1978'de Berlin'de doğan Gülbahar, ilkokul ve ortaokulu Kırşehir'de bitirdi. 2000'de, Dokuz Eylül Üniversitesi Türk Dili ve Edebiyatı Öğretmenliği bölümünden mezun oldu. Gazi Üniversitesi Eğitim Bilimleri Enstitüsü Eğitim Yönetimi ve Denetimi bilim dalında yüksek lisans (2005) ve doktora (2010) eğitimlerini tamamladı. 2000-2009 yılları arasında MEB'e bağlı okullarda öğretmenlik ve okul yöneticiliği yaptı. 2009-2012 yılları arasında Gazi Üniversitesi TÖMER'de yabancı dil olarak Türkçe öğretimi ifa etti. 2012'de Kırşehir Ahi Evran Üniversitesi Eğitim Fakültesine öğretim üyesi olarak atandı. Gülbahar, bu görevini sürdürmektedir. 2016-2021 yılları arasında Kırşehir Ahi Evran Üniversitesi TÖMER'de yöneticilik de yaptı, 2023'te bu göreve yeniden atandı. Gülbahar'ın ulusal ve uluslararası bilimsel dergilerde yayımlanmış çok sayıda makalesi, uluslararası yayınevlerince basılan kitaplarda kitap bölümleri bulunmaktadır. Uluslararası yayınevlerince basılan Türkçe ve İngilizce çok sayıda kitapta editörlük yapmış, uluslararası bilimsel toplantılarda birçok bildiri sunmuş ve bilimsel çalışmalarına yüzlerce atıf da yapılmış olan Gülbahar, 2017'de Çekya'da gerçekleştirilen bir kongrede "en iyi araştırmacı" ve 2019'da Azerbaycan'da düzenlenen bir sempozyumda "en iyi bildiri" ödüllerine layık görüldü. TTKB onaylı Türkçe ve Türk dili ve edebiyatı ders kitapları da bulunan Gülbahar, Irak'taki Türkmen öğrenciler için de Türkçe ve Türk dili ve edebiyatı ders kitapları yazdı. Ayrıca, "Daha Mutlu ve Başarılı Bir Öğrenci Olmam Mümkün, Sesim Ol Sevgili Günlüğüm (2020)" adlı bir çocuk kitabı da kaleme almıştır. Gülbahar'ın öğretmenler, öğretmen adayları ve öğretmenlik mesleğine ilgi duyan herkes için yazdığı "Kötü Bir Öğretmen Olma Rehberi: Sizi Hedefe Ulaştıracak Tavsiyeler" adlı, 2024'te basılacak bir eseri de bulunmaktadır. Yine 2024'te, TTKB tarafından onaylanan 6. Sınıflar Türkçe Ders Kitabı da basılacak ve Türkiye genelinde ders kitabı olarak okutulacaktır. Gülbahar, ileri seviyede İngilizce ve orta seviyede Almanca bilmektedir.
Ön Lisans, Türkiye, Anadolu Üniversitesi, Açıköğretim Fakültesi, Pazarlama ve Reklamcılık Bölümü, 2022, 2024 |
Lisans, Türkiye, Anadolu Üniversitesi, İktisat Fakültesi, Siyaset Bilimi ve Kamu Yönetimi Bölümü, 2015, 2017 |
Ön Lisans, Türkiye, Anadolu Üniversitesi, Açıköğretim Fakültesi, Hukuk Bölümü, 2013, 2015 |
Doktora/Sanatta Yeterlilik/Tıpta Uzmanlık, Türkiye, Gazi Üniversitesi, Eğitim Bilimleri Enstitüsü, Eğitim Yönetimi ve Denetimi (Dr), 2005, 2010 |
Yüksek Lisans, Türkiye, Gazi Üniversitesi, Eğitim Bilimleri Enstitüsü, Eğitim Yönetimi ve Denetimi (Yl) (Tezli), 2003, 2005 |
Lisans, Türkiye, Dokuz Eylül Üniversitesi, Buca Eğitim Fakültesi, Türkçe ve Sosyal Bilimler Eğitimi Bölümü, 1996, 2000 |
Ön Lisans, Türkiye, Anadolu Üniversitesi, Açıköğretim Fakültesi, Pazarlama ve Reklamcılık Bölümü, 2022, 2024 |
Lisans, Türkiye, Anadolu Üniversitesi, İktisat Fakültesi, Siyaset Bilimi ve Kamu Yönetimi Bölümü, 2015, 2017 |
Ön Lisans, Türkiye, Anadolu Üniversitesi, Açıköğretim Fakültesi, Hukuk Bölümü, 2013, 2015 |
Doktora/Sanatta Yeterlilik/Tıpta Uzmanlık, Türkiye, Gazi Üniversitesi, Eğitim Bilimleri Enstitüsü, Eğitim Yönetimi ve Denetimi (Dr), 2005, 2010 |
Yüksek Lisans, Türkiye, Gazi Üniversitesi, Eğitim Bilimleri Enstitüsü, Eğitim Yönetimi ve Denetimi (Yl) (Tezli), 2003, 2005 |
Lisans, Türkiye, Dokuz Eylül Üniversitesi, Buca Eğitim Fakültesi, Türkçe ve Sosyal Bilimler Eğitimi Bölümü, 1996, 2000 |
Kayıt Yok |
İngilizce, YÖKDİL, 75, 2019 |
İngilizce, YDS, 70, 2018 |
İngilizce, YDS, 70, 2018 |
Almanca, Goethe-Zertifikat, 2011 |
İngilizce, KPDS, 73, Bahar, 2004 |
İngilizce, ÜDS, 77, Bahar, 2004 |
İngilizce, KPDS, 73, 2004 |
İngilizce, ÜDS, 77, 2004 |
Çalıştay, Hook Up, Campus Europae Eğitim Çalıştayı, Milano, 11-10-2010, 14-10-2010 |
Çalıştay, Hook Up, Campus Europae Eğitim Çalıştayı, Aveiro, 12-10-2009, 15-10-2009 |
Çalıştay, My Culture, Your Culture, Our Culture: Interaction Between Cultures, Avrupa Konseyi Eğitim Çalışanları Hizmet İçi Eğitim Semineri, Köstence, 13-10-2008, 16-10-2008 |
Sertifika, Developing Leadership Skills With Coaching (Comenius Programı), AB Comenius Programı, Macaristan, 10-10-2005, 13-10-2005 |
Sertifika, Violence in Schools, Avrupa Konseyi Eğitim Çalışanları Hizmet İçi Eğitim Semineri, Donaueschingen, 14-11-2005, 17-11-2005 |
[UAK] Eğitim Bilimleri Eğitim Bilimleri Eğitim Yönetimi |
2021-, Doçent, Tam Zamanlı, Kırşehir Ahi Evran Üniversitesi, Eğitim Fakültesi, Türkçe ve Sosyal Bilimler Eğitimi Bölümü, Türkiye |
2012-2021, Doktor Öğretim Üyesi, Tam Zamanlı, Ahi Evran Üniversitesi, Eğitim Fakültesi, Türkçe ve Sosyal Bilimler Eğitimi Bölümü, Türkiye |
2023-, Arş. Uyg. Merkezi Müdür Yardımcısı, Kırşehir Ahi Evran Üniversitesi, Türkiye |
2016-, Arş. Uyg. Merkezi Müdür Yardımcısı, Türkiye |
Semanur Kolukısa, Yüksek Lisans, Uluslararası Öğrencilerin Türkçe Öğrenme Motivasyonları, Yaşam Boyu Öğrenme Eğilimleri ve Öğrenme Kaygıları Arasındaki İlişkinin İncelenmesi., Kırşehir Ahi Evran Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, Türkçe Eğitimi Ana Bilim Dalı, 2024, (Asıl Danışman) |
Gülbahar Kurak, Yüksek Lisans, Türkçe Öğretmenlerinin Öğretimde Bilinçli Farkındalıkları, Motivasyonları ve Mesleki Tükenmişlikleri Arasındaki İlişkinin İncelenmesi., Kırşehir Ahi Evran Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, Türkçe ve Sosyal Bilimler Eğitimi Ana Bilim Dalı, 2024, (Asıl Danışman) |
Sümeyye Yıldızhan, Yüksek Lisans, Türkçe öğretmeni adaylarının kişisel ve mesleki yetkinlikleri, yaşam doyumları ve öğretme motivasyonları arasındaki ilişkinin incelenmesi, Kırşehir Ahi Evran Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, Türkçe ve Sosyal Bilimler Eğitimi Ana Bilim Dalı, 2024, (Asıl Danışman) |
Ufuk Telli, Yüksek Lisans, Türkçe Öğretiminde Karşılaşılan Sorunlara İlişkin Türkçe Öğretmenlerinin Görüşleri, Kırşehir Ahi Evran Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, Türkçe ve Sosyal Bilimler Eğitimi Ana Bilim Dalı, 2023, (Asıl Danışman) |
Salih Şentürk, Yüksek Lisans, Yabancı dil olarak Türkçe öğretmenlerinin mesleki öz yeterlikleri ile sınıftaki farklılıklar yeterlikleri arasındaki ilişki, Kırşehir Ahi Evran Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, Sosyal Bilimler ve Türkçe Eğitimi Ana Bilim Dalı, 2022, (Asıl Danışman) |
Ayşe Genç, Yüksek Lisans, Türkçeyi yabancı dil olarak öğrenme verimliliğini etkileyen öğretmen davranış ve özellikleri, Kırşehir Ahi Evran Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, Türkçe ve Sosyal Bilimler Eğitimi Ana Bilim Dalı, 2022, (Asıl Danışman) |
Erdinç Ülker, Yüksek Lisans, Türkçe öğretmenlerı̇nı̇n örgütsel kı̇mlı̇k ve okul ı̇klı̇mı̇ algıları ı̇le takım çalışması tutumları arasındakı̇ ı̇lı̇şkı̇nı̇n ı̇ncelenmesı̇, Kırşehir Ahi Evran Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, Türkçe ve Sosyal Bilimler Ana Bilim Dalı, 2022, (Asıl Danışman) |
Serhat Kaya, Yüksek Lisans, Gümüşhane Ve Bayburt Masalları adlı eserdeki masalların Türkçe dersi 1-8. sınıflar öğretim programı değerler eğitimi açısından incelenmesi, Kırşehir Ahi Evran Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, Türkçe ve Sosyal Bilimler Eğitimi Ana Bilim Dalı, 2021, (Asıl Danışman) |
Tuğba Doğan, Yüksek Lisans, Türkçe öğretmenlerinin sınıf yönetimi becerilerine ilişkin algıları ile duygusal zekâ algıları arasındaki ilişkinin incelenmesi, Kırşehir Ahi Evran Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, Türkçe ve Sosyal Bilimler Eğitimi Ana Bilim Dalı, 2020, (Asıl Danışman) |
Mahmut Sami Doğancı, Yüksek Lisans, Ortaokul 6-8. sınıf Türkçe dersi basılı öğretim materyallerinin dinleme/izleme yöntem ve teknikleri bakımından incelenmesi, Kırşehir Ahi Evran Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, Türkçe ve Sosyal Bilimler Eğitimi Ana Bilim Dalı, 2019, (Asıl Danışman) |
Mehmet Saylan, Yüksek Lisans, Yaratıcı drama yönteminin etkilerine ilişkin Türkçe öğretmenlerinin tutumlarının incelenmesi, Kırşehir Ahi Evran Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, Türkçe ve Sosyal Bilimler Eğitimi Ana Bilim Dalı, 2019, (Asıl Danışman) |
Aysun Erdoğan, Yüksek Lisans, Türkçe öğretmenlerinin sınıf yönetimi yeterlikleri ile kişilik özellikleri arasındaki ilişkinin incelenmesi, Kırşehir Ahi Evran Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, Türkçe ve Sosyal Bilimler Eğitimi Ana Bilim Dalı, 2019, (Asıl Danışman) |
Aydın Gürler, Yüksek Lisans, Türkçe öğretmenlerinin öğretmen liderliğine ilişkin algılarının incelenmesi, Kırşehir Ahi Evran Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, Türkçe ve Sosyal Bilimler Eğitimi Ana Bilim Dalı, 2019, (Asıl Danışman) |
Öznur Bölükbaş Alper, Yüksek Lisans, Türkçe öğretmenlerinin öğretimi planlama yeterliklerine ilişkin algıları ile zaman yönetimi becerilerine ilişkin algıları arasındaki ilişkinin incelenmesi, Kırşehir Ahi Evran Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, Türkçe ve Sosyal Bilimler Eğitimi Ana Bilim Dalı, 2019, (Asıl Danışman) |
İsmail Durmuş, Yüksek Lisans, Ortaokul 6. sınıf öğrencilerinin dinleme becerileri farkındalıklarının incelenmesi, Kırşehir Ahi Evran Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, Türkçe ve Sosyal Bilimler Eğitimi Ana Bilim Dalı, 2019, (Asıl Danışman) |
Gülşah Aksungur, Yüksek Lisans, Türkçe öğretmenlerinin sınıf içi etkili iletişim becerileri algılarının incelenmesi, Ahi Evran Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, Sosyal Bilimler ve Türkçe Eğitimi Ana Bilim Dalı, 2018, (Asıl Danışman) |
Engin Ekici, Yüksek Lisans, Türkçe öğretim merkezlerinde görev yapan öğretim elemanlarının olumlu sınıf iklimi sağlama yeterliklerinin incelenmesi, Ahi Evran Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, Sosyal Bilgiler ve Türkçe Eğitimi Ana Bilim Dalı, 2018, (Asıl Danışman) |
Osman Yıldız, Yüksek Lisans, Türkçe öğretmenlerinin sınıf içi liderlik becerilerine ilişkin algıların incelenmesi, Kırşehir Ahi Evran Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, Türkçe ve Sosyal Bilimler Eğitimi Ana Bilim Dalı, 2018, (Asıl Danışman) |
Gülşah Ertuğrul, Yüksek Lisans, Öğretim elemanlarının olumlu sınıf iklimi sağlama yeterliliklerine ilişkin Türkçe öğretmeni adaylarının görüşleri, Ahi Evran Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, Sosyal Bilimler ve Türkçe Eğitimi Ana Bilim Dalı, 2017, (Asıl Danışman) |
2023-2024, Seminer, Yüksek Lisans |
2023-2024, Uzmanlık Alan Dersi, Yüksek Lisans |
2023-2024, Öğretmenlik Uygulaması, Lisans |
2023-2024, Türkçe Öğretim Programları, Lisans |
2023-2024, Topluma Hizmet Uygulamaları, Lisans |
2023-2024, Türkçe Eğitiminde Nitel Araştırma Yöntemleri, Yüksek Lisans |
2023-2024, Eğitime Giriş, Lisans |
2023-2024, Eğitim Sosyolojisi, Lisans |
2022-2023, Eğitim Felsefesi, Lisans |
2022-2023, ÖĞRETMENLİK UYGULAMASI, Lisans |
2022-2023, YÜKSEK LİSANS TEZİ, Yüksek Lisans |
2022-2023, UZMANLIK ALAN DERSİ, Yüksek Lisans |
2022-2023, SEMİNER, Yüksek Lisans |
2022-2023, TOPLUMA HİZMET UYGULAMALARI, Lisans |
2022-2023, EĞİTİME GİRİŞ, Lisans |
2021-2022, YÜKSEK LİSANS TEZİ, Yüksek Lisans |
2021-2022, SEMİNER, Yüksek Lisans |
2021-2022, UZMANLIK ALAN DERSİ, Yüksek Lisans |
2021-2022, ÖĞRETMENLİK UYGULAMASI, Lisans |
2021-2022, TOPLUMA HİZMET UYGULAMALARI, Lisans |
2021-2022, EĞİTİM SOSYOLOJİSİ, Lisans |
2021-2022, EĞİTİME GİRİŞ, Lisans |
2020-2021, OKUL DENEYİMİ, Lisans |
2020-2021, TÜRKÇE DERS KİTABI İNCELEMELERİ, Lisans |
2020-2021, YABANCILARA TÜRKÇE ÖĞRETİMİ, Lisans |
2020-2021, ÖĞRETMENLİK UYGULAMASI, Lisans |
2020-2021, TÜRKÇE ÖĞRETİM PROGRAMLARI, Lisans |
2020-2021, TOPLUMA HİZMET UYGULAMALARI, Lisans |
2020-2021, YÜKSEK LİSANS TEZİ, Yüksek Lisans |
2020-2021, UZMANLIK ALAN DERSİ, Yüksek Lisans |
2020-2021, SEMİNER, Yüksek Lisans |
2019-2020, OKUL DENEYİMİ, Lisans |
2019-2020, TOPLUMA HİZMET UYGULAMALARI, Lisans |
2019-2020, TÜRKÇE DERS KİTABI İNCELEMELERİ, Lisans |
2019-2020, ÖZEL ÖĞRETİM YÖNTEMLERİ, Lisans |
2019-2020, YÜKSEK LİSANS TEZİ, Yüksek Lisans |
2019-2020, UZMANLIK ALAN DERSİ, Yüksek Lisans |
2019-2020, SEMİNER, Yüksek Lisans |
2019-2020, YÜKSEK LİSANS TEZİ, Yüksek Lisans |
2019-2020, UZMANLIK ALAN DERSİ, Yüksek Lisans |
2019-2020, TÜRKÇE ÖĞRETİM PROGRAMLARI, Lisans |
2019-2020, ÖĞRETMENLİK UYGULAMASI, Lisans |
2019-2020, YABANCILARA TÜRKÇE ÖĞRETİMİ, Lisans |
2019-2020, ETKİLİ İLETİŞİM, Lisans |
2018-2019, TOPLUMA HİZMET UYGULAMALARI, Lisans |
2018-2019, OKUL DENEYİMİ, Lisans |
2018-2019, TÜRKÇE DERS KİTABI İNCELEMELERİ, Lisans |
2018-2019, SINIF YÖNETİMİ, Lisans |
2018-2019, YÜKSEK LİSANS TEZİ, Yüksek Lisans |
2018-2019, UZMANLIK ALAN DERSİ, Yüksek Lisans |
2018-2019, TÜRK EĞİTİM SİSTEMİ VE OKUL YÖNETİMİ, Lisans |
2018-2019, ÖĞRETMENLİK UYGULAMASI, Lisans |
2018-2019, YABANCILARA TÜRKÇE ÖĞRETİMİ, Lisans |
2018-2019, ETKİLİ İLETİŞİM, Lisans |
2018-2019, SEMİNER, Yüksek Lisans |
2018-2019, UZMANLIK ALAN DERSİ, Yüksek Lisans |
2018-2019, YÜKSEK LİSANS TEZİ, Yüksek Lisans |
2017-2018, ÖĞRETMENLİK UYGULAMASI, Lisans |
2017-2018, YABANCILARA TÜRKÇE ÖĞRETİMİ, Lisans |
2017-2018, TÜRK EĞİTİM SİSTEMİ VE OKUL YÖNETİMİ, Lisans |
2017-2018, ETKİLİ İLETİŞİM, Lisans |
2017-2018, SEMİNER, Yüksek Lisans |
2017-2018, YÜKSEK LİSANS TEZİ, Yüksek Lisans |
2017-2018, UZMANLIK ALAN DERSİ, Yüksek Lisans |
2017-2018, TÜRKÇE EĞİTİMİ ALANINDA NİTEL ARAŞTIRMA YÖNTEMLERİ, Yüksek Lisans |
2017-2018, YÜKSEK LİSANS TEZİ, Yüksek Lisans |
2017-2018, UZMANLIK ALAN DERSİ, Yüksek Lisans |
2017-2018, OKUL DENEYİMİ, Lisans |
2017-2018, TOPLUMA HİZMET UYGULAMALARI, Lisans |
2017-2018, SINIF YÖNETİMİ, Lisans |
2017-2018, TÜRKÇE DERS KİTABI İNCELEMELERİ, Lisans |
2016-2017, Uzmanlık Alanı, Yüksek Lisans |
2016-2017, YÜKSEK LİSANS TEZİ, Yüksek Lisans |
2016-2017, UZMANLIK ALAN DERSİ, Yüksek Lisans |
2016-2017, ÖĞRETMENLİK UYGULAMASI, Lisans |
2016-2017, TÜRK EĞİTİM TARİHİ, Lisans |
2016-2017, YABANCILARA TÜRKÇE ÖĞRETİMİ, Lisans |
2016-2017, ETKİLİ İLETİŞİM, Lisans |
2016-2017, TÜRK EĞİTİM SİSTEMİ VE OKUL YÖNETİMİ, Lisans |
2016-2017, OKUL DENEYİMİ, Lisans |
2016-2017, TOPLUMA HİZMET UYGULAMALARI, Lisans |
2016-2017, TÜRKÇE DERS KİTABI İNCELEMELERİ, Lisans |
2016-2017, SINIF YÖNETİMİ, Lisans |
2016-2017, BİLİMSEL ARAŞTIRMA YÖNTEMLERİ, Lisans |
2016-2017, TÜRKÇE EĞİTİMİ ALANINDA NİTEL ARAŞTIRMA YÖNTEMLERİ, Yüksek Lisans |
2016-2017, YÜKSEK LİSANS TEZİ, Yüksek Lisans |
2016-2017, UZMANLIK ALAN DERSİ, Yüksek Lisans |
2015-2016, YÜKSEK LİSANS TEZİ, Yüksek Lisans |
2015-2016, UZMANLIK ALAN DERSİ, Yüksek Lisans |
2015-2016, TÜRK EĞİTİM TARİHİ, Lisans |
2015-2016, ÖĞRETMENLİK UYGULAMASI, Lisans |
2015-2016, YABANCILARA TÜRKÇE ÖĞRETİMİ, Lisans |
2015-2016, ETKİLİ İLETİŞİM, Lisans |
2015-2016, EĞİTİM PSİKOLOJİSİ, Lisans |
2015-2016, OKUL DENEYİMİ, Lisans |
2015-2016, TOPLUMA HİZMET UYGULAMALARI, Lisans |
2015-2016, TÜRKÇE DERS KİTABI İNCELEMELERİ, Lisans |
2015-2016, SINIF YÖNETİMİ, Lisans |
2015-2016, ÖĞRETİM İLKE VE YÖNTEMLERİ, Lisans |
2015-2016, EĞİTİM BİLİMİNE GİRİŞ, Lisans |
2015-2016, SEMİNER, Yüksek Lisans |
2015-2016, TÜRKÇE DERS KİTAPLARININ HAZIRLANMASI VE İNCELENMESİ, Yüksek Lisans |
2015-2016, YÜKSEK LİSANS TEZİ, Yüksek Lisans |
2015-2016, UZMANLIK ALAN DERSİ, Yüksek Lisans |
Kayıt Yok |
Kayıt Yok |
Kayıt Yok |
GÜLBAHAR, B., Özcan, M. (2023) "İDEAL SINIF ATMOSFERİ", Kitap: CUMHURİYET'İN 100. YILINDA EĞİTİMDE İDEALLER ÜZERİNE, Konya/Türkiye : EĞİTİM, Bölüm Sayfaları: 69 / 91, ISBN: 978-625-6489-40-0 |
Özcan, M., GÜLBAHAR, B. (2023) "İDEAL EĞİTİM DENETİMİ", Kitap: CUMHURİYET'İN 100. YILINDA EĞİTİMDE İDEALLER ÜZERİNE, Konya/Türkiye : EĞİTİM, Bölüm Sayfaları: 139 / 160, ISBN: 978-625-6489-40-0 |
GÜLBAHAR, B. (2023) "Öğretmenlerin Öğretim Teknolojileri Yeterlikleri", Kitap: Türkçe Öğretiminde Teknoloji Kullanımı, İstanbul/Türkiye : EĞİTİM YAYINEVİ, Bölüm Sayfaları: 17 / 34, ISBN: 978-625-6552-91-3 |
GÜLBAHAR, B., Sıvacı, S.Y., Şahin, M.M. (2022) "TÜRKÇEYİ YABANCI DİL OLARAK ÖĞRENEN ÖĞRENCİLERİN UZAKTAN TÜRKÇE ÖĞRETİMİNE İLİŞKİN GÖRÜŞLERi", Kitap: EĞİTİM BİLİMLERİ ALANINDA ULUSLARARASI ARAŞTIRMALAR XIV, Konya/Türkiye : EĞİTİM, Bölüm Sayfaları: 217 / 240, ISBN: 978-625-8223-11-8 |
GÜLBAHAR, B. (2022) "OKULLAR ÇOCUKLARIMIZI MUTSUZ EDİYOR", Kitap: EĞİTİMİN GÜNCEL SORUNLARI ÜZERİNE, Ankara/Türkiye : NOBEL, Bölüm Sayfaları: 79 / 98, ISBN: 978-625-427-152-6 |
GÜLBAHAR, B., Ata, E. (2021) "BİR ÖĞRENME ORTAMI OLARAK OKUL VE SINIF", Kitap: EĞİTİME GİRİŞ, Türkiye : NOBEL, Bölüm Sayfaları: / , ISBN: 978-625-439-912-1 |
GÜLBAHAR, B. (2021) "Duties And Responsibilities of School Principals Relating to Organizational Communication", Kitap: MANAGING THE EDUCATION, Türkiye : Duvar Publishing, Bölüm Sayfaları: / , ISBN: 978-625-7502-56-6 |
GÜLBAHAR, B. (2021) "SORULARLA TÜRKÇE EĞİTİMİNDE STRATEJİ, YÖNTEM VE TEKNİKLER", Kitap: SORULARLA TÜRKÇE EĞİTİMİ, Ankara/Türkiye : ASOS YAYINLARI, Bölüm Sayfaları: 323 / 365, ISBN: 978-625-7813-76-1 |
GÜLBAHAR, B. (2018) "The Factors Which Affect Learning Motivation of HigherEducation Students", Kitap: Educational Sciences Research in theGlobalizing World, Bulgaristan : ST. KLIMENT OHRIDSKI UNIVERSITY PRESS, Bölüm Sayfaları: / , ISBN: 978-954-07-4527-5 |
GÜLBAHAR, B., Sıvacı, S.Y. (2018) "EVALUATION OF THE RELATIONSHIP BETWEEN THE PERCEPTIONS OF THE SECONDARY SCHOOL TEACHERS TOWARDS IN-CLASS LEADER TEACHING SKILLS AND IN-CLASS EFFECTIVE COMMUNICATION SKILLS", Kitap: NEW HORIZONS IN EDUCATİONAL SCIENCES II, Rıga/Letonya : LAP LAMBERT ACADEMIC PUBLISHING, Bölüm Sayfaları: / , ISBN: 978-613-9-92753-1 |
GÜLBAHAR, B. (2017) "Opinions of Secondary School Teachers Regarding the Effect of Student Behaviors on the Classroom Atmosphere: A Qualitative Study", Kitap: Current Trends in Educational Sciences, : St. Kliment Ohridski University Press, Bölüm Sayfaları: / , |
GÜLBAHAR, B., Sıvacı, S.Y. (2017) "Evaluation of the Relationship between the Perceptions on Work Engagement and In-Class Effective Communication Skills of the Secondary School Teachers", Kitap: Research on Communication, : International Association of Social Science Research, Bölüm Sayfaları: / , |
GÜLBAHAR, B. (2017) "İdeal Sınıf Atmosferi Değerlendirme Ölçeğinin Geliştirilmesi: Geçerlik ve Güvenirlik Çalışması", Kitap: Sosyal Bilimlerde Güncel Yaklaşımlar, : LAP LAMBERT ACADEMIC PUBLISHING, Bölüm Sayfaları: / , |
GÜLBAHAR, B. (2016) "A Qualitative Analysis on the Roles Teachers Expect From Principals in the Implementation of Curriculums", Kitap: Current Advances in Education, Sofya/Bulgaristan : St. Kliment Ohridski University Press, Sofia, Bölüm Sayfaları: 499 / 513, ISBN: 978-954-07-4134-5 |
GÜLBAHAR, B., Gürler, A. (2016) "Türkçe Öğretmenlerinin Öğretimi Planlama Yeterlik Algılarının İncelenmesi", Kitap: Kuram ve Uygulama Bağlamında Türkçe Öğretimi, Ankara : ANI YAYINCILIK, Bölüm Sayfaları: 193 / 205, ISBN: 605170119-2 |
GÜLBAHAR, B. (2015) "Factors Affecting Teachers’ Organizational Commitment and Consequences of Teachers’ High Level ofOrganizational Commitment", Kitap: Education in the 21st Century Theory and Practice, Sofıa/Bulgaristan : ST. KLIMENT OHRIDSKI UNIVERSITY PRESS, Bölüm Sayfaları: / , |
Kayıt Yok |
(Uluslararası - Kitap) Türkiye'de Okul Öncesi Eğitimde Öncelikli Meseleler Üzerine-I, 2024, Editör |
(Uluslararası - Kitap) Cumhuriyet'in 100. Yılı'nda Eğitimde İdealler Üzerine, 2023, Editör |
(Uluslararası - Kitap) Türkçe Öğretiminde Teknoloji Kullanımı, 2023, Editör |
(Uluslararası - Kitap) INTERNATIONAL RESEARCH IN EDUCATION SCIENCES VI, 2023, Editör |
(Uluslararası - Kitap) International Research in Education Sciences IV, 2022, Editör |
(Uluslararası - Kitap) EĞİTİMİN GÜNCEL SORUNLARI ÜZERİNE, 2022, Editör |
(Uluslararası - Kitap) EĞİTİM BİLİMLERİ ALANINDA ARAŞTIRMALAR, 2022, Editör |
(Uluslararası - Kitap) INTERNATIONAL RESEARCH IN EDUCATION SCIENCES III, 2022, Editör |
(Uluslararası - Kitap) EĞİTİM BILIMLERİ ALANINDA ULUSLARARASI ARAŞTIRMALAR II, 2022, Editör |
(Ulusal - Bilimsel Dergi) Pegem Eğitim Öğretim Dergisi, 0 |
Kayıt Yok |
(2018) "En İyi Bildiri Bilim Ödülü" Eğitim Bilimleri Araştırmaları Derneği |
(2017) "Best Resarcher Award (Gold Research Award) in Educational Sciences" STRATEGIC RESEARCHES ACADEMY |
Kayıt Yok |
Kayıt Yok |
Kayıt Yok |
Birlikte çalışılan kişi | Aktif Dönem | Çalışma Sayısı |
Sadık Yüksel Sıvacı
Kırşehir Ahi Evran Üniversitesi
|
2017 - 2024 | 20 |
Mehmet Saylan
-
|
2019 - 2024 | 4 |
Kırşehir Ahi Evran Üniversitesi
|
2016 - 2024 | 3 |
Kırşehir Ahi Evran Üniversitesi
|
2022 - 2023 | 3 |
Aydın Gürler
-
|
2015 - 2019 | 3 |
Aysun Erdoğan
-
|
2017 - 2020 | 3 |
Fırat Çöplü
-
|
2017 - 2018 | 3 |
Gülşah Aksungur
-
|
2017 - 2018 | 3 |
Mesut Gün
-
|
2021 - 2022 | 2 |
Mehmet Özcan
Nevşehir Hacı Bektaş Veli Üniversitesi
|
2023 | 2 |
Gözde Sezen Gültekin
-
|
2021 - 2022 | 2 |
Dinar Keskin Yılmaz
-
|
2024 | 2 |
Engin Ekici
-
|
2018 | 2 |
Erdinç Ülker
-
|
2022 - 2023 | 2 |
İsmail Durmuş
-
|
2019 | 2 |
Öznur Bölükbaş Alper
-
|
2019 | 2 |
Salih Şentürk
-
|
2022 - 2023 | 2 |
Ahi Evran Üniversitesi
|
2016 | 1 |
Kırşehir Ahi Evran Üniversitesi
|
2018 | 1 |
Ahi Evran Üniversitesi
|
2017 | 1 |
Ahi Evran Üniversitesi
|
2017 | 1 |
Nezahat Güçlü
Gazi Üniversitesi
|
2006 | 1 |
Nuri Doğan
-
|
2024 | 1 |
Tuba Doğan
-
|
2021 | 1 |
Yasin Söğüt
Ahi Evran Üniversitesi
|
2017 | 1 |
Servet Özdemir
Başkent Üniversitesi
|
2019 | 1 |
Ali Bişirici
-
|
2023 | 1 |
Aslıhan Sapan
-
|
2022 | 1 |
Aysel Kumbar
-
|
2024 | 1 |
Demet Karakaya
-
|
2021 | 1 |
Emine Çetin
-
|
2023 | 1 |
Ergül Hacer
-
|
2015 | 1 |
Erhan Yurt
-
|
2017 | 1 |
Erol Ata
-
|
2021 | 1 |
Esma Namoğlu
-
|
2024 | 1 |
Gülsün Paşa
-
|
2023 | 1 |
Gülüşan Kaya
-
|
2021 | 1 |
Hanım Kandil
-
|
2022 | 1 |
İbrahim Ferkan Polat
-
|
2021 | 1 |
Mehtap Altınok
-
|
2024 | 1 |
Melek Öztaş Tanrıkulu
-
|
2023 | 1 |
Muhammet Mazhar Şahin
-
|
2022 | 1 |
Özgür İlanbey
-
|
2020 | 1 |
Sema Fidan Ünver
-
|
2022 | 1 |
Serhat Kaya
-
|
2021 | 1 |
Seyide Yıldız
-
|
2023 | 1 |
Şahin Aksungur
-
|
2018 | 1 |
Tuba Doğan
-
|
2020 | 1 |
Tuğba Cebiroğlu
-
|
2022 | 1 |
Zeki Kumbar
-
|
2024 | 1 |
Zerrin Gümüştaş
-
|
2022 | 1 |
Alan Adı | Alandaki Toplam Öğretim Elemanı Sayısı | |
TÜBİTAK Araştırma Alanı | Sosyal Bilimler | 78368 |
YÖKSİS Temel Alan | Eğitim Bilimleri Temel Alanı | 9825 |
YÖKSİS Bilim Alanı | Eğitim Bilimleri | 971 |
Anahtar Kelimeler | Eğitim Yönetimi |
Performans Kriteri | 2015 | 2016 | 2017 | 2018 | 2019 | 2020 | 2021 | 2022 | 2023 | 2024 |
Ağırlıklı Puan | 64 | 190 | 230 | 240 | 165 | 165 | 205 | 195 | 220 | 80 |
Sıra (Araştırma Alanı İçinde) | 407 . | 314 . | 320 . | 304 . | 379 . | 365 . | 421 . | 430 . | 385 . | 294 . |
Sıra (Temel Alan İçinde) | 264 . | 163 . | 151 . | 133 . | 180 . | 184 . | 200 . | 183 . | 185 . | 138 . |
Sıra (Bilim Alanı İçinde) | 98 . | 37 . | 27 . | 35 . | 50 . | 51 . | 51 . | 52 . | 37 . | 42 . |
Sıra (Anahtar Kelime (1)) | 51 . | 11 . | 13 . | 13 . | 21 . | 23 . | 23 . | 22 . | 14 . | 23 . |
Toplam Yayın | 8 | 11 | 17 | 17 | 17 | 13 | 10 | 12 | 11 | 8 |
Toplam Makale | 0 | 3 | 4 | 7 | 6 | 8 | 5 | 6 | 9 | 4 |
Toplam Kitap | 1 | 2 | 3 | 2 | 0 | 0 | 3 | 2 | 2 | 0 |
Toplam Bildiri | 7 | 6 | 10 | 8 | 11 | 5 | 2 | 4 | 0 | 4 |
Makale (SCI) | 0 | 1 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 |
Makale (Uluslararası) | 0 | 0 | 2 | 0 | 0 | 6 | 5 | 6 | 9 | 4 |
Makale (Ulusal) | 0 | 2 | 2 | 7 | 6 | 2 | 0 | 0 | 0 | 0 |
Kitap Yazarlığı | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 |
Kitap Bölümü Yazarlığı | 1 | 2 | 3 | 2 | 0 | 0 | 3 | 2 | 2 | 0 |
Bildiri (Uluslararası) | 4 | 6 | 10 | 8 | 11 | 5 | 2 | 4 | 0 | 4 |
Bildiri (Ulusal) | 3 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 |