Yüksek Lisans, Türkiye, Sakarya Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, Halkla İlişkiler ve Reklamcılık (Yl) (Tezli), 2019, 2021 |
Lisans, Türkiye, Anadolu Üniversitesi, İktisat Fakültesi, Siyaset Bilimi ve Kamu Yönetimi Bölümü, 2014, 2021 |
Lisans, Kuzey Kıbrıs Türk Cumhuriyeti, Yakin Dogu Üniversitesi, Halkla İlişkiler ve Reklamcılık, , 2004, 2008 |
Yüksek Lisans, Türkiye, Sakarya Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, Halkla İlişkiler ve Reklamcılık (Yl) (Tezli), 2019, 2021 |
Lisans, Türkiye, Anadolu Üniversitesi, İktisat Fakültesi, Siyaset Bilimi ve Kamu Yönetimi Bölümü, 2014, 2021 |
Lisans, Kuzey Kıbrıs Türk Cumhuriyeti, Yakin Dogu Üniversitesi, Halkla İlişkiler ve Reklamcılık, , 2004, 2008 |
Kayıt Yok |
Kayıt Yok |
Kayıt Yok |
[UAK] Sosyal, Beşeri ve İdari Bilimler Halkla İlişkiler Halkla İlişkiler |
[UAK] Sosyal, Beşeri ve İdari Bilimler Halkla İlişkiler Kurumsal Sosyal Sorumluluk |
[UAK] Sosyal, Beşeri ve İdari Bilimler Halkla İlişkiler Kurumsal İletişim |
2017-, Öğretim Görevlisi, Tam Zamanlı, Kırşehir Ahi Evran Üniversitesi, Sosyal Bilimler Meslek Yüksekokulu, Pazarlama ve Reklamcılık Bölümü, Türkiye |
Kayıt Yok |
Kayıt Yok |
Kayıt Yok |
Kayıt Yok |
Kayıt Yok |
Kayıt Yok |
Kayıt Yok |
Kayıt Yok |
KURTULAN, A.E., ÖZDEMİR, H.Ö. (2019) "Popüler Kültür Penceresinden Toplumsal İlişkiler ve Liderlik", Ankara/Türkiye : Savaş Yayınevi, ISBN: 978-605-7867-19-3 |
DEMİRDAŞ, B., KURTULAN, A.E. (2019) "Sosyal Medyanın Toplumsal ve İş Ahlakı Üzerine Etkileri", Kitap: Sosyal Medya ve Etkileri, Ankara/Türkiye : Gece Kitaplığı, Bölüm Sayfaları: 35 / 49, ISBN: 978-605-288-955-8 |
Kayıt Yok |
Kayıt Yok |
Kayıt Yok |
Kayıt Yok |
Sıra | Yayın | A | B | C | D | E | F | G | H | I | J |
1 | Popüler Kültür Penceresinden Toplumsal İlişkiler ve Liderlik | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 1 | 0 | 0 | 1 |
Kayıt Yok |
Kayıt Yok |
Kayıt Yok |
Kayıt Yok |
Birlikte çalışılan kişi | Aktif Dönem | Çalışma Sayısı |
Kırşehir Ahi Evran Üniversitesi
|
2019 | 1 |
Kırşehir Ahi Evran Üniversitesi
|
2019 | 1 |
Kırşehir Ahi Evran Üniversitesi
|
2019 | 1 |
Alan Adı | Alandaki Toplam Öğretim Elemanı Sayısı | |
TÜBİTAK Araştırma Alanı | Sosyal Bilimler | 78392 |
YÖKSİS Temel Alan | Sosyal-Beşeri ve İdari Bilimler Temel Alanı | 33237 |
YÖKSİS Bilim Alanı | Halkla İlişkiler | 572 |
Anahtar Kelimeler | Halkla İlişkiler, Kurumsal Sosyal Sorumluluk, Kurumsal İletişim |
Performans Kriteri | 2015 | 2016 | 2017 | 2018 | 2019 | 2020 | 2021 | 2022 | 2023 | 2024 |
Ağırlıklı Puan | 0 | 0 | 0 | 0 | 140 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 |
Sıra (Araştırma Alanı İçinde) | - | - | - | - | 401 . | - | - | - | - | - |
Sıra (Temel Alan İçinde) | - | - | - | - | 341 . | - | - | - | - | - |
Sıra (Bilim Alanı İçinde) | - | - | - | - | 30 . | - | - | - | - | - |
Sıra (Anahtar Kelime (1)) | - | - | - | - | 23 . | - | - | - | - | - |
Sıra (Anahtar Kelime (2)) | - | - | - | - | 10 . | - | - | - | - | - |
Sıra (Anahtar Kelime (3)) | - | - | - | - | 15 . | - | - | - | - | - |
Toplam Yayın | 0 | 0 | 0 | 0 | 2 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 |
Toplam Makale | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 |
Toplam Kitap | 0 | 0 | 0 | 0 | 2 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 |
Toplam Bildiri | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 |
Makale (SCI) | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 |
Makale (Uluslararası) | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 |
Makale (Ulusal) | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 |
Kitap Yazarlığı | 0 | 0 | 0 | 0 | 1 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 |
Kitap Bölümü Yazarlığı | 0 | 0 | 0 | 0 | 1 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 |
Bildiri (Uluslararası) | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 |
Bildiri (Ulusal) | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 |