Yüksek Lisans, Türkiye, Hoca Ahmet Yesevi Uluslararası Türk-Kazak Üniversitesi, Beşeri Bilimler Fakültesi, Eğitimde Ölçme ve Değerlendirme (Yl) (Tezsiz), 2020, 2021 |
Doktora/Sanatta Yeterlilik/Tıpta Uzmanlık, Türkiye, Burdur Mehmet Akif Ersoy Üniversitesi, Eğitim Bilimleri Enstitüsü, Sınıf Eğitimi (Dr), 2015, 2019 |
Yüksek Lisans, Türkiye, Mehmet Akif Ersoy Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, Sınıf Öğretmenliği Eğitimi (Yl) (Tezli), 2010, 2012 |
Lisans, Türkiye, Anadolu Üniversitesi, İktisat Fakültesi, Siyaset Bilimi ve Kamu Yönetimi Bölümü, 2007, 2017 |
Lisans, Türkiye, Erciyes Üniversitesi, Eğitim Fakültesi, Temel Eğitim Bölümü, 2003, 2007 |
Lisans, Türkiye, Erciyes Üniversitesi, Eğitim Fakültesi, Temel Eğitim Bölümü, 2003, 2007 |
Yüksek Lisans, Türkiye, Hoca Ahmet Yesevi Uluslararası Türk-Kazak Üniversitesi, Beşeri Bilimler Fakültesi, Eğitimde Ölçme ve Değerlendirme (Yl) (Tezsiz), 2020, 2021 |
Doktora/Sanatta Yeterlilik/Tıpta Uzmanlık, Türkiye, Burdur Mehmet Akif Ersoy Üniversitesi, Eğitim Bilimleri Enstitüsü, Sınıf Eğitimi (Dr), 2015, 2019 |
Yüksek Lisans, Türkiye, Mehmet Akif Ersoy Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, Sınıf Öğretmenliği Eğitimi (Yl) (Tezli), 2010, 2012 |
Lisans, Türkiye, Anadolu Üniversitesi, İktisat Fakültesi, Siyaset Bilimi ve Kamu Yönetimi Bölümü, 2007, 2017 |
Lisans, Türkiye, Erciyes Üniversitesi, Eğitim Fakültesi, Temel Eğitim Bölümü, 2003, 2007 |
Lisans, Türkiye, Erciyes Üniversitesi, Eğitim Fakültesi, Temel Eğitim Bölümü, 2003, 2007 |
Kayıt Yok |
İngilizce, YDS, 58, 2014-YDS S, 2014 |
Kurs, Eğitimde Arttırılmış Gerçeklik Uygulamaları Eğitici Eğitimi, Ankara, 02-06-2019, 07-06-2019 |
[UAK] Eğitim Bilimleri Fen Bilgisi Eğitimi Fen Bilgisi Eğitimi |
[UAK] Eğitim Bilimleri Hayat Bilgisi Eğitimi |
[UAK] Eğitim Bilimleri Hayat Bilgisi Eğitimi Hayat Bilgisi Eğitimi |
[UAK] Eğitim Bilimleri Temel Eğitim |
2019-, Doktor Öğretim Üyesi, Tam Zamanlı, Kırşehir Ahi Evran Üniversitesi, Sağlık Bilimleri Fakültesi, Çocuk Gelişimi Bölümü, Türkiye |
2019-2020, Öğretim Görevlisi, Tam Zamanlı, Ahi Evran Üniversitesi, Sağlık Yüksekokulu, Çocuk Gelişimi Bölümü, Türkiye |
2017-2019, Öğretim Görevlisi, Tam Zamanlı, Ahi Evran Üniversitesi, Sağlık Yüksekokulu, Çocuk Gelişimi Bölümü, Türkiye |
2024-, Kalite Kurulu Üyeliği, Kırşehir Ahi Evran Üniversitesi, Türkiye |
2020-2023, Arş. Uyg. Merkezi Müdür Yardımcısı, Kırşehir Ahi Evran Üniversitesi, Türkiye |
2020-2023, Arş. Uyg. Merkezi Müdür Yardımcısı, Kırşehir Ahi Evran Üniversitesi, Türkiye |
2020-2023, Kırşehir Ahi Evran Üniversitesi, Türkiye |
2020-, Komisyon Üyeliği, Kırşehir Ahi Evran Üniversitesi, Türkiye |
2019-2020, Bölüm Başkan Yardımcısı, Kırşehir Ahi Evran Üniversitesi, Türkiye |
2017-2019, Myo/Yüksekokul Müdür Yardımcısı, Kırşehir Ahi Evran Üniversitesi, Türkiye |
2017-2019, Yönetim Kurulu Üyeliği, Kırşehir Ahi Evran Üniversitesi, Türkiye |
Kayıt Yok |
2023-2024, Çoçuk Ruh Sağlığı, Lisans |
2023-2024, Öğretim İlke Yöntem ve Teknikleri, Lisans |
2023-2024, Eğitimde Ölçme ve Değerlendirme, Lisans |
2023-2024, Teknoloji Bilim ve Çocuk, Lisans |
2023-2024, Zihinsel Engelli Çocukların Gelişimi ve Eğitimi, Lisans |
2023-2024, Fiziksel Engelli Çocukların Gelişimi ve Eğitimi, Lisans |
2022-2023, Teknoloji, Bilim ve Çocuk, Lisans |
2022-2023, Çocuk Gelişiminde Kuramlar, Lisans |
2022-2023, Eğitsel Tanı ve Değerlendirme Yöntemleri, Lisans |
2022-2023, Zihinsel Engelli Çocukların Gelişimi ve Eğitimi, Lisans |
2022-2023, Çocuk Ruh Sağlığı, Lisans |
2022-2023, Nitel Araştırma Yöntemleri, Lisans |
2022-2023, Özel Eğitim Programları, Lisans |
2022-2023, İşitme Engelli Çocukların Gelişimi ve Eğiti, Lisans |
2022-2023, Öğretim İlke ve Yöntemler, Lisans |
2022-2023, Çocukluk Döneminde Matematik ve Fen Eğitimi, Lisans |
2022-2023, Öğretim İlke Yöntem ve Teknikleri, Lisans |
2021-2022, Çocuk Gelişiminde Kuramlar, Lisans |
2021-2022, Teknoloji, Bilim ve Çocuk, Lisans |
2021-2022, Çocuk Ruh Sağlığı, Lisans |
2021-2022, Nitel Araştırma Yöntemler, Lisans |
2021-2022, Üstün Yetenekli Çocukların Gelişimi ve Eğitimi, Lisans |
2021-2022, Öğretim İlke Yöntem ve Teknikleri, Lisans |
2021-2022, Sosyal Antropoloji, Lisans |
2021-2022, Temel Psikoloji, Lisans |
2020-2021, Öğretim İlke Yöntem ve Teknikleri, Lisans |
2020-2021, Çocukluk Döneminde Matematik ve Fen Eğitimi, Lisans |
2019-2020, Öğrenme Psikolojisi, Lisans |
2019-2020, Çocuk Ruh Sağlığı, Lisans |
2019-2020, Araştırma Yöntemleri, Lisans |
2019-2020, Sağlığı Koruma Geliştirme, Lisans |
2019-2020, Çocuk Gelişiminde Kuramlar, Lisans |
2019-2020, Teknoloji Bilim ve Çocuk, Lisans |
2018-2019, akademik Yazma Becerileri, Lisans |
Kayıt Yok |
Kayıt Yok |
(Uluslararası - Kitap) EĞİTİMDE YAPAY ZEKA, 2024, Editör |
(Uluslararası - Kitap) EĞİTİMDE YAPAY ZEKÂ, 2024, Editör |
(Uluslararası - Kitap) Erken Çocukluk Döneminde Sosyal Medya Uygulamaları, 2022, Editör |
(Uluslararası - Kitap) Erken Çocuklukta Dijital Eğitim, 2021, Editör |
Kayıt Yok |
Kayıt Yok |
Kayıt Yok |
Sıra | Yayın | A | B | C | D | E | F | G | H | I | J |
1 | Aktif Öğrenme Teknikleri ile Zenginleştirilmiş Öğretim Yönteminin 5. Sınıf Öğrencilerinin Fen ve Teknoloji Dersi Akademik Başarı ve Tutumları Üzerine Etkisi | 0 | 0 | 0 | 9 | 4 | 8 | 1 | 0 | 0 | 22 |
2 | Pandemi Sürecinde Çocukluk Dönemi Korkularına Yönelik Aile Görüşleri | 2 | 0 | 0 | 4 | 5 | 10 | 1 | 0 | 0 | 22 |
3 | Perceptions of Gifted Students Towards Distance Education in the Covid-19 Pandemic | 1 | 0 | 0 | 10 | 3 | 1 | 0 | 0 | 0 | 15 |
4 | Dijital Gerçeklik Teknolojilerinin Bilsemlerde Uygulanabilirliğine Yönelik Öğretmen Görüşleri | 1 | 0 | 0 | 1 | 2 | 0 | 2 | 0 | 0 | 6 |
5 | Mülteci Öğrencilerin Çizdiği Resimler Yardımıyla Okula Uyum Durumlarının İncelenmesi | 2 | 0 | 0 | 0 | 1 | 1 | 1 | 0 | 0 | 5 |
6 | Çocuk Gelişimcilerin Meslek Algıları Ölçeğinin Geliştirilmesi | 1 | 0 | 0 | 0 | 2 | 1 | 0 | 0 | 0 | 4 |
7 | Sosyal Bilgiler Atatürkçülük Konuları Bağlamında Yurttaşlık Bilincine Yönelik Sözlü Tarih Çalışması: Bulgaristan Göçmenleri | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 1 | 0 | 0 | 1 |
Kayıt Yok |
Kayıt Yok |
Kayıt Yok |
Birlikte çalışılan kişi | Aktif Dönem | Çalışma Sayısı |
![]()
Rıdvan Karabulut
Kırşehir Ahi Evran Üniversitesi
|
2020 - 2025 | 15 |
![]()
Gülşen Altıntaş
Manisa Celâl Bayar Üniversitesi
|
2021 - 2025 | 11 |
![]()
Özkan Yıldırım
-
|
2021 - 2024 | 5 |
![]()
Emre Yılmaz
![]() |
2017 | 3 |
![]()
Erhan Bostan
-
|
2023 - 2024 | 3 |
![]()
Emre Demirtaş
-
|
2023 | 2 |
![]()
Erdal Taşlıdere
![]() |
2016 - 2017 | 2 |
![]()
Hayriye Üzümcü
-
|
2023 - 2025 | 2 |
![]()
ZÜLEYHA ÇEVİK
-
|
2024 - 2025 | 2 |
![]()
-
|
2023 | 1 |
![]()
Kırşehir Ahi Evran Üniversitesi
|
2025 | 1 |
![]()
Kırşehir Ahi Evran Üniversitesi
|
2025 | 1 |
![]()
-
|
2025 | 1 |
![]()
Derya Evgin
-
|
2023 | 1 |
![]()
Fatma Alisinanoğlu
-
|
2022 | 1 |
![]()
Osman Yılmaz
![]() |
2017 | 1 |
![]()
Nihat Karaer
![]() |
2018 | 1 |
![]()
Asude Arsalan
-
|
2020 | 1 |
![]()
Elif Koç
-
|
2023 | 1 |
![]()
FATMA ALİSİNANOĞLU
-
|
2020 | 1 |
![]()
Feyza Nur Tiryaki
-
|
2024 | 1 |
![]()
Hilal Kırat
-
|
2020 | 1 |
![]()
Nurdan Kasapoğlu
-
|
2020 | 1 |
![]()
RİDVAN KARABULUT
-
|
2020 | 1 |
![]()
Sümeyya Erca
-
|
2023 | 1 |
![]()
Sümeyya Erce
-
|
2023 | 1 |
![]()
Şengül Ulaş
-
|
2020 | 1 |
![]()
Yağmur Yora
-
|
2023 | 1 |
Alan Adı | Alandaki Toplam Öğretim Elemanı Sayısı | |
TÜBİTAK Araştırma Alanı | Sosyal Bilimler | 78285 |
YÖKSİS Temel Alan | Eğitim Bilimleri Temel Alanı | 10704 |
YÖKSİS Bilim Alanı | Hayat Bilgisi Eğitimi | 62 |
Anahtar Kelimeler | Hayat Bilgisi Eğitimi, İlk Okuma Yazma ve Türkçe Eğitimi, Hayat Bilgisi Eğitimi |
Performans Kriteri | 2015 | 2016 | 2017 | 2018 | 2019 | 2020 | 2021 | 2022 | 2023 | 2024 | 2025 |
Ağırlıklı Puan | 0 | 15 | 21 | 15 | 0 | 109 | 107 | 230 | 283 | 114 | 20 |
Sıra (Araştırma Alanı İçinde) | - | 496 . | 541 . | 534 . | - | 433 . | 516 . | 409 . | 323 . | 439 . | 329 . |
Sıra (Temel Alan İçinde) | - | 333 . | 323 . | 318 . | - | 227 . | 295 . | 152 . | 130 . | 245 . | 194 . |
Sıra (Bilim Alanı İçinde) | - | 27 . | 24 . | 26 . | - | 9 . | 15 . | 6 . | 4 . | 15 . | 15 . |
Sıra (Anahtar Kelime (1)) | - | 21 . | 15 . | 22 . | - | 8 . | 12 . | 5 . | 4 . | 11 . | 12 . |
Sıra (Anahtar Kelime (2)) | - | - | - | - | - | - | - | - | - | - | - |
Sıra (Anahtar Kelime (3)) | - | 21 . | 15 . | 22 . | - | 8 . | 12 . | 5 . | 4 . | 11 . | 12 . |
Toplam Yayın | 0 | 1 | 4 | 1 | 0 | 8 | 8 | 4 | 11 | 7 | 2 |
Toplam Makale | 0 | 1 | 1 | 1 | 0 | 4 | 1 | 2 | 5 | 1 | 0 |
Toplam Kitap | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 1 | 2 | 2 | 2 | 2 | 0 |
Toplam Bildiri | 0 | 0 | 3 | 0 | 0 | 3 | 5 | 0 | 4 | 4 | 2 |
Makale (SCI) | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 |
Makale (Uluslararası) | 0 | 1 | 0 | 1 | 0 | 1 | 1 | 1 | 2 | 1 | 0 |
Makale (Ulusal) | 0 | 0 | 1 | 0 | 0 | 3 | 0 | 1 | 3 | 0 | 0 |
Kitap Yazarlığı | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 2 | 2 | 0 | 0 |
Kitap Bölümü Yazarlığı | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 1 | 2 | 0 | 0 | 2 | 0 |
Bildiri (Uluslararası) | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 1 | 0 | 0 | 0 | 2 | 2 |
Bildiri (Ulusal) | 0 | 0 | 3 | 0 | 0 | 2 | 5 | 0 | 4 | 2 | 0 |