| Yüksek Lisans, Türkiye, Hoca Ahmet Yesevi Uluslararası Türk-Kazak Üniversitesi, Beşeri Bilimler Fakültesi, Eğitimde Ölçme ve Değerlendirme (Yl) (Tezsiz), 2020, 2021 |
| Doktora/Sanatta Yeterlilik/Tıpta Uzmanlık, Türkiye, Burdur Mehmet Akif Ersoy Üniversitesi, Eğitim Bilimleri Enstitüsü, Sınıf Eğitimi (Dr), 2015, 2019 |
| Yüksek Lisans, Türkiye, Mehmet Akif Ersoy Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, Sınıf Öğretmenliği Eğitimi (Yl) (Tezli), 2010, 2012 |
| Lisans, Türkiye, Anadolu Üniversitesi, İktisat Fakültesi, Siyaset Bilimi ve Kamu Yönetimi Bölümü, 2007, 2017 |
| Lisans, Türkiye, Erciyes Üniversitesi, Eğitim Fakültesi, Temel Eğitim Bölümü, 2003, 2007 |
| Lisans, Türkiye, Erciyes Üniversitesi, Eğitim Fakültesi, Temel Eğitim Bölümü, 2003, 2007 |
| Yüksek Lisans, Türkiye, Hoca Ahmet Yesevi Uluslararası Türk-Kazak Üniversitesi, Beşeri Bilimler Fakültesi, Eğitimde Ölçme ve Değerlendirme (Yl) (Tezsiz), 2020, 2021 |
| Doktora/Sanatta Yeterlilik/Tıpta Uzmanlık, Türkiye, Burdur Mehmet Akif Ersoy Üniversitesi, Eğitim Bilimleri Enstitüsü, Sınıf Eğitimi (Dr), 2015, 2019 |
| Yüksek Lisans, Türkiye, Mehmet Akif Ersoy Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, Sınıf Öğretmenliği Eğitimi (Yl) (Tezli), 2010, 2012 |
| Lisans, Türkiye, Anadolu Üniversitesi, İktisat Fakültesi, Siyaset Bilimi ve Kamu Yönetimi Bölümü, 2007, 2017 |
| Lisans, Türkiye, Erciyes Üniversitesi, Eğitim Fakültesi, Temel Eğitim Bölümü, 2003, 2007 |
| Lisans, Türkiye, Erciyes Üniversitesi, Eğitim Fakültesi, Temel Eğitim Bölümü, 2003, 2007 |
| Kayıt Yok |
| İngilizce, YDS, 58, 2014-YDS S, 2014 |
| Kurs, Eğitimde Arttırılmış Gerçeklik Uygulamaları Eğitici Eğitimi, Ankara, 02-06-2019, 07-06-2019 |
| [UAK] Eğitim Bilimleri Fen Bilgisi Eğitimi Fen Bilgisi Eğitimi |
| [UAK] Eğitim Bilimleri Hayat Bilgisi Eğitimi |
| [UAK] Eğitim Bilimleri Hayat Bilgisi Eğitimi Hayat Bilgisi Eğitimi |
| [UAK] Eğitim Bilimleri Temel Eğitim |
| 2019-, Doktor Öğretim Üyesi, Tam Zamanlı, Kırşehir Ahi Evran Üniversitesi, Sağlık Bilimleri Fakültesi, Çocuk Gelişimi Bölümü, Türkiye |
| 2019-2020, Öğretim Görevlisi, Tam Zamanlı, Ahi Evran Üniversitesi, Sağlık Yüksekokulu, Çocuk Gelişimi Bölümü, Türkiye |
| 2017-2019, Öğretim Görevlisi, Tam Zamanlı, Ahi Evran Üniversitesi, Sağlık Yüksekokulu, Çocuk Gelişimi Bölümü, Türkiye |
| 2024-, Kalite Kurulu Üyeliği, Kırşehir Ahi Evran Üniversitesi, Türkiye |
| 2020-2023, Arş. Uyg. Merkezi Müdür Yardımcısı, Kırşehir Ahi Evran Üniversitesi, Türkiye |
| 2020-2023, Arş. Uyg. Merkezi Müdür Yardımcısı, Kırşehir Ahi Evran Üniversitesi, Türkiye |
| 2020-2023, Kırşehir Ahi Evran Üniversitesi, Türkiye |
| 2020-, Komisyon Üyeliği, Kırşehir Ahi Evran Üniversitesi, Türkiye |
| 2019-2020, Bölüm Başkan Yardımcısı, Kırşehir Ahi Evran Üniversitesi, Türkiye |
| 2017-2019, Myo/Yüksekokul Müdür Yardımcısı, Kırşehir Ahi Evran Üniversitesi, Türkiye |
| 2017-2019, Yönetim Kurulu Üyeliği, Kırşehir Ahi Evran Üniversitesi, Türkiye |
| Kayıt Yok |
| 2023-2024, Çoçuk Ruh Sağlığı, Lisans |
| 2023-2024, Öğretim İlke Yöntem ve Teknikleri, Lisans |
| 2023-2024, Eğitimde Ölçme ve Değerlendirme, Lisans |
| 2023-2024, Teknoloji Bilim ve Çocuk, Lisans |
| 2023-2024, Zihinsel Engelli Çocukların Gelişimi ve Eğitimi, Lisans |
| 2023-2024, Fiziksel Engelli Çocukların Gelişimi ve Eğitimi, Lisans |
| 2022-2023, Teknoloji, Bilim ve Çocuk, Lisans |
| 2022-2023, Çocuk Gelişiminde Kuramlar, Lisans |
| 2022-2023, Eğitsel Tanı ve Değerlendirme Yöntemleri, Lisans |
| 2022-2023, Zihinsel Engelli Çocukların Gelişimi ve Eğitimi, Lisans |
| 2022-2023, Çocuk Ruh Sağlığı, Lisans |
| 2022-2023, Nitel Araştırma Yöntemleri, Lisans |
| 2022-2023, Özel Eğitim Programları, Lisans |
| 2022-2023, İşitme Engelli Çocukların Gelişimi ve Eğiti, Lisans |
| 2022-2023, Öğretim İlke ve Yöntemler, Lisans |
| 2022-2023, Çocukluk Döneminde Matematik ve Fen Eğitimi, Lisans |
| 2022-2023, Öğretim İlke Yöntem ve Teknikleri, Lisans |
| 2021-2022, Çocuk Gelişiminde Kuramlar, Lisans |
| 2021-2022, Teknoloji, Bilim ve Çocuk, Lisans |
| 2021-2022, Çocuk Ruh Sağlığı, Lisans |
| 2021-2022, Nitel Araştırma Yöntemler, Lisans |
| 2021-2022, Üstün Yetenekli Çocukların Gelişimi ve Eğitimi, Lisans |
| 2021-2022, Öğretim İlke Yöntem ve Teknikleri, Lisans |
| 2021-2022, Sosyal Antropoloji, Lisans |
| 2021-2022, Temel Psikoloji, Lisans |
| 2020-2021, Öğretim İlke Yöntem ve Teknikleri, Lisans |
| 2020-2021, Çocukluk Döneminde Matematik ve Fen Eğitimi, Lisans |
| 2019-2020, Öğrenme Psikolojisi, Lisans |
| 2019-2020, Çocuk Ruh Sağlığı, Lisans |
| 2019-2020, Araştırma Yöntemleri, Lisans |
| 2019-2020, Sağlığı Koruma Geliştirme, Lisans |
| 2019-2020, Çocuk Gelişiminde Kuramlar, Lisans |
| 2019-2020, Teknoloji Bilim ve Çocuk, Lisans |
| 2018-2019, akademik Yazma Becerileri, Lisans |
| Kayıt Yok |
| Kayıt Yok |
| (Uluslararası - Kitap) EĞİTİMDE YAPAY ZEKA, 2024, Editör |
| (Uluslararası - Kitap) EĞİTİMDE YAPAY ZEKÂ, 2024, Editör |
| (Uluslararası - Kitap) Erken Çocukluk Döneminde Sosyal Medya Uygulamaları, 2022, Editör |
| (Uluslararası - Kitap) Erken Çocuklukta Dijital Eğitim, 2021, Editör |
| Kayıt Yok |
| Kayıt Yok |
| Kayıt Yok |
| Sıra | Yayın | A | B | C | D | E | F | G | H | I | J |
| 1 | Aktif Öğrenme Teknikleri ile Zenginleştirilmiş Öğretim Yönteminin 5. Sınıf Öğrencilerinin Fen ve Teknoloji Dersi Akademik Başarı ve Tutumları Üzerine Etkisi | 0 | 0 | 0 | 9 | 4 | 8 | 1 | 0 | 0 | 22 |
| 2 | Pandemi Sürecinde Çocukluk Dönemi Korkularına Yönelik Aile Görüşleri | 2 | 0 | 0 | 4 | 5 | 10 | 1 | 0 | 0 | 22 |
| 3 | Perceptions of Gifted Students Towards Distance Education in the Covid-19 Pandemic | 1 | 0 | 0 | 10 | 3 | 1 | 0 | 0 | 0 | 15 |
| 4 | Dijital Gerçeklik Teknolojilerinin Bilsemlerde Uygulanabilirliğine Yönelik Öğretmen Görüşleri | 1 | 0 | 0 | 1 | 2 | 0 | 2 | 0 | 0 | 6 |
| 5 | Mülteci Öğrencilerin Çizdiği Resimler Yardımıyla Okula Uyum Durumlarının İncelenmesi | 2 | 0 | 0 | 0 | 1 | 1 | 1 | 0 | 0 | 5 |
| 6 | Çocuk Gelişimcilerin Meslek Algıları Ölçeğinin Geliştirilmesi | 1 | 0 | 0 | 0 | 2 | 1 | 0 | 0 | 0 | 4 |
| 7 | İlköğretim Eğitim Paydaşlarının Yapay Zekâ Kavramına Yönelik Metaforik Algıları | 0 | 0 | 0 | 3 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 3 |
| 8 | Sosyal Bilgiler Atatürkçülük Konuları Bağlamında Yurttaşlık Bilincine Yönelik Sözlü Tarih Çalışması: Bulgaristan Göçmenleri | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 1 | 0 | 0 | 1 |
| Kayıt Yok |
| Kayıt Yok |
| Kayıt Yok |
| Birlikte çalışılan kişi | Aktif Dönem | Çalışma Sayısı |
|
Rıdvan Karabulut
Kırşehir Ahi Evran Üniversitesi
|
2020 - 2025 | 15 |
|
Gülşen Altıntaş
Manisa Celâl Bayar Üniversitesi
|
2021 - 2025 | 11 |
|
Özkan Yıldırım
-
|
2021 - 2024 | 5 |
|
Emre Yılmaz
|
2017 | 3 |
|
Erhan Bostan
-
|
2023 - 2024 | 3 |
|
Emre Demirtaş
-
|
2023 | 2 |
|
Erdal Taşlıdere
|
2016 - 2017 | 2 |
|
Gizem Bişkiner
-
|
2025 | 2 |
|
Hayriye Üzümcü
-
|
2023 - 2025 | 2 |
|
Züleyha Çevik
-
|
2024 - 2025 | 2 |
|
Kırşehir Ahi Evran Üniversitesi
|
2023 | 1 |
|
Kırşehir Ahi Evran Üniversitesi
|
2025 | 1 |
|
Kırşehir Ahi Evran Üniversitesi
|
2025 | 1 |
|
Kırşehir Ahi Evran Üniversitesi
|
2025 | 1 |
|
Derya Evgin
-
|
2023 | 1 |
|
Fatma Alisinanoğlu
-
|
2022 | 1 |
|
Osman Yılmaz
|
2017 | 1 |
|
Nihat Karaer
|
2018 | 1 |
|
Asude Arsalan
-
|
2020 | 1 |
|
Elif Koç
-
|
2023 | 1 |
|
Fatma Alisinanoğlu
-
|
2020 | 1 |
|
Feyza Nur Tiryaki
-
|
2024 | 1 |
|
Hilal Kırat
-
|
2020 | 1 |
|
Nurdan Kasapoğlu
-
|
2020 | 1 |
|
Ridvan Karabulut
-
|
2020 | 1 |
|
Sümeyya Erca
-
|
2023 | 1 |
|
Sümeyya Erce
-
|
2023 | 1 |
|
Şengül Ulaş
-
|
2020 | 1 |
|
Yağmur Yora
-
|
2023 | 1 |
| Alan Adı | Alandaki Toplam Öğretim Elemanı Sayısı | |
| TÜBİTAK Araştırma Alanı | Sosyal Bilimler | 79021 |
| YÖKSİS Temel Alan | Eğitim Bilimleri Temel Alanı | 11078 |
| YÖKSİS Bilim Alanı | Temel Eğitim | 530 |
| Anahtar Kelimeler | Hayat Bilgisi Eğitimi, İlk Okuma Yazma ve Türkçe Eğitimi, Hayat Bilgisi Eğitimi | |
| Performans Kriteri | 2015 | 2016 | 2017 | 2018 | 2019 | 2020 | 2021 | 2022 | 2023 | 2024 | 2025 |
| Ağırlıklı Puan | 0 | 15 | 21 | 15 | 0 | 109 | 107 | 235 | 303 | 114 | 125 |
| Sıra (Araştırma Alanı İçinde) | - | 499 . | 541 . | 537 . | - | 436 . | 511 . | 405 . | 303 . | 452 . | 280 . |
| Sıra (Temel Alan İçinde) | - | 334 . | 323 . | 326 . | - | 230 . | 291 . | 146 . | 121 . | 255 . | 141 . |
| Sıra (Bilim Alanı İçinde) | - | 92 . | 80 . | 92 . | - | 43 . | 66 . | 16 . | 7 . | 52 . | 20 . |
| Sıra (Anahtar Kelime (1)) | - | - | - | - | - | - | - | - | - | - | - |
| Sıra (Anahtar Kelime (2)) | - | - | - | - | - | - | - | - | - | - | - |
| Sıra (Anahtar Kelime (3)) | - | - | - | - | - | - | - | - | - | - | - |
| Toplam Yayın | 0 | 1 | 4 | 1 | 0 | 8 | 8 | 5 | 13 | 7 | 6 |
| Toplam Makale | 0 | 1 | 1 | 1 | 0 | 4 | 1 | 2 | 6 | 1 | 1 |
| Toplam Kitap | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 1 | 2 | 2 | 2 | 2 | 2 |
| Toplam Bildiri | 0 | 0 | 3 | 0 | 0 | 3 | 5 | 1 | 5 | 4 | 3 |
| Makale (SCI) | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 |
| Makale (Uluslararası) | 0 | 1 | 0 | 1 | 0 | 1 | 1 | 1 | 2 | 1 | 1 |
| Makale (Ulusal) | 0 | 0 | 1 | 0 | 0 | 3 | 0 | 1 | 4 | 0 | 0 |
| Kitap Yazarlığı | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 2 | 2 | 0 | 0 |
| Kitap Bölümü Yazarlığı | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 1 | 2 | 0 | 0 | 2 | 2 |
| Bildiri (Uluslararası) | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 1 | 0 | 1 | 1 | 2 | 3 |
| Bildiri (Ulusal) | 0 | 0 | 3 | 0 | 0 | 2 | 5 | 0 | 4 | 2 | 0 |