Yüksek Lisans, Türkiye, Hoca Ahmet Yesevi Uluslararası Türk-Kazak Üniversitesi, Beşeri Bilimler Fakültesi, Eğitimde Ölçme ve Değerlendirme (Yl) (Tezsiz), 2020, 2021 |
Doktora/Sanatta Yeterlilik/Tıpta Uzmanlık, Türkiye, Burdur Mehmet Akif Ersoy Üniversitesi, Eğitim Bilimleri Enstitüsü, Sınıf Eğitimi (Dr), 2015, 2019 |
Yüksek Lisans, Türkiye, Mehmet Akif Ersoy Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, Sınıf Öğretmenliği Eğitimi (Yl) (Tezli), 2010, 2012 |
Lisans, Türkiye, Anadolu Üniversitesi, İktisat Fakültesi, Siyaset Bilimi ve Kamu Yönetimi Bölümü, 2007, 2017 |
Lisans, Türkiye, Erciyes Üniversitesi, Eğitim Fakültesi, Temel Eğitim Bölümü, 2003, 2007 |
Lisans, Türkiye, Erciyes Üniversitesi, Eğitim Fakültesi, Temel Eğitim Bölümü, 2003, 2007 |
Yüksek Lisans, Türkiye, Hoca Ahmet Yesevi Uluslararası Türk-Kazak Üniversitesi, Beşeri Bilimler Fakültesi, Eğitimde Ölçme ve Değerlendirme (Yl) (Tezsiz), 2020, 2021 |
Doktora/Sanatta Yeterlilik/Tıpta Uzmanlık, Türkiye, Burdur Mehmet Akif Ersoy Üniversitesi, Eğitim Bilimleri Enstitüsü, Sınıf Eğitimi (Dr), 2015, 2019 |
Lisans, Türkiye, Anadolu Üniversitesi, İktisat Fakültesi, Siyaset Bilimi ve Kamu Yönetimi Bölümü, 2007, 2017 |
Yüksek Lisans, Türkiye, Mehmet Akif Ersoy Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, Sınıf Öğretmenliği Eğitimi (Yl) (Tezli), 2010, 2012 |
Lisans, Türkiye, Erciyes Üniversitesi, Eğitim Fakültesi, Temel Eğitim Bölümü, 2003, 2007 |
Lisans, Türkiye, Erciyes Üniversitesi, Eğitim Fakültesi, Temel Eğitim Bölümü, 2003, 2007 |
Kayıt Yok |
İngilizce, YDS, 58, 2014-YDS S, 2014 |
Kurs, Eğitimde Arttırılmış Gerçeklik Uygulamaları Eğitici Eğitimi, Ankara, 02-06-2019, 07-06-2019 |
[UAK] Eğitim Bilimleri Fen Bilgisi Eğitimi Fen Bilgisi Eğitimi |
2019-, Doktor Öğretim Üyesi, Tam Zamanlı, Kırşehir Ahi Evran Üniversitesi, Sağlık Bilimleri Fakültesi, Çocuk Gelişimi Bölümü, Türkiye |
2019-2020, Öğretim Görevlisi, Tam Zamanlı, Ahi Evran Üniversitesi, Sağlık Yüksekokulu, Çocuk Gelişimi Bölümü, Türkiye |
2017-2019, Öğretim Görevlisi, Tam Zamanlı, Ahi Evran Üniversitesi, Sağlık Yüksekokulu, Çocuk Gelişimi Bölümü, Türkiye |
2020-2021, Arş. Uyg. Merkezi Müdür Yardımcısı, Kırşehir Ahi Evran Üniversitesi, Türkiye |
2020-2023, Arş. Uyg. Merkezi Müdür Yardımcısı, Kırşehir Ahi Evran Üniversitesi, Türkiye |
2019-2020, Bölüm Başkan Yardımcısı, Kırşehir Ahi Evran Üniversitesi, Türkiye |
2017-2020, Myo/Yüksekokul Müdür Yardımcısı, Kırşehir Ahi Evran Üniversitesi, Türkiye |
Kayıt Yok |
2023-2024, Çoçuk Ruh Sağlığı, Lisans |
2023-2024, Öğretim İlke Yöntem ve Teknikleri, Lisans |
2023-2024, Eğitimde Ölçme ve Değerlendirme, Lisans |
2023-2024, Teknoloji Bilim ve Çocuk, Lisans |
2023-2024, Zihinsel Engelli Çocukların Gelişimi ve Eğitimi, Lisans |
2023-2024, Fiziksel Engelli Çocukların Gelişimi ve Eğitimi, Lisans |
2022-2023, Teknoloji, Bilim ve Çocuk, Lisans |
2022-2023, Çocuk Gelişiminde Kuramlar, Lisans |
2022-2023, Eğitsel Tanı ve Değerlendirme Yöntemleri, Lisans |
2022-2023, Zihinsel Engelli Çocukların Gelişimi ve Eğitimi, Lisans |
2022-2023, Çocuk Ruh Sağlığı, Lisans |
2022-2023, Nitel Araştırma Yöntemleri, Lisans |
2022-2023, Özel Eğitim Programları, Lisans |
2022-2023, İşitme Engelli Çocukların Gelişimi ve Eğiti, Lisans |
2022-2023, Öğretim İlke ve Yöntemler, Lisans |
2022-2023, Çocukluk Döneminde Matematik ve Fen Eğitimi, Lisans |
2022-2023, Öğretim İlke Yöntem ve Teknikleri, Lisans |
2021-2022, Çocuk Gelişiminde Kuramlar, Lisans |
2021-2022, Teknoloji, Bilim ve Çocuk, Lisans |
2021-2022, Çocuk Ruh Sağlığı, Lisans |
2021-2022, Nitel Araştırma Yöntemler, Lisans |
2021-2022, Üstün Yetenekli Çocukların Gelişimi ve Eğitimi, Lisans |
2021-2022, Öğretim İlke Yöntem ve Teknikleri, Lisans |
2021-2022, Sosyal Antropoloji, Lisans |
2021-2022, Temel Psikoloji, Lisans |
2020-2021, Öğretim İlke Yöntem ve Teknikleri, Lisans |
2020-2021, Çocukluk Döneminde Matematik ve Fen Eğitimi, Lisans |
2019-2020, Öğrenme Psikolojisi, Lisans |
2019-2020, Çocuk Ruh Sağlığı, Lisans |
2019-2020, Araştırma Yöntemleri, Lisans |
2019-2020, Sağlığı Koruma Geliştirme, Lisans |
2019-2020, Çocuk Gelişiminde Kuramlar, Lisans |
2019-2020, Teknoloji Bilim ve Çocuk, Lisans |
2018-2019, akademik Yazma Becerileri, Lisans |
Kayıt Yok |
Fen Bilimleri Dersi Konularında Sınıf Öğretmenleri ve Yöneticilerin Karar Alma Süreçlerindeki Karşılıklı Etkileşimi Yükseköğretim Kurumları Tarafından Destekli Bilimsel Araştırma Projesi: Yürütücü , 2023-2024 |
Üstün yeteneklilere yönelik elektronik e kitap geliştirilmesi Yükseköğretim Kurumları Tarafından Destekli Bilimsel Araştırma Projesi: Yürütücü , 2021-2022 |
Artırılmış gerçeklik tabanlı ses birleştirme uygulamasına yönelik öğretmen görüşleri Yükseköğretim Kurumları Tarafından Destekli Bilimsel Araştırma Projesi: Yürütücü , 2021-2022 |
Fen bilgisi dersinde kavram yanılgılarının gerilmesinde animasyon destekli kavram karikatürlerinin etkisi Yükseköğretim Kurumları Tarafından Destekli Bilimsel Araştırma Projesi: Yürütücü , 2021-2023 |
Sağlıklı Toplum İçin Değerler Eğitimi Yükseköğretim Kurumları Tarafından Destekli Bilimsel Araştırma Projesi: Yürütücü , 2021-2022 |
KIRŞEHİR TARİHİNİ OKUYOR Yükseköğretim Kurumları Tarafından Destekli Bilimsel Araştırma Projesi: Araştırmacı , 2020-2021 |
KOP BEBEK KÜTÜPHANESİ Yükseköğretim Kurumları Tarafından Destekli Bilimsel Araştırma Projesi: Yürütücü , 2020-2022 |
KOP Özel Gereksinimli Çocuk Gelişim ve Ebeveyn Eğitim Evi Projesi Yükseköğretim Kurumları Tarafından Destekli Bilimsel Araştırma Projesi: Araştırmacı , 2020-2021 |
Kayıt Yok |
TÜRKSOY, E. (2023) "Interactıon Of Classroom Teachers And Directors In Decision-Making Processes On The Topics Of Science Courses", International Journal of Education, Technology and Science, 3 (3) pp. 633-650 Link |
Demirtaş, E., TÜRKSOY, E. (2023) "Pandemi Dönemi Hibrit Eğitim Modelinde Okuma Yazma Öğretimi Sürecinin Tanımlanması: Durum Çalışması", Electronic Journal of Social Sciences, 22 (88) pp. 1787-1810 [TR Dizin] DOI |
TÜRKSOY, E., Karabulut, R. (2023) "Deprem nedeniyle nakil gelen öğrencilerin sınıflarına kabul durumlarının belirlenmesi", Sosyal Bilimler Dergisi - Kayseri University Journal of Social Sciences, 5 (0) pp. 15-26 DOI |
TÜRKSOY, E., Altıntaş, G. (2023) "The Effect of Mask and Distance on Primary School First Grade Teaching Process", Abant Izzet Baysal Universitesi Egitim Fakultesi Dergisi, 23 (3) pp. 1183-1200 [TR Dizin] DOI |
Altıntaş, G., TÜRKSOY, E. (2023) "Uzaktan Eğitimde Sınıf Öğretmenlerinin Fen Bilimleri Dersinde Üst Düzey Kazanımları Gerçekleştirmede Kullandıkları Yöntemler", Mehmet Akif Ersoy Universitesi Egitim Fakultesi Dergisi, (66) pp. 260-286 [TR Dizin] DOI |
TÜRKSOY, E., Karabulut, R. (2022) "Aday sınıf öğretmenlerinin üstün yetenekli öğrencilere yönelik algısı", e-Kafkas Egitim Arastirmalari Dergisi, 9 (3) pp. 1053-1071 [TR Dizin] DOI |
Altıntaş, G., TÜRKSOY, E. (2022) "Öğretmen Adaylarının Öğretim Teknolojileri Dersinde Stop-Motion Uygulamalarına İlişkin Görüşleri", Yaşadıkça Eğitim, 36 (2) pp. 555-568 [TR Dizin] DOI |
TÜRKSOY, E., Karabulut, R. (2021) "Perceptions of Gifted Students Towards Distance Education in the Covid-19 Pandemic", Talent, 10 (2) pp. 176-189 DOI |
Karabulut, R., TÜRKSOY, E., Kırat, H., Kasapoğlu, N. (2020) "Mülteci Öğrencilerin Çizdiği Resimler Yardımıyla Okula Uyum Durumlarının İncelenmesi", Cocuk ve Gelisim Dergisi, 3 (6) pp. 38-50 DOI |
Alisinanoğlu, F., Karabulut, R., TÜRKSOY, E. (2020) "Pandemi Sürecinde Çocukluk Dönemi Korkularına Yönelik Aile Görüşleri", ULUSLARARASI BEŞERİ BİLİMLER VE EĞİTİM DERGİSİ (IJHE), 6 (14) pp. 547-568 Link |
Karabulut, R., TÜRKSOY, E., Arsalan, A., Ulaş, Ş. (2020) "Çocuk Gelişimcilerin Meslek Algıları Ölçeğinin Geliştirilmesi", ULUSLARARASI BEŞERİ BİLİMLER VE EĞİTİM DERGİSİ, 6 (13) pp. 128-144 Link |
TÜRKSOY, E., Karabulut, R. (2020) "Dijital Gerçeklik Teknolojilerinin Bilsemlerde Uygulanabilirliğine Yönelik Öğretmen Görüşleri", Nevşehir Hacı Bektaş Veli Üniversitesi SBE Dergisi, 10 (2) pp. 436-452 [TR Dizin] Link |
TÜRKSOY, E., Karaer, N. (2018) "Sosyal Bilgiler Atatürkçülük Konuları Bağlamında Yurttaşlık Bilincine Yönelik Sözlü Tarih Çalışması: Bulgaristan Göçmenleri", Kastamonu Eğitim Dergisi (KED), 12 (1) pp. 15-35 Link DOI |
TÜRKSOY, E., Yılmaz, E. (2017) "Çocuklara Yönelik Bilim Eğitimine Yeni Bir Bakış “2004 5. Sınıflar Fen ve Teknoloji Programının Değerlendirilmesi”", Kırşehir Ahi Evran Üniversitesi Sağlık Bilimleri Dergisi, 1 (1) pp. 32-50 Link |
TÜRKSOY, E., Taşlıdere, E. (2016) "Aktif Öğrenme Teknikleri ile Zenginleştirilmiş Öğretim Yönteminin 5. Sınıf Öğrencilerinin Fen ve Teknoloji Dersi Akademik Başarı ve Tutumları Üzerine Etkisi", Ahi Evran Üniversitesi Kırşehir Eğitim Fakültesi Dergisi, 17 (1) pp. 57-77 |
Tiryaki, F.N., TÜRKSOY, E. (2024) "Duygu Sosyalleşmesi Kavramı Üzerine Yapılan Çalışmaların VOSviewer ile Bibliyografik Analizi", Lisansüstü Öğretmen Çalışmaları Kongresi , (pp. 241), Çanakkale, Türkiye, (Mayıs 2024) |
Demirtaş, E., TÜRKSOY, E. (2023) "İlköğretim Eğitim Paydaşlarının Yapay Zekâ Kavramına Yönelik Metaforik Algıları", Ufuk Üniversitesi II. Uluslararası Sosyal Bilimler Kongresi , (pp. 176), Ankara, Türkiye, (Ekim 2023) |
Koç, E., TÜRKSOY, E., Yora, Y. (2023) "Lisans Öğrencilerinin Sosyal Medya Eğilimlerinin İncelenmesi: Q-Metodolojik Bir Araştırma", 5th Internatıonal Young Researchers Student Congress , (pp. 74), Antalya, Türkiye, (Haziran 2023) |
TÜRKSOY, E., Altıntaş, G. (2023) "Öğretmen Kariyer Belirleme Basamakları Hakkında Öğretmen Görüşleri", 10. International Eurasian Educational Research Congress , (pp. 348-350), Ankara, Türkiye, (Haziran 2023) |
TÜRKSOY, E., Altıntaş, G. (2023) "Sınıf Öğretmenlerinin 21. Yüz Yıl Becerilerine Verdiği Önem: Q Metodoloji Çalışması", 10. International Eurasian Educational Research Congress , (pp. 1394-1395), Ankara, Türkiye, (Haziran 2023) |
TÜRKSOY, E., Altıntaş, G. (2021) "Artırılmış Gerçeklik Tabanlı Hece Birleştirme Uygulaması Geliştirilmesi: Tasarım tabanlı Araştırma", 19. Uluslararası Sınıf Öğretmenliği Eğitimi Sempozyumu (USOS 2021) / 12-14 Kasım 2021 , (pp. 43-49), Şanlıurfa, Türkiye, (Aralık 2021) |
TÜRKSOY, E., Yıldırım, Ö. (2021) "Pandemi Sürecinin İlkokul Birinci Sınıf Öğrencilerinin Okuma Yazma Sürecine Etkisi", VIIIth Internatıonal Eurasıan Educatıonal Research Congress , (pp. 840-855), Aksaray, Türkiye, (Kasım 2021) |
Yıldırım, Ö., TÜRKSOY, E. (2021) "Aday Öğretmen Yetiştirme Programının Etkili İletişim ve Etkili Sınıf Yönetimi Becerilerine Etkisi", EJER , (pp. 138-141), Aksaray, Türkiye, (Ağustos 2021) |
Yıldırım, Ö., TÜRKSOY, E. (2021) "Pandemi Sürecinin İlkokul Birinci Sınıf Öğrencilerinin Eğitimindeki Etkileri", Genç Araştırmacılar Kongresi , Ankara, Türkiye, (Temmuz 2021) |
Yıldırım, Ö., TÜRKSOY, E. (2021) "Uzaktan Eğitimde Sınıf Öğretmenlerinin Fen Bilimleri Dersinde Deneysel Süreçleri Yürütmede Kullandıkları Yöntemler", Genç Araştırmacılar Kongresi , Ankara, Türkiye, (Temmuz 2021) |
TÜRKSOY, E., Karabulut, R. (2021) "Yenilenen Aday Öğretmenlik Süreci Hakkında Aday Sınıf Öğretmenlerinin Görüşleri", EYFOR-XI , (pp. 682), Ankara, Türkiye, (Ocak 2021) |
TÜRKSOY, E., Karabulut, R. (2020) "Ara Tatillerin Birinci Sınıf Öğrencilerinin Okuma Yazama Becerileri Üzerine Etkisi", EYFOR-XI , (pp. 118-119), Ankara, Türkiye, (Aralık 2020) |
Karabulut, R., TÜRKSOY, E. (2020) "Okul Öncesi Dönemde Oynanan Dijital Oyunların Çocukların Gelişimine Katkıları", VI. Uluslararası TURKCESS Eğitim veSosyal Bilimler Kongresi , İstanbul, Türkiye, (Ekim 2020) |
TÜRKSOY, E., Yılmaz, E., Taşlıdere, E. (2017) "Aday Sınıf Öğretmenlerinin ve Danışman Öğretmenlerin Aday Öğretmenlik Sürecine Yönelik Görüşleri", IVth International Eurasian Educational Research Congress , (pp. 1170-1171), Denizli, Türkiye, (Haziran 2017) |
TÜRKSOY, E., Yılmaz, O. (2017) "İlkokul Öğrencilerinin Çevreye Yönelik Tutumlarının Çeşitli Değişkenler Açısından İncelenmesi: Burdur İli Örneği", IV. İnternational Eurasian Educational Research Congreess , (pp. 871-872), Denizli, Türkiye, (Haziran 2017) |
TÜRKSOY, E., Yılmaz, E. (2017) "Yenilenen 4. Sınıf Fen Bilimleri Kitap Seti ve İçeriğine Yönelik Öğretmen Görüşleri", IV. International Eurasian Educational Research Congress , (pp. 626-627), Denizli, Türkiye, (Haziran 2017) |
Karabulut, R., TÜRKSOY, E., Evgin, D. (2023) "Erken Çocukluk Döneminde METAVERSE ETKİNLİKLERİ", Ankara/Türkiye : Eğiten yayın, ISBN: 9786256946835 |
TÜRKSOY, E., Altıntaş, G., KARABAY, E. (2023) "İlkokul Fen Bilgisi Dersinde Kuramdan Uygulamaya Üst Düzey Beceriler Çerçevesinde Etkinlikler, Ölçme ve Değerlendirme", Ankara/Türkiye : Eğiten, ISBN: 978-625-6946-99-6 |
TÜRKSOY, E., Karabulut, R., Altıntaş, G. (2022) "Çocukta Bilim ve Teknoloji", Ankara/Türkiye : Eğiten Kitap, ISBN: 978-625-8420-68-5 |
Alisinanoğlu, F., TÜRKSOY, E., Karabulut, R. (2022) "Erken çocukluk dönemi çocuklarına yönelik STEM etkinlikleri", Kayseri/Türkiye : Ihlamur akademi, ISBN: 978-605-711080-4-3 |
Karabulut, R., TÜRKSOY, E. (2021) "Erken Çocukluk Döneminde Arttırılmış Gerçeklik, Sanal Gerçeklik ve Karma Gerçeklik Uygulamaları", Kitap: Erken Çocuklukta Dijital Eğitim, Ankara/Türkiye : ANI YAYINCILIK, Bölüm Sayfaları: 129 / 143, ISBN: 978-605-170-646-7 |
TÜRKSOY, E. (2021) "Z kuşağı ve Nesilleri tanıma", Kitap: Erken Çocuklukta Dijital Eğitim, Ankara/Türkiye : Anı, Bölüm Sayfaları: 11 / 24, ISBN: 978-605-170-646-7 |
TÜRKSOY, E. (2020) "Zihinsel engeli olan çocukların gelişimi ve eğitimi", Kitap: Özel Gereksinimli Çocuklar ve Özel Eğitim, Ankara/Türkiye : Eğiten, Bölüm Sayfaları: 27 / 61, ISBN: 978-625-7083-48-5 |
Kayıt Yok |
(Uluslararası - Kitap) Erken Çocukluk Döneminde Sosyal Medya Uygulamaları, 2022, Editör |
(Uluslararası - Kitap) Erken Çocuklukta Dijital Eğitim, 2021, Editör |
Kayıt Yok |
Kayıt Yok |
Sıra | Yayın | A | B | C | D | E | F | G | H | I | J |
1 | Aktif Öğrenme Teknikleri ile Zenginleştirilmiş Öğretim Yönteminin 5. Sınıf Öğrencilerinin Fen ve Teknoloji Dersi Akademik Başarı ve Tutumları Üzerine Etkisi | 0 | 0 | 0 | 9 | 4 | 8 | 1 | 0 | 0 | 22 |
2 | Pandemi Sürecinde Çocukluk Dönemi Korkularına Yönelik Aile Görüşleri | 0 | 0 | 0 | 4 | 5 | 6 | 1 | 0 | 0 | 16 |
3 | Perceptions of Gifted Students Towards Distance Education in the Covid-19 Pandemic | 0 | 0 | 0 | 10 | 3 | 1 | 0 | 0 | 0 | 14 |
4 | Dijital Gerçeklik Teknolojilerinin Bilsemlerde Uygulanabilirliğine Yönelik Öğretmen Görüşleri | 0 | 0 | 0 | 0 | 2 | 0 | 2 | 0 | 0 | 4 |
5 | Çocuk Gelişimcilerin Meslek Algıları Ölçeğinin Geliştirilmesi | 0 | 0 | 0 | 0 | 2 | 0 | 0 | 0 | 0 | 2 |
6 | Mülteci Öğrencilerin Çizdiği Resimler Yardımıyla Okula Uyum Durumlarının İncelenmesi | 0 | 0 | 0 | 0 | 1 | 0 | 1 | 0 | 0 | 2 |
Kayıt Yok |
Kayıt Yok |
Kayıt Yok |
Kayıt Yok |
Birlikte çalışılan kişi | Aktif Dönem | Çalışma Sayısı |
Rıdvan Karabulut
Kırşehir Ahi Evran Üniversitesi
|
2020 - 2023 | 14 |
Gülşen Altıntaş
Manisa Celâl Bayar Üniversitesi
|
2021 - 2023 | 8 |
Özkan Yıldırım
-
|
2021 | 4 |
Emre Yılmaz
Harran Üniversitesi
|
2017 | 3 |
Fatma Alisinanoğlu
Fatih Sultan Mehmet Vakıf Üniversitesi
|
2020 - 2022 | 2 |
Emre Demirtaş
-
|
2023 | 2 |
Erdal Taşlıdere
Mehmet Akif Ersoy Üniversitesi
|
2016 - 2017 | 2 |
-
|
2023 | 1 |
Derya Evgin
-
|
2023 | 1 |
Osman Yılmaz
Mehmet Akif Ersoy Üniversitesi
|
2017 | 1 |
Nihat Karaer
Mehmet Akif Ersoy Üniversitesi
|
2018 | 1 |
Asude Arsalan
-
|
2020 | 1 |
Elif Koç
-
|
2023 | 1 |
Feyza Nur Tiryaki
-
|
2024 | 1 |
Hilal Kırat
-
|
2020 | 1 |
Nurdan Kasapoğlu
-
|
2020 | 1 |
Şengül Ulaş
-
|
2020 | 1 |
Yağmur Yora
-
|
2023 | 1 |
Alan Adı | Alandaki Toplam Öğretim Elemanı Sayısı | |
TÜBİTAK Araştırma Alanı | Sosyal Bilimler | 78392 |
YÖKSİS Temel Alan | Eğitim Bilimleri Temel Alanı | 9948 |
YÖKSİS Bilim Alanı | Fen Bilgisi Eğitimi | 449 |
Anahtar Kelimeler | Fen Bilgisi Eğitimi, İlk Okuma Yazma ve Türkçe Eğitimi, Hayat Bilgisi Eğitimi |
Performans Kriteri | 2015 | 2016 | 2017 | 2018 | 2019 | 2020 | 2021 | 2022 | 2023 | 2024 |
Ağırlıklı Puan | 0 | 15 | 21 | 15 | 0 | 109 | 67 | 230 | 283 | 2 |
Sıra (Araştırma Alanı İçinde) | - | 491 . | 526 . | 531 . | - | 422 . | 561 . | 395 . | 330 . | 415 . |
Sıra (Temel Alan İçinde) | - | 333 . | 332 . | 330 . | - | 228 . | 324 . | 149 . | 134 . | 245 . |
Sıra (Bilim Alanı İçinde) | - | 121 . | 84 . | 112 . | - | 57 . | 86 . | 22 . | 22 . | 76 . |
Sıra (Anahtar Kelime (1)) | - | 100 . | 74 . | 93 . | - | 45 . | 65 . | 15 . | 16 . | 63 . |
Sıra (Anahtar Kelime (2)) | - | - | - | - | - | - | - | - | - | - |
Sıra (Anahtar Kelime (3)) | - | - | - | - | - | - | - | - | - | - |
Toplam Yayın | 0 | 1 | 4 | 1 | 0 | 8 | 7 | 4 | 11 | 1 |
Toplam Makale | 0 | 1 | 1 | 1 | 0 | 4 | 1 | 2 | 5 | 0 |
Toplam Kitap | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 1 | 1 | 2 | 2 | 0 |
Toplam Bildiri | 0 | 0 | 3 | 0 | 0 | 3 | 5 | 0 | 4 | 1 |
Makale (SCI) | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 |
Makale (Uluslararası) | 0 | 1 | 0 | 1 | 0 | 1 | 1 | 1 | 2 | 0 |
Makale (Ulusal) | 0 | 0 | 1 | 0 | 0 | 3 | 0 | 1 | 3 | 0 |
Kitap Yazarlığı | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 2 | 2 | 0 |
Kitap Bölümü Yazarlığı | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 1 | 1 | 0 | 0 | 0 |
Bildiri (Uluslararası) | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 1 | 0 | 0 | 0 | 0 |
Bildiri (Ulusal) | 0 | 0 | 3 | 0 | 0 | 2 | 5 | 0 | 4 | 1 |