img

Prof. Dr. Abdulkerim KARADENİZ

  • Eğitim Fakültesi
  • Türkçe ve Sosyal Bilimler Eğitimi
  • Türkçe Eğitimi

Genel Bilgiler

Metrikler

UNIS
Yayın
42
Atıf
163
h-index
6
Proje
9
Google Scholor
Yayın
20
Atıf
445
h-index
9
BM Sürdürülebilir Kalkınma Amaçları
Alınan Eğitimler
Yüksek Lisans, Türkiye, Gazi Üniversitesi, Eğitim Bilimleri Enstitüsü, Türk Dili ve Edebiyatı Eğitimi (Yl) (Tezli), 2003, 2006
Doktora/Sanatta Yeterlilik/Tıpta Uzmanlık, Türkiye, Gazi Üniversitesi, Eğitim Bilimleri Enstitüsü, Türk Dili ve Edebiyatı Eğitimi (Dr), 2008, 2012
Lisans, Türkiye, Niğde Üniversitesi, Fen-Edebiyat Fakültesi, Türk Dili ve Edebiyatı Bölümü, 1998, 2003
Araştırma Alanları
Türk Dili ve Edebiyatı Eğitimi
Yıllara Göre Yayın Sayıları
Yıllara Göre Atıf Sayıları
Doktora/Sanatta Yeterlilik/Tıpta Uzmanlık, Türkiye, Gazi Üniversitesi, Eğitim Bilimleri Enstitüsü, Türk Dili ve Edebiyatı Eğitimi (Dr), 2008, 2012
Yüksek Lisans, Türkiye, Gazi Üniversitesi, Eğitim Bilimleri Enstitüsü, Türk Dili ve Edebiyatı Eğitimi (Yl) (Tezli), 2003, 2006
Lisans, Türkiye, Niğde Üniversitesi, Fen-Edebiyat Fakültesi, Türk Dili ve Edebiyatı Bölümü, 1998, 2003
Kayıt Yok
İngilizce, YDS, 68, Bahar, 2013
İngilizce, YDS, 63, Güz, 2013
İngilizce, KPDS, 50, Güz, 2007
Kayıt Yok
[UAK] Eğitim Bilimleri Türk Dili ve Edebiyatı Eğitimi Türk Dili ve Edebiyatı Eğitimi
2023-, Profesör, Tam Zamanlı, Kırşehir Ahi Evran Üniversitesi, Eğitim Fakültesi, Türkçe ve Sosyal Bilimler Eğitimi, Türkçe Eğitimi Anabilim Dalı, Türkiye
2018-2023, Doçent, Tam Zamanlı, Kırşehir Ahi Evran Üniversitesi, Eğitim Fakültesi, Türkçe ve Sosyal Bilimler Eğitimi, Türkçe Eğitimi Anabilim Dalı, Türkiye
2013-, Yardımcı Doçent, Tam Zamanlı, Ahi Evran Üniversitesi, Eğitim Fakültesi, Türkçe ve Sosyal Bilimler Eğitimi Bölümü, Türkiye
2009-2013, Okutman, Tam Zamanlı, Ahi Evran Üniversitesi, Rektörlük, Türkiye
2023-2026, Arş. Uyg. Merkezi Müdürü, Kırşehir Ahi Evran Üniversitesi, Türkiye
2016-, Anabilim Dalı Başkanı, Ahi Evran Üniversitesi, Türkiye
2015-2017, Myo/Yüksekokul Müdürü, Ahi Evran Üniversitesi, Türkiye
Bahar Uğur, Yüksek Lisans, ORTAOKUL OĞRENCİLERİNİN ELEŞTİREL OKUMA BECERİSİ, OKUMA ALIŞKANLIĞI VE YARATICI DÜŞÜNME BECERİSİ ARA, Kırşehir Ahi Evran Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, Türkçe ve Sosyal Bilimler Eğitimi Ana Bilim Dalı, 2023, (Asıl Danışman)
Nurcan Uğurlu, Yüksek Lisans, Öğrencilerin eleştirel okuma becerisini etkileyen faktörler: Bir meta-analiz çalışması, Kırşehir Ahi Evran Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, Türkçe ve Sosyal Bilimler Eğitimi Ana Bilim Dalı, 2022, (Asıl Danışman)
Muhammed Mazhar Şahin, Yüksek Lisans, Yabancı dil olarak Türkçenin öğretiminde kullanılan ders kitaplarında kültürel değerlerin aktarımı, Bolu Abant İzzet Baysal Üniversitesi, Lisansüstü Eğitim Enstitüsü, Türkçe ve Sosyal Bilimler Eğitimi Ana Bilim Dalı, 2022, (Asıl Danışman)
Serap Kaya, Yüksek Lisans, Öğrencilerin okuma alışkanlıklarını etkileyen faktörler üzerine bir meta-analiz çalışması, Kırşehir Ahi Evran Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, Türkçe ve Sosyal Bilimler Eğitimi Ana Bilim Dalı, 2021, (Asıl Danışman)
Gizem Çavuşoğlu, Yüksek Lisans, Öğretmen adaylarının duygusal ve ruhsal zekâ düzeyleri ile okuduğunu anlama ve akademik başarıları a, Kırşehir Ahi Evran Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, Türkçe ve Sosyal Bilimler Eğitimi Ana Bilim Dalı, 2019, (Asıl Danışman)
Kadir Yıldırım, Yüksek Lisans, Ortaokul öğrencilerinin argüman kurma becerileri ile eleştirel düşünme problem çözme ve yaratıcı düş, Kırşehir Ahi Evran Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, Türkçe ve Sosyal Bilimler Eğitimi Ana Bilim Dalı, 2019, (Asıl Danışman)
Burak Demir, Yüksek Lisans, Türkçe dersi çalışma kitaplarındaki etkinlerin Çoklu Zeka Kuramı bakımından incelenmesi, Ahi Evran Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, Sosyal Bilgiler ve Türkçe Eğitimi Ana Bilim Dalı, 2016, (Asıl Danışman)
2016-2017, NİCEL ARAŞTIRMA YÖNTEMLERİ, Yüksek Lisans
2016-2017, ŞİİR TAHLİLLERİ, Lisans
2016-2017, EDEBİYAT BİLGİ VE KURAMLARI-I, Lisans
2016-2017, EDEBİYAT BİLGİ VE KURAMLARI-II, Lisans
2016-2017, CÜMLE BİLGİSİ, Lisans
2015-2016, NİTEL ARAŞTIRMA YÖNTEMLERİ, Yüksek Lisans
2015-2016, ŞİİR TAHLİLLERİ, Lisans
2015-2016, EDEBİYAT BİLGİ VE KURAMLARI-I, Lisans
2015-2016, EDEBİYAT BİLGİ VE KURAMLARI-II, Lisans
2015-2016, CÜMLE BİLGİSİ, Lisans
Kayıt Yok
ORTAOKUL ÖĞRENCİLERİNİN TÜRKÇE DERSİNE YÖNELİK TUTUMLARI VE TÜRKÇE ÖĞRETMENLERİNE YÖNELİK ALGILARI (Ulusal) Yükseköğretim Kurumları Tarafından Destekli Bilimsel Araştırma Projesi: Araştırmacı , 2018-2019
TÜRKÇE EĞİTİMİ ÖĞRENCİLERİNİN RUHSAL ZEKÂ ÖZELLİKLERİNİN ÇEŞİTLİ DEĞİŞKENLER AÇISINDAN İNCELENMESİ (Ulusal) Yükseköğretim Kurumları Tarafından Destekli Bilimsel Araştırma Projesi: Yürütücü , 2016-2016
GÖRSEL İŞİTSEL TEKNİKLER VE MEDYA YAPIMCILIĞI BÖLÜMÜ RADYO TELEVİZYON VE REKLAMCILIK UYGULAMA ATÖLYESİNİN KURULMASI (Ulusal) Yükseköğretim Kurumları Tarafından Destekli Bilimsel Araştırma Projesi: Yürütücü , 2016-2017
Eğitim Fakültesi Öğrencilerinin Argüman Kurma Becerileri İle Eleştirel Düşünme, Yaratıcı Düşünme ve Problem Çözme Becerileri Arasındaki İlişkilerin Bazı Değişkenler Açısından İncelenmesi (Ulusal) Yükseköğretim Kurumları Tarafından Destekli Bilimsel Araştırma Projesi: Yürütücü , 2016-2016
Türkçe Dersi Dinleme Becerisini Değerlendirmede Kullanılan Ölçme Araçları Üzerine Bir İnceleme (Ulusal) Yükseköğretim Kurumları Tarafından Destekli Bilimsel Araştırma Projesi: Araştırmacı , 2016-2017
ORTAÖĞRETİM ÖĞRENCİLERİNİN AKICI OKUMA DÜZEYLERİNİN ÇEŞİTLİ DEĞİŞKENLER BAKIMINDAN İNCELENMESİ (Ulusal) Yükseköğretim Kurumları Tarafından Destekli Bilimsel Araştırma Projesi: Araştırmacı , 2016-2017
ORTAÖĞRETİM ÖĞRENCİLERİNİN AKICI OKUMA DÜZEYLERİNİN ÇEŞİTLİ DEĞİŞKENLER BAKIMINDAN İNCELENMESİ (Ulusal) Yükseköğretim Kurumları Tarafından Destekli Bilimsel Araştırma Projesi: Araştırmacı , 2016-2017
Türkçe Dersi Dinleme Becerisini Değerlendirmede Kullanılan Ölçme Araçları Üzerine Bir İnceleme (Ulusal) Yükseköğretim Kurumları Tarafından Destekli Bilimsel Araştırma Projesi: Araştırmacı , 2016-2018
Eğitim Fakültesi Öğrencilerinin Yazılı Anlatımlarında Bağdaşılık (Ulusal) Yükseköğretim Kurumları Tarafından Destekli Bilimsel Araştırma Projesi: Yürütücü , 2014-2014
Kayıt Yok
Karadeniz, A., Can, R. (2021) "ŞİİR TUTUM ÖLÇEĞİNİN GELİŞTİRİLMESİ VE ŞİİRE YÖNELİK TUTUM İLE ŞİİR ÇÖZÜMLEME BECERİSİ ARASINDAKİ İLİŞKİ", Avrasya Dil Eğitimi ve Araştırmaları Dergisi, 5 (2) pp. 85-104 Link   
Altuntaş, B., Can, R., Karadeniz, A. (2020) "Öğretmen ve Öğrencilerinin Okuduğu/Tavsiye Ettiği Kitaplar ve BuKitapları Beğenme Nedenleri Üzerine Bir Araştırma", International Journal of Languages’ Education and Teaching (IJLET), 8 (4) pp. 101-109 Link DOI   
Karadeniz, A. (2020) "Şiir Öğretimi Üzerine Öğrenci Görüşleri", The Journal of Academic Social Science, 8 (11) pp. 103-116 Link DOI    
Karadeniz, A. (2017) "Cohesion and Coherence in Written Texts of Students of Faculty of Education", Journal of Education and Training Studies, 5 (2) pp. 93-99 Link DOI    
Can, R., Karadeniz, A. (2017) "Ortaöğretim Öğrencilerinin Yazmaya Yönelik İlgileri Üzerine Bir Araştırma", Uluslararası Türk Eğitim Bilimleri Dergisi, 5 (9) pp. 372-384 Link   
Karadeniz, A. (2017) "Examination of the Characteristics of Spiritual Intelligence of Turkish Education Students in Terms of Different Variables", International Online Journal of Educational Sciences, 9 (2) pp. 340-347 Link    
Can, R., Karadeniz, A. (2017) "Ortaöğretim Öğrencilerinin Okuma Alışkanlıkları Üzerine Bir Araştırma (Kırşehir İli Örneği)", the Journal of Academic Social Sciences, 55 (55) pp. 75-91 Link DOI   
Aydın, D., Karadeniz, A. (2017) "Eğitim Fakültesi Öğrencilerinin Ruhsal Zekâ Özelliklerinin Çeşitli Değişkenler Açısından İncelenmesi", the Journal of Academic Social Sciences, 57 (57) pp. 100-114 Link DOI    
Karadeniz, A. (2017) "Aruz Öğretimi Üzerine Öğrenci Görüşleri", Ahi Evran Üniversitesi Kırşehir Eğitim Fakültesi Dergisi (KEFAD), 18 (1) pp. 539-554 [TR Dizin] Link   
Karadeniz, A., Aydın, D. (2016) "Ruhsal Zekâ Özellikleri Ölçeği Geçerlilik ve Güvenirlik Çalışması", International Journal Of Eurasia Social Sciences, 7 (23) pp. 69-93 Link    
Yalçın, A.M., Karadeniz, A. (2016) "Relationship Between The Writing Quality And Self Regulation Skills Of Secondary Education Students", The Turkish Online Journal of Educational Technology, (0) pp. 345-354 Link    
Karadeniz, A. (2016) "The Relationship Between Faculty Of Education Students Argumentation Skills And Critical Thinking Creative Thinking And Problem Solving Skills", The Turkish Online Journal of Educational Technology, (0) pp. 1057-1061 Link    
Karadeniz, A. (2016) "Argüman Kurma Becerisi Üzerine Bir Modelleme Çalışması", the Journal of Academic Social Sciences, 4 (36) pp. 258-266 Link DOI    
Karadeniz, A. (2015) "An Examination of Critical Reading Self efficacy Perceptions among the Students of the Faculty of Education Over Different Variables", Anthropologist, 22 (2) pp. 167-175 [SSCI] Link    
Karadeniz, A. (2015) "Metin Dil Bilimi Temelli Metin Çözümlemesinin Bağdaşıklık Araçlarını Kullanma ve Tutarlı Metin Oluşturma Becerilerine Etkisi", Mersin Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi, 11 (1) pp. 1-17 [TR Dizin] Link     
Karadeniz, A., Gürsoy, Ü. (2014) "Modern Metin Çözümleme Yöntemlerinin Eleştirel Düşünme Yaratıcı Düşünme ve Problem Çözme Becerilerine Etkisi", Ahi Evran Üniversitesi Kırşehir Eğitim Fakültesi Dergisi (KEFAD), 15 (2) pp. 99-117 [TR Dizin] Link    
Karadeniz, A. (2014) "Eleştirel Okuma Özyeterlilik Algısı Ölçeğinin Geçerlilik ve Güvenirlik Çalışması", Bartın Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi, 3 (1) pp. 113-140 Link DOI     
Türkyılmaz, M., Can, R., Karadeniz, A. (2010) "Öğrenci Görüşleriyle Türk Edebiyatı Ders Kitaplarındaki Metinlerin Değerlendirilmesi", Abat İzzet Baysal Üniversitesi Dergisi, 10 (1) pp. 113-123 [TR Dizin] Link    
Türkyılmaz, M., Can, R., Karadeniz, A. (2010) "Alımlama Estetiği ve Okur Merkezli Yaklaşımın Eski Türk Edebiyatı Eğitimine Uygulanması", Selçuk Üniversitesi Ahmet KeleşoğluEğitim Fakültesi Dergisi, (29) pp. 153-172 Link   
Can, R., Türkyılmaz, M., Karadeniz, A. (2010) "Ergenlik Dönemi Öğrencilerinin Okuma Alışkanlıkları", Ahi Evran Üniversitesi Kırşehir Eğitim Fakültesi Dergisi, 11 (3) pp. 1-21 [TR Dizin] Link    
Karadeniz, A., Can, R. (2019) "Türk Dili ve Edebiyatı Bölümü Öğrencilerinin Şiir ve Aruz Öğretimi Hakkında Görüşleri", III. Uluslararası Türklerin Dünyası Sosyal Bilimler Sempozyumu , (pp. 316-321), Antalya, Türkiye, (Eylül 2019
Karadeniz, A. (2019) "ORTAÖĞRETİM ÖĞRENCİLERİNİN YAZILI ANLATIMLARINDA BAĞDAŞIKLIK VE TUTARLILIK", International Congress Of Science Culture And Education , (pp. 84), Antalya, Türkiye, (Aralık 2019
Karadeniz, A. (2019) "ÖĞRENCİLERİN TUTARLI METİN OLUŞTURMA BECERİLERİNİ ETKİLEYEN FAKTÖRLER", International Congress Of Science Culture And Education , (pp. 82), Antalya, Türkiye, (Aralık 2019
Karadeniz, A. (2019) "TÜRKÇE ÖĞRETMEN ADAYLARININ ESKİ TÜRK EDEBİYATI EĞİTİMİ HAKKINDAKİ GÖRÜŞLERİ", International Congress of Science Culture and Education , (pp. 81), Antalya, Türkiye, (Aralık 2019
Karadeniz, A. (2019) "Türkçe Eğitimi Öğrencilerinin Duygusal Zekâ Özelliklerinin Çeşitli Değişkenler Açısından İncelenmesi", V. International Human and Civilization Congress From Past to Future , (pp. 753-757), Antalya, Türkiye, (Eylül 2019
Karadeniz, A., Karadeniz, H. (2019) "Şiir Çözümleme Becerisi Ölçeği: Geçerlilik ve Güvenirlik Çalışması", V. Human Civilization Congress From Past to Future , (pp. 745-752), Antalya, Türkiye, (Eylül 2019
Can, R., Karadeniz, A. (2017) "Ortaöğretim Öğrencilerinin Okuma Alışkanlıkları ve Yazmaya Yönelik İlgileri Üzerine Bir Araştırma", II. Uluslararası Türk Dili ve Edebiyatları Öğretimi Sempozyumu , Ankara, Türkiye, (Nisan 2017
Karadeniz, A. (2017) "Öğrencilerin Okuma Alışkanlıkları ve Akıcı Okuma Becerileri: Nitel Bir Araştırma", International Conference on New Horizons in Education 2017 , (pp. 837), Berlin, Almanya, (Aralık 2017
Karadeniz, A. (2017) "Aruz Eğitimi Üzerine Deneysel Bir Çalışma", II. Uluslarası Akademik Araştırmalar Kongresi , (pp. 402), Antalya, Türkiye, (Ekim 2017
Karadeniz, A. (2017) "Şiir Tutum Ölçeği: Geçerlilik ve Güvenirlik Çalışması", II. Uluslararası Akademik Araştırmalar Kongresi , (pp. 397), Antalya, Türkiye, (Ekim 2017
Karadeniz, A. (2017) "Şiir Öğretimi Üzerine Öğrenci Görüşleri", II. Uluslararası Türk Dili ve Edebiyatları Öğretimi Sempozyumu , (pp. 4), Ankara, Türkiye, (Nisan 2017
Karadeniz, A. (2016) "Aruz Öğretimi Üzerine Öğrenci Görüşleri", 1. Uluslararası Akademik Araştırmalar Kongresi (İNES) , Antalya, Türkiye, (Kasım 2016
Karadeniz, A. (2016) "Eğitim Fakültesi Öğrencilerinin Yazılı Anlatımlarında Bağdaşıklık ve Tutarlılık", III. Uluslararası Avrasya Eğitim Araştırmaları Kongresi , (pp. 1927-1928), Muğla, Türkiye, (Haziran 2016
Karadeniz, A. (2016) "Türkçe Eğitimi Öğrencilerinin Ruhsal Zekâ Özelliklerinin Çeşitli Değişkenler Açısından İncelenmesi", III. Uluslararası Avrasya Eğitim Araştırmları Kongresi , (pp. 1924-1926), Muğla, Türkiye, (Haziran 2016
Karadeniz, A. (2016) "Argüman Kurma Becerisi Üzerine Bir Modelleme Çalışması", 1. Uluslararası Akademik Araştırmalar Kongresi , Antalya, Türkiye, (Aralık 2016
Karadeniz, A. (2015) "Şiir Çözümleme Özyeterlilik Algısı İle Eleştirel Düşünme Yaratıcı Düşünme Problem Çözme Şiire Yönelik Tutum ve Estetik Duyarlılık Arasındaki İlişki", Advisory Board of ITEC 2015 - International Teacher Education Conferance , St. Petersburg, Rusya Federasyonu, (Eylül 2015
Karadeniz, A., Can, R. (2015) "A research on book reading habits and media literacy of students at the faculty of education", INTE 2014 International Conference On New Horizons In Education , (pp. 4058-4067), Paris, Fransa, (Ocak 2015  
Karadeniz, A. (2014) "Eğitim Fakültesi Öğrencilerinin Eleştirel Okuma Becerilerinin Çeşitli Değişkenler Açısından İncelenmesi", I. Uluslararası Avrasya Eğitim Araştırmları Kongresi , İstanbul, Türkiye, (Ekim 2014
Kayıt Yok
Karadeniz, A. (2023) "İDEAL EDEBİYAT ÖĞRETİMİ", Kitap: CUMHURİYET’İN 100. YILINDA EĞİTİMDE İDEALLER ÜZERİNE, Ankara/Türkiye : Eğitim Yayınevi  
Karadeniz, A. (2022) "ESKİ TÜRK EDEBİYATI ÖĞRETİMİNDE KARŞILAŞILAN SORUNLAR", Kitap: EĞİTİMDE GÜNCEL SORUNLAR ÜZERİNE, Ankara/Türkiye : Nobel Akademik Yayıncılık  
Karadeniz, A. (2020) "SOSYAL BİLGİLERDE TÜRKÇEYİ DOĞRU,GÜZEL VE ETKİLİ KULLANMA BECERİSİ", Kitap: KONU VE BECERİ TEMELLİSOSYAL BİLGİLER ÖĞRETİMİ - II, Ankara/Türkiye : Nobel Yayınevi  
Karadeniz, A. (2019) "SÖZLÜ ANLATIM TÜRLERİ", Kitap: DİL VE EDEBİYAT ÖĞRETİM YÖNTEMLERİ, Ankara/Türkiye : Nobel Yayınevi  
Kayıt Yok
(Ulusal - Dergi) Kırşehir Ahi Evran Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi, 2022, Yrd. Editör
(Ulusal - Dergi) AHİ EVRAN ÜNİVERSİTESİ SOSYAL BİLİMLER ENSTİTÜSÜ DERGİSİ, 2017,
(Ulusal - Dergi) Ahi Evran Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi (AEÜSBED), 2017, Editör
(Ulusal - Bilimsel Dergi) Mersin Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi, 2016
(Ulusal - Bilimsel Dergi) Kırşehir Eğitim Fakültesi Dergisi (KEFAD), 2016
Kayıt Yok
Atıflar
Atıf Sayılarına Göre Yayınlar
; A: SCI/SSCI/AHCI, B: ESCI, C: Scopus, D: Uluslararası Alan Index, E: TR Dizin, F: Uluslararası Kitap, G: Ulusal Kitap, H: Diğer Makale, I: Toplam
Sıra Yayın A B C D E F G H I
1
Ergenlik Dönemi Öğrencilerinin Okuma Alışkanlıkları
Ahi Evran Üniversitesi Kırşehir Eğitim Fakültesi Dergisi
2 0 0 14 21 14 3 0 54
2
Eleştirel Okuma Özyeterlilik Algısı Ölçeğinin Geçerlilik ve Güvenirlik Çalışması
Bartın Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
0 0 0 10 15 10 1 0 36
3
Metin Dil Bilimi Temelli Metin Çözümlemesinin Bağdaşıklık Araçlarını Kullanma ve Tutarlı Metin Oluşturma Becerilerine Etkisi
Mersin Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
0 0 0 3 11 6 0 0 20
4
A research on book reading habits and media literacy of students at the faculty of education
0 0 0 4 5 3 0 0 12
5
Cohesion and Coherence in Written Texts of Students of Faculty of Education
Journal of Education and Training Studies
2 0 0 4 2 1 0 0 9
6
An Examination of Critical Reading Self efficacy Perceptions among the Students of the Faculty of Education Over Different Variables
Anthropologist
1 0 0 5 0 0 0 0 6
7
Ruhsal Zekâ Özellikleri Ölçeği Geçerlilik ve Güvenirlik Çalışması
International Journal Of Eurasia Social Sciences
0 0 0 2 2 1 0 0 5
8
Modern Metin Çözümleme Yöntemlerinin Eleştirel Düşünme Yaratıcı Düşünme ve Problem Çözme Becerilerine Etkisi
Ahi Evran Üniversitesi Kırşehir Eğitim Fakültesi Dergisi (KEFAD)
0 0 0 2 2 1 0 0 5
9
Relationship Between The Writing Quality And Self Regulation Skills Of Secondary Education Students
The Turkish Online Journal of Educational Technology
0 0 0 2 2 0 0 0 4
10
The Relationship Between Faculty Of Education Students Argumentation Skills And Critical Thinking Creative Thinking And Problem Solving Skills
The Turkish Online Journal of Educational Technology
0 0 0 1 1 1 0 0 3
11
Alımlama Estetiği ve Okur Merkezli Yaklaşımın Eski Türk Edebiyatı Eğitimine Uygulanması
Selçuk Üniversitesi Ahmet KeleşoğluEğitim Fakültesi Dergisi
0 0 0 0 2 0 0 0 2
12
Argüman Kurma Becerisi Üzerine Bir Modelleme Çalışması
the Journal of Academic Social Sciences
0 0 0 1 0 0 0 0 1
13
Examination of the Characteristics of Spiritual Intelligence of Turkish Education Students in Terms of Different Variables
International Online Journal of Educational Sciences
0 0 0 0 0 1 0 0 1
14
Ortaöğretim Öğrencilerinin Yazmaya Yönelik İlgileri Üzerine Bir Araştırma
Uluslararası Türk Eğitim Bilimleri Dergisi
0 0 0 1 0 0 0 0 1
15
Öğrenci Görüşleriyle Türk Edebiyatı Ders Kitaplarındaki Metinlerin Değerlendirilmesi
Abat İzzet Baysal Üniversitesi Dergisi
0 0 0 0 1 0 0 0 1
16
KONU VE BECERİ TEMELLİSOSYAL BİLGİLER ÖĞRETİMİ - II
0 0 0 0 0 1 0 0 1
17
Aruz Öğretimi Üzerine Öğrenci Görüşleri
Ahi Evran Üniversitesi Kırşehir Eğitim Fakültesi Dergisi (KEFAD)
0 0 0 1 0 0 0 0 1
18
DİL VE EDEBİYAT ÖĞRETİM YÖNTEMLERİ
0 0 0 0 0 1 0 0 1
Kayıt Yok
Kayıt Yok
Kayıt Yok
Kayıt Yok
Kayıt Yok
Birlikte çalışılan kişi Aktif Dönem Çalışma Sayısı
Kırşehir Ahi Evran Üniversitesi
2010 - 2021 10
Ahi Evran Üniversitesi
2010 3
Ahi Evran Üniversitesi
2016 - 2017 2
Kırşehir Ahi Evran Üniversitesi
2019 1
Alemdar Mustafa Yalçın
Gazi Üniversitesi
2016 1
Ülkü Gürsoy
Gazi Üniversitesi
2014 1
Behçet Altuntaş
-
2020 1
Alan Adı Alandaki Toplam Öğretim Elemanı Sayısı
TÜBİTAK Araştırma Alanı Sosyal Bilimler 78249
YÖKSİS Temel Alan Eğitim Bilimleri Temel Alanı 8598
YÖKSİS Bilim Alanı Türk Dili ve Edebiyatı Eğitimi 28
Anahtar Kelimeler Türk Dili ve Edebiyatı Eğitimi
Performans Kriteri 2015 2016 2017 2018 2019 2020 2021 2022 2023 2024
Ağırlıklı Puan 75 90 120 0 85 70 15 40 40 0
Sıra (Araştırma Alanı İçinde) 395 . 412 . 428 . - 462 . 461 . 608 . 577 . 544 . -
Sıra (Temel Alan İçinde) 257 . 259 . 235 . - 250 . 265 . 373 . 328 . 336 . -
Sıra (Bilim Alanı İçinde) 5 . 6 . 6 . - 5 . 8 . 12 . 10 . 12 . -
Sıra (Anahtar Kelime (1)) 3 . 5 . 5 . - 4 . 7 . 10 . 8 . 11 . -
Toplam Yayın 3 8 11 0 7 3 1 1 1 0
Toplam Makale 2 4 6 0 0 2 1 0 0 0
Toplam Kitap 0 0 0 0 1 1 0 1 1 0
Toplam Bildiri 1 4 5 0 6 0 0 0 0 0
Makale (SCI) 1 0 0 0 0 0 0 0 0 0
Makale (Uluslararası) 0 4 5 0 0 2 1 0 0 0
Makale (Ulusal) 1 0 1 0 0 0 0 0 0 0
Kitap Yazarlığı 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0
Kitap Bölümü Yazarlığı 0 0 0 0 1 1 0 1 1 0
Bildiri (Uluslararası) 1 4 5 0 6 0 0 0 0 0
Bildiri (Ulusal) 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0
Atıfları ve Metrikleri
Atıfları ve Metrikleri