img

Öğr. Gör. Ali Emrah KURTULAN

  • Sosyal Bilimler Meslek Yüksekokulu
  • Pazarlama ve Reklamcılık
  • Halkla İlişkiler ve Tanıtım Pr.

Genel Bilgiler

Metrikler

UNIS
Yayın
2
Atıf
1
h-index
0
BM Sürdürülebilir Kalkınma Amaçları
Alınan Eğitimler
Yüksek Lisans, Türkiye, Sakarya Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, Halkla İlişkiler ve Reklamcılık (Yl) (Tezli), 2019, 2021
Lisans, Türkiye, Anadolu Üniversitesi, İktisat Fakültesi, Siyaset Bilimi ve Kamu Yönetimi Bölümü, 2014, 2021
Lisans, Kuzey Kıbrıs Türk Cumhuriyeti, Yakin Dogu Üniversitesi, Halkla İlişkiler ve Reklamcılık, , 2004, 2008
Araştırma Alanları
Halkla İlişkiler, Kurumsal Sosyal Sorumluluk, Kurumsal İletişim
Yıllara Göre Yayın Sayıları
Yıllara Göre Atıf Sayıları
Yüksek Lisans, Türkiye, Sakarya Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, Halkla İlişkiler ve Reklamcılık (Yl) (Tezli), 2019, 2021
Lisans, Türkiye, Anadolu Üniversitesi, İktisat Fakültesi, Siyaset Bilimi ve Kamu Yönetimi Bölümü, 2014, 2021
Lisans, Kuzey Kıbrıs Türk Cumhuriyeti, Yakin Dogu Üniversitesi, Halkla İlişkiler ve Reklamcılık, , 2004, 2008
Kayıt Yok
Kayıt Yok
Kayıt Yok
[UAK] Sosyal, Beşeri ve İdari Bilimler Halkla İlişkiler Halkla İlişkiler
[UAK] Sosyal, Beşeri ve İdari Bilimler Halkla İlişkiler Kurumsal Sosyal Sorumluluk
[UAK] Sosyal, Beşeri ve İdari Bilimler Halkla İlişkiler Kurumsal İletişim
2017-, Öğretim Görevlisi, Tam Zamanlı, Kırşehir Ahi Evran Üniversitesi, Sosyal Bilimler Meslek Yüksekokulu, Pazarlama ve Reklamcılık Bölümü, Türkiye
Kayıt Yok
Kayıt Yok
Kayıt Yok
Kayıt Yok
Kayıt Yok
Kayıt Yok
Kayıt Yok
Kayıt Yok
Kurtulan, A.E., Özdemir, H.Ö. (2019) "Popüler Kültür Penceresinden Toplumsal İlişkiler ve Liderlik", Ankara/Türkiye : Savaş Yayınevi  
Demirdaş, B., Kurtulan, A.E. (2019) "Sosyal Medyanın Toplumsal ve İş Ahlakı Üzerine Etkileri", Kitap: Sosyal Medya ve Etkileri, Ankara/Türkiye : Gece Kitaplığı  
Kayıt Yok
Kayıt Yok
Kayıt Yok
Kayıt Yok
Atıflar
Atıf Sayılarına Göre Yayınlar
A: SCI/SSCI/AHCI, B: ESCI, C: Scopus, D: Uluslararası Alan Index, E: TR Dizin, F: Uluslararası Kitap, G: Ulusal Kitap, H: Diğer Makale, I: Toplam
Sıra Yayın A B C D E F G H I
1 Popüler Kültür Penceresinden Toplumsal İlişkiler ve Liderlik 0 0 0 0 0 1 0 0 1
Kayıt Yok
Kayıt Yok
Kayıt Yok
Kayıt Yok
Kayıt Yok
Birlikte çalışılan kişi Aktif Dönem Çalışma Sayısı
Kırşehir Ahi Evran Üniversitesi
2019 1
Kırşehir Ahi Evran Üniversitesi
2019 1
Kırşehir Ahi Evran Üniversitesi
2019 1
Alan Adı Alandaki Toplam Öğretim Elemanı Sayısı
TÜBİTAK Araştırma Alanı Sosyal Bilimler 78449
YÖKSİS Temel Alan Sosyal-Beşeri ve İdari Bilimler Temel Alanı 33182
YÖKSİS Bilim Alanı Halkla İlişkiler 570
Anahtar Kelimeler Halkla İlişkiler, Kurumsal Sosyal Sorumluluk, Kurumsal İletişim
Performans Kriteri 2015 2016 2017 2018 2019 2020 2021 2022 2023 2024
Ağırlıklı Puan 0 0 0 0 140 0 0 0 0 0
Sıra (Araştırma Alanı İçinde) - - - - - - - - - -
Sıra (Temel Alan İçinde) - - - - - - - - - -
Sıra (Bilim Alanı İçinde) - - - - - - - - - -
Sıra (Anahtar Kelime (1)) - - - - - - - - - -
Sıra (Anahtar Kelime (2)) - - - - - - - - - -
Sıra (Anahtar Kelime (3)) - - - - - - - - - -
Toplam Yayın 0 0 0 0 2 0 0 0 0 0
Toplam Makale 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0
Toplam Kitap 0 0 0 0 2 0 0 0 0 0
Toplam Bildiri 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0
Makale (SCI) 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0
Makale (Uluslararası) 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0
Makale (Ulusal) 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0
Kitap Yazarlığı 0 0 0 0 1 0 0 0 0 0
Kitap Bölümü Yazarlığı 0 0 0 0 1 0 0 0 0 0
Bildiri (Uluslararası) 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0
Bildiri (Ulusal) 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0
Atıfları ve Metrikleri
Atıfları ve Metrikleri