img

Dr. Öğr. Üyesi Başar ALTUNTAŞ

  • Ziraat Fakültesi
  • Tarım Ekonomisi
  • Tarım İşletmeciliği

Genel Bilgiler

Metrikler

UNIS
Yayın
32
Atıf
45
h-index
5
Proje
4
WoS
Yayın
1
Atıf
0
h-index
0
BM Sürdürülebilir Kalkınma Amaçları
Alınan Eğitimler
Ön Lisans, Türkiye, Anadolu Üniversitesi, Açıköğretim Fakültesi, Bitkisel ve Hayvansal Üretim Bölümü, 2017, 2019
Yüksek Lisans, Türkiye, Bahçeşehir Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, İşletme (Yl) (Tezsiz), 2008, 2009
Doktora/Sanatta Yeterlilik/Tıpta Uzmanlık, Türkiye, Nevşehir Hacı Bektaş Veli Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, Üretim Yönetimi ve Pazarlama (Dr), 2010, 2014
Lisans, Türkiye, İstanbul Üniversitesi, İşletme Fakültesi, İşletme Bölümü, 1996, 2000
Araştırma Alanları
Tarımsal Pazarlama
Yıllara Göre Yayın Sayıları
Yıllara Göre Atıf Sayıları
Ön Lisans, Türkiye, Anadolu Üniversitesi, Açıköğretim Fakültesi, Bitkisel ve Hayvansal Üretim Bölümü, 2017, 2019
Doktora/Sanatta Yeterlilik/Tıpta Uzmanlık, Türkiye, Nevşehir Hacı Bektaş Veli Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, Üretim Yönetimi ve Pazarlama (Dr), 2010, 2014
Yüksek Lisans, Türkiye, Bahçeşehir Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, İşletme (Yl) (Tezsiz), 2008, 2009
Lisans, Türkiye, İstanbul Üniversitesi, İşletme Fakültesi, İşletme Bölümü, 1996, 2000
Kayıt Yok
İngilizce, KPDS, 68, 2009-KPDS , 2009
Seminer, Karma Yöntem Araştırmalarının Tasarlanması, Uygulanması ve Raporlanması, Webinar, SOBİAD Akademi, 29-11-2023, 29-11-2023
Kurs, Küçükbaş Hayvanlarda Sürü Yönetimi, İzmir Valiliği İl Tarım ve Orman Müdürlüğü Online Eğitim, 02-04-2023, 09-04-2023
Kurs, Büyükbaş Hayvanlarda Sürü Yönetimi Eğitimi, İzmir Valiliği İl Tarım ve Orman Müdürlüğü Online Eğitim, 06-03-2023, 11-03-2023
Seminer, Nitel Araştırma Türleri ve Disipliner Yönelimler, Webinar, SOBİAD Akademi, 05-04-2023, 05-04-2023
Sertifika, Arıcılık, Kırşehir Ahi Evran Üniversitesi Ziraat Fakültesi, 16-11-2022, 11-01-2023
Çalıştay, Vermikültür Çalıştayı, Kırşehir Ahi Evran Üniversitesi, 14-04-2018, 15-04-2018
Sertifika, Yem ve Kırmızı Et Sempozyumu, Kırşehir Ahi Evran Üniversitesi, 29-03-2018, 31-03-2018
Sertifika, Pazarlama Araştırmalarında Alternatif Nicel Yöntemler, İzmir, 15-04-2011, 16-04-2011
Sertifika, Müzakere Becerileri, İstanbul, 08-10-2008, 09-10-2008
Sertifika, İleri Satış Teknikleri, İstanbul, 04-07-2006, 06-07-2006
Sertifika, Stratejik Planlama ve Hedefleme, İstanbul, 13-12-2006, 14-12-2006
Sertifika, Satışın Dış Oyunu, İstanbul, 01-10-2004, 02-10-2004
Sertifika, Zaman Yönetimi ve Planlama, İstanbul, 21-12-2000, 23-12-2000
[UAK] Sosyal, Beşeri ve İdari Bilimler Pazarlama Tarımsal Pazarlama
2015-, Doktor Öğretim Üyesi, Tam Zamanlı, Ahi Evran Üniversitesi, Ziraat Fakültesi, Tarım Ekonomisi Bölümü, Türkiye
2009-2015, Öğretim Görevlisi, Tam Zamanlı, Ahi Evran Üniversitesi, Kaman Meslek Yüksekokulu, Büro Hizmetleri ve Sekreterlik Bölümü, Türkiye
2020-, Anabilim Dalı Başkanı, Kırşehir Ahi Evran Üniversitesi, Türkiye
2018-2019, Anabilim Dalı Başkanı, Kırşehir Ahi Evran Üniversitesi, Türkiye
2011-2015, Myo/Yüksekokul Müdür Yardımcısı, Ahi Evran Üniversitesi, Türkiye
2011-2015, Farabi Koordinatörü, Ahi Evran Üniversitesi, Türkiye
2011-2015, Bologna Koordinatörü, Ahi Evran Üniversitesi, Türkiye
2009-2015, Bölüm Başkanı, Ahi Evran Üniversitesi, Türkiye
2009-2015, Yönetim Kurulu Üyeliği, Ahi Evran Üniversitesi, Türkiye
Hüsamettin Kurt, Yüksek Lisans, Coğrafi (menşe) işaretli İspir kuru fasulyesi'nin üretim, pazarlama imkânlarının tespiti ve ülke ek, Kırşehir Ahi Evran Üniversitesi, Fen Bilimleri Enstitüsü, Tarım Ekonomisi Ana Bilim Dalı, 2023, (Asıl Danışman)
Saime Pelin Altar, Yüksek Lisans, Türkiye'de Blokzincir Teknolojisinin Tarımda Kullanım Olanakları, Kırşehir Ahi Evran Üniversitesi, Fen Bilimleri Enstitüsü, Tarım Ekonomisi Ana Bilim Dalı, 2021, (Asıl Danışman)
2023-2024, Tarım Ekonomisi, Lisans
2023-2024, Ekonomi, Lisans
2023-2024, Tarımsal Girişimcilik ve İş Planı, Lisans
2023-2024, Tarım Sektöründe Örgütlenme, Lisans
2023-2024, Tarım Ekonomisinde Bilgisayar Kullanımı, Lisans
2023-2024, Kooperatifçilik Yönetimi, Yüksek Lisans
2023-2024, Tedarik Zinciri Yönetimi, Yüksek Lisans
2023-2024, Pazarlama Araştırmaları, Yüksek Lisans
2023-2024, Girişimcilik ve Yenilikçilik, Yüksek Lisans
2023-2024, Genel Ekonomi, Lisans
2023-2024, Tarımsal Pazarlama, Lisans
2023-2024, Tarım İşletmelerinin Analiz ve Planlaması, Lisans
2023-2024, Mesleki Uygulama I, Lisans
2023-2024, Bitirme Tezi I, Lisans
2023-2024, Proje Hazırlama ve Değerlendirme, Lisans
2023-2024, Tüketici Davranışı, Lisans
2022-2023, Pazarlama Araştırmaları, Yüksek Lisans
2022-2023, Girişimcilik ve Yenilikçilik, Yüksek Lisans
2022-2023, Mesleki Uygulama I, Lisans
2022-2023, Tarımsal Pazarlama, Lisans
2022-2023, Tarım İşletmelerin Analiz ve Planlaması, Lisans
2022-2023, Bitirme Tezi I, Lisans
2022-2023, Proje Hazırlama ve Değerlendirme, Lisans
2022-2023, Tüketici Davranışları, Lisans
2022-2023, Tedarik Zinciri Yönetimi, Yüksek Lisans
2022-2023, Kooperatifçilik Yönetimi, Yüksek Lisans
2022-2023, Ekonomi, Lisans
2022-2023, Tarım Ekonomisi, Lisans
2022-2023, Tarım Ekonomisinde Bilgisayar Kullanımı, Lisans
2022-2023, Mesleki Uygulama II, Lisans
2022-2023, Tarım Sektöründe Örgütlenme, Lisans
2022-2023, Bitirme Tezi II, Lisans
2021-2022, Tarım Sektöründe Örgütlenme, Lisans
2021-2022, Ekonomi, Lisans
2021-2022, Tarım Ekonomisinde Bilgisayar Kullanımı, Lisans
2021-2022, Mesleki Uygulama II, Lisans
2021-2022, Pazarlama Araştırmaları, Yüksek Lisans
2021-2022, Bitirme Tezi I, Lisans
2021-2022, Tarımsal Pazarlama, Lisans
2021-2022, Tarım İşletmelerinin Analizi ve Planlaması, Lisans
2021-2022, Proje Hazırlama Değerlendirme, Lisans
2021-2022, Tüketici Davranışı, Lisans
2021-2022, Mesleki Uygulama I, Lisans
2021-2022, Bitirme Tezi II, Lisans
2021-2022, Hayvancılık Ekonomisi, Lisans
2020-2021, Tarımsal Pazarlama, Lisans
2020-2021, Tarım Ekonomisinde Veri Toplama Yöntemleri, Lisans
2020-2021, Proje Hazırlama ve Değerlendirme, Lisans
2020-2021, AB ve Türkiye Tarımı, Lisans
2020-2021, Tarım İşletmelerinin Analiz ve Planlaması, Lisans
2020-2021, Mesleki Uygulama I, Lisans
2020-2021, Bilimsel Çalışma, Yazma ve Sunum Teknikleri I, Lisans
2020-2021, Girişimcilik ve Yenilkçilik, Yüksek Lisans
2020-2021, Organik Tarım Ürünlerinin Ekonomisi ve Pazarlanması, Yüksek Lisans
2020-2021, Tarım Ekonomisi, Lisans
2020-2021, Tarım Ekonomisinde Bilgisayar Kullanımı, Lisans
2020-2021, Tarım Sektöründe Örgütlenme, Lisans
2020-2021, Mesleki Uygulama II, Lisans
2020-2021, Bilimsel Çalışma, Yazma ve Sunum Teknikleri II, Lisans
2020-2021, Kooperatifçilik Yönetimi, Yüksek Lisans
2020-2021, Tedarik Zinciri Yönetimi, Yüksek Lisans
2018-2019, Yönetim ve Organizasyon, Lisans
2018-2019, Tarımsal Girişimcilik, Lisans
2018-2019, Tarım Ekonomisinde Bilgisayar Kullanımı, Lisans
2018-2019, Temel Bilgisayar Teknoloji Kullanımı, Lisans
2018-2019, Mesleki Uygulama I, Lisans
2018-2019, Mesleki Uygulama II, Lisans
2017-2018, Ekonomi, Lisans
2017-2018, Enformatik ve Bilgisayar Programlama, Lisans
2017-2018, Tarım Ekonomisinde Bilgisayar Kullanımı, Lisans
2017-2018, Mesleki Uygulama II, Lisans
2017-2018, Mesleki Uygulama I, Lisans
2016-2017, Tarımsal Yayım ve Haberleşme, Lisans
2016-2017, Bilgisayar Programlama ve Enformatik, Lisans
2015-2016, Tarım Mevzuatı ve Bilirkişilik, Lisans
2014-2015, Dosyalama ve Arşivleme, Ön Lisans
2014-2015, Klavye Teknikleri, Ön Lisans
2014-2015, Mesleki Yabancı Dil, Ön Lisans
2014-2015, Mesleki Yazışmalar, Ön Lisans
2014-2015, Dosyalama ve Arşivleme, Ön Lisans
2014-2015, Sektör Uygulamaları, Ön Lisans
2013-2014, Dosyalama ve Arşivleme, Ön Lisans
2013-2014, Klavye Teknikleri, Ön Lisans
2013-2014, Mesleki Yabancı Dil, Ön Lisans
2013-2014, Mesleki Yazışmalar, Ön Lisans
2013-2014, Dosyalama ve Arşivleme, Ön Lisans
2013-2014, Sektör Uygulamaları, Ön Lisans
2012-2013, Dosyalama ve Arşivleme, Ön Lisans
2012-2013, Klavye Teknikleri, Ön Lisans
2012-2013, Mesleki Yabancı Dil, Ön Lisans
2012-2013, Kamu ve Özel Kesim Yapısı, Ön Lisans
2012-2013, Mesleki Yazışmalar, Ön Lisans
2012-2013, Dosyalama ve Arşivleme, Ön Lisans
2012-2013, Sektör Uygulamaları, Ön Lisans
2012-2013, Yönetici Asistanlığı, Ön Lisans
2011-2012, Dosyalama ve Arşivleme, Ön Lisans
2011-2012, Satış Teknikleri, Ön Lisans
2011-2012, Klavye Teknikleri, Ön Lisans
2011-2012, Kamu ve Özel Kesim Yapısı, Ön Lisans
2011-2012, Mesleki Yazışmalar, Ön Lisans
2011-2012, Dosyalama ve Arşivleme, Ön Lisans
2011-2012, Yönetici Asistanlığı, Ön Lisans
2010-2011, Dosyalama ve Arşivleme, Ön Lisans
2010-2011, Satış Teknikleri, Ön Lisans
2010-2011, Pazarlama Mevzuatı, Ön Lisans
2010-2011, Klavye Teknikleri, Ön Lisans
2010-2011, Kamu ve Özel Kesim Yapısı, Ön Lisans
2010-2011, Mesleki Yazışmalar, Ön Lisans
2010-2011, Dosyalama ve Arşivleme, Ön Lisans
2009-2010, Girişimcilik, Ön Lisans
2009-2010, Büro Yönetimi, Ön Lisans
2009-2010, Pazarlamada İletişim, Ön Lisans
2009-2010, Müşteri İlişkileri Yönetimi, Ön Lisans
2009-2010, Dosyalama ve Arşivleme, Ön Lisans
2009-2010, Satış Teknikleri, Ön Lisans
2009-2010, Pazarlama Mevzuatı, Ön Lisans
2009-2010, Klavye Teknikleri, Ön Lisans
2009-2010, Mesleki Yazışmalar, Ön Lisans
2009-2010, Dosyalama ve Arşivleme, Ön Lisans
Kayıt Yok
Dinlenme Tesisi Tercihinin Bulanık Analitik Hiyerarşi Süreci İle Değerlendirilmesi (Ulusal) Yükseköğretim Kurumları Tarafından Destekli Bilimsel Araştırma Projesi: Yürütücü , 2018-2019
Y Kuşağının Mobil Öğrenme Uygulamalarını Tercih Etmeleri ve Kullanmaları Üzerine Bir Çalışma (Ulusal) Yükseköğretim Kurumları Tarafından Destekli Bilimsel Araştırma Projesi: Yürütücü , 2017-2017
Kırşehir Koşullarından Besi Sığırcılığı Yapan Tarım İşletmelerinin Sorunları ve Çözüm Önerilerine Yönelik Tarımsal Politika Arayışları (Körpınar ve Taşlıtepe Köyleri Örneği) (Ulusal) Yükseköğretim Kurumları Tarafından Destekli Bilimsel Araştırma Projesi: Araştırmacı , 2016-2016
Kırşehir İli Kentsel Alanda Tüketicilerin Et Tüketim Profilinin Ortaya Konulması ve Bireylerin Et Tüketim Kararlarını Etkileyen Faktörlerin Belirlenmesi (Ulusal) Yükseköğretim Kurumları Tarafından Destekli Bilimsel Araştırma Projesi: Yürütücü , 2016-2016
Kayıt Yok
Altuntaş, B., Kurt, H. (2023) "Coğrafi (Menşe) İşaretli İspir Kuru Fasulyesinin Üretim, Pazarlama İmkânlarının Tespiti ve Ülke Ekonomisine Katkısının Artırılmasına Yönelik Öneriler", Ahi Evran Akademi, 4 (1) pp. 39-48 Link  
Karaarslan, M.H., Altuntaş, B. (2023) "Afet Kitle Fonlaması: Pazarlama Perspektifinden Bir Model Önerisi", Meriç Uluslararası Sosyal ve Stratejik Araştırmalar Dergisi, 7 (0) pp. 1-34 Link   
Altuntaş, B. (2020) "Determining the Importance Levels of Factors Affecting People's Choice of Rest Area by Analytical Hierarchy Process", İktisadi Kalkınma ve Sosyal Araştırmalar Derneği, 6 (25) pp. 662-673 DOI   
Altuntaş, B., Beyaz, R., Yıldız, M. (2020) "A Critical Statement to Genetically Modified Crops (GMC)", FRESENIUS ENVIRONMENTAL BULLETIN, 29 (0) pp. 8719-8726 [SCI Expanded] Link  
Altuntaş, B., Doğan, H.G. (2017) "Kırşehir İli Kentsel Alanda Hane Halkının Kanatlı Et Tüketim Alışkanlıklarının ve Satın Alma Kararını Etkileyen Faktörlerin Belirlenmesi", Gaziosmanpaşa Üniversitesi Ziraat Fakültesi Dergisi, 34 (2) pp. 20-28 [TR Dizin] Link DOI    
Altuntaş, B., Karaarslan, M.H. (2017) "Kullanıcıların Mobil Oyun Tercihinde Etkili Olan Faktör Düzeylerinin Öneminin Belirlenmesi", Uluslararası İktisadi ve İdari İncelemeler Dergisi, (19) pp. 277-298 [TR Dizin] DOI    
Doğan, H.G., Altuntaş, B. (2017) "Kırşehir Koşullarında Besi Sığırcılığı Yapan Tarım İşletmelerinin Sorunları ve Çözüm Önerilerine Yönelik Tarımsal Politika Arayışları (Körpınar ve Taşlıtepe Köyleri Örneği)", Karamanoğlu Mehmetbey Üniversitesi Sosyal ve Ekonomik Araştırmalar Dergisi, 19 (32) pp. 55-64 [TR Dizin] Link  
Altuntaş, B. (2017) "Y Kuşağının Mobil Öğrenme Uygulama Tercihini Etkileyen Faktörlerin İncelenmesi", İnsan ve Toplum Bilimleri Araştırmaları Dergisi, 6 (6) pp. 89-104 [TR Dizin] Link  
Altuntaş, B., Akdoğan, M.Ş. (2016) "Pazarlama İletişim Stratejisi Olarak Örtülü Pazarlama: Teorik Çerçeve", Sosyal Bilimler Metinleri, (2) pp. 71-87 Link  
Altuntaş, B., Akdoğan, M.Ş. (2016) "Pazarlama İletişim Sürecinde Örtü Kullanımı Üniversite Öğrencileri Üzerinde Bir Uygulama", Adnan Menderes Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi, 3 (2) pp. 1-19 Link  
Altuntaş, B., Karaarslan, M.H. (2016) "Türkiye deki Seçilmiş Pazarlama Vakalarının Oyunlaştırma Kavramı Çerçevesinde İncelenmesi", Mehmet Akif Ersoy Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi, 8 (17) pp. 433-448 Link  
Karaarslan, M.H., Altuntaş, B. (2016) "Kariyer Tercihini Etkileyen Faktör Düzeylerinin Öneminin Konjoint Analizi ile Belirlenmesi", İnsan ve Toplum Bilimleri Araştırmaları Dergisi, 5 (7) pp. 1972-1988 [TR Dizin] DOI    
Altuntaş, B., Karaarslan, M.H., Özdemir, H.Ö. (2015) "Yerel Pazarlarda Tüketicilerin GSM Operatörlerinin Algılamalarını Belirlemeye Yönelik Bir Çalışma", Business and Management Studies: An International Journal, 3 (1) pp. 39-55 [TR Dizin] DOI    
Özdemir, H.Ö., Karaarslan, M.H., Altuntaş, B. (2010) "Tüketicilerin Çevreci İşletmelere ve Ürünlere Karşı Tutumları Ankara İstanbul ve Kırşehir İllerinde Bir Uygulama", E-Journal of New World Science Academy, 5 (4) pp. 353-366 Link  
Altuntaş, B. (2023) "Z Kuşağının Organik Tarım Ürünleri Farkındalıkları ve Tüketim Alışkanlıklarının Belirlenmesine Yönelik Bir Çalışma: Kırşehir Ahi Evran Üniversitesi Örneği", Ahi Evran 3rd International Conference on Scientific Research , (pp. 168-174), Bakü, Azerbaycan, (Mayıs 2023
Altuntaş, B., Özdemir, H.Ö. (2021) "Tedarikçi Seçimini Etkileyen Kriterlerin Analitik Ağ Süreci Yöntemine Göre Belirlenmesi: Sığır Besiciliği Çiftliklerinde Bir Uygulama", International Congress on Business and Marketing , (pp. 287-303), İstanbul, Türkiye, (Aralık 2021
Altuntaş, B. (2021) "Sığır Yetiştiriciliği İşletmelerinin Tesis Yeri Seçimi İçin Bir AHP Karar Modeli: Kırşehir İli Örneği", Ahi Evran International Conference on Scientific Research , (pp. 924-936), Kırşehir, Türkiye, (Aralık 2021
Altuntaş, B. (2021) "Tarımsal Kooperatifçiliğin Gelişimi ve Kırşehir İlinin Tarımsal Kooperatifçilik Potansiyelinin SWOT Analizi ile Değerlendirilmesi", Ahi Evran International Conference on Scientific Research , (pp. 939-949), Kırşehir, Türkiye, (Aralık 2021
Altuntaş, B. (2018) "Evaluation of Resting Facility Choice by Analytic Hierarchy Process", Third Mediterranean International Congress on Social Sciences (MECAS III) , (pp. 111-112), Budapeşte, Macaristan, (Aralık 2018
Altuntaş, B. (2017) "Y Kuşağının Mobil Öğrenme Uygulama Tercihini Etkileyen Faktörlerin İncelenmesi", 2nd International Conference on “Scientific Cooperation for the Future in Economics and Administrative Sciences” , (pp. 275-285), Selanik, Yunanistan, (Eylül 2017
Altuntaş, B., Doğan, H.G. (2016) "Determination of the Beef Consumption Habits and the Factors Affecting Beef Purchasing Decision of Households in the Province of Kırşehir", 27th International Scientific-Expert Congress of Agriculture and Food Industry , (pp. 7), Bursa, Türkiye, (Eylül 2016
Karaarslan, M.H., Altuntaş, B. (2016) "Genç Bireylerin Kariyer Tercihini Etkileyen Faktörlerin Önem Düzeylerinin Konjoint Analizi ile Belirlenmesi", 1st International Conference on Scientific Cooperation for the Future in Social Sciences , (pp. 149), Uşak, Türkiye, (Eylül 2016
Altuntaş, B., Karaarslan, M.H. (2016) "Mobil Oyun Tercihinde Etkili Faktörlerin Düzeylerinin Önem Derecelerinin Belirlenmesi", 21. Pazarlama Kongresi Dijital Dünyada Pazarlama , (pp. 186-189), Kütahya, Türkiye, (Ekim 2016
Akdoğan, M.Ş., Altuntaş, B. (2015) "Covert Marketing Strategy and Techniques", 11th International Strategic Management Conference , (pp. 135-148), Viyana, Avusturya, (Ekim 2015  
Akdoğan, M.Ş., Altuntaş, B. (2015) "Örtülü Pazarlama Stratejisi ve Örtülü Pazarlama İletişim Modeli Önerisi", 20. Ulusal Pazarlama Kongresi , (pp. 279-282), Eskişehir, Türkiye, (Haziran 2015
Akdoğan, M.Ş., Altuntaş, B. (2015) "Covert Marketing Strategy: An Alternative Way to Reach Consumers", V. European Conference on Social and Behavioral Sciences , St. Petersburg, Rusya Federasyonu, (Eylül 2015 
Karaarslan, M.H., Altuntaş, B. (2015) "Sosyal Pazarlamanın Yeni Aracı Kitle Fonlaması", 20. Ulusal Pazarlama Kongresi , Türkiye, (Haziran 2015
Kayıt Yok
Karaarslan, M.H., Altuntaş, B. (2023) "Pazarlama Eğitimi ve Simülasyon", Kitap: İşletme Eğitimi ve Simülasyon, Bursa/Türkiye : Ekin Basım Yayın Dağıtım  
Altuntaş, B. (2023) "Blok Zinciri Teknolojisi: Tarım-Gıda Tedarik Zinciri Yönetiminde Kullanılması Üzerine Bir Değerlendirme", Kitap: Cumhuriyetin İkinci Yüzyılında Tarım Ekonomisi Çalışmaları, Ankara/Türkiye : IKSAD Publishing House  
Altuntaş, B. (2022) "Döngüsel Ekonomi Modeli ve Yenilenebilir Enerji Kullanımı: Tarım Sektöründe Uygulanabilirliğinin İncelenmesi", Kitap: Yenilenebilir Enerji: İktisat, Finans, Mühendislik ve Pazarlama Perspektifinden Değerlendirmeler, İstanbul/Türkiye : Efe Akademi  
Altuntaş, B. (2016) "1. Vaka: Hızlı Gelişen Sektör, Kriz ve Büyüme / 2. Vaka: Oto Sanayiinde Üniversiteli İş Yapabilir mi?", Kitap: Girişimcilik Vakaları: Fırsatlar ve Zorluklar, İstanbul/Türkiye : Optimist Yayınevi  
Akdoğan, M.Ş., Altuntaş, B. (2015) "Covert Marketing Strategy:An Alternative Way to Reach Consumers", Kitap: Current Approaches in Social Sciences, Frankfurt/Almanya : Peter Lang GmbH  
Kayıt Yok
Kayıt Yok
(Uluslararası - Bilimsel Dergi) Uluslararası Yönetim İktisat ve İşletme Dergisi, 2016
(Uluslararası - Bilimsel Dergi) Gaziosmanpaşa Üniversitesi Ziraat Fakültesi Dergisi, 2016
(Uluslararası - Bilimsel Dergi) Namık Kemal Üniversitesi Sosyal Bilimler Metinleri, 2016
(Ulusal - Diğer) 12. Ulusal Tarım Ekonomisi Kongresi, 1900
Üye, Afet ve Acil Durum Yönetimi, 2022-
Üye, Atatürkçü Düşünce Derneği, 2021-
Üye, Avrasya Tarım Ekonomistleri Derneği, 2020-
Üye, Pazarlama ve Pazarlama Araştırmaları Derneği, 2015-
Atıflar
Atıf Sayılarına Göre Yayınlar
; A: SCI/SSCI/AHCI, B: ESCI, C: Scopus, D: Uluslararası Alan Index, E: TR Dizin, F: Uluslararası Kitap, G: Ulusal Kitap, H: Diğer Makale, I: Toplam
Sıra Yayın A B C D E F G H I
1
Sosyal Pazarlamanın Yeni Aracı Kitle Fonlaması
0 0 0 3 2 5 0 0 10
2
Türkiye deki Seçilmiş Pazarlama Vakalarının Oyunlaştırma Kavramı Çerçevesinde İncelenmesi
Mehmet Akif Ersoy Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi
0 0 0 1 2 5 0 0 8
3
Covert Marketing Strategy and Techniques
2 2 0 2 0 1 0 0 7
4
Y Kuşağının Mobil Öğrenme Uygulama Tercihini Etkileyen Faktörlerin İncelenmesi
İnsan ve Toplum Bilimleri Araştırmaları Dergisi
0 0 0 4 0 2 0 0 6
5
Kullanıcıların Mobil Oyun Tercihinde Etkili Olan Faktör Düzeylerinin Öneminin Belirlenmesi
Uluslararası İktisadi ve İdari İncelemeler Dergisi
0 0 0 2 1 3 0 0 6
6
Kariyer Tercihini Etkileyen Faktör Düzeylerinin Öneminin Konjoint Analizi ile Belirlenmesi
İnsan ve Toplum Bilimleri Araştırmaları Dergisi
0 0 0 3 0 0 0 0 3
7
Kırşehir Koşullarında Besi Sığırcılığı Yapan Tarım İşletmelerinin Sorunları ve Çözüm Önerilerine Yönelik Tarımsal Politika Arayışları (Körpınar ve Taşlıtepe Köyleri Örneği)
Karamanoğlu Mehmetbey Üniversitesi Sosyal ve Ekonomik Araştırmalar Dergisi
0 0 0 1 1 0 0 0 2
8
Kırşehir İli Kentsel Alanda Hane Halkının Kanatlı Et Tüketim Alışkanlıklarının ve Satın Alma Kararını Etkileyen Faktörlerin Belirlenmesi
Gaziosmanpaşa Üniversitesi Ziraat Fakültesi Dergisi
0 0 0 1 1 0 0 0 2
9
Pazarlama İletişim Sürecinde Örtü Kullanımı Üniversite Öğrencileri Üzerinde Bir Uygulama
Adnan Menderes Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi
0 0 0 1 0 0 0 0 1
Kayıt Yok
Kayıt Yok
Kayıt Yok
Kayıt Yok
Kayıt Yok
Birlikte çalışılan kişi Aktif Dönem Çalışma Sayısı
Mustafa Halid Karaarslan
Karabük Üniversitesi
2010 - 2023 10
Mehmet Şükrü Akdoğan
Erciyes Üniversitesi
2015 - 2016 6
Kırşehir Ahi Evran Üniversitesi
2010 - 2021 3
Ahi Evran Üniversitesi
2016 - 2017 3
Kırşehir Ahi Evran Üniversitesi
2010 - 2021 3
Kırşehir Ahi Evran Üniversitesi
2020 1
Mustafa Yıldız
Ankara Üniversitesi
2020 1
Hüsamettin Kurt
-
2023 1
Alan Adı Alandaki Toplam Öğretim Elemanı Sayısı
TÜBİTAK Araştırma Alanı Sosyal Bilimler 78249
YÖKSİS Temel Alan Sosyal-Beşeri ve İdari Bilimler Temel Alanı 32907
YÖKSİS Bilim Alanı Pazarlama 1404
Anahtar Kelimeler Tarımsal Pazarlama, Girişimcilik ve Pazarlama, Tüketici Davranışları
Performans Kriteri 2015 2016 2017 2018 2019 2020 2021 2022 2023 2024
Ağırlıklı Puan 70 115 70 5 0 25 30 40 155 0
Sıra (Araştırma Alanı İçinde) 400 . 387 . 478 . 537 . - 505 . 593 . 577 . 429 . -
Sıra (Temel Alan İçinde) 316 . 299 . 378 . 466 . - 426 . 503 . 505 . 351 . -
Sıra (Bilim Alanı İçinde) 68 . 68 . 106 . 155 . - 109 . 144 . 148 . 72 . -
Sıra (Anahtar Kelime (1)) 3 . 5 . 8 . 16 . - 15 . 13 . 12 . 4 . -
Sıra (Anahtar Kelime (2)) - - - - - - - - - -
Sıra (Anahtar Kelime (3)) - - - - - - - - - -
Toplam Yayın 5 8 5 1 0 2 3 1 5 0
Toplam Makale 1 4 4 0 0 2 0 0 2 0
Toplam Kitap 1 1 0 0 0 0 0 1 2 0
Toplam Bildiri 3 3 1 1 0 0 3 0 1 0
Makale (SCI) 0 0 0 0 0 1 0 0 1 0
Makale (Uluslararası) 0 3 0 0 0 1 0 0 1 0
Makale (Ulusal) 1 1 4 0 0 0 0 0 0 0
Kitap Yazarlığı 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0
Kitap Bölümü Yazarlığı 1 1 0 0 0 0 0 1 2 0
Bildiri (Uluslararası) 1 3 1 1 0 0 3 0 1 0
Bildiri (Ulusal) 2 0 0 0 0 0 0 0 0 0
Atıfları ve Metrikleri
Atıfları ve Metrikleri