Doktora/Sanatta Yeterlilik/Tıpta Uzmanlık, Türkiye, Gazi Üniversitesi, Eğitim Bilimleri Enstitüsü, İlköğretim Matematik Eğitimi (Dr), 2011, 2015 |
Yüksek Lisans, Türkiye, Gazi Üniversitesi, Eğitim Bilimleri Enstitüsü, İlköğretim Matematik Eğitimi (Yl) (Tezli), 2009, 2011 |
Lisans, Türkiye, Ondokuz Mayıs Üniversitesi, Amasya Eğitim Fakültesi, İlköğretim Matematik Öğretmenliği Pr. (İö), 2004, 2008 |
Doktora/Sanatta Yeterlilik/Tıpta Uzmanlık, Türkiye, Gazi Üniversitesi, Eğitim Bilimleri Enstitüsü, İlköğretim Matematik Eğitimi (Dr), 2011, 2015 |
Yüksek Lisans, Türkiye, Gazi Üniversitesi, Eğitim Bilimleri Enstitüsü, İlköğretim Matematik Eğitimi (Yl) (Tezli), 2009, 2011 |
Lisans, Türkiye, Ondokuz Mayıs Üniversitesi, Amasya Eğitim Fakültesi, İlköğretim Matematik Öğretmenliği Pr. (İö), 2004, 2008 |
Kayıt Yok |
İngilizce, YÖKDİL, 82, 2019 Yükse, 2019 |
Kayıt Yok |
[UAK] Eğitim Bilimleri İlköğretim Matematik Eğitimi İlköğretim Matematik Eğitimi |
2016-, Doktor Öğretim Üyesi, Tam Zamanlı, Kırşehir Ahi Evran Üniversitesi, Sosyal Bilimler Meslek Yüksekokulu, Muhasebe ve Vergi Bölümü, Türkiye |
2012-2016, Araştırma Görevlisi, Tam Zamanlı, Çanakkale Onsekiz Mart Üniversitesi, Eğitim Fakültesi, Matematik ve Fen Bilimleri Eğitimi Bölümü, Türkiye |
2023-, Kalite Komisyonu- Birim Efqm Kriter Grubu Üyesi, Kırşehir Ahi Evran Üniversitesi, Türkiye |
2023-, Bölüm Erasmus Koordinatörü, Kırşehir Ahi Evran Üniversitesi, Türkiye |
2022-, Birim Eğitiminde Kalite Güvence Sistemi Koordinatörlüğü Üyesi, Kırşehir Ahi Evran Üniversitesi, Türkiye |
2021-, Staj Komisyonu Üyesi, Kırşehir Ahi Evran Üniversitesi, Türkiye |
2021-, Akreditasyon Komisyon Üyesi, Kırşehir Ahi Evran Üniversitesi, Türkiye |
2020-, Birim Aydep Koordinatörlüğü Üyesi, Kırşehir Ahi Evran Üniversitesi, Türkiye |
2019-, Akademik Teşvik Başvuru ve İnceleme Komisyonu Üyesi, Kırşehir Ahi Evran Üniversitesi, Türkiye |
2018-, Yönetim Kurulu Üyeliği, Kırşehir Ahi Evran Üniversitesi, Türkiye |
Zemzem Ceylan, Yüksek Lisans, 8. sınıf öğrencilerinin uzamsal düşünme becerisi gerektiren gerçek yaşam problemlerini çözme durumları, Kırşehir Ahi Evran Üniversitesi, Fen Bilimleri Enstitüsü, Matematik ve Fen Bilimleri Eğitimi Ana Bilim Dalı, 2023, (Asıl Danışman) |
Ömer Faruk Ay, Yüksek Lisans, Gerçekçi Matematik Eğitimi Temelli Öğrenme Ortamında 7. Sınıf Öğrencilerinin Çemberde Uzunluk ve Dairede Alan Kavramlarını Oluşturma Süreçleri, Kırşehir Ahi Evran Üniversitesi, Fen Bilimleri Enstitüsü, Matematik Eğitimi Ana Bilim Dalı, 2023, (Asıl Danışman) |
Şeref İşler, Yüksek Lisans, Katı Cisimlerin Üç Boyutlu Tasarım Etkinlikleriyle Öğretiminin Uzamsal Becerilere ve Uzamsal Kaygıya Etkisi, Kırşehir Ahi Evran Üniversitesi, Fen Bilimleri Enstitüsü, Fen ve Matematik Alanlar Eğitimi Ana Bilim Dalı, 2022, (Asıl Danışman) |
Elif Çelik, Yüksek Lisans, Üstün Yetenekli ve Üstün Yetenekli Olmayan İlkokul Öğrencilerinin Sayı Hissi Stratejilerinin İncelenmesi, Kırşehir Ahi Evran Üniversitesi, Fen Bilimleri Enstitüsü, İlköğretim Matematik Eğitimi Ana Bilim Dalı, 2022, (Asıl Danışman) |
Ali Sürsavur, Yüksek Lisans, 6.sınıf öğrencilerinin matematik öğrenme yaklaşımları, problem çözmeye yönelik yansıtıcı düşünme becerileri ile problem çözme başarılarının incelenmesi, Kırşehir Ahi Evran Üniversitesi, Fen Bilimleri Enstitüsü, Matematik ve Fen Bilimleri Eğitimi Ana Bilim Dalı, 2021, (Asıl Danışman) |
2023-2024, Matematiksel Düşünme ve Akıl Yürütme, Yüksek Lisans |
2023-2024, Mesleki Matematik, Ön Lisans |
2022-2023, Matematiği Öğretme Bilgisi, Yüksek Lisans |
2022-2023, Ticari Matematik, Ön Lisans |
2022-2023, Araştırma Yöntem ve Teknikleri, Ön Lisans |
2022-2023, Mesleki Matematik, Ön Lisans |
2021-2022, Matematik Eğitiminde Kavram Öğretimi ve Kavram Yanılgıları, Yüksek Lisans |
2021-2022, Sayı Hissi ve Sayıların Öğretimi, Yüksek Lisans |
2021-2022, Ticari Matematik, Ön Lisans |
2021-2022, Araştırma Yöntem ve Teknikleri, Ön Lisans |
2019-2020, Matematik Eğitiminde Kavram Öğretimi ve Kavram Yanılgıları, Yüksek Lisans |
2019-2020, Araştırma Yöntem ve Teknikleri, Ön Lisans |
2019-2020, Ticari Matematik, Ön Lisans |
2019-2020, İktisatçılar İçin Matematik II, Lisans |
2019-2020, İktisatçılar İçin Matematik I, Lisans |
2018-2019, Ticari Matematik, Ön Lisans |
2018-2019, Araştırma Yöntem ve Teknikleri, Ön Lisans |
2018-2019, İktisatçılar İçin Matematik II, Lisans |
2018-2019, İktisatçılar İçin Matematik I, Lisans |
2017-2018, Ticari Matematik, Ön Lisans |
2017-2018, Araştırma Yöntem ve Teknikleri, Ön Lisans |
2017-2018, Araştırma Yöntem ve Teknikleri, Ön Lisans |
2017-2018, İktisatçılar İçin Matematik II, Lisans |
2017-2018, İktisatçılar İçin Matematik I, Lisans |
2016-2017, Ticari Matematik, Ön Lisans |
2016-2017, İktisatçılar İçin Matematik II, Lisans |
Kayıt Yok |
DETERMINING THE STRATEGIES OF MEASUREMENT ESTIMATION USED BY TURKISH STUDENTS Yükseköğretim Kurumları Tarafından Destekli Bilimsel Araştırma Projesi: Yürütücü , 2017-2017 |
Kayıt Yok |
BULUT, Ü., Atay-Polat, M., KILIÇ-BULUT, A.S. (2024) "Environmental deterioration, renewable energy, natural resource rents, and schooling in Türkiye: Does the degree of energy transition matter for environmental quality?", JOURNAL OF ENVIRONMENTAL MANAGEMENT, 365 (1) [SCI] DOI |
Ceylan, Z., KILIÇ-BULUT, A.S. (2023) "Eighth Grade Students' Solving Real Life Problems Requiring Spatial Thinking Skills", Necmettin Erbakan Üniversitesi Ereğli Eğitim Fakültesi Dergisi, 5 (0) pp. 359-386 Link |
KILIÇ-BULUT, A.S., KUZU, O. (2023) "Mathematical Reasoning Skills as a Predictive of Number Sense", International Journal of Progressive Education, 19 (5) pp. 172-185 Link |
KILIÇ-BULUT, A.S. (2023) "Mathematics Teachers Knowledge on Misconceptions and Solution Suggestions: Ratio-Proportion Topic", International Journal of Educational Research Review, 8 (3) pp. 596-609 DOI |
KILIÇ-BULUT, A.S., Şener, Z.T. (2023) "Analysis of Secondary School Mathematics Curriculum Learning Outcomes by TIMSS-2019 Cognitive Domain Skills", Türk Akademik Yayınlar Dergisi (TAY Journal), 7 (1) pp. 303-328 Link DOI |
Şener, Z.T., KILIÇ-BULUT, A.S. (2022) "4. ve 8. Sınıf Matematik Ders Kitaplarının TIMSS Bilişsel Alanlarına Göre Analizi", Ahi Evran Üniversitesi Kırşehir Eğitim Fakültesi Dergisi, 23 (0) pp. 46-83 [TR Dizin] Link DOI |
KILIÇ-BULUT, A.S. (2022) "Teachers' Views about Mathematics Instruction during the Covid 19 Pandemic", Acta Didactica Napocensia, 15 (2) pp. 142-155 Link |
ÖZÜDOĞRU, G., KILIÇ-BULUT, A.S. (2021) "8. Sınıf Öğrencilerinin Covid 19 Pandemi Döneminde Matematik Dersi Deneyimleri", Kırıkkale Üniversitesi Eğitim Dergisi, 1 (1) pp. 18-26 Link |
KILIÇ-BULUT, A.S. (2021) "The effect of the integration of science and mathematics on critical thinking and scientific process skills of the gifted students", Internatinal Journal of Curriculum and Instruction, 13 (1) pp. 290-312 Link |
KILIÇ-BULUT, A.S. (2021) "An Empirical Investigation of Mathematics Learning Approaches and Metacognitive Awareness of Students", Participatory Educational Research, 8 (4) pp. 84-102 DOI |
KILIÇ-BULUT, A.S., Yıldız, A., BALTACI, S. (2020) "A Comparison of Mathematics Learning Approaches of Gifted and Non-Gifted Students", Turkish Journal of Computer and Mathematics Education (TURCOMAT), 11 (2) pp. 461-491 [TR Dizin] Link DOI |
BULUT, Ü., KILIÇ-BULUT, A.S. (2018) "Education-growth nexus in middle-income countries: an empirical examination for schooling rates", International Journal of Social Sciences and Education Research, 4 (4) pp. 560-570 Link DOI |
KILIÇ-BULUT, A.S. (2018) "Sınıf Öğretmeni Adaylarının Üstün Yetenekli Birey ve Özel Eğitim Kavramlarına İlişkin Algıları", Ahi Evran Üniversitesi Kırşehir Eğitim Fakültesi Dergisi, 19 (3) [TR Dizin] DOI |
Mersin, N., KILIÇ-BULUT, A.S., Dündar, S. (2017) "Öğretmen Adaylarının Geometrik Cisimler Konusundaki Bilgi Düzeyleri, Problem Çözme Düzeyleri ve Tutumlarının İncelenmesi", İnönü Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi, 18 (0) pp. 1-15 [TR Dizin] Link DOI |
Şener, Z.T., KILIÇ-BULUT, A.S., Ünal, H. (2017) "The Metaphorical Perceptions Of Students On A Teacher-Training Course Towards The Concepts Of ‘Teacher’ And ‘Teacher Training", European Journal of Education Studies, 3 (7) pp. 388-407 |
Hacıömeroğlu, G., KILIÇ-BULUT, A.S. (2016) "Entegre FETEMM Öğretimi Yönelim Ölçeği Türkçe Formunun Geçerlik ve Güvenirlik Çalışması", Eğitimde Kuram ve Uygulama, 12 (3) pp. 654-669 Link |
Şenol, A., Temel, H., KILIÇ-BULUT, A.S. (2015) "Öğretmen Adaylarının “Nokta, Doğru, Düzlem ve Açı Kavramları Hakkında Bilgi Düzeyleri ve Kavram Yanılgılarının İncelenmesi", Dicle Üniversitesi Ziya Gökalp Eğitim Fakültesi Dergisi, 26 (0) pp. 205-229 |
BULUT, Ü., KILIÇ-BULUT, A.S. (2015) "The Role of Schooling in Struggling with the Middle Income Trap Dynamic Panel Data Analysis", Journal of Social and Administrative Sciences, 2 (4) pp. 205-215 Link |
Ceylan, Z., KILIÇ-BULUT, A.S. (2023) "8th Grade Students' Solving of Real-Life Problems Requiring Spatial Thinking Skills", ASES IV. INTERNATIONAL EDUCATIONAL SCIENCES CONFERENCE , (Nisan 2023) |
ÖZÜDOĞRU, G., KILIÇ-BULUT, A.S. (2021) "8. Sınıf Öğrencilerinin Covid-19 Pandemi Döneminde Matematik Dersi Deneyimleri", 14th International Computer and Instructional Technologies Symposium , 2021 , (Ekim 2021) |
KILIÇ-BULUT, A.S. (2021) "COVID-19 Pandemisi Sürecinde Matematik Öğretmek: Türkiye’den Öğretmen Görüşleri", VIIIth International Eurasian Educational Research Congress (EJER) , 2021 , (Temmuz 2021) |
KILIÇ-BULUT, A.S., Yıldız, A., BALTACI, S. (2019) "Üstün Yetenekli Öğrencilerin Matematik Öğrenme Yaklaşımlarının İncelenmesi", 4th International Symposium of Turkish Computer and Mathematics Education , (pp. 1100-1108), İzmir, Türkiye, (Kasım 2019) |
BULUT, Ü., KILIÇ-BULUT, A.S. (2018) "Beşeri sermaye-ekonomik büyüme ilişkisi: orta gelir düzeyindeki ülkeler için panel veri analizi", ICPESS 2018 , (Temmuz 2018) |
Mersin, N., KILIÇ-BULUT, A.S. (2018) "Ortaokul Öğrencilerinin Matematiğe Yönelik Tutumlarının Matematiksel Yaratıcılıkları ile İlişkisi", II. Uluslararası Bilimsel ve Mesleki Çalışmalar Sempozyumu , (Temmuz 2018) |
KILIÇ-BULUT, A.S., Mersin, N. (2018) "Türkiye’deki İstatistiksel Okuryazarlık: Betimsel Bir İnceleme", II.Uluslararası Bilimsel ve Mesleki Çalışmalar Sempozyumu , (Temmuz 2018) |
Şener, Z.T., Ünal, H., KILIÇ-BULUT, A.S. (2018) "İlköğretim Matematik Öğretmeni Adaylarının Çevre ve Alan İlişkisine Yönelik Tasarlanan Materyale Yönelik Görüşleri.", Uluslararası Alan Eğitiminde Materyal Sempozyumu , (Mayıs 2018) |
Şener, Z.T., Ünal, H., KILIÇ-BULUT, A.S. (2018) "Türkiye ve Almanya’da Okutulan 5. Sınıf Ders Kitaplarındaki Soruların TIMMS Bilişsel Düzeylere GöreSınıflandırılması", Ders Kitapları Uluslararası Sempozyumu , (Nisan 2018) |
Şener, Z.T., Ünal, H., KILIÇ-BULUT, A.S. (2017) "Aritmetiksel ve Cebirsel Dinamikler: Öğretmen Adaylarının YaklaşımlarıArithmetic and Algebraic Dynamics: Approaches of Teacher Candidates", INTERNATIONAL CONGRESS ONPOLITICAL, ECONOMIC AND SOCIALSTUDIES , (Aralık 2017) |
KILIÇ-BULUT, A.S., Şener, Z.T. (2017) "İlkokul 4. Sınıf Öğrencilerinin Uzunluk Ölçümü Konusundaki Tahmin Performanslarının İncelenmesi", INTERNATIONAL CONGRESS ONPOLITICAL, ECONOMIC AND SOCIALSTUDIES , (Aralık 2017) |
KILIÇ-BULUT, A.S., Şener, Z.T. (2017) "İlkokul Öğrencilerinin Alan Ölçme Konusundaki TahminPerformanslarının Belirlenmesi", 3ndInternational Congress on Political, Economic and Social Studies (ICPESS) , (Aralık 2017) |
KILIÇ-BULUT, A.S., Gündüz, N. (2017) "Orantısal Akıl Yürütme Çalışmaların Türkiye’deki Durumunun Betimsel Bir Analizi", 1st International Symposium on Social and Educational Sciences Research (ISCER 2017), , Antalya, Türkiye, (Aralık 2017) |
KILIÇ-BULUT, A.S. (2017) "Türk Öğrencilerin Ölçüsel Tahmin Yapmada Kullandıkları Stratejilerin Belirlenmesi", Icosresse , (Mayıs 2017) |
KILIÇ-BULUT, A.S. (2016) "TIMSS SINAVININ ÖĞRETMEN GÖRÜŞLERİ AÇISINDAN İNCELENMESİ", İnes Uluslararası Akademik Araştırmalar Kongresi 2016 , (Aralık 2016) |
KILIÇ-BULUT, A.S., Hacıömeroğlu, G. (2016) "Sınıf Öğretmeni Adaylarının Üstün Yetenekli Birey ve Özel Eğitim Kavramına Yönelik Metaforik Algıları", EĞİTİM ARAŞTIRMALARI BİRLİĞİ 8. ULUSLARARASI EĞİTİM ARAŞTIRMALARI KONGRESİ , (Mayıs 2016) |
Temel, H., KILIÇ-BULUT, A.S., Şenol, A. (2015) "Öğretmen Adaylarının “Nokta, Doğru, Düzlem ve Açı” Kavramları Hakkında Bilgi Düzeyleri ve Kavram Yanılgılarının İncelenmesi", Türk Bilgisayar ve Matematik Sempozyumu-2 , 2015 , (Mayıs 2015) |
KILIÇ-BULUT, A.S., Mersin, N. (2015) "Öğretmen Adaylarının Geometrik Cisimler Konusundaki Kavramsal Bilgi Düzeyi, Problem Çözme Yeterlikleri İle Geometrik Cisimlere Yönelik Tutumları Arasındaki İlişki", 14. Uluslararası Katılımlı Sınıf Öğretmenliği Sempozyumu , (Mayıs 2015) |
Arabacı, D., KILIÇ-BULUT, A.S. (2014) "Bilim ve Sanat Merkezlerinin Öğretmen Görüşleri Açısından Değerlendirilmesi", XI. Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi (XI. UFBMEK), Adana, 2014. , (Eylül 2014) |
KILIÇ-BULUT, A.S., Temel, H., Mersin, N. (2014) "İlköğretim Bölümü Öğretmen Adaylarının Bilimsel Araştırmalara Yönelik Tutumlarının Belirlenmesi", XI. Ulusal Fen Bilimleri Matematik Eğitimi Kongresi (UFBMEK) , (Eylül 2014) |
Şener, Z.T., Bulut, M., Bulut, N., KILIÇ-BULUT, A.S., Akçakın, V. (2012) "İlköğretim 8. sınıf öğrencilerinin matematik derslerinde problem çözme sürecinde karşılaştıkları güçlükler", X. Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi , 2012 , (Haziran 2012) |
Kayıt Yok |
KILIÇ-BULUT, A.S. (2023) "Ortaokul Matematik Öğretmenleri ve Öğretmen Adaylarının Sayılar ve İşlemler Öğrenme Alanındaki Kavram Yanılgılarına İlişkin Değerlendirmeleri", Kitap: Eğitimde Güncel Araştırmalar-III, Türkiye : Özgür Yayınları, Bölüm Sayfaları: 45 / 64, ISBN: 978-975-447-775-7 |
KILIÇ-BULUT, A.S. (2023) "Matematik Dersi ve Önemi", Kitap: Matematik Eğitiminde Matematiksel Modelleme Perspektifleri ve Sınıf İçi Uygulamalar, : Pegem Akademi, Bölüm Sayfaları: 1 / 16, ISBN: 978-625-6764-11-8 |
Şener, Z.T., Ünal, H., KILIÇ-BULUT, A.S. (2018) "Aritmetiksel ve Cebirsel Dinamikler: Öğretmen Adaylarının Yaklaşımları", Kitap: Eğitimde Güncel Yaklaşımlar ve Uygulama Örnekleri Üzerine Seçme Yazılar, Ankara/Türkiye : PESA, Bölüm Sayfaları: 1 / 16, ISBN: 978-605-68010-5-1 |
KILIÇ-BULUT, A.S. (2017) "Determining The Strategies Of Measurement Estimation Used By Turkish Students", Kitap: Academic Studies About Communication, Business and Economics, : SRA Academic Publishing, Bölüm Sayfaları: 49 / 60, ISBN: 978-605-67769-8-4 |
Kayıt Yok |
Kayıt Yok |
(Ulusal - Bilimsel Dergi) Mehmet Akif Ersoy Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi, 2016 |
(Uluslararası - Bilimsel Dergi) İlköğretim Online, 2016 |
(Uluslararası - Bilimsel Dergi) Eğitimde Kuram ve Uygulama, 2016 |
Kayıt Yok |
Kayıt Yok |
Kayıt Yok |
Kayıt Yok |
Kayıt Yok |
Birlikte çalışılan kişi | Aktif Dönem | Çalışma Sayısı |
Zehra Taşpınar Şener
Yıldız Teknik Üniversitesi
|
2012 - 2023 | 10 |
Nazan Mersin
İstanbul Medeniyet Üniversitesi
|
2014 - 2018 | 6 |
Hasan Ünal
Yıldız Teknik Üniversitesi
|
2017 - 2018 | 5 |
Kırşehir Ahi Evran Üniversitesi
|
2015 - 2024 | 4 |
Kırşehir Ahi Evran Üniversitesi
|
2021 | 2 |
Kırşehir Ahi Evran Üniversitesi
|
2019 - 2020 | 2 |
Avni Yıldız
Zonguldak Bülent Ecevit Üniversitesi
|
2019 - 2020 | 2 |
Hasan Temel
Balıkesir Üniversitesi
|
2014 - 2015 | 2 |
Güney Hacıömeroğlu
Çanakkale Onsekiz Mart Üniversitesi
|
2016 | 2 |
Zemzem Ceylan
-
|
2023 | 2 |
-
|
2023 | 1 |
Sefa Dündar
-
|
2017 | 1 |
Mehmet Bulut
-
|
2012 | 1 |
Neslihan Bulut
-
|
2012 | 1 |
Ali Şenol
-
|
2015 | 1 |
Veysel Akçakın
-
|
2012 | 1 |
Duygu Arabacı
Düzce Üniversitesi
|
2014 | 1 |
Melike Atay-Polat
Mardin Artuklu University
(Turkey)
|
2024 | 1 |
Ali Şenol
-
|
2015 | 1 |
Hasan Temel
-
|
2015 | 1 |
Alan Adı | Alandaki Toplam Öğretim Elemanı Sayısı | |
TÜBİTAK Araştırma Alanı | Sosyal Bilimler | 78392 |
YÖKSİS Temel Alan | Eğitim Bilimleri Temel Alanı | 9948 |
YÖKSİS Bilim Alanı | İlköğretim Matematik Eğitimi | 194 |
Anahtar Kelimeler | İlköğretim Matematik Eğitimi |
Performans Kriteri | 2015 | 2016 | 2017 | 2018 | 2019 | 2020 | 2021 | 2022 | 2023 | 2024 |
Ağırlıklı Puan | 34 | 25 | 105 | 83 | 3 | 15 | 55 | 30 | 142 | 0 |
Sıra (Araştırma Alanı İçinde) | 438 . | 481 . | 442 . | 463 . | 538 . | 514 . | 573 . | 595 . | 468 . | - |
Sıra (Temel Alan İçinde) | 291 . | 323 . | 251 . | 264 . | 328 . | 310 . | 335 . | 341 . | 247 . | - |
Sıra (Bilim Alanı İçinde) | 52 . | 60 . | 31 . | 35 . | 57 . | 42 . | 53 . | 59 . | 33 . | - |
Sıra (Anahtar Kelime (1)) | 49 . | 54 . | 29 . | 35 . | 53 . | 36 . | 50 . | 53 . | 33 . | - |
Toplam Yayın | 4 | 3 | 8 | 8 | 1 | 1 | 5 | 2 | 7 | 0 |
Toplam Makale | 2 | 1 | 2 | 2 | 0 | 1 | 3 | 2 | 4 | 0 |
Toplam Kitap | 0 | 0 | 1 | 1 | 0 | 0 | 0 | 0 | 2 | 0 |
Toplam Bildiri | 2 | 2 | 5 | 5 | 1 | 0 | 2 | 0 | 1 | 0 |
Makale (SCI) | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 |
Makale (Uluslararası) | 1 | 0 | 2 | 0 | 0 | 1 | 2 | 2 | 4 | 0 |
Makale (Ulusal) | 1 | 1 | 0 | 2 | 0 | 0 | 1 | 0 | 0 | 0 |
Kitap Yazarlığı | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 |
Kitap Bölümü Yazarlığı | 0 | 0 | 1 | 1 | 0 | 0 | 0 | 0 | 2 | 0 |
Bildiri (Uluslararası) | 0 | 2 | 5 | 1 | 0 | 0 | 2 | 0 | 0 | 0 |
Bildiri (Ulusal) | 2 | 0 | 0 | 4 | 1 | 0 | 0 | 0 | 1 | 0 |