Doktora/Sanatta Yeterlilik/Tıpta Uzmanlık, Türkiye, Hacettepe Üniversitesi, Sağlık Bilimleri Enstitüsü, Çocuk Sağlığı ve Eğitimi (Dr), 1988, 1990 |
Yüksek Lisans, Türkiye, Gazi Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, Çocuk Gelişimi ve Eğitimi (Yl) (Tezli), 1985, 1987 |
Lisans, Türkiye, Hacettepe Üniversitesi, Ev Ekonomisi Yüksekokulu, Çocuk Gelişimi ve Eğitimi Bölümü, 1979, 1984 |
Doktora/Sanatta Yeterlilik/Tıpta Uzmanlık, Türkiye, Hacettepe Üniversitesi, Sağlık Bilimleri Enstitüsü, Çocuk Sağlığı ve Eğitimi (Dr), 1988, 1990 |
Yüksek Lisans, Türkiye, Gazi Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, Çocuk Gelişimi ve Eğitimi (Yl) (Tezli), 1985, 1987 |
Lisans, Türkiye, Hacettepe Üniversitesi, Ev Ekonomisi Yüksekokulu, Çocuk Gelişimi ve Eğitimi Bölümü, 1979, 1984 |
Kayıt Yok |
İngilizce, YÖKDİL, 57, 2017 |
Sertifika, Denver Seltifikası, Hacettepe Üniversitesi Çocuk Nörolojisi, Ankara, 12-01-1986, 12-03-1986 |
Sertifika, Yaratıcı Drama Kursu Başarı Belgesi, Happy Kids, Türkiye, 01-10-2000, 31-12-2000 |
Sertifika, Öğretmenlik Sertifikası, Hacettepe Üniversitesi Eğitim Fakültesi Beytepe, Ankara, Türkiye, 12-09-1982, 12-09-1984 |
[UAK] Sosyal, Beşeri ve İdari Bilimler Çocuk Gelişimi Çocuk Gelişimi Eğitimi |
[UAK] Sosyal, Beşeri ve İdari Bilimler Çocuk Gelişimi Okul Öncesi Eğitimi |
2021-, Doçent, Tam Zamanlı, Ahi Evran Üniversitesi, Eğitim Fakültesi, Temel Eğitim Bölümü, Türkiye |
2013-2014, Mevlana Değişim Programı Kurum Koordinatörü, Ahi Evran Üniversitesi, Türkiye |
2012-2014, Erasmus Koordinatörü, Ahi Evran Üniversitesi, Türkiye |
2012-2016, Farabi Koordinatörü, Ahi Evran Üniversitesi, Türkiye |
2009-2015, Bologna Koordinatörü, Ahi Evran Üniversitesi, Türkiye |
2004-2016, Anabilim Dalı Başkanı, Ahi Evran Üniversitesi, Türkiye |
2018-2019, OKUL ÖNCESİ EĞİTİME GİRİŞ, ARAŞTIRMA PROJESİ, OKUL DENEYİMİ, ÖĞRETMENLİK UYGULAMASI, ERKEN ÇOCUKLUK , Lisans |
2017-2018, OKUL ÖNCESİ EĞİTİME GİRİŞ, ANNE ÇOCUK BESLENMESİ, ERKEN ÇOCUKLUK DÖNEMİ GELİŞİM I-II, MATERYAL GELİŞ, Lisans |
2016-2017, OKUL ÖNCESİ EĞİTİME GİRİŞ, ARAŞTIRMA PROJESİ 1-2, ERKEN ÇOCUKLUK DÖNEMİNDE GELİŞİM 1-2, ANNE VE ÇOCU, Lisans |
2015-2016, ÖĞRETMENLİK UYGULAMASI 1-2, OKUL ÖNCESİ EĞİTİME GİRİŞ, ERKEN ÇOCUKLUK DÖNEMİNDE GELİŞİM 1-2, ANNE VE, Lisans |
2014-2015, OKUL ÖNCESİ EĞİTİME GİRİŞ, ANNE ÇOCUK BESLENMESİ, ERKEN ÇOCUKLUK DÖNEMİ GELİŞİM I-II, OKUL DEN., MAT, Lisans |
2013-2014, Öğretmenlik Uygulaması, Özel Eğitim, Materyal Geliştirme, Topluma Hizmet Uygulamaları, Drama, Animas, Lisans |
2013-2014, OKUL ÖNCESİ EĞİTİME GİRİŞ, BİLİMSEL ARAŞTIRMA TEKNİKLERİ, EĞİTİM PSİKOLOJİSİ, ERKEN ÇOCUKLUK EĞİTİMİ, Lisans |
2013-2014, DRAMA SINIF YÖNETİMİ, Lisans |
2013-2014, DRAMA SINIF YÖNETİMİ, Lisans |
2012-2013, Öğretmenlik Uygulaması, Özel Eğitim, Materyal Geliştirme, Topluma Hizmet Uygulamaları, Drama, Animas, Lisans |
2012-2013, OKUL ÖNCESİ EĞİTİME GİRİŞ, BİLİMSEL ARAŞTIRMA TEKNİKLERİ, EĞİTİM PSİKOLOJİSİ, ERKEN ÇOCUKLUK EĞİTİMİ, Lisans |
2012-2013, DRAMA SINIF YÖNETİMİ, Lisans |
2012-2013, DRAMA SINIF YÖNETİMİ, Lisans |
2011-2012, Öğretmenlik Uygulaması, Özel Eğitim, Materyal Geliştirme, Topluma Hizmet Uygulamaları, Drama, Animas, Lisans |
2011-2012, OKUL ÖNCESİ EĞİTİME GİRİŞ, BİLİMSEL ARAŞTIRMA TEKNİKLERİ, EĞİTİM PSİKOLOJİSİ, ERKEN ÇOCUKLUK EĞİTİMİ, Lisans |
2011-2012, DRAMA SINIF YÖNETİMİ, Lisans |
2010-2011, Öğretmenlik Uygulaması, Özel Eğitim, Materyal Geliştirme, Topluma Hizmet Uygulamaları, Drama, Animas, Lisans |
2010-2011, OKUL ÖNCESİ EĞİTİME GİRİŞ, BİLİMSEL ARAŞTIRMA TEKNİKLERİ, EĞİTİM PSİKOLOJİSİ, ERKEN ÇOCUKLUK EĞİTİMİ, Lisans |
2009-2010, Öğretmenlik Uygulaması, Özel Eğitim, Materyal Geliştirme, Topluma Hizmet Uygulamaları, Drama, Animas, Lisans |
2006-2007, Gelişim Psikolojisi, Yüksek Lisans |
2005-2006, Gelişim Psikolojisi, Yüksek Lisans |
2004-2005, Gelişim Psikolojisi, Yüksek Lisans |
2003-2004, Gelişim Psikolojisi, Yüksek Lisans |
2002-2003, Gelişim Psikolojisi, Yüksek Lisans |
2001-2002, Gelişim Psikolojisi, Yüksek Lisans |
2000-2001, Gelişim Psikolojisi, Yüksek Lisans |
Kayıt Yok |
Kayıt Yok |
Kayıt Yok |
Kayıt Yok |
Üye, Türkiye Okul Öncesi Eğitimi Geliştirme Derneği, 2010- |
Kayıt Yok |
Sıra | Yayın | A | B | C | D | E | F | G | H | I | J |
1 | Farklı Sosyo Ekonomik Düzeylerdeki İlköğretim Okullarında Okuyan Öğrencilerin Anne Babalarının Değerlendirmesine Göre Uyum Sorunları (Kırşehir İl Örneği) | 0 | 0 | 0 | 1 | 0 | 9 | 0 | 0 | 0 | 10 |
2 | İletişim ve Sınıf İçi İletişimin Önemi | 0 | 0 | 0 | 0 | 1 | 5 | 0 | 0 | 0 | 6 |
3 | Okul Öncesi Öğretmenlerinin Fen Etkinliklerine İlişkin Yeterlilikleri ve Bu Yeterliliklerinin Bazı Değişkenlere Göre İncelenmesi Kırşehir İli Örneği | 3 | 0 | 0 | 0 | 1 | 1 | 1 | 0 | 0 | 6 |
4 | Drama ve İlköğretimde Dramanın Önemi | 1 | 0 | 0 | 0 | 1 | 3 | 0 | 0 | 0 | 5 |
5 | Okul Öncesi Eğitim Kurumlarının Fiziksel Koşullarının İncelenmesi (Kırşehir İli Örneği) | 0 | 0 | 0 | 0 | 2 | 1 | 0 | 0 | 0 | 3 |
Kayıt Yok |
Kayıt Yok |
Kayıt Yok |
Birlikte çalışılan kişi | Aktif Dönem | Çalışma Sayısı |
![]()
Kırşehir Ahi Evran Üniversitesi
|
2012 | 1 |
![]()
-
|
2023 | 1 |
![]()
Fatma Ayça Yıldız
-
|
2019 | 1 |
Alan Adı | Alandaki Toplam Öğretim Elemanı Sayısı | |
TÜBİTAK Araştırma Alanı | Sosyal Bilimler | 78285 |
YÖKSİS Temel Alan | Sosyal-Beşeri ve İdari Bilimler Temel Alanı | 33733 |
YÖKSİS Bilim Alanı | Çocuk Gelişimi | 246 |
Anahtar Kelimeler | Çocuk Gelişimi Eğitimi, Okul Öncesi Eğitimi |
Performans Kriteri | 2015 | 2016 | 2017 | 2018 | 2019 | 2020 | 2021 | 2022 | 2023 | 2024 | 2025 |
Ağırlıklı Puan | 0 | 80 | 80 | 140 | 100 | 0 | 0 | 0 | 65 | 55 | 90 |
Sıra (Araştırma Alanı İçinde) | - | 431 . | 482 . | 409 . | 455 . | - | - | - | 540 . | 498 . | 260 . |
Sıra (Temel Alan İçinde) | - | 347 . | 376 . | 333 . | 381 . | - | - | - | 468 . | 406 . | 209 . |
Sıra (Bilim Alanı İçinde) | - | 30 . | 38 . | 32 . | 32 . | - | - | - | 46 . | 53 . | 14 . |
Sıra (Anahtar Kelime (1)) | - | 25 . | 31 . | 21 . | 24 . | - | - | - | 35 . | 45 . | 9 . |
Sıra (Anahtar Kelime (2)) | - | 20 . | 24 . | 18 . | 18 . | - | - | - | 29 . | 36 . | 9 . |
Toplam Yayın | 0 | 2 | 5 | 2 | 1 | 0 | 0 | 0 | 4 | 2 | 2 |
Toplam Makale | 0 | 0 | 2 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 1 | 1 |
Toplam Kitap | 0 | 2 | 1 | 2 | 1 | 0 | 0 | 0 | 1 | 0 | 1 |
Toplam Bildiri | 0 | 0 | 2 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 3 | 1 | 0 |
Makale (SCI) | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 1 | 1 |
Makale (Uluslararası) | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 |
Makale (Ulusal) | 0 | 0 | 2 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 |
Kitap Yazarlığı | 0 | 0 | 0 | 1 | 1 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 |
Kitap Bölümü Yazarlığı | 0 | 2 | 1 | 1 | 0 | 0 | 0 | 0 | 1 | 0 | 1 |
Bildiri (Uluslararası) | 0 | 0 | 2 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 3 | 1 | 0 |
Bildiri (Ulusal) | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 |