img
Doç. Dr. Bahadır GÜLBAHAR

Doç. Dr. Bahadır GÜLBAHAR

  • Eğitim Fakültesi
  • Türkçe ve Sosyal Bilimler Eğitimi
  • Türkçe Eğitimi

Genel Bilgiler

Metrikler

UNIS
Yayın
130
Atıf
161
h-index
8
Proje
14
BM Sürdürülebilir Kalkınma Amaçları
Kısa Özgeçmiş

1978'de Berlin'de doğan Gülbahar, ilkokul ve ortaokulu Kırşehir'de bitirdi. 2000'de, Dokuz Eylül Üniversitesi Türk Dili ve Edebiyatı Öğretmenliği bölümünden mezun oldu. Gazi Üniversitesi Eğitim Bilimleri Enstitüsü Eğitim Yönetimi ve Denetimi bilim dalında yüksek lisans (2005) ve doktora (2010) eğitimlerini tamamladı. 2000-2009 yılları arasında MEB'e bağlı okullarda öğretmenlik ve okul yöneticiliği yaptı. 2009-2012 yılları arasında Gazi Üniversitesi TÖMER'de yabancı dil olarak Türkçe öğretimi ifa etti. 2012'de Kırşehir Ahi Evran Üniversitesi Eğitim Fakültesine öğretim üyesi olarak atandı. Gülbahar, bu görevini sürdürmektedir. 2016-2021 yılları arasında Kırşehir Ahi Evran Üniversitesi TÖMER'de yöneticilik de yaptı, 2023'te bu göreve yeniden atandı. Gülbahar'ın ulusal ve uluslararası bilimsel dergilerde yayımlanmış çok sayıda makalesi, uluslararası yayınevlerince basılan kitaplarda kitap bölümleri bulunmaktadır. Uluslararası yayınevlerince basılan Türkçe ve İngilizce çok sayıda kitapta editörlük yapmış, uluslararası bilimsel toplantılarda birçok bildiri sunmuş ve bilimsel çalışmalarına yüzlerce atıf da yapılmış olan Gülbahar, 2017'de Çekya'da gerçekleştirilen bir kongrede "en iyi araştırmacı" ve 2019'da Azerbaycan'da düzenlenen bir sempozyumda "en iyi bildiri" ödüllerine layık görüldü. TTKB onaylı Türkçe ve Türk dili ve edebiyatı ders kitapları da bulunan Gülbahar, Irak'taki Türkmen öğrenciler için de Türkçe ve Türk dili ve edebiyatı ders kitapları yazdı. Ayrıca, "Daha Mutlu ve Başarılı Bir Öğrenci Olmam Mümkün, Sesim Ol Sevgili Günlüğüm (2020)" adlı bir çocuk kitabı da kaleme almıştır. Gülbahar'ın öğretmenler, öğretmen adayları ve öğretmenlik mesleğine ilgi duyan herkes için yazdığı "Kötü Bir Öğretmen Olma Rehberi: Sizi Hedefe Ulaştıracak Tavsiyeler" adlı, 2024'te basılacak bir eseri de bulunmaktadır. Yine 2024'te, TTKB tarafından onaylanan 6. Sınıflar Türkçe Ders Kitabı da basılacak ve Türkiye genelinde ders kitabı olarak okutulacaktır. Gülbahar, ileri seviyede İngilizce ve orta seviyede Almanca bilmektedir.

Alınan Eğitimler
Ön Lisans, Türkiye, Anadolu Üniversitesi, Açıköğretim Fakültesi, Pazarlama ve Reklamcılık Bölümü, 2022, 2024
Lisans, Türkiye, Anadolu Üniversitesi, İktisat Fakültesi, Siyaset Bilimi ve Kamu Yönetimi Bölümü, 2015, 2017
Ön Lisans, Türkiye, Anadolu Üniversitesi, Açıköğretim Fakültesi, Hukuk Bölümü, 2013, 2015
Doktora/Sanatta Yeterlilik/Tıpta Uzmanlık, Türkiye, Gazi Üniversitesi, Eğitim Bilimleri Enstitüsü, Eğitim Yönetimi ve Denetimi (Dr), 2005, 2010
Yüksek Lisans, Türkiye, Gazi Üniversitesi, Eğitim Bilimleri Enstitüsü, Eğitim Yönetimi ve Denetimi (Yl) (Tezli), 2003, 2005
Lisans, Türkiye, Dokuz Eylül Üniversitesi, Buca Eğitim Fakültesi, Türkçe ve Sosyal Bilimler Eğitimi Bölümü, 1996, 2000
Araştırma Alanları
Eğitim Yönetimi
Yıllara Göre Yayın Sayıları
Yıllara Göre Atıf Sayıları
Ön Lisans, Türkiye, Anadolu Üniversitesi, Açıköğretim Fakültesi, Pazarlama ve Reklamcılık Bölümü, 2022, 2024
Lisans, Türkiye, Anadolu Üniversitesi, İktisat Fakültesi, Siyaset Bilimi ve Kamu Yönetimi Bölümü, 2015, 2017
Ön Lisans, Türkiye, Anadolu Üniversitesi, Açıköğretim Fakültesi, Hukuk Bölümü, 2013, 2015
Doktora/Sanatta Yeterlilik/Tıpta Uzmanlık, Türkiye, Gazi Üniversitesi, Eğitim Bilimleri Enstitüsü, Eğitim Yönetimi ve Denetimi (Dr), 2005, 2010
Yüksek Lisans, Türkiye, Gazi Üniversitesi, Eğitim Bilimleri Enstitüsü, Eğitim Yönetimi ve Denetimi (Yl) (Tezli), 2003, 2005
Lisans, Türkiye, Dokuz Eylül Üniversitesi, Buca Eğitim Fakültesi, Türkçe ve Sosyal Bilimler Eğitimi Bölümü, 1996, 2000
Kayıt Yok
İngilizce, YÖKDİL, 75, 2019
İngilizce, YDS, 70, 2018
İngilizce, YDS, 70, 2018
Almanca, Goethe-Zertifikat, 2011
İngilizce, KPDS, 73, Bahar, 2004
İngilizce, ÜDS, 77, Bahar, 2004
İngilizce, KPDS, 73, 2004
İngilizce, ÜDS, 77, 2004
Çalıştay, Hook Up, Campus Europae Eğitim Çalıştayı, Milano, 11-10-2010, 14-10-2010
Çalıştay, Hook Up, Campus Europae Eğitim Çalıştayı, Aveiro, 12-10-2009, 15-10-2009
Çalıştay, My Culture, Your Culture, Our Culture: Interaction Between Cultures, Avrupa Konseyi Eğitim Çalışanları Hizmet İçi Eğitim Semineri, Köstence, 13-10-2008, 16-10-2008
Sertifika, Developing Leadership Skills With Coaching (Comenius Programı), AB Comenius Programı, Macaristan, 10-10-2005, 13-10-2005
Sertifika, Violence in Schools, Avrupa Konseyi Eğitim Çalışanları Hizmet İçi Eğitim Semineri, Donaueschingen, 14-11-2005, 17-11-2005
[UAK] Eğitim Bilimleri Eğitim Bilimleri Eğitim Yönetimi
2021-, Doçent, Tam Zamanlı, Kırşehir Ahi Evran Üniversitesi, Eğitim Fakültesi, Türkçe ve Sosyal Bilimler Eğitimi Bölümü, Türkiye
2012-2021, Doktor Öğretim Üyesi, Tam Zamanlı, Ahi Evran Üniversitesi, Eğitim Fakültesi, Türkçe ve Sosyal Bilimler Eğitimi Bölümü, Türkiye
2023-, Arş. Uyg. Merkezi Müdür Yardımcısı, Kırşehir Ahi Evran Üniversitesi, Türkiye
2016-, Arş. Uyg. Merkezi Müdür Yardımcısı, Türkiye
Semanur Kolukısa, Yüksek Lisans, Uluslararası Öğrencilerin Türkçe Öğrenme Motivasyonları, Yaşam Boyu Öğrenme Eğilimleri ve Öğrenme Kaygıları Arasındaki İlişkinin İncelenmesi., Kırşehir Ahi Evran Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, Türkçe Eğitimi Ana Bilim Dalı, 2024, (Asıl Danışman)
Gülbahar Kurak, Yüksek Lisans, Türkçe Öğretmenlerinin Öğretimde Bilinçli Farkındalıkları, Motivasyonları ve Mesleki Tükenmişlikleri Arasındaki İlişkinin İncelenmesi., Kırşehir Ahi Evran Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, Türkçe ve Sosyal Bilimler Eğitimi Ana Bilim Dalı, 2024, (Asıl Danışman)
Sümeyye Yıldızhan, Yüksek Lisans, Türkçe öğretmeni adaylarının kişisel ve mesleki yetkinlikleri, yaşam doyumları ve öğretme motivasyonları arasındaki ilişkinin incelenmesi, Kırşehir Ahi Evran Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, Türkçe ve Sosyal Bilimler Eğitimi Ana Bilim Dalı, 2024, (Asıl Danışman)
Ufuk Telli, Yüksek Lisans, Türkçe Öğretiminde Karşılaşılan Sorunlara İlişkin Türkçe Öğretmenlerinin Görüşleri, Kırşehir Ahi Evran Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, Türkçe ve Sosyal Bilimler Eğitimi Ana Bilim Dalı, 2023, (Asıl Danışman)
Salih Şentürk, Yüksek Lisans, Yabancı dil olarak Türkçe öğretmenlerinin mesleki öz yeterlikleri ile sınıftaki farklılıklar yeterlikleri arasındaki ilişki, Kırşehir Ahi Evran Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, Sosyal Bilimler ve Türkçe Eğitimi Ana Bilim Dalı, 2022, (Asıl Danışman)
Ayşe Genç, Yüksek Lisans, Türkçeyi yabancı dil olarak öğrenme verimliliğini etkileyen öğretmen davranış ve özellikleri, Kırşehir Ahi Evran Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, Türkçe ve Sosyal Bilimler Eğitimi Ana Bilim Dalı, 2022, (Asıl Danışman)
Erdinç Ülker, Yüksek Lisans, Türkçe öğretmenlerı̇nı̇n örgütsel kı̇mlı̇k ve okul ı̇klı̇mı̇ algıları ı̇le takım çalışması tutumları arasındakı̇ ı̇lı̇şkı̇nı̇n ı̇ncelenmesı̇, Kırşehir Ahi Evran Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, Türkçe ve Sosyal Bilimler Ana Bilim Dalı, 2022, (Asıl Danışman)
Serhat Kaya, Yüksek Lisans, Gümüşhane Ve Bayburt Masalları adlı eserdeki masalların Türkçe dersi 1-8. sınıflar öğretim programı değerler eğitimi açısından incelenmesi, Kırşehir Ahi Evran Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, Türkçe ve Sosyal Bilimler Eğitimi Ana Bilim Dalı, 2021, (Asıl Danışman)
Tuğba Doğan, Yüksek Lisans, Türkçe öğretmenlerinin sınıf yönetimi becerilerine ilişkin algıları ile duygusal zekâ algıları arasındaki ilişkinin incelenmesi, Kırşehir Ahi Evran Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, Türkçe ve Sosyal Bilimler Eğitimi Ana Bilim Dalı, 2020, (Asıl Danışman)
Mahmut Sami Doğancı, Yüksek Lisans, Ortaokul 6-8. sınıf Türkçe dersi basılı öğretim materyallerinin dinleme/izleme yöntem ve teknikleri bakımından incelenmesi, Kırşehir Ahi Evran Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, Türkçe ve Sosyal Bilimler Eğitimi Ana Bilim Dalı, 2019, (Asıl Danışman)
Mehmet Saylan, Yüksek Lisans, Yaratıcı drama yönteminin etkilerine ilişkin Türkçe öğretmenlerinin tutumlarının incelenmesi, Kırşehir Ahi Evran Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, Türkçe ve Sosyal Bilimler Eğitimi Ana Bilim Dalı, 2019, (Asıl Danışman)
Aysun Erdoğan, Yüksek Lisans, Türkçe öğretmenlerinin sınıf yönetimi yeterlikleri ile kişilik özellikleri arasındaki ilişkinin incelenmesi, Kırşehir Ahi Evran Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, Türkçe ve Sosyal Bilimler Eğitimi Ana Bilim Dalı, 2019, (Asıl Danışman)
Aydın Gürler, Yüksek Lisans, Türkçe öğretmenlerinin öğretmen liderliğine ilişkin algılarının incelenmesi, Kırşehir Ahi Evran Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, Türkçe ve Sosyal Bilimler Eğitimi Ana Bilim Dalı, 2019, (Asıl Danışman)
Öznur Bölükbaş Alper, Yüksek Lisans, Türkçe öğretmenlerinin öğretimi planlama yeterliklerine ilişkin algıları ile zaman yönetimi becerilerine ilişkin algıları arasındaki ilişkinin incelenmesi, Kırşehir Ahi Evran Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, Türkçe ve Sosyal Bilimler Eğitimi Ana Bilim Dalı, 2019, (Asıl Danışman)
İsmail Durmuş, Yüksek Lisans, Ortaokul 6. sınıf öğrencilerinin dinleme becerileri farkındalıklarının incelenmesi, Kırşehir Ahi Evran Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, Türkçe ve Sosyal Bilimler Eğitimi Ana Bilim Dalı, 2019, (Asıl Danışman)
Gülşah Aksungur, Yüksek Lisans, Türkçe öğretmenlerinin sınıf içi etkili iletişim becerileri algılarının incelenmesi, Ahi Evran Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, Sosyal Bilimler ve Türkçe Eğitimi Ana Bilim Dalı, 2018, (Asıl Danışman)
Engin Ekici, Yüksek Lisans, Türkçe öğretim merkezlerinde görev yapan öğretim elemanlarının olumlu sınıf iklimi sağlama yeterliklerinin incelenmesi, Ahi Evran Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, Sosyal Bilgiler ve Türkçe Eğitimi Ana Bilim Dalı, 2018, (Asıl Danışman)
Osman Yıldız, Yüksek Lisans, Türkçe öğretmenlerinin sınıf içi liderlik becerilerine ilişkin algıların incelenmesi, Kırşehir Ahi Evran Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, Türkçe ve Sosyal Bilimler Eğitimi Ana Bilim Dalı, 2018, (Asıl Danışman)
Gülşah Ertuğrul, Yüksek Lisans, Öğretim elemanlarının olumlu sınıf iklimi sağlama yeterliliklerine ilişkin Türkçe öğretmeni adaylarının görüşleri, Ahi Evran Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, Sosyal Bilimler ve Türkçe Eğitimi Ana Bilim Dalı, 2017, (Asıl Danışman)
2023-2024, Seminer, Yüksek Lisans
2023-2024, Uzmanlık Alan Dersi, Yüksek Lisans
2023-2024, Öğretmenlik Uygulaması, Lisans
2023-2024, Türkçe Öğretim Programları, Lisans
2023-2024, Topluma Hizmet Uygulamaları, Lisans
2023-2024, Türkçe Eğitiminde Nitel Araştırma Yöntemleri, Yüksek Lisans
2023-2024, Eğitime Giriş, Lisans
2023-2024, Eğitim Sosyolojisi, Lisans
2022-2023, Eğitim Felsefesi, Lisans
2022-2023, ÖĞRETMENLİK UYGULAMASI, Lisans
2022-2023, YÜKSEK LİSANS TEZİ, Yüksek Lisans
2022-2023, UZMANLIK ALAN DERSİ, Yüksek Lisans
2022-2023, SEMİNER, Yüksek Lisans
2022-2023, TOPLUMA HİZMET UYGULAMALARI, Lisans
2022-2023, EĞİTİME GİRİŞ, Lisans
2021-2022, YÜKSEK LİSANS TEZİ, Yüksek Lisans
2021-2022, SEMİNER, Yüksek Lisans
2021-2022, UZMANLIK ALAN DERSİ, Yüksek Lisans
2021-2022, ÖĞRETMENLİK UYGULAMASI, Lisans
2021-2022, TOPLUMA HİZMET UYGULAMALARI, Lisans
2021-2022, EĞİTİM SOSYOLOJİSİ, Lisans
2021-2022, EĞİTİME GİRİŞ, Lisans
2020-2021, OKUL DENEYİMİ, Lisans
2020-2021, TÜRKÇE DERS KİTABI İNCELEMELERİ, Lisans
2020-2021, YABANCILARA TÜRKÇE ÖĞRETİMİ, Lisans
2020-2021, ÖĞRETMENLİK UYGULAMASI, Lisans
2020-2021, TÜRKÇE ÖĞRETİM PROGRAMLARI, Lisans
2020-2021, TOPLUMA HİZMET UYGULAMALARI, Lisans
2020-2021, YÜKSEK LİSANS TEZİ, Yüksek Lisans
2020-2021, UZMANLIK ALAN DERSİ, Yüksek Lisans
2020-2021, SEMİNER, Yüksek Lisans
2019-2020, OKUL DENEYİMİ, Lisans
2019-2020, TOPLUMA HİZMET UYGULAMALARI, Lisans
2019-2020, TÜRKÇE DERS KİTABI İNCELEMELERİ, Lisans
2019-2020, ÖZEL ÖĞRETİM YÖNTEMLERİ, Lisans
2019-2020, YÜKSEK LİSANS TEZİ, Yüksek Lisans
2019-2020, UZMANLIK ALAN DERSİ, Yüksek Lisans
2019-2020, SEMİNER, Yüksek Lisans
2019-2020, YÜKSEK LİSANS TEZİ, Yüksek Lisans
2019-2020, UZMANLIK ALAN DERSİ, Yüksek Lisans
2019-2020, TÜRKÇE ÖĞRETİM PROGRAMLARI, Lisans
2019-2020, ÖĞRETMENLİK UYGULAMASI, Lisans
2019-2020, YABANCILARA TÜRKÇE ÖĞRETİMİ, Lisans
2019-2020, ETKİLİ İLETİŞİM, Lisans
2018-2019, TOPLUMA HİZMET UYGULAMALARI, Lisans
2018-2019, OKUL DENEYİMİ, Lisans
2018-2019, TÜRKÇE DERS KİTABI İNCELEMELERİ, Lisans
2018-2019, SINIF YÖNETİMİ, Lisans
2018-2019, YÜKSEK LİSANS TEZİ, Yüksek Lisans
2018-2019, UZMANLIK ALAN DERSİ, Yüksek Lisans
2018-2019, TÜRK EĞİTİM SİSTEMİ VE OKUL YÖNETİMİ, Lisans
2018-2019, ÖĞRETMENLİK UYGULAMASI, Lisans
2018-2019, YABANCILARA TÜRKÇE ÖĞRETİMİ, Lisans
2018-2019, ETKİLİ İLETİŞİM, Lisans
2018-2019, SEMİNER, Yüksek Lisans
2018-2019, UZMANLIK ALAN DERSİ, Yüksek Lisans
2018-2019, YÜKSEK LİSANS TEZİ, Yüksek Lisans
2017-2018, ÖĞRETMENLİK UYGULAMASI, Lisans
2017-2018, YABANCILARA TÜRKÇE ÖĞRETİMİ, Lisans
2017-2018, TÜRK EĞİTİM SİSTEMİ VE OKUL YÖNETİMİ, Lisans
2017-2018, ETKİLİ İLETİŞİM, Lisans
2017-2018, SEMİNER, Yüksek Lisans
2017-2018, YÜKSEK LİSANS TEZİ, Yüksek Lisans
2017-2018, UZMANLIK ALAN DERSİ, Yüksek Lisans
2017-2018, TÜRKÇE EĞİTİMİ ALANINDA NİTEL ARAŞTIRMA YÖNTEMLERİ, Yüksek Lisans
2017-2018, YÜKSEK LİSANS TEZİ, Yüksek Lisans
2017-2018, UZMANLIK ALAN DERSİ, Yüksek Lisans
2017-2018, OKUL DENEYİMİ, Lisans
2017-2018, TOPLUMA HİZMET UYGULAMALARI, Lisans
2017-2018, SINIF YÖNETİMİ, Lisans
2017-2018, TÜRKÇE DERS KİTABI İNCELEMELERİ, Lisans
2016-2017, Uzmanlık Alanı, Yüksek Lisans
2016-2017, YÜKSEK LİSANS TEZİ, Yüksek Lisans
2016-2017, UZMANLIK ALAN DERSİ, Yüksek Lisans
2016-2017, ÖĞRETMENLİK UYGULAMASI, Lisans
2016-2017, TÜRK EĞİTİM TARİHİ, Lisans
2016-2017, YABANCILARA TÜRKÇE ÖĞRETİMİ, Lisans
2016-2017, ETKİLİ İLETİŞİM, Lisans
2016-2017, TÜRK EĞİTİM SİSTEMİ VE OKUL YÖNETİMİ, Lisans
2016-2017, OKUL DENEYİMİ, Lisans
2016-2017, TOPLUMA HİZMET UYGULAMALARI, Lisans
2016-2017, TÜRKÇE DERS KİTABI İNCELEMELERİ, Lisans
2016-2017, SINIF YÖNETİMİ, Lisans
2016-2017, BİLİMSEL ARAŞTIRMA YÖNTEMLERİ, Lisans
2016-2017, TÜRKÇE EĞİTİMİ ALANINDA NİTEL ARAŞTIRMA YÖNTEMLERİ, Yüksek Lisans
2016-2017, YÜKSEK LİSANS TEZİ, Yüksek Lisans
2016-2017, UZMANLIK ALAN DERSİ, Yüksek Lisans
2015-2016, YÜKSEK LİSANS TEZİ, Yüksek Lisans
2015-2016, UZMANLIK ALAN DERSİ, Yüksek Lisans
2015-2016, TÜRK EĞİTİM TARİHİ, Lisans
2015-2016, ÖĞRETMENLİK UYGULAMASI, Lisans
2015-2016, YABANCILARA TÜRKÇE ÖĞRETİMİ, Lisans
2015-2016, ETKİLİ İLETİŞİM, Lisans
2015-2016, EĞİTİM PSİKOLOJİSİ, Lisans
2015-2016, OKUL DENEYİMİ, Lisans
2015-2016, TOPLUMA HİZMET UYGULAMALARI, Lisans
2015-2016, TÜRKÇE DERS KİTABI İNCELEMELERİ, Lisans
2015-2016, SINIF YÖNETİMİ, Lisans
2015-2016, ÖĞRETİM İLKE VE YÖNTEMLERİ, Lisans
2015-2016, EĞİTİM BİLİMİNE GİRİŞ, Lisans
2015-2016, SEMİNER, Yüksek Lisans
2015-2016, TÜRKÇE DERS KİTAPLARININ HAZIRLANMASI VE İNCELENMESİ, Yüksek Lisans
2015-2016, YÜKSEK LİSANS TEZİ, Yüksek Lisans
2015-2016, UZMANLIK ALAN DERSİ, Yüksek Lisans
Kayıt Yok
ORTAOKUL ÖĞRETMENLERİNİN DUYGUSAL ZEKÂLARIYLA SINIF İÇİ LİDER ÖĞRETMENLİK BECERİLERİ ALGILARI ARASINDAKİ İLİŞKİNİN İNCELENMESİ Yükseköğretim Kurumları Tarafından Destekli Bilimsel Araştırma Projesi: Yürütücü , 2018-2019  
Türk Eğitim Sistemine İlişkin Görüş ve Öneriler Diğer Kamu Kuruluşları (Yükseköğretim Kurumları Hariç): Araştırmacı , 2018-2018  
Türk Eğitiminin İçinde Bulunduğu Sorunların Tespiti ve Eğitim Sistemimizin 2023 Hedeflerine Ulaşabilmesine yönelik önerilerin ortaya koyulması amacıyla eğitim sistemine yönelik Ar-Ge Projesi Özel Kuruluşlar: Araştırmacı , 2018-2018  
Öğretmen Adaylarının Araştırma ve Lisansüstü Eğitime Yönelik Tutumları Yükseköğretim Kurumları Tarafından Destekli Bilimsel Araştırma Projesi: Araştırmacı , 2018-2018
Sınıf Atmosferini Değerlendirme Ölçeğinin Geliştirilmesi: Geçerlik ve Güvenirlik Çalışması Yükseköğretim Kurumları Tarafından Destekli Bilimsel Araştırma Projesi: Yürütücü , 2017-2017  
BİLİNÇLİ MEDYA TÜKETİMİ EĞİTİM MODÜLÜ Yükseköğretim Kurumları Tarafından Destekli Bilimsel Araştırma Projesi: Araştırmacı , 2017-2017  
BİLİNÇLİ MEDYA TÜKETİMİ EĞİTİM MODÜLÜ Yükseköğretim Kurumları Tarafından Destekli Bilimsel Araştırma Projesi: Araştırmacı , 2017-2017  
1. YÜKSEKÖĞRETİMDE ÖĞRENCİ MEMNUNİYETİYLE İLGİLİ NİTEL BİR ÇALIŞMA 2. ORTAOKUL ÖĞRETMENLERİNİN ÖRGÜTSEL GÜVEN ALGILARIYLA İŞE BAĞLILIK ALGILARI ARASINDAKİ İLİŞKİNİN İNCELENMESİ Yükseköğretim Kurumları Tarafından Destekli Bilimsel Araştırma Projesi: Yürütücü , 2016-2016  
Sınıf İçi Lider Öğretmenlik Becerileri Algı Ölçeğinin Geliştirilerek Öğretmenlerin Sınıf İçi Lider Öğretmenlik Becerileri Algılarının Bazı Değişkenler Açısından İncelenmesi Yükseköğretim Kurumları Tarafından Destekli Bilimsel Araştırma Projesi: Yürütücü , 2016-2017  
Eğitim Fakültesi Öğrencilerinin Argüman Kurma Becerileri ile Eleştirel Düşünme Yaratıcı Düşünme ve Problem Çözme Becerileri Arasındaki İlişkilerin Bazı Değişkenler Açısından İncelenmesi Yükseköğretim Kurumları Tarafından Destekli Bilimsel Araştırma Projesi: Araştırmacı , 2016-2016  
Eğitim Fakültesi Öğrencilerinin Argüman Kurma Becerileri İle Eleştirel Düşünme, Yaratıcı Düşünme ve Problem Çözme Becerileri Arasındaki İlişkilerin Bazı Değişkenler Açısından İncelenmesi Yükseköğretim Kurumları Tarafından Destekli Bilimsel Araştırma Projesi: Araştırmacı , 2016-2016  
Türkçenin Yabancı Dil Olarak Öğretildiği Sınıfların Yönetimiyle İlgili Resmi Bir Türkçe öğretim merkezinde görev yapan öğretim elemanlarının görüşleri Yükseköğretim Kurumları Tarafından Destekli Bilimsel Araştırma Projesi: Yürütücü , 2014-2014
CAMPUS EUROPAE Hook Up Birleşmiş Milletler, Dünya Bankası, UNESCO, Avrupa Birliği ve Avrupa Konseyi Destekli Proje: Araştırmacı , 2009-2012  
TELAFİ EĞİTİMİ PROGRAMI Diğer Kamu Kuruluşları (Yükseköğretim Kurumları Hariç): Uzman , 2006-2006  
Kayıt Yok
Yılmaz, D.K., GÜLBAHAR, B. (2024) "SINIF ÖĞRETMENLERİNİN ÖĞRETİMDE BİLİNÇLİ FARKINDALIK DÜZEYLERİ İLE MESLEKİ TÜKENMİŞLİKLERİ ARASINDAKİ İLİŞKİNİN İNCELENMESİ", JOURNAL NEW ERA INTERNATIONAL JOURNAL OF INTERDISCIPLINARY SOCIAL RESEARCHES, (0) Link  
Saylan, M., GÜLBAHAR, B. (2024) "Öğretmen ve Okul Yöneticilerinin Öğretmenlerin Kişisel ve Mesleki Gelişimleriyle İlgili Görüşleri", Premium e-Journal of Social Sciences, (0) Link  
GÜLBAHAR, B., Kumbar, A., Kumbar, Z. (2024) "İLKOKUL ÖĞRETMENLERİNİN ÖRGÜTSEL ADALET ALGILARI İLE ÖRGÜTSEL SESSİZLİKLERİ ARASINDAKİ İLİŞKİNİN İNCELENMESİ", Socrates Journal of Interdisciplinary Social Studies, (0) Link DOI  
GÜLBAHAR, B., Altınok, M. (2024) "ÖĞRETMEN GÖRÜŞLERİNE GÖRE ETKİLİ OKUL ÖZELLİKLERİ", Uluslararası Türk Dünyası Araştırmaları Dergisi, (0) Link DOI  
Tanrıkulu, M.Ö., GÜLBAHAR, B. (2023) "Cam Tavan Sendromu Konulu Lisansüstü Tezlerin İncelenmesi: YÖK Veritabanı Örneklemi", International SOCIAL MENTALITY AND RESEARCHER THINKERS Journal, (77) pp. 5090-5101 Link DOI  
GÜLBAHAR, B., KUZU, O., Sıvacı, S.Y. (2023) "The Relationship Between The Attitudes of Teaching Profession, Life Satisfaction, Possible Selves and The Emotional States of Pre-Service Teachers", International Journal on Lifelong Education and Leadership, (0) Link   
GÜLBAHAR, B., Çetin, E. (2023) "Meslek Lisesi Öğretmenlerinin Sınıf İçi Lider Öğretmenlik Becerileri Algılarının İncelenmesi", Psiko-Sosyal Eğitim Araştırmaları, 3 (5) pp. 153-170 Link  
GÜLBAHAR, B. (2023) "OKUL YÖNETİCİLERİNİN MUTLULUKLARINI ETKİLEYEN FAKTÖRLERİN BELİRLENMESİ", Sosyal Bilimler Dergisi / The Journal of Social Sciences, 10 (64) pp. 487-513 Link DOI   
Yıldız, S., GÜLBAHAR, B. (2023) "KAPSAYICI EĞİTİMİN NİTELİĞİNE İLİŞKİN OKUL ÖNCESİ ÖĞRETMENLERİNİN GÖRÜŞLERİ", SOCIAL SCIENCE DEVELOPMENT JOURNAL, 8 (37) pp. 37-65 Link  
Paşa, G., GÜLBAHAR, B. (2023) "Ortaokullarda Sınav Kaygısının Akademik Başarıya Etkileri ve Kaygının Olumsuz Etkilerini Önleme Çalışmaları Hakkında Rehber Öğretmen Görüşlerine Dayalı Bir İnceleme", Uluslararası Psiko-Sosyal Eğitim Araştırmaları Dergisi, 3 (4) pp. 49-62 Link  
Ülker, E., GÜLBAHAR, B. (2023) "TÜRKÇE ÖĞRETMENLERİNİN ÖRGÜTSEL KİMLİK VE OKUL İKLİMİ ALGILARI İLE TAKIM ÇALIŞMASI TUTUMLARI ARASINDAKİ İLİŞKİNİN İNCELENMESİ", SOCIAL SCIENCE DEVELOPMENT JOURNAL, 8 (36) pp. 110-136 Link  
Bişirici, A., GÜLBAHAR, B. (2023) "Ortaokul Öğretmenlerinin Dijital Yeterlikleri İle Bilgi ve İletişim Teknolojilerine İlişkin Tutumları Arasındaki İlişkinin İncelenmesi", Pearson Journal Of Social Sciences & Humanities, 8 (23) pp. 102-122 Link DOI  
Şentürk, S., GÜLBAHAR, B. (2023) "Yabancı Dil Olarak Türkçe Öğretmenlerinin Mesleki Öz Yeterlikleri ile Sınıftaki Farklılıkları Yönetme Yeterlikleri Arasındaki İlişki", Sosyal, Beşerî ve İdari Bilimler Dergisi, 6 (2) pp. 223-241 Link DOI   
Kandil, H., GÜLBAHAR, B. (2022) "MATEMATİK ÖĞRETMENLERİNİN SINIF İÇİ ETKİLİ İLETİŞİM BECERİLERİNİN İNCELENMESİ", International Journal of Language Academy, 10 (3) pp. 83-99 Link DOI  
Ünver, S.F., GÜLBAHAR, B. (2022) "Okul Öncesi Eğitim Programı İle İlgili Lisansüstü Tezlerin İncelenmesi: Yök Veri Tabanı Örneklemi", International SOCIAL SCIENCES STUDIES Journal, 8 (100) pp. 2318-2347 Link  
Cebiroğlu, T., GÜLBAHAR, B. (2022) "Montessori Eğitimi Günlük Yaşam Etkinliklerinin Çocukların El Ve Bağımsız Hareket Etme Becerilerine Etkisine İlişkin Uygulayıcıların Görüşleri", International SOCIAL SCIENCES STUDIES Journal, 8 (99) pp. 1970-1985 Link  
GÜLBAHAR, B., Gültekin, G.S., Gün, M. (2022) "Examining the Relationships Among Teachers’ Work Engagement, Teamwork Attitudes, and Efficacy for Classroom Diversity", The journal of humanity and society, (0) [ESCI] Link DOI    
Gümüştaş, Z., GÜLBAHAR, B. (2022) "ÖĞRETMENLERİN MESLEKİ MOTİVASYONUNU ETKİLEYEN ETKENLER", Pearson Journal Of Social Sciences & Humanities, (20) pp. 180-200 Link  
Sapan, A., GÜLBAHAR, B. (2022) "ÖĞRETMEN VE OKUL YÖNETİCİLERİ ARASINDAKİ İLETİŞİMİ ETKİLEYEN FAKTÖRLER", Pearson Journal Of Social Sciences & Humanities, 7 (19) pp. 78-92 Link DOI  
GÜLBAHAR, B., Doğan, T. (2021) "EXAMINING THE RELATIONSHIP BETWEEN CLASSROOM MANAGEMENT SKILLS AND EMOTIONAL INTELLIGENCE CHARACTERISTICS OF TURKISH TEACHERS", International Academic Social Resources Journal, 6 (31) pp. 1671-1682 Link DOI  
Kaya, S., GÜLBAHAR, B. (2021) "GÜMÜŞHANE VE BAYBURT MASALLARI" ADLI ESERDEKİ MASALLARIN 1-8. SINIFLAR TÜRKÇE ÖĞRETİM PROGRAMINDAKİ DEĞERLER EĞİTİMİ AÇISINDAN İNCELENMESİ", Uluslararası Yunus Emre Sosyal Bilimler Dergisi, 4 (0) pp. 1-31 Link  
Kaya, G., GÜLBAHAR, B. (2021) "İLKÖĞRETİM OKULLARI MÜDÜRLERİNİN EĞİTBİLİMSEL LİDERLİK UYGULAMALARININ ÖĞRETMENLERİN PSİKOLOJİK GÜÇLENDİRİLMESİNE ETKİS", Social Sciences Studies Journal, (0) pp. 3939-3949 Link DOI  
Polat, İ.F., GÜLBAHAR, B. (2021) "OKUL KÜLTÜRÜNÜ ETKİLEYEN ETMENLER", Socrates Journal of Interdisciplinary Social Studies, (0) pp. 95-109 Link DOI  
Karakaya, D., GÜLBAHAR, B. (2021) "EĞİTİM YÖNETİCİLERİNİN TEKNOLOJİ LİDERLİĞİ YETERİKLERİ İLE ÖĞRETMENLERİN EĞİTİM TEKNOLOJİLERİ KULLANIM DÜZEYLERİ ARASINDAKİ İLİŞKİ", Route Educational & Social Science Journal, (0) pp. 115-122 Link DOI  
GÜLBAHAR, B., İlanbey, Ö. (2020) "ÖĞRETMENLERİN OKUL MÜDÜRÜ DESTEĞİ İLE İLGİLİ GÖRÜŞLERİ", JOURNAL OF SOCIAL AND HUMANITIES SCIENCES RESEARCH, (0)  
Erdoğan, A., GÜLBAHAR, B. (2020) "TÜRKÇE ÖĞRETMENLERİNİN SINIF YÖNETİMİ YETERLİKLERİNİN BAZI DEĞİŞKENLER AÇISINDAN İNCELENMESİ", International Journal of Language Academy, (0) DOI  
GÜLBAHAR, B. (2020) "A CONTENT ANALYSIS OF KEYWORDS USED IN ARTICLES WHICH SCHOOL PRINCIPALS ARE PARTICIPATED OR SUBJECTED: ULAKBIM TR INDEX SAMPLE", JOURNAL OF SOCIAL AND HUMANITIES SCIENCES RESEARCH, (0) DOI  
GÜLBAHAR, B. (2020) "TEACHERS’ VIEWS ABOUT THE COMMUNICATION BETWEEN SCHOOLPRINCIPAL AND TEACHERS1", KIRIKKALE ÜNİVERSİTESİ SOSYAL BİLİMLER DERGİSİ, (0)  
GÜLBAHAR, B. (2020) "Examining the Relationship Between Teachers’xx Classroom Management Competencies and Personality Traits", Turkish Studies, Educational Sciences, (0) [TR Dizin] DOI   
GÜLBAHAR, B. (2020) "Investigation of The Relationship Between Perception of SupervisorSupport, Perceived School Effectiveness, Work Engagement, JobSatisfaction and Organizational Cynic Attitude of Teachers", Participatory Educational Research (PER), (0) DOI   
GÜLBAHAR, B. (2020) "ÖĞRETMENLERDE TAKIM ÇALIŞMASINA İLİŞKİN TUTUM ÖLÇEĞİNİN (ÖTÇİTÖ) GELİŞTİRİLMESİ: GEÇERLİK VE GÜVENİRLİK ÇALIŞMASI", TARİH OKULU DERGİSİ, (0) [TR Dizin] DOI   
GÜLBAHAR, B. (2020) "ÖĞRETMENLERİN YÖNETİCİ DESTEĞİ, İŞE ANGAJE OLMA, OKUL ETKİLİLİĞİ VE İŞ DOYUMU ALGILARI ARASINDAKİ İLİŞKİNİN İNCELENMESİ", INTERNATIONAL SOCIAL SCIENCES STUDIES JOURNAL, (0) DOI  
GÜLBAHAR, B., Durmuş, İ. (2019) "6. Sınıf Öğrencilerinin Dinleme BecerisiFarkındalıklarının Bazı Değişkenler Açısındanİncelenmesi", 21. Yüzyılda Eğitim ve Toplum, 8 (24)  
GÜLBAHAR, B., Özdemir, S. (2019) "Okul Yöneticilerinin Öğretim Programlarının Uygulanmasındaki ÖğretimselLiderlik Rollerine İlişkin Öğretmen Algılarının İncelenmesi", Van YYÜ Eğitim Fakültesi Dergisi, 16 (1) pp. 1759-1790 [TR Dizin] DOI   
GÜLBAHAR, B., Alper, Ö.B. (2019) "ÖĞRETMENLERİN ÖĞRETİMİ PLANLAMA YETERLİKLERİNE İLİŞKİNALGILARI İLE ZAMAN YÖNETİMİ BECERİLERİNE İLİŞKİN ALGILARIARASINDAKİ İLİŞKİNİN İNCELENMESİ", Uluslararası Sosyal ve Beşeri Bilimler Araştırma Dergisi, 6 (46) pp. 4038-4056 DOI  
GÜLBAHAR, B., Saylan, M. (2019) "Yaratıcı Drama Yönteminin Etkisine İlişkin Tutum Ölçeğinin Geliştirilmesi: Geçerlik veGüvenirlik Çalışması", Anadolu Kültürel Araştırmalar Dergisi, 3 (3) pp. 371-390  
GÜLBAHAR, B. (2019) "ÖĞRETMEN ADAYLARININ YÜKSEKÖĞRETİMDE DEMOKRATİK SINIFATMOSFERİYLE İLGİLİ GÖRÜŞLERİ: NİTEL BİR ARAŞTIRMA", Route Educational And Social Science Journal, (0) Link  
GÜLBAHAR, B., Sıvacı, S.Y. (2019) "The Effect of Emotional Intelligence on In-Class LeaderTeaching and In-Class Effective Communication Skills: A StructuralEquation Modeling Study1", International Journal of Languages’ Education and Teaching (IJLET), 7 (0) Link  
GÜLBAHAR, B., Aksungur, G. (2018) "SINIF İÇİ ETKİLİ İLETİŞİM BECERİLERİ ALGI ÖLÇEĞİNİN GELİŞTİRİLMESİ: GEÇERLİK VE GÜVENİRLİK ÇALIŞMASI", MEHMET ÂKİF ERSOY EĞİTİM FAKÜLTESİ DERGİSİ, (48) pp. 437-462 [TR Dizin] Link DOI   
GÜLBAHAR, B., Ekici, E. (2018) "TÜRKÇE ÖĞRETİM MERKEZLERİNDE GÖREV YAPAN ÖĞRETİM ELEMANLARININ OLUMLU SINIF İKLİMİ SAĞLAMA YETERLİKLERİNİN ĠNCELENMESİ", The Journal of Social Science, 2 (3) pp. 73-94 Link DOI   
GÜLBAHAR, B. (2018) "Ortaokul Öğretmenlerinin Sınıf İçi Lider Öğretmenlik Becerilerine İlişkin Algılarının Bazı Değişkenler Açısından İncelenmesi", KEFAD, 19 (1) [TR Dizin] Link DOI   
Sıvacı, S.Y., GÜLBAHAR, B., Çöplü, F. (2018) "ÖĞRETMEN ADAYLARININ ARAŞTIRMA VE LİSANSÜSTÜEĞİTİME YÖNELİK TUTUMLARI", Turkish Studies, 13 (3) pp. 911-926 [TR Dizin] Link DOI   
GÜLBAHAR, B., Sıvacı, S.Y. (2018) "Öğretmen Adaylarının İletişim Becerileri ile Sınıf Yönetimi Yeterlik AlgılarıArasındaki İlişkinin İncelenmesi", YÜZÜNCÜ YIL EĞİTİM FAKÜLTESİ DERGİSİ, 15 (1) pp. 268-301 [TR Dizin] DOI   
GÜLBAHAR, B., Aksungur, G. (2018) "Türkçe Öğretmenlerinin Sınıf İçi Etkili İletişim Becerilerine İlişkinin Algılarının İncelenmesi", INTERNATIONAL JOURNAL OF LANGUAGES’ EDUCATION AND TEACHING, (0) pp. 52-75 Link DOI  
Sıvacı, S.Y., GÜLBAHAR, B. (2018) "ÖĞRETMEN ADAYLARININ ÖZ YETERLİK ALGILARIYLA MİZAH TARZLARI ARASINDAKİ İLİŞKİNİN İNCELENMESİ", UŞAK ÜNİVERSİTESİ EĞİTİM ARAŞTIRMALARI DERGİSİ, 4 (1) pp. 83-109 Link  
GÜLBAHAR, B. (2017) "SINIF İÇİ LİDER ÖĞRETMENLİK BECERİLERİ ALGI ÖLÇEĞİNİN GELİŞTİRİLMESİ:GEÇERLİK VE GÜVENİRLİK ÇALIŞMASI", ULUSLARARASI AVRASYA SOSYAL BİLİMLER DERGİSİ, 8 (30) pp. 1582-1609 [TR Dizin]  
GÜLBAHAR, B. (2017) "INVESTIGATION INTO TURKISH PRIMARY SCHOOL TEACHERS’PERCEPTION OF PROFICIENCY TOWARDS INSTRUCTIONPLANNING IN RELATION TO VARIOUS VARIABLES", ASOS JOURNAL, (43) pp. 315-328 Link  
GÜLBAHAR, B. (2017) "Investigation of Perceptions regarding Teacher Leadership among Secondary School Teachers in Turkey", Journal of Education and Training Studies, 5 (2) pp. 111-119 DOI  
GÜLBAHAR, B. (2017) "The Relationship between Work Engagement and Organizational Trust: A Study of Elemantary School Teachers in Turkey", Journal of Education and Training Studies, 5 (2) pp. 149-159 DOI  
GÜLBAHAR, B. (2016) "ÖĞRETİM ELEMANLARININ OLUMLU SINIF İKLİMİ SAĞLAMAYETERLİKLERİ ÖLÇEĞİNİN GELİŞTİRİLMESİ: GEÇERLİK VEGÜVENİRLİK ÇALIŞMASI", The Journal of Academic Social Science, (36)  
GÜLBAHAR, B. (2016) "Öğretimi Planlama Yeterlik Algısı ÖlçeğininGeliştirilmesi Geçerlik ve Güvenirlik Çalışması", KEFAD, 17 (3) pp. 699-715 [TR Dizin] Link   
GÜLBAHAR, B. (2016) "Views of the Teachers on the Behaviors and the PersonalCharacteristics of the School Principal Which are Effectivein Formation of a Democratic School Environment", Anthropologist, (23) pp. 21-32 [SSCI] Link  
GÜLBAHAR, B. (2015) "Özgül Öğrenme Güçlüğü Olan Öğrencilerin Bulunduğu Sınıflarda Derse Giren Türkçe Öğretmenlerinin Yaşadıkları Sorunlara İlişkin Görüşleri", Pegem Eğitim ve Öğretim Dergisi, (0) [TR Dizin]  
GÜLBAHAR, B. (2014) "OKUL YÖNETİCİLERİNİN ÖĞRETİMPROGRAMLARININ UYGULANMASINDAKİ ÖĞRETİMLİDERLİĞİ ROLLERİNİ BELİRLEMEYE YÖNELİK BİRALANYAZIN TARAMA ÇALIŞMASI", Millî Eğitim Dergisi, (201) [TR Dizin]   
GÜLBAHAR, B. (2013) "İlkokul Müdürlerinin Öğretim Programlarının Uygulanmasındaki Öğretim Liderliği Rolleri", Eğitim ve Toplum, (4)  
Güçlü, N., GÜLBAHAR, B. (2006) "TÜRK EĞİTİM SİSTEMİNDE TOPLAM KALİTE YÖNETİMİNİN UYGULANMASI", Atatürk Üniversitesi Kazım Karabekir Eğitim Fakültesi Dergisi, (13) [TR Dizin]  
GÜLBAHAR, B., Doğan, N., Sıvacı, S.Y. (2024) "THE DEVELOPMENT OF HIGHER EDUCATION SATISFACTION SCALE FOR INTERNATIONAL STUDENTS: A VALIDITY AND RELIABILITY STUDY", ATLAS INTERNATIONAL JOURNAL ON SOCIAL SCIENCES , Türkiye, (Ekim 2024
GÜLBAHAR, B., Yılmaz, D.K. (2024) "AN INVESTIGATION OF THE RELATIONSHIP BETWEEN CLASSROOM TEACHERS' LEVELS OF CONSCIOUS AWARENESS IN TEACHING AND THEIR PROFESSIONAL BURNOUT", 7th INTERNATIONAL UBSDER SCIENTIFIC RESEARCH CONGRESS , Türkiye, (Mart 2024
GÜLBAHAR, B., TURPÇU, M. (2024) "RELATIONSHIPS BETWEEN TEACHERS’ PERCEPTIONS OF LEARNING SCHOOL, COLLECTIVE TEACHER CULTURE, COMPETITIVENESS AND ENTREPRENEURSHIP", ATLAS INTERNATIONAL JOURNAL ON SOCIAL SCIENCES , Türkiye, (Mart 2024
GÜLBAHAR, B., Namoğlu, E. (2024) "TEACHERS’ OPINIONS ON THE REPUTATION OF THE TEACHINGPROFESSION", 7th INTERNATIONAL UBSDER SCIENTIFIC RESEARCH CONGRESS , Türkiye, (Mart 2024
GÜLBAHAR, B., Sıvacı, S.Y., KUZU, O. (2022) "ÖĞRETMEN ADAYLARININ ÖĞRETMENLİK MESLEĞİNE YÖNELİK TUTUMLARI, OLASI BENLİK ALGILARI, YAŞAM DOYUMLARI VE DUYGU DURUMLARI ÜZERİNE BİR ÇALIŞMA", ABANT 1st INTERNATIONAL CONFERENCE ON SCIENTIFIC RESEARCHES , Bolu, Türkiye, (Aralık 2022
GÜLBAHAR, B., Sıvacı, S.Y., KUZU, O. (2022) "INVESTIGATION OF THE RELATIONSHIPS BETWEEN PROSPECTIVE TEACHERS'ATTITUDES TO TEACHING PROFESSION, POTENTIAL PERSONALITY PERCEPTIONS, LIFE SATISFACTIONS AND EMOTIONAL STATUS", 6th INTERNATIONAL EDUCATION AND INNOVATIVE SCIENCES CONGRESS , Burdur, Türkiye, (Kasım 2022
GÜLBAHAR, B., Şentürk, S. (2022) "YABANCI DİL OLARAK TÜRKÇE ÖĞRETMENLERİNİN MESLEKİ ÖZ YETERLİKLERİ İLE SINIFTAKİ FARKLILIKLAR YETERLİKLERİ ARASINDAKİ İLİŞKİ", BASKENT INTERNATIONAL CONFERENCE ON MULTIDISCIPLINARY STUDIES-III , Ankara, Türkiye, (Ekim 2022
GÜLBAHAR, B., Ülker, E. (2022) "TÜRKÇE ÖĞRETMENLERİNİN YÖNETİCİ DESTEĞİ ALGILARI VE OKUL İKLİMİ ALGILARI İLE TAKIM ÇALIŞMASINA İLİŞKİN TUTUMLARI ARASINDAKİ İLİŞKİNİN İNCELENMESİ", 14. Uluslararası Bilimsel Araştırmalar Kongresi , Ankara, Türkiye, (Eylül 2022
GÜLBAHAR, B., Gültekin, G.S., Gün, M. (2021) "ÖĞRETMENLERİN İŞE BAĞLILIKLARI, TAKIM ÇALIŞMASI TUTUMLARI VE SINIFTAKİ FARKLILIKLAR YETERLİLİKLERİ ARASINDAKİ İLİŞKİNİN İNCELENMESİ: YAPISAL BİR EŞİTLİK MODELLEMESİ", SELJUK SUMMIT 5th INTERNATIONAL SOCIAL SCIENCES CONGRESS , Konya, Türkiye, (Aralık 2021
GÜLBAHAR, B. (2021) "Gümüşhane ve Bayburt Masallarının Değerler Eğitimi Açısından İncelenmesi", CUMHURİYET ULUSLARARASI SOSYAL BİLİMLER KONGRESİ , Afyonkarahisar, Türkiye, (Ocak 2021
GÜLBAHAR, B. (2020) "A CONTENT ANALYSIS OF KEYWORDS USED IN ARTICLES WHICH SCHOOL PRINCIPALS ARE PARTICIPATED OR SUBJECTED: ULAKBIM TR INDEX SAMPLE", ANKARA III. ULUSLARARASI BİLİMSEL ARAŞTIRMALAR KONGRESİ , (Ekim 2020
GÜLBAHAR, B. (2020) "OKUL İKLİMİ KONULU LİSANSÜSTÜ TEZLERİN İNCELENMESİ:YÖK VERİ TABANI ÖRNEKLEMİ", ANKARA III. ULUSLARARASI BİLİMSEL ARAŞTIRMALAR KONGRESİ , (Ekim 2020
GÜLBAHAR, B., Doğan, T. (2020) "TÜRKÇE ÖĞRETMENLERİNİN SINIF YÖNETİMİ BECERİLERİNE İLİŞKİN ALGILARIYLA DUYGUSALZEKÂ ALGILARI ARASINDAKİ İLİŞKİNİN İNCELENMESİ", ULUSLARARASI SOSYAL BİLİMLER VE EĞİTİM BİLİMLERİ SEMPOZYUMU , (Ekim 2020
GÜLBAHAR, B. (2020) "ÖĞRETMENLERDE TAKIM ÇALIŞMASI TUTUMU ÖLÇEĞİNİN GELİŞTİRİLMESİ: GEÇERLİK VE GÜVENİRLİK ÇALIŞMASI", 3. ULUSLARARASI ERCİYESBİLİMSEL ARAŞTIRMALAR KONGRESİ , (Mayıs 2020
GÜLBAHAR, B. (2020) "ÖĞRETMENLERİN SINIF YÖNETİMİ YETERLİKLERİ İLE KİŞİLİK ÖZELLİKLERİ ARASINDAKİ İLİŞKİNİN İNCELENMESİ", 3. ULUSLARARASI ERCİYES BİLİMSEL ARAŞTIRMALAR KONGRESİ , Kırşehir, (Mayıs 2020
GÜLBAHAR, B., Durmuş, İ. (2019) "ORTAOKUL 6. SINIF ÖĞRENCİLERİNİN DİNLEME BECERİSİFARKINDALIKLARININ İNCELENMESİ", XI. INTERNATIONAL CONGRESS ON SOCIAL SCIENCES, CHINA TO ADRIATIC , (Aralık 2019
GÜLBAHAR, B. (2019) "ÖĞRETMENLERİN YÖNETİCİ DESTEĞİ, OKUL ETKİLİLİĞİ, İŞE ANGAJEOLMA VE İŞ DOYUMUNA İLİŞKİN ALGILARI ARASINDAKİ İLİŞKİNİNİNCELENMESİ", TARAS SHEVCHENKO 4th INTERNATIONAL CONGRESS ON SOCIAL SCIENCES , (Aralık 2019
GÜLBAHAR, B. (2019) "ALGILANAN YÖNETİCİ DESTEĞİNİN ÖĞRETMENLERİN OKUL ETKİLİLİĞİ ALGISI, İŞE ANGAJE OLMA, İŞ DOYUMU VE ÖRGÜTSEL SİNİZM ÜZERİNDEKİETKİSİNİN İNCELENMESİ", ÇUKUROVA 3. ULUSLARARASI BİLİMSEL ARAŞTIRMALAR KONGRESİ , Adana, Türkiye, (Ekim 2019
GÜLBAHAR, B., Alper, Ö.B. (2019) "Türkçe Öğretmenlerinin Öğretimi Planlama Yeterlikleri VeZaman Yönetimi Becerilerine İlişkin Algıları Arasındaki İlişkininİncelenmesi", 2. Uluslararası Eğitimde Yeni Arayışlar Kongresi , (Ekim 2019
GÜLBAHAR, B., Gürler, A. (2019) "TÜRKÇE ÖĞRETMENLERİNİN ÖĞRETMEN LİDERLİĞİNEİLİŞKİN ALGILARININ İNCELENMESİ", III. ULUSLARARASI EĞİTİMBİLİMLERİ VE SOSYAL BİLİMLERSEMPOZYUMU , (pp. 1123-1133), Nevşehir, Türkiye, (Eylül 2019
GÜLBAHAR, B., Saylan, M. (2019) "YARATICI DRAMA YÖNTEMİNİN ETKİLERİNE İLİŞKİNTÜRKÇE ÖĞRETMENLERİNİN TUTUMLARININİNCELENMESİ", III. ULUSLARARASI EĞİTİMBİLİMLERİ VE SOSYAL BİLİMLERSEMPOZYUMU , Nevşehir, Türkiye, (Eylül 2019
GÜLBAHAR, B., Erdoğan, A. (2019) "Türkçe Öğretmenlerı̇nı̇n Sınıf Yönetı̇mı̇ Yeterlı̇klerı̇ İle Kı̇şı̇lı̇k Özellı̇klerı̇ Arasındakı̇ İlı̇şkı̇nı̇n İncelenmesı", III. ULUSLARARASI EĞİTİM BİLİMLERİ VE SOSYAL BİLİMLER SEMPOZYUMU , (Haziran 2019
GÜLBAHAR, B., Saylan, M. (2019) "Yaratıcı Drama Yöntemı̇nı̇n Etkı̇sı̇ne İlı̇şkı̇n Tutum Ölçeğı̇nı̇nGelı̇ştı̇rı̇lmesı̇: Geçerlı̇k ve Güvenı̇rlı̇k Çalışması", III. ULUSLARARASI EĞİTİM BİLİMLERİ VE SOSYAL BİLİMLER SEMPOZYUMU , (Haziran 2019
GÜLBAHAR, B. (2019) "OKUL MÜDÜRÜ İLE ÖĞRETMENLER ARASINDAKİ İLETİŞİMİ ETKİLEYEN ETKENLERİNBELİRLENMESİNE YÖNELİK NİTEL BİR ARAŞTIRMA", USBIK 2019 SOSYAL BİLİMLER KONGRESİ , (Şubat 2019
GÜLBAHAR, B. (2019) "ÖĞRETMENLERİ DESTEKLEYİCİ OKUL MÜDÜRÜ TUTUM VE DAVRANIŞLARININBELİRLENMESİNE YÖNELİK NİTEL BİR ARAŞTIRMA", USBIK 2019 SOSYAL BİLİMLER KONGRESİ , (Şubat 2019
GÜLBAHAR, B. (2019) "Students’ Views About The Democratic Classroom Management İn Higher Education", XIX. European Conference onSocial and Behavioral Sciences , (Şubat 2019
GÜLBAHAR, B., Sıvacı, S.Y. (2018) "DUYGUSAL ZEKÂNIN ÖĞRETMENLERİN SINIF İÇİ LİDER ÖĞRETMENLİK VESINIF İÇİ ETKİLİ İLETİŞİM BECERİLERİ ÜZERİNDEKİ ETKİSİ: BİR YAPISALEŞİTLİK MODELLEME ÇALIŞMASI", ÇUKUROVAULUSLARARASI MULTİDİSİPLİNER ÇALIŞMALAR KONGRESİ , Adana, Türkiye, (Aralık 2018
Sıvacı, S.Y., GÜLBAHAR, B. (2018) "Ortaokul Öğretmenlerinin Duygusal Zekâ Algılarıyla Sınıf İçi Etkili İletişim BecerileriAlgıları Arasındaki İlişkinin İncelenmesi", IV. Uluslararası Türk Kültür Coğrafyasında Eğitim veSosyal Bilimler Sempozyumu , (Aralık 2018
GÜLBAHAR, B., Sıvacı, S.Y. (2018) "ORTAOKUL ÖĞRETMENLERİNİN DUYGUSAL ZEKÂ ALGILARIYLA SINIFİÇİ LİDER ÖĞRETMENLİK BECERİLERİ ALGILARI ARASINDAKİİLİŞKİNİN İNCELENMESİ", INCSOS 2018 , Targovişte, Romanya, (Aralık 2018
Sıvacı, S.Y., GÜLBAHAR, B., Çöplü, F. (2018) "Öğretmen Adaylarının Bağımsız Çalışabilme Ve Sorumluluk Alabilme Yetkinliği İleLisansüstü Eğitime Yönelik Tutumları Arasındaki İlişkinin İncelenmesi1", lV. ULUSLARARASI TÜRK KÜLTÜR COGRAFYASINDA EGİTİM VESOSYAL BİLİMLER SEMPO2YUMU (TURKCESS 2018) , (Temmuz 2018
GÜLBAHAR, B., Sıvacı, S.Y. (2018) "ORTAOKUL ÖĞRETMENLERİNİN SINIF İÇİ LİDER ÖĞRETMENLİK BECERİLERİ ALGILARIYLA SINIF İÇİ ETKİLİ İLETİŞİM BECERİLERİ ALGILARI ARASINDAKİ İLİŞKİNİN İNCELENMESİ", 6. ULUSLARARASI ÇİN’DEN ADRİYATİK’E SOSYAL BİLİMLER KONGRESİ , (Nisan 2018
GÜLBAHAR, B., ERTUĞRUL, G. (2018) "ÖĞRETİM ELEMANLARININ OLUMLU SINIF İKLİMİ SAĞLAMA YETERLİLİKLERİNE İLİŞKİNTÜRKÇE ÖĞRETMENİ ADAYLARININ GÖRÜŞLERİ", I.ULUSLARARASI SOSYAL BİLİMLER KONGRESİ USBIK 2018 , (Nisan 2018
GÜLBAHAR, B., Ekici, E. (2018) "RESMÎ ÜNİVERSİTELERE BAĞLI TÜRKÇE ÖĞRETİM MERKEZLERİNDE GÖREV YAPAN ÖĞRETİM ELEMANLARININ OLUMLU SINIF İKLİMİ SAĞLAMA YETERLİKLERİNİN İNCELENMESİ", 6. ULUSLARARASI ÇİN’DEN ADRİYATİK’E SOSYAL BİLİMLER KONGRESİ , (Nisan 2018
GÜLBAHAR, B., Aksungur, Ş. (2018) "Sınıf İçi Etkili İletişim Becerileri Algı Ölçeğinin Geliştirilmesi: Geçerlik ve Güvenirlik Çalışması", KAYSERİ USBIK 2018 1. ULUSLARRASI SOSYAL BİLİM KONGRESİ , Kayseri, Türkiye, (Nisan 2018
BALOĞLU, N., GÜLBAHAR, B., Söğüt, Y., TOPAL, M.C., Yurt, E. (2017) "Bilinçli medya tüketimi eğitiminin üniversite birinci sınıf öğrencileri üzerindeki etkileri", 3. Kıbrıs Uluslararası Eğitim Araştırmaları Kongresi (CICER’17) , (pp. 141), Mağusa, Kuzey Kıbrıs Türk Cumhuriyeti, (Aralık 2017
GÜLBAHAR, B., Sıvacı, S.Y. (2017) "Ortaokul Öğretmenlerinin İşe Bağlılık Algılarıyla Sınıf İçi Etkili İletişim Becerileri Algıları Arasındaki İlişkinin İncelenmesi", XIV. European Conference on Social and Behavioral Sciences , (Aralık 2017
GÜLBAHAR, B. (2017) "Ortaokul Öğretmenlerinin Sınıf İçi Lider Öğretmenlik Becerilerine İlişkin Algılarının Bazı Değişkenler Açısından İncelenmesi", . International Symposium on Social Sciences and Educational Research, ISCER 2017 , (Aralık 2017
Sıvacı, S.Y., GÜLBAHAR, B., Çöplü, F. (2017) "Öğretmen Adaylarının Araştırmaya ve Lisansüstü Eğitime Yönelik Tutumları", V. International Curriculum and Instruction Congress , (Aralık 2017
GÜLBAHAR, B., Sıvacı, S.Y. (2017) "Öğretmen Adaylarının İletişim Becerileri ve Sınıf Yönetimi Yeterliliklerine İlişkin Algıları", I. International Symposium on Social Sciences and Educational Research, ISCER 2017 , (Aralık 2017
Sıvacı, S.Y., GÜLBAHAR, B. (2017) "Öğretmen Adaylarının Öz Yeterlikleri ve Mizah Tarzları", I. International Symposium on Social Sciences and Educational Research, ISCER 2017 , (Aralık 2017
GÜLBAHAR, B. (2017) "Sınıf İçi Lider Öğretmenlik Becerileri Algı Ölçeğinin Geliştirilmesi: Geçerlik ve Güvenirlik Çalışması", XIV. European Conference on Social andBehavioral Sciences , (Aralık 2017
GÜLBAHAR, B., Erdoğan, A. (2017) "Suriyeli Mülteci Çocuklara Türkiye Türkçesi Öğreten Türkçe Öğreticilerinin Sınıflarda Karşılaştıkları İstenmeyen Öğrenci Davranışlarına İlişkin Görüşleri", I1. International Academic Research Congress, INES 2017 , (Aralık 2017
GÜLBAHAR, B., Aksungur, G. (2017) "Türkçe Öğretmenlerinin Sınıf İçi Etkili İletişim Becerilerine İlişkin Algılarının Bazı Değişkenler Açısından İncelenmesi", I. International Symposium on Social Sciences and Educational Research, ISCER 2017 , (Aralık 2017
GÜLBAHAR, B. (2017) "İDEAL SINIF ATMOSFERİ ALGI ÖLÇEĞİNİN GELİŞTİRİLMESİ: GEÇERLİK VEGÜVENİRLİK ÇALIŞMASI", ICOSRESSE 2017 , (Ağustos 2017
GÜLBAHAR, B. (2016) "ÖĞRETİMİ PLANLAMA YETERLİK ALGISI ÖLÇEĞİNİNGELİŞTİRİLMESİ GEÇERLİK VE GÜVENİRLİK ÇALIŞMASI", INES 2016 , (pp. 2807-2816), Antalya, Türkiye, (Aralık 2016
GÜLBAHAR, B. (2016) "ÖĞRETİM ELEMANLARININ OLUMLU SINIF İKLİMİ SAĞLAMAYETERLİKLERİ ÖLÇEĞİNİN GELİŞTİRİLMESİ GEÇERLİK VEGÜVENİRLİK ÇALIŞMASI", INES 2016 , Antalya, Türkiye, (Kasım 2016
GÜLBAHAR, B. (2016) "SINIF ÖĞRETMENLERININ ÖĞRETIMI PLANLAMA YETERLIK ALGILARININ BAZI DEĞIŞKENLER AÇISINDANİNCELENMESI", INES 2016 , Antalya, Türkiye, (Kasım 2016
GÜLBAHAR, B., TURPÇU, M. (2016) "YÜKSEKÖĞRETIMDE SINIFLARDA KARŞILAŞILAN OLUMSUZ ÖĞRETIM ELEMANI DAVRANIŞLARI VE BUDAVRANIŞLARIN ÖĞRENCILER ÜZERINDEKI ETKILERIYLE İLGILI NITEL BIR ÇALIŞMA", INES 2016 , Antalya, Türkiye, (Kasım 2016
GÜLBAHAR, B. (2016) "Ortaokul Öğretmenlerinin Örgütsel Güven Algılarıyla İşe Bağlılık Algıları Arasındaki İlişkinin İncelenmesi", EJER 2016 CONGRESS , Muğla, Türkiye, (Mayıs 2016
GÜLBAHAR, B., ŞAHİN, Ç., TURPÇU, M. (2016) "Yükseköğretimde Öğrenci Memnuniyetiyle İlgili Nitel Bir Çalışma", EJER 2016 CONGRESS , Muğla, Türkiye, (Mayıs 2016
GÜLBAHAR, B., Hacer, E. (2015) "DEVELOPING THE SKILLS FOR DEMOCRATIC CLASSROOM MANAGEMENT IN HIGHER EDUCATION SCALE SFDCMIHE A CASE STUDY FOR RELIABIL ITY AND VALIDITY", ICSER 2015 , Antalya, Türkiye, (Kasım 2015
GÜLBAHAR, B., Gürler, A. (2015) "Türkçe Öğretmenlerinin Öğretim Yönetimi Yeterliklerine İlişkin Görüşleri", UTEOK 2015 , İstanbul, Türkiye, (Kasım 2015
GÜLBAHAR, B. (2015) "Ortaokul Öğretmenlerinin Duygusal Zekâ Düzeyleriyle Öğretmen Liderliği Davranışları Arasındaki İlişki", EJER CONGRESS 2015 , Ankara, Türkiye, (Ekim 2015
GÜLBAHAR, B. (2015) "Öğretmenlerin Örgütsel Bağlılığını Etkileyen Etkenler ve Öğretmenlerde Örgütsel Bağlılığın Sonuçlarına İlişkin Öğretmen Görüşleri", VII. UEDK , (Eylül 2015
GÜLBAHAR, B. (2015) "İstenmeyen Öğrenci Davranışlarının Sınıf İklimine Etkisine İlişkin TürkçeÖğretmenlerinin Görüşleri", 24. Ulusal Eğitim Bilimleri Kongresi , Niğde, Türkiye, (Haziran 2015
GÜLBAHAR, B. (2015) "Okula Bağlılığı Etkileyen Etkenler ve Okula Bağlılık Duymanın OlumluEtkilerine İlişkin Öğretmen Görüşleri", 24. Ulusal Eğitim Bilimleri Kongresi , Türkiye, (Nisan 2015
GÜLBAHAR, B. (2015) "Opinions of Lecturers Regarding Management of Classrooms where Turkish is Taught as a Foreign Language at an Official Turkish Teaching Center", INTE 2014 , Paris, Fransa, (Şubat 2015
GÜLBAHAR, B. (2014) "DEMOKRATİK BİR OKUL ORTAMININ OLUŞMASINDA ETKİLİ OLAN OKUL MÜDÜRÜ DAVRANIŞLARINA İLİŞKİN ÖĞRETMEN GÖRÜŞLERİ", ICOINE 2014 , (Ekim 2014
Kayıt Yok
GÜLBAHAR, B., Özcan, M. (2023) "İDEAL SINIF ATMOSFERİ", Kitap: CUMHURİYET'İN 100. YILINDA EĞİTİMDE İDEALLER ÜZERİNE, Konya/Türkiye : EĞİTİM, Bölüm Sayfaları: 69 / 91, ISBN: 978-625-6489-40-0 
Özcan, M., GÜLBAHAR, B. (2023) "İDEAL EĞİTİM DENETİMİ", Kitap: CUMHURİYET'İN 100. YILINDA EĞİTİMDE İDEALLER ÜZERİNE, Konya/Türkiye : EĞİTİM, Bölüm Sayfaları: 139 / 160, ISBN: 978-625-6489-40-0 
GÜLBAHAR, B. (2023) "Öğretmenlerin Öğretim Teknolojileri Yeterlikleri", Kitap: Türkçe Öğretiminde Teknoloji Kullanımı, İstanbul/Türkiye : EĞİTİM YAYINEVİ, Bölüm Sayfaları: 17 / 34, ISBN: 978-625-6552-91-3 
GÜLBAHAR, B., Sıvacı, S.Y., Şahin, M.M. (2022) "TÜRKÇEYİ YABANCI DİL OLARAK ÖĞRENEN ÖĞRENCİLERİN UZAKTAN TÜRKÇE ÖĞRETİMİNE İLİŞKİN GÖRÜŞLERi", Kitap: EĞİTİM BİLİMLERİ ALANINDA ULUSLARARASI ARAŞTIRMALAR XIV, Konya/Türkiye : EĞİTİM, Bölüm Sayfaları: 217 / 240, ISBN: 978-625-8223-11-8 
GÜLBAHAR, B. (2022) "OKULLAR ÇOCUKLARIMIZI MUTSUZ EDİYOR", Kitap: EĞİTİMİN GÜNCEL SORUNLARI ÜZERİNE, Ankara/Türkiye : NOBEL, Bölüm Sayfaları: 79 / 98, ISBN: 978-625-427-152-6 
GÜLBAHAR, B., Ata, E. (2021) "BİR ÖĞRENME ORTAMI OLARAK OKUL VE SINIF", Kitap: EĞİTİME GİRİŞ, Türkiye : NOBEL, Bölüm Sayfaları: / , ISBN: 978-625-439-912-1 
GÜLBAHAR, B. (2021) "Duties And Responsibilities of School Principals Relating to Organizational Communication", Kitap: MANAGING THE EDUCATION, Türkiye : Duvar Publishing, Bölüm Sayfaları: / , ISBN: 978-625-7502-56-6 
GÜLBAHAR, B. (2021) "SORULARLA TÜRKÇE EĞİTİMİNDE STRATEJİ, YÖNTEM VE TEKNİKLER", Kitap: SORULARLA TÜRKÇE EĞİTİMİ, Ankara/Türkiye : ASOS YAYINLARI, Bölüm Sayfaları: 323 / 365, ISBN: 978-625-7813-76-1 
GÜLBAHAR, B. (2018) "The Factors Which Affect Learning Motivation of HigherEducation Students", Kitap: Educational Sciences Research in theGlobalizing World, Bulgaristan : ST. KLIMENT OHRIDSKI UNIVERSITY PRESS, Bölüm Sayfaları: / , ISBN: 978-954-07-4527-5 
GÜLBAHAR, B., Sıvacı, S.Y. (2018) "EVALUATION OF THE RELATIONSHIP BETWEEN THE PERCEPTIONS OF THE SECONDARY SCHOOL TEACHERS TOWARDS IN-CLASS LEADER TEACHING SKILLS AND IN-CLASS EFFECTIVE COMMUNICATION SKILLS", Kitap: NEW HORIZONS IN EDUCATİONAL SCIENCES II, Rıga/Letonya : LAP LAMBERT ACADEMIC PUBLISHING, Bölüm Sayfaları: / , ISBN: 978-613-9-92753-1 
GÜLBAHAR, B. (2017) "Opinions of Secondary School Teachers Regarding the Effect of Student Behaviors on the Classroom Atmosphere: A Qualitative Study", Kitap: Current Trends in Educational Sciences, : St. Kliment Ohridski University Press, Bölüm Sayfaları: / ,  
GÜLBAHAR, B., Sıvacı, S.Y. (2017) "Evaluation of the Relationship between the Perceptions on Work Engagement and In-Class Effective Communication Skills of the Secondary School Teachers", Kitap: Research on Communication, : International Association of Social Science Research, Bölüm Sayfaları: / ,  
GÜLBAHAR, B. (2017) "İdeal Sınıf Atmosferi Değerlendirme Ölçeğinin Geliştirilmesi: Geçerlik ve Güvenirlik Çalışması", Kitap: Sosyal Bilimlerde Güncel Yaklaşımlar, : LAP LAMBERT ACADEMIC PUBLISHING, Bölüm Sayfaları: / ,  
GÜLBAHAR, B. (2016) "A Qualitative Analysis on the Roles Teachers Expect From Principals in the Implementation of Curriculums", Kitap: Current Advances in Education, Sofya/Bulgaristan : St. Kliment Ohridski University Press, Sofia, Bölüm Sayfaları: 499 / 513, ISBN: 978-954-07-4134-5 
GÜLBAHAR, B., Gürler, A. (2016) "Türkçe Öğretmenlerinin Öğretimi Planlama Yeterlik Algılarının İncelenmesi", Kitap: Kuram ve Uygulama Bağlamında Türkçe Öğretimi, Ankara : ANI YAYINCILIK, Bölüm Sayfaları: 193 / 205, ISBN: 605170119-2 
GÜLBAHAR, B. (2015) "Factors Affecting Teachers’ Organizational Commitment and Consequences of Teachers’ High Level ofOrganizational Commitment", Kitap: Education in the 21st Century Theory and Practice, Sofıa/Bulgaristan : ST. KLIMENT OHRIDSKI UNIVERSITY PRESS, Bölüm Sayfaları: / ,  
Kayıt Yok
(Uluslararası - Kitap) Türkiye'de Okul Öncesi Eğitimde Öncelikli Meseleler Üzerine-I, 2024, Editör
(Uluslararası - Kitap) Cumhuriyet'in 100. Yılı'nda Eğitimde İdealler Üzerine, 2023, Editör
(Uluslararası - Kitap) Türkçe Öğretiminde Teknoloji Kullanımı, 2023, Editör
(Uluslararası - Kitap) INTERNATIONAL RESEARCH IN EDUCATION SCIENCES VI, 2023, Editör
(Uluslararası - Kitap) International Research in Education Sciences IV, 2022, Editör
(Uluslararası - Kitap) EĞİTİMİN GÜNCEL SORUNLARI ÜZERİNE, 2022, Editör
(Uluslararası - Kitap) EĞİTİM BİLİMLERİ ALANINDA ARAŞTIRMALAR, 2022, Editör
(Uluslararası - Kitap) INTERNATIONAL RESEARCH IN EDUCATION SCIENCES III, 2022, Editör
(Uluslararası - Kitap) EĞİTİM BILIMLERİ ALANINDA ULUSLARARASI ARAŞTIRMALAR II, 2022, Editör
(Ulusal - Bilimsel Dergi) Pegem Eğitim Öğretim Dergisi, 0
Kayıt Yok
Atıflar
Atıf Sayılarına Göre Yayınlar
A: SCI/SSCI/AHCI, B: ESCI, C: Scopus, D: Uluslararası Alan Index, E: Diğer Uluslararası, F: TR Dizin, G: Uluslararası Kitap, H: Ulusal Kitap, I: Diğer Ulusal, J: Toplam
Sıra Yayın A B C D E F G H I J
1 Öğretmen Adaylarının İletişim Becerileri ile Sınıf Yönetimi Yeterlik AlgılarıArasındaki İlişkinin İncelenmesi 0 0 0 8 9 8 4 0 0 29
2 The Relationship between Work Engagement and Organizational Trust: A Study of Elemantary School Teachers in Turkey 0 0 0 5 9 3 0 0 0 17
3 Öğretimi Planlama Yeterlik Algısı ÖlçeğininGeliştirilmesi Geçerlik ve Güvenirlik Çalışması 0 0 0 1 2 4 5 1 0 13
4 Investigation of Perceptions regarding Teacher Leadership among Secondary School Teachers in Turkey 0 0 0 2 6 2 1 0 0 11
5 OKUL YÖNETİCİLERİNİN ÖĞRETİMPROGRAMLARININ UYGULANMASINDAKİ ÖĞRETİMLİDERLİĞİ ROLLERİNİ BELİRLEMEYE YÖNELİK BİRALANYAZIN TARAMA ÇALIŞMASI 0 0 0 2 1 4 4 0 0 11
6 Investigation of The Relationship Between Perception of SupervisorSupport, Perceived School Effectiveness, Work Engagement, JobSatisfaction and Organizational Cynic Attitude of Teachers 0 0 0 5 4 0 1 0 0 10
7 Ortaokul Öğretmenlerinin Sınıf İçi Lider Öğretmenlik Becerilerine İlişkin Algılarının Bazı Değişkenler Açısından İncelenmesi 0 0 0 2 4 2 0 0 0 8
8 TÜRK EĞİTİM SİSTEMİNDE TOPLAM KALİTE YÖNETİMİNİN UYGULANMASI 0 0 0 1 2 1 4 0 0 8
9 SINIF İÇİ ETKİLİ İLETİŞİM BECERİLERİ ALGI ÖLÇEĞİNİN GELİŞTİRİLMESİ: GEÇERLİK VE GÜVENİRLİK ÇALIŞMASI 0 0 0 2 3 1 1 0 0 7
10 INVESTIGATION INTO TURKISH PRIMARY SCHOOL TEACHERS’PERCEPTION OF PROFICIENCY TOWARDS INSTRUCTIONPLANNING IN RELATION TO VARIOUS VARIABLES 0 0 0 1 3 0 1 1 0 6
11 Okul Yöneticilerinin Öğretim Programlarının Uygulanmasındaki ÖğretimselLiderlik Rollerine İlişkin Öğretmen Algılarının İncelenmesi 0 0 0 0 0 5 0 0 0 5
12 TÜRKÇE ÖĞRETİM MERKEZLERİNDE GÖREV YAPAN ÖĞRETİM ELEMANLARININ OLUMLU SINIF İKLİMİ SAĞLAMA YETERLİKLERİNİN ĠNCELENMESİ 0 0 0 2 1 1 0 0 0 4
13 İlkokul Müdürlerinin Öğretim Programlarının Uygulanmasındaki Öğretim Liderliği Rolleri 0 0 0 2 0 1 0 0 0 3
14 ÖĞRETİMİ PLANLAMA YETERLİK ALGISI ÖLÇEĞİNİNGELİŞTİRİLMESİ GEÇERLİK VE GÜVENİRLİK ÇALIŞMASI 0 0 0 0 1 1 0 1 0 3
15 ÖĞRETMEN ADAYLARININ ARAŞTIRMA VE LİSANSÜSTÜEĞİTİME YÖNELİK TUTUMLARI 0 0 0 1 0 2 0 0 0 3
16 Views of the Teachers on the Behaviors and the PersonalCharacteristics of the School Principal Which are Effectivein Formation of a Democratic School Environment 0 0 0 2 1 0 0 0 0 3
17 Opinions of Lecturers Regarding Management of Classrooms where Turkish is Taught as a Foreign Language at an Official Turkish Teaching Center 0 0 0 0 2 0 0 0 0 2
18 ÖĞRETMEN VE OKUL YÖNETİCİLERİ ARASINDAKİ İLETİŞİMİ ETKİLEYEN FAKTÖRLER 0 0 0 0 1 1 0 0 0 2
19 ÖĞRETMENLERİN MESLEKİ MOTİVASYONUNU ETKİLEYEN ETKENLER 0 0 0 0 1 1 0 0 0 2
20 SINIF İÇİ LİDER ÖĞRETMENLİK BECERİLERİ ALGI ÖLÇEĞİNİN GELİŞTİRİLMESİ:GEÇERLİK VE GÜVENİRLİK ÇALIŞMASI 0 0 0 0 2 0 0 0 0 2
21 Türkçe Öğretmenlerinin Sınıf İçi Etkili İletişim Becerilerine İlişkinin Algılarının İncelenmesi 0 0 0 0 0 0 2 0 0 2
22 Yaratıcı Drama Yönteminin Etkisine İlişkin Tutum Ölçeğinin Geliştirilmesi: Geçerlik veGüvenirlik Çalışması 0 0 0 0 1 1 0 0 0 2
23 CUMHURİYET'İN 100. YILINDA EĞİTİMDE İDEALLER ÜZERİNE 0 0 0 0 0 0 1 0 0 1
24 Okul Öncesi Eğitim Programı İle İlgili Lisansüstü Tezlerin İncelenmesi: Yök Veri Tabanı Örneklemi 0 0 0 1 0 0 0 0 0 1
25 Ortaokul Öğretmenlerinin Dijital Yeterlikleri İle Bilgi ve İletişim Teknolojilerine İlişkin Tutumları Arasındaki İlişkinin İncelenmesi 0 0 0 0 1 0 0 0 0 1
26 Ortaokullarda Sınav Kaygısının Akademik Başarıya Etkileri ve Kaygının Olumsuz Etkilerini Önleme Çalışmaları Hakkında Rehber Öğretmen Görüşlerine Dayalı Bir İnceleme 0 0 0 0 0 0 1 0 0 1
27 ÖĞRETİM ELEMANLARININ OLUMLU SINIF İKLİMİ SAĞLAMAYETERLİKLERİ ÖLÇEĞİNİN GELİŞTİRİLMESİ: GEÇERLİK VEGÜVENİRLİK ÇALIŞMASI 0 0 0 0 1 0 0 0 0 1
28 ÖĞRETMEN ADAYLARININ YÜKSEKÖĞRETİMDE DEMOKRATİK SINIFATMOSFERİYLE İLGİLİ GÖRÜŞLERİ: NİTEL BİR ARAŞTIRMA 0 0 0 0 0 0 1 0 0 1
29 Research on Communication 0 0 0 0 0 0 1 0 0 1
30 The Relationship Between The Attitudes of Teaching Profession, Life Satisfaction, Possible Selves and The Emotional States of Pre-Service Teachers 0 0 0 0 1 0 0 0 0 1
(2018) "En İyi Bildiri Bilim Ödülü" Eğitim Bilimleri Araştırmaları Derneği
(2017) "Best Resarcher Award (Gold Research Award) in Educational Sciences" STRATEGIC RESEARCHES ACADEMY
Kayıt Yok
Kayıt Yok
Kayıt Yok
Kayıt Yok
Birlikte çalışılan kişi Aktif Dönem Çalışma Sayısı
Sadık Yüksel Sıvacı
Kırşehir Ahi Evran Üniversitesi
2017 - 2024 20
Mehmet Saylan
-
2019 - 2024 4
Kırşehir Ahi Evran Üniversitesi
2016 - 2024 3
Kırşehir Ahi Evran Üniversitesi
2022 - 2023 3
Aydın Gürler
-
2015 - 2019 3
Aysun Erdoğan
-
2017 - 2020 3
Fırat Çöplü
-
2017 - 2018 3
Gülşah Aksungur
-
2017 - 2018 3
Mesut Gün
-
2021 - 2022 2
Mehmet Özcan
Nevşehir Hacı Bektaş Veli Üniversitesi
2023 2
Gözde Sezen Gültekin
-
2021 - 2022 2
Dinar Keskin Yılmaz
-
2024 2
Engin Ekici
-
2018 2
Erdinç Ülker
-
2022 - 2023 2
İsmail Durmuş
-
2019 2
Öznur Bölükbaş Alper
-
2019 2
Salih Şentürk
-
2022 - 2023 2
Ahi Evran Üniversitesi
2016 1
Kırşehir Ahi Evran Üniversitesi
2018 1
Ahi Evran Üniversitesi
2017 1
Ahi Evran Üniversitesi
2017 1
Nezahat Güçlü
Gazi Üniversitesi
2006 1
Nuri Doğan
-
2024 1
Tuba Doğan
-
2021 1
Yasin Söğüt
Ahi Evran Üniversitesi
2017 1
Servet Özdemir
Başkent Üniversitesi
2019 1
Ali Bişirici
-
2023 1
Aslıhan Sapan
-
2022 1
Aysel Kumbar
-
2024 1
Demet Karakaya
-
2021 1
Emine Çetin
-
2023 1
Ergül Hacer
-
2015 1
Erhan Yurt
-
2017 1
Erol Ata
-
2021 1
Esma Namoğlu
-
2024 1
Gülsün Paşa
-
2023 1
Gülüşan Kaya
-
2021 1
Hanım Kandil
-
2022 1
İbrahim Ferkan Polat
-
2021 1
Mehtap Altınok
-
2024 1
Melek Öztaş Tanrıkulu
-
2023 1
Muhammet Mazhar Şahin
-
2022 1
Özgür İlanbey
-
2020 1
Sema Fidan Ünver
-
2022 1
Serhat Kaya
-
2021 1
Seyide Yıldız
-
2023 1
Şahin Aksungur
-
2018 1
Tuba Doğan
-
2020 1
Tuğba Cebiroğlu
-
2022 1
Zeki Kumbar
-
2024 1
Zerrin Gümüştaş
-
2022 1
2024 için Puan Bazlı Sıralamalar
Sıra (Araştırma Alanı İçinde)
294.
78368 araştırmacı içinde
Sıra (Temel Alan İçinde)
138.
9825 araştırmacı içinde
Sıra (Bilim Alanı İçinde)
42.
971 araştırmacı içinde
Alan Adı Alandaki Toplam Öğretim Elemanı Sayısı
TÜBİTAK Araştırma Alanı Sosyal Bilimler 78368
YÖKSİS Temel Alan Eğitim Bilimleri Temel Alanı 9825
YÖKSİS Bilim Alanı Eğitim Bilimleri 971
Anahtar Kelimeler Eğitim Yönetimi
Performans Kriteri 2015 2016 2017 2018 2019 2020 2021 2022 2023 2024
Ağırlıklı Puan 64 190 230 240 165 165 205 195 220 80
Sıra (Araştırma Alanı İçinde) 407 . 314 . 320 . 304 . 379 . 365 . 421 . 430 . 385 . 294 .
Sıra (Temel Alan İçinde) 264 . 163 . 151 . 133 . 180 . 184 . 200 . 183 . 185 . 138 .
Sıra (Bilim Alanı İçinde) 98 . 37 . 27 . 35 . 50 . 51 . 51 . 52 . 37 . 42 .
Sıra (Anahtar Kelime (1)) 51 . 11 . 13 . 13 . 21 . 23 . 23 . 22 . 14 . 23 .
Toplam Yayın 8 11 17 17 17 13 10 12 11 8
Toplam Makale 0 3 4 7 6 8 5 6 9 4
Toplam Kitap 1 2 3 2 0 0 3 2 2 0
Toplam Bildiri 7 6 10 8 11 5 2 4 0 4
Makale (SCI) 0 1 0 0 0 0 0 0 0 0
Makale (Uluslararası) 0 0 2 0 0 6 5 6 9 4
Makale (Ulusal) 0 2 2 7 6 2 0 0 0 0
Kitap Yazarlığı 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0
Kitap Bölümü Yazarlığı 1 2 3 2 0 0 3 2 2 0
Bildiri (Uluslararası) 4 6 10 8 11 5 2 4 0 4
Bildiri (Ulusal) 3 0 0 0 0 0 0 0 0 0
Atıfları ve Metrikleri
Atıfları ve Metrikleri