Yüksek Lisans, Türkiye, Kırşehir Ahi Evran Üniversitesi, Fen Bilimleri Enstitüsü, Matematik (Yl) (Tezli), 2013, 2018 |
Doktora/Sanatta Yeterlilik/Tıpta Uzmanlık, Türkiye, Hacettepe Üniversitesi, Eğitim Bilimleri Enstitüsü, İlköğretim (Dr), 2012, 2016 |
Yüksek Lisans, Türkiye, Abant İzzet Baysal Üniversitesi, Eğitim Bilimleri Enstitüsü, Matematik Öğretmenliği (Yl) (Tezli), 2009, 2012 |
Lisans, Türkiye, Kocaeli Üniversitesi, Eğitim Fakültesi, Matematik ve Fen Bilimleri Eğitimi Bölümü, 2004, 2008 |
Yüksek Lisans, Türkiye, Kırşehir Ahi Evran Üniversitesi, Fen Bilimleri Enstitüsü, Matematik (Yl) (Tezli), 2013, 2018 |
Doktora/Sanatta Yeterlilik/Tıpta Uzmanlık, Türkiye, Hacettepe Üniversitesi, Eğitim Bilimleri Enstitüsü, İlköğretim (Dr), 2012, 2016 |
Yüksek Lisans, Türkiye, Abant İzzet Baysal Üniversitesi, Eğitim Bilimleri Enstitüsü, Matematik Öğretmenliği (Yl) (Tezli), 2009, 2012 |
Lisans, Türkiye, Kocaeli Üniversitesi, Eğitim Fakültesi, Matematik ve Fen Bilimleri Eğitimi Bölümü, 2004, 2008 |
Cahit AYTEKİN, Yüksek Lisans, Rektifiyan slant helislerin karakterizasyonları, Kırşehir Ahi Evran Üniversitesi, Fen Bilimleri Enstitüsü, Matematik Ana Bilim Dalı, 2018 |
İngilizce, YDS, 76, 2017 |
İngilizce, YDS, 72, 2014 |
İngilizce, KPDS, 67, 2012 |
İngilizce, KPDS, 82, 2011 |
İngilizce, ÜDS, 83, 2011 |
İngilizce, KPDS, 76, 2010 |
Kayıt Yok |
[UAK] Eğitim Bilimleri Temel Eğitim Matematik Eğitimi |
2017-, Doktor Öğretim Üyesi, Tam Zamanlı, Ahi Evran Üniversitesi, Eğitim Fakültesi, Matematik ve Fen Bilimleri Eğitimi Bölümü, Türkiye |
2013-2017, Araştırma Görevlisi, Tam Zamanlı, Ahi Evran Üniversitesi, Eğitim Fakültesi, Matematik ve Fen Bilimleri Eğitimi Bölümü, Türkiye |
2021-, Myo/Yüksekokul Müdürü, Kırşehir Ahi Evran Üniversitesi, Türkiye |
2020-, Uzaktan Eğitim Aydep Eğitim Fakültesi Koordinatörü, Kırşehir Ahi Evran Üniversitesi, Türkiye |
2017-2021, Dekan Yardımcısı, Kırşehir Ahi Evran Üniversitesi, Türkiye |
2017-, Kalite Kurulu Üyeliği, Kırşehir Ahi Evran Üniversitesi, Türkiye |
Habibe Baysal, Yüksek Lisans, ÖĞRETMEN ADAYLARININ MOZAİKLERİN MATEMATİK ÖĞRETİMİNDE KULLANIMINA YÖNELİK GÖRÜŞLERİNİN İNCELENMESİ, Kırşehir Ahi Evran Üniversitesi, Fen Bilimleri Enstitüsü, Matematik ve Fen Bilimleri Eğitimi Ana Bilim Dalı, 2024, (Asıl Danışman) |
Ayşenur Ceren Öcalan, Yüksek Lisans, Matematikte Gelişimsel Diskalkuli Yaşayan 8.sınıf Öğrencilerinin Akademik Başarısının İncelenmesi, Kırşehir Ahi Evran Üniversitesi, Fen Bilimleri Enstitüsü, Fen Bilimleri Ana Bilim Dalı, 2024, (Asıl Danışman) |
Banu Kocamış, Yüksek Lisans, Ortaokul öğrencilerinin ölçümsel tahmin performanslarının incelenmesi, Kırşehir Ahi Evran Üniversitesi, Fen Bilimleri Enstitüsü, Matematik ve Fen Bilimleri Ana Bilim Dalı, 2023, (Asıl Danışman) |
Hasan Can Durdu, Yüksek Lisans, Matematik öğretmen adaylarının çizimlerle benzer üçgen oluşturma ve pantograf kullanma durumlarının incelenmesi, Kırşehir Ahi Evran Üniversitesi, Fen Bilimleri Enstitüsü, Matematik ve Fen Bilimleri Eğitimi Ana Bilim Dalı, 2023, (Asıl Danışman) |
Ahmet Akkaş, Yüksek Lisans, Ortaokul matematik öğretmen adaylarının rubu tahtası deneyimlerinden yansımalar, Kırşehir Ahi Evran Üniversitesi, Fen Bilimleri Enstitüsü, Matematik ve Fen Bilimleri Eğitimi Ana Bilim Dalı, 2023, (Asıl Danışman) |
Üzeyir Aydın, Yüksek Lisans, Usturlap aletinin inşası sürecinde ortaya çıkan bağlamların matematik öğretim programı açısından incelenmesi, Kırşehir Ahi Evran Üniversitesi, Fen Bilimleri Enstitüsü, Matematik ve Fen Bilimleri Eğitimi Ana Bilim Dalı, 2022, (Asıl Danışman) |
Kadir Savranoğlu, Yüksek Lisans, Güneş saatinin kullanımı sürecinde ortaya çıkan matematiksel bağlamların matematik programı açısından incelenmesi, Kırşehir Ahi Evran Üniversitesi, Fen Bilimleri Enstitüsü, Matematik ve Fen Bilimleri Eğitimi Ana Bilim Dalı, 2022, (Asıl Danışman) |
Nur Nisa Kahraman, Yüksek Lisans, Altıncı sınıf öğrencilerinin üçgenin tanımına ve sınıflandırılmasına yönelik kavram imajlarının incelenmesi, Kırşehir Ahi Evran Üniversitesi, Fen Bilimleri Enstitüsü, Matematik ve Fen Bilimleri Eğitimi Ana Bilim Dalı, 2022, (Asıl Danışman) |
Hale Türkmenoğlu, Yüksek Lisans, Sınıf öğretmeni adaylarının matematik ve fen öğretim kaygılarının incelenmesi, Kırşehir Ahi Evran Üniversitesi, Fen Bilimleri Enstitüsü, Matematik ve Fen Bilimleri Eğitimi Ana Bilim Dalı, 2019, (Asıl Danışman) |
2019-2020, Matematik Öğretmeni Yetiştirmede Güncel Araştırmalar, Yüksek Lisans |
2019-2020, Cebir Kavramlarının Öğretimi ve Cebirsel Düşünme, Yüksek Lisans |
2019-2020, Matematik Eğitiminde Nitel Araştırma Yöntemleri, Yüksek Lisans |
2019-2020, Matematik Sınıflarında İletişim, Lisans |
2019-2020, Okul Deneyimi, Lisans |
2019-2020, Matematik Tarihi, Lisans |
2019-2020, Elemanter Sayı Kuramı, Lisans |
2019-2020, Bilim Tarihi, Lisans |
2019-2020, Topluma Hizmet Uygulamaları, Lisans |
2019-2020, Öğretmenlik Uygulaması, Lisans |
2019-2020, Bilgisayar Destekli Matematik Öğretimi, Lisans |
2019-2020, Analiz 2, Lisans |
2019-2020, Geometri, Lisans |
2018-2019, Matematik Tarihi, Lisans |
2018-2019, Eğitsel Oyunlarla Matematik Öğretimi, Lisans |
2018-2019, Öğretmenlik Uygulaması, Lisans |
2018-2019, Topluma Hizmet Uygulamaları, Lisans |
2018-2019, Geometri, Lisans |
2017-2018, Okul Deneyimi, Lisans |
2017-2018, Matematik Tarihi, Lisans |
2017-2018, Eğitsel Oyunlarla Matematik Öğretimi, Lisans |
2017-2018, Genel Matematik-I, Lisans |
2017-2018, Matematik-II, Lisans |
2017-2018, Öğretmenlik Uygulaması, Lisans |
2017-2018, Topluma Hizmet Uygulamaları, Lisans |
2017-2018, Geometri, Lisans |
2017-2018, Genel Matematik-II, Lisans |
2016-2017, Öğretim Teknolojileri ve Materyal Tasarımı, Lisans |
2016-2017, Öğretmenlik Uygulaması, Lisans |
2016-2017, Topluma Hizmet Uygulamaları, Lisans |
2016-2017, Geometri, Lisans |
2016-2017, Genel Matematik-II, Lisans |
Kayıt Yok |
Kayıt Yok |
AYTEKİN, C. (2021) "Making the Pedagogical Elements Used by Prospective Mathematics Teachers Visible in Teaching: Scenario Writing Activities", Acta Educationis Generalis, 11 (3) pp. 81-104 Link DOI |
AYTEKİN, C., Şahiner, Y. (2020) "An investigation of preservice mathematics teachers’ teaching processes about ”procedural and conceptual knowledge” related to division with fractions", Elementary Education Online, 19 (2) pp. 958-981 [TR Dizin] Link |
AYTEKİN, C., SARICA, R., Aytekin, T. (2019) "İlköğretim Matematik Öğretmen Adaylarının Üstün Yetenekli/Zekalı Öğrencilerle İligli Görüşleri", Sakarya Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi, 38 (0) pp. 30-54 Link |
Türkmenoğlu, H., AYTEKİN, C., Arıkan, N. (2019) "Sınıf Öğretmeni Adaylarının Matematik ve Fen Öğretimi Kaygılarının İncelenmesi", Ahi Evran Üniversitesi Kırşehir Eğitim Fakültesi Dergisi, 20 (3) pp. 1545-1594 [TR Dizin] Link |
AYTEKİN, C., KIYMAZ, Y. (2019) "Teaching Linear Algebra Supprted by GeoGebra Visualization Environment", Acta Didactica Napocensia, 12 (2) pp. 75-96 Link |
ŞİMŞEK, H., ÇETİNKAYA, F.F., AYTEKİN, C. (2019) "Örgütsel Kalite Göstergesi Olarak Çalışan Memnuniyeti: Bir Ölçek Geliştirme Çalışması", Fırat Üniversitesi Sosyal Bilimleri Dergisi, 29 (2) pp. 233-245 [TR Dizin] Link |
AYDIN, D., AYTEKİN, C. (2019) "Rehberlik ve Psikolojik Danışmanlık Adaylarının Tükenmişlik Yaşayan Matematik Öğretmenlerine Müdahale Önerileri", Manas Sosyal Araştırmalar Dergisi, 8 (4) pp. 3232-3246 [TR Dizin] Link |
AYDIN, D., AYTEKİN, C. (2019) "The Role of The Mathematical Reasoning in Consultation Process According to Guidance and Psychological Counseling Candidates", Acta Didactica Napocensia, 12 (1) pp. 131-139 Link |
Yıldız, A., BALTACI, S., AYTEKİN, C. (2019) "A Comparison of Parents of Gifted Students and Non-Gifted Students: A Case of Expectations from Mathematics Education", Çukurova Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi, 48 (1) pp. 452-497 [ESCI] Link |
AYDIN, D., AYTEKİN, C. (2019) "Controlling Mathematics Anxiety by the Views of Guidance and Psychological Counseling Candidates", European Journal of Educational Research, 8 (2) pp. 421-431 Link |
AYTEKİN, C., BALTACI, S., Yıldız, A. (2018) "Investigation of Parents’ Expectations from Mathematics Education in Turkey", Acta Didactica Napocensia, 11 (3) pp. 59-78 Link |
AYDIN, A., AYTEKİN, C. (2018) "Teaching Materials Development and Meeting the Needs of the Subject: A Sample Application", International Education Studies, 11 (8) pp. 27-38 Link |
AYTEKİN, C., Aydın, F. (2017) "Fen Bilimleri Öğretmenlerinin Fen ve Matematik Öğretim Programlarının Entegrasyonuna Yönelik Görüşleri", Uludağ Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi, 30 (2) pp. 443-464 [TR Dizin] Link |
ŞİMŞEK, H., Şahinkaya, N., AYTEKİN, C. (2017) "İlköğretim Öğrencilerinin Matematik Kaygılarının ve Matematik Dersine Yönelik Tutumlarının Çeşitli Değişkenler Açısından İncelenmesi", Necatibey Eğitim Fakültesi Elektronik Fen ve Matematik Eğitimi Dergisi, 11 (2) pp. 82-108 [TR Dizin] Link DOI |
AYTEKİN, C., Türkmenoğlu, H., Arıkan, N. (2017) "Matematik ve Fen Öğretimine Yönelik Kaygı (MFÖK) Ölçeğinin Türkçe’ye Uyarlanması", Ahi Evran Üniversitesi Kırşehir Eğitim Fakültesi Dergisi, 18 (3) pp. 155-170 [TR Dizin] Link |
AYTEKİN, C., BALTACI, S., ALTUNKAYA, B., KIYMAZ, Y., Yıldız, A. (2016) "Matematik Eğitimi Veli Beklenti Ölçeği’nin Geliştirilmesi (MEVBÖ): Geçerlik ve Güvenirlik Çalışması", Ahi Evran Üniversitesi Kırşehir Eğitim Fakültesi Dergisi, 17 (3) pp. 397-411 [TR Dizin] Link |
ALTUNKAYA, B., KAHRAMAN-AKSOYAK, F., KULA, L., AYTEKİN, C. (2016) "On Rectifying Slant Helices in Euclidean 3-Space", Konuralp Journal of Mathematics, 4 (2) pp. 17-24 Link |
BALTACI, S., Yıldız, A., KIYMAZ, Y., AYTEKİN, C. (2016) "Üstün Yetenekli Öğrencilere Yönelik GeoGebra Destekli Etkinlik Hazırlamak İçin Yürütülen Tasarım Tabanlı Araştırma Sürecinden Yansımalar", Mehmet Akif Ersoy Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi, 1 (39) pp. 70-90 [TR Dizin] Link |
Özçakır, B., AYTEKİN, C., ALTUNKAYA, B., Doruk, B.K. (2015) "Effects of Using Dynamic Geometry Activities on Eighth Grade Students’ Achievement Levels and Estimation Performances in Triangles", Participatory Educational Research, 2 (3) pp. 43-54 Link |
ALTUNKAYA, B., AYTEKİN, C., Doruk, B.K., Özçakır, B. (2014) "The Analysis of the Relation between Eight-Grade Students’ Estimation Performance in Triangles with Their Teaching Style Expectations and Sources of Motivation", Participatory Educational Research, 1 (1) pp. 44-64 Link |
AYTEKİN, C., Uçar, Z.T. (2014) "Ortaokul Öğrencilerinin Kesirlerde Tahmin Becerilerininİncelenmesi", İlköğretim Online, 13 (2) pp. 546-563 [TR Dizin] Link |
Doruk, B.K., Aktümen, M., AYTEKİN, C. (2013) "Pre-service elementary mathematics teachers’ opinions about using GeoGebra in mathematics education with reference to ’teaching practices’", Teaching Mathematics and its Applications, 32 (3) pp. 140-157 Link |
Aydın, Ü., AYTEKİN, C., SARICA, R. (2021) "Potential of Usage of Astrolabes in Mathematics Education", International Online Conference on Mathematics Education , İstanbul, Türkiye, (Mayıs 2021) |
Savranoğlu, K., AYTEKİN, C., SARICA, R. (2021) "Using the Mathematical Contexts of Sundials in Mathematics Education", International Online Conference on Mathematics Education , İstanbul, Türkiye, (Mayıs 2021) |
AYTEKİN, C. (2019) "Matematik Öğretmen Eğitiminde Sürekli İyileşme Döngüsü Bağlamında Ders Araştırması Çalışmalarının Potansiyeli", 2. Uluslararası 19 Mayıs Yenilikçi Yaklaşımlar Kongresi , (pp. 1109-1116), Samsun, Türkiye, (Aralık 2019) |
AYTEKİN, C. (2019) "Matematik Öğretmen Eğitiminde Yenilikçi Bir Uygulama: Senaryo Yazma Etkinlikleri", 2. Uluslararası 19 Mayıs Yenilikçi Yaklaşımlar Kongresi , (pp. 1117-1123), Samsun, Türkiye, (Aralık 2019) |
AYTEKİN, C. (2019) "Olasılık Öğretiminde Deneysel Simülasyon Yazılımı Kullanmanın Yararları ve Önündeki Engeller", 4th International Symposium of Turkish Computer and Mathematics Education , (pp. 697-704), İzmir, Türkiye, (Aralık 2019) |
SARICA, R., AYTEKİN, C. (2019) "Microsoft Hololens Teknolojisinin Matematik Öğretiminde Kullanılmasına Yönelik Bir Araştırma", 13. Uluslararası Bilgisayar ve Öğretim Teknolojileri Sempozyumu , (pp. 190-191), Kırşehir, Türkiye, (Mayıs 2019) |
Türkmenoğlu, H., Uluay, G., AYTEKİN, C., Arıkan, N. (2018) "Adaptation of Mathematics and Science Anxiety Scale to Turkish", 8th International Conference of Strategic Research on Scientific Studies and Education , (pp. 7), Viyana, Avusturya, (Mayıs 2018) |
BALTACI, S., Yıldız, A., AYTEKİN, C. (2018) "Üstün Yetenekli Öğrenci Velilerinin Matematik Eğitiminden Beklentilerinin İncelenmesi", 8th International Congress of Research in Education , (pp. 212), Manisa, Türkiye, (Mayıs 2018) |
BALTACI, S., Yıldız, A., AYTEKİN, C. (2018) "Comparing the expectations of the gifted students’xx and others’ parents from matematics education according to some variables", The 2018 WEI International Academic Conference Proceedings , (pp. 126-137), Viyana, Avusturya, (Nisan 2018) |
AYTEKİN, C. (2018) "Matematik Öğretmen Adaylarının Fen ve Matematik Entegrasyonu Kapsamında Geliştirdikleri Eğitsel Oyunların İncelenmesi", X. Uluslararası Eğitim Araştırmaları Kongresi , (pp. 289), Nevşehir, Türkiye, (Nisan 2018) |
AYTEKİN, C. (2018) "Matematik ve Fen Entegrasyonu Bağlamında Değer Eğitimi: Kimyasal Ürün Fabrikası Etkinliği", X. Uluslararası Eğitim Araştırmaları Kongresi , (pp. 290), Nevşehir, Türkiye, (Nisan 2018) |
Yıldız, A., BALTACI, S., AYTEKİN, C. (2018) "Qualitative examination of the perspectives of parents with gifted children on mathematics education", The 2018 WEI International Academic Conference , (pp. 25-34), Viyana, Avusturya, (Nisan 2018) |
AYTEKİN, C., BALTACI, S., ALTUNKAYA, B., Yıldız, A., KIYMAZ, Y. (2017) "Investigation of Parent Expectations of Middle School Students from Mathematics Education", 6th International Eurasian Conference on Mathematical Sciences and Applications , (pp. 242-243), Budapeşte, Macaristan, (Ağustos 2017) |
ALTUNKAYA, B., ŞANLI-KULA, K., AYTEKİN, C. (2017) "Investigations of the Test Anxieties of 8th Grade Students", 6th International Eurasian Conference on Mathematical Sciences and Applications , (pp. 236-237), Budapeşte, Macaristan, (Ağustos 2017) |
AYTEKİN, C., BALTACI, S., KIYMAZ, Y. (2017) "The Impact of the Probability Explorer Software on Preparing Probability Teaching Plans of Elementary Mathematics Teacher Candidates", 6th International Eurasian Conference on Mathematical Sciences and Applications , Budapeşte, Macaristan, (Ağustos 2017) |
KIYMAZ, Y., AYTEKİN, C. (2017) "İlköğretim Matematik Öğretmen Adaylarının Trigonometrik Denklem ve Eşitsizliklerin Çözümünde GeoGebra Kullanımına İlişkin Görüşleri", 3. Türk Bilgisayar ve Matematik Eğitimi Sempozyumu , (pp. 407-411), Afyon, Türkiye, (Mayıs 2017) |
AYTEKİN, C., SARICA, R., Aytekin, T. (2017) "İlköğretim Matematik Öğretmen Adaylarının Üstün Yetenekli/Zekalı Öğrencilerin Belirlenmesine Yönelik Görüşleri", International Talented and Gifted Conference: New Approaches and Educational Practices , (pp. 40), Ankara, Türkiye, (Mayıs 2017) |
AYTEKİN, C. (2017) "Matematik Öğretmen Adaylarının Etkili İletişim Becerileri Hakkındaki Düşüncelerinin İncelenmesi: Bir Diyalog Yorumlama Etkinliği", IX. Uluslararası Eğitim Araştırmaları Kongresi , (pp. 589), Ordu, Türkiye, (Mayıs 2017) |
AYTEKİN, C. (2017) "Matematik Öğretmenlerinin Üstün Yetenekli Öğrencilerin Belirlenmesine Yönelik Görüşlerinin BİLSEM Öğretmenleri tarafından değerlendirilmesi", IX. Uluslararası Eğitim Araştırmaları Kongresi , (pp. 590), Odru, Türkiye, (Mayıs 2017) |
AYTEKİN, C., BALTACI, S., Yıldız, A. (2017) "Probability Explorer Simülasyonunun Üstün Zekalı/Yetenekli Öğrencilere Olasılık Öğretmedeki Kullanışlığına İlişkin BİLSEM Matematik Öğretmenlerinin Görüşleri", International Talented and Gifted Conference: New Approaches and Educational Practices , (pp. 11-12), Ankara, Türkiye, (Mayıs 2017) |
Yıldız, A., BALTACI, S., AYTEKİN, C. (2017) "The Reflections of Lesson Study Held by Mathematics Teachers of Gifted Students: Problems Established on Geometric Construction", 14th International Conference on Teaching, Education and Learning (ICTEL) , Lizbon, Portekiz, (Mayıs 2017) |
SARICA, R., AYTEKİN, C., Aytekin, T. (2017) "Üstün Yetenekli/Zekalı Öğrencilerin Belirlenmesine Yönelik Öğretmen Görüşlerinin İncelenmesi", International Talented and Gifted Conference: New Approaches and Educational Practices , (pp. 43), Ankara, Türkiye, (Mayıs 2017) |
BEYDOĞAN, H.Ö., AYTEKİN, C., Arıcan, M., BEYDOĞAN, G.Ş. (2016) "Ortaokul Matematik Öğretmenlerinin Dönütün İşlevsel Kullanımına İlişkin Görüşleri", 4th International Conference on Curriculum and Instruction , (pp. 99-101), Antalya, Türkiye, (Ekim 2016) |
AYTEKİN, C. (2016) "Pre-Service Mathematics Teachers’ Observations and Suggestions for Value Educaiton", 14th International Teacher Education for Sustainable Developlment, Culture and Education , (pp. 220-232), (Eylül 2016) |
AYTEKİN, C. (2016) "Suggestions and Observations on Teacher and Students Communication From Pre-Service Mathematics Teaches", 14th International Teacher Education for Sustainable Development Culture and Education , Konya, Türkiye, (Eylül 2016) |
BALTACI, S., Yıldız, A., KIYMAZ, Y., AYTEKİN, C. (2016) "Tasarım Tabanlı Araştırma Yöntemiyle Üstün Yetenekli Öğrencilere Yönelik Bir Etkinliğin Geliştirilmesi Süreci", 12. Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi , (pp. 56), Türkiye, (Eylül 2016) |
AYTEKİN, C., ALTUNKAYA, B., BALTACI, S., KIYMAZ, Y., Yıldız, A. (2016) "A Scale to Determine Parents’ Expectation from Mathematics Education (PEME): Development, Reliability and Validity", 5th International Eurasian Conference on Mathematical Sciences and Applications , (pp. 171), Belgrad, Sırbistan, (Ağustos 2016) |
Yıldız, A., BALTACI, S., KIYMAZ, Y., AYTEKİN, C. (2016) "Effect of Design Based Research Activities on Technological Pedagogical Content Knowledge (TPACK) Qualifications: An Example from Gifted Students’xx Teachers", 4th Internatinal Symposium on New issues in Teacher Education , (pp. 140), Savonlınna, Finlandiya, (Ağustos 2016) |
BEYDOĞAN, H.Ö., AYTEKİN, C., Arıcan, M. (2016) "Ortaokul Matematik Öğretmenlerinin Öğrencilere Dönüt Verme Düzeyleri", IIIrd International Eurasian Educational Research Congress , (pp. 1254-1255), (Haziran 2016) |
AYTEKİN, C., Aydın, F. (2016) "In-Service Science Teachers’ Opinions About The Integrating Science and Mathematics Curriculum", 14th International Teacher Education for Sustainable Development, Culture and Educaiton , (pp. 63), Konya, Türkiye, (Mayıs 2016) |
AYTEKİN, C., ALTUNKAYA, B. (2016) "Pre-Service Mathematics Teachers’ Opinions About Problems of Turkish Education System", 14th International Teacher Education for Sustainable Development, Culture and Educaiton , Konya, Türkiye, (Mayıs 2016) |
AYTEKİN, C., ALTUNKAYA, B. (2015) "İlköğretim Matematik Öğretmen Adaylarının Eşitlik ve Denklemler Konusunu Öğretme Süreçlerinin İncelenmesi", 2. Türk Bilgisayar ve Matematik Eğitimi Sempozyumu , (pp. 249), Türkiye, (Mayıs 2015) |
Özçakır, B., AYTEKİN, C., ALTUNKAYA, B., Doruk, B.K. (2014) "Effects of Using Dynamic Geometry Activities on Eighth Graders’xx Achievement Levels and Estimation Performance in Triangles", 3rd International Eurasian Conference on Mathematical Sciences and Applications , (pp. 356), Viyana, Avusturya, (Ağustos 2014) |
ALTUNKAYA, B., AYTEKİN, C. (2014) "Middle School Students’ Explanations on Some Probability Problems", 3rd International Eurasian Conference on Mathematical Sciences and Applications , (pp. 351-352), (Ağustos 2014) |
AYTEKİN, C., KIYMAZ, Y. (2014) "Preservice Teachers’ Perception of ”Good Mathematics Teachers”", 3rd International Eurasian Conference on Mathematical Sciences and Applications , (pp. 360), Viyana, Avusturya, (Ağustos 2014) |
AYTEKİN, C., ALTUNKAYA, B., Doruk, B.K., Özçakır, B. (2014) "The Analysis of the Relation between Eight-Grade Students’xx Estimation Skills Usage in Triangles and Their Teaching Style Expectaitons and Sources of Motivations", 3rd International Eurasian Conference on Mathematical Sciences and Applications , (pp. 358-359), Viyana, Avusturya, (Ağustos 2014) |
KIYMAZ, Y., AYTEKİN, C., Horzum, T. (2013) "The Interpretation Process of Pre-Service Elementary Mathematics Teachers’ in Concepts of Linear Dependence-Independence and Spaning in R2 and R3", 2nd International Eurasian Conference on Mathematical Science and Applications , (pp. 322), Sarajevo, Bosna Hersek, (Ağustos 2013) |
AYTEKİN, C., KIYMAZ, Y. (2013) "İlköğretim Matematik Öğretmen Adaylarının GeoGebra ile Bazı Trigonometrik Fonksiyonların Grafiklerini Yorumlama Süreçleri", 1. Türk Bilgisayar ve Matematik Eğitimi Sempozyumu , (pp. 137), Türkiye, (Haziran 2013) |
AYTEKİN, C., CEYLAN-ÇELİKER, T. (2013) "Sınıf Öğretmeni Adaylarının Farklı Toplama Çıkarma Algoritmaları Üzerine Yorumları", 12. MATEMATİK SEMPOZYUMU [TOPLUMDA MATEMATİK] , (pp. 231-233), Türkiye, (Mayıs 2013) |
AYTEKİN, C., Özçakır, B. (2012) "Bilgisayar Cebiri Sistemleri ve Dinamik Geometri Yazılımları Kullanılarak Yapılan Araştırmaların Teknolojik Pedagojik Alan Bilgisi Modeli Çerçevesinde Değerlendirilmesi", 6th International Computer ans Instructional Technologies Symposium , (pp. 288), (Ekim 2012) |
Doruk, B.K., Aktümen, M., AYTEKİN, C. (2012) "The opinions of preservice elementary mathematics teachers about using GeoGebra in mathematics education before and after teaching experience", International GeoGebra Institute Conference , Varşova, Polonya, (Eylül 2012) |
AYTEKİN, C., Uçar, Z.T. (2012) "İlköğretim İkinci Kademe Öğrencilerinin Kesirlerde Tahmin Becerilerinin İncelenmesi", X. Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi , (pp. 398), Niğde, Türkiye, (Haziran 2012) |
AYTEKİN, C., Uçar, Z.T. (2011) "Teachers’ Definition of Square, Rectangle, Trapezoid and Parallelogram", 35th Conference of the International Group for the Psychology of Mathematics Educaiton , (pp. 254), Ankara, Türkiye, (Temmuz 2011) |
Durmuş, S., AYTEKİN, C., Durmaz, M., Ertuna, L., Onur, F.Z., Önalan, G., Yılmaz, D.A. (2010) "İlköğretim Sınıf ve Matematik Öğretmenlerinin Yeni İlköğretim Matematik Programı Hakkındaki Haberdarlık Durumları ve Uygulamadaki Yeterlikleri", IX. Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi , Türkiye, (Eylül 2010) |
AYTEKİN, C., Akkuş, R., Yılmaz, A. (2010) "Öğretmen Adayları Gözüyle Staj Rehber Öğretmenlerin Değerlendirilmesi", IX. Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi , İzmir, Türkiye, (Eylül 2010) |
Kayıt Yok |
AYTEKİN, C. (2022) "Matematik Öğretmen Adaylarının Olumlu Öğretim Davranışlarını Arttırmada Üç Katmanlı Öğretim Deneyinin Etkisi", Kitap: Eğitim Bilimlerinde Uluslararası Araştırmalar -II, İzmir/Türkiye : Serüven Yayınevi, Bölüm Sayfaları: 400 / 421, ISBN: 978-625-6399-05-1 |
AYTEKİN, C. (2022) "Antik Çağ Döneminden İslamın Altın Çağına Bilimsel Düşünce Geleneğinin Bilim, Kültür ve İktidar Bağlamında İncelenmesi", Kitap: Sosyal ve Beşeri Bilimlerde Uluslararası Araştırmalar - V, İzmir/Türkiye : Serüven Yayınevi, Bölüm Sayfaları: 16 / 33, ISBN: 978-625-6399-39-6 |
AYTEKİN, C., Özçakır, B. (2021) "Matematik Eğitiminde Teknoloji Kullanımına Yönelik Çalışmaların Teknoloji, Pedagoji ve Alan Bilgisi Yönünden İncelenmesi: 2006-2012 Yılları", Kitap: Eğitim Bilimlerinde Araştırma ve Değerlendirmeler II, Ankara/Türkiye : Gece Kitaplığı, Bölüm Sayfaları: 107 / 130, ISBN: 978-625-8449-92-1 |
Sönmez, M.T., AYTEKİN, C. (2021) "Olasılık Öğretiminde Simülasyon Kullanımı", Kitap: ETKİNLİK TEMELLİ OLASILIK VE İSTATİSTİK ÖĞRETİMİ, Ankara/Türkiye : Nobel Yayınevi, Bölüm Sayfaları: 89 / 120, ISBN: 978-625-439-968-8 |
AYTEKİN, C. (2020) "Development of Fraction Concepts in Children", Kitap: Academic Studies in Educational Science- II, Ankara/Türkiye : Gece Kitaplığı, Bölüm Sayfaları: 21 / 48, ISBN: 978-625-7884-56-3 |
AYTEKİN, C. (2020) "5-7.Sınıf Öğrencilerinin Temel Olasılık Kavramlarına İlişkin Açıklamalarının İncelenmesi", Kitap: Eğitim Bilimleri Alanında Akademik Çalışmalar- II, Ankara/Türkiye : Gece Kitaplığı, Bölüm Sayfaları: 89 / 124, ISBN: 978-625-7884-65-5 |
AYTEKİN, C. (2020) "Yeni Nesil Etkileşimli Matematik Öğretimi Yazılımları", Kitap: Eğitim Bilimleri Alanında Akademik Çalışmalar-II, Ankara/Türkiye : Gece Kitaplığı, Bölüm Sayfaları: 61 / 87, ISBN: 978-625-7884-65-5 |
Kayıt Yok |
Kayıt Yok |
(Ulusal - Bilimsel Dergi) AHİ EVRAN ÜNİVERSİTESİ KIRŞEHİR EĞİTİM FAKÜLTESİ DERGİSİ, 2017 |
(Ulusal - Bilimsel Dergi) ULUDAĞ ÜNİVERSİTESİ EĞİTİM FAKÜLTESİ DERGİSİ, 2017 |
(Ulusal - Bilimsel Dergi) Mehmet Akif Ersoy Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi, 2016 |
Kayıt Yok |
Kayıt Yok |
Kayıt Yok |
Kayıt Yok |
Kayıt Yok |
Birlikte çalışılan kişi | Aktif Dönem | Çalışma Sayısı |
Kırşehir Ahi Evran Üniversitesi
|
2016 - 2019 | 14 |
Avni Yıldız
Zonguldak Bülent Ecevit Üniversitesi
|
2016 - 2019 | 13 |
Kırşehir Ahi Evran Üniversitesi
|
2014 - 2017 | 12 |
Kırşehir Ahi Evran Üniversitesi
|
2013 - 2019 | 12 |
Kırşehir Ahi Evran Üniversitesi
|
2017 - 2021 | 6 |
Bilal Özçakır
Alanya Alaaddin Keykubat Üniversitesi
|
2012 - 2021 | 6 |
Bekir Kürşat Doruk
Bolu Abant İzzet Baysal Üniversitesi
|
2012 - 2015 | 6 |
Kırşehir Ahi Evran Üniversitesi
|
2019 | 3 |
Zülbiye Toluk Uçar
Bolu Abant İzzet Baysal Üniversitesi
|
2011 - 2014 | 3 |
Nihat Arıkan
Kırşehir Ahi Evran Üniversitesi
|
2017 - 2019 | 3 |
Hale Türkmenoğlu
-
|
2017 - 2019 | 3 |
Tuğba Aytekin
-
|
2017 - 2019 | 3 |
Kırşehir Ahi Evran Üniversitesi
|
2016 | 2 |
Kırşehir Ahi Evran Üniversitesi
|
2017 - 2019 | 2 |
Fatih Aydın
Bolu Abant İzzet Baysal Üniversitesi
|
2016 - 2017 | 2 |
Muharrem Aktümen
-
|
2012 - 2013 | 2 |
Muhammet Arıcan
Kırşehir Ahi Evran Üniversitesi
|
2016 | 2 |
Kırşehir Ahi Evran Üniversitesi
|
2018 | 1 |
Kırşehir Ahi Evran Üniversitesi
|
2019 | 1 |
Kırşehir Ahi Evran Üniversitesi
|
2016 | 1 |
Kırşehir Ahi Evran Üniversitesi
|
2016 | 1 |
Kırşehir Ahi Evran Üniversitesi
|
2017 | 1 |
Kırşehir Ahi Evran Üniversitesi
|
2016 | 1 |
Kırşehir Ahi Evran Üniversitesi
|
2013 | 1 |
Yeter Şahiner
Hacettepe Üniversitesi
|
2020 | 1 |
Melike Tural Sönmez
-
|
2021 | 1 |
Levent Ertuna
Sakarya Üniversitesi
|
2010 | 1 |
Recai Akkuş
Bolu Abant İzzet Baysal Üniversitesi
|
2010 | 1 |
Gülşah Uluay
Ordu Üniversitesi
|
2018 | 1 |
Soner Durmuş
Bolu Abant İzzet Baysal Üniversitesi
|
2010 | 1 |
Malik Durmaz
Siirt Üniversitesi
|
2010 | 1 |
Tuğba Horzum
Necmettin Erbakan Üniversitesi
|
2013 | 1 |
Nihan Şahinkaya
İstanbul Medeniyet Üniversitesi
|
2017 | 1 |
Aycan Yılmaz
-
|
2010 | 1 |
Döne Aycan Yılmaz
-
|
2010 | 1 |
Fatma Zeynep Onur
-
|
2010 | 1 |
Güzide Önalan
-
|
2010 | 1 |
Kadir Savranoğlu
-
|
2021 | 1 |
Üzeyir Aydın
-
|
2021 | 1 |
Alan Adı | Alandaki Toplam Öğretim Elemanı Sayısı | |
TÜBİTAK Araştırma Alanı | Sosyal Bilimler | 78368 |
YÖKSİS Temel Alan | Eğitim Bilimleri Temel Alanı | 9825 |
YÖKSİS Bilim Alanı | Temel Eğitim | 560 |
Anahtar Kelimeler | Matematik Eğitimi |
Performans Kriteri | 2015 | 2016 | 2017 | 2018 | 2019 | 2020 | 2021 | 2022 | 2023 | 2024 |
Ağırlıklı Puan | 17 | 102 | 87 | 75 | 155 | 135 | 99 | 80 | 0 | 0 |
Sıra (Araştırma Alanı İçinde) | 454 . | 402 . | 462 . | 469 . | 389 . | 394 . | 527 . | 545 . | - | - |
Sıra (Temel Alan İçinde) | 311 . | 247 . | 269 . | 272 . | 188 . | 208 . | 293 . | 292 . | - | - |
Sıra (Bilim Alanı İçinde) | 78 . | 41 . | 45 . | 57 . | 29 . | 34 . | 64 . | 61 . | - | - |
Sıra (Anahtar Kelime (1)) | 14 . | 5 . | 5 . | 7 . | 2 . | 1 . | 7 . | 8 . | - | - |
Toplam Yayın | 2 | 12 | 12 | 9 | 12 | 4 | 5 | 2 | 0 | 0 |
Toplam Makale | 1 | 3 | 3 | 2 | 8 | 1 | 1 | 0 | 0 | 0 |
Toplam Kitap | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 3 | 2 | 2 | 0 | 0 |
Toplam Bildiri | 1 | 9 | 9 | 7 | 4 | 0 | 2 | 0 | 0 | 0 |
Makale (SCI) | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 |
Makale (Uluslararası) | 1 | 1 | 0 | 2 | 4 | 0 | 1 | 0 | 0 | 0 |
Makale (Ulusal) | 0 | 2 | 3 | 0 | 4 | 1 | 0 | 0 | 0 | 0 |
Kitap Yazarlığı | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 |
Kitap Bölümü Yazarlığı | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 3 | 2 | 2 | 0 | 0 |
Bildiri (Uluslararası) | 0 | 8 | 8 | 7 | 4 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 |
Bildiri (Ulusal) | 1 | 1 | 1 | 0 | 0 | 0 | 2 | 0 | 0 | 0 |