Doktora/Sanatta Yeterlilik/Tıpta Uzmanlık, Türkiye, Gazi Üniversitesi, Eğitim Bilimleri Enstitüsü, Bilgisayar ve Öğretim Teknolojileri Eğitimi (Dr), 2011, 2015 |
Yüksek Lisans, Türkiye, Hacettepe Üniversitesi, Fen Bilimleri Enstitüsü, Bilgisayar ve Öğretim Teknolojileri Eğitimi (Yl) (Tezli), 2008, 2010 |
Lisans, Türkiye, Eskişehir Osmangazi Üniversitesi, Eğitim Fakültesi, Matematik ve Fen Bilimleri Eğitimi Bölümü, 2005, 2008 |
Lisans, Türkiye, Eskişehir Osmangazi Üniversitesi, Eğitim Fakültesi, Bilgisayar ve Öğretim Teknolojileri Eğitimi Bölümü, 2004, 2008 |
Doktora/Sanatta Yeterlilik/Tıpta Uzmanlık, Türkiye, Gazi Üniversitesi, Eğitim Bilimleri Enstitüsü, Bilgisayar ve Öğretim Teknolojileri Eğitimi (Dr), 2011, 2015 |
Yüksek Lisans, Türkiye, Hacettepe Üniversitesi, Fen Bilimleri Enstitüsü, Bilgisayar ve Öğretim Teknolojileri Eğitimi (Yl) (Tezli), 2008, 2010 |
Lisans, Türkiye, Eskişehir Osmangazi Üniversitesi, Eğitim Fakültesi, Matematik ve Fen Bilimleri Eğitimi Bölümü, 2005, 2008 |
Lisans, Türkiye, Eskişehir Osmangazi Üniversitesi, Eğitim Fakültesi, Bilgisayar ve Öğretim Teknolojileri Eğitimi Bölümü, 2004, 2008 |
Kayıt Yok |
İngilizce, YÖKDİL, 75, 09 Temmuz , 2017 |
İngilizce, ÜDS, 82, 2010-ÜDS S, 2010 |
İngilizce, KPDS, 69, 2010-KPDS , 2010 |
İngilizce, KPDS, 66, 2010-KPDS , 2010 |
İngilizce, ÜDS, 51, 2010-ÜDS İ, 2010 |
İngilizce, KPDS, 60, 2009-KPDS , 2009 |
İngilizce, ÜDS, 67, 2009-ÜDS S, 2009 |
İngilizce, KPDS, 58, 2008-KPDS , 2008 |
İngilizce, ÜDS, 67, 2008 Mart , 2008 |
İngilizce, KPDS, 52, 2007 Kasım, 2007 |
İngilizce, ÜDS, 48, 2007 Ekim , 2007 |
Çalıştay, Orta Anadolu Toplum ve Aile Çalıştayı (II), Kırşehir, 08-04-2014, 09-04-2014 |
[UAK] Eğitim Bilimleri Bilgisayar ve Öğretim Teknolojileri Eğitimi Bilişim Teknolojileri Eğitimi |
[UAK] Eğitim Bilimleri Bilgisayar ve Öğretim Teknolojileri Eğitimi Eğitim Teknolojileri |
[UAK] Eğitim Bilimleri Bilgisayar ve Öğretim Teknolojileri Eğitimi Öğretim Tasarımı |
2022-, Doçent, Tam Zamanlı, Kırşehir Ahi Evran Üniversitesi, Teknik Bilimler Meslek Yüksekokulu, Bilgisayar Teknolojileri Bölümü, Türkiye |
2016-, Doktor Öğretim Üyesi, Tam Zamanlı, Ahi Evran Üniversitesi, Teknik Bilimler Meslek Yüksekokulu, Bilgisayar Teknolojileri Bölümü, Türkiye |
2009-2016, Araştırma Görevlisi, Tam Zamanlı, Ahi Evran Üniversitesi, Eğitim Fakültesi, Bilgisayar ve Öğretim Teknolojileri Eğitimi Bölümü, Türkiye |
Kayıt Yok |
Kayıt Yok |
2020-2021, Sistem Analizi Ve Tasarım, Ön Lisans |
2020-2021, Mesleki Matematik, Ön Lisans |
2020-2021, Programlama Temelleri, Ön Lisans |
2019-2020, Mesleki Yabancı Dil-I, Ön Lisans |
2019-2020, Programlama Temelleri, Ön Lisans |
2018-2019, Öğretmenlik Uygulaması, Lisans |
2018-2019, Sistem Analizi Ve Tasarım, Ön Lisans |
2018-2019, Mesleki Matematik, Ön Lisans |
2018-2019, Temel Bilgi Teknoloji Kullanımı, Ön Lisans |
2018-2019, Bilgi Ve İletişim Teknolojisi, Ön Lisans |
2018-2019, Ofis Yazılımları, Ön Lisans |
2018-2019, Programlama Temelleri, Ön Lisans |
2017-2018, Web Projesi Yönetimi, Ön Lisans |
2017-2018, Sistem Analizi Ve Tasarım, Ön Lisans |
2017-2018, Ofis Yazılımları, Ön Lisans |
2017-2018, Programlama Temelleri, Ön Lisans |
2016-2017, Temel Bilgisayar Bilimleri, Ön Lisans |
2016-2017, Sistem Analizi Ve Tasarım, Ön Lisans |
2016-2017, İçerik Yönetim Sistemi, Ön Lisans |
2016-2017, Temel Bilgi Teknoloji Kullanımı, Ön Lisans |
2016-2017, Ofis Yazılımları, Ön Lisans |
2016-2017, Mesleki Yabancı Dil-I, Ön Lisans |
2016-2017, Programlama Temelleri, Ön Lisans |
2011-2012, Proje Geliştirme ve Yönetimi - II, Lisans |
2011-2012, Uzaktan Eğitimde Yeni Yaklaşımlar, Lisans |
2011-2012, Bilgisayar - I, Lisans |
Kayıt Yok |
Özel Yetenekli Öğrencilerin Eğitiminde Dijital Araçlarla Desteklenen Steam Uygulamaları-II TÜBA ve TÜBİTAK Destekli Proje: Eğitmen , 2022-2022 |
Eğitimde Artırılmış Gerçeklik Kullanımı ve Uygulama Geliştirme : Araştırmacı , 2022-2023 |
Tersyüz Sınıf Modeli ve Oyunlaştırma Yönteminin Eğitimde Kullanımı : Yürütücü , 2022-2024 |
İstanbul Steam Fest TÜBA ve TÜBİTAK Destekli Proje: Eğitmen , 2019-2019 |
Tasarım Tabanlı Araştırma Yöntemi Ile Sınıf Öğretmenlerine Yönelik Eğitsel Robotik Uygulamaları TÜBA ve TÜBİTAK Destekli Proje: Eğitmen , 2018-2018 |
Mobil Öğrenme Tutumunun Çeşitli Değişkenler Açısından İncelenmesi Yükseköğretim Kurumları Tarafından Destekli Bilimsel Araştırma Projesi: Araştırmacı , 2018-2019 |
The Effect of the Flipped Classroom Model on the Problem Solving Skills Yükseköğretim Kurumları Tarafından Destekli Bilimsel Araştırma Projesi: Yürütücü , 2017-2017 |
Önlisans Öğrencilerinin Nomofobi Düzeylerinin Belirlenmesi: Ahi Evran Üniversitesi Örneği Yükseköğretim Kurumları Tarafından Destekli Bilimsel Araştırma Projesi: Araştırmacı , 2017-2018 |
Tersyüz Sınıf Modelinin Önlisans Düzeyinde Uygulanması ve Değerlendirilmesi Yükseköğretim Kurumları Tarafından Destekli Bilimsel Araştırma Projesi: Yürütücü , 2017-2017 |
Bilgi İşlemsel Düşünme Becerisi Üzerine Programlama Öğretiminin Etkisi Yükseköğretim Kurumları Tarafından Destekli Bilimsel Araştırma Projesi: Yürütücü , 2017-2017 |
Oyunlaştırılmış Ters Yüz Sınıf Uygulamalarına İlişkin Öğrenci Görüşleri Yükseköğretim Kurumları Tarafından Destekli Bilimsel Araştırma Projesi: Yürütücü , 2016-2016 |
Eğitim Ortamlarında Artırılmış Gerçeklik Uygulamalarının Kullanımı Yükseköğretim Kurumları Tarafından Destekli Bilimsel Araştırma Projesi: Araştırmacı , 2016-2017 |
Eğitim Ortamlarında Artırılmış Gerçeklik Uygulamalarının Kullanımı Yükseköğretim Kurumları Tarafından Destekli Bilimsel Araştırma Projesi: Araştırmacı , 2016-2017 |
Web Tabanlı Öğrenme Ortamı Geliştirilmesi ve Web Tabanlı Öğretim Ortamında Yapılan Öğretimin Öğrencilerin Akademik Başarılarına Etkisinin Araştırılması Yükseköğretim Kurumları Tarafından Destekli Bilimsel Araştırma Projesi: Araştırmacı , 2013-2016 |
Kayıt Yok |
SIRAKAYA, M., ALSANCAK-SIRAKAYA, D. (2022) "A case study: what attracts teachers to augmented reality", Participatory Educational Research (Per), 9 (6) pp. 192-205 DOI |
SIRAKAYA, M., ALSANCAK-SIRAKAYA, D. (2022) "Augmented reality in STEM education: a systematic review", INTERACTIVE LEARNING ENVIRONMENTS, 30 (8) pp. 1556-1569 [SSCI] DOI |
SIRAKAYA, M., ALSANCAK-SIRAKAYA, D. (2021) "Mobil öğrenme hazırbulunuşluğunun akıllı telefon kullanımına göre incelenmesi", Mehmet Akif Ersoy Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi, (57) pp. 362-381 [TR Dizin] Link DOI |
ALSANCAK-SIRAKAYA, D. (2020) "Investigating Computational Thinking Skills Based on Different Variables and Determining the Predictor Variables", Participatory Educational Research, 7 (2) pp. 102-114 Link DOI |
SIRAKAYA, M., ALSANCAK-SIRAKAYA, D., Korkmaz, Ö. (2020) "The Impact of STEM Attitude and Thinking Style on Computational Thinking Determined via Structural Equation Modeling", JOURNAL OF SCIENCE EDUCATION AND TECHNOLOGY, 29 (4) pp. 561-572 [SSCI] DOI |
ALSANCAK-SIRAKAYA, D. (2020) "Meslek Yüksekokulu Öğrencilerinin Oyunlaştırma Deneyimleri", Ahmet Keleşoğlu Eğitim Fakültesi Dergisi, 2 (1) pp. 70-83 Link |
ALSANCAK-SIRAKAYA, D. (2020) "Investigation of Computational Thinking in the Context of ICT and Mobile Technologies", International Journal of Computer Science Education in Schools, 3 (4) pp. 1-10 Link DOI |
SIRAKAYA, M., ALSANCAK-SIRAKAYA, D. (2019) "The Effect of Augmented Reality Training on Teachers’ Individual Innovativeness", Journal of Teacher Education Lifelong Learning, 1 (1) pp. 32-44 Link |
ALSANCAK-SIRAKAYA, D. (2019) "Programlama Öğretiminin Bilgi İşlemsel Düşünme Becerisine Etkisi", Türkiye Sosyal Araştırmalar Dergisi, 24 (2) pp. 575-590 [TR Dizin] Link |
SIRAKAYA, M., ALSANCAK-SIRAKAYA, D. (2018) "Artırılmış gerçekliğin fen eğitiminde kullanımının tutum ve motivasyona etkisi", Kastamonu Üniversitesi Kastamonu Eğitim Dergisi, 26 (3) pp. 887-896 [TR Dizin] Link DOI |
SIRAKAYA, M., ALSANCAK-SIRAKAYA, D. (2018) "Trends in educational augmented reality studies: A systematic review", Malaysian Online Journal of Educational Technology, 6 (2) pp. 60-74 Link DOI |
ALSANCAK-SIRAKAYA, D., Özdemir, S. (2018) "The Effect of a Flipped Classroom Model on Academic Achievement, Self-Directed Learning Readiness, Motivation And Retention", Malaysian Online Journal of Educational Technology, 6 (1) pp. 76-91 |
SIRAKAYA, M., ALSANCAK-SIRAKAYA, D. (2017) "Ön Lisans Öğrencilerinin Mobil Öğrenme Tutumlarının Çeşitli Değişkenler Açısından İncelenmesi", Gazi Eğitim Fakültesi Dergisi, 37 (3) pp. 1085-1114 [TR Dizin] |
ALSANCAK-SIRAKAYA, D. (2017) "Oyunlaştırılmış Tersyüz Sınıf Modeline Yönelik Öğrenci Görüşleri", Ondokuz Mayıs Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi, 36 (1) pp. 114-132 [TR Dizin] Link |
ALSANCAK-SIRAKAYA, D., Yurdugül, H. (2016) "Öğretmen Adaylarının Çevrimiçi Öğrenme Hazır Bulunuşluluk Düzeylerinin İncelenmesi Ahi Evran Üniversitesi Örneği", Kırşehir Eğitim Fakültesi Dergisi, 17 (1) pp. 185-200 [TR Dizin] Link |
Tuzun, H., ALSANCAK-SIRAKAYA, D., Altintas-Tekin, A., Yasar-Eren, S. (2016) "An Investigation of Presence in Three-Dimensional Multi-User Virtual Environments", HACETTEPE UNIVERSITESI EGITIM FAKULTESI DERGISI-HACETTEPE UNIVERSITY JOURNAL OF EDUCATION, 31 (3) pp. 475-490 [ESCI] DOI |
Tüzün, H., ALSANCAK-SIRAKAYA, D., Tekin, A.A., Eren, S.Y. (2016) "Üç-Boyutlu Çok-Kullanıcılı Sanal Ortamlarda Buradalığın İncelenmesi", Hacettepe Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi, 31 (3) pp. 475-490 [TR Dizin] DOI |
Yalın, H.İ., Çebi, A., ALSANCAK-SIRAKAYA, D. (2015) "System Analysis and Solution Suggestions for Problems Occurred During Orientation Process in Distance Education", Akdeniz Eğitim Araştırmaları Dergisi, (17) pp. 37-49 [TR Dizin] |
SIRAKAYA, M., ALSANCAK-SIRAKAYA, D., Çakmak, E.K. (2015) "Uzaktan Eğitim Öğrencilerinin Çevrimiçi Sınava Yönelik Tutum Düzeylerinin İncelenmesi", Kastamonu Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi, 23 (1) pp. 87-104 [TR Dizin] Link |
Yurdugül, H., ALSANCAK-SIRAKAYA, D. (2013) "Çevrimiçi Öğrenme Hazırbulunuşluluk Ölçeği Geçerlik ve Güvenirlik Çalışması", Eğitim ve Bilim, 38 (169) pp. 391-406 [SSCI] Link |
Yurdugul, H., ALSANCAK-SIRAKAYA, D. (2013) "The Scale of Online Learning Readiness: A Study of Validity and Reliability", EGITIM VE BILIM-EDUCATION AND SCIENCE, 38 (169) pp. 391-406 [SSCI] |
ALSANCAK-SIRAKAYA, D., Korkmaz, Ö. (2012) "Analyzing Cyber Bullying In Terms Of Some Variables and Its Relationship With Problematic Internet Use", Energy Education Science and Technology Part B: Social and Educational Studies, (0) pp. 698-702 [SSCI] |
ALSANCAK-SIRAKAYA, D., Altun, A. (2011) "Bilgisayar Destekli İşbirlikli Öğrenme Ortamlarında Geçişken Bellek ile Grup Uyumu Grup Atmosferi ve Performans Arasındaki İlişki", Eğitim Teknolojisi Kuram ve Uygulama, 1 (2) pp. 1-16 Link |
ALSANCAK-SIRAKAYA, D., SIRAKAYA, M. (2023) "Lise Öğrencilerinin Sanal Risk Algılarının Çeşitli Değişkenler Açısından İncelenmesi", 4th International Mediterranean Scientific Research And Innovation Congress , Adana, Türkiye, (Aralık 2023) |
ALSANCAK-SIRAKAYA, D., SIRAKAYA, M. (2023) "Ortaokul Öğrencilerinin Bilgi İşlemsel Düşünme Becerilerinin Değerlendirilmesi", 4th International Mediterranean Scientific Research And Innovation Congress , Adana, Türkiye, (Aralık 2023) |
ALSANCAK-SIRAKAYA, D., SIRAKAYA, M. (2023) "Lise Öğrencilerinin Sosyal Medya Mahremiyetini Koruma Becerilerinin İncelenmesi", 4. Uluslararası İstanbul Güncel Bilimsel Araştırmalar Kongresi , İstanbul, Türkiye, (Mayıs 2023) |
SIRAKAYA, M., ALSANCAK-SIRAKAYA, D. (2023) "Önlisans Öğrencilerinin Dijital Yeterliklerinin İncelenmesi", 4. Uluslararası İstanbul Güncel Bilimsel Araştırmalar Kongresi , İstanbul, Türkiye, (Mayıs 2023) |
SIRAKAYA, M., ALSANCAK-SIRAKAYA, D. (2022) "Artırılmış Gerçeklik Eğitiminin Öğretmenlerin Teknoloji Kabul Düzeylerine Etkisi", İnternational Educational Technology Conference , (pp. 14-19), Kuzey Kıbrıs Türk Cumhuriyeti, (Aralık 2022) |
ALSANCAK-SIRAKAYA, D., SIRAKAYA, M. (2022) "Çevrimiçi Mahremiyet Farkındalığının Çeşitli Değişkenler Açısından İncelenmesi", 6. Uluslararası Eğitim ve Yenilikçi Bilimler Kongresi , (pp. 559-567), Burdur, Türkiye, (Aralık 2022) |
ALSANCAK-SIRAKAYA, D., SIRAKAYA, M. (2022) "Eğitim Ortamlarında Oyunlaştırma Ve Ters Yüz Sınıf Modelinin Kullanılması", 6. Uluslararası Eğitim ve Yenilikçi Bilimler Kongresi , (pp. 568-573), Burdur, Türkiye, (Aralık 2022) |
ALSANCAK-SIRAKAYA, D., SIRAKAYA, M. (2022) "Öğretmenlerin Oyunlaştırma Hakkındaki Görüşleri", İnternational Educational Technology Conference , (pp. 257-262), Kuzey Kıbrıs Türk Cumhuriyeti, (Aralık 2022) |
SIRAKAYA, M., ALSANCAK-SIRAKAYA, D. (2019) "Artırılmış gerçeklik eğitiminin öğretmenlerin bireysel yenilikçilikleri üzerindeki etkisi", 7. Uluslararası Öğretim Teknolojileri ve Öğretmen Eğitimi Sempozyumu , (pp. 325-326), Antalya, Türkiye, (Aralık 2019) |
ALSANCAK-SIRAKAYA, D., SIRAKAYA, M. (2019) "Oyunlaştırma konusunda yapılan çalışmalardaki eğilimler", 13. Uluslararası Bilgisayar ve Öğretim Teknolojileri , (pp. 585-593), Kırşehir, Türkiye, (Aralık 2019) |
SIRAKAYA, M., ALSANCAK-SIRAKAYA, D. (2018) "Mobil öğrenme çalışmalarındaki eğilimler", IV. INES Internatıonal Academic Research Congress , (pp. 2815-2822), Antalya, Türkiye, (Aralık 2018) |
ALSANCAK-SIRAKAYA, D., SIRAKAYA, M. (2018) "Öğretmen adaylarının problem çözme düzeylerinin incelenmesi", IV. INES Internatıonal Academic Research Congress , (pp. 2823-2830), Antalya, Türkiye, (Aralık 2018) |
SIRAKAYA, M., ALSANCAK-SIRAKAYA, D. (2018) "Ön lisans öğrencilerinin mobil öğrenme hazırbuluşluğunun akıllı telefon kullanım durumlarına göre incelenmesi", 12. Uluslararası Bilgisayar ve Öğretim Teknolojileri Eğitimi Sempozyumu , (pp. 194), İzmir, (Ağustos 2018) |
ALSANCAK-SIRAKAYA, D., SIRAKAYA, M., Seferoğlu, S.S. (2018) "Türkiye’de yapılan mobil öğrenme çalışmaları bize ne söylüyor?", 12. Uluslararası Bilgisayar ve Öğretim Teknolojileri Eğitimi Sempozyumu , (pp. 180), İzmir, (Ağustos 2018) |
SIRAKAYA, M., ALSANCAK-SIRAKAYA, D. (2018) "Digital games and child: A case analysis with positive and negative examples", International Child and Information Safety Congress , (pp. 34-35), Ankara, Türkiye, (Nisan 2018) |
ALSANCAK-SIRAKAYA, D., SIRAKAYA, M. (2018) "Programlama temelleri dersinin tersyüz sınıf modeliyle öğretimine yönelik öğrenci görüşleri", X. Uluslararası Eğitim Araştırmaları Kongresi , Nevşehir, (Nisan 2018) |
SIRAKAYA, M., ALSANCAK-SIRAKAYA, D. (2017) "Ön Lisans Öğrencilerinin Nomofobi Düzeylerinin Akıllı Telefon Kullanım Durumlarına Göre İncelenmesi", 3th Cyprus International Educational Research Congress , (pp. 107-108), Gazimağusa, Kuzey Kıbrıs Türk Cumhuriyeti, (Aralık 2017) |
SIRAKAYA, M., ALSANCAK-SIRAKAYA, D. (2017) "Ortaokul Öğrencilerinin Kodlama Eğitimine Yönelik Görüşleri", 5th International Instructional Technologies Teacher Education Symposium , İzmir, (Ekim 2017) |
ALSANCAK-SIRAKAYA, D., SIRAKAYA, M. (2017) "Tersyüz Sınıf Modelinin Problem Çözme Becerisine Etkisi: Önlisans Örneği", 5th International Instructional Technologies Teacher Education Symposium , İzmir, (Ekim 2017) |
ALSANCAK-SIRAKAYA, D. (2017) "Bilgi İşlemsel Düşünme Becerisi Üzerine Programlama Öğretiminin Etkisi", 11th International Computer Instructional Technologies Symposium , Malatya, Türkiye, (Ağustos 2017) |
ALSANCAK-SIRAKAYA, D., SIRAKAYA, M. (2016) "Ters Yüz Sınıf Modelinde Denetim Odağının Öğrencilerin Başarısı Üzerine Etkisi", IV. International Instructional TechnologiesTeacher Education Symposium , (pp. 39), Elazığ, Türkiye, (Aralık 2016) |
Şahin, C., ALSANCAK-SIRAKAYA, D. (2016) "Pedagojik Formasyon Öğrencilerinin Eğitsel İnternet Kullanımı ile İnternet Bağımlılığı Arasındaki İlişkinin İncelenmesi", 3rd Internatıonal Eurasıan Educatıonal Research Congress , (Kasım 2016) |
SIRAKAYA, M., ALSANCAK-SIRAKAYA, D. (2016) "Trends in Educational Augmented Reality Studies", III. International Dynamic, Explorative and Active Learning (IDEAL) Conference , Samsun, Türkiye, (Kasım 2016) |
ALSANCAK-SIRAKAYA, D. (2016) "Geleceğin Sınıfları OyunlaştırılmışTers Yüz Sınıflar", 10. Uluslararası Bilgisayar ve Öğretim Teknolojileri Sempozyumu , Rize, Türkiye, (Mayıs 2016) |
ALSANCAK-SIRAKAYA, D. (2016) "Oyunlaştırılmış Ters Yüz Sınıf Uygulamalarına İlişkin Öğrenci Görüşleri", 10. Uluslararası Bilgisayar ve Öğretim Teknolojileri Sempozyumu , Rize, Türkiye, (Mayıs 2016) |
ALSANCAK-SIRAKAYA, D., Yurdugül, H. (2015) "Öğretmen Adaylarının Çevrimiçi Öğrenme Hazır Bulunuşluk Düzeylerinin İncelenmesi Ahi Evran Üniversitesi Örneği", 8. Uluslararası Bilgisayar ve Öğretim Teknolojileri Sempozyumu , (Ekim 2015) |
ALSANCAK-SIRAKAYA, D., Özdemir, S. (2015) "Ters Yüz Sınıf Modeline ve Eğitimdeki Uygulamalarına Genel Bakış", 8. Uluslararası Bilgisayar ve Öğretim Teknolojileri Sempozyumu , (Ekim 2015) |
YAĞCI, M., ALSANCAK-SIRAKAYA, D., ÖZÜDOĞRU, G. (2015) "The Investigation of Attitude and Readiness of Information and Communication Technologies Pre service Teachers Toward Web Based Learning", International Conference on New Horizons in Education , (pp. 1099-1106), Paris, Fransa, (Ocak 2015) |
YAĞCI, M., ÖZÜDOĞRU, G., ALSANCAK-SIRAKAYA, D. (2014) "Web tabanlı bir öğrenme ortamı geliştirilmesi", International Conference on New Horizons in Education , (pp. 319-323), Paris, Fransa, (Ağustos 2014) |
SIRAKAYA, M., ALSANCAK-SIRAKAYA, D. (2014) "Eğitim Uygulamaları için yeni Fırsat Bulut Bilişim", Uluslararası Eğitimde Değişim ve Yeni Yönelimler Sempozyumu , (pp. 356-363), Konya, Türkiye, (Mart 2014) |
ALSANCAK-SIRAKAYA, D., SIRAKAYA, M., Çakmak, E.K. (2013) "Çevrimiçi Sınava Yönelik Tutum Ölçeği Geçerlik ve Güvenirlik Çalışması", 1st International Instructional Technologies & Teacher Education Symposium , Trabzon, Türkiye, (Haziran 2013) |
SIRAKAYA, M., ALSANCAK-SIRAKAYA, D., Çakmak, E.K. (2013) "Uzaktan Eğitim Öğrencilerinin Çevrimiçi Sınava Yönelik Tutum Düzeylerinin İncelenmesi", 1st International Instructional Technologies & Teacher Education Symposium , Trabzon, Türkiye, (Haziran 2013) |
ŞAHİN, A., ALSANCAK-SIRAKAYA, D. (2011) "The Effect of Hypertexts with Different Lengths on Reading and Comprehension Skills of the Students", World Conference on Educational Technology Researches , (pp. 347-354), (Kasım 2011) |
ALSANCAK-SIRAKAYA, D., Korkmaz, Ö. (2011) "The Investigation of Cyber Bullying Level of Teacher Candidates In Relation to Several Variables", The International Educational Technology Conference , (Kasım 2011) |
Kayıt Yok |
ALSANCAK-SIRAKAYA, D., SIRAKAYA, M. (2023) "Investigation Of STEM Attitude Of Secondary School Students In Terms Of Various Variables", Kitap: Advanced and Contemporary Studies in Educational Sciences, İzmir/Türkiye : Duvar Publications, Bölüm Sayfaları: 50 / 62, ISBN: 978-625-6643-25-3 |
SIRAKAYA, M., ALSANCAK-SIRAKAYA, D. (2023) "Bilgi İşlemsel Düşünme Becerisinin Geliştirilmesinde Kullanılabilecek Yöntem ve Araçlar", Kitap: Eğitim Bilimlerinde Güncel Yaklaşımlar, İzmir/Türkiye : Duvar Yayınları, Bölüm Sayfaları: 177 / 191, ISBN: 978-625-6585-03-4 |
ALSANCAK-SIRAKAYA, D. (2020) "Harmanlanmış Öğrenme Ortamları ve Uygulamaları", Kitap: Çevrimiçi Öğrenme Farklı Bakış Açıları, Ankara/Türkiye : Pegem Akademi, Bölüm Sayfaları: 227 / 247, ISBN: 978-625-7052-24-5 |
ALSANCAK-SIRAKAYA, D., Seferoğlu, S.S. (2019) "Eğitimde Oyunlaştırma: Tanımlamalar, Öğrenme-Öğretme Süreçlerine Katkılar ve Gözlenen Sorunlar", Kitap: Eğitim Teknolojileri Okumaları 2019, Ankara/Türkiye : Pegem Akademi, Bölüm Sayfaları: 287 / 309, ISBN: 9786050370614 |
ALSANCAK-SIRAKAYA, D., Seferoğlu, S.S. (2018) "Türkiye’nin Mobil Öğrenme Karnesi: İmkânlar, Fırsatlar ve Sorunlarla İlgili Bir İnceleme", Kitap: Eğitim Teknolojileri Okumaları 2018, : Pegem Akademi, Bölüm Sayfaları: / , ISBN: 9786052415108 |
ALSANCAK-SIRAKAYA, D. (2018) "Oyunlaştırarak Ölçme ve Değerlendirme", Kitap: Eğitimde Teknoloji Uygulamaları Etkinlik Örnekleriyle Zenginleştirilmiş, : Pegem Akademi, Bölüm Sayfaları: 185 / 216, ISBN: 9786052412381 |
ALSANCAK-SIRAKAYA, D., Seferoğlu, S.S. (2017) "Tersyüz sınıf modelinde bireysel özelliklerin rolüyle ilgili bir değerlendirme", Kitap: Eğitim teknolojileri okumaları 2017, Sakarya/Türkiye : TOJET ve Sakarya Üniversitesi, Bölüm Sayfaları: 725 / 754, ISBN: 978-605-4735-94-5 |
Kayıt Yok |
(Uluslararası - Dergi) Participatory Educational Research PER Special Issue 2016 III, 2016, Konuk Editör, Yayın Sayısı:1 |
(Uluslararası - Dergi) Participatory Educational Research PER Special Issue 2016 IV, 2016, Konuk Editör, Yayın Sayısı:1 |
(Ulusal - Bilimsel Dergi) uluslararası avrasya sosyal bilimler dergisi, 2017 |
(Uluslararası - Bilimsel Dergi) Hacettepe Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi, 2017 |
(Ulusal - Bilimsel Dergi) insan ve toplum bilimleri araştırmaları dergisi, 2017 |
(Ulusal - Bilimsel Dergi) sakarya university journal of education, 2017 |
(Ulusal - Bilimsel Dergi) kırşehir eğitim fakültesi dergisi, 2017 |
(Ulusal - Bilimsel Dergi) Ondokuz Mayıs Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi, 2017 |
(Ulusal - Bilimsel Dergi) Ondokuz Mayıs Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi, 2016 |
(Ulusal - Bilimsel Dergi) Türk Fen EğitimiDergisi, 2016 |
Kayıt Yok |
(2020) "TÜBİTAK Türkiye Adresli Uluslararası Bilimsel Yayınları (SSCI) Teşvik Ödülü" TÜBİTAK |
(2013) "TÜBİTAK Türkiye Adresli Uluslararası Bilimsel Yayınları (SSCI) Teşvik Ödülü" |
(2011) "Doktora Teşvik Ödülü" TÜBİTAK |
(2008) "Yüksek Lisans Teşvik Ödülü" TÜBİTAK |
Kayıt Yok |
Kayıt Yok |
Kayıt Yok |
Birlikte çalışılan kişi | Aktif Dönem | Çalışma Sayısı |
Kırşehir Ahi Evran Üniversitesi
|
2013 - 2023 | 35 |
Süleyman Sadi Seferoğlu
Hacettepe Üniversitesi
|
2017 - 2019 | 4 |
Ebru Kılıç Çakmak
Gazi Üniversitesi
|
2013 - 2015 | 3 |
Halil Yurdugül
Hacettepe Üniversitesi
|
2013 - 2016 | 3 |
Özgen Korkmaz
Amasya Üniversitesi
|
2011 - 2020 | 3 |
Ahi Evran Üniversitesi
|
2014 - 2015 | 2 |
Ahi Evran Üniversitesi
|
2014 - 2015 | 2 |
Selçuk Özdemir
Gazi Üniversitesi
|
2015 - 2018 | 2 |
Ahi Evran Üniversitesi
|
2011 | 1 |
Halil İbrahim Yalın
Uluslararası Kıbrıs Üniversitesi
|
2015 | 1 |
Cengiz Şahin
Ahi Evran Üniversitesi
|
2016 | 1 |
Ayça Çebi
Trabzon Üniversitesi
|
2015 | 1 |
Hakan Tüzün
Hacettepe Üniversitesi
|
2016 | 1 |
Arif Altun
Hacettepe Üniversitesi
|
2011 | 1 |
Ayse Altintas-Tekin
-
|
2016 | 1 |
Ayşe Altıntaş Tekin
-
|
2016 | 1 |
Hakan Tuzun
-
|
2016 | 1 |
Halil Yurdugul
-
|
2013 | 1 |
Secil Yasar-Eren
-
|
2016 | 1 |
Seçil Yaşar Eren
-
|
2016 | 1 |
Alan Adı | Alandaki Toplam Öğretim Elemanı Sayısı | |
TÜBİTAK Araştırma Alanı | Sosyal Bilimler | 78368 |
YÖKSİS Temel Alan | Eğitim Bilimleri Temel Alanı | 9825 |
YÖKSİS Bilim Alanı | Bilgisayar ve Öğretim Teknolojileri Eğitimi | 655 |
Anahtar Kelimeler | Bilişim Teknolojileri Eğitimi, Eğitim Teknolojileri, Öğretim Tasarımı |
Performans Kriteri | 2015 | 2016 | 2017 | 2018 | 2019 | 2020 | 2021 | 2022 | 2023 | 2024 |
Ağırlıklı Puan | 30 | 65 | 90 | 175 | 85 | 145 | 15 | 110 | 120 | 0 |
Sıra (Araştırma Alanı İçinde) | 441 . | 439 . | 459 . | 369 . | 459 . | 384 . | 611 . | 515 . | 485 . | - |
Sıra (Temel Alan İçinde) | 298 . | 283 . | 266 . | 182 . | 253 . | 199 . | 370 . | 263 . | 272 . | - |
Sıra (Bilim Alanı İçinde) | 89 . | 69 . | 68 . | 32 . | 63 . | 47 . | 100 . | 67 . | 60 . | - |
Sıra (Anahtar Kelime (1)) | 41 . | 33 . | 29 . | 17 . | 26 . | 19 . | 56 . | 31 . | 24 . | - |
Sıra (Anahtar Kelime (2)) | 55 . | 41 . | 34 . | 15 . | 29 . | 25 . | 58 . | 40 . | 27 . | - |
Sıra (Anahtar Kelime (3)) | 33 . | 26 . | 18 . | 6 . | 20 . | 13 . | 38 . | 20 . | 17 . | - |
Toplam Yayın | 2 | 7 | 7 | 11 | 5 | 5 | 1 | 6 | 6 | 0 |
Toplam Makale | 2 | 2 | 2 | 3 | 2 | 4 | 1 | 2 | 0 | 0 |
Toplam Kitap | 0 | 0 | 1 | 2 | 1 | 1 | 0 | 0 | 2 | 0 |
Toplam Bildiri | 0 | 5 | 4 | 6 | 2 | 0 | 0 | 4 | 4 | 0 |
Makale (SCI) | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 1 | 0 | 1 | 0 | 0 |
Makale (Uluslararası) | 0 | 0 | 0 | 2 | 0 | 2 | 0 | 1 | 0 | 0 |
Makale (Ulusal) | 2 | 2 | 2 | 1 | 2 | 1 | 1 | 0 | 0 | 0 |
Kitap Yazarlığı | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 |
Kitap Bölümü Yazarlığı | 0 | 0 | 1 | 2 | 1 | 1 | 0 | 0 | 2 | 0 |
Bildiri (Uluslararası) | 0 | 5 | 4 | 6 | 2 | 0 | 0 | 4 | 4 | 0 |
Bildiri (Ulusal) | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 |