img
 Ahsen Seda KILIÇ BULUT

Ahsen Seda KILIÇ BULUT

  • Sosyal Bilimler Meslek Yüksekokulu
  • Muhasebe ve Vergi
  • Muhasebe ve Vergi Uygulamaları Pr.

Genel Bilgiler

Metrikler

UNIS
Yayın
43
Atıf
92
h-index
5
Proje
1
WoS
Yayın
1
Atıf
2
h-index
1
Scopus
Yayın
3
Atıf
9
h-index
2
Google Scholar
Yayın
24
Atıf
255
h-index
7
BM Sürdürülebilir Kalkınma Amaçları
Alınan Eğitimler
Doktora/Sanatta Yeterlilik/Tıpta Uzmanlık, Türkiye, Gazi Üniversitesi, Eğitim Bilimleri Enstitüsü, İlköğretim Matematik Eğitimi (Dr), 2011, 2015
Yüksek Lisans, Türkiye, Gazi Üniversitesi, Eğitim Bilimleri Enstitüsü, İlköğretim Matematik Eğitimi (Yl) (Tezli), 2009, 2011
Lisans, Türkiye, Ondokuz Mayıs Üniversitesi, Amasya Eğitim Fakültesi, İlköğretim Matematik Öğretmenliği Pr. (İö), 2004, 2008
Araştırma Alanları
İlköğretim Matematik Eğitimi
Yıllara Göre Yayın Sayıları
Yıllara Göre Atıf Sayıları
Doktora/Sanatta Yeterlilik/Tıpta Uzmanlık, Türkiye, Gazi Üniversitesi, Eğitim Bilimleri Enstitüsü, İlköğretim Matematik Eğitimi (Dr), 2011, 2015
Yüksek Lisans, Türkiye, Gazi Üniversitesi, Eğitim Bilimleri Enstitüsü, İlköğretim Matematik Eğitimi (Yl) (Tezli), 2009, 2011
Lisans, Türkiye, Ondokuz Mayıs Üniversitesi, Amasya Eğitim Fakültesi, İlköğretim Matematik Öğretmenliği Pr. (İö), 2004, 2008
Kayıt Yok
İngilizce, YÖKDİL, 82, 2019 Yükse, 2019
Kayıt Yok
[UAK] Eğitim Bilimleri İlköğretim Matematik Eğitimi İlköğretim Matematik Eğitimi
2016-, Doktor Öğretim Üyesi, Tam Zamanlı, Kırşehir Ahi Evran Üniversitesi, Sosyal Bilimler Meslek Yüksekokulu, Muhasebe ve Vergi Bölümü, Türkiye
2012-2016, Araştırma Görevlisi, Tam Zamanlı, Çanakkale Onsekiz Mart Üniversitesi, Eğitim Fakültesi, Matematik ve Fen Bilimleri Eğitimi Bölümü, Türkiye
2023-, Kalite Komisyonu- Birim Efqm Kriter Grubu Üyesi, Kırşehir Ahi Evran Üniversitesi, Türkiye
2023-, Bölüm Erasmus Koordinatörü, Kırşehir Ahi Evran Üniversitesi, Türkiye
2022-, Birim Eğitiminde Kalite Güvence Sistemi Koordinatörlüğü Üyesi, Kırşehir Ahi Evran Üniversitesi, Türkiye
2021-, Staj Komisyonu Üyesi, Kırşehir Ahi Evran Üniversitesi, Türkiye
2021-, Akreditasyon Komisyon Üyesi, Kırşehir Ahi Evran Üniversitesi, Türkiye
2020-, Birim Aydep Koordinatörlüğü Üyesi, Kırşehir Ahi Evran Üniversitesi, Türkiye
2019-, Akademik Teşvik Başvuru ve İnceleme Komisyonu Üyesi, Kırşehir Ahi Evran Üniversitesi, Türkiye
2018-, Yönetim Kurulu Üyeliği, Kırşehir Ahi Evran Üniversitesi, Türkiye
Zemzem Ceylan, Yüksek Lisans, 8. sınıf öğrencilerinin uzamsal düşünme becerisi gerektiren gerçek yaşam problemlerini çözme durumları, Kırşehir Ahi Evran Üniversitesi, Fen Bilimleri Enstitüsü, Matematik ve Fen Bilimleri Eğitimi Ana Bilim Dalı, 2023, (Asıl Danışman)
Ömer Faruk Ay, Yüksek Lisans, Gerçekçi Matematik Eğitimi Temelli Öğrenme Ortamında 7. Sınıf Öğrencilerinin Çemberde Uzunluk ve Dairede Alan Kavramlarını Oluşturma Süreçleri, Kırşehir Ahi Evran Üniversitesi, Fen Bilimleri Enstitüsü, Matematik Eğitimi Ana Bilim Dalı, 2023, (Asıl Danışman)
Şeref İşler, Yüksek Lisans, Katı Cisimlerin Üç Boyutlu Tasarım Etkinlikleriyle Öğretiminin Uzamsal Becerilere ve Uzamsal Kaygıya Etkisi, Kırşehir Ahi Evran Üniversitesi, Fen Bilimleri Enstitüsü, Fen ve Matematik Alanlar Eğitimi Ana Bilim Dalı, 2022, (Asıl Danışman)
Elif Çelik, Yüksek Lisans, Üstün Yetenekli ve Üstün Yetenekli Olmayan İlkokul Öğrencilerinin Sayı Hissi Stratejilerinin İncelenmesi, Kırşehir Ahi Evran Üniversitesi, Fen Bilimleri Enstitüsü, İlköğretim Matematik Eğitimi Ana Bilim Dalı, 2022, (Asıl Danışman)
Ali Sürsavur, Yüksek Lisans, 6.sınıf öğrencilerinin matematik öğrenme yaklaşımları, problem çözmeye yönelik yansıtıcı düşünme becerileri ile problem çözme başarılarının incelenmesi, Kırşehir Ahi Evran Üniversitesi, Fen Bilimleri Enstitüsü, Matematik ve Fen Bilimleri Eğitimi Ana Bilim Dalı, 2021, (Asıl Danışman)
2023-2024, Matematiksel Düşünme ve Akıl Yürütme, Yüksek Lisans
2023-2024, Mesleki Matematik, Ön Lisans
2022-2023, Matematiği Öğretme Bilgisi, Yüksek Lisans
2022-2023, Ticari Matematik, Ön Lisans
2022-2023, Araştırma Yöntem ve Teknikleri, Ön Lisans
2022-2023, Mesleki Matematik, Ön Lisans
2021-2022, Matematik Eğitiminde Kavram Öğretimi ve Kavram Yanılgıları, Yüksek Lisans
2021-2022, Sayı Hissi ve Sayıların Öğretimi, Yüksek Lisans
2021-2022, Ticari Matematik, Ön Lisans
2021-2022, Araştırma Yöntem ve Teknikleri, Ön Lisans
2019-2020, Matematik Eğitiminde Kavram Öğretimi ve Kavram Yanılgıları, Yüksek Lisans
2019-2020, Araştırma Yöntem ve Teknikleri, Ön Lisans
2019-2020, Ticari Matematik, Ön Lisans
2019-2020, İktisatçılar İçin Matematik II, Lisans
2019-2020, İktisatçılar İçin Matematik I, Lisans
2018-2019, Ticari Matematik, Ön Lisans
2018-2019, Araştırma Yöntem ve Teknikleri, Ön Lisans
2018-2019, İktisatçılar İçin Matematik II, Lisans
2018-2019, İktisatçılar İçin Matematik I, Lisans
2017-2018, Ticari Matematik, Ön Lisans
2017-2018, Araştırma Yöntem ve Teknikleri, Ön Lisans
2017-2018, Araştırma Yöntem ve Teknikleri, Ön Lisans
2017-2018, İktisatçılar İçin Matematik II, Lisans
2017-2018, İktisatçılar İçin Matematik I, Lisans
2016-2017, Ticari Matematik, Ön Lisans
2016-2017, İktisatçılar İçin Matematik II, Lisans
Kayıt Yok
DETERMINING THE STRATEGIES OF MEASUREMENT ESTIMATION USED BY TURKISH STUDENTS Yükseköğretim Kurumları Tarafından Destekli Bilimsel Araştırma Projesi: Yürütücü , 2017-2017  
Kayıt Yok
BULUT, Ü., Atay-Polat, M., KILIÇ-BULUT, A.S. (2024) "Environmental deterioration, renewable energy, natural resource rents, and schooling in Türkiye: Does the degree of energy transition matter for environmental quality?", JOURNAL OF ENVIRONMENTAL MANAGEMENT, 365 (1) [SCI] DOI     
Ceylan, Z., KILIÇ-BULUT, A.S. (2023) "Eighth Grade Students' Solving Real Life Problems Requiring Spatial Thinking Skills", Necmettin Erbakan Üniversitesi Ereğli Eğitim Fakültesi Dergisi, 5 (0) pp. 359-386 Link   
KILIÇ-BULUT, A.S., KUZU, O. (2023) "Mathematical Reasoning Skills as a Predictive of Number Sense", International Journal of Progressive Education, 19 (5) pp. 172-185 Link    
KILIÇ-BULUT, A.S. (2023) "Mathematics Teachers Knowledge on Misconceptions and Solution Suggestions: Ratio-Proportion Topic", International Journal of Educational Research Review, 8 (3) pp. 596-609 DOI    
KILIÇ-BULUT, A.S., Şener, Z.T. (2023) "Analysis of Secondary School Mathematics Curriculum Learning Outcomes by TIMSS-2019 Cognitive Domain Skills", Türk Akademik Yayınlar Dergisi (TAY Journal), 7 (1) pp. 303-328 Link DOI    
Şener, Z.T., KILIÇ-BULUT, A.S. (2022) "4. ve 8. Sınıf Matematik Ders Kitaplarının TIMSS Bilişsel Alanlarına Göre Analizi", Ahi Evran Üniversitesi Kırşehir Eğitim Fakültesi Dergisi, 23 (0) pp. 46-83 [TR Dizin] Link DOI   
KILIÇ-BULUT, A.S. (2022) "Teachers' Views about Mathematics Instruction during the Covid 19 Pandemic", Acta Didactica Napocensia, 15 (2) pp. 142-155 Link    
ÖZÜDOĞRU, G., KILIÇ-BULUT, A.S. (2021) "8. Sınıf Öğrencilerinin Covid 19 Pandemi Döneminde Matematik Dersi Deneyimleri", Kırıkkale Üniversitesi Eğitim Dergisi, 1 (1) pp. 18-26 Link    
KILIÇ-BULUT, A.S. (2021) "The effect of the integration of science and mathematics on critical thinking and scientific process skills of the gifted students", Internatinal Journal of Curriculum and Instruction, 13 (1) pp. 290-312 Link   
KILIÇ-BULUT, A.S. (2021) "An Empirical Investigation of Mathematics Learning Approaches and Metacognitive Awareness of Students", Participatory Educational Research, 8 (4) pp. 84-102 DOI     
KILIÇ-BULUT, A.S., Yıldız, A., BALTACI, S. (2020) "A Comparison of Mathematics Learning Approaches of Gifted and Non-Gifted Students", Turkish Journal of Computer and Mathematics Education (TURCOMAT), 11 (2) pp. 461-491 [TR Dizin] Link DOI     
BULUT, Ü., KILIÇ-BULUT, A.S. (2018) "Education-growth nexus in middle-income countries: an empirical examination for schooling rates", International Journal of Social Sciences and Education Research, 4 (4) pp. 560-570 Link DOI    
KILIÇ-BULUT, A.S. (2018) "Sınıf Öğretmeni Adaylarının Üstün Yetenekli Birey ve Özel Eğitim Kavramlarına İlişkin Algıları", Ahi Evran Üniversitesi Kırşehir Eğitim Fakültesi Dergisi, 19 (3) [TR Dizin] DOI    
Mersin, N., KILIÇ-BULUT, A.S., Dündar, S. (2017) "Öğretmen Adaylarının Geometrik Cisimler Konusundaki Bilgi Düzeyleri, Problem Çözme Düzeyleri ve Tutumlarının İncelenmesi", İnönü Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi, 18 (0) pp. 1-15 [TR Dizin] Link DOI    
Şener, Z.T., KILIÇ-BULUT, A.S., Ünal, H. (2017) "The Metaphorical Perceptions Of Students On A Teacher-Training Course Towards The Concepts Of ‘Teacher’ And ‘Teacher Training", European Journal of Education Studies, 3 (7) pp. 388-407   
Hacıömeroğlu, G., KILIÇ-BULUT, A.S. (2016) "Entegre FETEMM Öğretimi Yönelim Ölçeği Türkçe Formunun Geçerlik ve Güvenirlik Çalışması", Eğitimde Kuram ve Uygulama, 12 (3) pp. 654-669 Link    
Şenol, A., Temel, H., KILIÇ-BULUT, A.S. (2015) "Öğretmen Adaylarının “Nokta, Doğru, Düzlem ve Açı Kavramları Hakkında Bilgi Düzeyleri ve Kavram Yanılgılarının İncelenmesi", Dicle Üniversitesi Ziya Gökalp Eğitim Fakültesi Dergisi, 26 (0) pp. 205-229  
BULUT, Ü., KILIÇ-BULUT, A.S. (2015) "The Role of Schooling in Struggling with the Middle Income Trap Dynamic Panel Data Analysis", Journal of Social and Administrative Sciences, 2 (4) pp. 205-215 Link    
Ceylan, Z., KILIÇ-BULUT, A.S. (2023) "8th Grade Students' Solving of Real-Life Problems Requiring Spatial Thinking Skills", ASES IV. INTERNATIONAL EDUCATIONAL SCIENCES CONFERENCE , (Nisan 2023
ÖZÜDOĞRU, G., KILIÇ-BULUT, A.S. (2021) "8. Sınıf Öğrencilerinin Covid-19 Pandemi Döneminde Matematik Dersi Deneyimleri", 14th International Computer and Instructional Technologies Symposium , 2021 , (Ekim 2021
KILIÇ-BULUT, A.S. (2021) "COVID-19 Pandemisi Sürecinde Matematik Öğretmek: Türkiye’den Öğretmen Görüşleri", VIIIth International Eurasian Educational Research Congress (EJER) , 2021 , (Temmuz 2021
KILIÇ-BULUT, A.S., Yıldız, A., BALTACI, S. (2019) "Üstün Yetenekli Öğrencilerin Matematik Öğrenme Yaklaşımlarının İncelenmesi", 4th International Symposium of Turkish Computer and Mathematics Education , (pp. 1100-1108), İzmir, Türkiye, (Kasım 2019
BULUT, Ü., KILIÇ-BULUT, A.S. (2018) "Beşeri sermaye-ekonomik büyüme ilişkisi: orta gelir düzeyindeki ülkeler için panel veri analizi", ICPESS 2018 , (Temmuz 2018 
Mersin, N., KILIÇ-BULUT, A.S. (2018) "Ortaokul Öğrencilerinin Matematiğe Yönelik Tutumlarının Matematiksel Yaratıcılıkları ile İlişkisi", II. Uluslararası Bilimsel ve Mesleki Çalışmalar Sempozyumu , (Temmuz 2018
KILIÇ-BULUT, A.S., Mersin, N. (2018) "Türkiye’deki İstatistiksel Okuryazarlık: Betimsel Bir İnceleme", II.Uluslararası Bilimsel ve Mesleki Çalışmalar Sempozyumu , (Temmuz 2018
Şener, Z.T., Ünal, H., KILIÇ-BULUT, A.S. (2018) "İlköğretim Matematik Öğretmeni Adaylarının Çevre ve Alan İlişkisine Yönelik Tasarlanan Materyale Yönelik Görüşleri.", Uluslararası Alan Eğitiminde Materyal Sempozyumu , (Mayıs 2018
Şener, Z.T., Ünal, H., KILIÇ-BULUT, A.S. (2018) "Türkiye ve Almanya’da Okutulan 5. Sınıf Ders Kitaplarındaki Soruların TIMMS Bilişsel Düzeylere GöreSınıflandırılması", Ders Kitapları Uluslararası Sempozyumu , (Nisan 2018
Şener, Z.T., Ünal, H., KILIÇ-BULUT, A.S. (2017) "Aritmetiksel ve Cebirsel Dinamikler: Öğretmen Adaylarının YaklaşımlarıArithmetic and Algebraic Dynamics: Approaches of Teacher Candidates", INTERNATIONAL CONGRESS ONPOLITICAL, ECONOMIC AND SOCIALSTUDIES , (Aralık 2017
KILIÇ-BULUT, A.S., Şener, Z.T. (2017) "İlkokul 4. Sınıf Öğrencilerinin Uzunluk Ölçümü Konusundaki Tahmin Performanslarının İncelenmesi", INTERNATIONAL CONGRESS ONPOLITICAL, ECONOMIC AND SOCIALSTUDIES , (Aralık 2017 
KILIÇ-BULUT, A.S., Şener, Z.T. (2017) "İlkokul Öğrencilerinin Alan Ölçme Konusundaki TahminPerformanslarının Belirlenmesi", 3ndInternational Congress on Political, Economic and Social Studies (ICPESS) , (Aralık 2017 
KILIÇ-BULUT, A.S., Gündüz, N. (2017) "Orantısal Akıl Yürütme Çalışmaların Türkiye’deki Durumunun Betimsel Bir Analizi", 1st International Symposium on Social and Educational Sciences Research (ISCER 2017), , Antalya, Türkiye, (Aralık 2017
KILIÇ-BULUT, A.S. (2017) "Türk Öğrencilerin Ölçüsel Tahmin Yapmada Kullandıkları Stratejilerin Belirlenmesi", Icosresse , (Mayıs 2017
KILIÇ-BULUT, A.S. (2016) "TIMSS SINAVININ ÖĞRETMEN GÖRÜŞLERİ AÇISINDAN İNCELENMESİ", İnes Uluslararası Akademik Araştırmalar Kongresi 2016 , (Aralık 2016
KILIÇ-BULUT, A.S., Hacıömeroğlu, G. (2016) "Sınıf Öğretmeni Adaylarının Üstün Yetenekli Birey ve Özel Eğitim Kavramına Yönelik Metaforik Algıları", EĞİTİM ARAŞTIRMALARI BİRLİĞİ 8. ULUSLARARASI EĞİTİM ARAŞTIRMALARI KONGRESİ , (Mayıs 2016
Temel, H., KILIÇ-BULUT, A.S., Şenol, A. (2015) "Öğretmen Adaylarının “Nokta, Doğru, Düzlem ve Açı” Kavramları Hakkında Bilgi Düzeyleri ve Kavram Yanılgılarının İncelenmesi", Türk Bilgisayar ve Matematik Sempozyumu-2 , 2015 , (Mayıs 2015
KILIÇ-BULUT, A.S., Mersin, N. (2015) "Öğretmen Adaylarının Geometrik Cisimler Konusundaki Kavramsal Bilgi Düzeyi, Problem Çözme Yeterlikleri İle Geometrik Cisimlere Yönelik Tutumları Arasındaki İlişki", 14. Uluslararası Katılımlı Sınıf Öğretmenliği Sempozyumu , (Mayıs 2015
Arabacı, D., KILIÇ-BULUT, A.S. (2014) "Bilim ve Sanat Merkezlerinin Öğretmen Görüşleri Açısından Değerlendirilmesi", XI. Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi (XI. UFBMEK), Adana, 2014. , (Eylül 2014
KILIÇ-BULUT, A.S., Temel, H., Mersin, N. (2014) "İlköğretim Bölümü Öğretmen Adaylarının Bilimsel Araştırmalara Yönelik Tutumlarının Belirlenmesi", XI. Ulusal Fen Bilimleri Matematik Eğitimi Kongresi (UFBMEK) , (Eylül 2014
Şener, Z.T., Bulut, M., Bulut, N., KILIÇ-BULUT, A.S., Akçakın, V. (2012) "İlköğretim 8. sınıf öğrencilerinin matematik derslerinde problem çözme sürecinde karşılaştıkları güçlükler", X. Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi , 2012 , (Haziran 2012
Kayıt Yok
KILIÇ-BULUT, A.S. (2023) "Ortaokul Matematik Öğretmenleri ve Öğretmen Adaylarının Sayılar ve İşlemler Öğrenme Alanındaki Kavram Yanılgılarına İlişkin Değerlendirmeleri", Kitap: Eğitimde Güncel Araştırmalar-III, Türkiye : Özgür Yayınları, Bölüm Sayfaları: 45 / 64, ISBN: 978-975-447-775-7 
KILIÇ-BULUT, A.S. (2023) "Matematik Dersi ve Önemi", Kitap: Matematik Eğitiminde Matematiksel Modelleme Perspektifleri ve Sınıf İçi Uygulamalar, : Pegem Akademi, Bölüm Sayfaları: 1 / 16, ISBN: 978-625-6764-11-8 
Şener, Z.T., Ünal, H., KILIÇ-BULUT, A.S. (2018) "Aritmetiksel ve Cebirsel Dinamikler: Öğretmen Adaylarının Yaklaşımları", Kitap: Eğitimde Güncel Yaklaşımlar ve Uygulama Örnekleri Üzerine Seçme Yazılar, Ankara/Türkiye : PESA, Bölüm Sayfaları: 1 / 16, ISBN: 978-605-68010-5-1 
KILIÇ-BULUT, A.S. (2017) "Determining The Strategies Of Measurement Estimation Used By Turkish Students", Kitap: Academic Studies About Communication, Business and Economics, : SRA Academic Publishing, Bölüm Sayfaları: 49 / 60, ISBN: 978-605-67769-8-4 
Kayıt Yok
Kayıt Yok
(Ulusal - Bilimsel Dergi) Mehmet Akif Ersoy Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi, 2016
(Uluslararası - Bilimsel Dergi) İlköğretim Online, 2016
(Uluslararası - Bilimsel Dergi) Eğitimde Kuram ve Uygulama, 2016
Kayıt Yok
Atıflar
Atıf Sayılarına Göre Yayınlar
A: SCI/SSCI/AHCI, B: ESCI, C: Scopus, D: Uluslararası Alan Index, E: Diğer Uluslararası, F: TR Dizin, G: Uluslararası Kitap, H: Ulusal Kitap, I: Diğer Ulusal, J: Toplam
Sıra Yayın A B C D E F G H I J
1 Entegre FETEMM Öğretimi Yönelim Ölçeği Türkçe Formunun Geçerlik ve Güvenirlik Çalışması 0 0 0 26 2 4 7 0 0 39
2 An Empirical Investigation of Mathematics Learning Approaches and Metacognitive Awareness of Students 0 0 0 7 0 1 0 0 0 8
3 Sınıf Öğretmeni Adaylarının Üstün Yetenekli Birey ve Özel Eğitim Kavramlarına İlişkin Algıları 0 0 0 6 0 1 0 0 0 7
4 A Comparison of Mathematics Learning Approaches of Gifted and Non-Gifted Students 0 0 0 4 1 0 1 0 0 6
5 The Metaphorical Perceptions Of Students On A Teacher-Training Course Towards The Concepts Of ‘Teacher’ And ‘Teacher Training 0 0 0 5 1 0 0 0 0 6
6 4. ve 8. Sınıf Matematik Ders Kitaplarının TIMSS Bilişsel Alanlarına Göre Analizi 0 0 0 2 0 2 1 0 0 5
7 İlkokul Öğrencilerinin Alan Ölçme Konusundaki TahminPerformanslarının Belirlenmesi 0 0 0 2 0 2 0 0 0 4
8 The effect of the integration of science and mathematics on critical thinking and scientific process skills of the gifted students 0 0 0 4 0 0 0 0 0 4
9 8. Sınıf Öğrencilerinin Covid 19 Pandemi Döneminde Matematik Dersi Deneyimleri 0 0 0 3 0 0 0 0 0 3
10 Environmental deterioration, renewable energy, natural resource rents, and schooling in Türkiye: Does the degree of energy transition matter for environmental quality? 2 0 0 0 0 0 0 0 0 2
11 Mathematics Teachers Knowledge on Misconceptions and Solution Suggestions: Ratio-Proportion Topic 0 0 0 0 0 0 2 0 0 2
12 The Role of Schooling in Struggling with the Middle Income Trap Dynamic Panel Data Analysis 0 0 0 1 0 1 0 0 0 2
13 İlkokul 4. Sınıf Öğrencilerinin Uzunluk Ölçümü Konusundaki Tahmin Performanslarının İncelenmesi 0 0 0 1 0 0 0 0 0 1
14 İlköğretim Matematik Öğretmeni Adaylarının Çevre ve Alan İlişkisine Yönelik Tasarlanan Materyale Yönelik Görüşleri. 0 0 0 1 0 0 0 0 0 1
15 Öğretmen Adaylarının “Nokta, Doğru, Düzlem ve Açı Kavramları Hakkında Bilgi Düzeyleri ve Kavram Yanılgılarının İncelenmesi 0 0 0 0 0 0 1 0 0 1
16 Öğretmen Adaylarının Geometrik Cisimler Konusundaki Bilgi Düzeyleri, Problem Çözme Düzeyleri ve Tutumlarının İncelenmesi 0 0 0 1 0 0 0 0 0 1
Kayıt Yok
Kayıt Yok
Kayıt Yok
Kayıt Yok
Kayıt Yok
Birlikte çalışılan kişi Aktif Dönem Çalışma Sayısı
Zehra Taşpınar Şener
Yıldız Teknik Üniversitesi
2012 - 2023 10
Nazan Mersin
İstanbul Medeniyet Üniversitesi
2014 - 2018 6
Hasan Ünal
Yıldız Teknik Üniversitesi
2017 - 2018 5
Kırşehir Ahi Evran Üniversitesi
2015 - 2024 4
Kırşehir Ahi Evran Üniversitesi
2021 2
Kırşehir Ahi Evran Üniversitesi
2019 - 2020 2
Avni Yıldız
Zonguldak Bülent Ecevit Üniversitesi
2019 - 2020 2
Hasan Temel
Balıkesir Üniversitesi
2014 - 2015 2
Güney Hacıömeroğlu
Çanakkale Onsekiz Mart Üniversitesi
2016 2
Zemzem Ceylan
-
2023 2
-
2023 1
Sefa Dündar
-
2017 1
Mehmet Bulut
-
2012 1
Neslihan Bulut
-
2012 1
Ali Şenol
-
2015 1
Veysel Akçakın
-
2012 1
Duygu Arabacı
Düzce Üniversitesi
2014 1
Melike Atay-Polat
Mardin Artuklu University (Turkey)
2024 1
Ali Şenol
-
2015 1
Hasan Temel
-
2015 1
Alan Adı Alandaki Toplam Öğretim Elemanı Sayısı
TÜBİTAK Araştırma Alanı Sosyal Bilimler 78392
YÖKSİS Temel Alan Eğitim Bilimleri Temel Alanı 9948
YÖKSİS Bilim Alanı İlköğretim Matematik Eğitimi 194
Anahtar Kelimeler İlköğretim Matematik Eğitimi
Performans Kriteri 2015 2016 2017 2018 2019 2020 2021 2022 2023 2024
Ağırlıklı Puan 34 25 105 83 3 15 55 30 142 0
Sıra (Araştırma Alanı İçinde) 438 . 481 . 442 . 463 . 538 . 514 . 573 . 595 . 468 . -
Sıra (Temel Alan İçinde) 291 . 323 . 251 . 264 . 328 . 310 . 335 . 341 . 247 . -
Sıra (Bilim Alanı İçinde) 52 . 60 . 31 . 35 . 57 . 42 . 53 . 59 . 33 . -
Sıra (Anahtar Kelime (1)) 49 . 54 . 29 . 35 . 53 . 36 . 50 . 53 . 33 . -
Toplam Yayın 4 3 8 8 1 1 5 2 7 0
Toplam Makale 2 1 2 2 0 1 3 2 4 0
Toplam Kitap 0 0 1 1 0 0 0 0 2 0
Toplam Bildiri 2 2 5 5 1 0 2 0 1 0
Makale (SCI) 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0
Makale (Uluslararası) 1 0 2 0 0 1 2 2 4 0
Makale (Ulusal) 1 1 0 2 0 0 1 0 0 0
Kitap Yazarlığı 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0
Kitap Bölümü Yazarlığı 0 0 1 1 0 0 0 0 2 0
Bildiri (Uluslararası) 0 2 5 1 0 0 2 0 0 0
Bildiri (Ulusal) 2 0 0 4 1 0 0 0 1 0
Atıfları ve Metrikleri
Atıfları ve Metrikleri