Çalışma Sayısı |
Gökhan Gümüş
Kırşehir Ahi Evran Üniversitesi
|
2020 - 2022 | 5 |
Kırşehir Ahi Evran Üniversitesi
|
2013 - 2022 | 3 |
Neslihan Avcı
Gazi Üniversitesi
|
2019 | 3 |
Ewelina Justyna Konieczn
-
|
2021 - 2024 | 3 |
Fatih Yüzbaşıoğlu
-
|
2019 - 2023 | 3 |
Hilal Yılmaz
-
|
2021 - 2022 | 3 |
Kırşehir Ahi Evran Üniversitesi
|
2019 - 2021 | 2 |
Ahi Evran Üniversitesi
|
2013 - 2017 | 2 |
Fırat Çöplü
-
|
2016 | 2 |
Zeynep Atasoy Karakaya
-
|
2023 | 2 |
Kırşehir Ahi Evran Üniversitesi
|
2016 | 1 |
Ferda Üstün
-
|
2009 | 1 |
Aleyna Topaç
-
|
2024 | 1 |
Ayşe Nur Şahin
-
|
2022 | 1 |
Cansel Karadeniz
-
|
2024 | 1 |
İlknur Aycan Elmas
-
|
2020 | 1 |
Merve Çakar
-
|
2024 | 1 |
Ziya Demir
-
|
2023 | 1 |
Alan Adı | Alandaki Toplam Öğretim Elemanı Sayısı | |
TÜBİTAK Araştırma Alanı | Sosyal Bilimler | 78392 |
YÖKSİS Temel Alan | Sosyal-Beşeri ve İdari Bilimler Temel Alanı | 33237 |
YÖKSİS Bilim Alanı | Gelişim Psikolojisi | 178 |
Anahtar Kelimeler | Sosyal Gelişim, Duygusal gelişim, Kişilik Gelişimi |
Performans Kriteri | 2015 | 2016 | 2017 | 2018 | 2019 | 2020 | 2021 | 2022 | 2023 | 2024 |
Ağırlıklı Puan | 2 | 50 | 20 | 25 | 140 | 140 | 145 | 220 | 170 | 30 |
Sıra (Araştırma Alanı İçinde) | 470 . | 456 . | 527 . | 521 . | 401 . | 391 . | 483 . | 405 . | 440 . | 387 . |
Sıra (Temel Alan İçinde) | 390 . | 366 . | 431 . | 450 . | 341 . | 314 . | 394 . | 328 . | 355 . | 328 . |
Sıra (Bilim Alanı İçinde) | 30 . | 16 . | 27 . | 34 . | 10 . | 11 . | 19 . | 6 . | 15 . | 26 . |
Sıra (Anahtar Kelime (1)) | 22 . | 12 . | 24 . | 26 . | 7 . | 9 . | 14 . | 4 . | 13 . | 22 . |
Sıra (Anahtar Kelime (2)) | 18 . | 9 . | 18 . | 23 . | 7 . | 9 . | 12 . | 4 . | 11 . | 20 . |
Sıra (Anahtar Kelime (3)) | 6 . | 3 . | 9 . | 8 . | 4 . | 3 . | 5 . | 2 . | 1 . | 6 . |
Toplam Yayın | 1 | 3 | 4 | 5 | 9 | 6 | 7 | 8 | 6 | 4 |
Toplam Makale | 0 | 0 | 0 | 0 | 6 | 4 | 4 | 5 | 0 | 1 |
Toplam Kitap | 0 | 1 | 0 | 0 | 1 | 2 | 2 | 1 | 4 | 0 |
Toplam Bildiri | 1 | 2 | 4 | 5 | 2 | 0 | 1 | 2 | 2 | 3 |
Makale (SCI) | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 1 | 0 | 0 |
Makale (Uluslararası) | 0 | 0 | 0 | 0 | 4 | 2 | 1 | 1 | 0 | 1 |
Makale (Ulusal) | 0 | 0 | 0 | 0 | 2 | 2 | 3 | 3 | 0 | 0 |
Kitap Yazarlığı | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 1 | 0 | 0 |
Kitap Bölümü Yazarlığı | 0 | 1 | 0 | 0 | 1 | 2 | 2 | 0 | 4 | 0 |
Bildiri (Uluslararası) | 0 | 2 | 4 | 5 | 2 | 0 | 1 | 2 | 2 | 3 |
Bildiri (Ulusal) | 1 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 |