1978'de Berlin'de doğan Gülbahar, ilkokul ve ortaokulu Kırşehir'de bitirdi. 2000'de, Dokuz Eylül Üniversitesi Türk Dili ve Edebiyatı Öğretmenliği bölümünden mezun oldu. Gazi Üniversitesi Eğitim Bilimleri Enstitüsü Eğitim Yönetimi ve Denetimi bilim dalında yüksek lisans (2005) ve doktora (2010) eğitimlerini tamamladı. 2000-2009 yılları arasında MEB'e bağlı okullarda öğretmenlik ve okul yöneticiliği yaptı. 2009-2012 yılları arasında Gazi Üniversitesi TÖMER'de yabancı dil olarak Türkçe öğretimi ifa etti. 2012'de Kırşehir Ahi Evran Üniversitesi Eğitim Fakültesine öğretim üyesi olarak atandı. Gülbahar, bu görevini sürdürmektedir. 2016-2021 yılları arasında Kırşehir Ahi Evran Üniversitesi TÖMER'de yöneticilik de yaptı, 2023'te bu göreve yeniden atandı. Gülbahar'ın ulusal ve uluslararası bilimsel dergilerde yayımlanmış çok sayıda makalesi, uluslararası yayınevlerince basılan kitaplarda kitap bölümleri bulunmaktadır. Uluslararası yayınevlerince basılan Türkçe ve İngilizce çok sayıda kitapta editörlük yapmış, uluslararası bilimsel toplantılarda birçok bildiri sunmuş ve bilimsel çalışmalarına yüzlerce atıf da yapılmış olan Gülbahar, 2017'de Çekya'da gerçekleştirilen bir kongrede "en iyi araştırmacı" ve 2019'da Azerbaycan'da düzenlenen bir sempozyumda "en iyi bildiri" ödüllerine layık görüldü. TTKB onaylı Türkçe ve Türk dili ve edebiyatı ders kitapları da bulunan Gülbahar, Irak'taki Türkmen öğrenciler için de Türkçe ve Türk dili ve edebiyatı ders kitapları yazdı. Ayrıca, "Daha Mutlu ve Başarılı Bir Öğrenci Olmam Mümkün, Sesim Ol Sevgili Günlüğüm (2020)" adlı bir çocuk kitabı da kaleme almıştır. Gülbahar'ın öğretmenler, öğretmen adayları ve öğretmenlik mesleğine ilgi duyan herkes için yazdığı "Kötü Bir Öğretmen Olma Rehberi: Sizi Hedefe Ulaştıracak Tavsiyeler" adlı, 2024'te basılacak bir eseri de bulunmaktadır. Yine 2024'te, TTKB tarafından onaylanan 6. Sınıflar Türkçe Ders Kitabı da basılacak ve Türkiye genelinde ders kitabı olarak okutulacaktır. Gülbahar, ileri seviyede İngilizce ve orta seviyede Almanca bilmektedir.
Ön Lisans, Türkiye, Anadolu Üniversitesi, Açıköğretim Fakültesi, Pazarlama ve Reklamcılık Bölümü, 2022, 2024 |
Lisans, Türkiye, Anadolu Üniversitesi, İktisat Fakültesi, Siyaset Bilimi ve Kamu Yönetimi Bölümü, 2015, 2017 |
Ön Lisans, Türkiye, Anadolu Üniversitesi, Açıköğretim Fakültesi, Hukuk Bölümü, 2013, 2015 |
Doktora/Sanatta Yeterlilik/Tıpta Uzmanlık, Türkiye, Gazi Üniversitesi, Eğitim Bilimleri Enstitüsü, Eğitim Yönetimi ve Denetimi (Dr), 2005, 2010 |
Yüksek Lisans, Türkiye, Gazi Üniversitesi, Eğitim Bilimleri Enstitüsü, Eğitim Yönetimi ve Denetimi (Yl) (Tezli), 2003, 2005 |
Lisans, Türkiye, Dokuz Eylül Üniversitesi, Buca Eğitim Fakültesi, Türkçe ve Sosyal Bilimler Eğitimi Bölümü, 1996, 2000 |
Ön Lisans, Türkiye, Anadolu Üniversitesi, Açıköğretim Fakültesi, Pazarlama ve Reklamcılık Bölümü, 2022, 2024 |
Lisans, Türkiye, Anadolu Üniversitesi, İktisat Fakültesi, Siyaset Bilimi ve Kamu Yönetimi Bölümü, 2015, 2017 |
Ön Lisans, Türkiye, Anadolu Üniversitesi, Açıköğretim Fakültesi, Hukuk Bölümü, 2013, 2015 |
Doktora/Sanatta Yeterlilik/Tıpta Uzmanlık, Türkiye, Gazi Üniversitesi, Eğitim Bilimleri Enstitüsü, Eğitim Yönetimi ve Denetimi (Dr), 2005, 2010 |
Yüksek Lisans, Türkiye, Gazi Üniversitesi, Eğitim Bilimleri Enstitüsü, Eğitim Yönetimi ve Denetimi (Yl) (Tezli), 2003, 2005 |
Lisans, Türkiye, Dokuz Eylül Üniversitesi, Buca Eğitim Fakültesi, Türkçe ve Sosyal Bilimler Eğitimi Bölümü, 1996, 2000 |
Kayıt Yok |
İngilizce, YÖKDİL, 75, 2019 |
İngilizce, YDS, 70, 2018 |
İngilizce, YDS, 70, 2018 |
Almanca, Goethe-Zertifikat, 2011 |
İngilizce, KPDS, 73, Bahar, 2004 |
İngilizce, ÜDS, 77, Bahar, 2004 |
İngilizce, KPDS, 73, 2004 |
İngilizce, ÜDS, 77, 2004 |
Çalıştay, Hook Up, Campus Europae Eğitim Çalıştayı, Milano, 11-10-2010, 14-10-2010 |
Çalıştay, Hook Up, Campus Europae Eğitim Çalıştayı, Aveiro, 12-10-2009, 15-10-2009 |
Çalıştay, My Culture, Your Culture, Our Culture: Interaction Between Cultures, Avrupa Konseyi Eğitim Çalışanları Hizmet İçi Eğitim Semineri, Köstence, 13-10-2008, 16-10-2008 |
Sertifika, Developing Leadership Skills With Coaching (Comenius Programı), AB Comenius Programı, Macaristan, 10-10-2005, 13-10-2005 |
Sertifika, Violence in Schools, Avrupa Konseyi Eğitim Çalışanları Hizmet İçi Eğitim Semineri, Donaueschingen, 14-11-2005, 17-11-2005 |
[UAK] Eğitim Bilimleri Eğitim Bilimleri Eğitim Yönetimi |
[UAK] Eğitim Bilimleri Eğitim Yönetimi |
2021-, Doçent, Tam Zamanlı, Kırşehir Ahi Evran Üniversitesi, Eğitim Fakültesi, Türkçe ve Sosyal Bilimler Eğitimi Bölümü, Türkiye |
2012-2021, Doktor Öğretim Üyesi, Tam Zamanlı, Ahi Evran Üniversitesi, Eğitim Fakültesi, Türkçe ve Sosyal Bilimler Eğitimi Bölümü, Türkiye |
2023-, Arş. Uyg. Merkezi Müdür Yardımcısı, Kırşehir Ahi Evran Üniversitesi, Türkiye |
2016-, Arş. Uyg. Merkezi Müdür Yardımcısı, Türkiye |
Semanur Kolukısa, Yüksek Lisans, Uluslararası Öğrencilerin Türkçe Öğrenme Motivasyonları, Yaşam Boyu Öğrenme Eğilimleri ve Öğrenme Kaygıları Arasındaki İlişkinin İncelenmesi., Kırşehir Ahi Evran Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, Türkçe Eğitimi Ana Bilim Dalı, 2024, (Asıl Danışman) |
Gülbahar Kurak, Yüksek Lisans, Türkçe Öğretmenlerinin Öğretimde Bilinçli Farkındalıkları, Motivasyonları ve Mesleki Tükenmişlikleri Arasındaki İlişkinin İncelenmesi., Kırşehir Ahi Evran Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, Türkçe ve Sosyal Bilimler Eğitimi Ana Bilim Dalı, 2024, (Asıl Danışman) |
Sümeyye Yıldızhan, Yüksek Lisans, Türkçe öğretmeni adaylarının kişisel ve mesleki yetkinlikleri, yaşam doyumları ve öğretme motivasyonları arasındaki ilişkinin incelenmesi, Kırşehir Ahi Evran Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, Türkçe ve Sosyal Bilimler Eğitimi Ana Bilim Dalı, 2024, (Asıl Danışman) |
Ufuk Telli, Yüksek Lisans, Türkçe Öğretiminde Karşılaşılan Sorunlara İlişkin Türkçe Öğretmenlerinin Görüşleri, Kırşehir Ahi Evran Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, Türkçe ve Sosyal Bilimler Eğitimi Ana Bilim Dalı, 2023, (Asıl Danışman) |
Salih Şentürk, Yüksek Lisans, Yabancı dil olarak Türkçe öğretmenlerinin mesleki öz yeterlikleri ile sınıftaki farklılıklar yeterlikleri arasındaki ilişki, Kırşehir Ahi Evran Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, Sosyal Bilimler ve Türkçe Eğitimi Ana Bilim Dalı, 2022, (Asıl Danışman) |
Ayşe Genç, Yüksek Lisans, Türkçeyi yabancı dil olarak öğrenme verimliliğini etkileyen öğretmen davranış ve özellikleri, Kırşehir Ahi Evran Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, Türkçe ve Sosyal Bilimler Eğitimi Ana Bilim Dalı, 2022, (Asıl Danışman) |
Erdinç Ülker, Yüksek Lisans, Türkçe öğretmenlerı̇nı̇n örgütsel kı̇mlı̇k ve okul ı̇klı̇mı̇ algıları ı̇le takım çalışması tutumları arasındakı̇ ı̇lı̇şkı̇nı̇n ı̇ncelenmesı̇, Kırşehir Ahi Evran Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, Türkçe ve Sosyal Bilimler Ana Bilim Dalı, 2022, (Asıl Danışman) |
Serhat Kaya, Yüksek Lisans, Gümüşhane Ve Bayburt Masalları adlı eserdeki masalların Türkçe dersi 1-8. sınıflar öğretim programı değerler eğitimi açısından incelenmesi, Kırşehir Ahi Evran Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, Türkçe ve Sosyal Bilimler Eğitimi Ana Bilim Dalı, 2021, (Asıl Danışman) |
Tuğba Doğan, Yüksek Lisans, Türkçe öğretmenlerinin sınıf yönetimi becerilerine ilişkin algıları ile duygusal zekâ algıları arasındaki ilişkinin incelenmesi, Kırşehir Ahi Evran Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, Türkçe ve Sosyal Bilimler Eğitimi Ana Bilim Dalı, 2020, (Asıl Danışman) |
Mahmut Sami Doğancı, Yüksek Lisans, Ortaokul 6-8. sınıf Türkçe dersi basılı öğretim materyallerinin dinleme/izleme yöntem ve teknikleri bakımından incelenmesi, Kırşehir Ahi Evran Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, Türkçe ve Sosyal Bilimler Eğitimi Ana Bilim Dalı, 2019, (Asıl Danışman) |
Mehmet Saylan, Yüksek Lisans, Yaratıcı drama yönteminin etkilerine ilişkin Türkçe öğretmenlerinin tutumlarının incelenmesi, Kırşehir Ahi Evran Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, Türkçe ve Sosyal Bilimler Eğitimi Ana Bilim Dalı, 2019, (Asıl Danışman) |
Aysun Erdoğan, Yüksek Lisans, Türkçe öğretmenlerinin sınıf yönetimi yeterlikleri ile kişilik özellikleri arasındaki ilişkinin incelenmesi, Kırşehir Ahi Evran Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, Türkçe ve Sosyal Bilimler Eğitimi Ana Bilim Dalı, 2019, (Asıl Danışman) |
Aydın Gürler, Yüksek Lisans, Türkçe öğretmenlerinin öğretmen liderliğine ilişkin algılarının incelenmesi, Kırşehir Ahi Evran Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, Türkçe ve Sosyal Bilimler Eğitimi Ana Bilim Dalı, 2019, (Asıl Danışman) |
Öznur Bölükbaş Alper, Yüksek Lisans, Türkçe öğretmenlerinin öğretimi planlama yeterliklerine ilişkin algıları ile zaman yönetimi becerilerine ilişkin algıları arasındaki ilişkinin incelenmesi, Kırşehir Ahi Evran Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, Türkçe ve Sosyal Bilimler Eğitimi Ana Bilim Dalı, 2019, (Asıl Danışman) |
İsmail Durmuş, Yüksek Lisans, Ortaokul 6. sınıf öğrencilerinin dinleme becerileri farkındalıklarının incelenmesi, Kırşehir Ahi Evran Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, Türkçe ve Sosyal Bilimler Eğitimi Ana Bilim Dalı, 2019, (Asıl Danışman) |
Gülşah Aksungur, Yüksek Lisans, Türkçe öğretmenlerinin sınıf içi etkili iletişim becerileri algılarının incelenmesi, Ahi Evran Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, Sosyal Bilimler ve Türkçe Eğitimi Ana Bilim Dalı, 2018, (Asıl Danışman) |
Engin Ekici, Yüksek Lisans, Türkçe öğretim merkezlerinde görev yapan öğretim elemanlarının olumlu sınıf iklimi sağlama yeterliklerinin incelenmesi, Ahi Evran Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, Sosyal Bilgiler ve Türkçe Eğitimi Ana Bilim Dalı, 2018, (Asıl Danışman) |
Osman Yıldız, Yüksek Lisans, Türkçe öğretmenlerinin sınıf içi liderlik becerilerine ilişkin algıların incelenmesi, Kırşehir Ahi Evran Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, Türkçe ve Sosyal Bilimler Eğitimi Ana Bilim Dalı, 2018, (Asıl Danışman) |
Gülşah Ertuğrul, Yüksek Lisans, Öğretim elemanlarının olumlu sınıf iklimi sağlama yeterliliklerine ilişkin Türkçe öğretmeni adaylarının görüşleri, Ahi Evran Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, Sosyal Bilimler ve Türkçe Eğitimi Ana Bilim Dalı, 2017, (Asıl Danışman) |
2023-2024, Seminer, Yüksek Lisans |
2023-2024, Uzmanlık Alan Dersi, Yüksek Lisans |
2023-2024, Öğretmenlik Uygulaması, Lisans |
2023-2024, Türkçe Öğretim Programları, Lisans |
2023-2024, Topluma Hizmet Uygulamaları, Lisans |
2023-2024, Türkçe Eğitiminde Nitel Araştırma Yöntemleri, Yüksek Lisans |
2023-2024, Eğitime Giriş, Lisans |
2023-2024, Eğitim Sosyolojisi, Lisans |
2022-2023, Eğitim Felsefesi, Lisans |
2022-2023, ÖĞRETMENLİK UYGULAMASI, Lisans |
2022-2023, YÜKSEK LİSANS TEZİ, Yüksek Lisans |
2022-2023, UZMANLIK ALAN DERSİ, Yüksek Lisans |
2022-2023, SEMİNER, Yüksek Lisans |
2022-2023, TOPLUMA HİZMET UYGULAMALARI, Lisans |
2022-2023, EĞİTİME GİRİŞ, Lisans |
2021-2022, YÜKSEK LİSANS TEZİ, Yüksek Lisans |
2021-2022, SEMİNER, Yüksek Lisans |
2021-2022, UZMANLIK ALAN DERSİ, Yüksek Lisans |
2021-2022, ÖĞRETMENLİK UYGULAMASI, Lisans |
2021-2022, TOPLUMA HİZMET UYGULAMALARI, Lisans |
2021-2022, EĞİTİM SOSYOLOJİSİ, Lisans |
2021-2022, EĞİTİME GİRİŞ, Lisans |
2020-2021, OKUL DENEYİMİ, Lisans |
2020-2021, TÜRKÇE DERS KİTABI İNCELEMELERİ, Lisans |
2020-2021, YABANCILARA TÜRKÇE ÖĞRETİMİ, Lisans |
2020-2021, ÖĞRETMENLİK UYGULAMASI, Lisans |
2020-2021, TÜRKÇE ÖĞRETİM PROGRAMLARI, Lisans |
2020-2021, TOPLUMA HİZMET UYGULAMALARI, Lisans |
2020-2021, YÜKSEK LİSANS TEZİ, Yüksek Lisans |
2020-2021, UZMANLIK ALAN DERSİ, Yüksek Lisans |
2020-2021, SEMİNER, Yüksek Lisans |
2019-2020, OKUL DENEYİMİ, Lisans |
2019-2020, TOPLUMA HİZMET UYGULAMALARI, Lisans |
2019-2020, TÜRKÇE DERS KİTABI İNCELEMELERİ, Lisans |
2019-2020, ÖZEL ÖĞRETİM YÖNTEMLERİ, Lisans |
2019-2020, YÜKSEK LİSANS TEZİ, Yüksek Lisans |
2019-2020, UZMANLIK ALAN DERSİ, Yüksek Lisans |
2019-2020, SEMİNER, Yüksek Lisans |
2019-2020, YÜKSEK LİSANS TEZİ, Yüksek Lisans |
2019-2020, UZMANLIK ALAN DERSİ, Yüksek Lisans |
2019-2020, TÜRKÇE ÖĞRETİM PROGRAMLARI, Lisans |
2019-2020, ÖĞRETMENLİK UYGULAMASI, Lisans |
2019-2020, YABANCILARA TÜRKÇE ÖĞRETİMİ, Lisans |
2019-2020, ETKİLİ İLETİŞİM, Lisans |
2018-2019, TOPLUMA HİZMET UYGULAMALARI, Lisans |
2018-2019, OKUL DENEYİMİ, Lisans |
2018-2019, TÜRKÇE DERS KİTABI İNCELEMELERİ, Lisans |
2018-2019, SINIF YÖNETİMİ, Lisans |
2018-2019, YÜKSEK LİSANS TEZİ, Yüksek Lisans |
2018-2019, UZMANLIK ALAN DERSİ, Yüksek Lisans |
2018-2019, TÜRK EĞİTİM SİSTEMİ VE OKUL YÖNETİMİ, Lisans |
2018-2019, ÖĞRETMENLİK UYGULAMASI, Lisans |
2018-2019, YABANCILARA TÜRKÇE ÖĞRETİMİ, Lisans |
2018-2019, ETKİLİ İLETİŞİM, Lisans |
2018-2019, SEMİNER, Yüksek Lisans |
2018-2019, UZMANLIK ALAN DERSİ, Yüksek Lisans |
2018-2019, YÜKSEK LİSANS TEZİ, Yüksek Lisans |
2017-2018, ÖĞRETMENLİK UYGULAMASI, Lisans |
2017-2018, YABANCILARA TÜRKÇE ÖĞRETİMİ, Lisans |
2017-2018, TÜRK EĞİTİM SİSTEMİ VE OKUL YÖNETİMİ, Lisans |
2017-2018, ETKİLİ İLETİŞİM, Lisans |
2017-2018, SEMİNER, Yüksek Lisans |
2017-2018, YÜKSEK LİSANS TEZİ, Yüksek Lisans |
2017-2018, UZMANLIK ALAN DERSİ, Yüksek Lisans |
2017-2018, TÜRKÇE EĞİTİMİ ALANINDA NİTEL ARAŞTIRMA YÖNTEMLERİ, Yüksek Lisans |
2017-2018, YÜKSEK LİSANS TEZİ, Yüksek Lisans |
2017-2018, UZMANLIK ALAN DERSİ, Yüksek Lisans |
2017-2018, OKUL DENEYİMİ, Lisans |
2017-2018, TOPLUMA HİZMET UYGULAMALARI, Lisans |
2017-2018, SINIF YÖNETİMİ, Lisans |
2017-2018, TÜRKÇE DERS KİTABI İNCELEMELERİ, Lisans |
2016-2017, Uzmanlık Alanı, Yüksek Lisans |
2016-2017, YÜKSEK LİSANS TEZİ, Yüksek Lisans |
2016-2017, UZMANLIK ALAN DERSİ, Yüksek Lisans |
2016-2017, ÖĞRETMENLİK UYGULAMASI, Lisans |
2016-2017, TÜRK EĞİTİM TARİHİ, Lisans |
2016-2017, YABANCILARA TÜRKÇE ÖĞRETİMİ, Lisans |
2016-2017, ETKİLİ İLETİŞİM, Lisans |
2016-2017, TÜRK EĞİTİM SİSTEMİ VE OKUL YÖNETİMİ, Lisans |
2016-2017, OKUL DENEYİMİ, Lisans |
2016-2017, TOPLUMA HİZMET UYGULAMALARI, Lisans |
2016-2017, TÜRKÇE DERS KİTABI İNCELEMELERİ, Lisans |
2016-2017, SINIF YÖNETİMİ, Lisans |
2016-2017, BİLİMSEL ARAŞTIRMA YÖNTEMLERİ, Lisans |
2016-2017, TÜRKÇE EĞİTİMİ ALANINDA NİTEL ARAŞTIRMA YÖNTEMLERİ, Yüksek Lisans |
2016-2017, YÜKSEK LİSANS TEZİ, Yüksek Lisans |
2016-2017, UZMANLIK ALAN DERSİ, Yüksek Lisans |
2015-2016, YÜKSEK LİSANS TEZİ, Yüksek Lisans |
2015-2016, UZMANLIK ALAN DERSİ, Yüksek Lisans |
2015-2016, TÜRK EĞİTİM TARİHİ, Lisans |
2015-2016, ÖĞRETMENLİK UYGULAMASI, Lisans |
2015-2016, YABANCILARA TÜRKÇE ÖĞRETİMİ, Lisans |
2015-2016, ETKİLİ İLETİŞİM, Lisans |
2015-2016, EĞİTİM PSİKOLOJİSİ, Lisans |
2015-2016, OKUL DENEYİMİ, Lisans |
2015-2016, TOPLUMA HİZMET UYGULAMALARI, Lisans |
2015-2016, TÜRKÇE DERS KİTABI İNCELEMELERİ, Lisans |
2015-2016, SINIF YÖNETİMİ, Lisans |
2015-2016, ÖĞRETİM İLKE VE YÖNTEMLERİ, Lisans |
2015-2016, EĞİTİM BİLİMİNE GİRİŞ, Lisans |
2015-2016, SEMİNER, Yüksek Lisans |
2015-2016, TÜRKÇE DERS KİTAPLARININ HAZIRLANMASI VE İNCELENMESİ, Yüksek Lisans |
2015-2016, YÜKSEK LİSANS TEZİ, Yüksek Lisans |
2015-2016, UZMANLIK ALAN DERSİ, Yüksek Lisans |
Kayıt Yok |
Kayıt Yok |
GÜLBAHAR, B., TURPÇU, M., Öz, H. (2025) "FOCUSING ON THE QUALITY OF PRE-SERVICE TEACHER EDUCATION, WHICH PLAYS A MAJOR ROLE IN TEACHER QUALITY: EXAMINING THE VIEWS OF PROSPECTIVE TEACHERS", INTERNATIONAL SCHOLARSHIP OF TEACHING AND LEARNING CONGRESS , İstanbul, Türkiye, (Mayıs 2025) ![]() |
GÜLBAHAR, B., Öz, H., TURPÇU, M. (2025) "Öğretmenlerde Değişim Yorgunluğu: Demografik Özelliklere Göre Karşılaştırmalı Bir Analiz", 3rd International Turkic World Congress on Social, Humanities, Administrative, and Educational Sciences , Ankara, Türkiye, (Mayıs 2025) ![]() |
GÜLBAHAR, B., Sever, Ö., Güçkıran, R.Y. (2025) "AN ACTION RESEARCH: THE EFFECT OF INSTRUCTIONAL COACHING IN DEVELOPING KINDERGARTEN TEACHERS’ ATTITUDES AND SKILLS TOWARDS CREATIVE DRAMA METHOD", INTERNATIONAL SCHOLARSHIP OF TEACHING AND LEARNING CONGRESS , İstanbul, Türkiye, (Nisan 2025) ![]() |
GÜLBAHAR, B., Öz, H., TURPÇU, M. (2025) "Change Fatigue in Teachers: A Comparative Analysis According to Demographic Characteristics", 3RD INTERNATIONAL TURKIC WORLD CONGRESS ON SOCIAL, HUMANITIES, ADMINISTRATIVE, AND EDUCATIONAL SCIENCES , Ankara, Türkiye, (Nisan 2025) ![]() |
GÜLBAHAR, B., TURPÇU, M., Öz, H. (2025) "Öğretmenlerin Yaşam Doyumları ve Mesleki Dayanıklılık Arasındaki İlişkide Örgüt Uyumu ve Öğretmen Coşkusunun Aracı Rolü", 4. Uluslararası Katılımlı Ankara İnsan ve Toplum Bilimleri Kongresi , Ankara, Türkiye, (Şubat 2025) ![]() |
GÜLBAHAR, B., Öz, H. (2024) "Artificial Intelligence In Educational Leadership: A Study On The Decision-Making Processes Of School Administrators", 1. INTERNATIONAL ANKARA SCIENTIFIC RESEARCH CONGRESS , Ankara, Türkiye, (Aralık 2024) ![]() |
TURPÇU, M., GÜLBAHAR, B. (2024) "Prospective Teachers Metaphorical Perceptions Of The Concept Of “Bad Teacher", 1. INTERNATIONAL ANKARA SCIENTIFIC RESEARCH CONGRESS , (Aralık 2024) ![]() |
TURPÇU, M., GÜLBAHAR, B. (2024) "Prospective Teachers' Metaphorical Perceptions of the Concept of "Bad Teacher"", 1. Uluslararası Ankara Bilimsel Araştırmalar ve İnovasyon Kongresi , Ankara, Türkiye, (Aralık 2024) ![]() |
GÜLBAHAR, B., TURPÇU, M. (2024) "Relationships Between Teachers Perceptions of Learning School, Collective Teacher Culture, Competitiveness and Entrepreneurship", 13. Uluslararası İleri Bilimsel Çalışmalar ve Disiplinlerarası Araştırmalar Kongresi , Ankara, Türkiye, (Ekim 2024) ![]() |
GÜLBAHAR, B., DOĞAN, N., SIVACI, S.Y. (2024) "THE DEVELOPMENT OF HIGHER EDUCATION SATISFACTION SCALE FOR INTERNATIONAL STUDENTS: A VALIDITY AND RELIABILITY STUDY", ATLAS INTERNATIONAL JOURNAL ON SOCIAL SCIENCES , Türkiye, (Ekim 2024) ![]() |
GÜLBAHAR, B., KESKİN, Y.D. (2024) "AN INVESTIGATION OF THE RELATIONSHIP BETWEEN CLASSROOM TEACHERS' LEVELS OF CONSCIOUS AWARENESS IN TEACHING AND THEIR PROFESSIONAL BURNOUT", 7th INTERNATIONAL UBSDER SCIENTIFIC RESEARCH CONGRESS , Türkiye, (Mart 2024) ![]() |
GÜLBAHAR, B., TURPÇU, M. (2024) "RELATIONSHIPS BETWEEN TEACHERS’ PERCEPTIONS OF LEARNING SCHOOL, COLLECTIVE TEACHER CULTURE, COMPETITIVENESS AND ENTREPRENEURSHIP", ATLAS INTERNATIONAL JOURNAL ON SOCIAL SCIENCES , Türkiye, (Mart 2024) ![]() |
GÜLBAHAR, B., Namoğlu, E. (2024) "TEACHERS’ OPINIONS ON THE REPUTATION OF THE TEACHINGPROFESSION", 7th INTERNATIONAL UBSDER SCIENTIFIC RESEARCH CONGRESS , Türkiye, (Mart 2024) ![]() |
GÜLBAHAR, B., Sıvacı, S.Y., KUZU, O. (2022) "ÖĞRETMEN ADAYLARININ ÖĞRETMENLİK MESLEĞİNE YÖNELİK TUTUMLARI, OLASI BENLİK ALGILARI, YAŞAM DOYUMLARI VE DUYGU DURUMLARI ÜZERİNE BİR ÇALIŞMA", ABANT 1st INTERNATIONAL CONFERENCE ON SCIENTIFIC RESEARCHES , Bolu, Türkiye, (Aralık 2022) ![]() |
GÜLBAHAR, B., Sıvacı, S.Y., KUZU, O. (2022) "INVESTIGATION OF THE RELATIONSHIPS BETWEEN PROSPECTIVE TEACHERS'ATTITUDES TO TEACHING PROFESSION, POTENTIAL PERSONALITY PERCEPTIONS, LIFE SATISFACTIONS AND EMOTIONAL STATUS", 6th INTERNATIONAL EDUCATION AND INNOVATIVE SCIENCES CONGRESS , Burdur, Türkiye, (Kasım 2022) ![]() |
GÜLBAHAR, B., Sıvacı, S.Y., KUZU, O. (2022) "ÖĞRETMEN ADAYLARININ ÖĞRETMENLİK MESLEĞİNE YÖNELİK TUTUMLARI, OLASI BENLİK ALGILARI, YAŞAM DOYUMLARI VE DUYGU DURUMLARI ARASINDAKİ İLİŞKİLERİN İNCELENMESİ", 6th INTERNATIONALEDUCATION AND INNOVATIVE SCIENCES CONGRESS , (Kasım 2022) ![]() |
GÜLBAHAR, B., Şentürk, S. (2022) "YABANCI DİL OLARAK TÜRKÇE ÖĞRETMENLERİNİN MESLEKİ ÖZ YETERLİKLERİ İLE SINIFTAKİ FARKLILIKLAR YETERLİKLERİ ARASINDAKİ İLİŞKİ", BASKENT INTERNATIONAL CONFERENCE ON MULTIDISCIPLINARY STUDIES-III , Ankara, Türkiye, (Ekim 2022) ![]() |
GÜLBAHAR, B., Ülker, E. (2022) "TÜRKÇE ÖĞRETMENLERİNİN YÖNETİCİ DESTEĞİ ALGILARI VE OKUL İKLİMİ ALGILARI İLE TAKIM ÇALIŞMASINA İLİŞKİN TUTUMLARI ARASINDAKİ İLİŞKİNİN İNCELENMESİ", 14. Uluslararası Bilimsel Araştırmalar Kongresi , Ankara, Türkiye, (Eylül 2022) ![]() |
GÜLBAHAR, B., Gültekin, G.S., Gün, M. (2021) "ÖĞRETMENLERİN İŞE BAĞLILIKLARI, TAKIM ÇALIŞMASI TUTUMLARI VE SINIFTAKİ FARKLILIKLAR YETERLİLİKLERİ ARASINDAKİ İLİŞKİNİN İNCELENMESİ: YAPISAL BİR EŞİTLİK MODELLEMESİ", SELJUK SUMMIT 5th INTERNATIONAL SOCIAL SCIENCES CONGRESS , Konya, Türkiye, (Aralık 2021) ![]() |
GÜLBAHAR, B., Gültekin, G.S., Gün, M. (2021) "Öğretmenlerin İşe Bağlılıkları, Takım Çalışması Tutumları ve Sınıftaki Farklılıklar Yeterlilikleri Arasındaki İlişkinin İncelenmesi: Yapısal Bir Eşitlik Modellemesi", Selçuk 5. Uluslararası Sosyal Bilimler Kongresi , Konya, Türkiye, (Aralık 2021) ![]() |
GÜLBAHAR, B., Sıvacı, S.Y., Şahin, M.M. (2021) "Yabancı Uyruklu Öğrencilerin Uzaktan Türkçe Öğretimine İlişkin Görüşleri", II. Uluslararası YDTÖ Sempozyumu , İstanbul, Türkiye, (Kasım 2021) ![]() |
GÜLBAHAR, B. (2021) "Gümüşhane ve Bayburt Masallarının Değerler Eğitimi Açısından İncelenmesi", CUMHURİYET ULUSLARARASI SOSYAL BİLİMLER KONGRESİ , Afyonkarahisar, Türkiye, (Ocak 2021) ![]() |
GÜLBAHAR, B. (2020) "A CONTENT ANALYSIS OF KEYWORDS USED IN ARTICLES WHICH SCHOOL PRINCIPALS ARE PARTICIPATED OR SUBJECTED: ULAKBIM TR INDEX SAMPLE", ANKARA III. ULUSLARARASI BİLİMSEL ARAŞTIRMALAR KONGRESİ , (Ekim 2020) ![]() |
GÜLBAHAR, B. (2020) "OKUL İKLİMİ KONULU LİSANSÜSTÜ TEZLERİN İNCELENMESİ:YÖK VERİ TABANI ÖRNEKLEMİ", ANKARA III. ULUSLARARASI BİLİMSEL ARAŞTIRMALAR KONGRESİ , (Ekim 2020) ![]() |
GÜLBAHAR, B., Doğan, T. (2020) "TÜRKÇE ÖĞRETMENLERİNİN SINIF YÖNETİMİ BECERİLERİNE İLİŞKİN ALGILARIYLA DUYGUSALZEKÂ ALGILARI ARASINDAKİ İLİŞKİNİN İNCELENMESİ", ULUSLARARASI SOSYAL BİLİMLER VE EĞİTİM BİLİMLERİ SEMPOZYUMU , (Ekim 2020) ![]() |
GÜLBAHAR, B. (2020) "ÖĞRETMENLERDE TAKIM ÇALIŞMASI TUTUMU ÖLÇEĞİNİN GELİŞTİRİLMESİ: GEÇERLİK VE GÜVENİRLİK ÇALIŞMASI", 3. ULUSLARARASI ERCİYESBİLİMSEL ARAŞTIRMALAR KONGRESİ , (Mayıs 2020) ![]() |
GÜLBAHAR, B. (2020) "ÖĞRETMENLERİN SINIF YÖNETİMİ YETERLİKLERİ İLE KİŞİLİK ÖZELLİKLERİ ARASINDAKİ İLİŞKİNİN İNCELENMESİ", 3. ULUSLARARASI ERCİYES BİLİMSEL ARAŞTIRMALAR KONGRESİ , Kırşehir, (Mayıs 2020) ![]() |
GÜLBAHAR, B., Durmuş, İ. (2019) "ORTAOKUL 6. SINIF ÖĞRENCİLERİNİN DİNLEME BECERİSİFARKINDALIKLARININ İNCELENMESİ", XI. INTERNATIONAL CONGRESS ON SOCIAL SCIENCES, CHINA TO ADRIATIC , (Aralık 2019) ![]() |
GÜLBAHAR, B. (2019) "ÖĞRETMENLERİN YÖNETİCİ DESTEĞİ, OKUL ETKİLİLİĞİ, İŞE ANGAJEOLMA VE İŞ DOYUMUNA İLİŞKİN ALGILARI ARASINDAKİ İLİŞKİNİNİNCELENMESİ", TARAS SHEVCHENKO 4th INTERNATIONAL CONGRESS ON SOCIAL SCIENCES , (Aralık 2019) ![]() |
GÜLBAHAR, B. (2019) "ALGILANAN YÖNETİCİ DESTEĞİNİN ÖĞRETMENLERİN OKUL ETKİLİLİĞİ ALGISI, İŞE ANGAJE OLMA, İŞ DOYUMU VE ÖRGÜTSEL SİNİZM ÜZERİNDEKİETKİSİNİN İNCELENMESİ", ÇUKUROVA 3. ULUSLARARASI BİLİMSEL ARAŞTIRMALAR KONGRESİ , Adana, Türkiye, (Ekim 2019) ![]() |
GÜLBAHAR, B., Alper, Ö.B. (2019) "Türkçe Öğretmenlerinin Öğretimi Planlama Yeterlikleri VeZaman Yönetimi Becerilerine İlişkin Algıları Arasındaki İlişkininİncelenmesi", 2. Uluslararası Eğitimde Yeni Arayışlar Kongresi , (Ekim 2019) ![]() |
GÜLBAHAR, B., Gürler, A. (2019) "TÜRKÇE ÖĞRETMENLERİNİN ÖĞRETMEN LİDERLİĞİNEİLİŞKİN ALGILARININ İNCELENMESİ", III. ULUSLARARASI EĞİTİMBİLİMLERİ VE SOSYAL BİLİMLERSEMPOZYUMU , (pp. 1123-1133), Nevşehir, Türkiye, (Eylül 2019) ![]() |
GÜLBAHAR, B., Saylan, M. (2019) "YARATICI DRAMA YÖNTEMİNİN ETKİLERİNE İLİŞKİNTÜRKÇE ÖĞRETMENLERİNİN TUTUMLARININİNCELENMESİ", III. ULUSLARARASI EĞİTİMBİLİMLERİ VE SOSYAL BİLİMLERSEMPOZYUMU , Nevşehir, Türkiye, (Eylül 2019) ![]() |
GÜLBAHAR, B., Erdoğan, A. (2019) "Türkçe Öğretmenlerı̇nı̇n Sınıf Yönetı̇mı̇ Yeterlı̇klerı̇ İle Kı̇şı̇lı̇k Özellı̇klerı̇ Arasındakı̇ İlı̇şkı̇nı̇n İncelenmesı", III. ULUSLARARASI EĞİTİM BİLİMLERİ VE SOSYAL BİLİMLER SEMPOZYUMU , (Haziran 2019) ![]() |
GÜLBAHAR, B., Saylan, M. (2019) "Yaratıcı Drama Yöntemı̇nı̇n Etkı̇sı̇ne İlı̇şkı̇n Tutum Ölçeğı̇nı̇nGelı̇ştı̇rı̇lmesı̇: Geçerlı̇k ve Güvenı̇rlı̇k Çalışması", III. ULUSLARARASI EĞİTİM BİLİMLERİ VE SOSYAL BİLİMLER SEMPOZYUMU , (Haziran 2019) ![]() |
GÜLBAHAR, B. (2019) "OKUL MÜDÜRÜ İLE ÖĞRETMENLER ARASINDAKİ İLETİŞİMİ ETKİLEYEN ETKENLERİNBELİRLENMESİNE YÖNELİK NİTEL BİR ARAŞTIRMA", USBIK 2019 SOSYAL BİLİMLER KONGRESİ , (Şubat 2019) ![]() |
GÜLBAHAR, B. (2019) "ÖĞRETMENLERİ DESTEKLEYİCİ OKUL MÜDÜRÜ TUTUM VE DAVRANIŞLARININBELİRLENMESİNE YÖNELİK NİTEL BİR ARAŞTIRMA", USBIK 2019 SOSYAL BİLİMLER KONGRESİ , (Şubat 2019) ![]() |
GÜLBAHAR, B. (2019) "Students’ Views About The Democratic Classroom Management İn Higher Education", XIX. European Conference onSocial and Behavioral Sciences , (Şubat 2019) ![]() |
GÜLBAHAR, B., Sıvacı, S.Y. (2018) "DUYGUSAL ZEKÂNIN ÖĞRETMENLERİN SINIF İÇİ LİDER ÖĞRETMENLİK VESINIF İÇİ ETKİLİ İLETİŞİM BECERİLERİ ÜZERİNDEKİ ETKİSİ: BİR YAPISALEŞİTLİK MODELLEME ÇALIŞMASI", ÇUKUROVAULUSLARARASI MULTİDİSİPLİNER ÇALIŞMALAR KONGRESİ , Adana, Türkiye, (Aralık 2018) ![]() |
Sıvacı, S.Y., GÜLBAHAR, B. (2018) "Ortaokul Öğretmenlerinin Duygusal Zekâ Algılarıyla Sınıf İçi Etkili İletişim BecerileriAlgıları Arasındaki İlişkinin İncelenmesi", IV. Uluslararası Türk Kültür Coğrafyasında Eğitim veSosyal Bilimler Sempozyumu , (Aralık 2018) ![]() |
GÜLBAHAR, B., Sıvacı, S.Y. (2018) "ORTAOKUL ÖĞRETMENLERİNİN DUYGUSAL ZEKÂ ALGILARIYLA SINIFİÇİ LİDER ÖĞRETMENLİK BECERİLERİ ALGILARI ARASINDAKİİLİŞKİNİN İNCELENMESİ", INCSOS 2018 , Targovişte, Romanya, (Aralık 2018) ![]() |
Sıvacı, S.Y., GÜLBAHAR, B., Çöplü, F. (2018) "Öğretmen Adaylarının Bağımsız Çalışabilme Ve Sorumluluk Alabilme Yetkinliği İleLisansüstü Eğitime Yönelik Tutumları Arasındaki İlişkinin İncelenmesi1", lV. ULUSLARARASI TÜRK KÜLTÜR COGRAFYASINDA EGİTİM VESOSYAL BİLİMLER SEMPO2YUMU (TURKCESS 2018) , (Temmuz 2018) ![]() |
GÜLBAHAR, B., Sıvacı, S.Y. (2018) "Ortaokul öğretmenlerinin duygusal zekâ düzeyleriyle sınıf içi etkili iletişim becerileri algıları arasındaki ilişkinin incelenmesi", IV. Uluslararası Türk Kültür Coğrafyasında Eğitim ve Sosyal Bilimler Sempozyumu , (pp. 5), Bakü, Azerbaycan, (Haziran 2018) ![]() |
Sıvacı, S.Y., GÜLBAHAR, B., Çöplü, F. (2018) "Öğretmen adaylarının bağımsızçalışabilme ve sorumluluk alabilme yetkinliği ile lisansüstü eğitime yönelik tutumları arasındakiilişkinin incelenmesi.", IV. Uluslararası Türk Kültür Coğrafyasında Eğitim Ve Sosyal Bilimler Sempozyumu , (pp. 6), Bakü, Azerbaycan, (Haziran 2018) ![]() |
GÜLBAHAR, B., Sıvacı, S.Y. (2018) "ORTAOKUL ÖĞRETMENLERİNİN SINIF İÇİ LİDER ÖĞRETMENLİK BECERİLERİ ALGILARIYLA SINIF İÇİ ETKİLİ İLETİŞİM BECERİLERİ ALGILARI ARASINDAKİ İLİŞKİNİN İNCELENMESİ", 6. ULUSLARARASI ÇİN’DEN ADRİYATİK’E SOSYAL BİLİMLER KONGRESİ , (Nisan 2018) ![]() |
GÜLBAHAR, B., ERTUĞRUL, G. (2018) "ÖĞRETİM ELEMANLARININ OLUMLU SINIF İKLİMİ SAĞLAMA YETERLİLİKLERİNE İLİŞKİNTÜRKÇE ÖĞRETMENİ ADAYLARININ GÖRÜŞLERİ", I.ULUSLARARASI SOSYAL BİLİMLER KONGRESİ USBIK 2018 , (Nisan 2018) ![]() |
GÜLBAHAR, B., Ekici, E. (2018) "RESMÎ ÜNİVERSİTELERE BAĞLI TÜRKÇE ÖĞRETİM MERKEZLERİNDE GÖREV YAPAN ÖĞRETİM ELEMANLARININ OLUMLU SINIF İKLİMİ SAĞLAMA YETERLİKLERİNİN İNCELENMESİ", 6. ULUSLARARASI ÇİN’DEN ADRİYATİK’E SOSYAL BİLİMLER KONGRESİ , (Nisan 2018) ![]() |
GÜLBAHAR, B., Aksungur, Ş. (2018) "Sınıf İçi Etkili İletişim Becerileri Algı Ölçeğinin Geliştirilmesi: Geçerlik ve Güvenirlik Çalışması", KAYSERİ USBIK 2018 1. ULUSLARRASI SOSYAL BİLİM KONGRESİ , Kayseri, Türkiye, (Nisan 2018) ![]() |
BALOĞLU, N., GÜLBAHAR, B., Söğüt, Y., KARAHAN, M.C., Yurt, E. (2017) "Bilinçli medya tüketimi eğitiminin üniversite birinci sınıf öğrencileri üzerindeki etkileri", 3. Kıbrıs Uluslararası Eğitim Araştırmaları Kongresi (CICER’17) , (pp. 141), Mağusa, Kuzey Kıbrıs Türk Cumhuriyeti, (Aralık 2017) ![]() |
BALOĞLU, N., GÜLBAHAR, B., Söğüt, Y., KARAHAN, M.C., Yurt, E. (2017) "Bilinçli medya tüketimi farkındalık ölçeği: Geçerlik ve güvenirlik çalışması", 3. Kıbrıs Uluslararası Eğitim Araştırmaları Kongresi (CICER’17 , (pp. 139), Mağusa, Kuzey Kıbrıs Türk Cumhuriyeti, (Aralık 2017) ![]() |
GÜLBAHAR, B., Sıvacı, S.Y. (2017) "Ortaokul Öğretmenlerinin İşe Bağlılık Algılarıyla Sınıf İçi Etkili İletişim Becerileri Algıları Arasındaki İlişkinin İncelenmesi", XIV. European Conference on Social and Behavioral Sciences , (Aralık 2017) ![]() |
GÜLBAHAR, B. (2017) "Ortaokul Öğretmenlerinin Sınıf İçi Lider Öğretmenlik Becerilerine İlişkin Algılarının Bazı Değişkenler Açısından İncelenmesi", . International Symposium on Social Sciences and Educational Research, ISCER 2017 , (Aralık 2017) ![]() |
Sıvacı, S.Y., GÜLBAHAR, B., Çöplü, F. (2017) "Öğretmen Adaylarının Araştırmaya ve Lisansüstü Eğitime Yönelik Tutumları", V. International Curriculum and Instruction Congress , (Aralık 2017) ![]() |
GÜLBAHAR, B., Sıvacı, S.Y. (2017) "Öğretmen Adaylarının İletişim Becerileri ve Sınıf Yönetimi Yeterliliklerine İlişkin Algıları", I. International Symposium on Social Sciences and Educational Research, ISCER 2017 , (Aralık 2017) ![]() |
Sıvacı, S.Y., GÜLBAHAR, B. (2017) "Öğretmen Adaylarının Öz Yeterlikleri ve Mizah Tarzları", I. International Symposium on Social Sciences and Educational Research, ISCER 2017 , (Aralık 2017) ![]() |
GÜLBAHAR, B. (2017) "Sınıf İçi Lider Öğretmenlik Becerileri Algı Ölçeğinin Geliştirilmesi: Geçerlik ve Güvenirlik Çalışması", XIV. European Conference on Social andBehavioral Sciences , (Aralık 2017) ![]() |
GÜLBAHAR, B., Erdoğan, A. (2017) "Suriyeli Mülteci Çocuklara Türkiye Türkçesi Öğreten Türkçe Öğreticilerinin Sınıflarda Karşılaştıkları İstenmeyen Öğrenci Davranışlarına İlişkin Görüşleri", I1. International Academic Research Congress, INES 2017 , (Aralık 2017) ![]() |
GÜLBAHAR, B., Aksungur, G. (2017) "Türkçe Öğretmenlerinin Sınıf İçi Etkili İletişim Becerilerine İlişkin Algılarının Bazı Değişkenler Açısından İncelenmesi", I. International Symposium on Social Sciences and Educational Research, ISCER 2017 , (Aralık 2017) ![]() |
GÜLBAHAR, B. (2017) "İDEAL SINIF ATMOSFERİ ALGI ÖLÇEĞİNİN GELİŞTİRİLMESİ: GEÇERLİK VEGÜVENİRLİK ÇALIŞMASI", ICOSRESSE 2017 , (Ağustos 2017) ![]() |
GÜLBAHAR, B. (2016) "ÖĞRETİMİ PLANLAMA YETERLİK ALGISI ÖLÇEĞİNİNGELİŞTİRİLMESİ GEÇERLİK VE GÜVENİRLİK ÇALIŞMASI", INES 2016 , (pp. 2807-2816), Antalya, Türkiye, (Aralık 2016) ![]() |
GÜLBAHAR, B., TURPÇU, M. (2016) "Yükseköğretimde sınıflarda karşılaşılan olumsuz öğretim elemanı davranışları ve bu davranışların öğrenciler üzerindeki etkileriyle ilgili nitel bir çalışma", INES 2016 , (Aralık 2016) ![]() |
GÜLBAHAR, B. (2016) "ÖĞRETİM ELEMANLARININ OLUMLU SINIF İKLİMİ SAĞLAMAYETERLİKLERİ ÖLÇEĞİNİN GELİŞTİRİLMESİ GEÇERLİK VEGÜVENİRLİK ÇALIŞMASI", INES 2016 , Antalya, Türkiye, (Kasım 2016) ![]() |
GÜLBAHAR, B. (2016) "SINIF ÖĞRETMENLERININ ÖĞRETIMI PLANLAMA YETERLIK ALGILARININ BAZI DEĞIŞKENLER AÇISINDANİNCELENMESI", INES 2016 , Antalya, Türkiye, (Kasım 2016) ![]() |
GÜLBAHAR, B., TURPÇU, M. (2016) "YÜKSEKÖĞRETIMDE SINIFLARDA KARŞILAŞILAN OLUMSUZ ÖĞRETIM ELEMANI DAVRANIŞLARI VE BUDAVRANIŞLARIN ÖĞRENCILER ÜZERINDEKI ETKILERIYLE İLGILI NITEL BIR ÇALIŞMA", INES 2016 , Antalya, Türkiye, (Kasım 2016) ![]() |
GÜLBAHAR, B. (2016) "Ortaokul Öğretmenlerinin Örgütsel Güven Algılarıyla İşe Bağlılık Algıları Arasındaki İlişkinin İncelenmesi", EJER 2016 CONGRESS , Muğla, Türkiye, (Mayıs 2016) ![]() |
GÜLBAHAR, B., ŞAHİN, Ç., TURPÇU, M. (2016) "Yükseköğretimde Öğrenci Memnuniyetiyle İlgili Nitel Bir Çalışma", EJER 2016 CONGRESS , Muğla, Türkiye, (Mayıs 2016) ![]() |
GÜLBAHAR, B., ŞAHİN, Ç., TURPÇU, M. (2016) "Yükseköğretimde Öğrenci Memnuniyetiyle İlgili Nitel Bir Çalışma", 3. ULUSLARARASI AVRASYA EĞİTİM ARAŞTIRMALARI KONGRESİ (EJER ) , Muğla, Türkiye, (Mayıs 2016) ![]() |
GÜLBAHAR, B., ŞAHİN, Ç., TURPÇU, M. (2016) "Yükseköğretimde öğrenci memnuniyetiyle ilgili nitel bir çalışma", 3.Uluslararası Avrasya Eğitim Araştırmaları Kongresi , Muğla, Türkiye, (Mayıs 2016) ![]() |
GÜLBAHAR, B., Hacer, E. (2015) "DEVELOPING THE SKILLS FOR DEMOCRATIC CLASSROOM MANAGEMENT IN HIGHER EDUCATION SCALE SFDCMIHE A CASE STUDY FOR RELIABIL ITY AND VALIDITY", ICSER 2015 , Antalya, Türkiye, (Kasım 2015) ![]() |
GÜLBAHAR, B., Gürler, A. (2015) "Türkçe Öğretmenlerinin Öğretim Yönetimi Yeterliklerine İlişkin Görüşleri", UTEOK 2015 , İstanbul, Türkiye, (Kasım 2015) ![]() |
GÜLBAHAR, B. (2015) "Ortaokul Öğretmenlerinin Duygusal Zekâ Düzeyleriyle Öğretmen Liderliği Davranışları Arasındaki İlişki", EJER CONGRESS 2015 , Ankara, Türkiye, (Ekim 2015) ![]() |
GÜLBAHAR, B. (2015) "Öğretmenlerin Örgütsel Bağlılığını Etkileyen Etkenler ve Öğretmenlerde Örgütsel Bağlılığın Sonuçlarına İlişkin Öğretmen Görüşleri", VII. UEDK , (Eylül 2015) ![]() |
GÜLBAHAR, B. (2015) "İstenmeyen Öğrenci Davranışlarının Sınıf İklimine Etkisine İlişkin TürkçeÖğretmenlerinin Görüşleri", 24. Ulusal Eğitim Bilimleri Kongresi , Niğde, Türkiye, (Haziran 2015) ![]() |
GÜLBAHAR, B. (2015) "Okula Bağlılığı Etkileyen Etkenler ve Okula Bağlılık Duymanın OlumluEtkilerine İlişkin Öğretmen Görüşleri", 24. Ulusal Eğitim Bilimleri Kongresi , Türkiye, (Nisan 2015) ![]() |
GÜLBAHAR, B. (2015) "Opinions of Lecturers Regarding Management of Classrooms where Turkish is Taught as a Foreign Language at an Official Turkish Teaching Center", INTE 2014 , Paris, Fransa, (Şubat 2015) ![]() |
GÜLBAHAR, B. (2014) "DEMOKRATİK BİR OKUL ORTAMININ OLUŞMASINDA ETKİLİ OLAN OKUL MÜDÜRÜ DAVRANIŞLARINA İLİŞKİN ÖĞRETMEN GÖRÜŞLERİ", ICOINE 2014 , (Ekim 2014) ![]() |
GÜLBAHAR, B., Sıvacı, S.Y. (2023) "Cumhuriyet'in 100. Yılında Eğitimde İdealler Üzerine", Ankara/Türkiye : Eğitim Yayınevi, ISBN: 978-625-6489-40-0 ![]() |
Özcan, M., GÜLBAHAR, B. (2024) "Liderlik", Kitap: İşte Aranan Uzman Öğretmen Beceriler, Roller ve Sorumluluklar, Türkiye : Nobel Akademik Yayıncılık, Bölüm Sayfaları: 27 / 45, ISBN: 978-625-371-750-6 ![]() |
GÜLBAHAR, B., Özcan, M. (2024) "Takım Çalışması", Kitap: İşte Aranan Uzman Öğretmen Beceriler, Roller ve Sorumluluklar, Türkiye : Nobel Akademik Yayıncılık, Bölüm Sayfaları: 9 / 26, ISBN: 978-625-371-750-6 ![]() |
Özcan, M., GÜLBAHAR, B. (2024) "Liderlik", Kitap: İŞTE ARANAN UZMAN ÖĞRETMEN Beceriler, Roller ve Sorumluluklar, : NOBEL, Bölüm Sayfaları: / , ISBN: 978-625-371-750-6 ![]() |
GÜLBAHAR, B., Özcan, M. (2024) "Takım Çalışması", Kitap: İŞTE ARANAN UZMAN ÖĞRETMEN Beceriler, Roller ve Sorumluluklar, : NOBEL, Bölüm Sayfaları: / , ISBN: 978-625-371-750-6 ![]() |
GÜLBAHAR, B., Yılmaz, D.K. (2024) "Giriş", Kitap: İŞTE ARANAN UZMAN ÖĞRETMEN BECERİLER, ROLLER VE SORUMLULUKLAR, : NOBEL, Bölüm Sayfaları: / , ISBN: 978-625-371-750-6 ![]() |
GÜLBAHAR, B. (2024) "ÖĞRENCİ MERKEZLİ ÖĞRETİM: GENEL BİR ÇERÇEVE", Kitap: ÖĞRENCİ MERKEZLİ TÜRKÇE ÖĞRETİMİ, : NOBEL, Bölüm Sayfaları: / , ISBN: 978-625-371-694-3 ![]() |
GÜLBAHAR, B., Özcan, M. (2023) "İdeal Sınıf Atmosferi", Kitap: Cumhuriyet’in 100. Yılında Eğitimde İdealler Üzerine, Türkiye : Eğitim Yayınevi, Bölüm Sayfaları: 69 / 91, ISBN: 978-625-6489-40-0 ![]() |
Özcan, M., GÜLBAHAR, B. (2023) "İdeal Eğitim Denetimi", Kitap: Cumhuriyet’in 100. Yılında Eğitimde İdealler Üzerine, Türkiye : Eğitim Yayınevi, Bölüm Sayfaları: 139 / 160, ISBN: 978-625-6489-40-0 ![]() |
GÜLBAHAR, B., Özcan, M. (2023) "İDEAL SINIF ATMOSFERİ", Kitap: CUMHURİYET'İN 100. YILINDA EĞİTİMDE İDEALLER ÜZERİNE, Konya/Türkiye : EĞİTİM, Bölüm Sayfaları: 69 / 91, ISBN: 978-625-6489-40-0 ![]() |
Özcan, M., GÜLBAHAR, B. (2023) "İDEAL EĞİTİM DENETİMİ", Kitap: CUMHURİYET'İN 100. YILINDA EĞİTİMDE İDEALLER ÜZERİNE, Konya/Türkiye : EĞİTİM, Bölüm Sayfaları: 139 / 160, ISBN: 978-625-6489-40-0 ![]() |
GÜLBAHAR, B. (2023) "Öğretmenlerin Öğretim Teknolojileri Yeterlikleri", Kitap: Türkçe Öğretiminde Teknoloji Kullanımı, İstanbul/Türkiye : EĞİTİM YAYINEVİ, Bölüm Sayfaları: 17 / 34, ISBN: 978-625-6552-91-3 ![]() |
GÜLBAHAR, B., Sıvacı, S.Y., Şahin, M.M. (2022) "TÜRKÇEYİ YABANCI DİL OLARAK ÖĞRENEN ÖĞRENCİLERİN UZAKTAN TÜRKÇE ÖĞRETİMİNE İLİŞKİN GÖRÜŞLERi", Kitap: EĞİTİM BİLİMLERİ ALANINDA ULUSLARARASI ARAŞTIRMALAR XIV, Konya/Türkiye : EĞİTİM, Bölüm Sayfaları: 217 / 240, ISBN: 978-625-8223-11-8 ![]() |
GÜLBAHAR, B., Sıvacı, S.Y., Şahin, M.M. (2022) "TÜRKÇEYİ YABANCI DİL OLARAK ÖĞRENEN ÖĞRENCİLERİN UZAKTAN TÜRKÇE ÖĞRETİMİNE İLİŞKİN GÖRÜŞLERİ", Kitap: EĞİTİM BİLİMLERİ ALANINDA ULUSLARARASI ARAŞTIRMALAR XIV, Konya/Türkiye : Eğitim Yayınevi, Bölüm Sayfaları: 217 / 240, ISBN: 978-625-8223-11-8 ![]() |
GÜLBAHAR, B., Sıvacı, S.Y., Şahin, M.M. (2022) "TÜRKÇEYİ YABANCI DİL OLARAK ÖĞRENEN ÖĞRENCİLERİN UZAKTAN TÜRKÇE ÖĞRETİMİNE İLİŞKİN GÖRÜŞLERİ", Kitap: Eğitim Bilimleri Alanında Uluslararası Çalışmalar XIV, Konya : Eğitim Yayınevi, Bölüm Sayfaları: 217 / 240, ISBN: 978-625-8223-11-8 ![]() |
GÜLBAHAR, B. (2022) "OKULLAR ÇOCUKLARIMIZI MUTSUZ EDİYOR", Kitap: EĞİTİMİN GÜNCEL SORUNLARI ÜZERİNE, Ankara/Türkiye : NOBEL, Bölüm Sayfaları: 79 / 98, ISBN: 978-625-427-152-6 ![]() |
GÜLBAHAR, B., Ata, E. (2021) "BİR ÖĞRENME ORTAMI OLARAK OKUL VE SINIF", Kitap: EĞİTİME GİRİŞ, Türkiye : NOBEL, Bölüm Sayfaları: / , ISBN: 978-625-439-912-1 ![]() |
Ata, E., GÜLBAHAR, B. (2021) "BİR ÖĞRENME ORTAMI OLARAK OKUL VE SINIF", Kitap: EĞİTİME GİRİŞ, : Nobel Yayıncılık, Bölüm Sayfaları: / , ISBN: 9786254399121 ![]() |
GÜLBAHAR, B. (2021) "Duties And Responsibilities of School Principals Relating to Organizational Communication", Kitap: MANAGING THE EDUCATION, Türkiye : Duvar Publishing, Bölüm Sayfaları: / , ISBN: 978-625-7502-56-6 ![]() |
GÜLBAHAR, B. (2021) "SORULARLA TÜRKÇE EĞİTİMİNDE STRATEJİ, YÖNTEM VE TEKNİKLER", Kitap: SORULARLA TÜRKÇE EĞİTİMİ, Ankara/Türkiye : ASOS YAYINLARI, Bölüm Sayfaları: 323 / 365, ISBN: 978-625-7813-76-1 ![]() |
GÜLBAHAR, B. (2018) "The Factors Which Affect Learning Motivation of HigherEducation Students", Kitap: Educational Sciences Research in theGlobalizing World, Bulgaristan : ST. KLIMENT OHRIDSKI UNIVERSITY PRESS, Bölüm Sayfaları: / , ISBN: 978-954-07-4527-5 ![]() |
GÜLBAHAR, B., Sıvacı, S.Y. (2018) "EVALUATION OF THE RELATIONSHIP BETWEEN THE PERCEPTIONS OF THE SECONDARY SCHOOL TEACHERS TOWARDS IN-CLASS LEADER TEACHING SKILLS AND IN-CLASS EFFECTIVE COMMUNICATION SKILLS", Kitap: NEW HORIZONS IN EDUCATİONAL SCIENCES II, Rıga/Letonya : LAP LAMBERT ACADEMIC PUBLISHING, Bölüm Sayfaları: / , ISBN: 978-613-9-92753-1 ![]() |
GÜLBAHAR, B. (2017) "Opinions of Secondary School Teachers Regarding the Effect of Student Behaviors on the Classroom Atmosphere: A Qualitative Study", Kitap: Current Trends in Educational Sciences, : St. Kliment Ohridski University Press, Bölüm Sayfaları: / , ![]() |
GÜLBAHAR, B., Sıvacı, S.Y. (2017) "Evaluation of the Relationship between the Perceptions on Work Engagement and In-Class Effective Communication Skills of the Secondary School Teachers", Kitap: Research on Communication, : International Association of Social Science Research, Bölüm Sayfaları: / , ![]() |
GÜLBAHAR, B. (2017) "İdeal Sınıf Atmosferi Değerlendirme Ölçeğinin Geliştirilmesi: Geçerlik ve Güvenirlik Çalışması", Kitap: Sosyal Bilimlerde Güncel Yaklaşımlar, : LAP LAMBERT ACADEMIC PUBLISHING, Bölüm Sayfaları: / , ![]() |
GÜLBAHAR, B. (2016) "A Qualitative Analysis on the Roles Teachers Expect From Principals in the Implementation of Curriculums", Kitap: Current Advances in Education, Sofya/Bulgaristan : St. Kliment Ohridski University Press, Sofia, Bölüm Sayfaları: 499 / 513, ISBN: 978-954-07-4134-5 ![]() |
GÜLBAHAR, B., Gürler, A. (2016) "Türkçe Öğretmenlerinin Öğretimi Planlama Yeterlik Algılarının İncelenmesi", Kitap: Kuram ve Uygulama Bağlamında Türkçe Öğretimi, Ankara : ANI YAYINCILIK, Bölüm Sayfaları: 193 / 205, ISBN: 605170119-2 ![]() |
GÜLBAHAR, B. (2015) "Factors Affecting Teachers’ Organizational Commitment and Consequences of Teachers’ High Level ofOrganizational Commitment", Kitap: Education in the 21st Century Theory and Practice, Sofıa/Bulgaristan : ST. KLIMENT OHRIDSKI UNIVERSITY PRESS, Bölüm Sayfaları: / , ![]() |
Kayıt Yok |
(Uluslararası - Kitap) TÜRKİYE'DE OKUL ÖNCESİ EĞİTİMDE ÖNCELİKLİ MESELELER ÜZERİNE - 1, 2024, Editör |
(Uluslararası - Kitap) Türkiye'de Okul Öncesi Eğitimde Öncelikli Meseleler Üzerine-I, 2024, Editör |
(Uluslararası - Kitap) İŞTE ARANAN UZMAN ÖĞRETMEN Beceriler, Roller ve Sorumluluklar, 2024, Editör |
(Uluslararası - Kitap) TÜRKÇE EĞITIMI ALANINDA ULUSLARARASI ARAŞTIRMALAR-I, 2024, Editör |
(Uluslararası - Kitap) ÖĞRENCİ MERKEZLİ TÜRKÇE ÖĞRETİMİ, 2024, Editör |
(Uluslararası - Kitap) Cumhuriyet'in 100. Yılı'nda Eğitimde İdealler Üzerine, 2023, Editör |
(Uluslararası - Kitap) TÜRKÇE ÖĞRETİMİNDE TEKNOLOJİ KULLANIMI, 2023, Editör |
(Uluslararası - Kitap) Cumhuriyet'in 100. Yılı'nda Eğitimde İdealler Üzerine, 2023, Editör |
(Uluslararası - Kitap) Türkçe Öğretiminde Teknoloji Kullanımı, 2023, Editör |
(Uluslararası - Kitap) INTERNATIONAL RESEARCH IN EDUCATION SCIENCES VI, 2023, Editör |
(Uluslararası - Kitap) International Research in Education Sciences IV, 2022, Editör |
(Uluslararası - Kitap) EĞİTİMİN GÜNCEL SORUNLARI ÜZERİNE, 2022, Editör |
(Uluslararası - Kitap) EĞİTİM BİLİMLERİ ALANINDA ARAŞTIRMALAR, 2022, Editör |
(Uluslararası - Kitap) INTERNATIONAL RESEARCH IN EDUCATION SCIENCES III, 2022, Editör |
(Uluslararası - Kitap) EĞİTİM BILIMLERİ ALANINDA ULUSLARARASI ARAŞTIRMALAR II, 2022, Editör |
(Ulusal - Bilimsel Dergi) Pegem Eğitim Öğretim Dergisi, 0 |
Kayıt Yok |
Kayıt Yok |
(2018) "En İyi Bildiri Bilim Ödülü" Eğitim Bilimleri Araştırmaları Derneği |
(2017) "Best Resarcher Award (Gold Research Award) in Educational Sciences" STRATEGIC RESEARCHES ACADEMY |
Kayıt Yok |
Kayıt Yok |
Birlikte çalışılan kişi | Aktif Dönem | Çalışma Sayısı |
![]()
Sadık Yüksel Sıvacı
Kırşehir Ahi Evran Üniversitesi
|
2017 - 2023 | 29 |
![]()
Kırşehir Ahi Evran Üniversitesi
|
2016 - 2025 | 12 |
![]()
Mehmet Özcan
Nevşehir Hacı Bektaş Veli Üniversitesi
|
2023 - 2024 | 8 |
![]()
Kırşehir Ahi Evran Üniversitesi
|
2022 - 2023 | 6 |
![]()
Mesut Gün
Mersin Üniversitesi
|
2021 - 2022 | 5 |
![]()
Hamza Öz
Yozgat Bozok Üniversitesi
|
2024 - 2025 | 5 |
![]()
Gözde Sezen Gültekin
![]() |
2021 - 2022 | 5 |
![]()
Fırat Çöplü
-
|
2017 - 2018 | 4 |
![]()
Mehmet Saylan
-
|
2019 - 2024 | 4 |
![]() ![]() |
2016 | 3 |
![]()
Muhammed Mazhar Şahin
Kırşehir Ahi Evran Üniversitesi
|
2021 - 2022 | 3 |
![]()
Aydın Gürler
-
|
2015 - 2019 | 3 |
![]()
Aysun Erdoğan
-
|
2017 - 2020 | 3 |
![]()
Gülşah Aksungur
-
|
2017 - 2018 | 3 |
![]() ![]() |
2017 | 2 |
![]() ![]() |
2017 | 2 |
![]()
Nezahat Güçlü
![]() |
2006 | 2 |
![]()
Yasin Söğüt
![]() |
2017 | 2 |
![]()
Dinar Keskin Yılmaz
-
|
2024 | 2 |
![]()
Engin Ekici
-
|
2018 | 2 |
![]()
Erdinç Ülker
-
|
2022 - 2023 | 2 |
![]()
Erhan Yurt
-
|
2017 | 2 |
![]()
Esma Namoğlu
-
|
2024 | 2 |
![]()
İsmail Durmuş
-
|
2019 | 2 |
![]()
Öznur Bölükbaş Alper
-
|
2019 | 2 |
![]()
Salih Şentürk
-
|
2022 - 2023 | 2 |
![]()
Kırşehir Ahi Evran Üniversitesi
|
2018 | 1 |
![]()
Tuba Doğan
-
|
2021 | 1 |
![]()
Erol Ata
![]() |
2021 | 1 |
![]()
Servet Özdemir
Başkent Üniversitesi
|
2019 | 1 |
![]()
Ali Bişirici
-
|
2023 | 1 |
![]()
Aslıhan Sapan
-
|
2022 | 1 |
![]()
Aysel Kumbar
-
|
2024 | 1 |
![]()
Başak Babaoğlu Yılmaz
-
|
2025 | 1 |
![]()
Çimen Arkcı
-
|
2025 | 1 |
![]()
Demet Karakaya
-
|
2021 | 1 |
![]()
Emine Çetin
-
|
2023 | 1 |
![]()
Ergül Hacer
-
|
2015 | 1 |
![]()
Erol Ata
-
|
2021 | 1 |
![]()
Gülsün Paşa
-
|
2023 | 1 |
![]()
Gülüşan Kaya
-
|
2021 | 1 |
![]()
Hanım Kandil
-
|
2022 | 1 |
![]()
İbrahim Ferkan Polat
-
|
2021 | 1 |
![]()
Mehtap Altınok
-
|
2024 | 1 |
![]()
Melek Öztaş Tanrıkulu
-
|
2023 | 1 |
![]()
MERVE TURPÇU
-
|
2024 | 1 |
![]()
Muhammet Mazhar Şahin
-
|
2022 | 1 |
![]()
NURİ DOĞAN
-
|
2024 | 1 |
![]()
Özgür İlanbey
-
|
2020 | 1 |
![]()
Özlem Sever
-
|
2025 | 1 |
![]()
Reşit Yalın Güçkıran
-
|
2025 | 1 |
![]()
SADIK YÜKSEL SIVACI
-
|
2024 | 1 |
![]()
Sema Fidan Ünver
-
|
2022 | 1 |
![]()
Serhat Kaya
-
|
2021 | 1 |
![]()
Seyide Yıldız
-
|
2023 | 1 |
![]()
Şahin Aksungur
-
|
2018 | 1 |
![]()
Tuba Doğan
-
|
2020 | 1 |
![]()
Tuğba Cebiroğlu
-
|
2022 | 1 |
![]()
YILMAZ DİNAR KESKİN
-
|
2024 | 1 |
![]()
Zeki Kumbar
-
|
2024 | 1 |
![]()
Zerrin Gümüştaş
-
|
2022 | 1 |
Alan Adı | Alandaki Toplam Öğretim Elemanı Sayısı | |
TÜBİTAK Araştırma Alanı | Sosyal Bilimler | 78912 |
YÖKSİS Temel Alan | Eğitim Bilimleri Temel Alanı | 10682 |
YÖKSİS Bilim Alanı | Eğitim Yönetimi | 359 |
Anahtar Kelimeler | Eğitim Yönetimi |
Performans Kriteri | 2015 | 2016 | 2017 | 2018 | 2019 | 2020 | 2021 | 2022 | 2023 | 2024 | 2025 |
Ağırlıklı Puan | 64 | 205 | 235 | 265 | 165 | 165 | 212 | 275 | 475 | 355 | 55 |
Sıra (Araştırma Alanı İçinde) | 418 . | 305 . | 325 . | 278 . | 381 . | 376 . | 415 . | 363 . | 163 . | 205 . | 162 . |
Sıra (Temel Alan İçinde) | 252 . | 154 . | 140 . | 118 . | 183 . | 188 . | 199 . | 125 . | 51 . | 77 . | 80 . |
Sıra (Bilim Alanı İçinde) | 72 . | 29 . | 20 . | 22 . | 36 . | 38 . | 46 . | 25 . | 8 . | 17 . | 25 . |
Sıra (Anahtar Kelime (1)) | - | - | - | - | - | - | - | - | - | - | - |
Toplam Yayın | 8 | 14 | 18 | 20 | 17 | 13 | 12 | 16 | 17 | 19 | 7 |
Toplam Makale | 0 | 3 | 4 | 8 | 6 | 8 | 5 | 8 | 11 | 5 | 2 |
Toplam Kitap | 1 | 2 | 3 | 2 | 0 | 0 | 3 | 3 | 6 | 6 | 0 |
Toplam Bildiri | 7 | 9 | 11 | 10 | 11 | 5 | 4 | 5 | 0 | 8 | 5 |
Makale (SCI) | 0 | 1 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 |
Makale (Uluslararası) | 0 | 1 | 2 | 0 | 0 | 6 | 5 | 8 | 11 | 5 | 2 |
Makale (Ulusal) | 0 | 1 | 2 | 8 | 6 | 2 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 |
Kitap Yazarlığı | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 1 | 0 | 0 |
Kitap Bölümü Yazarlığı | 1 | 2 | 3 | 2 | 0 | 0 | 3 | 3 | 5 | 6 | 0 |
Bildiri (Uluslararası) | 4 | 9 | 11 | 10 | 11 | 5 | 3 | 5 | 0 | 8 | 5 |
Bildiri (Ulusal) | 3 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 1 | 0 | 0 | 0 | 0 |